1. עכשיו זה כבר לא מצחיק: האם הלייקרס עומדים לשכור מאמן חדש?
אם זה יקרה, אז לבאר בול היה צודק לאורך כל הדרך.
בריאן וינדהורסט, אחד מהאנליסטים החשובים והמעורכים של ESPN, התארח שלשום בתכנית של של ריץ' אייזן (appearance Friday on “The Rich Eisen Show,”) וזרק רימון לא מצופה שהתפוצץ בפני כל אוהדי הכדורסל, ובמיוחד אוהדי הלייקרס, כשהוא אמר שלבאר בול צדק כשאמר ש'החלונות הגבוהים' בלייקרס לא תומכים בלוק וולטון, וישנם כמה "חשובים" שם הרוצים לפטרו.
אני מוכן להוציא את צווארי, לשים אותו תחת להב הגיליוטינה, ולהצהיר ש"החלונות הגבוהים" הוא מג'יק ג'ונסון בכבודו ובעצמו.
לפי ריאן נלסון מהסלאם היוקרתי (Ryne Nelson of SLAMOnline.), היקרתי שיש לו גולשים כמו גרגרי חול ב'חוף השקט' מול בי"יח רמב"ם זה לא סתם סיפורי מעשיות אלא ישנם בלייקרס כמה בעלי תפקידים חשובים במחלקות הפרסונל, ואפילו ב-EXECUTIVE BRANCH שהתחילו אפילו לדבר על מי יהיה המאמן הבא של הלייקרס שיוכל להרים את הקבוצה הצעירה מלאת הפוטנציאל הזאת מדרגה אחת או שתיים למעלה. המחשבה היא שלוק וולטון הוא בחור חמד שכולם אוהבים – כולל השחקנים – אבל הוא לא האדם שיוכל להביאם לרמה הגבוהה ביותר ב-NBA בכדורסל .
ה-SUPPORT ללוק הוא לא "UNCONDITIONAL" כלל וכלל, מסתבר. הוא יותר מדי שליו ורגוע. ישנם האומרים אפילו אדיש ומאופק, אם לא סטואי ופסטורלי. המחשבה היא שהקבוצה הגיעה למה שהגיעה הרבה בגלל משחק חופשי והיכולת האישית של כמה צעירים, שבמקרה או לא במקרה, הם הרבה יותר טובים מאשר חשבו תחילה.
אני, מנחם לס, מאמין וחושב שהמתנגד הראשי ללוק וולטון – אם לא 'מתנגד' לפחות חושב שהוא לא האדם הנכון במקום הנכון – הוא מג'יק ג'ונסון בכבודו ובעצמו. תשכחו מהטוויטרים שלו. מה שחשוב הוא מה הולך בחדרים הסגורים, ודעתו של מג'יק שלוק וולטון הוא לא האדם להביא את הלייקרס לרמה של הווריורס, או לפחות לגמר המערב. נלסון כותב:
I “And that is now crystal clear. And there are now guys out there wondering openly to me — executives, coaches, agents — who the Lakers are going to hire as their next coach. Because that has been revealed here — that they do not have unconditional support for Luke."
וינדהורסט כותב אפילו על המאמן הבא של הלייקרס, והאדם שמי שמחליט בלייקרס (מג'יק עצמו, הוא ולא אחר) חושב שהוא המתאים להביאם לראש הצוק, בן לוס אנג'לס עצמו – דייב פיזדייל.
Windhorst continued when pressed on who the Lakers might hire if they were to fire Walton. “Los Angeles native David Fizdale […] I got executives in my ear, I got agents in my ear, saying, ‘Oh yeah, they’re probably going to hire David Fizdale.'”
"עם כל הצלחתם האחרונה, הלייקרס הם עדיין 'LOUSY 27-14', גרועים אפילו מהפיניקס סאנס, פור גאדסייק (הם היום 27-15; עדיין גרועים מהסאנס, מ.ל), וזאת קבוצה שצריכה היתה היום במצב ההרבה יותר טוב" אומר וינדהורסט.
האמונה בין אלה המדברים על פיזדייל היא שהוא יהיה הקש שישבור את גב הגמל בהחלטתו של לברון ג'יימס לעבור ללייקרס. המחשבה שלוק וולטון יהיה מאמנו של לברון לא מתקבלת פשוט על הדעת. הדיעה בין אלה בלייקרס (אני ממשיך לכתוב "בין אלה" כשהכוונה היא מג'יק ג'ונסון) היא שהקבוצה חייבת להפוך את הרקורד שלה על פיו ולהראות רקורד חיובי מהר מאד כדי שלברון יראה שיש לו קבוצה לעבוד איתה, אם פיזדייל יגיע לאמן, ועם פיזדייל – שאופיו בדיוק הפוך מהשקט והשלווה של לוק וולטון – הקבוצה תתחיל לנצח מיד.
בקיצור ולעניין, אם זה נכון ש"החלונות הגבוהים" הוא מג'יק, אז לפי דעתי מה שוינדהורסט ונלסון מנסים לומר (אבל אולי אסור להם בינתיים להכניס מילים שהם חושבים על מג'יק) ואני אומר זאת במקומם כי הם לא מדברים דוגרי מספיק כמוני, והם לא אומרים דברים שהם ברורים לי, אז אני אומר זאת במקומם:
*לוק וולטון הוא צעיר נחמד שכולם אוהבים אבל הרבה באשמתו הקבוצה נמצאית במקום לפני אחרון בדיביזיה עם רקורד זבל של 27-15.
*הבעייה של לוק וולטון היא שהוא צעיר מדי, לא מנוסה מספיק, ועם אופי פסטורלי מדי מכדי לדחוף את צעירי הלייקרס לרמה הבאה.
*דייב פיזדייל הוא בן לוס אנג'לס, ובדיוק עם הידע והאופי לדחוף את צעירי הלייקרס לרמה הבאה עוד משך העונה הזאת.
*בין פיזדייל ולברון קיימים יחסים מצויינים עוד מהימים בהיט. לברון היה קרוב לפיזדייל הרבה יותר מאשר לאריק ספואלסטרה.
*פיזדייל כמאמן הלייקרס יהיה פקטור רציני מאד בהחלטתו של לברון לעבור ללייקרס בתום העונה.
*הלייקרס חייבת להפוך את הרקורד שלה לרקורד חיובי כמה שיוצר מהר, ואפילו לנסות להגיע לפלייאוף כדי שלברון יסכים לעבור אליה, פיזדייל או לא פיזדייל.
*לוק וולטון אינו המאמן שיצליח להפוך את רקורד הלייקרס לרקורד חיובי. רק פיזדייל יוכל.
2. גרג פופוביץ' מסביר את הערותיו לגבי לוק וולטון ולבאר בול
לי תמיד יש את הרושם שלגרג פופוביץ' תמיד ישנה התשובה הנכונה והנאורה.
אתמול הוא רואיין ע"י מייקל רייט מ-ESPN בקשר להערה של לבאר בול ש"לוק וולטון הוא צעיר מדי וחסר ניסיון ושחקני הקבוצה לא רוצים לשחק עבורו ( Lakers “don’t want to play for him.”). הוא הגיב לשאלתו (per ESPN’s Michael C. Wright):
“Whenever anyone says anything about another individual or about the quality of another individual, or what they’re doing, I think the first thing to look at is the substance and gravitas of the source that speaks. Just stopping at that point would tell you that you don’t need to listen or go any further. It’s just another fan in the peanut gallery with an opinion, which is meaningless.
“Luke [Walton] has been schooled in this game from the time he was a little kid. And he doesn’t even know what he knows probably, just by osmosis, whether it was living at home, [or] in school as a player. He’s had tremendous experience. As a player, he wasn’t the best athlete in the world. But those are the guys that sometimes understand the game better because it comes a little tougher to them. They understand what wins and loses, what they have to do to get an advantage and really understand the game, which he does. He inherently understands the game, and not everybody does. And then the icing on the cake, he gets to spend a few years up with Steve [Kerr] at Golden State with a great organization, and a great group.
“So, he’s way more than ready to handle this situation. But it’s a situation that’s gonna take time. It’s a process. And it certainly doesn’t need any outside chatter from people who don’t have a clue and haven’t gotten over themselves.”
עידן עופר
14 ינו 2018 19:57:34מעולה מנחם. פרסמו שג׳ני באס יזמה ארוחת ערב עם מג׳יק, רוב פלינקה ולוק וולטון בשביל לתת לו את הביטחון שהמשרה שלו לזמן הקרוב. פול אגדה, אין מה לומר .
מנחם לס
14 ינו 2018 20:23:57עידן, אתה באמת רואה את וולטון מאמן את לברון?
john
15 ינו 2018 12:09:10לוק בחוץ בכל מקרה כי לונזו לא רוצה אותו. מי שממשיך לדמיין שלאבאר מדבר מתוך בטנו חי בסרט. הבוקר הודיעו שיש ללונזו minor knee spain. עכשיו הוא בחוץ והלייקרס תקועים עם חבורה שעננת טרייד מרחפת מעליה מכיוון שההנהלה החובבנית הזאת הצהירה שהם פנויים להובלות. עכשיו לוק צריך לשכנע אותם להתאבד על המולדת….
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 14:18:48100+ על ההנהלה
עידן עופר
15 ינו 2018 16:22:47אם טיירון לו עושה את זה גם לוק יכול ולוולטון עוד יהיה ניסיון. לשחק בלייקרס כשמג׳יק שם זה שונה מאשר בקליבלנד. הוא לא ישלוט במועדון כמו שהוא עושה עכשיו עם הקאבס.
אם וולטון לא יפחד להעיר לו כשצריך אז הוא יסתדר עם לברון.
קימון LEP
14 ינו 2018 20:10:38מנחם טור פצצה!
בקטע של לוק וולטון חזרת על אותם נקודות מספר פעמים. ואני שואל:
האם זה לרפי ההבנה שבין גולשי האתר או בשביל הגאונים ש/בכותבי האתר?
מנחם לס
14 ינו 2018 20:20:51אני כותב רק עובדות
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 06:27:59זה לרפורמים שבינינו
דורון האסטבן
15 ינו 2018 15:23:51.1+ לאשך (חכה יש לי עוד באמתחתי שקשור לנושא)
MJ234523
14 ינו 2018 20:11:28תודה.
משום מה נראה שהמעורב בבוקר היה "רענן יותר"
נתן
14 ינו 2018 20:25:42מנחם לגבי הלייקרס אני מסכים איתך במאה אחוז שזה מג'יק שמוביל את המהלך של לפטר את לוק אבל אני לא מסכים בעליל שזה אשמתו של לוק שהמאזן של הקבוצה גרוע, הסיבה שהקבוצה נראית כל כך רע זה הרבה בגלל מג'יק ג'ונסון הוא יודע שמדובר במאמן צעיר וחסר ניסיון שההתקפה שלו בנויה רק על קלעי שלוש ותנועה ללא כדור ומג'יק החייכן לא נתן לו שום דבר לעבוד איתו לא קלעי שלוש ושחקנים שלא
נתן
14 ינו 2018 20:31:18המשך: שחקני iso כמו אינגראם, קלדוול פופ, קלארקסון, רנדל וכו, ומג'יק כל פעם מזיין תמוח על זה שהולכים להביא כוכבים בקיץ , שאינגראם הוא השחקן היחיד שלא יעבירו בטרייד ,ושרנדל וקלארקסון על הטרייד בלוק כאיחו מה מה זו דרך לנהל קבוצה איך ההערות המטופשות האלה אמורות לגרום לשחקנים להרגיש, הדבר היחידי שאני רוצה זה שמג'יק הארור הזה יסתום ת'פה שלו ויעשה מהחכים בשקט ולא לצרוח לכל פינה על התוכניות שלו
Berch
14 ינו 2018 20:31:55הפופ גדול.
אני יכול גם לענות כזו תשובה משובחת אבל יקח לי איזה 3 ימים…. 🙂
נתן
14 ינו 2018 20:34:03ודרך אגב לדעתי מג'יק רוצה להיפטר מכל מי שהיה בתקופת ג'ים באס ומיץ' קופצ'אק (חוץ מאינגראם)
הייט אשברי
14 ינו 2018 20:36:53מי בכלל אמר שהשיקוץ בדרך ללייקרס ? ושהלייקרס רוצים אותו ? הכל קש וגבבה .
אין לי מושג מה מג'יק חושב , אבל אני בהחלט חושב שלוק עושה עבודה טובה בלייקרס , בהתחשב בכך שיש לו חומר שחקנים צעיר וחסר ניסיון .
משחקים רבים הלייקרס הפסידו על חודה של נקודה או סל , והרקורד שלהם בהחלט סביר .
Dani din
15 ינו 2018 14:56:06אתה באמת חושב שמאמן טוב אחר לא היה מוציא יותר מהחומר שחקנים הזה? נניח שסמרט היה המאמן. אני בטוח שהם היו במצב הרבה יותר טוב.
הרעיון הוא לא להיות סביר בעבודה. זה לא עבודה ברשות הגנים של פתח תקווה. משלמים מיליונים לוולטון והוא לא מראה שום אימפקט
מומי שאוהב חציל בטחינה
14 ינו 2018 20:38:56מג’יק חיים של מומי צריך להוכיח שיש לו את זה
וולטון לא מצליח להוציא מיץ מהסלע בקושי מים מהברך
אוהד
14 ינו 2018 20:58:53מעורב הופס רק על לברון אני יכול לנשוך את השפתיים.
אבל מעורב רק על משפחת בול זה כבר מוגזם
Trusttheprocess
14 ינו 2018 21:00:13בראיין וינדהורסט הוא לא אנאליסט
הוא לא חשוב
והוא לא מוערך
הוא בסך הכל עוד ראקון שחיפש בפחי הזבל של לברון ובנה מזה קריירה
ולפי איך שהוא נראה הוא אכל את כל הזבל
מנחם לס
14 ינו 2018 21:25:29לי הוא נראה הרבה יותר טוב ממך
Trusttheprocess
14 ינו 2018 21:31:51צודק
לוינדהורסט יש סקס אפיל של כריס כריסטי.
בן אדם מבוגר לא מסוגל לשלוט במה שהוא אוכל ולטפל בעצמו
שלא לדבר על ההשפעה של האוביסיטי על הבריאות
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 06:29:15100+
דדי
14 ינו 2018 21:21:56Top 5 players by Defensive Player Impact Plus-Minus so far this year —>
Andre Roberson: +3.2
Lonzo Ball: +2.8
Dwight Powell: +2.7
Rudy Gobert: +2.4
Al Horford: +2.4
… It has been a weird year lol
12:58 PM – 12 Jan 2018
מנחם לס
14 ינו 2018 21:26:24כל הכבוד ללונזו. אני אומר נזאת בכל הרצינות
שעיה
15 ינו 2018 00:26:32אני לא איש של סטטיסטיקות אבל אני מזהה זהב כשאני רואה אותו. יש משהו בלונזו שאין באף אחד אחר.
שי אבן צור
14 ינו 2018 21:26:02לפטר את וולטון יהיה צעד מאד לא חכם בעיני וזה למרות שאני ממש מצפה לראות את פיזדייל חוזר לעמוד על הקווים.
מנחם לס
14 ינו 2018 21:30:55שיהיה עוזר מאמן. לדעתי התפקיד גדול עליו מדי
רפיקי
14 ינו 2018 21:36:40ואוו לא זוכר מתי בפעם האחרונה פופ דיבר על מאמן בכזו הערכה
(כנראה כשהוא דיבר על קר)
מקווה שהוא לא עושה את זה רק כי הוא שונא את לבאר
דקסטר
14 ינו 2018 21:39:07אולי באמת יהיה סופסוף מאמן בלייקרס ולא כל מיני שפני ניסיונות.
הייתי בעד לתת לוולטון את הצאנס אבל הוא לא הוכיח שיש לו את זה
החיים דינמיים והוא יסתדר גם בלי הלייקרס, או בתור ע.מאמן ראשי.
אף אחד לא חייב לרף אחד.
עושים מה שטוב למערכת.
מנחם לס
14 ינו 2018 21:42:26אם הלייקרס לא פועלים מהר, הקאבס ייקחו את פיזדייל. זאת דעתי.
דקסטר
14 ינו 2018 21:46:35אני גם חושב
הלייקרב בורחים יותר מדי מהד.נ.א שלהם.
במקום להיות רוצחים ושנואים הם מתנהגים כנו שבט צופי רמת גן
האחד
14 ינו 2018 21:43:04למישהו יש מושג מה קורה עם איוויקה זובאק (זובאץ'?)?
אני זוכר שלפני שני קיצים היה פרוספקט מאוד מאוד מבטיח בסאמר ליג של הלייקרס, ומאז הבנאדם לא רואה פארקט…
מישהו מעכברי הלייקרס יכול לשפוך אור על למה הוא לא מקבל דקות?
דקסטר
14 ינו 2018 21:45:10בקצרה.
לא רק שלא השתפר אלא הלך אחורה.
בקיצור לא מספיק טוב
אסף
15 ינו 2018 17:17:34דקסטר חלק לא באשמתו אגב כשהלייקרס החליטו מתחילת העונה לקבור אותו אפילו אחרי בוגוט שבנתיים שוחרר.
Zivke
14 ינו 2018 21:52:54לא יודע לגבי וולטון, אבל אם יש מאפיין אחד בולט בקריירה של לברון ג'יימס לעומת יתר הגדולים זו העובדה שהוא מעולם לא שיחק (וכנראה לא מעוניין לשחק) בשביל מאמן דומיננטי. לא מבין איך בדיוק פיזדייל מודל 2017 אמור לפתות אותו לחתום בלוס אנג'לס…
גור גולן
14 ינו 2018 22:08:41תודה על הטור הנהדר!!
אני גם חושב שצריך להעיף את וולטון בגלל שהוא אדיש !!! די אני לא יכול עם האדישות הזאת. בהתחלה ממש האמנתי בו ובשיטה אבל מרגיש לי שהקבוצה כרגע היא נטו יכולת אישית.
אני לא מכיר כל כך פיזדייל אם אפשר לפרט איפה אימן , כמה רקורד וכו…
בכל מקרה ללייקרס מגיע מאמן טוב יותר!!! וולטון לא מתאים!!
Benjo
14 ינו 2018 22:30:32אחלה טור תודה רבה דוק. אני כמובן לא חושב שיש איזה שהיא בעיה בלייקרס חוץ מנסיון שחסר להם. אבל איך שהעניין המדהים הזה מתפתח נראה לי שהלוואר בול הזה שהצליח לדחוף ללייקרס את הבן שלו (רק להזכיר היו על הלוח עוד כמה שמות של פוינט גארדים שכרגע ברור שהם טובים מהבן שלו למשל דניס סמית – זה סוג של חלום לדמיין את הקבוצה הזאת כשבמקום לונזו יש שם את דניס סמית- לא? )- ידחוף אחרי כן גם את השניים האחרים וכשהלייקרס לא יתפקדו הוא בעצמו פשוט יחליף את מג'יק בתפקיד. נראה לי שזה הכיוון חד משמעי שאליו הלייקרס צועדים. זה סיפור הזוי רק בהוליווד יכולות לקרות כאלה שטויות.
Benjo
14 ינו 2018 22:36:42לפני שמתנפלים עלי זה כמובן ציניות אבל יש משהו גרוטסקי בכל ההתנהלות הזאת כן לברון או לא לברון .
Wave bull bul
14 ינו 2018 23:53:19עם כח הכבוד דוק
ויש כבוד
שטויות במיץ גויאבה מעורבבת בסלרי
וולטון יקבל לפחות שלוש שנים וייבחן בסוף העונה הבאה
כל השאר מוץ וגבבה
ולמי ששאל על זובאק שגיימס וורתי קורא לו זובי
הוא משחק מדי פעם בג׳י ליג אבל לא מצליח לבלוט
הסיכוי היחיד שלו להישאר הליגה זה לכמץ את התכונות האובות של החד קרן בניו יורק
שלשות ומיד ריינג וחסימות בהגנה
שעיה
15 ינו 2018 00:30:39הטור הזה הוא קשקוש מבית מדרשו של וינדהורסט הטמפיט. וולטון עושה עבודה לא רעה. וולטון נראה לי כמו רץ למרחקים ארוכים. צריך לתת לו לסיים את העונה בשקט ולקבל החלטות בסופה.
The king russell
15 ינו 2018 00:34:35תודה רבה מנחם
אלי לס
15 ינו 2018 00:53:21מי בכלל רוצה את המכוער בלייקרס?
נגיד שהיו מביאים אותו כשהיה בשיא שלו (וגם אז הייתי משהה את האהדה שלי) אבל עכשיו? כשהוא בירידה והיא רק תהיה תלולה יותר בהמשך?
שעיה
15 ינו 2018 01:01:56איך אתה מגדיר את הטרייד של קוזמה ולופז תמורת מוזגוב וראסל הליצן? צופי רמת גן מתמרנים טרייד כזה? מה לגבי ההחלמה של קולדוול פופ? תן להם זמן. בונים שם קבוצה.
שעיה
15 ינו 2018 01:02:30התגובה לדקסטר.
דקסטר
15 ינו 2018 01:30:43בונים קבוצה עם 2 סופרסטארים. כל השאר זה מזמוזים.
בוא נחכה ונראה. אני מאוד מקווה שלא יאמינו להייפ כמו של אנשים כמוך ויחתכו בבשר החי.
(ואני מבין מאיפה אתה מגיע)
העולם לא מתגמל שחקנים שמרנים מדי- לא בספורט, לא בנדלן, לא בפוקר ולא במלחמה.
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 06:41:10האדמה מתחת לשיקוץ מתחילה לבעור והוא מתחיל להפעיל את מלחכי פנכתו (גיא?!) ולעשות את המניפולציות הרגילות שלו, בדרך ליעד הבא.
הלייקרס יהיו מפגרים להיפרד מוולטון כעת ואני בטוח שזה בכלל לא על הפרק.
הם צריכים להתנהל בחוכמה ובזהירות כי יש להם דבר טוב ביד שקרוב להבשיל, עם התוספות הנכונות.
מקווה שמג'יק מספיק חכם וחזק אופי להתנגד לרצונו של השיקוץ להשתלט על הלייקרס ושלא יהיה זה שיציל אותו מהחורבן המתקרב של קליבלנד, ובכך יחריב את הפרויקט היפה של הלייקרס בראשיתו.
הייט אשברי
15 ינו 2018 07:35:00לכל מי שיש ספק – השיקוץ המקורי לא הולך ללייקרס. עיניו נשואות להתחבר עם בבואתו מעיר הטילים . בשנה הבאה – 2 שיקוצים בכרטיס אחד – 2 בטלני הגנה שיתנו למבא'ה מוטה ולשוויצרי לעשות את העבודה השחורה.
ותזכרו איפה קראתם על זה לראשונה .
הייט אשברי
15 ינו 2018 07:37:33הסיבה ? השיקוץ המקורי מחפש טבעת – ומהר . זה יהיה השיקול העיקרי שלו . מה גם שחברו הטוב CP3 כבר משחק שם .
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 07:40:54אני מאוד מקווה. תמיד עדיף לרכז את השנאה במקום אחד
אסף
15 ינו 2018 17:19:05נראה לי שבשביל סיכוי טוב לטבעת השניים יספגו את זה ,בעצם שלושה יחד עם טאקר מלך הפחים הבלתי מעורער.
רן הנרגן
15 ינו 2018 07:47:05בחירת שחקנים לאול סטאר.
יש סיכוי שדרימונד גרין לא יבחר? בתור אוהד ג"ס אני מעדיף שינוח מחד ויטען רגשות קיפוח מאידך. זה רק יעשה לו טוב.
פיני
15 ינו 2018 08:09:44לחמישיה או ל-12?
בחמישיה קשה לראות אותו, יש מקום ל-3 בפרונט-קורט, ולפניו יש KD, AD וקאזינס, בלי ספק הכי טובים. ואח"כ KAT, יוקיץ', אדאמס, פול ג'ורג', LMA. מניח של-12 הוא ייכנס, ובטח גם יקבל הצבעת קהל גדולה.
amitlahev
15 ינו 2018 09:24:52תודה על אחלה מעורב. אני לא יודע אם פיזדייל יצליח לשנות את המאזן הנוראי של הלייקרס אבל בכל מקרה זה לא יכול להימשך ככה חייבים שם שינוי, עם וולטון או בלעדיו.
אוהד ס"א
15 ינו 2018 11:31:23הסיבה היחידה שלוק וולטון ילך הביתה זה צבע העור שלו.
לא הכדורסל שלו.
כבר ראינו את לברון זורק מאמן מתחת לגלגלי האוטובוס בגלל שהוא לא גדל ב- HOOD ולא היה בצבע הנכון.
ייתכן שמג'יק חושב שיווקית. הוא רוצה את לברון או HOF אחר בקבוצה. הוא לא רוצה מודל של קבוצה שבנה סטיב קר (שוולטון הוא תלמידו).
הוא לא רוצה קבוצה "חכמה" או לבנה מדי (בוסטון?) הוא רוצה שאו טיים.
ואת זה וולטון לא ייתן, אבל לאבר כן.
אבל אין לזה קשר לכדורסל.
הלייקרס שחו יותר מדי שנים בחרא מכדי להיות קבוצת פליאוף לגיטימית.
זה ייקח להם עוד עונה או שתיים, אבל למג'יק אין זמן. הוא רוצה תוצאות כאן ועכשיו, כולל הנחתת כוכב מספיק גדול + החברים שלו
האווי לאסוף
15 ינו 2018 12:24:53תודה על המעורב
ראיתי את המשחק האחרון של הלייקרס, מול דאלאס (מן הסתם זה לא מדגם מייצג), ואני חייב לציין שלא ראיתי שם קבוצה בלתי מאומנת. לפרקים היא נראתה הרבה יותר מאומנת מדאלאס של קרלייל, וזה אומר משהו.
בקשר לסטטיסטיקה של בול, עקבתי אחריו בהגנה והוא בהחלט הראה דברים טובים, אבל בחלקים גדולים של המשחק הוא נקט בשיטת הנפלד בהתקפה, כלומר לעלות למעלה ולהתחבא באיזושהי פינה. מילא הקליעה, ציפיתי לראות קצת יותר מעורבות, קצת יותר דרישה לניהול המשחק
דדי
15 ינו 2018 14:31:44וולטון עושה עבודה מצויינת בתנאים סופר קשים.
כשהקבוצה בריאה, ולא סובלת מלוח משחקים קשה בטירוף בחודש דצמבר ספציפי, היא משחקת טוב מאד וגם מביאה תוצאות מצויינות שכוללות הרבה פעמים הפסדים צמודים – כמו ש"אמור" לקרות לקבוצה צעירה.
ווינדהורסט שכל מה שיש לו למכור זה העובדה שהוא סוג של דובר של לברון, פשוט לא מבין את המצב.
הלייקרס בחרו לא להגיב לדברים של לבאר בול כדי לא לתת לו ולשום דבר שהוא יגיד בעתיד, משקל וחשיבות – ובצדק.
מי שגם ראה את הקליפ המקורי יודע שמה שלבאר אמר לא היה כזה דרמטי כמו שבאי אס פי אן עשו מזה כדי לקבל קליקים.
אז ווינדהורסט טועה וחושב שזה אומר שהלייקרס לא תומכים בוולטון.
זכותו.
ברור שאם לברון יגיד אז וולטון יוחלף, ודי ברור שזה יהיה פיזדייל אם דבר כזה יקרה, אבל אין בזה שום סיפור אמיתי. זה נכון בערך לגבי כל קבוצה שפופ לא מאמן אותה…
חוץ מזה, לא מג'יק ולא פלינקה החתימו את וולטון, אבל מעבר לזה אני מקווה ומאמין שלברון בכלל לא יתקרב ללייקרס.
הלייקרס עשו 15 נצחונות במחצית הקשה בהרבה של העונה שלהם. שחקנים חשובים בסגל מוטרדים מהחוזה הבא שלהם, אחד מהם התרסק לחודש שלם שבו נכנס ויצא מהכלא, הצעירים מראים גרף של התקדמות ועם זאת הם נדרשים להרוויח את הדקות שלהם. והכל תחת הלחץ של לוס אנג'לס, מג'יק, ולבאר בול.
אי אפשר לבקש הרבה יותר.
עידו גילרי
15 ינו 2018 14:38:35אפשר בטח שאפשר. תיכף יבוא דקסטר ויסביר לך שאם רק היו להם ביצים שם בהנהלה הם בקלות היו הופכים את בול,אינגראם ראנדל קלארקסון ונאנס לקרי,גריק פריק ואנתוני דיוויס כשלברון יצטרף בקיץ.
דדי
15 ינו 2018 14:44:01ומה שעוד יותר מדהים הוא שהם היו מצליחים לעשות את זה למרות שבול, אינגראם, ורנדל הם באסטים.
דורון האסטבן
15 ינו 2018 15:11:49יפה דדי וגילרי, משוכנע שוולטון מצוין,
יתכן ושילוב של הרוגע שהוא יתרון גדול באימון של וולטון
(ראו בראד סטיבנס)
וסהרה והטמפרמנט של פיזדייל, (כעוזר)
הם מתכון מנצח.
לדעתי יצליחו יותר בחצי השני של העונה.
דורון האסטבן
15 ינו 2018 15:14:44התכוונתי שגם לרגיעה ומתוכה מחשבה בהירה
וגם סהרה פנימית ומתוכה יצירה
2 התכונות טובות לאימון.
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
15 ינו 2018 15:01:11100+
אסף
15 ינו 2018 17:22:28לא יודע אם וולטון עושה עבודה מצוינת אבל טובה בהחלט כן, היעד כרגע הוא לתת לצעירים להתפתח בעיניי השנה ולנסות לחזור למחוזות הרלוונטיות עם 30-35 נצחונות. כרגע הוא לגמרי בדרך לשם…
דורון האסטבן
15 ינו 2018 15:17:38מנחם תודה על המעורבים והטורים האחרונים,
כולל החוש הומור של הגיליוטינה
(מכיר אותך מספיק שנים שאתה מתכוון ברצינות ובכל זאת מחייך),
אחלה אתר
אסף
15 ינו 2018 15:31:53אם פופ היה עונה אחרת לשאלה האחרונה הייתי מופתע…
דורון האסטבן
15 ינו 2018 15:55:37השילוב של דדי וגילרי בשיחות ענק..
כמו אשך וג'וג'ו (יש לי עוד חשבון עם מי שהפסיק את השיחות
הללו בחוסר טקט משווע אבל הוא לא מודע) ממש מתגעגע,
שיחות מושלמות, ליידי של הוד בהבנת כדורסל ובכלל
והאשך יוצא ג'נטלמן שלא הייתם מאמינים.
אפלטון ודובי
מומי/מידן שבטרפיה אומנותית עונה ומרגיע את הדוק.
גילרי והממזר
הממזר ואפלטון
הממזר עם לא יודע מי.. (בלתי מזוהים חביבים בלילות)
שיחות נפלאות
אז אם הפרעתי לדדי וגילרי, סליחה אנא תמשיכו,
ההומור מככב ועוד איך אצל כל המוזכרים ונוספי ששחכתי.
יוסי
16 ינו 2018 00:44:30הסגל של הלייקרס הוא 2-3 מהסוף בליגה ואנשים פה עשו מהם וואו וואו. מעט מאמנים יכלו להוציא יותר מהסגל הזה והם נמצאים בקבוצות החזקות באמת של הליגה. אם רוצים להחליף את וולטון זה אכן רק פוליטי לפיתוי לברון ושום דבר שקשור לביצועים.
דדי
16 ינו 2018 14:05:16https://www.youtube.com/watch?v=g2ik2q878dA