מעורב הופס ליום שלישי : עידן עופר שם אותנו הערב פעמיים בראש יוטיוב NBA!/ מנחם לס

1. עידן עופר התלבש על YOUTUBE

אני פותח YOUTUBE מחפש סרטון על מייק בטיזלי, ומה אני רואה?

RECOMMENDED

משבצת ראשונה:

Spencer Dinwiddie’s Interview by Idan Ofer For Hoops.co.il / Brooklyn vs Orlando

https://www.youtube.com/watch?v=G_DknLdYMP0

משבצת שנייה:

Mario Hezonja’s Interview by Idan Ofer  For Hoops.co.il

שני ראיונות ארוכים, ברורים, מצויינים, עם שמו של עידן ושם HOOPS.CO.IL עם המילה "RECOMMENDED" בראש כל רשימת סרטוני ה-NBA. אני לא יודע כמה זמן הם יישארו בראש ואני גם בטוח שעידן יכניסם בפוסט שלו. הצעיר שלנו עושה עבודה נפלאה, יוצאת מן הכלל. הוא האדם העוזר יותר מכל אחד אחר מאיתנו לשים אותנו על מפת ה-NBA. אנשים ב- -NBA מתחילים לדבר על hoops.co.il והרבה ממאמרינו מתורגמים.

עידן, אתה גדול, מראיין מצויין, ואחד הכתבים החשובים ביותר באתר BAR NONE!

2. ג'יימס הארדן – שבועיים בחוץ

מתיחה בשריר ההמסטרינג (הצד האחורי של הרגל) פציעה הדורשת בערך שבועיים  מנוחה.

3. דראפט 2017 נגד 2018: פאור פורוורדס

חמשת הפאוורים הטובים ביותר מדראפט 2017: קייל קוזמה, ג'ון קולינס, ג'ורדן בל, לאורי מרקנן, ג'ונה בולדן.

קייל קוזמה הוא גניבת הדראפט, HANDS DOWN. הוא עבר את כל הציפיות בקילומטרים. הוא נראה לי כציר שעליו נבנית הלייקרס החדשה. הוא אחד משחקני הלייקרס שאני – לא אוהד גדול של הקבוצה TO SAY THE LEAST – מחבב ממש, ואוהב מאד בתור שחקן, ובינתיים לפי כל הנראה, גם כבנאדם. ג'ון קולינס נראה סולידי מאד ואני אחד מהדוחפים עבורו עוד כשחקן ווייק פורסט שם קלע 19.2 נק' בשנת הסופומור. הבחירה ה-17 של אטלנטה חייב להתייצב. הוא 2.09 מ' סולידי שחייב להתיישר במשחקו. יש לו יותר מדי עליות וירידות בינתיים. ג'ורדן בל משתפר ממש ממשחק למשחק ואני בטוח שבבולס ישנם המכים על חטא שהסכימו לוותר עליו עבור חופן בוטנים (3.25 מיליון). מרקנן מתחיל להיות חלק אינטגרלי בבולס אבל כמו קולינס, הוא מצויין משחק אחד, ותחת הרף במשחק השני. אני מאמין שזה עניין של ניסיון יותר מכל. ג'ונה בולדן  האוסטרלי (VIA UCLA) אוכל פלפל וחומוס בת"א במקום לשחק ב-NBA אבל הכל היה מתוכנן. אתם  מכירים אותו הרבה יותר טוב ממני.

חמשת הפאוורים הטובים ביותר שייבחרו ב-2018:

  1. מרווין באגלי8


*

ישנם שלושה מרווין באגלי ושלושתם טובים: אחד בדוק, השני בפלורידה סטייט, והשלישי באוקלהומה. אבל רק זה שבדוק הוא BLUE CHEAT, 5-STAR RECRUIT. הבעיות שלו בעונה שעברה היו בעיקר אדמיניסטרטיביות כשהוא ניסה – והצליח – לעשות רי-קלסיפיקציה במעמדו כסניור בוגר תיכון. הוא עשה כמה דברים דביליים בדוק, אבל אני מאמין שמייק ששבסקי הכניס אותו לחדר ייסורים וטיפל בבעיותיו. במשחק האחרון נגד פלורידה סטייט הוא בעצמו הציל את דוק – מדורגת 4 – נגד המדורגת 24 פלורידה סטייט כשה-2.19 מ' הזה כישף את האולם עם 32 חיצים ב-13 מ-17 ו-21 קטיפות. הוא הראה לי במשחק הזה שכשהוא ב-GROOVE, הוא יהיה פאור פורוורד שיצליח מאד גם בליגה הגדולה מעם ה-60.7% שלו מהפארקט.

2 וונדל קרטר

שני דגים ברשת אחת. באגלי וונדל קרטר. וונדל, 2.09 מ', קולע לדוק מהפארקט 63.6% ומה-3? 50%. אין פה הרבה מה להוסיף.

Game Statistics
Player GP MIN PPG RPG APG SPG BPG TPG FG% FT% 3P%
Marvin Bagley III 14 31.6 21.9 11.6 1.6 0.7 0.9 2.1 .630 .607 .357
Grayson Allen 14 31.9 17.4 3.2 4.4 1.2 0.1 1.6 .476 .872 .436
Wendell Carter Jr 14 24.8 13.7 8.9 1.9 0.6 2.0 1.6 .610 .636 .500
Gary Trent Jr 14 31.1 13.0 4.5 1.9 1.1 0.1 0.7 .383 .943 .365
Trevon Duval 14 30.1 12.0 1.9 6.6 1.9 0.1 2.1 .459 .622 .158
Javin DeLaurier 13 13.4 4.9 4.8 0.9 0.8 0.8 0.7 .595 .619 .167

כבוד גדול לדוק ששני הפאור פורוורדים הראשונים בבחירה יהיו 'בלו דווילס'…

3. ג'רן ג'קסון

ג'רן ג'קסון היה אמור להיות יותר אגרסיבי ואקספלוסיבי במישיגן סטייט, אם כי במשחקים האחרונים היה שיפור מסויים. הוא משחק בערך 22 דק' ויוצר 10 נק' ויותר מ- 8 ריב'. הוא עלול להיות שחקן NBA סולידי עם ה-2.10 מ' שלו , אבל ייתכן שאחרי שנה אירופאית.

4. צ'ימזי מטו

בן קליפורניה זה המתנשא ל-2.11 מ' לא נחשב לחומר מוכן ל-NBA וניבאו לו צורך של שנה-שנתיים אירופאיות. אבל משך העונה הוא הפך לשחקן היעיל ביותר בטרוגז'אנס של USC עם 17.6 נק'  ב-55.5% מהשדה ו-52.9% מה-3. אז שלושת הפאוורים הראשונים מסוגלים לשים את העור מהפרימטר.

5, רוברט ויליאמס

הסופומור הזה מטכסס A&M הוא 9'6 ענק בגופו, מין צ'ארלס בארקלי גבוה. הוא הוא קולע מתחת ל-10 נק' למשחק עם 8.6 ריב'. הוא כנראה לא מוכן כרגע לשחק ב-NBA אבל בעלי גופות כאלה הפתיעו לא פעם ולא פעמיים. ייתכן שהוא יצטרך להוכיח מי הוא באירופה לפני שיגיע לליגה הגדולה.

 

מנצחת הדראפט? דראפט 2017

(תוצאת ביניים לפני דראפט הסנטרים – 2-2)

4. לונזו קנה לאביו לאבאר רולס רויס קונברטיבל כמתנה לכריסטמס. 495 אלף דולאר

 "זה המינימום שאני יכול לעשות עבורו עכשיו. יהיו עוד מתנות לאדם החשוב ביותר בחיי," הוא אמר.

*

*

5. בראד סטיבנס מאשים את שחקניו על PLAYING SOFT

*

*

האשמתי אותו שהוא מאמן מאופק מדי.אדיש, סטואי, מכונס בעצמו, בלום ממש. אתה לא מסוגל לקרוא ממבט עיניו אם הוא שמח, עצוב, מאוכזב או  נלהב.
הוא נראה לי יותר מדי יורם, ילד טוב ירושלים ששלח זבוב עיוור למחלקת עיניים בבית החולים המפורסם לחיות-בית המפורסם של בוסטון, VETERINARY GENERAL.

*

ובכן, לראשונה  לפי מה שאנחנו יודעים (מה שהולך בחדרי חדרים קשה לדעת אבל בד"כ זוהי תכונה שאין להסתיר: אתה עולה על שחקניך או לא עולה עליהם) הוא טחן אותם כקבוצה, ביחד, והוא לא שם שליש קצוץ כמה עיתונאים היו שם.

*

במשחק יום ראשון נגגד הנטס הוא אסף את כל שחקניו ואמר להם שמה שלא נראה לו  מקובל זה שהם משחקים 'SOFT'. הם נתנו ליתרון 10 להתמסמס ל-3 נקודות והם סיימו בניצחון קשה של 105-108.

*

תכנה אותם 'שחקנים עצלנים'... תכנה אותם 'מטומטמים'… תכנה אותם 'חסרי מושג. אפילו 'הומואים'. אבל אל תכנה אותם "SOFT". זה פוגע בנימי נשמותם. זה פוגע בגבריותם. זאת הפגיעה הגדולה ביותר שמאמן יכול להטיל על קבוצתו כי הוא פוגע ב-MANHOOD שלהם.

עכשיו נחכה ונראה מה תהיה ההשפעה של המאמן העדין והאדיב על הקבוצה כשהוא מחליט ש-ENOUGH ID ENOUGH ומחליט לומר להם את דעתו. אחד מעקרונות האימון החשובים ביותר הוא להיות עצמך. וינס לומברדי, מאמן הגרין פקרס האגדי וינס לומברדי היה ידוע כמאמן שאינו נושא פנים: "הוא התנהג אל כולנו אותו דבר: כמו כלבים", אמר עליו ג'ק קרמר. על ג'ון וודן סיפרו שהוא הגיע אל השחקנים תוך הבנה, אהבה, ופנייה למצפונם ולאמונתם הדתית. בובי נייט האמין שהוא הצ'יף שאלוהים שם אותו באינדיאנה עבור דבר מיוחד – אליפות – והשחקנים הם בידו כחומר בידי היוצר לרצות את האלוהים שבשמיים. פט ריילי האמין שהוא קצין במארינס והשחקנים הם טירוניו שהוא יכול לעשות איתם כל מה שברצונו.

מאמן לא יכול להפוך את עורו. זה נראה PHONEY ולא אמיתי ויכול להשיג בדיוק ההיפך מה שהמאמן רוצה. מעניין איך האשמתו שהם משחקים "SOFT" תשפיע על שחקניו.

6.במקום לוותר על כדורסל, ביזלי ויתר מעט על כבודו, והתחיל קריירה חדשה מהספסל

אני חושב שאני יודע טוב כמו כל אחד שלמייק ביסלי ישנו בורג אחר במוח שלא מוברג כמו שצריך. הייתי איתו; סבלתי אותו ;כעסתי עליו, אבל לפעמים גם אהבתי אותו בשנותיו במיאמי היט.

דעתי? פט ריילי היה מאוכזב ממנו, והתחושה עברה לאריק ספואלסטרה באוטומטי כי כשריילי מדבר, אריק שומע (אפילו שיש לו ראש משלו).

מייק ביזלי היה בזמנו אחד משלושת שחקני המכללות הטובים ביותר, אם לא הטוב ביותר. בקרוב אתחיל סידרה על אכזבות גדולות של בחירות גבוהות, וביזלי אינו ברשימה. הבעייה הגדולה שלו היתה בחירות לא נכונות, ומוח של ילד מפונק שנעלב, שומר טינה, ועושה פרצופים.

הצעיר התבגר, זה בטוח.

ממש באמצע ההיעדרות של קריסטפאס פורזינגיס וטים הרדאוויי, ביסלי הגיע כמציל והגואל של 'התפוח הגדול' כשמצא את אושרו ואת וייעודו – למעשה את שליחותו מלמעלה –  בעלייה מהספסל. במיאמי לעלות מהספסל היתה עבורו סטירה לפני כל המיליונים הרואים, עתה הוא מתגאה בזה ומוצא בזה את ייחודו.

הוא היה כה טוב מהספסל שהתחלת לשמוע בגארדן קריאות "MVP" לעברו? הוא אמר לפרנק גיולה מהפוסט: "אני מרגיש שמצאתי את המיוחדות שלי ב-NBA. החלטתי לעשות מה'איש הששי' את המיוחדות שלי ואת האיידנטיות שלי. בתחילה זה היה מוזר לי לא לעלות בחמישייה, אבל החלטתי שעדיף להיות ה'אדם ששי' מאשר לא לשחק בכלל. אז זה עכשיו הספשיאליטי שלי. אני מסתכל על המשחק ולמד היכן אני יכול לעזור, ואז כשמכניסים אותי אני מרגיש מוכן".

ביזלי הגיע להליגה דרך קנזס סטייט שם קלע 26.1 ב-31 דקות משחק, ונסע ברכבות ומטוסים למינסוטה, פיניקס, מיאמי (פעמיים), יוסטון, סין, מילווקי, ועתה ניו יורק. "אני מרגיש שייך לניו יורק יותר מאשר לערים האחרות למרות שאני קאונטרי בוי. הקהל הוא כלבבי ואני מרגיש בבית עם הקהל, השחקנים, והמאמן."

ההניקס אמרו כשהחתימו אותו שהם מחפשים "נקודות מהספסל" וזה בדיוק מה שהוא נותן להם. חודש הזה הוא קולע מהספסל 15 נק' ב-51% והכל ב-22 דקות.

לקח לו חודשיים לחדור אל תוך הרוטציה הקבועה של ג'ף הורנסק והיום הוא ROLE פלייר חשוב עם תפקיד מסויים ומטרה מיוחדת.
*

ביזלי משחק את המשחק המדוייק ביותר שלו אי-פעם. הדיוק מהפארקט הוא 51.9% עם אפקטיב % של 53.5%. ה-PER שלו הוא 15.8, הגבוה מאז הגיע ל-NBA.

השיפור העיקרי במשחקו הוא שתחת הורנסק הוא החל להיכנס הרבה יותר לסל עם הכדור ולסיים בדאנק כח. ביסלי הוא אתלט מעולה, גבוה, ומלבד בורג קצת עקום בראש יש לו הכל. הוא הפך לריבאונדר הטוב ביותר של הניקס מלבד שחקני החמישייה, והיו לו משחקים של 32 נק' ו-12 ריבאונדים.

*

*

האם הוא שחקן מושלם עתה?

כמובן שזו שאלה רטורית. אם הוא לא היה מאבד כדורים טפשיים כפי שהוא מאבד ולא היה עושה פאולים טפשיים הוא היה אול סטאר. לג'ף הורנסאק ישנה אופציה: יש לו שני שחקני ספסל אחד שהצטיינותו הגנה והשני התקפה. המגן הטוב משניהם הוא לאנס ת'ומאס מדוק, והתוקף הטוב מהשניים הוא ביסלי.

בסך כל החישובים של אופנסיב רייטינג ודפנסיב רייטינג, וEFF קליעות, ביזלי בראש. הורנאסק יודע זאת ולכן נכון לעכשין ביזלי הוא האיש.

7. עשרת הפלייז של אתמול

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. תודה על המעורב! כיף כתמיד

    הערה קטנה על YOUTUBE- גוגל הרי לומד את הרגלי הצפייה והגלישה של כולנו. זה שלך הסרטונים של עידן מופיעים ראשונים לא אומר שזה גם ככה אצל אדם אחר (מבלי לגמד את העבודה המדהימה של עידן והראיונות שאנימת עליהם ורואה את כולם תמיד).

      1. חיפשתי גמד שמלקק ומצאתי את מקטין

        מה הקשר חבוב? מנחם פישל פה בענק אז נכון שהוא זקן ולא מבין בפיד וכאלה אבל מה שהוא כתב זה שטות גמורה אז אסור לומר לו את זה?

      2. אהיה כאן בתפקיד "סם הנשר" מהחבובות, אבל אין ברירה אחרת:

        חברלעך – האתר הזה הוא שמורת טבע בכל הקשור לאופן שבו המגיבים פונים זה לזה. אפשר ביקורת עד לב השמיים, אבל החוכמה היא בשפה נקיה. "אידיוט" לא עונה להגדרה.

  2. אני בטוח שאתה צודק, אבל היום ניכנסתי ישר ליוטיוב לבקש סרטון של ביזלי ושני הסרטונים הראשונים תחת "מומלצים" היו של עידן.

    1. מנחם, תנסה ממחשב של מישהו אחר וגם תראה כמה צפיות היו לסרטון ואז תגע אם גוגל מרגל אחריך 🙂
      בטוח הוא מרגל אחרי כולנו, גם בשביל המחשבים של ה CIA

    1. לא מסכים, לדעתי זה לא רק לפי העדפות הצפייה שלך, אלא גם סרטונים שיו-טיוב מעוניין לדחוף משום האלגוריתם מראה שהם מצליחים

  3. טור נהדר ומגוון, אצלי במקום הראשון ב-RECOMMENDED מופיעה שחקנית פורנו לשעבר שעברה ליו-טיוב, אחת אחרת שכל הערוץ שלה זה להראות את התחת בתירוצים שונים (https://www.youtube.com/watch?v=6FgZWDL0l7I), סירטון של קואץ' ניק על איך הארדן אכל אותה מהשופטים בנשקו שלו, וגרמני ענק מה-slingshot channel.
    מה זה אומר??

  4. מנחם לדעתי אין בפלורידה סטייט או באוקלהומה מארוין באגלי. איזה דברים דביליים הוא עשה בדיוק?
    הבעיה של ביזלי תמיד הייתה בראש. הוא תמיד היה כישרון ענק.

  5. ביזלי היה קרוב מאוד להבחר ראשון בדראפט הוא ורוז היו ראש בראש על הבכורה
    זה סוג של לייט בלומר והוכחה שעם כשרון בלבד לא מצליחים בליגה
    המשמעת העצמית והמנטליות חשובים לא פחות
    הוא עבר עונות לא קלות ועכשיו כשהתבגר ויתכן שהורנסאק לא שם עליו לחץ הוא פחות או יותר מצליח

    1. וכרגיל מידן בורכוב מסכם את הברור מאליו…
      באמת? צריל עוד תכונות חוץ מכשרון?
      Mr obvious ….
      ועכשיו יתחילו כל החנפנים בעוד 3 2 1

  6. תענוג לראות שחקן מתבגר ומשתפר ככה. כמובן שניו יורק היא במה נהדרת.
    יש לי חיבה מיוחדת לביזלי כי הוא דומה שתי טיפות עראק לאח של אקסית שלי שמאד חיבבתי 🙂

  7. גקסון ורוברט ויליאמס ישחקו בנ.ב. א שנה הבאה אין מצב שיגיעו לאירופה. מקסימום יבלו תקופה קצרה בליגת המשנה.
    מרווין באגלי יש רק אחד הוא יכול להבחר בקלות כבחירה ראשונה. הוא עולה בהרבה על הנבחרים של 2017, זה לבד מטה את הכף לטובת מחזור 2018
    שחקן כמו באגלי הוא פוטנציאל למגה סטאר מה שאין בכלל במחזור 2017.
    הבקורת לגביו מוגזמת.
    החמישיה של 2017 מורכבת מרול פליירס , קוזמה מפתיע ביכולת אבל בשום פנים ואופן אין להשוות אותו לבאגלי.
    לגבי בראד סטיבנס , השחקנים שמגיעים אליו מעלים את היכולת. אירווינג זה דוגמה מצויינת. טאטום כנ"ל. רוזייר שחקן מפתח.לדעת רבים הוא מאמן מעולה ומטובי המאמנים בליגה.

  8. מנחם לצערי אינני מסכים איתך בסקירה של הרוקיס של 2017. לדעתי לורי מרקאנן משיקאגו הוא הרוקי של השנה יחד עם בן סימונס. לורי מחזיק את כול הבולס המקרטעים על הגב שלו. ושהם לא משחקים טוב זה מתבטא גם במספרים שלו. לדעתי לג'ונה בולדן אין מקום בין 5 הרוקיס הראשונים שהזכרת. הוא שחקן עם פוטנציאל עצום אבל יש לו דרך ארוכה עד שיגיע בתור שחקן משמעותי ל NBA.

  9. אחלה מאמר, כרגיל. תודה רבה.
    בולדן התחיל חלש במכבי, אבל באחרונה ממצב עצמו כשחקן שתורם המון בהגנה. יחסית למי שזו עונתו המקצועית הראשונה, בהחלט יש פוטנציאל

  10. דווקא קולינס הוא אחד מהרוקים היציבים במשחקו.
    הסיבה שזה אולי מרגיש אחרת לא קשורה כלל לתפוקה שלו, אלא לכמות הדקות שהוא משחק.
    23 דקות למשחק, הוא מקבל.
    אבל בכל הקשור ליעילות ויציבות במשחקו?
    הוא אחד היעילים מבין מחזור הרוקים הנוכחי, כאשר הוא עומד על TS% של 62.2%, שזה נתון מכובד מאוד.
    למעשה, מבין הרוקים שקולעים 7+ נק' למשחק, רק לקולינס וטייטום TS% גבוה מ-60%.
    והוא אחד היציבים, כאשר ה-TS% שלו מטפס בהתמדה מאז תחילת העונה.

  11. מעורב מעולה הארדן, תודה רבה!

    סחתיין על עידן עופר! כבוד גדול לאתר המעולה הזה!

    בנוגע למייקל ביזלי –
    ביחד עם דרק רוז, הבחירות מס׳ 1 ו-2 של דראפט 2008 הם ממש סיפור טראגי –
    על הכשרון הטמון בשניהם לא ניתן לערער, אבל את רוז הכריעו הפציעות, ואת ביזלי, כמו שמנחם רשם, הכריעו הברגים הרופפים בראש.
    אבל לפחות יש פוטנציאל להמשך קריירה מר-מתוק עבור כל אחד מהם, כשחקן ספסל משמעותי בקבוצות אליהן התגלגלו.
    זה לקח לכל אחד מהם כמה שנים להבין ולהסתגל לכך, אבל אם ימשיכו בקו הזה (ובנוסף – רוז יפסיק להיפצע, ולביזלי לא ימשיכו להשתחרר ברגים) בו הם שמים את האגו בצד,
    אז הכשרון שלהם בהחלט מקבל ביטוי, גם אם מדובר על תוצרת של כ-20 דקות משחק, ולא 35-40 כמו שהיו אמורים לקבל אם היו מצליחים להתפתח לכוכבים שהיו אמורים להיות כיום.

    לגבי הארדן –
    הפציעה שלו בסופו של דבר משחקת לטובתו.
    מצד אחד היא לא אמורה לפגוע בו בטווח הארוך, ומצד שני היא כן מחיייבת אותו לנוח שבועיים.
    השאלה רק היא האם הקבוצה תצליח לשרוד מספיק זמן בלעדיו. כל עוד פול וקאפלה משחקים, ואולי גם מ׳בה-מוטה יחזור בזמן הזה, אני בהחלט חושב שהקבוצה תוכל לפקד מעט טוב יותר ממה שהיה בזמן הפציעות של פול+קאפלה.

    1. כמובן שהתכוונתי למעורב מעולה מנחם, ולא הארדן 🙂
      מנחם כמו שאתה יודע אני אוהד יוסטון, כך שהטעות הפרוידאנית שלי היא חיובית עבורך, ולא שלילית.

    2. דווקא במשחקים האחרונים הלך לכם פחות טוב (חמישה הפסדים רצופים לפני המשחק מול הלייקרס). כך שאני לא בטוח עד כמה מוצלח העיתוי של אותה הפציעה

      1. אני חושב שאם הקבוצה כבר נמצאת המומנטום השלילי הזה, אז ללכת עליו עד הסוף.
        עדיף היערמות של פציעות עכשיו, שגוררות מנוחה והתאוששות בהתאם, מאשר במרץ או אפריל.

    3. אף פציעה היא לא דבר טוב, כי אתה אף פעם לא יודע איך חוזרים ממנה. גם פסיכולוגית.
      למשל קוואי, שעוד לא ברור עד כמה זאזא יושב לו בראש.

      1. אתה משווה בין שני דברים שונים לגמריי.
        הפציעה של הארדן היא בעצם מתיחה של השריר, שנובעת בעיקר ממאמץ. קצת מנוחה והיא אמורה לעבור.
        במקרה של קוואי אף אחד לא דיבר על פציעה קלה ממנה יחזור במהירות.

          1. מתיחה וקרע, 2 מילים שונות, לתיאור של אותה הפציעה, רק בדרגות חומרה שונות.
            ב-2 המקרים מדובר על קרעים של סיבי שריר, ההבדל הוא של כמה. יש את הרמה הנמוכה ביותר, מה שכל אחד חווה בזמן זה או אחר, פציעה שאנחנו נוהגים לכנות "תפוס", אז קרעים מיקרוסקופיים גורמים להתפתחות אפקט דלקתי שמגביל את התנועה, וגורם לכאב באזור הפגוע.
            ויש את הרמה החמורה ביותר, אז יש קרע מלא של השריר.
            הפתרון למתיחות מסוגים שונים (למעט קרע מלא, שהוא נדיר למדי), זה מנוחה, ופיזיותרפיה. בדגש על מנוחה. שריר שלא קיבל מספיק זמן להחלים, הוא שריר שהסיכוי לפציעה חוזרת בו, גבוה.

          2. בדרך כלל קרע מלא מטופל על ידי ניתוח על מנת למנוע סיבוכים שנובעים מהמטומה תוך שרירית שנוצרת בעקבות הפציעה.

  12. דבר ראשון תודה על עוד מעורב מופלא, פשוט תענוג.
    שנית, אני רוצה להעיר על הערה שנתת "שיקרא להם אפילו 'הומואים'". גם אם זו לא הכוונה, אימרה זו יכולה להתפרש כפוגענית לקוראים ושחקנים כאחד מעבר לתחום הספורט ולכן פחות רלוונטית ומתאימה (בעיניי)

  13. בלי קשר לאלגוריתם של היוטיוב עידן עושה עבודה גדולה! כה לחי!
    ממש שמח בשביל ביזלי. כישרון כמוהו צריך היה למצוא את מקומו סופסוף. אגב, מי שראה את גמר 2014 ראה איזה שחקן ענק הוא יכול להיות.

    לגבי סטיבנס – מה שיפה בטיפוסים כמוהו זה שכשהם אומרים משהו חריף זה מחלחל מיד. כשמתבטאים כך על בסיס קבוע זה לא מזיז לאף אחד. דוכרים את בגאצקיס? כבר בערב הראשון הוא השתולל ולא לקח הרבה זמן עד אובדן שליטה מוחלט.

    מעורב מענג מנחם!

          1. שמנו לב
            כשמגיע מגיע
            (רק שישתוק ולא ישמיע לנו כל דבר שעובר לו בראש ושלא יתנשא על חברים לקבוצה)

  14. 1. עידן עופר לא מפתיע. הראיונות שלו תמיד מעולים(בהינתן התנאים) ונותנים תמיד זוית מעניינת על השחקנים, אפשר לחוש שהוא נהנה מהתהליך.
    2. גיימס הארדן שבועיים בחוץ=מצויין שיינוח.
    3. ההשוואה בין הדראפטים די מיותרת כי לפני שנה אף אחד לא חזה כזו יכולת מיידית בליגה מקוזמה ומרקאנן. לגביי גורדן בל וגונה אומר שהם שחקנים טובים שפורחים במסגרות טובות.
    לבוא ולהעמיד מול השחקנים הטובים הללו את באגלי שמהמעט שראיתי ממנו הולך להיבחר ראשון, שני בדראפט הקרוב( לדעתי חייב להיבחר ראשון עם כל החיבה לדונציץ ופורטר הפצוע).
    4. ביזלי, הלוואי והבחור הזה התאפס על עצמו, מי יתן ויצא לו פרצוף הנרקומן שתקוע לו כבר 7 שנים ונראה שחקן בריא( יש לו עיניים מעלפות, לא גאי).
    אשך על טיפול בנזעי חשמל שמעת, לך תדע אולי עוד תגלה שהמשיכה לגינגיות מקורה במשהו עמוק יותר מסתם טבילה בקטנה.
    מנחם אחלה מעורב כמו מיני רבים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט