ההיט מארחים את מילווקי, ניו אורלינס בניו יורק, אינדיאנה בפיניקס ופורטלנד במינסוטה במשחקי יום ראשון / עמית טבול

יום ראשון בפתח וכולנו במתח. מומי יצא לחופשה ללא תשלום (שיחת ועידה עם אלפסי ויהודה שישליק) ומינה את עבדכם הנאמן למחליף.

4 משחקים יש לנו היום, שניים מהם בשעות המותאמות לבני אנוש. קרב מזרחי מעניין צפוי במיאמי, חד גבה מבקר את חד קרן, מינסוטה תנסה להמשיך את המומנטום מול פורטלנד ואינדי תקווה לא למעוד מול פיניקס.

 

20:00 – מיאמי היט (17-24, מקום 4 במזרח) – מילווקי באקס (19-22, מקום 6 במזרח)

לדעתי המפגש המסקרן של הערב בין הלוחמים השורטים של ריילי את ספולסטרה נגד הכישרון של מילווקי.

מיאמי מוציאה מים מן הסלע. בדומה לשנה שעברה, הקבוצה התחילה את העונה בצורה מגומגמת אבל משתפרת ככל שהעונה מתקדמת, רק שהפעם הם נכנסו לעניינים הרבה יותר מוקדם. מה שיותר מרשים זו העובדה שהם עושים זאת למרות פציעות של שחקני מפתח. ווייטרס גמר את העונה, ווינסלו פצוע יותר משהוא משחק (ייתכן שישותף הערב לאחר תקופה ארוכה על אזרחי) וגם ווייטסייד החמיץ לא מעט משחקים. שחקנים נוספים משחקים עם פציעות טורדניות. לדוגמא טיילר ג'ונסון. ההיט עם 7 ניצחונות רצופים וגם לפני הרצף היו בתקופה טובה כשהם רושמים בממוצע 2 ניצחונות על כל הפסד.

אז איך הם עושים את זה? בעיקר בזכות מאמן טוב, גאוות מועדון ושחקנים משלימים מחויבים ומחויכים. העיקריים שבהם: ג'ונסון & ג'ונסון (ג'יימס וטיילר), ג'וש ריצ'ארדסון, וויין אלינגטון והרוקי באם אדבאיו. אם מצרפים אליהם את דראגיץ' שחזר להציג יכולת טובה ואת ווייטסייד שהוא אחד הריבאונדרים והחוסמים הטובים בליגה, מקבלים יחידה מוגבלת (קולעים 101 נק' על 100 פוזשנים, מקום 27 בליגה) אך לוחמת שלא מוותרת על אף משחק (מקום 6 בליגה בהגנה עם ספיגה של 102 נק' על 100 פוזשנים).

מנחם ואחרים משווים את מיאמי לדאלאס. זה לא מפתיע שכן גם המקבילה המערבית מוציאה יותר מ-100 אחוז מהסגל שלה ומציגה שיפור לאחר התחלת עונה גרועה. מיאמי לא נותנת לעונה לברוח למרות ההתחלה המהוססת והפציעות המרובות. הם משיגים ניצחונות על קבוצות יותר מוכשרות מהם. כבוד.

כדאי לשים לב לוויין אלינגטון שמקבל לא מעט דקות, תופר מעל 3.5 שלשות למשחק בחודש האחרון ומבסס את עצמו כאחד מקלעי השלשות המובילים בליגה.

בצד השני יש לנו את מילווקי שבנתה לעצמה ביג טרי חביב מאז הטרייד של בלדסו. השלישיה שלהם כוללת את הפריק, מידלטון ובלדסו. האחרון השתלב היטב במערכת וכל מה שנותר זה לקוות שיישאר בריא, דרישה קצת מוגזמת לאור היסטוריית הפציעות האיומה שלו. הצוות המסייע לא רע וכולל את ברוגדון המצוין, הנסון וסנל. מעבר לכך הסגל די דליל ולא מתאים לרמות הגבוהות של הפלייאוף. דרוש סטרץ' 4 רציני ושחקן נוסף לעיבוי הרוטציה. הצבאים קולעים ב- 48.5% מהשדה (מקום שלישי בליגה) אבל מאפשרים 47.3% מהשדה ליריבות שלהם (מקום 25 בליגה). מילווקי לא מצליחה לרשום רצפים של יותר מ-3 ניצחונות (הפעם היחידה הייתה אי שם בנובמבר) וכרגע כושלת במשימה העיקרית שיועדה לה: פלייאוף עם יתרון ביתיות. הם חייבים להימנע מהפסדים לקבוצות חלשות מהם ומדי פעם להמשיך לעקוץ קבוצות חזקות.

המשחק הערב קשה לחיזוי. מצד אחד מיאמי בתקופה טובה יותר, משחקת בבית ומקבלת חזרה את ג'יימס ג'ונסון שחוזר מהשעיה לאחר קרב אגרופים מול איבקה. מצד שני מילווקי מקום 1 בליגה בלהרוס ליריבות רצפים של ניצחונות והם לא צפויים בעליל.

הראש אומר מיאמי, הלב אומר מילווקי.

ההימור שלי: מילווקי ב-5.

 

 

22:30 – ניו יורק ניקס (23-19, מקום 10 במזרח) – ניו אורלינס פליקנס (20-21, מקום 8 במערב)

עוד משחק מסקרן הערב, גם הוא בשעה נוחה.

הניקס, שנמצאים בתקופה לא טובה, ניצחו רק 2 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם. הגורמים העיקריים לכך הם הפציעה של טים הארדווי ג'וניור ואחוזי קליעה לא טובים של פורזינגיס. הלטבי החל את העונה בסערה כשהוא מעמיד ממוצעים פסיכיים ומרווה נחת רוח לכל מי שבחר אותו בפנטזי. מאז מים רבים זרמו בהדסון והלטבי חזר לפרופורציות, שגם הן לא רעות באופן כללי, אבל בהתחשב בסגל שאיתו קשה לבנות על הקבוצה.

הארדווי חזר מפציעה במשחק הקודם וקלע 16 נק' ב-25 דקות עם אחוזים טובים. זה סימן טוב לניקס שמחפשת בנרות שחקנים שיודעים לשים את הכדור בסל. קורטני לי הוא אחד מהם. הגארד הצנוע נמצא בעיצומה של עונה מצוינת ומלבד הגנה טובה ואופי נוח הוא יודע לקלוע כשצריך. ג'ארט ג'ק הוותיק אמנם לא נמנה על השורה הראשונה של הרכזים בליגה אבל בהחלט עונה על המצופה ממנו ואף מעבר לכך. מייקל ביזלי הוא המרענן הרשמי של התפוח הגדול בעונה זו. הפורוורד המושמץ חווה עונת קאמבק מרשימה למדי, קולע בחודש האחרון 18 נק' למשחק ב-54% מהשדה עם כמעט 7 ריב', 2 אס' וקרוב לחטיפה ובלוק בערב נתון.

ניו אורלינס ממשיכה להתייצב סביב 50% אחוזי הצלחה, נתון מאכזב עבור קבוצה המחזיקה את צמד הגבוהים הטוב והמוכשר בליגה. דייויס נוטה להיפצע פעם בכמה משחקים וזה גורם ל- usage גבוה מאוד של קאזינס והפסדים מיותרים נגד קבוצות כמו ממפיס. הבעיה היותר גדולה של הפליקנס היא בעמדות הגארד. מלבד ג'רו הולידיי שנותן עונה מצוינת, אין עוד גארדים שניתן לסמוך עליהם בצורה עקבית. איטואן מור ודריוס מילר מציגים משחקים טובים לפרקים אבל זה לא מספיק, במיוחד כשיש לך שחקן כמו רונדו שאתה לא יודע מה תקבל ממנו התקפית.

במפגש הקודם הניקס ניצחו בניו אורלינס ב-2. האם הם ישלימו סוויפ עונתי על השקנאים? קשה לדעת. הניקס קבוצה ביתית שחייבת ניצחונות כדי להישאר רלוונטית בדרך להדחה בסיבוב הראשון בפלייאוף. ניו אורלינס גם היא חייבת ניצחון כדי להישאר במקום השמיני באזור הצפוף בו היא נמצאת ואף להתקדם על חשבונן של פורטלנד ודנבר.

התחזית שלי: ניו אורלינס ב-8.

 

3:00 – פיניקס סאנס (27-16, מקום 11 במערב) – אינדיאנה פייסרס (20-22, מקום 8 במזרח)

מפגש ראשון העונה בין שתי הקבוצות. אינדיאנה מגיעה מעודדת אחרי ניצחון דחוק על קליבלנד בסיומו של קאמבק מרשים מפיגור 22. הפייסרס יוצאים מתקופה לא טובה בה הפסידו 5 משחקים ברצף שהחל סמוך לסיום השנה האזרחית. אולדיפו מציג יכולת מצוינת ומבסס את עצמו כאחד מהשוטינג גארדס הטובים בליגה. שחקנים כמו טרנר, יאנג, בוגדנוביץ', סאבוניס, ג'פרסון ,סטיבנסון וג'וזף משלימים פאזל איכותי ועמוק. הקבוצה גרמה להרבה אנשים לאכול את הכובע. רבים לא ציפו שתתקרב לפלייאוף. העניין הוא שעם האוכל בא התאבון וכרגע אני די מאוכזב שהם רק במקום השמיני. הקבוצה חייבת לייצר ריצות של ניצחונות כדי לשפר את מצבה בעיקר לאור העובדה שבמשחקי החוץ המאזן של הפייסרס שלילי.

פיניקס גם השנה לא תגיע לפלייאוף. קבוצה שההגנה שלה ממוקמת במקום האחרון בליגה (112.1 ל-100 פוזשנים) לא יכולה להגיע לשם.

מה שהם יכולים לעשות זה להמשיך לפתח את הכישרונות הצעירים שלהם. בוקר כבר מוכיח את עצמו, כריס משתפר ככל שמתקדמת העונה וגם ג'קסון מציג יכולת לא רעה במשחקים האחרונים.

בוקר וטי.ג'יי וורן הם הסקוררים העיקריים בקבוצה עם 25-20 נק' למשחק. אחריהם יש צניחה משמעותית. כדאי לשים לב לדראגן בנדר שמנצל את הפציעה של כריס (כנראה שכריס גם היום לא ישחק) ורושם מספרים יפים כולל 20 נק' ו-6 שלשות על הראש של יוסטון.

בימים כתיקונם הייתי מהמר על תבוסה לפיניקס. העניין הוא שבאינדי מיילס טרנר לא ישחק וגם סאבוניס בספק.

התחזית שלי: אינדי ב-10.

 

 

4:00 – מינסוטה טימברוולבס (16-28, מקום 4 במערב) – פורטלנד טריילבלייזרס (20-22, מקום 7 במערב)

מינסוטה נמצאת במקום הרביעי עם פזילה למקום השלישי אותו מאיישת סן אנטוניו (הפרש של חצי משחק). נראה שהזאבים מוצאים את הכיוון שלהם עם רצף של 4 ניצחונות בהפרשים הגבוהים מ-10, כולל ניצחון משכנע על קליבלנד ב-28 הפרש וניצחון על אוקלהומה סיטי ב-16 הפרש. בשנת 2018 קשה מאוד לקלוע נגדם מעל 100 נקודות.

ג'ימי באטלר הוא האיש של מינסוטה בהגנה וגם בהתקפה. ג'ימי באקט קולע כמעט 23 נק' למשחק בשבועיים האחרונים עם 5 ריב' ו-6.5 אס' אבל הנתון המשמעותי הוא כמעט 3 חטיפות למשחק. בהחלט מרשים. קארל אנטוני טאונס ואנדרו וויגינס משלימים שלישיה קטלנית שאם היא מתחברת – קשה מאוד להתמודד מולם. גיבסון וטיג משלימים חמישיה חזקה מאוד שמשחקת דקות מרובות. הספסל חלש מאוד בעיקר בגלל מחסור בדקות משחק. אני לא רואה איך הזאבים עוברים יותר משני סיבובים בפלייאוף במקרה הטוב.

מהעבר השני יש את פורטלנד שתמונתה מופיעה בערך "בינוניות" במילון אבן שושן. בדומה למינסוטה גם לפורטלנד חמישיה חזקה. לילארד ומקולום מהווים את אחד מהקווים האחוריים הטובים בליגה. נורקיץ' משלים שלישיה לא רעה אבל חייב לשפר את האחוזים שלו מהשדה שעומדים על 46% בלבד – מעט מדי עבור סנטר שלא זורק מבחוץ. השנה פורטלנד נהנית מיכולת טובה של שבאז נאפייר שיכול לשחק עם כל אחד מצמד הגארדים הפותחים ואף גילה יכולת מצוינת כשחקן חמישיה בהיעדרו של לילארד. טרנר ואמינו (השתפר מאוד השנה מחוץ לקשת) שחקנים חביבים אך שוב – בינוניים מאוד ומוגבלים התקפית, שלא לדבר על הארקלס, וולנה ואד דייויס.

המשחק חשוב לשתי הקבוצות. אני אלך עם הקבוצה הביתית.

מינסוטה ב-12.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. בשקט בשקט, מיאמי כבר 7 משחקים מעל 500, והניקס מצד שני מפשלים בעיקר בתקופה שאחרי הכריסטמס כמו בכל שנה.

  2. תודה רבה. עם אלינגטון יש לי בעיה. הוא זורק כ"כ הרבה שלשות, אבל יותר מידי אירבולים. מה שנראה הרבה פעמים כבחירת זריקות לא טובה

    1. כל עוד הוא קולע במעל 40% מחוץ לקשת שימשיך לשגר חופשי. שיזרוק אפילו עוד איירבול או שניים אם הוא רק רוצה.

          1. עניין אותי אם זה רושם שלי, או שבאמת הוא זורק % איירבול גבוה. (שאז ודאי יש פה בעיה שאפשר להגדיר אותה)

          2. אם נאמר שביציאה מחסימה הוא קולע ב% רע, כך שאפילו הוא לא מגיע לטבעת או בסיטואציה מסויימת אחרת הוא לא פוגע, הוא צריך לא לזרוק באותה הכמות מאותו המצב.

            לא מבין איך זה שכיום יש לו אחוזים טובים לא מצדיק להבין אם אפשר להעלות אותם עוד, ע"י קבלת החלטות טובה יותר.

    2. הרבה איירבולים? לא יודע איזה אלינגטון אתה ראית.. הבנאדם מומחה בתנועה ללא כדור, וכמעט כל הזריקות שלו הן זריקות יחסית טובות, והוא קולע אותן מעולה. בנוסף הוא ממגן בינוני מינוס בעונה שעברה הפך למגן קבוצתי מצוין.

  3. תודה רבה על הפריוויו אני חושב שדראגיץ' אחד מחמשת הרכזים הטובים בליגה
    הוא אנדרייטד משום מה – כלומר מוערך אבל לא מספיק כדי לתת לו את הכבוד בים הטובים ביותר. ההשפעה שלו על הקבוצה היא ענקית והוא מנהיג גדול

    1. פול, קארי, ווסטברוק, הארדן, וול, לילארד, קיירי, לאורי, תומאס, קונלי – איזה 5 רכזים נופלים מדראגיץ'?
      אני אפילו לא מציין את קמבה והולידיי ורג'י ג'קסון ודיאנגלו ראסל שלדעתי לא נופלים ממנו במקרה הטוב.

  4. אני לא יודע מה עדיף שניו אורלינס יקחו היום ויפסידו לאחר מכן פעמיים או שיפסידו היום וינצחו אחר כך משחק ויפסידו את לשאחריו… הם חייבים להיות על 50% פשוט פסיכי!

  5. כ"כ מדכא לראות משחק כדורסל עם סקור של משחק כדורגל…

    2 קבוצות NBA שמתיימרות להיות בפלייאוף… עם סקור נמוך יותר משל משחק כדורסל אירופאי. שלא לומר סגנון יווני.

    פשוט גועל.

    היט-באקס.

    כבר עדיף לראות את חיפה-אשדוד

  6. חידה:

    לפניכם תוצאת מחצית של 2 משחקים כדורסל
    המשחק הראשון – 43-41
    המשחק השני 53-42

    נחשו איזה משחק הוא NBA ואיזה משחק הוא בליגה הישראלית….

    טוב נו, די שקוף.

    אז הפועל תל אביב-נהריה, ב20 דקות, נתנו סקור של 95 נקודות.
    מיאמי-מילווקי ב-24 דקות נתנו סקור של 84 נקודות.

    לך תבין.

      1. מיאמי הנוכחית היא אישה חרוצה, טובה, חייכנית, ואמא טובה.
        מיאמי של האליפות היתה הפילגש שריגשה אותך ונסעתם ביחד לפאריז
        מיאמי הנוכחית היא חווה אלברשטיין, מיאמי של לברון היא איימי וויינהאוס
        🙂

        1. מיאמי הנוכחית היא בחורה רגילה למראה שכל דקה במחיצתה היא כיף טהור עם המון הפתעות נעימות
          מיאמי של אז זאת הבחורה שכל נים בך כמה אליה וכשהיא איתך אתה לפעמים בעולמות אחרים ולפעמים שבור לרסיסים

  7. יכולת התקפית מזעזעת אבל העיקר הניצחון. ההגנה, כרגיל, וורלד קלאס.

    מחר המבחן האמיתי – גם בק טו בק וגם שיקגו. יהיה מעניין.

  8. קבוצות שכיף להיות אוהד השנה – בוסטון מיאמי אינדיאנה שיקגו ברוקלין
    קבוצות שלא – קליבלנד אוקלהומה ניו אורלינס

    1. שבלדסאו מידלטון וברוגדון זורקים יותר או באותה כמות כמוהו אז יש בעיה בקבוצה,תוסיף לזה את עניין המאמן שלא באמת מאמן אלא נמצא שם על תקן גויאבה,ולא יודע להריץ תרגיל אחד ליאניס,אז סביר להניח שהוא ירד בתפוקה.

    2. יש לזה הסבר פשוט
      תסתכל על הusage שלו בתחילת העונה לעומת עכשיו:
      https://twitter.com/AllTheBucks/status/952671179827040256

      שוב בתור מישהו שעוקב אחרי מילווקי כל הזמן,לאנשים אין מושג כמה קיד הוא מאמן גרוע,אם אפשר לקרוא מאמן בכלל,ג'נטרי שהוא בתחתית החבית של המאמנים נראה כמו פופ בהשוואה אליו.

  9. דמרקוס בערב עגום 2 מ 10 מהשדה מתוכם 0 מ 4 מהשלוש 27 דקןת 7 נקודות. המבט שקנטר הביא לא אחרי הדאנק ששם לו על המוח בתחילת המשחק עירכר את הקאזינס שבו והכניס אותו לעצבים (קאנטר לא טלית שכולה תכלת הוא מכיר את המשחקים האלה יופי יופי). זאת הבעיה של קאזינס שחקן ענק אבל ניתן לערעור בקלות . ראש דפוק מזכיר קצת ראסל למרות שאצל ראסל אלה בעיות אחרות אבל באותו מישור / הראש.

  10. אפשר למצוא הרבה מאוד מן המשותף בין ניו אורלינס למילווקי,כוכב/2 כוכבים שמוקפים בשחקנים בינוניים שחושבים שהם יותר ממה שהם באמת,שני מאמנים שרק הטייטל של מאמן לפני השם שלהם זה פשע נגד האנושות,תוסיפו לזה ג'נרל מנג'רים שלא יודעים להקיף את הכוכבים שלהם במה שהם צריכים ובמקום זה זורקים חוזים על הנסונים,דלוודובות,אשיקים,וסולומונים למינהם,אבל בעוד שנתיים שדיוויס ויאניס יתחפפו,הם יתלוננו שהקבוצות מהשוק הקטן לא יכולות להחזיק כוכבים.

  11. ניו אורלינס פשוט קבוצה מוזרה. לא יודע מה הולך שם. ג'רו הולידיי אחלה שחקן, אטואן מור לא כוכב אבל שחקן חמישייה לגיטימי בליגה, קאזינס גם ביום שבהתקפה לא מתפקד ממש, עם 7 חטיפות ו-2 חסימות, דייויס עם איזה 40 נק', 13 ריב' 4 בלוקים ו-3 חטיפות ועדיין הם מפסידים לפאקינג ניקס.
    הקבוצה שאני הכי לא מצליח לפענח מה לא עובד שם. אם הם יורדים למקום ה-9 לקראת פברואר, צפי לטרייד על קאזינס גובר. ושיפטרו כבר מג'נטרי. הוא פשוט לא מתאים.

    1. זה היה יותר גבולי לדעתי, לא הייתי נותן עבירה בסיטואציה הזו במשחק. אבל לגבי ההאק של הארדוויי אין שאלה.

          1. איך עמד יציב ? ג'ארט ג'ק נדמה לי היה איתו.

            והחד קרן בא מאחור ונתן "באמפ" קטן עם הקרן למותן של הגבה.

            עושים פה פנקסאות של "דיוויס קלע אז לא נשרוק"

            אם היה מחטיא, מה אז ? כן עבירה ?

            זו בעיה רצינית בכל הליגה.

  12. והנה שוב ושוב הכלל הידוע:
    מי שכופה את הארכה, בדר"כ מנצח.

    גם היום – NO מסמנים W אחרי שהיו בפיגור רוב המשחק (ובחלק ניכר גם בפיגור דו ספרתי). עם רוטציה קצרה להחריד… 8 שחקנים, ניצחו.

    הולידיי ודייויס יצרני הנקודות הפעם.

  13. הפליקנס איכשהו הצליחו לצאת מזה. נראה שהולך להיות מאבק פלייאוף צמוד לכל אורך הדרך במערב.
    מי תיפול בסוף מבין דנבר, פליקנס, וקליפרס?
    אוקלהומה ופורטלנד כשרוניות מדי כדי לא לעשות את הפלייאוף אז זו תהיה אחת מהשלישייה. יש לי הרדשה ששוב דנבר אוכלים אותה.

  14. נגמר הפוטבול פתחתי את המשחק של הסאנס, סגרתי את הTV. פשוט ביזיון כל הארגון הזה, אני לא יודע אם מקונדו צופה במשחקים (אחרי זה אין תסריטשהקבוצה הייתה נבנית ככה), המאמן חייב לעוף שום שיטת משחק שום כיוון של הצעירים

    1. פשוט זוועה, העיקר דרגן באנדר הסופמור. נתן משחק שנים והופך לסופרסטאר. אני לו מופטה…. עוד שנתיים שלוש ביורוליג או שחקן משלים שלא מקבל דקות.

    2. מזעזע. וורן לא משחק פתחו עם ג'קסון ובנדר. ג'קסון 17 דקות 17 נק 7 מ 13 מהשדה 2 מ 5 מהשלוש. בןקר אחרי שהיה נפלא משחק קודם 3 מ 12 מהשדה 1 מ 6 מהשלוש.טיילר יולס לא שייך לליגה הזאת . בנדר 0 מ 7 מהשדה. את טייסון צ'נדלר אפשר לאפסן כבר (דיעה פרטית). הגנה מושג לא קיים. אני אוהב את הקבוצה הזאת ומבואס מהמצב שלה. כל פעם שחושב שהעוף חול הזה קם לתחיה הוא שוקע בחזרה. כל הצוות אימון צריך לקחת לשים על מטוס והופס הביתה. בזיון

      1. זהו נגמר. אני אומר את זו דעתי בלבד שהנכס האמיתי בקבוצה הזאת זה ג'קסון. בוקר מבין את זה מצוין ובשבילו זה pain in the ass זה עלול לאיים לו על המקס. וככה הוא מתנהג גם. מאז ה 17 נק ב 17 דקות ג'קסון לא קיבל שום אסיסט שום מצב קליעה נוח . כאילו הוא לא קיים על המגרש. מדהים שהצוות אימון רואה את זה ושותק. ולשם שינוי החלטתי להחזיק מעמד ולראות את כל הזועה =המשחק. היה קשה אבל ראיתי. נגמרה הזוועה נעבור לראות קצת את מיני

  15. באטלר טופ 5 בליגה.
    הקצב מצליח מעבר לכל ספקותינו ולעגינו.
    עדיין לא יביא את מיני לכלום, יתרסק בפלייאוף ומאמן מיושן ונוראי, אבל כרגע בהחלט מצליח ועל זה מגיע לו קרדיט גדול.
    פורטלנד – איך שפיזדייל פוטר הייתי קופץ על המציאה.
    סטוטס הגיע לתקרה כבר לפני שתי עונות.
    ליליארד הולך אחורה בהבנת המשחק.
    וחבל – יש להם פוטנציאל גדול ממה שהם מראים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט