הרפטורס גברו על הספרס ושלל נצחונות לנמושות ביום שישי של כדורסל / דור בלוך

הרפטורס גברו על הספרס ושלל נצחונות לנמושות ביום שישי של כדורסל / דור בלוך

הרפטורס שמרו על הבית במשחק קשוח וצמוד מול הספרס נטולי קוואי לנארד, וושינגטון עשתה את העבודה מול דטרויט, אבל מעבר על לוח התוצאות של הלילה מגלה שורה של נצחונות של נמושות הליגה – ברוקלין, פיניקס והלייקרס על יריבות שרואות את עצמן כמועמדות לפלייאוף, אז בואו ניגש לאקשן!

טורונטו רפטורס (13-31) 86 – סן אנטוניו ספרס (17-30) 83:

במשחק שבו שתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את ההתקפה שלהן, זאת הייתה בסופו של דבר הקבוצה הביתית שהצליחה להחזיק מעמד ולשמור על ה-W על אף ניסיון קמבאק של הספרס ברבע הרביעי.

ריצה של טורונטו בסוף הרבע השני ותחילת השלישי אפשרה להם להשיג יתרון דו ספרתי אבל הספרס עם משחק חזק של תיאומי המגדל שלהם הצליחו לצמצם את הפער לנקודה. דרוזן התלהט והשתלט על הענייינם כדי להחזיר את קבוצתו ליתרון 9, ו-30 שניות לסיום הפער היה כבר 8. גמור? לא אם תשאלו את הספרס. 4 שניות לסיום הפער היה 3 ודרוזן עמד על הקו, באופן מדהים הגארד החטיא פעמיים אבל הספרס לא הצליחו לייצר זריקה ראויה וההייל מארי לא פגע בכלום.

אולדרידג' סיים עם 17 כשגאסול מוסיף 15 משלו, אבל הספרס סבלו מערב קליעה קטסטרופלי של כל שחקני החמישיה האחרונים כאשר גרין פרקר ואנדרסון חוברים ל-5 מ-22. דווקא הספסל הרים תרומה ובעיקר בריאן פורבס שהיה יכול לקבל יותר קרדיט וסיים עם 10 נקודות ב-19 דקות כולל 2 מ-2 משלוש. לעומת זאת פטי מילס קלע אומנם 13 אבל ב-1 מ-9 מהשלוש. מאריי שבהחלט מראה ניצוצות קלע 10.

בצד השני זה היה הערב של קייל לאורי שסיים עם 24 כשדרוזן מוסיף 21, שניהם באחוזים יפים וולנצ'יונס על אף הקשיים בהגנה קולע 7 מ-10 ל-15 נקודות ודאבל דאבל נאה למנצחים. הספסל של טורונטו לעומת זאת התקשה להיכנס למשחק מה שלא מנע מהם ניצחון יוקרתי על הספרס.

דטרויט פיסטונס (22-22) 112 – וושינגטון וויזארדס (20-26) 122:

הוויזארדס כבר ב-0-3 על הפיסטונס העונה, והם עשו את זה הודות לרבע 2 ו-3 מוחצים. דווקא דטרויט פתחה טוב במשחק נטול הגנות והובילו ב-10 בסוף הרבע הראשון עם יכולת טובה של טוביאס האריס. הרבע השני היה תמונת מראה כשהוויזארדס משיגים שוויון ממש בסמוך לסיום הרבע. הרבע השלישי כבר היה ממש לא כוחות כשוושינגטון קולעת לא פחות מ-45 נקודות ברבע ופותחת פער, הפיסטונס הצליחו רק לצמצם מעט ברבע הרביעי אבל לא באמת סיכנו את הניצחון של האורחים.

היתרון המרכזי של הוויזארדס הלילה היה כוח האש העודף שלהם, וושינגטון קלעה ב-46% מחוץ לקשת לעומת 33% בלבד של דטרויט שנראתה כמו קבוצה משנות ה-90 במשחק של שנות ה-2000 במובן הזה.

עבור הוויזארדס אוברה עלה מהספסל וקלע 5 מ-9 מהשלוש בדרך ל-26 נקודות ומשחק מצוין, כשגם בראדלי ביל קולע 26 ב-4 מ-7 מהשלוש. וול לקח על עצמו את תפקיד הפוינט גארד ולצד 16 נקודות הוסיף 11 אסיסטים, ופורטר הוסיף 16 משלו ב-4 מ-5 מהשלוש.

למפסידים האריס סיים עם 17 אומנם אבל קלע 1 מ-7 משלוש, קנארד עלה מהספסל ל-16 נקודות ואיש סמית' ובראדלי הוסיפו 15 כ"א.

לוס אנג'לס לייקרס (29-16) 99 – אינדיאנה פייסרס (22-24) 86:

רגע של נחת ללייקרס שעם רבע שני מוחץ בו גברו על הפייסרס 14-29 משיגים ניצחון יוקרתי מול קבוצת פלייאוף פוטנציאלית, וגם כן ההבדל הגדול היה באחוזי הקליעה, הליקרס קלעו 55% מהשדה מול האין הגנה של הפייסרס בצבע, בעוד הפייסרס התקשו עם 38.1% מהשדה, ושימו לב לזה, 8% מהשלוש (!!!).

אולדיפו סיים עם 25 והיה היחיד שהצליח לשים את הכדור בחישוק עבור הקבוצה הזאת, כאשר סאבוניס מוסיף 15, בפרס השחקן עם הביטחון הלא ראציונלי של הלילה זוכה לאנס סטיבנסון שקלע 1 מ-12 משלוש ב-16 דקות. וואו.

בצד השני ג'ורדן קלארקסון שאפילו לא פתח בחמישיה מסיים עם 33 נקודות ב-34 דקות עוד דוגמא לבלגאן בלוס אנג'לס השנה, כשאין קשר בין מיפותח בחמישיה לבין מי אשכרה מסוגל לתרום לקבוצה הזאת בערב נתון.

ברוקלין נטס (29-17) 101 – מיאמי היט (19-26) 95:

עוד נמושה שהשיגה הלילה ניצחון מרשים היא ברוקלין, שלאחר שנקלעה לפיגור דו ספרתי ברבע השני, יצאה למחצית שנייה מוחצת בה גברה ב-16 הפרש על ההיט. מיאמי עוד ניסתה לחזור לקראת הסיום ואף הפכה את התוצאה ברבע הרביעי אבל הסיומת הייתה של הנטס שלוקחים יתרון 1-2 בסידרה העונתית.

קארול סיים עם 26 למנצחים, וייטסייד הוביל את המפסידים עם 22.

ממפיס גריזליס (28-16) 106 – סקרמנטו קינגס (32-13) 88:

אחרי מחצית ראשונה מאוזנת, בה קלעו שתי הקבוצות רק 40 נקודות, כולל רבע שני בו ממפיס קלעה 10 בלבד, הגריזליס טרפו במחצית השנייה קלעו 66 נקודות ומשיגים ניצחון קל מול האקס רנדולף וסקרמנטו שלו.

פוקס סיים עם 16 למפסידים, בוגדנוביץ' וקארטר הוסיפו 15 כ"א, בעוד גאסול מסיים עם משחק פושר מאוד של 6 נקודות אבל ברוקס עם 22 ומקלמור עם 21 מהספסל מבטיחים את הניצחון למארחים.

דנבר נאגטס (23-23) 100 – פיניקס סאנס (29-17) 108:

הפסד מאכזב מאוד לדנבר שנקלעה לפיגור ברבע השני ופשוט לא מצאה את תעצומות הנפש לחזור למשחק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה בבית, ויכולת כזאת פשוט לא מספיקה עבור קבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף מהמערב.

המשחק התפתח כדו קרב בין בוקר למאריי שסיימו עם 30 נקודות כל אחד. אבל לסאנס היה גם את טי ג'יי וורן שסיים עם 25 וסייע להם להשיג את ניצחון החוץ הנאה.

יוטה ג'אז (27-18) 115 – ניו יורק ניקס (25-21) 117:

משחק צמוד ומעניין ביוטה כשהניקס מגיעים העירה, וקולעים "לייטס אווט" עם 55% משלוש, אבל יוטה החזיקה מעמד ואף קבוצה לא הצליחה להשיג יתרון של ממש בשלושת הרבעים הראשונים. ברבע הרביעי הניקס מצליחים להשיג יתרון של 10 אבל הג'אז חוזרים לעניינים ו-30 שניות לסיום היו להם 3 מצבים לקלוע משלוש ולהשוות את המשחק אבל הם החטיאו והניקס שמרו על קור רוחם על מנת להשיג את הניצחון.

טימי הרדוואי ג'וניור הוביל את האורחים עם 31 ב-27 דקות ואחוזים מדהימים כשהוא קולע 6 מ-7 משלוש. פורזינגס ולי הוסיפו 18 כ"א. בצד השני גובר סיים עם 23 נקודות במשחק מצוין כשהוא מוסיף גם 14 ריבאונדים, הוד הוסיף 18 כשרוביו ומיטשל קולעים 17 כ"א.

 

 

 

וזה נכתב לפני המשחק:

אחרי לילה באמת גדול שהיה לנו אתמול עם המשחקים של בוסטון וקליבלנד, למי שעדיין נשאר תיאבון לכדורסל מוזמן להצטרף אלינו לערב עם משחק צמרת אדיר, ונדיר, בין הרפטורס לספרס נעדרי קוואי לנארד, עם משחק צמרת מזרחי קשוח בין הפיסטונס לוויזארדס, עם הניקס, הג'אז, הפייסרס והלייקרס.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

טורונטו רפטורס (13-30) – סן אנטוניו ספרס (16-30) 2:00:

ללא ספק המשחק המרכזי של הלילה הזה מגיע אלינו מקנדה, כשהרפטורס מצמרת המזרח מארחים את סן אנטוניו ספרס מצמרת המערב.

הרפטורס עם מאזן נפלא, אבל עם 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים משהו קצת התערער בטורונטו. הפסדים למיאמי גולדן סטייט ופילדלפיה (שניצחה את בוסטון אמש) הם לא משהו שאמור לעורר דאגה לכשעצמו אבל כשההפסדים האלה באים בסמיכות כזאת, עלול להיווצר ספק לגבי היכולת של טורונטו לנצח באופן עיקבי קבוצות צמרת, ספק שמהדהד מחוויות הפלייאוף של הקנדים בשנים האחרונות.

בשני ההפסדים האחרונים ההתקפה של הקנדים תפקדה היטב אבל 127 נקודות של ג"ס ו-117 של פילדלפיה, לא השאירו סיכוי לקבוצה שסופגת רק 104 נקודות למשחק, הלילה הם יפגשו קבוצה שההתקפה שלה הרבה פחות מאיימת (101.3 נקודות למשחק), במשחק שעשוי להתפתח לקצב איטי יותר, הרפטורס חוו שני משחקים כאלה באחרונה ושניהם הסתיימו צמוד, האחד בניצחון על דטרויט והשני בהפסד למיאמי.

גם הספרס עם מאזן מצוין אבל עם סימנים לדאגה. שני הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים היו מול קבוצות תחתית הליגה – אטלנטה ולוס אנג'לס, ואם זה לא מספיק הקבוצה נאלצת להתמודד עם פציעות של שניים מספקי הנקודות המרכזיים שלה – רודי גיי וקוואי לנארד.

מצב הזה מי שמחזיק את הספרס הוא למרקוס אולדרידג', שזכה למחמאות מכל עבר לאחר הניצחון האחרון של הספרס, והוא יצטרך להחזיק אותם לעוד קצת זמן, מאבקי המיקום במערב הם קריטיים, וההבדל בין סיבוב ראשון מול ניו אורלינס או פורטלנד לעומת סיבוב ראשון מול מיניסוטה או אוקלהומה עשוי להיות תהומי.

שתי הקבוצות מחזיקות במאזני הבית הטובים בליגה, כפי שבא לידי ביטוי גם במפגש האחרון בין השתיים שנערך בטקסס והסתיים בניצחון למארחים, במצב הזה אני רואה את טורונטו שומרת על הבית.

הימור: טורונטו ב-5.

דטרויט פיסטונס (21-22) – וושינגטון וויזארדס (20-25) 3:00:

דטרויט ממשיכה להתדפק על שערי הפלייאוף במזרח, כשהיא נמצאת בפער של חצי משחק ממילווקי במקום ה-7, בעוד וושינגטון מחפשת את הדרך לפרוץ לכיוון ארבעת המקומות הראשונים כשגם שם הכל צמוד – הוויזארדס רק 2.5 נצחונות מקליבלנד שבמקום ה-3 בעוד בוסטון וטורונטו פתחו פער מסויים מיתר הקונפרנס.

הפיסטונס מגיעים למשחק הזה לאחר 3 הפסדים רצופים מול יריבות מהמזרח – שיקאגו, שארלוט וטורונטו. עם 3 נצחונות בעשרה משחקים בלבד הקבוצה של סטן ואן גאנדי שוב נמצאת במצוקה לאחר תקופה טובה שהובילה אותם להיאבק על מקום בפלייאוף העונה.

כדי לעשות את זה הי אתצטרך להישען על הגנה טובה יותר מהקו הקדמי שלה והתקפה טובה יותר מהקו האחורי. ואן גאנדי דיבר על ההגנה הטובה של דראמונד במשך 30 דקות מול טורונטו, אבל חדי השמיעה היו יכולים להבחין בביקורת על המנטליות ההגנתית שלו ברבע הראשון ובשני המהלכים האחרונים של המשחק.

אייברי בראדלי ורג'י ג'קסון, שניהם סבלו מפציעות העונה אבל אם הקבוצה הזאת רוצה לעשות קפיצת מדרגה הם יצטרכו לעשות את השדרוג מאיזור ה-15 נקודות למשחק, כי עם 102 נקודות לערב יהיה לדטרויט קשה.

לאורחים מוושינגטון יש צרות משלהם, כשגם סקוטי ברוקס קיטר על הפתיחה נטולת האינטנסיביות של קבוצתו שהובילה לתבוסה מול שארלוט שהשלימה שני הפסדים רצופים מול יריבות לקונפרנס.

וושינגטון גברה על דטרויט פעמיים אבל זה היה בבית, כאשר שתי הקבוצות נהנות ממאזן ביתי טוב בהרבה ממאזן החוץ שלהן, צפו למשחק צמוד וקשוח הלילה, בסיומו אני אלך עם הקבוצה שיש לה כח אש טוב יותר ואלה האורחים.

הימור: וושינגטון ב-5

לוס אנג'לס לייקרס (29-15) – אינדיאנה פייסרס (21-24) 5:30:

אוהדי הלייקרס כבר התייאשו מהאפשרות שתהיה להם קבוצה טובה העונה, אבל זאת עדיין אחת הקבוצות שיודעות לתת משחקים מהנים, גם לאור ריבוי הפציעות שכוללות את לונזו בול, קייל קוזמה ואינגראם, הלייקרס שקולעים 106 וסופגים 110 למשחק, נותנים משחק אחרי משחק שבו ההתקפות מדברות.

הלייקרס הפסידו את שני משחקיהם האחרונים מול ממפיס ואוקלהומה לאחר שהשיגו 3 נצחונות רצופים והם ירצו להפוך מחדש את הגלגל מול הפייסרס החזקים.

תגידו מה שתגידו על לונזו בול, שימו לב לנתון הבא – הלייקרס נמצאים במאזן 8-0 בלעדיו, וכך הפציעה שלו בהארכה מול דאלאס קטעה את המיני מומנטום של הלייקרס וזרקה אותה לשני הפסדים רצופים, כשהוא צפוי להפסיד גם את המשחק הערב.

אינדיאנה עם שאיפות צמרת משלה תשאף לנצל את הבעיות של הלייקרס כדי להתאושש מהפסד לא סימפטי שבו ההתקפה שלה פשוט לא הצליחה למצוא את הטבעת מול פורטלנד, שהושג לאחר שלושה נצחונות רצופים מול קליבלנד פיניקס ויוטה.

ללא מיילס טרנר, הפייסרס יצטרכו להתבסס על "צמד הנקמה" שלהם  – סבוניס וכמובן אולדיפו הנפלא שקלע רע מאוד מול פורטלנד וינסה להתאושש הלילה מול הגנה נוחה יותר.

הימור: אינדיאנה ב-15.

יתר המשחקים:

ברוקלין נטס (29-16) – מיאמי היט (18-26) 2:30:

מיאמי היא לטעמי ההפתעה הנעימה של העונה, ומה שהכי מדהים – היא נמצאת עם המאזן המצוין שלה, ועם 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כשמאזן הנקודות שלה שלילי – 101.2-101.8. הנתון הזה מצביע על היכולת המופלאה של הקבוצה הזאת במשחקים צמודים, כפי שהיא הראתה בנצחונות על מילווקי וטורונטו בין היתר בתקופה האחרונה.

מול ברוקלין נטולת ראסל היא לא אמורה בכלל להגיע למצב הזה, הנטס עם 3 הפסדים רצופים ו-3 נצחונות בעשרת האחרונים ממשיכים להתדרדר במאזנם ובמיקום שלהם וקשה לראות אותם משיגים דווקא היום את הניצחון מול קבוצה שצריכה אותו מאוד.

הימור: מיאמי ב-8

ממפיס גריזליס (28-15) – סקרמנטו קינגס (31-13) 3:00:

קרב תחתית בין שתי קבוצות מערביות חלשות מאוד, לחובבי הז'אנר בלבד. ריבוי הפצועים בממפיס ממשיך להוות תירוץ נוח ליכולת העלובה של הקבוצה שפשוט נפלה מהצוק בין לילה, כאשר גאסול, פרסונס, רייט ואניס סובלים מפציעות מעיקות שגרמו להם לאבד לא מעט משחקים.

בסקרמנטו לא צריך תירוצים מהסוג הזה, הקבוצה בבנייה מחדש וסופגת כמעט 107 נקודות למשחק מה שמצביע על החולשה וחולשת הרצון שלה, שהובילו לניצחון 1 בעשרת המשחקים האחרונים.

ממפיס שהשיגה 2 נצחונות ב-2 משחקיה האחרונים מול הלייקרס והניקס מראה סימנים של ניסיון להיאבק וזה יותר ממה שאפשר להגיד על הקינגס.

הימור: ממפיס ב-10

דנבר נאגטס (22-23) – פיניקס סאנס (29-16) 4:00:

יוקיץ' ובוקר יאבקו הלילה בניסיון להשיג ניצחון בקרב המערבי הזה.

שתי הקבוצות ניצחו רק 4 משחקים בעשרת האחרונים שלהם, בעוד עבור פיניקס שניצחה את אוקלהומה לפני שבוע, זה צפוי הגיוני ולא מטריד במיוחד עבור דנבר שעדיין מחפשת כרטיס לפלייאוף, הדברים נראים הרבה פחות טוב והפסדים לספרס, לקליפרס – יריבה ישירה ולהוקס מסבכים מאוד את מצבם.

במצב הזה הנאגטס לא יכולים להרשות לעצמם דבר מלבד ניצחון הלילה, ואני מעריך שהם גם ישיגו אותו.

הימור: דנבר ב-10

יוטה ג'אז (26-18) – ניו יורק ניקס (25-20) 5:30:

זאת הרכבת האחרונה למאבקי הפלייאוף עבור שתי הקבוצות האלה, הג'אז שבהחלט ראו את עצמם כמועמדים בתחילת העונה עד שהמציאות הקשה טפחה על פניהם, והניקס שגילו לאורך העונה שהפרידה מכרמלו הותירה אותם חזקים יותר.

שתי הקבוצות ניצחו רק 3 משחקים מתוך עשרת האחרונים שלהם, ואם הם לא יצליחו לשנות כיוון ממש עכשיו בואכה פגרת האולסטאר ומייד לאחריה הם יגלו שדטרויט, מילווקי, הקליפרס וניו אורלינס כבר התרחקו מדי.

הימור: הניקס ב-5

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. הניקס קצת מאכזבים אחרי רבע עונה מצוין ותיקוות חדשות הם חזרו לגודל הטבעי שלהם .
    פורזינגס לא מצליח לסחוב יותר מחצי עונה ,הגוף הארוך שלו מתפרק מהעומס וכל עונה רואים זאת

    אני לא יודע מה יהיה בעתיד אבל המגמה הזו בהחלט צריכה להדאיג את מקבלי החלטות

    ועדיין מאמין שהלטבי יעשה קריירה טובה וארוכה יותר מזאת של התהליך הניגרי

    1. מקווה כמוך בנוגע לפורזינגיס לעומת אמביד, הבעיה מבחינתי איפה הוא יהיה עוד שנתיים. כבר לא בטוח שהוא יכול להיות פרנצ'ייז שיסחוב את הניקס לצמרת.
      בנוגע לצורה של הניקס, צפוי לחלוטין לאור צורת הבניה של הקבוצה.

  2. כ"כ מעצבן שברור שהספרס הולכים להפסיד היום. התקווה צריכה להיות בחישול של ברטנס\מורי\פורבס.
    ברטנס במשחקים האחרונים רוצה יותר ויותר נגיעות, מדי פעם הוא גם מראה יכולת להוריד את הכדור לרצפה וללכת לסל מצד שני ההגנה שלו משתפרת המשך מאבקי המיקום של הספרס תלויים ביכולת שלו לספק נקודות בצורה קונסיסטנטית.
    פורבס קלע, עכשיו כל השאר צריך להשתפר, יש לו פוטנציאל להיות מוסר אבל הוא עדיין מאבד את הכדור יותר מדי, בהגנה הוא מתאמץ אבל הוא עדיין לא מצא את הדרך להיות כריס פול ולא איזייה תומאס.
    מורי עדיין בוסרי וחבל, כי לו יש את הפוטנציאל האמיתי להיות מתישהוא פ"ג טופ 10 בליגה משו שלספרס לא היה כבר זמן רב. קבלת ההחלטות שלו פחות מבינונית, איבודי הכדור שלו מתסכלים וכל זה עם קליעה מבחוץ שלא קיימת (ותודה לעומר מזיג שהדגיש זאת בפניי).
    סה"כ אשליות הפליאוף של הספרס יפלו ויקומו על הבריאות של קוואי והשת"פ עם למרכוס אבל יהיה מעניין לראות את ההתפתחות של השלןשה האלה

    1. וכמובן הרגע ראיתי בבסקטבול רפרנס שברטנס ופורבס לא חתומים לשנה הבאה מה שאומר שהם יעלו בדרישות שכר כאשר יש פיירול מובטח של 79M כאשר לרודי גיי דני גרין ולוורן יש אופציות שחקן בשווי של 20M, קיבינימאט.

    2. כל מילה בסלע. הפציעות הארורות ממש שופרות את העונה. אם ניפול מתחת למקום שלישי יהיה מצער. מה שכן, אם כבר נופלים עדיף 6/7 כדי להימנע מהלוחמים עד הגמר.

  3. wojespn: ESPN Sources: Charlotte making All-Star guard Kemba Walker available in trade talks.
    Story: http://es.pn/2mQf5G1

    מאוד לא מפתיע. אפילו צעד די חכם. אין לפרנצ'יז כיוון כרגע, קמבה עוד מעט בן 28 וחבל להיתקע עם חוזה MAX עצום שהוא ידרוש בשביל אותן תוצאות כמו שהיו עד כה.
    כמובן שהוא לא האדם המרכזי כאן והסגל הבינוני והיקר הוא הבעייה.
    גם פירוק בקבוצות משוק קטן הוא לא תמיד פתרון אידיאלי עהור אותם פרנצ'ייז קטנים. אך קצת קשה לראות כרגע פתרון יעיל יותר עבור המועדון מאשר פירוק נכסים. שגם הוא ייקח זמן רב, כי רוב הנכסים שלהם גם לא אטרקטיסיים וגם יקרים מדי לעומת תרומתם ויכולתם.

      1. נשמע לא סביר.
        למה שיפטרו מקמבה בשביל רכז עם חוזה יקר וממושך יותר + שחקן כנף צעיר שלא מממש את הפוטנציאל שלו כשיש להם כבר אחד כזה (קיד-גילכריסט)?

        הכתבה גם מדברת יותר על כך שמדובר ברצון של הקהל מדטרויט ואולי אף התקשורת שלה ומשם בחנו את האפשרות של המהלך רק מההיבט של דטרויט ואם הוא יועיל לה (כמובן שכן).

        אני מתקשה לראות את דטרויט משיגה את קמבה. אני רואה אותו זז לקבוצה שצריכה רכז דינמי שיכול לקלוע והיא יכולה להעניק לשארלוט את מה שהיא בטח תרצה במקום – צעירים + בחירות דראפט וחוזים מסתיימים. או לפחות שחקני כנף סקוררים שיאזנו את מבנה הקבוצה.

        קבוצות שיותר סביר שירצו את קמבה ויש להן את הכלים להשיגו הן פיניקס, אינדיאנה ואולי הקליפרס (אם הם מוותרים על לו וויל).
        לשאר אין את הכלים עבור הבאתו (דטרויט, ניו יורק, אורלנדו וניו אורלינס).

      2. אם הפיסטונס מצליחים לעשות את ההחלפה הזו של קמבה מול ג'קסון הם ישחקו אותה.

        לא רואה סרט ששארלוט נופלת לשטות הזרת (מצד שני… ג'ורדן…)

    1. השמועות שאני מפיץ הן טרייד עם אוקלהומה עבור ראסל. ראסל יקבל קבוצה ריקה ויוכל להמשיך עם הטריפלים. אדאמס, פול ג'ורג' ואפילו מלו יקבלו את ווקר, הווארד ועוד כמה תופינים ובעיקר סיכוי אמיתי למשחק קבוצתי. פרסטי, פרסטי, האם שומע, עבור?

  4. אגב, לא יודע אם מישהו ציין זאת אתמול, אבל הפליקנס קיבלו מהליגה חריגת שכר של2.75 מיליון דולר על פציעתו של הסנטר אג'ינקה.

    מי היה מאמין…בסכום הזה הם יגולים למצוא שחקן שיהיה כרגע זול יותר ממנו ואף טוב ממנו. מצד שני, זאת הנהלת הפליקנס, אז…Go figure..

  5. אחלה פריוויו. החדשות על קמבה שזמין לטרייד מעניינות מאוד, יש כמה קבוצות טובות שלא יזיק להן רכז, סטייל ספרס למשל.מעניין לאן הוא יעבור בסוף אם בכלל.

    1. אני לא רואה שוק גדול עבורו, אלא אם הסאנס ממש רוצים אותו לצד בוקר (לא חכם בעיניי, אבל מק'דונן לא גאון הדור וחובב רכזים) ותכנס עוד קבוצה איתם לתחרות עליו (אולי אינדיאנה).

      אגב ' הגיוני שהוא זמין דווקא בגלל השוק הדליל שצפוי עבורו וזה ינוצל למו"מ העתידי איתו מצד הנהלת ההורנטס.
      למרות שאני חושב שזה המהלך הנכון לגביו מצד שארלוט, אני לא יודע אם יהיה להם את האומץ לבצע זאת.

  6. ShamsCharania: Sources: The Boston Celtics plan to sign forward Jarell Eddie of G League Windy City to a 10-day contract.
    Boston filling its open roster spot.

    זהו..בוסטון פייבוריטית לפיינלס.

  7. דנבר יכולה להיות אופציה טובה לווקר ויש להם נכסים לתת , שארלוט במצב שלהם צריכים לנסות להפטר רק מחוזים ולא בחירות

    1. באמת שהם לא צריכים לעשות את זה…ג'מאל מארי רק בן 21. ווקר בן 28 עוד מעט והוא עצמו רכז נמוך שלא יוסיף שום דבר יוצא דופן ממנו. אם כבר – הגנה שלהם צריכה חיזוק.
      בעיקר כשהשחקן הגנה הכי טוב שלך כבר מעל גיל 30 ואף פצוע (מילסאפ).
      הם צריכים לפחות שחקן כנף אחד שיהווה כמוקד איכותי נוסף עבור ההגנה שלהם יחד עם מילסאפ.
      אני למשל חושב שדווקא טרייד קטן יחסית על ג'רמי גראנט מהבולס, שהיה שומר טוב יחסית העונה עשוי להועיל עבורם יותר מטרייד

  8. לניקס היתה פתיחת עונה טובה באופן טבעי הם נחלשו עדיין הם מפתיעים לטובה יש להם כמה שחקנים צעירים וטובים מוטב שיוותרו על הפלייאוף וילכו על בחירה גבוהה בדראפט הקרוב שיש בו כמה שחקנים שיכולים להעיף אותם למעלה חזק כמו באגלי ,דונציץ

  9. אחלה פריוויו.
    חדשות נהדרות על ווקר,לא יודע כמה כבר יכולים להוציא ממנו בטרייד,לא חושב שהערך שלו גבוה מדי(על אף החוזה הנחשק)

  10. ווקר סתמי.
    הספרס צריכים כוכב אמיתי, כמו מקונל 🙂
    וברצינות, הוא יכול להיות תפור שם כאחד מצוות רכזים

    1. שאמפרט/גיי אר ופריי לצד בחירת סיבוב ראשון(של קליבלנד) 2018(לא מוגן,עדיף לקליבלנד לא לתת תאופציה הזאת במידה ולברון יעזוב) אמור להספיק.

  11. ככל הנראה,בינתיים זה רק דיבורים..מחכה כבר לטרייד.
    חי בתקווה שקמבה,זיבו(לא מבין בכלל למה החליט לחתום בסקרמנטו),היל ודי גיי ימצאו בית חדשץ

  12. שפופ הקמצן יזרוק את מורי ואנדרסון בשביל קמבה,ושיפסיק כבר לחיות על העבר,מאנו עוד נותן תפוקה אבל פארקר נראה כמו גופה מהלכת,כמו גם גאסול והחוזה המטורף שלו

  13. מאוד קשה העונה לא לרצות בהצלחת הנטס,חבורה של שחקנים דחויים שנזרקו מקבוצות שונות נותנים הכל ומשחקים כדורסל מהנה.

  14. מי ששואל את עצמו איך הספרס נמצאים במאזן כזה עם סגל כזה אז התשובה היא הגנה. איזה מקצוענות! איזה תיאום!

    רק שיצליחו לעלות ליתרון

    1. נעבור למחצית השניה שם ברגע שיסתיים המשחק בטורונטו. משחק פתוח לגמרי למרות שיש הרגשה שזה יהיה של טורונטו.

    1. יש להם ת'משחקים האלה שהם פשוט לא מצליחים לסיים. בלי קוואי ומאנו זה קשה מאד. בטח מול קבוצה איכותית כמו הראפטורס.

  15. מורי פשוט מיוצר על הפרקט.
    הוא לא זורק.
    אנדרסון גם לאצזורק.
    גאסול גם לא זורק.

    פשוט קבוצה של מוגבלים

  16. הספארס חייבים לנסות משהו על קמבה,הוא בדיוק מה שחסר להם,שקוואי פצוע אין להם למי ללכת מלבד למארקוס,כל מה שהם עושים זה פוסט אפ שלו או שמילס משגר גראדים מחוץ לקשת,יכול להיות שפופ באמת הרים ידיים ויודע שאין לו מה למכור נגד הלוחמים בכל מקרה.

  17. איך מיאמי נתנה לזה לברוח… חבל.

    כמה סנטימטרים זה כל מה שאלינגטון היה צריך בדקות הסיום כדי אולי לשנות את התמונה.

  18. היה קלוזאפ על עדשת מגע (מונרו?) שנמרחה על הפרקט. לא ידעתי שהזום של מצלמות הטלוויזיה כל כך חזק. מטורף לגמרי.

  19. דנבר גם השנה יראו את הפלייאוף מהבית. ממלאים את הדלי ונותנים לו וולה. מעצבנים כאלה.
    מצחיקים אותי המשחקים האלה שהלייקרס מנצחים ונראים מבסוטים.רבאק אתם בתחתית ולא קרובים להתחרות על משהו.

  20. כמה הופעות ראויות לציון מהלילה:
    הפייסרס 2 מ-25 מחוץ לקשת.
    הלייקרס מתקזזים איתם עם 2 מ-14 מהקו.
    ברוכים השבים:
    דאנג'לו ראסל – נקודה אחת ב 0מ-5 מהשדה ב-14 דקות. ספנסר דיווינדי מתחיל לשקשק.
    רודי גובר – 23 נקודות 14 ריבאונדים ו-3 חסימות ב-30 דקות, ועדיין הג'אז מפסידים בבית לניקס. הוא לא אמור לבצר את ההגנה?

    1. הופעות האימים האלה מרשימות, נראה לי שקשור לכך שזו אמצע העונה והעייפות מצטברת. מדהים שהמאמן לא עוצר את הזריקות מבחוץ גם כשהן לא מצליחות (אינדיאנה, לאנס לדוגמא).
      מזל טוב לג׳אז שקיבלו את גובר בחזרה, אני מאמין ביוטה יותר מאשר בדנבר.

    2. וביוטה, 14 שניות לסיום, הג'אז בפיגור 3. מיטשל לוקח שלשה-מחטיא.
      לוקחים ריבאונד התקפה, הזדמנות נוספת.
      ג'ו ג'ונסון מהפינה- מחטיא.
      לוקחים עוד ריבאונד התקפה.
      הפעם תור אינגלס מהפינה השנייה ו… מחטיא.
      כל זה באותה התקפה.

  21. אוהדי פיניקס, האם ההרגשה שלי שג'וש ג'קסון מתחיל להיכנס לעניינים נכונה או שזאלו רק הבלחות בודדות פה ושם?

  22. הנתון המעניין של היום: הלייקרס הקבוצה הראשונה מאז עונת 63-64 שמצליחה לנצח משחק כשהם קולעים מתחת ל-20% מהעונשין (2-14).

    1. יפה. זה עושה את אינדי לקבוצה הראשונה מאז 63-64 שמצליחה להפסיד משחק למרות שהיריבה שלהם קלעה פחות מ20% מהקו…. גו האסקיז!

      אה, זה גם הניצחון הראשון של הלייקרס העונה בלי לונזו, לא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט