סיקור מומי לראשון / מומי החציל

לילה של משחקים שנראו מבטיחים כמו הבלינד דייט של ליאוניד

מיטשל ניסה באזר ביטר בהפסד יותר מר ליוטה מאבי ביטר

פיניקס קיבלה הצגה מבנדר ו OKC שוב נראתה חסרת רואה צאן  לעדר

דאלאס עשתה בתחתונים ניו יורק ניקס יצאה מרצף הפסדים

פורטלנד מתחילים לתפור חליפות כי אולדריג' לא מסוגל לתת תוצרת בשניות האחרונות

מומי שם את הכבוד שלו על המשחק של אל איי והוא יהיה פה בשבוע הבא במקום אם בי גיי

מיאמי חום ( 17-22 ) 103 -יוטה ג'אז ( 24-16)102

סל של ריצארסון 5 שניות לסוף עשה נצחו למיאמי שיצאה מפיגור 8 ברבע האחרון

בעולם שמומי לא מבין לאן הוא התדרדר , התחממות גלובלית סופות גל גור קיצוני המזרח ממשיך לעשות בושות למערב

יוטה רשמה הפסד מס 7 רצוף בחוץ עם 3 ניצחנות מ 20 מחוץ לסולט לייק סיטי

כל החמיישה של מיאמי קלעה בדאבל פרינגלס דרגיץ עם 16 כמו ג'ונסון וויטדיס וריצרדסון עם 14 וקלי אוליניק קלעה 12,ג'יימס ג'ונסון הוסיף 13 מהספסל

מיצ'ל עם 27 ליוטה ( 19 במחצית השניה ) ,רודני הוד עם 17 ופייברוס עם דאבל דאבל של 11 + 10 לגאז שימשיכו למשחק מול וושינגטון

מיאמי תצא לטורנטו לקרב על ראשות קנדה.

דאלאס יוצאי הדופן ( 28-13)96 – ניו יורק מכנסי הברך ( 21-19) 100

מומי הלך על דאלס ב 4 , צדק בהפרש פספס את הכיוון

פורזינגס עם 29 ול 5 של נוביצקי היו חלק מסיפור המשחק

ג'ראט ג'ק עם סל 13 טיקים לסוף הוציא את הניקס מרצף של 3 הפסדים רצופים

דאלאס למרות התוצאה הצמודה לא הובילה משך כל המשחק והייתה כבר בפיגור 77-90 ןכמו צביקה פיק נתנה קאמבק שלא הספיק

דרק הראפר ( מומי לא מכיר אף שיר שלו ) שיחק 12 עונות בדאלאס וזכה לכבוד שהגופייה שלו נתלתה בתקרת האולם במשחק מול הניקס איתה הגיע לגמר של 1994 , וואלה התקדמו בטקסס פעם היו תולים שם אנשים עם הגופיות

29 לפורזינגס , אוקויין עם 15 ו 11 ב 23 דקות קאנטר עם 13 וח"י ריבאונדים וג'ק עם 12 לניקס

האריסון בארנס עם 25 לדאלאס לא הצליח להושיע

פינקס שמש ( 26-16)114 – עירוני אוקלהומה רעמים ( 18-22)100

מומי הגיע לא מכוון לעונה החדשה הלך על 13 ל OKC נגמר 14 לפיניקס וגיא הרשע יצא לריצת בוקר שמח עד הכרמל

כשהצעירים של פיניקס נראים כמו המספר שלהם בדראפט העתיד של פיניקס יותר ורוד מכתום

דראגן בנדר קלע 17 מה 20 שלו בחצי השני ואשכרה נראה כמו כוכב עם 6 מ 8 מדאון טאון

ג'וש ג'קסון עם דאבל דאבל ראשון בקריירה של 17 + 10 מהספסל

בוקר עשה לגלירי את הבוקר עם 26 משלו וורון עם 23 לפיניקס שלא עצרה גם ש OKC הורידה לנקודה ( 76-75 ) 5 דקות לסוף הרבע ה 3

ראסל ווסטברוק מוכיח שוב שטריפל דאבל זה נחמד אבל לא מבטיח ניצחונות ( 26 11 ו 10 ) פול עם 19 מרשמלו עם 14 ואדאמס עם 18 כדורסל לא משחקים 4 על 4 אחרת המצב של OKC היה טוב יותר

פורטלנד חליפות הערב ( 18-20 )111 – סן אנטוניו דורבנות ( 13-27)110

מומי חזר לעצמו לקראת סוף הערב הבטיח W של פורטלנד ב 3 והיה קרוב

C משולם עם ל 5 טיקים לסוף הבטיח את הניצחון לפורטלנד ששיחקה ללא לילארד

הספרס שיחקו בהרכב אקסטרה חסר בלי קוואי בלי גיי בלי פארקר ובלי גרין

אולדריג' שם 30 על האקסית אבל כהרגלו פספס סל ניצחון על הבאזר

פורטלנד הייתה כבר ב + 7 ( 101-94 ) אבל ג'ינובלי הקשיש לא ויתר ושלשה שלו עשתה 108-105 לספרס 2 דקות לסוף בריצת 4-14 של הספרס

פורטלנד הגיבה טוב ובזכות משולם יצאה מזה

52% אחוז מהשדה היו לפורטלנד הלילה 25 ממשולם 19 ממו הארקלס מהספסל ו 17 + 13 של נורקיץ

אולדריג' הוסיף 14 ריבאונד ומאנו אוי מאנו עם 26 כולל 6 צליפות מדאון טאון אם ככה נראה שחקן בן 40 מומי חושב שיש משהו באוויר של ארגינטינה שמונע לקבל אנגינה

לוס אנג'לס לייקרס ( 27-12) 132– אטלנטה ניצים ( 29-10)113

אף אחד לא מתעסק עם הלייקרס אחרי 9 הפסד רצוף

ניצחון פנטסטי של הלייקרס שהלילה רשמה W והצילה את הכבוד של המערב

מומי לפני המשחק סיכן את כל הקריירה שלו שאמר – הלייקרס ב 7 ( אם הם מפסידים את המשחק אם בי גיי יכתוב את הפריוויו של ראשון עד האול סטאר ). מומי היה שם גם סילבי על המשחק הלילה

רבע שני של 21- 37 נתן לליקרס את המשחק שמומי מקווה שיצאו לדרך חדשה

הלילה הלייקרס קלעו מכל הטווחים הקבוצה נראיתה כמו יצירת מופת של בטהובן ,כמו סימפוניה של מוצארט ולא כמו שיר של סטטיק ובן-אל

הצעירים של הליקרס שיחקו כמו קבוצה שתגשים את הנבואה של הדוקטור וכבר ב 2020 לא תהיה יותר בבית שימוש

הלייקרס כבר היו ב + 26 כשנתנו להוקס טו סמולר דה השפלה ( 118-92 , היה להם 57% מהשדה בנקודה הזאת 5 לסוף )

אינגרם היה סופרב עם 20 ( 6מ7 מהשדה ומהקו) בול נראה טוב עם 13 10 ו 8 תופינים והלייקרס קיבלה 8 שחקן בדאבל פיגרס

שרודר עם 27 היה הבולט בהוקס

הלייקרס יצאו לדרך חדשה הלילה !!!

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
36 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עופר
עופר
08/01/2018 7:09:57

פשש… איזו זריזות. תודה

גיא הרשע
גיא הרשע
08/01/2018 7:38:42

תודה על הסיקור הזריז!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
08/01/2018 7:40:07

וווויייששששש. קצר ולעניין.

דדי
דדי
08/01/2018 7:43:17

This is the 8th straight game where Lonzo has made 2+ three-pointers. He shooting 24-55 (43.6%) in that timespan.
6:04 AM – Jan 8, 2018

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
08/01/2018 20:33:32
הגב ל  דדי

מה שחשבתי תמיד – בעיה מנטלית

ולדי קוגן
08/01/2018 7:46:12

אחלה סיקור ליום נחמד.טו שהלייקרס נזכרו לנצח סוף סוף, יש קבוצות גרועות מהם בליגה.
איזה הפסד דפוק לפיניקס, רבאק למי אתם מפסידים?לא יודע כבר מה לחשוב

Benjo
Benjo
08/01/2018 8:01:28

אחלה סיקור ללילה שהבטיח קצת וקיים הרבה. אני לא מצטרף לקהילת מספידי הלייקרס. אני אוהב את הכדורסל של הקבוצה הזאת נקוה שיהיה לזה המשך ושמהפניקה של המקום האחרון במערב יפרקו את הקבוצה המוכשרת הזאת. בפיניקס אולי הבינו סוף סוף שיש להם רוקיס מעולים על הספסל ונתנו להם דקות משמעותיות (30+) וקיבלו בתמורה נצחון עם 34 במדד פלוס מינוס של גקסון ו 19 של בנדר לעומת זאת וורן צנדלר ובוקר מינוס 9 11 ו 1. פורטלנד הסתדרה בלי לילארד שבאז נפייר עשה כמה דברים יפים בסוף.אהבתי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/01/2018 12:27:06
הגב ל  Benjo

אני גם לא מספיד אותם. הם גרועים ("דקסטר צדק!") אבל יש ממה להיות מעודד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
08/01/2018 8:10:45

חבל על ההפסד, אבל בהינתן החסרים הקבוצה שיחקה יפה, ובעיקר מאנו. צריך להינות מכל שניה שעוד נשארה לו על הפרקט. אין עוד אחד כזה.

דה שוט
דה שוט
08/01/2018 8:16:17

אחלה סיקור. ברכות ללייקרס על הניצחון. W זה W
באשר לאוק' סיטי – דיכאון. בחרתי לישון בלילה הזה (גיא, אל תיעלב) והתעוררתי לשיא קריירה של בנדר. אולי רוברסון לא כזה חסר משמעות.
חבל, כי גם ס"א וגם יוסטון הפסידו, ואוק' לא ידעו לנצל זאת כדי להתקרב לצמרת.
יאללה, נהיה כמו ראסל, נסתכל רק קדימה. איך אמרה סקרלט אוהרה – מחר יום חדש.

ינתיאל
ינתיאל
08/01/2018 8:21:00

כל הכבוד מומי הוכחת את עצמך

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 9:08:43

במומיאדה (או רומאניאדה ע"פ ברץ) הקרובה, הדי גיי ישים
שירים של דרק הראפר (קרעת 🙂 )
הלייקרז בניצחון רצוף מוחץ
לא יסבלו את משפט גרולייטאס (זעפרני).
שם את הפתק בקלפי רק למומי.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 9:12:03

לפני יומיים מישהו כתב כאן שעל בנדר לא כותבים כי זה לא מעניין
ברכות לאוהדי פיניקס,
עכשיו אולי יש ציפיות מהם,
(חכמים: כגודל הציפיות גודל האכזבות,
ציפיות יש רק במיטה).

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 9:16:16

מסביב למאנו האהוב והקורע מסתמנת קרמה של דברים טובים
שנזכור אותו,
לכידת הערפד והכדור של הארדן מאחור
השלשה הנעלמת קרו לו ולא לאחרים,
מקווה לראות אותו עוד שנים אך לא מצפה

Berch
Berch
08/01/2018 9:18:22

סיקור מוקדם ומשובח.
קצת לא הבנתי את הבחירה שלך לתת את הנצחון דווקא לפורטלנד אחרי לילה כזה של ג'ינובילי…. אבל אולי ככה זה. אתה מלא הפתעות.

וחייב לשתף בקטנה
במוצש ראיתי את הבן של גלן רייס (מהצמד רייס-מורנינג משארלוט, ואני יודע שזה נשמע כמו ארוחת בוקר בקמבודיה) ואני חייב לציין שמצד אחד הבחור מוכשר ביותר, אין מה לומר.
מצד שני רואים עליו שהוא לא גדל בגטו עם אם חד הורית ויריות ברחובות.
ילד שמנת די מפונק ולא ממש "נותן את הנשמה". לא בהגנה, לא בזינוק לריבאונד. ניכר שגדל עם כפית כסף בפה.
הוא משתדל ועושה מה שצריך. זה בשילוב כישרון הקליעה שירש כנראה מהאבא עושים את העבודה לשמחתי (הוא משחק בחולוניה).
הבחור זורק תוך כדי נפילה אחורה עם 3 שומרים שקופצים עליו, עושה לי התקף לב…. וקולע.
10 פעמים במשחק !!!!
תופעה מעניינת.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 9:43:38
הגב ל  Berch

כבוד בחולוניה, באמת נשמע כתפריט ארוחת בוקר בקמבודיה
הצרפתים הכניסו לשם את הבאגט והלחם
כשהסיכוי
שהמקומיים (כולל ויאטנם והמזרח הרחוק רבתי)
יאכלו קטן משבנו שגלן רייס ישחק אצלנו.
אתה אחד המגיבים החיוביים מעניינים ומצחיקים ביותר ברחך.
תבורך

MBK
MBK
08/01/2018 12:09:17
הגב ל  Berch

דן שמיר יודע להביא זרים מעולים
אם אני לא טועה הוא גם הצליח עם וויל קלייבורן ( לא בטוח שהוא נביא אותו )

תומר השני
תומר השני
08/01/2018 9:24:34

אחלה סיקור מומי ! אבל בלייקרס יש בעיות לאבר בול יצא על המאמן וולטון ודורש את פיטוריו

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2018 11:23:31

שתי כותרות מעניינות מהלילה:
1. ריק קרלייל (מתוקף תפקידו כיו"ר איגוד המאמנים) קורע את ESPN ואומר שזה בושה וחרפה שהם נותנים במה לדברים של לאבר בול על לוק וולטון.
2. דריימונד גרין טוען שהעניינים בין שופטים לשחקנים גולשים לפסים אישיים וזה הורס את המשחק.

MBK
MBK
08/01/2018 12:07:34

קרלייל צודק
יש סכסוך ארוך בין דאלאס ל ESPN

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/01/2018 12:28:49

קרלייל צודק בריבוע

Ljos
Ljos
08/01/2018 13:06:08

בושה ו-ESPN. עזר כנגדו. דממה רועמת. עיניים עצומות לרווחה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 13:24:25

1.אוהב את קרלייל שיושרה הגינות ואינטגריטי מקרינות ממנו
כדוגמה ומופת, האליפות המפתיעה ווירדית של דאלאס 2011
רשומה בהחלט גם עליו.
2. קולומבוס אאוט
דריימונד גילה את אמריקה, זו השתקפות של היחס שלו
הקרמה חוזרת.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
08/01/2018 13:27:37

גם עידו גילרי מקדים את זמנו, כתוספת למה שכתבתי אתמול שלשום.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/01/2018 12:29:27

תודה מומי על סיקור מצוין כרגיל.
"התחממות גלובלית סופות גל גור" – טעות פרוידיאנית או הברקת מומי רגילה?

no funny shtuff
no funny shtuff
08/01/2018 12:55:01

גדול מומי.

ראוי לציון התרגיל המבריק ששירטט ספולסטרה לסל הניצחון של מיאמי.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/01/2018 12:56:22
הגב ל  no funny shtuff
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/01/2018 18:10:46
הגב ל  no funny shtuff

+1

הקרייתי
הקרייתי
08/01/2018 13:38:48

התחושה שלי היא שאולי היה עדיף ללייקרס להפסיד מול ההוקס.
גם הפסד עשירי ברציפות וגם לקבוצה הכי חלשה בליגה? משהו כבר היה קורה.

אמיר
אמיר
08/01/2018 13:59:13

שמתם לב שלונזו בול שינה קצת את הזריקה שלו

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2018 15:35:11

התגובה הציונית ההולמת של וולטון :
https://youtu.be/V51396HLoxs?t=313

דורין מטיאס
דורין מטיאס
08/01/2018 15:44:51

מה שבאמת מעניין בלינק, זה הלינק ליד. בלה חדיד (אחות של ז'יז'י) יוצאת עם ברנדון אינגרם, קנדל ג'נר עם בלייק גריפין, וגם ג'ורדן קלרקסון בחגיגה
https://www.youtube.com/watch?v=3zPO1hrAWTM&t=44

אפלטון
אפלטון
08/01/2018 15:42:48

תודה על הסיקור.
לחדשות המבאסות לאוהדי הספרס, קאווי לא שיחק לא בגלל מנוחה אלא בגלל פציעה אמיתית בכתף שכנראה תגביל אותו לעוד כמה משחקים. עונה נאחס מבחינת פציעות לכוכבים.

מנחם לס
מנחם לס
08/01/2018 15:58:47

לא רציתי להזכיר אתמול מה לבאר אמר כי נמאס כבר ממנו. התגובה של וולטון היתה עשר. נצחון פיניקס היה גדול. לכו ליוטיוב ותסתכלו על הדאנק המפלצתי של ג'אדש ג'קסון מהחטאה של בנדר. דאנק לכל היילייט.
תודה על סקירה קצרה, קולעת, ומדוייקת.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/01/2018 15:59:23
הגב ל  מנחם לס

דאנק אדיר.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
09/01/2018 12:49:18

מי שהחמיץ את האלי של ראס לאדאמס בהפסד לשמשות – מומלץ
https://www.youtube.com/watch?v=4hxo52VPNxo