סיקור משחקי ה-20.1.18 / הברון מקריית אקרון

22:30 קליבלנד קאבס (18-27) 124 – אוקלהומה סיטי תאנדר (20-26) 148

משחק שראיתי מתחילתו ועד לגארבג' טיים של תחילת הרבע ה-4, כי לא היה ממש מה לראות ברבע הרביעי… לברון ג'יימס שאף להגיע במשחק הזה לרף 30,000 הנקודות, אבל נתקל בהגנה מצוינת מצד פול ג'ורג', שגם היה המצטיין במשחק עם 36 נק' (בלי לשחק ברבע הרביעי). השלישייה של OKC נראו נהדר באולם הקיו, והשתיקו את הקהל של קליבלנד פעם אחר פעם. הקרב בין החמישיות הפותחות הוכרע חד משמעית לטובת הכחולים מאוקלהומה, עם רבע ראשון של 43-24 לאורחים. בלטו אצל המנצחים: פול ג'ורג' 36 נק' (5-11 מהשלוש), ו-7 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק עם דאבל דאבל מדהים של 23 נק', 20 אסיסטים ומרחק ריבאונד מטריפל דאבל עם 9 ריבאונדים, כרמלו אנתוני, שמצא את התפקיד שלו במשחק הזה עם 29 נק' ו-10 ריבאונדים והסנטר המצוין, סטיבן אדאמס, שהוביל את הפתיחה הרצחנית של התאנדר עם 25 נק' ועשרה ריבאונדים. ברבע השני, האוהדים של קליבלנד יכולים להתנחם מעט בעובדה שיש חמישייה שנייה טובה מאוד, של דוויין ווייד, דריק רוז, שחוזר מהפציעות והבלבלות שלו כדי להיראות לא רע, טריסטן תומפסון, קייל קורבר וג'ף גרין. זאת חמישייה שנייה, שיכולה לתרום הרבה – ברגע, שהחמישייה הראשונה תפתח לעצמה איזה שהיא זהות. כאמור, קליבלנד מפסידים, לברון גם משחרר אמירה עמומה לגבי טיירון לו ("אני לא יודע אם הוא יפוטר או לא"), ואלופת המזרח צריכה להתעורר על החיים שלה. אייזיאה תומאס עם משחקו הטוב ביותר מאז החזרה מהפציעה סיים עם 24 נק' ב-26 דקות שהוא יכול לשחק, לברון ג'יימס, 18 נק' ו-7 אסיסטים. קראודר 17 נק'.

00:00 אטלנטה הוקס (32-13) 97 – שיקגו בולס (28-18) 113

הפסד נוסף לאטלנטה, והפעם לשיקגו בולס. רובין לופז עם 20 נק' ומרקנן עם 19 הובילו את שיקגו לניצחון קל על אטלנטה החלשה. שיקגו נראים טוב בחמשת המשחקים האחרונים שלהם עם 4 ניצחונות מתוך 5, והפסד קטן לגולדן סטייט במשחק האחרון. הם לא פיגרו מול אטלנטה כול המשחק… עבור אטלנטה, דניס שרודר עם 18 נק' ודוויין דדמון עם 11, ואטלנטה יתרכזו בלחשוב על בחירות הדראפט שלהם לעונה הבאה.

2:00 שארלוט הורנטס (26-18) 105 – מיאמי היט (19-27) 106

משחק צמוד מאוד היה הערב בין הצרעות למיאמי החמה.. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 9 נק' למיאמי לאחר שני רבעים בניצחון מיאמי. ברבע השלישי שרלוט השתלטו על המשחק וניצחו את הרבע 35-16, אבל, מיאמי, בהובלת קלי אולייניק עם 14 נק' ברבע, מתוך 16 הנק' שהיו לו במשחק, הצליחה לבצע קאמבק ולנצח את המשחק הצמוד הזה. קלי אולייניק, עם 0.2 שניות לסיום המשחק, קלע את אחת מתוך שתי זריקות העונשין שלו כדי לתת למיאמי את הניצחון. אצל מיאמי ג'יימס ג'ונסון עם 22 נק', 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ג'יימס ריצ'רדסון עם 17 נק', חסן עם 10 נק', 14 ריבאונדים והקלע הבולט וויין אלינגטון עם 26 נק'. אצל שרלוט, באטום עם 26 נק', קמבה עם 22 נק' ו-7 אסיסטים, דווייט הווארד עם 14 נק' שלושה בלוקים ו-15 ריבאונדים.

2:00 ניו אורלינס פליקנס (21-24) 111 – ממפיס גריזליס (29-15) 104

הולידיי, קאזינס והגבה מובילים את השקנאים לניצחון על ממפיס. ג'רו הוליידי, אחד הרכזים המפתיעים השנה בליגה, קלע 13 נק' מתוך ה-27 נק' שלו במשחק ברבע הרביעי, בוגי עם 24 נק' ו-10 ריבאונדים והגבה עם 21 נק' ו-12 כדורים חוזרים וזה הספיק לניצחון על הדובים מממפיס. אצל ממפיס בלט שחקן ספסל בשם וויין סלדן, פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה, עם 31 נק' ואחוזים מדהימים מהשדה, 11-16 ו-5-7 מהשלוש. חוץ ממנו רק מארק גאסול עם 16 נק' ו-7 אסיסטים וג'מייקל גרין עם 8 נק' ו-16 ריבאונדים, ראויים לאזכור.

2:30 פילדלפיה 76 (20-22) 116 – מילווקי באקס (22-23) 94

ג'ואל אמביד, האיש שאמר לרי-רי (הלא היא ריהאנה הברבדוסית) שהיא הייתה צריכה לבטוח בתהליך, הוביל את החבר'ה מפילי לניצחון על מילווקי נטולת היווני. עם 29 נק' לביג מן הכי טוב במזרח, ותשעה ריבאונדים, פילי השיגה את הניצחון השביעי שלהם בשמונה המשחקים האחרונים. חוץ מהתהליך, בלטו אצל המנצחים בן סימונס, הרוקי הנהדר, עם 16 נק', 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

למילווקי, שכאמור לא היה לה יותר מדי מה למכור במשחק – קריס מידלטון עם טריפל דאבל של 23 נק', 10 אסיסטים ו-14 ריבאונדים ואריק בלדסו עם 14 נק' ו-5 חטיפות.

3:30 יוסטון רוקטס (12-40) 116 – גולדן סטייט ווריורס (10-37) 108

המשחק המרכזי של הערב הפגיש את הזקן של הארדן יחד עם כריס פול עם אלופת ה-NBA (ללא שיתוף של עומרי כספי כמו שהחבר'ה מוואלה היו מציינים). הרכז של יוסטון היה זה שהוביל את המארחים מיוסטון לניצחון עם 33 נק' ו-11 ריבאונדים. גם ג'יימס הארדן מתאושש מהפציעה שלו עם 22 נק' ו-8 אסיסטים והרצף ניצחונות חוץ של גולדן סטייט נעצר על 14.

קווין דוראנט עם 26 נק', דריימונד גרין עם 21, וסטף קרי עם 19 נק' בלטו אצל המפסידים מאוקלנד.

צמד חמד

4:00 מינסוטה טימברוולבס (18-30) 115 – טורונטו ראפטורס (14-31) 109

גם כשהיא ללא ג'ימי באטלר המצוין, מינסוטה השיגה ניצחון חשוב בקרב מול טורונטו מצמרת המזרח, והיא רחוקה כעת חצי משחק בלבד מהספרס והמקום השלישי במערב.
אנדרו וויגינס בלט עם 29 נק', כשקא"ט מסיים ערב יעיל ביום (6 מ-7 מהשדה, 8 מ-8 מהעונשין) עם 22 נק' ו-10 ריב'.

את טורונטו, שהפסידה הזדמנות להגדיל את הפער מקליבלנד, הוביל קייל לאורי עם שיא עונתי של 40 נק', כשדרוזאן תורם 20 משלו.

4:00 יוטה ג'אז (26-19) 125 – ל.א קליפרס (22-23) 113

אם נספר שלו וויליאמס קלע 31 נק', בטח לא תופתעו. גם אם נספר לכם שהוא מסר שבעה אס', תקבלו זאת בהבנה יחסית. אבל מה אם נספר לכם שלסוויט לו היו לפנות בוקר 10 חטיפות?

אין ספק שמדובר בסטטיסטיקה מרשימה לכל הדעות, כשגם בלייק גריפין ניסה לתרום עם 25 נק' משלו, אך כשהיא עדיין סובלת ממכת פציעות, הקליפרס לא הצליחה לשמור על רצף הניצחונות באולמה של הג'אז.

את יוטה, שהובילה לכל אורך המשחק, הוביל כרגיל הכוכב הנהדר דונובן מיטצ'ל עם 23 נק', כשמיודענו ג'ו אינגלס צולף 21 משלו.

5:00 פורטלנד (21-25) 117 – דאלאס מאבריקס (31-15) 108

כמיטב המסורת, דמיאן לילארד לא נבחר לחמישיית האולסטאר, ופותח במסע נקמה אישי מול קבוצות הליגה.
31 נק' היו לפנות בוקר לרכז המצוין, שנהנה מיום קליעות מוצלח (7 מ-9 מחוץ לקשת), והספיק לחלק 9 אס' לחבריו, ביניהם סי ג'יי מקאלום שסיים עם 26 משלו.

את המפסידה הוביל האקס של פורטלנד, ווסלי מת'יוס, שקלע 23 נק', בעוד דירק נוביצקי הוותיק ודניס סמית' תרמו 21 נק' כ"א

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. אולי דווקא כן היה מקום לשיתופושל עומרי? אני בטוח שהשנה הוא עולה ביכולת על זאזא,מקאו,לומי וליבינגסטון.

  2. תודה רבה סיקור מעולה. אני ראיתי את רוב המשחק שלנו, בגדול היינו נהדרים, לא רק באחוזים, הפינה וההירככיה חשובים לקבוצה הרבה יותר מעוד ני'. זה היה נראה נהדר מהבחינה הזאת

  3. תודה רבה על הסיקור.
    1. אוק' סיטי במשחק אדיר נגד האין-הגנה של קליבלנד. חשוב לזכור שהלוחמים התקשו מאוד נגד אותה קליבלנד שבוע קודם.
    2. ברכות ליוסטון שהראו אופי. ראיתי רק היילייטס אז לא ארחיב. נתון מדהים – כשיוסטון עם פול, הארדן וקאפלה – הם 17:0 !

  4. אחלה לילה, ותודה על הסיקור הזריז.
    עם כל הירידות שלנו על תיבודו, מיניסוטה עם מאזן מצוין, אם זה ימשך עד סוף העונה ובפלייאוף נצטרך לאכול איזה כובע או שניים.
    כל הכבוד לOKC, כל נצחון כזה על קבוצה חזקה (אני עדיין מחשיב את הקאבס ככזו…), ובעיקר תצוגה קבוצתית כזו, מגבירים את האופטימיות לקראת המבחן האמיתי בפלייאוף.

    1. שאלו אותו ולא ברור אם היה לו יותר מדי כוח להתעסק. מה שברור זה שהוא לא הגן על לו באדיקות.
      ג'יי. אר., שחזר מזמן לכינויו הישן והטוב, המחבל, הגן על לו בצורה יותר טובה.
      יותר טובה ממה שהוא מגן על המגרש, זה בטוח. בתור אחד שמסריח את הפרקט כבר שנתיים הוא צריך להגן על המאמן.

  5. ("אני לא יודע אם הוא יפוטר או לא") ,שזו האמירה של לברון לו יכול לארוז מזוודות… צפי להודעה בשבוע הקרוב???

  6. תודה על הסיקור
    אסור לקבוצה לקבל 148 נקודות בבית
    OKC תהיה הקבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש במערב
    מסיר את הכובע בפני יוסטון לא האמנתי שהשילוב פול-הארדן יעבוד

  7. תודה על סיקור מצוין.
    כדאי מאוד לעקוב אחרי כרמלו.
    קולע באחוזים טובים בשני המשחקים האחרונים כשמשחקים עליו נכון. זה אמנם רק שני משחקים ולכן שווה להמתין ולראות האם מדובר על שינוי מגמה או סתם מקריות.

    1. ממליץ לך לעקוב אחרי ווין סלדן מממפיס. אמנם רק משחק גדול אחד, אבל שווה להמתין ולראות האם מדובר על שינוי מגמה או סתם מקריות

      1. לי השם נשמע מוכר, הייתי בטוח שהוא כבר נתן משחק אחד או שניים גדולים בעבר. הלכתי לבדוק, ויוק, שום דבר עד אמש.

  8. לברון תוקע את קליבלנד.
    יש סיכוי גדול שיעזוב. במקרה כזה אסור לוותר על בחירת הדראפט.
    יש סיכוי שישאר במידה ויזכו באליפות. בזביל זה צריך לוותר על הבחירה ולהביא שחקן עכשיו.

    היות וגם אם יביאו שחקן, לקחת אליפות יקרה בסיכוי נמוך, קליבלנד לא ישימו את הביצים בסל הרעוע של לברון.

    אם אני הם, אני מחליף מאמן ומתחיל לחשוב על העונה הבאה בלי הפרימדונה.

    1. לדעתי בשום פנים ואופן אסור לוותר על הבחירה. אין כרגע שחקן על המדף או מישהו שאפשר להביא תמורת הבחירה הזו.

      בקליבלנד יש שחקנים שנהיו לא רלוונטים כמו שאמפרט (למרות שלדעתי הוא אחלה מגן ויכול לתרום) ו-TT שנקלע לסיטואציה בגלל החוזה הלא הגיוני שלו.

  9. היה יותר קרוב ביוסטון משחשבתי.
    אפילו לא ראיתי את המשחק כי כבר לפני כמה שבועות הגעתי ביחד עם הייט אשברי להבנה משותפת שלווריורס אין סיכוי אמיתי העונה מול יוסטון, וכנראה גם מול ספרס בריאה או אוקלהומה, אבל הם בהחלט נתנו פייט מכובד, גם אם חסר סיכוי.

  10. תודה רבה על הסיקור.
    מיאמי אדירים.. לא יאומן מאיפה הם מצליחים לשלוף ניצחונות ובאיזה צורה. וכל זה עשו בלי דראגיץ' בנוסף לשלל הפציעות שלהם. ספולסטרה מאמן העונה.
    בנוגע לפלגי המורדים. עבודה טובה. כמה מעוזים נכבשו והחזירו את האמונה במלחמה נגד הדיקטטור. יום טוב לכוחותינו.
    אוקלהומה במשחק מושלם מתחילתו ועד סופו. יוסטון באו להראות שהם לא יבואו להתרפס מול הלוחמים. גם ניו אורלינס מגיעים מלמטה במסייעת והגבוגי לא לבד כשהולידיי בעונה הכי טובה בקריירה שלו.

    1. לפלגי המורדים ברודן היה ערב טוב, אין ספק.
      אני מקווה שלא נהיה כמו פלגי המורדים באסד. כי הרודן הזה הגיע לנצחון שקיווה לו. אמנם עם כוחות על מאחוריו (רוסיה ואירן, דוראנט?!) ולא בדיוק עם פייר פליי, אבל מה זה משנה? ההסיטוריה הולכת עם המנצחים, לא?
      🙂
      היום נסעתי לשפצר את הרכב לפני טסט ובקניון ראיתי מסך ענק פרוס על החנות של אדידס, וכל התמונה היתה משהו כזה, כמו זקן מקורזל. למי שלא אוהד יוסטון המראה יכול להראות קצת דוחה אני חושב . . . תוך כדי נסיעה זה היה לי מהר מדי אבל אני די בטוח שזה היה הארדן. הוא מפרסם את אדידס, לא? טיפשון קטן, כבר היה MVP מזמן אם היה עובר לחנות של נייקי ליד . . .

      1. אתה באמת חושב כך ? להזכירך , ה-MVP שלנו ( פעמיים , אחת מהן פה אחד ) משחק ומפרסם חברה שבקושי הכירו עד שהגיע אליה – אנדר ארמור . זה לא הפריע לו להיבחר.

        1. מאז סטפן קרי אנדר ארמור הפכה לילדה גדולה בכיתה של פומה וכאלה. עוד מעט תגיע לכיתה של נייקי ואדידאס

      2. אני לא באמת חושב ככה. אדידאס מול נייקי זה לא משנה.
        משנה צבע העור והזקן 🙁
        1
        2
        3
        טוב נו, גם בזה אני לא ממש מאמין, סתם נהנה להציק קצת

  11. מסתבר שכשאין (כמעט) סיכוי לקחת אליפות, אז רוב השחקנים לא מתלהבים להיות הפיונים של המלך ג'יימס ולשאת את האפריון שלו במעלה העונה הרגילה

  12. נצחונות גדולים ליוטה, מינסוטה, ומיאמי. גם נצחונה ל פורטלנד שווה איזכור. על הקאבס ויוסטון דהרנו מספיק.
    אחלה סקירה הברון מאקרון!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט