
ג'קסונוויל ג'אגוארס (10 – 6) – באפלו בילס (9 – 7)
(יום א', 20:05)
44 שניות לסיום, מרחק יארד בודד מקו אמצע המגרש, דאון רביעי ו-12 לבנגלס.
בנקודה זו בזמן, הסיכוי של הבילס לשבור את בצורת הפלייאוף שלהם שאף ל-0.
אבל מסתבר, שלפעמים, הבלתי אפשרי מתרחש.
אנדי דלתון מצא את טיילר בויד לטאצ'דאון של 49 יארד, הרייבנס הפסידו, והבילס מוצאים את עצמם שוברים בצורת של 18 שנה ללא פלייאוף.
מי היה מאמין!
הלילה הבילס להשיג ניצחון פלייאוף מזה 22 שנה, והם מקווים שאלילת המזל תמשיך לעמוד לצדם…
הג'אגוארס, להם לא הייתה בצורת ארוכה כמו של הבילס, אבל גם הם לא ראו פלייאוף לא מעט זמן-
הביקור האחרון שלהם בפלייאוף היה לפני עשור, אז הפסידו לפטס אחרי שניצחו את הסטילרס בוויילד קארד.
(מדהים שביג בן ובריידי, כוכבי הסטילרס והפטס של 2007, מחקים גם ב-2017 למנצחת במשחק הלילה)
אם בוחנים את תפקוד 2 הקבוצות על פני העונה כולה, אז יש יתרון ברור לג'קסונוויל –
ב-AFC, רק לפטס יש הפרש נק' גבוה יותר,
וב-NFL, רק לויקינגס הגנה חזקה יותר (ג'קסונוויל שניים גם ביארדים למשחק, וגם בספיגת נק' למשחק).
הג'אגוארס סיימו את העונה שניים בסאקס, שניים באינטרספשינס, וראשונים בטאצ'דאונס הגנתיים.
הבילס, להם הגנה לא רעה, אבל בשום צורה הם לא מתקרבים לג'אגס –
הבילס במקום ה-18 בספיגת נק', במקום ה-29 בסאקס, ובמקום ה-6 באינטרספשינס.
גם בהשוואה בין ההתקפות היתרון הוא של הג'אגס, ובהפרש –
ברוטלס במקום ה-12 ב-TOTAL QBR, התקפת הג'אגס במקום ה-6 ביארדים למשחק, ובמקום ה-1 ביארדים על הקרקע.
טיילור במקום ה-14 ב-TOTAL QBR, התקפת הבילס במקום ה-29 ביארדים למשחק, ובמקום ה-6 ביארדים על הקרקע.
התחזית:
השאלה הגדולה שצריכה להישאל –
האם אנחנו נראה את גקסונוויל של השבועיים האחרונים (זו שהפסידה לטנסי ולניינרס),
את את זו של העונה כולה (צריך לזכור שהג'אגס הבטיחו את מקומם בפלייאוף לפני שבועיים) ?
הניחוש שלי?
אלילת המזל, את שלה כבר עשתה.
אז במשחק ביתי, ולאור העונה כולה, אני מהמר על ניצחון של ג'קסונוויל.
ניו אורלינס סיינטס (11 – 5) – קרולינה פנתרס (11 – 5)
(יום א', 23:40)
על פניו, זה נראה כמו מקרה קלסי של "זרקתי מטבע".
ל-2 הקבוצות מאזן זהה, 2 הקבוצות חזקות מאוד, כל אחת בתחומה –
קרולינה, הם אחת מקבוצות ההגנה החזקות בליגה.
ההגנה שלהם מדורגת 7 ביארדים למשחק, ו-3 ביארדים על הקרקע. כך שקל, לא יהיה לצמד הראנינג באקס האדירים של הסיינטס.
קרולינה גם מדורגים 3 בסאקס למשחק, ו-8 בפורסד פאמבלס. כך שקל, לא יהיה לקווטרבאק האדיר של הסיינטס.
אז כפי שניתן להבין מתאור ההגנה של קרולינה, החלק החזק של הסיינטס זו ההתקפה.
הם במקום השני בליגה ביארדים למשחק בהתקפה, במקום ה-5 ביארדים למשחק על הקרקע.
יש להם את דרו בריס, HOF לעתיד, אחד מגדולי הקווטרבאקים ששיחקו ב-NFL.
יש להם את הצמד אינגראם את קאמארה, ששווים ביחד כמעט 1,900 יארד + 20 טאצ'דאונס על הקרקע, כאשר הצמד הם גם תופסים נהדרים, כאשר יש להם 1,200 יארד ממסירה (לקאמארה יש גם 5 טאצ'דאונס בתפיסה).
התחזית:
לקרולינה יתרון גדול למדי ביארדים למשחק (בצד ההגנתי), אבל הגנת ניו אורלינס לא פריירים –
הקבוצה סופגת בדיוק את אותה כמות של נק' למשחק כמו קרולינה (20.4 ל-2 הקבוצות).
וכאשר מקזזים את ההגנות, היתרון של התקפת ניו אורלינס פשוט גדול מדי.
לצד העובדה שהמשחק בניו אורלינס, והעובדה שניו אורלינס ניצחו ב-2 המפגשים בין 2 הקבוצות העונה בהפרשים דו ספרתיים,
וזה נהיה ברור למה אני בוחר בסיינטס כמנצחים במשחק הלילה.
********
ובלי הסרטון הזה ממשחקי אמש אי אפשר:
מרכוס מורייטה, הקוורטרבק של הטייטנס, תופס את מסירתו הוא ל-TD!!!

אני לא יודע אם היה מקרה אחר של קוורטרבק המוסר, ואז תופס את מסירתו הוא THAT WAS DEFLECTED ל-TD
היה גם היה.
הבילס, כל הדרך עד הסוף. עונה שתיכנס להיסטוריה
הלוואי!
הם יכולים להציק כהוגן לשטן. תאמין
הלוואי שהבילס יעברו, במיוחד אחרי שאתמול ראינו שטנסי יכולים, אז למה לא באפלו?
אם קרולינה רוצים לנצח הם חייבים משחק גדול מקאם, כל דבר פחות מזה וזה יגמר בהפסד כואב מאוד.
הרנינג בק של קרולינה כריסטיאן מקפרי הוא לדעתי המפתח לנצחון הפנתרס על הסיינטס היום.
הקוורטרבק של הג'גוארס בלייק בורטלס כונה כבר כמה פעמים "CHOKER". אני לא יודע איזה 'צ'וקר' הוא כשהוא הוביל את ג'קסונוויל לאליפות ה-AFC דרום הראשונה שלהם. גן הם וגם הבופאלו בילס היו משך שנים התחתית של הליגה. נדמה לי שרוב אוהדי הפוטבול הם עבור הבילס. אז יאללה, מי שיכול, בשעה 8 בערב שלכם נראה את הבילס בג'קסונוויל, שאפילו שהיא בפלורידה, הקור הגיע גם לשם. אבל יהיה איזה 8-10 מעלות צלזיוס לפי דעתי כשהמשחק יתחיל
גיא, שלחתי לך מסר.
אני אאחר בשעה למשחק הראשון
גיא כל הכבוד לך על ההתמדה וההשקעה במדור הזה. לפעמים אני קורא ובדרך כלל לא מגיב.
המסירה של הקווטרבאק שהוחזרה אליו והוא עשה מזה TD -מדהים, אף פעם לא ראיתי משהו כזה. והשדרנים הגיבו בזמן אמת מאוד מהר כאילו הם הספיקו לראות משהו בקצב הזה.
מהלך מקרי לחלוטין.
ברור שזה מיקרי, אי אפשר לתכנן דבר כזה. מה שמרשים היא מהירות התגובה של הקווטרבאק שמנצל את ההזדמנות.
הכדור עף ישר אליו הוא לא עשה כאן משהו יוצא דופן.
מסכים.
יחסית למהלך כה נדיר, הוא נראה כחלק מהמשחק השוטף לחלוטין, ולא אנומליה
אפשר לשחק גול הזהב-קבוצה ראשונה שמשיגה נקודות איכשהו עולה? קבוצות לא קרובות אפילו להשיג פילד גול
להגנה של הג'אגס לא תהיה שום בעיה עם הבילס.
הפלייאוף האמיתי מתחיל ב-11,אני יהמר שקאם ניוטון יהיה בסופרבול.
באפלו קחו פילד גול וזהו, טאצדאון אתם לא שווים
רק הגעתי ל-3-3
3-10 ג'קסונוויל!
זה זמן לנס בפאלו
איזה נס, לא עוברים את החצי
הנה, פיטרמן כל הדרך ללומברדי
הטיול הנחמד של הבילס נגמר
גיא נהדר, אני מוכן לראות פוטבול רק אם גיא או הח'ברה כאן
בינתיים הסירטון מדהים, נתז הכדור החוזר
(לא הייתי תופס את זה גם אחד למליון)
והתמונות נחמדות, תהנו.