
ניו אינגלנד פטריוטס (13 – 3) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (10 – 6)
(יום א', 22:05)
שאלת המפתח לפני המשחק:
טום בריידי. הוא ככל הנראה ישחק, אבל השאלה היא עד כמה הפציעה בידו תפגום ביכולתו.
2 נתוני המפתח לפני המשחק:
35 פעמים העונה בריידי הופל בסאק. מבין 8 הקווטרבאקים שהופלו בסאק יותר פעמים, רק אחד שיחק השנה בפלייאוף, וגם אז אולי המילה "שיחק" היא קצת מוגזמת (טיירוד טיילור, באפלו בילס).
55 סאקס השיגה הגנת הג'אגוארס העונה. שניים רק ל-56 של הסטילרס.
זה מפגש מרתק, בין ההגנה הנהדרת של הג'אגוארס, לבין ההתקפה החזקה החזקה בליגה.
בעיקר בגלל שהפטס, הם יודעים לתקוף את החולשות של היריבות,
והג'אגוארס –
הם היו קצת פחות מבריקים בהגנה במשחק הניצחון מול הסטילרס.
התחזית:
הג'אגוארס מגיעים למשחק כאשר הם מקרינים הרבה מאוד אמונה בעצמם. הקבוצה האחרונה שיצאה למשחק בניו אינגלנד, כאשר היא מציגה אמונה, או אולי נכון יותר יהיה לכתוב "סוואג", זכתה באותה שנה באליפות (הרייבנס בעונת הפרישה של ריי לואיס).
בשנים בהם הפטס מאפשרים להגנות היריבות להגיע לבריידי כל כך הרבה פעמים,
והם פוגשים בפלייאוף הגנה שפאס ראש זה הבונטון שלה?
זה בדרך כלל לא נגמר בטוב (עבור הפטס…)
זה היה נכון לפלייאוף 2016 אז וון מילר שלט במשחק. זה היה נכון לפלייאוף 2013 אז אד ריד שלט במשחק.
אם קמבל (14.5 סאקס העונה), בוייה, ורמזי (10 אינטרספשינס, לצמד הקורנרים הנהדר העונה), יצליחו לגרום לבריידי להאט,
אז ההתקפה שחגגה מול הגנת הסטילרס בהחלט מסוגלת להפתעה מרעישה.
הניחוש שלי?
אני מאמין שזה יהיה משחק צמוד במיוחד. ובסופו, לא מעט בגלל השילוב הלא מוצלח של גיל + פציעה מצדו של שחקן המפתח של הפטס, הג'אגס יעפילו לסופרבול.
פילדלפיה איגלס (13 – 3) – מינסוטה ויקינגס (13 – 3)
(01:40 לפנות בוקר יום ב')
בשבוע שעבר, האיגלס הראו לעולם הפוטבול, שהם קבוצה. שחקן המפתח שלהם (הקווטרבאק הצעיר והנהדר, וונץ) פצוע כבר כמה שבועות, אבל הם עלו למגרש מול הפיינליסטית של העונה שעברה, ושלטו. לא דרך ההתקפה שהייתה המרכיב בהצלחה שלהם עד לפציעתו של וונץ –
דרך ההגנה שעצרה את אטלנטה פעם אחר פעם על סף האנד זון,
הגנה שהשאירה את הפלקונס עם 10 נק' בלבד במשחק.
הבעיה של האיגלס?
הויקינגס נראים כמו משוכה גבוהה אפילו יותר.
הויקינגס מציגים העונה התקפה יעילה מאוד, כזאת שמצליחה להימנע מטעויות, כאשר העונה קו ההתקפה של מינסוטה מצליח לשמור על קיינום היטב (22 סאקס העונה), והוא מצליח להימנע מטעויות (רק 7 אינטרספשינס העונה).
ואז כאשר משווים את ההגנה של הויקינגס לזו של אטלנטה, אז מתברר למה המשוכה כל כך גבוהה.
275.9 יארד למשחק, ספגו הויקינגס בממוצע למשחק, העונה. הנתון הטוב בליגה.
15.8 נק' למשחק, ספגו הויקינגס בממוצע למשחק, העונה. הנתון הטוב בליגה.
והכי מרשים ?
העובדה שהקבוצה מצטיינת בהגנה על משחק הריצה (מס' 2 בליגה) ועל משחק המסירה (מס' 2 בליגה) באותה המידה.
התחזית:
פילדלפיה באמת קבוצה נהדרת. אבל החד ממדיות של ניק פולס (מוסר לא רע בכלל. אבל לא נייד, ותחת לחץ נוטה לטעויות), מול ההגנה החזקה של מינסוטה,
משמעותה (לדעתי), שהויקינגס בדרכם למשחק ביתי בסופרבול.

תודה רבה ניו אינגלנד קל
פילי -מינסוטה צמוד מאד ומאבק בין 2 קבוצות הכי מעניינות השנה אותי לפחות רק שזה ..בנ.ב.א …
זה משחק 50/50 תחושת הבטן אומרת שנגזר שמינסוטה תהיה הראשונה שתשחק את הסופר בול במגרשה.
הלוואי שיהיה מעניין כמו בשבוע שעבר.
איזה ערב מחכה לנו.
אני מנחש שאם היית צריך להמר מכספך לא היית שם אותו נגד בריידי בליצ'ק והפאטס, ולראייה הליין שעומד על 7.5.
תודה על הפריוויו
אצפה במשחק הראשון עם זפזופים ללייקרס – ניקס
אני אלך על הפטס ב-7, ועל מינסוטה ב-3. אם בריידי באמת פצוע המשחק יכול ללכת לכל כיוון,אבל קשה לי לראות את הפטס לא עוברים הלאה. במשחק השני קשה לי לראות את פולס מצליח להוביל את פילי לשלב הבא.
אני לא יודע למה אבל ישנה לי הרגשה של שתי הפתעות גדולות בשני המשחקים
הלוואי…
תודה רבה גיא
יאללה פלייאוף מבאס אבל נשאר רק לאחל לכשלון הפטס ולהצלחה של פילדלפיה או מינסוטה.
יש לי הרגשה שזו השנה של מינסוטה.
גם סופרבול וגם עלייה לפלייאוף בnba? הגיהנום כנראה עובר צפונה
האם נראה לכם באמת שהשרברב המפגר לא מחזיק עליכם תיקים עמוסים במידע??
לא נוגע בשום דבר. מי נגע?
מה אני, ינון מגל?
הלו הלו הלו
אני נגעתי בדבר?
אם מישהי טוענת שנגעתי בה חבל לי שהיא לא באה אלי והיינו פותרים הכל ביחד. אם צריך היינו קוראים לסתום העין שיעזור. לו כולם מקשיבים.
יש לכם 400 שקל להלוות לי? בשביל חבר שומר נגיעה.
מה כפת לכם? אבא יסדר גם לכם מיליון סיגרים ויום בספא עם אמא.
הימורי ווינר:
הפטס 7.5-
פילי 3+
יש למישהו לינק ישיר לשידורים?
https://www.reddit.com/r/nflstreams/
י
איך נכנסים?
לא יכול להאמין שבסידרה הרשונה הפטס הלכו על דאון רביעי ו-2 יארדס מה-36 יארדס שלהם! (ובריידי השלים מסירה לדאון ראשון)
יצטרכו עשיו לבעוט לפילד גול
ג'קסונוויל נעה טוב נגד הפטס אבל 0-3 בינתיים
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7-3
+1
או מיי גאד
זה נראה שעוד מהמשחק מול הסטילרס ההתקפה של גקנסוויל מצאה שטף מדהים. בלי התאמות במחצית הפאטס לא יתקרבו
הפתעה עצומה מתחוללת לנגד עינינו – 14-3 לג'קבסונוויל!
מטורף
14-3
שמישהו יעשה לי סדר במשחקים בליגה הזאת? אם מישהו מנצח מה הוא משיג? זאת סדרה? משחק אחד?
משחק 1, המנצחת עולה לסופרבול.
תנקיו. אז כמה שחיות הבית מצויינים משחק אחד לא טוב והם בבית? מדהים
לינק טוב >> http://live.livewidget.net/streamvideo10/new-england-patriots-vs-jacksonville-jaguars-live-stream-4571147.html
יותר טוב מהטלויזיה שלי
הנה השופטים באים לעזרת הפטס..
http://buffstreamz.com/watch/nfl-live.php
קישור פצצה
הולכים לבדוק אם לגרנקובסקי אין שזעזוע מוח מהטאקל האחרון
אולי השופטים ילבשו כבר מדים של הפטס וזהו?
יהיה 14-10
וואו היו בערך 5 טעויות קריטיות ברציפות של הג'גס!!
הפטס עברו מגרש שלם רק מפלנלטיז ושלא לדבר איך קודם הג'גס פשוט חירבנו לעצמם את ההתקפה עם חוסר משמעת משווע
איך שקבוצות מובילות על הפאטס הן עושות במכנסיים
נראה שגרונק גמר להיום
הפטס הם גרמניה של הפוטבול
דקה תוצאה ?
סמי בכר זה ילד לעומת השופטים כאן, מה שיפה שכל החלטה יכולה ללכת לכאן או לכאן, אז הכל מתקבל בהבנה.
מבחינה סטטיסטית לא רואים במבט מלמעלה את הרצפים שמכריעים משחקים, אז כשצריך חמש החלטות ברצף שמו את הפטריוטס במקום נוח. צירוף מקרים מקסים .
הצטרפתי ב 14:3, בדיוק כדי לראות את שני הפנלטיז ההזויים שנשרקו. לא יאומן הביזיון הזה
ואני מראש הודעתי שאני בעד ג'קסונביל בפלייאוף הזה לכל אורכו. בלי סיבה מיוחדת – סתם יש לי חבר שגר שם
הפנלטי נגד גרבובקסקי היה צריעך לכלול זריקה מהמגרש. אסור בתכלית האיסור לעשות טאקל עם מגן הראש. כבר 5 שנים מדברים על זה ואני מתפלא עליך ינון שאינך יודע דבר בסיסי זה
אז כדאי שתדע גם מעט על חוקי הפוטבול לפני שאתה מצהיר על שני הפנלטיז (על השני אני מסכים אתך)
אולי אתה צודק בראשון. אבל לא ראיתי דרך שהוא יכול היה לעצור את עצמו מלפגוע בו ישירות עם כל התנופה שהיתה לו
17-10
עכשיו נראה את ההגנה של ג'קסונוויל
עשו את העבודה
תן לבריידי ב4th פעם אחת
החיים של בריידי לא קלים בלי גרונק
פאקינג וואו!
לגמרי
אם בריידי מנצח את זה אפשר לסגור את הענף
מהלך של עונה
הוא החזיק אותו כשנפל
ממש טעות שיפוט
לא מספיק מבין בזה אבל זה חייב להיות חד משמעי בשביל להפוך את ההחלטה הראשונית.
אני יודע.
אבל זה היה ממש ממש נראה שהוא החזיק את הכדור בזמן שהרגלים כבר היו על הדשא.
והג'אגס לא עושים ממהלך העונה נק'.
What a waste..
כן, אנטי קליימקס
אומנם מבאס שלא עשו מזה נקודות, אבל קשה לקרוא לזה בזבוז.
העבירו את הפאטס איזה 60 יארד אחורה. הם כבר היו בפילד גול ריינג'
וואו איזו מסירה של בריידי
ולבסוף גם TD
20-17 הפטס מצמצמים
יש משחק
כשהפטס מחליטים הם פשוט עושים טאצדאון ב-90 שניות, בוא נראה אם לג'קסונוויל עוד נשאאו שפנים בכובע
איזה דרייב אינעל העולם
רק שלא יהיה כמו נגד אטלנטה בשנה שעברה
כם הפסד של הג'אגס לא מתקרב למה שהיה ביוסטון לפני שנה בסופרבול
שום דבר לא ישווה לזה
אני נותן לפטס 2 דקות לעלות ליתרון
ג'קסונוויל חייבת פעמיים פירסט דאון
הפטס יקבלו כדור במקום טוב על המגרש
צדקת
גקסונוויל ב 2 הדרייבים האחרונים לא הצליחו לעשות פירסט דאון 1
לא יד'ע למה ג'קס לא מבקשים ריוויו על התפישה
הקסם של בריידי חזק
2 שחקני הגנה של הג'אגס נפצעו בשני המהלכים האחרונים.
בהחלט. לא הייתה תפיסה.
TD PATS
לא מפתיע בכלל
הם פשוט לא נגמרים
זה בריידי זה לא הם:)
טוב…הפטס מובילים.
אחלה מהלך מצד בריידי ואמנדולה.
אבל הפטס יצטרכו לתת עכשיו עוד מהלך הגנתי טוב. אם איך דבורטלס נראה כרגע ואיך שההגנה שלהם במומנטום, הסיכויים הם לצידם כרגע.
24-20 לפטס.
גקסונוויל חייבים TD.שער שדה לא יספיק ב .2דקות ו48 שניות שנשארו
ניתוח מדהים
חח אני בסך הכל שנה שנייה בפוטבול.את הניתוחים אני משאיר לגיא וגילרי
Goat!
ואמנדולה מדהים.
למה המגן שהיה על אינדולה לא דחף אותו החוצה אחרי התפיסה? הוא היה רק על רגל אחת, תן דחיפה והרגל השניה בחוץ. אני טועה?!
ים זמן
חתיכת משחק בלי קשר לאיך שיגמר
וואו כמה מזל
בלי קשר- הניקס חרא בלבן.
גילמור!
סזהו. המגן הציל את המשחק. פטס בסופרבול
רגע..דאון שלישי כשרוב הלילה הם לאמהוציאו מדהו במצב כזה.
Never mind
חם מהטאבון: קווין דוראנט חותם בפטריוטס
אמנדולה הוא ננס לסבן קטן שהוא שחקן גדול
נראה אם בריידי ימסור בדאון שלישי
המשחק גמור
אף פעם לא ראיתי את ביליצ'ק משתולל כרכה
עכשיו משחק הבא אני בעד מיניסוטה
אוףףףףףף
בדיוק מה שעובר לי בראש
יופי. עכשיו למשחק המעניין יותר.
בריידי = גולדן בוי
הפטס אדירים!
הגנה חונקת במחצית בשניה
כל הכבוד לבריידי. לא ייאמן. ראו שהוא פצוע אבל שיחק ממש חכם עם זריקות ארוכות כדי לקצר את הדרייבים.
ועדיין לא אהבתי יותר מדי שריקות ל PI. נראה שאם זורקים הרבה פצצות עומק, חלק מהמקרים יישרקו כ PI
היו בדיוק 2 שריקות ל-PI.
אבל מאוד משמעותיות ודי גבולויות לדעתי
אתה רציני?
הראשון היה משמעותי ושריקה בעייתית מאד אבל השני היה עבירה ברורה ובסופו של דבר גם חסרת משמעות.
בריידי כרגיל במאני. Goat קליל. ברמות של ג’ורדן. אתה יודע מה הולך לקרות.
מדהים איך התסריט מתממש תמיד
תודה רבה על הלינקים למי ששיתף.
הכי בתמצית, חרה של ליגה.
אם הפטריוטס עם ראש בגבס, יד שבורה ושתי רגליים קטועות עולים כל שנה לגמר מה זה אומר על שאר הקבוצות ?
שאין להם את בריידי
וזה לא קשור לחרא של ליגה
זה כמו ג'ורדן בזמנו שעשה מה שהוא רוצה בניינטיז
ע"ע משחק השפעת של ג'ורדן.
בעתיד, כשבריידי כבר פרש, אני מניח שרבים יעריכו יותר את הדומיננטיות שלו.
הפטס – הראשונים שמגיעים למס' דו ספרתי של סופרבולים.
העיקר שלברון לא יעשה עוד אליפות
ככה מדברים על השחקן שלכם בשנה הבאה?
חחח בחיים לא
בדיוק
תקליטו/תשמרו/תזכרו
לא בטוח שב20-30 שנחם הבאות נראה משהו כזה
שלוב של מאמן ושחקן גאונים
סוג של פיל גקסון ומייקל גורדן (והם כבר לא במשחק גבר 20 שנים )
TD מיניסוטה
TD VIKINGS
TD איגלס אחרי חטיפה
7-7
או שאנשים לא מסתכלים פה יותר מדי פוטבול או שבאים עם אמירות כאלה לפני המשחק "שהשופטים ילבשו את מדי הפטס". הפנלטי על גרונק לא יכול להיות ברור יותר, וכך גם דאג מרון אמר במחצית. הוא כן אמר שהפנלטי על קוקס אכן בעיניו זו שריקה גבולית. אבל יש מלא שריקות גבוליות שפעמים רבות הולכות להתקפה כל העונה. שלא לדבר שמאידך הייתה ריצה עמוקה של קוקס שהמגן (לא זוכר אם זה היה ראמזי או אחר) תפס לו את היד ולא נשרק. אז זהו, על שריקה אחת אנשים יוצאים במחולות. שיהיה לבריאות למגיבים כאן. כשמקרים גבוליים כמו הפאמבל של לואיס (ואני חושב שטוב שלא שינוי את הקריאה הראשונה) הולכים נגד הפטס אין פוצה פה ומצפצף. לא יכול להבין את האנשים כאן
גרנקוסקי חטף זעזוע מוחין מהטאקל הבלתי חוקי
ההגנה של פילי מבינה שהיא חייבת להתקיף. מהלך נהדר
וואו פולס
זה כבר שחיטה של האיגלס
איזה TD לסמית! המשחק גמור
כל קאמבק היסטורי מתחיל במשפט "טוב קאמבק כבר לא יהיה פה.. לילה טוב"
אני אקח את הסיכון הפעם
הויקינגס פשוט לא מצליחים ליצור עצירות בדאון השלישי.
https://www.youtube.com/watch?v=qdoSy4ROZpg
חיזוי לא משהו של הכותב..