מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. קלמסון היא עכשיו BIG TIME (ולא רק בפוטבול)

(האוניברסיטה על שפת הנהר והאגם)

החג עבר וחוזרים לעסקים הרגילים. פה אצלנו כל תשומת הלב עברה ביעף מיישו לקלמסון נגד אלבאמה בחצי גמר אליפות המכללות בפוטבול בראשון לינואר. המשחק הראשון הוא ב-5, ב'רוז בול'   בין מספר 2 אוקלהומה ומספר 3 ג'ורג'יה.  ב-8 בערב ה'שוגר בול' בין מס' 1 קלמסון ומספר 4 אלבאמה. זה היה משחק הגמר של השנה שעברה. המנצחות תיפגשנה למשחק אליפות הפוטבול של המכללות ב-8 לינואר באטלנטה.

האדמה בוערת ממש מתחת רגלינו, ובחרתי יום זה לצאת לדוג באגם הארטוול, שלצידו שוכנת האוניברסיטה הדי אלמונית עד שבשנים האחרונות תפשה תאוצה אדירה בגלל הישגי קבוצת הפוטבול (אלופת המכללות בפוטבול בשנה שעברה ושלישית בדרוג לפני שנתיים). האוניברסיטה התפרסמה גם בגלל היותה מס' 1 בארה"ב במחקר AUTOMOTIVE והיא מפתחת את המכונית הראשונה – טקסי לא פחות ולא יותר – שתהיה מכונית רובוט ללא נהג, שתיסע בשני קווים שנקבעו כאן בגרינוויל כבר במאי, 2018 ( מרכז ה-AUTOMOTIVE של קלמסון הוא בגרינוויל).

תארו לעצמכם שמהרג'יסטרר (המשרד המקבל או דוחה בקשות סטודנטים) היתה אתמול הודעה שמספר בקשות הכניסה לאוניברסיטה עולה ב-37% על כמות הבקשות בזמן הזה בשנה שעברה, וכבר ברור שה- AST (הבחינה הסטנדרטית שלוקחים כל בוגרי התיכון בארה"ב כחלק מפרוצדורת הקבלה לאוניברסיטה) של כיתת הפרשמן החדשה שתתקבל יהיה בכ-100 נקודות גבוה מהשנה שעברה. אם בשנה שעברה ה-SAT הדרוש לכניסה היה, נניח, 1180 (ככה נראה לי), אז השנה פרשמן חדש חייב לבוא עם SAT בסביבות 1,300- 1,250 וזה כבר BIG  TIME. זה הופך את קלמסון בצ'יק לאחת האוניברסיטאות עם כיתת הפרשמן הטובה ביותר בין הסטייט יוניברסיטי'ס בארה"ב.

ככה זה. אוניברסיטה יפהפיה על שפת אגם גדול; מזג אוויר נוח; חצי שעה נסיעה למרומי הרי האפלשים; שעה נסיעה מאטלנטה, ו-20 דקות מדאונטאון גרינוויל, אחד היפים והמומלצים בין כל הדאונטאונים בארה"ב. הכל בגלל הצלחה בפוטבול באיצטדיון היפהפה על צלע הר עם קיבולת של 85,000.

2. מה הם כמה הדברים חשובים שלמדתי ממשחקי אתמול (שלשום)

  1. הקבוצה שהראתה לי את השיפור הגדול ביותר במשחקה היתה אוקלהומה סיטי ת'אנדר. השינוי בפורמט של משחקה נודע כ-"תכנית" ביום ששי, והסברתי אותו כאן ב'מעורב'. השינוי העיקרי היתה ההחלטה (וההסכמה) של כרמלו אנטוני להחזיק פחות בכדור ולהימנע מבידודים. במקום ה-ISOLATIONS שלו – הוא  הבטיח לנסות לזרום עם המשחק, הווה אומר לנוע ללא כדור למקומות פתוחים, להשתמש ב-SCREENS,  בפיק-אנד-רולים, ולזרוק מרחוק ב"תפיסה וזריקה" במקום מהאיסוליישיונס שלו. לדבר על כך זה די קל. הביצוע יותר קשה, במיוחד שככה שיחק כרמלו ב-14 השנים מאז שהגיע לליגה. אז ראו מה קרה במשחק:
    STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
    C. AnthonyPF 31 8-12 2-4 2-2 0 5 5 0 0 0 0 4 +5 20
    P. GeorgeSF 41 8-15 4-7 4-4 0 5 5 4 1 0 5 5 +4 24
    S. AdamsC 39 7-9 0-0 1-1 7 3 10 0 1 3 0 1 +9 15
    R. WestbrookPG 37 12-24 0-1 7-8 0 6 6 11 3 0 5 3 +11 31
    A. RobersonSG 28 3-4 0-0 2-4 1 3 4 5 4 2 1 4 +14 8

ההשפעה היתה מיידית. כרמלו שיחק כאילו זהו משחקו מלידה. כל החמישייה התחלקה בכדור ובשלל, באחוזים שמזמן לא ראינו אצלם. היה זה רק המשחק הראשון בפורמט החדש ואני מאמין שהשיפור עוד יבוא בצורה מרשימה יותר, ואני מנבא עתה שהת'אנדר תהיה היריבה העיקרית – והעליונה – של הווריורס במרוץ המערבי, לפני יוסטון. סליחה: היא תהיה היריבה העיקרית של יוסטון במרוץ המערבי.

2. היה שיפור גדול בהגנה של הת'אנדר. את ג'יימס הארדן אין דרך לעצור – הוא השחקן המסוכן בליגה שמסוגל למצוא זריקה כמעט בכל מהלך. הת'אנדר צימצמו אותו עם VIGILANCE. שמירה עירנית בצורה מדהימה. המשחק היה הדבר הרחוק ביותר מ-SHOOT-OUT כשכל זריקה נעשתה נגד הגנה מקסימלית ויעילה: תתקרב להארדן קרוב מדי בכמה סנטימטרים והוא יעבור אותך כאילו היית עמוד חשמל. תיתן לו יותר מדי מרחק ואפשר כבר לרשום שלשה. הת'אנדר ידעה בדיוק כמה מקום לתת לו, וכל סל שלו היה מאבק שדרש אנרגיה רבה. הת'אנדר ידעה גם מתי לשלוח אחד נוסף לעזרה – לרוב סטיב אדאמס – אבל ברגע הנכון. לרוב לא מאוחר מדי ולא מוקדם מדי. ז"א ה-TRAPS וה-DOUBLE TEAMS היו ברגע הנכון. כמובן שהיו פיספוסים שהביאו לשלשות פנויות ודאנקים אבל היתה זו באופן כללי הצגת הגנה מצויינת נגד התקפה שיעילותה היא, לדעתי, מס' 1 בליגה. כמובן שחסרונו של כריס פול חסר כי איתו אבדה לרוקטס הדינמיקה של 'הצד החלש' מהצד השני של הארדן, אבל דיה לצרה בשעתה. גם לזה ישנם פיתרונות.

3. היה זה המשחק הראשון ש'השלישייה הגדולה' שיחקה כגדולה. המשחק הראשון שראסל ווסטברוק, כרמלו אנטוני, ופול ג'ורג' עזרו אחד לשני, הוסיפו אחד לשני, והיוו שלם הגדול משלושת יחידותיו, במקום מה שהתרגלנו לראות כשהם ניכנסים אחד אל תוך קווי התנועה של השני, ומקלים על ההגנה לשמור עליהם כי פתאום לרווח – הם נדבקו אחד לשני.

4. לדעתי הפאור רנקינג של הקבוצות הטובות ביותר ב-NBA עם הסכויים הגדולים  ביותר לאליפות (נכון להיום) הוא: 1)אוקלהומה  סיטי ת'אנדר, 2)יוסטון רוקטס, 3)קליבלנד קאבס, 4)גולדן סטייט ווריורס. כשסטפן קרי יחזור, כשאייזיה תומאס (ושאר פצועי הקאבס) יחזור, וכריס פול יחזור, התמונה עלולה להשתנות אבל הרגשתי שאלה יהיו יחסי הכוחות בתחילת הפלייאוף.

5. ממשחק הווריורס נגד הקאבס לא למדתי הרבה. למעשה, לא שלא למדתי, אבל ידעתי שעם סטפן קרי ואייזיה תומאס תהיינה בליגה בקרוב מאד שתי קבוצות שונות לחלוטין.

6. מה שכן למדנו – אבל זה היה ידוע כבר מזמן – הוא שקווין דוראנט עם זרועותיו הארוכות הוא מגן מצויין. אבל אתמול הוא היה יוצא מהמשחק עם ששה פאולים אם השניים שלא נשרקו היו נשרקים. דוראנט הוא מגן מצויין וכמוהו דריימונד גרין. אבל גם ליוסטון וגם לת'אנדר ישנם יותר מדי כלי ירייה עבור השניים לחסל. חוץ מזה, אם כולם בריאים ודוראנט שומר על קווין לאב, קווין עם גופו המסיבי וזריקות הג'אמפ יגרום לדוראנט שלושה פאולים מהירים כבר בתחילת המשחק.

7. למזלה של הווריורס, ולמזלה של הקאבס, גם לזאת וגם לזאת אין סנטר כך שאמש שני 'השלילים' חיסלו אחד את השני וכמעט הפכו לחיובים. עכשיו, אם תיכנסו לאינטרנט תראו שהווריורס נמצאים במגעים עם הבאקס לתת להם את שני הסנטרים שלהם – זאזה פקוליה וג'באל מגי עבור שחקנים נמוכים. אתם לא מאמינים לי? זה היה כתוב אתמול בכל מקום. יש לי רושם שסטיב קאר רוצה להתחיל כדורסל חדש וככה להיכנס להיסטוריה כמאמן הראשון שהחלייט לשחק:

"כדורסל נטול סנטרים"

אני מת לראות מה סטיב אדאמס, קלינט קפלה וננה הילריו יעשו נגדם תחת הסל בשעה שבאותו זמן השלשות והכניסות באות מכל הכיוונים. למזלה של גולדן סטייט, טריסטן ת'ומפסון לא היה במיטבו, אבל לא נראה לי שהווריורס יראו אותו יותר העונה מלבד המשחק הבא ביניהם בקליבלנד. מה קורה לווריורס נגד גבוהים טובים ראיתם לפני 6 ימים נגד דנבר, כשהם בויישו וכולמו כאילו היו קבוצת G.

8. לווריורס ישנם צעירים מצויינים, במיוחד ג'ורדן בל ופטריק מקאו. גם עומרי כספי עוזר. לקאבס לא היתה נגדם חמישייה שנייה. בוודאי שאין חמישייה שנייה כשאייזיס תומאס, טריסטן ת'ומפסון, אימן שומפרט, דריק רוז, סדי אוסמן, ג'ון הולנד, ולונדון פרנתיס פצועים.

9. מה זה התאכזבתי מהסלטיקס. זוהי קבוצה ללא כל SWAGGER. קבוצה של ממוצעים-פלוס ללא כל אבירות וללא כל הילה. אין בה כל זוהר ואפילו טיפונת מג'יק.  קבוצה של חופרים, עובדי אדמה (תסלחו לי עגל, אפלטון, ינון ושאר הקיבוצניקים שלנו), ועגלונים. חשבתי שקיירי יהיה הכוכב שהם זקוקים לו, ואולי חסרונו של גורדון הייוארד הוא גדול מאשר חשבתי, אבל קבוצה שרוצה להגיע רחוק חייבת לפחות סופר סטאר אחד – למעשה שניים –  מינימום. קיירי אירוינג לא נראה לי כמג'יק שיישא אותם על כנפיו, והשאר הם סתם פלחים, מה לעשות.

10. בראש הסלטיקס מאמן שעומד כמו דחליל, לא צוחק ולא בוכה, לא מחייך ולא מיילל. לא מראה אם טוב לו או רע לו, אם הוא מבסוט או פיסט-אוף. שמעתם אותו מלהיב פעם את שחקניו? צועק פעם על שחקן? ראיתם אותו תופס איזה שחקן שמטייל במקום לקרוע את התחת בצוואר, ולוחץ, לוחץ, לוחץ עד… עד טיפת האוויר האחרונה ואז משחרר? עם NONCHALANT כזה לא תגיע לשום מקום. אף פעם לא אהבתי אותי, ועכשיו אני נגעל ממנו, תסלחו לי.

11. לוושינגטון ישנה אותה בעייה של בוסטון אבל עם ממוצע שחקנים טוב במקצת. גם להם כמו לבוסטון אין "GO-TO-GUY" ובלי אחד כזה סיבוב ראשון בפלייאוף הוא המקסימום

12. אז מה? אם מלבד הקאבס כולם במזרח ממוצעים מה יהיה? למזרח ייקח עוד שנתיים-שלוש עד שהניקס ופילדלפיה יגיעו לגבורות. אז תראו הצגה. עד אז ממוצע המזרח שווה לממוצע המערב, עם יתרון למערב באשילון העליון, אבל יתרון מזרחי בשאר הדרך.

NBA’s TV Ratings Are Up, and NFL’s Are Down, Even on.3.Christmas Day

(נשלח ע"י גל שור)

The National Basketball Association’s annual Christmas games delivered some of their most successful overnight ratings in recent history. The league’s five games Monday, spread across ESPN, ABC and TNT, averaged a 3.35 overnight rating, up about 20 percent from last year’s Christmas games.

The early evening game on ABC — Oklahoma City 112, Houston 107 — drew a 4.1 overnight rating, the league’s highest for a prime-time Christmas game since 2003. In a rematch of last season’s championship, earlier in the day and also on ABC, the Golden State Warriors beat the Cleveland Cavaliers 99-92. The game drew a 5.5 overnight rating, making it the fifth-best Christmas game on the network.

The NBA was also up against a pair of National Football League games. Unlike the NBA, which is working hard to fix its place in Christmas tradition, the NFL only plays on Dec. 25 every few years, depending what day of the week it is.

The prime-time NFL game on ESPN, a showdown between the Philadelphia Eagles and Oakland Raiders, drew a 6.7 overnight rating, down about 9 percent compared with the average Monday Night Football game this year.

Before it's here, it's on the Bloomberg Terminal.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 95 תגובות

  1. מנחם, אתה מבין בהמון דברים אבל בסוגית הסנטרים של ג"ס לא.

    הסנטר הפותח יהיה, כשהוא בריא, פצוליה. קר אמר את זה פחות או יותר.

    דיויד ווסט תמיד, כשהוא בריא, יפתח את הרבעים שני ורביעי וישחק בערך 6 דקות בכל אחד.

    המחליף הראשון, נכון לעכשו, הוא גורדן בל. הוא לקח את התפקיד והדקות של מגי. הוא עושה את מה שמגי יודע לעשות טוב לא פחות ובנוסף עושה גם דברים שמגי לא יודע לעשות. למשל, לשמור אחד על אחד על לברון גיימס.

    מחליף שני הוא לוני.

    למגי לא נשארו דקות. בהתאם למדיניות של קר לתת לכל שחקן ספסל דקות משחק הוא ישחק פה ושם ובגרבג טיים אבל לא בקביעות.

    ישנה גם האופציה לשחק עם גרין בסנטר כשאיגודלה משחק מספר 4.

    כיון שאיגודלה נחלש השנה היו משחקים שבהם גורדן בל שיחק במקום גארד בסוף המחצית והמשחק. במקרים אלו הוא היה מספר חמש.

    שמועות אומרות שג"ס מנסה לפנות מקום בהרכב לגארד. החוזה של קווין קוק מגביל אותו ל 45 ימי משחק.

    ההגיון אומר שהמועמדים להחלפה הם בסדר הבא, מגי – תמורת כלום, לוני ו גונס תמורתם ג"ס מבקשת בחירה של סיבוב שני בשלב זה.
    ישנן גם שמועות על החלפה של מקאו כחלק מעסקה רחבה יותר שבהכרח תביא גארד עם יכולות מוכחות כי נכון לעכשו מקאאו הוא הגארד השלישי ברוטציה ושומר ברמה מאד גבוהה.

  2. תמיד כיף לקרוא אותך מנחם , גם אם אני לא מסכים .
    הנה מאמר עכשווי על העידן נטול הסנטרים המסורתיים והסיבות לכך .
    לגבי ה-OUTCOME השנה בפלייאוף , תרשום לפניך מנחם :
    בהיעדר פציעות מהותיות , הגמר של שלוש השנים האחרונות ישוחזר בפעם הרביעית . לא OKC , לא יוסטון , לא הסלטיקס ולא טורונטו יופיעו בו . היחידה שאני נותן לה סיכוי מסויים להפר את התחזית הנ"ל היא ס"א.

    https://www.sfgate.com/warriors/article/Warriors-Zaza-Pachulia-JaVale-McGee-try-to-12456270.php

  3. בסל הניצחון של פיניקס נראה שהכדור נכנס לטבעת ללא עזרה של צנדלר או לפחות כאשר הוא במלואו מעל הצילינדר וצאנדלר פשוט מגדר את הטבעת.

    האם זה סל חוקי?

  4. גם אם הווריורס ישלחו למילווקי או לכל יעד אחר את מקגי/ זאזא , זה לא אומר שהם ישחקו ללא סנטרים . הם פשוט רוצים בעמדה 5 סנטרים מודרניים , זריזים יותר מהסנטר המסורתי , כאלה שיכולים לשמור על מגוון עמדות ולא רק לחכות מתחת לסל וגם ניידים ומוסרים טובים . ההתפתחות המהירה של ג'ורדן בל ביחד עם הדקות הטובות של לוני שחזר השנה מפציעה ממושכת מאפשרים את הצעד הזה.
    היוזמה היא של הבאקס, שחסרים סנטרים . אני לא רואה מה ג"ס יכולה לקבל מהם שישפר אותה , אבל הלוחמים יכולים להרוויח קצת גמישות בתקרת השכר.

  5. אם הלוחמים יעבירו לבאקס את אחד הסנטרים ( ג'אוואל המועמד הראשי ) , זה יהיה כדי לפנות מקום ברוסטר לקווין קוק שהוא רכז מוכשר ונתן דקות יפות בהיעדרו של סטף . החלל הענק שמשאיר קרי כשהוא פצוע מצריך יותר מאשר את שון ומקאו בלבד.

  6. אם כשיש לגולדן סטייט ווריוורס סנטר – קווין לאב קולע 31 נקודות וקולט 18 ריבאונדים, מה יהא עליהם כשלא יהיה להם סנטר ?
    אני אחוז התפעלות מקוין לאב, כוחו כממותה הסיבירית, אימתו כדוב הקוטב, עורמתו כשועל השלג, זינוקו כעיט הדגים וקור רוחו כפינגווין הקרחונים.

    1. בעצם הסטטיסטיקה היא 7-7 מהקו , 6-11 מהשלוש ו3-15 מהשתיים, שזה 20% מהשתיים, שזה לא איום גדול על הצבע של גולדן סטייט.

        1. מצד שני, יש לו 7-7 מהקו בגלל עבירות שנעשו עליו בצבע, משמע שהוא קלע בתוך הקשת 13 נקודות ב45% , לא רע.

  7. תודה מנחם מצוין.
    שמתי לב לקטע עם הסנטרים האמת גם במשחקי חג המולד כשראיתי את קליבלנד מול ג"ס ואחרי זה את אוקלהומה מול יוסטון.
    נראה ששתי הקבוצות פגיעות בעמדה הזאת באופן יחסי. לא חושב שזו פגיעה כזו משמעותית אבל זה בהחלט משהו שהן צריכות לקחת בחשבון. לוני, בל וגרין בהחלט יכולים לתת גוף אבל לשתי הקבוצות אין באמת רים פרוטקטר ויהיה מעניין לראות איך זה ישפיע במצ' אפ מול קבוצה כמו אוקלהומה, או בתקווה שכולם יהיו בריאים כבר עוד שבוע ברביעי לינואר מול יוסטון.

      1. העניין עם רים פרוטקטור זה שהוא בסביבת הסל. דוראנט חוסם מעולה אבל לא פעם שומר בחוץ. בל צעיר ולא מספיק גבוה. גרין חוסם טוב וחכם אבל לא מספיק גבוה. בתור אוהד אוק סיטי זכורים לי סיוטים מבוגוט שהרג אותנו בשני צדי המגרש. הפציעה שלו תרמה לא מעט לאליפות של הקטבס ובעיקר לחגיגה של לברון ברחבה.

        1. חסימות זה לא רק גובה אלא גם אתלטיות וחוש תיזמון .
          התולעת חסם מצויין עם ה-2.01 שלו .

          ג'ורדן בל הוא 2.06 , וכבר סנסציה באתלטיות ובכמות החסימות .

  8. מנחם יכול להיות שאתה צודק אבל לדעתי אתה מסיק יותר מדי מסקנות מכריעות ממשחק אחד חכה שאוקלהומה תנצח יותר מכמה משחקים ברצף

  9. גם הסלטיקס ישתפרו מאוד בשנתיים-שלוש הקרובות ובפרט אם הייוורד חוזר טוב בעונה הבאה כבר בעונה הבאה הם יהיו טובים משמעותית ואם להרכב הזה יוסיפו שחקן פנים מעולה, אז היא תהיה מועמדת בכירה לאליפות.

  10. אחלה מעורב
    אני מת על הצ'יטה ורואים עליו שהוא מאד משתדל.
    נראה שסוף סוף הפרוייקט באוקלהומה לוקח כיוון חיובי 🙂

  11. מחר הניקס ינצחו ומנחם יחליט שהם המועמדים מספר 1 לאליפות

    אם ג"ס בריאים זה אליפות בהליכה, OKC לא עוברים סיבוב שני

  12. מצב המאיימות על האליפות לא טוב, כמובן אם אתה לא אוהד של הגולדנים. אם כולם בריאים כמעט שאין סיכוי לקחת להם את האליפות. ועדיין, דברים קורים. לא ראינו את הקאבס עם IT (תעלומה גדולה איך הוא ישתלב שם, אני לא אופטימי לחשיבות שלו בסדרת גמר כי הוא חור הגנתי ענק שג"ס תחגוג עליו). גם יוסטון עוד לא אמרה את המילה האחרונה (פול בריא ועוד חיזוקים של מורי).
    אוקלהומה יכולה רק להמשיך במגמת השיפור, לא יכול להיות ששלושה שחקנים כל כך טובים לא ילמדו לשחק יחדיו. יש להם 82 משחקים ללמוד, זה מספיק זמן.
    לדבי ס"א אני קצת פסימי, לא רואה במה הם השתפרו משנה שעברה. עמידה במקום=נסיגה

    1. ס"א היא הקבוצה היחידה בליגה, ואולי אחת היחידות בהיסטוריה, שעבורה עמידה במקום=עמידה במקום במקרה הרע, ואליפות במקרה הטוב.

      1. ס"א במיקרה הרע ימנעו מאיתנו מפגש מרתק בין ראסל לקאפקייק או אפילו הזקן ,במיקרה הכי נוראי הם יגיעו לגמר המערב ויגנבו משחק אחד מול הגולדן.

  13. המערב מתעורר. מלבד יוסטון, כל שאר 8 הראשונות עם רצפי נצחונות (1 ומעלה). במזרח, 5 מהראשונות עם הפסדים. כמובן שזו נקודת זמן אקראית, ובכל זאת, נראה שלאחר פתיחה טובה במזרח וקצת בלבול במערב, הדברים מתחילים להתאזן. הקבוצות החזקות ב-״בטן״ של המערב חושפות שיניים : דנבר, מינסוטה, פורטלנד, ניו אורלינס ואפילו יוטה. הרבה כישרון יש שם.

  14. טור מצויין כרגיל 🙂
    אני תוהה אם הרוקטס לא יעלו מול גולדן סטייט פשוט עם טאקר כסנטר מול דריימונד.
    אני גם תוהה האם יש באמת שיפור בת'אנדר עם כרמלו או שזו פשוט החלטה להתעלם מזה שהוא כרמלו ולשחק סביבו.
    מסכים שגולדן סטייט בלי קרי היא לא בהכרח החזקה בליגה אבל גם יוסטון היו בלי פול ובהינתן הפלייאוף יכולים לעשות צרות לווריירס ובטח לת'אנדר

  15. אוקלהמה לא רחבה כמו הסגל של גולדן אבל מבחינת ריכוז איכות היא הקבוצה היחידה במערב שתוכל להתמודד מולה בכבוד.

    בוא נשווה שניה בין החמישיות:
    ווסטברוק>קורי
    רובינסון<טומפסון
    ג'ורגגרין
    אדאמס>ג'ורדן

    1. כמובן שדורנט יותר איכותי מג'ורג וכרמלו הרבה יותר כישרוני מגרין המלוכלך.

      איש המפתח שלהם הוא כמובן ראסל שיכול לשבור את קורי בשתי צדדי המגרש.

      1. אמנם שכנראה מביחנת יכולות אישיות ווסטברוק יותר טוב מקרי אבל אתה עדיין כנראה לא מבין את ההשפעה של קרי על המשחק של גולדן סטייט,אז להגיד שווסטברוק>קרי זה כי כנראה אתה לא צופה במשחקי גולדן סטייט בשנים האחרונות ולא מבין עד כמה גולדן סטייט זה קרי(וכן הוא לא זכה בMVP פיינלס )
        דרך אגב יחד עם זאת אני מתחילת השנה חוזר ואומר שהקבוצה שיכולה הכי להקשות על גולדן סטייט היא אוקלהומה

      2. אתה חי בסרט .
        ראשית , קרי שחקן טוב בהרבה מראסל . לא מדובר באחד על אחד בין שניהם במגרש בברונקס, אלא על סך תרומה משוקללת . היעילות של סטף על המגרש עולה לאין שיעור על זו של ראס.
        בין גרין לכרמלו אין מה להשוות – פשוט בדיחה להשוות שחקן דועך שחי מבידודים ולא עושה הגנה לשחקן ההגנה של השנה האחרונה וגם הווינר האולטימטיבי של ה-NBA. .
        ולגבי המחשבה ש- OKC יכולה לדגדג את הלוחמים :
        לפני שנתיים היא מתחה אותם בסדרה שקולה של 7 משחקים .
        אבל יש כמה הבדלים – PG הגיע במקום KD , והוא לא ברמה שלו . כל האחרים , ראס , רוברסון ואדאמס, היו כבר אז ב-OKC.
        לעומת זאת , KD נמצא עכשיו אצל היריבה . וסטף בכלל שיחק אז עם מגבלה לאחר פציעה. את הספסלים אין בכלל מה להשוות היום .
        בקיצור – לא כוחות .

        1. + 0.5
          לצערי נאלץ להסכים עם הרוב.
          מסתייג מעניין כרמלו – הוא עוד יפתיע לטובה.
          מסכים עם "לא כוחות" אבל כך חשבנו גם ב-2015 (במיוחד אחרי משחק 1 בסאן אנטוניו).

      1. אתם מנסים לעורר עניין בתחרות הכי אומללה בספורט המקצועני
        שנה אחרי פליאוף של 1-16, והפערים רק גדלו
        "מי תהיה הקבוצה שתצליח לקחת משחק אחד מגולדן סטייט". כמו הימים שהפסד של מכבי תל אביב בליגה היה פותח מהדורות
        עצוב

          1. למה כל פעם נראה לך שאתה מדבר עם מישהו אחר.
            קח כלל אצבע – כל פעם שאתה נורא מסכים עם מישהו זה האליל שלך במסווה.

          2. וואלה שאפילו לא חשדתי.
            אבל מה זה באמת משנה מי כותב מה? אני מתייחס לתוכן ולא לכותב (לפחות משתדל)

          3. יואב הגיע הזמן שתפסיק לשחק את המשחק שלו.
            אתה נותן רוח גבית להתנהגות שממש לא תואמת את רוח הקהילה כאן.
            כל פעם שאתה מתיחס אליו אתה רק משרת את המטרה שלו.
            DFTT

          4. אתה אף פעם לא שאלת למה אני מתכוון כשאמרתי "סומסום צדק". מבחינתי 16-1 בשנה שעברה אומר שהוא צדק (הוא לא היה היחידי שצפה זאת כמובן). אני לא נחשפתי לקללות ולהשמצות בינך לבינו, רק לויכוחים אינסופיים שלא היו נעימים משני הצדדים. זה לא אומר שצריך לקפוץ על כל אחד שמתבאס מהדומיננטיות של ג"ס וישר לקרוא לו סומסום. ככה באמת ישנם פו אלף סומסומים.

          5. יואב אתה יכול לעצום עיניים כמה שבא לך, אבל המגיב שאתה קורא לו סומסום עולה פה באינספור זהויות וכשבא לו גם פוגע אישית במגיבים וכותבים באופן ישיר (רק תשאל את גיא וניב לדוגמא). אני לא קורא סומסום למי שהוא לא סומסום.וכן בזכותו יש כאן עכשיו אלף סומסומים (רק שהם כולם אותו בן אדם).

          6. תגיד על מה אתה מדבר?! מה אתה מקשקש על רוח קהילה והתנהגות לא הולמת, פשוט לא בא לך טוב בעין איזה הערה עניינית מקודם והתחלת לקשקש על סומסום, ועכשיו אתה רק מסתבך. רד ממני גילרי. במקום להתייחס או להתעלם מהערה עניינית אתה מנסה להשליט טרור ולהמציא דחלילים ואגדות. מי שמדבר על רוח קהילה וכו. מגוחך.
            ולשאלתך עגל המפרק – לא אני לא.

          7. גילרי סתם מתוך עניין אתה מבסס את עבודת הבילוש שלך על פי השוואות ip או על פי גרפולוגיה?
            איך אתה מזהה בכל פעם את המתחזים האלו? כי אני לא ראיתי כאן איזה סימן מחשיד מעבר לכך שרמז שהליגה גמורה מבחינת תחרותיות, מה שלא מעט אנשים חשבו בתחילת העונה, והרבה עדיין חושבים.

          8. גם וגם וגם ואם צריך outsourcing וצו בית משפט.
            אבך האמת היא שאני שורץ פה כל כך הרבה שאני כבר טבעית מבדיל בין סומסום/רבין/דורון/או סתם רנדי אורטון.
            המקרה הזה הוא פשוט דף מסרים סומסומי טיפוסי.

          9. טוב, זו הפעם האחרונה שאני אתייחס אליך כל עוד אתה ממשיך להתנהג ככה. אבל מכיוון ששאלת כנראה זה מעניין אותך.
            אין לי בעיה עם דף המסרים שלך. כלומר אני לא מסכים איתו, אבל אני עומד על זכותך להפיץ אותו בכל הזדמנות. מצד שני אתה חייב להבין שאתה צריך להיות מוכן לספוג את הביקורת הנגדית.
            מה שלגמרי לא מקובל עלי הוא ההתנהגות משולחת הרסן שלך, כלפי כל מי שלא בא לך טוב באותו רגע. אז כל עוד אתה ממשיך להפיץ את הרעל שלך וכל ניסיונות הgaslighting ההזויים (אתה באמת חושב שאנשים כאן מטומטמים ולא רואים עד כמה זה ברור?), אתה תישאר שקוף עבורי.
            אם אתה רוצה לפתוח דף חדש ולחזור להיות איש שיחה אז אין בעיה אני אשמח להתווכח איתך כמו בהתחלה במסגרת של כללי שיח מכבד. בוא תרים את הכפפה תודיע זהו נגמר, אני מעכשיו אגיב רק תחת….מה שלא יהיה ונשכח מכל מה שהיה.

  16. מסכים לגבי בראד סטיבנס. מאמן צריך לעזור בניהול המשחק בזמן שהמשחק משוחק, לתת הוראות, מוטיבציה ועוד דברים שמנחם כתב. כשהוא עומד כדחליל, הקבוצה בנחיתות לעומת יריב עם מאמן פעיל.

  17. תודה מנחם על הכתיבה היום יומית. זה לא מובן מאליו!

    צודק. לשפוט את גולדן סטייט בלי קארי זה כמו לאכול פיצה ללא גבינה ולהגיד שחסר שם משהו. הכל משתנה כשקארי על המגרש. תוסיף את הכוח הפיזי שזאזא נותן מול סנטרים (חסר להם גוף נוסף כזה. אולי הרננגומז שהניקס הקפיאו בפריזר פנוי תמורת איזה גארד) ואת המיס מאץ' ששון לוינגסטון נותן מול רכזים נמוכים ואתה מסתכל על קבוצה אחרת. קליבלנד עם כל הבריאים כולל תומאס גם תיראה אחרת. מצד שני אף אחד לא מבטיח בריאות גם בפלייאוף.

    אותו דבר לגבי יוסטון. וזה לאו דווקא רק כריס פול ולוק אמבה אמוטה שנותנים להם זהות אחרת לחלוטין בהגנה. OKC לא הראו לי התקפה עליונה אלא שיפור מסויים להתקפות הזבל ששיחקו מוקדם יותר בעונה. ההגנה שלה טובה. אבל לגבי המצ' אפ מול יוסטון נלמד רק כשלרוקטס יהיה את הכלים המלאים לחזור לשמור. בינתיים ראינו העונה יותר משחקים שהשליישיה של okc מעיפים לבנים מאשר משחקים שכל הקלעים של הרוקטס לא פוגעים. בסדרה של הטוב מ7 אני עדיין מעדיף את הרוקטס הבריאים עם פול על okc הבריאים.

    אין מה להתאכזב מהסלטיקס. זה לא פייר מצד אחד לקחת קבוצה עם סגל שבעיני נחות מלפחות 3-4 קבוצות במזרח שכבר שנתיים באובר אצ'יבמנט מטורף ולרדת על מאמנה. זו קבוצה חדשה לחלוטין עם כוכב אחד בלבד שכל הקיץ טענו שהוא לא מנהיג והסטטיסטיקה מראה שהוא תרומה שלילית ללא לברון (לא שזה באמת היה נכון…). את אל הורפורד שדי גמרו ככוכב כבר באטלנטה וקרעו את הסלטיקס על החוזה המוגזם שנתנו לו. אף אחד לא חשב שהוא שחקן שני בקונטנדרית. 2 אלו פלןס הצעירים המוכשרים ועוד כמה שנדחו מקבוצות אחרות עושים שמות בלא מעט קבוצות בליגה וכן לפעמים גם נופלים במשחק בו שום דבר לא זורם או נכנס. כשהיוורד נפצע דיברו עליהם כקבוצת פרינג' פלייאוף עם פוטנציאל טיפה יותר גבוה. לא היה פרשן אחד שזכור לי ששם אותם בראשות המזרח או באחד משני המקומות הראשונים. מבחינת סגל כרגע אם הייתי צריך לבחור בואקום סגל לשנתיים הבאות (מבלי להתייחס לעתיד בחירות או התפתחות שחקנים) כמו שהוא הייתי לוקח את הקאבס את מילווקי ואת טורונטו לפני הסלטיקס מבלי למצמץ. אפילו אטען שאילו סטיבנס היה מאמן את הבאקס ולא קיד המוגבל יש מצב שזו הייתה כבר על גבול הקונטנדרית. בוסטון לא מבחינת דני איינג' ולא מבחינת סטיבנס היא מוצר מוגמר עדיין.

    דבר אחרון לגבי העברות של דוראנט. יש כאן אי עקביות וצביעות שהתקשורת מצוגה כלפי לברון. זה נכון שמאפשרים מולו יותר פיזיות. אבל מה אם הפיזיות שהוא מפגין? מה עם הכתף הקבועה שלו שמעיפה שחקן תחת הסל? מה עם forearm שלו, היד הנגדית שהוא ללא בושה מעיף את שומרו ולא שומע שריקה לגביה (זה לא כמו צעדים לאחרים זו עבירה שנשרקת המון). כיום ניתן לבחון מהם תנועות טבעיות בכדורסל מכיוון שרוב התנועות הן אוניברסאליות פחות או יותר. כך יודעים מתי שלקן באמת החל תנועת זריקה ומתי סתם זרק ידיים באויר כשהרגיש מגע. אותו כנל עם כתף נגדית בחדירה. אני כצופה מיד רואה מתי הכתף הייתה חלק מהתנועה הטבעית ומתי היא עשתה detour כדי לתת אחת קטנה למגן בלי קשר לתנועה. אותו כנל לגבי יד נגדית בקרוס אובר. כשתוקף מחליף יד בכדרור יש טריק לנצל את היד הפנוייה לדחוף. אני זוכר גם בגמר של שנה שעברה כמה מקרים של לברון בפוסט אפ בפירוש דוחף את איגי עם היד הנגדית ללא משרוקית. לחובבחי לברון זה לא כדי להוריד מגדולתו. שחקן טוב יודע לקחת את מה שנותנים לו. אבל יש לזה מחירים והיה עדיף שלא היה פותח על זה את הפה ומתלונן על השיפוט

    1. מתי בוסטון יהיו מוצר מוגמר? מתי מישהו במזרח שהוא לא לברון יעז לנסות אולי לרמוז בחצי פה שאולי הוא חושב שיש לו סיכוי להשיג משהו? למה מחכים בבוסטון, פילי, טורונטו, וושינגטון? תבנו קבוצה, תצהירו על כוונות, תחזקו אותה ותנסו ללכת עד הסוף. כל הזמן ״בונים״ לקראת העתיד. ההווה שייך ללברון.
      במערב אוק סיטי מנסה כל שנה לקחת את התואר. ס״א הביאה את אולדריג׳, גאסול וגיי. יוסטון הביאו ליד הזקן את האווארד וכשזה לא עבד, הביאו את גורדון ופול. ג״ס בלתי עבירה, אבל במערב לפחות מנסים.

  18. בוסטון היא אובראציברית בתקופת בראד סטיבנס.עכשיו במיוחד אחרי הפציעה של הייורד יש לה סגל נחות מקליבלנד וגם מבחינת שמות מטורונטו וושינגטון.בראד סטיבנס הוא פופ הבא-תמיד מוציא מהקבוצה יותר ממה שהיא שווה על הנייר.זו עונה מצויינת בשביל בוסטון שבגלל הפציעה של הייורד אין לחץ השנה וטייטום בראון רוזייר ושאר הצעירים מקבלים דקות משחק שישתלמו לבוסטון בשנים הבאות.אם הייורד חוזר טוב מהפציעה שנה הבאה בוסטון תהיה המועמדת מספר 1 במזרח החל מהעונה הבאה.בתוספת גבוה איכותי השמיים הם הגבול שם לשנים הבאות

    1. בוסטון בדומה לגולדן סטייט וסן אנטוניו היא קבוצה שעושה את השחקנים ולא השחקנים עושים אותה
      אייזיה תומאס לפני בוסטון היה ארסן אליאסובה משודרג-שחקן שלא מוצא את עצמו ומשמש בעיקר לטריידים עבור צבירת נכסים.רק בבוסטון הוא הפך לכוכב.גיי קראודר היה שחקן ספסל בדאלאס ובבוסטון הפך לשחקן חמישייה משמעותי.
      גולדן סטייט אחרי עונת ה 73-9 ואיבוד האליפות שחררה חצי קבוצה-בוגוט בארנס ברבוסה אזילי ספייטס ברנדון ראש ורזאו.כולם התפיידו ברגע שעזבו את הוורירס חוץ מבארנ שהפך ראש לשועלים בדאלאס במקום זנב לאריות בווריירס.
      אותו דבר סן אנטוניו של80 אחוז מהסגל שלה כיום אין מקום ברוב קבוצות הפלייאוף של הליגה אבל סן אנטוניו בראשות פופ הופכים אותם לטובים

      1. שחררו את ורז'או שנזרק מהקאבס לאחר פציעה קשה (וגם בגולדן לא עשה כלום), את ברבוסה הזקן ואת בוגוט רגלי זכוכית. ברנדון ראש לא עשה כלום גם בגולדן ואצילי נפצע לכל החיים לפני ששיחק דקה בפורטלנד. די עם הפייק ניוז, בחייאת

        1. חוץ מאזילי שנפצע בוגוט היה שחקן חמישייה ברבוסה נתן פלייאוף אדיר בארנס גם שחקן חמישייה ספייטס היה מצויין בוורירס מהספסל.הכוונה הייתה שגם היום דיוויד ווסט כספי מקגי פאצוליה ושאר החברה יותר טובים בגלל שהם משחקים בווריירס.דיוויד ווט כמובן בגלל הגיל אם לא הווריר כנראה היה כבר פורש

          1. בארנס סבבה גם בדלאס וגם אתה הודית בזה. בוגוט גם נפצע והוא אמנם היה שחקן חמישייה- אבל משהו כמו 6-7 בדקות בגלל שהווריורס רוב המשחק שיחקו סמול בול. שוב גם הבעייה שלו מאז שעזב את גולדן הייתה פציעות וגם בגולדן עצמה הוא היה כל הזמן בירידה מאז שהוא הגיע בדקות ובנקודות (ושוב- הוא היה חשוב לשיטה של גולדן בשלב מסויים אבל היכולת שלו הייתה בירידה כל הזמן בין השאר בגלל פציעות). ברבוסה לא עבר את ה5 נקודות למשחק בפלייאוף בשנתיים שלו בגולדן היכולת הטובה שלו הייתה בשנים המוקדמות בפיניקס. מקגי ופסוליה וווסט עשו דברים יותר משמעותיים בקריירה ממה שהם עושים היום בגולדן. אני יכול להסכים לגבי ספייטס אבל זה חד פעמי (ואולי אפשר להוסיף אליו גם את ווסט השנה) אני לא רואה פה דפוס חוזר

        2. הדוגמאות שהביאו לעיל מראות שזה לא פייק ניוז אלא דבר אמתי. אך אין זה סותר שזה לא חייב להתאים לכל השחקנים שאינם ברמה הגבוהה ביותר המגיעם לקבוצות הללו.

  19. כן שחררו את ורז'או שנזרק מהקאבס לאחר פציעה קשה (וגם בגולדן לא עשה כלום), את ברבוסה הזקן ואת בוגוט רגלי זכוכית. ברנדון ראש לא עשה כלום גם בגולדן ואצילי נפצע לכל החיים לפני ששיחק דקה בפורטלנד. די עם הפייק ניוז, בחייאת

  20. מנחם מספיק השם סלטיקס על מנת להתרגש.

    ועכשיו לגבי סטיוונס אל תטעה בו, הילד קשוח ובסלטיקס כל השחקנים יודעים מי הבוס במגרש, אחד הסיבות שקיירי רצה דוקא סלטיקס היא סטיוונס, שגם זוכה לההערכה מאד גבוהה מצידו של פופ.

    אני מבטיח לך שהאווירה בפלייאוף לא תהיה שונה והמסורת תמשך. טומי היינסהון ימשיך לעודד ולפרשן בטלוויזיה, הצבא של מקהייל ירעיש עולמות ביציע העליון, הרוחות יתייצבו מעל סל היריבה והשנה אנחנו חוזרים לסדרת הגמר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט