מעורב הופס ליום חמישי: לבאר עכשיו עוזר מאמן בליטא! / מנחם לס

1. למה לא לעשות טרייד על לברון?

אתמול כתבתי ב'מעורב הערב' את הצעתי לשידוד מערכותיה של הקאבס. אחרי שהמאמר כבר פורסם חשבתי על עוד אפשרות:

מדוע לא לעשות טרייד על לברון?

אני מאמין שהוא יסכים לעבור או לרוקטס או לאוקלהומה סיטי, שעם שתיהן הוא יהפוך מיד לחבר קבוצה עם יתרון על הווריורס.

הבעייה היא שאני לא מסוגל לחשוב הרגע על מה הם יכולים לתת לקאבס עבורו. אם אני מנכ"ל הקאבס אני מסכים לחבילה שתכלול את צעירי הקבוצה הטובים ביותר אליה יעבור לברון.

מאחר והסיכויים הם שלברון לא יישאר בקאבס, למה לא לשכוח מהעונה הזאת, ולהביא במקומו כמה צעירים טובים? להשאיר את קווין לאב, אייזיה תומאס, ג'ף גרין, ואולי עוד 2-3 שחקנים (ווייד, רוז ותומפסון?) שהמאמן החדש יחליט עליהם, ועם השחקנים האחרים  שיבואו עבור לברון, פלוס בחירת הדראפט הראשונה של הנטס, הקאבס תשנה עורה בצ'יק אחד מקבוצה מבוגרת ועייפה, לקבוצה דינמית וצעירה שפניה לעתיד!

הייתי משאיר את דריק רוז ודוויין ווייד שיהיו מורי הדרך לצעירים שיבואו, ועם השאר – מסתדר בצורה הטובה ביותר שאני יכול עם כל שחקן בהתאם לחוזהו.

2. כמה טוב הוא מוריי?

(בין לברון ודג'ונטה מוריי התפתחו יחסי ידידות מיוחדים. דג'ונטה כינה את לברון אחרי משחק הנצחון "אחי הגדול". כמה שניסיתי למצוא את מקור הידידות הזאת – לברון היה אחד הראשונים שברך אותו על בחירתו בדראפט עם המילים המודפסות מעל – לא הצלחתי למצוא את המקור)

אני לא יודע אם פופ חשב על התפטרות ממשרתו כמאמן ולהישאר רק ה-CEO של הספארס, או אם הוא חושב להישאר כמאמן.

ייתכן מאד שהמשחק האחרון נגד הקאבס השפיע – או ישפיע – על החלטתו העתידית.

אני חשבתי שיספיק לו להיות ה-CEO של הספארס ומאמן נבחרת ארה"ב. הוא כבר לא SPRING CHICKEN וגם ההומור שלו כבר לא מה שהיה פעם.

אבל כשלפתע מתברר לך שישנה לך חבורת צעירים עם פוטנציאל לגדולה, זה גורם לך – איך אומרים החברים שלי מבנימינה? – לחשוב פעמיים.

דג'ונטה מוריי ניצב בראש גדוד הצעירים החדש. נגד הקאבס היה לו משחק שאני מוכן כבר עכשיו להגדיר כ-breakout performance, והכל לעיני NATIONAL TV. מהמשחק נגד הקאבס ואילך מוריי ייחשב כשחקן רציני שחייבים להתחשב בו בכל מצב. כמובן שעליו ללטש את משחקו – רגע אחד הוא מתעופף עד ל-RAFTERS של האולם מעל כולם לדאנק מהסרטים ורגע שני הוא הוא מאבד כדור במסירת חוץ פשוטה כמו בגן שיכולה לגרום לפלח לאבד כמה שערות לבנות – אבל הוא נראה ומתנהג ככוכב. יש לו את ה-AORA ויש לו את ה-SWAGGER של שחקן כוכב חדש כבר בגיל 21 ובשנתו השנייה בליגה.

אולי התעוררה אפילו בעייה קטנה לפלח: כשהוא הוציא את מוריי, IN CAME THE OLD PG, ובקלות כאילו הוא משחק נגד קבוצת הנערות של עין גדי, טוני פרקר קרע לקאבס את הצורה. בקרירות וכמעט במטרונומיות ומה שנראה אפילו כאדישות, טוני פרקר חדר – ופירק – את הקאבס כאילו היו חמאה רכה. ב- 18 דקות הוא שם 14 נקודות ושינה את כל פני המשחק.

אז עכשיו ישנה לפלח בעייה שאין לה כל קשר לסוג הדשנים שעליו לבחור לעונת הגשמים הבאה. בעייתו היא כיצד לשחק עם שני הפוינט גארדים האלה, כי עד לפני הקאבס טוני פרקר קיבל את תפקידו החדש כמחליף לכוכב הצעיר החדש כדבר מובן מאליו.

כמובן שבמשחקו של מוריי ישנם עדיין חורים אבל הוא ממלא אותם עם הדברים הטובים שהוא עושה במהירות הברק ואורך גפיו. הוא נע מצויין ללא כדור ומריח כל הזדמנות לאופנסיב ריבאונד בחוש ריח וטיימינג מעולה (offensive rebounding opportunity.). 7 גניבותיו לא באו בגלל הימורים טפשיים העלולים לעלות מאד ביוקר אלא בשל תזמון נכון, מיקום מדוייק, ואינסטינקט מעולה.

במשחקו הוא כאילו מציג את סוג הפוינט גארד החדש כפי שאנטוני דייויס מציג את סוג הסנטר החדש: משחק בצורה אחרת לחלוטין ממה שציפינו וידענו.

 

 

 

 

במשחקו השני כשחקן חמישייה במקום טוני פרקר, דג'ונטה מוריי שיחק 30 דק', קלע 19 ב-8 מ-15, קטף 10 ריב', וגנב 7 כדורים. ומה הדבר שמבלבל לי את החושים יותר מכל? העובדה שלברון ג'יימס – מכל האנשים – הוא כאילו המורה והמנהיג של הצעיר. לברון צלצל אליו דקות ממש אחרי שנבחר מס' 29 בדראפט של 2016 כדי לברך את הצעיר.

לפני המשחק נגד הקאבס לברון ניגש לדג'ונטה ומברך אותו בחום:

 

 

ובמשחק עצמו, כשמוריי שומר על לברון ומבצע עליו פאול, לברון ניגד אליו ומסביר לו איך הוא היה צריך לעשות זאת (ואז ממלמל – רואים ברור משפתיו – YOU KNOW WHAT I"M SAYING? – אתה מבין מה אני אומר לך?) כפי שרואים בברור בסרטון הבא. מוריי אמר אחרי המשחק מה היתה העצה שלברון נתן לו:

"[James said], 'Great D, just don't reach at the end,'" Murray said:

 

 

.

אחרי המשחק כשמוריי זוכה בכל הברכות הוא ידע אפילו מה לומר:

.

"Man, it's great," Murray said when asked about sharing the stage with James on such a big night. "At the same time, he's on another level — 30,000 points is a lot. That's a lot of buckets. His game speaks for itself, and he's really humble off the floor. It's just one game. It's over with now. I thought I did a lot of good things. There are a lot of things I could learn from. I'll just move on and prepare for [Wednesday] night's game."

למרכוס אולדרידג' אמר בדיוק את המילים שרציתי לומר:

"He kind of grew up tonight," Spurs All-Star forward LaMarcus Aldridge said.

זה הרגע עליו דברתי כמה וכמה פעמים: הרגע בו שחקן עולה כיתה! משחק בו הוא שובר סף מנטלי. מין הבנה שהוא שחקן שיכול לעשות ה-ר-ב-ה יותר ממה שהוא עשה עד עתה. הוא שבר מחסום מנטלי, ומהמשחק נגד הקאבס מוריי הוא שחקן אחר, עוד כוכב שיצא מביצה שפופ דגר עליה.

מוריי יודע שהוא רק מתחיל. מי הם השחקנים שהוא מעריץ? לברון וטוני פרקר. על טוני הוא אמר:

 

Murray admitted there's still "a lot to do" in terms of improvement before he can reach a level of play similar to Parker, whom he said has "paid his dues, and done everything in this league."

 פופ נשאל מדוע נתן לצעיר לשמור על לברון בסוף.
תשובתו?

"He's going to be in those positions a lot, in those situations, and it's good for him to end a game, see how it feels," Popovich said. "He made a turnover earlier, but it doesn't faze him. He just goes on to the next play. That's a great!

אחרי המשחק עיתונאי מסן אנטוניו נשיון ניגש אל דג'ונטה מוריי ושאל אותו לפשר היחסים שלו עם לברון, ומאין התחילה ההיכרות ביניהם.

דג'ונטה רק חייך והגיב:

HE IS MY BIG BROTHER!

3. הקאבס עושה 'מאמצים נואשים' להחתים את קמבה וולקר

לפי אדריאן ווג'נרובסקי ( ESPN’s “SportsCenter,) הקאבס עושה "מאמצים נואשים" להחתים את קמבה וולקר.

כנראה שהגיעו שם למסקנה שהם חייבים להביא פוינט גארד אמיתי במקום אייזיה תומאס שהוא יותר שוטר, ופנטרייטור, מאשר פוינט גארד המסוגל לארגן ולנהל קבוצה מאחורנית. וולקר יהיה ה-PG הראשון ואייזיה השני, או אפילו ישחקו עם שניהם כשוולקר הוא הרכז.

לפי אדריאן, הקאבס מרגישה חובה להציב הגנה הרבה יותר מבוססת נגד הגארדים התוקפים של האוייב.

The 27-year-old Walker, who was recently reported to be available for trade, is averaging 21.8 points and 5.9 assists per game this season. He also has a reputation as one of the better defensive point guards in the NBA.

קמבה עלול להיות יקר מדי עבור הקאבס גם מבחינה כספית וגם מבחינה ערכית.

לדעתי ג'ורג' היל הוא מטרה הרבה יותר מעשית וברת השגה.

 

4. אופרת הסבון של הקאבס נמשכת: עכשיו גילברט רוצה למכור את הקבוצה

אני לא יודע כמה ניתן לסמוך על סטפן סמית, אבל ב-"TAKE" האחרון שלו הוא מודיע שלברון תמיד יעשה ההיפך ממה שגילברט רוצה, לכן הביליונר החליט שהיה לו מספיק והוא מחפש קונים לקבוצה.

גילברט ממשיך להכחיש שהקבוצה למכירה (has shot down rumors), אבל ההכחשות היו רק לפני שלושה חודשים כשאז דובר על כך שהוא מעוניין למכור את הקבוצה.

מאז לא שמענו ממנו לכאן או לכאן.

5. הקשב עולם! לבאר בול הוא עכשיו עוזר מאמן. הכל רשמי!

(עשו לי טובה והסתכלו על הוידיאו. אני , לפחות, השתכנעתי שיש להם  ה-מ-ו-ן   כדורסל. הדבר היחיד שאני לא בטוח זה גובהם. מה זה הופתעתי לטובה!!!)

*

 

6. ג'יי אר "מוכן" לרדת לספסל

אני לא שמעתי מעולם שזה תלוי בשחקן אם הוא עולה בחמישייה או לא, אבל נניח. בכל מקרה, ג'יי אר סמית הגיב לדבריו של טיירון לו שהוא "מתכנן שינויים בליינאפ" שאם המאמן מאמין שזה יעזור לקבוצה, אין לו בעייה לעלות מהספסל (would not be opposed to coming off the bench).

הסווינגמן הוותיק הזה הודה שהוא לא משחק כפי ששיחק בעבר (ממוצעו ירד ל-7.6 נק' למשחק ב-36.7%, אחוז הדיוק הנמוך בקריירה שלו).

בעבר כשהוא הורד מהחמישייה עבור דוויין ווייד הוא היה  מלא תסכול וכעס (frustrated about the possibility of losing his starting job to).

"עכשיו המצב אחר. עתה הקבוצה נמצאת במשבר וזה תפקידו של כל אחד לתרום את כל מה שהוא יכול, ואם תרומתו עדיפה בעלייה מהספסל, SO BE IT!", הוא אמר.

הוא הודה שיש מין 'קצר' בין השחקנים שהיו עם הקאבס בעונת האליפות, ושמונה החדשים "שלא טעמו טעם אליפות" כדבריו.

הוא הוסיף:

Everybody wants accountability, but nobody actually wants to be held accountable,” one player told ESPN. “The crazy thing is that it still all feels correctable.”

“There is no trust out there on the court,” another player said. “This is the worst it’s been.”

תראו, הקאבס הם עדיין במקום שלישי במזרח, ועדיין עם רקורד מכובד של 19-27, אבל "אם שחקנים מתחילים להאשים אחד את השני ( turning on one another)", כפי שסמית' תאר את המצב, "הזמן הגיע לעשות משהו בנידון"

7. קאווי לינארד לפילדלפיה? הוא יהפוך לרוקי מס' 2!!!

 

Philadelphia 76ers

זאת כמעט עובדה שקאווי לינארד רוצה OUT מסן אנטוניו והקולחוז של הפלח. מתיחות התפתחה בינו לבין פופ שווג'נרוסקי דיווח עליה, וניתן לראותה בכל משחק כשבין השניים אין כל תקשורת, אפילו לא תקשורת-עין.

ג'לן רוז הסביר אף הוא את היחסים המתוחים בין ההנהלה והפלח לבין לינארד (Jalen Rose).

ג'לן הסביר גם מדוע שחקני-על לא ששים לשחק בסן אנטוניו. ללכת לשחק בספארס זה עבודה. זה כמו לקבל ג'וב בבית חרושת:

We always talk about [players] going to join large market teams: ‘Who’s going to L.A.? Who’s going to New York? What’s going on in Philly?’ We never say, ‘Who’s going to San Antonio to play with Kawhi?’ And here’s why I think players have not done that: ‘The Spurs Way‘ looks like opportunity dressed in overalls. It looks like work. People really don’t want that. Players talk about wanting to win and wanting to be a champion, but ultimately they want to do it on their own terms. And when you go to San Antonio guess who’s the CEO of the organization: Gregg Popovich. It’s going to be his way.

 

רוב האנשים רואים את קאווי לינארד כטיפוס שקן, ביישן, שאין לו דיעה משלו. אני בטוח ש"השקט" הוא רק מסיכה לאדם שיודע בדיוק מה הוא רוצה. הוא רוצה להגיע לקבוצה "הנחשבת" חלשה אבל הפוטנציאל שבה הוא בשמיים. הוא רוצה גם להיות סוף-סוף בשוק גדול, ולא באיזה חור ליד גבול מכסיקו (אני יודע, אני יודע שהיום סן מאנטוניו נחשבת בין 10 השווקים הגדולים בארה"ב, אבל היא עדיין עיר במקום לא נכון באמצע שום מקום).

 

ישנה עיר המחכה לקאווי בזרועות פתוחות. הוא-הוא האדם שיכול להביא את ה-PROCESS לסיומו, ולהגיע לעיר שתעשה ממנו  THE ROCKY מספר 2!!! כמובן שאני מדבר על פילדלפיה וה-76'!

שוק גדול? פילדלפיה היא השוק מספר 4 בארה"ב. פילדלפיה היא עיר ספורט נפלאה שבשנים האחרונות ניכנסה לקצת 'פאנק'. המתארים לעצמכם את קבלת הפנים לקאווי לינארד?

הוא יקפץ על מדרגות בניין הקפיטול של העיר לצלילי מוסיקת 'רוקי'. הוא יצטלם כגיבור ליד פעמון החרות. ג'ואל אמביד, בן סימונס, וקאווי לינארד – שלישייה שאלוהים בחר ושלישייה שאלוהים מעדיף!

קאווי! עיר ה-BROTHERLY LOVE מחכה לךI זה יהיה הצעד הגאוני ביותר שעשה אי פעם שחקן כדורסל!

 

8.  האסיסט שנתן לסימונס טריפל דאבל נגד שיקגו:

9. הליטאי ברטנס הוא אחד האתלטים הוונילים האירופאים הטובים ששיחקו ב-NBA: פריצה ודאנק נהדר נגד ממפיס!


*

10. הג'אז עם RALLY ב-4 מנצחת את דטרויט ב-OT:


*

 

11. 'צמד המגדלים' עם עזרה מדרו הולידיי גוברים על ההורנטס:

*

12. פייסרס בנצחון קל של 15 הפרש על הסאנס:


 

13. ו"ולנצ'י", הסנטר  הליטאי בדאנק (ופאול) בנצחון מפתיע של 15 על אטלנטה באטלנטה!

14. קפלה המשתפר ממשחק למשחק (במשחק שיוסטון פתחה רבע ראשון עם 10 מ-14 מה-3;1 זה חייב להיות שיא NBA, לא?)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
79 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Angel Eyes
Angel Eyes
6 years ago

קוואי במזרח לא יהיה mvp אבל זאת אכן פנטזיה רטובה לראות אותו לצד אמביד. אז באמת פילי יכולה לעשות פיינלס, אבל תגיע בדיוק עד לאן שהמאמן יקח אותה.
ובכל זאת, מה הם יכולים לתת לספרס כדי שדבר כזה יתחיל להיות קצה של מציאות?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Angel Eyes

לא יהיה MVP במזרח? למה לא?

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago

מנחם, אין כלום עם קוואי.
בליגה המשעממת והמשועממת הזאת מנסים לייצר כותרות בכוח כדי ליצור מעט עניין.

אגב הספרס מתחילים לתת גז ולהיכנס לרצף טוב כפי שחזיתי.
הם שיחקו טוב עד עכשיו עם מה שהיה להם, הכדורים פשוט לא נכנסו ולקח זמן להתרגל לשחק בלי ספקי נקודות מרכזיים.
הצעירים השתפשפו וקיבלו כמה שיעורים חשובים ועכשיו צברו ביטחון והכדורים התחילו להיכנס.
כל הבסיס כבר קיים שם.
כקבוצה הם יחידה מגובשת שיודעת איך היא רוצה לשחק ועכשיו גם יודעת איך לנצח. כשגיי או קוואי יחזרו אז הם בכלל יקבלו דחיפה.
מינימום מקום שלישי וקבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש הפלייאוף – וקונטנדרית אם קוואי חוזר (לא חושב שיחזור).

הסיפור עם לבאר באמת כבר עצוב יותר ממצחיק.

הסיפורים מקליבלנד – הכתובת הייתה על הקיר, זאת כרוניקה של מוות ידוע מראש:

שחקנים גאים שנזרקו מבוסטון לקליבלנד הטוטליטרית.
בהם פושטק אחד שלא שם זין על אף אחד.

שחקן גמור שחושב שהוא עדיין ברמת MVP (רוז) וכבר לא באמת מחובר לכדורסל.

אובדן של השחקן המשמעותי ביותר בקבוצה – הקילר שמנצח משחקים לבד, לא ניתן לעוצרו כשמתחמם, מהווה השראה לקבוצה כולה ובעורקיו זורם חנקן נוזלי – קיירי.

עונת עזיבה ידועה לכל של השמוק הנרקיסיסט ששורף אחריו תמיד הכל ופועל בשיטת "אדמה חרוכה", אכפת לו רק מעצמו, מסיר מעצמו כל אחריות וזורק את חבריו לקבוצה ומאמניו מתחת לגלגלי האוטובוס.
שאגב לא שומר ב-כ-ל-ל מאז 2014 כמו שציין דה שוט ומתרכז בחסימות היילייט כדי לשמר מראית-עין.

מאמן חלש מאוד, שמונה בגלל אינטריגות ובחישות, שלא מאמין באימונים ואין לו מושג איך לאמן הגנה. זה פשוט זר לו.

שחקנים שפעם נתנו 200% מיכולתם והיום חזרו ל-20% בגלל שובע, זחיחות, אופי חרא וקרדשיאן אחת (ג'יי-אר ו-TT).

הייתה יכולה להיות להם אחלה קבוצה לשנים סביב קיירי ותחת בלאט אבל הם העדיפו ללכת בדרכו של השיקוץ, להאיר קצת ולהישרף מהר ויסודי, כמו שהוא יודע לעשות.

עכשיו הוא כ"כ איבד עניין בקבוצתו שלו שהוא מחפש בנרות במה להתעסק, למען השם הוא מתעסק בדז'ונטה מארי!
הודיע בתחילת העונה שהמשימה היחידה שלו השנה זה לקלוע 80% מהעונשין! (נכשל)
כל מה שמעניין אותו זה לתת מספרים סטטיסטיים שיחמיאו לו ויקדמו אותו "במורשת" המונפצת של העלוב הזה.

באמת שאנחנו בזמנים פאתטיים.

עידן
עידן
6 years ago

וואו תגובה מדהימה.
אהבתי את כל הניתוח על קליבלנד

FDA
FDA
6 years ago
Reply to  עידן
מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  FDA

מה היתרון בזה?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  עידן

???

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
6 years ago

ניתוח מצוין ומדויק.

אוסיף כמה נק'

אפשר להגיד הרבה דברים רעים על התקופה של בלאט בקליבלנד , אבל הוא תמיד ידע להוציא את המיטב מהשחקנים המשלימים , שאמפרט, דלוודובה,מוזגוב,גי' אר, טריסטן, היום רובם נראים כמו צל של עצמם במקרה הטוב.

לגבי לו וההגנה , בזמנו שפיטרו את בלאט הרבה הכתבים שמסקרים את הקאבס כמו בריאן "גר בתחת של לברון" ווינדהורסט אמרו שבלאט בכלל לא שיפר את ההגנה וזה הכל עבודה של טיירון לו , שהוא המוח מאחורי ההגנה המצוינת.

ונק' אחרונה לגבי קליבלנד, יחסית לשחקן חכם , אולי בין החכמים אי פעם, הייתי מצפה מלברון להבין שהוא פשוט לא יכול לנצח את הלוחמים בצורת משחק שלהם , יוסטון גם מנסים לנצח אותם באותה שיטה מה שלדעתי לא יעבוד להם בפלייאוף כמו בעונה הרגילה, אבל הם בניגוד לקליבלנד לפחות משחקים הגנה.

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

בריאן "גר בתחת של לברון" ווינדהורסט
נהדר!!!

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago

2+

captain beefheart
captain beefheart
6 years ago

וצריך וואחד תחת כדי לארח את המגודל

ינתיאל
ינתיאל
6 years ago

יוסטון משחקת בצורה של גולדן סטייט??

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  ינתיאל

יוסטון הכי שונה שאפשר מגולדן סטייט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

פלוס 1 על ס"א. היום ראינו משהו דומה בבוסטון כשהרוקיז קבלו הרבה יותר דקות מכרגיל אבל זה היה כורח המציאות.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

1+

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

צורה אחת להסתכל על זה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לא קיירי היה השחקן המשמעותי ביותר אלא לברון שהיה המוביל והמצטיין באליפות לפני שנתיים וגם המצטיין של הקבוצה בגמר האחרון. קיירי יכול לחלום להוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים כמו בעונת האליפות או להשיג ממוצע ט"ד בגמר. לברון נתן יותר משחקים גדולים מקיירי ולמשל, בזכייהבאליפות במשחק מסוים בגמר לשניהם היו 41 נק' ובמשחק שאחרי לברון שוב קלע 41 נק' וקיירי לא נתן משחק ברמה כזו. וכן לברון השפיע יותר על משחק הקבוצה והקאבס ירדו ברמה ללא לברון יותר מאשר ללא קיירי.
השנאה שלך ללברון מעוורת את שיקול דעתך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

*מעוותת את שיקול דעתך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לגבי מוריי: היו לו יותר אי' מאס' וזה בושה לרכז.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זה ישתנה

אסף
אסף
6 years ago

אשך אהבתי את התגובה על הספרס. מועדון אדיר, מאמין שידעו לפתור את העניין עם קאווי. גם הוא עצמו לא נראה טיפוס שישבור את הכלים כל כך מהר

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago
Reply to  אסף

אין שום עניין עם קוואי. זאת סערה בכוס מים מינרליים

דה שוט
דה שוט
6 years ago

+ 1
לגבי קליבלנד הכל נכון ומנוסח היטב. לגבי לברון – קצת קיצוני מדי, הוא לא כזה שטן, הוא פשוט מזדקן.
מדהים איך לו המאמן העלוב הזה הגיע לגמר פעמיים, ואף זכה להיות מאמן באולסטאר (בלתי נסלח). אני בטוח באלף אחוז שלברון עשה הכל כדי למנוע את הכבוד הזה מבלאט.
דבר חשוב שלא ציינת אך נאמר לא פעם – קליבלנד קבוצה גזענית! שלא יספרו לנו אחרת.
מה שהכי עצוב זה הסבירות הגבוהה ביותר שאם לברון נשאר השנה – האוסף הנאלח הזה (חוץ מלאב) שוב יהיו בגמר הכללי.

דובי
דובי
6 years ago
Reply to  דה שוט

פיל ג'קסון אמר posse

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago
Reply to  דובי

וצדק, לשם שינוי

SamIaM
SamIaM
6 years ago
Reply to  דובי

הוצאת לי את ה- posse מהפה

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago
Reply to  דה שוט

וגר זאב עם כבש, ואוהד OKC עם אוהד ספרס ירבץ

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

טוב שיש לנו אשך שיודע בדיוק מה קורה בספארס!

etayle
etayle
6 years ago

תודה רבה. Go roger

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago

אני אחזור על זה שוב: קוואי לא יעזוב את הספרס!!!

john
john
6 years ago

1. לא מאמין שניתן לעשות טרייד על לברון כי יש לו no trade clause והוא לא יוותר עליו בשביל חצי עונה כשבפרי אייג'נסי יוכל גם לבחור קבוצה וגם לא לאבד ממנה נכסים תמורתו. ולחלק הקונספירטיבי. יש כזו שמועה שלברון מעוניין שקליבלנד תתרסק אחרי שיעזוב כדי שיוכל לרכוש אותה עם קבוצת משקיעים במחיר זול ממה שהיא כרגע שווה בזכותו. ולכן יש לו עדיפות שהקבוצה תתרסק אחריו כדי שהמחיר יהיה סביב 1.5 מיליארד ולא סביב ה2.5 שקבוצה עם לברון בטח שווה (בערך)

2. דג'ונטה עוד לא עושה משחק טוב והשליטה בכדור עוד רחוקה מרמה של פוינט גארד בכיר. הקליעה משתפרת והוא עושה צעדים אבל התקרה שלו נראת גבוה אם יקדיש את כולו לתהליך. גובה אורך ואינסטינקטים כבר יש.

3. להחליף חור אחד בהגנה באחד אחר לא נראה לי חכם. ג'ורג' היל העונה מגן איום ונורא אבל הוא לא היה כזה באינדיאנה. קליבלנד צריכה מישהו דווקא כמו אוון פורניה מאורלנדו שאני ממש לא מחבב אבל הוא מאוד מתאים ליד לברון כי הוא יכול להוביל כדור ולייצר לעצמו ולאחרים ברמה סבירה אבל כשלברון מוביל כדור הוא יהיה קלעי מצויין לידו. הוא שומר ממש לא רע כשהוא רוצה…

5. התרמית של לאבאר ממשיכה. בbbb challenge מול חובבנים צעירים הילדים שלו מפצצים סטטיסטיקה כדי לשלוח מסר של הצלחה למותג. בליגה המקומית שהיא מספר 11 בדירוג פיבא באירופה זו קבוצת תחתית שסופגת הפסדים כשהאחים מתחילים עכשיו רק בקושי לתרום. ג'לו ומלו באותה הרמה כשיש 3 שנים פער ביניהם. ג'לו בן 19 כעת. עכשיו ברור שלאבאר ילחץ ואיזשהי מחלקת שיווק של קבוצה שכוחת אל בליגה תבחר בו בסיבוב השני כדי אולי לגרד קצת רייטינג. אבל הוא רחוק מאוד מלהיות שוטינג גארד בnba

6. שמישהו יסביר לי מה זה 'מוכן לרדת לספסל' מקום בחמישייה רשומה בטאבו שלו… זו כבר ליצנות לשמה

7. מישהו הפיץ שמועה וכעת חצי ליגה אופה עוגות. כשאשמע משהו אמיתי מקוואיי נדבר. כרגע הוא לא נראה אפילו קרוב לחזרה למשחק. אם אני פילי ואני לא סגור על מצבו הבריאותי אני מתרחק

יניב
יניב
6 years ago
Reply to  john

מסכים כמעט עם הכל,עוד סיבה שלברון רוצה שקליבלנד תתרסק אחריו זה להאדיר את שמו בכך שאחר כך יבואו כל המעריצים ויגידו הנה תראו הקבוצה איתו לעומת הקבוצה שהיא אותו דבר רק הוא עזב ותראו איך היא מתרסקת,עוד נקודה שמוכיחה את גדולותו.
לגבי קאווי אז אני לא בטוח כמוך להרגשתי יש דברים בגו

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  john

ג'ון, לברון יכול להסכים לטרייד רק לחצי העונה הזאת, לנצח את הווריורס עם יוסטון, ואז לעשות מה שהוא רוצה

john
john
6 years ago
Reply to  מנחם לס

מי קליבלנד תקבל מיוסטון? אין שם אף אחד פרט להארדן פול או קפלה שיכול לעניין אותם תמורת טרייד. לברון + הארדן + קאפלה עדיין לא שווה אליפות. בנוסף לברון הוא לא רק שחקן אלא גם שיטה. זה מצריך מקבוצה לזרוק את כל מה שהיא יודעת כדי לשחק לברון בול.

דינגו
6 years ago

מנחם, לגבי נקודה 5, שוב אתה מתלהב ממשחק שהוא לא משחק ליגה.
תסתכל על הלוגו של הפרסות בעיגול החצי, ובכל השלטים מסביב (BBB).
תסתכל על שם הליגה בכיתוב קטן לבן שמופיע מעל הנקודות (BBB CHLANGE).
זו ליגת תיכונים פחות או יותר שלבאר בול הקים כדי להאדיר את המותג ואת הבנים שלו.
רק שם הם קולעים יחד 60-80 נקודות למשחק – כי הם משחקים מול ילדים.
בליגה הם משחקים כמה דקות וחוטפים בראש.

john
john
6 years ago
Reply to  דינגו

בכל הנוגע ללבאר זה כבר עגל שרוצה לינוק לא פחות מהפרה שרוצה להניק. הקהל שלו שבויי. הוא לא מחפש את המציאות כמו שצופה בקרדשיאנס לא מחפש את המציאות. הפנטזיה על לאבר השחור הגאה שנלחם בתעשייה הלבנה הנצלנית ונהיה שחקן חזק בזירה מלהיב המון אמריקאים צעירים. הרעיון שכל השיטה שמוציאה מאמנים בליגה או GMים או מנהלים של חברות נעליים (או בהקבלה לחייהם של האוהדים – אקדמאים) היא בלוף כשבסוף האיש מהרחוב שבא ללא פילטר יודע יותר טוב מכולם מה נכון ומה צריך לעשות כי חוכמת רחוב שווה יותר מחוכמה של דיפלומה. ונתונים ועובדות לא ממש חשובים כי כל אחד יכול ליצור איזה מציאות שהוא רוצה ולבנות איזה נרטיב שבא לו. כל מה שצריך זה כריזמה סיפור טוב וכושר שיכנוע. במציאות פוסט מודרנית אמיתית בה כל דייט גרוע יכול להפוך לסיפור אונס (עזיז אנסרי – תודה לאל שהוא גם כהה עור גם מוסלמי וגם פמיניסט מוצהר אחרת היה מצטרף לאחיו ההולוודים ברשימה השחורה) מה הבעיה לומר שהאחים בול הם כוכבים אירופאים לקראת דראפט 2018 כדי לדחוף אח אחד וב2020 כדי לדחוף אח שני. ואומר זאת בעצב.
התוכנית הזאת תעבוד. אף אחד לא יזכור שנעלי bbb מיוצרים על ידי חברת עיצוב של סקצ'רס (לא בדיוק חברה שחורה) שהצילה את הנעל מאסון מכירתי מהעיצוב הראשון הזול. אף אחד לא יזכור לג'לו הוא פושע שהדיח את חבריו לגנוב מחניות וקיבל טיפול שאף ילד לבן עשיר לא היה מתבייש בו. אף אחד לא יזכור שהגיבור השחור התחתן עם אשה לבנה לא כי התאהב בה חלילה אלא כי גם הייתה גבוהה (שחקנית כדורסל) וגם יופי נהדר ליצירת לילדים. לבאר יצליח בכל התוכניות שלו כי הוא קורא נכון את המהפכה התרבותית ששותפת את צעירי אמריקה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  john

ג'ון, מגיע לו (ללבאר) שהוא קורא נכון את העולם הדפוק בןו אנו חיים

john
john
6 years ago
Reply to  מנחם לס

נכון. לכן הוא רק הסימפטום ולא המחלה

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  john

אז הממזר ציין את זה בעבר מה ההבדל בין ההתערבות של לאבאר בכדורסל, לזו של קר ופופ בפולטיקה? גם הם ללא השכלה בנושאי פולטיקה וביטחון. לאבאר בול חכם מאוד הוא ידע טוב טוב איך לבנות את התבנית הזאת וידע איך ליצור לו קהל מעריצים הדוק, ומותג די מצליח, האיש גאון שיווקי. לגבי לברון והארדן וקפלה אני בהחלט חושב שהם שווים אליפות (לא רואה קבוצה שיכולה להתמודד עם שניהם התקפית).

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  דינגו

כמה מהסלים שלהם והמסירות שלהם לא תלויים ביריב

john
john
6 years ago
Reply to  מנחם לס

כך גם במשחקים של and1 ז"ל או של ההארלם גלובטרוטרס. מלו הוא כן כישרון nba כל עוד הגוף יתפתח. ג'לו בעיני כבר לא

Qqq
Qqq
6 years ago

אשך , הקנאה ללברון מעבירה אותך על אשכך…תזהר שלא יפול לך.
הניתוח שלך כמו של ילד בן חמש שהפסיד פעם ראשונה במשחק… עדיף כבר ההומור הלא מצחיק של חבורת סוד מוחלט בהחלט (ללל)
לברון גיימס בעונה הסטורית

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago
Reply to  Qqq

היסטרית

אור
אור
6 years ago

1. קמבה *ווקר*

2. נראה לי לבאר משחד שם את כולם בנעליים כדי שיהיו קונוסים בקרקס

no funny shtuff
no funny shtuff
6 years ago
Reply to  אור

תוריד כוסית של ג'וני וולקר. אותו טעם בפחות מחיר.

אור
אור
6 years ago

חחח על טעם של וויסקי לא מתפשרים, גם אם מקבלים יותר אותיות

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אור

צודק!

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  מנחם לס

הקלידו את התגובה כאן…

אסף
אסף
6 years ago

אשך אהבתי את התגובה על הספרס. מועדון אדיר, מאמין שידעו לפתור את העניין עם קאווי. גם הוא עצמו לא נראה טיפוס שישבור את הכלים כל כך מהר

סמי
סמי
6 years ago

לא אוהד של לברון, אבל באמת שמדובר בשחקן הכי דומנינטי בעשור האחרון, תנו לו קרדיט.

Berch
Berch
6 years ago

הבעיה עם טרייד ללברון שאף קבוצה לא תתן את הצעירים הטובים שלה בשביל לבנות עתיד עם לברון.
בגילו לא שווה למשכן עתיד.
חוצמזה מעורב מעולה 🙂

אור
אור
6 years ago
Reply to  Berch

אם אתה יוסטון או אוקלהומה אתה לא עושה את הטרייד הזה? כרגע הם יכולים לקוות לאליפות עוד הרבה זמן, עם לברון הם המועמדים העיקריים עוד העונה.

ברור שצריך קודם לדעת מה המחיר שיידרש ויתוח מקצועי מעמיק איך ישחקו איתו כל הכוכבים על המגרש אבל באופן כללי זה טרייד שצריך לעשות חד משמעית.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אור

לזה התכוונתי

אור
אור
6 years ago
Reply to  Berch

צריך גם לציין שאין שום סיכוי שזה יקרה אבל בדיבורים באוויר כל קונטנדרית תמשכן את הבית בשביל לברון, חוץ מבוסטון. אפילו טורונטו תהיה מועמדת עיקרית לאליפות איתו למרות שלא יודע מה יש להם להציע בטרייד

פיני
פיני
6 years ago
Reply to  אור

בלחץ, אבל זה בערך הכי טוב שהרפטורס יוכלו והקאבס אולי ישקלו
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7pwwro4

פיני
פיני
6 years ago
Reply to  אור

אפשר להשתעשע עם סן אנטוניו. גם הרבה לוותר, שמותאם גם לאינטרסים של הקאבס:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9utk5ga

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Berch

למה לא? יוסטון או OKC יעשו הכל עבור אליפות העונה. אפילו ימכרו את העתיד. מלבד זאת כל עונה הכל מתהפך

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

מצויין, כרגיל
מקווה בשביל קאווי שהוא לא רוצה לעזוב את הספרס. ג'יילן רוז צודק, אולי בקבוצות אחרות קל יותר, אבל אם אתה רוצה לעשות את זה נכון, תשאר עם הפופ.
בקשר לקאבס, או שיש שם פיצול אישיות, או שפשוט השמועות משתוללות לכל כיוון. אחת אומרת שהם עומדים למכירה, אחת שהם עובדים על רכישה, נראה כאילו משבר ינואר שלהם קצת יותר רציני השנה (לא שלא אמרנו את זה בעבר…)

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מנחם, אם אתה מחפש את מקור הקשר בין לברון למורי אז הנה רמז קטן:
טריסטאן תומפסון, ג'יי אר סמית, אריק בלדסו, בן סימונס…. להמשיך?

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  פיני

אולי הוא מלקק לכל צעיר

john
john
6 years ago
Reply to  מנחם לס

ריץ' פול מייצג את כולם. לברון שותף לאייג'נסי

Ljos
Ljos
6 years ago

Putting on the Rich.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

כמו במקרה של לברון ומוריי, מי שמחפש את המקור לשמועות, כמו בכל דבר באמריקה, Follow the money.
הנה התאוריה שלי, שלא מתבססת על שום רכילות או מידע פנימי, רק על הגיון:
קאווי יהיה זכאי להארכת חוזה סופרמקס בקיץ (בערך 230 מיליון דולר פור גאד סייק). במחנה שלו לא בטוחים שהספרס כל כך ששים לתת לו את הכסף ויחד עם כל התסכול של הפציעה הקדימו תרופה למכה והבהירו לביופורד ש…
א) הם לא מתכוונים לתת לספרס הנחה
ב) הם מצפים מהספרס שלא יסתפקו בזה אלא ילכו על כוכבים כדי להתמודד על אליפות גם במחיר של תשלום מס מותרות גבוה.
ביופורד אמר להם "בואו נדבר בקיץ" או נתן תשובה לא מחייבת ומישהו מהמחנה של קאווי החליט לנער קצת את העץ והשתמש בווג' שהוא סך הכל גלוריפייד כתב רכילות כדי להבעיר כמה זרדים בתחת של ביופורד.
באמת לא חושב שיש כאן איזה קשר לפציעה, או לעבודה או לשוק. רק כסף.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago
Reply to  אפלטון

פששש, איך לא חשבנו על זה?
פלוס מליון!!!!
הכל קסף (ק' רבתי)

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אפלטון

ניב, לפעמים אתה מבריק!

דדי
דדי
6 years ago

4. – אומר הכל לגבי מה גילברט חושב על הסיכוי שלברון ישאר…

3. הדבר הריאלי היחיד שקליבלנד יכולה להציע לשארלוט זה לקחת מהם את החוזה הכי גרוע שלהם – שזה או באטום או זלר, ואולי את בחירת הסיבוב הראשון של קליבלנד.

זה משהו שלדעתי יכול לבוא בחשבון, אבל הבעיה היא שבעיקרון, הדבר הכי אנטי-מכירת-קבוצה שיכול להיות זה לקחת עוד חוזים כבדים וארוכים…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

מנחם תיקרא מה שהאשך כתב על סאן אנטוניו (ותשכח את כל שאר המלל המיותר). יש להם קבוצה מצוינת ואין סיכוי שקוואי עוזב אותם.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

קראתי

MBK
MBK
6 years ago

אחלה מעורב
טרייד על לברון ליוסטון מעניין אבל לא יקרה. במעמדו הוא יחפש קבוצה עם סיכוי לאליפות בטח עובד על חוזה מינימום בגולדן סטייט 😉

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
6 years ago

לא רואה תסריט שיתנו לקוואי ללכת…
ברטנס שחקן מעניין …
אין שום דבר מיוחד בקייל אנדרסון , דגונטה מארי ,בריין פורבס וג'ופרי לברנגה….דני גרין זה ברוס בואן לעניים מרודים…פאו גסול ,מאנו והצרפתי על רדי הדלק האחרונים…
חוץ מאולדריג' אין שם בעצם כלום …
הפלאח פשוט גאון שהוא מוציא מהם ככ נצחונות אבל בשביל להיות קונטנדרית הם צריכים עוד שחקן גדול.

הטעות הכי גדולה היתה בשחרור של ג'ונתן סימונס…..בדיעבד ,בגלל ההעדרות של קוואי העונה , הטעות ממש טראגית לשני הצדדים !!

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
6 years ago

1+ למשפט האחרון

אחד העם
אחד העם
6 years ago

מצטרף.
וגם החוזה הנועל של פאו

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago