מאנדיי נייט בסקטבול של שעות ידידותיות למשתמש – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

דטרויט פיסטונס (22 – 19) – שארלוט הורנטס (16 – 25)
(19:30, יום ב' בערב)
2 קבוצות שצמד המילים שמתאים יותר מכל, בניסיון לתאר את יכולתם לאחרונה:
"יציבים כמו עלה ברוח נידף ברוח".

ל-2 הקבוצות יש 6 ניצחונות, ו-6 הפסדים, ב-12 משחקיהם האחרונים.
2 הקבוצות לא השיגו יותר מ-2 ניצחונות רצופים באותם 12 משחקים,
אבל גם לא הפסידו יותר מ-2 משחקים ברצף, באתם משחקים.
במילים אחרות:

הלילה זה יהיה מפגש מעניין בין דרומונד וה-63% המרשימים שלו מהעונשין
(אני פשוט לא מסוגל להפסיק להתפעל מהקפיצה שהוא עשה העונה בתחום: שיפור של כמעט 25% מהקו, שיפור שמשמעותו יותר מנקודה למשחק עבור דטרויט. בהתחשב בעובדה שהפרש הסלים הממוצע של דטרויט הוא 0.8+ , אז בהחלט יש מצב שהשיפור של דרומונד מהעונשין הוא ההבדל בין המקום ה-6 בו דטרויט נמצאת כיום, לבין כישלון בניסיון להעפיל לפלייאוף),
לבין דווייט, שלמרות שזכה (ובצדק) לקיתונות של ביקורת לאורך השנים האחרונות, ממשיך להיות אחד הסנטרים היציבים בליגה –
בשקט, בשקט, דווייט כבר נמצא בעיצומה של עונתו ה-14 בליגה, כאשר את כל אחת מ-14 עונותיו הוא סיים עם דאבל – דאבל של נק'/רב'. וזה ללא כל צל של ספק, מרשים.
התחזית:
דרומונד, הוא לא רק שיפר את אחוזיו מהעונשין. השנה הוא משחק כדורסל טוב יותר, כאשר הוא הפך לאחד השחקנים הדומיננטיים ביותר בליגה ברב' ההתקפה.
ולמרות שהלילה הוא פוגש את סופרמן

הניחוש שלי הוא שזה יהיה ניצחון של הקבוצה הביתית.

 

פילדלפיה סיקסרס (19 – 20) – טורונטו רפטורס (29 – 12)
(20:00, יום ב' בערב)
אני מודע לעובדה שסטטיסטיקות נוטות להיות עבשות, אם בוחרים להשתמש בהם יותר מדי

או מעוררות אנטגוניזם אם בוחרים להתאימם לאג'נדה

אבל בכל זאת:
הראפטורס.
לאור מפגשי העבר שלהם עם הקאבס ולברון, יש נטייה לזלזל בהם, ולהמעיט בערכם.
אז אני רק רוצה להזכיר ש –
כל קבוצת עבר גדולה, זכתה מתי שהוא בפעם הראשונה.
הבאד בויס היו לוזרים עד שזכו ב-2 אליפויות רצופות.
ג'ורדון לא היה ה-"ג'ורדן" עד שלא זכה לראשונה ב-91'.
והספרס לפני פופ ודנקן, לא היו שונים בכלום מהטימברוולבס (ואני לא מדבר רק על כמות הכישרון בקבוצה, אני מתכוון תפישתית).

בנוסף –
שווה להתבונן לעומק בגרף ההשתפרות של הקבוצה, מעונה לעונה:
עונת 2014/5: נט רייטינג 3.2+
עונת 2015/6: נט רייטינג 4.3+
עונת 2016/7: נט רייטינג 4.9+
עונת 2017/8: נט רייטינג 7.6+
הקבוצה האחרונה שאני זוכר עם גרף שיפור עקבי שכזה, הפכה להיות מה שאנחנו מכנים כיום "המפלצת מהמפרץ".
אז אני לא טוען שטורונטו יזכו השנה באליפות. אני אפילו לא טוען שהם יצליחו להעפיל לפיינלס.
אני כן טוען שהם קרובים מאוד להיות קונטנדרים, ושהניחוש שלי הוא שהשנה הם יהיו משוכה גבוהה מאוד בפני כל קבוצה שתפגוש אותם בפלייאוף.
מספיק היה לראות את הקמבאק שלהם מול גולדן סטייט, וזה במשחק בו אחד השחקנים החשובים ביותר במאצ' אפ מול הלוחמים, לא שיחק.
התחזית:
קייל לאורי ככל הנראה לא ישחק הלילה (day-to-day),
אבל ההימור שלי הוא שזה לא יהיה מה שימנע מטורונטו להמשיך ולשלוט במפגשים שלהם עם הסיקסרס (ניצחו העונה כבר 3 פעמים את הסיקסרס. 32 הפרש, ו-16 הפרש, במפגשים בטורונטו. 5 הפרש במפגש בפילדלפיה) –
יש להם (לדעתי) יתרון גדול במאצ' אפ מול הסיקסרס (יתרון בולט לספסל, מספיק גבוהים חזקים בשביל להתמודד עם אמביד).
ניצחון לטורונטו.

 

וושינגטון וויזרדס (25 – 18) – מילווקי באקס (22 – 20)
(21:00, יום ב' בערב)
ב-NBA, למומנטום יש המון משמעות.
וכרגע, זה של הוויזרדס חיובי, בעוד שזה של הבאקס שלילי.
(לוויזרדס 2 ניצחונות רצופים, 7 ניצחונות מ-10 משחקי הקבוצה האחרונים. לבאקס 2 הפסדים רצופים, 5 ניצחונות מ-10 משחקי הקבוצה האחרונים)

התחזית:
ניצחון לוויזרדס.
(טוב, גם לעובדה שהבאקס שיחקו אתמול בלילה, כך שהם בחלק הלא נעים של באק-טו-באק אחרי שקיבלו 18 ההפרש ממיאמי, יש משקל…)

 

ברוקלין נטס (16 – 27) –ניו יורק ניקס (19 – 24)
(22:00, יום ב' בערב)
אם כבר דנים במומנטום, אז זה של הניקס, דומה למה שהם רגילים לחוות בכל ינואר בשנים האחרונות.
יש להם 2 ניצחונות בלבד מתוך 10 משחקי הקבוצה האחרונים.
יש להם 3 הפסדים רצופים.
הם הניקס.
התחזית:
מאזן החוץ הנורא של הניקס (4 – 15) + העובדה שזה החלק השני של באק-טו-באק אחרי משחק בו הפסידו אחרי הארכה + העובדה שאין לנטס הרבה סיבות טובות יותר לנצח מאשר להשיג ניצחון ביתי מול יריבתם לדרבי הניו-יורקי
=
ניצחון לקבוצה הביתית.


(בתמונה: הניקס, ביציאה מברוקלין, אחרי המשחק הלילה)

 

אטלנטה הוקס (11 – 31) – סן אנטוניו ספרס (29 – 15)
(22:00, יום ב' בערב)
בדרך כלל, הכותרת לפני משחק בין אטלנטה לספרס צריכה להיות "לא כוחות".
אבל הלילה, קאוויי ורודי גיי לא משחקים.
אז הכותרת צריכה להשתנות ל…
…לא. בעצם היא לא צריכה להשתנות בכלל.
הספרס, גם ללא הצמד הנ"ל, הם עדיים גדולים על אטלנטה בכמה רמות.
על אחת כמה וכמה כאשר תצי מההרכב של ההוקס, ככל הנראה לא יישחקו הלילה
(באלינלי, דדמון, פרינס, מוסקולה – כולם מוגדרים day-to-day).

התחזית:
ניצחון לספרס.

 

שיקגו בולס (16 – 27) – מיאמי היט (25 – 17)
(22:30, יום ב' בערב)
משחק מרתק בין 2 קבוצות שהעונה מצליחות להפתיע מאוד.
ההיט, למרות מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה, הם מצליחים לתקוע יתד בצמרת המזרח תוך הצגת כדורסל נחוש,
(מה זה באמת כדורסל נחוש?

לטעמי, במקרה של מיאמי זה מצב בו "אין תירוצים". הקבוצה ספגה המון חיסורים בגלל פציעות לשחקני מפתח. ותמיד זה השחקן הבא שמתעלה, ועוזר לקבוצה להגיע לעוד ניצחון)
והגנה מצויינת –
ההגנה מדורגת 8 בליגה, למרות שווייטסייד החמיץ כבר 18 משחקים (מבין השחקנים שמשחקים 20+ דקות, וויטסייד מדורג 1 בקבוצה בדיפנסיב רייטינג).
הבולס מנגד, הם מצליחים להפתיע לטובה, למרות המאזן הרע. מאז חזרתו של מירוטיץ', זו קבוצה אחרת מזו שפתחה את העונה.
הם מנצחים לא מעט משחקים (5 מ-10 האחרונים), וגם את אלו שהם מפסידים, הם מפסידים אחרי מאבק עיקש (7 נק' הפרש מצטבר ב-3 הפסדים – פעמיים לסלטיקס, ופעם אחת לטורונטו).
התחזית:
משחק כל כך קשה לחיזוי.
מצד אחד, מיאמי באמת משחקים טוב לאחרונה.
מהצד השני, זה החלק השני של באק-טו-באק עבור מיאמי.
מצד אחד, זה משחק ביתי של הבולס.
מהצד השני, אנחנו עדיין לא יודעים איך לאווין ישתלב בקבוצה, עכשיו שהוא חזר מהפציעה, ואיך (אם בכלל) החזרה שלו תשפיע על תפקודו של כריס דאן, שליכולתו הגבוהה חלק לא קטן ברנסנס שהקבוצה חוותה לאחרונה.
הניחוש שלי?
ניצחון לקבוצה הביתית.


(שיתוף פעולה מוצלח בין דאן לזאק)


(שיתוף פעולה קצת פחות מוצלח…)

 

ממפיס גריזליס (13 – 28) – לוס אנג'לס לייקרס (15 – 27)
(00:30 אחרי חצות)

30 דקות אחרי חצות.
תזמון מצויין לתאור העונה של ממפיס ושל הלייקרס. איך 2 הקבוצות שהאמינו ש-"יש להם את זה",
גילו שהשעון צלצל חצות, ושהן גילו שמהשהן רואות מול המראה, זו לא נסיכה, זו דלעת…
התחזית:
בגלל הביתיות, אני הולך עם ממפיס.
(לא שזה משנה לעונה של מישהו. חוץ מדני איינג'…)

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23 – 20) – סקרמנטו קינגס (13 – 29)
(03:00 לפנות בוקר)
נתון המפתח למשחק הלילה הוא 6 – 22 .
זה המאזן של הקינגס נגד קבוצות עם מאזן חיובי.
רק 2 מאותם 6 ניצחנות, הם במשחק חוץ (הכי משעשע – אחד מ-2 הניצחונות זה נגד גולדן סטייט…).
לצערם של סקרמנטו, הת'אנדר (להבדיל מגולדן סטייט באותו משחק במפרץ) יעלו למשחק הלילה עם רצון, וצורך עז, לנצח.
הת'אנדר עדיין נלחמים על מקומם בחלק העליון של טבלת המערב, כאשר הם מרחק 5 משחקים ממינסוטה, שכרגע מאיישים בגאון את המקום ה-4 בטבלת המערב.
התחזית:
לא זה יהיה המשחק שימשיך לבחון את הסבלנות של ג'ורג' וכרמלו, או את האופי של ווסטברוק.

ניצחון לת'אנדר.

 

קליבלנד קאבלירס (26 – 16) – גולדן סטייט ווריורס (35 – 9)
(03:00 בבוקר)
ב-2 מילים:
לא כוחות.
קרי משחק כמו MVP. דוראנט משחק כמו MVP.
ומנגד?
אם בשנים הקודמות כתבתי לא פעם שההגנה של הקאבס היא למרות לברון, ולא בגללו. השנה זה קשה בהרבה.
אחרי שנים רצופות בהן לברון היה תמיד בטופ של קבוצתו בדיפנסיב רייטינג, השנה הוא ממוקם במקום ה-11, כאשר הדקות שלו, ושל החמישייה, הן דקות של הגנה איומה.
האם הסיפור של קליבלנד גמור?
אנחנו באמצע ינואר. לשפוט קבוצה באמצע ינואר, זה טיפשי למדי.
על אחת כמה וכמה כאשר יש לקבוצה כמה תירוצים לא רעים בכלל –
תומאס רק לאחרונה חזר מפציעה לא קלה, וזה ברור ששחקן "נפיץ" כמוהו זקוק לזמן בשביל להוריד את החלודה.
ובכלל, גם תומאס, וגם קראודר, הם צריכים להתרגל לקבוצה חדשה. קראודר במדי הקאבס סובל מצניחה של 10% באחוז האפקטיבי שלו בהשוואה לעונה שעברה.
כאשר הוא יתרגל לתפקידו בקבוצה, וכאשר הוא יקבל עוד דקות לצדו של תומאס (אתו הוא שיחק במדי הסלטיקס), זה בהחלט אפשרי שנראה עלייה באחוזיו.
כאמור בטווח האורך?
יש לאוהדי הקאבס לא מעט סיבות לדאגה. אבל עדיין מוקדם ללחוץ על כפתור הפניקה…

התחזית:
כבר בפתיח כתבתי "לא כוחות". התכוונתי לכך.
ניצחון לגולדן סטייט.

 

יוטה ג'אז (17 – 25) – אינדיאנה פייסרס (23 – 20)
(04:00 בבוקר)
יוטה כבר מרחק 4.5 משחקים מהמקום ה-8 במערב.
השאלה שצריך לשאול:
מה צריכות להיות מטרות הקבוצה בשלב הזה של העונה.
אם הם ימשיכו להילחם בניסיון לתפוס את המקום ה-8 במערב, רוב הסיכויים שהם יסיימו את העונה ככה:



(קרחים מכאן ומכאן…)
אבל אם הם ישכילו לקבל את ההחלטה שצריך להחליט כבר בשלב זה של העונה, על מי בונים לעונות הבאות, ועל מי לא,
ואז לשחק עם מי שהוא עתיד הקבוצה, ומטרידים את מי שהוא לא (גם במחיר הפסדים), אז בהחלט העונה שלהם יכולה להסתיים ככה:

התחזית:
את הדיון התיאורטי עליו כתבתי, נראה לי שביוטה עדיין לא ניהלו (או שלא הגיעו למסקנות חותכות).
לאור העובדה שיוטה היא קבוצת הבית החזקה ביותר מבין קבוצות התחתית (מאזן בית של 13 – 7),
ולאור העובדה שהפייסרס בחלק הלא נעים של באק-טו-באק, אחרי שבלילה הקודם שיחקו באריזונה,
אני הולך על ניצחון של יוטה.

 

לוס אנג'לס קליפרס (21 – 21) – יוסטון רוקטס (30 – 11)
(05:30 בבוקר)
עוד מישהו שלאורך השנים זכה לקיתונות של ביקורת, כאן בהופס, זה דוק ריברס (ובצדק).

(בתמונה: קיתונות של ביקורת)
אבל השנה, דווקא בשנה ה הוא היה אמור לפשל סופית, ולאבד את מקומו גם כמאמן הקליפרס (אחרי שהופרש מתפקיד ה-GM), ריברס מצליח לגרום לקליפרס להיות חזק בתמונת העלייה לפלייאוף,
ולמרות פציעות ללא מעט משחקני הקבוצה, הקליפרס במאזן של 50%.
התחזית:
יהיה מעניין הלילה.
ל-2 הקבוצות יש את מי שינסו "להראות" לקבוצה היריבה.
כריס פול מול האקס המיתולוגית.
לו וויליאמס (המועמד המוביל לתואר "השחקן השישי") מול חברו לקבוצה לשעבר, אריק גורדון (הזוכה בעונה שעברה בתואר "השחקן השישי").
איך יסתיים המשחק?
שאלה טובה.
יוסטון עדיין ללא הארדן.
הקליפרס יחסרו את דרנדרה ג'ורדן.
הניחוש שלי?
לו וויליאמס ישלוף עוד שפן של 40+ נקודות, והקליפרס ישיגו ניצחון שני העונה על יוסטון.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
331 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אדון שוקו
אדון שוקו
15/01/2018 17:18:55

לא אומרים על קבוצה של לברון לא כוחות..אני מהמר על קליבלנד..

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 17:41:38

גם לדעתי הקאבס יבואו מאד מפוקסים היום. יש להם הרבה מה להוכיח. מאד תלוי באיזה מוד יבואו הווריורס.

שייקה
שייקה
15/01/2018 18:47:06

הקאבס באו מפוקסים גם ל-5 משחקים ביוני שעבר וכולנו ראינו איך זה נגמר.

מפוקסים כבר לא מספיק. מוטרפים, אולי. ואם ג'יי אר גם שומר וגם לא קולע אין להם סיכוי.

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 18:56:54
הגב ל  שייקה

כמו שאמרתי – מאד תלוי באיזה מוד הווריורס יגיעו.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/01/2018 18:07:28

קונה בשמחה הפסד של ג"ס, הגיע הזמן שיהיה קצת יותר עניין בליגה

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 17:27:14

כל פעם שדראמונד קולע עונשין מלאך מקבל כנפיים.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15/01/2018 17:30:01

עבודה נפלאה!!

מה קרה שהמשחקים בשעות כאלה?

.
.
15/01/2018 17:33:56

יום מרטין לותר קינג

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 17:36:10

Martin Luther King day

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 17:32:26

הראפטורס בעונה שעברה היו בשלב הזה עם מאזן מאד דומה ועד כמה שאני זוכר גם עם נט רייטינג גבוה מאד. אותם דיונים היו לנו גם בשנה שעברה.
עד שאני לא רואה שינוי מהותי אני לא עולה על העגלה.

יניב
יניב
15/01/2018 17:44:47

מעולה,ואני עם עידו,הבעיה של טורנטו בניגוד לכל הקבוצות שציינת זה שכל שאר הקבוצות הראו שיפור משנה לשנה בעיקר בפליאוף ואילו טורנטו בפליאוף מתרסקים ובעיקר בגלל זה החוסר אמונה בהם

רפי
רפי
15/01/2018 18:24:25
הגב ל  יניב

אחלה פריוויו גיא,
חייבים לציין שפילדלפיה אף פעם לא שיחקו בהרכב מלא מול הרפטורס.
אמביד שיחק מולם רק פעם אחת מהשלוש וגם זה היה אחרי השבתה של 5 משחקים.
מקווה שלפחות יהיה צמוד ומעניין

בעונה הקודמת באותה תקופה דיברו על הרפטורס וההתקפה ההיסטורית שלהם ב-18.1.2017 הם הגיעו עם מאזן 14-28 לפילדלפיה אחרי שני מפגשים של בלואו אוט לרפטורס.
את המשחק הראפטורס הפסידוהפסד ראשון מתוך רצף של חמישה רצופים – הלוואי שהתרחיש יחזור העונה.-

.
.
15/01/2018 17:48:56

אחלה פריוויו!
הולך להיות מעניין היום.
אגב מישהו יודע מה הבעיות של הבאקס העונה(יצא לי לראות סך הכל רק 3 משחקים שלהם העונה)

.
.
15/01/2018 17:49:19
הגב ל  .

הבאקס העונה*?

עידו גילרי
עידו גילרי
15/01/2018 18:02:56
הגב ל  .

אין גבוהים נורמלים
אין קליעה מבחוץ
וזה רק על קצה המזלג.

שייקה
שייקה
15/01/2018 18:52:15
הגב ל  .

תוסיף שהם מנסים לסגל סכימה הגנתית לא פשוטה בכלל, עם סגל שאינו יוצא דופן מבחינת כישרון (למעט הפריק), ותק או מזל.

לא פשוט.

ולדי קוגן
15/01/2018 18:03:58

פריוויו מדהים. זה הסיכוי של אוקלהומה להתחרע על קבוצה חלשה ולהראות מה יש להם.
ג"ס נראה לי תרמוס היום את קליבלנד, לשלוח מסר שאיתנו לא מתעסקים.
ברוקלין ניקס-בנבא חשבו שזה יהיה משחק טוב, בסוף דרבי תחתית.

tomer
tomer
15/01/2018 18:05:03

תודה רבה! אני הולך על קליבלנד בדו קרב הזה

המשגיח
המשגיח
15/01/2018 18:10:28

תודה גיא. שכחתי לגמרי שיש קליבלנד-גולדן היום.

פיני
פיני
15/01/2018 18:13:58

ג"ס תבוא לשחזר את טבח דיויד בלאט, 140 נקודות זה לא בשמיים

no funny shtuff
no funny shtuff
15/01/2018 18:18:27

כמה ניצחונות חוץ רצופים יש לווריורס, 12?
יש להם על מה לשחק גם כן, למפלצת המרושעת עם המיליון אולסטארים, היבנאי המרושע, הגיאורגי הכסחן, הקפקייק שהצטרף לקבוצה של 73:9, וזו שעל כל 100 דולר שתחליט לשים עליהם בווגאס תצטרך לשלם לבית 10 דולר, כוכבי שושלת שלא נראו מאז אלקסיס קולבי וקריסטל קרינגטון.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 18:31:53
הגב ל  no funny shtuff

עדיין גיי אר נמצא בצד השיקוץ. (הרשע הסידרה דאלאס/שושלת)

ארז
ארז
15/01/2018 22:39:04
הגב ל  no funny shtuff

פשוט גועל נפש. אין מה להגיד.
ראיתי את המשחק מול טורונטו.
חזרו וחזרו וברגעים האחרונים אתה רואה את שלושת הקלעים הכי גדולים בהיסטוריה, אחס אחרי השני, דופקים קליעות. 3 קלעים הכי גדולים בהיסטוריה, יחד באותה קבוצה. להם מצטרף שחקן הגנה פסיכי ואול אאראונד נדיר בעשיריה הראשונה של שחקני הליגה.
איכס
פיכס
כמו לראות את נבחרת ארה'ב נגד ליטה או סלובניה או ספרד וכאלה.
קבוצות מעולות אבל ללא שום סיכוי אמיתי מול מה שעומד מולם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/01/2018 0:32:38
הגב ל  no funny shtuff

"היבנאי המרושע" זה פשוט מבריק !!! 🙂

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/01/2018 18:23:49

https://youtu.be/h81Ojd3d2rY
בדיוק על יום נהדר שכזה!
תודה על הפריויוו המצויין והמימז הנהדרים. בלאט פוטר אחרי בלואאוט מול גולדן ביום mlk (חבל מאוד שאין מספיק מודעות ליום הזה בפרט בארץ) בלואאוט שכמובן יחזור על עצמו היום- מעניין אם זה יוביל לתוצאה דומה. שארלוט תקבל בראש מדטרויט (קמבה אנדרייטד בתחת שלי ואין לי מושג איך מ.ל. חושב שהוא עדיף מכריס פול. הוא לא טופ 10 לעמדה) אינדי תרסק את יוטה וקליפרס ימשיכו להפתיע כל הדרך אל הפלייאוף על חשבון דנבר המשעממים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 18:41:31

רומז שלברון יעשה שביתה איטלקית להעיף מאמן נוסף
(יתכן שלא מספיק שחור טיי לו)
מחאה של יום מרטין לוטר קינג
כנגד מאמנים, לבנים, מעורבים, או סתם על מי שלברון כועס,
שזה כל העולם.
(הקצנתי בכוונה 🙂 )

תומר שנאן
15/01/2018 18:33:56

https://www.youtube.com/watch?v=60ocOMxz7T0
עוד חיקוי של לאבר בול ב-SNL. פשוט ענק

מתן גילור
15/01/2018 18:42:24

תודה רבה.
המשחק המרכזי יסתיים בהפרש מקביל להפרש בין תלונות האוהדים באתר על שיפוט, קרי 20-30 לטובת הלוחמים.
שידורים:
קאבס-דאבס ספורט 5.
פילי-טורונטו ספורט 5 לייב.
שיקגו-מיאמי ספורט 5 לייב.
יוטה-אינדי ספורט 5 לייב.

דורון האסטבן למתן
דורון האסטבן למתן
15/01/2018 18:49:13

מזכיר את המפכל שנתן ד"וח לעצמו, תוך כדי נסיעה
שדיבר בטלפון או מהירות א"אלט (למדתי ממך)
היות ואתה ישר כל כך
אנו מבטלים לך את האדום (אתה הרי ירוק 🙂 )
בכל זאת איננו יכולים לדעת את כל התאריכים בח"ול.
חוץ מזה כתיבתך רהוטה מאד, וזה יפה.

מתן גילור
15/01/2018 19:04:52

דורון היקר, אכן היה זה משה קראדי בשבתו כמפכ"ל, אשר נתפס מדבר ברט"ן בנהיגה ורשם לעצמו קנס בסך של 750 ש"ח.
האדום היה הלצה, הואיל ובעוד דקות בודדות אצא לכיוון אצטדיון אבי רן, כך שבלאו הכי לא אוכל לצפות במשחקי הערב.

דורון האסטבן למתן
דורון האסטבן למתן
15/01/2018 19:11:55

חחח 🙂 תודה על התזכורת (סיפור יושרה מדהים שהזכיר
לי אותך) בהצלחה

Ish
Ish
15/01/2018 19:54:43

מכיוון שאתה מעלה את זה אז מאזן הבכיינות על שיפוט בסדרת הגמר הינו
משחק 1: 14-3 לקאבס
משחק 2: 50-13 לקאבס
משחק 3: 50-11 לווריירס
משחק 4: 41-9 לווריירס
משחק 5: 25-17 לווריירס
סה"כ: 132-101 לווריירס
אז אם זאת התוצאה היום במשחק אני קונה לך בירה או משהו כזה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 20:05:49
הגב ל  Ish

חחח הומור נהדר איש
(עכשיו הבנתי את התיחכום של מתן והפיתוח שלך)
מגיע לכם 2 בירות אן מיץ רימונים טבעי בכל מקרה.
החיוך לא יורד לי 🙂 ענק

Ish
Ish
15/01/2018 20:33:22

שום הומור, נתונים ממשיים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 0:12:24
הגב ל  Ish

זה מה שטוב, המציאות מצחיקה לעיתים יותר מכל דמיון,
אותי זה מצחיק
הגשת יפה. 🙂

אדם
אדם
15/01/2018 18:48:33

הניקס ינצחו את הנטס. נקודה.

אדם
אדם
16/01/2018 8:07:29
הגב ל  אדם

וכך אכן היה.

דורון האסטבן למתן
דורון האסטבן למתן
15/01/2018 18:50:12

כתבת החצי שלך היתה מצוינת, תודה.
(טרם הספיקותי להגיב)

bobby
bobby
15/01/2018 19:10:36

תודה על הסיקור גיא!
תענוג של ערב. גם השעות, וגם המשחקים! 🙂

שייקה
שייקה
15/01/2018 19:26:58

שעות מעולות למשחקים לא רעים בכלל. תודה, גיא.

אני הולך על פילי הערב, למרות שהם ממש לא פייבוריטיים. ואגב אמביד, המשחקים האחרונים שלו שראיתי היו בינוניים. לא יודע אם זה בגלל פציעות או מה, אבל הוא נראה צפוי יותר והרבה פחות מלהיב מהמשחקים הראשונים העונה. אין לטעות, הכישרון עצום. אבל משום מה היישום קצת פחות בשלב זה. יש לי תחושה שהערב זה לא יהיה ככה…

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
15/01/2018 19:40:15

תודה רבה. קדימון חגיגה ללילה חגיגה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/01/2018 19:54:54

צריך להעיף את דטרויט מהליגה. מה שווה קבוצה אם אין לה אוהדים?

Ish
Ish
15/01/2018 20:36:02

http://www.espn.com/nba/attendance

אז שליש ליגה להעיף?

Pish
Pish
15/01/2018 20:38:42
הגב ל  Ish

או את מי שלא קורא את הנתונים הנכונים
http://www.espn.com/nba/attendance/_/sort/homePct

Ish
Ish
15/01/2018 20:48:00
הגב ל  Pish

שלום לך מר מארוול

Ish
Ish
15/01/2018 20:58:15
הגב ל  Pish

אגב, אתה מוזמן גם לבדוק כמה ואיזה קבוצות בעשור האחרון הציגו אחוזים נמוכים יותר.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/01/2018 19:55:30
צביקה
צביקה
15/01/2018 19:56:04

האמת שהמשחק שהכי בא לי עליו הוא בולס מיאמי. אני אוהב את מה שהם נותנים על המגרש בתקופה האחרונה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/01/2018 20:03:07

אחלה סיקור, תודה רבה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/01/2018 20:03:27

מצטרף לבקשה ללינקים…

תומר שנאן
15/01/2018 20:04:43

https://www.reddit.com/r/nba/

יש שם כמה קישורים לכל משחק

Berch
Berch
15/01/2018 20:05:29

איזה פרוויו נהדר. וואו 🙂

Berch
Berch
15/01/2018 20:08:34

למבקשי הלינקים
תרשמו בגוגל. Reddit ו nbastream
אפשר גם להוסיף את שמות הקבוצות (לא שם העיר) וזה בד"כ יוביל ישירות לבלוג המשחק
בהצלפה
(הטעות במקור)

ליאור
ליאור
15/01/2018 20:12:17

קישור לפילי- טורונטו?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/01/2018 20:14:37

אמביד חולם להיות dpoy? חחחחחחחחחח

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 20:17:13

הממזר היה אומר: ג'ורדן וואן גנדי בנאום הכנה למשחק
בוא נחפף בהגנות היום, (אגב ההגנות השתפרו פלאים מאז
שחשבתי על זה), זה יום מרטין לותר,

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 20:19:30

הקישור של חזיר נהדר, והעצות של ברך והוואי לאסוף טובות,
הממזר כרגע עסוק בנאומים ליום המיוחד, או בשנצ,
אנסה לתת קישורים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 20:27:52

צ'טער לא מצליח להוציא מהרדיט (קישור שברחך ותומר נתנו
את הקישורים למשחקים, שינו משהו בפורמט, מישהו עוד יתן,
די צמוד דטרויט שארלוט

דה שוט
דה שוט
15/01/2018 20:32:18

תודה על הפריוויו, אחלה ממים.
דילמה – אל מי הולכים בלילה? האישה או הפילגש?

דורון האסטמן
דורון האסטמן
15/01/2018 20:32:55

למישהו יש משאף?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
15/01/2018 20:33:11

קישור מהמשחקים של אתמול. תראה אם זה עובד.
http://www.genti.stream/hd1.php

למשחקים שונים שנה את הספרה

אסף
אסף
15/01/2018 20:35:04
THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
15/01/2018 20:58:43

איך אחרי 3 דק' ריווו יוצא מזה דאבל טכניקל? דרוזן היה צריך לקבל וזהו

דני
דני
15/01/2018 20:59:59

מישהו יודע אם כספי חוזר לסגל היום?

אדון שוקו
אדון שוקו
15/01/2018 21:05:10
הגב ל  דני

כן חוזר

מאליק שבזי
מאליק שבזי
15/01/2018 21:02:07

פילדלפיה בדרך ליתרון ה-16 הקבוע, שאותו ישמטו בכישרון עד הסוף. תסמכו על ברט בראון

אפלטון
אפלטון
15/01/2018 21:27:12

סיקור אדיר גיא. תודה 🙂
יש מצב שמבה אמוטה חוזר היום.
הארדן יחזור אולי בחמישי מול מינסוטה או בשבת מול הווריורס. אישית הייתי מעדיף שיחכו עם החזרה שלו, בטח שדאנתוני הולך לשים אותו איזה 36 דקות במשחק עם יוקרה. זה מתכונת לפציעה חוזרת.

אפלטון
אפלטון
15/01/2018 21:31:50

נראה לי שהיה עדיף עם לאורי לא היה משחק היום. הוא נראה רע.
אולי קייסי יושיב אותו ויתן לרייט שהיה מצוין עד עכשיו לשחק קצת.
חוסר האמונה בספסל הורג את קייסי כל שנה בפלייאוף, אז אולי שינסה משהו חדש? בטח שיש לו קבוצה כזו עמוקה

SamIaM
SamIaM
15/01/2018 21:38:20

תודה על הקדימון!
פילי משחקת יפה, השאלה אם לא יאבדו (שוב) יתרון מבטיח. מקונל פשוט שחקן טוב, מגיע לו יותר קרדיט.
נקווה שלמיאמי יהיה אוויר ל-48 דקות שיהיה לנו משחק משחק. יאללה שיקגוווו!

kami
kami
15/01/2018 22:15:55

סימונס זרק במחצית הזו? נראה אדיש כזה, מעביר את החצי והולך לפינה..

אפלטון
אפלטון
15/01/2018 22:24:50

פילי בדרך להפסיד את זה. די מדהים היכולת הזאת

אפלטון
אפלטון
15/01/2018 22:26:56

אגב דלון רייט, שלא ראה מגרש כל המשחק החזיר אותם לתמונה ברביעי. תפיחה עצמית על הכרס. אחלה מאמן כורסה אני.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/01/2018 22:30:12

שחקני פילי מנסים לנצח את המאמן הדפ"ר שלהם. האם הפעם הם יצליחו?

רק שאלה
רק שאלה
15/01/2018 22:30:31

בן סימונס על הmoney
סל ואחכ אסיסט גדול לשלשה של סאריץ

אפלטון
אפלטון
15/01/2018 22:32:31

כמה רוח השלשה הזו של סאריץ' הוציאה מהמפרשים של טורונטו. כמו אגרוף לסרעפת

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
15/01/2018 22:38:12

טיפש אמביד הזה במקום למשוך עוד 10 שניות מהשעון נכנס בכח, איבד וקיבלנו משחק של פוזשן אחד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/01/2018 22:45:55

שחקן צעיר, חוסר ניסיון.
כל הפילי הזאת הם כאלה

דה שוט
דה שוט
15/01/2018 22:40:46

חחח קומדיה של טעויות 😃

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 22:44:39

כמות ההחטאות ליי אפ לפילי ב24 שניות האחרונות של המשחק
(היחידות שראיתי במשחק)
אמביד מבקש מהקהל לעודד
קצת בעקבות האופי המצחיק של שאק

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 22:52:26

חוק סמוי חדש מהאויב של הממזר
(סילבר ולא הפירט מאי המטמון, וכן השודד ים בעיני הממזר):
שחקן שלא יגיד אגרסיב בראיון שלו, יוטרד לפיניקיס אטלנטה
או חור שחור אחר שיבלעהו,
אגרסיבי בעברית הכוונה גרועה הרבה יותר,
שם זה רק לתקוף את הסל יותר
לא להרביץ (כנראה)

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/01/2018 22:56:26

http://goodnba.stream/was/
קישור לוושינגטון נגד גולדה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 23:00:14

למה גולדה לבאקס?

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/01/2018 23:03:48

היא גדלה שם

דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 23:07:01

תודה, וגם על הלינקים

חזיר יבלות
חזיר יבלות
15/01/2018 22:59:18
דורון האסטבן
דורון האסטבן
15/01/2018 23:01:42

למה קוראים גולדה לבאקס?
אם יש משחק מעניין במיוחד, שתפו

D-Wade
D-Wade
16/01/2018 0:01:48

הבק טו בק גמר את מיאמי.

עומר
עומר
16/01/2018 0:03:45

שיקאגו לא מבינים שהם אמורים להפסיד!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/01/2018 0:14:29

הבואש שרודר ממש לא רוצה את טריי יאנג או לוקה דונצ'יץ.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:29:08

🙂 (הלשנתי או הדפתי גדודי מעריצים שמשוועים ללינקים שלך)

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 0:14:37

10 שניות. ספארס חייבים שלשה להשוות נגד אטלנטה

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 0:16:46

עשו פאול מכוון (אטלנטה) ועכשיו הפרש נקודה. שגיאה של אטלנטה. בארה"ב לא עושים פאול מכוון כשמובילים בשלוש. תראו שאטלנטה יפסידו (מובילים עכשיו בנקודה עם 9 שניות ויש להם כדור)

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 0:16:49

הקלידו את התגובה כאן…

D-Wade
D-Wade
16/01/2018 0:17:45

כל המחמאות שדראגיץ' קיבל פה והוא לא הגיע למשחק…

D-Wade
D-Wade
16/01/2018 0:33:16
הגב ל  D-Wade

חוזר בי.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
16/01/2018 0:24:52

הניקס צרכים לתת את המפתחות בעמדת הרכז לצרפתי ושג'ק יגבה אותו מהספסל

עידן
עידן
16/01/2018 0:35:03

סן אנטוניו ירדו למקום הרביעי ומיניסוטה עלו לשלישי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/01/2018 0:37:42
הגב ל  עידן

תקלה. מאמין שזה יסתדר עד סוף העונה, אבל בהחלט תקלה. אסור להיות בדרכם של הלוחמים עד לגמר המערב.

Ish
Ish
16/01/2018 0:39:49

זה הכל בשביל שהרוקטס לא יפגשו עם הספרס בדרך לגמר המערב

עידן
עידן
16/01/2018 0:44:21

אם זה ישאר כפי שעכשיו אנחנו מקבלים סן אנטוניו נגד אוקלהומה בסיבוב הראשון בפלייאוף שהמנצחת נגד הווריירס בחצי גמר המערב

Ish
Ish
16/01/2018 0:53:25
הגב ל  עידן

אל דאגה עוד שלושה חודשים הוולבס כבר יהיו ראשונים והווריירס יאלצו סה"כ לעבור את הרוקטס בדרך לגמר המערב.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:39:22
הגב ל  Ish

1+ לעידן מאנו ואיש,
מינוסטה סגנית של סגנית המערב, מי היה מאמין,
7 השנים הטובות מתחילות בתקווה, 🙂

D-Wade
D-Wade
16/01/2018 0:42:52

ההפסד היה צריך להגיע מתישהו. לא נורא, לפחות וושינגטון הפסידה.

אור
אור
16/01/2018 1:15:27

אם רק הייתי שם כסף בדיוק ההפך מכל הימור של גיא…

0 מ-5 בינתיים והלילה עוד צעיר 😉

דורון האסטבן לגיא
דורון האסטבן לגיא
16/01/2018 1:36:44
הגב ל  אור

רגע של קטנוניות 🙂 או נכון לגמרי:
שלא רוצים לשנות את שם התואר רשע, כנראה היקום מאותת,
שאולי משהו לא כשורה בממלכת נשר נהריה,
וזה ממש משהו זעיר ולא חשוב מכל הידע הנרחב
שהתמזלה קארמתי להיחשף אליו,
זעיר אך משפיע.
וזה לא בשבילי אלא בשביל כל מי שמוסיף כינוי גנאי לשם שלו.
באהבה

נתן
נתן
16/01/2018 1:16:20

קארל אנתוני טאונס ב קליפרס תמורה לבלייק גריפין

.
.
16/01/2018 1:31:40
הגב ל  נתן

בוא נזרוק דברים שלא יקרו!
לברון גיימס למינסוטה עבור קול אלדריץ

צ'ומפי
צ'ומפי
16/01/2018 2:31:20
הגב ל  נתן

אני לפעמים מפנטז מה אעשה עם אזכה בלוטו (שאני כמובן לא ממלא). הפנטזיות האלה שלי יותר ריאליות מהפנטזיות של אנשי הקליפרס שחושבים שיקבלו את KAT (בטח אחרי השיפור לאחרונה) תמורת בלייק

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 1:31:28

הלייקרס לא נראים הכי טוב. למה הם לא נותנים לנאנס לשחק? הוא נראה לי הכי טוב מכולם כשהוא משחק!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:42:02

קישור ללייקרס?

האחד
האחד
16/01/2018 1:51:00
דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:55:50
הגב ל  האחד

תודה, אגב תמונה ושם אדירים, האם אתה מתכוון למסר שמאחורי
או למה בחרת בשם הזה? ל האחד

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:50:53

http://www.genti.stream/hd7.php
לייקרס ממפיס
תודה למגיב קינג ראסל ולאסף הדתי, בעזרתכם השגתי
מחצית 60-50 לממפיס

RL
RL
16/01/2018 1:53:05

בינתיים צודקת ב1 מתוך 6 משחקים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:53:44

רואים בהפסקה את גיימס וורתי (האיש שמטיף להרגיע במין כמוני)
סם פרקינס שסוף סוף נראה סחי ואחרים מדברים על מרטין לותר הענק

שעיה
שעיה
16/01/2018 1:54:42

מי שרואה את הלייקרס היום מבין את האיכויות המיוחדות של בול. דווקא כשהוא לא משחק.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 1:58:44
הגב ל  שעיה

חושב שבול הוא הדבר היחידי האמיתי במשפחה הזו,
ובטח מושפע מדבריך שעיה ונתון שדדי נתן אתמול,
בול לאט לאט, ילך וישתפר לדעתי.

יוני
יוני
16/01/2018 3:00:43

לינק לגולדן?
תודה מראש

Ish
Ish
16/01/2018 3:02:06
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/01/2018 3:02:29

קליבלנד – גולדן

http://www.genti.stream/hd9.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/01/2018 3:03:55

אוקלהומה – סקרמנטו

http://www.genti.stream/hd8.php

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:10:11

ילה ביתר ילה… הקבס צריכים להראות שיש להם עדיין כבוד.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:15:16

פצצות באוויר בהמנון האמריקאי המרסלייז..

עכברוש
עכברוש
16/01/2018 3:19:32

כיף שיש יריבות אפית כזאת

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:22:15

אייזיה!!! 0-2!

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:23:21

קייל תומפסון – שלשה 3-2

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:23:52

יאללה. נתראה כשיש משהו מעניין.

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:28:42

קראודר. שלשה. הגיע הזמן!!!

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:29:43

11-18, קאבס

עכברוש
עכברוש
16/01/2018 3:35:43
הגב ל  מנחם לס

מצמוץ – קליי – 19-18 גולדן

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:30:03

20 הפרש יתאים לי

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:30:03

קארי לא זורק.

אדון שוקו
אדון שוקו
16/01/2018 3:30:37

אוהב מאוד את מה שאני רואה מקליבלנד בתחילת המשחק..

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:31:25

IT משתדל אבל הגנתית הוא חור והווריירז ינצלו את זה עם הם חכמים וילכו תמיד על מסירה למי שעליו הוא שומר. עדיין מקווה שהקבס ינצחו אפילו שהם מובילים ב 7 כרגע…

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:33:35

גרין חושך בינתיים. ברגע שיתעורר זה יגמר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:36:06

לצערי הרב מעכשיו זה חתול ועכבר. עד עכשיו החתול שיחק אותה ישן ועכשיו הוא מתחיל להתעורר.

אדון שוקו
אדון שוקו
16/01/2018 3:36:54

מדהים איך גולדן סטייט יכולה לעשות ריצת 8-0 בדקה..את זה נגיד אין לקליבלנד..

דוד
דוד
16/01/2018 3:39:00

תומפסון לדעתי לא מקבל מספיק קרדיט על היכולת האישית שלו. מעבר לקליעה האדירה מכל טווח, ושיפור יכולת החדירה, ההגנה שלו נהדרת. הוא אנטי תזה לכוכב, ולכן מוכיח את עצמו בכל פוזישן הגנתי משל היה שחקן משלים

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:41:43

גרין היה בחירת דראפט נמוכה ולקח לו כמה שנים לפרוץ (גם פציעות וכאלו של אלו לפניו)
אבל ג'ורדן בל… מהרגע הראשון. איפה האנאליסטים. איך טעו בכל כך גדול.

דוד
דוד
16/01/2018 3:44:22
הגב ל  קלמנטה

ג"ס מצליחה לגרום לשחקנים המשלימים לבלוט לטובה. כך, אם אתה קולע טוב, ימצאו אותך לזריקות פנויות ללא הרף. אם אתה חותך טוב לסל, המוסרים שלהם ישאירו אותך פנוי פעם אחר פעם. אותו דבר בצד ההגנתי

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
16/01/2018 3:44:08

הקאבס משחקים לא רע עד עכשיו. אבל בלי הגנה זה ייגמר רע מאוד

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 3:46:22

מזמן לא ראיתי את לאב משחק ככה!

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
16/01/2018 3:47:03

על משקל אותו מערכון מפורסם של זהו-זה. למה להגן כשאפשר להתקיף?!

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:48:03

לא זוכר רבע ראשון שלם שקארי לא מעיף לפחות נסיון שלשה אחד.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:48:19

לברון בלתי עציר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 3:56:04
הגב ל  ד"ר הופמן

14 נקודות ב 11 דקות ועם זאת עשה גם כמה שטויות לקראת סוף הרבע שנבעו מכך שהשקיע המון האנרגיות ברבע הזה. מרוב שהוא מנהל הכל הוא מתעייף ומתכופף. השאלה היא האם ישחק 40 דקות ויצליח לשמור על היציבות לאורך זמן.

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
16/01/2018 3:51:15

אפשר לינק בבקשה.?
תודה רבה!

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:51:26

איזה דאנק של דוראנט על לברון. הוא יקום באמצע הלילה עם זיעה קרה מהזכרון של זה.

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 3:53:10

יופי של רבע קבלנו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 3:55:48

לא כוחות כתב רשע אחד, לברון עושה מה שהוא רוצה
הובילו גם ב7 לזמן מסוים, רבע 1 הקאבס ב2

דוד
דוד
16/01/2018 3:57:03

לברון במשחק שיא, קרי אדיש ודוראנט חצי כוח ובכל זאת המשחק צמוד…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 3:57:17

קליי ועוד איך מקבל קרדיט, דוד אתה חדש בנושא

דוד
דוד
16/01/2018 3:59:25

לא מסכים איתך, והראיה היא השקילה של ג"ס את הצעתה של אינדיאנה (טרייד עבור גורג).

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:08:58
הגב ל  דוד

הצעה שלא שמעתי עליה, נגיד שכן הלוחמים לא הסכימו גם מול
לאב לפני שנים, קליי מלך בהגנה…

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:01:13

הנסיון של דוויין ווייד במשחקים כאלה שווה יותר מיכולתו. קייל ת'ומפסון לא מחטיא אפילו כשהוא רוצה

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
16/01/2018 4:01:29

לינק בבקשה?

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:04:55

תוריד את הרווחים – זה לא נותן לפרסם את הלינק רגיל
www .besasport.top/ nba/nba-3.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/01/2018 4:05:16
מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:02:07

אני במשחק לכל אורכו אבל עובד על 'מעורב' לבוקר

דוד
דוד
16/01/2018 4:06:27
הגב ל  מנחם לס

מדהים. עליך נאמר: "ליבי במזרח ואנוכי במעורב"

דוד
דוד
16/01/2018 4:02:59

השופטים פרו קאבס

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
16/01/2018 4:05:42

תודה, קלמנטה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:06:48

הגמד הרשע (אחרי ויגיניס) מתחיל לאבד את זה
2 רשעים שטועים היום, אחד משלנו,

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:10:14

the 17-Foot Assassin
מחטיא היום את כל הזריקות האוטומטיות שלו

יואל
יואל
16/01/2018 4:10:23

מעכשיו שמו של הזבלבול המכוער לברונית הוא "המוסלמי" פאק הוא כלכך מכוער

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:14:55

גם האיזה רשע הוא הגמד מכוער, אחרי העבירה ההיא אני נגדו,
לא קונה את העאלק חולשה של הקאבס

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:23:40

משחק אדיר של וויד. וינטאג'.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
16/01/2018 4:24:38

די וויד…. Never get old

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:24:49

כפי שכתבתי מקודם, נסעונו של דוויין ווייד שווה זהב. והוא גם לא פוחד ממשחקים מסוג זה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:27:48
הגב ל  מנחם לס

וויד עם קביים שווה שחקן מאניטיים ופלייאוף מדהים
גם בלי ברכיים
מנחם וגילרי התעקשו על זה בתחילת העונה

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:25:12

כמובן "נסיונו של ווייד"

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:26:18

יואל, התגובות שלך הן ילדותיות ולא מתאימות לאתר הזה. חשבתי שהשתנית.

יואל
יואל
16/01/2018 4:51:48
הגב ל  מנחם לס

טעית דוק,אני בהחלט ילדותי,זה חלק מהקסם

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 4:59:30
הגב ל  יואל

1+

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:29:21

וויד זה אחד הפלופרים הבזויים ביותר שדרך על פרקט. שחקן מלוכלך בכל רמח איבריו. אבל מול הסמרטוטים של גולדן סטייט שיהיה לו לבריאות

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
16/01/2018 4:33:25
הגב ל  שעיה

גם פלופר וגם כל פעם שהוא עולה לזריקה דואג לזרוק את הברך/רגל קדימה אלא שארפ

עמירם
עמירם
16/01/2018 4:30:37

גולדן סטייט נראו מתוסכלים מאוד מהשופטים במחצית הראשונה
ב5 הדקות האחרונות משחק מאוד אגרסיבי של קליבלנד עם המון עבירות שלא נשרקו.
קליבלנד באינטנסיביות שיא, מעניין אם יצליחו לשמור על זה עוד שני רבעים כי עם גולדן סטייט זה מה שצריך, משחק מושלם.

עמירם
עמירם
16/01/2018 4:32:50
הגב ל  עמירם

בנוסף רק זריקה אחת של לברון מהשלוש, לדעתי זה המפתח העיקרי של קליבלנד לניצחון, זה והדקות של לברון שיתעייף מתישהו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:30:52

נראה שלברון קיבל רשיון לעשוק אותנו,
ע"פ רמת משחקו מגיע לו ולקאבס, איזה חסימות..

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:34:34

לברון הכניס את דוראנט לקיפאון עם הגגון. מאז דוראנט רק עשה שטויות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:38:43
הגב ל  שעיה

פתאום מתגעגע לוורייס לפני דוראנט ששחקן אדיר אך לעיתים
תוקע קלות את הזרימה שהיתה פעם,
קלות אמרתי.

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:31:04

זה לא מוריד מזה שהוא גם שחקן שחקן

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:37:01
הגב ל  שעיה

בטח הוא שולט בליגה שנים, כאילו ענק בליגה של ילדים
והאסיסטים וחכמת המשחק שלו אדירים,
לא כוחות כתב גיא, לא האמנתי למה שאני קורא.
לברון וחבורתו קורעים אותנו, בעיקר לברון.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:33:59

TT ממש מגיע שישנו את השם לקרדשיאן
הוא שחקן של כמעט
והוא והמחבל סמית, עלובים ולא משקיעים
בחסותו של המאפיונר שסידר להם חוזים (שמו יותר מידי מוזכר)

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:37:23

כשקרי נותן את האיבוד המסורתי עם מסירה מאחורי הגב אני יודע שהעסק גמור. הוא שידר מצוקה וקר הוריד אותו לנוח כדי לעצור את ההתבזות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:41:42
הגב ל  שעיה

חושב שקרי פצוע במקום שתוקע לו את הקליעה (הרי הסתיר פציעה
בעבר) ולכן יורה פחות ומשקיע בדברים אחרים,
הוא פצוע משער,
וטריסטן נראה תרמית, שמו ע"פ גילרי הוא "קללת קרדשיאן".

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:39:00

איפה כספי?

עידן
עידן
16/01/2018 4:41:56
הגב ל  שעיה

לא ישחק היום.לא נרשם בטופס לפי ערוץ הספורט.גם לא שיחק ב 2 המשחקים האחרונים בגלל פציעה

שעיה
שעיה
16/01/2018 4:52:44
הגב ל  עידן

תודה

קליבלנדר
קליבלנדר
16/01/2018 4:40:50

?link, anyone
http://www.besasport.top/nba/nba-3.php
just doesn't work

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:42:33

לך ל105.2

קליבלנדר
קליבלנדר
16/01/2018 4:44:44

can't see for some reason ):

עכברוש
עכברוש
16/01/2018 4:43:40

חחח קרי מטביע. לזרוק הוא לא זורק, אבל הטביע.

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:43:58

דאנק של קארי. עכשיו ראיתי הכל.

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:44:28

קארי פשוט פחות טוב שדוראנט משחק. אין אפס.
מבאס.

עמירם
עמירם
16/01/2018 4:45:32

צריך להשאיר את בל על המגרש יותר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 4:46:07

רק ליכלכנו על דוראנט וקרי (אני ושעיה) ובגלל שנשארו מחייכים
וצוחקים בכל מחיר צמצמו את ההפרש ל2

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:49:10

אולי די עם נסיונות הזריקה של גרין מהשלוש… כל כך לא קשור

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 4:51:31

גם חבל שאחרי רגע ראשון מעולה של קליי הפסיקו לתת לו כדורים

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:52:25

הקאבס חייבים את דוויין ווייד

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 4:52:52

מה קרה לקרודר? היתה לו יד נהדרת בבוסטון

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
16/01/2018 4:56:06

יש מצב שאיזיה תומאס הוא אחיו הצעיר של טיירון לו? קופי

עידן
עידן
16/01/2018 4:56:22

סטךףףףףףףףףף

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
16/01/2018 4:58:03

לברון תמיד שקל קריירה בפוטבול. אולי עדיף שיעבור לשם באמת

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 4:58:38

זהו עבדתי, חזרתי, מה הפסדתי?
שברון מוביל בנקודהאונת?

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 4:59:17

למי שהיה ספק – אפשר הערב לראות למה הקאבס שוב תהיה בסדרת הגמר . מה קורה כשהם רוצים .

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:00:32

הגנה טובה של גולדן סטייט אבל קליבלנד נשארים קרוב, שלשות של לאב ושל תומאס, רבע חלש של לברון בינתיים וקליבלנד עדיין צמודים, אבל איבדו יתרון של 7.
יהיה מעניין לראות כמה וייד יתן לקליבלנד עד שדוראנט וסוף יחזרו למשחק.
גרין לא צריך לזרוק יותר היום.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:00:45

קרי אחלה גבר והכי אנטי בכיין שיש כרגע,
לברון כיבד אותו בברכיה בביצים, (נראה כנקמה כל עבירה קלה
של קרי על הגוואד הרשע),
למרות שלקרי כאב הוא רץ לקלוע שלשה יפה
ולמרות שראו שכואב לו ושם יד על הענבים לא התבכיין

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:11:06

1+
ומהצד השני התינוק המגודל בהשתוללות זעם על כל דבר. היה חייב לקבל כבר איזה טכנית לפחות

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:04:07

חחחחחח הילד משתולל אז נותנים לו סוכריה

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:05:18

ההתקפות האלו שדוראנט מקפיץ על השלשה כמה שניות ואז זורק על השומר… זה כל כך לא גולדן!!! אוף. הורס להם את הייחוד.
פעם אחר פעם.
טוב ככל שיהיה הגנה והתקפה… הוא לא גולדן.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 5:10:00
הגב ל  קלמנטה

1000 +

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:22:25

צודק

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:12:19
הגב ל  קלמנטה

זה ברור. זאת עסקת החבילה וזה למה הרבה (כמוני) פחות אוהבים אותם

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:05:22

שופטי הליגה על תקן הורים גרועים

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:08:01

השיקוץ ממש כמו ילד בגן. מרביץ לילד אחר והולך לבכות לגננת שגנבו לו את הסוכריה (הוא כבר אכל אותה). ישר מקבל עוד שתיים והילד שהוכה מקבל נזיפה ולוקחים לו את שלו.

A.K.A השיפוט בליגה

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:09:27

לברון בכל מקום. זורק, שומר, מנהל, מתבכיין, גגות, פלופים, הכל. רק לבחור שחקנים הוא לא יודע

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 5:10:03

אייזיה הוא הגמד הגדול מכולם

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:21:09
הגב ל  מנחם לס

אייזיה הוא הגמד מכולם

עידן
עידן
16/01/2018 5:10:35

טוב עד כה אני מבסוט
קליבלנד עלו למשחק באינטנסיביות שיא בהילוך חמישי כאילו אנחנו במשחק 7 בגמר הנבא.
הוורירס עלו אדישים בהילוך ראשון כאילו הם במשחק בק טו בק באטלאנטה.ברבע השלישי העלו להילוך שני והם מובילים בסוף הרבע.
לא משנה איך יסתיים המשחק הזה אפילו אם קליבלנד ינצחו[גם שנה שעברה הם ניצחו בעונה הסדירה 1] אם הם יפגשו גם השנה בגמר זה לא יגמר שונה.

עידן
עידן
16/01/2018 5:12:27
הגב ל  עידן

גם יוסטון אם יגיעו לגמר ינצחו את קליבלנד

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:16:06
הגב ל  עידן

1+

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:11:15

מבחינתי זה כמו דעאש נגד חיזבאללה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
16/01/2018 5:13:53
הגב ל  שעיה

פלוס ++

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 5:11:42

אשך, אילו היית כאן כל המשחק היית רואה לפחות 3 כדורים של לברון שיצאו החוצה והיו של הקאבס ונ=השופטים שרקו שהקאבס נגעו אחרונים. אם כבר – השיפוט היום הוא לא שיפוט טוב לקאבס.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:19:57
הגב ל  מנחם לס

מנחם עזוב שטויות – מה אתה אומר על קריסטן לדלו?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:13:21

מלכלךסתם: לברון התערב ב5 מליון על המשחק, אין אחד שרוצה כך לנצח
בכל המגרשים היום, הוא כאילו על ספידים+התיאור של שעיה,
בכל מקרה הוא הטוב על המגרש.

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 5:14:40

לברון הטוב על הפארקט ללא כל ויכוח

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:19:38
הגב ל  מנחם לס

או… הרבה ויכוח

מנחם לס
מנחם לס
16/01/2018 5:14:00

ללאב רק 4 פאולים. שישחק עד שיש לו 5

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:19:37

לפני המשחק הבא גולדן סטייט צריכים להפתיע את איגודאלה עם מסיבת פרישה. ככה בהפתעה ונגמר

עידן
עידן
16/01/2018 5:22:37
הגב ל  שעיה

איגי מסריח את הפרקט כבר שנתיים.
טוב לא באמת מסריח אבל הוא בירידה ענקית אבל בגמר הוא תמיד מופיע

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
16/01/2018 5:19:52

למה וויד זורק מהמיד ריינג' וגרין מידה לשלוש. דאמיט

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:22:13

ללברון יש יותר איבודים מאסיסטים, לא השחקן הכי טוב על המגרש.
מבחינתי השחקן הכי טוב זה דוראנט ורק בגלל שסטף קצת חלוד מבחינת התקשורת עם שאר הקבוצה.
וייד ותו אז לא מייצרים סל ולקהלי ליד יהיה קשה לא להחזיר את לברון עכשיו.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:27:14
הגב ל  עמירם

ב"שחקן" הוא התכוון לשחקן התיאטרון

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:24:33

the 17-Foot Assassin

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:24:36

דייוויד ווסט אחד הגברים אי-פעם

עידן
עידן
16/01/2018 5:25:22

+1
אני מת עליו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:35:45
הגב ל  שעיה

הוא לא פוחד מאף אחד וגם פיזית לא סופר את לברון, אוהב אותו

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:26:31

וכל זה הם עושים ללא כספי

עידן
עידן
16/01/2018 5:27:35
הגב ל  קלמנטה

LOL

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 5:27:27

סטף ו-KD על הספסל , והלוחמים מסתדרים מצויין – תודה.

עידן
עידן
16/01/2018 5:28:27

קליבלנד עם 4 נק בכמעט 7 דקות ברבע הרביעי

עידן
עידן
16/01/2018 5:30:05
הגב ל  עידן

6 דקות

Dan
Dan
16/01/2018 5:28:22

מרגיש גמור

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:28:36

קצת גולדן בסקטבול לא מזיק. עכשיו כשיש פחות לחץ יבוא דוראנט לגזור את הסרט. הוא לא אוהב סיטואציות מצחיקות.

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:30:16

איזה כיף לראות את החמישיה שמתחילה את השני והרביעי של גולדן סטייט הזאת כבר שנתיים נותנים הגנה ומלחמה.
ווסט, איגודאלה, ליווינגסטון, גרין ותומפסון, מול קיירי זה פחות היה עובד, קליבלנד צריכים שתומאס ייצור מול החמישיה הזאת.
לברון נחלש במחצית השנייה בינתיים.

עידן
עידן
16/01/2018 5:32:19
הגב ל  עמירם

בזכות העזיבה של קיירי אני כבר לא במתח במשחקים נגד הקאבס השנה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:30:40

ראיתי את זה שחושב על קרדשיאן ולןס אנג'לס קולע סל
כנראה יש לי דמיון פורה או חייב משקפיים,
טריסטן חלש מאד,
עמירם לא מסכים לברון הכי טוב היום
עובדה שדוראנט ירד לספסל ו פתחנו פער קטן

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:36:45

אתה כנראה צודק, סתם שנאת לברון מצידי.
אבל הנה הוכחה שקבוצה מנצחת שחקן.

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:35:25

עם כל העומק של קליבלנד רק תשעה שחקנים משחקים.
מקווה שרוז יחזור בקרוב, קליבלנד צריכים עוד יוצר מהספסל.
גולדן סטייט במשחק ממוצע שלהם וזה עדיין לא מרגיש של קליבלנד יש סיכוי היום.

אוהד
אוהד
16/01/2018 5:37:32

ניק יאנג ב2 מהלכים כנראה הבטיח תניצחון

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:37:44

לברון כמעט עם quadruple double

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:39:18
הגב ל  קלמנטה

גם ווסטברוק. היה חסר לו רק אס' להישג המרובע הזה.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:38:41

יופי של מסירה לברון.
מצא את ניק יאנג פנוי לגמרי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:41:02

🙂 בדיוק חשבתי מרב עצבים ורעידות אדמה 8 בסולם ריכטר
הוא התחיל לשגות ולטעות,זה הסוף,
מת על זה שהגמד מחטיא

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:39:15

וואו לראשונה העונה אני מרגיש את החיסרון של קיירי, וזה כל כך משמעותי.
ברגע שגודלן סטייט סגרו את הצבע עם ווסט ונהיה ללברון קשה המשחק הזה די נגמר.
8 נקודות ב8 דקות לקליבלנד, עם קיירי אני לא מאמין שזה היה קורה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:39:34

דריימונד לא נס ליחו לעולם
סוףסוף משחקים יותר יפה לעין גולדן
יאנג ממלא את החור שכספי השאיר 🙁

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:40:19

חור… LOL

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:50:36
הגב ל  קלמנטה

🙂 פרוביציאלי מהילידים שכמותי,
אגב צדקת גם בקשר לגרין ג'ף והשלשות

ihater
ihater
16/01/2018 5:40:07

העגלה של גולדן מעמיסה את ילדי הכאפות
כמו זבובים על גוש חרא

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:41:35

לברון בקושי נושם
ככה אי אפשר לקלוע עונשין

קלמנטה
קלמנטה
16/01/2018 5:44:00

בשכונה מישהו היה צועק עכשיו לא כוחות

שעיה
שעיה
16/01/2018 5:45:15

ההגנה של וויד ביזיון

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 5:45:24

למ. ל. שהתלונן קודם על השיפוט – לברון עשה עכשיו הורדת זקיף לגרין . השופטים לא רצו לשרוק לו את החמישית , אז הדביקו חמישית לגרין .

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:49:11

סעיף 264 א' בחוקה – לא תדביק חמישית ללברון
בסה"כ עושים את העבודה שלהם

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 5:56:17

גדול !

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:45:59

כדורעף כדורמים כדוריד כמה מסירות בנגיעות נתז ביד אחת
של גולדן מראים כמה הם מוסרים גדולים, בנגיעה אחת קצרה

עידן
עידן
16/01/2018 5:46:16

לקליבלנד אין גם רגליים להתמודד עם גולדן סטייט.
לברון וויד היו מצויינים במחצית הראשונה אבל אין להם רגליים וגם אוויר במחצית השנייה.

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:46:22

ארבע שנים כבר גרין חוסם לקארי, דאבל טים על קארי, מסירה לגרין, הרמה להנחתה של איגודאלה, מתי קליבלנד יפסיקו לעשות את הטעות הזאת בשמירה על הפיק בין גרין לקארי? כנראה לעולם לא.
דוראנט עם זריקה אחת ברבע הרביעי בערך?
אוף.
ממש מקווה שרוז יוסיף מחץ לקליבלנד אחרת את הגמר של האן ביי נראה בערך בסיבוב השני בין גולדן סטייט למינסוטה או משהו כזה.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:51:19
הגב ל  עמירם

רוז יוסיף מחץ לקליבלנד כמו שזבוב מת יוסיף תיבול לסלט ביצים סרוחות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:55:53
הגב ל  עמירם

נשכח מהר כמה לברון מסוכן בפלייאוף (ימי בלאט) והוא בלתי פציע
ומניה בטוחה,
לא נראה שיכולים לעשות משהו נגד הטעות בשמירה
בלתי ישים או שאני טועה, נראה שזה לא אפשרי מהמהירות.
דוראנט עזר שנתן לשטף המשחק של פעם להתקיים שוב.

עידן
עידן
16/01/2018 6:00:48

לברון גם שנה בגמר עם כל הנתונים הסטטיטסטים הטובים שלו היה בלי אוויר במחציות השניות של המשחקים וכפי שראית היום זה לא השתנה.מחצית ראשונה מצוינת מחצית שנייה בלי אוויר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 6:05:28
הגב ל  עידן

🙂 קרעת לגמרי אשך, תן להם להאחז בתקוות רוז (הלוואי שיהיה בריא
לפלייאוף רוצים להנות)
כן עידן הוא הוציא יותר מידי אנרגיה בגערות

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
16/01/2018 5:48:23

מישהו באמת מאמין שקליבלנד יותר טובה משנה שעברה?
אם לברון באמת רוצה לתת תחרות לגולדנים, שני המקומות היחידים בשבילו הם הספרס והטילים(בהנחה שלא מחשיבים את בוסטון).

עידן
עידן
16/01/2018 5:56:05

רק אם הוא יבוא כמספר 2 לקוואי או להארדן.כמו שקארים היה למגיק בדמדומי הקריירה שלו אז אולי יצליח לגרד עוד אליפות 1.
כטופ גאי הוא סיים לקחת אליפויות.

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
16/01/2018 7:33:21
הגב ל  עידן

מתי בדיוק הארדן הוכיח שהוא שווה משהו בפלייאוף?
לברון חייב בקבוצה מישהו כמו קיירי או הארדן שיכול לרווח את המשחק ויכול לעשות נקודות שהקבוצה תקועה,גולדן פשוט סתמו את הצבע והכריחו את לברון לקלוע מבחוץ.

רן הנרגן
רן הנרגן
16/01/2018 5:49:11

מילווקי – צק
טורונטו – צק
קליבלנד – צק

קדימה לשיקגו וליוסטון

ihater
ihater
16/01/2018 5:53:02
הגב ל  רן הנרגן

באיזה שלב מוני פנאן מתאבד?

ori
ori
16/01/2018 6:22:12
הגב ל  ihater

YA ZEVEL

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:54:11

לא מבין למה קליבלנד מריצים ככה את המשחק בשלושת הרבעים הראשונים, לברון לא בנוי לקצב כזה, יופי אז יש לו מיליון נקודות אבל הם ימשיכו להפסיד, לקליבלנד עדיף סקור נמוך והם מתעקשים לא לקבל את זה.
במיוחד אחרי שקיירי עזב, בלי לברון על המגרש אין שחקן שם שיכול לשחק בידודים ולקלוע באחוזים גבוהים, מישהו כמו לו ויליאמס.
לגולדן סטייט יש בערך חולשה אחת, גארדים שדורשים דאבל טים וכרגע אין שחקן כזה בקליבלנד.
אם לא שמתם לב למה שגולדן סטייט עשו, הם החליפו את השמירה על תומאס בעזרת דוראנט ששמר עליו ונתן לו גג או עצר אותו כמה פעמים, מול קיירי זה לא היה עובד בחיים.
לדעתי הדרך היחידה שקליבלנד יצליחו לאיים על גולדן סטייט עם שיטת משחק של ריצות, זה אם רוז בכושר טוב או לעשות טרייד ולהביא את הארדן או גארד אחר שאסור לבצע עליו חילוף של גבוה.

עמירם
עמירם
16/01/2018 5:56:58
הגב ל  עמירם

המשחק הזה מראה שאולי הארדן היחיד שיכול לתת בראש לגולדן סטייט, משחק ממוצע של גולדן סטייט ולקליבלנד לא היה סיכוי בכלל.

דוד
דוד
16/01/2018 5:57:12
הגב ל  עמירם

בנוסף לצרף את קובי בראיינט וריי אלן… הארדן עאלק

עמירם
עמירם
16/01/2018 6:05:25
הגב ל  דוד

זה היה בהומור כמובן.
אני מבכה על המצב של התחרותיות.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:12:43
הגב ל  עמירם

קליבלנד לא במירוץ השנה עמירם. האלטרנטיבה זו יוסטון וס"א (אם תתאפס על עצמה – והיא תתאפס)

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 5:58:32
הגב ל  עמירם

למה לא לבנות מכונת זמן ולהביא את ג'ורדן?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 5:58:48
הגב ל  עמירם

מה קליבלנד? זה לברון קובע את הקצב, נראה לך שחוץ מפופ
ועוד כמה גברים מישהו יכול להושיב את לברון? אין מצב

דורון האסטבן
דורון האסטבן
16/01/2018 6:02:13

🙂 דוד והמקורי קרעתם בצדק
עמירם כנראה שאין סיכוי צ'טערת.

יונתן .S.
יונתן .S.
16/01/2018 5:54:57

טורונטו הפסידו, וושינגטון הפסידו, קליבלנד הפסידו, מיאמי הפסידו, הלייקרס הפסידו.

Good day to be a Celtics fan 👍

הייט אשברי
הייט אשברי
16/01/2018 5:58:26
הגב ל  יונתן .S.

תיהנה . כל עוד אתה יכול . בעונה הרגילה.

ihater
ihater
16/01/2018 6:24:41

סבאלה תתהפך. זמן להחליף

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:37:28
הגב ל  ihater

אישיות א-סוציאלית.
ההורים לא היו משהו, הא?

IHater
IHater
16/01/2018 7:31:16

שי מאיו, משורר התחת מבמה חדשה. כבוד!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/01/2018 7:43:11
הגב ל  יונתן .S.

גם אני עשיתי את החישובים האלה, מה אתה חושב, אבל אני כועס עליך, רצית את וויליאמס מהקליפרס בבוסטון תחת כל עץ רענן וניחסת אותו בהפוכה, נראה לך שיהיו מוכנים לוותר עליו עכשיו???? תודה!

דוד
דוד
16/01/2018 5:59:13

תודה לך דוראנט, השחקן הטוב בעולם, ממני אוהד הצלחות.

עמירם
עמירם
16/01/2018 6:06:45
הגב ל  דוד

ממצב של וואו איזה קבוצה עברתי למצב של אוי לא, אני רוצה תחרותיות.
סורי אבל הרבע הרביעי הזה שבר לי את המוטיבציה.

דוד
דוד
16/01/2018 6:06:51

למרות סלידתי מלברון ומסגנונו, קצת כואב הלב לראות אותו נותן הכל על הפרקט ובכל זאת יוצא מופסד בביתו. מספר האליפויות הנוכחי שלו לא הולך להשתנות ככל הנראה, ולכן בפרספקטיבה היסטורית עלולים לשכוח עד כמה הוא היה גדול.

עמירם
עמירם
16/01/2018 6:10:04
הגב ל  דוד

נותנים לו המון קרדיט, אם כבר דעתי הפוכה, אם לא היה בונה קבוצות חברים ואולסטארים הוא היה במיקום האמיתי שלו בכל הזמנים, סוף העשירייה הראשונה, ועכשיו יזכרו אותו בחמישיה.
אבל כן, גם לי כאב הלב מהמשחק הזה.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:23:20
הגב ל  עמירם

סוף העשירייה השנייה

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
16/01/2018 6:07:54

הקליפרס מוציאים מים מהסלע כאשר דוק שוכר שחקנים מה-ג'י ליג ומהרחוב

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
16/01/2018 6:15:31

סילבר צריך לשלוח מתנקש ולחסל את הבחור שהרס לו את הצעצוע

לל
לל
16/01/2018 6:26:36

ליינק ליוסטון בבקשה ?

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:29:07
הגב ל  לל

http://www.besasport.top/nba/nba-9.php

וחסרה לך אות אחת בשם

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:33:01

גורדון טופ 25 לגילו ומשקלו

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:34:43

הארדן נראה מהורהר על הספסל של הרוקטס.
בטח מנסה להחליט לאיזה סטריפ-קלאב ללכת בסוף המשחק. יש יותר מדי אפשרויות ב-LA

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:36:07

השען הביולוגי שלי כבר מכוון לגמרי לליגה.
אני קם אוטומטית כשלברון מתחיל להפסיד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/01/2018 7:07:28

אני מרגיש תחרות מצידך ב-מי יגיד יותר דברי הבל על הבוקר, היום לקחת בגדול, צפה למאבק צמוד בבקרים הבאים…

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:39:41

אומרים שכלבים הופכים דומים לבעליהם.
בדומה לכך, כריס פול התחיל לקבל את העווית בצוואר של הארדן

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:40:44

לו יהי, לו יהי, אנא לו – יהי!

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:42:07

אני די בטוח שהמנחה השחורה על הפרקט של הקליפרס לסבית

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:43:24

לינק מישהו למופע המחצית של תחרות זחילת התינוקות?

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:44:51

מעוניין להחליף קלטת VHS של מופע ריקודי סבתות בקלטת מצלמת weird dad cam

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 6:46:59

תפסיקו להתלונן על השיפוט

יואל
יואל
16/01/2018 6:56:43

יקרוע,אתה מדסדס לעצמך

הגננת משדה יעקב
הגננת משדה יעקב
16/01/2018 6:56:52

זה בסדר, התעוררתי. אני אעסיק אותו…

גל אל איי
גל אל איי
16/01/2018 7:10:22

האשך בפורמה. מה שהפסד של לפלופ עושה לבנאדם. שיקוץ מזרח יצא מופסד, שיקוץ מערב חולם על חשפניות אל-איי. איזה בקרים הגננת צריכה לסבול ממך יא וורדי

גל אל איי
גל אל איי
16/01/2018 7:11:38

מה שכן הקליפרס התהפכו לגמרי. כבוד לדוק (ריברס, לא הזקן של גייל) ולג׳רי ווסט שיושב על הפרקט ונהנה

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 7:11:51

(הגננת נתנה לי הפסקה)

רוס הזו ממש בחורה זהב
(שמה המלא – Ros Gold-on-wood)

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 7:15:49

דאנטוני אמר שאם הוא משאיר את יוסטון בליגת העל הוא מגלח את השפם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/01/2018 7:40:49

שיגלך אשך

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
16/01/2018 7:57:27

נראה לי שהוא כבר מגלח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
16/01/2018 7:40:22

וויליאמס וויליאמס וויליאמס ווילי…

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
16/01/2018 7:42:30

קצת כואב לומר את זה אבל אלא אם זאזא מחליט להתנקש שוב ברגל של דוראנט,או שנער המגבות ישכח לנגב את הבלטה שקארי דורך עליה,שום קבוצה לא יכולה לעמוד בפני הגולדנים,לברון יודע את זה,פופ יודע את זה,וגם סילבר לאט לאט מבין שהתחרות בליגה הלכה,כן העונה הרגילה נחמדה אבל כמו בשנה שעברה הפלייאוף הוא חסר טעם.

מה שמעניין הוא מה לברון יעשה,הוא במלכוד,הוא יודע שאין לא סיכוי מולם,האם לעלות לגמר שוב ולהסתכן במאזן3-6 או אולי למכור הפסד בסדרה נגד בוסטון/טורונטו,אבל גם במצב כזה הוא יוצא לא טוב.
אני אישית הולך על אופציה ג',שהיא לברון מזייף פציעה ומאשים את קללת הקרדישאן שטריסטן המיט על הקבוצה מאז שהוא התחיל להתרועע עם הצ'ובאקה.

פיני
פיני
16/01/2018 8:11:45

אופציה נוספת – טרייד של לברון (חייב את הסכמתו) לקונטנדרית

גיא הרשע
גיא הרשע
16/01/2018 8:16:37
הגב ל  פיני

יש אופציה נוספת (הכי פחות סבירה) –
גילברט מחליט ללכת לקזינו, ושם את כל הז'יטונים על טרייד עבור גיים צ'אנג'ר תוך שימוש בבחירת הדראפט של הנטס.

אני משוכנע שיש לא מעט אוהדי קאבס שמפנטזים על טרייד דייויס/לאב + הבחירה של הנטס
(לא שאני חושב שיש באמת סיכוי אפילו מינימלי לטרייד שכזה).
אבל מדע בדיוני שכזה, משנה את תמונת ה-NBA.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/01/2018 8:19:42
הגב ל  גיא הרשע

אני רק מזהיר. עוד מעט יתחילו כל דיוני קאזינס לקליבלנד. אז כדי לצנן מראש את ההתלהבות:
1. כן זה יכול לקרות בסבירות לא רעה.
2. לא, זה לא מה שאתם חושבים.

נתי
נתי
16/01/2018 7:57:47

אשך יביצה שים לב איך כריס פול מתעלל בתיאודוסיץ שלך

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
16/01/2018 8:07:19

קליפרס LIT

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
16/01/2018 8:18:15

וואלה מאז עזיבת הגמד בעל היח"צ הגדול בליגה אני מחבב את הקליפרס
הלוואי יעלו מהמקום השביעי ויבעטו בלפלופ המערבי ועוזרו הגמד