מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס


1. הווריורס מתכננים שליטה ב-NBA לשנים הבאות! (למה לא לעולם ועד?)

אולי לא לעולם ועד, אבל לפחות לתריסר השנים הבאות משנת 2019-20, השנה שהוא יכול לעזוב אם הפליקנס תרצה או לא.

כיצד?

ע"י החתמת האיש הזה שבתמונה!

*

*

הגולדן סטייט ווריורס לא מתכוננים לשקוט על שמריהם. שתי האליפויות נתנו להם תיאבון, וכמובן הדיעה הרווחת שזוהי קבוצה ללא יריב בליגה (אני עצמי מתחיל לחשוב שיש אמת בדבר; שהם גדולים מדי על ליגה. אבל כמו כל מחזור בעולם, על כל UP יש DOWN, ועל כל  צלחת של תות שדה ישנה צלחת של שום ודוכה).

ההבדל שאני רואה בין הווריורס לבין האחרים הוא שהווריורס מתכננים תוכניות לזמן ארוך, בעוד שרוב האחרות שמות פלסטרים על חולשותיהן.

עכשיו השמועות המתגלגלות הן שהם בונים תכנית ארוכת-טווח להחתים את אנטוני דייויס, וכמו לאלה שגיחכו על השמועות שהם הולכים על קווין דוראנט, אני מציע לא לגחך על השמועות האחרונות שהם 'הולכים על אנטוני דייויס', עד כמה שזה לא נראה מעשי וריאלי. למעשה, אני מציע למגחכים להיכנס ולקרוא את טים קוואקאמי מהאתלטיק (Warriors are targeting Anthony Davis longterm. ).

הוא מסביר שאנטוני יהיה בן 25 בחודש מרץ. הוא חתום בפליקנס עד 2020-21 אבל הוא יכול TO OPT OUT ("לצאת") מחוזהו אחרי עונת 2019-20.

*

הדיעה בקרב הצווארונים הלבנים בווריורס היא שהפליקנס יסכימו לדיל הוגן עבורו כי איתו – מאז שהוא הוחתם – היתה להם רק עונה אחת מעל 500. אז מה הטעם להשאירו עד סיום חוזהו?

*

כדי להבין את האנלוגיה, אם יש לך קבוצה של אנשי "4" ו-"5", שחקן של "9.5" או אפילו "9" הוא בזבוז. הוא לא יעלה את הממוצע של ה-4 וה-חמש'ים. אבל אם תתן את ה-"9.5" ותקבל עבורו ארבע שביעיות – הכוונה ל-"7", אז יש על מה לדבר. איך כתוב בתנ"ך? נזם זהב באף חזיר (או משהו כזה) לא יעשה מהחזיר מלך היופי. לווריורס יש מה לתת עבורו, והוא יהיה טוב לפחות ל-14 שנים עכשיו, ולפחות לתריסר שנים אם הפליקנס יסרבו והוא יעבור לווריורס בתום חוזהו.

2. טריי יאנג מטפס בסולם הדראפט. עתה הוא במקום שלישי!

 

בעוד שעונת ה-NBA מתקרבת לאול סטאר, ישנם כמובן עוד מקומות בעולם בהם משחקים כדורסל, ואחד מהם הוא כדורסל המכללות. רוב המשחקים מחוץ לקונפרנסים הסתיימו ועתה המשחקים מתרכזים בתוך הקונפרנסים עצמם.

המשחקים עד עתה הפכו את קערת בחירות הדראפט על פיה. SHAKEUP אמיתי. כריס סטון מהספורטינג ניוז מנסה לעשות סדר:

*

http://www.sportingnews.com/nba/news/nba-mock-draft-2018-picks-order-celtics-bulls-cavs-trae-young-luka-doncic-marvin-bagley-iii/119ce0w8ia7t315l8og30rnsm1

*

השיחה מתמקדת שוב בטריי יאנג מאוקלהומה, עם יותר ויותר אנשים המוכנים להשוותו לסטפן קרי. אני יודע שזה "LONG SHOT" – באמת LLLOOONNNGGG – אבל מדברים. הוא שם לסונרס מאוקלהומה מספרים היסטוריים כ-29.6 נק' למשחק עם 10.7 אס', והוא כולו 1.90-1.87 מ' (תלוי אם אתה מאמין ל-3'6 או ל-2'6 – המספרים שכל אחד משתמש באחר כדי לתארו.

*

 מישהו מעוניין לקרוא סקאוטינג רפורט על מה עושה ממנו כזה שחקן מיוחד? בבקשה: What makes Young a one-of-a-kind prospect?
המשמעות? שהוא ייבחר בין שלושת הראשונים.
הנה הבחירה של סטון המבוססת על כמה מוק דראפטים, נכון להיום:
*
1. אטלנטה האוקס – לוקה דונצ'יץ (ריאל מדריד)
*
לוקה היה ראשון כשהתחילו לדבר על הדראפט, והוא נשאר ראשון. ה-2.03 מ' הזה בן ה-18 קולע 16.8 נק' למשחק עם 5.8 ריב' ו-4.7 אס' עבור ריאל מדריד כשהוא משחק נגד גברים בליגה החזקה בעולם אחרי ה-NBA, ולא צעירי מכללות בני 19 ו-20. להאוקס הבחירה פשוטה: הם לוקחים את השחקן הטוב בנמצא.
*
2. סקרמנטו קינגס – מרווין באגלי (דוק)
*
 באגלי הגיע למכללות עם הציפיות הגבוהות ביותר משחקן תיכון, ומשחקו נבחן ונבדק יותר מכל אחד אחר ( scrutinized more than anyone in this draft class). המסקנה? הוא טוב יותר מאשר חשבו. הוא שם מספרים שאף פרשמן לא רשם ב-25 השנים האחרונות (21.9 ו-11.6 ריב'). כמובן שעבור הקינגס לעשות  דראפט של ביג מן נוסף הפך לכמעט בדיחה, אבל במקרה של בארלי הם לא יכולים לטעות..
*
3. אורלנדו מג'יק – טריי יאנג (אוקלהומה)
*

ארון גורדון עלה מדרגה העונה אבל המג'יק עדיין מחפשים "STAR POWER" בבק-קורט, מקום בו אלפריד פייטון מהווה בעייה עם וסר הדיוק שלו בזריקה מהפרימטר. ה-29.6 של הפרשמן הזה הוא הפתרון האידיאלי לבעייה.

*

4. בוסטון סלטיקס (בחירת הלייקרס) – דיאנדרה אייטון (אריזונה).

*

לכו למעורב שלי משלשום ואז כל מילה מיותרת. ה-1'7 הזה יהיה המחליף של אל הורפורד עד שיתפוס את מקומו ויהיה התשובה של הסלטיקס לביג-מן ענק בסנטר לשנים הבאות.

*

5. פיניקס סאנס – מיקאל פורטר (מיסורי)

*

(פורטר מתלוצץ על פסל מיסורי)

השאלה הראשונה נכון לעכשיו: האם הסאנס יעדיפו את הכוכב הצעיר – 2.09 מ' שעדיין לא שיחק העונה בגלל פציעה, אבל כולם זוכרים את הכוכב מהתיכון – או יחליטו ללכת על הפריק הצעיר מוחמד במבה, ה-2.11 עם מוטות ידיים של 2.34 מ' מטכסס.

(שאר הבחירות בלינק שלמעלה)

3. האם פרד הויברג  סידר לעצמו מקום עבודה לזמן ארוך בשיקגו?

קארי תומפסון כותב בטוויטר שלו (Follow @kdthompson5) שהוא מאמין  שפרד הויברג הוכיח את עצמו כמאמן ששיקגו בולס רוצה לשנים הבאות. גם באתר החובבים של שיקגו WINDY-CITY וגם CBS – ספורטס היו מאמרים באותה רוח.

פרד הויברג אכל מספיק מרורים בשנותיו הספורות בבולס. הוא "פוטר" בעשרות מאמרים מ-ESPN ועד השיקגו טריביון.

HE CAUGHT ENOUGH FLAK FOR 10 COACHES.

אבל כל מה שהוא עשה היה להמשיך לאמן ולא לענות לכל המקטרגים שעשו מעצמם מאמני הבולס אבל כמובן שרק בהקשות על ה-KEYBOARDS של הלאפטופ שלהם.

אז מה קרה?
מקבוצה שחשבו שהיא תהיה הגרועה בליגה אחרי שאיבדה את ג'ימי באטלר, דוויין ווייד, וראז'ון כרונדו, פתאום ישנה קבוצה שניצחה 7 משחקים רצופים, ועתה כשניקולה מירוטיץ' חזר, היא נותנת פייט להרבה קבוצות.
כמובן שאני (מנחם לס) יודע שהיא כיום 27-13 ושלישית מהאחרונה במזרח, אבל היא לא הקבוצה שכולם דורכים עליה, והיא נותנת פייט לכל קבוצה כמעט.
הקבוצה משחקת כדורסל מתחרה, ומהרגע שהוא תיפקד את כריס דאן כפוינט גארד הפותח בחמישייה (והוריד את ג'ריאן גראנט לספסל). דאן פורח, לאורי מרקנן מתחיל להיראות – אולי – כמין דריק נוביצקי עתידי, והוא גרם לאווירה בה בובי פורטיס ומירוטיץ' מסוגלים לשחק יחד, אחרי שהראשון שלח את השני לבית החולים במהלומת אגרוף אחת.

הוא – הויברג – הוכיח את עצמו כ-HAND-ON COACH, ורוב החלטותיו נכונות ופוגעות. כמובן שהוא אינו יכול ללמד את גראנט וג'סטין הולידיי לא להחטיא ממיד ריינג', את דאן לא לאבד כדורים שאסור לו לאבד, והוא גם לא יכול לא להקדים את חזרתו של זאק.

אבל בדברים שתחת שליטתו הוא עושה בינתיים עבודה מצויינת ומוערכת על ידי שחקניו, ואני – מנחם לס – לא אתפלא אם הוא אפילו יצליח להידחף לפלייאוף כשזאק חוזר.

כיצד תומפסון מסיים?

 

"!Maybe Hoiberg can actually be the head coach of this team when it’s good again"

4. BBB נותן ל-BIG BALL BRAND ציון "F"



 (ה-BBB, החברה הנותנת 'היכרות' – אקרדיטציה – לחברות ומוצרים)

אני מנסה – באמת שמנסה – להעביר יום ללא לבאר בול אבל זה נעשה כמעט בלתי אפשרי. אם כל אתרי הכדורסל המכובדים שמים זאת בראש החדשות, אני חייב להכניס זאת ל'מעורב' שלמעשה אינו אלא סיכומיי היום שעבר פלוס-מינוס יומנים שחשוב לי לכתוב אותם.

אז אתמול, ה-BBB שאינו אלא ה-BETTER BUSINESS BUREAU שכבר שנים מעריך עסקים, חברות, ומוצרים עבור הקהל המבקש לדעת את אמינות וטיב המוצרים, נתן ציון "F" – הנמוך ביותר – ל-BIG BALLER BRAND של לבאר (having an F rating with the Better Business Bureau)

אם אתם חושבים שציון "F" אחד מהחברה שהיא NON-PROFIT והיא קיימת רק כדי להגן על קהל הצרכנים עושה רושם או מייאש את האב אתם כמובן טועים. גם גילוי 32 טענות רציניות על החברה ומוצריה מקונים וצרכנים אחרים, 12 תביעות משפטיות, ו-5 תביעות שכלל לא נענו – אתם טועים. רוב התביעות הן על מוצרים שניקנו ושולמו, והמוצר לא נישלח.

כיצד הגיב האב ל-ESPN שמה אליו?

"Better Business Bureau is as outdated as the Yellow Pages" (ל-BBB ישנו שימוש כמו לדפי הזהב) לבאר הגיב (told ESPN’s Darren Rovel). "מי בכלל שם אליהם לב? אולי הם עדיין לא שמעו אבל YELP! כבר מזמן לקח את מקומם. למעשה, אני הייתי בטוח עד המאמר ב-ESPN ש-BBB כבר 'OUT OF BUSINESS…". ואז הוא הפך את ה-BBB מה-BETTER BUSINESS BUREAU לראשי התיבות של הבראנד שלו "BIG BALLER BRAND".

הבנאדם הוא גאון, אני אומר לכם.

"המוצרים לא הגיעו בגלל החגים. הכל יגיע בזמן. סבלנות. אחת הסיבות לאיחור היא הדרישה הגדולה לסניקרס של ביג בולר ואנחנו לא מספיקים לייצרם מהר מספיק להדביק את הדרישה…"

כמובן שלבאר הוא האדם שסירב להודות לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ שדבר טוב אחד שהוא כן עשה היה לעזור לבנו של לבאר (והשחקנים האחרים מ-UCLA) לצאת מסין ללא מאסר. אבל מה שנכון הוא שכמה VIP'S המליצו על הנעל ותומכים ("ENDORSE") בה.

 

5. הטרייד העשירי באפסותו: הבאקס אומרים 'שלום' לנוביצקי!

בדראפט של 1998, למילווקי באקס באה פתאום הברקה לבחור בשחקן בינלאומי בגרמניה בשם דירק נוביצקי עם בחירתם מספר 9.

בגלל סיבות שקשה להבינן (מלבד כמובן אם הבאקס עצמם לא הכירו אותו ולא ידעו עליו יותר מדי מלבד שמועות מ-RECRUITERS) הם עשו טרייד שלו ושל פאט גריטי לדאלאס עבור רוברט (טרקטור) טריילור (שהיה בחירה מס' 6 בדראפט של השנה הקודמת לנוביצקי). טריילור היה בליגה 7 שנים, עלה בחמישייה 73 פעמים, והוא שם נישכח ב-NBA. נוביצקי הפך לאחד הקלעים הגדולים בתולדות ה-NBA (נכון לעכשיו מס' 6), היה אול סטאר 6 פעמים, והוביל את דאלאס לאליפות.

דרכו ל-HOF בטוחה כמובן.

6. היום לפני 60 שנה: אוסקאר רוברטסון קולע שיא 56 נקודות!

אני ממשיך להכניס פרטים על אוסקאר (ביג O) רוברטסון, שלדעתי היה השחקן האול-אראונד הגדול בתולדות המשחק, כדי לשכנע את המהססים איזה שחקן גדול הוא היה לפני 60 שנה באוניברסיטת סינסינטי, ואח"כ כוכב NBA עצום וגדול בשנות ה-60 ותחילת שנות ה-70.

הערב, במדיסון סקוור גארדן, ה-1.95 מ' הזה נתן הצגה שהניו יורק טיימס תאר למחרת כ-"GREATEST SHOW ON EARTH" כשהוא – סופומור בן 19 – קולע 56 נקודות בנצחון 118-54 על סיטון הול. אף שחקן – חובב או מקצועני – לא קלע כל כך הרבה נקודות במדיסון סקוור גארדן. הוא קלע בערב זה יותר נקודות מכל קבוצת סיטון הול ביחד. באותו משחק הוא גם קטף 15 ריבאונדים, מסר 6 אסיסטים, וקלע 12 מ-12 מהקו.

7. היום לפני 46 שנה: קרים עבדול ג'אבר עוצר ללייקרס את רצף 33 נצחונותיהם!

(הסקייהוק של לו אלסינדור – קרים עבדול ג'אבר – הזריקה שלא היתה לה תשובה. רק לעמוד ולהסתכל. PERFECTION!)

שיא הנצחונות של הלייקרס – 33 – מחזיק מעמד עד היום, אבל הרצף נותק ב-9 לינואר, במילווקי, כשמאמנם לארי קוסטלו הכין הגנה מיוחדת שהוא כינה "GET BACK DEFENSE" (מה כל כך מיוחד בהגנה כזאת?, מ.ל) ומילווקי בראשות קרים עבדול ג'אבר ניצחה את הלייקרס 104-120.

8. סטיב קאר מכנה את לבאר בול "הקרדשיאן של ה-NBA"

למה קרדשיאן של ה-NBA? "כי הוא מצליח להישאר רלוונטי ו'שייך' בעולם הספורט מדיה. כמובן שקאר מאשים את המדיה שבגללה לבאר נשאר 'רלוונטי'. אם לא היו כותבים עליו ומצטטים אותו הוא היה 'ניגמר'. סטיב קאר האשים בעיקר את ESPN משזום מה.

. Radio station 95.7 The Game shared Kerr's full comments:

כל הריאיון כאן:
(והכיתוב למטה)

הנה מה שסטיב קאר אמר בריאיון הערב עם הרדיו::

 9.  קוזמה מגיב ללבאר בול: LUKE IS MY GUY!"

10. אייזיה תומאס מורחק מהמשחק על הפלייגראנט השני:

Isaiah Thomas Ejected for Clotheslining Andrew Wiggins in Cavs vs. Timberwolves

(מה זה CLOTHESLINING??? חבל כביסה? מה הקשר? כאילו שתומאס 'תלה' אותו?)

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. דווקא מתאים לי שהגבה יגיע אלינו . 3 שנים מהיום הוא ב-5 וג'ורדן בל בעמדה 4 , כשדריי מוביל מהספסל כשחקן השישי את החמישיה השניה.

    1. לא יודע איך זה קורה. לג"ס יש רק 2 שחקנים שבאים בחשבון בטרייד מול דיויס. תומפסון וגרין. קרי הוא הבסיס ודוראנט לא יחתום על חוזה ארוך שיאפשר לבצע עליו טרייד. נראה לי שיגלגל את החוזה שלו קדימה כל שנה עד שיחליט לעבור קבוצה. הוא לא ילך לניו אורלינס.

      גרין הוא המנוע המנטלי של הקבוצה. לא רואה מצב שמותרים עליו. נשאר תומפסון. יש טענה שסקנד גארד זו העמדה הקלה ביותר לאכלוס. אולי, אבל לא ברמה של קלי. למרות זאת הוא הנכס היחיד שאפשר לעשות עליו טרייד. אם הוא יקבל חוזה מקס זה יהיה הסימן.

  2. הבאקס למעשה לא עשו טרייד על דריק נוביצקי. זה די מטעה לציין את זה כך.
    דון נלסון היה סגור על נוביצקי וידע שהרבה קבוצות לא מתלהבות ממנו כל כך. לכן סגר עסקה ביום הדראפט עם הבאקס כדי להרוויח עוד בחירת דראפט.
    כך המאבס יבחרו במקום ה-6 וה-19 בעוד שמילווקי תבחר 9. ה-NBA לא מעביר עסקאות ביום הדראפט לכן כל עסקה כזו מתבצעת כשהקבוצות בוחרות אחת בשביל השנייה. כלומר המאבס בחרו ברוברט טריילור עבור הבאקס כשהניחו (וצדקו) שאף אחד לא יגע בנוביצקי עד לבחירה ה-9 שם הבאקס בחרו אותו עבורם.
    מה עשו המאבס עם הבחירה ה-19? העבירו אותה לפיניקס תמורת סטיב נאש. אחד הדראפטים הטובים אי פעם של קבוצה כלשהיא.

      1. דון נלסון הקדים את זמנו. הוא רצה לבנות קבוצה במודל הנוכחי של ג"ס. הוא ניסה את זה בתחילת שנות התישעים עם וובר שהיה טיפש מכדי להבין את הפוטנציאל.

        לא זכור לי מה התקלקל לו בדאלאס אבל מסטיב נאש אחד ומנוביצקי אחד הוא לא הצליח להגיע לגמר אפילו וגורש לניו יורק.

        1. הוא ממש לא גורש. הוא בחר לעזוב אחרי שלא החתימו את נאש מחדש. אתה אמור לזכור שהוא עבר לווריורס והיה האחראי המרכזי לבחירה בסטף קרי בדראפט.

  3. למה ג'באר מרים את רגל ימין כשברכו מגיעה למטר שמונים ? הרגל השניה נוגעת בקרקע, היה חוסך את המאמץ וזורק כששתי הרגליים למטה.

        1. מבחינת אחוזי קליעה היו זריקות שנכנסו באחוזים לא פחות טובים כמו של מקהייל ובארקלי (אמנם באחוזי קריירה בעונה הסדירה הוא עם אחוז פחות מכארים אך זה בגלל ירידה די גדולה לאחר דנות פילדלפיה שבה היו לו אחוסים הגבוהים ביותר מאחוז משל כארים).

    1. מרים רגל גם כדי לקבל תנופה לניתור, וגם כדי לאפשר רוטציה של האגן לכיוון הסל, כדי שיוכל לכוון את היד והכדור לטבעת.

  4. מעורב משובח
    אבקש רק לצאת להגנתו של רוברט "טרקטור" טריילר שלוקח ללא מתחרים את פרס שחקן הכדורסל עם השם הכי מתאים לפוטבול (הפרס מוענק בחסות מפגש הסטייק בבעלותו של ג'רי סטייקהאוס).
    🙂

  5. א, קניתי את המדרוג שלך מנחם, מייחל ומקווה שיתגשם. אמן!
    ב. בדקתי היום בבוקר את המדרוג של המוק דראפט ודונציץ היה שם חמישי. ברור שגם אתה קראת את זה ודיי ביטלת את זה. מקובל עליי לגמרי 🙂

  6. תודה על המעורב
    אמנם אני, כמו רוב הפלנטה, מחבב מאוד את אייזיה תומאס, אבל מדובר באחת העברות המכוערות שראיתי, כזו שאפילו לא מנסה להתחזות ללגיטימית. מקווה מאוד שהליגה תתערב ותעניש אותו

    1. בוא נגיד שנראה שהוא והקבוצה שלו זוכרים את זה די טוב.
      הדבר היחידי שהוא התלונן עליו הוא שהמקומות בהם אמורים לזכור את אותו דבר עסוקים בטלנובלות במקום.

    2. שזה פחות רציני מהמנופחים של הסיליקון וואלי שמקדישים את מירב זמנם ומרצם לפיתוח משחקים לטלפון?
      יש לעיתונות תפקיד בלבחור אילו סיפורים לפרסם. הם לא פחות אחראים לתופעת לבאר בול מאשר לבאר עצמו. ועל זה קרלייל וקר מתלוננים. שניהם אגב פרשני עבר בתקשורת הספורט.
      אי אס פי אן היא המנגישה הגדולה ביותר של הnba לעולם והיא הפכה לטאקית וזולה, מכונת קליק בייט מהרמה הנחותה ביותר. אנחנו אומרים את זה כבר הרבה זמן. יש בהחלט סיבה להתלונן על מה שקורה בעיתונות הספורט, ואולי בעיתונות בכלל.

  7. לבאר, כמו ביבי, כמו עוד כמה מומחי כלום ושום דבר הם תוצר של תרבות המערב הגוססת, כל אידיוט עם פה גדול ובלי שמץ בושה יכול להשתלח ולדבר בצורה חסרת רסן ובמקום גינויים הוא מקבל סופרלטיבים, בעולם המגוחך הזה אדם חסר תרבות כמו לבאר בול זוכה לכינויים כמו גאון שיווק. ובכן כמו בסיפור הילדים הותיק – המלך הוא עירום והתרבות המנוונת המערבית בדרכה הבטוחה למטה. לפחות זה..

    1. אין לזה שום קשר לתרבות המערבית.
      גאוני שיווק היו השליטים והכוחות המניעים מתחילת הציוויליזציה, בכל תרבות ויבשת.
      מי שיודע לדבר יזכה לאהדת ותמיכת הקהל. זה לא עניין תרבותי אלא אבולוציוני.

    2. ביבי הוא אדם משכיל ומאוד אינטלגנטי. זה שהוא לא מתאים לאג'נדה שלך לא אומר שהוא מומחה לכלום ושום דבר. אתה כלום ושום דבר אםאתה חושב כך.

    1. כנראה שזה לא יקרה. הולכים בליגה כל פי מוניטין בדברים כאלו ולא רק שלתומאס אין כזה גם מעוניינים לשמר את מיתוגו ככוכב נחמד

  8. תודה מנחם! יש הרבה נושאים מעניינים!

    1. קשה לראות את המעבר של דיוויס לווריורס כי זה באמת רחוק. שנתיים זה נצח בכדורסל והרבה יכול לקרות עד אז. לי יותר קל להאמין שדיוויס יבקש בעונה הבאה טרייד מהקבוצה אם לא יעמדו בציפיות כבר העונה. ואני חושב שיש לקבוצות אחרות נכסים מעניינים יותר ממה שיש לווריורס לתת

    2. טריי יאנג קיבל שמירה רצחנית נגד ווסט ורג'יניה כששמו עליו שומר בן 23 בשם ג'בון קרטר. קרטר שנראה בן לפחות 28 השתמש בגופו ובידיו בחופשיות ללא התערבות אמיתית של המשרוקיות המזעזעות של המכללות. טריי אמנם סיים עם 29 נקודות אבל עם 8\22 מהשדה ו8 איבודים וגרמו לו להסס במסירות שלו. הוא חייב לשפר את הפיזיות שלו וקארי וטוני פרקר אלו דוגאות מצויינות של לפני ואחריי עבודה על גוף מגיל הנעורים שלהם. אני חושב שזה מה שיקבע לו את המיקום בדראפט יותר מלאן יגיע בטורניר או איזה ממוצעים יסיים.

    לא הייתי מתחיל קבוצה מלוקה דונצ'יץ' אבל בדיוק כמו טייטום אצל סטיבנס ההתאמה לאטלנטה מושלמת אילו הדראפט היה כיום. שרודר וקולינס זה הצוות רכז שחקן פנים של הקבוצה בעתיד והם חייבים כנף. מייקל פורטר הוא חידה ואחריי הארי ג'יילס צריך להיזהר מסופרסטאר תיכונים שדילג על שנת התפתחות כל כך חשובה בגלל פציעה כזאת.

    אם בוסטון מנחיתה את אייטון מהבחירה של הלייקרס אני מצטרף לכנסייה של דני איינג'

    3. שיקגו בסדר. אני תמיד פרווה כלפיי מאמנים שיודעים לעבוד רק אם הסגל נראה בצורה מסויימת ולא יודעים להתאים את עצמם לסגל. בעיניי החזרה של זאק לויין תעשה רע מאוד לבולס הוא היה ציוות רע עם דאן שנה שעברה. הוא פחות מניע כדור. הוא מגן גרוע (ההגנה של הקו האחורי של הבולס זה חצי עבודה ברצף שלהם) עם רצון להיות סוג של כוכב. אם אני הבולס כשזק חוזר אני מאפשר לו לנפח מספרים ועושה טרייד עם הבאקס. ג'בארי פארקר וג'ון הנסון תמורת לווין ורובין לופז. הבולס מקבלים את הילד הביתי בכנף שיכול להביא אותם סוף סוף לקו העונשין ולתת נפח בהתקפה במקום חבורה של מפציצים + קריס דאן. הבאקס יקבלו שוטינג גארד טבעי עם קליעה מעולה בקאץ' אנד שוט שישלים את יאניס ויצור קו קולע מפחיד עם מדנלטון ב3.

    4. הקהל של לאבר בול הוא קהל אמריקאי ששקוע עמוק בהערצת דמויות וזהויות יותר מהכל. מי שמעריץ את לאבאר יעריץ ויקנה את מוצריו גם אם יסריחו ואין שום כבוד למוסדות ישנים.

    8. ה-NBA כבר כמה שנים מעדיפה סנסציה על תוכן. זה התחיל הרבה לפני לאבאר בול. מספיק לראות פרק ממוצע של Inside the NBA כדי להבין כמה בידור וסנסציה הפך לעיקר. התקדים כאן הוא שיחסי לאבאר והnba הם היחידים בהם ללאבר עצמו אין מה להרוויח מיחסו התקין עם הליגה שחקניה או מאמניה. יש לו ערוצים ישירים לקהל ותמיחה כספית וחברתית רחבה ללא קשר להצלחת אף אחד מילדיו. וזה מה שמפחיד את המאמנים ולא מה שהורה כזה או אחר חושב על מאמן.
    9. לגבי לוק חדר הלבשה לא יכול להיות מאוחד כאשר גם מפסידים גם ישנם שחקנים מעומדים לטרייד וגם יש יותר מידי שחקנים על מעט מידי דקות. זה לא קשור ללוק למרות שיש לו הרבה מה ללמוד ולשפר. קסמים לא יקימו את הלייקרס לתחייה אלא השלמה של שלד ברור לשנים הבאות.

    10. הרחקה של אייזיה מוצדקת. השאלה האם יקבל הרחקה או שירחמו על השמן שישב בחוץ…

  9. תודה רבה מנחם איזה מעורב משובח
    דבריו של סטיב קר היו במקום
    הטרייד על נוביצקי מטורף איפה הוא ואיפה טריילור ? ( רמז מנוחתו עדן )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט