מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

אסור לתת לילדים ולנוער המשחקים כדורסל לחזות בזוועה הזאת!

1. זה כדורסל זה? זה חרא!

שתי קבוצות מחורבנות שלא יודעות למסור מסירה טובה אחת, ומתרכזות 90% על משחק בידודים של ג'יימס הארדן או כריס פול, וגולדן סטייט המתבססת 85% על בידודים של סטפן קרי, קווין דוראנט, וקליי ת'ומפסון.

למה יוסטון ניצחה? כי הארדן וכריס פול הם עליונים ב'אחד-על-אחד' מסטפן, דוראנט, או ת'ומפסון. זה הכל.

משחק בו מגיע כדור להארדן. 20 שניות לזריקה. הוא מטעה ימינה, שמאלה, שמאלה, ימינה, קדימה, אחורה, אחורה, קדימה, שמאלה, ימינה, ואז הוא מוצא מין כניסה ומכריח זריקה שנכנסת או לא.

מה עושים כל האחרים? עומדים ומסתכלים. ואיתם 20,000 באולם וכנראה איזה 10-15 מיליון בטיווי.

אני יכול עתה להחליף את שמו של הארדן ולהעתיק את כל השאר.

גולדן סטייט משחקת אף היא על בידודים אבל אין לה שחקני 'אחד'-על-אחד' כמו הארדן ופול, אז שם אתם רואים מדי פעם איזו מסירה, או ניסיון לשלשה עם איזו רבע חסימה. אין פיק אנד רולים. אין כלום.

משחק שהוא אשכרה מבסס על יכולות אישיות.

זוועה ממש. חרא של כדורסל. בבוסטון או בלייקס של שנות ה-80 או בבולס של שנות ה-90 הכדורסל היה הרבה יותר טוב, הרבה יותר מהנה, והרבה יותר חכם.

הנה דוגמא לכדורסל המפגר של היום:

 

2. התמונה שמספרת את כל הסיפור:

 

לברון תיכנן את הכל למפרע.

שבת אחרי הצהריים. מלבד משחקי קולג' אין הרבה ספורט. אוקלהומה סיטי מגיעה לקליבלנד בשידור לכל האומה וכל האומה תחזה בו קולע את נקודתו ה-30,000. השחקן הצעיר ביותר להגיע למספר המיוחל הזה. לברון מחזיק את כל האומה בכיס.

במקום זה OKC הורידה לקאבס את המכנסיים והשאירה אותה ערומה ומבויישת לעיני כל האומה. לברון יצטרך תכנון אחר ליום בו יקלע את נקודתו ה-30 אלף.

לא לקח לקהל ביתי של 20,62 יותר משש דקות להתחיל לצעוק "בו…זזז" לקבוצתו. קווין לאב החזיק מעמד 3 דקות ברבע הראשון, ולקח ל- OKC פחות מ-8 דקות להוביל ב-19 נק'.

הת'אנדר האכילה אותה ב- 148 מרורים, מספר שהיא חטפה לאחרונה ב-1972 מפילדלפיה.

המאמן לו טיירון אמר, "אתה מרשה 148 נקודות נגדך, אתה תפסיד לכל קבוצה בעולם". אז אולי כמאמן אתה יכול לעשות משהו שזה לא יקרה?
לברון הוסיף שהוא מקווה שטיירון לו לא יפוטר בגלל ההפסד הזה (והאחרים, אם תרשו לי, מ.ל, להוסיף) "כי הוא לא היה על הפארקט לחטוף 148". כן, אבל הוא גם לא היה על הפארקט לפני שנתיים כשהקאבס לקחו אליפות, ובכ"ז זה מה שלברון חוזר ואומר כשמדברים איתו על טיירון לו.
לברון אמר:
"I've never in my basketball life gave up 148 points, not even probably playing video games," James said. "They got everything that they wanted. Inside, outside, they had it moving. Big (Steve) Adams is a monster. Russ controlled their whole tempo. Paul George started off hitting threes. Melo… They were all solid. We scored 124 and still lost by 20. A lot to break down. We got an 11 a.m. practice tomorrow. It's going to be so much to break down. I'm looking forward to it. It's just a really bad, really bad loss on our part."

 

היה זה עוד פנס שחור בפנים של הקאבס אחרי שהפסידו על 28 נגד מ ינסוטה, ו-34 הפרש ע"י הרפטורס.

לפני המשחק טיירון לו אמר שהוא "לא צריך אף שחקן חדש; אני אוהב את הצוות כפי שהוא". שימשיך לאהוב את הצוות ולהפסיד כמו קבוצת תחתית כמעט כל משחק.

 

3. כמה דקות אחרי לברון אומר: "אני לא יודע בקשר לטיירון לו. אני לא יודע אם הוא יפוטר או לא!"

 

 

 

 

4. לוק וולטון הושפע יותר מדי מתורת הזן של מאמנו פיל ג'קסון

(כשקובי היה עושה מדיטציה לקידוש שמו…)

המאמן לוק וולטון ניכנס להיסטריה כשקבוצתו שברה שיא NBA שלילי בזריקות פאולים עם 14.3% (בהצגה של 2 מ-14 במשחק נגד הפליקנס) לקבוצות שזרקו לפחות 10 פאולים (לפי ELIAS SPORTS BUREAU).

הוא מיד ציווה מדיטציה "לנקות" את ראשי השחקנים מהכינים והיתושים שמתרוצצים במוחם. הוא לא סתם ציווה "ניקוי ראש". הוא שמע את ג'ורדן קלרקסון אומר

"Man, that free throw line, it's like a virus or something

הלייקרס היא קבוצת ה-FT הגרועה בליגה עם 68.8 לכל הקבוצה. כמה שחקנים אמרו למאמנם שהם מרגישים מין "MENTAL BLOCK" בזריקת פאולים.

אז הוא ציווה איזה מדיטציות ע"י מומחה למדיטציות בשם  Andy Puddicombe. חשבתי שהשחקנים יישבו בחדר חשוך לאור נרות, ומוסיקת כהנים מטיבט, כפי שפיל ג'קסון אהב לעשות עם הלייקרס. אבל פודיקומב אמר שהוא יתחיל עם השחקנים בחדר חשוך, ו –

 

dimming the lights and conducting a 15-minute meditation session with the players attempting to fall into a "state of relaxation in their plush chairs. The goal is for players to train their mental game by concentrating on eight areas — motivation, focus, training, competition, communication, analysis, recovery and rehabilitation — in an effort to get them in a state where they are relaxed but also an active state of readiness on game day.

איך אומרים בעברית BULLSHIT?

 

5. אנס קנטר עולה שוב על לברון. הפעם ללא מילים. רק מספר: 148

 

 

6. שלושת שחקני התיכון המובילים בארה"ב כולם הולכים לדוק!

היו זמנים שג'ון קפילרי הביא את כל שחקני הכדורסל הטובים בתיכונים לקנטקי. עכשיו, עם השינויים בכל מערכת החינוך, ועם הלחץ המופעל על שחקני כדורסל להתרכז בלימודים ולהוציא ציונים, הרמה האקדמאית של שחקני התיכון היא בעלייה קבועה בשלוש-ארבע השנים האחרונות, והיום השחקנים המעולים ביותר באים עם שכל בראש, וציונים בתעודה.

התוצאה? אוניברסיטאות עם רמה אקדמית גבוהה כדוק עושה RECRUITING עליהם כי האחראים על כך יודעים שיש להם את הציונים ואת ה-SAT להתקבל לדוק.

התוצאה?

ציון ויליאמסון הודיע היום שהוא בוחר בדוק כאוניברסיטה בה ילמד לפחות את השנה הראשונה. הוא מצטרף ל-RJ בארט, ועתה קאם רדיש (בתמונה) שכבר בחרו בדוק. שלושת השחקנים הללו הם 1,2, ו-3 בדרוג השחקנים בתיכונים!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
91 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
21/01/2018 7:06:27

גדול מנחם.
חחחחח לברון ככ רוצה שלו יפוטר. עוזר המאמן האהוב והנאמן נזרק תחת האוטובוס ומקבל יחס ששמור ליהודונים ו-ווניליים

מומי שאוהב חציל בטחינה ואת ה-ללל יצעיד קדימה
מומי שאוהב חציל בטחינה ואת ה-ללל יצעיד קדימה
21/01/2018 7:10:08

🤦🏿‍♂️
האימוג׳י קופי לפלופ

MJ234523
MJ234523
21/01/2018 7:13:35

והנה שוב מטורלללללי הללל יוצאים מחוריהם

Captain Beefheart
Captain Beefheart
21/01/2018 10:19:56
הגב ל  MJ234523

זה לא "מטורללי" אלא "נאמני". שמעת על "נאמני תורה ועבודה"?

MJ234523
MJ234523
21/01/2018 7:15:05

מנחם קצת מצחיק לקרוא לכדורסל של הווריירס "משחק של בידודים".

הכותרת קצת בגבול הקיצון.

תפרשן בנתונים, שהרי בשביל זה כיף לקרוא אותך

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:57:17
הגב ל  MJ234523

לא דברתי על הווריוס כקבוצה. דברתי על משחק אמש בלבד

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/01/2018 7:22:22

תודה על המעורב.
1.שצריך סל בבידוד אין מישהו יותר בטוח היום מדוראנט,לא הארדן לא קארי והיום כבר לא לברון.

3.הוא לא מאמן טוב או משהו אבל מה לו אשם בזה שלברון עושה לו שביתה איטלקית?

4.לוק וולטון זה העלבה למונח מאמן,לא משנה כמה הוא יחרטט על זן או שמן הוא ממש לא מאמן,שינסה ללמד אותם קצת לשחק הגנה ולקלוע עונשין במקום הסדנאות ויפאסנה.זה ממש מה שהלייקרס צריכים,היפי שיאמן אותם להיות יותר סמרטוטיים ממה שהם עכשיו.

5.ציון ווילאמסון זה מאלה שעושים להם אחלה הייפ במיקסים ביוטוב ובסוף מסיים כמו אנטוני בנט,RJ בארט לעומתו ממה שראיתי יכול להיות באמת כוכב בליגה.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/01/2018 7:41:25

נק'ו למהלך ISO:

דוראנט: 1.01
קרי: 1.02
לברון: 1.02
הארדן: 1.29

הארדן גם מוליך את הליגה בנק' ב-ISP עם 422 נק'. לברון במקום השני עם 277 נק'.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/01/2018 7:54:35
הגב ל  גיא הרשע

ובפלייאוף?

מתן גילור
21/01/2018 7:55:24
הגב ל  גיא הרשע

וזה כשמכל אלה עליו הכי פחות מסוכן להביא עזרה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
21/01/2018 8:01:35

לא משנה מצאתי,מסתבר שגם בפלייאוף הארדן מוביל בקטגוריה הזו מבין השחקנים המוזכרים,מעניין האם יש איפשהו לבדוק את האחוזים שלהם בקרנאצ' טיים.

אוהד
אוהד
21/01/2018 8:00:16
הגב ל  גיא הרשע

כן אבל קרי ודוראנט משחקים באותה קבוצה וגולדיין משחקת הרבה יותר קבוצתי מיוסטון. אם תביא תאחוזים מהשדה של מהלכי האחד על אחד שלהם אז זה כבר משהו אחר.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/01/2018 8:03:44
הגב ל  גיא הרשע

אלו נתוני ה-ISO של העונה הנוכחית.
בפלייאוף של השנה שעברה לדוראנט היו 1.16 נק' למהלך (ללברון 1.17), ולהארדן 1.05 נק' למהלך.

בעונה הרגילה (שנה שעברה), להארדן היו 0.97 נק' למהלך.
ולדוראנט 1.05

כאשר דוראנט שיחק בעונתו האחרונה בת'אנדר, היו לו 0.99 נק' למהלך בעונה הרגילה, ו-0.75 נק' למהלך בפלייאוף.

3 דברים שחשוב לזכור על ISO:
א. גודל מדגם.
ב. התחרות.
ג. החברים לקבוצה.

זה לא "סתם" שהמספרים שלך הארדן זינקו. הצטרף לקבוצה כריס פול.
כנ"ל לגבי דוראנט אחרי מעברו לגולדן סטייט.
זה לא סתם שמספריו של דוראנט נפלו בפלייאוף כששיחק בת'אנדר,
היות והוא שיחק 6 משחקים מול הספרס, ו-7 מול גולדן סטייט.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/01/2018 15:58:13
הגב ל  גיא הרשע

גיא, יש לך חלוקה למהלך אייסו בין הליכה ל2 או ל3 או רק ממוצע כללי. המספרים שנתת פה הדהימו אותי.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
21/01/2018 10:21:15

בבקשה החזירו את הכ' ל"כש". הכ' מייצגת את המילה "כאשר"

אלון
אלון
21/01/2018 22:08:49

+10000000

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:59:44

מסכים בקשר לוולטון.
'משחק הבידודים' של לברון הוא יותר בגלל גובהו, והקבוצה יוצרת לו מיס=מאץ' ואז הוא פשוט עולה לג'אמפ מול אריק גורדון וכאלה. מלבד ג'אמפ במיס-מאץ' דוראנט יותר מדי איטי ויותר מדי גבוה מלעבור שומר בהטעייה ובכידרור

צביקה
צביקה
21/01/2018 7:57:18

אני חושב שליוסטון אין מה לבוא בטענות. זה עבד להם יופי.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:00:08
הגב ל  צביקה

ברור שאמש זה עבר יופי ליוסטון

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
21/01/2018 8:02:53

קבוצת האסיסטים והמשחק הקבוצתי הגדולה בהיסטוריה היא הקבוצה אותה כינה כותב טור זה (לא רוצה להגיד את שמו כי בדיוק בגלל זה הוא כתב את הבדיחה הזו) כקבוצת בידודים…
אמרת הרבה דברים הזויים בעבר מר דוקטור פרופסור לס אבל זה נראה לי הדבר הכי הזוי ששמעתי ממך עד היום חחחח

אוהד
אוהד
21/01/2018 8:14:30

שאלה למי שראה את המשחק של יוסטון ווריוס
לקרי ולקליי היה משחק לא טוב בגלל שהם תפסו יום קליעה גרוע? , או בגלל ההגנה של יוסטון? אם התשובה היא האפשרות השניה אז גולדן בבעיה קטנה

נתן גולד
נתן גולד
21/01/2018 9:59:34
הגב ל  אוהד

קליי החטיא המון זריקות פנויות וקרי עשה המון שטויות לא אחראיות. אבל יוסטון עשו עבודה לא רעה על שניהם והפכו את היום שלהם מלא טוב לרע…

אוהד
אוהד
21/01/2018 10:32:36
הגב ל  נתן גולד

וזה נגמר רק 8 הפרש…
הווריוס לא צריכים להיות יותר מידי מבואסים מההפסד.

נתן גולד
נתן גולד
21/01/2018 10:54:17
הגב ל  אוהד

גם הארדן לא היה במיטבו ואריזה שהוא אמור לשמור על דוראנט היה מושעה. בגדול אין להם מה להיות מודאגים אבל הם צריכים להבין שיוסטון היא קבוצה שיכולה להסתכל ללוחמים בלבן של העיניים ולשרוד, אולי הקבוצה היחידה בליגה שיכולה לעשות את זה.

נתנאל
נתנאל
21/01/2018 16:43:47
הגב ל  אוהד

ווריורס כן צריכים לדאוג. הם שמרו יפה מאוד חוץ מכמה מיס מצ'ים שגס הצליחו להגיע אליהם, בעיקר של דוראנט בפוסט. רובן של שאר הזריקות היו קונטסטד, והאקס פקטור שהצליח להחזיר אותם למשחק היה בכלל סוואגי פי.

יוסטון בלי אריזה וגרין, הארדן רק חזר מפציעה (למרות שהיה מצויין ממש, הוא בדרך כלל חודר לסל הרבה יותר טוב מה שמפעיל את כל הקלעים בפינות ואת קאפלה להלי הופס, ולזה הוא עוד לא חזר)

אכן קרי וקליי היו לא חדים, למרות זאת גס חזרה להוביל בשלב מתקדם, אבל דאנטוני אמר לפני המשחק שהם עדיין לא בצ'מפיונשיפ לבל וזה המשחק שילמד אותם מה נדרש.

אם אכן הם יעשו את ההתקדמות של להנעל על כל פוזשן ביעילות מקסימלית, והארדן יכנס בבריאות ובבטחון לפלייאוף שהוא לא צריך לעשות הכול, יש כאן קונטנדרית מפחידה.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:00:43
הגב ל  אוהד

גם זה וגם זה

Berch
Berch
21/01/2018 8:32:19

תענוג של מעורב בוקר לפתוח את השבוע 🙂

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:01:15
הגב ל  Berch

תודה ברץ'

הייט אשברי
הייט אשברי
21/01/2018 8:36:21

מסכים לגבי המשחק הלילה, מנחם. הרוקטס ניצחו כי ג"ס שיחקה את המשחק שלהם – הרבה בידודים ומעט מאוד התקפה בתנועה , שהיא זו שהעלתה אותה לטופ (מבחינת יוסטון – כך היא משחקת תמיד). למה זה קרה ? חלק מהקרדיט צריך ללכת להגנה של יוסטון , שהגיעה היום עם הרבה אנרגיות . אבל הלוחמים שיחקו קצת נירפה היום , והתעצלו להשקיע יותר בתנועה ללא כדור .

אבל המשחק היום לא מאפיין את הלוחמים , ולא כך ייתן להם סטיב קר לשחק כשהכסף יהיה על השולחן .

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:01:42

דברתי רק על אמש

בוני
בוני
21/01/2018 8:39:10

מסכים עם כל מילה.

כל מי שנמצא היום מסביב ללברון הוא מביך למשחק הכדורסל,יש בקבוצה הזאת 8 שחקנים ומאמן שהיו צריכים לפרוש לפי היכולת שלהם ואני לא מדבר על רוס או וויד הקשישים.

בנוגע לגולדנים מדובר באחת הקבוצות הכי דוחות בהיסטוריה של המשחק, אבל המזל שלהם הוא שהקאבס במפלה ולאונרד סיים את הקריירה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/01/2018 9:43:47
הגב ל  בוני

הלו, הלו – למה לנחס את קוואי?!?!? לא קראת את החלק על הלייקרס? – כנס לחדר חשוך, תחשוב חיובי ותרגיש איך הקוודריפס טנדינופתי המשוקץ הזה מחלים סופסוף…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/01/2018 9:46:27

תודה רבה מנחם.
הלוחמים יחזרו לעצמם, לצערם של הרוקטס, וזה יגמר בחמישה או שישה משחקים אם יפגשו בפלייאוף.
לברון יצא קטן – אני מניח שלא היה מוכן לשאלה הזו, ושבאמת היה קצת בהלם אחרי 148 נקודות, אבל שחקן חייב לגבות את המאמן שלו בפומבי בסיטואציה כזו. לא לעניין בכלל.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:02:31

נחכה ונראה. צודק בקשר ללברון

john
john
21/01/2018 10:09:56

1. ג"ס לא ביצעו כל כך הרבה בידודים. הם התחילו את המשחק בפיגור גדול ורדפו אחרי הרוקטס כל המשחק. אני מודה שיש שם עייפות החומר מאז חזרתו של דוראנט להרכב. הם גם שיחקו המון בחוץ בחודש האחרון. יוסטון הם איום אמיתי ןאסור להקשיב לכל פרשניESPN. הם עדיין בלתי מנוצחים העונה עם הארדן פול וקפלה. ולמרות שאני אוהב את ג'רלד גרין ואריזה אני באמת מאמין שדווקא לוק אמבה א מוטה הוא שחקן מתאים יותר מול הווריוס. אותו כנל כשאריק גורדון על המגרש. ג"ס חסרה את איגי כספי ובל שהם קריטיים לספסל החלש יחסית שלה העונה. אני חושב שג"ס כן צריכים לבצע מהלך בפרי אייג'נסי על גבוה חזק ואתלטי שיכול להתמודד מול קפלה או אדמס וגארד גאנר כמו שהיה להם עם איאן קלארק. אולי התפקיד הזה מחכה לקווין קוק שמתבשל בג'י ליג (אתמול 43 נקודות ו11 אסיסטים).

2+3. טיירון לו מאמן שחור ואלו נשמרים טוב יותר על ידי השחקנים השחורים והפרשנים השחורים. סטיבן אי סמית דוחף את מארק ג'קסון וכעת את פיזדייל לכל קבוצה שמאמן לבן מתקשה איתה כבר כמה שנים. אותם פרשנים שלא היססו וטענו שקיירי נבנה על ידי לברון והמספרים שלו ריקים (השתמשו בפלוס מינוס הנסיבתי שלו כהוכחה) טענו שהקאבס טובים יותר השנה ומתאימים יותר לנצח את הווריורס השנה (כל עוד תומאס בכושר סביר). אז תומאס בכושר סביר וגם אם ישתפר ב20% זה לא ישנה הרבה. זו קבוצה לא מאומנת היטב. שנה שעברה היא הייתה בנייה על המוח הקודח של לברון ג'יימס. כשהוא לא שיחק הקבוצה נראתה כתרנגול חסר ראש.

השנה היא בנויה על הראש של לברון ושל דוויין וויד (ותומאס בפיק אנד רול). הבעיה היא שהיא לוקחת הרבה שלשות מהפינות תוך כדי שהשחקנים שלה קופצים לריבאונד התקפה במקום לטוס אחורה להגנה. כל קבוצה עם גארדים סילונים משפילה אותם במתפרצות. הם שמים את לאב כסנטר (הפעם זה נגמר מהר…) כשאין להם סנטר אחד טבעי בהרכב חוץ מטריסטין (שעדיין רחוק מהפיזיות של אדמס) וחוגגים עליהם בכניסות לסל גם עם כדור ובעיקר ללא כדור. זו עבודה של מאמן. לא ראיתי הלילה שום תוכנית משחק רצינית. למשל להחליט שדריק רוז מתחיל על ראסל ווסברוק (תמיד היו לו משחקים טובים נגדו והוא לפחות יכול להסתכל לו בעיניים). בנוסף כפי שקראדר נראה השנה בהגנה אני לא מבין למה גף גרין לא פותח במקומו (לא גאון הגנתי אבל מוסיף המון אתלטיות וגודל שחסרים לקראדר פלוס חיתוחים לסל ומתפרצות). That said, הת'נדר נתנו משחק חלומי. הנעת כדור זריזה פחות החזקת כדור, חסימות נהדרות של אדמס ותנועה בלתי פוסקת של ג'ורג' ומלו לשטחים ריקים. אולי בילי דונובן הוא לו הבעיה… 37 אסיסטים זה מטורף לתנדר (שיא שלה?). אם זה המשחק שלה מעכשיו אני מתחיל לשים עליה סימן קריאה. השלישיה שלה במיוחד ווסטברוק נתנו משחק מהסרטים.

4. היי… הקבוצות של פיל קלעו מהקו…אז אולי זה יעבוד. אם אימוני קליעות לא עבדו והתעלמות מאימונימקליעות לא עבדו אז אולי קצת רוחניות תנקה קצת צ'קרות. אני מציע משהו אחר. אולי שלא ישימו לחץ מטורף ומיקרוסקופ קבוע על חבורה של בני 20 וקצת תוך כדי שגם מצפים שינצחו וגם מודיעים בקול תרועה שהם מועמדים לטריידים כדי לעוף מעירם האהובה. אולי זה ירים כמ אחוזים מהקו…

5. אניס אוהב צומי בטווטיר אבל הוא נותן בינתיים עונה אישית נהדרת אז זה מתקבל באהבה.

6. פרוספקטים ואנשי האינטרס שלהם יודעים לזהות מאכר טוב כשהם רואים אחד. מייק ששבסקי עקף את קואץ' קאל כמקדם הפרוספקטים מספר 1. הוא כבר מזמן פשט את כל ערכיו כמאמן מכללה שהאמין בתוכנית כמסגרת ארוכת טווח שבונה אישיות וערכים. הוא הפך לסוכן חסר בושה שמשתמש בקשריו עם כוכבי NBA כדי לסנוור אותם בגיל צעיר. ואז הוא עושה קופי פייסט לכל הקלישאות החבוטות שלו כשהוא מהלל את היהלומי דראפט שלו בתקשורת. כל שנה שומעים על כך שמועלם ב40 שנותיו לא אימן כזה שחקן. ושאין דבר שהוא לא מסוגל לעשות ושכאחד שאימן טאלטים בכירים בnba הוא רואה תכונות דומות בלה בלה בלה… עכשיו אין לי בעיה עם זה אילו זה היה נעשה בשקיפות כמו שעשה קאוץ' קאל. ששבסקי עדיין מקבל יחס של קדוש והוא כמעט חף מביקורת למרות כישלונות חוזרים.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
21/01/2018 10:24:13
הגב ל  john

סלח לי שלא נכנס לפרטים: אחלה תגובה בכללותה

מתן גילור
21/01/2018 10:26:43
הגב ל  john

+1
אני חושב שלא קראודר ולא גרין צריכים לפתוח, אלא TT.

john
john
21/01/2018 14:47:16

אני איתך אם זה tt של 2016. לצערי זה של השנה האחרונה לא להיט

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 15:08:13
הגב ל  john

לא משנה TT של איזה שנה, הקאבס חייבים ריבאונדים והגנה על הטבעת. בטח כשיש קבוצה כמו אוקלהומה מולך.
TT גם אם לא להיט, זה עדיף על כל דבר אחר.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 19:02:59

גם אני

דה שוט
דה שוט
21/01/2018 13:12:42
הגב ל  john

אחלה תגובה.
לשמחתה של קליבלנד – הם במזרח ולא במערב. את ג"ס הם לא יוכלו לנצח בשום מצב, ואת המזרח, סביר להניח שהם יעברו בכל מצב. הדיבור על "המזרח שהתחזק" הוא נכון אבל צריך תמיד למדוד אותו במובן של הפלייאוף – האם יש במזרח קבוצה שיכולה להדיח את קליבלנד?
לדעתי – אולי, עם נטייה חזקה לכיוון של "לא". בוסטון וטורונטו חזקות אבל הכל במונחים "מזרחיים". אלה קבוצות לא מהירות ולא עשירות בכישרון. קליבלנד מתקשה מול קבוצות כמו יוסטון, אוק' סיטי, ס"א ו-ג"ס. מה המשותף להן ? כל אחת בדרכה מסוגלת להשיג הרבה נקודות (סקור גבוה) ולהביך את ההגנה הגרועה של הקאבס.
קבוצות המזרח האיטיות והכבדות עלולות להפוך לטרף קל עבור קליבלנד שנהנית מעומק אדיר בספסל. ראינו אתמול (שוב) כמה הספסל הזה פורה ומסוכן.

john
john
21/01/2018 15:05:56
הגב ל  דה שוט

אני חושב שהיתרון האמיתי של הקאבס במזרח זה פוסט טראומה משנים עברו של היריבות שלה. יש לפחות 3 קבוצות עם כלים לאתגר את הקאבס בסדרה של 7. הראפטורס גילו אחלה הרכבים בריצות האחרונות אבל חזרו לשבלוניות של לאורי שהלילה חזר להפציץ אבל קבוצתו לא נראתה טוב. כל הזהב שגילו מתפוגג מול ענינו. בוסטון נראת בינונית לאחרונה וקבוצות למדו לכניס כדורים פנימה ולהעניש את הגבוהים הרכים שלה בצבע. בהטוב מ7 כשכולם יתאבדו על כדורים אבודים והידיים יתעייפו אני מפחד על הסלטיקס בסדרות הטוב מ7 כרגע. חוץ מאלא אין לקאבס דאגות גדולות כי שאר הקבוצות או שצעירות או שהן בעלות סגל לא עמוק או שהן לא מאומנות או שילובים של השלושה.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:44:21
הגב ל  john

נהניתי מאד לקרוא את תגובתך!

zivv
zivv
21/01/2018 18:59:38
הגב ל  מנחם לס

גון כותב נהדר, חבל שהוא לא עושה את זה יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/01/2018 10:20:02

יש לך טעות גדולה מנחם: השיטה של הווריירס שהביאה לה אליפות וגמר לפני הגעת דוראנט היא כדורסל יפה וקבוצתי לא פחות מבשנות השמונים, ועם דוראנט הסגנון לא השתנה אלא הקבוצה התחזקה וממשיכה באותו הסגנון.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:45:09

אני לא ראיתי אמש כל משחק קבוצתי מהם

אסף
אסף
21/01/2018 10:33:06

ציון ווילאמסון ? איך זה שלא אזרחו אותו עוד??. מזרחי נרדם .??.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/01/2018 10:42:53
הגב ל  אסף

האישור שלו בוועדה תקוע, הם צריכים קודם לסיים עם הבקשות של אהרון אפללו וגרשון יבוסלה (ששמו יתורגם ליבוסלע בארץ הקודש)

MBK
MBK
21/01/2018 10:47:58

אהרון גורדון סיפר שהוא אח של ליייזי
דחו לו את הבקשה

Captain Beefheart
Captain Beefheart
21/01/2018 10:52:23
הגב ל  MBK

כסיל. היה צריך להגיד שהוא אחיינו של א.ד.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:45:46

גדול!

MBK
MBK
21/01/2018 10:47:08
הגב ל  אסף

הכי קל בעולם
אפשר פשוט להגיד שהוא אח של ארל ווילאמס הגיור

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:46:14
הגב ל  MBK

נכון!

ולדי קוגן
21/01/2018 12:03:51

פיזדייל כבר מתחמם על הקווים, השאלה מי תתקשר קודם,הקאבס או הלייקרס?אני אהמר על הלייקרס

מחפצה מנמצה
21/01/2018 12:45:40

גולדן סטייט ניצלה היום מתבוסה אלמלא ניק יאנג שבא עם ידית מוכנה. קליי היה עייף וסטף במשחק מפוזר . אבל הכי מהותי בסגל זה פקוליה המיותר שבקושי זז בהגנה ( בהתקפה הוא לא פקטור) וכל שחקן מולו עושה סל קל. ליבינגסטון ,מקאו ולוני לא נותנים תפוקה , וכן כספי חסר .

john
john
21/01/2018 15:09:49

שכחת את איגי וג'ורדן בל שהם חשובים ביותר הגנתית. אני חושב ששווה להתחיל להחזיר לג'אבל מקגי את הביטחון כי אי לווריורס גבוה אתלטי אמיתי ב5 (עדיף להשיג אחד בטריידים)

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:46:51

צודק!

bobby
bobby
21/01/2018 12:48:24

מנחם, אולי הווריורס היו קצת iso אתמול, אבל בכללי הם ממש לא קבוצת בידודים.
יוסטון בהחלט משחקים הרבה על הבידודים של הארדן ופול, אבל חשוב לזכור שכשגורדון ואנדרסון לא פוגעים (והלילה הם לא היו פוגעים במים גם אם היו נופלים מסירה) הגיוני שמספר האסיסטים יפחת..

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:47:38
הגב ל  bobby

דברתי רק על המשחק אמש, ולא על "כיצד הקבוצה משחקת"

רובי ו
רובי ו
21/01/2018 12:55:24

למנחם לס
לפני כ15 שנים כתבת בעיתון מעריב "ראיתי את השחקן הישראלי הראשון בנבא בעוד כמה שנים, שיש לו ניתור של האחים השחורים" – מנחם לס על עמית בן דוד.
ובאמת עמית בן דוד בתיכון עשה דברים שמעולם לא נראו בארץ.
מה קרה שם בדרך?….

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:48:34
הגב ל  רובי ו

אין לי מושג מה קרה איתו

שייקה
שייקה
21/01/2018 13:05:36

תודה.

מסכים עם מתן מלמעלה (וגם מאתמול) – אני לא מבין איך לאב עדיין פותח. מילא אם הוא בכושר מטורף ומול קבוצות חלשות, אבל הרי ברור ש:

– הוא לא בכושר מטורף
– הקבוצות לא חזקות
– בדיוק כמו אחרי החזרה של קיירי שנה שעברה, גם השנה עם תומס – לאב הוא הנפגע העיקרי. הוא פשוט לא בנוי מנטלית כדי להתמודד עם עניינים כאלה.

TT צריך לפתוח, אבל זה לא ישנה הרבה. מה שכן, זה יכול להאט את היריבות של הקאבס שתוקפות בצבע על ההתחלה בצורה מטורפת ולאפשר לקאבס לנצל את הספסל החזק שלהם שלא יקבל לידיים משחק גמור כפי שהיה אתמול.

זה שלו עדיין מאייש את הכסא שלו קצת תמוה מבחינתי. מצד שני, כבר דובר בעבר על כך שהוא יחסית טוב ברמת החיבור האישי עם השחקנים ואולי זו הסיבה שהוא נשאר. ותוותרו מראש על השיט שהוא לא באמת נוכח וכו', לאף אחד כאן אין מושג מה קורה ביומיום. מצד שני, די ברור שמבחינת אימון הוא בינוני מינוס, ומבחינת כריזמה – היא פשוט לא קיימת אצלו. ולכן זה הזמן למצוא מישהו שלפחות יש לו יכולת מינימלית לענות על כלל הקריטריונים הדרושים למאמן. אני די מחבב את לו, אבל הקבוצה הזו פשוט צריכה מאמן.

המשחק המרכזי לדעתי היה לא רע. דווקא למדנו ממנו הרבה אבל העיקר הוא שבסדרה אפשרית הרוקטס צריכים להיות מושלמים מהרבה בחינות כדי לתת פייט. יתרון ביתיות עשוי להיות מכריע במקרה הזה. דוראנט, אגב, פשוט מפחיד. במשחקים האחרונים שלו שיצא לי לראות נדמה שהוא לקח לתשומת ליבו את ההערות על זה שהוא נחנק במאני טיים, והוא קובר זריקות קשות רצח. כריס פול היה מצוין ועשה את ההבדל בהרבה מקרים. למרות זאת, לגמרי תעלומה בפלייאוף ובמיוחד עם קבוצה חדשה. אני ממש לא מהמר עליו על בליינד.

שייקה
שייקה
21/01/2018 13:06:06
הגב ל  שייקה

*הקבוצות לא חלשות, כמובן…

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:49:16
הגב ל  שייקה

לאב היה חולה ועלה עם חום. אולי אפילו שפעת

שייקה
שייקה
21/01/2018 19:00:01
הגב ל  מנחם לס

לא דיברתי על המשחק הזה ספציפית, אלא על המשחקים האחרונים בכלל ובמיוחד ההפסדים. מאז שתומס חזר לאב לא משחק כפי שהיה בתקופה הטובה יותר של הקבוצה.

אל תבין לא נכון, אני מאוד מחבב את לאב ואף מחזיק ממנו. הבעיה היא שהחסרונות שלו באים לידי ביטוי בצורה קיצונית כשהוא משחק 5.

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 13:32:09

מנחם בוא אני אסביר לך מה קורה ולמה זה לא יכל לקרות בשנות ה 80.
יוסטון וגולדן סטייט משחקים הגנה איזורית. ווריאציות שונות של zone שלא היה חוקי פעם. הם מחליפים על כל חסימה ומלאים בשחקנים שיכולים לשמור על כל עמדה. זו הגנה, שכשהיא מתואמת, יכולה לאיים על נתיבי המסירה בצורה כמעט מושלמת. (כשהיא לא מתואמת נראית נורא עם בק דורס ולייאפים וכל זה, אבל זה לא היה הסיפור אתמול).
בכל מקרה הגנה כזו מביאה להרבה מיסמצ'ים מה שמעודד בידודים. על יוסטון כמעט וחייבים לשמור בצורה כזו בגלל האיום מהשלוש, אי אפשר לרדת מתחת לחסימות אז עושים סוויצ'. הארדן ופול מזהים מיסמצ'ים ותוקפים. פעם אחר פעם. זה לא יפה לעין אבל יעיל מאוד. בטח שיש את קפלה שקורא את המשחק מצויין ויודע מתי לבוא לחסימות ותמיד מוכן לקבל את הכדור עם שני מוסרים גאוניים כמו הארדן ופול. אם השלשות היו נופלות, במיוחד של גורדון שהיה קפוא קרח, היה בכלל נראה טוב.
בהגנה יוסטון עושים חילופים ותוקפים את החסימות באגרסיביות כדי לא לאפשר קליעות חופשיות ואתמול גם חזרו להגנה בטרנזישן מה שמנע התקפות מתפרצות (איפה שיוסטון בדרך כלל חלשים). כשיחזרו אריזה וגרין שהם שומרי כנף ארוכים ואקטיביים אז סוג ההגנה הזה יהיה עוד יותר טוב, והיה אפשר לראות שכמעט רק בזדלק מאמן ההגנה דיבר אתמול בפסקי הזמן. ההגנה זה הדבר הכי חשוב ברוקטס, בהתקפה יש מספיק כישרון.
עדיין מהמשחק הזה אין מה להסיק מסקנות. יוסטון פשוט רצו יותר ונלחמו יותר. ראו את זה בריבאונדים, בהאסל ובידיים האקטיביות בהגנה. יוסטון, לשם שינוי, באו להילחם. הלוחמים שיחקו בלי אנרגיה וזה היה ההבדל.
במשחק הראשון. תצוגה מושלמת של אוקלהומה. ההגנה של קליבלנד אמנם בדיחה, אבל גם כאן היה טקטיקה שגרמה לה להיראות ככה. קליבלנד מלאה במיסמצ'ים. עם ההחלטה ההזויה לעלות עם לאב בסנטר, ואיזאה הקטן, כמעט בכל רגע נתון יש שחקן בנחיתות בהגנה בקליבלנד. זה יכול לעבוד רק עם עזרה, תקשורת ותיאום. רואים שקליבלנד לא מתאמנים, כי אתמול אוקלהומה ניצלו כל מיסמצ' בקלות. ווסטברוק ידע שאין מי שירוץ איתו ופשוט הריץ מתפרצות של איש אחד מסל לסל, לא רק אחרי ריבאונד גם אחרי סל שזה מגוחך. הוא ידע לזהות מתי שאדאמס קיבל עליו את ג'יי אר או איזה גמד והזין אותו בפנים. כרמלו חפר בכל מיסמץ' בלי להתפשר על קליעה לא טובה ופול ג'ורג' היה פשוט נהדר. על כל שומר בכל מצב. אז קליבלנד נראו עייפים וגמורים, אבל אוקלהומה גרמה לזה להיראות ככה במשחק חכם ומכוון.

אור
אור
21/01/2018 17:25:58
הגב ל  אפלטון

הסבר מצוין לרפי ההבנה

no funny shtuff
no funny shtuff
21/01/2018 17:35:55
הגב ל  אפלטון

יפה..

אגב, נכון שגורדון לא פגע משלוש (0 מ-9) אבל פול היה מדהים מהטווח הזה. לא ידעתי שהוא יכול לקלוע ככה מעבר לקשת

no funny shtuff
no funny shtuff
21/01/2018 17:37:37
הגב ל  no funny shtuff

(פול עם 6 שלשות מ-11 נסיונות)

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 18:09:10
הגב ל  no funny shtuff

פול קלע של 40% מהשלוש, זה לא מפתיע. קצת מפתיע הכמות שהוא זורק, אבל הוא מספיק חכם לקחת מה שההגנה נותנת.
מה שכן ריאן אנדרסון נמצא בסלאמפ בלתי נגמר, אחרי פתיחת עונה טובה. בדרך כלל כשאנדרסון וגורדון לא פוגעים יוסטון בצרות. אבל מצד שני גם כמעט ולא היה ליוסטון סגל מלא השנה. לא יודע אם היה להם יותר מ5 משחקים שכל שחקני החמישיה שיחקו.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:51:31
הגב ל  אפלטון

כל הכבוד אפלטון על ההסבר. אני מסכים עם רובוץ אגב, לאב עלה לשחק חולה עם חום די גבוה.

דה שוט
דה שוט
21/01/2018 20:06:20
הגב ל  אפלטון

+ 10

אוהד ס"א
אוהד ס"א
21/01/2018 14:03:10

לא מתרגש מההפסד של ג"ס.
הם מסוגלים לשחק קבוצתי והם הוכיחו את זה ב- 3 השנים האחרונות (כולל עם דוראנט).
זה טוב ובריא להפסיד לקונטנדרית מדי פעם. תשאלו את פופ.

אני גם לא מתרגש מההפסד של הקאבס.
לו נמצא בשלב "הגיבוי". ז"א אומרת שאין לו שבועיים. |
"חייבים לזעזע"… בלה בלה בלה"
לברון יביא "אח אחר", אבל אל תדאגו זה לא יהיה מאמן עם אותוריטה

amitlahev
amitlahev
21/01/2018 14:44:49

קשה להתעלם מ-148 הנקודות שחטפה קליבלנד. בנוסף, החבר'ה שם הולכים ומזדקנים ונראה שהקבוצה מורכבת בעיקר משחקנים מבוגרים ויקרים מדי.
מה שכן – אסור לשכוח שבקליבלנד משחק לברון ג'יימס. להמר נגד עליה שלו לגמר עדיין נשמע די פסיכי, בפרט לאור העובדה שהוא נראה בכושר מצוין.

רובי ו
רובי ו
21/01/2018 15:37:35

מה המייל של מנחם לס?

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:52:39
הגב ל  רובי ו
THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/01/2018 15:59:45

תודה רבה מנחם. כיף לי, פשוט כיף לי לקרוא אותך. נהדר!!

Zivke
Zivke
21/01/2018 16:58:07

מנחם, מכיר את אבא של לוק? אחד, ביל וולטון? אתה בטח יודע יותר טוב ממני שהוא מלך החרטא הזו, עוד מימי ילדי הפרחים

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:54:45
הגב ל  Zivke

ביל וולטון? בוודאי שהיה ילד פרחים המאמין בקטורת, מדיטציה, האש, חשיש, ונרות עם כוהנים מטיבט.

McLovin
McLovin
21/01/2018 17:31:04

יצא לי לצפות במשחק של הקאבס. לא דבר של מה בכך, ילדים קטנים, חיים במדינה נטולת כדורסל (שבדיה) וטווח קשב שנוטה יותר לכיוון תקצירים. אז זה בעצם המשחק המלא הראשון שראיתי השנה. ואני בוודאי לא מתיימר להיות מבין גדול. קורא אדוק, בהחלט, וגם דעתן לא קטן וזהו.
אבל מה ראיתי אתמול?
ראיתי משחקי אולסטאר עם הגנות משמעותיות יותר. שתי הקבוצות הראו הגנות עצלות להחריד. אז במקרה אוקלהומה גם תפסה יום קליעה משוגע וזה נגמר כמו שזה נגמר. לא היה שום דבר יפה או יעיל במיוחד במשחק שלהם. ראסל ווסטברוק, למרות סטטיסטיקה מרשימה של אסיסטים וריבאונדים ואחוזים טובים עשה המון נזק. ההתעלמות שלו מאדאמס פושעת. הוא הצליח להשניא את עצמו עלי יותר מלברון וזה חתיכת הישג.
ואם כבר לברון אז באמת שביתה איטלקית. לברון, שאני ממש לא סובל, מסוגל מול אין-הגנה כזו להפציץ גם 50 נקודות אם היה רוצה. וג׳ורג׳ לא היה שופך לו על הראש נקודה לדקה באחוזים פסיכיים אם היה בא לעבוד. כל הקאבס נראו כאילו הגיעו למשחק ראווה ובעיקר השתדלו לא להזיע יוצר מדי. כל הדיבורים על המאמן או הבניה הלא מאוזנת מיותרים כל עוד השחקנים פשוט לא באים לשחק.

מנחם לס
מנחם לס
21/01/2018 18:56:03
הגב ל  McLovin

יש הרבה צדק בדבריך

Ljos
Ljos
21/01/2018 18:00:21

בינתיים דייוויד בלאט, נהנה מהאירוניה הקטנה: "מקטוה שלא הספוג היום כל כך הרבה כמו שקליבלנד ספגו אתמול".

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 18:13:42
הגב ל  Ljos

בלאט כבר יודע שלnba הוא לא יגיע אז מה 'כפת לו?

Ljos
Ljos
21/01/2018 18:22:44
הגב ל  אפלטון

אולי הוא שמע שמארק ג'קסון מועמד לחזור לאמן והחליט לנסות את הדרך שלו.

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 18:23:21
הגב ל  Ljos

salty?

Ljos
Ljos
21/01/2018 18:29:15
הגב ל  אפלטון

כמו אשת לוט שיוצאת לשחיית לילה בים המלח.

אור
אור
21/01/2018 18:24:06
הגב ל  אפלטון

הסיכויים נמוכים אבל אי אפשר לדעת מה קורה מאחורי הקלעים

https://sports.walla.co.il/item/3126133

john
john
21/01/2018 21:06:02
הגב ל  Ljos

בסוף בלאט ספג 151. be careful what you wish for

אפלטון
אפלטון
21/01/2018 21:08:41
הגב ל  john

אויש זה ענק. כאילו השחקנים עשו לו בכוונה

שאלת תם לחבר הכנסת ולכלבלב המוסד איתן כבל
שאלת תם לחבר הכנסת ולכלבלב המוסד איתן כבל
21/01/2018 18:57:30

האם אתה מתגעגע ליוסי שריד ז"ל?

איתן כבל
איתן כבל
21/01/2018 19:05:22

יוסיייייייי!!!1
לא. לא ממש. למה?