![]()
ניו יורק ניקס (17 – 15) – פילדלפיה סיקסרס (14 – 18)
(19:00 בערב)
דובי כתב יופי של פוסט, על כל הסיבות להיות אופטימיים, רגע לפני השנה החדשה.
וכמובן, אין לאוהדי הניקס סיבה גדולה יותר לאופטימיות מאשר:

(התחפושת של דובי לפורים הקרוב)
רק שרגע לפני שפותחים את השמפניות, ומוציאים את התחפושת מהארון,
משהו קטן אודות פורזינגיס:
פורזינגיס קולע יותר השנה, ובהפרש. והוא פוגע מהשלוש באחוזים יפים לכל הדעות (38.2% מהשלוש),
אבל יש לו גם נטייה לזרוק המון מיד ריינג' באחוזים רעים (47.7% לפורזינגיס מ-2 נק', כאשר רק 15.4% מזריקותיו הן ליי אפ או הטבעה, ירידה של 5% מנתון השנה שעברה, בעוד ש-42.9% מזריקותיו הן מיד ריינג' (זריקה ל-2 נק', ממרחק של 3+ מטר מהסל) –
עלייה של כמעט 12% מנתוניו בעונה שעברה.
אז נכון, כרמלו עזב (ויחד עמו לא מעט מזריקות המיד ריינג' של הניקס בשנים האחרונות…),
אבל עדיין –
אם פורזינגיס רוצה להפוך לכוכב שהוא יכול להיות, הוא חייב לשפר את בחירת הזריקות שלו.
חוץ מזה?
האמת, הכל דבש. שיתוף הפעולה שלו עם קנטר מפתיע לטובה, ההגנה שלו עוד יותר מפתיעה לטובה, ואי אפשר להתעלם מהעובדה שתחת הנהגתו, לראשונה מזה שנים הניקס מאמינים.
ורק עובדה זו, זו סיבה למסיבה.
מנגד, הניקס פוגשים הלילה קבוצה נוספת של מאמינים:
התהליכנים". זו קבוצה של מאמינים שהלכו במדבר למשך תקופה שמרגישה כמו עשרות של שנים,
עד אשר הם פגשו את המשיח שלהם, את הגואל בו הם שמים את מבטחם:

(בתמונה: ענק)
השאלה שמעלים מבקרי התהליכנים, מורכבת מ-2 חלקים.
חלק א':

(בתמונה: זהירות, שביר!)
חלק ב':

(בתמונה: סימונס)
לא בהכרח נקבל תשובה כלשהי הלילה, אבל לפחות נזכה לראש בראש בין פורזינגיס ואמביד.
ועם איך שה-2 הללו משחקים השנה, זכינו למשחק בונבון הלילה.
התחזית:
הסיקסרס הפסידו 5 רצוף, ו-9 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם.
אני אלך על הניקס, עם ה-75% ההצלחה המרשימים שלהם בבית.
גולדן סטייט ווריורס (26 – 7) – קליבלנד קאבלירס (24 – 9)
(22:00 בערב)
המשחק המרתק של הלילה 1#
זה היה יכול להיות הרבה יותר מרתק, אם תומאס, קרי, רוז, לווינגסטון (או במילים אחרות – כל הרכזים של 2 הקבוצות המצוינות הנ"ל…), היו משחקים.
אבל לא נורא, נשארנו עם לברון ודואנט, לאב וגרין, ווייד וקליי.

(השלם את החסר)
אז מה יהיה הלילה?
שאלה טובה.
אני חושב שזה יהיה משחק הרבה יותר רגוע ממפגשי העבר בין 2 הקבוצות –
לכל אחת מ-2 הקבוצות יש תירוץ טוב להפסד פוטנציאלי.
הקאבס משחקים כבר שליש עונה עם רכז יורוליג בחמישייה,
וגולדן סטייט, הם מעלים למשחק הרכבים עם השחקנים ה-14 וה-15 מהרוטציה.
התחזית:
לדעתי, שאלת המפתח של המשחק היא מה ישפיע יותר –
יתרון הספסל של הקאבס,
או הדומיננטיות של ההרכב הפותח של גולדן סטייט?
השנה, במפתיע, לקאבס יש את אחד מהספסלים החזקים בליגה.
שחקני הספסל של הקאבס קולעים 40.6 נק' למשחק (מקום 6 בליגה), וסופגים 31.4 נק' למשחק (מקום 4 בליגה).
הספסל של גולדן סטייט?
הם קולעים 34.2 נק' למשחק, אבל סופגים 35.2 נק' למשחק.
החמישייה של גולדן סטייט, להבדיל (ולמרות הפציעות), מנצחת בדקות שהם על הפרקט בהפרש ממוצע של 11 נק'.
זו של הקאבס?
מפסידה בהפרש ממוצע של 5.5 נק'.
הניחוש שלי?
לי יש את התחושה שמופע האיימים של הטוסטר וחבורתו מול דנבר, לא זאת בלבד שהיה היוצא מן הכלל, אלא היה מקרה קלסי של "ריקון מחסנית ההחטאות…"

(בתמונה: אימון הקליעות של קליי)
ניצחון של גולדן סטייט אחרי מבול של שלשות.
בוסטון סלטיקס (27 – 9) – וושינגטון וויזרדס (18 – 15)
(00:30 בלילה)
שאלה שלא נשאלה העונה מספיק פעמים (אם בכלל) :
מי אתה, ומה עשית עם ג'ון וול???
ג'ון וול בעונה שעברה:
23.1 נק', 10.7 אס', 4.2 רב', 2.0 חטיפות, 48.2% אפקטיבי, 80.1% מהעונשין.
ג'ון וול השנה:
18.5 נק', 8.6 אס', 3.7 רב', 1.1 חטיפות, 45.7% אפקטיבי, 70.7% מהעונשין.
אין לי מושג.
אולי הצוות הרפואי, או הצוות המקצועי, החזירו אותו מוקדם מדי מפציעה?
אולי הוא סוחב פציעה אחרת שלא מדווחת?
כאמור –
לא יודע.

(בתמונה: ג'ון וול)
מה שעוד יותר מוזר בקבוצה הזו, זה שהם הכי לא צפויים שיש –
מאזנם מול קבוצות 50%+ ?
60% . מבין קבוצות המזרח, רק לסלטיקס מאזן טוב יותר.
מול קבוצות עם מאזן שלילי?
50% . שווה למקום ה-13 במזרח.
לא מובן.

(ללא מילים)
התחזית:
הסלטיקס בתקופה לא מזהירה, אחרי שניצחו רק 5 מ-10 משחקיהם האחרונים.
אבל עדיין, יש להם מאזן בית מצוין, ומאזן לא פחות משכנע מול קבוצות של 50%+ ,
לכן כאשר אני צריך לבחור במנצח בין קיירי לג'ון וול,
אני בוחר בקיירי.
אוקלהומה סיטי ת'אנדר (18 – 15) – יוסטון רוקטס (25 – 6)
(03:00 לפנות בוקר)
המשחק של הלילה 2#
מצד אחד, ליוסטון יש 2 הפסדים רצופים. ולא סתם הפסדים, הפסדים לקבוצות של לוס אנג'לס.
מהצד השני, יוסטון בגרסתם הנוכחית, זו קבוצה שמול יריבות חזקות, רק משתפרת.
מאזנם של הרוקטס מול קבוצות 50%+ הוא יוצא מן הכלל:
,11 – 1
אין עוד קבוצה בליגה שמאזנה מתקרב ל-91% של הרוקטס.
גם לת'אנדר יש צדדים. כולם שייכים לאותו השחקן:

(ד"ר ראסל ומר ווסטברוק)
כאשר ראסל דומה למקור (ביל), ומשחק באחריות, הקבוצה שלו משחקת לא רע בכלל.
ב-2 הניצחונות האחרונים של הת'אנדר, ראסל כמעט ונגמל מפול אפס מה-3, כאשר הוא קולע באחוזים נהדרים מהשדה, ומוביל את קבוצתו ל-2 ניצחונות יפים.
כאשר קופץ לו הווסטברוק?
אז אנחנו רואים את הת'אנדר עם האופנסיב רייטינג המזעזע,
אז אנחנו רואים איך זו יכולה להיות קבוצה שמגיעה לרבע האחרון, ושוכחת מה זה אסיסט…
התחזית:
השאלה של הלילה היא מי מבין שחקני יוסטון ישחק. נכון לזמן בו אני כותב את שורות אלו, גם כריס פול, וגם קפלה, בספק למשחק.
אם ה-2 ישחקו?
(או אפילו רק אחד מהם)
אני מאמין שיוסטון יצליחו להגיע למאזן של 12 – 1 מול קבוצות 50%+
אם ה-2 לא ישחקו הלילה?
זה יהיה ניצחון של הת'אנדר.
לוס אנג'לס לייקרס (11 – 20) – מינסוטה טימברוולבס (20 – 13)
(05:30 בוקר יום ג')
משחק מעניין בין קבוצה אחת שהיא הכי אוברייטד מבין כל האנדרייטד,
לבין מי שהיא בכי אנדרייטד מבין כל האוברייטד.
מבלבל?
גם אותי…
הלייקרס זוכים ללא מעט שבחים העונה, ואת חלקם הם הרוויחו –
הם ניצחו ביוסטון, הם הלכו ראש בראש עם גולדן סטייט עד הבאזר ב-2 מפגשים עם גולדן סטייט.
אבל עדיין, זו קבוצה של 35.5% הצלחה. לא משהו בכלל.
מינסוטה, הם זוכים ללא מעט ביקורות, ואת רובן הם הרוויחו –
למרות ג'ימי באטלר, למרות שבקבוצה משחקים אתלטי על דוגמת וויגינס, למרות שזו אחת מהקבוצות היותר מאוזנות בליגה (תמהיל של שחקני פנים, ושחקני כנף איכותיים), למרות שזו אחת הקבוצות הבריאות בליגה, ולמרות כמות הכישרון המטורף שיש בקבוצה הזו,
ההגנה שלהם היא סוג של בדיחה.
הם ממוקמים במקום ה-25 בליגה בדיפנסיב רייטינג.
הם הצליחו להפסיד לסאנס. פעמיים!

הם הצליחו להפסיד בהפרש דו ספרתי גם למיאמי (בבית), וגם לשארלוט.
אבל עדיין, זו קבוצה של 60.6% הצלחה, קבוצה שאחרי שנים ארוכות בהן הם נכשלו בניסיון להעפיל לפלייאוף, מוצאים את עצמם אחרי יותר משליש עונה במקום ה-4 במערב.
התחזית:
לונזו בול, לא ישחק הלילה. ואינגראם, גם הוא בספק.
(החיסרון של ה-2 יקטין מאוד את היתרון היחסי הגדול ביותר של הלייקרס מול מינסוטה – הספסל)
מול מינסוטה בריאים, מינסוטה שהיא אחת מהקבוצות הבודדות בליגה שבקלות מתחרים עם האתלטיות של הלייקרס,
אני הולך עם קבוצת החוץ.

פריוויו תענוג לערב תענוג!
נפלא והכנסת בי אופטימיות שהימרת על מיניסוטה
תודה גיא.
מחזור חגיגי ושמח לכולם
כיף לקרוא. הסקירה קצבית ומהנה. תודה רבה
לברון בעונה בלתי נתפסת יבוא לתת הצהרה !
הימור שלי הקאבס יינצחו בהפרש גדול
יוסטון תנצח את אוק"
מיניסוטה יינצחו תלייקרס
וושיגטון יינצחו את בוסטון
הניקס יינצחו את פילי
תודה רבה גיא.
הליגה וקליבלנד יקבלו היום שיעור כואב מאוד על יחסי הכוחות, וזה עוד בלי סטף, בדרך לחודש ינואר ברוטלי של הקאבס
תודה גיא משובח כרגיל.
חייב רק לומר על הצ'יטה שהעלייה באחוזים היא לגמרי מקרית. בחירת זריקות רעה מאוד הייתה לו מול יוטה במשחק האחרון שהצליחו להיכנס אבל זו לא הייתה שיטה אחרת ג'אמפ שוט אחד אחרי השני שבסוף לא מובילים את הרעמים לכלום.
תודה רבה גיא.
נראה לי שלברון רוצה את זה יותר מהגולדנים הערב.
יוסטון נגד אוקלהומה משחק חשוב למוראל של הרעמים. יהיה מעניין.
מעולה גיא, תודה.
אני חושב שאם לברון לא מסיים עם יותר מ-6 אסיסטים הקאבס לא לוקחים את זה. חוץ מזה, אני הכי סקרן לראות את המאצ׳אפ הירוק – ג׳ף מול דריימונד.
ההתקפה של אוקלהומה צריכה להיות סביב ג׳ורג׳ וראסל צריך ללמוד לנוע ללא כדור (לא רעיון שלי, נדמה לי שביל סימונס היה זה שאמר את זה כשהתארח באחד הפודקסטס שבוע שעבר). העובדה שהצ׳יטה לא יודע לעשות את זה, שלא לדבר על חסימות למלו או ג׳ורג׳ (0 חסימות למלו העונה נכון לשבוע שעבר… 0!), הקבוצה שלו תמשיך להיות צפויה, שבלונית וגמלונית בדקות ההכרעה. אולי ינצחו היום, אבל כל עוד לא יעדכנו גרסה זה לא ישנה בשלבים המאוחרים.
מעולה ! ערב חגיגה שלצערי אני בצבא ולא אצליח לצפות.
פריוויוממצויין לערב מלא. הטוב הזה בוודאי יסתיים עם כמה מאות תגובות בבלוגים חיים
ממים גדולים !
יש אפשרות לליג פאס רק להערב, לכל המשחקים, 22 ש"ח.
בהצלחה לתשעת הצדדים.
יש למישהו קישור לניו יורק נגד פילדלפיה?
http://nbatv.pw/nba/nba-1.php
אחלה לינק תודה!
יאללה. מתחילים 12 שעות על כורסא וטיווי
אין לכם מושג מה זה להיות בניו יורק בכריסטמס. בטיימס סקוור…ץבשדרה החמישית… בשדרה ה-7 ורח' 34… כמה אני מתגעגע!
אמביד 2-0
פריוויו נהדר גיא תודה. מקווה שאוקלהומה יתנו משחק טוב היום, יוסטון זה מסוכן
התחלתי לקרוא את הפריוויו, בינתיים רק סיימתי את פילדפיה-ניו יורק וכל כך נהנתי מהכתיבה, בחירת הנושאים והצגתם שהייתי חייב לעצור רגע ולשבח לפני שאני ממשיך לקרוא.
התמונות של מבקרי התהליכנים – פרייסלס
אשכרה ג'ון וול נעלם. לא שמתי לב לזה עד עכשיו.
ג'ראט ג'ק פשוט מחייה מחדש את הקריירה אחרי שנעלם. אני מצפה מאיזו קבוצה עם יומרות יותר גדולות להביא אותו בתור רכז מחליף
פילי – שוב התקפה מבולבלת שסימונס בכלל לא מאיים על הסל
פילי נראית הרבה יותר מחורבן מהפעם האחרונה שראיתי אותם, לפני שבועיים בערך.
סימונס מחריב אותם.
תוקע את כל התנועה והזרימה בהתקפה, ועל זה פילי חיה.
שימו לב שהוא לא זז כשהוא בלי הכדור.
וכשאיתו הוא גם סטטי ושבלוני.
אכלו אותה חזק ב"תהליך".
לא מהווה איום התקפי בגלל שהוא לא זורק עם לא מדובר בליי-אפ, מאוד בעייתי
כל הקונספציה שלהם סביבו כרכז דפוקה.
קבוצה מפגרת שמעניין אותה רק הייפ ולא להגיע להישגים
הוא יזוז מעמדת הרכז כשפולץ יחזור לא ?
משחקים כמעט רבע ועוד לא ניזרקה אף זריקה מה-3…
הניקס עם קבוצה סימפטית מאוד. משחקים יפה
עכבשיו מקדרמוט ניכנס ואולי ישתנה משהו
נהדר גיא!
אני מהמר על פילי, בוסטון, אוקלהומה (לצרכי ניחוס), גולדן סטייט (לצרכי ניחוס).
שים פלפל שום בצל וחמסה חמסה חמסה.
גיא ,הפריוו שלך כמו וויסקי מיושן טוב טוב,תודה עם חיוך ,הלבלב לברונית,הולך להידרס היום
קנטר נותן אחלה עונה עד עכשיו לאחר שיצא מצילו של ווסטברוק
עוד אחד שרוכב על הגל …
קאנטר עשה באוקי סי את מה שהוא עושה בניו יורק ללא שום הבדל,בעצם עם הבדל אחד קטן,הוא פותח בניקס ומשחק יותר ….אין קשר לראס
רוצה לומר משפיע יותר על המשחק
לא ברור לי איך לא רואים שעם מקונל הכל זז יותר מהר ויותר חופשי ומספק לפילי יותר הזדמנויות לקלעים שלהם.
או שלא אכפת להם והם פשוט מעדיפים לנפח את ההייפ סביב "סימונס הרכז הגאון".
http://www.bilasport.pw/p/nba11.html
ניקס
ניקס – פילי מתחיל להתחמם על אמת.
לאדשך – אני מסכים חלקית אתך אבל ראית עכשיו? סימונס הוא 2.10 ויכול לקלוע תחת הסל
אז יש לו בפוטנציאל לגרד את מאג'יק…
מנחם, הבעיה שהוא זורק רק משם. ההגנה קולטת את זה ולוקחת ממנו שתי מטר שיזרוק (והוא מסרב).
ברור שהוא פוטנציאל ענק אבל הוא חייב לאיים מבחוץ
ורק תחת הסל.
והכל דרכו ככ איטי ושבלוני.
אני חופר על זה מתחילת העונה. כבר נמאסתי אפילו על עצמי
אמביד פגש היום את היחיד בליגה שיותר חזק בפקה פקה ממנו.
בינתיים התורכי לא מתכופף
10+
https://www.youtube.com/watch?v=fy1S5FtDgXI
אמביד גדול ב פקה פקה על דראמונד ווויטסייד.
קנטר נותן בפקה פקה לארדואן.
יחי ההבדל הקטן
תודה רבה על הפריוויו!
הווריורס לדעתי ינקמו בקליבלנד על ההפסד מהכריסמס של שנה שעבאה.
ביוסטון א-מוטה עדיין בחוץ, ופול וקאפלה, כפי שגיא ציין, בספק. רוב הדיווחים הלא-רשמים הם כי פול בוודאות לא ישחק.
עכשיו בואו נבדוק – האם מורי עשה לאחרונה החתמה לעיבוי הסגל? בוא נבדוק.. הממ.. לא.
האם דאנתוני יחליט לתת יותר דקות לשחקני קצה הספסל? בוא נבדוק..ההממ.. לא משנה, כי בובי בראון/בריאנט וובר/דמיטריוס ג׳קסון/ז׳ו צ׳י בקושי ברמה של ג׳ ליג, ולא מהם תגיע הישועה.
לפיכך, הניצחון הלילה יהיה כמעט בוודאות של אוקלהומה. אם הסגל הקצר והפצוע הפסיד בבית לפאקינג קליפרס!! (ההפסד ללייקרס המשתפרים עוד מובן בעיני), אז בטח שבצ׳ספיק ארינה מול הרעמים בהרכב מלא (וכושר טוב!) אין לקבוצה צ׳אנס.
אם דאנטוני יתאמץ אולי גם הזקן יפצע. במיוחד אם הוא יהיה על הפרקט יותר מ 35 דקות…
יופי של ניחוס!
אני איתך עם הכל. לרוקטס אין הרבה סיכוי היום במצבם. השאלה היא אם ד׳אנתוני יתן הפעם לשחקני הספסל לשחק קצת כדי להשתפשף ולתת לחמישייה לנוח.
גרמין אוניל ייכנס לHOF לדעתכם?
אחלה פריוויו
כל פלוץ נכנס לHOF ,אוניל זאת כבר הגזמה
אני מאוד מקווה שפולץ יביא אתו איזו בשורה לפילי
ממש לא לדעתי.
בכל מקרה הם התכוונו לשים את הכדור בלעדית בידיים של סימונס השנה.
יש לינק לפילי – ניקס?
http://www.buffstream.com/watch/nba.php
👍🏻
אחלה לינק:
https://goodgame.ru/channel/DiIVIiCH/
כל נפילה של אמביד זה התקף לב, ואני אפילו לא אוהד שלהם
מה הוא חשב שהוא עושה גק?
שתי הקבוצות משחקות את הכדורסל הטוב הישן: הסנטר במרכז העניינים. מלחמה אמיתית בצבע. פוינט גארדים פחות חשובים
אני כל הזמן במשחק אבל צריך להתחיל לחשוב על מעורב למחר
אמביד שברירי….אני נותן לו 3-4 שנים טובות של קריירה עם מנוחות בין משחקים
כל כך הרבה כישרון, יש לאמביד.
אני רק מקווה שהוא אלאג'ואן 2.0 ,
ולא ראלף סמפסון 2.0
קנטר נהדר!
ובכלל משחק מאוד מהנה.
אם אמביד היה משחק מול הבד-בויז המקוריים היו שוברים לו את העצמות תוך 5 דקות.
אפשר להיות טוב בלי להקניט ולתקוע אצבע רטובה באוזן היריב כל מהלך
ממש משחק טוב ומהנה
בלי אמביד אין לפילי מה למכור (כל עוד סימונס לא יפתח קליעה) או שפולץ יחזור ויעשה קסמים
קנטר הופך לכוכב בניקס
קאנטר עם רבע מהסרטים
מה הכוונה?
הבעייה היחידה של פורזינגיס היא שהוא לא ריבאונדר טוב. פשוט אין לו חוש לריבאונד. רק חוש לחסימות.
כל עוד יש אחד עם חוש לריבאונד (קאנטר) ואחר חוש לחסימות (קיי-פי) זאת קומבינציה טובה לקבוצה
הולי שיט (אשך!)
קנטר אוכל הכל!!
אני רוצה להיות סנטה ולהקפיץ כמה מהמעודדות האלה על ברכיי
הקלידו את התגובה כאן…
נסיונות הניחוס שנכתבו כאן קודם לא קשורים למציאות .
ג"ס – קליבלנד : הכל מצביע על כך שקליבלנד תנצח הלילה. הלוחמים פשוט קבוצה אחרת בהיעדר סטף. הם אמנם הצליחו לשמור על רצף ארוך של נצחונות בלעדיו , אבל בהפרשים קטנים . בלי סטף הם לא דורסים – חסר הריווח בהתקפה, ההתקפה לרוב עומדת ומבוססת הרבה יותר על בידודים והאופנסיב רייטינג יורד תלולות בלעדיו. מי שבודק את הקריירה של הטוסטר – את המשחקים הגדולים הוא נתן תמיד עם סטף על המגרש , כול משחק שיר הנקודות ברבע ומשחק מס' 6 המפורסם מול אוקלהומה. בכלל , ג"ס עוד לא ניצחה השנה אף אחת מהגדולות, ולא נראה לי שהיא תעשה את זה מול קליבלנד הלילה , בעיקר אם לברון יבוא במוד הרגיל שלו בתקופה האחרונה.
עם סטף , השחקן המשפיע ביותר בליגה, ג"ס פייבוריטית ברורה לאליפות . זה לא השתנה . אבל הלילה היא תפסיד לדעתי. אשמח להתבדות.
אוקלהומה – יוסטון : בהנחה שקלינט קפלה חוזר , יוסטון תנצח לדעתי . הזקן נח מספר ימים , ויוסטון ניצחה ללא הפסק העונה עוד לפני שפול חזר, כך שהיא תדע לנצח היום גם בלעדיו. OKC לא יציבה , ראס יחזור לשטויות שלו בניסיון להצדיק מול הזקן את ה-MVP שניתן לו, ואוקלהומה תפסיד הלילה.
צ"ל "כולל משחק שיא הנקודות ברבע…"
קנור עושה חיים אצל אמביד. 25 ו-18
קנטר
פריוויו מעולה
ממתין בקוצר רוח למשחק בין הלוחמים לחולמים
לברון – דוראנט יהיה קרב שישאיר הרבה אש על המגרש
פאק האיש שלי שוחט אותנו (אני בעד הניקס)
בייקר בכלל לא שחקן
גם הנקטרינה נראה היום כמו חושחש
כל יום
מקדרמוט ורדיק הופרדו בלידתם
וואלה משחק מצוין עד עכשיו, תענוג
כשאני רואה את רון בייקר על המגרש אני מבים שגם לי עדיין יש סיכוי…
סאריץ' סטרץ 4 מסוג חדש, כזה שלא קולע
משחק אדיר של הגבוהים.
קאנטר מרשים!
החמישיה השניה של הניקס נראית כמו קקי של קקה
דובייייייי חחחחחחח
ניקס פראיירים היום. מחלקים מתנות לכבוד החג
איזה אסיסט יפה לרדיק…
תיקון, החמישיה השניה של הניקס נראית כמו משפחת קקיביץ' בטיול בפארק
בכלל המשחק הזה נראה כמו פארודיה לכבוד חג המולד
1+
איך אני אוהב שקיבעון של מאמנים על הרכבים ספציפיים בדקות ספציפיות מתפוצץ להם בפרצוף.
תופעה כלכך מטומטמת שלא חושב שראיתי מחוץ ל NBA
אם אני כותב מה אמביד מזכיר עם כל השעות שהוא על הגב סוגרים לנו את האתר
קאנטר עם מגנטים לגומי בידיים
נראה שהניקס בחרו את היום הלא נכון להפסיק להריח דבק
יש שואו במסג. ואיזה מסירה ככשיו!
אמביד גמור. לא רק למשחק.
מי הפיל את הסבון שם כשהתורכי בסביבה?!
אחד המשחקים המהנים ביותר לאחרונה!
סקאקא לפורזינגיס!
89-89, חי חי חי
ברט בראון יא נעל
מאמן מקובע מהתחת
אמן יפסידו
השופטים שומרים את אמביד בצמר גפן
סימונס אמנם לא קולע מרחוק אבל מטווח 0.01 אינצ' הוא מדהים
מנחם אתה קולט את התנועה המוגבלת של אמביד?
ברור שהוא משחק פצוע
שוב
איזה גבר קנטר!
100+
כוסאימו של מקונל. היה חייב לתת הצגה כשאני צופה.
בראון יא נעל, תוריד אותו מייד לספסל, זה לא בסכמות
זהו אחד המשחקים המהנים ביותר לאחרונה!
לגמרי מה שגיא כתב בפריוויו. פורזינגיס עם המיד ריינג' הארור הזה
רידיק הבנזונה. איזה רוצח הוא
הצעת חוק: קריאה בשידור לעשיית 'האק' תיחשב כהסתה
פילי בדרך לשומקום. אמביד גמור פיזית וסימונס עגלה עם 3 גלגלים
לא מסכים אתך
אתה מודע לזה שהוא עם 17 נק' למשחק?
שמעו אותך שניהם, וגמרו את המשחק
קנטר חיה
הניקס הרגו אותי עם הרקדניות
מקונל מציל לפילי את המשחק
איך סאריץ' עושה סדום ועמורה ללי ועוד הולך לקו??
אני לא רואה שאמביד גמור
לא שמתי לב לזה
מי שחושב שאמביד גמור צריך טיפות לעיניים
גמור, מחוסל, לא שחקן כדורסל.
אין מצב שהוא משחק יותר מ50 משחקים העונה
זהו. השלשה של אמביד ניצחה את המשחק (ואז איבוד הכדור)
100%
מה אמרתי פארודיה?
לא להאמין
כדורסל חרא… בפרט פילי. איבודי כדור של ליגה למקומות עבודה
מצטער, לא מסכים. חלק מהמשחק.
נראה גמור
נראה זבל אורגני מהתחתית של הפח
100+
חחח… מצטער אחי
ימונס כמעט הפסיד (איבוד כדור מטומטם) ואז סימונס ניצח.
כיף של משחק להתחיל את היום (אבל ל'מעורב' הצלחתי לכתוב רק 7 שורותI)
ו. איבוד כדור של הלטבי גומר את המשחק
איבוד זוועתי
דבר אחד שלביזלי אין, וגם לא היה לו במיאמי, זה שכל
לקחת לי את המילים מהפה
100+
פורזינגיס שוב משחק כאילו הוא במחזור
ביזלי הוא חור בהתקפה.
וואללה….לא ניגמר
קאנטר מחטיא ליי אפ שהכלבה שלי קלעה אתמול שלוש רצוף
פילי מתעקשים להפסיד
https://www.youtube.com/watch?v=K157Dq0P530
אם הניקס לוקחים את זה סנטה קלאוס מתאסלם
פורזינגיס נופל מכל נשיפה או שאלה פלופים?
איזה סיום מבולגן. מה כל כך קשה לקלוע עונשין?
אם הניקס היו משחקים כמו חרא מוצק היום ולא שלשול נוזלי זה היה מספיק לניצחון.
פילי הצליחה בשיניים להיות קצת פחות גרועה.
מקונל הציל אותה מעצמה.
המשחק הזה נראה כמו ציור של פיקסו שג'יראפה עם דיזנטריה התעלפה עליו יומיים
קרעת את הגננת
הניקס מוציאים ממני את כל הטוב.
תקרא לזה חוקן.
לא לשכוח שהניקס ללא טים הרדאוויי
נכון
היה צריך להיגמר כבר לפני רבע שעה
היה צריך לשרוק לסיום במחצית. בטח לא לשדר דבר כזה בשעות שילדים ערים
אמביד מדד +25 מרשים ביותר
לברון הבא לא נצפה במשחק הזה.
אבל ראינו את חאקים אולאג'ואן הבא: אנס קאנטר לפי המשחק היום
ואת סטיב נאש לעניים
נותר רק להיפטר מהנוכחי ואנחנו על הסוס
השחקן הכי טוב בעולם ומוקד העניין כבר עשור – למה להיפטר ממנו? ממילא לא נראה שזה יקרה לו כ"כ מהר.
הגעתי באיחור….. (פאקינג 50 דקות נסיעה בסיבובים עד שהקטן נרדם)
רק תודה על הפרוויו והתמונות ההורסות 🙂
איזה משחק פורימי היה לנו
אם אני אוהד של פילי אני מקפיא את עצמי ומתעורר בעוד שני עשורים
אני אוהד של הניקס יותר משלושה עשורים. תאמין לי שהשיטה שלך לא עובדת.
אבל אם היו שואלים אותך בתחילת אוקטובר שהניקס יהיו במאזן חיובי לא היית מאמין לזה.
במאזן חיובי *בכריסמס
אין שום דבר חיובי על הניקס שאני אאמין לו
הפרדוקס של הניקס מנצח כל פרדוקס של מסע בזמן.
גם אם היית חוזר אחורה 30 שנה ומייבם את סבתא שלך – עדיין הניקס היו מסריחים
גם אם הייתי חוזר 120 שנים לאחור ומשכנע את נייסמית שהכי טוב לשחק עם אבוקדו וסלים של שופרסל עדיין הניקס היו בוחרים את הרקובים
אני הולך להקיא את המשחק הזה כדי שיהיה לי מקום למשחק הבא
http://nbatv.pw/nba/nba-3.php
לברונית מתחת לאוטובוס,השטן מול הטובים ,פוףפוף
פילי פשוט קבוצה אחרת עם אמביד ורדיק.
סימונס עדיין לא שם, לפחות לפי המשחק הזה, ולפילי חסר גארד יוצר (פולץ').
הניקס, מלבד קנטר וקצת לי, לא ממש הופיעו היום. ביזלי עם הוא קולע 2-3 זריקות והמשחק יכל ללכת לכיוון ההפוך. ההתעקשות של הורנסק על הרכבים מסוימים אולי עלתהלו במשחק.
מקקונל ניצח לפילי את המשחק.
חייב להוביל את הכדור גם בחלק מהזמן שסימונס על המגרש.
ישנה בעיה אחת, שאז מקונל לא מאיים על הסל עם הקליעה שהוא מוביל כדור וסימונס בכלל לא איום מבחוץ
הם קנו חתול בשק והם נחושים להפוך אותו לכלב
מסכים שעדיין יש למקקונל דרך עם הקליעה, אבל הוא השתפר משלוש ומצוין בבחירת הזריקות.
אם הליגה גם ככה לטובת קבוצות מהשוק הגדול, שתעשה ג'סטה ותחוקק חוק שיוריד את דנג ונואה מתקרת השכר.
אם חס וחלילה הניקס יהיו פעם אשכרה טובים, זה כאילו מישהו בא וקשר את המוזה שלי לארבעה סוסים חולי כלבת שכח אחד רוצה לרוץ לארץ אחרת
תודה רבה גיא. מעולה!!
יש לי תחושה שהרוקים של הקבוצות יהיו פקטור משמעותי הרבה יותר משנדמה. ג'ורדן בל לניקוי הצבע (בעיקר) בצד האחד ובצד השני ג'ף גרין נראה לי קצת יותר מידי זמן לראדר מבחן בשבילו כי פיזית הוא לגמרי שם.
*מתחת
*מתחת לראדר
ג'ף גרין לא רוקי
יס. טעות שלי חשבתי עליו ועל אוסמן או איך שלא קורים לו שנכנס לעניינים במשחקים האחרונים. כמובן שגם גרין לגמרי שם. לא שאני מצפה שהוא יתפוצץ אבל יהיה פקטור משמעותי יותר מהצפוי. (למרות שכן טעיתי כי הוא לא רוקי אבל שיהיה, נמשיך לחיות עם זה)
גרין שחקן מאוד רב גוני שהלך ודעך ככל שנמשכה הקריירה שלו. דווקא מדובר בשחקן יחסית גבוה שעושה הכל בצורה ממוצעת
והשאלה ב-ה' הידיעה מהמשחק המוקדם-
איך קורט ראמביס שומר על אותן 17 שיערות ראשו במשך 3 עשורים?
מכיר את זה שאם מעצבנים אותך אתה מורט שיערות?
אז הוא מעצבן אחרים. כנראה שזה עובד הפוך
http://www.genti.stream/hd2.php
רק עכשיו אני שם לב לדמיון המדהים בין ג'ף ואן גנדי ואבי אטינגר!
יחס ההימורים בוגאס, גולדן 64% קליבלנד 36%
אני חושב שזה חמישים חמישים, במיוחד ללא קרי
בית במקרה הזה שווה לדעתי בין 20 ל25%
אלה המספרים שהם נותנים
קלדרון, קראודר וסמית' הם לא שחקני חמישיה פותחת בקבוצת NBA, בטח לא באלופת המזרח. שוב הקאבס עולים בהרכב ההיתולי
קראודר של שנה שעברה לגמרי שחקן חמישייה של קבוצת צמרת.
השנה קצת פחות אבל עדיין מעולה הגנתית.
הכל תלוי במצב רוח של לברון , אני חותם על בן 10 ל-20 הפרש לקאבלירס.
יש למישהו לינק למשחק של גולדן נגד הקאבס?
ניסיתי לשלוח אבל זה לא נותן…
הלינק של יואל למעלה מעולה
http://nbatv.pw/nba/nba-3.php
לברון נתן הרגע כיף לעומרי, זה רגע שצריך להיכנס לערוץ גולד.
רק שקאר יכניס אותו עכשיו לשחק
מי אומר שאמביד גמור הוא לא בכושר כן
בל מתרגש מהמעמד,מבין אותו
כנראה שאנחנו בקטע של משחקים מפוזרים הערב, לפחות לפי הפתיחה…
או מפוזר או שישנה התרגשות והולך להיות משחק חזק
קשה לי להאמין שיש התרגשות במשחק כזה לאחר שהם נפגשו בשלושה גמרים רצופים, מבחינתם זה רק הפרומו (פרט לג'ורדן בל)
הולך להיות פיצוץ בין לברונית וגרין,גרין הזה ……. פה מרגליות יש לו
קליי כבר עם יותר שלשות מבכל המשחק הקודם
גולדן סטייט פתחו מבולבלים וקליבלנד לא ממש ניצלו את זה
מתי ג'יי אר קלע את השלשה האחרונה שלו? הקסךנעלם
קאנטר 22 רב'!!!! הולי מולי
התגובה בשעה 22:22.
מצחיק.
שתי קבוצות ממוצעות ללא סנטר וללא פוינט רציני.
אין שופט בעולם שייתן טכנית 2 לדוראנט.
RIGGED
יאללללללה בלאגנים
שימו לב לרגשי הנחיתות של דורנט במזל השופטים לא מרחיקים אותו
חלאס גולדן… חבורה של בכיינים
חוצפן אתה. עד עכשיו יש שיפוט מביש . לא הייתי כותב את זה לולא הקישקוש שלך .
דוראנט היה צריך לעוף על טכנית 2, חלאס
JR גמר
JR *מחכה ל*גמר
דוראנט חייב לשחק אותה עבריין שהמצלמה עליו
קליבלנד באו לעבוד היום ולא להתעסק במסביב
הגיע זמן השפן הסודי
נשק יום הדין
המאסטר-שף האולטימטיבי
אב-כל-סלט
הסלייסר-אקסטרא-אורדינר
קווין לאב תמיד פותח משחקים טוב בקליבלנד, השאלה מה יקרה במהלך 3 הרבעים הבאים
הוכחה לבן הממזר שהשיפוט בליגה מכור (שלא נתנו לדוראנט את הטכנית השניה).
דריימונד גרין שחקן מצוין, באמת. אבל boy oh boy, כמה שהוא מטורלל. ברגים חסרים לו לא 1, לא 2, לא 3 . . .
אחרי שעשו לו הורדת זקיף בזריקה לשלוש והשופטים לא שרקו ?
נניח שזה נכון – זה פוטר אותו מטכנית?
לא. סתם שופטים פחדנים שלא ירחיקו את הקאפקייק
לא. סתם שופטים פחדנים שלא "יהרסו" משחק ברבע ראשון בהחלטת שיפוט.
לא היה שם כלום ולא הייתה סיבה לתת לו טכנית. זה שבכלל נתנו לו טכנית קודם על כלום זה בכלל בזיון.
השנאה פשוט צובעת לך את העולם בצבעים ה"נכונים"
לא היה שם כלום ? יש לך בכלל עיניים ? העיפו אותו לארץ ב-2 ידיים . אתה לא מסתכל בהילוכים חוזרים.
בטכנית שעגל רצה שיתנו לדוראנט כי קלדרון החליט לנסות לשכנע את השופט להרחיק אותו.
זה תגובה לעגל.
תתמקד קצת.
תתמקד אתה. הטכנית הראשונה היתה אחרי שהוא לא קיבל שריקה בעבירה ברורה עליו.
תתמקד במה שאני אומר ולמי
צודק, לא היה צריך להיות טכני (אבל זה היה מאוד קרוב).
אני נגד בכיינות משני הצדדים על השיפוט ולכן כתבתי לבן הממזר.
"שונא"? התחלת כמו אח שלך?
אני הייתי ראשון במקרה של השימוש במילה הזאת בקונטקסט הזה
אולי זה חוסר עניין בעונה הרגילה, אבל אני לא בטוח, יש תחושה שמשהו חורק אצל ג"ס, מין אי שקט. אני חושב שזה קשור בדוראנט שעם כמו שהוא מציג כדורסל מצוין, הוא עסוק השטויות ונהיה די בלתי נסבל.
אסור לקליבלנד לתת לג"ס את המשחק מעבר הזה, זה נקודות קלות בשבילג"ס ומומנטום חשוב
הטוסטר הגיע היום לעבודה. השאלה אם זה יספיק.
לכספי אסור להחמיץ כאלה
לברון שומר על כספי…
נח בהגנה/מפחד לשמור על דוראנט
עדיין, תמונות טובות לקליפים של ערוץ חמש, ולסוכן שלו
יאללה בלאגן
לברון שולט בקצב והוא רק מתמקד בלהכניס את האחרים למשחק – אופטימיות בקליבלנד
איזה הרכב קצר של גולדן, אפילו שון לא משחק.
אפילו שון?
הוא פצוע כבר הרבה משחקים…
קבלו עדכון משחק, האפליקציה של יהאו עבדה עליי.
קורבר אנדרייטד בתור שוטר. כנראה בגלל התקופה שאנחנו נמצאים בה. אם הוא היה משחקים בניינטיז הוא היה הרבה יותר מוערך.
זה מרגיש לי שהוא איתנו מאז הניינטיז
בטח 2003 כזה התחיל
הוא איתנו בכלל ממופע שנות ה70
הרבה יותר זמן ממה שנדמה לנו
ג'ורדן בל עם הרבה פוטנציאל אבל הוא חייב ידיים טובות יותר
הוא קצת מתרגש היום. כבר נתן משחקים מצויינים השנה.
מי לימד את קורבר לחסום וכמה הוא משלם לשופטים בשביל שלא ישרקו על זה עבירות?
דריימונד גרין
שקט בבקשה
מה עם גרין? החסידות שלו? 90 אחוז חוקיות
עכשיו בשביל הקטע אני הולך להתמקד בגרין כל המשחק ולספור לו חסימות חוקיות אל מול לא חוקיות. דווקא מאז ימי בוגוט אני חושב שנרגעו שם עם החסימות הלא חוקיות.
תבלה,
גם בימי בוגוט 90 מהחסימות היו חוקיות
שריקה הזויה
כרגיל כשהספסל של הקאבס פוגש את הווריורס הוא עושה במכנסים (ולהיפך)
איזו שריקה רעה לפאול על וויד
חייבים לעשות סוף לשריקות האלו שהמתקיף קופץ לתוך המגן
כשהמגן קופץ באוויר בצורה לא וורטיקלית הוא נתון לחסדי המתקיף. ווייד עשה מה שכל ווטרן היה עושה וניצל את הטיפשות של ווסט. כאילו אתם חיים בעולם מקביל של "איך הייתי רוצה שכדורסל ישפט" לבין "איך כדורסל צריך להישפט".
בהילוך החוזר פשוט ראו שלא היה מגע בכלל. וויד עשה מה שתמיד עושים והשופטים קנו את זה
מה??? איזה הילוך חוזר אתה ראית? היה מגע ברור מהמרפק לאורך כל הצד. אלא אם אנחנו מדברים על מהלך אחר.
שהגולדנים האלו יפסיקו לקפוץ מכל פאמפ פייק
מה שמדהים זאת לא השריקה אלא החכמה והנסיון של וויד שאם אחוזים לא טובים ל3 ו 1.2 טיקים בשעון מצליח להקפיץ ככה את ווסט ולהוציא את השריקה
פמפר נהדר
על פי החוקים מה שהיה שם לא היה פאול
אפילו דרק שארפ לא קיבל כאלה מופרחות
עכשיו השופטים יראו בהילוך החוזר שהם יצאו מפגרים
אולי אם הם כבר בודקים שיבטלו את השריקה (אין סיכוי) – פשוט תתחיל חשבונאות ושריקות יותר גרועות
וואו איזו שריקה מקושקשת.
לילה טוב. שריקה מטומטמת.
מה יותר גרוע משריקה רעה? שריקה רעה עם ריויוו
רמה בינונית מינוס, די מאכזב
קלטתם את התגלית בשידור? שופטים היו מתייעצים עם השדרים לפני עידן הריפליי ריוויו
גולדן לא עושה פלייאוף
יורדים ליגה
רמה סופר נמוכה
משחק סקראפי
גרין כנראה השחקן האוברייטרד בליגה מגן מצויין כן אבל הוא לא יכול לסחוב קבוצה התקפית יוסטון הייתה מפרקת את שני הקבוצות האלה היום ב20
בדרך לטריפל דאבל, הוא עושה קצת הכל על המגרש.
הוא אף פעם לא היה סקורר או פליימקר
נו הוא נהנה עד עכשיו משני עילויים התקפיים ועוד צלף כמו קליי אתה רואה אותו מוביל קבוצה אחרת, הוא לא טופ 30, הוא מנצל יותר מכולם את הסיטואציה ואת הפה הענק שלו לעלות אותו
כנראה שהואגם לא יוביל, לפחות לא התקפית, כי מי שיבנה קבוצה יתאים את עצמו ויקיף אותו בקלעים ותנועה
שתלמד לנצח קודם את הקליפרס. אופס.. – שמעתי שהם מנסים לנצח אותם בעירעור .
לא קרה ולא יקרה.
הארדן יעשה במכנסיים בפלייאוף כרגיל
גרין המנוע מאחורי ההתקפה של גולדן סטייט.
משחק טוב, אינטנסיביות גבוהה, הגנות טובות, הרבה איבודים והחטאות. יתיישר בהמשך.
כיף לראות בשעות נוחות בארץ הקודש. אבל מי שעושה משחק בצהריים גורם למשחק בינוני ומטה. אלה לא שעות לשחק כדורסל .
איזה שטויות, היו מלא משחקים טובים בשעות הצהריים לאורך השנים.
האמריקאים עשו סטטיסטיקה שבמשחקי צהריים יש בעיה. אז תבדוק לפני שאתה מגיב לא לעניין . אגב , גם הניקס מול פילי קודם היה משחק צהריים חיוור מאוד.
למה הריבאונד והמסירה של כספי לדוראנט לא נספרת בלפחות ריבאונד או לפחות אסיסט בסטטיסטיקה?
גם קליי לא כוכב, הוא שחקן מצויין וקלע ומגן מדהים אבל חסר לו כל כך הרבה יסודות, הוא מושלם ליד קרי אבל הוא לא יכול להוביל קבוצה או ליצור לעצמו
גם דוראנט והרי לא משהו. בכלל קבוצה שלמה של שחקנים שאף אחד מהם לא במאה הכי טובים בליגה
דוראהט וקרי כוכבי על, קליי וגרין לא בדיוק, איזה קבוצה בדיוק גרין יכול להוביל שהגנה מתמקדת בו, תבדוק את האחוזים שלו בקטצאנדשוט לעומת יצירה לעצמו, תבדוק כמה קליי יוצר לעצמו הוא לא מסוגל להוריד כדור לרצפה, שחקן מצויין D3 הטוב בליגה ובהחלט השחקן עם האופי הטוב בליגה אבל כוכב ממש לא
כנראה אתה לא רואה את המשחקים כי קרי לא משחק וקליי עדיין מצליח להנות מהחופש שהוא מאפשר לו
קרי פצוע, מדבר בכללי תבדוק את הנצוני קליעות של קליי וכמה הוא יוצר לעצמו, אחיך לפחות משתמש בנתונים לטענות שלו
נתונים זה מה שאתה צריך, אתה לא מסוגל לצפות בשחקן משחק ולראות מה הוא מביא לשולחן?
ר'גי הוביל קבוצה אז איך אתה מסוגל להגיע למסקנה שקליי לא יכול?
אם אתה לא מבין את ההבדלים משנות ה90 במשחק ובדרישות וסט היכולות שצריך מכוכב היום זה לא אני יכול להסביר לך, אין לי מה להמשיך את הדיון בנושא הזה
אם אתה מסתכל על סט היכולות של קליי ולא מסוגל להבין איך לשחק איתו כאופציה ראשונה בהתקפה והמוביל של קבוצה אז אני לא יכול להסביר לך את זה.
וויד מלך הבלופים והפלופים
מה קרה לג'וואל מגי? נזרק לגמרי מהרוטציה?
משחק מול גבוהים איטיים בלבד
לברון לא משחק הגנה בכלל
זה בשביל שיוכל להיות כמעט 40 דקות של התקפה במגרש. בינתיים זה משתלם להם (כבר כמה שנים)
שופטים חלשים
בל ומקאו (וגם בספי) חייבים לנצל את ההתמקדות בדוראנט ותומפסון ופשוט לחתוך לכיוון הסל
דוראנט עושה הכל, רמה אחת מעל. לברון מצויין אבל לא שומר
לברון תמיד על השחקן הכי איטי של גולדן סטייט כדי לא לרוץ יותר מדי או להשקיע.
גרין וקראודר מנסים לעייף את דוראנט אבל זה לא מספיק טוב.
דוראנט עם 2 איבודים על אסיסט אחד ו-50 אחוז מהשדה, מה מצוין? ולברון חלש ממש
הוא עם דאבלטים כל המשחק, כולם פנויים בזכותו. עובד בהגנה ובריבאונד וזז הרבה בהתקפה. לברון התעייף בסוף המחצית. ניחוש שלי – ייפול מהרגליים ברבע ה-4
משחק מעולה
קליבלנד בלי לברון תוקף את הסל לא מספיק טובים לנצח.
לברון חייב לחזור לרכז ולתקוף את הסל.
האמריקאים כאלה מלאכותיים . נמאס עם הנשיקות האלה של כל זוג שהמצלמה עליו.
אתה מבין שזה KISSCAM…
Slapcam הרבה יותר מעניין. חבל שאף אחד לא מאמץ את זה עדיין.
ענק!!!
רק להיזכר איך בלאט הגיע עד לגמר ול-6 משחקים בחמישיה עם דלבדובה, סמית', טריסטן ומוזגוב. לא ייאמן
לא זכור לי שבלאט עלה בחמישייה, קואוץ' לברון בחיים לא היה מעלה את היהודי החיוור הזה בחמישייה
🙂
שתי עבירות תוקף של לברון בשתי התקפות רצופות אפס שריקות נגדו ועבירה מומצאת שנשרקת לדוראנט
חחחחח
עכשיו ראיתי הכל. שריקה למשיכה בnba
עבירה ברורה על לברון בבלוק של גרין. אבל תמשיכו להתבכיין
נה, תמשיך להתבכיין בעצמך צריך איזון
בטח . גרין גם דפק את אמא של לברון . תמשיך עם מציאות מדומה.
היאידה של קראודר ביכולת רק מוכיחה איזה מאמן ענק סטיבנס וכמה הוא מוציא מהשחקנים
קראודר היה די זבלה כבר שנה שעברה. תשאל את אוהדי בוסטון
הוא ירד בהגנה עונה שעברה אבל הוא עדיין נחשב לחוזה מדהים עכשיו סביר, אני באמת ובתמים מתחיל להאמין בטענה של דדי ביוסטון שהיא יכולה לקחת סדרה נגד הלוחמים , עדין הסיכוי לטובת הלוחמים, אבל זה יהיה הרבה יותר קשה
אהה לא הייתי הולך לשם.
עדיין לא הצלחתי להבין מה הangle של דדי אבל הוא זומם משהו בטוח עם האמירות האלה.
גולדן סטייט עדיין פייבוריטים ברורים מול כל קבוצה. בטח בסדרה.
מה שכן, הם בתקופה לא טובה ובהחלט נראים פחות טוב בהתקפה בלי קרי, די מובן.
חחח . DAY DREAM
לכל מי שמפנטזים על נפילה של ג"ס לפי המשחק הערב – סטיב קר עושה נסיונות עד קצה הספסל . מעלה בחמישיה רוקי שנבחר בעשיריה השלישית ורוקי-שנה-שניה . זה לא יקרה בפלייאוף .
What he said
קליבלנד עם 3 מ-24 ברבע השני אבל רק 2 לגולדן, משחק ברמה נמוכה
ISH, תראה שעניתי לך למעלה.
אבל רמת הבכיינות הזאת על עבירות היא נוראית, איך אתה נהנה מהמשחק?
התגובות של הבכיינות פשוט נוראיות.
אני לא נהנה מהמשחק בגלל שהשופטים שורקים כמו שהם שורקים אז אני מאוורר את זה כאן
כספי הקלע השלישי בכמות הנקודות בגודלן סטייט
רק אומר.
גאווה ישראלית 😂🤣😄
צלם ושלח לוואלה/ערוץ 5
לברון רגוע מאוד עד עכשיו לעומת דוראנט שממש על הגבול של לכפות את עצמו על המשחק
לא רק שהוא רגוע
הוא חטף כמה בלוקים וגרין, בל ודוראנט מאוד מקשים עליו.
והכי גרוע הוא שהוא לא שומר בהגנה.
שים לב שהוא בהגנה לוקח את השחקן שאפשר "לנוח" עליו כדי שיוכל לעזור וריבאונד.
טרם הגיע למצב שהוא לוקח פרוייקט שחקן מהקבוצה היריבה
הרבה אמוציות. מעט כדורסל.
מישהו יכול לומר על כמה עומד ה PACE ?
מעל 100
משחק חלש, אבל מדהים באמת איך כל משחק של גולדן סטייט שהולך טיפה צמוד כל התגובות של האוהדים שלהם הם כמה השופטים דופקים אותם. פשוט מביך
אני רואה שני צדדים שמעלים טענות שיפוטיות ענייניות..
היו שריקות גרועות לשני הצדדים אבל קליבלנד עשו כמה מהלכים מוזרים במחצית הראשונה ומשחקים מאוד קשוח.
לא ממש חשוב מה השופטים עושים כרגע כדי לשמור על המשחק צמוד העיקר שבשנייה האחרונה כאשר ג’פרסון דורך על הרגל של דוראנט שישרקו לעבירה.
מגוכח, ואחרי זה עוד מאשימים את הארדן שהוא מקופח באופן שוטף כל העונה ויש לו יחס שונה לגמרי מהשפוטים. דוראנט כבר משחק שני רצוף שהוא ניצל מעבירות ברורות, אם זה הברכית לביצים במשחק הקודם, ואם זה הטכניות הפעם
מסכים עם הבן של, כל התלונות על השיפוט היו לעניין משני הצדדים
חוץ מהפנטזיות של ברוך על דוראנט
בוואלה מחר:
כספי קוטל הענקיות במשחק גרדיוזי נוסף
גרנדיוזי***
קליבלנד עדיין במשחק כי ההתקפה של ג"ס פשוט ב-2 רמות מתחת לרגיל כשסטף לא על המגרש לרווח .
לעומת זאת ג"ס מעלה את רמת ההגנה , כי היא יודעת שבהיעדרו של סטף היא לא יכולה לנצח בזכות ההתקפה .
כן אבל זה צפוי
סטף הוא שחקן ההתקפה הכי טוב בהיסטוריה
ואני לא חושב שגודלן סטייט טובים יותר בהגנה רק בגלל החלטה או רגש, פשוט השלישיה גרין דוראנט ובל זו שלישיית הגנה ורסטילית מאוד ועוד הם מעלים את איגי ביחד עם שלושתם וזה בכלל מטורף.
מחליפים על כל חסימה ואין שום מאצ’אפ שטוב לקליבלנד.
עילוי התקפי כן, אבל הוא לא השחקן התקפה הכי טוב בליגה השנה אפילו זה שייך להארדן.
לא, הארדן לא שחקן התקפה יותר טוב מסטף.
משחק הבידודים שלו לא עובד בפלייאוף או מול קבוצות גדולות.
כל הכבוד הארדן שהוא יודע לעבור שחקנים גבוהים ואיטיים אחרי פיק אנד רול ואז למשוך עבירה אבל זה לא כל מה שיש בהתקפה.
הארדן לא זז בלי הכדור ולא מהווה איום שצריך לשמור מהחצי אפילו כשהוא בלי כדור.
הארדן משחק בשיטה שמנפחת לו את הסטטיסטיקה.
הארדן קולע ב36 אחוז מהשלוש בקריירה ו33 אחוזים בפלייאוף, מביך בכלל לעשות את ההשוואה לקארי.
1000 +
אתה לי בעולם מציאותי? איזה שחקנים בדיוק היו ליד הארדן, היום אין חיפבילה שלימה יותר ממנו התקפית, הוא עושה הכל ברמה הכי גבוהה בידודים חדירה שינוי כיוון מסירה סטפ בק ב40 אחוז מ3, אומן פיקאנדרול שינוי מקצבים, היום אין דרך ממשית להגן עליו . להארדן לא היה את השחקנים שיסחבו שההתקפה נתקעת לגבי פלייאוף תבדוק בבקשה את קרי הMVP הבלתי מעורער ב2016 או ב2015 ותופתע.
לגבי תנועה ללא כדור זה תלוי בשיטת משחק ואיך אתה ממקסם אותה לשחקן שלך יש כמה דרכים לשחק כדורסל ואחוזי היעילות של יוסטון מוכיחים את זה.
לברון לא עוזר בריבאונד וגם האסיסטים לא שם. נקווה שישתפר במחצית השנייה אחרת זה גולדן קללל
חוץ מקליי ויאנג , אין קלעי שלשות בקבוצה ויאנג בינתיים זורק אבטיחים.
אהממ דוראנט?
TT בממוצע שנתי של 4.4 נק' 4.8 ריב'
אחת העקיצות
גם בממוצעים כפולים זאת אחת העקיצות
קליבלנד לא משתמשים בו כי הם החליטו ללכת על קצב גבוה שישפר את הסטטיסטיקה של הכוכבים ותומפסון פחות מתאים לקצב גבוה, אבל הוא שחקן שכל קבוצה צריכה, קליבלנד לא ינצחו את גולדן סטייט או יוסטון עם הסגנון משחק המהיר והמפתח לכך הוא טריסטן.
המלחמה שלו על ריבאונד ההתקפה היא יקרה מפז עבור קבוצות שמחפשות סקור נמוך ולהאט את הקצב.
לינק מישהו?
http://nbatv.pw/nba/nba-3.php
תודה לממזר הקדושֱ
אנטי קלימקס
לשתי הקבוצות נמאס לפגוש אחת את השניה ובצדק
הליגה צריכה יריבות חדשה
+1
המשחק התעלה לרמה נמוכה.
שעמומון
בסוף ג"ס תנצח בהפרש קטן
לינק איכותי לגולדן קליבלנד (אלו שלמעלה פחות עובדים לי) תודה!
דוראנט מדהים אני פשוט חולה על בל
מי שרואה את ההגנה של ג"ס היום , מבין מהר מאוד מה יקרה בהמשך השנה כשסטף יחזור.
מפחיד
מקאו האח האבוד של גריינג'ר
דוראנט מוביל את הnba בחסימות. מדהים
השאלה מתי לברון יחליט שבה לו לקלוע קצת ולא רק למסור
תודה ממזר
בל מרשים מאוד!
מביך ששיקגו ויתרו על שחקן שמסוגל להגן על שלוש כניסות של לברון ג’יימס לבדו.
לא חושב שראיתי שחקן אחד בליגה שעומד כנגד הצעד וחצי הזה של לברון ג’יימס עם הדחיפה ומצליח למנוע ממנו להגיע לסל.
תראו לי עוד שחקן אחד בליגה שעשה מהלכי הגנה כאלה על לברון העונה, צפיתי ברוב המשחקים של קליבלנד ולברון מגיע לסל מתי שבא לו ובל מצליח להאט אותו, זה פשוט בלתי נתפס.
עד כה קליבלנד עם 28.8% מהשדה
גולדן עם 45.1%
מקאובשני תרגילים נאים מאד!!!
צעדים!
אם לגרין הייתה יד אפילו בינונית לשלוש– הוא היה מהכוכבים המפחידים של הליגה
אם סטף היה משחק, ואייזיה תומאס היה משחק, היה זה משחק אחד לחלוטין, עם הפרש ק4 לקאבס ברגע זה. ואם היה זה משחק ביתי, ההבפש עתה היה בסביבות 18 לטובת המזרחיים. מקאו עושה לא פחות טוב מסטף. לקאבס אין מחליף לאייזיה
מסט יכול להיות אני לא רואה את איזייה יכול להגן בסדרה כזאת, השנה יתגלה איזה חור עצום הגנתית הוא (הרבה יוצר ממה שחושבים), שלא ישחק ליד שני כלבי שמירה. מנחם מקאו וסטף איך אפשר להשוות?
מקאו לא פחות מסטף?…
אוקי.
אשכרה פאול תוקף נגד דוראנט
רציני מקאו לא פחות טוב מסטף??
מסת׳ לא סטף 😉
קווין לאב עצום היום
לפני דקה הם אמרו שהוא לא בערב קליעה טוב…
הפרשנים מפשלים שם היום.
הוא בערב מטורף.
8 מ-21 זה לא ערב קליעה טוב
5 שלשות ב50% ומעלה זה ערב מעולה.
השחקן המצטיין של הקאבס.
הקפקייק המצטיין משני הצדדים
* לאב המצטיין של הקאבס.
דוראנט המצטיין בשני הצדדים, דרגה אחת מעל כל השאר
קווין לאב הנהנה העיקרי מזה שסטף לא משחק, פחות בעיות בהגנה.
קווין לאב במשחק מצויין
דוראנט מת על כספי. מישהו צריך לספור כמה מנסחים של כספי הגיעו מדוראנט.
בלי קשר, כספי חייב לפתח כדרור אחרת הוא יהיה מוגבל. חייב ליזום עם הכדור. כמו מקו ובל
כספי לא יכול ולא יפתח כדרור בדיוק כמו השחקנים של יוסטון הוא צריך לעשות מה שהוא טוב ויודע, הוא רול פלייר מצויין
מהסלים של כספי…
קליבלנד לא יכולה לשחק בלי פוינט גארד בכלל, זה מגוחך
בגלל שלברון שקט היום
לקליבלנד יש רכז קוראים לו לברון גימס
הכוונה לדקות של המחליפים, וויד וסמית' לא מובילי כדור
הוא סתם שחקן גמור
גולדן סטייט =הקבוצה של סטף. מדובר בקבוצה אחרת לגמרי בלעדיו
ממתי כספי שומר כל כך טוב?
הרגע ההזוי של הערב
מנחם אומר שמקו שקלע 9 נקודות ב40 אחוז מהשדה עושה בדיוק מה שסטף פאקינג קארי היה עושה במשחק היום.
לברון אדיש מאוד אפילו לא מזיע וזה עדיין רק מינוס 4
קליבלנד עם פחות מ 30 אחוז מהשדה רק במינוס 4
איך ווסט בוכה על עבירה ברורה כזאת משגע אותי
עצוב לראות את קליבלנד כשמקאו\בל על המגרש ולהבין שאין להם אפילו צעיר כשרוני מבטיח אחד. ג"ס עוד מתכוננים לעתיד
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
מקאו עושה לא פחות טוב מסטף.
נראה לי שמשהו מקולקל ב Eggnog שלך דוק.
ברוך הבא איגודאלה – כמה מהלכי מומנטום
AI 2.0 אי אפשר לא למות עליו
רק שלא יזרוק מהשלוש יותר.
כשגולדן מובילה 77-78 היא תמיד מנצחת
כמות הדקות של כספי התחילה לרדת במשחקים האחרונים
וזה עוד לפני שקארי חוזר.
באסה.
גריןןןןןןןן
טריפל דאבל גרין
דוראנט קיבל סל קל וזה ממש לא מה שקליבלנד היו צריכים אחרי שדוראנט החטיא כמה ברציפות ברבע השלישי.
התחילה לרדת כשגרין חזר.
דריימונד גרין השחקן האהוב עליי בליגה ב 4 שנים האחרונות.
לא משנה כמה שימי ריגר בשידור או ברוך פה מנסים להמעיט בערכו התרומה שלו לוורירס ב4 שנים האחרונות בכל כך הרבה אספקטים של המשחק עצומה
הוא שחקן הגנה נפלא שוב, אבל זה ליגה ששיכת לשחקני התקפה, אין לו איך ליצור לו או לאחרים מצבים כשהגנה מתמקדת בו ההבדלים עצומים, כל קבוצה אחרת שאין לה כוכבי על הוא שחקן בינוני ממש לא כוכב או איך שמנסים לצייר אותו טופ 10 בליגה.
אם לא היה נותן את השלשות המהירות שנתן (לפחות פעמיים שאני ראיתי) לאחר שלשה של קליבלנד, היינו עכשיו עם יתרון של קליבלנד.
אתה לא יכול לומר שאין לו התקפה. זה שהוא נותן את הבמה לשחקנים האחרים סביבו, ויותר מתרכז בלתת הגנה וכו', לא אומר שהוא לא יודע לעשות התקפה.
אם קארי היה משחק זה היה לפחות 15 לגולדן.
לברון באחד המשחקים החלשים שלו העונ וכנראה גם המשחק הכי גרוע שלו בכריסמס.
אחרי ה-11% מהשלוש משחק קודם
הם על 25% מביך היום
קארי תחזור כבר
גועל נפש
קבוצה עם שלושה סופרסטארים , שחקני על, כולל המגן הכי טוב בליגה, נגד קבוצה של לברון עם קווין לאב שהוא נחות באיכותו מכל אחד אחר משלשת הסופרסטארים ועוד חבורה של שחקני חמישיה שנייה ושלישית.
מדהים.
לא הבנתי למה זה גועל נפש?
ולא הבנתי מה מדהים.
שמח שאתה סובל
אם הצלחתי לשמח מישהו. זה כבר טוב.
שמח בשבילך שישנה קבוצה כל כך לא שייכת לשום דבר שמורכב בליגה הזו עם 4 שחקני על במחמישיה הראשונה ועם חמישיה שנייה על המגרש, עם לפחות 2 מתוך ה4, שגם היא מועמדת ברורה לאליפות.
איזה כיף לך שיש ליגה שהיא לא כוחות.
איזה כיף לאהוד קבוצה שיש לה 100% סיכויי זכיה באליפות.
מרנין ממש.
שמח בשבילך.
כן , ורק לחשוב על כל החוקים שהיא עברה עליהם כדי להגיע למצב הזה.
בהחלט גועל נפש.
יכול להיות שפיספסתי ואמרתי שמשהו כאן לא היה לגיטימי?
אולי, אבל גם אם אמרתי את זה, אני לא חושב ככה.
זה פשוט איכס וזה הכל.
תקרא שוב מה שכתבתי לך קודם.
שמח בשמחתך בעקבות כל מה שציינתי בתגובתי הקודמת.
על אחת כמה וכמה מכיוון שהסגל שנוצר שם הוא לגיטימי.
אז שאני אבין
מה שמגעיל אותך בלוחמים זה שהם כלכך טובים ?
איך זה איכס אם זה נעשה באותם תנאים כמו של שאר 29 הקבוצות ?
זה יכול לעצבן , יכול לשגע ויכול עוד הרבה דברים.
לא מבין איך דבר כזה יכול להגעיל מישהו.
אני יכול להבין את מי שנגעל ספציפית מדוראנט , לא את מי שמשליך את זה על הקבוצה עצמה
ההגנה של הווריירס זה הדבר הכי יפה בליגה
באמת הגנה מדהימה.
ככה לוקחים אליפויות.
זה היה , בשנה שעברה, היתרון הגדול ביותר שהיה להן על הגנת הנפל של קליבלנד.
מה יש לומר? בינתיים אחלה משחקים לקריסטמס
הווריורס לא רוצים לגמור את המשחק הזה
מקווה שבל יקבל דקות עכשיו.
לברון רע מאוד. הסטטיסטיקה עוד לא מראה כמה הוא רע
החזרה של אייזיה הרבה יותר משמעותית מזו של קארי. הוא כבר שיחק משחק ליגת G
לא מאמין שקרי ישחק ב G
היהודון המזדיין הזה והטלפונים הבהולים שלו.
משחק של שתי עלוקות
ההגנה של הווריורס על הפנים
ההגנה של הווריירס זה הדבר הכי יפה בליגה
על הפנים של כל זריקה של קליבלנד. מסכים איתך.
מה אנשים פה באמת במתח ?
כלל כך ברור שהווריורס זה כבר לא זה.
אתה היחיד שבמתח.
אני היחיד שלא.
כל כך ברור שהסיפור הזה גמור.
שחקני הקאבס ניכנסים אל תחת הסל של הווריורס חופשי. אם המשחק היה בקליבלנד כבר היה 20 הפרש
חמישייה מטורפת של גולדן סטייט
אי אפשר לשחק מול החמישייה הזאת
בל עם שתי עצירות
עוד עצירה של לברון (לא יאומן) ואז עצירה של לאב.
קליבלנד צריכים להפסיק להתקיף אותו, מאוד קשה לקלוע מולו.
ודוראנט צריך לסיים את המשחק הזה כבר.
בל השחקן המצטיין של קליבלנד בדקות האחרונות…
טייםאוט מתנה ללוחמים ברור שלברון העיף הרוויו פשוט חרא של דבר
תומפסון נעלם בחצי השני – קליבלנד בעבודה טובה עליו
ושם שלשה
טוסטררררררררר
פאול ברור של דוראנט, שוב אין שריקה
אתה מתכוון לברון מרגיש טיפה מגע ושהכדור בורח לו וישר מעיף את עצמו כאילו פגעה בו משאית ?
שיפוט ביתי מגעיל
קליבלנד ינצחו היום
פאול ברור של דוראנט
ועוד פאול ברור של דוראנט, בכניסה של לברון, על אמצע הזרוע של לברון
שיפוט שערוריה
הראו בשידור חוזר 6 פאולים של דוראנט, ואף אחד לא נישרק
2פאולים של דוראנט על לברון באותו מהלך
ועכשיו שוב השופטים רואים בהילוך החוזר שהם עשו טעות
פאול ברור!!!!!!!!!!!!!!
חחח
ונתנו כדור לגולדן סטייט במקום פאול על לברון
בדיחה
שמע… אם אין שריקה לפאול (והיה פאול) אז הכדור יצא מלברון
כי לפי החוק ברגע שקראו לשריקה של כדור חוץ אי אפשר לשנות לעבירה, והכדור יצא מהידיים של לברון. זה החוק הכי מטומטם של כל הריוויוז האלה. ממש שמים את השופטים במצבים לא אפשריים
ואן גנדי גאון!!!
+1
כן פאול לא פאול ,לברונית מתחת לאוטובוס
השיפוט הרס כל חלקה טובה במשחק
למה, הוא השתיק עכשיו את הנודניק האובססיבי שמתבכיין כל הערב
כבר הישג גדול
שרק ימשיך ככה
לברון נראה תשוש
ודוראנט שחקי הגנה נהדר
חילופי משמרות
יש לי עוד 3 משחקים
מקנאים בך. פה 1 בלילה, כבר מקפלים
שריקה מחרידה שהכריעה את המשחק אבל גם ככה קליבלנד שיחקו חרא, שיהיה
שטויות. נגד הלוזר מהמזרח זה לא ממש משנה.
אבל אפשר כבר לקלוט שנגד הקבוצות הטובות באמת מהמערב זה לא יכול להספיק.
הקבוצה גמורה.
בזה אני מסכים איתך.נגד קליבלנד הוריירס פייבוריטים אבל מול יוסטון וגם אוקלהומה למרות שכרגע בדצמבר זה לא נראה כך סדרות שיוויוניות לחלוטין
אני מבקש לא לבכות על השיפוט
ואן גנדי צודק
ואן גנדי הזה כל כך קרציה. היה פאול ברור
הוא אמר שהיה פאול… אתה לא מבחין בקולות שלהם?
השיפוט ממש מחורבן משהו לא הגיוני
תעודת כבוד נפלאה לגולדן סטייט
שביום קליעה הזוי מהשלוש שלה
בלי השחקן הכי חשוב בליגה בשנים האחרונות שבמו ידיו שינה את צורת המשחק של כל הליגה
עדיין מנצחים את קליבלנד.
הרבה קרדיט לקר.
השחקן שאפילו לא לקח fmvp נגד השאריות של בלאט, בלי קיירי ולאב
שנחנק היסטורית ב-1-3 ולא פגע ממטר
שהיה צריך את דוראנט fmvp כדי לקחת אליפות
שחקן עונה רגילה טוב, אבל איפה הוא ואיפה KD ו-LBJ. לא באותה ליגה
לך תסביר עובדות לאוהדי קבוצות הזויות כגולדן סטייט.
ממה יש להיות מבסוט.
כל הפסד של הקסוצה הזו זה חרפה.
סטף מדהים לגמרי אבל כל מה שכתבת, בסופו של דבר, ב3 גמרים רצופים היה בינוני לכל היותר.
לך תסביר.
אתה איש הזוי אה?
מה כל הכבוד?
מחזיקים שחקן שני הין שווים בליגה.
שחקן ההגנה מסםר אחת בליגה ואול ארואנד מדהים.
קלעי מטורף ושחקן הגנה עילאי שמדורד 12 עד 15 בליגה, קליי תומםסון, שחקן שישי בדמותו של איגי ואתה מתרגש שניצחו בשינים, בבית, קבוצה נחותת סגל ממנה בצורה דרסטית, שקלעה 30% מהשדה?
אתה רציני?
אשרייך.
העיקר שאתה מבסוט ועף על סטיב קר.
😃
בוא לא נגזים, משחק בית של שוויון עד הדקה האחרונה מול קבוצה שחסרה שחקן של 28-30 נק' למשחק.
לא הייתי מתעודד מדי אם הייתי גולדן סטייט, עכשיו יש לקליבלנד את קראודר שישמור על דוראנט ויוריד הרבה מעמסה מלברון בפלייאוף.
שני פאולים של דוראנט כאן ופאול גבולי באיבוד הקודם. בלי קשר, קרואודר עושה עבודה מעולה על דוראנט. קליבלנד שחקו יפה הערב. אפשר לסגור את הפלייאוף במזרח.
שחקו יפה? נלחמו כן, יפה זה לא היה.
מבחין מבחין אבל הוא מדבר על הריפליי כבר שעתיים. הבנו.
גם גולדן וגם קליבלנד מתחת ל100 נקודות
חזרנו ל2015
ניב, אז מה הספירה עם החסימות של גרין בסוף?
חח לא הצלחתי להתעמק בזה באו אלינו חברים. תכלס לא זוכר שראיתי חסימה אחת שלו בהתקפה, חוקית או לא חוקית.
😀
גרין עם טריפל דאבל של גברים אמיתיים.
+100
גס ניצחו את המשחק בהגנה.
צריך להיות חוק שאוסר על מאמן ממורמר לפרשן משחקים של קבוצתו לשעבר. מרק גקסון טוחן את המירמור למוות
לא כל ליטוף של דוראנט זה עברה..נכון שלברון רגיל ל40 עברות במשחק אבל נראלי הגזמתם
אל תעשה צחוק, אמא של העבירות במהלך האחרון. וגם אחד לפניו
אוהדי מכבי אף פעם לא אמרו שהשופטים לא איתם, הם רק נהנו מזה
כדאי לאמץ
דפק לו יד על הכתף
lets be real
המקרה השני היה עבירה.
המקרה הראשון היה הרבה יותר פלופ של לברון מעבירה של דוראנט.
רק שיחזור כבר קארי.
הם פשוט משחקים שתי דרגות פחות יפה ויעיל בלעדיו.
מסכים. נראים בדיוק כמו סתם קבוצה טובה שדוראנט הפרנצ'ייז פלייר שלה. אין את הברק
רק שיחזור קרי
בלעדיומ8 מתוך 9
קלילץבלנד בלי לברון תעמוד על 1 מתוך 9 במקרה המדהים.
העיקר תעוף על קרי.
אז לרצות שהוא ישאר פצוע? לא הבנתי
כשאני רואה משחק של גולדן בלי קרי אני מבין כמה הוא זה שעושה את הקבוצה הזו מקבוצה טובה סבבה כזו למדהימה ומהטובות אבר..
טובה סבבה???
פאקינג 3 אולסטארס!!!!!
פאקינג שחקן שני בין שווים ראשונים בליגה
שחקן ההגנה של הליגה
קלעי על חלל ומגן בחסד
בלעדיו ניצחו 8 מ9 אחרונים.
על מה אתה מדבר?
אנשים הזויים שזה משהו 😃😃😃
זה הזוי?
קארי משפר אותם ובעיקר גורם לצופה להנות הרבה יותר משטף משחק ואסיסטים
למה זה הזוי לרצות שהוא יחזור?
עדיף לקוות שהוא ישאר פצוע? לא הבנתי את הרציונל בהודעה שלך.
כמה קבוצות יש כרגע עם 3 אולסטארים? כולל קליבלנד במיוחד שתומאס יחזור. שלא נדבר על להסתכל על העשור האחרון. כן טובה סבבה, אבל באמת ששירה אחרת עם קרי. יש הרבה קבוצות שניצחו 8 מ9 באיזשהו שלב בעשור האחרון..
ג"ס היו קצת יותר טובים. השיפוט היה מחורבן על המהלך הכי קריטי במשחק אפי' שופט אחד!! לא שורק לפאול..
ערימת פחדנים… גם אם לא ראית תהמר אולי היה.
"גם אם לא ראית תהמר אולי היה"
ברכותיי, ניצחת! המשפט המפגר של הערב
הדיוט. הרי לא ראית בבירור אז גם לבלוע את המשרוקית זה מה?…
וראית שהיה מגע אז למה להחליט שלא היה עבירה?
ומה עם העבירה בתחילת המהלך?
עכשיו שאני עובר שוב אני מבין מה לא הבנת אז אני אסביר אם לא ראית אם המגע הוביל לבלוק.. לא אם לא ראית את המגע. את "הבלוק" יש מבין?
אוהדיי קליבלנד ולברון, אתם בוכים על השיפוט וזה מכעיס את אפלטון.
אנא…
ולמה כל התגובות המעצבנות האלו דווקא במשחקים איתכם? כי אתם לא מפסיקים להתבכיין כשקצת לא הולך ומדרדרים את השיח. לא היה דיבור אחד על כדורסל, רק שופטים. אשכרה משחקים של מכבי בשנות ה90. איך אתה לא רואה את זה בתור אוהד ירושלים?
באמת בוא נחשוב למה…
אולי כי מדובר על שתי הקבוצות עם דם רע בניהן ?
יש רעל, קליפות גרעינים, יריקות ממעמקיי הסרעפת, ו ז'יד מזוין 1.
לא צריך להתרגש…
לשתי הקבוצות היה מגיע להפסיד, משחק דלוח ברמות
הלוואי קצת דם רע בין בוסטון לויזארדס, הערב הזה צריך להתעורר
בוסטון – וושינגטון
http://nbatv.pw/nba/nba-5.php
היה שיפוט בעייתי
אבל זה שיפוט בעייתי בכל משחק
מי שחושב שדוראנט עשה פאוול על לברון צריך לצפות במשחק שוב ולראות איך קליבלנד שומרת על תומפסון (תופסים אותו בכל חיתוך מאחורי הסל) ואיך קראודר וגרין שומרים על דוראנט, בפרט עבירות עליו כשהוא זורק.
כדאי לכם גם לראות איך בדיוק לאב לקח 18 ריבאונדים וכמה אנשים הוא דחף בדרך בצורה לא חוקית.
יאללה שיפוט שיפוט, זה המשחק, דוראנט קיבל יותר כבוד מלברון בדקה האחרונה.
בל היה מדהים בהגנה, פרט לפעם אחת שלברון הצליח לדחוף את בל(כמובן בצורה לא חוקית שלא נשרקה) ממנו ולקלוע, הוא עצר אותו בכל כניסה, לדעתי ללברון היה 20 אחוזים מול ההגנה של בל, ואין עוד שחקן בליגה שלברון שיחק ככה מולו.
גרין היה מצויין ודוראנט היה הרגיל שלו העונה בהגנה וקצת פחות טוב בהתקפה.
אני כבר לא יכול לחכות למשחק עוד חודש בקליבלנד, מקווה ששתי הקבוצות יהיו בהרכבים מלאים ושסטף ותומאס יהיו בכושר מלא.
ממש מתגעגע למשיכות של תומאס ולשלשות של קארי.
שלא לדבר על איך כל הליגה מושכת בחולצה של קארי ודוחפת לו מרפקים
אין מה לעשות, כשהבחור דופק לך שלשה בפנים ואז רוקד גם אתה היית מושך לו את החולצה.
דדי צודק . אנחנו חרא קבוצה . סטף רק יחרב אותנו יותר כשהוא יחזור . והת'אנדר או הרוקטס או הטימברוולבס יעיפו אותנו בחצי גמר המערב, אם בכלל נגיע לשם.
לילה טוב.
אל תיקח אותו ברצינות.
קשה לי להאמין שהוא מתכוון לזה, בכל זאת דדי…
מכל המשחקים שלכם דווקא את המשחק הזה בחרת כדי להתנפח…
הייט כפרה, הבדיחה היא על יוסטון אם עוד לא הבנת..
ואם בטעות הבדיחה על גולדן, אז הבדיחה על תקליטן הבית של הלייקרס.
אתם ממש לא חרה קבוצה הייט.
פשוט אתם כבר לא קבוצת עילית.
זה תהליך טבעי, כל קבוצה עוברת את זה, ואתה פשוט צריך לקבל את זה.
לא קבוצה עילית, פשוט בעלת המאזן הטוב בליגה בלי השחקן טופ 5 בליגה, ובלי הסנטר הפותח.., וכל זה אחרי 3 גמרים רצופים ו 2 אליפויות, שהמוטיבצית עונה רגילה שלהם יותר נמוכה מים המלח.., אבל נתראה בפלייאוף, בהצלחה לראס וכריס פול 🙂
בקיצור, kd היה צריך לקבל טכנית שנייה באמצע הרבע הראשון, אבל זה kd. את הטענה הזאת אי אפשר להכחיש, למרות שכן הייתה עבירה שלו על לברון אבל זה דיון שלא ייגמר.
גוןן וול כל כך נחלש
משחק בינוני לגמרי. היתה עבירה ברורה של דוראנט אבל זה לא מה שהכריע . לברון במשחק לא טוב יחסית כמובן, שיחק למעלה מ40 דק' איבד 7 כדורים ואשכרה השתכנע שהןא ריי אלן. עם זאת גס ניצחה בעיקר בזכות ההגנה של דוראנט ( 5 חסימות) והמשחק המגוון של דריימונד , למרות ערב חלש בקליעה של ניק יאנג והאחרים.
היו כמה שריקות בעייתיות כולל שריקה נגד דוראנט כשג'ף גרין העיף אותו בחסימה . אבל חלאס להתעסק בטפל. הקבוצות יראו אחרת לגמרי בעןד חודש ובוודאי בפלייאוף.
דוראנט לא הורחק בטכנית 2
ובשתי ההתקפותה אחרונות עשה עבירות ברורות על לברון, כשהכדור עובר במתנה לגולדן סטייט
יש יותר שיפוט מכבי מזה?
אם זה היה הפוך, רבע מזה – עכשיו היו פה מגילות ארוכות של המקהלה הקבועה
כל עגלה ומגילותיה.
כן. להרחיק את לברון על כיעור יתר.
אגב כולם פה טועים
מה שניצח לגולדן סטייט את המשחק זו החמישייה בהגנה
תומפסון, איגי, דוראנט, בל, וגרין. זו החמישייה הכי אתלטית והכי מהירה שאני אישית ראיתי בהגנה.
אם לפני שנתיים איגי וגרין שמרו על לברון, יש עכשיו ארבעה כאלה כשנכנסים לצבע, ואפילו להוציא כדור לשלשה זה מסובך כי גם הם כולם ארוכים וגם חוזרים מספיק מהר לקלעים.
מה זה משנה מי שומר אם מי ששומר גם ככה עושה עבירה שלא נשרקת…
זה לא שלפלוף היה קולע מהעונשין בכל מקרה.
דווקא השנה אתה אומר את זה? באמת?
דווקא היום אתה אומר את זה ? הוא לא הבריק משם.
בכל מקרה זה מתקזז עם העבירה של ג'פרסון חג מולד שעבר על דוראנט…
+1
אני כבר לא יכול לחכות לדראפט כששיקגו יעבירו לגולדן את דונצ'יץ' תמורת קצת CASH
לא יעזור, המדים הירוקים האלה תמיד גורמים לסלטיקס להיראות לי רכים
תענוג גדול לראות שני שחקנים שנבחרו אי שם בדראפט ( ותודה לשיקאגו שבכסף שקיבלו קנו דגים לשבת ) פטריק מקו וג'ורדן בל פותחים בחמישייה ונותנים מספרים . הצעד האמיץ של קר ראוי להערכה. המשחק היה צריך להיגמר 20 הפרש אלמלא ריבוי החטאות פנויות משלוש אבל גם ניצחון בנקודה הייתי קונה לפני המשחק
בראדלי ביל העלה רמה העונה. חבל רק שוול ירד אחת
וושינגטון בסלטיקס התחיל עם רבע ראשון בקצב אדיר
לכו תבינו את הוויזארדס. יום אחד משחקים חרא נגד איזו קבוצת פח ואז משחקים טוב מול הסלטיקס
מישהו צריך לשים להם שלט "עקביות"
המעודדות של בוסטון אכזבה לעומת אלה של הווריורס
רצח העם שעושים במדיה עכשיו בשופטים זה מתנה עבור קליבלנד, אם וכאשר יגיעו לגמר. לברון יקבל יחס של פרימה בלרינה בכל כניסה לסל
בלי קשר, הוא היה גרוע במיוחד היום
קודם כל לברון היה בינוני מאוד היום, אבל לא ייתכן שהוא לא יקבל שריקות כאלה. יש לו "קצת" יותר Pedigree מ KD ואסור ששחקן כזה לא יקבל שריקה כזאת בגלל שיפוט ביתי או אם נפרגן לשופטים בגלל החלטת 50-60
סטורינסקי (לא בטוח שזה שמו) שעידן ראיין הוא מה זה אתלט. לא ראיתי הרבה לבנים אירופאים כמוהו. וושינגטון צריכה לתת לו לשחק הרבה יותר
וול לא יודע איך לעכל אותו, כל כך מאכזב אותי כל שנה אני מצפה ממנו לעשות את הקפיצה והוא פשוט לא עושה אותה, כמובן שנופלת אשמה גם על ברוקס שהוא מאמן שלא מתאים לליגה המודרנית.
במשחקים שוול היה בחוץ הוא נתן אחלהעבודה . הוא גם לוחמני משהו ולוקח ריבאונדים נחמדים בהתקפה
לוחם ען הוא לא עושה את הקפיצה שאני מצפה לה האחוזים שלו מאכזבים מאוד, הוא ממש לא מתעלה לרמה שאני מצפה ממנו כמה שנים, הוא לא למד לשנות מקצבים והקליעה שלא השתפרה.
דרבי של התאומים מוריס…… מעניין אם יהיו מכות 🙂
בוסטון ממש נחלשה בשבועיים האחרונים . לדעתי היא שיחקה יותר משחקים מכל קבוצה בליגה .
מה יהיה עם וול?
כנראה לא בקו הבריאות/התבכיינות
מחצית ראשונה ואפשר לציין רק את ביל
בינתיים יום לא טוב של קיירי…
הסלטיקס לא משחקים טוב. החמישייה לא משחקים יפה. דווקא המחליפים עושים את העבודה לא רע מול החמישייה של הוויזרדס מינוס גורטאט. בוסטון צריכה לפתוח את השלישי בלסגור את הפער ולעלות ליתרון של 10, רק זה יעשה את העבודה. חוץ מזה המשחק פה קרב חפירות. החטאות מזעזעות של שחקנים בשני הצדדים. גיילן בראון עם שתי החטאות מהקו, משחק שני ברציפות שזה קורה לו. לגארד אסור להחמיץ 2 מהקו, בטח שלא כשאתה ברבע השני ואין עדיין לחץ של השניות האחרונות. מאמנים צריכים לעבוד אתו על קליעה מהקו.
אל תדאג לבראון הילד שחקן שחקן צריך לעבוד איתו על הטעויות הלא מחייבות ועל הקליעה, למה סמארט מקבל דקות משחק לא מובן לי.
הוא לא שווה סנט, ההגנה של בוסטון בשלוש שבעול האחרונים רחוקה מההגנה האימתנית שהם הציגו בתחילת השנה,וזה הבעיה העיקרית אצלם.
הוא ניסה ללכת יותר על הקליעה בשביל המשא ומתן. בתכלס זה פוגע בתפקוד שלו בהגנה.
פשוט כיף לראות את ארווינג איזה שליטה בכדור קוסם
2 הקבוצות עם תקרה התקפית כל כך ברורה, אבל תהיה סדרת פלייאוף נפלאה אם תהיה. 7 משחקים.
מסכים איתך, אני עדיין לא מבין למה וושינגטון לא משחקת בקצב מהיר יותר, יש להם את וול כרכז אידאלי לפאסטברייק לצידו את ביל ופורטר שיפתחו את ההגנה. אתה יודע עם פול וקפלה ישחקו היום?אני עדיין מחכה למהלך של מורי להביא חיזוק לקבוצה
קפלה ישחק תחת הגבלה, פול בחוץ.
לי קשה עם הנון-צ'לנטיות של בראד סטיבנס
פורטר מנצח בעצמו את כל הסלטיקס
פורטר כיום צלע שווה בשלישיה.
איזה קמבק מדהים של סלטיקס
גייסון טאטום זה השם, זה פרוספקט. הסלטיקס סוף סוף מובילים בלי הורפורד ובלי קיירי, זה בעיקר המחליפים…
טייטוםםםם
דני איינג ענק עם הבחירות דראפט
את כל השטויות שפלטתי בקיץ לגבי איינג והדראפט למחוק בבקשה
עתיד כל כך ורוד יש לבוסטון.אמנם השנה גם בגלל הפציעה של הייורד וגם כי חסר להם עוד גבוה דומיננטי אחד כנראה לא יהיו בגמר אבל בשנים הבאות אלוהים ישמור
שאלה רצינית- מה יש למייקל שאין לדוראנט. לקיי די יש 10 ס"מ יותר, הוא אתלט ומכדרר ברמה דומה, קלעי טוב בהרבה וגם בהגנה הוא כבר ממש שם (בין היתר מוביל את הליגה בחסימות). מה יש למייקל שאין לקאפקייק (תגובות בסגנון '6 אליפויות' לא יתקבלו בברכה)?
אין מה להשוות מבחינת רמה זה אבולציה של משחק, מייקל תמיד ייחשב לגדול מדוראנט היסטורית מבחינה אחת פשוטה 6 אליפויות באותה קבוצה, לא משנה מה דוראנט יעשה עכשיו כל האליפיות שלו מבחינה היסטורית גם אם ייקח יחחשבו כפחותות ובצדק, הוא עשה את אחד המהלכים הפחדניים אי פעם בספורט
מהלכים פחדניים בטוסיק שלי. מבחינת כדורסל- אין אף אספקט שמייקל עולה עליו משמעותית בעוד שלקיי די יש הרבה כאלו
ג'יזס..
זה כולה משחק 1 מתוך 82, כשהשני עוד חודש אצלכם בבית.
תרפה נשמה, אקונה מטטה.
אני מתכווין בשיא הרצינות. ההגנה שלו מדהימה הן בפוסט או בפרימטר בעזרה בהגנה וכו', (בעיני הוא מועמד לdpoy ) בהתקפה הוא למד לעשות פוסט אפ ברמה גבוהה ולדעתי יש לו קייס לשחקן האחד על אחד הטוב בתולדות הכדור הכתום
ג'ורדן זו מכונת יחסיי הציבור והשיווק הגדולה ביותר אי פעם.
שחקן מצוין, אבל האוברייטד הגדול בהיסטוריה.
הוא פשוט מעורר בי ייאוש. כשראיתי את ג"ס של ה73 משחקים ידעתי שאפשר עדיין לנצח כי זה שיטה ולא כשרון ועם הגנה טובה הרבה שיטות מתפרקות. מאז שדוראנט הגיע זה נהיה פשוט לא הגיוני. הוא גובר על לברון במיסמצ' האישי (בהגנה הוא כבר שני רמות מעליו) וככה אי אפשר לנצח אותם
אני כבר משנה שעברה אמרתי שהוא עקף את לברון[לא מבחינת כל קריירה כמובן אלא בשלב הנוכחי בקריירות שלהם] ובסדרת הגמר זה היה ממש בולט לעין[פחות בסטטיסטיקות]
דוראנט גמר את הסיכוי מבחינת לגאסי עם המעבר לגולדן סטייט. כמה שיהיה שחקן ענק, הצעד הכי פחדני בהיסטוריה של המשחק לא ישכח כל כך מהר
אנחנו באמת פותחים את הדיון הזה עכשיו, ב 3 בלילה, לפני הרוקטס – תאנדר ?…
אצלי 8 בערב ואני לא פותח את הדיון, הוא חתום סגור ונעול בתיבה מבחינתי. ויצוף בכל פעם שהמורשת של דוראנט כאחד מהגדולים ששיחקו את המשחק תעלה לפני השטח.
אין לי בעיה עם אנשים שחושבים שמדובר בצעד קאפקייקי, אבל שלפחות יהיו עקביים עם כל המעברים של לברון, עד המעבר של דוראנט, למעבר של לברון היה "הכי גדול" עם מודדים עם סרגל, אז אם זה כל כך מפריע להם כשמדברים על גדולה היסטורית, שינפו משם את שניהם, וישבצו שם אאגדות אמיתיות ונאמנות כמו טימי ו דירק.
לדוראנט יש הכל.אין אספקט במשחק שהוא לא טוב בו.זה הכל עניין של מיתוגגורדן ממותג כאלוהים והוא באמת היה כזה בתקופתו ודוראנט ממותג כקאפקייק לא חושב שאם גורדן היה משחק היום הוא היה נחשב יותר טוב מדוראנט.
זה מאוד פשוט
קפקייק>אלוהים
גיילן בראון חור נוראי היום בהגנה
איפה קיירי?
לוושינגטון יש את כל הכלים להשיג את הסטופים האלו ולעוף לנקודות קלות. לא ברור איך הם לא עושים את זה מספיק
ראס נכנס לעניינים….. שומע מוסיקה לפני המשחק. ילה לשון שעתיים ולעבודה…
יאללה ניצחון טוב לוושינגטון. כולם היו בפורמה.
עכשיו המשחק שמפחיד אותי. בעיקר מהפחד שקפלה מרגיש לחץ לעלות לשחק למרות כשירות לא ב100%. ואי אפשר לסמוך על דאנתוני שישמור עליו מעצמו
אוקלהומה – יוסטון
http://nbatv.pw/nba/nba-7.php
חוץ מזה שביל נתן לי עוד יום טוב בפנטזי אין לוושינגטון מה לקחת מהני'.
עוד יום עם 0 קליעות ל3. היו לו עוד 6 כאלו העונה
נתון מעניין ששמתי לב עכשיו . ב5 מתוך6 עונותיו בליגה היה לביל משחק1 בו הוא לא קלע נגדה אפילו 3 אחת.
או שבעצם זה לא מעניין..
בהצלחה לשני הצדדים
אני לא כותב זאת כי כתבתי על השינוי אצל כרמלו, אבל אני רואה ממש הנעת הכגדור אצל OKC שלא ראיתי לפני
נראה שמתפתח פה משחק איכותי. כרמלו בכריסמס זה כרמלו אחר וכשהוא פוגע אז באמת אוקלהומה טובים
כמה שאנחנו מזלזלים בסנטרים של ימינו, גם קפלה וגם אדאמס סופר חשובים לקבוצות שלהם. זה דווקא מצ' אפ מעניין שחושבים על גולדן סטייט וקליבלנד שאין להם סנטרים ברמה כזאת.
אני ממש לא מזלזל בסנטרים של היום, הם יותר ורסטילים מהסנטרים של פעם.
אני "מזלזל" במעמד הסנטר היום.
בהשפעה שלו על המשחק. אני חושב שקבוצות טובות כמו יוסטון ואוקלהומה עם סנטר איכותי יעשו צרות לקבוצות כמו גולדן סטייט וקליבלנד שחסרות סנטר ברמה הזו.
משהו שלא באמת התייחסתי אליו ברצינות עד עכשיו, אבל כשאני רואה את שני המצ' אפים האלו משחק אחד אחרי השני אז קל לראות את החוסר מצד אחד לעומת היתרון בצד השני
השחקן שאני הכי מפחד ממנו באוק', זה באמת סטיבן אדאמס, גם כשהקאפקייק שיחק שם. הוא שווה המון פוזשנים. קאפלה גם מטרד לא קטן.
אדאמס עם 5 אופנס רי:
גאון ההארדן הזה. איזה מסירות פסיכיות
יופי של מחצית של שתי הקבוצות.
אדאמס ומלו מעולים אצל אוקלהומה ונראה שבאמת עובדים שם על חיתוכים והנעת כדור.
ביוסטון הארדן מתרכז בניהול המשחק, לא מחפש זריקות אלא נותן לחברים להיכנס לקצב. אנדרסון עדיין לא זה, אבל לפחות לא אפס מוחלט. רואים כמה כריס פול יכול לתת פוש שם מבחינת ריצה מול מחליפים ואפילו כאופציית מיד ריינג'
אני לא חושב שהארדן לא מנסה לקלוע. אמנם ממוצע הזריקות שלו למחצית הראשונה הוא 11.3 והיום הוא 8 בלבד. הסיבה העיקרית שהוא לא פוגע 1-8. נוסיף לזה כמות זריקות בהם הלך לקו. היום 9 לעומת 5.6 בממוצע. כנראה העובדה שפול לא משחק מובילה למחשבה שהארדן יקח על עצמו יותר, אבל זה לא נכון מכיון שברור שאוק סימנה אותו חזק, גם במשחק השוטף וגם בפיקים,
ולכן הוא די מנוע מלזרוק בעוד ה"רולים" מגיעים למצבים טובים יותר. אפשר להאמין שהוא יקח על עצמו עוד ועוד במחצית השניה.
הוא לא כופה זריקות. כל הזריקות שהוא זרק היו חופשיות או זריקות טובות
זה מדויק יותר. לא מחפש זריקות קצת פחות מדוייק אבל שיהיה.
ממש מוזר איך כל המשחקים האלו בלילה הקדוש הזה צמודים..
בעולם מתוקן רייטינג זה אוברייטד..
בינתיים המרוויחה הגדולה מהערב הזה היא טורונטו והיא בכלל לא שיחקה. בבוסטון מי שהיו טובים היום היו תייס רוזייר וכמובן טייטום עם 20 נקודות באחוזים מעולים. נדמה לי שזו פעם ראשונה או שנייה שהוא מגיע למספרים האלה העונה ורואים שיש לו עוד המון להתפתח. רק שיוסיף עוד מסת שריר וכח. בהגנה היום הוא היה פחות טוב.
משהו מעניין שאמר צ'ונסי בילאפס במחצית. כשסופסוף כרמלו נמצא בערב בו הוא חם, הקבוצה חייבת ללכת עליו יותר. לא רק בשביל המשחק הזה, אלא להמשך העונה. לא יכול להיות שווסטברוק יזרוק פי שתיים ממנו.
מעניין אם במחצית מישהו יבוא לווסטברוק ויזרוק לו שהוא חייב להאכיל את מלו.
מקווה שראס ינצח את המשחק הזה. הזקן במשחק לא טוב אבל גם ראס זורק יותר מדיי. האחוזים של שניהם מזעזעים.
הזקן בערב קליעה לא טוב אבל משחק מצויין. ההבדל בין מנהל משחק לבחור שמתפרע.
אחי אמרת שאתה הולך לישון שעתיים. גם את " כבשת הרש" הזו חמדו ממך?
ניסיתי ולא הצלחתי. אז לא נראה את ראס ושות?
"כבשת הראס" חח
איזה כיף לראות את אוק' עובדים גם בהגנה וגם בהתקפה. שחקן כמו אדמס עושה המון נזק ליוסטון במשחק הזה גם בהגנה וגם בהתקפה.
משחק מעולה של אוקלהומה עד עכשיו. בשני צידי המגרש
משחק טוב.
שתיים מתוך 3 הפייבוריטיות במערב ביחד עם הספרס.
הקטע הוא שאני לא רואה את ג'ורג' נשאר – ולא משנה מה יקרה העונה.
לשחק עם ראסל זה פשוט סיוט לכוכב שני.
אין בול
אין אינגרם
אין לופז.
go kuz
זהו? ביטלו את הקפיצה? קלינט קפלה שיחק קלאס מתחת לסל והשופטים אישו לו סל…. קפיצה זה צעדים…
אם השחקן היריב נוגע בכדור אפשר להמשיך משחק.
מיוסטון אין לי ציפיות גדולות במשחק הזה. סך הכל בלי פול ובלי מבה מוטה זה גרסה מדוללת מאוד של הקבוצה שהיתה שנה שעברה. זה שהם תחרותיים ביום כזה טוב התקפית של אוקלהומה מפתיע אותי. הרבה קרדיט לקפלה שממשיך להשתפר
אני כבר לא יכול להחליט איזה מארבעה המשחקים היה הטוב ביותר. OKC משחקת בברור בצורה שונה מאשר לפני 4 עמים
איזה שחקן אדיר זה ההארדן הזה
עכשיו יגידו שהארדן מרמה.
אני לא מבין איך שחקנים מעיזים לגעת לו במרפק בזמן זריקה ל3 חצי מטר מהשופט? כמה מפגר אפשר להיות?
נגע לו בשערה של האמה.. כמה כבוד יא רבי הארדן
פחחח נגע במרפק ואז באמה. כמו בכל פעם. פשוט שחקנים דפקטים
אדאמס רוצח אותנו עם האופנסיב ריבאונד
מכור לליגות מכורות..
מה צריך לקרות כדי אפסיק להסתכל על החרא המתוסרט הזה..?
מחר נרשם במכון אברמסון לגמילה מליגות מכורות.
משחק גדול של אריזה
איזה משחקקקק, אי אפשר להמר פה. ראס הגיע למשחק ברבע הזה ויישר את הסטטיסטיקה בכח. עכשיו הוא על כמעט 50%. פלטון בכלל לא מתקרב למה שהוא עושה
גם כרמלו הוא 7 מ-11 או משהו כזה
עדיין נדהם מזה שווסטברוק זורק כפול מכרמלו ופול שנמצאים בערב קליעה אדיר. לא ברור השחקן הזה
לא המשחק של גורדון. באסה.
דונובן שכח מכרמלו
טעות של וובר. לא שחקן רוטציה מספק
חחחחח… הדובון אכפת לי טופ 50 עם 8 רצופות.
ותודה לשופטים.
עוד אדיוט קופץ לפאמפ פייק מה אתה מתעצבן על השופטים?
הוא קופץ לו לתוך הגוף על מה אתה מדבר ?
זו שריקה שצריכה להיעלם מהעולם.
עכשיו נזכרים?
המשחק של גולדן סטייט הסתיים ממזמן…
זה היה טוב… המתיק קצת את פאדיחה עם ג'פרסון אשתקד.
היה אותו דבר גם עם גורדון.
לממזר והחבר'ה יש גישה אלטרנטיבית לאיך המשחק צריך להישפט. הוא לא עומד באידיאלים הנעלים שלהם של כדורסל
אני מדבר בכללי, בלי שום קשר לאף קבוצה או שחקן.
עשית פאמפייק, השחקן המגן באוויר, עכשיו זו הטריטוריה שלו, אם אתה נכנס אליה עם הגוף שלך זו צריכה להיות עבירת תוקף.
אבל זה לא נכון. אם השחקן הרים שתי רגליים באוויר ולא בצורה וורטיקלית הוא נתון לחסדי המתקיף. אם המתקיף משעין את הגוף הזורק כלפי השחקן הקופץ, זה עבירה. פשוט מהלך חכם של התוקף וטיפשי של המגן.
כדורסל 101. אל תרים שתי רגליים באוויר אם אתה לא בתנועה וורטיקלית.
בן ממזר, אני זוכר את התגובות הזועמות שלך:
https://www.youtube.com/watch?v=TTCF6XY1C3A
יש שופט באולם?
מה זה נראה לך שחקן זה F – 35 שיכול להתרומם ולהגן רק אנכית ?…
זה לא ריאלי לחשוב ככה, כי אחרת כל פוזשן כמעט לא בר הגנה.
נו מה אתה רוצה להראות פה שטעו לטובת קארי ?
אמרתי – לגבי כל שחקן או קבוצה
נראה לי שהחמצת את החלק הראשון של התגובה.
או שאתה מתחמק…
מצפייה שניה – אני לא בטוח כי קורבר נוחת עליו בזמן שהוא מתרומם.
אבל גם לקארי יש פעמים שהוא מנצל את החוק הזה.
ממזר אז אתה מבקש תיקון בחוקה אבל זה עדיין החוק. אתה חא יכול לכעוס על שופטים ששורקים לפי החוק.
אתה עדיין מתחמק מהחלק הראשון של התגובה.
נשמה, אתה האחרון שיכול להעיר למישהו פה על התחמקות.
נראה לך שאני בוכה או מציין כל טעות שיפוט ?
כל האן בי איי זו טעות שיפוט אחת גדולה.
מספיק להתבונן בתגובות במהלך כמעט כל משחק של הרוקטס/הקאבס, בשביל למצוא תלונות/בכי על השיפוט ועל הקומישינר.
ואתה אחר כך כותב על עקביות…
או על חמקנות…
מה אתה בדיוק רוצה להגיד, משעמם לך ב5 וחצי בבוקר ?
נראה לי שאתה הסברת את הנקודה שלי עבורי. תודה.
דווקא הבוקר פחות משעמם, היות ואני כותב את הסיקורים.
אתה יכול להסביר לי בבקשה מה היתה הנק' שלך ?
אני קצת חלש..
וואו ג'ורג' וכרמלו ON היום!
רוברטסון וגם גרין בספארס אותו שחקן. נותנים דיפנס שמחפה על זה שבאופנס הם דיי מוגבלים.
אפלטון הרי סה ספורטיבי. והרוטה חשבון אומר שסנ משתלם סטטיסטית, אז למה לא עושים את האק הזה מתחילת המשחק?
כי זה לא משתלם. מהלך קקה רוב הזמן. גרם להפסד לקליפרס.
טכנית זה מהלך משתלם רק כשאתה בהובלה, לא כשאתה מנסה לסגור פער
על רוברסון?
תמיד משתלם
ס-ז
אשכרה משחק פלייאוף
יאללה נגמר.
המשחק הכי טוב של אוקלהומה העונה. נראו נהדר.
דווקא סימן מעודד מבחינת יוסטון. לא תהיה להם בעיה מיוחדת איתם בפלייאוף אם פול יהיה בריא.
אל תשכח להוריד בחשבון גם את הנק' של אנדרסון..
למה? סך הכל כמו שאמרתי הקבוצה הזו בלי פול ומבה אמוטה היא בסך הכל גרסה מדוללת של הקבוצה של שנה שעברה. עם שניהם האפשרויות של יוסטון גדלות עשרות מונים.
דווקא ביום מצויין של אוקלהומה הגנתית והתקפית, הצורה שיוסטון התמודדו נתן לי הרבה ביטחון ביכולת מול אוקלהומה בפלייאוף. משהו שחששתי ממנו מאוד.
בלי קשר, אוקלהומה נראו פשוט נהדר ואם ימשיכו ככה הם יגיעו לטופ 3-4 עד האולסטאר.
אחח איזה יופי, ראס מנצח ואוקייסי מתחילה להיות מפחידה כמו שחשבנו בתחילת העונה.
בסך הכל ערב לא רע….
ווסטברוק הארדן דוראנט ואיבאקה באותה הקבוצה.
נשמע כמו סופר-דופר-טים.
איך הם לא הוציאו מזה כלום.
ה'מה אם' מהגדולים בתולדות הכדורסל
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"
אין שם שום מה אם. הם קיבלו את ההזדמנות, הם לא עשו איתה כלום.
נהה הם לא מיצו את ההזדמנות. פחדו לשלם מס מותרות שנה אחרי שהגיעו לגמר הליגה. זה הכי 'מה אם' כי ראינו רק ניצוץ של זה מבלי שנדלקה האש.
ומה שמעצבן שזו החלטה מבוססת כסף ולא פציעות, מאבק אגואים או החלטה מקצועית כלשהיא.
כמובן שאני אישית מבסוט מהתוצאה הסופית אבל עדיין, ה'מה אם' הזה מדגדג לאללה.
אין כאן שום "אם".
הקאפסנייק פשוט היה מגיע למפרץ כמה שנים קודם..
פציעות
אחרי הגמר מול מיאמי הקבוצה סבלה מפציעות של דוראנט וראס כמעט כל עונה
במיוחד הפציעה בפלייאוף בסיבוב הראשון של ראס (בברלי החרא) מול יוסטון כאשר הם היו מעומדים רציניים ללכת עד הסוף.
אחרי זה דוראנט נפצע (בנוסף לחיסורים של ראס באותה עונה)
בעונה היחידה שהם היו בריאים מאז הגמר הם הצליחו למתוח את ג"ס ל7 משחקים.
מאמין שאם היו בריאים הם היו לפחות עם 2 אליפויות
7 7 8 5 ההפרשים במשחקי הלילה.
מרגיש לי שמינסוטה יקלקלו ויהיה כאן Blowout
לייקרס – מיני
http://nbatv.pw/nba/nba-9.php
אפלטון, לגבי החוק
אז אם שחקן נניח עומד מול הסל על הקשת, ושחקן רץ מהצד וקופץ על הטעיה במטרה לחסום אותו, עכשיו הוא לא הולך לפגוע בו, הוא בכלל באוויר… מותר לשחקן על הקרקע פשוט לקפוץ לכיוונו וליירט אותו ?
התנועה של המתקיף צריכה להיות לכיוון הסל לפי ידיעתי.
שוב אני דווקא אשמח לחוות דעת משפטית בעניין כי זה בהחלט מהלך שרואים המון
איפה עמיתלהב הזה כשבאמת צריכים אותו..
זה פשוט לא הגיוני, עלייה ורטיקלית הגנתית אתה יכול אולי לדרוש במשחק עומד, במשחק של ריצות מצד לצד וחילופים, זה פשוט בלתי אפשרי.
השאלה מה החוק. אין דבר כזה לא הגיוני, משחקים לפי החוק. אם החוק אומר שאסור לך אז תמצא דרך להגיע לשחקן ולשים לו יד על הפרצוף מבלי לקפוץ בשני רגליים. כשאתה באוויר אתה כבר בעמדת נחיתות, זה אחד מבסיסי הכדורסל. תשאל את האקים הוא יגיד לך.
זה לא הגיוני, כמו שלבעוט בכדור לא הגיוני, לכן אני לא חושב שזה החוק, במיוחד כשהליגה התכנסה בקיץ במיוחד בשביל לדון ב "חוק הארדן" שגילרי ואני כבר דיברנו עליו, אבל אני לא מצליח למצוא את הקישור.
חוק הארדן מדבר על המשכיות. הכוונה שהעבירה חייבת להיות תוך כדי תנועת הזריקה. אגב, הארדן היחידי שמיישמים את החוק הזה לגביו, אצל כל השאר החיים כרגיל.
הדבר השני שביקשו לחזק זה להחשיב כפלגרנט תנועה לתוך הרגליים של הזורק (דוראנט עשה כזו תנועה היום בין שלל הטכניות שלא קיבל). לא ראיתי שממש מיישמים גם את זה.
לא חושב שהיה איזשהו שינוי לגבי היצירת מגע של המתקיף כשהמגן באוויר אבל אולי אני טועה.
איך מג'יק חושב לעשות טרייד על רנדל… איך??
אתה מסגיר את חוסר ההבנה שלך בכדורסל.