סיקור משחקי יום רביעי / ראובן בראל

ספנסר
12 משחקים היו הלילה בערב עמוס ששיאו היה גמר המזרח הפוטנציאלי בין בוסטון לקליבלנד שאכזב מעט.
בואו נתחיל:
אורלנדו (27-12) – יוסטון (9-27) 116-98
יוסטון קיבלו יריבה נוחה במשחק הראשון ללא הארדן ,הובילו לאורך כל המשחק וניצחו ללא קושי. כל החמישיה של יוסטון קלעו בדאבל פיגרס מלבד כריס פול שהתרכז במסירות ,13 אסיסטים היו לו , רובם לקאפלה שקלע 21 נקודות. ג'רלד גרין עלה מהספסל וקלע 27 נקודות עם 7 שלשות ב 70%.
אצל אורלנדו שהפסידה 9 מ 10 משחקיה האחרונים ונלחמת על המאזן הגרוע בליגה קלעו גורדון 16 ומריו הזוניה 14.

פילדלפיה (19-18) – סן אנטוניו (13-26) 106-112
ניצחון חשוב לפילדלפיה במאבק שלהם על המקום בפלייאוף. הספרס נתנו מנוחה לקוואי מאנו ופארקר , הסיקסרס אמרו תודה והובילו כמעט לכל אורך המשחק .פאטי מילס התחמם ברבע השלישי והמשיך ברביעי חתך בהובלה של הסיקסרס ואף העלה את הספרס ליתרון 2 דקות לסיום. 26 נקודות היו לאוסטרלי של הספרס. אבל גם לסיקסרס יש אוסטרלי וסימונס לא נתן לניצחון לברוח ,גם הוא קלע 26 נקודות מתוכן 8 ב 3 דקות האחרונות ויחד עם רדיק הבטיחו את הניצחון.

וושינגטון (16-22) – ניקס (20-18) 103-121
הוויזארדס מנצחים את הניקס בבית אחרי משחק שהתחיל צמוד ונגמר פחות… למגינת אוהדי הניקס.המחצית נפתחה בדו קרב חפירות בין קאנטר לגורטט והסתיימה ביתרון 2 לוויזרדס כשוול קולע עם הבאזר ונותן את האות לבריחה שלהם ברבע השלישי והרביעי. וול וביל חיברו 52 נקודות ו אסיסטים באחוזים טובים (62.5).אצל הניקס ביזלי עם 20 נקודות לא הספיק ,פורזינגיס המשיך את התקופה הלא טובה שלא וקלע 16 באחוזים רעים (38.5)

ברוקלין (23-15) – מינסוטה (15-24) 97-98
משחק צמוד בברוקלין , 2:37 דקות לסיום ספנסר דינווידי קובע שיא קריירה בנקודות (22) ומעלה את ברוקלין ליתרון 5 . גיבסון עם עונשין ווויגינס וגונס בלייאפים משווים את התוצאה. דינווידי מעלה ל 96 -94 עם ג'אמפ שוט שקופץ על הטבעת ונכנס.באטלר הופך את התוצאה עם 3 קליעות עונשין. 10 שניות לסיום דינווידי שוב עם ג'אמפ שוט מאותה בלטה מנצח לברוקלין את המשחק , משחק שיא לרכז של ברוקלין עם 26 נקודות ו 9 חטיפות.

מיאמי (17-20) – דטרויט (16-20) 104-111
מיאמי מנצחת את דטריוט ומתקרבת אליה ואל מילווקי במרכז טבלת המזרח.המשחק היה צמוד עם 15 שינויי הובלה.מיאמי ניצחה את הרבע האחרון ב 7 נקודות שגם היה ההפרש בסוף המשחק.במיאמי בלט קלי אוליניק עם 25 נקודות ו13 ריבאונדים וגוראן דראגיץ עם 24 נקודות ו 13 אסיסטים.בדטריוט שחסרה את דראמונד בלט טוביאס האריס עם 19 נקודות.

בוסטון (10-31) – קליבלנד (13-25) 88-102
משחק שהבטיח המון ולא קיים , לפחות לא מבחינת קליבלנד שנתנה לתומאס מנוחה אחרי הבכורה אתמול.לברון ג'יימס פתח את המשחק חזק וקלע 8 נקודות ב7 הדקות הראשונות,אבל מאז ועד סוף המשחק הוסיף רק עוד 11.זאת גם היתה הנקודה האחרונה בה המשחק היה צמוד ומשם בוסטון הגדילו את הפער עד לניצחון. בקליבלנד מלבד ג'יימס קוין לאב תפס יום נוראי עם 1 מ 11. בוסטון סיימו חצי מהמשחקים שלהם העונה בקצב של 62 נצחונות והם בדרך הנכונה לשיפור נוסף של המאזן כמו שקרה בכל עונה שבראד סטיבנס אימן אותם. הניצחון הושג בעיקר בזכות הגנה טובה כמו בכל העונה וחלוקת נקודות מאוזנת כשרוזייר וסמארט תורמים 20 ו15 נקודות מהספסל.

שיקגו (25-13) – טורונטו (10-26) 124-115
הרפטורס הגיעו לשיקגו ונצחו את הבולס המשתפרים. הבולס הובילו בהפרש של עד 10 נקודות בסוף הרבע הראשון וברבע השלישי עם משחק טוב של ג'אסטין הולידיי מרקאנן ומירוטיץ מהספסל. טורונטו פתחה מבערים לקראת סוף הרבע השלישי והרביעי בעזרת דה רוזן שהמשיך ללהוט עם 35 נקודות ולקלוע שלשות (5-8) שהבטיחו את הניצחון.

מילווקי (16-20) – אינדיאנה (19-19) 101-122
אינדיאנה עלתה ללא אולידפו וללא הרבה תקוות בלעדיו ואכן המשחק היה חד צדדי מתחילתו ועד סופו. סאבוניס ניסה עם 24 נקודות מהספסל אבל זה היה מעט מידי עבור הפייסרס שסופרים הפסד 5 רצוף ומסתכלים בחשש על פילי שנושפת להם בעורף. אצל הבאקס יאניס בא לעבודה עם 31 נקודות ו 10 ריבאונדים ב 29 דקות.

דאלאס (26-13) – גולדן סטייט (8-30) 125-122
מפגש הקצות המערבי היה צמוד באופן מפתיע והוכרע רק עם שלשה של קארי 3 שניות לסיום.הווריורס פתחו טוב את המשחק אבל משחק טוב של המחליפים של דאלאס (בראה 13 נקודות יוגי פרל 11 ודוויט פאוול 21) ותרומה מועטה מהספסל של הווריורס איזן את התוצאה.קרי המשיך את החזרה הטובה מהפציעה עם 32 נקודות ו 6 שלשות קליי ודוראנט עזרו לו עם 25 נקודות.

דנבר (17-20) – פיניקס (25-15) 111-134
דנבר מנצחת את פיניקס בתצוגה התקפית נהדרת עם אחוזי קליעה טובים ו 35 אסיסטים קבוצתיים, גארי האריס בלט בדנבר עם 36 נקודות באחזים מצויינים (82.4). פיניקס החזיקה מעמד עד למחצית ונשברה , דווין בוקר הוביל אותה עם 17 נקודות באחוזים רעים (4 מ 13) .

יוטה (21-16) – ניו אורלינס (18-18) 108-98
הפליקנס הגיעו ליוטה והבהירו לה שאם עוד נשארו לה תקוות להגיע לפלייאוף מהמקום השמיני זה לא יהיה על חשבונם.
דיוויס (29 נקודות 15 ריבאונדים ) וקאזינס (19 11) היו גדולים על הג'אז ללא גובר.דונבון מיצ'ל ניסה לתת פייט וקלע 24 באחוז נמוך שלא עזר.

לייקרס (25-11) – אוקלהומה (17-20) 133-96
התאנדר חוזרים לנצח והם עשו את זה קל כשכל החמישיה קולעת בדאבל פיגרס ואל שלושת הגדולים מצטרף הפעם גם טרנס פרגוסון שניצל את היעדרותו של רוברסון וקלע 24 נקודות.הלייקרס היוו יריב רק ברבע הראשון כשקוזמה (18 נקודות) ורנדל ניסו לתת פייט אבל דעכו בהמשך.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. סיקור טוב.

    הגולדנים בלי עומרי צריכים זריקה אחרונה כדי לנצח את הקבוצה הכי חלשה בליגה,קצת מביך הייתי אומר.

    1. בטח הכי חלשים בליגה. לכן עד הלילה ניצחו 4 ברצף – טורונטו בבית , אינדיאנה , נ"א ו-OKC בחוץ . וחוץ מזה מול הלוחמים קבוצות מורידות הילוך ומנסות במיוחד להפסיד…

      אם היו קנסות על שטויות שאנשים אומרים…

      1. מורידים הילוך? שים לב למספר הדקות הרב שהכוכבים של הגולדן קיבלו הלילה.

        תסלח לי שאני מצפה מקבוצה עם 5 אולסטארים לנצח בקלות קבוצה שהכוכב הכי גדול שלה כיום הוא ווזלי מתיוס.

      2. אשברי, גם אם הם לא הכי חלשים בליגה, אז הם מהקבוצות הכי חלשות בליגה, אז מה שהוא כתב זה לא "שטויות".
        אגב אם היו מקבלים קנסות על כתיבת שטויות, אתה היית מקבל קנס על כל תגובה שנייה.

      1. דווקא התקפה לקאבס לא חסר, ו- DJ הוא שיפור מ-TT. אבל המחיר שיידרש הוא בטח בחירת הדראפט של ברוקלין (ועוד משכורות מתאימות, נניח שמפרט + TT), וזה גבוה מדי.
        אם כבר הקאבס מסתכלים על חלון הטרייד, אז לחוזים הנגמרים – דמרכוס קאזינס בתור ביג-מן. אולי גם אייברי בראדלי מדטרויט, בתור סקנד גארד שעושה הגנה. JR סמית' כבר לא יכול לפתוח בחמישיה קונטנדרית, זה לא לעניין.

  2. אני יודע שיקטלו אותי אבל טרי רוזייר קצת מזכיר לי במשחק הקפיצי מאד שלו את ראסל ווסטברוק. האם הוא מסוגל לתת מספרים של ראס ???

    1. לא רק זה, הוא מסוגל להחליף את גורדן, ואת לברון ברשימת הגדולים ביותר. נו באמת שחקן נחמד אבל רוזייר הוא ממש לא גארד פותח, אין לו אתלטיות ואקפלוסיביות שקרובה בכלל לראס.

  3. קיירי ללא ספק התבגר ולא כפה בכלל את משחק הבידודים שלו. ואל תתנו לאחוזים מהשדה שלו לבלבל אתכם זה בגלל הזריקות מה3 של2 הקבוצות היה קושי להכניס תכדור.
    וזה נמדד ב+ – השני הכי גבוהה בקבוצה אחרי טייטום

  4. תודה על סיקור ללילה עמוס במשחקים.

    אינדיאנה בלי אולדיפו פשוט עובדת עצות וחבל, סופרים כבר 5 הפסדים רצופים ורק חצי משחק מפילי במקום התשיעי. הניקס אחרי רצף משחקי החוץ שלהם כנראה יגידו שלום לפלייאוף ופורזינגיס מאכזב מאוד לאחרונה.
    אורלנדו שפתחו את העונה נהדר בכלל מתרסקים וניצחו 1 מ-10 האחרונים., כרגע הקבוצה החלשה בליגה.
    בסופו של דבר, המזרח נראה בדיוק כמו שחשבנו שייראה – בוסטון, קליבלנד וטורונטו מעל כולם, וושינגטון ומילווקי לג אחד אחרורה וכשפילי ישלימו את תמונת השמונה זה בכלל יסגור את התסריט מתחילת העונה. ההפתעה היחידה היא 40% הצלחה של ברוקלין, ועוד בלי דיאנג'לו ראסל. כל הכבוד להם. מהצד השני, שארלוט ממש מתחת לציפיות אבל ככה זה כשאתה מחתים את האוורד אז כנראה שגם זה עמידה בציפיות.

        1. חחחח, אם כבר, אז יש כנראה עוד מין חדש למדע מישראל, אני רק מחכה לתוצאות מולקולריות. שנקרא אצה על שם לארי בירד?

      1. חלק מהתוכנית הגדולה
        בסוף מחשבי על ישחקו NBA
        כל התוצאות יהיו צפויות עד לנקודה העשרונית
        אף הפתעה באף משחק
        ואז יהיה רגוע
        שקט ושלווה על פני כדור הארץ

    1. למה לומר נשחטו?
      רק בגלל שאוקלהומה ניצחה שלושים ושבע הפרש?
      בגלל שפרגוסון (מי?) ויוסטס (מי?) היו היחידים באוקלהומה ששיחקו מעל 27 דקות?
      כי הלייקרס נתנו שיקלעו עליהם 60% מהשדה?

      זה רק בגלל שלונזו לא שיחק, איתו היו נותנים פייט.

    1. תגיד תודה שהפה (הגדול) שלך לא התחייב בשמךבפזיזות של הרגע לשנות את הגרווטאר לתמונה מחניפה של לברון או לכתוב משהו בזכותו

  5. הלייקרס הימרו על הכל. נתנו לקובי שלוש עונות פרישה, הביאו מאמן חסר ניסיון, בנו הכל צעירים מאוד ונתנו את המפתחות לכוכב שאבא שלו המליך אותו לפני הזמן. בינתיים הם במקום האחרון.
    פרגוסון זורק עם הרבה ביטחון והדאנקים שלו מרהיבים – כיאה לפר צעיר. יאללה, שיתנו לו דקות, לפחות נהנה ממנו קצת. אפרופו דאנק – ראיתם את האלי-הופ למספר 7 בכחול? נראה כמו בגיל 22 😱
    הלילה מוקש גדול – הקריפרים מגלים סימני חיים.
    סחטיין לסטף על הגיים-ווינר; נוביצקי – מה בדיוק חשבת שנשארת מאחורה בחילוף? (לפחות הוא מספיק גדול בשביל להודות שזו הייתה טעות גדולה מצידו).
    מבחן גדול הלילה לכריס פול. יהיה מעניין.

  6. ראובן, תודה על סקירה עניינית ומעולה בזאת שהיא קצרה ועדיין ממצה את הדברים החשובים.
    אני מבקש רק להבא שתעקוב אחרי הצורה בה אנחנו כותרים כותרת למשחקים.
    במקום

    דאלאס (26-13) – גולדן סטייט (8-30) 125-122

    צריךלהיות

    דארלאס (26-23) 122 – גולדן סטייט (8-30) 125

    1. תודה מנחם וכולם , בהחלט לא פשוט לסקר 12 משחקים . הנסיון מעלה את הערכה שלי לעמית ושאר חברי הצוות שעושים זאת באופן קבוע.

  7. ראובן ושמעון יוצאים זה לקראת זה, האחד מכלא רמלה והשני ממעשייהו, מתי יפגשו עם לכל אחד מהם 3 שנים על תנאי?

  8. אחלה סקירה. לדעתי הצנועה הלייקרס לא כאלה גרועים כמו שלכאורה המיקום מרמז וכמו שמרמזת התבוסה הלילה. לגבי התבוסה הלילה לא חושב שיש איזה שהיא קבוצה בעולם שהיתה מסוגלת לעמוד הלילה מול okc. לאחרונה הקבוצה הזאת התחברה ואני חושב שראסל בשיאו הוא שחקן ששווה טבעת.ראסל בשיאו = כל הברגים אצלו בראש מהודקים ולא רופפים . הבעיה שזה מצב לא שכיח אצלו אבל הלילה זה היה המצב. לגבי המקום האחרון זה לא מקום אחרון ממש כמה נצחונות לפה ולשם והם מטפסים חמישה מקומות למעלה. זה לא עדין לא אן בי איי פיינלס אבל זאת קבוצה עם פוטנציאל גבוה לעתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט