סיקור משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

טורונטו ראפטורס (25 – 10) 131 – מילווקי באקס (19 – 16) 127
(אחרי הארכה)
משחק נהדר הלילה בטורונטו.
2 הקבוצות נתנו הלילה הצגה,
כאשר הכוכב הראשי של ההצגה, לשם שינוי לא היה יווני עונד קרניים,
אלא ראפטור שנתן את משחק השיא שלו העונה –
דרוזן.
דרוזן סיים לילה אדיר עם 52 נק' באחוזים נהדרים (17 מ-29 מהשדה, 5 מ-9 מה-3, 13 מ-13 מהעונשין), 8 אסיסטים, ו-5 ריבאונדים.
הוא גם זה שבמאני טיים בלט, כאשר עזר לראפטורס להשוות את המשחק (אחרי שפיגרו 106 – 110 , 2 דקות לסיום) עם 5 נק' ואסיסט לשלשה גדולה של לאורי ב-2 הדקות האחרונות של הרבע הרביעי,
ועם 8 מ-13 הנק' של הראפטורס בהארכה.
לצדו של דרוזן בלט הלילה לאורי שסיים את המשחק עם 26 נק', ו-6 אס'.
בשורות הבאקס, יכולת מצויינת של בלדסאו (29 נק', 7 רב', 3 אס', 4 חטיפות) ושל יאניס (26 נק', 9 רב', 7 אס'), לא הספיקה בשביל להשיג ניצחון חוץ חשוב.

 

ברוקלין נטס (14 – 23) 98 – אורלנדו מג'יק (12 – 26) 95
משחק צמוד במיוחד, היה לנו הלילה בברוקלין. 37 שינויי הובלה, במשחק בו הרמה לא התעלתה לרמות גבוהות במיוחד (43.9% מהשדה לנטס, 36.5% לאורלנדו).
הרמה הלא גבוהה הייתה נוכחת גם בישורת האחרונה של המשחק, אז הנטס הכריעו את המשחק בזכות 3 מ-4 מהעונשין, בהשוואה ל-0 מ-2 מהעונשין, ו-0 מ-2 מהשלוש, של לאורלנדו.
במשחק בו העייפות של שחקני חמישיית ברוקלין בלטה, אלו היו שחקני הספסל שנתנו את הטון –
ספסל ברוקלין ניצח את יריבו 42 – 22,
כאשר ג'ארט אלן שעלה מהספסל של הנטס, היה הקלע המוביל של הקבוצה הלילה (16 נק', 7 מ-8 מהשדה).
בשורות אורלנדו בלט ארון גורדון שסיים את המשחק עם 20 נק', ו-12 רב'.

 

מינסוטה טימברוולבס (24 – 14) 114 – לוס אנג'לס לייקרס (11 – 25) 96
פתיחה של 16 – 0 לזכות מינסוטה גמרה את המשחק עוד לפני שהוא התחיל…
המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של מינסוטה, כאשר למעט 0 – 0 בתחילתו של המשחק, מינסוטה מובילים לאורך כל דקות המשחק,
וכאשר ברוב מוחלט של המשחק, היתרון הוא דו ספרתי (הכי קרוב שהלייקרס הגיעו היה הפרש של 5 נק' ברבע השלישי),
וכאשר ברבע האחרון ההפרש נדד בין 10 ל-20 הפרש.
גם הלילה זה היה באטלר שהצטיין בשורות מינסוטה (28 נק', 9 רב', 3 חטיפות, אבל גם 37 דקות),
כאשר לצדו בלטו וויגינס (21 נק'), וטאונס (16 נק', 13 רב').
את קלעי הלייקרס הוביל קלרקסון (20 נק', 4 אס')

 

שיקגו בולס (13 – 24) 120 – פורטלנד טריילבלייזרס (19 – 17) 124
(אחרי הארכה)
כמה פוטנציאל יש לשיקגו. ממש מעורר קנאה.
(במיוחד אם אתה אוהד הסאנס – 2 הכוכבים הצעירים של הבולס, מארקאנן, וכריס דאן, נבחרו בבחירות מאוחרות יותר מ- 2 "כוכבי" הסאנס הצעירים, בנדר, וג'קסון.)
הצמד הדינמי הזה הוביל את הבולס למשחק צמוד ומותח מול פורטלנד, כל הדרך עד ליתרון של 4 נק', דקה וחצי לסיום.
חוסר ניסיון (איבוד של דאן), משולב עם קצת מזל רע (החטאת שלשה שיכלה לגמור את המשחק מצדו של מארקנן), והמון מקולם (4 נק' שלו באותן דקה וחצי אחרונות), שלחו את המשחק להארכה.
ושם, המשך דומיננטיות של מקולם (6 נק' ב-2 הדקות האחרונות של ההארכה, כולל ריב' התקפה מכריע שאחריו פורטלנד עלו ליתרון אותו כבר לא איבדו), ניצחה עבור הבלייזרס את המשחק.
מקולם היה המצטיין בשורות פורטלנד עם 32 נק', 6 רב', 8 אס',
כאשר לצדו טרנר נתן משחק נהדר עם 22 נק' ו-6 אסיסטים ביום קליעה מצוין (10 מ-14 מהשדה).
כריס דאן (22 נק', 7 רב', 4 אס'), ומארקנן (19 נק', 8 רב', 7 מ-12 מהשדה, 4 מ-6 מה-3), היו מצטייני הבולס.

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. אני לא מבין כיצד טורונטו עודשה זאת. ראיתי חלקי הלייקרס. הערב היו עך הפנים. ג'ורג'יה ניצחה את אוקלהומה במשחק נפלא, ולצערי אלבאמה מנצחת את קלמסון. עזרו שני פמבלים שעלו בטאצ'דאונים

    1. ההגנה של אלבאמה, כרגיל, עשתה את ההבדל.
      לא זוכר כמה סאקס היו במשחק, אבל הם אמללו את בראיינט.

      וג'ורג'יה נגד הסונרס?
      וואו, איזה משחק ענק!
      בשביל משחקים כאלו שווה לא לישון.

  2. אם הסאנס יבקשו מהליגה לבחור עבורם בחירות דראפט באופן אקראי, מצבה של הקבוצה יהיה טוב יותר. איכשהו במחזורי דראפט כשרוניים הם מצליחים ליפול עם בחירות מתחת לממוצע.

    1. אם תמיד פיניקס נופלת עם הרוקיס אולי הבעיה היא בפניקס וביכולת פיתוח השחקנים שלה ולא ברוקיס עצמם?
      כלומר הבעיה היא הפוכה.. הבעיה היא הנפילה היא של הרוקיס האומללים שנופלים לתוך המלתעות של פיניקס. אני רואה מה הקבוצה הזאת עשתה לשני הרוקיס שלה שניהם עם פוטנציאל עצום ולא מקנא בהם בכלל (ברוקיס אם זה לא ברור)

          1. קודם כל כל הכבוד על זה שהחזקת מעמד שני משחקים מלאים לראות אותם. אני לא הצלחתי. ניסיתי יותר אבל תמיד פרשתי באמצע.לפחות נהנת?

          1. קבוצה מגעילה לצפיה הארד קור אמיתי רק למזוכיסטים. האיש מתעניין בעצמו בעיקר הקבוצה מקום 27 בליגה באסיסטים משחק בידודים מגעיל. אני עוד אבדוק את האחוז האפקטיבי שלך . ראית איזה משחק שלהם השנה ?

          2. עידו בדקתי אותך ואת האחוזים מהשדה של בוקר (עוד לא אפקטיבי סתם אחוזים מהשדה) מרוב שגילגלתי את הרשימה למטה הלכה לי היד. 44 אחוז מהשדה מקום 177 בכל האן בי איי. מצדיק לגמרי את התאוריה שלי של שחקן שמנסה בכח להשתלט על קבוצה ולקבל שם את הביג מאני של החוזה מקס. אני לא בונה קבוצה על שחקן של 44 אחוז מהשדה שלא מביאנהרבה יותר מזה.

          3. תסלח לי, אבל להסתכל על אחוזים מהשדה בימינו ועוד של גארד זה חסר תועלת לחלוטין. אתה רוצה לראות כמה נקודות הוא מייצר פר זריקה והכמות המאסיבית של השלשות מאד משפיעה כאן.
            אתה מוזמן לא לבנות עליו אבל כל GM שיוותר עליו כשהצעתך צריך להגלות לאי בודד.
            אם לא התסכלת על מה שהובא כאן יש רק עוד גארד אחד בהיסטוריה של הליגה שקלע באחוזים אפקטיבים כאלו בגיל כזה. אני לא אעז להשוות כי זה באמת לא ראוי אבל בבקשה בוא לא נשכח שרק מלפני חודשיים מותר לו לקנות אלכוהול. הבחור כוכב בהתהוות.

        1. קודם כל כל הכבוד שנחזקת מעמד לראות שני משחקים מלאים שלהם אני ניסיתי לראות יותרממשחקים אבל לא הצלחתי אף פעם להגיע לסוף.. ראה למעלה… כמו כן בדקתי את האפקטיב פילד גולס של בוקר ו 51 אחוז שלו ממש לא מרגשים אותי. מקום 77 בכל האן בי אי… לא משהו לבנות עליומקבוצה. קלי תומסון למשל 58. סתם ככה להשוואה. בקיצור האיש החליט לקחת את החוזה מקס ולהיות מחיונר הבעיה מאוד פשוטה שפיניקס נותנים לו לעשות את זה. שיהיה להם לבריאות ידון אותם לשנים של בינוניות. רק בריאות מה שנקרה… שיהיה

          1. תבדוק גארדים ותבדוק גיל. ברור שיש מקום לשיפור אבל יש לך נראטיב ואתה תדחוף אותו בלי קשר למציאות.האיש הוא שוטינג גארד וזה מה שהוא עושה. זה שהקבוצה משחקת מכוער לא קשור אליו..

        2. מה קשור גארד ומהקשור גיל.. ?? בשביל זה קוראים לזה אפקטיב פילד גולדס בשביל לנרמל אותו ולתת לו בונוס על השלשות ובכל זאת הוא נופל רק במקום ה 77… זה שהמשחק שלהם מגעיל לא קשור אליו?? כל המשחק עובר דרכו מה זאת אומרת לא קשור אליו?? קשור רק אליו. הוא סוציומאט רואה רק את עצמו וככה הקבוצה נראית. ולא קשור לנרטיב. אני רואה את ג'וש ג'קסון עולה ויורד בכמה ב 20 דקות העלובות שהוא מקבל למשחק וההוא מוסר לו ככה מידי פעם כדי לצאת ידי חובה. אני מקוה בשבילם שאתה צודק אבל מה התקרה שאתה רואה לקבוצה הזאת? אתה רואה אותם עושים פליאוף? מגיעים לחצי גמר איזורי? גמר? לוקחים טבעת? גם על טייריק אוונס אמרו שהוא הרוקי הרביעי בהסטוריה שעשה עונה יחד של 20 5 5 … איפה הוא עכשיו? אהה נכון מוביל את ממפיס למקום השני במערב (רק שמהצד השני של הליגה הצד הלא נכון הצמרת של התחתית כמו שמומי אומר).

          1. אתה רוצה קונטקסט או לא?
            להגיד מקום 77 זה פשוט להוציא מכל הקשר. זה קל יותר לקלוע באחוזים גבוהים כשאתה מקבל מסירות או לוקח מעט זריקות. הגיל משמעותי כאן כי הוא מאד מאד צעיר, וכמו שאמרתי לא תמצא הרבה שחקנים שקלעו באחוזים כאלה בגיל צעיר כל כך.
            אתה רוצה לראות לאן הקבוצה יכולה להגיע? תתחיל בלשמור על השחקנים שיכולים לקחת אותה רחוק.
            רק בשביל עוד קצת קונטקסט הנה רשימה חלקית של שוטינג גארד שמוסרים העונה פחות אסיסטים מבוקר:
            קליי תומפסון
            סי ג'יי מקולום
            ויקטור אולדיפו
            בראדלי ביל
            (ואם נרצה ממש לדייק יש רק 5 שוטינג גארדס שמוסרים יותר אסיסטים למשחק ממנו)
            אז אתה יכול לנסות להפיל את המשחק המכוער של פיניקס עליו אבל זה ימשיך להיראות די מאולץ.
            העיקר שבגללו ג'וש ג'קסון לא פוגע.

        3. מה זאת אומרת קונטקסט? מה זאת אומרת קל יותר. שורה תחתונה האיש קולע במקום ה 77 ב efg. זה הקונטקסט היחיד. נחמד לא יותר מזה. להגיד שיש רק חמישה שוטינג גארדס שמסרו יותר אסיסטים ממנו זה להיתמם במיוחד לאחד שרואה את המשחקים שלהם כי טיילר יולס הוא לא שחקן אן בי איי והרבה פעמים בוקר הוא בתפקיד של הפוינט גארד. אין כבר הגדרות באן בי איי של היום ותכלס הבן אדם הוא גארד בקבוצה שמוסרת 20 וחצי אסיסטים למשחק. לגבי זה שהוא צעיר וזה וזה וזה אז זה ממש לא מעניין והוא רק השני בהיסטוריה שבגיל שלו וכ' . יש תמיד סטטיסטיקות בליגה הזו . עמרי כספי רביעי באחוזים מהשדה זה עושה אותו כוכב אן בי איי? תמיד ימצאו איזה סטטיסטיקה מהתחת להצדיק תאוריות. אותי מעניין תכלס ותכלס הבן אדם הוא שחקן כדורסל נחמד שמוביל קבוצה לשום מקום קבוצה שלא כייף לראות אותה ואת הסגנון שלה והוא ממש מתעקש להיות הכוכב שלה ויש אנשים שקונים את הסיפור הזה. אני לא . ומה הקשר לג'וש ג'קסון זה רק דוגמא. תכלס עם יד הלב אני שואל שוב אתה רואה אותו מוביל קבוצה אפילו בעוד כמה שנים לפליאוף? לחצי גמר איזורי? לגמר ? לטבעת? תנסה לחשוב על זה. נראה לך שאפשר לבנות עליו את כל ההרים האלה.? לדעתי חד משמעית לא!

          1. וואלה שכנעת אותי. אני הולך לרוץ לתפוס טיסה לבוסטון שם אדאג לשכנע את איינג' שישלח לנו את טייטום בתמורה לבוקר בשביל שיהיה עתיד לקבוצה שלנו.

  3. תודה גיא אחלה סיקור שבעולם.
    שיא מועדון ושיא קריירה לדרוזן. נראה שהשיפור בשלשות אצלו אמיתי וזה ענק לטורונטו.

  4. תודה גיא.
    החדשות על הפציעה של הארדן מדאיגות.
    מי שראה את המשחק של טורונטו – האם הם חזרו לבידודים או שהיתה הנעת כדור סבירה? לא מתכוון לדקות ההכרעה שאז ניתן לקבל בידודים, אלא במשך רוב המשחק.

    1. הפציעה של הארדן דווקא יכולה להיות בסוף ברכה לרוקטס. זה יכריח את דאנתוני להסתמך על יותר שחקנים ובודאי יעזור לשלב את גרין.
      טואונטו לא באמת שינו את המשחק שלהם בצורה יוצאת דופן. הם עדיין קבוצה שבעיקר מתבססת על פיק-אנד-רול (כמו לא מעט קבוצות אחרות בליגה).

      1. +100 שיסתדרו קצת בלעדי הזקן. לא יזיק להם בכלל. אולי אם לדאנטוני לא תהיה ברירה והוא יאלץ לפשפש קצת בסגל שלו יתכן שהוא יגלה שם עוד כמה שחקני NBA וירחיב קצת את הרוטציה.

    2. את טורונטו ראיתי השנה פעמיים והם שיחקו יוצא מן הכלל, טיקי-טאקה יותר מג"ס. אבל זה היה מדגם קטן.
      לגבי הארדן, יכול להיות שזו תהיה ברכה, זה תלוי מה יקרה בהרכב הקבוצה. בתרחיש השלילי ד'אנתוני ימשיך עם השחיקה שלו ועוד שחקן יפצע.
      בתרחיש החיובי שהעלית, יירד לו האסימון והואת יתחיל לשתף יותר. אני רק לא יודע אם בקצה הספסל ישנה איכות אמיתית (טאריק בלאק?)

      1. לא יודע איזה משחקים ראית אבל טיקי-טאקה? פחחח.
        הם משחקים הרבה יותר במשחק מעבר אבל זה לא שיש הנעת כדור יוצאת דופן.

        1. הווריורס משחקים את אותו כדורסל שהם שיחקו עד השנה. נכון שבלי סטף זה הרבה פחות אפקטיבי וזורם אבל היי – מסי חזר.

  5. תודה רבה עם הסיקור
    פרס העובדה הלא ממש חשובה של הלילה – דרוזן הוא השחקן הראשון שקלע מעל 50 אחרי ערב השנה החדשה

  6. מענין מי יבחרו לגארדים של המזרח באולסטאר? דרוזן אולדפו ואירוינג מתחרים צמוד.
    סביר שהקנדים ואוהדי בוסטון ישאירו את אולדיפו בחוץ

  7. תודה גיא.
    הפציעה של הארדן היא פציעה של עומס. חלק מהקרב על MVP זה היכולת לשחק 80 משחקים. ראסל הוא תופעה אתלטית – לתת עונת TD בלי פציעה זה הישג אדיר. מקווה שלא ניחסתי אותו.
    הלייקרס חייבים כוכב בוגר ומוכח – עכשיו! כלומר בקיץ הזה. אם הפרוייקט באוק סיטי ייכשל – הייתי מציע טרייד על ראסל או כוכב על אחר תמורת לונזו ותוספות, אבל אני בספק אם בלייקרס מסוגלים לחשוב בצורה קיצונית שכזו.

        1. אם הפרוייקט של אוק' סיטי ייכשל (פחות מגמר מערב) – לא יזיק לכל הצדדים לשנות אווירה. בעיקר התכוונתי ללייקרס – חמש שנים בתחתית? לא מתאים למועדון כזה עם שוק כזה. כבר אמרתי כאן בעבר – "בנייה לעתיד" היא מכבסת מילים למושג "תבוסתנות".
          תראה את בוסטון, הנמסיס המיתולוגית, שם לא נשארו בתחתית כל כך הרבה זמן, ומי שהרים אותם לא היו צעירים במסגרת בנייה לעתיד – בשנה שעברה היו אלה תומאס והורפורד שעברו בטרייד, השנה זה אותו הורפורד עם קיירי (טרייד) והייוורד (שמושבת בינתיים).

          1. דוגמה מוזרה, בנייה לעתיד זה מה שהסלטיקס מוכרים מאז 2012.
            הורפורד הוחתם כשחקן חופשי.
            מתומאס לא ציפו לרבע ממה שנתן בעת הטרייד ולהפוך את האובראצ'יבמנט שלו לדוגמה ללכת על הקופה בשביל להשתפר כאן ועכשיו זה בדיחה.
            זה שהם השיגו 50 פלוס ניצחונות בקונפרנס מת לא אומר שהם שווים משהו. הם לא היו קונטנדרים שנה שעברה ואפילו עכשיו הם עדיין לא שם.
            לבוסטון אתה מאשר לבנות על ההתפתחות של השחקנים הצעירים שלה וללייקרס זה הזמן להחליף אותם עבור כוכבים?
            מה אתה חושב? שהלייקרס(או כל קבוצה אחרת *) לא מנסים/ינסו להחתים את השחקנים הטובים ביותר שהם יכולים בשוק החופשי ולהשיג טריידים טובים כשהאפשרות מציגה את עצמה?
            אתה צריך לעבוד על ההיגיון של התזה שלך או על איך אתה בוחר להציג אותה ולתת לה דוגמאות.

            *חוץ מהפליקנס

          2. שני דברים… לגבי okc זה נראה קשה זה נראה לא טוב הרבה באשמת ראסל והאופי שלו שרואה רק את ראסל ולא חשוב איזה שם משחק לידו. אבל אם (זה אמנם נראה עכשיו אם גדול) הם במקרה יתחברו בפליאוף והוא באמצעות איזה שהיא תרופה או פסיכולוג יתגבר על בעיית האישיות של השמים הם הגבול לקבוצה הזאת. כבר השנה למרות הקרטוע הנוכחי. לגבי במיה לעתיד בדרך כלל זו מכבסת מילים אבל לפעמים זה ממש לא. תראה כמה שנים לקח ללוחמים להיבנות ולהבשיל. הם לא עשומטריידים רצו עם הבחירות דראפט שלהם בנו בנו בנו ועכשיו כל הליגה רועדת מהם… 🙂

          3. איש – התגובה חמקה לי ולכן לא הגבתי. אגיב עליה בדיון יותר מעודכן. בגדול יש הרבה אמת בדבריך.
            בנג׳ו – OKC יתחברו בפלייאוף. ראסל יעלה את הרמה שלו שם.

    1. עד עכשיו הארדן היה אחד השחקנים העמידים בליגה. החמיץ משחק אחד בארבע השנים האחרונות בשל פציעה.
      ווסטברוק החמיץ הרבה יותר ודווקא ההסתמכות שלו על האתלטיות המדהימה שלו זה לא תכונה שמתבגרת יפה.
      הארדן לדוגמא העלה השנה את אחוז השלשות שלו ל 40%.
      ווסטברוק? ירד חזרה ל 30%.
      אני לא רואה את ווסטברוק ממשיך בצורה הזאת עוד 4-5 שנים. אין לו זמן לחכות. החלון שלו הוא עכשיו, לא עם צעירים.

      1. + 10
        מסכים עם הכל. רק ציינתי שאם הארדן רוצה MVP הוא צריך לשחק הרבה משחקים. זה מה שהוציא את לברון מהדיון בשנים האחרונות. בקשר לווסטברוק – הכל נכון וזו הסיבה שלדעתי אם הפרוייקט באוק ייכשל הוא צריך לנסות במקום אחר.

        1. אה, לא חשבתי שיש לו גם ככה סיכוי השנה. אבל מסכים. הפסד של 10 משחקים יוציא אותו מהמירוץ וזה דבר טוב.
          לגבי ווסטברוק, בינתיים פרסטי הביא לצידו תמיד שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר. אין סיבה שלא יסמוך עליו. וגם לא הייתי מספיד את הניסוי באוקלהומה כל כך מהר.
          ווסטברוק צריך למצוא את האיזון שבין לשחק טבעי לבין השתלטות מוחלטת על המשחק, זה עוד לא מאוחר.
          כל מה שאוקלהומה צריכים זה להגיע בריאים לפלייאוף, המיקום בין 4 ל 6 לא קריטי, כי אם הם שואפים הכי רחוק הם יצטרכו לעבור דרך הקבוצות החזקות גם ככה.
          במקרה הכי גרוע שבו ג'ורג' עוזב שנה הבאה פרסטי יבנה לצד ווסטברוק חבורת קלעים סטייל מה שהיה מסביב הארדן וזו גם קבוצה שתגיע רחוק. למה לחשוב שבלייקרס יהיה לו יותר טוב? איזה מהלך הלייקרס עשו שגורם לך לחשוב שיבנו קבוצה יותר טובה לצידו?

          1. + 1
            לא הספדתי את הפרוייקט באוק סיטי (האופוזיציה). גמר מערב נראה אפשרי בהחלט, אוק מצליחה טוב מול החזקות (גם על בוסטון הובילה בדו ספרתי). מסכים לגמרי לגבי חוסר החשיבות של המיקום בפלייאוף (ראינו זאת ב-2015). לווסטברוק יש עוד שנתיים שלוש בטופ של האתלטיות שלו. אם לא יצליח להגיע לגמר מערב השנה, לעשות שם סדרה טובה ולשכנע את ג'ורג' להישאר (אני בכלל מאמין שיעברו גם לגמר הכללי) – תהיה לו בעייה להמשיך באוק' סיטי.
            כאן, לדעתי, הזמן הנכון עבורו לנסות את מזלו במקום אחר. נכון שפרסטי מביא לו תמיד כוכבי על לצידו, אבל מעבר ל-ל"א עשוי לגרור לשם כוכבים נוספים – למשל לברון, ג'ורג' עצמו, קאזינס, אולי דייוויס. תמיד יש הפתעות.
            מה שכן, יש כאן פרדוקס – אם יעבור ל-ל"א בגלל כישלון הפרוייקט, אז איך ימשוך לשם כוכבים?
            בגדול, דיברתי בעיקר על ל"א. הם חייבים(!) לדעתי למכור נכסים עתידיים בשביל ההווה. אף אחד לא מבטיח להם שהצעירים יבשילו לפי המתוכנן.

          2. בכלל, לדעתי לאבאר בול הצליח לטמטם עיר שלמה. בנו קבוצה סביב שחקן שהוא אולי מצויין וגם פוטנציאל, אבל רחוק מלהיות כוכב על ואם יהיה כזה, זה יקרה רק בעוד כמה שנים. בינתיים הם במקום האחרון! והקהל מבסוט – מכרו לו לוקש.

          3. אני לא רוצה לראות את ווסטברוק בלייקרס, הסגנון שלו גורם לכל השחקנים שלידו לנבול, הוא מנסה לנפח סטטיסטיקה בכוח על חברי קבוצתו, וכמובן עניין הגיל. אין לנו כאוהדי הלייקרס שום סיבה לוותר על העתיד בשביל כאב ראש שכזה (אני לא זוכר שחקן שהבדל בין היכולת האישית שלו למה שבקופסא כזה גדול).

          4. רובין – דעתך לגיטימית.
            עם זאת:
            1. ג׳ורג׳ פורח. מתקיף נהדר ושומר הכי טוב בחייו.
            2. אדאמס פורח, גם רוברסון.
            3. עם ראסל, תעשו פלייאוף ואף אחד לא ירצה לפגוש אתכם שם.
            4. בתור אוהד לייקרס – טוב לך איפה שאתם היום?

          5. גורג בעונה הכי חלשה שלו מ2014, אדאמס כמעט ולא מקבל כדורים מווסטברוק למרות שהוא השחקן בהחלט הכי יעיל העונה ואס שלהם מול הלוחמים, אין לי ספק שהוא הרבה יותר מוכשר וטוב מקאפלה ולייד הארדן או קרי הוא אולסטאר. עם ווסטברוק אתה לא תגיע לשום מקום הוא כל כך כישרוני מבחינה אישית שהוא שווה פלייאוף אבל אליפות לוקחים כקבוצה, והוא פעם אחר פעם מעדיף ללכת לבד או על סטטיסטיקה במקום לסמוך על חברים (היעלות מדברת הוא איד הכוכבים הלא יעילים בליגה), הוא לא משתתף במשחק הקבוצתי, וידוע שגארדים שמסתמכים על אקפלוסיבות מתבגרים ממש לא יפה. אני בהחלט מעדיף את הלייקרס ככה מאשר ווסטברוק יפגע בצעירים רוב ההפסדים באים בגלל חוסר ריכוז אבל אני בהחלט נהנה לראות את העבודה של וולטון ואיך שהצעירים משחקים. ווסטברוק בגלל האופי הבעייתי והבחירת זריקות זה שחקן שאי אפשר לבנות שבוצה סביבו.

  8. תודה על הסיקור המהיר, גיא.
    דרך אגב, מה זה אומר על אוהדי הפיניקס, שהם מקנאים גם בקבוצות שמפסידות? 🙂

  9. תודה על הסיקור המעולה!

    שיקאגו עושים הכל מושלם, ובמושלם אני מתכוון משחקים כדורסל טוב ,הצעירים נותנים הצגות ומקבלים זמן , והכי חשוב גם מפסידים בסוף.
    יהיה טוב בקצב הזה

    1. לשיקגו יש קבוצה מצוינת לכאורה ובכ"ז הם הצליחו להפסיד שני משחקים רצופים ,שהיו שלהם,נגד וושינגטון ופורטלנד, אם היה להם מאמן עם שכל.
      בכל ההארכה הוא משחק בלי מירוטיץ הענק ונותן ללופז להפסיד לו את המשחק.
      איזה בזבוז.

  10. אני אוהב את השחקן הזה דהמאר דרוזן. זה לא רק 52 הנקודות שהוא קלע אלא האחוזים בהם נקלעו. בניגוד לווסטברוק והארדן שקולעים הרבה נקודות באחוזים נמוכים, אצלו האחוזים תמיד מרשימים.

      1. אתה מתכוון אולי שהפער של הארדן מווסטברוק בפלייאוף גדול אפילו יותר בשלושה אחוזים או שבפלייאוף לווסטברוק יותר אחוזים מלהארדן ואז ה"אפילו" לא מתאים כאן?

          1. +100. אגב ידוע לך אם זה איזשהו שיא נמוך (כמובן לשחקן עם ווליום זריקות גבוה) או שיש גרועים יותר?

          2. בטוח שלא, אחוזי הקליעה בעשורים הראשונים של הליגה היו נמוכים מאד. אני בטוח שיש כמה שחקני HOF עם ממוצעי פלייאוף גרועים יותר.
            בשני העשורים האחרונים קשה לי לחשוב על דוגמא.

          3. טוב עם מעל 10 זריקות למשחק רק סטפן מארבורי שעומד על 39% יותר גרוע.
            רק לשם המחשה של מה שאמרתי קודם:
            בוב קוזי – 34%
            ג'ורג' מיקאן – 40%.

          4. כמובן זה לא רק שהקליעה השפתרה אלא גם המהפכה האנליטית של מורי ששינתה את כל כללי המשחק והיעלות ההתקפית.

      1. אני לא מאלה שמחלקים עבודה לכותבים, אבל רק הפעם אני אציע לעידו שאם הוא רואה (על הדרך) סטטיסטיקות מנוגדות לסטריאוטיפים של רוב האנשים על שחקנים וקבוצות, אני אשמח אם יאסוף אותן לפוסט, יכול להיות מאוד מעניין

  11. לגבי טראנטה, אני כבר האמנתי בהם ונכוויתי.
    לא מאמין בהם יותר.
    הם חסרי אמונה עצמית בפלייאוף ויש להם מאמן שלא מתאים לרמות הגבוהות במאני טיים.
    קבוצת עונה רגילה טובה ותו-לא.

    1. (גיא עדיין נהנה לצחוק עלי על זה, ברגעים כשהוא יושב מעוך ומיואש על הספה, לאחר עוד לילה לבן של צפייה בפיניקס סאקס, ומנסה לשכוח לרגע את צרותיו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט