אירועי דיומא – 29.12.2017

כדורגל

סרייה A – מחזור 19 / דוד "פאקו" סעדה

21:45: קרוטונה-נאפולי (ספורט 5). נאפולי ייצבה בשבועות האחרונים את הספינה לאחר משבר קצרצר, כשזכתה בשני נצחונות, וקיבלה פרס בדמות חזרה למקום הראשון. השבוע נעשתה גם היסטוריה ברמת הקבוצה, כשהסלובקי המצויין, מארק המשיק, עבר את מאראדונה כמלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. נאפולי גם צופה בהנאה איך עוד אחת ממתחרותיה לצמרת, אינטר, מתרחקת במהירות ממאבק האליפות. נראה כעת שרק יובה שבמקום השני עשוייה לאתגר את הקבוצה. היריבה היום לא צפוייה להיות זו שתאתגר את הקבוצה מדרום איטליה במאבק מול האלופה – זו קבוצה הנמצאת מתחת לקו האדום, שספגה תבוסה 4:0 ללאציו במחזור האחרון, ונראית כמו יריבה מושלמת עבור הגדלת שיאו של המשיק.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 15

19:00: חימקי מוסקבה – ברצלונה – מישהו רוצה להזכיר לברצלונה איך מנצחים? הקבוצה של סיטו אלונסו ניצחה רק פעם אחת בדצמבר ועומדת על שישה הפסדים רצופים בשתי המסגרות בהן היא משחקת ועל חמישה הפסדי יורוליג רצופים (הניצחון האחרון היה מול מכבי ת"א) אי אז במחזור התשיעי. ולא שקודם היה כל-כך מוצלח, לקבוצה הקטלונית יש רק ארבעה ניצחונות יורוליג עד עתה והיא מדורגת במקום ה-13 ביורוליג ערב המחזור. אז נכון היו לבארסה פציעות של שחקנים משמעותיים כמו ויקטור קלאבר וראקים סנדרס אבל רצף כזה של הפסדים הוא באמת דבר לא שגרתי ובטח לא צפוי.

הערב עשויה בארסה לרשום הפסד נוסף. היריבה שלה אמנם פתחה את היורוליג טוב ואיבדה גובה בשבועות האחרונים אבל ערב הסיבוב חימקי מוסקבה מוצאת את עצמה עם מאזן 8-6 ואני די בטוח שהם היו לוקחים מאזן כזה בשלב זה בשתי ידיים לפני שהעונה החלה. חימקי הפסידה במחזור הקודם ליריבה העירונית וניצחון היום ייתן לה טעם טוב בפה.

19:30: אנדולו אפס – באמברג – גם אלופת גרמניה קצת נחלשה לאחרונה עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים (דווקא הניצחון הגיע מול המוליכה, אולימפיאקוס), אם כי יש לציין שיהירבות של באמברג לאחרונה לא היו פשוטות כלל וכלל (שתי הרוסיות, ריאל מדריד וז'לגיריס). אולי בשל כך תפגוש היום באמברג את היריבה הקלה ביותר שהיא יכולה לפגוש – סוגרת הטבלה – אנדולו אפס הטורקית שניצחה רק שלוש פעמים העונה ורק פעם אחת בבית. האם זה יספיק לבאמברג לחזור למסלול הניצחונות ולסיים את הסיבוב עם מאזן סביר של 8-7? מסופקני.

21:30: באסקוניה – צסק"א מוסקבה – הניצחון בשבוע שעבר על ברצלונה החזיר את באסקוניה לעמדת השתלטות על מקום בין שמונה הגדולות ועם מאזן 7-7 היא כבר שכחה את הפתיחה החלשה שלה שכללה שישה הפסדים בששת המשחקים הראשונים. הערב תעלה הקבוצה של פדרו מרטינז למפגש שמהווה מבחן מעניין לסוף הסיבוב ותקווה לאותת ליורוליג ולעולם שהיא חזרה ובגדול עם ניצחו ומאזן חיובי לראשונה העונה. צסק"א מצידה התאוששה מההפסד ב'משחק העונה' לאולימפיאקוס עם ניצחון על חימקי מוסקבה ותקווה לרשום ניצחון שיציב אותה במקום הראשון בתום הסיבוב בשל הפסדה של אולימפיאקוס אמש בקובנה.

21:45: אולימפיה מילאנו – הכוכב האדום בלגרד – שתי הקבוצות יצטרכו לתת סיבוב שני לפנתיאון בשביל לסיים את העונה בין שמונה הגדולות. ובשביל מעט הסיכוי הזה שתיהן ישאפו לנצח הערב. מילאנו עם ארבעה ניצחונות בלבד עד כה ועם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים תנסה לנצל את הביתיות לניצחון על הסרבים שמאזנם עומד על ניצחון אחד יותר ומגיעים אחרי שני הפסדים רצופים מול פנאתנייקוס ופנרבחצ'ה.

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה לכם וגם למתן על השיתוף.
    1. אשר לנאפולי אני הייתי רושם זאת קצת שונה והוא
    נראה שרק נאפולי נשארה לאתגר לאתגר יובה המאבק האליפות.

    2. יורוליג …התוצאות בזמן האחרון רעות למכבי לכן נקווה למשל שצסקא תנצח בבסקוניה (תחושתי שהבסקים בבית יפתיעו ).

    3. יורוליג 2 …שמתם לב שמכבי הקבוצה שלפני הרצפים?
    קובנה הפסידה כאן ומאז רק מנצחת
    ברצלונה ניצחה כאן ומאז רק מפסידה …..
    בקיצור קבוצות יורוליג כדי לכם להפסיד מול מכבי ….☺

כתיבת תגובה

סגירת תפריט