טקס חסר רגש ודי עלוב לכבוד שאקיל, ונצחון לייקרי גדול/מנחם לס

"LEAN ON ME!!!"
כרמלו אנטוני הנפלא עם שווה-שיא קריירה של 50 נקודות

 

 

 

********************************

טקס חסר ריגושים וסנטימנטים בהעלאת גופייתו של שאקיל ל-RAFTERS של האולם

בהפסקה העלו את גופייתו של שקיל למעלה התיקרה למשכן עולמים. גופייה מס' 34. קובי פתח בנאום די רדור וחסר המיית-לב, ובנוסף לכל היה זה נאום מצולם שהוקרן על המסך הענקי של האולם. מאד התאכזבתי שהוא לא היה על הפארקט לברך אישית את שקיל. אחריו פיל ג'קסון ברך את שאקיל והזכיר מעט נשכחות. ואז חברתו  ג'יני באס, בתו של ג'רי בעל הלייקרס שהלך לעולמו לא מזמן והיא היום נשיאת הקבוצה, ואז שקיל אוניל סיים בתודה לג'רי באס, ג'רי ווסט, פיל ג'קסון, ולכל משפחת הלייקרס. התפלאתי מאד שגקרים עבדול ג'אבר, מג'יק ג'ונסון, וגייל גודריץ' לא היו שם במרכז הפארקט יחד עם ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור, ג'מל וילקינס, ופיל ג'קסון, כשהגופייה הועלתה לתקרה.

אני מאד התאכזבתי מהטקס. לא היה שם את הרגש והנוסטלג'יה של עשרות טקסים שהייתי עד להם, כמו לארי בירד בבוסטון, וולט פרייזר, ביל בראדלי, וויליס ריד בניקס, ודוקטור ג'יי בפילדלפיה, טקסים שגרמו לי לצחוק ולבכות בעת ובעונה אחת, ושריגשו אותי עד בלי די. זה היה הטקס המהיר והעלוב מכל הזכורים לי. נדמה היה כאילו ממהרים לסיים משום מה. לא היו נאומים מחברי קבוצה לשעבר; לא היו המתנות שתמיד נותנים לשחקנים, ולא היו חברי הקבוצה של היום שנשארו בחדר ההלבשה בשעת הטקס במקום להיות על הפארקט ולחלק לשקיל את הכבוד הראוי לו. או לפחות המצלמה לא הראתה אותם, ואני לא מאמין שאילו קובי היה מופיע על הפארקט – שזה הדבר המסורתי לעשות – לא היו מראים אותו ואת חברי קבוצתו. לכל הטקס היה טעם מוזר.

*********************************

ל.א לייקרס (36-39) 101 – דאלאס מבריקס (37-36) 81

הלייקרס ניצחה משחק חשוב ביותר, כשבדקות מסבויימות בו היא שיחקה את הכדורסל הטוב ביותר שראיתי ממנה העונה. זה היה בעיקר בדקות שאירל קלארק שיחק, ולא משנה אם זה היה עם פאו גאסול, דווייט האוארד, או עם שניהם. חמישייה של מיקס, קובי, קלארק, פאו, והאווארד תהיה אחת החמישיות הטובות ביותר ב-NBA. אבל כשדלאס צימצחה 18 הפרש פתאום ל-6, הלייקרס נראתה אותה לייקרס בלתי מאורגנת.

למזלה המבריקס התחילה ב-'האק דה האווארד' הטפשי, ובסוף הוא קלע 5 פאולים רצופים. ואגלה לכם סוד: הוא היה 10 מ-20 מהקו. נוביצקי? 2 מ-6… ודרק  נוביצקי הוא אחד מקלעי העונשין הטובים בהסטוריה.

קובי נתן משחק של A+ מכל הבחינות. זרק כשצריך היה, מסר כשצריך היה, והנהיג את הקבוצה בצורה המצויינת ביותר. הוא סיים עם 23 ב-8 מ-18 עם 11 ריב' ו-11 אסיסטים בטריפל-דאבל פנטסטי בדיוק ביום הנכון. המבריקס תפשו יום שחור. כשנוביצקי הוא 4 מ-13 אפשר לסגור את החנות. האחרים לא היו טובים יותר. כמובן שאוהדי הלייקרס באתר יטענו שזה היה בגלל ההגנה המצויינת של הלייקרס, אבל אנחנו – יודעי הדבר – כבר מזמן הפסקנו לשים לב לשטויות שלהם. הכדורים פשוט לא נכנסו למבריקס, מה לעשות? יום כזה. כולם היו על הפנים כשהגרמני הוא הקלע העליון עם 14 נק' עלובות, כשב-8 המשחקים האחרונים הוא יושב על 30 נק' ממוצע.

היהלום של הלייקרס הוא אירל קלארק: גבוה, אתלטי, חזק, בעל יד טובה, חוש מצויין לריבאונד. לדעתי הפציעה של שלום-כעולם היא רק לברכה, כי אחרת קלארק היה ממשיך לחמם את הספסל. איתו (17 נק' ב-7 מ-14 ו-12 ריב' והכל ב-29 דקות!), ועם פאו גאסול המשופר (14 נק', 11 ריב') והאווארד (24 נק', 12 ריב'), ועם קובי כפי ששיחק היום – ואוהדי הלייקרס רק צריכים לקוות שסטיב נאש לא יקלקל – הלייקרס יכולים לעשות הרבה צרות להרבה אנשים בפלייאוף. אבל קודם הם צריכים להגיע לשם. הם עתה חצי משחק מאחורי יוטה, אבל למעשה זה משחק שלם כי ליוטה יש את שובר השוויון. ללייקרס יש מספיק משחקים לעשות את זה, ואז המאבק נגד הספארס בפלייאוף יכול מאד להיות המאבק על אליפות המערב. עד כדי כך הנצחון הערב שינה את כל מה שחשבנו רק לפני 4 שעות.

 

לילה טוב (2:00 בלילה)

 

*********************************

מיאמי היט (16-58) 90- ניו יורק ניקס (26-47) 102

נצחון חשוב מאד לניקס הנאבקים עם אינדיאנה על מקום שני במזרח. בחצי הראשון זה היה כרמלו נגד מיאמי, ומיאמי הובילה בסיום החצי ב-8. בחצי השני שה היה כרמלו נגד מיאמי, וכרמלו מחק את הפיגור והביא נצחון עם שווה-שיא קריירה של 50 נק' ב-18 מ-26, 7 מ-10 מה-3. הוא היה במיטבו: בלתי ניתן לעצירה. כמעט כל כדור שיצא מידו מצא את הטבעת, ו-7 קליעותיו הראשונות פגעו רק ברשת; אפילו בטבעת הכדור לא נגע.

מיאמי הופיעה שוב בלי לברון (שריר המסטרינג), דוויין (נקע בעקב ימני) וצ'אלמרס (נקע בעקב ימני). אבל בחצי הראשון היה להם את מייק מילר שהזכיר את עצמו מהמשחק הששי של הפלייאוף נגד הת'אנדר מהעונה שעברה. הוא קלע 18 ב-4 מ-5 מה-3, והיה נפלא. במחצית השנייה למיאמי ניגמר האוויר. מבצע קשה מדי ללא 3 שחקני חמישייה. הם החזיקו מעמד עד 8 הדקות האחרונות, ואז נשברו. כריס בוש קלע 23, ריי אלן 16 (אבל רק זריקה אחת מהשלוש!), ונוריס קול הוסיף 14 במחצית ראשונה נפלאה לצעיר, ומחצית שנייה מלאת שגיאות.

בניקס מלבד כרמלו לא היה שחקן אחר עם משחק טוב. ג'יחי אר סמית היה היחיד עם ספרות כפולות (14). אצל הניקס הערב הכל התחיל וניגמר עם כרמלו אנטוני, במשחק שעליו למסגר למזכרת.

 

 

********************************

וושינגטון ויזרדס (46-28) 90 – שיקגו בולס (33-40) 86

תארו לכם שוושינגטון היתה מתחילה לשחק אחרי שהתחילה את העונה 29-4! הם היו 17-24!!!

ג'ון וול קלע 27 עם 9 אס' ו-8 ריב'. ננה חזר לשחק וקלע 10 עם 7 ריב'.  קרלוס בוזר קלע לשיקגו 19 עם 12 ריב'. טאז' גיבסון נפצע בחצי הראשון ולא חזר לשחק. קירק היינריך נזרק עם שני טכניים. לויזרדס היה זה נצחון שמיני רצוף בבית.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
147 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
KD35
KD35
02/04/2013 16:00:19

Lakers 2013 Playoff Conspiracy

http://www.youtube.com/watch?v=5MhmGyZ7KF0

דדי
דדי
02/04/2013 16:52:00

anti-lakers 2013 conspirecy

http://www.nba.com/media/act_chris_paul.jpg

גל אל-איי
02/04/2013 18:46:35
הגב ל  דדי

דדי הסכת ושמע:

לדעתי ממפיס מעיפים את הקליפרס כבר בסיבוב בראשון בפלייאוף בשישה משחקים.

כריס פול חותם בקיץ ….לייקרס! הראש שלו אומר: עם קובי וינטאז' ודוויט בשיאו הסיכוי שלי לטבעת בשנה-שנתיים הקרובות הרבה יותר גדול מאשר עם חבורת הלוזרים של ויני דל נגרו ודונלד סטרלינג.

הלייקרס יצטרכו לעשות חושבים מה עושים עם נאש אבל אלו יהיו צרות של עשירים.
לדעתי גם יש סיכוי שהם יעשו אמנסטי על גאסול ויורידו מהספרים 20 מיליון דולר העונה הבאה.

קונספיריסי-ת'יאורי אניבאדי?

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 19:52:39
הגב ל  גל אל-איי

מתנצל. שכחתי שדרק פישר הועבר לאוקלהומה. טוב, אז מצד שני שכחתי את קיימן, אז אכניס 2.14 במקום בן ה-39 השמנמן, בגובה 1.89

דדי
דדי
02/04/2013 20:38:21
הגב ל  גל אל-איי

גל, גם אם הלייקרס יתנו להווארד ללכת ולא יחתימו אותו, ואז יעשו אמנסטי על ה 19 מיליון של גאסול –

אפילו אז (!) לא יהיה להם מקום בתקרת השכר לכריס פול…

אז לא רק שקשה לי לראות את פול עוזב סיטואציה נהדרת בשבילו בקליפרס (בהנחה שלא יהיו מפגרים ויתנו לו חוזה מקסימום כמובן), אלא שגם אם משום מה יקרה הבלתי יאומן והוא ירצה לעזוב – ללייקרס אין שום דרך להחתים אותו כשחקן חופשי (והמקום האחרון שהקליפרס ישלחו אותו אליו בטרייד הוא היריבה העירונית…).

הלייקרס עשו את שלהם – יצרו מצב שבו היו אמורים לשחק בקבוצה העונה כריס פול, קובי ברייאנט, ודווייט הווארד, אבל החלום הזה נגמר באדיבות הליגה (זו ש"עוזרת" ללייקרס…).

פדרו
פדרו
02/04/2013 17:00:08

אני יודע שאני אצא פרימו עכשיו אבל עדיין-
המנצחת היום תעלה לפלייאוף!

לדאלאס עוד 9 משחקים כולל זה, 5 נגד קבוצות לוטרי.
ללייקרס עוד 8 משחקים, רק 2 נגד קבוצות לוטרי.

הלייקרס משחק וחצי מעל דאלאס שנראית די טוב לאחרונה, ניצחון של דאלאס היום כמעט יצמיד אותה ללייקרס. אם יוטה בסוף עולה זה כזה מבאס..

דדי
דדי
02/04/2013 17:03:52

המועמדת הבכירה להגיע לפלייאוף היא יוטה.

המשחקים הנותרים של הלייקרס נראים קשים מדי בהשוואה.

אם הם לא מנצחים היום זה גמור, אבל גם אם כן זה לא נראה טוב.

הלייקרס כנראה בלי נאש היום.
יהיה קשה – קובי ודווייט יצטרכו לתת משחק יוצא דופן.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 17:30:07
הגב ל  דדי

דדי
ככה לא מדבר אוהד. במקום שתחשוב רק על נצחון, אתה כאילו מכין את עצמך לאי עלייה לפלייאוף.

אמיר ל.
אמיר ל.
02/04/2013 17:30:26

מה זה הוידיאו הזה? (שאלה רטורית…)
אפשר להביא מיליון דוגמאות שבהן מכסחים את קובי והוא לא מקבל שריקות.

לא שאני תמים ואומר שלא יכולים להיות דברים כאלה…

ומה עם השריקה לטובת מיאמי בסוף המשחק עם הספרס?
נראתה לי כמו טעות שיפוט שהכריע את המשחק.

גל אל-איי
02/04/2013 17:39:51

דריק פישר בדאלאס? הוא לא חתם שוב באוקלהומה? יותר מדי מצות בפסח, מל?

הגיון בריא
הגיון בריא
02/04/2013 18:23:52

בקושי שש עונות בקבוצה. לא צריכים להעלות את החולצה שלו למעלה, זה מגוחך.
רק כי זה שאק. פאקן שש עונות.
אז מה אם שלוש אליפויות.
הוא שיחק בכל כך הרבה קבוצות, הוא לא מזוהה עם הלייקרס.
זה קשקוש.

k_700
k_700
02/04/2013 18:39:44

אני לא יודע אם אפשר להגדיר את מה שיש לנו מתחת לסל כסוג של עוצמה או חוזק.

כן פאו נראה טוב ואגרסיבי בהתקפה ואנחנו קולעים לאחרונה לא מעט סלים בצבע,
אבל ההגנה בצבע בצד השני ביזיונית, האוורד עושה עבודה של 2 ו-3 שחקנים(חוסם, רץ לריבאונד, מכפה על שחקנים שפאו לא מסוגל לשמור).

לדעתי מאז שחזר פאו אפילו ההגנה בצבע עוד יותר נוראית.
פאו צריך לשחק כסנטר מחליף, כסנטר ששומר מתחת לסל יהיה לו הרבה יותר קל בשמירה, הוא לא יצטרך לצאת לחילוף על פוינט גארד זריז כמו קוליסון.

משהו שצריך לנצל זה הפציעה בכתף שמאל של מאיו, הוא מחטיא ליי אפים קלים בלי סוף, הקליעה לא נכנסת לא כמו בעבר ובחדירות הוא חסר ביטחון בגלל זה.
מצד שני אם נוביצקי מתעורר ברבע 4 עם הקליעות שלו זה משהו שכמעט אין לנו נשק לעצור.

אני מקווה שקלארק יקבל דקות משמעותיות וכ-4(לא 3), קלארק הוא שחקן ששואב את הביטחון כשהוא קולע כמה נק' מהירות וזה יכול להשתלם לנו גם בצד ההגנתי.

בקיצור היום משחק על "6 נקודות", הפסד ואתה יוצא מהמאבק.

ניק
ניק
02/04/2013 18:45:47
הגב ל  k_700

זו בדיוק הנקודה. פאו לא צריך להיות על המגרש עם הווארד. הוא צריך להיות הסנטר, והוא צריך להיות הגבוה הדומיננטי בהתקפה, יש לו את כל הכלים לעשות את זה. כל משחק, זה נראה כאילו שמשהו בביטחון שלו נפגע.

משחק על כל הקופה, יש שידור בטלוויזיה?

דדי
דדי
02/04/2013 18:45:24

3 אליפויות זה קשקוש ?
כמה קבוצות בליגה בכלל זכו ב 3 אליפויות בכל ההסטוריה שלהן ?…

אין לך מושג על מה אתה מדבר.
ללייקרס יש את הקריטריון הכי מחמיר בכל הליגה לגבי תליית גופיות של שחקנים:

לא משנה כמה גדול ומשמעותי היית בשביל הקבוצה – אם אתה לא בהיכל התהילה – הגופיה שלך לא עולה על התקרה.

בקבוצות אחרות זה מכל הבא ליד.

בגלל זה ג'מאל ווילקס חיכה 25 שנה עד שהעונה הזו הוא סוף סוף נכנס להיכל והגופיה שלו נתלתה, ובגלל זה שאק גם נתלה עכשיו – כשהוא נכנס להיכל התהילה.

כל שחקן ששיחק בלייקרס בשיא הקריירה שלו (בניגוד לקארל מאלון למשל) ונכנס להיכל – הגופיה שלו עולה לתקרה.
שאק היה חלק סופר משמעותי בהסטוריה של הקבוצה, וזה טבעי שהוא יזכה לכבוד הזה.

החלק שלו בטח יותר גדול משל צ'מברליין שכבר מזמן תלוי בסטייפלס סנטר…

k_700
k_700
02/04/2013 18:54:25

אגב מה שפגע יותר מכל באסיסטים ובכלל יכולת המסירה של פאו זו השיטה של דאנטוני.

המיעוט בהכנסת הכדורים פנימה לא מאפשרת לנצל את פאו במה שהוא הכי טוב(מסירה בין גבוהים ואחרי שהכדור מוכנס אליו), פאו היה המוסר הטוב בליגה בין הביג מן כשהכדור היה מוכנס אליו פנימה ואחד מהגבוהים האחרים(אודום או ביינום) היה עושה את התנועה לסל ללא הכדור).

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 19:48:12
הגב ל  k_700

K-700
עם כל הכבוד (ויש כבוד), האם אתה קורא את מאמרי לפני שאתה מגיב? ואם כן, אז מה הטעם לחזור על דברי (שהשיטה של מייק ד'אנטוני פגעה ביכולת המסירה של פאו), ועוד, ב-"אגב, מה שפוגע…" כאילו שאתה מחדש דבר שלא ניכתב.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 19:54:33

האם מישהו מוצא את הוידיאו ביוטיב בו שאק עושה את הראפ על קובי? יהיה מעניין להכניס בתגובה . אני בנסיעה ואין לי זמן

KD35
KD35
02/04/2013 20:46:47
הגב ל  מנחם לס
מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 19:58:20

לא לשכוח שלפני הלייקרס, יש ניקס במיאמי! אני אהיה בבלוג חי אם מישהו משתתף.
(הייתי אומר בלי הגזמה שבין חזייה במשחקי הופס – ויש הערב גם טנסי נגד לואיוויל בנשים, ולואיוויל ניצחה את מס' 1 ביילור! – וכתיבה לאתר, זה בערך 40% מחיי הערים – מתכוון חוץ משינה. האם זה עושה ממני 'מפגר'?)

דדי
דדי
02/04/2013 20:50:28

נאש לא ישחק.
סופית.

אופק
אופק
02/04/2013 20:58:27

באיזה שעה בארץ המשחק של הניקס??

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 23:04:21
הגב ל  אופק

Here it starts at 8

דדי
דדי
02/04/2013 21:26:50

לברון, ווייד, צ'אלמרס – שוב לא ישחקו.

יש גבול לכל תעלול. אני חושב שהלילה זה יעלה להם בהפסד.

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 23:05:29
הגב ל  דדי

דדי, תאמין לי שאם הם לא משחקים אז משהו לא בסדר איתם

דדי
דדי
02/04/2013 23:11:04
הגב ל  מנחם לס

אויש, עכשיו אני אדאג כל הלילה…

"כאבי ברכיים" זו הסיבה הרשמית.

או במילים אחרות בלינגו של הנבא – "כבר בקושי יש לנו בשביל מה לשחק ויותר חשוב שהפלייאוף מתקרב…"

asi
asi
02/04/2013 22:07:54

נראה את הליגה קונסת את מיאמי…האם מנחם יצא מול ספולסטרה כמו שיצא מול הפלאח כשהושיב את השלישייה שלו בשנה שעברה?

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 23:06:40
הגב ל  asi

אם הם לא משחקים יש לזה סיבה. חוץ מזה, יש הבדל בין לא לשחק בבית היכן שרואים אותם 42 פעם לבין משחק ביוטה, פעם בעונה.

דדי
דדי
02/04/2013 23:12:12
הגב ל  מנחם לס

אז אתה מוכן שיקנסו אותם רק על זה שלא שיחקו בסאן אנטוניו ?…

asi
asi
02/04/2013 22:08:47

חוץ מזה באמת הולך להיות משחק מבסרטים. אתעורר מחר בבוקר ואראה בLP. לילה מעולה לכולכם!

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 23:07:15
הגב ל  asi

אתה הולך לישון ב-10?

אלעד רבין
אלעד רבין
02/04/2013 22:47:37

הניקס הולכים לתת בראש למיאמי היום

מנחם לס
מנחם לס
02/04/2013 23:08:07

אלעד, RELAX. מיאמי לא צריכה את לברון, דוויין, וצ'למרס כדי לגבור על הניקס.

גאזה
גאזה
03/04/2013 0:06:21

תודה על עדכוני הנעדרים.כבר כיוונתי שעון ל-3 .המשחק הפך חסר טעם מבחינתי.לילה טוב.

אלי לס
אלי לס
03/04/2013 0:56:53

דדי, הסבר בבקשה למה אם עושים אמנסטי ל19 מיליון של גאסול עדיין לא שייך להחתים את כריס פול.
לפי ידיעתי בעונה שאחרי העונה הקרובה הלייקרס משוחחררים מכל התחייבות למעט שנה נותרת בחוזה של נאש כך שתמיד קיימת אפשרות של חוזה מדורג, מוגבל בשנה הראשונה ומקסימום בעונות שאחרי.
אגב, לא שנראה לי שהוא בכלל ירצה לעזוב את הקליפרס. העתיד נראה שם הרבה יותר וורוד בוודאי אם יביאו מישהו אחר במקום דל נגרו.

דדי
דדי
03/04/2013 1:39:17
הגב ל  אלי לס

לגבי העונה אחרי הבאה אתה צודק, אבל חוץ מ ה 9 מיליון של נאש, כולנו מקווים שיהיו שם גם 20 של הווארד, ומי יודע מה יהיה עם קובי, וככה זה מתחיל להצטבר…

השאיפה היא שקובי יישאר במחיר גארנט/דאנקן של כ 12 מיליון, ואז אפשר גם להוסיף עוד שחקן עם חוזה מקסימום (אבל האמת היא שחוץ מלברון שהסיכוי איתו נראה קלוש ביותר, אני בכלל לא בטוח אם יהיה מישהו ששווה את זה בקיץ הספציפי הזה)

בכל אופן לגבי העונה הבאה וגאסול –

המקום בתקרת השכר לא מחושב לפי כמה משכורת ירדה לך מהעונה שעברה, אלא לפי כמה נשארה לך…

הלייקרס היום הם גבוה גבוה מעל לתקרת המשכורות (שהיא בערך 58 מיליון אז רק קובי, גאסול, והווארד לבדם עולים יותר מהתקרה…), וגם אם תחסיר מעלות השכר שלהם את ה 19 מיליון של פאו – הם עדיין יהיו מעל לתקרה.

כדי לסבר את האוזן – אם אתה רוצה להחתים מישהו על חוזה מקסימום, אתה צריך להגיע ללא יותר מ 45 מיליון משכורת בעונה הבאה (בהנחה אופטימית מאד שהתקרה אולי תעלה ל 60 או טיפה יותר).

והמספר הזה לבדו הוא פחות ממה שקובי (קרוב ל 30 מיליון) והווארד (כ-20 מיליון אם יש לנו מזל והוא נשאר) ירוויחו בעונה הבאה…

בקיצורף חוץ מחוזי מינימום, האפשרות היחידה של הלייקרס להוסיף שחקן חופשי בקיץ הבא תהיה להשתמש במיני mle שזה בסך הכל 3 מיליון דולר לעונה למשך 3 שנים לכל היותר.

לא רק זה – יש גם סיכוי טוב שהם לא ינצלו את כל 3 השנים ויחפשו שחקן שיהיה מוכן להגיע תמור חוזה לעונה אחת של 3 מיליון.
למה ?
בעמם ענית על זה בעצמך – כי אחרת זה עוד 3 מיליון לתחשיב של קיץ 2014 – שבו כאמור הם רוצים חמקסם את המקום האפשרי בתקרת השכר.

האפשרות הכי טובה שיש ללייקרס לשדרג את הסגל לעונה הבאה זה או מזל גדול עם שחקן וותיק שיבוא לשחק בגרושים כדי לחפש אליפות, או טרייד מוצלח של גאסול, מה שנראה קשה מאד השגה נכון לרגע זה…

מקום בתקרת השכר ?
רק בקיץ 2014.

אלי לס
אלי לס
03/04/2013 2:25:13
הגב ל  דדי

תודה,
הכי מפורט שיש.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:10:39
הגב ל  דדי

אבל מה אם ב-2014 קובי יגיד שהוא רוצה להמשיך לשחק, אבל במשכורת של 25 מיליון? הם יגידו לו 'לא'? אני לא מאמין. אולי יבקשו ממנו שיירד ל-22.

דדי
דדי
03/04/2013 3:25:41
הגב ל  מנחם לס

קשה לי להאמין שיגידו לו לא, ולדעתי יש סיכוי סביר שכל הדיבור שלו העונה על זה שיפרוש בתום העונה הבאה זה כבר התחלה של משא ומתן – כי המתמתיקה ברורה גם לו…

אני חושב שגם קובי יבין שאם השלד שלו, נאש, והווארד (בעוד שנה +) לא יחוזק בשחקן מהשורה הראשונה או לפחות השניה – הם לא יוכלו להתמודד על אליפות.

וזה לא יהיה קשור לאיזו קמצנות מצד הלייקרס – פשוט עובדתית המספרים אומרים שאם קובי ירצה יותר מ 14 מיליון +/-, הם לא יוכלו להוסיף חוזה מקסימום לשלד הזה.

בהחלט יכולה להיות לו החלטה קשה.
מבחינת הלייקרס – אני מאמין שכל עוד זה לא ימנע מהם להחתים את לברון – הם יתנו לקובי כל מה שירצה, אבל הם בונים על זה שאליפות נוספת זה מה שהוא רוצה יותר מהכל…

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 1:20:23

מנחם רילקס, הניקס כל העונה בלי שלושה ארבעה שחקנים מהחמישייה, זה לא מרשים אותי שמיאמי החליטו לנוח לקראת הפלייאוף, גם שם הניקס יכו בהם שוק על ירך!!!

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:02:12

הם לא החליטו שום דבר: לצ'אלמרס ולדוויין יש נקעים בעקב הימני ושלברון יש שריר המסטרינג מתוח עם קריעה חלקית.

אדיר
אדיר
03/04/2013 3:04:22

אני בלילה לבן אחרי ליגת האלופות, סרט טוב ועכשיו nba עד הבוקר..

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:13:14

הלייקרס ייגמר לדעתי ב-9 בבוקר בארץ בגלל שקיל

אדיר
אדיר
03/04/2013 3:19:15

אם הניקס לא מנצחים הלילה פאדיחה רצינית.

אדיר
אדיר
03/04/2013 3:22:24

כרמלו עם שתי שלשות רצופות והניקס ב8-0

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:22:50

התחלה גרועה מאד למיאמי. הניקס קוברים שלשות בסיטונות

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 3:24:43

מיאמי כמו כלה ביום חתונתה, הם יודעים שהם הולכים לחטוף הלילה רק לא יודעים כמה

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:31:39

איזה סל של מילר! לא ידעתי שהוא מסוגל לזה.

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 3:33:50

מרש-מלו!!!

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:36:11

כרמלו לא מחטיא!

ברוס
ברוס
03/04/2013 3:39:32

מתישהוא כרמלו יתחיל להחטיא ומיאמי הולכים לנצח

ברוס
ברוס
03/04/2013 3:45:48

הטכנית הזאת לא במקום

אדיר
אדיר
03/04/2013 3:46:12

כרמלו לא מספיק קבוצתי. אם הניקס רוצים באמת לעשות צרות למיאמי בפלייאוף, הוא יצטרך גם לקלוע כמו שהוא קולע- אבל גם לעשות הגנה חזקה ולהרים את הראש.

ברוס
ברוס
03/04/2013 3:54:25

ריי אלן לא נגמר

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 3:56:41

מבחינת שטף משחק, ההיט טובים יותר בלי לברון ודוויין

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:10:50

מילר נפלא!

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:11:41

מילר מזכיר את עצמו מהמשחק ה-6 בפלייאוף בשנה שעברה

אדיר
אדיר
03/04/2013 4:11:57

הניקס לא יכולים מול מבולי השלשות של ההיט. איזה מרגיז זה בטח לשחק מול זה. בנתיים רק יום ענק של כרמלו מחזיק אותם במשחק.

ברוס
ברוס
03/04/2013 4:13:58

מיאמי הם פשוט קבוצה יותר מגוונת
הניקס בקושי קולעים מהצבע

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:14:42

נוריס קול הפך לשחקן אחר בשני המשחקים האחרונים שהוא פותח כפוינט גארד ומשחקר 38 דקות!

ברוס
ברוס
03/04/2013 4:20:54
הגב ל  מנחם לס

הכל זהב במיאמי.
נראה לי שאתה צודק לגבי ספואלסטרה

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:19:15

אלעד, לאן נעלמת? אה, הבנתי. יש קצר חשמלי בבניין.

ברוס
ברוס
03/04/2013 4:24:28

מה תגידו על הוויזארדס?
שנה הבאה הם בפלייאוף

אדיר
אדיר
03/04/2013 4:47:05

תלוי בפציעות. מאוד תלוי בפציעות. אבל מגיע להם.

אדיר
אדיר
03/04/2013 4:49:33

פלטון הדבה הזה מזה חור בהגנה.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:50:28

כרמלו 14 מ-17!!!

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:51:50

אני כבר מעל חודשיים כותב שוושינגטון היא אשכרה קבוצת פלייאוף. אילולא הפציעות הם היו 4-5 במזרח.

דדי
דדי
03/04/2013 4:52:47

כרמלו ישים 60 היום.

הזריקות שלו בכלל לא נוגעות בטבעת כשהן נכנסות.

מטורף.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 4:53:21

אלעד רבין יופיע כשהניקס יובילו ב-8-10, ואז הוא יהיה בטוח בנצחונם.

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:04:12

מיאמי מנצחים היום! זאת רק תחושה אבל היא חזקה

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:04:16

מיאמי לא באמת יותר טובה כרגע. הניקס פשוט מתעצלים בהגנה.

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:18:04

התחושה הולכת ונחלשת…:-)

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:34:58

וכרמלו מכניס להיט באמ-אמם…

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:36:35

3 דקות זה המון זמן

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:40:36

מיאמי איבדו את זה לגמרי בחצי השני
איזה מין איבוד כדור…

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:41:59

47 לכרמלו בנתיים. שיא קריירה 50. היעבור?

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:44:08

התחושה נעלמה 🙂

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:48:56

גם אם לברון וויד היו משחקים אני לא בטוח שהם היו מנצחים את כרמלו הלילה. ענק.

ברוס
ברוס
03/04/2013 5:53:03
הגב ל  אדיר

בוא נסכים שלברון ווייד היו נותנים כמה big buckets ברבע האחרון. כאלה שרק הם מסוגלים לתת

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:53:01

ונוסעים ללוס אנג'לס…

אדיר
אדיר
03/04/2013 5:55:21

מהמחשב המסכן שלי אני חש את האווירה המדהימה שם. איזה הבדל ממיאמי היבשה…

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 5:55:57

בלייק עם שלשה. 4-7

אדיר
אדיר
03/04/2013 6:00:35

קובי בריאנט.

אדיר
אדיר
03/04/2013 6:11:25

יש לי תחושה שנראה משחק ענק נוסף הלילה מצידו של קובי. הוא בזון של לשבור למאבריקס את הפרצוף.

ברוס
ברוס
03/04/2013 6:13:05
הגב ל  אדיר

יש לי תחושה שאתה צודק 🙂

אייל יהלום
אייל יהלום
03/04/2013 6:14:44

יש למישהו קישור לצפיה במשחק של המאבס?

אדיר
אדיר
03/04/2013 6:23:19
אדיר
אדיר
03/04/2013 6:27:50

גאסול אפילו מצמצם את נוביצקי לא רע בנתיים.

אייל יהלום
אייל יהלום
03/04/2013 6:35:47

אדיר תודה רבה

אדיר
אדיר
03/04/2013 6:36:09

אין לדאלאס הגנה ולליקרס יש את קובי בצורת רכז. ככה הם לא ינצחו בחיים. איפה נוביצקי??

אדיר
אדיר
03/04/2013 6:43:41

לא מאמין שאני אומר את זה, אבל הקבוצה שתפגוש את הלייקרס בפלייאוף יכולה להיות מופתעת.

אייל יהלום
אייל יהלום
03/04/2013 6:44:46

מה שארל קלארק עושה היום פשוט מדהים

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 6:45:40

מנחם אמרתי לך כבר שמימי יחטפו גם בפלייאוף , משחק קל לניקס , אפילו לא היו צריכים לשמור ברצינות

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 6:50:02

זה המשחק הטוב ביותר של הלייקרס העונה. אם הם משחקים ככה, הם יכולים לנצח כל קבוצה.

אדיר
אדיר
03/04/2013 7:36:26

שלום לקיימן. התחפש לנוביצקי.

אדיר
אדיר
03/04/2013 7:42:52

קלארק עושה עבודה פשוט נהדרת. הלייקרס פשוט מנצחים פה.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 7:43:13

איזה טכס עלוב וחסר רגש לקאקיל. חברי הקבוצה לא היו על הפארקט – כפי שתמיד עושים – חברי קבוצה לשעבר לא היו על הפארקט ללחוץ ידיים, לנאוןם, ולא היו את המתנות המלבבות של העבר. גם מג'יק וקרים לא היו שם. הייתי בעשרות טכסים, וזה היה חסר הרגש מכולם. תמיד ישנן דמעות, צחוקים, חגיגה. הערב? בלה אחד גדול. בושה וחרפה. אני חושב שאולי עשו זאת בכוונה לתקוע לשאקיל.

אדיר
אדיר
03/04/2013 7:45:33

הדאבל על קובי ככ לא יעיל. לא מבין למה דאלאס ממשיכים עם זה. סתם מפנים לקובי שחקן לאסיסט.

אדיר
אדיר
03/04/2013 7:47:41

מנחם זה הרגיש לי כמו חייל מצטיין בצבא- אף אחד לא באמת רוצה לעשות את הטקס הזה ובכל זאת… הילדים שלו חמודים אבל 🙂

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 8:01:04

לכל שחקן גדול מהעבר שהייתי אישית באולם להעלאת הגופייה, הטכס תמיד היה מרגש ומלא נוסטלג'יה וצחוקים.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 8:02:05

כל הדאבל-טים על קובי מיותרים בהחלט ורק פוגעים בדאלאס. כמו הסל האחרון של ]פאו גאסול.

אדיר
אדיר
03/04/2013 8:14:12

אם דאלאס יחזרו עכשיו זה יהיה ענק. מי יודע..?

אדיר
אדיר
03/04/2013 8:25:09

דאלאס יפסידו בגלל החלטות מאמן- הדאבל על קובי והפאולים האינסופיים בסוף על הווארד- שפשוט קבר את רוב הזריקות ורק הגדיל את ההפרש במקום לנסות לעשות קצת הגנה. ובגלל שנוביצקי שיחק פשוט זוועה.
הלייקרס יהיו בפלייאוף. ויהיה שם חם.

ברוס
ברוס
03/04/2013 8:25:25

נוביצקי מחטיא פעמיים מהעונשין!!!!!

KD35
KD35
03/04/2013 8:26:04

טקס מנחם ט ק ס לא טכס… ט ק ס!!!

Ori88
Ori88
03/04/2013 12:40:59
הגב ל  KD35

אפשר גם כך וגם כך.

"טקס" הרבה יותר נפוץ.

ברוס
ברוס
03/04/2013 8:26:31

הפרשנים מסתלבטים Hack a Dirk

אדיר
אדיר
03/04/2013 8:27:41

ובראיינט, כמו שאמרתי, משחק ענק. טריפל דאבל.

אלי לס
אלי לס
03/04/2013 9:18:27

מנחם,
יוטה כרגע בשוויון עם הלייקרס
לשתיהם 39 נצ' ו36 הפס'
ואתה צודק לגבי השובר שוויון.

אלי האוורד
אלי האוורד
03/04/2013 9:35:44

לקלארק היו גם 5 חסימות בנוסף למספרים המצוינים שהוא נתן.

פיני
פיני
03/04/2013 10:01:36

7 הפרש ללייקרס, התקפה שלה.
הגנה טובה כמעט סוף שעון ופאול של דאלאס.
התקפה חדשה. עוד סוף שעון ועבירה של דאלאס.
נוביצקי חוטף טכנית.
דאלאס מאבדת את הפוקוס ומובסת.

אני מניח שאוהדי דאלאס יספרו ששוב היה כאן שיפוט מוטה, מה שלא באמת מפתיע ומהווה את הסיבה העיקרית למה אני טוען לאורך כל הדרך שאני לא רואה את הלייקרס מחוץ לפלייאוף במצב הקיים.

נתונים על המשחק;
הלייקרס – 16 עבירות בלבד. שזה ממוצע של 4 לרבע.
עונשין – 33 ללייקרס, 12 לדאלאס.
קובי עם משחק טוב מאד של 23 נקודות באחוזים טובים וגם 11 אסיסטים וריבאונדים.
הווארד, קלארק וגאסול עם משחק טוב מאד גם כן.

k_700
k_700
03/04/2013 16:44:30
הגב ל  פיני

פיני לך לישון כבר שיגעת לנו תמוח, אני מוכן להשבע שאתה אחד מהמגיבים האובססיביים מוואללה!

ראית בכלל את המשחק?

הייתה עבירה אחת שלא הייתה צריכה להשרק?? דאלאס זרקה המון מרחוק ועשתה האק לדוויט בכל ה-3 דק' האחרונות.

אם כבר היה משהו גבולי זה הפלופינג של דירק, לפחות פעמיים כאלה נשרקו לזכותו.
אני מקווה שמתישהו הליגה תשתמש בחוק הזה שהיא הוציאה ותתחיל לקנוס קצת.

פדרו
פדרו
03/04/2013 10:43:23

הסיפור של דאלאס נגמר.. חבל!

הגיון בריא
הגיון בריא
03/04/2013 12:12:19

הטקס היה עלוב מהסיבה שאמרתי אתמול אבל אתם סתם ירדתם עלי-
שאקיל שיחק שם בקושי 6-7 שנים.
זה מעט מדי מכדי להזדהות עם מועדון.
זה כל הסיפור.

גיא
גיא
03/04/2013 13:01:00

נכון. הטקס בהחלט היה מאכזב הקהל של הסושי התלהב והריע יותר לג'קסון מאשר לשאק. מפדח משהו ….

דדי
דדי
03/04/2013 16:25:04

וכבר אתמול סיכמנו שאין לך מושג…

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 14:03:36

כרמלו נתן אתמול את אחד ממשחקי ההתקפה הנקיים אי פעם!

אלי לס
אלי לס
03/04/2013 14:56:15

תגדיר נקי

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 17:09:31
הגב ל  אלי לס

נקי זה אומר שאם הוא היה זורק את מספר הזריקות שקובע זרק ב81 נק שלו הוא היה קולע 97. נקי זה לא לפגוע ברשת מרוב שהסלים מדויקים. נקי זה לקלוע את כל הנקודות מטווח של 4 מטר ומעלה.

k_700
k_700
03/04/2013 16:41:50

6-7 עונות זה מעט מדי כדי להוקיר שחקן שנתן לך 3 אליפויות ו-4 גמרים??

בואנה אתה הזוי, עאלק הגיון בריא.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 16:56:43

טוב, יום חדש, משחקים חדשים. מה שמעניין עכשיו זה מכבי!

אלעד רבין
אלעד רבין
03/04/2013 17:10:41
הגב ל  מנחם לס

מכבי זה הדבר הכי לא מעניין ביקום

Ori88
Ori88
03/04/2013 18:14:43

מכבי כבר שנים לא מעניינת אותי.
בשביל לראות 5 זרים רצים וקולעים, יש לי את האן-בי-איי

אין שום דבר ישראלי בקבוצה, חוץ מההנהלה

דוקטור פיל
דוקטור פיל
03/04/2013 18:06:20

שאקיל שיחק 8 עונות בלייקרס, בדיוק כמו וילקינס, שנה אחת פחות מגודריץ' ושלוש שנים יותר מצ'מברליין.

מבלי להכנס להשוואות על החשיבות של כל אחד מהם בתקופתם לעומת האחר ועל ההישגים, אני חושב שיש הסכמה ברורה על הדומיננטיות של שאקיל בלייקרס והעובדה שהוא היה החלק הארי בהצלחה של הלייקרס בתחילת העשור הקודם ובשלוש האליפויות בארבעת הגמרים אליהם הגיעו בתקופתו, לדעתי אין בכלל ספק שגם תחת הקריטריונים המחמירים של הקבוצה, לגופיה של שאקיל יש מקום בתקרה שם.

השאלה האמיתית היא מי יהיה הבא בתור לקבל מקום בתקרה המרווחת, בהנחה שקובי לא פורש מחר.
מעניין אם יכניסו את מייקל קופר.

דדי
דדי
03/04/2013 18:31:25

לא יכניסו.
אם אתה לא בהיכל התהילה – הלייקרס לא תולים את הגופיה שלך.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 20:22:08
הגב ל  דדי

זאת עוד דוגמא למחשבות העקומות של הלייקרס. להיכל התהילה ישנם קריטריונים שאין להם קשר לכמה תרם שחקן זה או אחר לקבוצה. מה הקשר בכלל בין השניים? זה רק המוח הדפוק של הלייקרס וכל מה שקשור לארגון הזה שיכול להחליט על קריטריון כזה של היכל התהילה לתליית גופייה.

דדי
דדי
03/04/2013 18:32:16

דווקא לגאסול יש סיכוי מסויים, כי יש לו סיכוי טוב מאד להיכנס להיכל התהילה בגלל סך הכל של ההישגים שלו.

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 20:23:03
הגב ל  דדי

גאסול בהיכל התהילה? תגיד לי דדי, אתה רציני, או אתה חסר מושג אלמנטרי?

דדי
דדי
03/04/2013 20:38:30
הגב ל  מנחם לס

מי שחסר מושג אלמנטרי זה כנראה אתה.

אתה צריך להסתכל קצת על כמה מהשמות שנמצאים בהיכל התהילה, לחשוב למה הם הגיעו לשם, ואז לחזור לכאן להתנצל.

דרך אגב – אוסקר שמידט וארווידאס סאבוניס מוסרים לך ד"ש מההיכל…

דדי
דדי
03/04/2013 21:12:14
הגב ל  מנחם לס

מה בדיוק גאסול עשה פחות מהם באירופה ?
או עם הנבחרת הלאומית באליפויות עולם/אולימפיאדות ?

עכשיו תוסיף לזה פי כמה וכמה מהם שהוא עשה בנבא (כולל 2 אליפויות והופעות באולסטאר), ותגיד לי עוד פעם משהו לגבי מושג אלמנטרי…

דדי
דדי
03/04/2013 21:44:39
הגב ל  מנחם לס

אני מקווה שלפחות את עצמך שכנעת.
(אבל לא ממש מאמין בזה…)

דונהי
דונהי
03/04/2013 19:52:36

לא ברור לי איך לא תלו יחד עם הגופייה של שאקיל את הגופיות של השופטים בסדרות מול סקרמנטו ופורטלנד, הם ראויים מאוד ויש להם חלק באליפויות לא פחות חשוב משל השחקנים עצמם..

גיא
גיא
03/04/2013 19:55:14
הגב ל  דונהי

חחחחחחחחחחחח….
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחח

LOLOLOLOLOLOLROFL

מנחם לס
מנחם לס
03/04/2013 20:24:42
הגב ל  דונהי

נכון מאד! דונהי דפק את המסמר בראשו. הסידרה נגד סקרמנטו צריכה להוריד טבעת אליפות מקובי ושקיל. אני במקומם לא הייתי מחשיב אותה כאליפות אלא כגזילה.

דרור
דרור
03/04/2013 23:30:52

אני פה רק כדי לגבות את דדי בוויכוח על גאסול. מגיע לו ועוד איך,
שחקן סופר חכם שתענוג לראות וגם לוחם גדול. גאסול לא עשה כלום עם הנבחרת הספרדית? פחחחחחחחחחחחחחחחחח…….

דדי
דדי
03/04/2013 23:39:29

אני אפילו לא מתווכח על כמה הוא טוב או לא טוב
(למרות שגאסול בשיאו הוא באמת תאווה לעיניים של כל אוהד כדורסל).

רק מסתכל על קריטריונים שהשתמשו בהם בעבר, וברור לי שלגאסול וגם למישהו כמו ג'ינובילי למשל – יש סיכוי מאד גבוה להיכנס.

כי אגב, מדובר על ה "basketball hall of fame" ולא "nba hall of fame"…

k_700
k_700
04/04/2013 0:15:30

סאבוניס שלא עשה חצי ממה שגאסול עשה היה שחקן גדול עם רפטטויישן גדול, אחד מהאירופאים הראשונים שממש ספרו אותם.

אבל לדעתי הכניסה שלו להיכל התהילה קצת בעייתית,
הוא כאילו נכנס מחמת הספק ומההישגים שלו עם הנבחרת הסובייטית, כאילו נוח לאנשים לחשוב מה היה יכול לעשות בNBA אם היה מגיע בשנים הגדולות שלו ולא לקראת סוף הקריירה, עכשיו אני שואל אתכם,
אם היה כזה טוב למה לא הגיע בשלב מוקדם יותר? למה לא בחר להעביר את השנים הטובות ביותר בNBA???

לדעתי, כי אז היה מתגלה שהוא פשוט לא טוב כמו שעשו ממנו(כאירופאי הוא בטוח מהטובים שהגיעו לליגה, אבל היחס אליו היה מקבל פרופורציה מסוימת),

פאו העביר קריירה שלמה בNBA, את כל השנים הטובות, 3 עונות לפחות היה הגבוהה הכי טוב בליגה, הכי חכם והכי יעיל בהתקפה, לצערו הוא לא זכה להוביל קבוצה לאליפות כמו נוביצקי למשל כי שיחק עם אחד מהגדולים בהיסטוריה, זה עדיין לא מוריד מההישג שלו.

בהיכל התהילה הוא יהיה אין פה בכלל ספק.