מעורב הופס ליום רביעי בערב / מנחם לס

1. מדוע קאווי לינארד רוצה לעזוב את הספארס?

 

לפני שנה כעת חיה קאווי לינארד היה – עם ויכוח קטן לכאן או לשם  – השחקן הטוב ביותר בליגה. מועמד ל-MVP ובדרכו לחמישייה הראשונה של המערב באול סטאר.

העונה הוא שיחק רק 9 משחקים בגלל פציעה בשריר ארבעת הראשים המיישר את הברך (אבל כשהברך ישרה הוא משמש גם ככופף ירך בשכיבה על הגב כי הוא שריר דו מפרקי). עתה מדברים גם על פגיעה בכתף. בכל אופן, מי שראה את מבע עיניו כשישב על הספסל במשחק נגד הקאבס ראה מבע עיניים של אדם הנמצא אלף מיילים מהמשחק ומה שקורה על הפארקט.

במילים אחרות, ראינו צעיר בן 26 שעמד על סף כוכבנות-על בליגה העומד על פי הפחת. לפי מאמר שהופיע לראשונה ב-( ESPN) הטיפול בברכו היה זה שהתחיל את הקרע בין השחקן וקבוצתו.

בקיצור,

“Multiple sources describe Leonard and his camp as ‘distant’ and ‘disconnected’ from the organization.”

ג'לן רוז מסביר כאן ב-FIRST TAKE מדוע קאווי רוצה לעזוב עתה את הקבוצה:

הבעייה, לפי רוז, אינה רק השריר. הבעייה היא –

“The reason why is tenfold. One is they’ve been unable to attract elite-level, All-NBA caliber free agents to come play with him. (הקבוצה לא הצליחה להביא לצידו שחקן שני ברמת אול סטאר)

לפי השיחה שעלתה שחקנים לא אצים לשחק עבור סן אנטוניו. למה? ה-"SPURS WAY" – 'דרך הספארס' – נראית יותר מדי כמו 'עבודה ושחקני NBA לא אוהבים להרגיש כאילו הם "עובדים". הם רוצים לשחק ולנצח ולהיות אלופים – כמובן – אבל שחקנים רוצים לעשות זאת בדרכם הם. ומה קורה כשאתה בא לספארס? אתה עובד תחת מאמן ו-CEO ששמו פופוביץ'. איתו זה אף פעם לא יהיה "דרכך". זה יהיה "דרכו". מי שרוצה זאת מילה במילה באנגלית, אז הנה:

…. Here’s why, I think, players have not done that. The ‘Spurs’ way’ looks like opportunity dressed in overalls. It looks like work, and people really don’t want that. Players talk about wanting to win and wanting to be a champion, but ultimately they want to do it on their own terms. And when you go to San Antonio, guess who is the CEO of that organization? Gregg Popovich. It’s going to be his way.

ובקשר לפציעתו, הוא מלא טענות לדרך בה היא טופלה. אצה רואה אותו משחק (עם הפציעה) ופתאום אתה לא רואה אותו. האם זה שריר ה-QUAD? מה עם ההסטוריה שלו עם השריר? האם הדיאגנוזה היתה מוטעית?

And also the way his injury situation was handled. You see him in the lineup, you see him out of the lineup. Is it his quad? What’s going on with his history? Was he misdiagnosed?

אנחנו נחזור ונדבר על פציעתן וניזכר במה שקרה בבוסטון עם פציעתו של אייזיה תומאס, וכיצד 'כל ה-STAFF' שלהם פוטר בגלל הדיאגנוזה הלא נכונה בפציעתו של אייזיה תומאס…:

Will we look back on at this situation with his injury kind of like we’re doing with the Boston Celtics? Remember, the Celtics fired their entire staff as it related to how Isaiah Thomas’ injury was being handled because his hip was misdiagnosed.”

ישנם אפילו החושבים אחרת לחלוטין. תנו מבט והקשיבו:

2. אני מוכן לצאת עם הצהרה: הקאבס לא תנצח את המזרח השנה! (אלא אם כן תעשה בדיוק מה שאציע לה!)

יש לי סיבות להצהרתי

1) הקבוצה משחקת ללא כל ארגון וסדר

הגיע הזמן לומר זאת במילים חדות וישירות: טיירון לו הוא מאמן גרוע, חסר ידע, וחסר שליטה על הקבוצה. מי שראה את הקאבס נגד הספארס ראה קבוצה המשחקת ללא סדר, ללא ארגון, וללא חיבור בין חלקיה. אתמול כיניתי את משחקה DISJOINTED. בלתי מחובר.

א) אתה לא יודע מי מחזיק הכדור הראשי.

ב) אתה לא יודע אם היא משחקת סמול בול או ביג בול .

ג) להחלפות אין כל סדר או הגיון.

ד) אייזיה תומאס לא יודע ואין לו מושג אם מותר לו או אסור לו לשחק משוחרר – להיכנס ולקלוע; לזרוק מרחוק; לעשות את השטיק שלו – או אם עליו "לרכז" את המשחק כמו שרכז ככריס פול למשל עושה. רק כשדריק רוז ניכנס היה טיפונת סדר במשחקה של הקאבס.

ה) אין לקבוצה חמישייה ברורה. השחקן היחידי הבטוח בחמישייה הוא לברון. מה עם ג'יי אר? האם הוא שחקן חמישייה? האם זה לא נכון שגרין הרבה יותר טוב ממנו? מה עם אייזיה תומאס? האם ישנה לו רשות 'TO TAKE OVER THE GAME' או שזוהי, כמובן, אחריותו של לברון? (הפתרון שלי בסוף).? מה עם קווין לאב? האם הוא פאוור פורוורד או סנטר? האם הוא משחק 4 וטריסטן ת'ומפסון 5, או הוא 5 ות'ומפסון עולה מהספסל? מה בדיוק התפקיד של ג'יי קראודר? האם הוא 3? 4? ומה בדיוק התפקיד של דריק רוז?

2. קבוצה עם יותר מדי דראמה וחוסר אהבה ופירגון בין שחקניה

כשאתה מסתכל על גולדן סטייט, על הרוקטס, על מיאמי, על הספארס (מלבד עכשיו עם לינארד) וכמעט כל קבוצה אחרת בליגה אתה רואה שחקנים מפרגנים וצוהלים אחד עבור השני. אתה רואה מה שפעם ב'נוער העובד' לימדו אותנו על 'חברותא'.

הקאבס? אני לא יודע אם הם שונאים את לברון, שונאים את קווין לאב, שונאים אחד את השני?

הפילו על לאב תיק שהוא סרב לשחק נגד OKC כשהיה לו 39 מעלות חום (102.7 פרנהייט). קווין, בגלל אופיו האינטרוברטי, לא הגיב בפראות (דבר שאני הייתי עושה). ברור שהם לא מקבלים אותו כחבר קבוצה, אם בכלל יש שם משהו כזה. שמתם לב שבמשחק נגד הספארס הוא נפל ואיש לא בא לעזרתו?

 

(תנו מבט: ג'יי קראודר זורק מבט בקווין לאב – שחטף מרפק בלסת – כאומר "מדוע שלא תישאר שוכב שדוד על הפארקט?" ואף שחקן קאבס אחר לא בא לעזרתו. שישכב וימות שם. היחיד שזרק מבט לראות אם הכל בסדר הוא דווקא אולדרידג').

3. כמה משחורי הקאבס לא אוהבים לבנים, אבל מעוז הגנתם ומרכז ליבם הלוחם הוא שחקן לבן!

(אנא התרכזו, ותנו מבט בשחקן הזה שהיה ציר ראשי באליפות של הקאבס, ועכשיו עושים ממנו השעיר לעזאזל של כל צרות הקאבס. אולי בגלל שהוא לבם מה-MIDDLE CLASS, ולמעשה יחיד בקבוצה כח קייל קורבר מתחבא אל הכלים ולא מוציא הגה לכאן או לכאן. תנו בקווין לאב מבט ותנסו לנחש על מה הוא חושב)

 

בארה"ב איש לא יעיז לכתוב זאת, אך אני חושש שכמה משחקניה הראשיים של הקאבס לא אוהבים לבנים, וקווין לאב הפך  ל-SCAPEGOAT שלהם (שעיר לעזאזל).

אפילו מאמנם טיירון לו קלט זאת ואמר בריאיון ש- "זה CRAZY להטיל את האשמה על קווין לאב וזה קרייזי לעשות ממנו SCAPEGOAT. בלעדיו (הוא הרי שיחק 3 דקות עם חום ל 39 מעלות, ויצא ) היינו חוטפים 170 נקודות" (אגב, זהו כוכב חיובי לציון שאני נותן לטיירון) – http://www.yardbarker.com/nba/articles/tyronn_lue_says_its_crazy_to_scapegoat_kevin_love_for_thunder_loss/s1_8061_25522598?mb_edition=20180124

נניח לעובדה שאיש לא בא לעזרתו כשהוא חטף בומבה בראש, אבל היום ישנן ידיעות שהשחקן שהחל את כל הבלגן בקשר לקווין לאב היה לא אחד מאייזיה תומאס, הננס של הקבוצה. לי קשה להאמין שהשחקן שרק הגיע לקבוצה יהיה זה שיעז להרים קולו, אך כשפראנק איזולה, אחד מכתבי ה-NBA הבחירים ביותר בארה""ב כותב דבר כזה, חייבים לקחתו במלוא הרצינות. הוא כותב הבוקר ש-Thomas was the driving force behind the Cavaliers’ issues with Love. אחד משחקני הקאבס שהיה בפגישת הקבוצה (לכל כתב בכיר ישנם 'מלשינים' בכל קבוצה)

A "source" told The News that Isaiah Thomas led the charge against Love, who turned up ill for Saturday’s embarrassing loss to Oklahoma City and went home after playing just three minutes.

http://www.nydailynews.com/sports/basketball/nba-chaos-trades-coaching-nearing-article-1.3774691

מאז שאייזיה תומאס החל לשחק, כל מספריו של קווין לאב בירידה. תומאס, מסתבר ממאמרו של איזולה, עשה מין חרם על קווין לאב.

Love seems to be taking the blame for the Cavs’ recent downturn, which actually coincides with Thomas finally making his season debut. Love’s minutes and stats have been down across the board since Thomas joined the starting lineup.

4. שחקנים בעמדות מתפתח שאיבדו מיכולתם בחמישייה

*בחמישיית הקאבס משחק איי ג'יי סמית' שאיבד לחלוטין את יכולתו הן בקליעה והן בשמירה.
*בחמישיית הקאבס משחק ג'יי קראודר שאיבד המון מיכולתו בסלטיקס.
*בחמישיית הקאבס משחק לברון שירד מאד ביכולתו מהשנים הקודמות כשהוא קולע היום בסביבות 22-23 נק' למשחק עם 7 אס' ובערך 6 ריב'.
*בחמישיית הקאבס משחק קווין לאב שהפך מין 'אבר זר' בקבוצה, מבודד ושעיר לעזאזל.
*בחמישייה משחק אייזיה תומאס שעדיין לא נתן משחק טוב אחד כמו שנתן בסלטיקס.
 

בספסל

*בספסל משחק ג'ף גרין, שנראה לי היום כאחד משני השחקנים היחידים בכל הקאבס שמשחק טוב, ולעתים טוב מאד.

*בספסל משחק שחקן שני, דוויין ווייד, שבדקות המועטות שהוא משחק (על ברכיים עייפות ופצועות) מראה לכולם ממה שועל וותיק עשוי, וכיצד שחקן נשמה נאמן מסוגל לעשות.

*דריק רוז נראה לי אתמול אחד היחידים מהקאבס שבא לשחק. הוא ניכנס ללא פחד (4 מ-4 מהקו) וקלע את זריקתו היחידה. הוא פשוט לא מקבל דקות.

*טריסטן ת'ומפסון? אני לא יודע היכן הוא משחק, מנה הוא עושה, ומה בדיוק תרומתו (אם בכלל).

*קייל קורבר: הגיל כנראה עושה את שלו. הוא היה פיור שוטר משך כל הקריירה. אמש הוא בקושי פגע בטבעת (בנסיון שלשה אחת הוא החמיץ את הטבעת לחלוטין).

 

3. האם ישנו פתרון לקאבס?

אולי.

אלה הצעדים ההכרחיים.

  1. לפטר את טיירון לו ולהביא מאמן חדש. אני הייתי הולך על וויני דל נגרו, ואם לא הוא אז פיזדייל. אבל מיד.

  2. לארגן דבר ראשון פגישה קבוצתית ומבקש מכולם לשפוך את כל מה שיש להם.

  3. כתוצאה מהפגישה קווין לאב נשאר או מעבירים אותו בטרייד.

  4. עושה טרייד מיידי על בחירת הדראפט של הנטס שתהיה כנראה 5-7. אני הייתי מביא מספר 3 או מספר 5.

  5. בהנחה שהקבוצה נשארת כפי שהיא הייתי עולה עם (ואומר זאת לכולם למפרע):

א) דריק רוז,  לברון ג'יימס, ג'ף גרין, קווין לאב, טריסטן ת'ומפסון. נותן לחמישייה הזאת לשחק את 5-7 המשחקים הבאים.

המחליפים הם אייזיה תומאס לרוז, דוויין ווייד ללברון, ג'יי אר סמית  לג'ף גרין, ג'יי קראודר לקווין לאב, ואנטה זיזיק לת'ומפסון.

אחרי 5-7 משחקים החמישייה מתחלפת ל:

ב) אייזיה תומאס, לברון ג'יימס, ג'ף גרין, ג'יי קראודר, קווין לאב. (המחליפים בהתאם)

ג) יוצר את החמישייה הטובה והיעילה ביותר מנסיון א) ונסיון ב).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
84 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
יוסי
6 years ago

קוואי תמורת ג'רו הולדי ובחירת דרפט

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  יוסי
יוסי
יוסי
6 years ago

אם קוואי בריא אפשר גם דיוויס או קאזינס תמורת קוואי

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

נכנסתי ליוטיוב ולא הבנתי מה הקשר ומה אתה מנסה לומר בהצגתו

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

שהוא יכול להמשיך לחלום כי זה בחיים לא יקרה.

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  מנחם לס
THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
6 years ago

בושה שלא הרימו את לאב. נראה לא נעים להיות בחדר הלבשה שם.
2- אם אני קובי אלטמן לא מוותר על הבחירה של הנטס, זהו עתיד הפרנצ'ייז ונקודת ההתחלה ליום שאחרי לברון. אם היא תוותר עליה אז קודם כל היא לא תשיג שיפור משמעותי במעמדה בקרב מול הווירוס, וגם היא תהיה בנקודת פתיחה רעה ליום שאחרי לברון. לברון מחזיק אותם בבייצים ולא נותן מידע לגבי עתידו ולכך נקודת המוצא היא שהוא לא נשאר, לכן בשום פנין ואופן לוותר על הבחירה של ברוקלין

דדי
דדי
6 years ago

הקאבס צריכים לדבר עם ההוקס.
הרבה טריידים אפשריים שם, ובעיקר הזדמנויות להיפטר מג'יי אר כחלק מהטריידים.

אני ממש לא אתפלא אם יהיה גם מהלך שני שקשור בקוין לאב.
אחרי מה שקרה איתו השבוע, אני במקומו מבקש טרייד מיידי.

הבעיה של הספרס היא שדאנקן, מאנו, ופארקר הרדימו אותם וגרמו להם לחשוב ששחקנים צריכים לוותר עבור המועדון במקום שהמועדון צריך להתאמץ עבור השחקנים.

הם לקחו כמובן מאליו ששחקנים ואפילו כוכבים יתאימו את עצמם לסדר העדיפויות הכלכלי של המועדון, והאמת היא שקוואח עשה רושם של אחד שיתפקד לשרשרת כמו ילד טוב.

אני סופר שמח לדעת שזה לא המצב, והלוואי שאפילו ידרוש טרייד רשמית – רק בשביל לנפץ את כל הבלונים שנופחו במשך השנים גם עליו וגם על הספרס, ויהיה סיפור כל כך גדול שגם אם לבאר בול ירוץ ברחבי לוס אנג'לס בעירום עם שלט שאומר "לונזו אמר לי שלוק חרא מאמן" – אף אחד לא יתייחס אליו…

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

זה מה-13 לינואר. הרבה מים עברו מאז ב'נהר ריברווק' של סן אנטוניו

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

לא זה לא. זה מיד אחרי שיצא הדיווח ב-ESPN.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

מקורות ברחבי הליגה מסרו שהם ראו את קאווי עם מראה מנותק ומרוחק. הוא אפילו לא חייך.

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  אפלטון

Aka Wednesday

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  Ish

comment image?ssl=1

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

ממתי הוידיאו הזה שהכנסת?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אתמול

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  דדי

זה היה הסיפור עם דרק אנדרסון בזמנו, אחרי העונה המצויינת שלו עם הספרס ב-2000-01 (בה נפצע בפלייאוף וגמר לספרס את הפלייאוף).
אנדרסון טוען שביופורד התקמצן עליו בחוזה ונתן לו "גרושים" ולכן אנדרסון העדיף את הבלייזרס עם החוזה שהיה גדול משמעותית.
הוא אמר כאילו הספרס התקמצנו ולא הבינו שהם צריכים לשלם כסף גדול.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  Smiley

מאז עברו כבר הרבה מים בסן אנטוניו. את מי הם פספסו בגלל שלא היו מוכנים לשלם בשנים האחרונות?

אפלטון
אפלטון
6 years ago

אני חושב שהדיבורים האלו יותר נובעים מכך שקאווי יהיה זכאי לחוזה הסופרמקס הקיץ. בטח דאגו להבהיר שם לביופורד שלא יצפה להנחות, מכאן התחיל כל הסיפור. הליגה הלכה לכיוון בעייתי וקבוצות שמתחרות על אליפות יהיו חייבות לשלם מס מותרות רציני. סן אנטוניו צריכה להוכיח שהיא מוכנה לכך.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Smiley

צודק

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  דדי

הפעם אני מסכים אתך דדי

עומר
עומר
6 years ago
Reply to  דדי

מסכים לגמרי. לא מבין איך לאב יכול להשאר בקבוצה כאשר מאשימים אותו בשטויות. דווקא השנה הוא ללא ספק שיחק מצויין עד החודש האחרון. הוא היה היחיד ששיחק מצויין חוץ מלברון. קליבלנד חיים בסרט, כמעט כל קבוצה תרצה את לאב, אבל בהצלחה למצוא קבוצה שתרצה את אייזאה או את קראודר. הקטע שהם גם לא ישר יוצאים להגנתו של לאב. שרפו את עצמם

עידן
עידן
6 years ago

הקאבס כן יגיעו לגמר כי הם משחקים במזרח ווהגעה שלהם לגמר נקבעה בערב הראשון של העונה כשגורדון הייורד נפצע.
אין להם שום סיכוי בגמר לא מול הוורירס לא מול הרוקטס ולא מול התאנדר ולכן הם לא קנדידטים לאליפות מה שמצחיק להגיד על קבוצה שתגיע לגמר אבל יש פערי רמות עצומים בין הצמרת של המערב לצמרת של המזרח.
מביש מה שעושים לקווין לאב.מאחל לננס שיקבל חוזה מינימום לשנה הבאה.דני איינג בסופו של דבר לא רק עשה את הבחירה המקצועית הטובה לקבוצה כשהביא את קיירי במקום אייזיה אלא גם ניקה את חדר ההלבשה כפי שהתפרסם אחרי שאייזיה עזב שהשחקנים של בוסטון לא ממש אהבו אותו.
בקיץ אמרתי שקוואי צריך לבקש טרייד והתנפלו עליי פה.קוואי בן 26 ויש לו עוד בערך 6 שנים בפריים.סן אנטוניו למרות הניצחון על הקאבס הגרועה חייבת עוד 2 סופרסטארים לידו כדי לאיים על האליפות.אני מוכן לקבל שאולדרידג הוא אחד מהם כופרסטאר השלישי בהיררכיה בתפקיד גרין ב 2015 ולאב ב 2016 או כריס בוש ב 2012-13 עדיין חסר המספר 2 .רוז צודק שמעבר לזה שסן אנטוניו היא לא מרקט מבוקש גם שחקנים גדולים היום מעדיפים לקחת אליפויות בדרכם שלהם מאשר להיות רובוטים תחת פופ[אני מת על פופ וחושב שהוא ה GOAT]..לא שאני מסכים איתם אבל זה המצב

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  עידן

הבעיה היחידה עם סן אנטוניו זה שהם עדיין בדיעה שאפשר לזכות אליפויות בעידן הזה בלי לשבור את הקופה. הם יצטרכו להבין שכדי לאיים על התואר הם צריכים רכז ברמה עילית, ויש מלא כאלה בליגה, אבל צריך לשלם להם. בטריידים הם לא ישיגו כוכבים ולא נראה שמתפתח להם כוכב באופק.
אין כוכב שלא יהנה לשחק במסגרת של פופ עם סיכוי לאליפות, אבל סן אנטוניו יצטרכו להבין באיזה עולם הם נמצאים שלא יגמרו כמו רדיו שאק.

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  עידן

+ 10

דדי
דדי
6 years ago

הקטע עם הטרייד משין שעשע אותי.

אני לא משתמש בזה אף פעם, ודווקא השבוע התעצלתי עם איזה חישוב יחסית מסובך והחלטתי להיעזר בה.

ו – בום – עליתי על 2 טעויות שם.

אחת לדעתי נובעת מחוסר עדכון של פרטי חוזה נכונים.

אבל השנייה היא חד משמעית טעות של חוקי השכר שלא תוכנתה במערכת משום מה.

עדיין מתלבט מה לעשות עם המידע הזה. נראה.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אם כבר מדברים על הקאבס ולו, גם לדיוויד היה מה להגיד:
https://cavsnation.com/cavs-news-former-coach-david-blatt-defends-tyronn-lue/
זה מרגיש כמו הפניית אצבע ישירה לעבר לברון

דדי
דדי
6 years ago

אני יכול לנחש איזה אצבע ?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  דדי

כן זו.

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

מנחם לברון ממש לא ירד ביכולתו הוא קולע 27 למשחק עם 8.5 אסיסטים ו-8 ריבאונדים למשחק ולא 23 7 ו-6 כמו שרשמת. סטטיסטית זו אחת העונות הטובות ביותר שלו.
תומאס רק חזר מפציעה ייקח לו עד כמה שבועות להיכנס לכושר מלא.

דדי
דדי
6 years ago

רק שהוא הפסיק לשמור העונה…

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  דדי

כבר בעונה שעברה

דה שוט
דה שוט
6 years ago
Reply to  דדי

הפסיק לשמור ב-2014

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

קווין לאב אגב קולע באחוזים הטובים בקריירה שלו העונה ומה שטיירון לו אמר עליו הוא בדיוק להיפך (אם כי זו הייתה בדיחה) שאם לאב היה משחק הם היו חוטפים 170 נקודות.

Berch
Berch
6 years ago

1. כל פעם שאתה יוצא בהצהרה מפעלי הכובעים בגרינוויל עוברים למתכונת חירום ומשמרות של 18 ואף 24 שעות.
I love it 🙂

2. הזוי מה שקורה בקליבלנד, בספרס ובבוסטון.
לפני שבועיים הכל היה נראה אחרת…..

3. לדעתי צריך להעביר את אייזיה תומאס לקליפרס.
הוא ואוסטין ריברס יעיפו ניצוצות. זו תהפוך להצגה הכי גדולה בעיר…. תשתיק בגדול את המופע של בול.
טירוף בחדר ההלבשה, אינטריגות משפחתיות, יריבות אפית, סקס, סמים ודיאנדרה ג'ורדן.
וויל פארל יעשה על זה סרט !!!!

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Berch

צודק

no funny shtuff
no funny shtuff
6 years ago

אני מקווה בשביל קווין לאב שיעוף משם, ויחזור לשחק כדורסל בסביבה לא עוינת.
כרגע הוא בחזקת "הלבן עשה את שלו, הלבן יכול ללכת".

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

גם אני

Zivke
Zivke
6 years ago

למה הוא צריך לעוף משם, באמריקה 2018 קורבן לגזענות צריך לעזוב את מקום העבודה שלו למרות שהוא נותן תפוקה יותר טובה משל התוקפנים???

צ'ומפי
צ'ומפי
6 years ago

אם יש אמת בעניין עם קוואי אני מציע שישאילו אותו למועדון עם תרבות ארגונית קצת פחות מוצלחת, נניח הניקס או אורלנדו (לא יודע אם הוא ישרוד את הצוות הרפואי בניו אורלינס). יחזור על 4 תוך חודש למכונה המשומנת של הספרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago
Reply to  צ'ומפי

בדיוק כך! לדעתי גם קוואי מבין את זה. אם בכלל יש משהו בכל הסיפור הזה, אלו חילוקי דעות בנוגע לטיפול הרפואי, ואפשר להבין את הלחץ של קוואי שרואה שההחלמה לא מתקדמת במהירות המצופה, ואולי חושב מה צריך לעשות אחרת. כך או אחרת, כשיחלים סופסוף הכל יהיה מים מתחת לגשר.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
6 years ago

תודה על המעורב מנחם.
הייתי רוצה לראות את קוואי משחק במקום אחר רק כדי לפתור אחת ולתמיד את סוגיית הביצה והתרנגולת של הספרס, ז"א המערכת עושה את השחקן או ששחקן כמוהו היה מככב בכל מקום.
מתחילים לראות את הסוף של קליבלנד והמסע צלב של לברון בכל מי שלא במעגל הברדרס שלו – בלאט, גריפין, גילברט, (לאב?) יסתיים השנה בהתרסקות אדישה של הקבוצה ושל לברון בפלייאוף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago

לדעתי הסוגיה הוכרעה מזמן – המון שחקנים נחלשו מאד אחרי שעזבו את הספרס, וההפך כמעט לא קרה (ריצ'ארד ג'פרסון ותו לא, למיטב זכרוני)

Zivke
Zivke
6 years ago

כל הכבוד מנחם שהתייחסת לפיל (הלבן) בחדר!

כולם נכנסים בטראמפ, אבל זה בדיוק פוליטיקלי-קורקט שלילי. יושבים 4 שחקני עבר באולפן (שאק, וובר, איזיאה ובארון דיוויס) ומדברים על הנושא ואף אחד לא מתייחס למובן מאליו.

אם באותו מצב כל הקבוצה היתה תוקפת שחקן גיי למשל, המדיה היתה קופצת להגנתו. אה, רגע, שכחתי שאין גייז בספורט המקצועני…

דדי
דדי
6 years ago

קצת רכילות מבפנים –

ג'רי ווסט מנהל בפועל את הקליפרס.
הם מחפשים טרייד לג'ורדן אבל לא רוצים לוותר על העונה.
רוצים להאריך חוזה ללו וויליאמס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 years ago
Reply to  דדי

להביא את ווסט היה כנראה הצעד החכם ביותר של הקליפרס מאז ומעולם. מאד לא קליפרסי מצידם… אבל מאד מועיל.

ולדי קוגן
6 years ago

קוין לאב בליגה כבר 10 שנים ושיחק במינסוטה וקליבלנד. בוא נפרגן לבחור איזה יעד אקזוטי עם מזג אוויר נורמלי, אולי איזה מיאמי ככה.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
6 years ago

🙂

דה שוט
דה שוט
6 years ago

איזיאה תומאס הוא זבל, רואים על הפרצוף שלו. אני לא שונא שחקנים אבל אותו אני מתחיל לתעב. לא חסרות דוגמאות – הפיצוץ לוויגינס, היד לפנים של רוברסון – הכל בכוונה (…כאן נכנסות קללות…), ואז גם מיתמם כדי לא לחטוף בחזרה.
לאב הוא הפועל המסור ביותר בקאבס, השחקן היחידי שנותן בכל משחק 100% מעצמו, דוחף בלי הפסקה, הולך לכל כדור, מרוכז בכל מהלך ובכל קליעה. אין לו הילוכים נמוכים, הוא סוג של ווסטברוק רק בלי הרוח והצילצולים.
איזיאה וקראודור זוג זבלים (… קללות… עוד קללות…) הגיעו בטרייד עלוב ולקחו את הקאבס לתהומות, אז הם מוצאים את זה על לאב. ההגנה של איזיאה זה הדבר הכי פתטי בליגה, כך היה גם בבוסטון. אני מצטט את עידן ומאחל לו חוזה מינימום בשנה הבאה.
בלי קשר, אני אהיה מאושר לראות את קווין לאב בקבוצה אחרת.

ori
ori
6 years ago
Reply to  דה שוט

+1

איתי
איתי
6 years ago

מנחם לדעתך יהיה טרייד בקליבלנד ומה בקשר ללו יש דיבורים שמפטרים לא זוכר שהמצב היה כזה גרוע שם ויש ללברון ירידה בחודש האחרון או פשוט איבד תכייף ותדרייב שם נראה מיואש

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
6 years ago

ילדים, צאו מהסרט. . .

קוואי = ספרס"א

כל מי שינסה להכניס אותו לטרייד משין, יענה ב :

"מלאך זה אינו מוכר למערכת,
אנא הזן שם אשר הזונה מאוהיו חפצה ביקרו"

סלים ווארזה
סלים ווארזה
6 years ago

השחקן שקליבלנד צריכה להעביר הוא תומאס, לא לאב. מנחם כתב פה כמה מילים מאוד נלהבות אחרי הבכורה המוצלחת שלו אבל מאז הוא מאכזב מאוד. ואם הוא גם סכסכן בחדר ההלבשה ורק חושב על החוזה הבא שלו אז להיפטר ממנו.

לא מקרה שמאז שתומאס משחק המספרים של לאב ירדו משמעותית וההגנה שהייתה גרועה גם כך הידרדרה עוד יותר.

גם אני חושב שיש פה גזענות של שחורים כלפי לאב. סקוטי פיפן אמר יפה: השחקנים עשו ישיבה, שפכו את הכל, צעקו אחד על השני, והדבר היחידי שדלף זה התלונות ללאב? זה לא במקרה.

והדרך של קליבלנד להתאושש היא:
1. שלברון יתחיל לשמור (בהגנה) ולא לשמור (את עצמו לפלייאוף).
2. לשחק עם 5 שחקנים בחמישיה ולא 4 (JR אוויר).

נראה לי שדני איינג' הוא נייר הלקמוס הכי טוב לגבי שחקנים: אם הוא מעביר שחקן או מוותר עליו (פולץ) סימן שהסחורה פגומה.

עדי
עדי
6 years ago

סתם בשביל הספורט, טרייד ראש בראש של לאב ודוראנט..

בוני
בוני
6 years ago

ללאב אין שום ערך מוסף מול הגולדנים, חוץ מזה שהוא פחות גרוע משאר החברים וקולע את השלשות שלברן מסדר לו.

מבחינה הגנתית קליבלנד צריכים לחפש תשובה יותר רצינית.

.
.
6 years ago

מעורב מעולה מנחם!
מקווה שלאב יעבור בטרייד ויעוף מהמקום הדוחה הזה בשם קליבלנד.

בנושא אחר,מה הטופ 10 שחקנים שלכם בליגה כיום?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  .

חמישייה ראשונה: הארדן, קרי, דוראנט, לברון, יאניס.
6-8: באטלר, ווסטברוק, פול ג'ורג'… נהיה קשה..
9-10: דייויס?, כריס פול?

#קאווי פצוע אבל באמת והתלבטתי אם לשים אותו לפני יאניס בחמישייה הראשונה אם נגיד היה לא פצוע ובכושר של שנה שעברה.

.
.
6 years ago
Reply to  אפלטון

100+
יצא אחד על אחד כמו שלי

איפה היית מדרג את קיירי סתם בשביל לדעת?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  .

ממש שם בין 10-15.
הקבוצה של 10-20 כבר ממש קשה.
בלי סדר מסויים כי שם צריך ממש לעשות השוואות סטטיסטיות זה:
קיירי, דריימונד גרין, קאזינס, דה רוזן, קליי תומפסון, אמביד, אולאדיפו, לאורי, אולדריג' (?) גריפין (?).
21-טאונס, אם ימשיך לשחק הגנה יכנס ל 20
21-25
זמן הרכזים שלא מצליחים להניע את הקבוצה: וול, ביל, לילארד, מקולום.

בוני
בוני
6 years ago
Reply to  .

טופ 10 השחקנים הראשונים בדראפט:

לברון
וסטברוק
ארדן
באטלר
דורנט
פול
ג'ורג'
ארוינג
קורי
קוזינס

עידן
עידן
6 years ago
Reply to  .

בהנחה שהפציעה של קאווי לא תוריד מיכולתו

1-דוראנט-השחקן הטוב בליגה בשנתיים האחרונות
2-לברון
3-קאווי
4-קארי
5-דייויס
6-קיירי
7-הארדן
8-ווסטברוק-כשהראש נמצא במקום הנכון.
9-באטלר
10-התלבטתי בין 3-פול גורג וקאזינס בסוף הלכתי על פול

עידן
עידן
6 years ago
Reply to  עידן

יאניס מבחינתי לא בעשירייה הראשונה עד שילמד לקלוע

עידן
עידן
6 years ago
Reply to  עידן

וברגע שתהיה לו קליעה אז הוא יעקוף את כולם אבל הקליעה זה מאד קריטי

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  עידן

כמו שכתבתי למטה גם בלי קליעה הוא טופ 5 אין פה ספק בכלל

הקרייתי
הקרייתי
6 years ago
Reply to  עידן

זה מה שמדהים, אין לו קליעה והוא עדיין הולך להיבחר מוקדם. חוץ מזה שיש לו קצת קליעה, הוא לא משיג 28 למשחק עם לייאפים ועונשן.

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  עידן

אין דרך להתמודד עם האתלטיות שלו הוא השחקן האתלטי בליגה וזה אפילו לא קרוב, כשיפתח קליעה הוא השחקן הטוב בליגה אין לי ספק בכלל

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  עידן

אין שום סרט בעולם שיאניס והארדן לא בחמיישיה הראשונה העונה יאניס בכל נותן סטטיסטי בטוף,ועוד שיחק בשיטה שלא מתאימה לו זה השחקן הקטלני בליגה במתפרצות יש לו כל כך הרבה מקום לשיפור, הארדן בעונת MVP עילוי התקפי מדהים שאין לו חולשה במשחק ). גם לשים את קוואי שלישי שהוא לא שיחק דקה זה לא רציני.
לברון דוראנט קארי הארדן ויאניס חייבים להיות החמישיה המתחילה (ד, איך קיירי בדיוק טוב מהארדן? ואיפה דיוויס בדיוק, באטלר מגרד את העשירייה לדעתי, ווסטברוק רוב הזמן לא שם (מבחינה יכולת אישית הוא כן,כמו שתיינת שהראש על הכתפיים העונה הוא לא שם)

ברוך רובין
ברוך רובין
6 years ago
Reply to  עידן

ללא קליעה הוא נשק התקפי הרבה יותר טוב מווסטברוק, טוב יותר מקיירי ובאטלר

Shaq
Shaq
6 years ago
Reply to  .

בלי להכניס את קוואי –
1 לברון
2 דוראנט
3 סטף
4 הארדן
5 יאניס
6 קיירי
7 ווסטברוק
8 דייויס
9 באטלר
10 ג'ורג/דרוזן/קאזינס.

הטופ 4 סגור כל השאר יכולים עוד לזוז קצת, כמובן שהעונה באטלר למשל נותן עונה טובה מראס או דייויס אבל זה עדיין לא הופך אותו ליותר טוב, אלה אם כן ימשיך ככה גם בפלייאוף ויוכיח את עצמו.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
6 years ago

טרייד על לברון. אולי אפילו לס"א.

דקסטר
דקסטר
6 years ago

אייזה תומס זה הסרטן הכי גדול בחדר ההלבשה.
מדהים שרק עכשיו כל הכתבים והפרשנים מתחילים להזכיר את זה כי היו הרבה שאמרו שקליבלנד ניצחה את הטרייד… כן בטח…

מסכים עם דה שוט למעלה. יש לו פרצוף של ילד חרא.
יש לו תסביך של גמדים.

קווין לאב מעולם לא התקבל בקליבלנד כמו שצריך. כאילו הוא אחד מהחבר'ה. ולחשוב שהוא סובל את החרא הזה 3 שנים. ועכשיו זה השיא.
עלאקקקק תומאס וקראודר יומיים בקבוצה עושים עליו פרצופים.
ולברון שאמור להיות המנהיג לא משתיק את המשבר אלא אפילו מנצל את זה למשבר גדול יותר.

הקאבס עושים רושם של קבוצה גזענית.
טריסטאן סמית תומאס קראודר נראים די אנטיפטיים

יונתן .S.
יונתן .S.
6 years ago

אני מלא השתאות מהרדיפה שיש כאן אחרי IT.
הוא בנאדם טוב. באמת שכן…אני חושב שהסיטואציה בקאבס מוציאה אותו כזה. קשה להתווכח עם העובדה שהקבוצה הסו מוציאה דברים רעים מאנשים כרגע..
ולגביי ההגנה שלו – ברור שהיא לא טובה. הוא נמוך בראש לפחות מכל שחקן שמולו!
הבעייה היא לא תומאס בהגנה. היא שהחמישייה שלך מכילה 3 שחקנים ששומרים גרוע בעמדתם. תומאס כרכז וסמית' בסקנד גארד יוצרים כבר יחד קו ראשון מחורר. ואחריהם בצבע יש את לאב ששומר בינוני מינוס בעמדתו הטבעית, אז בעמדת הסנטר זה גרוע יותר.

להחליף את הסוויץ' לא יקרה הפעם, כי לאב ותומאס מעולם לאנשמרו טוב. והגיל בסוף ייתן את אותותיו. כמו שקרה עם הסלטיקס בעידן גארנט פירס ואלן. אחרי פלייאוף 2010 אמרו גם עליהם שיש סוויץ' ןראינו לאחר מכן איך ההיט דרסו אותם. גם אם הקאבס יגיעו לגמר, הם לא ישייטו לשם כמו בפלייאוף אשתקד.

ולגביי קאווי – חברו אותו עם אירווינג והיווארד בבוסטון. יהיה שמח.

דקסטר
דקסטר
6 years ago
Reply to  יונתן .S.

גם הסיטואציה של קווין לאב בקליבלנד היא קשה מאוד אבל הוא לא מתנהג כמו ג'נטלמן.
לא צריך לרחם מדי על שחקנים.
זה האופי האמיתי שלו

תומאס זה שחקן שיכול לעלות מהספסל ולעשות שינוי מומנטום.
נתן שנה אחת לא נורמלית. הוא לא סופרסטאר ולא אולסטאר.

הוא עוד שחקן טוב. זה הכל.

יונתן .S.
יונתן .S.
6 years ago
Reply to  דקסטר

לאב לא מתנהג כמו ג'נטלמן? מאיזו בחינה?

ואני מסכים לגביי תומאס. הוא אמור להיות שחקן שישי בליגה אם הוא לא יצליח לחזור לרמה מהעונה החולפת.

אני עדיין חושב שהוא צריך לקבל עוד זמן, כי אלו משחקים ראשונים שלו מאז ההפסד לקאבס עוד במאי. מאידך, אני גם חושב שאנו רואים הבדל ברור בין היכולת של סטיבנס וטיירון לו. בסלטיקס הצליחו להוציא הכל ומעבר מתומאס וקראודר. בקאבס קשה להוציא מהם את היכולת הרגילה שהם מסוגלים להפיק מעצמם.
בכלל הניהול רוטציה של טיירון לו בעייתי – לא יכול להיות שהחמישייה שלך מכילה 3(!) שומרים גרועים…וזה עוד כשהספסל שלך טוב.
הם צריכים טריידים. גארד, סווינגמן ועוד שחקן פנים אתלטי.
גם אם הם יגרדו שאריות של קבוצות וחוזים רעים, כל עוד זה מתחבר טוב סביב לברון, המהלך הזה הוא נכון.

אם אני הקאבס, גם היל, בייזמור ודדמון נשמע לי בסדר ואנ אסתום ואגיד תודה שלקחו בתמורה חוזים גרועים כמו שיש לי תחת תקרת השכר. ובקאבס לא חסרים חוזים גרועים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago
Reply to  יונתן .S.

לאב יותר מתאים לי בבוסטון…

יונתן .S.
יונתן .S.
6 years ago

ולגביי לאב – מקווה שהדיווחים לגביו שגויים…לא נעים לקרוא על יחס כזה לשחקן. אני לא יודע מה קורה מצידו שם, אבל אם אנו שומעים כבר במשך שנים על תלונות לא פוסקות לגביו זה מצבחע על בעייה כלשהי…מקווה שהוא יועבר בטרייד ולמקום טוב שירגיש בו חשוב במערכת ובקבוצה.

אני אישית בעד להעביר אותו על כרמלו אנתוני.
או שיעבור ל-DC/טורונטו. מקומות שיצטרכו אותו.

Shaq
Shaq
6 years ago

הקאבס צריכים להעיף דחוף את סמית ותומפסון משם, 2 החולשות הכי גדולות שלהם ולהביא רים פרוטקטור טוב בעמדה 5 כמובן וגארד שומר פרימטר טוב שיחפה על תומאס, הטרייד על נואל ומתיוז נראה לי אחלה רעיון.
כמובן שדיאנדרה זה האופציה הכי טובה בעמדה 5 אבל לא יודע עד כמה הטרייד ריאלי, למרות שישתלם לקליפרס, אולי יקבלו בתמורה משהו יותר טוב מקבוצות אחרות.
גארדים אחרים שהם יכולים להביא – בייזמור אחלה אופציה, אולי גם קורטני לי או היל.

אור
אור
6 years ago

IT הוא גמד אבל אם אני עומד לידו אני בסה"כ גבוה ממנו ב2-3 ס"מ. הכל יחסי

ניר לוין
6 years ago

בחימום של קליבלנד לפני המשחק בגארדן לאב ישב בצד, עם עצמו. אף אחד לא דיבר איתו כל החימום הסופי לפני תחילת המשחק. הוא נתן ללברון חיבוק קר בטירוף לאחר ה-30,000 נקודות.
נראה שפשוט נמאס לו מלהיות עם לברון והשפוטים שלו בקבוצה, ואפשר להבין אותו

אוהד ס"א
אוהד ס"א
6 years ago

זה מזכיר לי את פאו בלייקרס של 2009 ו- 2010.
הפעם לאב בתפקיד הלבן שמהווה את האקס פקטור שמביא אליפויות ואף אחד לא סופר אותו ולברון בתפקיד קובי.

פאו היה מרכיב קריטי באליפויות הללו. והוא סבל מקובי כפי שמעולם לא סבל.
קובי לא היה יכול לסבול אף שחקן דומיננטי ברדיוס שלו והתלות של הקבוצה בפאו פשוט הטריפה אותו.
הוא הכיש אז לכל עבר. ופאו שתק וספג.
קובי של ה- 5 השנים האחרונות היה שחקן שלא היה אכפת לו מהקבוצה אלא מההישגים האישיים.
מעניין אם לברון הולך באותה הדרך.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
6 years ago

לגבי הספרס:
א. קאווי הוא ספרי – בהגנה באופי בהתנהלות, ובהכל. הוא הדבר הכי קרוב לטימי.
הפציעה מתסכלת, מוציאה שדים רעים והצוות הרפואי של הספרס נמצא על הגריל ובצדק.
אבל זה לא משנה את תמונת העל – קאווי יכול להצליח רק בארגון ספריי
והספרס יצליחו רק עם שחקנים כמו קאווי.

אם צריך לבחור בין הנכסים (היחידים) שיש לספרס להציע תמורת טרייד משמעותי (קמבה ווקר?):
קאווי פצוע או אולדרידג' בשנה הכי טובה שלו. אני לא הייתי מהסס לבחור באולדרידג' לטרייד

ב. וזה מביא אותי לתסריט הבא, ריאלי או לא, אתם תחליטו:
לקאווי ולכולם ברור שהשנה הולכת לאיבוד והמרחק לטבעת מעולם לא היה רחוק יותר. יש דרישה לעשות משהו דרסטי.
את הצעד הראשון עשה פופ. הוא סידר מחדש את ההיררכיה:
השלטון של פארקר נגמר, הוא הולך לספסל (בדרך לחידוש חוזה צנוע יותר) ומוריי קיבל את המפתחות על תנאי:
אם בשבועיים הקרובים הוא לא מרים את הרמה דרסטית, הספרס מביאים רכז בטרייד (כנראה את קמבה) תמורת אולדרידג' !!
התחלנו לראות שינוי אצל מוריי, מעניין הוא ימשיך מול קבוצות במצב קצת יותר טוב מהקאבס.
קמבה ווקר הוא שחקן יוצא מן הכלל, עם האופי הנכון להצליח בספרס, אבל הוא נמוך מאד.
מוריי לעומת זאת הוא הריבאונדר הכי טוב בליגה בעמדה מס' 1 ויש לו עוד הרבה לאן להשתפר מבחינת הקליעה. יש לו פוטנציאל הגנתי הרבה יותר טוב.
הספרס יבדקו גם מה הסיכוי להוציא בחירת דראפט טופ 10 מהקאבס או משארלוט, גם במחיר של כמה שחקנים שיעזבו עכשיו: גרין, מילס או אחרים.
הנחת עבודה לשנה הבאה היא ש:
קאווי + PG קטלני (קמבה / אחר/ מוריי) + בחירת דרפאט גבוהה לעמדות 4/5 שישחק ליד גאסול וילמד יהוו שלד מצויין לרוץ איתו לטבעת.
כל השאר שחקני רוטציה משלימים טובים שניתן לגדל או להביא

ג. הקאבס סובלים משלטון מונרכי היררכי שמונע משחקנים טובים לבוא לידי ביטוי.
אין לקבוצה הזאת מאמן. פשוט אין (גם כשבלאט היה הוא לא באמת הורגש)
המלך חייב את מס' הזריקות שלו ואת ה- SAY שלו.
לווייד יש מעמד שאף אחד לא יתעסק איתו. כך ששחקנים טובים לא באים לידי ביטוי.
כך קורים הפסדים לא מחוייבים למציאות => תסכול=> כשמתוסכלים לא עושים הגנה וחדר ההלבשה מתפרק.
בדיוק כפי שראינו בספרס איך פופ מגדיר מחדש היררכיות, אין מי שיעשה את זה בקאבס. מה שלא קורה במוח, קורה בכסף:
זה יקרה ע"י טרייד, ואני עדיין טוען שהקאבס יגיעו לגמר.
הם צריכים לנצח את טורונטו והסלטיקס. וזה לגמרי אפשרי

Carmel
Carmel
6 years ago

הקאבס יצליחו וייפלו בתות בשחקן אחד ושמו לברון, וזה מצב לא כל כך רע.
הההצעה שלי לקאבס היא:

1) תגרמו ללברון להעלות את רמת המחוייבות לארגון ולחתום בקאבס עד סוף הקריירה, איך ? תהפכו אותו למאמן.שחקן, שיהיה המאמן דה-יורו ולא רק דה-פאקטו. הוא מספיק חכם ומבין את המשחק, הוא מכיר את הליגה, והוא יקבל כבוד מחדר ההלבשה.
2) תתמקדו במי משחק במאני טיים וברבע הרביעי, ולא מי פותח
3) תביאו ליד לברון מאמו וותיק מורה כדורסל שיצא לפנסיה ויסכים להיות עוזר שלו כמו טקס ווינטר עבור פיל גקסון, למשל דון נלסון או לארי בראון או יובי בראון.

מה דעתכם ?