מעורב הופס ליום ששי: לגריק פריק יותר קולות מלברון לאול-סטאר / מנחם לס

1. שיין לרקין מגלם את שחקן הספסל האידיאלי של הסלטיקס

(וכל קבוצה היתה מייחלת לאחד כזה)

(יש לו פרצוף של ווטרן!)

כולם מדברים על הסלטיקס.  כל הכוכבים הצעירים שלהם.

אבל מה עם הספסל? לא שמעתי ציוץ וחצי ציוץ על ספסל הסלטיקס.

הנה, סתם לדוגמא, במשחק נגד דנבר, שוב בא שחקן ספסל להציל את הסלטיקס.  . נגד דנבר זה היה יותר מסתם להציל. זה שיין לרקין שעלה מהספסל והיה 6 מ-6. ההתקפה שהוא מציע היא טיפוסית לשחקן ספסל של הסלטיקס: כשהוא חם הוא חם. כשהוא לא חם מבקשים את צווארו.

הפציעה של מרכוס מוריס פתחה אפשרויות להרבה שחקנים.  אמש נגד הקאבס זה היה רוזייר. לפני כמה ימים סמי אוג'ליי. יומיים לפני כן דניאל ת'איס. נגד דנבר לרקין, ת'איס ואוג'ליי היו יחד +6 נגד גדנבר, ולרקין ות'איס היו +10.

לרקין היה יכול להיות שחקן ספסל טוב בכל קבוצה, אבל מה שעושה ממנו כה מיוחד בסלטיקס הוא ה-DECISIVENESS שעושה ממנו כה מיוחד. הבעייה של הסלטיקס היתה שיותר מדי פעמים הם מסרו עוד מסירה, ועוד מסירה, ועוד מסירה, ועוד מסירה, ואז נשארו שתי שניות בשעון ה-24 ומי שהכדור בידו חייב היה להכריח זריקה.

זה קורה לשחקנים צעירים. גם לרקין הוא צעיר – – הוא רק בן 25. אבל במשחקו יש וותק של אחד הנמצא בליגה כבר 15 שנה. מהרגע הראשון הוא לא נראה רוקי. זה הבטחון שלו וההרגשה שמאומה לא מרגש אותו. הוא נותן הרגשה של "הכל בסדר;1 תנו לי לדאוג!" וההרגשה הזאת עוטפת את שאר השחקנים.

הגיע הזמן שגם הספסל של הסלטיקס – ובמיוחד לרקין – יקבלו קצת מחמאות.

2. בעוד שבוע (20/1) יודיע ציון ויליאמסון את שם המכללה בה יבחר

*

*

3. מה יש לסקוטי פיפן לומר על ההבדל בין לברון למייקל (סיפור בשלוש מערכות)

מערכה ראשונה: לברון טוב יותר ממייקל!

*

מערכה שנייה: "התכוונתי שלברון עולה על מייקל בכמה דברים בכדורסל…" (סקוטי פיפן)

*

*

מערכה שלישית (אחרי כמה ימי חשיבה): לברון לא משתווה לא רק למייקל, אלא אפילו לקובי…!" (סקוטי פיפן)

*

 

4. איך טרי רוזייר גנב את ההצגה

 

 

אחרי המשחק אתמול בו ניצחה הבוסטון סלטיקס את הקאבס אייזיה תומאס אמר שהוא לא היה צריך "תזכורת" כיצד טרי רוזייר יכול ומסוגל להתפוצץ על הפארקט.

לפני המשחק אייזיה תומאס היה המוקד של כולם: הקהל, המדיה, השחקנים עצמם (של הסלטיקס). אבל אז התחיל המשחק ואייזיה תומאס עצמו לא היה יותר מצופה נוסף החוזה בקליניקה שנתן שחקן הספסל של הסלטיקס, טרי רוזייר. לא רק שהנצחון הגדיל את המרחק בין הסלטיקס והקאבס ל-4.5 משחקים, הוא הראה שוב את ההבדל בין קבוצה צעירה ומלאת אנרגיה (הסלטיקס) לעומת קבוצה מבוגרת, הנראית עייפה ואיטית.

בקליבלנד היה ברור שאם לברון לא עושה משהו, מאומה לא יקרה (קווין לאב היה יותר חושך מחושך מצרים)בעוד שבסלטיקס מי שניכנס היה צעיר, ומי שניכנס מיד תרם.

זה לא שייך למשחק אך היתה זאת הזדמנות לאייזיה תומאס לנקות את האוויר בקשר ליחסיו עם דני אינג':

Have I forgiven Danny? He texted me (Tuesday) night, so, yeah, we’re good,” Thomas said. “I love this city, I love this organization. They’ve given me the opportunity to be who I always wanted to be and I can’t thank them enough”

אבל לבקשתו של אייזיה –

 But as was his request, the team did not show a video tribute as they have provided for returning players in the past.

אחרי שנירגעו מאייזיה תומאס, ההצגה היתה כולה של טרי רוזייר, עם שלשות ודאנקים ישר להיילייט, והוא היווה את התמחיש והגילום של איזו קבוצה היא הסלטיקס (לפחות עד שגורדון הייוארד יחזור): קבוצה נטולת סוףפר-כוכבים, אבל מלאה בכוכבים צעירים שעושים ממנה קבוצה מסוכנת לכל אחת אחרת בליגה.

5. בחירות האול סטאר אחרי 12 ימי בחירה:

Eastern Conference

All-Star Game voting through the first 12 days of fan balloting:

Frontcourt
1. Giannis Antetokounmpo (MIL) 863,416
2. LeBron James (CLE) 856,080
3. Joel Embiid (PHI) 433,161
4. Kristaps Porzingis (NYK) 359,459
5. Kevin Love (CLE) 221,969
6. Al Horford (BOS) 120,016
7. Jayson Tatum (BOS) 98,586
8. Andre Drummond (DET) 85,374
9. Enes Kanter (NYK) 83,102
10. Dwight Howard (CHA) 57,730
Guards
1. Kyrie Irving (BOS) 802,834
2. DeMar DeRozan (TOR) 259,368
3. Victor Oladipo (IND) 251,886
4. Ben Simmons (PHI) 210,085
5. John Wall (WAS) 175,990
6. Dwyane Wade (CLE) 165,163
7. Isaiah Thomas (CLE) 87,680
8. Kyle Lowry (TOR) 85,070
9. Bradley Beal (WAS) 71,079
10. Jaylen Brown (BOS) 51,562

Western Conference

All-Star Game voting through the first 12 days of fan balloting:
Frontcourt
1. Kevin Durant (GSW) 767,402
2. Anthony Davis (NOP) 393,000
3. DeMarcus Cousins (NOP) 356,340
4. Draymond Green (GSW) 325,612
5. Paul George (OKC) 291,495
6. Kawhi Leonard (SAS) 212,650
7. Carmelo Anthony (OKC) 194,239
8. Karl-Anthony Towns (MIN) 188,240
9. Kyle Kuzma (LAL) 184,338
10. LaMarcus Aldridge (SAS) 153,599
Guards
1. Stephen Curry (GSW) 735,115
2. James Harden (HOU) 602,040
3. Russell Westbrook (OKC) 438,469
4. Klay Thompson (GSW) 359,442
5. Manu Ginobili (SAS) 231,460
6. Chris Paul (HOU) 174,343
7. Damian Lillard (POR) 148,622
8. Lonzo Ball (LAL) 120,817
9. Devin Booker (PHO) 91,562
10. Jimmy Butler (MIN) 88,009

6. פורזינגיס: "אני לא יכול לשחק BACK-TO-BACK…"

"אנשים לא מבינים מה זה לסחוב גוף של 3'7 משחק שלם, ואז לקום למחרת בבוקר ולשחק עוד משחק עם גוף של 3'7" (פורזינגיס, אתמול)
*

(מסכן הבחור…חייב לשאת את גופו…)

*

7. סטפן ג'קסון: "עישנתי מרחואנה משך כל הקריירה ב-NBA"

סטפן ג'קסון אמר הבוקר ל- TMZ Sports שהוא עישן פוט משך כל הקריירה והוא לא מבין מה ה-NBA עושה מזה כזה BIG DEAL. "אני לא אומר שזה עזר לי, אבל זה גם לא פגע זה. זה שיכגך כאבים וגרם לי לישון טוב במיטות זרות הבבתי מלון שונים"

הוא אמר גם ל-Ben Rohrbach מיאהו ספורט

"I think they should take it off. Of course,"Why not? … I smoked my whole career. I had a hell of a career—didn't miss no games."

Specifically, Jackson said he smoked after games to relax.

"I ain't going to say it helped," he said. "But as far as coming down after the games, relaxing, it helped. Before the games, nobody can play high, especially in the NBA. It’s a high level of competition, and guys are great, so nobody can play high, but after the games, guys need to come down and relax, because it’s a physical sport.

8. עכשיו גם סטפן קרי מודה ש"טריי יאנג הוא שחקן UNBELIEVABLE"

אני לא יודע מתי הוא ראה אותו משחק, ואם זה היה "חי" או בטיווי, אבל עתה גם סטפן קרי מצטרף לכל אוהדי הפרשמן הזה מאוניברסיטת אוקלהומה שכולם מהללים כשחקן גדול.

סטפן אמר לכתבים שסובבו אותו ( told reporters.)אחרי הנצחון על דאלאס על הגארד של ה-SOONERS:

"Just the confidence that he plays with, "I call it flair, but it seems like he's always composed and knows what he's trying to do with the ball in his hand. He shoots a lot of deep 3s and has a creativity to his game that's cool to watch."

יאנג כנראה בורח עם 'פרס נייסמית' לשחקן המכללות של השנה עם ה-29.4 נק' (40.2% מאחורי הקשת), 10.6 אסיסטים, 3.9 ריב', ו-1.8 גניבות. כשהעונה התחילה הוא היה שחקן די אלמוני, ועתה כולם מדברים עליו. רישמו את שמו!

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
150 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידן עופר
עידן עופר
05/01/2018 4:31:09

מעולה מנחם, תודה! מת על סטיבן א׳, תמיד יודע איך ליצור עניין. פיפן צודק. זה לא הוגן להשוות בין מייקל ללברון, המשחק שלהם שונה.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 9:11:36

1+

נכון, אם להשוות לעולם הטבע, מייקל שיחק כלביאה שכולה ולפלופ משחק כגורילה במחזור

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
05/01/2018 12:42:02

גדול

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/01/2018 18:50:44

חחחח, חתיכת אשך אתה

נתן
נתן
05/01/2018 11:15:27

סטיבן איי מייצג את כל מה שרע בעולם שלנו. כל המלחמות בעולם הן בגללו, כנראה גם ההתחממות הגלובלית

נתנאל
נתנאל
05/01/2018 12:54:11
הגב ל  נתן

אייל ברקוביץ' של היאנקים

שי אבן צור
שי אבן צור
05/01/2018 18:02:12
הגב ל  נתן

איזה הגזמות

The king russell
The king russell
05/01/2018 5:40:46

יאניס יותר מלברון, ועדיין לברון יותר מדוראנט. נחמה פורתא על מצב ההצבעות של ראס.

The king russell
The king russell
05/01/2018 5:42:36
הגב ל  The king russell

לגבי הסטף החדש, אני לא קונה את זה על אף אחד עד שאני יראה דורך על הפרקט של הליגה, ונותן משחקים כמו של סטף. (תשאלו את סקרמנטו)

The king russell
The king russell
05/01/2018 5:43:40
הגב ל  The king russell

איך שכחתי. תודה רבה מנחם

zivovivo
zivovivo
05/01/2018 6:01:06
הגב ל  The king russell

לא יודע סטף החדש , אבל באדי הילד מתייצב כשחקן טוב, עוד קצת זמן ואימון והוא ישתפר. אבל באדי הילד הוא בעל נתונים גופניים מעולים. 6.6 עם גוף חזק מהיר, מה שמעקב אותו זה שליטה לא משהו בכדור בכדרור וקבלת החלטות לא טובה לפעמים.
אבל זה לא טריי יאנג.
טריי יאנג מאד רחוק מסטף יותר מזכיר כוכבי קולג שלא הצליחו.
לדעתי הוא יצליח בגל המסירה והקליעה והגאטס, אבל לא כוכב, כמו שלא חשבתי שדארון פוקס כוכב.
נראה כמו שחקן שיתקשה בהתחלה ואחר כך יעשה התאמות ויהיה טוב, אבל לא מאד[בדומה למה שאני חושב על פוקס]

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 10:14:56
הגב ל  zivovivo

אותם דברים בדיוק אמרו על סטף…

Avri
Avri
05/01/2018 11:52:47

סטף יש רק אחד.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/01/2018 14:08:05

אני אגיד בכללי. בסיפור העליה של סטף הייתה כל הזמן הנק' שהוא "מוכר את החלום" לכל ילד. ואנשים לא הבינו שהבנ"א עושה משהו לא אפשרי בדיוק כמו דאנק של ראס לאדם הפשוט. המיוחדות העיקרית של סטף שגורמת להצלחה היא גם המהירות של הזריקה, וגם ברור שהבנ"א ניחן בקורדיציה מטורפת (כמו שאפשר לראות בסרטוני הפגרה שבהכל הוא מדוייק). הסיפור על עוד סטף דומה בעייני לסיפור על פוקס וג'קסון כאי' הם ראס חדש.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 14:33:52

לא עוד סטף, מה רע בפשוט טרי יאנג?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/01/2018 14:47:37

בקיצור שיגיע לפרצ'ייז טוב. עם הנהלה טובה. קצת פחות סביר בגלל כל ההייפ. מבין המועמדות אטלנטה הכי סבירה בעניין הזה כנראה, למרות שאני מת לראות אותו מצליח בשיקגו. אם הוא יתן מספרים טובים הם קבוצת פליי'.

שיקגו תתחילו להפסיד.

zivovivo
zivovivo
05/01/2018 5:54:08

מנחם המון תודה!

העליה של טרי רוייזיר היא אחת הסיבות להצלחה של הסלטיקס, גיילן בראון וסמי אוגילה גם. איינג יודע לבחור. השתפא מאד בכמה דראפטים האחרונים.

יהיה מעניין אם יהיו רבעה רוקיז באולסטאר, טאיטום,קוזמה ולונזו.
לגבי סימונס הוא פשוט ראוי. לגבי האחרים,ברור לגמרא שזה בגלל שהם בסלטיקס ובלייקרס ועדיין אפילו אם אחד מהם יכנס זה הישג. שני רוקיז באותה שנה באולסטאר לא זוכר מתי היה לאחרונה?

לגבי טריי יאנג ,
יהיה לו מאד קשה לתרגם את זה בנבא, בטח לרמה הזו.
הוא הימור כי החדירות האלה בנבא לא יקרו תמיד יהיה לו חוסם שימנע אותם , הוא לא מהיר ולהטוטן כמו סטף, ולא חזק כמו איזייאה או אפילו פרנק מייסון.
בדראפט הזה, מחוץ לטופ 3 הוא אולי שווה הימור.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
05/01/2018 7:03:49

ציון ווילאמס תימני ?

דובי
דובי
05/01/2018 9:11:23

טוניזאי

Avri
Avri
05/01/2018 11:54:23

אני מבין שיש רתיעה מלקרוא לו בשמו האמיתי – זיון. אולי נסכים על זאיון? שגם קרמר ירגיש בנוח?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 12:17:22
הגב ל  Avri

התעתיק באנגלית של המילה ציון הוא zion. כך שאינך צודק ובכל מקרה ההגייה שונה מהמילה המגונה שיכולה להיות רק בתרבות חיים של שחיתות מוסרית.

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 12:54:37

צודק, בעולם שלך בכלל קוראים לזה בעילה בהסכמה

tomer
tomer
05/01/2018 7:19:47

תודה מנחם! רק שימו לב לטייטום, בול, סימונס, וקוזמה. עשירית מהטופ 40 מיוצגת על ידי רוקיז! אני לא זוכר (אבל שוב, אני צעיר) מתי זה קרה בפעם האחרונה

MBK
MBK
05/01/2018 7:43:16
הגב ל  tomer

נקודה מעניינית
קוזמה ובול מקבלים קולות בגלל שהם מאל איי שזה שוק ענק
מיצ׳ל לא ברשימה כי בסולט לייק סיטי יש שוק בגודל של מלחייה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/01/2018 18:52:51
הגב ל  MBK

חחחחח גדול!

MBK
MBK
05/01/2018 7:46:55

פורזינגס ילד
מה יהיה כשיהיה מבוגר יותר ?
לא מבין את התלונות על הבק טו בק
אם קשה לו ב NBA הוא מוזמן לחזור לאירופה
תלונות של מיליונרים מפונקים שמתלוננים כמה העבודה שלהם קשה
אני בטוח שגם לפועל בניין ( מבלי לפגוע בכבודם ) עובד לא פחות קשה ולא מתלונן כמו ילד בכיין

Berch
Berch
05/01/2018 9:15:48
הגב ל  MBK

ראית פעם פועל בניין בגובה 7 מטר ו 30 סנטימטר ?
לא.
כי תמיד נותנים להם להעלות מלט לקומות הגבוהות והקריירה שלהם בבניין נגמרת מאד מהר.
ובלי לדבר על כמה זה שובר את הגב לשבת בגובה כזה עם עוד 12 אנשים במאחורה של הטנדר.
מ.ש.ל
🙂

guy
guy
05/01/2018 12:10:22
הגב ל  Berch

אני לא חושב שמישהו בהיסטוריה ראה או יראה בנאדם בגובה 7.3 מטר
🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 10:12:41
הגב ל  MBK

הוא דווקא צודק משתי סיבות:
זה לא ספורטיבי שקבוצה אחת לאחר מנוחה והשנייה במשחק שני רצוף.
ושנית, השחקנים הם לא מכונות וזה מגדיל את הסיכוי לפציעות או אף לפגיעה ביכולת במשחק השני.

MBK
MBK
05/01/2018 11:02:14

איך הוא צודק בדיוק ???
כל הליגה משחקת באותה דרגת קושי פחות או יותר
הוא לא היחיד
שיעבוד על שרירים ויחזק את הגוף

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 12:18:52
הגב ל  MBK

הוא צודק מבחינת העיקרון, לגבי כל השחקנים משתי הסיבות שכתבתי.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
05/01/2018 9:04:53

רחמים על זינגר.לא יכול לשחק בק טו בק, אז לא תישאר בליגה ככה.
יאניס ראשון בהצבעות לפני לברון זה כבר מעיד על משהו, יאניס כוכב לא רק על הפרקט אלא גם מחוצה לו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 10:14:59

בכל מקרה פורזינגיס צודק: זה לר ספורטיבי שקבוצאחת לאחר מנוחה והשניה במשחק שני רצוף והשחקנים הם לא מכונותנוצמדי משחקים רצופים יכולים לפגוע ביכולת במשחק העוקב ואף להגדיל את הסיכוי לפציעות.

בוני
בוני
05/01/2018 9:07:02

אני בספק אם יש מישהו מהמצביעים שיכול לאיית 'אטנקומפנקו' כמו שצריך.

חבל שהישראלים לא מצביעים לעומרי כספי כמו שהיוונים מצביעים לו.

Zivke
Zivke
05/01/2018 9:21:24
הגב ל  בוני

למה צריך לדעת לאיית? יש באתר אפילו תמונה בשביל האנלפבתים.
נ"ב – מה שבאמת חבל זה שאין לנו איזה יאניס משלנו, בעזרת ה' עוד כמה שנים מהקהילה האפריקאית בדרום ת"א. בלי לקחת מהקריירה היפה של עמרי כמובן

בוני
בוני
05/01/2018 9:35:03
הגב ל  Zivke

נפלאות ההצבעה,

אם יווני כמו אנקטמופמפו עובר את לברון בקולות אז גם עומרי יכול להגיע לאולסטאר.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/01/2018 18:07:24
הגב ל  בוני

יאניס הוא סופרסטאר בליגה ויתחרה על ה MVP להזכירך.
זה לא שהוא מקבל את הקולות רק כי כל יוון התגייסה למענו

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 9:08:50

תודה רבה מנחם!

קלעת בול עם שיין לרקין וספסל הסלטיקס. הוא משחק טוב העונה בכל פעם שמקבל הזדמנות.

ציון וויליאמסון – זה ילד זה? זה מקרר תעשייתי. נראה כמו רנדל משונמך שהושתל בו המוח של ראסל ווסטברוק.
נראה שהוא קוריוז, כרגע שולט רק בגלל נתוניו פיזיים.
דווקא מס' 0 מהצד השני הרשים הרבה יותר.

בכל הסרטונים ששמת של סקוטי הוא אומר בבירור שמייקל שחקן טוב יותר (כאילו דא). וגם קובי.
הוא כן אומר שמבחינה סטטיסטית לברון יסיים עם מספרים טובים יותר מסיבות שונות.
הדור הנוכחי של השחקנים מקדש את אלוהי הסטטיסטיקה וסוגד לו.
בדור של מייקל זה היה אחרת לגמרי.

הליגה חייבת להפסיק להתעלל בשחקניה ולהפוך את משחקיה לפארסות עם הבק-טובקים. זה לא הגיוני ופושע. השחקנים והמאמנים בינתיים משנים עובדות בשטח.

Avri
Avri
05/01/2018 11:59:41

לא קוראים לו ציון!

tomer
tomer
05/01/2018 21:15:35

אני מאוד מקווה שלברון, סימונס, ראס והארדן יהיו באותה קבוצה. רק כדי לראות את התגובה של האשך במידה והם ינצחו

דובי
דובי
05/01/2018 9:10:30

האמירה של פורזינגיס היא לא סתם משפט. היא הצהרה בכיינית של ילד מפונק.
אני מתחיל להרהר מחדש בכוונה של ג'קסון מהקיץ לחפש עליו החלפה.

Zivke
Zivke
05/01/2018 9:19:15
הגב ל  דובי

מבין את התגובה הרגשית כאוהד, אבל אולי הוא צודק ואין מצב שהגוף שלו יוכל לסחוב את זה לאורך זמן. היית מעדיף שיהיה גיבור סטייל ג'ון וויין ובעוד שנתיים יקרוס פיזית?

פשוט היציאה הזו לא מתחברת לי לכל הפרסונה שראינו מ KP עד היום

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 9:25:13
הגב ל  Zivke

אתה צודק. הוא ילד משקיען ולוחם אבל חכם ולא מעוניין להקריב את גופו עבור בצע הכסף של הקומישינר בע"מ.
הוא יודע את גבולות גבולותיו וכדאי להקשיב לו

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 9:25:54

גבולות גופו כמובן

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/01/2018 12:36:02

גובי, אם אתה מסכים שיש סיכוי שיש לו גוף שביר, אתה לא חושב שזה הגיוני שהוא ירצה לשמור עליו? אולי זה עלול להתנגש עם הצרכים של הקבוצה, אבל אני מבין את הרצון שלו גם להאריך את הקריירה, ובעיקר גם לסיים אותה עם בריאות סבירה

דובי
דובי
05/01/2018 9:44:20
הגב ל  Zivke

אה, לא מתחברת למה שראינו ממנו עד כה? הממ.. יכול להיות שאתה צודק. הוא הרי בחור צעיר עם אנרגיות ורצון ללמוד ולהתקדם ולהשתפר ולהשקיע את כל הקיץ בחדר כושר ולהיות הכי גדול והכי חזק והכי מוכשר והכי לומד כדי להיות השחקן הכי טוב שהוא יכול להיות. נכון?
אבל הוא גם ילד מחוצ'קן שנכנס לדיכאון כי איזו דוגמנית סוג ז', אל תתפוס אותי המילה, סירבה לחיזורים שלו בטוויטר, והוא גם טמבל שיחד עם אח שלו הנזק תכנן את אי ההופעה לפגישת סוף השנה עם הקבוצה כמהלך מחאה מתוכנן מול ההנהלה והמאמן שהעביר לו מסר שלא מצא חן בעיניו בצורה שלא באה לו טוב, והוא הפרנצ'ייז וונאבי של קבוצה עם שאיפות פלייאוף שעושה דנידין במשחקים שמשנים משהו או כשלוחצים עליו קצת יותר חזק, והוא נפצע גם לא במשחקי בק טו בק, והוא לוקח לעצמו מנוחות כאילו הוא היה מינימום וינס קרטר עם קילומטראז' של מרתון בליגה עוד לפני אמצע העונה.
או שגם אלה תוצר של דימיון אמוציונאלי של אוהד?

Zivke
Zivke
05/01/2018 9:49:26
הגב ל  דובי

1. דוגמנית – אמרת בעצמך, הוא ילד מחוצ'קן…
2. הברזה להנהלת הניקס ופיל ג'קסון – איך לא עשו את זה קודם?
3. כל הטענות המקצועיות – יש לכם שחקן ענק (פיזית) שעם הטיפול והאימון הנכון רק ילך וישתבח עם הזמן והניסיון כשכל הגארדים הקופצניים סביבו יאבדו את האתלטיות שלהם עם כל שנה שחולפת.

וכן, יש הרבה רגש בתגובות שלך, ובצדק, אבל באמת שקשה לי לראות שחקן בליגה היום שהייתי שם בניקס במקום KP כעוגן לעתיד

דובי
דובי
05/01/2018 9:53:22
הגב ל  Zivke

אני עדיין חושב כמוך. כרגע פורזינגיס הוא העתיד שלנו, ובתור כזה הוא 15 דרגות מעל מה שהיה לנו בלעדיו.
אבל אי אפשר להתעלם מניצוצות של אופי בעייתי וגוף שביר שמתחילים לצוץ על פני השטח.
יש תקווה, אין ספק, אבל יש גם סימנים מדאיגים.
אצלנו סימן מדאיג הוא בדרך כלל קצה של קרחון שהסירה המנוקבת ממילא שלנו עומדת להתנגש בו עוד שנייה ולטבוע במופע זיקוקים מרהיב.

Benjo
05/01/2018 20:07:49
הגב ל  דובי

חזק מאוד ומדוייק מאוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 10:25:46
הגב ל  דובי

דובי תסתכל על מה שהוא אמר בלבד ולא על מה שהכותרות עושות מזה.
מה בסך הכל הוא אמר? שהוא עייף אחרי שני משחקים ברצף ושהוא צריך לנוח כדי להתכונן למשחק הבא. הואבסך הכל דיבר בכנות לא מעבר:
“I’m tired, I’m tired, I’m so tired right now,’’ Porzingis said in the visitors’ locker room at Capital One Arena. “I have one day to rest my legs and get back and play better and have more energy and try to bring the team’s energy up. We’re in a tough stretch. The mental part doesn’t help at all. When it’s mentally tough, you don’t have it in you.’’

דובי
דובי
05/01/2018 10:33:24

נו? מה אני צריך יותר מזה בשביל לאבד אמון ותקווה, לדרוש להעביר אותו בטרייד בשנייה הזאת ממש ולכתוב פוסט של 1000 מילה על החורבן הצפוי של הניקס?

Benjo
05/01/2018 20:39:36

פורזינגס הוא דור ה Y הכי טיפוסי שיש. הוא לא שם באמת על אחד. לא טרח להגיע לפגישה עם פיל גקסון על כל 11 האליפויות שלו; הוא העיף את כרמלו מהניקס (הראשון שהצליח) ; והוא לא משנה כמה תשלמו לו לא יהיה עבד שמשחק לילה אחרי לילה ודופק לעצמו את הגוף כי ככה קבעו אלה שהמציאו את הליגה בתקופה שהשחורים עדין נתפסו כחצי עבדים. הרי ברור שה back to back הזה יגמר יום אחד . אההה כן והוא שולח הודעות לדוגמניות באינסטוש ומתחרפן שהם לפעמים לא שמות עליו ועל המליונים שלו .

Berch
Berch
05/01/2018 9:12:35

אחלה מעורב. המשיגינער סטפן ג'קסון תמיד היה חביב עלי…. עכשיו אפילו קצת יותר 🙂

Zivke
Zivke
05/01/2018 9:16:58

אם קיירי אירווינג יודע להוביל קבוצה בצורה כזו שמנחם קורא לה "קבוצה נטולת סופר כוכבים", אז אולי הוא באמת עשה בשכל שברח מהקרקס התקשורתי שקוראים לו לברון ג'יימס…

Zivke
Zivke
05/01/2018 9:25:22

לעניין הקנביס, הבעיה עם מה שג'קסון אומר היא שמדובר במיליונרים צעירים שאי אפשר לסמוך עליהם עם כלום. הצעה שלי – שיהיה מותר להם לעשן אך ורק מה שהצוות הרפואי של הקבוצה נותן להם, וכל קנביס מעבר לזה יחשב כהפרה. למישהו יש את האימייל של אדם סילבר? 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 10:28:46
הגב ל  Zivke

הבעיה בזה היא שמה שהבן בקאפקייק אומר שכל בדיקות הסמים ב-NBA הן חסרות משמעות הוא נכון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/01/2018 12:37:51

ושוב, הבעיה לא עם הגראס, אלא החומרים המשפרים שהם מתעלמים מהם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
05/01/2018 9:29:06

תודה מנחם ובעיקר על ההתיחסויות לשחקני הסלטיקס.
לציון יש לדעתי פוטנציאל להזכיר קצת את לברון או אולי את צ'ארס בארקלי. נחייה ונראה.

Avri
Avri
05/01/2018 11:58:32

לא קוראים לו ציון!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/01/2018 18:57:50
הגב ל  Avri

אז ציונה, מה זה משנה

סתם מישהו
סתם מישהו
05/01/2018 10:06:40

מתוך the ringer. ציטוט מהיום: "Both the Rockets and Warriors played Thursday without their respective megastars, James Harden and Omri Casspi.

Kevin Durant was also listed as out."

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 10:21:54

פורזינגיס צודק!!!
זה לא ספורטיבי שקבוצה אחת לאחר מנוחה והשנייה עם משחק שני רצוף.
וכן רצף משחקים מגדיל את הסיכוי לפציעות וזה נכון גם אם שתי הקבוצות במשחק שני רצוף. שלא לדבר על המצב שהיה עם ארבעה משחקים בחמישה ימים.
צריך לבטל כליל רצף משחקים ועם לא יותר ממשחק כל שלושה ימים עם שני ימים ללא משחקים לקבוצה בין כל שני משחקים.
וען מספר המשחקים גדול מדי ולא צריך יותר משני משחקים בין כל שתי קבוצות, משחק אחד בבית של כל אחת מהקבוצות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/01/2018 10:22:59

למשפט "וכן רצף…" יש להוסיף שהשחקנים אינם מכונות.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
05/01/2018 10:56:32

אחלה מעורב. טרי רוזייר שחקן – יכול לאפשר לבוסטון להפטר מסמארט לדעתי בשקט. הוא רכז מעולה שנתן אחלה פלייאוף, נותן עונה טובה ואני אוהב את ההרגשה שלו למשחק.

דרך אגב, באול-סטאר, כרגע, פותחים אנשים מ-4 מדינות שונות במזרח. במערב כולם אמריקאיים. יש לזה משמעות? לא.

Smiley
Smiley
05/01/2018 11:48:30

1. שיין לארקין נראה טוב כי הייתה לו עונה מצויינת בבאסקוניה בליגה הספרדית. הוא התחשל שם ולמד איך להוביל קבוצה ואיך לסחוב את המשחק עליו. צבר שם הרבה ניסיון שלא בטוח שהיה מקבל ב-NBA בתפקידים של הרכז השלישי שהוא קיבל עד עכשיו.
השנה בליגה הספרדית עזרה לו מאוד.
2. ילד שבנוי כמו גורילה. שוב הבעיה שבבתי הספר והמכללות זה עולם אחר מול ה-NBA. הרי ב-NBA הוא יפגוש מפלצות לא פחות גדולות ממנו ולא פחות אתלטיות.
3. סטפן אי סמית מחפש כותרות ופיפן מנסה להישאר רלוונטי
4. רוזייר בעונה נפלאה. יש לו נתונים אתלטיים אדירים והוא משחק באנרגיית שיא בכל מהלך. שיפר מאוד גם את הקליעה.
כנראה שהוא גורם להחלטה על סמארט (לא לשלם לו חוזה גבוה) להיות קלה יותר ולהוות קלף מול סארט בחוזה.
5. קצת חבל לי שלא משאירים את המזרח מול המערב – כסוג של כבוד אזורי שהולך נעלם.
6. פורזינגיס יותר מדי עסוק במסביב מאשר במשחקו. ככה לפחות נראה עפ"י הכותרות שהוא מייצר או ההתנהגות מחוץ למגרש.
7. סטיבן ג'קסון גם היה דפוק ברמות אחרות ובגלל זה הסתובב בחצי ליגה ונזרק ממקומות. היה אדיר בספרס והחליט ללכת משם.
8. גם שבאז נאפייר היה אדיר במכללות ולקח את קונטיקט כל הדרך לאליפות ורק עכשיו מוצא את עצמו בבלייזרס.
טלפייר היה סנסציית תיכוים וכיום לדעתי עומד ךשבת אולי בכלא.
רכזים קטנים מצליחים מאוד במכללות כי הכישרון מפוזר מאוד. כמו עם ציון ויליאמסון, ברגע שמגיעים ל-NBA זה עולם של גברים שפתאום כולם מהירים, חזקים ואתלטים.
אני בהחלט מאחל לו אחלה קריירה אבל חובת ההוכחה שלו ב-NBA. כמובן שיעזור עם יפול לסיטואציה המאימה בשבילו.

רפי
רפי
05/01/2018 12:32:16

תודה מנחם על המעורב.
יש על הגב של לארקין לפחות עוד הובלה של מהפך אחד העונה במשחק השלישי של הסלטיקס בו לארקין הוביל את הסלטיקס למהפך בפילי בסוף הרבע השלישי – תחילת הרביעי עם שלשות ללב של שחקני הסיקסרס
אני זוכר אותו לפני שנתיים בנטס, פשוט עשה התקדמות יפה.

פורזינגיס – שיזכור את מה שאמר בזמן שינהל מו"מ על חוזה מקסימום…. הלו"ז הצפוף של הליגה הוא מה שמאפשר לשחקנים לקבל משכורות כאלו מופרכות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/01/2018 12:54:03
הגב ל  רפי

אני חושב שמה שמוביל למשכורות הגבוהות זה הסכומים המטורפים שהליגה מגלגלת. אם היינו מקבלים תשלום תמורת קושי ומאמץ, פועלי בניין היו מחליפים את הכדורסלנים בראש טבלת המשכורות…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/01/2018 12:56:31

אחלה מעורב, תודה רבה
סטפן ג'קסון בא לממזר בהזמנה, יום אחרי שדיבר על סמים בליגה. שוב, גראס לא מעניין אותי, השאלה היא מה אנחנו לא יודעים על חומרים אחרים

Ish
Ish
05/01/2018 14:09:01

ג'קסון אמר את זה כבר איזה 500 פעם

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/01/2018 13:42:14

קובי אומר שלברון הוא הgoat. לדעתי החבר של קרמר הולך להגיע על חמור לבן..

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/01/2018 14:18:28

פיייק

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2018 17:13:37

שוב, תודה על כל התגובות. קראתי כל אחת מהן בעיון ובעניין. כיף לעשות 'מעורב' (שלוקח 3-4 שעות לפעמים) כשישנן תגובות מחמיאות כאלה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
05/01/2018 19:00:20
הגב ל  מנחם לס

תודה שאתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות בעניין. שבת שלום

שי אבן צור
שי אבן צור
05/01/2018 18:15:31

האמת? ממש לא התרשמתי מטריי יאנג.

חוץ מזה, אין על המעורבים שלך מנחם

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 18:40:26

1+

הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
הטמיר המקורי גלוח האשך מחוץ לתחתונים של ביל ליימביר
05/01/2018 18:41:30

מהקטע על המעורבים, לא על טריי יאנג… 🙂

דובי
דובי
05/01/2018 18:46:54

קליעה מצוינת אבל לא אתלטי

אפלטון
אפלטון
05/01/2018 19:01:56

מעולה.
וואי זה יהיה גדול אם ג'יאניס יבחר את השחקנים במזרח ולברון יעמוד בשורה יחד עם כל הנחותים. שבירת אגו מסיבית כזאת לא נראתה בליגה. רק בשביל זה יהיה שווה לצפות באולסטאר.

השרת
השרת
05/01/2018 20:23:02
הגב ל  אפלטון

זה מי שמקבל הכי הרבה קולות בכל צד הם אלה שבוחרים, או השניים בכללי ? כי אז יכול להיות שגם יאניס וגם לברון יבחרו.

Benjo
05/01/2018 21:05:22
הגב ל  אפלטון

ענק

אפלטון
אפלטון
05/01/2018 19:08:43

אה והחדשה המרעישה של אמש, רעידת אדמה ביוסטון.
הרוקטס שחררו את הגארבג' ממבה, ההול אופ פיימר בובי בראון. אף אחד לא ראה את זה בא. השחקן היחידי מלבד הארדן שהיה לו no trade claus בחוזה.

Benjo
05/01/2018 20:23:06

מעורב נפלא כרגיל. ה second unit של בוסטון יכולה להיות בקלות חמישיה פותחת בלפחות חצי מהקבוצות בליגה. חשבתי על זה הרבה שהספסל הזה זה הסוד של בוסטון השנה והסיבה שהיא כל כך חזקה

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 20:35:23
הגב ל  Benjo

אתה רציני?
מוריס, סמארט, רוז'יר,טיס ואוג'ילי. מי בדיוק יעשה שם נקודות?

Benjo
05/01/2018 20:48:44

בודאי שאני רציני . אם אני מאמן אני מעדיף לעלות עם חמישיה לארקין רוזיר ביינס סמארט וטאייס או אג'ילי על פני למשל חמישיה שהיא למשל : בוקר וורן צ'נדלר יוליס וכריס.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 20:51:57
הגב ל  Benjo

שמישהו ייתן לאיש הזה קבוצת NBA ומהר!

Benjo
05/01/2018 20:56:35

אין צורך תודה יש לי מספיק עניינים אחרים כרגע. אתה לא היית מעדיף את החמישיה הזאת על החמישיה של פיניקס. ?

Benjo
05/01/2018 20:59:57
הגב ל  Benjo

ותעזוב את זה שאתה חושב שבוקר יהיה באיזה יום בעתיד השחקן (השני) הטוב בהסטוריה לפי איזה נתון סטטיסטי שהזכרת השבוע. אני שואל על יכולת עכשיות מבחינת מץ' אפ ?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 21:12:45
הגב ל  Benjo

אל תכניס לי מילים לפה כי אתה גיבשת דעה על שחקן שעל פי הודאתך אתה לא ראית משחק שלם שלו. אני אמרתי שהוא יהיה כוכב, דהיינו אולסטאר אם אתה רוצה משהו שאפשר יהיה למדוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 21:09:41
הגב ל  Benjo

לא הייתי מעדיף ואתה יודע מי גם לא? בראד סטיבנס.החמישיות שאתה מדבר עליהם לא נמצאות על המגרש.

Benjo
05/01/2018 21:34:28

טוב אל תיקח קשה. כולה קצת התפלפלויות. היה לי רושם שאתה ממש תופס ממנו . אול סטאר הוא יכול אולי להגיע אבל לי קשה לדמיין את זה. לגבי החמישיות ברור אף מאמן לא משחק עם החמישיה השניה לגמרי תמיד גם ברבע השני משאירים שחקנים מהחמישיה הראשונה על המגרש. בגלל זה אמרתי ה second unit. אבל באמת אם אני מסתכל מבחינת מץ' אפ בוא נגיד שקל להסכים על זה שיולס שבעייני הוא ממש החוליה החלשה בפיניקס פחות עדיף משני הפונט גארדים שרשמתי (רזייר ולארקין) בוקר וסמארט בו נגיד שוויון נכון להיום (אולי בעתיד בוקר יעלה עליו) .כסנטר בכושר הנוכחי אני מעדיף חד משמעית את ביינס על טייסון צנדלר .. וורן וכריס הייתי אומר שוויון מול מוריס וטייס) אולי יתרון קל לפיניקס בעמדה הזאת. בוא נגיד שזו בטח חמישיה שתיתן לפחות פייט רציני לחמישיה הראשונה של פיניקס… לא חושב?

Benjo
05/01/2018 21:53:28
הגב ל  Benjo

דרך אגב בוקר כבר כוכב. מהרגע שהוא הצטלם עם המספר 71 הוא הפך להיות כוכב רק שהטענה שלי לגביו היא שהוא הכוכב הלא נכון. מישהו שאם תהנב סביבו קבוצה אתה פשוט דן את עצמך לשנים בינוניות. הנה היתה כתבה יפה אתמול פה באתר שבדקה סדרות פליאוף ואמרה שהנתון הכי חשוב זה אחוזים מהשדה. נכון שהוא בדק סדרות ולא משחקים (ראיתי את ההערה שלך) אבל זה נתון שנראה כל כך חזק שאני מאמין שהוא יעמוד בכל מבחן סטיטסטי. ומההחינה הזאת מה לעשות בוקר פשוט לא שם. 177 באחוזים מהשדה בכל האן בי איי זה לא נתון טוב זה נתון בינוני לכל היותר כמה אני מנקה את כל הדאנדרה ג'ורדנים שקולעים ב 60 -70 % כי הם לא כל הקליעות שלהם זה מטר מהסל

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 21:59:48
הגב ל  Benjo

יו אתה פשוט מסרב להבין. בימינו כשהשלשה היא נשק כל כך חשוב מה שרלבנטי הוא האחוז האפקטיבי ומהבחינה הזו בוקר מראה שיפור. ולפני שאתה זורק לי שוב שהוא רק מקום 77 בליגה או משהו כזה תבדוק כמה מאלה לפניו לוקחים 15 זריקות.

Benjo
05/01/2018 22:19:30

עידו אבל זה בדיוק כל העניין זה ממש שורש הויכוח. זה בדיוק הויכוח העתיק על ראס ו KD. למה ראס לוקח אותה כמות זריקות ש KD לוקח כאשר KD הוא קלעי שעולה עליו לאין ערוך באחוסי ההצלחה. זה בדיוק מה שאני אומר. בוקר לא צריך לזרוק 15 זריקות במשחק. ראס כפה את עצמו על המשחק של okc ובגללו שחקן ענק כמו דוראנט לא זכה בטבעת עד שנפרד ממנו. בוקר הוא גם שחקן שכופה את עצמו זו כל הטענה שלי. האחוזים שלו מהשדה לא מצדיקים לתת לו 15 זריקות במשחק. וזה שהצוות אימון של פיניקס נותן לו לזרוק 15 זריקות במשחק זו בדיוק הבעיה שיש לי.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 22:26:07
הגב ל  Benjo

עכשיו תסביר לי לאט כדי שאני אבין פמה האחוזים שלו אינם מצדיקים 15 זריקות?

Benjo
05/01/2018 23:11:00

תגיד אתה שואל ברצינות? למה האחוזים שלו לא מצדיקים לתת לו 15 זריקות? אתה לא איזה סוג של טרול שמושך תגובות נכון? אני בטוח שלא כי קראתי דברים רציניים שכתבת אז אני אנמק נסיון אחרון. אחוז מהשדה של בוקר 44% מקום 177 באן בי איי. ואם מתקננים לאחוז אפקטיבי מהשדה אז 51.1. אלה נתונים לא מרשימים בלשון המעטה. מי נמצא לפניו ברשימה? אין סוף שחקנים.. סטף 60 קליי 58 (אליהם אני לא משווה אותו זה רק לרפרנס) טאג גיבסןן 58 אוטו פורטר 58 גיסון טאטום 58 גארי האריס 57 ארון גורדון 57 קוליסון 55 אולדיפו 55 גיחלן בראון 55 קייל קוזמה 55 גרו הולידיי 55 טיירחק אוונס 54 אוון פורניה 54? להמשיך??? כל השחקנים האלה קבוצה לידים שלהם? נתנו להם קבוצה?? זה שהוא קולע 25 נק בממוצע בערב זה לא מעניין הוא פשוט ווליום שוטר. אין שום איכות מיוחדת בקליעה שלו שמצדיקה לתת לו כל כך הרבה זריקות. טייטום 58 אפקטיב . נתנו לו קבוצה ביד? וגארדים… קוליסון רבאק קוליסון!! 55 מישהו חשב להתאבד ולבנות סביבו קבוצה? לתת לו לזרוק 15 פעמים במשחק. וההוא בוקר 51 כולה וקיבל קבוצה ומפתחות וזורק כמה שהוא רוצה וכמה שבא לו. תשמע זה לא צחוק. הסוף של הסיפור הזה זה עשרות מליוני דולרים בחוזה מקס. הוא מבין את זה. אתה יודע איך שמתי לב לכל זה ? התלהבתי מאוד מג'וש ג'קסון והחלטתי לעקוב אחרין. בצפיה במשחקים ראיתי שהוא פשוט לא מקבל מסירה אחת לרפואה. ואז הבנתי שבקבוצה הזאת יש קליקה. זה לא סתם שלא מוסרים לו. הוא מסוכן. הוא בטעות יכול להשתלט על החוזה מקס. כל קבוצה יכולה לתת אחד כזה. בוקר בדרך לזה. הוא יתן לאחד כמו ג'קסון לקחת את הכסף הזה? . קראתי היום כתבה פה של מנחם. ג'וש ג'קסון מדורג .. תקשיב טוב אחרון בכל האן בי … אחרון!! במדד פלוס מינוס!!! לא היו לזה סימנים .ההיו לו אחוזים סבירים בקולג'הוא נבחר רביעי בדראפט. אני לא הייתי צריך שיגידו לי את זה כי ראיתי איך שהוא עולה לשחק פיניקס עוברת לשחק עם ארבעה שחקנים בהתקפה. הכדור לא עובר דרכו. אני ראתי את הקבוצה הזאת לכן לא הופתעתי ממה שמנחם פירסם. ואני שואל אותך. אתה היית נותן לקוליסון לזרוק 15 זריקות במשחק? אתה היית נותן לו להוביל קבוצה? אתה היית נותן לו חוזה מקס??? לקוליסון?? הוא קולע ב 55 אפקטיבי . בוקר ב 51 !!! אז למה לבוקר כן??? תסביר לי את זה?? מה מיוחד בו ?? מקום 177 באן בי באחוזים מהשדה? מקום 80 באפקטיבי? וזאת פיניקס וזאת הסיבה למה הקבוצה הזאת מקבלת כל הזמן דם חדש מהלוטרי. דם טוב ובכל זאת היא לא מצליחה להגיע לשום מקום כבר שנים. וגם לא תגיע. זו דעתי.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:24:20
הגב ל  Benjo

ואני כאן הטרול….
ככל שהנפח של הזריקות עולה אז בדרך כלל יורד גם האחוז האפקטיבי כי קשה לקלוע באחוזים גבוהים בנפח גבוה. בקבוצה הדפוקה שיש כרגע בפיניקס למרות שהוא צריך לייצר הרה מאד זריקות בעצמו הוא קולע ב-51% אפקטיבי על נפח גבוה. זה עבור בחור בן 21 שלא ניזון מיצירת מצבים על ידי אחרים (כמו רבים מאלה שציינת)
אני אשאל את זה אחרת בראדלי ביל צריך לקחת 15 זריקות למשחק? סי ג'יי מקולום? דמיאן לילארד? פורזינגיס? דמאר דרוזאן? וזה בלי להזכיר את ה-MVP המכהן.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:30:02
הגב ל  Benjo

והשני חצאי משחק שראית הביאו אותך לתובנה המדהימה שיש קליקה בפיניקס שמונעת מלמסור לג'קסון המאיים כדי שהוא לא יממש את הכישרון ויגזול את הדולרים מבוקר?
הגעת מה זה רחוק -גאוני.
העיקר שאני מטריל.

Benjo
05/01/2018 23:32:39
הגב ל  Benjo

אפשר להסתכל על זה גם אחרת . אם מישהו זורק 15 פעמים במשחק אז 25 נקודות זה הרבה? ועזוב את ה mvp המכהן . הוא לפחות תרם בעונת ה mvp עוד 10 ריבאונדים ועוד 10 אסיסטים למשחק . על זה הוא קיבל את ה mvp . לא היה לו שום סיכוי לקחת אותומעל בסיס נתוני הקליעההדי ע

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:34:57
הגב ל  Benjo

אז תענה לשאלה. ביל,מקולום,דרוזאן, לילארד?

Benjo
06/01/2018 0:02:46
הגב ל  Benjo

בוא נגיד ככה… קודם כל אני לא אשתלח ברמה האישית ולא אזלזל בדיעה שהיא שונה משלי מה שאני מרגיש שלא בטוח שקורה בצד שלך (בוא נעזוב את הגאוני בצד זה לא מכבד אותך) . זה בסהכ דיון על קבוצה שבתחילת השנה נראתה לי סוג של תעלומה והיום אחרי קצת התעמקות אני חושב שאני מצליח יותר טוב להבין מה קורה שם. שנית כל השחקנים שציינת הם באפקטיב יותר גבוה ממנו עד כמה שהספקתי לבדוק. וזה גם ממש לא מעניין דרך אגב כי בשורה התחתונה לא בהכרח שלהעיף את אולדריג מפורטלנד ולהשאיר שם את לילארד היתה החלטה הכי נכונה. אבל זה ממש לא משנה. המקום שפיניקס נמצאת בו הוא די ברור. מה שעוד ברור זה שאתה שואל שאלות ואני עונה ומצד שני אני שואל שאלה אחת מרכזית ועדין לא קיבלתי עליה תשובה. אתה באמת רואה תרחיש שבעוד כמה שנים הפיניקס הזאת שמתבססת על בוקר ווורן (צנדלר כבר יפרוש מן הסתם) מגיעה למשהו? פליאוף? חצי גמר איזורי? גמר? אליפות אן בי אי? אתה רואה תרחיש כזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 0:08:47
הגב ל  Benjo

א. עד עכשיו לא שאלת. אבל לצורך העניין כן בהחלט אבל זה תלוי בהמון גורמים. מי יהיה המאמן, איזה שחקנים יהיו לידו. הוא בהחלט יכול להתפתח לפרנצ'ייז פלייר. פיניקס קבוצה סופר צעירה ולוקח זמן לכל הכישרון לבוא לידי ביטוי.
ב. עכשיו תסלח לי על הציניות אבל לטעון שיש איזה קונספירציה לא למסור לג'קסון בגלל שהוא מהווה איום זה פשוט לבקש את זה. מה גם שאתה מודה שאתה לא מצליח לראות משחק שלם של הקבוצה.
כל אלה שציינתי קולעים באחוזים אפקטיבים דומים מאד לבוקר. חלק מעל חלק מתחת אבל כולם בטווח קרוב וכולם שחקנים מובילים בקבוצות שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 21:48:06

בוקר וסמארט שוויון? אתה יותר בטילט מאוהדי הסלטיקס האדוקים כאן באתר והיתרון היחיד של הסלטיקס בהשוואה הזו היא בעמדת הרכז.

Benjo
05/01/2018 22:13:02

לפחות שוויון . מה אתה חושב שעשו את איינג' באצבע? 11 שחקנים הוא העיף מבוסטון השנה עובדה שסמארט נשאר. זה שחקן עם defance rating של פחות מ 100 מקום 15 בכל ה nba. ביינס defance rating 93 מקום שני בכל ה nba !! למגרש יש שני צדדים אתה יודע. אני מעדיף שחקן שנותן לי הגנה מטורפת ברמה הכי גבוהה שיש באופן יציב משחקן התקפה שפעם בכמה משחקים מבליח אבל יודע גם לרדת מהמגרש מובס כשקלע 4 מ 13 מהשדה. אין פה בשום עמדה יתרון משמעותי לפיניקס.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 22:32:13
הגב ל  Benjo

רגע אתה אוהד סלטיקס?

Benjo
05/01/2018 22:42:55

חס וחלילה. אני לא אוהד.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 22:45:53
הגב ל  Benjo

בוקר לא מבליח פעם בכמה משחקים. כדי לקלוע 25 נקודות לממשחק אתה חייב לבוא כל ערב. הוא גם שחקן הגנה לא רע בכלל.
אין חולק על זה שסמארט שחקן הגנה נהדר אבל אם כבר אתה רוצה לדבר על מי שלוקח יותר מדי זריקות כשעדיף שיוותר אז הנה לך דוגמא קלאסית.
ואם אתה כבר זורק פה נתוני דיפניסב רייטינג מה לדעתך המשמעות שלהם?

Benjo
05/01/2018 23:16:32

עזוב עידו שחרר. אתה עושה לי מבחן בידע? ברור שאם קבוצה הגנתית טוב וסופגת מעט אז כל הקבוצה בדיפנס רייטינג טוב אבל עדין השאלה היא השם של הקבוצה הוא זה שמייצר את ההגנה שלה או השחקנים? ואם ביינס מדורג מספר 2 בכל האן בי איי (למעשה זה מספר 1 כי ראשון עכשיו זה אייזה תומס ששחיק כמה דקות עד עכשיו והוא ממש לא שחקן הגנה) אז מה זה אומר. שאני מעדיף אותו או את טייסון צ'נדלר. אני מעדיף אותו

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:27:17
הגב ל  Benjo

שאני אשחרר? אתה מתעקש על מארכוס- לא מסוגל לקלוע גם אם חיי תלויים בזה – סמארט על פני דווין בוקר אתה מוזמן לשאול את איינג' אם יתנו לו עכשיו אחד על אחד צ'אנדלר תמורת ביינס האם הוא לוקח.

אפלטון
אפלטון
05/01/2018 23:30:52
הגב ל  Benjo

לוקח את טייסון צ'נדלר Any day of the week על ביינס, אם רק החוזה שלו לא היה פי 3 מזה של ביינס.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:33:40
הגב ל  אפלטון

ברור, אבל ראית מה הוא טוען.

Benjo
05/01/2018 23:35:16
הגב ל  אפלטון

לא ציפיתי למשהו אחר אפלטון זה בסדר. קשה לקבל חשיבה אחרת זה ברור לי . הדעה הזאת היא לא פופולרית כי היא שונה. צנדלר לא שווה את החוזה שלו. ביינס שווה יותר מהחוזה שלו. זה בסדר כל אחד יכול לחשוב אחרת ככה אני חושב

Benjo
05/01/2018 23:38:40
הגב ל  אפלטון

ובסוף רואים דרך אגב את התוצאות. ופינעקס משתרכת כבר שנים בתחתית הליגה לעומת זאת בוסטון למעלה למעלה. למה? בסוף זה בחירות של שחקנים. ופיניקס מזעזעת בנושא הזה. כי כבר מזמן עם כל הבחירות לוטרי שלה היא היתה צריכה להיות במקום אחר. אני מקוה בשביל האוהדים שלהם דוגמת גיא שאני טועה אבל לא נראה לי.

אפלטון
אפלטון
05/01/2018 23:40:02
הגב ל  אפלטון

כן, זה נראה לי שהוא לא כל כך יודע מה טייסון צ'נדלר מביא למשחק. אין קונטנדרית שלא היתה חוטפת אותו אם הוא לא היה מקבל כל כך הרבה כסף על לשחק בנמושה. כל הג'י אמים של קבוצות הפלייאוף מריירים על ביי אאוט שלו.
לגבי בוקר וסמארט עד כמה שאני מת על סמארט, הוא שחקן ספסל, לא שחקן חמישייה ולא אחד שיקח קבוצה על הגב. בוקר כזה, כמה שהוא מעצבן אותי לפעמים. או לפחות יהיה בעתיד. גם כאן, תעמיד את כל הג'י אמים בשורה ותן להם לבחור בין השניים- 30 מהם לוקחים את בוקר. בטח ובטח שאיינג'. בלי למצמץ.

Benjo
05/01/2018 23:42:48
הגב ל  אפלטון

אם זה ככה וטייסון צ'נדלר הוא כזה מעולה כמו שאתה טוען ובוקר הוא כזה עילוי איך זה שפיניקס כזאת גרועה?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:44:52
הגב ל  אפלטון

בוקר היה בחירה 13 טי ג'יי ורן בחירה 14. ממש מזעזע.
כן פישלו בשנים האחרונות אבל איך זה קשור לדיון על בוקר?
אני מזמן מחכה שמקדונו ילך הביתה.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:47:06
הגב ל  אפלטון

פיניקס גרועה בגלל הנהלה וצוות אימון זוועתיים. חוץ מזה הקבוצה כרגע מאד צעירה. אבל לפחות יש איזשהוא בסיס להתחיל לבנות עליו (אותו בסיס שאתה רוצה להעיף על טיל).

Benjo
05/01/2018 23:48:44
הגב ל  אפלטון

אבל ההנהלה וצוות אימון הזועתיים האלה נתנו את המפתחות לבוקר שאתה טוען שזו החלטה נכונה. זו לא סתירה?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:52:45
הגב ל  אפלטון

מה זה נתנו את המפתחות?
הוא השחקן הטוב ביותר שיש לקבוצה. היה נחמד אם היה מי שינהל את המשחק ויוריד ממנו את העומס וכן כמו שאתה רוצה (וגם אני) יוריד קצת את נפח הזריקות שלו )?
אין הנהלה שכל ההחלטות שלה נכונות או שכולן מוטעות. בסך הכללי ההנהלה הזו עושה כבר שנים מאז שהביאו את מקדונו עבודה רעה.

אפלטון
אפלטון
06/01/2018 0:00:28
הגב ל  אפלטון

אואה. ימבה סיבות.
נתחיל מאימון. קבוצה שבחרה בכוונה מאמן גרוע (ווטסון) כדי להגיע ללוטרי.
שנית בוקר ילד. מה זה ילד, ילדון. כמו שתיקח את ג'יילן בראון תן לו את המפתחות לבוסטון ותגיד לו שיקח אותם על הגב. אני גם חושב שהוא צריך לשפר המון דברים במשחק שלו כדי להיות פרנצ'ייז פלייר. המון. ואמרתי שדווקא הוא צריך להיזהר לא להיתקע במשבצת הווליום סקורר, כי הוא מסוגל להרבה יותר מזה.
עדיין, כשאתה שם אותו בחמישייה בוואקום, מול סמארט. אותו צוות אימון, אותם שחקנים, בוקר נותן יותר סיכוי לקבוצה שלו לנצח.
בקבוצת פלייאוף עם תפקיד מוגדר מהספסל, אני עדיין לוקח את סמארט על פני הרבה שחקנים אחרים בליגה, כולל בוקר.
לגבי טייסון צ'נדלר, הוא בדיוק השחקן לקבוצת פלייאוף. מה שהוא נותן לא מתבטא בפיניקס כי הוא לא יכול לתת מספיק דקות. אבל שים אותו בבוסטון במקום ביינס? בום. פתאום יש להם לא רק רים פרוטקטר אלא שחקן פיקנרול מושלם עם קיירי, ווטרן ומנהיג עם פדיגרי של אליפות. אחד שיכול לתת 15-20 דקות יעילות במשחק ולהשפיע עליו בצורה מכריעה.
ביינס, שאני אוהב אותו מאוד, הוא בסך הכל עוד גוף בהגנה. בלי הרבה ערך מוסף. לשכר שלו הוא מצויין אבל בהשוואה בין השניים בוואקום, שוב, אין מה לדבר.
חוץ מזה אני חושב שפיניקס, עם בוקר, וורן, ג'קסון וצ'נדלר היא קבוצה שצריכה להגיע לסביבות 32-35 ניצחונות. קבוצה עם החמישייה שנתת עם ספסל זהה, מגיעה ל 20 אולי 25 ניצחונות בעונה.

Benjo
05/01/2018 23:46:35

אז זאת הבעיה שלהם?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/01/2018 23:54:12
הגב ל  Benjo

אתה תענה על השאלה למעלה ?

Benjo
06/01/2018 0:03:50

עניתי לך שם למעלה וגם שאלתי אותך שאלה שאתה מתחמק מלענות עליה כבר די הרבה זמן
אשמח לקבל עליה תשובה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 0:09:35
הגב ל  Benjo

עניתי לך ואני לא מתחמק כי פשוט לא שאלת.

Benjo
06/01/2018 0:08:53

הנה אני שם את זה פה בסוף שלא צצטרך לחפש:

Benjo
06/01/2018 0:09:10

בוא נגיד ככה… קודם כל אני לא אשתלח ברמה האישית ולא אזלזל בדיעה שהיא שונה משלי מה שאני מרגיש שלא בטוח שקורה בצד שלך (בוא נעזוב את הגאוני בצד זה לא מכבד אותך) . זה בסהכ דיון על קבוצה שבתחילת השנה נראתה לי סוג של תעלומה והיום אחרי קצת התעמקות אני חושב שאני מצליח יותר טוב להבין מה קורה שם. שנית כל השחקנים שציינת הם באפקטיב יותר גבוה ממנו עד כמה שהספקתי לבדוק. וזה גם ממש לא מעניין דרך אגב כי בשורה התחתונה לא בהכרח שלהעיף את אולדריג מפורטלנד ולהשאיר שם את לילארד היתה החלטה הכי נכונה. אבל זה ממש לא משנה. המקום שפיניקס נמצאת בו הוא די ברור. מה שעוד ברור זה שאתה שואל שאלות ואני עונה ומצד שני אני שואל שאלה אחת מרכזית ועדין לא קיבלתי עליה תשובה. אתה באמת רואה תרחיש שבעוד כמה שנים הפיניקס הזאת שמתבססת על בוקר ווורן (צנדלר כבר יפרוש מן הסתם) מגיעה למשהו? פליאוף? חצי גמר איזורי? גמר? אליפות אן בי אי? אתה רואה תרחיש כזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 0:10:31
הגב ל  Benjo

א. עד עכשיו לא שאלת. אבל לצורך העניין כן בהחלט אבל זה תלוי בהמון גורמים. מי יהיה המאמן, איזה שחקנים יהיו לידו. הוא בהחלט יכול להתפתח לפרנצ'ייז פלייר. פיניקס קבוצה סופר צעירה ולוקח זמן לכל הכישרון לבוא לידי ביטוי.
ב. עכשיו תסלח לי על הציניות אבל לטעון שיש איזה קונספירציה לא למסור לג'קסון בגלל שהוא מהווה איום זה פשוט לבקש את זה. מה גם שאתה מודה שאתה לא מצליח לראות משחק שלם של הקבוצה.
כל אלה שציינתי קולעים באחוזים אפקטיבים דומים מאד לבוקר. חלק מעל חלק מתחת אבל כולם בטווח קרוב וכולם שחקנים מובילים בקבוצות שלהם.

Benjo
06/01/2018 0:22:51

אוקי אז ראיתי את התשובה שלך . תשובה מעניינת. אני חייב לאמר לך שללא קשר למי יהיה בצוות האימון או מי ישחק לידו הדיעה שלי שונה משלך. לדעתי כל עוד הקבוצה הזאת מתבססת עליו היא דנה את עצמה לשנים של בינוניות בתרחיש המקסימלי פה ושם פליאוף לא יותר. לגבי השחקנים שציינת אני חושב שזה ממש ממחיש את מה שאני אומר כי אם הוא יגיע אליהם אם צוות הכי טוב מסביב הוא יהיה בדיוק זה . פורטלנד כזה. ככה מגרדת פליאוף ועפה גג בסיבוב הראשון. וזה רק בעוד כמה שנים וזה בדיוק מה שאני טוען מהתחלה. וזה ממש בתרחיש אופטימלי. ולגבי תאוריית הקונספירציה אני האחרון שאאמין התאוריות האלה אבל אולי לא ראיתי משחק אחד עד הסוף אבל ראיתי הרהה משתקים באופן חלקי ואומר לך בכנות. שים על העניין הזה קצת עין במשחק הבא ותגיד לי אם אני טועה. ומקום 27 בליגה באסיסטים למשחק ממחישים את זה היטב. זה לא קבוצה של שחקנים שעוזרים אחד לשני זו קבוצה של כל אחד לעצמו. ולא נראה לי שזה ישתנה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 0:35:09
הגב ל  Benjo

אתה מסתכל רק על פורטלנד אבל גם במקרה שלה הרבה מזה קשור לשיטה ואימון (בדיוק הדברים שבהם פיניקס לוקה). זה שאין שום תכנון התקפי בפיניקס זה ברור לכל עין אבל משם ועד לא נותנים לחדשים להתבטא הדרך ארוכה. יש רק 9 רוקיז שזורקים יותר מג'קסון אז אולי זה שהוא לא מצליח קשור גם לו עצמו ולא רק לקבוצה. והנה אני אומר לך את זה באופן גלוי -אתה טועה (ראיתי כבר כמה וכמה משחקים מאז שהתחלת להעלות את הטענות האלה).
בוקר עוד מאד צעיר וקשה לדעת עדיין איך יתפתח. יש לו באמת עוד הרבה דברים לשפר אבל תתקשה למצוא הרבה שיחלקו על כך שהוא יכול להפוך לפרנצ'ייז פלייר שסוחב קבוצה על הגב גם לשלבים הגבוהים בפלייאוף.

Benjo
06/01/2018 0:51:15

עאז עידו אומר לך רק דבר אחד: לדעתי לא חשוב כמה טוב יהיה צוות האימון סביבו.לא חשוב מי השחקנים שסביבו. וזה לא שהוא שחקן לא טוב . הוא שחקן סביר. אבל אם הקבוצה בונה את העתיד שלה סביבו (מה שהוצהר על ידה לדעתי השבוע) הקבוצה הזאת דנה את עצמה ואת האוהדים שלה לשנים של בינוניות. ממש ממש לא השתכנעתי. אני לא יכול לראות בשום צורה שהיא את הקבוצה הזאת כשהיא מונהגת על ידו מגיעה לשלבים העליונים של הפליאוף. בשום תרחיש/צוות אימון /ופלוגה מסייעת. אני מאוד מקוה שאני טועה מגיע לאוהדים של פיניקס אחרי כל המדבר הזה (תרתי משמע) לראות משהו חדש ועתיד ורוד . 🙂

אפלטון
אפלטון
06/01/2018 0:56:05
הגב ל  Benjo

רק אדחף שוב ואגיד שאמרו אותו דבר על קיירי אירווינג בגיל הזה.

Benjo
06/01/2018 1:00:21
הגב ל  אפלטון

אני יכול לאמר לך דבר אחד על קיירי. מהרגע הראשון שראיתי אותו היה ברור לי שזה לא סתם פרנצ'ייז פלייר בפוטנציה אלה שזה אלוף אן בי בפוטנציה. לברון לא פראייר לברון הגיע אליו. זו ממש לא התחושה שיש לי לגבי בוקר ואני חושב שתסכים איתי שאלה פשוט לא אותן איכויות. אלה שני דברים שונים לגמרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 1:00:48
הגב ל  Benjo

כן כבר הבנתי את זה בפעם הראשונה. רק שכל הטיעונים שלך פשוט לא מחזיקים מים. מילה אחרונה על ווליום שוטרס שקולעים באחוזים לא מרשימים כהגדרתך. אתה מוזמן לבדוק מה היו האחוזים האפקטיבים של קווין דוראנט בארבע שנותיו הראשונות בליגה על נפח זריקות דומה (טיפה יותר גדול). רק לשם הבהרה – אני לא חושב שבוקר יכול להיות טוב כמו דוראנט, אבל לפעמים צריך פרספקטיבה.

Benjo
06/01/2018 1:14:50

עידו אתה באמת רוצה תשובה על זה? אז בבקשה. עונה שניה בוקר 43.2% מהשדה 36% מהשלוש. דוראנט 47.6% מהשדה 42.2% מהשלוש. זו בדיוק הטענה שלי. אלה אותם מספרים ? אין בכלל מה להשוות דוראנט לא ירד מ 47 מהשדה חוץ מהעונה הראשונה בוקר מתאמץ עכשיו להגיע ל 44 בעונה השלישית. זה מספרים. עובדות. ודוראנט זרק יותר

Benjo
06/01/2018 1:28:14

דרך אגב שים לב שברוח הזמנים בוקר זורק כמעט 7 זריקות ל 3 העונה מה שמאפשר לו לשפר את ה efg בתחילת הקריירה של דוראנט מהפיכת השלשות עוד היתה בחיתוליה לכן חשוב להסתכל לדעתי על האחוזים מהשדה ולא על האפקטיב. ולגבי הפרופורציה אתה צודק לגמרי. אני לא אמרתי לרגע שהוא שחקן לא טוב אבל אני רחוק מלהשתכנע שהוא הפתרון לבעיות הקשות של פיניקס.
.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 1:29:16

אתה כל הזמן חוזר לאחוזים מהשדה כשהם כמעט חסרי משמעות בדיון.
בוקר זורק יותר שלשות מדוראנט זו הסיבה לכך אם אתה לא מסוגל להפנים את זה אז כל הדיון מיותר. ולמה אתה מסתכל דווקא על העונה השנייה? תסתכל על ה-4 עונות האלו כמכלול. דוראנט אף פעם לא קלע באחוזים אפקטיבים גבוהים ממה שבוקר קולע העונה. דהיינו הזריקות שלו היו "לא מוצדקות" בדיוק כמו אלה של בוקר. כן הוא זרק יותר ולכן קלע יותר. אבל ההגיון שלך היה אומר שהוא בחיים לא יהיה מסוגל לקחת קבוצה לשום מקום.

Benjo
06/01/2018 1:34:13

אני לא מסכים עם הטענה האחרונה שלך. האחוזים מהשדה הם המדד הנכון ולא האפקטיביים כי קלעי שקולע טוב מהשלוש ככל שיקח יותר זריקות מהשלוש המדד האפשטיבי שלו ישתפר. בזמנו של דוראנט אף מאצן לא הרשה לזרוק כל כך הרבה מהשלוש . היום זה הבון טון. אם דוראנט היה מורשה לזרוק 7 זריקות ל 3 במשחק (מה שבוקר עושה) ואם אתה יוצא מנקודת הנחה שאחוזי הקליעה שלו ךא היו נפגעים מהותית היית מקבל אצלו אפקטיב של קרוב ל 55 שזה חישוב מהיר שעשיתי ולא בטוח שלא טעיתי. בכל מקרה האפקטיב היא עולה משמעותית

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 1:41:18

מה שאתה אומר במילים אחרות זה שבהשוואה לאחוזים האפקטיבים שבהם היו קולעים אז מצבו של דוראנט היה יותר טוב ויש בזה משהו אבל ההבדל הוא בערך של אחוז – שניים.
בכל מקרה המטרה של הסתכלות על אחוזים מהשדה? האם לא כל הכוונה היא לבדוק כמה נקודות שחקן מייצר מהזריקות שלו?
ושוב אני מזכיר שכל המטרה של הדוגמא הזו היא הפרספקטיבה ולא להשוות בין השניים.

מנחם לס
מנחם לס
06/01/2018 0:28:33

נהניתי מכל מילה בדו-קרב עידו VS בנג'ו!

Benjo
06/01/2018 1:01:32
הגב ל  מנחם לס

תודה מנחם זה באמת היה מעניין.

Benjo
06/01/2018 1:40:31

דרך אגב זו לא הנחה מחמירה שאלוזי הקליעה שלו מהשלוש לא היו נפגעים אפקטיבית אם הווליום משלשו היה מוכפל כי אנחנו מכירים את דוראנט ואת יכולת הקליעה שלו ואני בטוח שלפות על זה תסכים איתי לפחחות חלקית

Benjo
06/01/2018 1:44:34
הגב ל  Benjo

(הכונה שלי לגבי זה שאסור היה לזרוק מהשלוש היא בגלל שאז המהפכה של מורי היתה בחיתוליה ולא חילחלה לכל הליגה ועדין הזריקה לשלוש נתפסה כנשק לא אמין שאין להרבות להשתמש בו)

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 1:48:15
הגב ל  Benjo

אתה קצת מגזים. כבר אז מעל 20% מהזריקות בליגה היו מהשלוש. גם דוראנט היה לוקח משהו סביב זה מהטווח.

Benjo
06/01/2018 1:55:02

עובדתית העונה בוקר זורק כמעט 7 זריקות ל 3 במשחק. דוראנט בעונה השלישית זרק בערך חצי מזה. שוב זה עובדות. מספרים. אין טעם להתווכח על זה וגם ברור לנו מהיכן זה הגיע

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 2:00:19
הגב ל  Benjo

מה הקשר? אתה אמרת שאסרו אז לזרוק מהשלוש. זה רחוק מאד מלהיות המצב. זה שבוקר זורק הרבה מהשלוש בהחלט משפר את היכולת שלו ליצור נקודות. בדיוק כמו שזה עוזר להרבה אחרים.

Benjo
06/01/2018 1:53:21

אני לא בטוח שזההרק אחוז או 2 צריך לחשב פה (שוב תחת הנחות מסוימות) כל מה שאני אומר שבגלל זה אין ברירה אלע לקחת את המדד של אחוזים מהשדה ללא תקנון לשלוש כדי לקבל את האיכות האמיתית של הקלעי וכאן בוקר לא מצטיין. הוא שחקן בינוני לכל היותר. להיות 177 בליגה באחוזים כלליים מהשדה לא מצדיק בעייני לתת לשחקן קבוצה וזה מה שפיניקס עושה כרגע. מה אומר לך עידו. שיהיה לה בהצלחה ואני מאוד מקוה שאאני טועה והיא תצליח זו קבוצה שיש לי בלב פינה חמה אליה זכר לימים עתיקים ועצוב לי קצת לראות את המצב הנוכחי שלה. זה הכל.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2018 1:56:28
הגב ל  Benjo

אבל זה בדיוק מה שאחוז אפקטיבי עושה.

Benjo
06/01/2018 2:07:27

זה נכון אבל שוב אני מזכיר לך את נקודת המוצא לדיון הזה. הטענ ץה היתה שבוקר זורק באחוז אפקטיבי דומה למה שדוראנט היה זורק כשהיה שחקן ציר בליגה . ושוב היות ובוקר זורק 7 זריקות ודוראנט זרק אז רק חצי לא בגלל שלא רצה אלא בגלל שמאמנים פשוט אסרו את זה .. אז ברור שזה מטה את האחוז האפקטיבי של בוקר כלפי מעלה באופן לא מוצדק. אם דוראנט היה מורשה לקחת שבע שלשות והיה זורק אותן באותןמאחוזים האפקטיב שלו אז היה עולה לסביבות 55 ולכן זה לא מדד. ודרל אגב. החישוב הפשוט הזה זה בעצם כל התובנה שעומדת מאחרי כל שינוי המשחק בליגה ולכן אנשים זורקים שלשות כי זה מעלה את האפקטיב הרי זה כל הרעיון. לא סתם סטף מגיע ל 60 וקליי ל58 מספרים שבעבר נתפסו כדמיוניים. זהו i rest my case הגיע הזמן לראות קצת hoops

Benjo
06/01/2018 2:09:00

בכל מקרה זה היה דיון מעניין… ימים יגידו מה יקרה איתו ועם הקבוצה שקיבל את המפתחות שלה