הנבואה ניתנה לשוטים. וויילד קארד ב- NFL חלק ב' / גיא רוזן

 

ג'קסונוויל ג'אגוארס (10 – 6) – באפלו בילס (9 – 7)
(יום א', 20:05)
44 שניות לסיום, מרחק יארד בודד מקו אמצע המגרש, דאון רביעי ו-12 לבנגלס.
בנקודה זו בזמן, הסיכוי של הבילס לשבור את בצורת הפלייאוף שלהם שאף ל-0.
אבל מסתבר, שלפעמים, הבלתי אפשרי מתרחש.
אנדי דלתון מצא את טיילר בויד לטאצ'דאון של 49 יארד, הרייבנס הפסידו, והבילס מוצאים את עצמם שוברים בצורת של 18 שנה ללא פלייאוף.
מי היה מאמין!
הלילה הבילס להשיג ניצחון פלייאוף מזה 22 שנה, והם מקווים שאלילת המזל תמשיך לעמוד לצדם…
הג'אגוארס, להם לא הייתה בצורת ארוכה כמו של הבילס, אבל גם הם לא ראו פלייאוף לא מעט זמן-
הביקור האחרון שלהם בפלייאוף היה לפני עשור, אז הפסידו לפטס אחרי שניצחו את הסטילרס בוויילד קארד.
(מדהים שביג בן ובריידי, כוכבי הסטילרס והפטס של 2007, מחקים גם ב-2017 למנצחת במשחק הלילה)
אם בוחנים את תפקוד 2 הקבוצות על פני העונה כולה, אז יש יתרון ברור לג'קסונוויל –
ב-AFC, רק לפטס יש הפרש נק' גבוה יותר,
וב-NFL, רק לויקינגס הגנה חזקה יותר (ג'קסונוויל שניים גם ביארדים למשחק, וגם בספיגת נק' למשחק).
הג'אגוארס סיימו את העונה שניים בסאקס, שניים באינטרספשינס, וראשונים בטאצ'דאונס הגנתיים.
הבילס, להם הגנה לא רעה, אבל בשום צורה הם לא מתקרבים לג'אגס –
הבילס במקום ה-18 בספיגת נק', במקום ה-29 בסאקס, ובמקום ה-6 באינטרספשינס.
גם בהשוואה בין ההתקפות היתרון הוא של הג'אגס, ובהפרש –
ברוטלס במקום ה-12 ב-TOTAL QBR, התקפת הג'אגס במקום ה-6 ביארדים למשחק, ובמקום ה-1 ביארדים על הקרקע.
טיילור במקום ה-14 ב-TOTAL QBR, התקפת הבילס במקום ה-29 ביארדים למשחק, ובמקום ה-6 ביארדים על הקרקע.
התחזית:
השאלה הגדולה שצריכה להישאל –
האם אנחנו נראה את גקסונוויל של השבועיים האחרונים (זו שהפסידה לטנסי ולניינרס),
את את זו של העונה כולה (צריך לזכור שהג'אגס הבטיחו את מקומם בפלייאוף לפני שבועיים) ?
הניחוש שלי?
אלילת המזל, את שלה כבר עשתה.
אז במשחק ביתי, ולאור העונה כולה, אני מהמר על ניצחון של ג'קסונוויל.

 

ניו אורלינס סיינטס (11 – 5) – קרולינה פנתרס (11 – 5)
(יום א', 23:40)
על פניו, זה נראה כמו מקרה קלסי של "זרקתי מטבע".
ל-2 הקבוצות מאזן זהה, 2 הקבוצות חזקות מאוד, כל אחת בתחומה –
קרולינה, הם אחת מקבוצות ההגנה החזקות בליגה.
ההגנה שלהם מדורגת 7 ביארדים למשחק, ו-3 ביארדים על הקרקע. כך שקל, לא יהיה לצמד הראנינג באקס האדירים של הסיינטס.
קרולינה גם מדורגים 3 בסאקס למשחק, ו-8 בפורסד פאמבלס. כך שקל, לא יהיה לקווטרבאק האדיר של הסיינטס.
אז כפי שניתן להבין מתאור ההגנה של קרולינה, החלק החזק של הסיינטס זו ההתקפה.
הם במקום השני בליגה ביארדים למשחק בהתקפה, במקום ה-5 ביארדים למשחק על הקרקע.
יש להם את דרו בריס, HOF לעתיד, אחד מגדולי הקווטרבאקים ששיחקו ב-NFL.
יש להם את הצמד אינגראם את קאמארה, ששווים ביחד כמעט 1,900 יארד + 20 טאצ'דאונס על הקרקע, כאשר הצמד הם גם תופסים נהדרים, כאשר יש להם 1,200 יארד ממסירה (לקאמארה יש גם 5 טאצ'דאונס בתפיסה).
התחזית:
לקרולינה יתרון גדול למדי ביארדים למשחק (בצד ההגנתי), אבל הגנת ניו אורלינס לא פריירים –
הקבוצה סופגת בדיוק את אותה כמות של נק' למשחק כמו קרולינה (20.4 ל-2 הקבוצות).
וכאשר מקזזים את ההגנות, היתרון של התקפת ניו אורלינס פשוט גדול מדי.
לצד העובדה שהמשחק בניו אורלינס, והעובדה שניו אורלינס ניצחו ב-2 המפגשים בין 2 הקבוצות העונה בהפרשים דו ספרתיים,
וזה נהיה ברור למה אני בוחר בסיינטס כמנצחים במשחק הלילה.

********

ובלי הסרטון הזה ממשחקי אמש אי אפשר:

מרכוס מורייטה, הקוורטרבק של הטייטנס, תופס את מסירתו הוא ל-TD!!!

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
23 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מנחם לס
מנחם לס
07/01/2018 17:11:10

אני לא יודע אם היה מקרה אחר של קוורטרבק המוסר, ואז תופס את מסירתו הוא THAT WAS DEFLECTED ל-TD

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2018 17:14:39
הגב ל  מנחם לס

היה גם היה.

ויקטור לוי
ויקטור לוי
07/01/2018 17:36:14

הבילס, כל הדרך עד הסוף. עונה שתיכנס להיסטוריה

גיא הרשע
גיא הרשע
07/01/2018 17:36:56

הלוואי!

ויקטור לוי
ויקטור לוי
07/01/2018 17:50:25
הגב ל  גיא הרשע

הם יכולים להציק כהוגן לשטן. תאמין

ולדי קוגן
07/01/2018 18:03:41

הלוואי שהבילס יעברו, במיוחד אחרי שאתמול ראינו שטנסי יכולים, אז למה לא באפלו?
אם קרולינה רוצים לנצח הם חייבים משחק גדול מקאם, כל דבר פחות מזה וזה יגמר בהפסד כואב מאוד.

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2018 18:04:14

הרנינג בק של קרולינה כריסטיאן מקפרי הוא לדעתי המפתח לנצחון הפנתרס על הסיינטס היום.
הקוורטרבק של הג'גוארס בלייק בורטלס כונה כבר כמה פעמים "CHOKER". אני לא יודע איזה 'צ'וקר' הוא כשהוא הוביל את ג'קסונוויל לאליפות ה-AFC דרום הראשונה שלהם. גן הם וגם הבופאלו בילס היו משך שנים התחתית של הליגה. נדמה לי שרוב אוהדי הפוטבול הם עבור הבילס. אז יאללה, מי שיכול, בשעה 8 בערב שלכם נראה את הבילס בג'קסונוויל, שאפילו שהיא בפלורידה, הקור הגיע גם לשם. אבל יהיה איזה 8-10 מעלות צלזיוס לפי דעתי כשהמשחק יתחיל

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2018 19:01:40

גיא, שלחתי לך מסר.
אני אאחר בשעה למשחק הראשון

עגל
עגל
07/01/2018 20:25:50

גיא כל הכבוד לך על ההתמדה וההשקעה במדור הזה. לפעמים אני קורא ובדרך כלל לא מגיב.
המסירה של הקווטרבאק שהוחזרה אליו והוא עשה מזה TD -מדהים, אף פעם לא ראיתי משהו כזה. והשדרנים הגיבו בזמן אמת מאוד מהר כאילו הם הספיקו לראות משהו בקצב הזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2018 20:38:56
הגב ל  עגל

מהלך מקרי לחלוטין.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
07/01/2018 22:24:50
הגב ל  עגל

ברור שזה מיקרי, אי אפשר לתכנן דבר כזה. מה שמרשים היא מהירות התגובה של הקווטרבאק שמנצל את ההזדמנות.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/01/2018 22:32:39

הכדור עף ישר אליו הוא לא עשה כאן משהו יוצא דופן.

Havliceck stole the ball
Havliceck stole the ball
08/01/2018 4:32:20

מסכים.
יחסית למהלך כה נדיר, הוא נראה כחלק מהמשחק השוטף לחלוטין, ולא אנומליה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
07/01/2018 20:46:44

אפשר לשחק גול הזהב-קבוצה ראשונה שמשיגה נקודות איכשהו עולה? קבוצות לא קרובות אפילו להשיג פילד גול

בוני
בוני
07/01/2018 20:48:16

להגנה של הג'אגס לא תהיה שום בעיה עם הבילס.

הפלייאוף האמיתי מתחיל ב-11,אני יהמר שקאם ניוטון יהיה בסופרבול.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
07/01/2018 21:09:13

באפלו קחו פילד גול וזהו, טאצדאון אתם לא שווים

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2018 21:32:47

רק הגעתי ל-3-3

מנחם לס
מנחם לס
07/01/2018 22:12:15

3-10 ג'קסונוויל!

ענת
ענת
07/01/2018 22:33:27

זה זמן לנס בפאלו

אור
אור
07/01/2018 22:35:27

איזה נס, לא עוברים את החצי

אסף
אסף
07/01/2018 23:09:29

הנה, פיטרמן כל הדרך ללומברדי

Ata98
Ata98
07/01/2018 23:13:33

הטיול הנחמד של הבילס נגמר

דורון האסטבן
דורון האסטבן
07/01/2018 23:34:37

גיא נהדר, אני מוכן לראות פוטבול רק אם גיא או הח'ברה כאן
בינתיים הסירטון מדהים, נתז הכדור החוזר
(לא הייתי תופס את זה גם אחד למליון)
והתמונות נחמדות, תהנו.