מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.האם Giannis Antetokounmpo יהיה "OUT FREAKED" בקרוב ע"י אחיו הצעיר קוסטאס?

 

כשהאדם שיצא עם המשפט הזה הוא הפריק עצמו, אני מציע לאנשים להקשיב. הפריק עצמו שם תמונה אתמול באינסטגראם בשעה שהוא מצלם את "MONDAY NIGHT RAW" עם משפחתו, וטענתו היא שאחיו הצעיר קוסטאס (השני מימין) נראה "POSITIVELY HUGE" לעומתו כשהוא מבקש 
"תסתכל על שנינו ותחליט אתה מי הוא הענק האמיתי!"
 
*
*
האח הקטן מוחזק בשרשרות ע"י מאמן דייטון שלא רוצה לגלות דבר עד הפלייאוף. הוא נותן לו לשחק 16.8 דק' למשחק, אוסר עליו לקלוע במצבים 'בטוחים' ובקושי מצמצם אותו ל-5.1 נק', 3.3 ריב' ו-1.5 חסימות. אילו מאמנו 'שיחררו' לשחק, הייתם רואים מספרים של 25, 13, ו-5 חסימות למשחק.הוא בן 18.5. הוא 2.10 וגודל, והוא מוריד קוורטר ששמים על תקרה הזכוכית של הסל כמו שמומי מוריד קלף מהשולחן.

2. השוואת דראפט 2018 ל-2017

(מצב האליג'יביליטי של סקסטון עדיין לא ברור אבל לא תהיה על כך השלכה מיוחדת על הדראפט)

 

אוון נלסון מדהסיקסרססנס.קום טוען שהדיעה הכללית היא שכמה שדראפט 2017 היה מעולה, הדראפט של 2018 עוד יעלה עליו. הוא הישווה בין כל חמשת הראשונים בכל עמדה, והיום נתחיל בהשוואת הפוינט גארדים.

ההשווא היא בין הפוינט גארדים שקפצו לראש מהדראפט של 2017 לזה שיהיה ב-2018 לפי עמדות, 5 הטובים שניבחרו לפי הסדר, ו-5 הטובים ביותר עתה לפי המוק דראפטים השונים. כמובן שלנבואה ישנה נקודת חולשה: מי פילל לפני שנה שדניס סמית יתפתח לפוינט גארד השני (יש אומרים ראשון) ושפרנק טיליקינה יעלה למספר 4. באותה צורה קשה לנבא היום מה ייצא מדראפט של 2018.

כל יום בחמשת הימים הבאים נשווה עמדה אחרת עם חמשת הטובים ביותר בה.

פוינט גארדים

2017: לונזו בול, דניס סמית', ד'ארון פוקס, פרנק טיליקינה, מרקל פולץ

2018: טריי יאנג, קולין סקסטון, טרבון דובל, ניקייל אלכסנדר-וולקר, ג'לן ברנסון

לדעתי אין אפילו מקום להשוואה. חמשת הפוינט גארדים של 2027 הם שכם וראש מעל הכיתה מתחתם. לונזו בול ומרקל פולץ יהיו אול-סטארס. דניס סמית מתגלה יותר ויותר כמושיע של המבריקס והוא עלול עוד לטפס מעל כולם.

דארון פוקס ופרנק טיליקינה בדרך להתפתח למגינים בין הטובים שבין הפוינט גארדים.

מכיתת 2018 טריי יאנג וקולין סקסטון מזכירים שני כוכבי NBA: לראשון ישנן תכונות של סטפן קרי והשני מזכיר את ראסל ווסטברוק. אבל הדרך – כמו אומרים החברים שלי ממאה שערים – היא עוד ארוכה ומלאה חתחתים.

כל השאר – דובאל, וולקר, וברנסון יידחקו לסוף הסיבוב הראשון או תחילת הסיבוב השני.

0-1 לדראפט 2017

(מחר שוטינג גארדס)

3. רונדו לא ניגמר: שיא קריירה 25 אסיסטים 

*

4. ספור אהבה חדש מסעיר את ה-NBA והוליווד

 

טוויטר – שהצורה היחידה לתארו הוא "INCREDIBLE" מאנדרו ספנה (tweet from Andrew Spena) מספר על רומן חדש – מאד רציני כפי שכתב PEOPLE MAGAZINE – בין בארון דייויס  ללאורה דרן. ברון דייויס ידוע כשחקן שקלע את השלשה הארוכה ביותר בתולדות הליגה (98 FEET) והוא מביא איתו חשבון בנק נקי של 60 מיליון, ותקווה (תקוות שווא הייתי אומר) לחזור לליגה (הוא שיחק בעונה שעברה בליגת G). לאורה מביאה איתה רשימה ארוכה של מאהבים ובעלים: ; Kyle MacLachlan, Nicolas Cage, Renny Harlin, Jeff Goldblum, Billy Bob Thornton and Ben Harper.ויש אומרים גם קלינט איסטווד מהצד.

היא היתה שחקנית בכמה גורפי הקופות הגדולים בהסטוריה (ד"ר אלי סטלר ב Dr. Ellie Sattler from the original Jurassic Park trilogy, ב-STAR WAE, וב-The Last Jedi,).הרומן החדש הוא שיחת היום בהוליווד,במיוחד כשמדברים על חתונה.

 

5. אייזיה כמעט מוכן (סטף ובלייק מוכנים)

 

דראמה היא לחם להמונים. אייזיה תומאס כבר שיחק שני משחקים מלאים בליגת G והוא מוכן לשחק היום בליגה הגדולה לא פחות משאני מוכן לאכול עוד פיצה ולקפוץ למיטה לשנת אחה"צ.

אבל לא. הממזרים מחזיקים אותו בעטיפה סגורה עד ה-3 לינואר.

מה יקרה ב-3 בינואר שלא יקרה ב-2 לינואר?

טוב ששאלתם.

מה שיקרה ב-3 בינואר הוא שהקאבס משחקנים נגד בוסטון, בבוסטון. לגבי דידם בשלישי לינואר מתחילה עונה חדשה. השאלה הגדולה כיצד יקבל הקהל בבוסטון את אייזיה. הרי זו לא היתה אשמתו שהטרייד נעשה. למעשה הוא רצה להישאר בבוסטון. אני מאמין שהוא יקבל סטנדינג אוביישיון של 10 דקות. זאת תהיה פגיעה ישירה בקיירי אירוינג כי פרושה הוא שהקהל אוהב את אייזיה ומתגעגע אליו.

יום לפני או יום אחרי גם סטפן קרי ובלייק גריפין יעלו לשחק, ונוכל לומר שהליגה האמיתית מתחילה.

6. הליגה מודה: היו 3 פאולים על לברון בשני הרגעים האחרונים של המשחק (וגם הוא עשה פאול אחד)

במקרה הראשון דוראנט עשה פאול על לברון שגרם לו לאבד שליטה על הכדור והכדור יצא החוצה. לא נישרק פאול והווריורס הוציאו מהחוץ. במקרה השני אפילו שדרי ה-ABC שכולם אוהדי ווריורס ידועים – במיוחד ג'ף ואן גנדי – ראו את פאשלת השיפוט כשבמשך מהלך אחד בוצעו על לברון שני פאולים שלא נישרקו, אחד בתחילת כניסתו והשני פאול נגדו בטבעת. את הפאול השלישי ראו בברור אפילו בג'ולקולקו, סרילנקה.

 הנה ה-UPDATE מהליגה:

UPDATE: The NBA confirmed Tuesday evening  in its last-two-minutes report that Durant did indeed foul James three times in the game's closing seconds. The outcome won't change, but the confirmation will give fans something to discuss in the following days. It also adds just a little more intrigue to the Cavs-Warriors matchups moving forward.

NBA ברפורט שיצא אתמול:האחראי על שופטי ה-NBA:ומילה אחרונה מ

From 1:33 remaining in the CLE-GSW Christmas Day game to 24.5 seconds left  the refs missed three fouls by Kevin Durant and one foul by LeBron James in the last two minute according to an official NBA report released today.

7. שמות שני שחקנים שכדאי לזכור

בתקופה המודרנית של "ONE AND DONE" היו רק 9 מכללות ששלחו יותר מניבחר אחד ללוטרי של אותה שנה:

דוק, אינדיאנה, קנזס, קנטקי, צפון קרולינה, UCLA, קונטיקוט, פלורידה, ואוהיו סטייט. בגדול, אלה מכללות הכדורסל הטובות במדינה, עם חסרות בודדות כגון מישיגן סטייט ווילנובה.

עכשיו תצטרף עוד אחת ל-9 – אוניברסיטת מיאמי.

ב-32 שנה של בחירות דראפט,למיאמי לא היה אף פעם שחקן שניבחר בתוך 14 הבחירות הראשונות. למעשה, רק 4 שחקני 'הוריקאנס' ניבחו בסיבוב הראשון של הדראפט.

הכל עומד להשתנות הפעם. אל תתפלאו אם צמד גארדים מהאוניברסיטה הפרטית הגדולה הזאת ייבחרו לא סתם בסיבוב הראשון אלא כבחירות לוטרי. בחירת לוטרי היא הבחירה הראשונה של 14 הקבוצות שלא עשו את הפלייאוף כך ש-14 הנבחרים הראשונים ידועים כ-"בחירות לוטרי",וזה, אחרי הכל,ייחוס מיוחד להיבחר ביו אלפי שחקני מכללות.

.שני השחקנים הם הסופומור ברוס בראון והפרשמן לוני וולקר.

לכן ב בכלל משחק מיאמי אתה רואה יותר סקאוטים במחקיהם לעומת כל זמן אחר. גדולתו של בראון היא באופנסיב פוזשנס כשהוא נפלא בסקרנס, פיק-אנד-רול ומשחק  עם סבלנות עד שהא מוצא את ה-ROLL MAN. הוא נחשב לאחד ה -SLASHERS  הטובים  דראפט, ומגן טוב מאד עד מצויין.

וולקר הוא קלעי מרחוק טוב מאד יש לו כדרור מצויין פנימה והחוצה וכמו לג'יימס הארדן  הוא מוכן לקלוע.אחרי ההטעייה קזדימה או אחורה הוא פיתח |"ריצה וקליעה" טובה מא. הוא גבוה וחזר ויהיה יותר אתלטי מרוב שומריו. הוא מגן מצויין עם מוטת זרועות של 10'6 ויריבים חוששים להיכנס נגדו.

 

 8. דריימונד גרין: קווין דוראנט הוא DPOY!

ג'ין כבר בחר את 'שחקן ההגנה של העונה': דוראנט."תראו לי עוד שיחק שהוא לא סנטר שחוסם מעל 5 חסימות  למשחק שהוא לא סנטר! דוראנט אף פעם לא ניבחר לחמישיית ההגנה של הליגה בכל 11 שנותיו אבל נראה שאם ימשיך לשחק כמו ששיחק עד עכשיו הוא בחירה בטוחה.

9. מה היתה 'דקת הכדורסל החשובה' של השנה (שנת 2017)

היו שתי זקות שכל אחת מהן הגדירה את הפלייאוף ואולי אפילו קבעה את המנצחת. אכתוב את שתיהן ואז אחליט על הראשונה או השנייה.

14 למאי: זאזה פצ'וליה מוציא את קאווי לינארד מהפלייאוף.

אולי הצוו הגיע מהנשיא טראמפ לזאזה פצ'וליה לחסל את קאווי לינארד כי רק כמה ימים לפני כן מאמן הספארס גרג פופוביץ' ביקר את הנשיא במילים הבוטות ביותר משהעז כל מאמן אחר מכל ליגה אחרת לבקר את הנשיא. כמובן שלא היה קשר, אבל העובדה היא שבמשחק הראשון של הפלייאוף בין הווריורס לספארס, פקוליה "התחלק" למטה ישר אל העקב של קאווי בשעה הפורוורד של הספארס זרק ג'אמפר. גרג פופוביץ' בקושי עצר בעצמו (pulled no punches in respons) והתנועה/צעד הזה הוכרז מאז לבלתי ליגלי בליגה. פופוביץ' אמר:

“The two-step lead with your foot closeout is not appropriate. It’s dangerous. It’s unsportsmanlike. … This particular individual has a history with that action. … Who gives a damn about what his intent was? You ever heard of manslaughter?”

אבל קאווי לא חזר לשחק. הווריורס ניצחה 0-4. איש לא יודע מה היה ללא הפציעה המלוכלכת הזאת משחקן שהגיע מג'ורג'יה במדזרח אירופה לארה"ב להרוויח את לחמו, נעשה מולטי-מיליונר, ואולי שינה את כל גורל הפלייאוף.

7 ליוני: קווין דוראנט קולע את הסל החשוב בכל ימי חייו מעל דוראנט

הכל התחיל במשחק ההפסד נגד הגריזליס כבר בינואר כשדריימונד גרין התנפל על קווין דוראנט שהשתפק בנסיון שלוש תחת הגנה במקום להריץ פיק-אנד-רול עם סטפן קרי, שהיה מוכן לזה. ואם לא אז כניסה לסל לקבל לפחות פאולים. זה היה הרגל של שנים של דוראנט כששיחק בקבוצה אחרת שהכל בה היה מבוסס על מבצעים אישיים. דוראנט לא הגיב. הוא ידע שגרין צודק והוא הירשה לו לצעוק עליו בפני הטיווי אפילו שהיה מבוגר ומנוסה יותר מגרין.

עכשיו עוברים כמה חודשים קדימה ל-7 ליוני. קווין דוראנט וסטפן קרי יצרו PUNCH 1-2 שלא ראינו לפני כן בליגה וקברו את כל היריבות. אבל הכל היה יכול ליהרס במשחק השלישי כשעם פחות מדקה לסוף, הקאבס מובילים בשתיים. קווין קטף את הריבאונד ודחף את הכדור במעלה הפארקט כולו בעצמו. הוא זכר מה גרין אמר לו בקשר 'למשחק של הווריורס' אבל ברגע זה הוא החליט לעשות זאת בעצמו. לברון היה מולו אבל הוא החליט להתרומם לזריקה אבל הוא היה מחוץ לקשת השלוש בראש הקשת. הוא צעד אחורה ואת הסוויששש שמעו עד קנדה.

הזריקה ניצחה לווריורס את המשחק שאילו הפסידה כל גורל הפלייאוף היה יכול להשתנות.

קווין, שמאז משחק ההפסד לגריזליס לא הזכיר ולו במילה אחת את חילוף הדברים בינואר פנה עכשיו לגרין, ושאל: "גם הפעם הייתי צריך לחכות לפיק-אנד-רול?

גרין רק חיבק אותו ולא ענה.

*

*

*

*

10. חמישיית העונה עד עתה

*ראסל ווסטברוק

*ג'יימס הארדן

*קווין דוראנט

*לברון ג'יימס

*ג'ואל אמביד

'שחקן ששי' ג'ימי באטלר

11. שגיאות חמורות שנעשו

*שיקגו נתנו את ג'ימי באטלר יותר מדי בזול

*מינסוטה היתה חייבת לשכור עוזר מאמן שתפקידו לבקר את דקות המשחק של השחקנים.

*יוטה לא היתה צריכה להחתים את ריקי רוביו. איתו הם 100 נק' פר פוזשיון. בלעדיו הם 110.2 נק' פר פוזשיון.

*פיטורי דייויד פיזדייל. ממפיס נעלמה מהמפה מאז שעזב.

*הלייקרס לא היתה צריכה להיפטר מ-David Nwaba זנותן הגנה מצויינת לבולס.

*הקליפרס ממשיכה עם דוק ריברס.

*ההחתמה של  דנילו גלינרי ע"י הקליפרס

*לתת למרקל לשחק לפני שבעיות הכתף ניפטרו לחלוטין

12. הצ'ירלידרס של השנה 

 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
77 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MBK
MBK
6 years ago

מעורב מעולה
מאיפה הוצאת את בארון דוויס ולורה דרן ???
דוראנט בהחלט מועמד לגיטימי לשחקן ההגנה אני לא זוכר SF שהיה טופ 5 בחסימות שלא לדבר על להוביל את הליגה
אני לא אוהד את קליבלנד אבל במשחקייה מול בוסטון אני מייחל לניצחונות מסל ניצחון של תומאס ,נזרק מהקבוצה כמו גרב
קליבלנד עם תומאס עשוייה לקחת את פסגת המזרח בקלות ויהיה חתיכת קרב מול הגולדן בויז ,עולם כמנהגו נוהג שוב פלייאוף משעמם את העכוז במזרח

MBK
MBK
6 years ago

דרן בת 50 פלוס ,בארון דוויס עוד לא בן 40
הולך על צעירות הבחור

סוסמעץ
סוסמעץ
6 years ago
Reply to  MBK

בלונדינית, שחקנית קולנוע גדולה, מעולה בשביל הברון

דובי
דובי
6 years ago
Reply to  סוסמעץ

לורה דרן תסכים שנסגור על שחקנית בינונית

בירדמן
בירדמן
6 years ago
Reply to  דובי

היתה שותפה לשני סרטים גדולים: wild at heart עם ניקולאס קייג' ועוד סרט ששכחתי את השם שלו עם בילי בוב ת'ורנטון.

פאקו
Admin
6 years ago
Reply to  בירדמן

מלבד איזה קומדיה זניחה בשם Daddy and them, לא זוכר שהיא השתתפה עם בילי בוב תורנטון בעוד סרט, אבל אולי אני טועה.
מה שכן, הם היו שותפים לאחד הרגעים הביזאריים, כשהם היו מאורסים, והוא התחיל לצאת עם אנג'לינה ג'ולי בלי שדרן תדע. תקלטו – להיות מעורב במשולש עם אנג'לינה ג'ולי ולורה דרן, כשאתה פאקינג בילי בוב תורנטון. נותן תקווה למין האנושי.

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  בירדמן

או להפך

zivovivo
zivovivo
6 years ago

ראפט של שנה הבאה מעניין.
לדעתי זה של השנה יותר עמוק,
התחלת קונספט מעניין של לבדוק עמדות.
הסמול זו העמדה שבוודאות יותר חזקה בדראפט הנוכחי.
בעמדות הפנים יהיה מעניין לבדוק.
גון שנה שעברה כבר בקיץ התחיל עם כתבות.
השנה הוא מחכה לפגרת האולסטאר.., אולי זה אומר משהו , דראפט יותר מסתורי 🙂

zivovivo
zivovivo
6 years ago
Reply to  zivovivo

דרך אגב, לא הכללת את דונציץ כרכז.
הדירוג משתנה אם דונציץ מוגדר כרכז ולא כסקאנד?

k_700
k_700
6 years ago

זה לא הזוי בכלל לשים את אמביד בחמישיות העונה.

זה הרבה מעבר למספרים היבשים, הבן אדם הוא בערך טופ 5 בליגה מבחינת הפרנצ'זיות שלו.

כל דקה שהוא לא על הפארקט זה עוד דקה שהסיקסרס הם אשכרה נראים כמו הסיקסרס של השנים האחרונות.
דקה שלו על המגרש אתה מרגיש שזה קבוצה שהיא בפייטיות שלה טופ 4.

וזה מתחבר למה שאמרתי עליו מהשנייה הראשונה של המשחק הראשון שלו בקנזס(מול דיוק), זה הולך להיות הגבוה הכי משמעותי שהליגה הזאת ראתה מאז אלג'ואן.
הגנתית והתקפית ביחד והאופי זה של מניאק לא קטן שהולך להכנס לכל יריב מתחת לעור לפני, במהלך ואחרי המשחק.

כמו שאמרתי בדראפט ההוא, בחירה 3 בטוחה ולא משנה מי הייתה בוחרת ולולא הפציעה בחירה מס' 1 בלי תחרות בכלל(ואני מת על וויגינס).

תענוג של שחקן, שווה כל טנקינג שאי פעם היה אפשר לעשות כדי להשיג אותו.

אחד העם
אחד העם
6 years ago
Reply to  k_700

משמעותי יותר משאקיל?

דובי
דובי
6 years ago
Reply to  k_700

מת על וויגינס?

יוסי
יוסי
6 years ago
Reply to  k_700

גם אני חשבתי כבר במשחק הראשון שראיתי את אמביד שהוא יהיה כוכב אדיר והתנועה שלו מזכירה את האקים, באותו זמן הוא עוד דורג 7 נדמה במוקדרפט , והיה כל כך ברור שהוא יבחר ראשון , לא יצא לי לראות אותו השנה אבל כשרון ברור לי שיש לו השאלה כמובן מה קורה עם הפציעות , באופי שלו חצוף ברמה שצריך ,דבר שחסר לדיוויס ואולי אם היה לו את זה אז כבר הוא היה מראה לכולם מי השחקן הטוב בליגה , כרגע הוא עם אופי של דוראנט באוקלהומה שבלי להתאמץ מגיע ל30 ו10 למשחק אבל לא מרגיישים אותו מעבר לסטטיסטיקה ,.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

מעורב נהדר. אני לא חושב שקוסטאס יתעלה על יאניס, אבל הוא יכול להיות אול סטאר בהערכה מאוד אופטימית. יאניס מעבר לזה כרגע ורק ישתפר.

25 אס' זה מדהים. לא חושב שמישהו יעשה את זה עוד בקרוב או יתקרב ל-30 של סקיילס. צריך סטטיסטיקאי מאוד נחמד בשביל זה. לשמור את איזייאה לבוסטון זה צעד חכם, אבל אני לא יודע כמה הוא ישתלב במערכת כשהוא עדיין לא בריא לגמרי. מסקרן

שחקן ההגנה של העונה? לדוראנט יש קייס, אבל לדעתי זה הורפורד. ההגנה של הסלטיקס הכי טובה והרבה מאוד בזכותו. מסכים בקשר לשגיאות – ההתקפה של יוטה עם מיטשל ואינגלס כגארדים עדיפה בהרבה.

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

ברוכים השבים!
אני מקווה שהולך לך בקלות במדי הזית.

תומאס בריא לחלוטין,
ולמעשה, הקאבס המתינו שבועיים יותר מהנדרש, על מנת שהשילוב שלו בקאבס יהיה קל יותר (במקום להכניס אותו עם מגבלת דקות במשחקי NBA).

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

לא כזה קל, אבל אני מסתדר ובמסלול שרציתי, זה מספיק כרגע. תומאס, אם בריא, יהיה תוספת משמעותית. מסקרן מאוד לראות את ההגנה של קליבלנד איתו ועם ג'יי אר שכבר לא שומר

פיני
פיני
6 years ago

לא, כי קלדרון…
תומאס במקום הספרדי זה רווח נקי לקאבס, גם אם ישחק על רגל אחת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
6 years ago

רועי בחור מבריק ואני צופה לו עתיד מזהיר בתור
האלחנן טננבאום 2.0 שיוצא מהתותחנים. סמיילי

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

בוא'נה, אתה יודע לחלק מחמאות …

Ish
Ish
6 years ago

טננבאום זה זה שעשו סרט על המשפחה שלו?

עידן
עידן
6 years ago

רועי תחזיק מעמד.
אתה ממש חסר פה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

שמח שחזרת, הטירונות מאחוריך?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

הלוואי. נגמרת במרץ

אליקו
אליקו
6 years ago

התגעגנו רועי, מאז שעזבת גם אינגלס לא מוצא את עצמו..

נתן
נתן
6 years ago

תגובות של ויינברג ו k_700 באותו פוסט?

tomer
tomer
6 years ago

התגעגענו רועי,
מה הסכויים שנקבל פוסט שלך בקרוב?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago
Reply to  tomer

מאוד נמוך, אני לא עוקב מספיק אחרי הליגה בשביל לכתוב ברמה נורמלית

tomer
tomer
6 years ago

לא הגיוני, גם אם תכתוב שבנדר ראוי לזכות באמ וי פי זה יראה נורמלי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

רועי ברוך השב! קח את הבאסה בסבבה ותישן הרבה.
זה סוד ההצלחה

k_700
k_700
6 years ago

רועי התגייס כבר??!?!?!
הוא לא בן 14?

DAMN זה אומר שהזדקנתי.

סוסמעץ
סוסמעץ
6 years ago

אליפות של מעורב דוק

הדרך הנכונה להתחיל את הבוקר. תודה!

daniel
daniel
6 years ago

דוראנט:
%50.3 38.2% 88.4% נק' 26.1 ריב' 7.1 אס' 5.1 בלוקים 2.3

באטלר:
%47 33.9% 87% נק' 21.2 ריב' 5.5 אס' 4.8 בלוקים 0.3

באטלר משחק 3.5 דקות יותר למשחק ומוביל את הקבוצה שלו למאזן פחות טוב משמעותית.

מה הסיבה שמנחם מעדיף את באטלר ע"פ דוראנט בחמישיית העונה?

Smiley
Smiley
6 years ago
Reply to  daniel

רשום דוראנט חמישייה ובאטלר שחקן שישי.
יש העדפה של דוראנט על פני באטלר

gogo
gogo
6 years ago

אחלה מעורב
קוסטאס עדיין רחוק מאוד מהפוטנציאל שלו( אבל גם הפריק הגיע לא מלוטש)
יעשה לו טוב להישאר עוד שתי עונות בקולג'

Berch
Berch
6 years ago

מעורב משובח לפתוח את הסופש….

המשגיח
המשגיח
6 years ago

תודה דוק

עמירם
עמירם
6 years ago

טריי יאנג מזכיר את סטף אבל אני לא חושב שלסטף היו משחקים של 20+ אסיסטים בחיו.
טריי יותר נמוך מסטף, אבל אולי עוד יקבל כמה סנטימטרים מאלוהי הכדורסל.
לדעתי טריי שחקן יותר טוב מבול, והוא מהיר כמעט כמו דארון פוקס.
אשמח לראות אותו בשיקגו.

לדעתי מילווקי יבחרו בקוסטס והוא ואחיו ישחקו ביחד באן בי איי היוונים האלה ישמידו את האן בי איי, קוסטס קלעי טוב יותר מיאניס ואתלטי יותר, אין לו את השליטה של יאניס בכדור אבל זה בהחלט משהו שמשפרים.

צביקה
צביקה
6 years ago

תענוג של מעורב על הבוקר

פיני
פיני
6 years ago

המדהים שרונדו עשה את ה- 25 אסיסטים ב-30 דקות, הכי מעט דקות (בהפרש) מכל העשרה הנוספים שבכלל הגיעו למספר הזה. סקיילס הגיע לשיא שלו ב- 44 דקות

בקצב הזה, אם רונדו היה משחק 40 דקות, היה מגיע ל- 33 אסיסטים

אחד העם
אחד העם
6 years ago

מודה שהיה לי קצת תמוה לראות את הורפורד שומר על הארדן שגובר עליו בהטעיה/צעד ראשון/חדירה ומסירה פעם אחר פעם.
כמה איבודים היו לבוסטון במחצית וכמה היו ליוסטון במחצית השניה?
חתיכת דרמה ברבע האחרון!

רן הנרגן
רן הנרגן
6 years ago

אויי כמה בייבי גורדנ'ס היו בליגה בעשור שלאחר פרישתו..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
6 years ago

6. קל לשכוח שכשדוראנט עשה עליו את העבירה היה 3 הפרש, אבל הרבה יותר חשוב לתקשורת ולליגה להציג את זה כאילו המהלך הזה ניצח את המשחק, נראה כמו מהלך מתוכנן של כל הגורמים כדי שבמקום להתעסק בהפסד, אפשר לדבר על התירוץ. גאוני. גם אם נניח שלברון היה קולע את שתיהן, זה 97% בידיים של גולדן.

פיני
פיני
6 years ago

תדייק- היו *שני* מקרים, היתה עבירה גם 1:10 לסיום, שוב של דוראנט על לברון והכדור הלך לג"ס
מים מתחת לגשר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
6 years ago
Reply to  פיני

תדייק אתה. אתה לא פיני.

וזו לא הייתה עבירה, לא אכפת לי מה אומרת הליגה.

פיני
פיני
6 years ago

חחחח …. טוב

עמירם
עמירם
6 years ago

הכניסו את זה שלברון ביצע עבירה בעצמו שלא נשרקה אבל על זה לא ידברו בתקשורת, אז זה שתי נקודות פחות לקליבלנד בכל מקרה.
כל פעם שלברון נכנס ודוחף עם היד לא שורקים, או כשהוא עושה צעדים לא שורקים.
לא ישרקו הכל, ככה זה בכדורסל.
לא שרקו פעם אחת על השמירה על תומפסון, כל התקפה של גולדן סטייט מישהו תפס את תומפסון במעבר בין חסימות שלא יברח מדי.

ומה שעושים לסטף כשהכדור לא אצלו זו אלימות.
תחזרו לשלושת נגמרים האחרונים, בכל התקפה בה סטף לא המוביל כדור היתה עבירה שלא נשרקה וזה השפיע הרבה יותר מהמשחק הלא חשוב הזה.

אי אפשר לשמור על לברון כשנותנים לו לדחוף עם היד מבלי לבצע עליו עבירה ולכן לא ישרקו לו שריקות כאלה.

נתן
נתן
6 years ago
Reply to  עמירם

אהה, וכל פעם שמישהו תוקף את הרגל של דריימונד עם הביצים שלו שורקים עבירה לחזרזיר המסכן. ממש ווריורס סרט מלחמה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  נתן

אוהדי ג״ס הם הבכיינים הגדולים בעולם.
למעלה זה לא הבן הממזר של סטוקטון, לא יכול להיות. לא מתאים לו הדיוק הזה וסגנון הכתיבה הזה.

Ish
Ish
6 years ago

כל מה שהוא ציין שם זה עובדות. אם לציין עובדות זה בכיינות אז מה עוד נותר לנו בחיים?

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago

אם לצטט מגדולי האומה:
"amazing, every word of what you just said was wrong."

נתן
נתן
6 years ago

לציין עובדות שלא קשורות למקרה הספיציפי ולקשר אותן בכל זאת, זו התבכיינות. אתה לא ענייני, אלא בכייני.

Ish
Ish
6 years ago

זה לגמרי קשור למקרה. אם יש לך קשיי הבנה של הקשר זה כבר נופל עליך.

Pish
Pish
6 years ago

"כל מה שהוא ציין שם זה עובדות" – לא הוא לא:
"גם אם נניח שלברון היה קולע את שתיהן, זה 97% בידיים של גולדן" – לא נכון. קודם כל, היה יכול לקלוע כדור אחד, ושני מחטיא לריבאונד התקפה לסל מנצח.

שנית, גם אם "נניח שלברון היה קולע את שתיהן", התוצאה היתה במקרה כזה 95-94 עם כדור לג"ס, 24.5 שניות לסיום.
סיכוי הנצחון של קבוצה במקרה הזה הוא לא 97%. רחוק מכך.

Ish
Ish
6 years ago

17.2.2
Ish

29. דצמ, 2017
16:53

איפה במה שעמירם כתב מופיע מה שציטטת?

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  נתן

להיות הייטר יותר קשה בימים שהקבוצה שלך מפסידה בצורה עלובה?

Ish
Ish
6 years ago
Reply to  עמירם

איפה במה שעמירם כתב מופיע מה שציטטת?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
6 years ago

תודה מנחם. טוב לפתוח כזה יום מוצלח עם מעורב בת גלימי.
אתמול הייתי שם במים לאסוף אצות.

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
6 years ago

שבת שלום דוק
מעורב לפנים אם כי ממדרים את הסלטיקס שלנו לאחרונה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
6 years ago

אחלה מעורב לפתוח איתו את הבוקר. סופשבוע נעים לכולם, ובמיוחד לרועי, התגעגענו לשמוע פרשנויות שלך…

ולדי קוגן
6 years ago

מעורב מעולה מנחם.מה הם אוכלים במשפחת אנטטוקומפו שכולם ענקים כאלה?יש מצב שהאבא הוא חייזר זה מסביר את הילדים שלו. קוסטאס נראה כמו פוטנציאל אול סטאר בעתיד הרחוק, אבל יותר טוב מיאניס אני לא בטוח.
אני חושב שהשנה יהיה לא קל לבחור מחמישית עונה, יש לפחות 8 מועמדים

עדי
עדי
6 years ago

Dpoy פול גורג.
תבדקו hustle plays, deflections וחטיפות.
שומר תמיד על השחקנים הכי חזקים.

מלובני
מלובני
6 years ago

מעורב מעולה מנחם רק יצא לך :
"7 ליוני: קווין דוראנט קולע את הסל החשוב בכל ימי חייו מעל דוראנט"

וזה אפילו יותר מרשים מלקלוע מול לברון 🙂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  מלובני

״ושלושה פאודלים שלא שורקו״?
מנחם עושה ימים כלילות בכתיבת המעורב אז מדי פעם הוא מנפיק פנינים מצחיקות כאלה
🙂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

*פאולים

איתי
איתי
6 years ago

הייתי מחליף את ווסטברוק ובאטלר בסטף ויאניס אבל אחלה מעורב

Ish
Ish
6 years ago

יוטה אגב לא החתימה את רוביו. היא הביאה אותו בטרייד.

אבי
אבי
6 years ago

אני לא חושב ששיקגו קיבלו תרומה זולה מדי עבור באטלר
דאן הולך להיות 1 מהרכזים הטובים בליגה
מרקנן=פורזינגיס
ועוד לאבין לא חזר מפציעה

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
6 years ago

רועי , בטח קור כלבים עכשיו בשיבטה …..נכון ??

רועי ויינברג
רועי ויינברג
6 years ago

כן ועוד היה שבוע שטח השבוע

סילפן
סילפן
6 years ago

יותר כמו מעל 5 פאולים ברבע

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

תודה למגיבים אבל כנראה שאתם מעדיפים צ'לדרים צעירים

שגיא נאור
שגיא נאור
6 years ago

תענוג של מעורב

שגיא נאור
שגיא נאור
6 years ago

פעם ראשונה שאני רואה את כל האסיסטים של רונדו באותו משחק – וואלה הייתי בטוח שלפחות רבע מהם היו על פארש אבל אולי חוץ מאחד או שניים כולם היו תקינים וחוקיים לגמרי. הבנאדם סוג של גאון כדורסל,אין ספק.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

+1

גור גולן
גור גולן
6 years ago

לפי דעתי השנה היה איד הדראפט ים החזקים וצריך להשוואות אותו לדראפטים איכותיים ומוכחים!

דראפט אדיר היה השנה! הרבה אולסטארס יצאו.

גור גולן
גור גולן
6 years ago

תודה על המעורב

דקסטר
דקסטר
6 years ago

החמישייה- קיירי במקום ווסטברוק וקאזינס במקום אמביד
איך אפשר לתת לשחקן שלא מורשםה לשחק 2 משחקים רצופים ופצוע חצי מהזמן פרס כלשהו???
מגיעים לו אלף מחמאות אבל פרס זה משהו אחר.
אם היה משחק בק טו בק כמו קאזינס היה גומר את העונה ממזמן ואז שום חמישייה ושום בטיח

אמביד חייב לצאת מכל שיקול של פרס או תואר כלשהו כיוון שהממוצעים שלו שקריים לגמרי.

כל שחקן טופ 50 ומעלה יכול לדפוק ממוצעים לא מהעולם הזה אם נותנים לו רישיון להרוג למשך 30 דק והגבלת משחקים

כל החוכמה זאת העמידות!

סגירת תפריט
77
0
Would love your thoughts, please comment.x