מעורב הופס לחמישי בערב: 'הגורל המר' של האתלט השחור (בולשיט!) / מנחם לס

1. אייזיה תומאס מכחיש ההאשמות בקשר לקווין לאב

אייזיה תומאס הוא שחקן ננס שלא מרבה במילים. הוא החליט להכחיש את כל ההאשמות שזה היה הוא שהאשים את קווין לאב בהשתמטות מהמשחק נגד OKC בטענה "כוזבת" שהוא היה חולה בטוויטר המברך את קווין לאב על היבחרו לאול-סטאר. הוא היחיד מהקאבס שברכו בפומבי.

עבורי זה מספיק בלהוציא אותו חף מפשע.

 

2. מנכ"ל הבאקס "מסביר" את פיטוריו של ג'ייסון קיד

 

הבאקס הם 22-24 ובמקום שביעי במזרח. כל הסיכויים הם שהם יהיו בפלייאוף העונה.

"אבל פלייאוף כבר מזמן היא אינה המטרה היחידה שלנו" הסביר ג'ון הורסט, מנכ"ל הבאקס זוהי השנה הראשונה. "הבאקס היו בפלייאוף גם בעונה שעברה", הוא אמר הבוקר. "אבל הבאקס הגיעו למצב בו הגעה לפלייאוף אינה מספיקה. הבאקס רוצה להיות במדרגה גבוהה יותר, והיא הגעה רחוק כמה שניתן בפלייאוף".

הבאקס השתפרה בכל עונה בשלוש העונות האחרונות ולכן פיטורי ג'ייסון קיד בא כהפתעה רבתי והמנכ"ל הרגיש צורך להסביר מה קרה.

"הכל מבוסס על השורה התחתונה. אנחנו בביזנס של 'PERFORMANCE-BASED THING'", כפי שאמר ל-via Matt Velazquez at the Journal-Sentinel

We believe in this team, we believe in our players and in the talents that they have. We’re looking forward at making playoff appearances in consecutive years for the first time in over a decade and hopefully winning a first-round series for the first time in over a decade. So we felt like at this time, this is the right decision to help this team get there.”

בהסתמך על הרוסטר של הקבוצה, והימצאו של הגריק פריק בין השחקנים, "אימון הבאקס חייב להיות ג'וב מאד מפתה, ואנחנו פותחים בחיפוש מאז אגרסיבי אחרי המאמן הטוב ביותר בנמצא", כפי שהוא אמר.

הבעייה היא שאין מבחר גדול של מאמנים (מלבד ג'ו פרונטי, המאמן ממלא המקום). הוא הזכיר את שמותם של מונטי ויליאמס וג'ף ורן גנדי. ג'ף אומר שוב ושוב שאין לו כל כוונות לחזור לאמן. מעניין ששמו של דייב פיזדייל לא הוזכר.

אני מכיר כמה וכמה מאמני מכללות ומאמני תיכון שהיו יכולים להיות מצויינים (והם יכולים ללמד מאמנים כמו לוק וולטון כדורסל משך שנה ולא לסיים את התיק) אבל אוי למנכ"ל שייקח צ'אנס על אחד מהם וייכשל. אז הם חוששים כמובן מכל תזוזה כזאת.

אתם יודעים עם מי אני הייתי לוקח צ'אנס?

עם קובי.

3. ה-'SUPPORT' של ווסטברוק על בחירת פול ג'ורג' לאול סטאר השאיר 'רושם רציני מאד' על השחקן, ועתה הוא 'נוטה' להישאר בגלל זה בת'אנדר!!!

(https://www.sbnation.com/2018/1/25/16931924/paul-george-free-agency-decision-easier-russell-westbrook-thunder-all-star-snub)

זה קצת כמו 'יהללך זר ולא פיך', אבל כשראסל ווסטברוק יצא ביללה גדולה על "המבוכה" ו-"האכזבה" שהוא הרגיש שחבר קבוצתו פול ג'ורג' לא ניבחר ל'אול סטאר', השחקן שלא ניבחר "הרגיש הקלה גדולה".

ברוב האתרים מתארים את כעסו של ווסטברוק כשהוא אמר שהשארתו ("SNUB") של ג'ורג' בחוץ היא " OUTRAGEOUS" ו-"UNBELIEVABLE" (כדבריו), כאילו הוא עשה איזה שהוא מעשה גבורה, או  Westbrook went to bat for George כפי שכתבו. אני לא מבין איזה "אומץ" צריך שחקן כוכב כווסטברוק שיהיה לו כדי לבטל את בחירות המאמנים כטפשיות ממש, אבל מילא.

Russell Westbrook calls it “unbelievable” and “outrageous” that Paul George didn’t make the All-Star Game.

לפחות איזה 300,000 "LIKED" את התגובה של ווסטברוק, אבל מה שחשוב באמת היא תגובתו של פול ג'ורג' ל-ESPN’s Rachel Nichols כשאמר לה שתגובתו של ווסטברוק "הרגישה נפלא".
הוא הוסיף (תוך שהוא מעיר שראסל ווסטברוק היה צריך להיות בחמישייה…):

“Russ is the reason why this decision is becoming even more easier to make, is the character Russ [has],” George said on Wednesday. “A stand up guy, and he has his teammate’s back.

“It was awesome for a teammate to have your back and to stand up. And to be honest, he should be a starter. He’s been the MVP, been the best player at his position. He should’ve been a starter. But that’s another story. But the fact Russ had my back, that’s my guy forever, and it’s more apparent what this decision needs to be made when it comes down to it.”

לך תדע. בימים המטורפים בהם אנחנו חיים זה כיף שאחד מפרגן לשני, ואולי הפירגונים ההדדיים אפילו יעזרו להשאיר את פול ג'ורג' בקבוצה, ההימור הגדול שלקח על עצמו המנכ"ל סם פרסטי כשהחתים את ג'ורג' ללא כל GUARANTEE לעתיד!

 4. אבל דמיאן לילארד 'מאוכזב' מתגובתו של ראסל ווסטברוק…(בכל ימי ב-NBA לא היו כל כך הרבה דיבורים ע"י שחקנים במקום שישחקו כדורסל ויסתמו את הפה!)

5. ESPN בהוצאה מיוחדת על ה-"PLIGHT" של האתלט המקצועני השחור! 

 

 

אכניס רק את התחלת המאמר (שהוא חלק מסידרת מאמרים על ה-PLIGHT של האתלט השחור ב-ESPN MAGAZINE).

עכשיו – רק שיהיה ברור – PLIGHT זה לא "גורל" למרות שאולי במילון תמצאו את המילה הזאת כתרגום ל-"PLIGHT".

קראו את מילותי טוב-טוב: "PLIGHT" זה "גורל מר". "PLIGHT" זה "מצב חמור"

המאמר ממשיך לתאר את המצב המוזר בו נמצא האתלט השחור (דוגמא קפרניק, הקוורטרבק של סן פרנציסקו ניינרס ש- כאילו – בגלל שכרע בהמנון ולא עמד, אף קבוצה לא רוצה ביקרו!), ועל מצבו החמור בכל העולם החברתי והפוליטי שבארה"ב. במקום לבכות שכל השחורים האתלטים המקצוענים יתארגנו ויעשו משהו להרמת רמת הלימודים בחברה השחורה, ויעשו משהו בקשר לאבטלה – ובקשר לעובדה שהרבה מובטלים, שחורים ולבנים, מסרבים לעשות את העבודות של ההיספנים. עכשיו שטראמפ עומד לגרש כמעט מיליון מהם, יתפנו מאות אלפי מקומות עבודה. מי ימלא אותם? בטוח שלא המובטלים המקבלים קיצבות אבטלה עוד מימי אובמה.

 

אני אומר 'בולשיט'. נמאס לי לשמוע על המולטי מיליונרים הללו עם שרשרות הזהב במשקל חצי קילו על צוואריהם, הולכים ומתלוננים על מר גורלם.

המאמר מתחיל כך:

There’s a moment during his conversation about athletes and activism at Harvard University’s Kennedy School of Governmentwhen Golden State Warriors forward Draymond Green seems to shift his weight. Green, who was in town to face the Celtics later that November night, has altered his game day routine to be at the lunchtime event, which was initially scheduled for a classroom, but had to be moved to a conference center when more than 500 students signed up.

He takes the stage wearing high-top designer sneakers and a long-sleeved fishtail shirt. He folds his frame into a large wooden chair and fumbles with his microphone. “I wouldn’t pass up the opportunity to be speaking at Harvard. It’s like a dream come true,” says Green, before settling into his talk: Athletes should only champion issues they’re passionate about, he says. He discusses the pervasive tensions between young people and police, and the need to continue to educate himself about social justice.

When a student asks for a response to those who say he should stick to basketball, Green leans forward, drawing closer to the crowd. It’s an opening for Green to issue a philosophical declaration, a Contemplation on the Nature of Athlete and Society, although more social media–friendly.
And he delivers.

 

מי שמעוניין לקרוא את ההמשך שיילך ל-ESPN MAGAZINE. אותי ההמשך לא מעניין.

6. עשרת הפלייז הגדולים של אמש:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

IT חטף המון אש על הסיפור עם לאב עם קיתונות של לעג על זה שהוא מחשיב את עצמו לכוכב המשנה של לברון בזמן שהוא נמוך, נטול משחק הגנה והעובדה שמאז שנכנס להרכב המספרים של לאב – ללא ספק השחקן השני בטיבו ובתרומתו לקבוצה – בירידה תלולה.

לי נראה שהוא מנסה למזער נזקים.

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

וזה עוד לפני שדיברנו על החוצפה שלו כשחקן חדש-דנדש שמרשה לעצמו ליפול על שחקן שעשה במועדון הזה דבר או שניים. וזה גם כולל את קראודר החצוף.

Ido
Ido
6 years ago

מל – למה תומאס מכנה את לאב my guy ולא my man או my brother? אני לא חזק באנגלית של האחים אז אולי משהו שמבין בדקויות האלו יסביר מה זה my guy?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זה סתם למידע של אחד השוכח עברית: ככה (קיתונות) מאייתים את המילה?

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago
Reply to  מנחם לס

בדיוק

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

בול, מזעור נזקים

איתן מאג'ר
6 years ago

שימו לב שהשחקן הטוב בעולם, ה GOAT האמיתי, נמצא במקום הראשון בפלייז הגדולים!

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

אין עוד מלבדו!

חתוליו
חתוליו
6 years ago

🐐🐐🐐

Smiley
Smiley
6 years ago

אם כבר ב-GOAT עסקינן…

ג'וליאן אדלמן הוציא ספר ילדים של פוטבול – די מצחיק:
https://www.youtube.com/watch?v=qwZo1Qh7h9g

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

השארת אותי עם חצי תאוותי בידי, מה גרין אמר?!? טוב, אלך לקרוא לבד
תודה רבה על המעורב

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

קודם כל תדייק, הסדרה הזו נקראת state of the black athlete. כלומר מצבו ולא מצבו המר. היא לא באה לתאר כמה קשה מצבם של האתלטים השחורים אלא לתאר את הגל של אתלטים שחורים שאינם חוששים להשמיע את קולם בסוגיות פויליטיות וחברתיות.
אותם מיליונרים שאתה מדבר עליהם לא מתלוננים על מר גורלם ורובם אפילו מנסים לשנות את המצב בקהילות בהן הם חיים או בשכונות מהן הגיעו. רבים מהם משקיעים דווקא בחינוך (קח את לברון לדוגמא שזה עתה הקים בית ספר, או אחרים שמשקיעים במלגות). הסיבה היא שהם מבינים שרוב האנשים שם לא יכולים לצאת מהמעגל בדרך בה הם עשו זאת אלא דרך השכלה ורכישת מקצוע לחיים.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

SB ואפילו ES:N בעצמם כינו את הדו"ח על המאמר "THE PLIGHT". אני מעתיק מהם. את המגזין עצמו כבר אינני קורא

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אני קורא את הסדרה הזו כל השבוע ב ESPN והם קוראים לה state of the black athlete.

מנחםלס
מנחםלס
6 years ago

לי אין את הזמן שלך יש לקרוא את הסידרה אז אני לא קורא אותה, אלא את הסיכומים עליה, והסיכומים שקראתי היום מכנים אותה "THE PLIGHT,. גם לי זה נראה THE PLIGHT ואתה יכול לדשאול את קפרניק מי צודק

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחםלס

אם אין לך זמן לקרוא אז אל תיצור תדמית של עשירים מפונקים שבוכים על מר גורלם.

רב דוויד
רב דוויד
6 years ago
Reply to  מנחםלס

אבל הם כן עשירים מפונקים …

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחםלס

כי ככה אתה החלטת?
כי יש לך מושג כמה הם היו צריכים לעבוד כדי להגיע למקום שבו הם נמצאים?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
6 years ago
Reply to  מנחםלס

גילרי, קח כדור ותירגע. מה כואב לך?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחםלס

אהההה, אני די רגוע ואני חושב שהסברתי די ברור מה כואב לי. מה שכן אם זה מהכדורים שאתה לוקח אז בשמחה נראה לי טריפ טוב.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
6 years ago

תסלחו לי שאני לא מצליח להתרגש מהגל הסינטטי של הגאווה השחורה, מזכיר לי כלב שמלקק לעצמו את הביצים, אם מישהו בטעות אומר איזה מילה על ההתנהלות שלהם הוא מיד גזען, במקום לחפש כל היום אשמים במצבם בחוץ הגיע הזמן שיתחילו להסתכל פנימה.

דדי
דדי
6 years ago

עדכון הטעויות שמצאתי בטרייד משין – פניתי ללארי קון שגם עובד מידי פעם עבור אי אס פי אן כדי לשאול אותו אם יש לו עניין בזה (פניתי אליו כמה פעמים בעבר והוא היה סופר נחמד ואדיב אז חשבתי שאבדוק איתו קודם כל אם יש לו עניין בזה).
אמר שיעביר את זה לאלה שמטפלים בטרייד משין.
נראה אם מישהו מהם יטרח להגיד תודה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  דדי

היית צריך לשלוח את זה לסטיבן איי והוא כבר היה עושה מזה מטעמים.
אבל לא היה נותן לך קרדיט.
בעצם, הטעויות שם זה כוח עליון force majeur, אז למעשה זו אשמתך
🙂

דדי
דדי
6 years ago

הכל זה אשמתי – נקודה.
בהתחשב ביכולות הדמיוניות שלי, אני כישלון קולוסלי…

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  דדי

אם כבר כישלון אז הכי טוב שאתה יכול !!!

דדי
דדי
6 years ago
Reply to  Berch

הצלחה היא היכולת לא לאבד את ההתלהבות בין כישלון לכישלון.

(נדמה לי שזה היה הציטוט של צ'רצ'יל מתוך הסרט הנהדר שראיתי אתמול – "המשחק הגדול" נכון – דווקא לא הסרט על צ'רצ'יל שמציג עכשיו…).

Berch
Berch
6 years ago
Reply to  Berch

דדי
קטונתי 🙂

ינתיאל
ינתיאל
6 years ago
Reply to  דדי

לפחות אתה קולוסלי במשהו

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  דדי

גדול אתה דדי

דדי
דדי
6 years ago

וזה יפה שפול ג'ורג' שמח על הפרגון של ווסטברוק, רק חבל שהפרגון לה התבטא בלקחת פחות כסף מאוקלהומה כדי שיוכלו גם לשלם לג'ורג' בקיץ הבא…

לפי מה שהבנתי מלו מתכוון לקחת את האופציה של ה 27 מיליון שלו, אז להחתים את ג'ורג' על מקסימום – אם הוא בכלל ירצה להישאר = בערך 120 מיליון דולר רק במיסים…
לא רואה את זה קורה באוקלהומה.
לא אתפלא אם יבדקו ביום-יומיים שלפני הדד ליין מה יוכלו להשיג עבורו (אבל גם ממש לא בטוח שיוכלו להשיג משהו ששווה להטריד אותו עבורו).

Berch
Berch
6 years ago

אחלה מעורב
זכויות אזרח לשחורים זו מהפכה צעירה בקנה מידה היסטורי.
ככה זה מהפכות היסטוריות…. לוקחות זמן 🙂

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
6 years ago

תגיד דדי . סעיף ביטול הטריידים שיש לכמה שחקנים (וביניהם כרמלו) עובר עם השחקן במקרה ונעשה עליו טרייד ?
איך עובד העסק הזה (חוף מלדפוק את הקבוצה שמסכימה לתת אותו לשחקן)

דדי
דדי
6 years ago

אם זה סעיף ש"ניתן" לשחקן מהקבוצה (אחרי שעמד בקריטריונים) – זה עובר איתו.
כלומר למישהו כמו מלו עדיין יש זכות וטו על טריידים.

אם זה סעיף "טכני" – כמו למשל נואל שחתם על הצעת הסף מדאלאס אחרי שהיה שחקן חופשי מוגבל ויאבד את זכויות הבירד שלו אם יועבר בטרייד – אז זכות הוטו שלו תופסת רק לטרייד "הראשון" מדאלאס לקבוצה אחרת.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
6 years ago
Reply to  דדי

הבנתי .(בערך) , אז אוקלהומה תקועה עם החורבן הכדורסלני כי אף אחד לא מתכוון לגאול אותה ממנו

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
6 years ago

תודה

דדי
דדי
6 years ago

פשוט יש עקרונית שני סוגי מצבים שבהם לשחקן ניתנת זכות וטו על טריידים.

אחד הוא טכני כתוצאה ממצב חוזי מסויים (יש לפחות 3 סיטואציות כאלה שעולות לי לראש כרגע).

השני הוא "צ'ופר" שקבוצה יכולה לתת אם היא בוחרת בזה, לשחקנים שעומדים בקריטריונים מסויימים של ותק (כללי ובקבוצה).

לשחקן שזכות הוטו שלו היא תוצאה של המקרה השני – הזכות הזאת עומדת לו לאורך כל שנות החוזה.
– וזה המקרה של מלו.

נתן
נתן
6 years ago

מהחצי הערה כאן של דריימונד, עולה המחשבה שהבחירות של לברון וקרי תהינה בכלל פוליטיות, ולא עפ"י מי שרוצים לנצח איתו. למה להסתכן בלהעליב חבר לקבוצה, או חבר אישי? עדיף לקדם אינטרסים, כי אחר הכל, למי אכפת מי ינצח במשחק עצמו.
אמנם נושא לא ממש חשוב, אבל מעניין איך יראו הבחירות האלה.

ינתיאל
ינתיאל
6 years ago

מלים כדורבינות דוק

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  ינתיאל

תודה

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago

כשהליגה הייתה ליגה של גברים ולא סיסיס קשקשנים ב"סושיאל מדיה" ודרמה קווינס:

https://www.youtube.com/watch?v=Bvaeu3lSoxg

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago

הסוף של הבאד בויז המקוריים.
הפיסטונס בשירת הברבור מעבירים את הלפיד לממשיכיהם, הניקס של ריילי.
אני עדיין זוכר שקראתי על כך את הדיווח של הדוק במעריב או ידיעות.
תראו איזה אווירה בגארדן ואיזה מלחמה על הפארקט…. נשאר רק להתגעגע.
סאלי, ליימביר, תומאס, רודמן, וולדריג' מצד אחד, מקדניאל, יואינג, אוקלי, סטארקס, ג'קסון ואנטוני מייסון מצד שני… יש שם קטע ששני פיסטונים קשוחים מנסים מהזיז את מייסון מהצבע והוא כמו סלע יצוק, לא זז מילימטר

.
.
6 years ago

אחלה מעורב!
לא קשור בכלל אבל לא מצאתי מקום אחר לשאול.. מישהו יודע למה יש הרבה דיבורים על חזרה של ליגה בשם XFL?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  .

כי זה מההתאבקות החופשית מתחיל ליגת פוטבול חדשה

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  .

שמו מקמהון או משהו כזה

בוני
בוני
6 years ago

תומאס חזר רק לפני שבוע אחרי פציעה קשה,צריך לתת לו זמן לפני ששופטים אותו.

מה וסטברוק רוצה מליליארד? יש באולסטאר שחקנים יותר גרועים כמו גרין.

Ido
Ido
6 years ago
Reply to  בוני

עזוב זה אישי. פעמיים okc נפגשו אם פורטלנד ופעמיין ללררד פתח לו את התחת.

פינקי
פינקי
6 years ago

שאלה למבינים בחוקי שכר: יש איזה חוק בקשר לחוזים של שחקנים שאומר שאם הם עומדים בקריטריונים ספציפיים, אפשר לתת להם חוזה מעבר למקסימום הרגיל, מהם הקריטריונים האלה?

(מסקרן אותי לדעת אם הסיבה לכל הבכיינות הזאת סביב הבחירות לאולסטאר היא נטו עניין של אגו, או שיש פה גם איזה עניין קונקרטי)

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  פינקי

יש חוזי מקסימום שמגיע לשחקנים אם הם עומדים בקריטריונים מסויימים כמו חמישיות העונה וכד'… לדעתי ג'ורג' איבד ככה כסף ששנה שעברה לא נכלל באחת החמישיות ולכן הפייסרס, כביכול, יכלו להחתים אותו על "מקסימום" זול.

מניח שאחד המבינים יסביר יותר לעומק.

Ido
Ido
6 years ago

מה זה לעזאזל my guy?
זה כמו my not so very good friend?
או שזה שתי דרגות מתחת ל my man😵
או שזה כמו my man, רק שמדברים על משהו שהוא לבן?
אנו עזרו. אנגלית של האחים שפה קשה.

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  Ido

רמה מתחת ל"איש שלי"…

אוהד
אוהד
6 years ago

הרגע התפרסם הדראפט המלא של האולסטאר

דקסטר
דקסטר
6 years ago
Reply to  אוהד

מה נסגר עם סטף..
איך אפשר לפספס את קיירי ראסל דיוויס וקאזינס

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  אוהד

TEAM LEBRON TEAM CURRY
LeBron James* Stephen Curry*
DeMarcus Cousins* G. Antetokounmpo*
Anthony Davis* DeMar DeRozan*
Kevin Durant* Joel Embiid*
Kyrie Irving* James Harden*
LaMarcus Aldridge Jimmy Butler
Bradley Beal Draymond Green
Kevin Love Al Horford
Victor Oladipo Damian Lillard
Kristaps Porzingis Kyle Lowry
John Wall Klay Thompson
Russell Westbrook Karl-Anthony Towns

רן הנרגן
רן הנרגן
6 years ago

הנה המאמר שמנחם התיחס אליו. הכותרת היא ממתי ג"ס נעשו הקבוצה המודעת (למצב הסוציאלי-פוליטי) בספורט האמריקאי.

https://theundefeated.com/features/state-of-the-black-athlete-nba-golden-state-warrios-the-conscience-of-a-champion/?addata=espn:nba:teams

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

הקבוצה של לברון נראית חזקה יותר משמעותית ובייחוד בקו הקדמי עם לברון ודוראנט בעמדה 3 ושחקני הפנים אולדרידג', לאב, פורזינגיס, דייוויס וקאזינאס, לעומת: יאניס, גרין, הורפורד, אמביד וטאונס.
גם עומק גדול יותר וגם איכות גדולה יותר.

Ido
Ido
6 years ago

זה היה משנה משהו אם משחקים הגנה. הקבוצה של סטפי תגיע ל 200 מקודות