מעורב הופס לשבת: רצף 88 ניצחונות UCLA נשבר לפני 43 שנה / מנחם לס

****************************************************

הקאבס רוצה גם את דיאדרה ג'ורדן וגם את לו ויליאמס. מה עוד היא רוצה? ? אולי היא רוצה גם את סטפן קרי וגם את קווין דוראנט? יש לי רושם שהקאבס מאבדת עשתונות.

אחרי שה'מעורב' כבר פורסם והייתי מוכן לעלות למעלה ולהיכנס למיטה ליד גיילי שלי שמחכה לי, פתאום בטלוויזיה הובזק שהקאבס הציעו לקליפרס דיל. הקאבס מאמינה שהיא חייבת להביא לשורותיה את דיאדרה ג'ורדן ולו ויליאמס.

The Cleveland Cavaliers are pursuing a trade for Los Angeles Clippers center DeAndre Jordan ahead of the NBA's Feb. 8 trade deadline, according to the New York Times' Marc Stein

Furthermore, Stein reported the Cavaliers have "registered trade interest" in Clippers guard Lou Williams and have included center Tristan Thompson and swingman J.R. Smith in "various trade proposals."

סם אמיק מ-USA TODAY ענה בבלוג שלו מיד למרק סטיין שהטרייד על ג'ורדן לא ייעשה.

בקשר לקליפרס, סם אמיק מדווח שהם מוכנים לתת את לו ויליאמס עבור הבחירה של הקאבס (בחירת הנטס) שתהיה כנראה גבוהה מאד.

ויליאמס הוא "בעונת קריירה" כשהוא קולע 23.3 נק' ב-45% מהפארקט ו-41.2% מב-3.

In the Plain Dealer's Terry Pluto wrote the Clippers "would strongly consider" moving the big man if the Cavaliers included the likely lottery selection but cautioned "the Cavs don't plan to trade that pick."

כיצד הקאבס מתכוננת לעניין את הקליפרס בטרייד של השניים – ג'ורדן וויליאמס – הוא נעלם גדול בעיני.0.

1. מה יש בדמאר דרוזן שמונע מאיתנו לקבלו כאחד מהסופר סטארים ב-NBA?

אני לא יודע אם זה בגלל שהוא משחק בקנדה, או שהוא משחק בטורונטו, אבל התחושה שלי היא שיש בשחקן הזה משהו שמונע מרוב חובבי הכדורסל של ה-NBA לקבלו כפוינט גארד מהכיתה של סטפן קרי, קיירי אירוינג, כריס פול, ג'יימס הארדן, או ראסל ווסטברוק.

פול טיילור כתב היום בבלוג שלו (Follow @EnglishPaul07) שזאת אולי התחושה בקרב החובבים המצויים, אבל מומחי הכדורסל מכירים בו כסופר-סטאר, והעובדה היא שהוא נבחר לחמישיית האול-סטאר זו השנה השנייה ברציפות. הבוחרים הם חובבי הכדורסל, השחקנים והמדיה, ובמקרה שלו אני בטוח שהשחקנים יודעים כמה טוב הוא, וחובבי הכדורסל בקנדה כולם הצביעו עבורו.

אין שאלה שמגיע לו.

זאת היא עונת קריירה עבורו. כל מספריו גבוהים (הוא עלול לסיים עם % הקליעה מהטריי הגבוה ביותר שלו ב-9 שנים. ה-25.2 נק' למשחק שלו מדרגים אותו שביעי מהקולעים, וה-5.0 אסיסטים שלו למשחק הוא המספר הגבוה של בן קליפורניה זה.

האול סטאר הזה הוא חשוב ביותר לדרוזן כי שחקן האול סטאר הזה (4 פעמים) מגיע לביתו בלוס אנג'לס שם נמצא אביו החולה מאד (Sportsnet‘s Michael Grange).

אני מאמין שהתחושה שלי שהוא לא נחשב כאחד מהטופ שבין הפוינט גארדים, היא שהוא צעיר בן 28 שקט, עניו, שלא מפוצץ את העיתונים עם כותרות, וכן, הוא משחק אי-שם בצפון במדינה מוזרה שמשחקה הוא הוקי קרח.

מה שעוד מחזק את תחושתי היא העובדה שהוא משחק בטורונטו רפטורס, שגם היא קבוצה שקטה, קצת זרה, ולא מוכרת כמו אחיותיה מדרום לגבול. בדיוק כפי שטורונטו היה אנדרייטד, גם דמאר דרוזן תמיד היה מין אנדרייטד כזה.

2. האם מייקל ג'ורדן איבד את הצפון? 

"TRADER CHO" על משקל "TRADER JOE", רשת הסופרמרקטים היקרתיים)

העיתון שרלוט אובזרבר היה הראשון להודיע ששרלוט הורנטס מכניסה את שמו של קמבה וולקר לרשימת השחקנים שהיא מעוניינת להחליף. יארדברקר והאחרים כתבו על זה היום (http://www.yardbarker.com/nba/articles/kemba_walker_says_he_would_be_devastated_if_hornets_traded_him/s1_127_25493099).

קמבה וולקר הוא הכוכב היחיד שיש בקבוצה ותזרקו עלי כרוב אם אני יודע את הסיבות ולמה רוצים לעשות עליו טרייד. אני יכול להבטיח לכם שהרעיון לא בא מהמאמן סטיב קליפורגד. הוא רק חזר מכמה שבועות של כאבי ראש מיגרניים (בתחילה חשבו שהוא סובל מסרטן במוח), ואני מכיר את סטיב אישית מהימים שאימן באדלפי יוניברסיטי: הוא המאמן העניו, צנוע, עדין, ונדיב מכל המאמנים שפגשתי. לא מסוגל להרים את קולו, והוא מאמן מתחשב ביותר בשחקניו. לא הייתי מגדיר תכונות אלה כחולשותיו כי הוא לא מאמן חלש בשום פנים ואופי. בואו נגיד מאמן ג'נטלמני היודע שתפקידו לאמן ולהביא ניצחונות. קליפורד לא היה מאמין לרגע שזאת אחריותו להביא או לשלוח שחקנים. תפקידו הוא לעשות את הטוב ביותר שהוא יכול עם הצוות שיש לו.

המנכ"ל ריצ'רד צ'ו הוא סיפור אחד לחלוטין. כינויו בליגה הוא "TRADER CHO", והכינוי לא ניתן ככה סתם. בן בורמה (כן, בורמה; החור ליד סין) זה נולד לעשות טריידים. אין טרייד אחד שהוא לא אהב, והעיקר שיהיה אקשן.

אני לא מאמין שהוא יעז לצעד כזה מבלי לבדוק עם הבוס, מייקל ג'ורדן, ואת מעשיו והחלטותיו של ג'ורדן אין דרך להבין או לחזות מראש. היום מדברים על כך וקמבה וולקר עצמו הגיב שהוא יהיה 'הרוס' ("DEVASTATED") אם אמנם טרייד כזה ייצא לפועל. (http://larrybrownsports.com/basketball/kemba-walker-devastated-hornets-traded/422618).

(זהו קמבה וולקר, השחקן שיכול להעלות קבוצה לרמה לרמה אחרת. וההורנטס מחפשת טרייד עליו?)

I would definitely be devastated if I was to get traded,” וולקר אמר ל- Dan Feldman of ProBasketballTalk

אתם יודעים מדוע מישהו בהורנטס לא רוצה את וולקר? כי הוא העז לומר שהוא עייף, ונימאס לו מכל ההפסדים של ההורנטס, כשהוא לא מאשים את השחקנים אלא את אלה שחיברו אותם יחדיו (frustrated with Charlotte’s lack of success). הוא לא אמר שהוא רוצה החוצה. הוא אמר שהוא אוהב את העיר, אוהב לשחק בשרלוט, ושהוא רוצה להישאר "ולהיות חלק מה-TURNAROUND".
*
ההורנטס הם 25-18 ואולי הבוס החליט שאם יהיה TURNAROUND הוא יתחיל עם קמבה. אבל ג'ורדן, בעל הקבוצה, היה שחקן גדול אבל אדמיניסטרטור וקורא טלנוים חלש ביותר. עד עכשיו הוא לא עשה צעד אחד חשוב או חכם. אני לא מאמין שפתאום הוא מסוגל. אני יכול לחשוב על שני טריידים אפשריים שיהיו טובים לשתי הקבוצות:
*
טרייד ראשון: קליבלנד נותנת את אייזיה תומאס ומקבלת את קמבה וולקר,למה זה טרייד טוב לקליבלנד? ככל שהכדור הוא יותר אצל אייזיה תומאס הוא פחות בידי לברון, ואיתו קשה לפתח משחק קבוצתי שקליבלנד חייבת לפתח כשדריק רוז יחזור ואימן שומפרט יחזור. קמבה וולקר פוינט גארד לקאבס עם לברון, קווין לאב, טריסטן ת'ומפסון, וכל האחרים ירים אותם מדרגה אחת יותר גבוה. אייזיה תומאס להורנטס יעיר קבוצה שיש לה שחקנים אבל היא רדומה. היא חייבת אדרנלין ואין שחקן בליגה שיספק יותר אדרנלין מאייזיה תומאס.
*
טרייד שני: הניקס נותנת את רון בייקר, ג'רט ג'ק, ומייק ביזלי (או את ווילי הרננדז; בחירה של שרלוט) ושרלוט נותנת את קמבה וולקר. ניו יורק ניקס חייבת שיהיה לה גארד כוכב, והעובדה שהוא פוינט גארד שהוא בן ניו יורק בלב ובנשמה רק תעזור. הקהל במדיסון סקוור גארדן יילך NUTS כשקמבה וולקר יעשה את השטיקים שלו.
*
הורנטס? היא לא רוצה "כוכבים". היא רוצה "שחקנים". רון בייקר הוא שחקן הנשמה שבשרלוט אוהבים, וכזה אני מאמין יהיה גם ג'רט ג'אק. הרננדז יכול להחליף את דווייט האוארד טוב יותר מקודי זלר, ומייק ביזלי שהשתפר מאד יוכל לשחק במקום באטום המאכזב.

3. חמשת  הפלייז הטובים של ה-18/1

*

 *

4. תכנו אותו בשמות. תלגלגו עליו. אבל הוא עומד לשבור 30,000 נק' כצעיר ביותר שהגיע לשם

 

האשך בוודאי הולך ל-THESAURUS (מילים נירדפות באנגלית) ומחפש מילים נרדפות ל"דרק" או "שפל" כדי להמציא למלך ג'יימס כינויים מעליבים חדשים לבקרים. כבר שכחתי מה היה הכינוי החדש ללברון אתמול בתגובות ל'מעורב' שלי על האול סטארס. נראה שלפחות חצי מהגולשים מצטרפים לחגיגה ברצון ובהתלהבות.

בינתיים המלך ג'יימס רק ממשיך לקלוע, להוריד ריבאונדים, ולחלק אסיסטים.

אם מחר (הערב ב-10:30, שעון ראשון לציון דרום) הוא קולע 41 נקודות בבית נגד OKC הוא מגיע ל-30,000 בעונתו ה-15 בליגה.

הוא יהיה אחרי:

1.קרים עבדול ג'אבר – 38,387 נק'

2. קרל מלון – 36,928 נק'

3.קובי בריאנט – 33,643 נק'

4.מייקל ג'ורדן – 32,292 נק'

5.וילט צ'מברליין 31,419 נק'

6. דירק נוביצקי – 30,808 נק'

לברון, שיהיה בן 33 ב-30 לדצמבר, יהיה הצעיר ביותר שהגיע ל-30,000. קובי היה בן 34 ו-104 יום כשקלע את נקודת ה-30,000 שלו.

לברון ענה כשנשאל: "כמובן שאהיה גאה מאד להצטרף לחבורה הזאת אבל זאת אף פעם לא היתה מטרה בפני עצמה".

-האם בניך יהיו במשחק נגד OKC?

-אני חושב שכן.

-האם יהיו גאים בהישגך?

-THEY COULD CARE LESS!

5. הקאבס מעוניינת בג'ורג' היל

 

הודעה משיינס קרניה (Cavs’ interest in Hill). הקאבס פנו לקינס עם שאלה מה יידרש מהם להעביר את ג'ורג' היל בטרייד. הם מעוניינים בו כשחקן חמישייה ב-1 או ב-2 (כנראה במקום ג'יי אר סמית ב-2) או מחליף לכל אחד משני הגארדים.

לפי קרניה, כשהקינגס הביאו את היל, זאק רנדולף, ווינס קרטר הם היו בטוחים ששלושת הוותיקים יעלו אותם מדרגה. כשזה לא קרה, הם איבדו עניין מיוחד בשלושה, ומתכננים להעלות שחקנים צעירים בחמישייה במקומם (playing more of their young guys)..

היל חתום על 57 מיליון לשלוש שנים.

הערה שלי: והקאבס מאמינים שג'ורג' היל הוא השחקן שיטה את המאזניים לטובתם נגד הווריורס? גיב מי א ברייק!

6. פרוז'ינגיס למד מהר את התשובות הנכונות

קרטסטפאס פרוז'ינגיס כלל לא נפגע מזה שהוא לא ניבחר לחמישייה של המזרח בגלל הצבעות המדיה והחובבים. "אותי מעניין רק שהשחקנים בחרו, והם בחרו בי לחמישייה. הם יודעים טוב יותר מכל אחד אחר למי מגיע לשחק בחמישייה" (Stefan Bondy of the New York Daily News).

מי נבחר במקומו? ג'ואל אמביד מפילדלפיה סיקסרס. הוא היה מאחורי פרוז'ינגיס בבחירת השחקנים, אבל מלפניו בבחירות הקהל והמדיה.

פרוז'ינגיס הגיב: "Players know. That's all I have to say about this"

Based on value added, the spot could have gone to Detroit Pistons center Andre Drummond, who's sixth. There's little difference between Embiid (11th) and Porzingis (12th), though the Knicks star's post partner, Enes Kanter, ranks ahead of them both in ninth.

ג'ואל אמביד הפך כוכב סושיאל מדיה ועובדה זאת עזרה לו מאד להיבחר ע"י הקהל הרחב ברוב כזה שהמקומות העליונים של אנדרה דרמונד, אנס קנטר, ופרוז'ינגיס ע"י השחקנים לא יכלו להפר את יתרונו של אמביד בין החובבים שהצביעו.

בחירת הספסלים, מסתבר, תיעשה ע"י מאמני הליגה. ה-NBA הצליחה לבלבל לא רק אותי; המונים לא הבינו בדיוק מה הולך. אני מקווה שמה אני כותב עתה, שהמאמנים בוחרים את הספסלים, היא העובדה הנכונה.

7. המשך הטריידים הגרועים: הטרייד התשיעי במזופתו- סיקסרס נותנת את צ'ארלס בארקלי עבור ג'ף הורנסק, אנדרו לנג, וטים פרי מפיניקס

צ'ארלס בארקלי היה ב-1992 שחקן של 23.1 נק' ו-11.1 ריב'. הם עשו טרייד עם פיניקס (off to the Phoenix Suns.) ובפיניקס 'האציל' הפך ל-MVP של עונת  MVP award in the 1992–93 season, ואחד הפאור פורוורדים הטובים בכל ההסטוריה של הליגה.

8. היום לפני 43 שנה: רצף 88 ניצחונות UCLA נעצר בנוטר-דאם!

(ביל וולטון מ-UCLA קולע מעל שומפרט מנוטר-דאם, אבל 'הפייטינג אייריש' עוצרים ל-UCLA רצף 88 נצחונות)

 

שיא רצף 88 הניצחונות של UCLA נעצר היום, ה-1/19/1974, בסאות' בנד, אינדיאנה, ע"י אוניברסיטת נוטר-דאם הקתולית-יישו'עית, בדיוק המקום בו UCLA הפסידה את משחקה האחרון לפני 3 שנים.

בסיום מפתיע, נוטר-דאם – בלתי מנוצחות עדיין באותה עונה – הפכה דפיציט של 11 נקודות ב-3:32 דק' האחרונות לנצחון 70-71.

דווייט קליי עלה לג'אמפ מהפינה הימנית והכדור צלל בסל. נשארו 29 שניות אבל ה-'פייטינג אייריש' מנוטר-דאם הצליחו לעצור את אלופת המכללות ב-7 השנים האחרונות, ו-9 פעמים אלופה בעשר העונות האחרונות…

קהל של 11,343 כמעט יצא מדעתו, לא האמין מה קורה, ועם שריקת הסיום מאות סטודנטים הציפו את הפארקט ונשאו את השחקנים ומאמנם דיגר פלפס על כתפיהם.

הניצחון יעלה בוודאי את נוטר-דאם ממקום שני במכללות למקום  ראשון שם היתה UCLA מאז חצי הגמר של המכללות ב-1968. אבל הקבוצה (והסטודנטים) יודעים ששבוע מהיום נוטר-דאם משחקת נגד UCLA בפאולי פביליון באל.איי. UCLA כונתה באותן שנים "WALTON GANG" כשביל וולטון משחק את כל 40 הדקות.

 

all team will have to fight to retain its lofty spot because it meets U.C.L.A. in a return game a week from tonight at Pauley Pavilion in Los Angeles., ומשחק מצויין.

אבל בשניות האחרונות UCLA לא הצליחה להכניס את הכדור לג'ינג'י הענק. וולטון נפצע פציעה די קשה בגבו לפני 3 משחקים במשחק נגד וושינגטון סטייט, והוא שיחק את כל המשחק עם קורסט. הוא הצליח לקלוע 24 נקודות עם 9 ריב', אבל הקבוצה לא הצליחה להכניס לו כדור אחרון.

היה זה ההפסד הראשון שטעם איש השנה הרביעית ביל וולטון כשחקן UCLA. גם טומי קורטיס וקית' וילקס הסניורים טעמו טעם הפסד לראשונה בקריירת המכללות שלהם.

. Phelps, in his third year as Notre Dame coach after leaving Fordham, said: "This was great for college basketball. Iim sure everyone was rooting for us the way they used to root against the New York Yankees. The win was special for Notre Dame, for the kids, for my staff, for my mother and father [who were present] and for us all."

המשחק הזה היה הפסדו הששי של מאמן UCLA נגד 218 נצחונות.

ג'ון וודן אמר בסיום המשחק:

 "Once we got the game to break the record, it was relatively meaningless. We knew it would end sometime."

בשבוע הבא נוטר דאם תגיע ללוס אנג'לס שם UCLA ניצחה אותה 75-94.

9. סטפן ומקס מדסקסים את החמישיות לאול סטאר

*

*

 

10. שאלה 1:האם ישנו מישהו באתר היודע עבור מה הפיסטונס מחזיקים בבובאן מרג'נוביץ' ?

     שאלה 2: כיצד ייתכן שה-PER שלו הוא 20.6?

TOTAL SPLITS

Splits
GAME STATISTICS
PLAYER GP GS MIN PPG OFFR DEFR RPG APG SPG BPG TPG FPG A/TO PER
Tobias Harris, SF 43 43 32.5 18.1 0.8 4.4 5.2 1.9 0.72 0.33 1.0 1.8 1.8 17.7
Avery Bradley, SG 36 36 31.8 15.8 0.5 1.9 2.4 2.2 1.22 0.19 2.4 2.1 0.9 11.0
Reggie Jackson, PG 33 33 27.1 14.6 0.7 2.2 2.8 5.5 0.64 0.09 2.5 2.1 2.2 16.8
Andre Drummond, C 41 41 32.9 14.5 4.9 10.0 15.0 3.8 1.56 1.22 2.8 3.2 1.4 23.5
Ish Smith, PG 43 10 22.3 9.8 0.4 2.3 2.7 4.1 0.58 0.28 1.1 1.5 3.6 15.2
Dwight Buycks, PG 11 0 15.6 8.1 0.4 1.5 1.9 2.6 0.36 0.09 1.8 1.3 1.5 13.7
Reggie Bullock, SF 29 20 23.6 7.7 0.4 1.4 1.8 1.0 0.90 0.17 0.4 1.1 2.2 12.5
Stanley Johnson, SF 32 22 27.5 7.3 0.5 3.3 3.7 1.4 1.25 0.16 0.8 2.4 1.7 8.0
Anthony Tolliver, PF 40 4 20.1 7.0 0.6 2.0 2.6 1.1 0.38 0.30 0.8 1.7 1.3 11.6
Langston Galloway, SG 35 0 14.9 6.6 0.2 1.5 1.7 0.7 0.63 0.11 0.3 0.7 2.5 13.7
Luke Kennard, SG 37 4 17.6 6.4 0.2 1.8 2.0 1.2 0.73 0.16 0.9 0.9 1.3 11.5
Boban Marjanovic, C 17 1 8.5 5.9 0.7 1.8 2.5 0.6 0.12 0.35 1.2 1.4 0.6 20.6
Jon Leuer, PF 8 0 17.0 5.4 0.9 3.1 4.0 0.6 0.13 0.38 1.0 2.0 0.6 8.8
Henry Ellenson, PF 17 0 7.0 3.2 0.2 1.9 2.1 0.4 0.18 0.00 0.5 0.5 0.7 9.5
Eric Moreland, PF 38 1 11.9 1.4 1.1 2.5 3.6 1.1 0.39 0.66 0.5 1.8 2.2 11.3
Luis Montero, SG 2 0 4.0 0.0 0.0 1.0 1.0 0.0 0.00 0.00 1.0 0.0 0.0 -15.6
Totals 43 102.1 10.0 32.1 42.1 22.1 7.91 3.56 13.3 18.4 1.7

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. משובח ביותר, תיקון קטן, דהרוזן הוא שוטינג גארד ולא פויינט גארד, בעיניי לפחות הוא השני בליגה בעמדה אחרי ג'ימי באטלר, שחקן נהדר. אני יודע שיש הרבה שטוענים שקליי טומפסון יותר טוב, בעיני יש הבדל ענק בין להיות הכוכב השלישי או הרבעי של קבוצה לבין להיות הכוכב הבלתי מעורר שלה ודרוזן, בעיקר השנה, לגמרי הכוכב של טורונטו.

    1. מסכים לגבי באטלר אבל לא לגבי דרוזן,
      דרוזן יותר מגוון בהתקפה אבל ההגנה שלו זה פח זבל טהור,שצריך את קליי הוא כמעט תמיד מופיע,במיוחד בפלייאוף,דרוזן מוגדר כנעדר בתקופה הזאת של השנה כל פעם מחדש.

    2. בשביל להיות שוטינגארד אתה צריך שתהיה לך קליעה
      אם דרוזן אנדרייטד קליי מופיע ליד אנדרייטד כשפותחים את המילון

      1. דה רוזן שיפר מאוד את הקליעה, גם מהשלוש. קליי בלי ספק קלע טוב יותר אבל אל תשכח שההגנות מתמקדות יותר ב דוראנט ובסטף. קליי מעולם לא היה כוכב ראשי ועד שהוא לא יהיה כזה לדעתי אין מה להשוות עדיין.

      1. מנחם הכניס את הארדן ב פויינט, ברור שהוא ראשון אם מתיחחסים אליו כשוטינג. ואין שום סרט בעולם שקליי יותר טוב מבאטלר, לא בהגנה ולא בהתקפה.

  2. מעורב מעולה
    לא מבין מה יש בלו ווילאמס שקבוצות זורקות אותו בלי להסס
    הבחירה של הנטס שנראיתה בריינג׳ של 2-6 בתחילת. העונה תהיה 6-10 וזה הבדל גדול
    הטרייד על בארקלי מגוחך כי היה לפילדלפיה טרייד על וורת׳י שהם ביטלו ברגע האחרון
    הטריידים שהצעת על קמבה מאוד מעניינים בעיקר זה שמעביר אותו לניקס

    1. +1 על לו וויליאמס. כנראה יש דברים שאנחנו לא רואים על המגרש שגורמים לזה שאף קבוצה לא רואה בו יותר מנכס לטרייד עתידי

  3. אני מעביר את זה לפה.

    שימו לב שסדר הבחירות אינו אחד ללברון אחד לקרי וחוזר חלילה אלא ש:

    James, as the overall vote leader, will pick first in the First Round. Curry will pick first in the Second Round. Picks will alternate until all players in that round have been selected.

    ז"א

    לברון: דוראנט
    קרי: דיויס
    קרי: יאניס
    לברון: הארדן
    לברון: קזינס
    קרי: דרוזן
    קרי:אמביד
    לברון: קיירי

    באותה שיטה יבחרו המחליפים מהפול.

    בשיטה הזו קרי יכל להשאיר את קיירי אחרון ולחייב את לברון לקחת אותו…

  4. אין ב-NBA סקנד גארד טוב יותר מהטוסטר – לא באטלר , שמשחק יותר SF ובכל מקרה אין לו קליעה ברמה גבוהה מבחוץ , וגם לא השיקוץ המערבי עם ההגנה המפוקפקת וההיחנקות במשחקי הכרעה.

  5. דרוזן נהפך לקספר כל פעם מחדש בתקופת הפלייאוף ביחד עם השותף השני שלו,הסגנון משחק שלו מכוער בעיני,בידוד אחרי בידוד אחרי בידוד,השנה פחות כי טורונטו שינו את ההתקפה,אבל אני מוכן להמר שבפלייאוף הוא יחזור לבידודים שלו ולפנטזיה שהוא קובי,תוסיפו לזה את העניין שכדורסל משחקים בשני צידי המגרש,מה שקליי ובאטלר עושים,הוא לא.ולכן בהגדרה שלי הוא עדיין לא סופרסטאר.

  6. ובובאן מפחיד ברחבה…. מה לא ברור ?
    דמיין לך צעד וחצי יפהפה ואז ממש לפני הסל, לפני הזינוק הסופי, אתה נתקל בבובאן המחייך…
    מפחיד.
    אולי הקליפרס צריכים אותו, שישב ליד דלת חדר ההלבשה במשחק הבא מול יוסטון 🙂

  7. תודה מנחם.
    כמו שציינו לעיל, דרוזן SG. בשליפה, הייתי ממקם אותו רביעי בליגה בעמדה הזו.
    ללברון לא חסרות 41 נקודות, אלא 25 נקודות. ההימור שלי הוא שאם רוברסון משחק הוא וג'ורג' יוכלו להחליף עליו והוא יחכה למשחק הבא. אם לא ישחק (מודה שלא מעודכן לגבי הפציעה שלו), אז מהמר שלברון הלילה יחצה את הרף.

      1. כתבתי זאת כשלברון עקף את מלון (שרק אירווינג נשאר לו בשביל לעקוף את כל שחקני ה-ABA, אבל קודם יש לו 30K). הימרתי על סוף ינואר-תחילת פברואר. ("הימרתי" זה היה די ברור, כן?)

    1. בכל אופן לא נראה לי שזה משנה מי ישמור עליו, לברון לא יפספס את ההזדמנות להגיכ למיילסטון במשחק שישודר מחוף לחוף

  8. אחלה מעורב מנחם . בתור אוהד היו יורק להביא את קמבה ווקר לניקס רעיון מעולה הוא יחד עם הרודוואי גוניור ,חדקרן , קאנטר ולי יכולים להגיע לפלייאוף ולהיות תחרותיים

  9. אחלה מעורב, תודה
    בקשר לבובאן, אני לא חושב שהשאלה היא למה מחזיקים אותו, אלא למה לא משתמשים בו. אסתטיקה זה אולי לא הפורטה שלו, אבל הוא יעיל ברמות מבהילות

  10. מנחם כבר מזמן לא קוראים למדינה בורמה. היא נקראית היום מינאמאר. ושאלת טריוויה. אתם יודעים מדוע קוראים למאמן נוטר דאם(ומקודם של מרילנד) דיגר פלפס? זאת כי אבא שלו היה קברן…..

  11. יש איזה דיבור באתר האוהדים של הקינגס.
    על טרייד בין קליבלנד לקינגס על גורג היל.
    הדיבור הוא הוא היל וקופוס תמורת שמפרט ופריי ובחירת סבוב ראשון של קליבלנד 2018.
    אני לא משתגע מקווה שזה לא יצא לפועל.

  12. הקאבס יורים לכל הכיוונים ,מזכיר לך מנחם שהם גם צריכים למצוא מספיק סיבות כדי לשכנע את לברון לא לבצע את הנטישה 2 בקיץ.
    מכל מה שנכתב בפוסט לדעתי עבור הקאבס ג'ורג' היל יכול להיות הדבר הכי מעניין,מנהל משחק ויחסית נטול אגו ….

  13. תודה מנחם, דה רוזן מצויין השנה ונראה שמימד השלשות שהוא הוסיף הוא אמיתי מה שישדרג את הקבוצה שלו.
    אחרי הארדן, אם מסיטים את באטלר לעמדה 3, שם הוא משחק השנה, אז הוא שני בדירוג השוטינג גארדס שלי.
    קליי שחקן נהדר, אבל קשה נורא להשוות שחקן שהוא אופציה שלישית בהתקפה, ותכלס ברמת החשיבות הוא מס' 4 בקבוצה שלו, אל מול שחקן שמוביל את הקבוצה שלו לטופ 4 בליגה.

    1. זה התירוץ הנדוש והלא מוצדק ביותר. אתה שוטינג גארד ואין מצב שאתה עושה נקודות ביעילות כזו נמוכה.
      העונה היא חריגה לטובה מבחינתו והוא נותן מספרים של דווין בוקר.
      בוא נגיד שאם בעונה התשיעית שלו בוקר עדיין יקלע ככה אני אצטרך לשנות את הניק ל "בני צדק".

      1. עידו זו לדעתי הסיבה הכי חזקה להעדפה של שחקן.
        האם הוא "השחקן". זה שחייב להופיע כל ערב. זה שכל הקבוצה על הגב שלו והוא המטוטלת בין הצלחה לכישלון.
        ושתיים- האם הקבוצה מצליחה.
        קליי אולי אחד השחקנים הכי חביבים עלי בליגה. בגלל האישיות. הוא גם שחקן מעולה. אבל הוא לא מופיע לכל משחק. אין עליו לחץ. אין לו השפעה בלתי ניתנת לספק על הצלחת הקבוצה. הוא למעשה השחקן הרביעי בחשיבותו בקבוצה והניחוש שלי הוא, שהוא לא שחקן שגם יכול לקחת קבוצה על הגב, ואני מקווה שנבדוק את זה יום אחד.
        לכן בהשוואה בינו לבין שחקן כמו דה רוזן, זה הולך לדה רוזן, לדעתי לא קרוב גם.

        1. כמה קלישאות….
          דהרוזאן מופיע כל משחק? הוא מופיע בפלייאוף? אז אולי עדיף שהקבוצה לא תסתמך עליו כל כך.

          1. הוא מופיע באופן עקבי. הרבה יותר מקליי. ולגבי ההופעות בפלייאוף- נכון אבל עדיין לא מספיק משכנע כדי לשים את קליי לפניו. אם קליי לא מופיע למשחק אף אחד לא יזכור לו את זה. יזכרו רק את המשחקים שהוא מתעלה בהם. את דהרוזן שופטים בכל משחק כי אם הוא לא מופיע, הקבוצה מפסידה.
            זה שאתה קורא לדעה קלישאה לא אומר שהיא פחות נכונה או לגיטימית.

          2. יש הרבה קלישאות שיש להן אחיזה במציאות. ככה הן הופכות לקלישאות…
            במקרה הזה לדעתי זו תפיסה מוטעה. אתה רוצה להעמיד אותה למבחן?

          3. הדרך הכי טובה להעמיד אותה למבחן היא לתת לקליי להוביל קבוצה כנשק ההתקפי העיקרי. הלוואי שנראה את זה קורה אבל כנראה שלא. להאריסון בארנס זה לא עבד כל כך טוב.
            תסתכל על הגיים לוגס של השנה, שנה שעברה. אפילו בפלייאוף ותראה.
            וזה כשכל ההתקפה מתמקדת בדהרוזן מצד אחד ומצד שני כל מה שקליי צריך לעשות זה לקלוע כשכל ההגנה מתמקדת בלרדוף אחרי קרי ולנסות לשמור את דוראנט תחת שליטה.
            אין באמת דרך טובה למדוד איכות של שחקנים מובילים לדעתי חוץ מהניסוי המחשבתי של לתת להם להוביל קבוצה ולחשוב איך הם יתמודדו עם זה.

          4. אפלטון – פשוט אין לך מושג . קליי אינו האריסון בארנס, שהיה קלע מאוד לא יציב בשנותיו בג"ס. קליי כבר נתן תצוגות לפנתיאון , כולל בפלייאוף ומופיע בחלומות הבלהה של מספר קבוצות , חבל שאפרט . להשוות את בארנס אליו זה כמו להשוות את מבה א'מוטה לשיקוץ שלכם – שחקן הגנה מצויין , כמו בארנס, אבל קלע בינוני .

            אגב, דה רוזאן לא בדיוק מוביל קבוצה – לצידו יש PG איכותי , וסגל נוסף לא רע בכלל .

          5. קודם כל יש לי קצת יותר מושג ממה שלך יש. אני בספק אם אתה רואה משחק אחד בשבוע. ועוד יותר בספק אם אתה אי פעם ראית משחק עונה רגילה לא של הקבוצה שלך, וגם זה רק אחרי שזכו באליפות.
            אתה מוזמן להסתכל בגיים לוגס של שנה שעברה:
            של קלי:
            https://www.basketball-reference.com/players/t/thompkl01/gamelog/2017/
            של דהרוזן:
            https://www.basketball-reference.com/players/d/derozde01/gamelog/2017/

            אתה יכול לראות שלדהרוזן היו משחקי נפל אבל לא ממש נעלם כמו שמנסים להציג את זה. קליי לעומת זאת, למרות משחקי עילוי, נעלם לא מעט פעמים, רק שזה בקושי מורגש בקבוצה כמו גולדן סטייט.

            לגבי הגנה, אין ספק שקליי מגן יותר טוב מדהרוזן. למרות שההגנה שלו אוברייטד לטעמי (ומזל שמשחק לצידו עילוי הגנתי כמו דריימונד שמחפה על כולם בקבוצה), עדיין הוא מגן טוב ואפילו מצויין לעמדה שלו.

          6. עידו כמו שאמרתי לך, אין באמת דרך למדוד את זה חוץ מניסוי מחשבתי, או שקליי יוביל קבוצה כשחקן ראשי.
            רק בהסתכלות על המשחק שלו אני באמת לא חושב שיש בו את המשחק השלם שצריך כדי להיות שחקן מוביל. הוא מושלם בגולדן סטייט. לא חושב שיכלו למצוא שחקן טוב יותר כאופציה שלישית בהתקפה, או שחקן מספר 4. אבל שים אותו בסיטואציה נגיד שיש בטורונטו, והוא לא הופך אותם טובים יותר.
            אנשים מזלזלים ביכולת של דהרוזן לא רק להשיג סלים, אלא למשוך עבירות ולקחת על עצמו את המשחק גם כשהקבוצה תקועה. נכון שבפלייאוף הוא ירד ביכולת, וזה כמובן עליו, כמו לאורי, וגם על קייסי.
            אבל עדיין בינו לבין קליי, כשחקן מוביל, אני הולך על דהרוזן בכל יום בשבוע.

          7. אבל מצד שני אתה מרשה לעצמך להביא את הגיים לוגז כעדות?
            אתה שוכח שעד לפני שנה קליי היה אופציה שנייה בהתקפה והיה לא פחות טוב.

          8. טוב ניב.
            לקחתי את הנקודות שהם קלעו במשחקים מאז עונת 2014-15
            סטיית התקן של דרוזן 8.09 (8.4 אם אני לא קוצץ את השלושה משחקים האחרונים שלו בהם הוא קלע 2 0 ו0 אני מניח שמעורבת בזה פציעה)
            סטיית התקן של קליי 8.06 (לא בטוח לגמרי אם הספרה האחרונה הייתה 3 4 או 6 הייתה הפסקת חשמל שרצחה את הקובץ)

            אמנם דרוזן קולע באזור השלוש (או אולי ארבע)נקודות יותר למשחק אבל אני לא רואה איך יש כאן יציבות גדולה יותר

          9. עידו אני לא חושב שגיים לוגס זה נתון מתאים להשוואה בגלל הסיטואציה השונה, בטח לא כשמדברים על מדגם כל כך קטן.
            באופן כללי לדעתי עקביות זה התכונה הכי לא מוערכת ובאמת מה שעושה את ההבדל בין סופרסטארים לכוכבים בליגה.
            נתוני הגיים לוגס רק באו להראות שאמנם דה רוזן נתן 3-4 משחקים גרועים אבל רק אותם זוכרים. לעומת זאת קליי נתן לא פחות משחקים גרועים אבל אף אחד לא יזכור לו אותם.
            כל עניין ה"היעלמות" בכלל וכל הדבקת התוויות האלה של "לוזר" ו"ווינר" לדעתי מגוחכות. עקביות זה שם המשחק.
            ודהרוזן כשחקן הבכיר בקבוצה שלו, כבר כמה שנים מוביל אותה להישגים שמזלזלים בהם יותר מדי.
            בלי לרדת על קליי. באמת שחקן מצויין. אבל דה רוזן טוב יותר.

          10. מי דיבר בכלל על לוזר או ווינר (הגדרות מפגרות גם לטעמי). דהרוזאן ממש לא עקבי ויש שם הרבה יותר מ3-4 משחקים גרועים (בגלל זה שאלתי איך אתה רוצה למדוד את זה).
            דהרוזאן הוא לא הברומטר של הקבוצה הזו (שאני די עוקב אחריה מקרוב) אלא לאורי. ורק בשביל ההשואה: בחמש השנים האחרונות מתוך כל השחקנים שקלעו מעל 15 למשחק (ב-200 משחקים לפחות) לדהרוזאן יש את ה-TS% ה-42 בגובהו מתוך 57 שחקנים -54%. ממש כמו ראסל ווסטברוק . קייל לאורי דרך אגב קולע על אותו פרק זמן ב-57% בזמן שהוא גם מרכז את המשחק.
            דהרוזאן שחקן טוב אבל גם לוקח יותר מדי זריקות ואחראי במידה רבה לזה שהמשחק של הרפטורס נתקע. דרך אגב השנה הוא הרבה יותר מוותר על המידריינג' הקשה לטובת מסירה לקלע פנוי לשלוש.

    2. מסכים חלקית לגבי דרוזן. לעידו – הוא לא מספיק יעיל, נכון, אבל אי אפשר להתעלם מזה שהוא האופציה הראשונה בהתקפה. ההשוואה דווקא לקליי לא הוגנת כי לקליי יש את דוראנט לקרי לידו ועוד כמה קלעי שלשות לא רעים שמרוויחים את המשחק ונותנים עוד חצי שנייה פנויה. ההגנה זה משהו אחר

      1. נכון, אבל הפער שאנחנו מדברים עליו הוא עצום. משהו כמו 10%. זה נכון גם לזמני טרום דוראנט. לדהרוזאן יש כל הזמן את לאורי לצידו.
        לא ברור לי גם איך אתם מתעלמים ממה שקורה כל שנה בפלייאוף.

        1. אחוז אפקטיבי של קליי בפלייאוף הוא 52.4 שנה שעברה האחוז האפקטיבי שלו בפלייאוף היה 48.3 הכי נמוך בקריירה שלו. לא יודע עד כמה דוראנט שיפר אותו. עד הפלייאוף שעבר הוא ללא ספק היה לפחות השני בחשיבתו מבחינת אופציות התקפיות. דה רוזן לא מדגדג את האחוזים הללו בפלייאוף וגם בעונה הסדירה יש פער ניכר בניהם.
          דהרוזן היה מביך מול הקאבס שנה שעברה. הבנאדם לא ממש יכול לסחוב משהוהוא משחק בקבוצה מאוד מחוייבת שנותנת כל משחק את כל מה שיש לה שזה אחלה לעונה הסדירה אבל מה לעשות שהוא לא מספיק טוב כרגע להיות הכוכב שמוביל לאליפות וגם לא השחקן המשני בקבוצה עם יומרה לאליפות.

        2. לתותח – גם קליי לא יכול להיות כוכב מוביל בקבוצה אלופה. אם קליי היה הכוכב המוביל של טורונטו בשנים שעברו גם הוא היה עובר חיסול ממוקד על ידי קליבלנד.
          מבלי להמעיט בערכו, הוא שחקן נפלא, אבל לא הוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה, כמו שקרי עושה.
          מי יודע, אולי אתבדה

          1. עגל – ההגנה של קליבלנד היא לא מהמדהימות שבנמצא בעידן טיירון לו. לעבור חיסול ממוקד על ידי קבוצת ברמת אימון של גדוד מילואים זה לא לעבור את החיסול הממוקד שקליי וסטף עברו מול אוקלהומה ואתה זוכר איך זה נגמר. מה גם שבאותו הפלייאוף כאשר סטף נעדר קליי סחב את ג"ס והראה יכולת אדירה (23 נק' מול יוסטון עם 56% אפקטיבי ו31 נקודות מול פורטלנד עם 62% אפקטיבי) כאשר דרוזן יציג יכולת כזו ב2 או 3 סדרות חשובות יוכלו לטעון שהוא אנדרייטד. עד אז הוא שחקן מצויין לעונה הסדירה וגם נראה כמו אחלה בנאדם שיוצא לו גורנישט בפלייאוף.

  14. מעורב מעולה !תודה מנחם. הקאבס לא צריכים שום טרייד הם צריכים לתת ללברון פה ושם day off לדעתי הוא מסתכן בפציעה אם זב ימשך ככה. בלי משחק אחד מנולה מתחילת השנה? לאנ חכם. אפילו שזה super human

  15. תודה על כל התגובות המעולות. כמובן שאני יודע שדרוזן הוא SG אבל הכדור בידיים שלו כל הזמן, כמו ג'יימס הארדן

  16. 1. דרוזן מצויין אבל הבעיה שלו זה הפלייאוף שנראה ששם הוא לא באמת מצליח לסחוב את הראפטורס. המשחק שלו גם קצת old school כי הוא מעדיף את השתיים מבידוד ו/או ממרחק. רק השנה הוא הוסיף את מימד השלשות. אני חושב שהוא צריך שיפור בהגנה ובמשחק האול-אראונד.
    2. טרייד על קמבה ווקר – אני רואה הרבה קבוצות שיקפצו על טרייד כזה. אבל קשה לי לראות את שארלוט יוצאים מורווחים מטרייד כזה. ווקר הוא השחקן שלהם כאשר מסביבו החברה האחרים לא מצליחים להתרומם (באטום, MKG).
    3. ג'ורג' היל לקאבס – זה יהיה מהלך טוב של הקאבס כי היל יכול להיות באק-אפ טוב יותר מכל מה שיש שם כרגע ואני מניח שהמחיר שלו לא בשמיים והקאבס יוכלו להיפטר מ"עודפים".
    4. אני חושב שהטרייד של בארקלי היה כי הוא דרש טרייד כי מאס בהתנהלות של פילי. יש איזה סיפור שהוא היה אוכל כמויות של גלידה כסוג של שביתה איטלקית.

  17. מעורב מדהים!
    מנחם, אני מקווה שאתה לא מתיש את עצמך עבורנו, תוריד הילוך או שניים אם אתה צריך, אנחנו נסתדר

  18. אל תשכחו שדהרוזן גם נתן הצגות בפלייאוף ומי שעוצר אותם בשנים האחרנות זה לברון שזה מכשול ברמה לא סטנדרטית בכלל. כך שגם הדיבורים על הפלייאוף של דרוזן לטעמי מופרזים.

      1. עידו אני לגמרי בדעה שלך לגבי קליי בסיטואציה הספציפית הוא טוב מדרוזן. (הארדן ובאטלר לפניו וגם אולדיפו העונה ) אבל שיהיה מעניין איזה הופעות של דאנקן אתה זוכר בפלייאוף?

        לדרוזן יש בעיה עצומה בבחירת זריקות ובבחירת מהלכים, כשהנשק הכי טוב שלך זה מיד ריינג כשאתה בעמדה 2 אתה בבעיה (עונה שעברה הוא פתח עם חריגה ספציפית שהתיישרה). עם זאת אני לא מגדיר לא אותו ולא את קליי ככוכבים אלא כשחקנים מצויינים גם לקליי יש יותר מדי חסרונות במשחק שלו למרות שהעונה הוא עשה שיפור אני לא רואה אותו מוביל קבוצה בדיוק כמו דרוזן (בטורנטו לאורי הוא הברומטר הראשי).

        1. קליי בכל קבוצה אחרת מוסר עוד שניים-שלושה אסיסטים למשחק וקולע עוד 5 נקודות למשחק. כן האחוזים שלו ירדו אבל עדיין יהיו מעל הממוצע בליגה.
          מדהים איך הוא לא זוכה לקרדיט הראוי.
          על איזה חסרונות בדיוק אתה מדבר במשחק שלו?

          1. שליטה בכדור בכדור, סחיטת עבירות (כן זה כישרון חשוב אצל שחקן מוביל), ראיית משחק ויכולת מסירה (כן גם זה כישרון). חייב לציין שהוא השתפר בכל הקשור למסירות בצורה מרשימה, אבל עדיין רחוק מהממוצע.
            תכלס דהרוזן, שיכולת המסירה זה אולי אחת החולשות העיקריות שלו, מוסר טוב מקליי.
            ועדיין, הדבר החשוב ביותר, שאותו אי אפשר לבדוק כשהוא בגולדן סטייט, זה איך הוא יתפקד כמוקד ההתקפה בצורה יומיומית.

          2. לקליי יופי של ראיית משחק ויכולת מסירה טובה בטח מזו של דרוזאן. גם יכולת סחיטת העבירות מאד קשורה לאיך הוא מתופקד. שים את הכדור יותר בידיים שלו והוא יסחוט גם יותר עבירות.

        2. הבעיה אצל קליי זה הפערים העצומים בין הדברים שהוא עושה בצורה מדהימה קליעה מטווח בלתי נגמר, תנועה ללא כדור , מיקום וקריאת ההתקפה והגנה בצורה מדהימה וכמובן אחת החוזקות העיקריות זה האופי שלו . לחולשות שלו שזה בעיקר יכולת מסירה יכולת ליצור לעצמו שליטה בכדור (הוא לא מסוגל להוריד כדור לרצפה), אין לי ספק שליד כוכב הייתי לוקח אותו בלי לחשוב פעמיים, אבל כמוביל אני עדיין לא רואה אותו

          1. לא יכול להוריד כדור לרצפה? בזה כאילו לא ראית משחק אחד של הווריורס. הוא לא עושה את זה המון אבל הוא עושה לא מעט נקודות ככה.

          2. אני עוקב אחרי רוב המשחקים שלהם, אני באופן אישי לא זוכר שראיתי אותו עושה את זה כנראה זה הגיל או שהוא לא עושה את זה לרוב. אתה רואה אותו מוביל קבוצה? אני מסכים איתך שהוא אנדרייטד אבל אני לא מגדיר אותו עדיין ככוכב (דרוזן אוברייטד).

  19. בארקלי כבר בפילדלפיה נחשב לאחד הפאוורים הגדולים ביותר.
    לאחר פילדלפיה הוא משום מה ירד משמעותית באחוזי הקליעה:
    בשמונה העונות בסבנטי-סיקסרס הוא קלע ב-57.6% מהשדה, 61.4 משתיים ו-58.8 אחוזים אפקטיביים.
    בארבע העונות בפיניקס המספרים המקבילים היו: 50.1, 54.2 ו-52.7.
    ובארבע העונות ביוסטון המספרים המקבילים היו: 48.2, 52.5 ו-50.2.

    השאלה היא: מה ההסבר לכך???

  20. לכל מי ששכח מי זה קליי תומפסון שיילך ויראה את כל שבעת המשחקים המלאים של הסדרה מול התאנדר ב2016/2015
    חוץ משני משחקים סטף לא הופיע לסדרה וקליי שיחק כמו mvp לכל דבר.(מול שומרים כגון ראסל,רוברסון,דוראנט ואדאמס)

    לגביי היכולת להוביל קבוצה-קשה לדעת, אך צריך לזכור שלהיות שחקן משני זה גם קשה ולא מעט שחקנים מובילי קבוצה לא הצליחו לעשות זאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט