הנבואה ניתנה לשוטים. מחפשים כרטיס לסופרבול / גיא רוזן

 

ניו אינגלנד פטריוטס (13 – 3) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (10 – 6)
(יום א', 22:05)
שאלת המפתח לפני המשחק:
טום בריידי. הוא ככל הנראה ישחק, אבל השאלה היא עד כמה הפציעה בידו תפגום ביכולתו.
2 נתוני המפתח לפני המשחק:
35 פעמים העונה בריידי הופל בסאק. מבין 8 הקווטרבאקים שהופלו בסאק יותר פעמים, רק אחד שיחק השנה בפלייאוף, וגם אז אולי המילה "שיחק" היא קצת מוגזמת (טיירוד טיילור, באפלו בילס).
55 סאקס השיגה הגנת הג'אגוארס העונה. שניים רק ל-56 של הסטילרס.
זה מפגש מרתק, בין ההגנה הנהדרת של הג'אגוארס, לבין ההתקפה החזקה החזקה בליגה.
בעיקר בגלל שהפטס, הם יודעים לתקוף את החולשות של היריבות,
והג'אגוארס –
הם היו קצת פחות מבריקים בהגנה במשחק הניצחון מול הסטילרס.
התחזית:
הג'אגוארס מגיעים למשחק כאשר הם מקרינים הרבה מאוד אמונה בעצמם. הקבוצה האחרונה שיצאה למשחק בניו אינגלנד, כאשר היא מציגה אמונה, או אולי נכון יותר יהיה לכתוב "סוואג", זכתה באותה שנה באליפות (הרייבנס בעונת הפרישה של ריי לואיס).
בשנים בהם הפטס מאפשרים להגנות היריבות להגיע לבריידי כל כך הרבה פעמים,
והם פוגשים בפלייאוף הגנה שפאס ראש זה הבונטון שלה?
זה בדרך כלל לא נגמר בטוב (עבור הפטס…)
זה היה נכון לפלייאוף 2016 אז וון מילר שלט במשחק. זה היה נכון לפלייאוף 2013 אז אד ריד שלט במשחק.
אם קמבל (14.5 סאקס העונה), בוייה, ורמזי (10 אינטרספשינס, לצמד הקורנרים הנהדר העונה), יצליחו לגרום לבריידי להאט,
אז ההתקפה שחגגה מול הגנת הסטילרס בהחלט מסוגלת להפתעה מרעישה.
הניחוש שלי?
אני מאמין שזה יהיה משחק צמוד במיוחד. ובסופו, לא מעט בגלל השילוב הלא מוצלח של גיל + פציעה מצדו של שחקן המפתח של הפטס, הג'אגס יעפילו לסופרבול.

 

פילדלפיה איגלס (13 – 3) – מינסוטה ויקינגס (13 – 3)
(01:40 לפנות בוקר יום ב')
בשבוע שעבר, האיגלס הראו לעולם הפוטבול, שהם קבוצה. שחקן המפתח שלהם (הקווטרבאק הצעיר והנהדר, וונץ) פצוע כבר כמה שבועות, אבל הם עלו למגרש מול הפיינליסטית של העונה שעברה, ושלטו. לא דרך ההתקפה שהייתה המרכיב בהצלחה שלהם עד לפציעתו של וונץ –
דרך ההגנה שעצרה את אטלנטה פעם אחר פעם על סף האנד זון,
הגנה שהשאירה את הפלקונס עם 10 נק' בלבד במשחק.
הבעיה של האיגלס?
הויקינגס נראים כמו משוכה גבוהה אפילו יותר.
הויקינגס מציגים העונה התקפה יעילה מאוד, כזאת שמצליחה להימנע מטעויות, כאשר העונה קו ההתקפה של מינסוטה מצליח לשמור על קיינום היטב (22 סאקס העונה), והוא מצליח להימנע מטעויות (רק 7 אינטרספשינס העונה).
ואז כאשר משווים את ההגנה של הויקינגס לזו של אטלנטה, אז מתברר למה המשוכה כל כך גבוהה.
275.9 יארד למשחק, ספגו הויקינגס בממוצע למשחק, העונה. הנתון הטוב בליגה.
15.8 נק' למשחק, ספגו הויקינגס בממוצע למשחק, העונה. הנתון הטוב בליגה.
והכי מרשים ?
העובדה שהקבוצה מצטיינת בהגנה על משחק הריצה (מס' 2 בליגה) ועל משחק המסירה (מס' 2 בליגה) באותה המידה.
התחזית:
פילדלפיה באמת קבוצה נהדרת. אבל החד ממדיות של ניק פולס (מוסר לא רע בכלל. אבל לא נייד, ותחת לחץ נוטה לטעויות), מול ההגנה החזקה של מינסוטה,
משמעותה (לדעתי), שהויקינגס בדרכם למשחק ביתי בסופרבול.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
137 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אהרון שדה
אהרון שדה
21/01/2018 18:14:34

תודה רבה ניו אינגלנד קל
פילי -מינסוטה צמוד מאד ומאבק בין 2 קבוצות הכי מעניינות השנה אותי לפחות רק שזה ..בנ.ב.א …
זה משחק 50/50 תחושת הבטן אומרת שנגזר שמינסוטה תהיה הראשונה שתשחק את הסופר בול במגרשה.
הלוואי שיהיה מעניין כמו בשבוע שעבר.

אור
אור
21/01/2018 18:15:56

איזה ערב מחכה לנו.

אני מנחש שאם היית צריך להמר מכספך לא היית שם אותו נגד בריידי בליצ'ק והפאטס, ולראייה הליין שעומד על 7.5.

MBK
MBK
21/01/2018 18:30:41

תודה על הפריוויו
אצפה במשחק הראשון עם זפזופים ללייקרס – ניקס

ולדי קוגן
21/01/2018 18:45:51

אני אלך על הפטס ב-7, ועל מינסוטה ב-3. אם בריידי באמת פצוע המשחק יכול ללכת לכל כיוון,אבל קשה לי לראות את הפטס לא עוברים הלאה. במשחק השני קשה לי לראות את פולס מצליח להוביל את פילי לשלב הבא.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:04:56

אני לא יודע למה אבל ישנה לי הרגשה של שתי הפתעות גדולות בשני המשחקים

אסף
אסף
21/01/2018 19:35:09
הגב ל  מנחם לס

הלוואי…

עידן
עידן
21/01/2018 19:15:12

תודה רבה גיא

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 19:21:31

יאללה פלייאוף מבאס אבל נשאר רק לאחל לכשלון הפטס ולהצלחה של פילדלפיה או מינסוטה.
יש לי הרגשה שזו השנה של מינסוטה.
גם סופרבול וגם עלייה לפלייאוף בnba? הגיהנום כנראה עובר צפונה

שאלת תם אחרונה להיום לכל הנוגעים בדבר
שאלת תם אחרונה להיום לכל הנוגעים בדבר
21/01/2018 19:37:27

האם נראה לכם באמת שהשרברב המפגר לא מחזיק עליכם תיקים עמוסים במידע??

איתן כבל
איתן כבל
21/01/2018 19:47:50

לא נוגע בשום דבר. מי נגע?
מה אני, ינון מגל?

ינון מגל
ינון מגל
21/01/2018 19:53:55
הגב ל  איתן כבל

הלו הלו הלו
אני נגעתי בדבר?
אם מישהי טוענת שנגעתי בה חבל לי שהיא לא באה אלי והיינו פותרים הכל ביחד. אם צריך היינו קוראים לסתום העין שיעזור. לו כולם מקשיבים.

יאיר בן של מלך
יאיר בן של מלך
21/01/2018 19:55:37

יש לכם 400 שקל להלוות לי? בשביל חבר שומר נגיעה.
מה כפת לכם? אבא יסדר גם לכם מיליון סיגרים ויום בספא עם אמא.

דקסטר
דקסטר
21/01/2018 20:39:28

הימורי ווינר:
הפטס 7.5-
פילי 3+

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
21/01/2018 21:27:24

יש למישהו לינק ישיר לשידורים?

Ish
Ish
21/01/2018 22:03:02
k
k
21/01/2018 22:36:26
הגב ל  Ish

איך נכנסים?

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 22:12:04

לא יכול להאמין שבסידרה הרשונה הפטס הלכו על דאון רביעי ו-2 יארדס מה-36 יארדס שלהם! (ובריידי השלים מסירה לדאון ראשון)

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 22:13:20

יצטרכו עשיו לבעוט לפילד גול

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 22:38:23

ג'קסונוויל נעה טוב נגד הפטס אבל 0-3 בינתיים

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 22:38:50

יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7-3

p
p
21/01/2018 22:45:23
הגב ל  מנחם לס

+1

ולדי קוגן
ולדי קוגן
21/01/2018 22:55:34

או מיי גאד

איתמר פורת
איתמר פורת
21/01/2018 22:55:37

זה נראה שעוד מהמשחק מול הסטילרס ההתקפה של גקנסוויל מצאה שטף מדהים. בלי התאמות במחצית הפאטס לא יתקרבו

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 22:55:44

הפתעה עצומה מתחוללת לנגד עינינו – 14-3 לג'קבסונוויל!

דקסטר
דקסטר
21/01/2018 22:56:10

מטורף
14-3

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/01/2018 23:10:35

שמישהו יעשה לי סדר במשחקים בליגה הזאת? אם מישהו מנצח מה הוא משיג? זאת סדרה? משחק אחד?

צ'יזהד
צ'יזהד
21/01/2018 23:12:36

משחק 1, המנצחת עולה לסופרבול.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/01/2018 23:15:33
הגב ל  צ'יזהד

תנקיו. אז כמה שחיות הבית מצויינים משחק אחד לא טוב והם בבית? מדהים

שגיא נאור
שגיא נאור
21/01/2018 23:17:50
הגב ל  המשגיח

יותר טוב מהטלויזיה שלי

דקסטר
דקסטר
21/01/2018 23:14:03

הנה השופטים באים לעזרת הפטס..

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
21/01/2018 23:16:10
מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 23:21:02

הולכים לבדוק אם לגרנקובסקי אין שזעזוע מוח מהטאקל האחרון

ולדי קוגן
ולדי קוגן
21/01/2018 23:21:19

אולי השופטים ילבשו כבר מדים של הפטס וזהו?

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 23:21:22

יהיה 14-10

דקסטר
דקסטר
21/01/2018 23:22:45

וואו היו בערך 5 טעויות קריטיות ברציפות של הג'גס!!
הפטס עברו מגרש שלם רק מפלנלטיז ושלא לדבר איך קודם הג'גס פשוט חירבנו לעצמם את ההתקפה עם חוסר משמעת משווע

אור
אור
21/01/2018 23:25:05

איך שקבוצות מובילות על הפאטס הן עושות במכנסיים

שגיא נאור
שגיא נאור
21/01/2018 23:27:22

נראה שגרונק גמר להיום

שגיא נאור
שגיא נאור
21/01/2018 23:28:26

הפטס הם גרמניה של הפוטבול

אאהרון שדה
אאהרון שדה
21/01/2018 23:29:26

דקה תוצאה ?

סמי
סמי
21/01/2018 23:33:05

סמי בכר זה ילד לעומת השופטים כאן, מה שיפה שכל החלטה יכולה ללכת לכאן או לכאן, אז הכל מתקבל בהבנה.
מבחינה סטטיסטית לא רואים במבט מלמעלה את הרצפים שמכריעים משחקים, אז כשצריך חמש החלטות ברצף שמו את הפטריוטס במקום נוח. צירוף מקרים מקסים .

ינון יבור
ינון יבור
21/01/2018 23:34:10

הצטרפתי ב 14:3, בדיוק כדי לראות את שני הפנלטיז ההזויים שנשרקו. לא יאומן הביזיון הזה

ינון יבור
ינון יבור
21/01/2018 23:39:33

ואני מראש הודעתי שאני בעד ג'קסונביל בפלייאוף הזה לכל אורכו. בלי סיבה מיוחדת – סתם יש לי חבר שגר שם

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 23:49:57

הפנלטי נגד גרבובקסקי היה צריעך לכלול זריקה מהמגרש. אסור בתכלית האיסור לעשות טאקל עם מגן הראש. כבר 5 שנים מדברים על זה ואני מתפלא עליך ינון שאינך יודע דבר בסיסי זה

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 23:51:08

אז כדאי שתדע גם מעט על חוקי הפוטבול לפני שאתה מצהיר על שני הפנלטיז (על השני אני מסכים אתך)

ינון יבור
ינון יבור
22/01/2018 0:02:57
הגב ל  מנחם לס

אולי אתה צודק בראשון. אבל לא ראיתי דרך שהוא יכול היה לעצור את עצמו מלפגוע בו ישירות עם כל התנופה שהיתה לו

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 23:48:29

17-10

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
21/01/2018 23:52:42

עכשיו נראה את ההגנה של ג'קסונוויל

שגיא נאור
שגיא נאור
22/01/2018 0:06:34

עשו את העבודה

שגיא נאור
שגיא נאור
22/01/2018 0:07:05

תן לבריידי ב4th פעם אחת

ולדי קוגן
ולדי קוגן
22/01/2018 0:17:54

החיים של בריידי לא קלים בלי גרונק

דקסטר
דקסטר
22/01/2018 0:21:24

פאקינג וואו!

המשגיח
המשגיח
22/01/2018 0:21:54
הגב ל  דקסטר

לגמרי

אסף
אסף
22/01/2018 0:21:50

אם בריידי מנצח את זה אפשר לסגור את הענף

שגיא נאור
22/01/2018 0:22:56

מהלך של עונה

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 0:23:56

הוא החזיק אותו כשנפל
ממש טעות שיפוט

שגיא נאור
22/01/2018 0:25:36
הגב ל  קלמנטה

לא מספיק מבין בזה אבל זה חייב להיות חד משמעי בשביל להפוך את ההחלטה הראשונית.

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 0:26:21

אני יודע.
אבל זה היה ממש ממש נראה שהוא החזיק את הכדור בזמן שהרגלים כבר היו על הדשא.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:24:14

והג'אגס לא עושים ממהלך העונה נק'.

What a waste..

שגיא נאור
22/01/2018 0:25:54
הגב ל  יונתן .S.

כן, אנטי קליימקס

p
p
22/01/2018 0:26:39
הגב ל  יונתן .S.

אומנם מבאס שלא עשו מזה נקודות, אבל קשה לקרוא לזה בזבוז.
העבירו את הפאטס איזה 60 יארד אחורה. הם כבר היו בפילד גול ריינג'

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:28:41

וואו איזו מסירה של בריידי

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:31:06
הגב ל  יונתן .S.

ולבסוף גם TD

עידן
עידן
22/01/2018 0:31:57

20-17 הפטס מצמצמים

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 0:33:12

יש משחק

ולדי קוגן
ולדי קוגן
22/01/2018 0:33:19

כשהפטס מחליטים הם פשוט עושים טאצדאון ב-90 שניות, בוא נראה אם לג'קסונוויל עוד נשאאו שפנים בכובע

שגיא נאור
22/01/2018 0:34:13

איזה דרייב אינעל העולם

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 0:38:42

רק שלא יהיה כמו נגד אטלנטה בשנה שעברה

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:40:00
הגב ל  מנחם לס

כם הפסד של הג'אגס לא מתקרב למה שהיה ביוסטון לפני שנה בסופרבול

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 0:47:56
הגב ל  יונתן .S.

שום דבר לא ישווה לזה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
22/01/2018 0:39:20

אני נותן לפטס 2 דקות לעלות ליתרון

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 0:46:16

ג'קסונוויל חייבת פעמיים פירסט דאון

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 0:47:13

הפטס יקבלו כדור במקום טוב על המגרש

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:47:58
הגב ל  מנחם לס

צדקת

עידן
עידן
22/01/2018 0:48:23

גקסונוויל ב 2 הדרייבים האחרונים לא הצליחו לעשות פירסט דאון 1

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 0:50:19

לא יד'ע למה ג'קס לא מבקשים ריוויו על התפישה

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 0:51:21

הקסם של בריידי חזק

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:51:52

2 שחקני הגנה של הג'אגס נפצעו בשני המהלכים האחרונים.

סמי
סמי
22/01/2018 0:52:44

בהחלט. לא הייתה תפיסה.

עידן
עידן
22/01/2018 0:53:20

TD PATS

ולדי קוגן
ולדי קוגן
22/01/2018 0:53:23

לא מפתיע בכלל

Ata98
Ata98
22/01/2018 0:53:38

הם פשוט לא נגמרים

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 0:54:50
הגב ל  Ata98

זה בריידי זה לא הם:)

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 0:54:51

טוב…הפטס מובילים.

אחלה מהלך מצד בריידי ואמנדולה.

אבל הפטס יצטרכו לתת עכשיו עוד מהלך הגנתי טוב. אם איך דבורטלס נראה כרגע ואיך שההגנה שלהם במומנטום, הסיכויים הם לצידם כרגע.

עידן
עידן
22/01/2018 0:55:45

24-20 לפטס.
גקסונוויל חייבים TD.שער שדה לא יספיק ב .2דקות ו48 שניות שנשארו

שוקו נומדר
שוקו נומדר
22/01/2018 0:59:16
הגב ל  עידן

ניתוח מדהים

עידן
עידן
22/01/2018 1:01:01

חח אני בסך הכל שנה שנייה בפוטבול.את הניתוחים אני משאיר לגיא וגילרי

Koala swag
Koala swag
22/01/2018 0:55:58

Goat!
ואמנדולה מדהים.

שגיא נאור
22/01/2018 0:57:33

למה המגן שהיה על אינדולה לא דחף אותו החוצה אחרי התפיסה? הוא היה רק על רגל אחת, תן דחיפה והרגל השניה בחוץ. אני טועה?!

שגיא נאור
22/01/2018 0:58:30

ים זמן

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 1:00:17

חתיכת משחק בלי קשר לאיך שיגמר

שגיא נאור
22/01/2018 1:00:47

וואו כמה מזל

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 1:00:57

בלי קשר- הניקס חרא בלבן.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:02:25

גילמור!

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:02:55

סזהו. המגן הציל את המשחק. פטס בסופרבול

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:04:45
הגב ל  מנחם לס

רגע..דאון שלישי כשרוב הלילה הם לאמהוציאו מדהו במצב כזה.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:05:01
הגב ל  יונתן .S.

Never mind

אליקו
אליקו
22/01/2018 1:03:23

חם מהטאבון: קווין דוראנט חותם בפטריוטס

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:03:56

אמנדולה הוא ננס לסבן קטן שהוא שחקן גדול

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:04:32

נראה אם בריידי ימסור בדאון שלישי

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:05:07

המשחק גמור

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:06:02

אף פעם לא ראיתי את ביליצ'ק משתולל כרכה

עידן
עידן
22/01/2018 1:06:17

עכשיו משחק הבא אני בעד מיניסוטה

אליקו
אליקו
22/01/2018 1:07:05

אוףףףףףף

Ata98
Ata98
22/01/2018 1:08:48
הגב ל  אליקו

בדיוק מה שעובר לי בראש

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:07:40

יופי. עכשיו למשחק המעניין יותר.

בליצ'ק הוא השטן
בליצ'ק הוא השטן
22/01/2018 1:07:42

בריידי = גולדן בוי

דקסטר
דקסטר
22/01/2018 1:08:13

הפטס אדירים!
הגנה חונקת במחצית בשניה

ינון יבור
ינון יבור
22/01/2018 1:11:23

כל הכבוד לבריידי. לא ייאמן. ראו שהוא פצוע אבל שיחק ממש חכם עם זריקות ארוכות כדי לקצר את הדרייבים.
ועדיין לא אהבתי יותר מדי שריקות ל PI. נראה שאם זורקים הרבה פצצות עומק, חלק מהמקרים יישרקו כ PI

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2018 1:16:13

היו בדיוק 2 שריקות ל-PI.

ינון יבור
ינון יבור
22/01/2018 10:13:13

אבל מאוד משמעותיות ודי גבולויות לדעתי

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2018 10:29:03

אתה רציני?
הראשון היה משמעותי ושריקה בעייתית מאד אבל השני היה עבירה ברורה ובסופו של דבר גם חסרת משמעות.

Koala swag
Koala swag
22/01/2018 1:12:26

בריידי כרגיל במאני. Goat קליל. ברמות של ג’ורדן. אתה יודע מה הולך לקרות.

אאהרון שדה
אאהרון שדה
22/01/2018 1:14:57

מדהים איך התסריט מתממש תמיד

סמי
סמי
22/01/2018 1:19:02

תודה רבה על הלינקים למי ששיתף.
הכי בתמצית, חרה של ליגה.
אם הפטריוטס עם ראש בגבס, יד שבורה ושתי רגליים קטועות עולים כל שנה לגמר מה זה אומר על שאר הקבוצות ?

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 1:20:48
הגב ל  סמי

שאין להם את בריידי
וזה לא קשור לחרא של ליגה
זה כמו ג'ורדן בזמנו שעשה מה שהוא רוצה בניינטיז

קלמנטה
קלמנטה
22/01/2018 1:22:08
הגב ל  סמי

ע"ע משחק השפעת של ג'ורדן.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:24:00
הגב ל  סמי

בעתיד, כשבריידי כבר פרש, אני מניח שרבים יעריכו יותר את הדומיננטיות שלו.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:22:55

הפטס – הראשונים שמגיעים למס' דו ספרתי של סופרבולים.

lakerfan
lakerfan
22/01/2018 1:23:43

העיקר שלברון לא יעשה עוד אליפות

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 1:24:39
הגב ל  lakerfan

ככה מדברים על השחקן שלכם בשנה הבאה?

lakerfan
lakerfan
22/01/2018 2:03:24
הגב ל  יונתן .S.

חחח בחיים לא

Yep
Yep
22/01/2018 1:28:27

בדיוק
תקליטו/תשמרו/תזכרו
לא בטוח שב20-30 שנחם הבאות נראה משהו כזה

שלוב של מאמן ושחקן גאונים
סוג של פיל גקסון ומייקל גורדן (והם כבר לא במשחק גבר 20 שנים )

עידן
עידן
22/01/2018 1:48:04

TD מיניסוטה

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 1:49:38

TD VIKINGS

עידן
עידן
22/01/2018 2:05:30

TD איגלס אחרי חטיפה

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 2:05:46

7-7

נתי
נתי
22/01/2018 2:07:50

או שאנשים לא מסתכלים פה יותר מדי פוטבול או שבאים עם אמירות כאלה לפני המשחק "שהשופטים ילבשו את מדי הפטס". הפנלטי על גרונק לא יכול להיות ברור יותר, וכך גם דאג מרון אמר במחצית. הוא כן אמר שהפנלטי על קוקס אכן בעיניו זו שריקה גבולית. אבל יש מלא שריקות גבוליות שפעמים רבות הולכות להתקפה כל העונה. שלא לדבר שמאידך הייתה ריצה עמוקה של קוקס שהמגן (לא זוכר אם זה היה ראמזי או אחר) תפס לו את היד ולא נשרק. אז זהו, על שריקה אחת אנשים יוצאים במחולות. שיהיה לבריאות למגיבים כאן. כשמקרים גבוליים כמו הפאמבל של לואיס (ואני חושב שטוב שלא שינוי את הקריאה הראשונה) הולכים נגד הפטס אין פוצה פה ומצפצף. לא יכול להבין את האנשים כאן

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 3:31:40
הגב ל  נתי

גרנקוסקי חטף זעזוע מוחין מהטאקל הבלתי חוקי

נתי
נתי
22/01/2018 2:09:12

ההגנה של פילי מבינה שהיא חייבת להתקיף. מהלך נהדר

אור
אור
22/01/2018 2:59:01

וואו פולס

עידן
עידן
22/01/2018 3:29:16

זה כבר שחיטה של האיגלס

מנחם לס
מנחם לס
22/01/2018 3:29:46

איזה TD לסמית! המשחק גמור

אור
אור
22/01/2018 3:44:17

כל קאמבק היסטורי מתחיל במשפט "טוב קאמבק כבר לא יהיה פה.. לילה טוב"

אני אקח את הסיכון הפעם

יונתן .S.
יונתן .S.
22/01/2018 3:51:29

הויקינגס פשוט לא מצליחים ליצור עצירות בדאון השלישי.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
22/01/2018 6:50:17
אדם
אדם
22/01/2018 10:52:12

חיזוי לא משהו של הכותב..