הווריורס ביוסטון, אוקלהומה בקליבלנד אבל איפה זעפרני?! משחקי שבת / שגיא נאור + MBK

22:30 קליבלנד קאבס (17-27) – אוקלהומה סיטי תאנדר (20-25) 

משחק נהדר בשעה מצוינת לסגור את השבוע.  הקאבס קטעו רצף של שלושה הפסדים עם נצחון מזליקי מול אורלנדו (פייטון עם החטאה שניות לפני הבאזר) אחרי ששוב איבדו יתרון גדול כמו שקרה להם בהפסד לאינדיאנה לפני שבוע. אייזאה תומאס חזר לשחק אבל עדיין לא חזר לעצמו וארבעת המשחקים שלו עד עכשיו מלאים חלודה. ועדיין, אני מאוד אופטימי לגביו, אם יישאר כשיר בריאותית אני די בטוח שתוך כמה שבועות נראה אותו חוזר לשחקן שנהנינו לראות אותו בסלטיקס או לפחות קרוב לכך. מה קורה אצל התאנדר? חצי עונה מאחורינו ועדיין אי אפשר לדעת. יש להם רגעים שאתה מרגיש שהנה הכל מתחבר והקבוצה הזאת יכולה ללכת הכי רחוק אבל הם כל כך לא יציבים ועל כל משחק גדול מגיעה נפילה ויכולת מאכזבת. ציפינו מהם להגיע ל-50 נצחונות לפחות, בינתיים הם קצת מתחת לזה אבל האכזבה היא בעיקר מהיכולת כי חלק לא קטן מהניצחונות הם גירדו בכוח.

00:00 אטלנטה הוקס (31-13) – שיקגו בולס (28-17)

 בתחילת העונה שתי הקבוצות האלה היו המועמדות הראשיות לסיים עם הסיכויים הגבוהים ביותר לבחור בדראפט, אחת מהן אכן עומדת בציפיות וזוהי אטלנטה שיכולה להיות מאוד מרוצה ממצבה. ההוקס תחרותיים כמעט בכל משחק, הם לא מוותרים ומשחקים בשביל לנצח. לפחות בשלב הזה אי אפשר להגיד שהם עושים טנקינג וראינו הוכחה נוספת לכך עם הניצחון שלהם על הספרס השבוע. בסופו של דבר, המאזן שלהם בכל זאת הכי גרוע בליגה ובחירה גבוהה מאוד תהיה להם. הבולס עמדו בציפיות אבל אחרי רבע עונה פתאום, משום מקום, התחילו לנצח עם רוקי שמאכיל הרבה פרשנים הרבה כובעים (מרקאנן), רכז שכבר איבדו תקווה שיהיה שחקן לגיטימי בליגה (דאן – ייעדר הלילה אחרי שנפל על הראש מול הווריורס וסובל מזעזוע מוח) ושני שחקנים שלא יכולים לראות אחד את השני (מירוטיץ ופורטיס). לתוך התמהיל ההזוי הזה הם קיבלו לפני שבוע את זאק לאבין ואם ימשיכו בקצב הניצחונות של החודשיים האחרונים גם פלייאוף יכול להיות מטרה ריאלית.

2:00 שארלוט הורנטס (25-18) – מיאמי היט (19-26) 

חדשות האחרונות מהשכנים של מנחם בצפון קרוליינה מדברות על כך שההורנטס מחפשים טרייד לקמבה ווקר. לא ברור לי כל כך לאן הקבוצה הזאת מכוונת – ההווה כמובן צולע אבל עם החוזים הגדולים של האוורד, מרווין ויליאמס ובעיקר ניק באטום (החוזה הגדול הכי גרוע בליגה) קשה לי לראות איך שארלוט מתכננים ללכת לבניה מחדש. ההיט מוכיחים איך עם כשרון מוגבל (לא יותר משל ההורנטס בעיניי) אפשר לעשות עונה מצוינת. הם בכושר מצוין וניצחו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים ומחזיקים באחד ממאזני החוץ הטובים בליגה – 14 נצחונות ב-23 משחקים, אפילו טוב יותר ממאזן הבית שלהם.

MBK

2:00 ניו אורלינס פליקנס (21-23) – ממפיס גריזליס (28-15) 

ניו אולרינס תתאושש הערב מההפסד להוקס ?

הפליקאנס לא שומרים על יציביות עם 40% מהאולסטארים שנבחרו למערב הם צריכים ללמוד לנצח משחקים מול קבוצות חלשות

ממפיס היא הזדמנות פנטסטית לרשום W ולתקוע יתד במקום ה 7 במערב

ניו אורלינס  בליגה באפינסיב רייטינג ו 6 גם בדיפנסיב ריטינג ( כן בטח …. , 6 מהסוף )

ממפיס ניצחה פעמיים העונה את השקנאים לא הלילה

ניו אולרינס ב 13

2:30 פילדלפיה 76 (20-21) – מילווקי באקס (21-23)

אמביד מול הגריק פריק יכול בהחלט ליהות מאץ אפ העתיד של הליגה

באופן אישי אני מטורף על 2 הח'ברה אלו וחושב שכל אחד מהם הוא החבילה השלמה אבל …. הערב הגריק פריק לא משחק עקב פציעה 🙁

ולך תדע מה מדיניות המנוחה של אמביד

פילדילפיה יצאה מתקופה רעה מאוד ( 3 ניצחונות ב 15 ) והיא ניצחה 6 מ 7 האחרונים ( וגם ההפסד לבוסטון הגיע אחרי שהוליכה ב 20 הפרש), סימונס מתחיל להציג נסיגה בעיקר בגלל שקבוצות סוגרות אותו ,רדיק נמצא בכושר טוב אבל נפצע ויעדר אף הוא

מילוווקי סיים סיים , לא מצליחה להתרומם . אלו 2 קבוצות שצריכות להיות טופ 5 בקונרפנס אבל הן ממש לא יציבות

מילווקי בלי הפריק תרשום הפסד הלילה במשחק צמוד

3:30 יוסטון רוקטס (12-31) – גולדן סטייט ווריורס (9-37)

זאת כנראה המנה העיקרית האמתית להלילה

למרות שיוסטון ללא אריזה וג'רלד גרין המושעים היא צריכה להצהיר שבבית היא לא תיתן לגולדן בויז לנצח אותה

גולדן סטייט עם 9 ניצחונות מ 10 נראית בסדר לאחרונה כשההתקפה עובדת טוב אבל ההגנה שהייתה טופ 3 נמצאת רק במקום ה 7 ( דיפנסיב רייטינג)

במשחק בין 2 קבוצות התקפה מעולם אחר הצפי הוא להמון אבל המון שלשות

צפי לכותרת בוואלה – כספי נקם בקבוצתו לשעבר

צפי לכותרת ב YNET – כספי לא שותף הלוחמים סגרו חשבון עבורו עם הטילים

הכותרת בהופס – קארי ודוראנט היו גדולים על הזקן ופול

גולדן סטייט ב 8

4:00 מינסוטה טימברוולבס (18-29) – טורונטו ראפטורס (13-31)

הזאבים מחזיקים במאזן בית משובח בעוד טורנטו נראית קצת פחות טוב מחוץ לקנדה

לזאבם מאזן שלילי מול המזרחים ( 11-6 ) מול (7-12) של הקנדים מול המערביות

המשחק מפגיש 2 מה SG הטובים בליגה בעוד באטלר משתבח במינסוטה דרוזן ממשיך בשלו וטורנטו לוטשת עיינים למקום ה 1 במזרח

מבחן רציני לזאבים

נלך עם טורנטו ב 5

4:00 יוטה ג'אז (26-18) – ל.א קליפרס (21-23)

בפלייאוף של השנה שעברה הג'אז היתה בקליפרס בסיבוב הראשון

מאז זרמו המון מים באגמי החול של יוטה

הג'אז נראים מחוץ לפלייאוף בעוד הקליפרס התאוששה לחיים חדשים

הקליפרס עם 6 ניצחונות רצופים ו 10 מ 12 האחרונים מסתדרת מצויין עם קבוצות מתחת ל 50 אחוז (6-16)

האם ליוטה את כוחות להשפיל שוב את הקליפרס ? כן

יוטה ב 5

5:00 פורטלנד (21-24) – דאלא מאבריקס (30-15)

דאלאס מגיעה לפורטלנד לאחר 2 הפסדים רצופים אבל אחרי מנוחה של 4 ימים

פורטלנד עם 2 ניצחונות רצופים שהגיע לאחר רצף של 3 הפסדים

זה משחק שפורטלנד צריכה לקחת בעיקר בגלל הנטייה שלה לאבד קצת גובה אחרי האולסטאר

דאלאס עם הזדמנות בלתי חוזרת לשיקום דרך הדראפט אבל לא נראה שהיא מטנקקת היא עיקשת ומנסה לנצח בכל משחק

אין לדאלאס מי שיעצור את הקו האחורי של פורטלנד

לילארד ומושולם ב 8

לפוסט הזה יש 327 תגובות

    1. עשית אחלה פריוויו כמחליף של יאיר זעפרני.לצערי המשחק היחיד שאראה הלילה הוא גולדן סטייט ביוסטון. אני חייב לומר שוב לשגיא: אחלה פריוויו כמחליף ליאיר. הוא לא היה יכול למצוא טוב ממך!

  1. אתר הופס מספסל את זעפרני מתוך מגמה ברורה של חתירה לטאנקינג. אחלה פריויוו ומשחקים אש- קליבלנד בשיניים וגולדן בקלות

  2. יופי של פריוויו לשבת. זעפרני לוקח מנוחה כדי לגרום לנו להתגעגע. באטום החוזה הגדול הגרוע בליגה-פרסונס,דנג ונואה יחלקו עליך. יש תחרות על התואר הזה.אני אומר פרסונס

  3. תודה על הפריוויו!

    לא זוכר מה המאזן של הווריורס, אבל של יוסטון הוא 31-12, ולא 39-12.
    אבל מי יודע? אולי ניצחון הלילה יסלול להם את הדרך לעוד 7 ניצחונות רצופים 😉

      1. ניצחון הלילה ונהיה מרוצים מאוד, תהיה בטוח.
        מצד שני, לאור ההשעייה של אריזה וגרין, ועם הארדן שעדיין לא 100% ובהגבלת דקות, אני חושש שהניצחון יהיה של הווריורס.

  4. אחלה פריוויו . יש משחקים מאוד חשובים הלילה : קליבלנד נגד אוקלוהומה ששתיהן חייבות לנצח כדי לתת הצהרת כוונות . יוסטון נגד גולדן סטייט גם משחק לוהט , קליפרס נגד יוטה קרב על כניסה לפלייאוף .

  5. תודה רבה על הפריוויו.
    תחזית להערב:
    משחק חשוב לאוק' סיטי בקווייקן-לואון. אחרי כמה הפסדים למיני ולספרס, זו הזדמנות להתקרב למקומות 3-4 וליתרון ביתיות בסיבוב הראשון. אוק' סיטי צריכה להיות במיטבה הערב וזקוקה לכל כוחותיה, כולל אלה שמעבר לים.
    ולאדי קוגן (ראסל ווסטברוק), הוותיק והבכיר בקבוצה, הפרנצ'אייז פלייר. טוני סופרנו הוא האלפא-מייל האולטימטיבי, גם הוא – לא בטוח שהיה מסוגל לרסן את ראסל. הערב יצטרך לגבור על איזיאה המתעורר. בשנה שעברה ניצח אותו בדו קרב מרשים ברבע ה-4 בבוסטון. נקווה לשחזור.
    אדיסו (פול ג'ורג'), התוספת החדשה הנמרצת והמוכשרת, הגיע בטרייד מ-וואלה, מסוגל לייצר בעצמו וגם להתעלות כשצריך. הערב עם משימה הגנתית לא פשוטה, בשיתוף עם קינג ראסל. אם ישמור על אחוז קליעה גבוה אז הכל יהיה בסדר.
    קינג ראסל (אנדרה רוברסון), כתמונתו כן הוא – עילוי הגנתי ושחקן יציב בתרומתו, על המגרש ובפורום. בין היחידים באתר (ובארץ?) שנשאר נאמן לראסל ווסטברוק. הערב, ביחד עם אדיסו, ינסה לגרום ללברון לדחות את הסטון-מארק שלו ליום אחר.
    צביקה (סטיבן אדאמס), מגיב יעיל עם אחוזים גבוהים של דיוק בתגובותיו, ועם זאת שקט וממעט לזרוק/להגיב. תרומתו הגדולה לא בהכרח באה לידי ביטוי בסטטיסטיקה. העונה העלה את משחקו לרמה שלא הייתה מביישת אף סנטר בכיר בליגה. יצטרך לשחק לא מעט סמול בול הערב – קטן עליו.
    אנוכי (מלו), קלעי של 42% בקריירה בליגה השנייה והשלישית (כולל 10 נק' בליגה הראשונה כנער פוסטר נגד הפועל ירושלים של אמיר מוטאפצ'יץ'), אצטרך הערב… אהה… טוב, לא באמת מצפים מכרמלו למשהו אז כל מה שאתן יהיה בסדר. מקווה לזרוק מעל 15 זריקות (ולאדי – דבר עם ראס שיוותר קצת על היהלום).
    תומר (פלטון), נדמה שהגיע אחרון לקבוצה, אם אני טועה – מחילה. לאחרונה התחדש באוואטר צבעוני ומציג מספרים נאים מאוד, כולל מגוון מרשים של יכולות (חדירה, קליעה, מסירה). לאור חולשת הספסל הכללית באוק' סיטי, תרומתו להצלחת הקבוצה הערב, ובכלל – היא מכרעת.
    מוש השור (אתלט כמו גראנט, זריז כמו אברינס ורזה כמו פרגוסון?!) משחק הכי מעט דקות אך תרומתו חיונית ומבורכת והוא משלים את מפת אוהדי אוק' סיטי באתר, למיטב ידיעתי והבנתי. ייתכן ששכחתי מישהו – מתנצל מראש – אחרי הכל – כרמלו מרוכז בעיקר בעצמו…
    😊
    אם אוק' סיטי רוצה לעשות השנה דברים מיוחדים – ניצחון בקליבלנד, במשחק שנחוץ מאוד לשתי הקבוצות, יהיה צעד משמעותי בכיוון. הייתי רוצה להאמין שיהיה בכך גם סוג של איתות לאריות המערב, אבל אפלטון, בובי ועגל עסוקים מדי בבעיות שלהם מכדי להיבהל כעת, מיקי, רדושקוביץ' והטמיר לא יודעים עדיין איך לאכול את ס"א מודל 2017/18 אז אי אפשר להרשים אותם, ולמעלה למעלה, אי שם במרומי המפרץ, כשהם מביטים בזחיחות אל האופק ולא שומעים את הקולות – יושבים להם (על עגלה?) הממזר, איש ואשברי – משיקים כוסות שיכר לחיי סטף וקליי ומתמוגגים מהקזת הדם האכזרית וחסרת התוחלת שמתחוללת בזירה שלרגליהם.

    1. 🙂
      אני מקווה שלפחות הערב ננער לזחוחים את הכוס. לא מצב אידיאלי עם ההרחקה של שני שחקני הכנף שלנו והארדן הפצוע, אבל בכוחות משולבים של כל פלגי המורדים, נקווה לפחות שישפך להם קצת יין על השמלה הלבנה.

    2. סחתיין על התגובה המקורית, אבל אני רק שאלה –
      איש הוא באמת ממחנה הלוחמים? אני יודע שהוא אוהד סאנס, אבל אני לא בטוח אם הוא 100% על עגלת הלוחמים..

    3. חן חן על הדימיון וסחטיין על הפנטזיות 🙂
      אני מצטרף לאוהדי יוסטון שמעלי. די סקפטי לגבי היום, עם שני המורחקים. אבל מה זה משנה, סיגלנו לנו את האופי של מורי – כולנו מתאבדים שיעיים. אין לנו מה להפסיד אלא להתאבד במשחק הזה.
      ה"א כבר מפחד . . .
      נ.ב. גם אני חושב ש ISH לא אוהד העגלה, רק נהנה להציק . . .
      אם כבר אז אוהד פיניקס

  6. לו באמת חשב שיש לו סיכוי לעצור את אדאמס בלי TT? זה היה כ"כ שקוף שאוק' תלך חזק פנימה בהתחלה. ואם לאב גם מחטיא שלשות פנויות, אז זה נוק אאוט על העמדה שמפרק את המשחק.

      1. לא רק. ראסל מוסר לו את הכדורים, הוא צריך להיות אגרסיבי ולדרוש את הכדור כל המשחק. יש לו פשוט הרבה רגעים שהוא סוג של נעלם בהתקפה. הרבה מזה זה ראסל שנכנס למוד שהוא לא רואה אף אחד, אבל אדאמס מספיק גדול כדי שיראה אותו.

  7. 8-0 לאוקלו, אדמאס מוחץ (חוקית) כמו זבוב את מי שהיה
    פעם הערס של ניו יורק המחבל, לא לזלזל במאורים (ילידי ניו זינלד הנהדרים)

  8. אף פעם לא ראיתי כל כך הרבה שחקנים עם מין תחבושות כאלו על הזרועות כמו במשחק הערב
    מישהו יודע מה זה הדברים האלו?

  9. פשוט לא מובן איך OKC לא רואים שהבידודים האלה פשוט מחרבים להם את השטף ההתקפי.
    כל עוד יש תנועה ומסירות הם יכולים לשטוף את המגרש.

    1. ראה סעיף 3, עוד לא עלה הסעיף לצ'יטה קרי= משחק מאוזן
      של הברקים,
      (חוץ מזה תודה על המוזיקה ועל כתיבתך)

  10. לברון ימשיך להיות פסיבי ולמכור משחקים כדי להכריח את גילברט לעשות טרייד עם הבחירה של ברוקלין,אני לא מבין איך אף אחד לא רואה את,זה כל כך ברור.

      1. סמיילי, ינואר כבר פה, הקונספירטורים אומרים שזה חודש הטנקינג של הקבס…. כל שנה אותו הסיפור. אחרי האולסטר מתחילים שוב לשחק!

  11. מישהו קרא את הכתבה בספורט 5 והטריידים ההזויים שהציעו שם , לא ברור מי הכתב ומה הקשר לnba , לאב תמורת ברוק לופז , פיניקס מעבירה את בוקר והפליקנס את דיוויס

  12. באמת נו פאני צדק, עקבתי אחרי ראסל באמת רגוע יחסית,
    הוא השחקן הכי חוטא יחסית לפונציאל האדיר שלו
    35-18

  13. קצת בא לי שאוק' תמשיך ותשחוט. שיגמר 30 הפרש בבית
    אולי אז יבוא שינוי, יפטרו את לו ויקחו את פיזדייל, או משהו

  14. זה פחות נראה כמו משבר ויותר כמו שביתה איטלקית של כל השחקנים. יש גבול גם לכמה שהגנה יכולה להיות לא מתואמת – וזה כבר נראה שהקאבס מעבר להגנה הלא מתואמת ולזה שהזירקות לא הולכות זה נראה כאילו לא בא להם להזיע

  15. ווסטברוק הוא הפושע הגדול של הספורט היום
    הרס קבוצה שיכולה בקלות לאיים על גולדן,
    או שאני טועה והחליט לשנות את דרכיו (לא מאמין).

  16. אני עדיין לא בוודאות קובע מכיוון ששתי הבחירות ב2012 וב2013 של קליבלנד היו מיועדות ל בחירה 8-9 ובסוף סיימו 1,אך כרגע זה נראה שאיינג' שוב נתן עקיצה.

  17. אני קורא להחתמת מונטה אליס לספסל של OKC כדי שיהיה שם איזה יצרן נקודות/מהלכים.
    הספסל של OKC פשוט מחזיר את הקאבס למשחק כי הם לא מסוגלים לשים סל ובקושי משיגים עצירות

    1. במשך העונה זה היה נראה שהם משאירים לפחות אחד מגורג/אנתוני על המגרש עם הספסל..מעניין שאין אף אחד עכשיו..לא יודע אם זה השתנה באופן קבוע

  18. ההחלטה של לו לעלות עם לאב בסנטר גמרה את המשחק. מקווה בשביל קליבלנד שלפחות מעכשיו יבינו שTT מקומו בחמישייה.
    בכל מקרה אני אקלקל לעומר את הפרוייקט שהוא מתכנן אבל מה אתם אומרים על טרייד של TT + שאמפרט + הבחירה של ברוקלין תמורת דיאנדרה ולו וויליאמס?
    קליפרס תסכים? זה הצ'אנס האחרון של קליבלנד להפוך לאיום אמיתי על הלוחמים, אבל האם גילברט באמת רוצה בזה? נראה שחמים שם שלברון יעזוב ויתחילו בנייה מחדש.

    1. אם אני הקאבס אני משאיר את הבחירה מהסיבה הפשוטה של האי ודאות של לברון.
      הבחירה הזו נותנת סוג של בנייה מחדש במקרה שלברון עוזב ואסור להם לוותר על זה אלא אם מדובר בשחקן יוצא דופן

  19. הבנייה של קליבלנד מלכתחילה לקויה,אין להם בסגל שום שחקן שהוא פלוס בהגנה אפילו אחד,השיטה של לברון לבנות קבוצה שתתחרה במטווח עם הלוחמים לא יכולה לעבוד.

    1. בסופו של יום זה תלוי באיך לברון מופיע למשחק. בפלייאוף הוא כרגע בלתי עציר וזה נתן לו 1 מ-3 מול הווריורס.

      קליבלנד פשוט תלויים בלברון באופן נואש

      1. הוא נתן סידרה מטורפת בשנה שעברה סיים עם נתונים היסטוריים ועדיין אם סילבר לא נותן הוראה והשופטים משתוללים במשחק 4,הוא מקבל סוויפ.

        זה עבד לו ב2016 מכל מיני סיבות,אבל אז הם אשכרה שיחקו הגנה,כמו גם בסידרה עם בלאט ב2015.

  20. הלינק של מתן מצוין (אל תגלו לממזר שאצלו אני נלחם בסילבר)
    קשה להאמין ששביתה איטלקית אך יש סיכוי
    עם ההגנה העקומה של הקאבס

  21. כמו שהדברים נראים כרגע, לברון כבר לא ייקח השנה mvp. גם יוסטון מאבדת גובה, מה שיכול לעלות להארדן בתואר. האם יש מצב שנראה את kd או סטף לוקחים את זה?

  22. המגינים של רוז פוחדים מאד ומחפפים, שלא יאשימו אותם
    בחיסול הקריירה של הברכי זכוכית (רק בריאות) 🙂 🙂
    (לא במהלך האחרון)

  23. קלאסי לברון.

    מבזבז את כל שעון ההתקפה, מוסר רק בשביל להלחיץ אותה לזריקה גרועה, וג'י אר זורק לבנה.

    לא תמצאו את זה בסטט'.

  24. אם אדאמס לא מקבל שלישית הקאבס היו בבור יותר גדול.

    חמישייה של OKC במחצית כמעט מושלמת שג'ורג' נותן בית ספר להגנה ו-ווסטברוק מחליט אשכרה לנהל משחק כמו שצריך ברגוע.

    הקאבס פשוט צריכים שלברון יחליט שהוא מתחיל לשחק כי וויד ורוז מהספסל זה ממש לא מספיק.

  25. וואו ההגנה של קליבלנד מחרידה. כל אחד עושה מה שהוא רוצה באוקלהומה. יותר מדי מיסמצ'ים, ופחות מדי עזרה.

  26. בצד פה אומרים לנו שקווין לאב חולה ולא בטוח שיחזור. איזה מסכן לבלות את כל הקריירה שלו בחורפים של מינסוטה וקליבלנד.
    בשנייה שהוא שחקן חופשי חותם במיאמי.

  27. ההפתעה והדבר הסנצסיוני והכי חשוב: ראסל נותן לאחרים להתבטא
    מוריד את האגו שאולה, והנה הברקים מכים.
    ממש שמתי לב לשחקנים אחרים באוקלו.
    עשה מדיטציה והבין? 🙂 🙂

  28. הרבה תגובות מצוינות וכייפיות תודה מתן אפלטון הממזר עידן
    סמיילי עגל מנחם כמובן וכולם
    גם החוש הומור

  29. הבטחתי למנחם מחצית טובה, וכנראה טעיתי, משהו מאד חורק
    בקאבס, ויכול ליהות שהבדיחה של 5 מגיבים על השביתה האיטלקית
    הסמויה נכון (מקווה שלא כי אז אנו מבזבזים את זמננו)

    1. גם אני מאמין באוקלהומה עוד מהפרי סיזן.
      השטויות שלהם בעונה הרגילה לא עושות עליי רושם ברגע שנכנסים לפלייאוף העונה הסדירה נשכחת ובסדרה של 7 משחקים רק להם וליוסטון לדעתי יש סיכוי מכל הקבוצות בליגה לנצח את הוורירס.הוורירס עדיין יהיו פייבוריטים אבל לשאר ה 27 קבוצות בליגה אין יכוי מול הווריר ול 2 הללו כן

  30. אני רואה את לברון בטאבלט, ובחצי עין את הנוסע השמיני בטלוויזיה, ואני לא בטוח את מי מהם אני מעדיף לפגוש בסמטה חשוכה

  31. פול ו-ווסטברוק ענקיים היום. ווסטברוק בדרך ל20 אסיסטים.
    בכל מקרה , גם עם ההגנה הזוועתית של קליבלנד, זה מה שחלמו עליו באוקלהומה בתחילת העונה. זה כבר נראה כמו קונטנדרית.

  32. האחוזים מהשדה של לברון זה אחד השקרים הגדולים.
    גם בהפסדים וגם בניצחונות האחוזים שלו אותו דבר.
    הוא פשוט לא מנסה לקחת תנשחק על עצמו גם אם לקובי היה 40 אחוז מהשדה הוא היה ממשיך לזרוק

  33. אבל בכל מקרה.. סחטיין על אוקייסי. תצוגה מרשימה

    אני מקווה שבגולדן ירדו מדיוויס, ועובדים על אקווה מן.

  34. מסקנות מהמשחק:

    – לברון אפאתי, משחק בלי חשק. מאמין שהוא בשביתה בשביל פיטורים/טרייד על הבחירה של ברוקלין. בגלל התלות המוחלטת של כל הקבוצה בו, כולם נגררים ליכולת רעה.
    – אוקייסי עסל/בסל כתלות באיך שווסטברוק מנהל משחק. קצת כמו לברון/קליבלנד. עד עכשיו כל הקריירה שלו ווסטברוק עשה הכל להוכיח שהוא יותר אגואיסט מאשר חכם. אם הבלתי מצופה יקרה והוא ישחק ככה עד הפלייאוף וכולל, יש להם סיכוי טוב להגיע לגמר מערב ולאיים קצת על ג"ס. יותר מאמין שהוא ייקח יותר מדי על עצמו בימים שאחרים הם יותר בסל מעסל, וידרדר את כל הקבוצה איתו. לא רואה אותם מגיעים לגמר המערב בסופו של דבר.
    להזכירכם, OKC משחקים מול אחת ההגנות הגרועות בליגה כרגע, לא מדד לכלום. בסופו של יום, ההגנה שלהם מדהימה ועם פוטנציאל אדיר, אבל ההתקפה שלהם די מביכה, כשהיא נשענת בעיקר על יכולת אישית/בידודים ומעט מאוד תרגילים. לא יחזיק בין הטופ 4 של המערב.
    – אדאמס מדהים. מקווה עבורו שיברח מהשיט פיט של ראס בחור של אורלהומה כמה שיותר מהר, כי באמת מגיעה לו קונטנדרית יותר רצינית.

  35. – okc מוכיחה שהיא מס 2 אחרי הווריוס. לא שאני צריך את הניצחון שלה על קליבלנד כדי להבין את זה

    – אי אפשר ממש להוכיח את זה וזה לא מגובה בנתונים.. אבל I.T הוא שחקן נאחס. יש כאלה… הוא בטוח סובל מתסמונת האדם הגמד המעצבן שצריך כל הזמן להוכיח לכולם ומתנהג כמו נפוליאון. לדעתי לברון לא סובל אותו. אין חיה כזאת שקולעים יותר מלברון בצורה סיסטמית כזאת.
    זה אומר שהשטף של המשחק תקוע.

    – קליבלנד לא יוותרו על הבחירה שלהם בגלל שלברון תקע אותם בלופ.
    מצד אחד הוא לא מתחייב להישאר ומצד שני בגלל שקליבלנד לא מתחזקים זאת תהיה הסיבה העיקרית שלו לא להישאר.
    בקיצור- תקועים.

    -ג'יי אר סמית וטריסטן תומפסון זה הקנס של קבוצה אלופה.
    הרי ברור שהם לא שווים את הכסף אבל קליבלנד היו חייבים לשלם להם גם בגלל לברון וגם בגלל שאתם משלם למי שהביא אותך לשם גם אם זה לא הערך האמיתי שלו בשוק.

    1. לברון המלך הביא להם טבעת וסידר לשחקנים יותר גרועים חוזה שמן.

      משהו יודע איפה דלאבובה והסנטר הרוסי של קליבלנד? האמת שהם היו לא פחות מועילים מקלדרון וטומפסון העגלה.

  36. שיקאגו אפילו טנקינג כמו שצריך לא יודעת לעשות,בסוף הם עוד יגנבו מקום בפלייאוף,בניגוד להוקס שהם מחוייבי מטרה.

  37. אפל טון, מציע לך ללכת כבר עכשיו לישון. כי אתה
    הולך לקבל בראש היום.
    שלא תגיד שלא אמרתי לך ראשון

    1. אם הלוחמים יגיעו לגמר הם כנראה יצטרכו לעבור את 2 הקבוצות.את התאנדר בחצי גמר המערב ואת הרוקטס בגמר המערב אלא אם אוקלהומה תצליח לעקוף את סן אנטוניו[כרגע אוקלהומה נעה בין מקומות 4-5]

  38. בכניסה לnba יש משרד לזיוף הגיל כמו שעושים בהוליווד,אין שום מצב שקוואן לוני בן 21,הוא בן 46 לפחות,כנ"ל גם לגבי קפאלה 23 עלאק.

  39. כל פעם שאני צופה ביוסטון אני מופתע מכמה שאין להם שום סיכוי בפלייאוף, משחק בידודים כמעט כל התקפה, שום תנועה, שום חידוש.
    בפלייאוף ישחקו הגנה יותר קשוחה וזה לא עובד.

  40. סטף ברבע הכי גרוע שלו העונה
    מקווה שלפחות יהיה פה משחק צמוד עד הסוף
    למרות שממש משעמם לצפות בהתקפה של יוסטון.

  41. בא לי להצליף לקרי בטוסיק ולא (רק) כי זה מדליק אותי. אתה אל במשחק, הזריקות שלך נראות כמו של איגי, ובכל זאת אתה משחק לידיים של יוסטון עם זריקות משוגעות. לא כדאי להתגרות באוהד הצלחות כמוני

  42. השקנאים והפרוסס פשוט לא יכולים להביס קבוצות,הם חייבים את זה לעשות את זה צמוד כל פעם מחדש,כנ"ל גם לגבי מיאמי,ההבדל הוא שמיאמי מנצחת באחוז גבוה את המשחקים הללו והם לא.

  43. כמה נקודות:

    – מיאמי מאבדת הרבה שחקני מפתח וזה מתחיל להשפיע, לפחות בחלק ההתקפי. הקבוצה ממש מתקשה להרוג משחקים.

    – מעתה אמרו קמבה צ'וקר. הבחור שחקן ענק, עד שזה מגיע לקלאץ'.

    – הניצחון על יוטה היה גדול, הניצחון על טורונטו היה עצום, אבל הניצחון הלילה הוא הגדול ביותר של מיאמי העונה לדעתי. 30 שניות בערך לסיום התוצאה הייתה 105-100 לשארלוט, JJ קולע שתיים, ריצ'רדסון חוטף מיד את הכדור ומוסר לשלשה של JJ. אוליניק, שנתן בעצמו רבע אחרון ענק, הכריע מהקו.

    1. מסכים איתך לגבי שחקני המפתח חוץ מ 1.אני חושב שזה שדיון וויטרס נפצע הרים את מיאמי מקבוצה מחוץ לשמינייה לק'בוצה במקום הרביעי.

      1. האמת שלא דיברתי על וויטרס, ואני גם מסכים שהפציעה שלו לא הזיקה למיאמי ואולי אף הועילה.

        JJ, טיילר, דראגיץ', וויטסייד, כולם ישבו בחוץ כמה פעמים העונה וזה בא לידי ביטוי בדקות בהן מיאמי מתקשה לקלוע.

  44. סטיב קאר הוא כמו בראד סטיבנס: יודע לדבר רק כשמנצחים. כשמפסידים הוא אילם כמו דג במים ורק יושב ומסתכל בלי שיהיה לו מושג מה לעשות

  45. אחת המחציות הגרועות של גולדן סטייט וזה רק שבע הפרש, זה לא כוחות.
    לגבי הפאול של דוראנט, מכה בכף היד זה לא פאול ולטעמי זה היה מאוד קרוב לכך.
    לפחות שלוש שריקות שקארי יכול היה לקבל והיו יותר ברורות מהחסימה של דוראנט שלא נשרקו.
    מחצית שנייה סטף ותומפסון יהיו יותר חדים.
    וברבע האחרון הארדן לא מוסר אז אפשר להעריך שיוסטון כבר הפסידו את המשחק.

    1. מסכים לגמריי. ואן-גנדי סתם קשקש שם
      כשהאצבעות על הכדור הן חלק מהכדור
      והגג של דוראנט היה נקי לחלוטין.

      1. קלאסי אוהדי גולדן סטייט. העבירה הכי ברורה בעולם בהילוך חוזר בזווית מושלמת. סלואו מושן 3d איך שתרצו ואתם מתבכיינים על השריקה. אין יותר קלאסי מזה.

          1. בבקשה ישר מהאתר הNBA תחת ה-EXCEPTIONS

            EXCEPTIONS:
            (1) A defender may apply contact with a forearm to an offensive player with the ball who has his back to the basket below the free throw line extend-ed outside the Lower Defensive Box.
            (2) A defender may apply contact with a forearm and/or one hand with a bent elbow to an offensive player in a post-up position with the ball in the Lower Defensive Box.
            (3) A defender may apply contact with a forearm to an offensive player with the ball at any time in the Lower Defensive Box. The forearm in the above exceptions is solely for the purpose of main-taining a defensive position.
            (4) A defender may position his leg between the legs of an offensive player in a post-up position in the Lower Defensive Box for the purpose of main-taining defensive position. If his foot leaves the floor in an attempt to dis-lodge his opponent, it is a foul immediately.
            (5) Incidental contact with the hand against an offensive player shall be ignored if it does not affect the player's speed, quickness, balance and/or rhythm.
            c. Any player whose actions against an opponent cause illegal contact with yet another opponent has committed the personal foul.
            d. A personal foul committed by the offensive team during a throw-in shall be an offensive foul, regardless of whether the ball has been released.
            e. Contact which occurs on the hand of the offensive player, while that hand is in contact with the ball, is legal.

          2. מה אתה מביא לי את ספר החוקים? תסתכל על המהלך. העבירה הכי ברורה בכדורסל. מכה על כף היד מהאמה אולי שפשף את הכדור אחרי שהוריד לו את היד. אין יותר עבירה מזו.

  46. דאנטוני חושף יותר מדי קלפים לפני הפלייאוף.
    במיוחד את החילופים האזוריים האוטו', ועל הפיקנרול הגבוה של קארי.

  47. ואיפה אוהדי גולדן סטייט הבכיינים על זריקת.הרגל של קרי עם השלוש זריקות האלו? פעם שנייה המשחק. אם הארדן היה עושה את זה כבר היו כרן איזה 20 תגובות על פלופריות

    1. זה רק אתה המביך שבוכה.

      אין ספק שלא הייתה צריכה להשרק עבירה על קארי. הוא שלח את הרגל לצד.

      יש חוק זה די פשוט.

      1. תסתכל על הבלוגים החיים כשאין משחקים של גולדן סטייט וכשיש. איתכם זה רק דיבור על השופטים. כל המשחק. הסיבה היחידה שציינתי את העבירה הפעם שקרי סחט בפלופ(פעם שנייה המשחק הזה) זה כי אם זה היה הפוך, היו כאן איזה 20 תגובות שקוראות להארדן נוכל\רמאי\שיקוץ וכל הקללות האהובות עליכם.
        ותסתכל שוב מי העלה את נושא השיפוט. מיסטר קלמנטינה

  48. שני דברים שיוטה חייבים לעשות.

    1)טנקינג,אין שום דבר חיובי מלגרד מקום 8 ולחטוף סוויפ.
    יש להם בסיס לעתיד עם גוברט ומיטשל להוסיף להם עוד בחירה טובה בדראפט והם מסודרים לכמה שנים הבאות.

    2)רוביו אחלה שחקן,אבל בnba של היום אין לו סיבה לשחק בכמות שהוא משחק,מיטשל חייב לעבור לעמדה 1,יש לו את הכלים וזה ישתלם ליוטה בעתיד.

  49. אפלטון – יש לך טענות על השיפוט ? פעמיים ברציפות השיקוץ קיבל עכשיו עבירה מקליי שלא היתה. במקרה השני הוא גם דחף את קליי עם היד בבירור , ושרקו הפוך .

  50. קארי כל הנראה קלעי ה3 הטוב אי פעם,אבל לדוראנט יש קייס לקלעי הכי הגדול אי פעם,זה פשוט מדהים לראות אותו קולע מכל מצב.

  51. טעות שלא נתנו סל קל לדוראנט מתחת לסל במקום הנסיון הנוסף של קליי.
    אבל מצד שני- זו גולדן סטייט לטוב ולרע.

  52. בדרך כלל הטוסטר אמין . היום הוא זרק את המשחק ב-2 זריקות חופשיות ל-3 שהוא אמור לקלוע בעיניים עצומות .

  53. נבצר מבינתי איך קרי לא מסר לדוראנט שרץ איתו חופשי אחרי החטיפה, ובמקום זאת נתן לתומפסון לשלשה כשהוא לא מדויק היום…
    בכלל, לא משתמשים ב-KD כמו שצריך

  54. הקוף הגדול קר עומד בדרך ומחלק צפחות ללוחמיו שהפסידו היום למרות שמאד רצו לנצח את הרוקטס. זו התמונה שאזכור מהמשחק הזה.

  55. ברכות לרוקטס . עכשיו תנסו לעשות את זה 4 מתוך 7 משחקים בפלייאוף , מול קבוצה במוד דריכות , ולא מנומנמת כמו היום .

  56. יוסטון קבוצה מצויינת.
    יותר טובה משנה שעברה עם התוספת של כריס פול טאקר א מוטה וגראלד גרין שלא שיחק היום.
    אם בפלייאוף השנה דאנטוני ישתמש ב 10 שחנים ברוטציה במקום 7-8 כמו שנה שעברה הם לא יתקשו להגיע לגמר המערב ויזכו כנראה להשפיל את הספרס בחצי גמר ולנקום על מה שקרה בשנה שעברה

  57. השנה יש 3 מועמדות לאליפות ושלושתם במערב-הווריירס יוסטון והתאנדר.
    בוסטון רק משנה הבאה יתחרו על התואר

  58. אין, אין סיבה גדולה יותר לאופטימיות של אוהדי יוסטון, מאשר המספרים הבאים:

    37, 36, 36, 35 (הדקות הלילה של קליי, גרין, קרי, ודוראנט)

    35, 35 (הדקות הלילה של פול והארדן).
    וזה כאשר 2 שחקני רוטציה של הרוקטס לא שיחקו.

    יכולה להיות אחלה סדרה, גולדן סטייט – יוסטון.

      1. אגב, העובדה שהשיקוץ שיחק מיעוט דקות יחסי וגם מסר הרבה עזרה לרוקטס היום . בהמשך העונה הוא יחזור לנסות לנצח בעצמו – טעות גדולה.

      2. צודק.
        אני מעולם לא טענתי אםילו ברמז שקר הוא פחות ממאמן מצוין, כולל בניהול דקות המשחק של קבוצתו.
        (לכן הם התגובה – השוואה לקבוצה שידועה בניהול הדקות המרשים שלה)

        לגבי מאמן יוסטון?
        כלפיו היוא לא מעט טענות בעבר (ובצדק), בעיקר בכל הנוגע לעומק הרוטציה, ולכשירות שחקניו במאני טיים.
        הרוטציה שמתחילה להתייצב ברוקטס, זו רוטציה שאם תישמר, יש מצב שנראה אותה מיושמת גם בשלבים מאוחרים מאוד של הפלייאוף.

      3. דרך אגב,
        השנה זו השנה הגרועה ביותר של איגודאלה בקריירה.
        הנתונים הנמוכים ביותר בקריירה ב-נק', אחוז אפקטיבי, אחוז מהשלוש (22.5%).

  59. אני עדיין לא מאמין שהטילים לוקחים יותר ממשחק אחד בסידרה.
    וזה בהנחה שהם לא פוגשים את פופ בדרך.

  60. וואלה זה שהרוקטס הצליחו לחזור מפיגור ברבע האחרון ממש הפתיע אותי. מצד אחד היו לא מעט קטעים במשחק שהם זרקו לפח הובלות דו-ספרתיות, אבל מצד שני אין ספק שניצחון צמוד הוא מתוק יותר.

    אז אולי מנחם לא נהנה מהמשחק בגלל ריבוי הבידודים, וכך גם שאר האוהדים הנייטרלים, אבל אני בטוח שאוהדי הרוקטס והווריורס היו בעניין עד הרגע האחרון 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט