פריוויו שבת עם 13 משחקים / צוות הופס

יאיר זעפרני חולה השבוע ואת מקומו תופסים כמה חברי צוות האתר. הוא יחזור בע"ה בשבוע הבא.

רגע לפני חג המולד, חוגגת היום הליגה מחזור כמעט מלא עם 13 משחקים, אף אחד מהם לא ממש מעניין. במוקד המשחקים הסלטיקס אחרים את הבולס שנמצאים בכושר מצוין, יוטה מארחת את אוקלהומה, הלייקרס את פורטלנד והאלופה גולדן סטייט את דנבר נאגטס.

00:00: טורונטו ראפטורס (8-22) – פילדלפיה 76' (17-14)

 רק לפני יומיים נפגשו הקבוצות למשחק ביניהן בפילדלפיה והקנדיים יצאו ממנו עם ניצחון 109-114 כשדמאר דרוזן קולע 45 נקודות לראפטורס שהספיקו מול כמעט טריפל דאבל של דריו סאריץ' (18 נק', 10 ריב', 9 אס') . גם המשחק הערב אמור להיות בשליטה של הקבוצה הביתית מהסיבות הבאות: הראפטורס ניצחו פעמיים את פילדלפיה העונה, הראפטורס בעיצומו של רצף בן חמישה ניצחונות רצופים עם מספר ההפסדים הנמוך במזרח, הראפטורס מחזיקים במאזן 1-11 בבית העונה, הראפטורס לא הפסידו העונה בשבת.

גם המצב של פילדלפיה מעיד על זה שהראפטורס אמורים לנצח. הסיקסרס הפסידו שמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם, צללו למאזן שלילי ואיבדו גובה אל המקום העשירי במזרח. ואם זה לא מספיק ג'ואל אמביד (כאבים בגב) וג'י.ג'י רדיק (שריר מתוח בברך) יעדרו ופורקן קוקרמז (את מי זה מעניין למה?) בספק למשחק הערב. בקיצור, טורונטו אמורה לנצח את המשחק הזה.

2:00: שארלוט הורנטס (21-11) – מילווקי באקס (13-17)

שתי הקבוצות נפגשו רב אתמול בלילה במילווקי במשחק שהסתיים בניצחון של מילווקי 104-109 . המארחת ממשיכה לשמור על חוסר יציבות – שלושה הפסדים רצופים (בכולם הם ספגו 115 נקודות) מול ניו אורלינס, שיקגו ויוסטון נשכחו אחרי ניצחון על קליבלנד (בו הם ספגו 116 נקודות אבל קלעו שלוש יותר) והבאקס שומרים על המקום החמישי במזרח בשיניים. משחק שני ברציפות מול שארלוט החלשה שהפסידה חמישה מששת המשחקים האחרונים שלה הוא עוד הזדמנות להתאושש, למרות ששארלוט טובה בבית הרבה יותר מאשר בחוץ (מאז 9-9 בשארלוט לעומת 2 ניצחונות בלבד מחוץ לצפון קרולינה). ההורנטס יחסרו את קודי זלר בעוד במילווקי יעדרו (כרגיל) מירזה טלטוביץ' וג'בארי פרקר. מילווקי צפויה לנצח.

2:00: וושינגטון וויזארדס (15-17) – אורלנדו מג'יק (22-11)

שתי הקבוצות די מאכזבות העונה: וושיגנטון אמנם במקום גבוה יחסית במזרח אבל אין שום דבר חדש בקשר ליכולת שלה והיא עדיין מפסידה יותר מדי משחקים בעונה בה יכלה בקלות להשתלט על האזור המזרחי לו הייתה מנצלת את הפוטנציאל שלה. דוגמא חיה לכך היה אפשר למצוא אתמול במשחק של הוויזארדס מול ברוקלין שהסתיים בתבוסה בת 25 נקודות ופיגור 35-60 בריבאונד.

אורלנדו מהצד השני, התחילה את העונה טוב אבל ניצחה רק שלוש פעמים בחודש וחצי האחרונים (הייתה במאזן 8-4) כשרצף ההפסדים הנוכחי שלה עומד על שבעה. המאמן פרנק ווגל מנסה כל מיני פתרונות והשבוע אפילו מריו הזוניה הפציע לרגע עם 28 נקודות מול דטרויט אבל גם זה לא עזר והפיסטונס ניצחו. לאורלנדו יש התקפה גרועה מאוד, שברוב המשחקים האחרונים אפילו לא מגיעה ל-100 נקודות והגנה גרועה עוד יותר ובלי שתי אלו קשה לנצח בכדורסל. בנוסף המג'יק עם מכת פציעות קלות אבל מעיקות כאשר  ג'ונתן איזייק, טרנס רוס ואוון פורנייה כולם בספק להערב וארון גורדון בחוץ בודאות. המג'יק הפסידו אמש לניו אורלינס. בוושינגטון לעומת זאת אוטו פורטר וברדלי ביל סוחבים פציעות ואתמול היו חלשים מאוד עם 10 נקודות משותפות. 

בקרב בין הקבוצה החלשה לקבוצה המבאסת מישהי תצטרך לנצח וזו תהיה וושינגטון.

2:00: אינדיאנה פייסרס (14-18) – ברוקלין נטס (12-19)

 אינדיאנה היא הקבוצה המפתיעה של העונה במזרח (אולי בכלל?) וממשיכה להגן על מקומה הגבוה בטבלת המזרח (רביעי) כשבשבוע האחרון היא מנצחת ומפסידה לסירוגין. בין יתר המשחקים שלהם לאחרונה פגשו הפייסרס את ברקולין וניצחו אותה בפעם השנייה העונה 97-109 כשויקטור אולדיפו, המועמד המוביל לתואר השחקן המשתפר של העונה ממשיך ללהוט עם 27 נקודות.

ברקולין מהצד השני, איבדה גובה עם ארבעה הפסדים רצופים לפני שניצחה את וושינגטון אתמול בקלות 84-109 במה שלא עזר לה לצאת מתחתית המזרח וממצב של  'בלי עתיד, בלי תקווה ובלי חלום'. כל זאת עוד לפני סדרה של חמישה משחקים בחוץ. המשחק הראשון בסדרה הזו מול אינדיאנה וכשהיא בערב שני ברציפת שלמשחקים היא תתקשה לנצח את המארחת הבטוחה בעצמה. זה יהיה של אינדיאנה.

אוהד של קלבלנד מתחיל להבין שהבחירה של הנטס לא תהיה גבוהה כפי שחשב

2:30: בוסטון סלטיקס (9-26) – שיקגו בולס (21-10)

 עד לפני שבועיים זה היה נראה כמו משחק קל לניחוש בו הסלטיקס אמורים לנצח בקלי קלות. אלא שמאז קרו שני דברים: הראשון, משום מקום שיקגו חזרה לשחק כדורסל. אולי החזרה של ניקולה מירוטיץ' גורמת לכך, אולי העובדה ששיקגו לא הייתה גרועה כמו שהמאזן שלה הראה והפסידה הרבה משחקים צמודים (אותה היא ניצחה לאחרונה) היא הגורם, אבל העובדות מדברות בעד עצמן – אחרי שלושה ניצחונות בלבד בחודשיים הראשונים, הבולס ניצחו שבעה משחקים ברציפות לפני שנעצרו מול קליבלנד במשחק צמוד ביום חמישי והם כבר עם עשרה ניצחונות וקרובים ל… טוב, נו, עדיין לא קרובים לכלום. אבל לפחות את אטלנטה הם עברו.

הדבר השני שקרה הוא שבוסטון התחילה לאבד גובה – חמישה הפסדים בתשעה משחקים מעידים על כך שהסלטיקס מורידים את הרגל מהגז או לחילופין חוזרים לגודלם הטבעי. ההפסדים האחרונים לא הגיעו מול קבוצות חזקות מאוד – מיאמי, הניקס ויוטה הן הקבוצות האחרונות שניצחו את הקבוצה של בראד סטיבנס כך שבאמת ייתכן שהסטטיסטיקה פשוט מתיישרת. אחד ההפסדים של בוסטון לאחרונה היה תבוסה 108-85 לבולס והיום בוסטון תרצה להגיש איזושהי נקמה על ההפסד ההוא. בוסטון מתייצבת למשחק ללא מרקוס מוריס (פצוע בברך שמאל, יחזור למשחק הכריסמס מול וושינגטון) ואולי גם ללא שין לארקין (אותה ברך בדיוק) וג'יילן בראון (פצוע בעקב), בבולס יחסר קמרון פיין (וגם זאק לאבין) ואם החבורה של פרד הויברג תמשיך במומנטום שלה לאחרונה ועם אותה מידה של ביטחון עצמי בהחלט צפוי משחק מעניין. בוסטון עדיין פייבוריטית לנצח.

2:30: אטלנטה הוקס(25-7) – דאלאס מאבריקס(24-9)

– משחק בין שתי נמושות הליגה. אטלנטה סוגרת את המזרח ואת הליגה, הפסידה שישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים וכנראה תסגור את המזרח (ואת הליגה) גם בסוף העונה וזאת גם בהתחשב בכדורסל שהיא משחקת וגם בהתחשב בזה שהיא לא מחפשת משהו יותר טוב. ההוקס היו לא רעים אתמול ומתחו את אוקלוהומה סיטי למשחק צמוד אבל נכנעו בסוף 117-20. דאלאס אולי מכוונת יותר גבוה אבל נכון להיום היא מתקשה מאוד למצוא ומדורגת אחרונה במערב אחרי הפסד ליל אמש במיאמי 113-101 בשחזור הגמרים של 2006 ו-2011. בקיצור, אל תשארו ערים בגלל המשחק הזה ואם אתם חובבי פנטזי נציין לכם שסת' קארי, דורין פייני-סמית', ג'וש מק'רוברטס ונרנס נואל יחסרו בדאלאס ובאטלנטה יחסרו הגבוהים מייק מוסקולה ודווין דדמון וייתכן שגם דניס שרודר שפצוע בקרסול. דאלאס צריכה לנצח את זה.

3:00: ממפיס גריזליס (23-9) – לוס אנג'לס קליפרס (18-13)

פעם, לא מזמן זה היה קרב צמרת מערבי והתמודדות עקובה מדם בין שתי קבוצות קשוחות. היו לילות. היום, זה בעיקר קרב בין שתי קבוצות שבשבועיים הראשונים של העונה נראו טוב ומאז הן בצניחה חופשית, מי יותר (הגריזליס) ומי פחות (הקליפרס). 19 הפסדים ב-21 המשחקים האחרונים זה המאזן של ממפיס שחוץ משני משחקי בית מול אטלנטה ומינסוטה (שניהן בהפרש של סל אחד בלבד) לא זוכרת מה זה לנצח. ממפיס עכשיו היא קבוצת לוטרי מובהקת והדבר הכי טוב שיכול לצאת להם מהעונה זה בחירה גבוהה (בתקווה שידעו לנצל אותה, שלא כמו בעבר).

הקליפרס מצידם עוד מפנטזים על מקום בפליאוף, הניצחון אתמול ביוסטון הוכיח שיש פוטנציאל אבל כמו שהמאזן שלהם מראה – הם עוד רחוקים משם. אוסטין ריברס ולו וויליאמס הם השמות החמים של הקליפרס לאחרונה וקלעו אתמול 36 ו-32 נקודות בהתאמה (דיאנרה ג'ורדן הוסיף 20 ריבאונד) ואיתם הם מצליחים לנצח לא מעט, אבל גם לא מספיק *כאשר מעניין לראות שרצף הפסדים הופך להיות רצף ניצחונות וחוזר חלילה. משחק חוץ מול ממפיס הוא הזדמנות להתחמש בעוד ניצחון ברצף שיגיע כבר לשלושה אם יעשו כן אבל עדיין בדרך לשום מקום כנראה. רשימת הפצועים כוללת את בלייק גריפין ופטריק בברלי הקבועים בלוס אנג'לס ולצידם את דנילו גלינארי שגם מקבל קביעות ברשימה (ייעדר שישה שבועות) ואת ווסלי ג'ונסון. ואילו בממפיס לא נראה את מייק קונלי וויין שלדן. הבק טו בק יהיה בעוכריהם של הקליפרס ועדיין הם יכולים וצריכים לנצח.

היו ימים באל איי

3:00: מיאמי היט(15-17) – ניו אורלינס פליקאנס (16-16)

שתי הקבוצות חולמות עוד על פליאוף ונמצאות ממש במרכז המאבק על מקום בו. מיאמי קצת יותר טובה לאחרונה וארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שמו אותה על מאזן חיובי בואכה המקום השמיני במזרח. לוח המשחקים הקרוב שלהם כולל הרבה משחקי בית מול קבוצות לא מאיימות (המשחק הערב הוא דוגמא לכך) והם צריכים לנצל את זה שבשבועיים הקרובים יש להם רק משחק חוץ אחד, גם הוא בפלורידה מול אורלנדו בשביל להתחיל לטפס למעלה בטבלת המזרח. אם לא עכשיו, אימתי?.

הערב מול ניו אורלינס מיאמי יכולה להמשיך בכושר הטוב שלה. הפליקאנס הם לא קבוצה רעה ועם שני גבוהים כמו קאזינס ודיוויס אי אפשר לזלזל בהם אף פעם אבל הם עדיין לא מצליחים לשמור על יציבות קבועה ולמעשה חוץ מרצף אחד העונה של שלושה ניצחונות לקראת סוף נובמבר הם לא מצליחים לשמור על עקביות. בהיעדר יריבות משמעותיות הם אמנם מדורגים שמיניים במערב אבל סדרה מול יוסטון או גולדן סטייט בסיבוב הראשון זה בטח לא מה שמחפשים בלואזיאנה.

רשימת הפצועים של שתי הקבוצות הערב ארוכה מנשוא: אצל האורחת יחסרו בוודאות אלקסיס אז'ינסה (סיים את העונה), טוני אלן (ייעדר שלושה-ארבעה שבועות), סולמון היל (עוד לא התחיל את העונה. יקרה אולי בפברואר) ופרנק ג'קסון (שבר את הרגל וייעדר לפחות שלושה חודשים) כשרג'ון רונדו ברשימת ה'אולי'. במיאמי ייעדרו בוודאות ג'יימס ג'ונסון (חבלות בקרסול, יחזור בתחילת ינואר), רודני מקרוגר (שבר מאמץ) ואקארו ווייט. גוראן דראגיץ', חסן ווייטסייד, קלי אוליניק וג'סטיס ווינסלו סוחבים פציעות ובבק טו בק, ייתכן ומי מהם לא ישחק. המשחק צפוי להיות צמוד ויכול להתפתח לכל כיוון כאשר שתי הקבוצות ניצחו אמש, מיאמי את דאלאס בבית וניו אורלינס באורלנדו. אהמר על ניו אורלינס.

3:00 יוטה ג'אז (18-15) – אוקלהומה סיטי תאנדרס (15-17)

OKC לא נראית כמו הקבוצה שכולם ציפו שתהיה עם MVP מכהן + 2 אול סטארים + סטיבן אדאמס הם די מקרטעים למרות שבאופן די מפתיע ולאור החולשה המפתיעה של המערב הם בתמונת הפלייאוף.

הג'אז עם או בלי סגל מלא הם תמיד מציגים כדורסל ששווה צפייה הרבה הודות לסניידר אחד המאמנים הפחות מוערכים בליגה

זה יהיה המפגש ה 4 בין הקבוצות העונה (1-2 ל OKC ) , הג'אז הוכו 79-107 במשחק שנערך לפני מספר ימים

יוטה הפסידה 7 מ9 האחרונים ( רשמה ניצחונת על הספרס ועל בוסטון )

הג'אז ואוקלהומה עם קבוצות הגנתיות טובות מאוד שלא מחוברות מספיק בצד ההתקפי , אוקלהומה במקום ה 28 בליגה באחוזי שדה כשהביג 3 עם 40% ( פחות או יותר ) כל אחד מהשדה (כרמלו באחוז הגרוע בקריירה שלו לג'ורג' ווסטברוק היו עונה אחת גרועה יותר )

יוטה קבוצת בית סבירה והלילה היא תנסה לחזור לתמונת הפלייאוף

אין לא יוטה סטופר לווסברוק – הימור OKC ב 11

3:30 גולדן סטייט וורירס (6-26) – דנבר נאגטס ( 15-17)

גולדן סטייט בבית מול דנבר זה משחק שאמור להיות W די מובהק

דנבר מחזיקה במאזן לא מחמיא של 9-5 מול קבוצות עם 50% ומעלה

2 הקבוצות מגיעות לאחר בק טו בק ,גולדן סטייט מול הלייקרס ודנבר מול פורטלנד

הכיף הגדול בגולדן סטייט הפך עומרי כספי שלא מעט פעמים הוא הקלע ה 3 בקבוצה ,זה נהדר לראות את ההשתלבות הנהדרת שלו הוא משחק כדורסל נכון וסוף סוף לא נשען על יידוי שלשות. פרובינציאלי או לא עומרי נראה מצויין נייד וקולע לאחוזים מטורפים.

לדנבר יש את יוקיץ כיתרון ענק במאץ מאפ מול גבוהיי גולדן סטייט אבל דוראנט ,תומפסון והספסל של גולדן סטייט גם ללא קארי וגרין רשמו 11 ניצחונות ברציפות

הלילה ולפני הקרב הגדול מול קליבלנד ( משחק ראשון מאז הגמר ) ביום שני חג המולד

מפגש שני בין הקבוצות השנה (0-1 לגולדן סטייט )

הלוחמים ב 7

4:00 פיניקס סאנס (22-12) – מינסוטה טימברוולבס ( 13-19)

מפגש רביעי בין הקבוצות העונה ,למרות סוויפ של מינסוטה בעונה הקודמת על הסאנס לפיניקס מאזן 1-2 על מיניסוטה העונה

פיניקס עם 3 ניצחונות ב 4 האחרונים מחזיקה במאזן של 14-3 מול קבוצות במאזן חיובי ( יכל להיות יותר גרוע לולא מינסוטה )

מינסוטה בראש הבית הצפון מערבי אבל אין מה להתלהב יותר מידיי ,נראה שטיבדאו שוחק עד דק את הרוסטר שלו ובכלל מינסוטה ממוקמת במקום ה 25 בליגה בדיפנסיב רייטינג

פיניקס מצליחה להשיג את המספר של מינסוטה העונה ולכן – מינסוטה ב 5

4:30 לוס אנג'לס לייקרס ( 19-11) – פורטלנד טריילבלייזרס ( 16-16)

מפגש ביו קבוצות עם יריבות ארוכת שנים ומפוארת ,הקבוצות נפגשו 11 סדרות פלייאוף (2-9 לליקרס ) אבל לאחרונה ב 2002

גם השנה הקבוצות לא יפגשו בפלייוף אבל מדובר ב 2 קבוצות עם עתיד ופונטציאל גדול מאוד

הלייקרס למרות שהיא סופגת כ 110 למשחק הדיפנסיב רייטניג של הקבוצה הוא ה 10 בליגה

נורקיץ מקולום ולילארד היא אחלה שלישייה ( לילארד בספק הערב ) אבל נראה שפורטלנד שרק לפני 2 וחצי עונות איבדה 4 מ 5 שחקני החמשייה שלה ולא יצאה מזה כל כך גרוע לא מצליחה לעשות את הקפיצה לטופ 4 במערב

ללא לילארד הם הובסו אמש מול דנבר

הלייקרס ביום נתון יכולה לנצח את יוסטון בחוץ ולהפסיד לקבוצת יורוקאפ בבית .

הצעירים של הלייקרס במגמת שיפור ועם כל הייפ ההסטירי סביב לונזו בול ה-איש של הלייקרס העונה הוא קייל קוזמה

אם לונזו יממש את הפוטנציאל הלייקרס יחד עם קוזמה ואינגרם תהיה במקום אחר בעוד שנתיים

הלילה הלייקרס תעצור רצף של 13 ! הפסדים רצופים לבלייזרס

5:00 סקרמנטו קינגס ( 20-11) סן אנטוניו ספרס (11-22)

על פניו המשחק האחרון הוא משחק שאפשר אולי לדלג עליו עם W אוטמטי לספרס

סן אנטוניו מגיעה ברצף שך 0-10 מול הקינגס ו 31 ניצחונות ב 33 המפגשים האחרונים בין הקבוצות

הקינגס מגיעים למשחק עם הרצף ניצחונות הארוך ביותר שלהם העונה ( 2 ,לא צריך להתרגש )

הספרס כמו הספרס עם ההגנה הטובה בליגה ( ראשונה בספיגה , מס 3 בדיפנסב רייטניג ) מוכיחה שתחת פופביץ גם סגל עם שחקנים בעשור ה 5 לחייהם ,ותיקי קרבות אירופים חיוורים ועוד הם עושים זאת שוב ושוב עונה אחרי עונה

הקינגס נראים סביר העונה הצעירים מתקדמים לא רע והעתיד יהיה טוב יותר ,על פלייאוף לא מדברים שם ( 12 עונות רצופות בלי פלייאוף , 12 עונות רצופות במאזן שלילי )

סן אנטוניו ב 8

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
327 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Zivke
Zivke
23/12/2017 11:59:08

תודה, אלופים!

zivovivo
zivovivo
23/12/2017 12:14:55

מעניין ,ממש תודה!.
בוסטון שיקאגו.
וגולדן סטייט דנבר נראים כמו משחקים מעניינים.
דארון פוקס קרע חלקי את הארבע ראשי.
Partially Torn Quadriceps
צופים לו כרגע כמה שבועות בחוץ.

אני חושב שהקינגס מנצחים בבית את הספרס.
רודי גיי יהיה באובר מוטיבציה להוכיח.
.

מנחם לס
מנחם לס
23/12/2017 23:06:53
הגב ל  zivovivo

כמעט כל משחק בלתי צפוי. ערב מעניין מאד
תודה לצוות

ולדי קוגן
23/12/2017 12:25:02

פריוויו אדיר. אני חושב ש-13 משחקים של זעפרני לא הייתי מסיים לקרוא והמשחקים היו נגמרים

זיו
זיו
23/12/2017 13:49:35

+1
מצחיק ואמיתי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/12/2017 21:02:25

מצד שני, הפריוויו של זעפרני הרבה יותר מוצלח מהמשחקים עצמם, ולא בגלל שהמשחקים גרועים.

ori
ori
23/12/2017 22:45:03

+1

ברבור שחור
ברבור שחור
23/12/2017 12:27:05

הרבה בריאות יאיר.. מילה לגבי לונזו והאיבודים.
לוק מכריח קצב משחק גבוה וזה כרוך באיבודים עד שהשחקנים יצברו קצת ניסיון בזה וגם לונזו

מתן גילור
23/12/2017 12:28:48

תודה רבה.
רפואה שלמה ליאיר.
שרלוט-מילווקי בספורט 5 לייב.

יניב
יניב
23/12/2017 13:08:55

נראה לי שאפילו הערוץ המקומי בשאר לוט לא משדר אותם בכמות שערוץ הספורט משדר אותם

MBK
MBK
23/12/2017 13:28:23
הגב ל  יניב

רוב הסיכויים שהם משדרים NCAA 🙂

פארטי פופר
פארטי פופר
23/12/2017 12:41:54

כתבתם ובצדק – "מחזור כמעט מלא עם 13 משחקים, אף אחד מהם לא ממש מעניין". 26 מתוך 30 קבוצות נפגשות – ואין עניין. זה חסר תקדים בכל ליגה שהיא. בטח כשמדובר בליגת הכדורסל הטובה בעולם.
יש לזה הרבה סיבות. העיקרית – כי אין קרב על התואר. ואין ליגה – בלי מירוץ לאליפות. במיוחד בליגה שאין בה אפילו קרב ירידה, וכשאין מפעלים בינלאומיים, וכשאין חשיבות מעשית לדירוג גבוה כדי להשתלב במפעלים כאלה. דבר שמצמיח תופעה שלילית כמו טנקינג – להצטיין בהפסדים עבור הדראפט. כי מה עוד נשאר.
סיפורים נחמדים כמו האחוזים של קוזמה והבנייה של שיקגו, זה בשוליים, כדי להחזיק עניין ולהשאיר את הרייטינג בור אדם סילבר. אבל בתכלס, אין קרב אליפות – אין ליגה. וצודק דריל מורי שאמר שיוסטון אובססיבית בניין ג"ס. "כי אם אתה לא בעסק בשביל אליפות, אז מה הטעם". יוסטון ואולי עוד קבוצה נוספת מנסות לקרוא תיגר, יתר 27 הקבוצות, זה דיי-ג'וב נחמד בשכר של מיליונים, ותו לא.

קלמנטה
קלמנטה
23/12/2017 12:59:33

"זה חסר תקדים בכל ליגה שהיא"?…
ליגה ישראלית כדורסל במשך עשרות שנים.
לה-ליגה בערך תמיד.
ויש עוד לא מעט.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/12/2017 15:07:30

1, 2, 3, . . .
אני סופר עד שיתנפלו עליך

קלמנטה
קלמנטה
23/12/2017 12:51:29

זעפרני רק בריאות!!!
ותודה לצוות האתר על הפריוויו.

יאללה ברצלונה.

Berch
Berch
23/12/2017 13:26:02

תודה גדולה על הפרוויו ושאפו על לקיחת הנטל מחבר שנחלש 🙂

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 13:27:52

פריוויו יפה מאוד .

ועכשיו side note , על מי שמוביל במירוץ לתואר ה-MVP .
לקוח ממאמר ב- ESPN , על כל הקריירה של הבאים (במקרה של מייקל וקובי כמובן , הם כבר סיימו אותה ) :

LeBron has 4,863 more field goals than free throws

Jordan has 5,590 more field goals than free throws

Kobe has 4,035 more field goals than free throws

Harden has 252 more free throws than field goals

מישהו עוד חושב שהענקת ה-MVP לאחרון איננה שערוריה, אם תקרה ?

MBK
MBK
23/12/2017 13:32:37

לא
אם ווסטברוק קיבל אז הארדן של העונה זכאי
אם ג’ורדן היה משחק כיום הוא היה על הקו יותר מכל שחקן אחר
יש לך ״וויב״ על הארדן הוא לא יותר גרוע מנאש שהיה MVp פעמיים
העונה זה הוא או לברון כשגם דוראנט תחת הראדר נותן עונה מטורפת ( הוא שני בליגה בחסימות אם אני טועה )

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 13:44:51
הגב ל  MBK

זו דעתך . לדעתי , בניגוד לכאלה שכתבו שהוא "נשדד" בכך שלא זכה בעונה שעברה, הוא ישדוד את התואר אם יזכה בו השנה. הוא פשוט שחקן חד מימדי ולא ראוי .

MBK
MBK
23/12/2017 13:59:13

יש לו כמות אסיסטים וריבאונדים שמוכיחה שהוא לא חד ממדיהא הוא סיים פעמיים שני במרוץ ל MVP
פעמיים היו קולות שאולי הגיע לו על חשבון קארי ווסטברוק
אם יוסטון תסיים טופ 3 בליגה הוא כנראה יהיה ה MVp
לדעתי לברון ראשון דוראנט שני והגריק פריק שלישי אבל את מי מעניינית הדעה שלי …

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/12/2017 15:09:13
הגב ל  MBK

+100 למידן.
מצאת לך עוד קריטריון אנטי הארדן?

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 15:13:30

לא אני מצאתי . כתבו את זה אחרים . מסתבר שאני לא היחיד שחושב כך .

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/12/2017 17:32:29

אז תקימו לכם מפלגה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 18:49:47

יש כבר. סניף אם-בת של "ללל" – לל"ה לנד (ליגה להשמצת הארדן)

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 14:09:06

נתונים מעניינים. הארדן בהחלט מעורר אנטאגוניזם.
לגבי המירוץ ל-MVP
דוראנט נותן לקבוצה שלו הכי הרבה. הוא היחידי שמשחק בשני צידי המגרש. לברון והארדן מחפפים בהגנה. לא מבין את הקונצנזוס לגביהם.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 14:15:48
הגב ל  דה שוט

קשה מאוד לאחד מ-2 כוכבים גדולים שמשחקים ביחד לזכות ב-MVP . תמיד המספרים שלהם באים האחד על חשבון השני. אני לא מצדיק את זה – רק מציין עובדה. הפרד בין סטף לדוראנט , וכל אחד מהם שיוביל קבוצה בלי השני הוא מועמד מיידי.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
23/12/2017 16:04:43
הגב ל  דה שוט

+100
קל להתעלם מדוראנט בשל נרטיב הקאפקייק המגוחך, אבל בשקט הוא יכול לתת עונה מפחידה של 50-40-90 עם שתיים פלוס חסימות. עונת two way היסטורית

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 16:21:22

לגמרי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/12/2017 14:20:42

זו דמגוגיה לשמה. אין ויכוח על זה שהארדן יודע לנצל את החוקים כדי לסחוט עבירות זה רק רחוק מלהפוך אותו לחד ממדי.
רק בשביל לישר קו: ג'ורדן ולברון הלכו לקו יותר פעמים למשחק מהארדן. כנ"ל לא מעט MVP אחרים בעבר:
מוזס מאלון
שאקיל אוניל
בוב פטיט
אלן אייברסון
ווילט
קארל מאלון
צ'ארלס בארקלי
דיוויד רובינסון

ואפשר גם לזרוק פנימה כאלה שהיו ראויים אבל לא זכו:
ג'רי ווסט
ואלג'ין ביילור

ברוך רובין
ברוך רובין
23/12/2017 14:29:44

הייט אשברי אית השחקן עם הארסנל כלים הכי גדול עילוי התקפי חד פעמי הוא שחקן חד מימדי השנאה מעוורת אותך בצורה די מגעילה, הארדן פשוט מדהים.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 15:18:42

אתה פשוט טועה. נכון – אני לא סובל את השיוקץ המערבי . אבל אני לא סובל גם את השיקוץ המקורי, המזרחי , אבל לא יכול לחלוק על כך שגם היום הוא עדיין השחקן הטוב ב-NBA , וכמובן השחקן הטוב בדורו . אני לא סובל אותו בגלל הבכיינות , הניסיון הבלתי פוסק לקבל הכרה כ-GOAT , וכו'. אבל אני בהחלט מעריך אותו כשחקן .
כל זה לא נכון לשיקוץ המערבי , שהוא כמובן קלע מחונן , אבל מעט מאוד מעבר לזה . הוא פלופר וסוחט עבירות כפייתי, מאבד סדרתי , לא קלאץ' , משתנק במשחקים גדולים ובכיין לא קטן .

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 15:19:50

וכמובן שהוא משעמם מאוד לצפיה – בערך כמו לשמוע את בוז'י נואם .

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/12/2017 17:21:05

פלוס 100 לשניכם. הארדן שחקן ענק אבל אדם קטן וסיפור הפאולים והבכיינות לשופטים מרגיז גם אותי, מה זה מרגיז? מרתיח!
וזה מה שכתבתי היום כשאלה למנחם לגבי הארדן:
"תסביר לי רק דבר אחד, בעצם שניים.. איך השופטים לא רואים שבחלק מהכניסות שלו לסל הוא דוחף ביד שלא מחזיקה בכדור את השחקן ששומר עליו? דבר שני, למה שחקנים ששומרים עליו לא נופלים בכוונה כשהוא עושה את המהלך הזה? זו עבירת תוקף!"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 18:51:31

100+
הארדן מבחיל ואנטי-כדורסל.
שחקן נכלולי וחסר מוסר בערך כמו ראש הממשלה שלנו

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 15:21:51

הבאתי לך סטטיסטיקה על כמות זריקות לעומת כמות הליכות לקו . זה מה שקובע .

עידו גילרי
עידו גילרי
23/12/2017 15:26:56

מה בדיוק זה קובע?

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 16:45:20

לא ברור שכל העכברושים יחכו ל 2 הפסדים של הרוקטס כדי לצאת מהחורים? הייט פשוט נעול מטרה כמו פיטבול על נקניקייה. מפחד מזקנים.
כולם מדברים על כמה "אם דוראנט היה לבד היה כך וכך..".
בינתיים דוראנט בילה את כל הקריירה שלו לצד שחקן ברמת mvp שיכול לקחת את הקבוצה על הגב בימים שקשה לו. אותו סיפור עם קרי שנהנה מכמות כישרון בלתי הגיונית לצידו.
הארדן ראינו מדגם קצר איך הוא נראה כשיש אולסטאר אחד לידו, והוא שיפר כל נתון אפשרי והקבוצה הפכה עשרות מונים יותר טובה.
להגיד על השחקן ההתקפי הכי שלם, וברמה היסטורית, שהוא חד גוני זה מגוחך. יכול לעבור כל שחקן באחד על אחד, סטפ באק מושלם, שלשות ב40%, ראיית משחק ברמה עילית, מסירות גאוניות. כשהוא יכול טיפה לנוח בהתקפה ראינו שההגנה שלו גם משתפרת פלאים.
לברון שחקן טוב יותר. אין וויכוח, אבל חוץ משניהם אין שחקן שברמה קונסיסטנטית נותן כזו רמה בכל משחק.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 16:49:56

בריאן סקלברין עדיין יותר טוב משניהם 😂

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 17:11:09

אפלטון – אני אומר שבועות וחודשים את דעתי על הרוקטס – שהרוטציה קצרה, שהם one trick pony ושהם רחוקים מלהיות הטובים במערב , למרות המאזן שלהם . אי אפשר לשנות את המציאות .

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 17:16:02

אתה היחיד שאומר שהם הטובים במערב. אין כאן מגיב אחד שאמר את זה. one trick pony זה משפט ריק וחלול שלא אומר כלום, ובטח שלא תואם את המציאות ולגבי הרוטציה מסכים איתך. קצרה מדי.
כל זה לא קשור להארדן כמובן שאתה מנסה להשמיץ בכל תגובה שנייה שלך כאן.

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 18:21:39

אפלטון – הכל נכון. ובכל זאת, דוראנט הוביל קבוצה לגמר כללי ושלושה גמרים אזוריים (לפני ג״ס). הארדן היה שחקן 6 בגמר כללי והובל בנס לגמר איזורי. חובת ההוכחה עליו.

דדי
דדי
23/12/2017 17:15:16

הארדן הרבה יותר טוב מקרי.

MBK
MBK
23/12/2017 17:18:18
הגב ל  דדי

עכשיו אתה הולך לקבל מתקפה חסרת תקדים מהבן של סטוק😂😂

דדי
דדי
23/12/2017 17:21:50
הגב ל  דדי

ויוסטון בהרכב מלא >>>>>>>>>>> גולדן סטייט.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 17:26:35
הגב ל  דדי

מזמן לא צחקתי כל כך . אם אתה רציני , אז אתה ליצן מהמעלה הראשונה.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 17:26:41
הגב ל  דדי

… טוב עכשיו דדי אמר את זה … so it must be true
נסיון הטרלה יפה דדי 😉 או שאתה רציני?

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 17:39:34
הגב ל  דדי

אם להיות רגע רציניים – הנה ההשוואה. ג"ס עם הגנה טובה יותר, התקפה טובה יותר, טובה יותר בריבאונדים , באסיסטים , בחסימות , בהגנה על הטבעת, במתפרצות , במשחק חצי מגרש, במאמן שעל הקווים , בעומק הסגל , בגיוון של הסגל … שכחתי משהו ?
בהתמודדות בסדרת פלייאוף בהרכבים מלאים מ-2 הצדדים , הרוקטס לא לוקחים יותר ממשחק בודד, עם או בלי HCA .

דדי
דדי
23/12/2017 17:41:22
הגב ל  דדי

הייט, אני לא מבין איך בתור אוהד מסור שעוקב מקרוב אחרי הקבוצה והמתחרות שלה, אתה לא רואה את זה בעצמך.
זה די ברור.

דדי
דדי
23/12/2017 17:42:51
הגב ל  דדי

אם תתנו ליוסטון לקחת גם HCA, זה סוף הסיפור של הווריורס.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 17:54:36
הגב ל  דדי

אני אתייחס בהמשך העונה למצ' אפ בין הקבוצות שהוא דווקא מעניין יותר ממה שאתה נותן לו קרדיט.
כששני ההרכבים בסגל מלא, ליוסטון יש סיכוי לתת פייט טוב לגולדן סטייט.
עדיין כדי לנצח סדרה של 7 משחקים יצטרכו התעלות מדהימה של כולם והסיכויי בסדרה כזו הם 70:30 ואפילו 80:20 לגולדן סטייט, אבל יש יותר מניצחון אחד בקופה לקחת, זה בטוח.
עדיין צריך את כולם בריאים, ובסוף אלו הדברים המכריעים בפלייאוף, כשיוסטון הרבה יותר פגיעים גם לפציעה של השחקן ה 8 ברוטציה יותר מרוב הקבוצות, בגלל החשיבות הגדולה של כל שחקן מה8 הראשונים.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 17:57:02
הגב ל  דדי

HCA? חומצת לימון?

דדי
דדי
23/12/2017 18:01:18
הגב ל  דדי

home court advantage

שאני לא בטוח שיוסטון יצטרכו אם הם יהיו בריאים, אבל יוכל לעזור.

אתה מסתכל על הווריורס ורואה שזה כבר לא זה.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:08:09
הגב ל  דדי

אני עדיין מקווה שאולי איכשהו יהיה טרייד נוסף של יוסטון על סטאר עם חוזה נגמר. פול ג'ורג' או קאזינס

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 18:16:52
הגב ל  דדי

דדי אני חושב שעוד רחוק לשפוט את היכולת של גולדן סטייט לגבי המשך העונה.
הם די בכוונה מושכים את העונה כדי להגיע לשיא בשלב מאוחר יותר, על פי הודאה של קר. הוא אמר לא מזמן שעם גרין לדוגמא הוא מנסה למצוא את הדרך איך להשאיר אותו מעוניין מבלי לדחוף חזק מדי. הם די בקרוז קונטרול, ועדיין מציגים התקפה ברמה היסטורית והגנה אימתנית.
יוסטון מתקרבים לשם כשהם בשיא, אבל עדיין רחוק מלעמוד כשווים אל שווים.

דדי
דדי
23/12/2017 18:19:17
הגב ל  דדי

הווריורס ניצלו כמה שנים של חולשה בליגה, אבל נראה שזה נגמר.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 18:21:23
הגב ל  דדי

מהפה שלך לעצמך, אבל נראה לי שזה wishful thinking

דדי
דדי
23/12/2017 18:24:00
הגב ל  דדי

אני לא רואה את קרי ודוראנט עומדים בקצב של הארדן ופול.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:25:55
הגב ל  דדי

אבל ליד קרי ודוראנט יש גם את תומפסון וגרין בהגנה.

דדי
דדי
23/12/2017 18:27:56
הגב ל  דדי

הגנה שמגנה.

נגד יוסטון זה לא יעזור.
הם פשוט יותר טובים מהם.

והארדן MVP בטוח.

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 18:30:02
הגב ל  דדי

קודם כל נראה את יוסטון עוברים את ס״א ואוק סיטי. הם אמנם קיבלו את פול שאני מאוד מעריך ואוהב – אבל איבדו את בברלי וסוויט לו. גם בשנה שעברה הם פתחו נהדר ונחלשו. אנחנו עדיין לא באמצע הדרך.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 18:31:45
הגב ל  דדי

אני בכלל חושב שהרוקטס הולכים לשלוט בליגה בחמש השנים הקרובות עם הצמד האימתני שיקוצון וכריספולון ,ובתמיכת הסנטר האימתני מארץ הקוקיות שפדרר לידו כוכב אפור .

דדי
דדי
23/12/2017 18:32:40
הגב ל  דדי

הווריורס יצטרכו לעבור את הספרס כי הרוקטס יסיימו ראשונים.

הת'אנדר אולי יוכלו לדגדג את הווריורס, אבל אין להם סיכוי נגד הרוקטס או הספרס.

דדי
דדי
23/12/2017 18:37:19
הגב ל  דדי

אני חושב שאפשר כבר להרגיש את זה בחוגי האוהדים של הווריורס אם אתה מסתכל על תגובות באינטרנט.
הם יודעים שכנראה העונה הם רק יהיו קרובים אבל לא יגיעו עד הסוף.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:41:05
הגב ל  דדי

דדי, איך אתה מצליח בכלל להכנס לאתרי אוהדים של הווריורס בלי שכואב לך בעיניים מהשטויות שנרשמות שם.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 18:41:24
הגב ל  דדי

נכון מאוד . הסדר החדש במערב: רוקטס , ספרס , ת'אנדר , ווריורס .
אופס – התבלבתי :
רוקטס , ספרס , ת'אנדר , זאבים , ווריורס .

וכמובן צריך לציין שהרוקטס השגיבים והאימתניים יכו בגמר שוק על ירך את וושינגטון , שתסיים ראשונה במזרח כשאחריה , בסדר הזה, טורונטו , הקלטים והפרשים.

דדי
דדי
23/12/2017 18:44:35
הגב ל  דדי

הייט, אתה לא צריך להיות חזק בשבילנו.
אפשר להרגיש שגם אתה יודע לאן זה הולך.

אני עדיין חושב שזה יהיה קרוב, אבל גם אתה וגם אנחנו יודעים מה תהיה התוצאה הסופית, ואני לא רואה מה הבעיה שתודה בזה ונוכל לעשות דיון רציני במקום סתם להתלהם.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 18:47:33
הגב ל  דדי

דדי , אני מודה . נכנעתי . אני בכלל לא בטוח שהווריורס עושים פלייאוף .
עשית לי את השבת.

Case closed

דדי
דדי
23/12/2017 18:49:18
הגב ל  דדי

בוא לא נגזים, אבל אליפות ?
או אפילו לנצח את המערב ?

נו באמת, בוא נדבר על הדברים לעומק.
אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 18:53:07
הגב ל  דדי

עכשיו אני באמת יודע שאין אלוהים

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 18:54:08
הגב ל  דדי

מה יש לדבר ? אני איתך בכל . אתה גאון – אני לא מבין איך לא ראיתי את זה קודם.
עכשיו תשכנע את אפלטון , דה שוט והאחרים .

דדי
דדי
23/12/2017 18:55:26
הגב ל  דדי

השאלה האמיתית הייט, היא מה דוראנט יעשה אחרי עונה כזאת, בטח אם חושבים על כל הכסף שהוא ויתר עליו…

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 18:57:54
הגב ל  דדי

דדי – לדעתי הוא כבר מנהל מגעים עם מוריי להתאחד מחדש עם השיקוץ .

דדי
דדי
23/12/2017 18:59:32
הגב ל  דדי

אני לא מבין, אתה לא מוכן להתייחס ברצינות לבעיה שהארדן מציב לווריורס בתור השקן הכי טוב בסדרה כזאת ?

מתן גילור
23/12/2017 19:40:44
הגב ל  דדי

מהדיונים האלה שאתה לא ממש בטוח אם דדי רציני או ציני…

דדי
דדי
23/12/2017 19:43:40
הגב ל  דדי

איך אפשר לא להיות רציני כשאנחנו מדברים על נפילה של מה שאנשים חשבו שתהיה שושלת של אליפויות ?

אני גם קולט שהייט רואה את זה, אבל הוא לא מוכן להודות ולפתוח דיון.

Ljos
Ljos
23/12/2017 13:48:37

זהו, אוהדי פיניקס. קיבלתם את מבוקשכם. מעכשיו יוצאים לדרך חדשה, נטולת מייק ג'יימס: https://twitter.com/KevinOConnorNBA/status/944411902750412801

Benny
23/12/2017 17:04:41
הגב ל  Ljos

חדשות מעולות לפיניקס. עכשיו כל מה שנשאר זה להיפטר מבוקר הסוציומאט באיזה טרייד ויצאו לדרך חדשה לפני שהוא משתלט על הקבוצה הופך את עצמו לפרנצ'ייז פלאייר ודן את הקבוצה לעוד 20 שנה של בינוניות במקרה הטוב . מקוה שיהיה להם שכל לעשות גם את זה מצד שני לפי ההתנהלות של הקבוצה הזאת לא נראה ששכל זה משאב שקיים שם בשפע רב במיוחד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 18:55:43
הגב ל  Benny

…וחוזה מקסימום לבנדר

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/12/2017 20:17:53

חחחחחח

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 15:03:52

אני מתפלל שיוסטון תמצא הזדמנות פז ותצליח לעשות טרייד על סטאר נוסף. בתקווה שזה שחקן עם חוזה מסתיים שכך ישיגו אותו יותר בזול. כמו קאזינס או PG13.
גם כרגע אני חושש שהעומס ביוסטון די גבוה ולמרות חלוקת דקות מסויימת בין הארדן לפול, CP3 עדיין נפצע יותר מדי וייתכן שהסגנון המהיר והעובדה שאין לו מחליף קלאסי ראוי מקשה. וכמובן העובדה שהרוטציה של ד'אנתוני היא 8 שחקנים כרגיל.

אני מקווה גם שקאווי ייכנס לכושר. כי כאשר זה הספרס איתו ועוד אולדריג' בכושר ורודי גיי מהספסל נם אמורים להיות מצויינים.
ואני מקווה שבוסטון יעשו טרייד שיפוץ עם חריגת השכר שהם קיבלו ויחזקו את הספסל (וכך גם את ההתקפה שלהם) עם חיזוק ראוי.

הכל בשביל המאבק בקאבס והלוחמים. אפילו ברוטציה חסרה הן שץיהן בדרך לכיבוש הקןנפרנסים. הן כבר לא כל כך מנסות אפילו.
העונה ארוכה, אבל נראה שליריבות כרגע קשה יותר מאשר להן.

bobby
bobby
23/12/2017 15:16:44
הגב ל  יונתן .S.

ה״מזל״ של יוסטון הוא שהפציעות קורות להן כבר עכשיו, שהעונה עדיין לא בחצי שלה, ולא בשלב מאוחר מדיי, כך שאם מורי לא רוצה שדאנתוני ימשיך לשחק עם רוטציה של מקסימום 8-9 שחקנים (ו-6.5 שחקנים כשיש פציעות כמו עכדיו), אז יש לו זמן לפעול.
אם כולם היו בריאים ורק במרץ פתאום היו קורות הפציעות, אז בהחלט הם היו בבעיה..

לגבי סן-אנטוניו – צריך לקוות שקוואי ימשיך להתאושש ויגיע לפלייאוף בכושר.
זה ברור שהספרס עם קוואי בריא שווים לפחות ניצחון או שניים מול הווריורס.

במזרח, לצערי, הפציעה של הייוורד טרפה את הקלפים, וקשה לראות קבוצה שתיתן קונטרה ללברונים. וזה עוד לפני שתומאס התחיל את העונה – במידה וישתלב שם כמו שצריך, אז הם בהחלט יוכלו לקחת את המזרח בהליכה ולהגיע רעננים לקראת הווריורס.

מקווה שאולי בעונה הבאה התקוות לגמר נטול ווריורס ולברון יהיו ריאליות יותר.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 15:35:49
הגב ל  bobby

אתה צודק ואני מסכים עם הכל.

לגביי המזרח – מבחינת בוסטון אני מקווה לחיזוק כי אני אוהד שרוצה שהקבוצה תצליח, אבל כמובן שזה גם בגלל שאני רוצה שתהיה לפחות מעט תחרות שם לקאבס.
אפילו היריבה הכי עיקשת שלהם מהעונה החולפת (וושינגטון) לא ממש איתנו

פיני
פיני
23/12/2017 16:05:21
הגב ל  יונתן .S.

אל תזלזלו בטורונטו. קבוצה חזקה מאוד (גם אם לא מלהיבה) ולעומק שלה יהיה משקל כשנגיע לסוף העונה

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
23/12/2017 16:07:56
הגב ל  פיני

ראינו שנה שעברה את העומק מול הקאבס. זה נראה רע ואין שום סיבה שזה לא ישחזר את עצמו אם יפגשו אותם השנה.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 16:48:21
הגב ל  פיני

אני מסכים לצערי עם חגי וזוהי הסיבה למה לא ציינתי אותם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 18:57:17
הגב ל  פיני

100-

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/12/2017 21:22:57
הגב ל  פיני

מסכים עם חגי. טורונטו מדרדרים לרמת הקליפרס – קבוצות שאאמין שיצליחו רק יומיים-שלושה אחרי שזה כבר יקרה. בפראפרזה על החתול של שרדינגר – כשהחתול הוא של טורונטו ההנחה היא שהוא מת. אין בכלל טעם לפתוח את הקופסא. ואם מתישהו יהיה שם חתול חי אז כבר יודיעו לנו באיזה חם מהתנור. עד אז אין טעם לבזבז על זה זמן.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 22:06:54
הגב ל  פיני

מאנו צודק. יש כאן יותר מדי גורמים שקשה לראות אותם משתנים יחדיו.
דרוזן לא קלעי סביר אפילו מהשלוש. לעיתים יש הבלחות מצידו.
לאורי "רכז אול אראונד", שכבר מעבר לשיאו ואיננו מופיע בשלבי הפלייאוף המאוחרים כבר שתי עונות רצוף.
איבקה לטעמי מוכיח שהוא לא מתאים להיות הצלע השלישית בקונטנדרית. לא מבפיק יציב וכבר לא המגן שהיה פעם בת'אנדר.
וחוץ מהם? עומק מטורף? אני זוכר הרבה קבוצות עמוקות שלא עזר להן הרוטציה העמוקה, כי בשלבים המאוחרים של העונה אלו בעיקר הכוכבים שמשחקים.

הדבר היחיד שהיה מעודד אותי מבחינת טורונטו זה לראות את דרוזן משנה כבר את התקליט משנות התשעים שתקוע אצלו ומשקיע על קליעת השלשות. ברגע שהוא יהיה יציב בנושא, זה אולי ישאיר להם מעט תקווה למשהו חיובי יותר מהעידן הנוכחי שלהם.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/12/2017 17:17:25
הגב ל  יונתן .S.

קאזינס יהיה נוראי ליוסטון, ממש לא מתאים לא בשיטה ובטח שלא באופי למה שהולך שם להכניס מקרה ראש כמוהו לשם זה יהיה נוראי, גורג יכול להיות מתאים פרפקט שם, אבל אין להם שום נכס כדי להביא אותו.

ההתקפה של בוסטון במשחקים האחרונים פחות או יותר נשארה אותו דבר מה שנפל זה ההגנה שהתדרדרה מאוד, שוב אני מאמין שאין שום סיבה להביא חיזוק שיתפוס מקום לילדים בקבוצה אפילו תמורת כמה נצחונות, זה שנים קריטיות להתפתחות שלהם מהסיבה שהתקרה השנה של הקבוצה ידועה.

על הארדן נגמרו הסופלרטייביים אני לא יודע איך אפשר לקרוא לו חד מימדי, האיש יש לו כל כך הרבה כלים התקפיים שזה פשוט מגוכח, אין ספק בכלל וכל נתון מוכיח שהוא עילוי התקפי חד פעמי ואני בהחלט מבין את מורי שהלך ALL-IN שיש לו שחקן כזה בפריים שלו. (מושלם התקפית אין שם חולשה אחת)

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/12/2017 17:25:56

החיזוק הוא בשביל הספסל… אחד שיכול לעלות שביעי ולתת לפחות 15 נקודות משם ובימים נתונים גם עשרים.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:11:16

ברוך, אתה צודק לגביי קאזינס אבל הכוונה בדוגמא הייתה נטו כדי להבהיר שאני מדבר על טרייד של יוסטון על סטאר עם חוזה נגמר.

לגביי בוסטון – אין סיבה לא להביא חיזוק. הדקות של מוריס פנויות כרגע והשחקן שיגיע יהיה כנראה סווינגמן של עמדות 1-3 פחות או יותר והוא ייקח כנראה את הדקות של לארקין.
הספסל של בוסטון קצר כרגע. זה לטעמי דווקא יתרום לרוזייר שיהיה לידו בהרכב הספסל עוד קלעי שירווח לו את המגרש.
הוא מבחינתי השחקן הצעיר הכי קריטי וחשוב לפיתוח מהספסל

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 20:54:08

אול אין ? הביא לו כוכב מעבר לשיא עם נטייה לפציעות ושלח תמורתו קו אחורי יציב וחזק. פול מעולה אבל יקרוס מול המהירות של הלוחמים. עזוב את אוק סיטי, אפילו ס״א עשו יותר למען קאוואי (למרכוס, גיי).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/12/2017 21:43:39
הגב ל  דה שוט

זו לא ביקורת או "ירידה" עליך, פשוט נתון מעניין – מבין כל המגיבים האינטיליגנטים (כלומר לא טרולים למיניהם), אתה ללא ספק זה שאני לא מסכים איתו בתדירות הגבוהה ביותר. אנחנו ממש רואים דברים אחרת. זה גורם לי לקרוא בשקיקה את דבריך כשאני סקרן לדעת עם מה לא אסכים הפעם. זה גם מכריח אותי לחשוב שוב ושוב על דברים שנראו לי ברורים עד שטענת את ההיפך. כשחקן עבר אתה יותר בכוון של ארנולד שוורצנגר ואני בכוון של דני דה ויטו….

דה שוט
דה שוט
24/12/2017 0:59:16

+ 10
זה אומר שאנחנו תאומים שהופרדו בלידה
🙂

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/12/2017 15:10:59

תודה לכל הצוות, אתם ענקים. זעפרני תרגיש טוב.
זהו, התפנה לי הערב

גור גולן
גור גולן
23/12/2017 15:30:48

מעולה תודה!!! יאיר תרגיש טוב

מתי לייקרס יצליחו להפוך יכולת לניצחונות??

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 15:33:32
הגב ל  גור גולן

Kyle Kuzma is the first Lakers rookie with three straight 25+ point games since Jerry West!

Kuzma had 27 points and 14 boards in Golden State on Friday

מרשים 👆

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 16:56:48

אגב לגביי הת'אנדר – מי ששם לב, מול ההוקס הקהוצה התחילה בביצוע השינויים עם אנת'וני. במקום שהוא ימשיך להיות שחקן עקשן שרוצה את הכדור ביד, הוא עדיין בחמישייה, אבל משחק תפקיד בעל אופי אחר – סטרץ' 4 שזורק בעיקר קאץ' אנד שוט. ראסל וכרמלו שיחקו לא מעט פיק אנד פופ וזה לטעמי חלק ממה שהיה צריך כבר לקרות בכדי להפוך אותם ליותר קטלניים ויעילים התקפית.

בוא נראה איך זה יילך. אם זה לא יעבוד, אני לא יודע כמה יהיה אפשרי ""להוריד" את אנת'וני יותר במעמדו ואז גם להעבירו לספסל מבלי ליצור חיכוך בקבוצה. ואחרי המקרה עם פיזדייל אני לא אתפלא אם דונובן יעדיף להמשיך עם מה שיש. מצד שני, ההנהלה של אוקלהומה בהחלט משכילה יותר מזאת שקיימת בממפיס.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 17:13:35
הגב ל  יונתן .S.

יפה. מעניין לראות אם יהיה לזה המשך. אוקלהומה עדיין לא נראית ממש טוב אבל אוספת את הW וזה מה שחשוב. לאט לאט גם האחוזים מתיישרים ורק צריך לראות איך מייצבים את הרוטציה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/12/2017 17:33:06
הגב ל  יונתן .S.

רואים במשחקים האחרונים שראס עובר שינוי לטובה ולוקח הרבה פחות זריקות "זבל". זה כל השיפור שצריך להיות ממנו. מי שצריכים להשתנות עכשיו הם גורג' וכרמלימרו. זו קבוצה שאם תנצל את כל היתרונות ותקטין את החסרונות יכולה שוב להגיע לגמר המערב ואולי אפילו לתת סוף סוף פייט ל ג"ס שחזרה הלילה למקומה הטבעי.

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 21:00:13
הגב ל  ד"ר הופמן

היא נתנה לה פייט מהאגדות לפני שנתיים.
מסכים עם כולם מעלי.
ראסל בשני המשחקים האחרונים עם ווינר שוטס.
הלילה מבחן רציני, אם ננצח זו תהיה הצהרת כוונות. אני מאוד חושש מהמשחק הזה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/12/2017 17:08:51

טוב אני אשים את זה פה לאוהדי הסלטיקס ומי שהייוורד מעניין אותם.
לפי זה נראה לי שהוא כבר לא יחזור העונה כי יש לו עוד שיקום ארוך ולא רצוי שיחזור לפני שהשרירים ברגל שנפגעה יחזרו לתפקד כראוי לפחות כמו שהיו לפני כן ויצליחו להחזיק בלחץ רב את הגוף והתנועות ששחקן אתלט צריך…. אולי בכל זאת יוכל להגיע לשלבים המאוחרים בפליאוף אבל אני בספק אם בבוסטון יקחו סיכון. מקווה שכן יביאו שחקן בפגרת האולסטאר שיוחל לחזק את הספסל בצבירת נקודות או בריבאונד.
http://www.gordonhayward20.life/2017/12/21/improving-every-day/

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:19:23
הגב ל  ד"ר הופמן

קראתי כבר. מאוד מעניין בעיניי. אני מאוד אוהב את האופי של היווארד ואני מקווה שלא יחזור העונה, גם אם כבר יהיה כשיר. תנו עונה לצעירים לרוץ ותראו מה יהיה עם קליבלנד בקיץ. כשמתייחסים לבעייה באופן חיובי בסוף אתה תיצור דברים חיוביים מהמצב הזה.
בראון וטייטום הרוויחו המון מזה והלחץ הפחות מועיל גם לשילוב של קיירי והמשך חיבורו של הורפורד בעונתו השנייה.
יש יותר זמן עבור סמארט בכדי שיראה מה הוא יודע בשנת חוזה ואם שווה לשלם לו המון. לרוזייר יש עוד טיפה דקות…

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:24:35
הגב ל  ד"ר הופמן

ואני איתך – חיזוק בנושא ספציפי (התקפה) לספסל רק יועיל וירווח לרוזייר וסמארט את המגרש כשהמחליפים עולים. גם ככה אם מדובר על חיזוק של סווינגמן (מה שצפוי כנראה לקרות), זה לא בהכרח יבוא ישירות על חשבון הדקות של ת'ייס, אוג'ליי ויאבוסלה, אלא על של נאדר ולארקין בעיקר.

דדי
דדי
23/12/2017 17:12:56

מעניין איזה 3 מספרי גופיות הלייקרס יתלו לקוזמה כשיפרוש.

The Beard
The Beard
23/12/2017 17:33:34
הגב ל  דדי

חחחחחחח

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 18:15:18
הגב ל  דדי

תענוג לראות איזה מחזור לא צפוי הדראפט הזה –
דווקא השלישייה הכי טובה לעת עתה הם טייטום (שמבחירות הטופ היה הכי אנונימי), מיטשל וקוזמה שבכלל לא בחירת לוטרי.

אגב, גם לונזו מתחיל להראות נהדר. פשוט המון מקשיבים לתוכניות טראש כמו First Take וחושבים שהוא באסט. לטעמי הוא סוג של רונדו 2.0
שימו שחקנים טובים סביבו ואתם תראו כמה טוב הוא יהיה. ומי שאומר שמנהיג לא יכול להיות בעל אופי שקט – קאווי והארדן חברים. ואם ננסה גם נמצא דוגמאות נוספות

דה שוט
דה שוט
23/12/2017 21:06:19
הגב ל  יונתן .S.

עם כל הכבוד, קאוואי והארדן עדיין לא הכיחו מנהיגות.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 21:56:26
הגב ל  דה שוט

תלוי איך כל אחד רואה זאת.

אני רואה בהצלחת קאווי כ-MVP בפיינלס כאחד כזה. ובשניהם כאלו כשחקנים הכי טובים בפרנצ'ייז המובילים שלהם.
חוץ מזה, בגלל אופיחם המנהיגות שלהן שקטה וגם תהיה כנראה הרבה יותר מאחורי הקלעים ובדוגמא אישית

דקסטר
דקסטר
24/12/2017 1:55:11
הגב ל  יונתן .S.

רונדו זה סוג של באסט.
הכל קשור לציפיות

יאיר
יאיר
23/12/2017 18:06:53

תודה למידן ולשאר הכותבים על החילוף. נתראה בכוחות מחודשים בשבוע הבא!

Wave bull bul
Wave bull bul
23/12/2017 19:04:31

שבת ללא זעפרני זה כמו וניס ביץ׳ בלי דוכני מריחואנה.
החלמה מהירה יאיר!

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 19:09:17

According to Adrian Wojnarowski, the Lakers and Mavs are in trade talks about swapping Julius Randle and Nerlens Noel.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 19:10:07
הגב ל  יונתן .S.

וואו איזה טעות

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 19:17:25

אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון בטעות ללייקרס, כי נואל לא משחק בכלל בדאלאס.

למרות שאני חייב לציין שגם בדאלאס הנוכחות של רנדל לא תהיה שונה מאטד ממה שהכיר כבר בלייקרס. בארנס עדיף כסטרץ' 4 ואי לכך, רנדל יכול לעלות מהספסל.
לטעמי מדובר בשני שחקנים פותחים בליגה שכרגע לא מצאו את מקומם.
אגב, אם נואל חוזר לשחק בהתאם לרמתו בלייקרס, הוא יכול להיות לא רע בכלל כשחקן משלים בהגנה ליד קוזמה ההתקפי.

צביקה
צביקה
23/12/2017 19:44:58

אכן. מה מרויחים פה?

דדי
דדי
23/12/2017 19:59:03
הגב ל  צביקה

1. cap hold/cap space
2. Rich Paul

אני עוד צריך לבדוק כמה הדיווח הזה נכון כי הלייקרס יודעים טוב מאד שנואל במקום לעבוד על המשחק והיכולות שלו, מעדיף לעשן עלים סביב השעון, אבל יכול להיות שריץ' פול יותר חשוב להם מכל דבר אחר כרגע.

אני ממש מקווה שלא, למרות שבלי קשר לרנדל אין עתיד בקבוצה הזאת.

MBK
MBK
23/12/2017 20:10:06
הגב ל  דדי

חייבים להדביק את דנג לרנדל בכל טרייד
אחרת הלייקרס יוצאים חלשים
אם כבר רנדל אז עדיף שחקן שיכול לקלוע מבחוץ נואלס לא מתאים

דדי
דדי
23/12/2017 20:14:23
הגב ל  דדי

אי אפשר להדביק את דנג לרנדל כי זה בעצם אומר שהקבוצה שמקבלת את החבילה הזאת, מסכימה לשלם לפחות 30 מיליון דולר בשנתיים הבאות כדי להנות מרנדל…

המהלך הנכון הוא להטריד את רנדל תמורת בירת סיבוב ראשון, ואז להשתמש בבחירה הזאת ואולי גם באחרות כדי להיפטר מדנג.

אני הייתי מסתפק כרגע בטרייד של דנג עם בחירה אחת תמורת חוזה "פחות גרוע", ובודק בקיץ אם צריך להיפטר גם מהשאר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 21:30:48
הגב ל  דדי

מה אתם רוצים מרנדל? אחלה שחקן ומשמעותי מאוד עבורכם

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 21:58:25
הגב ל  דדי

במקום הלייקרס אני מחפש בחירת סיבוב ראשון על רנדל ומשם מצמיד אותה לדנג ושואל את קבוצות התחתית אם הן מעוניינות.
אפילו אם זה אומר לקחת חזרה חוזה גדול, אך קטן יותר לעומת החוזה של דנג.

KingJames23
KingJames23
23/12/2017 19:16:48
הגב ל  יונתן .S.

אם מגיק מסכים לזה הוא פושע

דקסטר
דקסטר
24/12/2017 1:12:40
הגב ל  KingJames23

אשך המהלך הכי ברור השנה זה טרייד על רנדל.
אחרת יש כאן בזבוז של בערך 10 מיליון דולר לעונה שלא שווין כלום ויכלו ללכת למשנה משחק אמיתי.
רנדל זה שחקן לדאלאסים של הליגה לא בתור שחקן בשמינייה הראשונה ברוטציה.

Benny
23/12/2017 19:59:21
הגב ל  יונתן .S.

מזעזע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/12/2017 19:09:45

תודה רבה לכל הכותבים

קלמנטה
קלמנטה
23/12/2017 19:26:49

דדי שובר שיאי דמגוגיה בפוסט הזה.

נתן גולד
נתן גולד
23/12/2017 19:45:26
הגב ל  קלמנטה

הטרלה, לא דמגוגיה…

קלמנטה
קלמנטה
23/12/2017 22:08:06
הגב ל  נתן גולד

בהטרלה יש שנינות לפעמים.
הוא סתם דמגוג מביך.

נתן גולד
נתן גולד
23/12/2017 22:23:43
הגב ל  קלמנטה

נסכים על הטרלה דמגוגית…

צביקה
צביקה
23/12/2017 19:43:23

לא מבין את ההייט שיש להייט ולאחרים כלפי אבו זקן. כן גם אני לא מת על כל צדדי טכניקת סחיטת העבירות שלו והפלופים הקשורים בזה אבל הוא חבילה שלימה שהשנה גם עושה עבודה בהגנה ומשתלב נהדר עם פול וסוחב את יוסטון גבוה בהתמדה כבר כמה שנים מרגע שקיבל את הקבוצה לידיו. בלי תירוצים ובלי קשקושים. פשוט סוחב קבוצה עליו הכי גבוה שאפשר. זה סופרסטאר אמיתי שהשנה יש מצב שיכול ללכת עד הסוף עם הקהוצה שיש לו כי יש להם הגנה רצינית. שיטת הסגל הקצר של דאנטוני עלולה לדפוק את זה אבל בכל מקרה יש פה קונטגורית רצינית והכל זה הארדן.

דדי
דדי
23/12/2017 19:50:39
הגב ל  צביקה

לגמרי.
אני לא חושב שיש גארד בליגה שמתקרב ליכולות שלו.
הוא לבד הופך את יוסטון לפייבוריטית במערב.

Benny
23/12/2017 22:12:01
הגב ל  צביקה

הוא שחקן נפלא אבל מעורר אנטגוניזם בגלל הפלופים.ויותר מזה קשה להתחבר אליו רגשית כי הוא משדר… כלום. חוץ מזה שאני מעניק מדליה לאוהד שראה משחק של יוסטון מהתחלה ועד הסוף . משעמם. לפעמים יותר גרוע מטורונטו.

בוני
בוני
23/12/2017 19:53:57

ארדן הרבה יותר מרשים מבחינה אישית משחקנים שנחים חצי עונה כמו סטפן קורי והקאפקייק.

הבעיה של יוסטון היא כרגע הכשירות של השחקנים כשאין להם את העומק של הסופר טים גולדן,
הסיכוי מאוד נמוך שקבוצה עם גורדון,פול ומאמן כמו אנתוני תגיע בריאה לפלייאוף.

Benny
23/12/2017 22:14:44
הגב ל  בוני

מסכים. וזה שהם החזיקו עד עכשיו מעמד במקום הראשון זה בגלל שהם משחקים כל הזמן עם 8 השחקנים הטובים ביותר שלהם מה שמאפשר להם לנצח משחקים בטווח הקצר אבל ישחק אותם בטווח היותר ארוך (נראה לי שהטווח הארוך כבר התחיל עם שני המשחקים האחרונים וההפסדים לקבוצות מ LA)

דדי
דדי
23/12/2017 20:06:59

Kyle Kuzma currently has the highest TS% (60.9%) of any rookie in NBA history that's averaged 15 ppg or more. Seriously.
9:59 AM – 23 Dec 2017

ברוך רובין
ברוך רובין
23/12/2017 20:57:12
הגב ל  דדי

דדי קוזמה מדהים ואין אחד שלא מופתע ממנו פוטנציאל לאולסטר, אבל הילד הזה בן 22 התקרה של אינגרם ובול גבוהה הרבה יותר בגלל זה.

אני עדיין לא בטוח לגבי יוסטון ומה שאמרת עדיין הייתי שם את הכסף על גולדן סטייט שנראה שעדיין משחקים בהילוך שני (עם זאת הנתונים שלהם עדיין די מדהימים בשני צידי המגרש), למרות היעילות המדהימה של יוסטון עם פול על המגרש בשני צידי המגרש בהרכב מלא עדיין לא בטוח שזה יספיק במשחק נתון בהחלט הרוקטס יכולים לקחת אבל בסדרה של שבע אדע לקראת מאי כדי לנתח

אלי לס
אלי לס
23/12/2017 20:30:14

דדי. אל תהיה חזיר! תשאיר לי קצת ממה שעישנת 🙂

(בנוגע לשירשור על גולדן סטייט…)

עודד
עודד
23/12/2017 21:06:46

האדם הראשון שהצליח להשקיט את ההייט 😉

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 21:18:19
הגב ל  עודד

להשקיט ? אני עין בעין עם דדי. מחר בבוקר אנחנו שמים ביחד בווגאס סכום גבוה על אליפות של הרוקטס. נכון ללפני 3 ימים זה היה 9:1 , ולאחר 2 ההצגות היפות האחרונות של הטילים אני מעריך שנקבל יחס 15:1 . אני הולך להתעשר בזכות השיקוץ המצויין (ה-MVP שבדרך) וחבורת המופלאים שלו . ממש כמו בסרט 7 המופלאים – יחד הם 8 . לא צריך אף חיזוק נוסף.

דדי
דדי
23/12/2017 21:29:31

נו באמת.
אתה יודע בדיוק כמוני שמורי ידאג לעבות את הסגל.
אבל אנחנו מדברים לא רק על העליונות של יוסטון והארדן, אלא על הירידה הברורה אצל הווריורס.

הייט אשברי
הייט אשברי
23/12/2017 21:37:45
הגב ל  דדי
דדי
דדי
23/12/2017 21:42:59

למה אתה מתחמק ?
במקום לשחק אותה בת יענה, בוא ננסה לחשוב מה הווריורס צריכים לעשות כדי לנטרל את העליונות של יוסטון, הארדן ודאנטוני.

Benny
23/12/2017 22:31:42

דדי בנתיים נראה שמי שחושב איך לנטרל עליונות (ובאובססיות כפי שהעיד על עצמו) זה מורי שמתחבט איך לנטרל את העליונות של הלוחמים ולא ההיפך. כלומר ניתן לקשקש פה ביננו ואת עצמנו לדעת אבל בנתיים אלה שקובעים וכנראה גם מכירים/יודעים/מוכשרים וכ הרבה יותר מאיתנו עסוקים באיך לנטרל את הלוחמים. אפשר גם להגיד שחלק מרכזי בנושא הניטרול היה ה HCA שמורי ודאנטוני ניסו להשיג אותו בכל מחיר (לנצח כל הזמן וכדי לעשות את זה לשחק רק עם שמונה השחקנים הכי טובים מה ששחק את הקבוצה) אבל הרעיון הזה נכון לעכשיו כבר לא צלח. וברצינות.. אתה באמת משווה את הארדן לדוראנט?

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 22:28:08

שום פלופים. הוא יודע למשוך עבירות ומחפש אותן, אבל ממש לא פלופר. הוא מקבל הרבה פחות שריקות ממה שלפי החוק היבש מגיע לו. המשחק האחרון היה דוגמא מצוינת לזה וזה הביא להרבה תסכול בקבוצה (דאנתוני עם טכנית והארדן עצמו הורחק). אגב היתה שם מיני שערוריית שיפוט כששרקו עבירה שישית לשחקן הקליפרס והוא המשיך לשחק. אחרי זה שמו את העבירה על לו וויליאמס שהיה בכלל לא קשור למהלך.
אגב, ברור לי לגמרי למה לא שורקים לו על כל העבירות ועד כמה שזה מעצבן את האוהדים של הקבוצה, אי אפשר לשרוק עבירה בכל מהלך. הארדן יצטרך להתמודד עם זה

Benny
23/12/2017 22:36:25
הגב ל  אפלטון

פלופים. והרבה. ולא מוריד מהארסנל ההתקפי שלו או מהכשרון שלו. שחקן ענק אבל פלופר.

הקרייתי
הקרייתי
23/12/2017 22:47:11
הגב ל  אפלטון

הוא כן פלופר. הוא לא נופל כמו מרקוס סמארט אבל כן מטעה את הראש אחורה כשנוגעים לו בכדור \ מועד שהמגן קרוב אליו.

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 22:49:25
הגב ל  הקרייתי

השאלה אם עושים עליו עבירה בזמן המהלך או שזה מגיע מכלום. התשובה ב90% מהפעמים היא כן

הקרייתי
הקרייתי
23/12/2017 23:00:47
הגב ל  אפלטון

לא 90%
בוא נגיד שמול הלייקרס הוא קיבל לפחות 3 פעמים שריקה כשהוא זרק לשלוש. כל השריקות האלו לא היו מוצדקות.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/12/2017 23:06:46
הגב ל  הקרייתי

ההגזמות הרגילות – מול הלייקרס הארדן קיבל 3 זריקות פעם אחת בלבד.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/12/2017 22:48:43
הגב ל  אפלטון

למשוך עבירות זו אומנות, הארדן לעומת דוראנט כיום אני לוקח את הארדן , אם קרי או דוראנט יכלו הם היו מושכים עבירות בדיוק כמו הארדן זה גאונות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/12/2017 22:54:40
הגב ל  אפלטון

עזוב אותך, אפלטון, מה אתה מתרגש מכל הקשקשנים ״פלופר, פלופר״?
הארדן הוא אמן, השחקן ההתקפי הטוב בליגה שבמו ידיו לקח את יוסטון על הכתפיים. אנחנו רק צריכים דחוף חיזוק כדי לעבות את הרוטציה וחלקי חילוף לחלקים השוחקים של העונה.

יובל
יובל
23/12/2017 22:46:47

וויגנס לדעתכם צריך לעבור בטרייד?
חוזה מקסימום ל5 שנים הבאות(החל מעונה הבאה).
16 משחקים אחרונים:
15.9 נקודות ב38 אחוזים מהשדה
13 נקודות ומטה ב3 משחקים אחרונים
ו6 כאלו ב9 משחקים אחרונים.

איזה טעות הם עשו שלא לקחו את קיירי עבורו.

הקרייתי
הקרייתי
23/12/2017 22:47:46
הגב ל  יובל

הקאבס לא היו מטרידים את אירווינג על לאב בזמנו.

יונתן .S.
יונתן .S.
23/12/2017 23:18:57
הגב ל  יובל

"צריך" זאת מילה בעייתית כאן, כי אני לא יודע אם מישהי בכלל תרצה על עצמה חוזה MAX כמו שלו.
הוא עשוי להרוויח ממעבר למקום אחר ala אולדיפו, אבל מי אמר שזה בהכרח יקרה כך והעבר יחזור על עצמו במקרה הזה?

אני לא אתפלא אם הוא יהיה עוד בחירה 1# שהרף שלה הוא סיידקיק לכוכב אחר בליגה, כמו בלייק גריפין.

איתן
איתן
23/12/2017 23:31:26
הגב ל  יונתן .S.

קבוצה שנואשת להתחיל משהו בריבולד לא תסכים?
לטעמי יהיו קבוצות שירצו אותו.
עם כמה שהחוזה גבוה הוא עדיין רק בן 22,לא מצא את עצמו בחודש האחרון כאופציה שלישית בקבוצה(היה יותר אופציה שנייה תחילת עונה,באטלר התחיל להיות יותר אגרסיבי במקום לחפש למי למסור כל הזמן).
כשהוא יהיה אופציה ראשונה/שנייה אני מניח שהוא יחזור לעצמו.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 0:38:38
הגב ל  איתן

יחזור לעצמו? מה הוא היה לפני כן?
עד היום הוא צריך להוכיח שהוא יכול להיות כוכב. הוא לא דומר טוב, הוא לא קלעי טוב והוא עדיין לא שחקן מספיק חכם ושלם.

לפי דעתי, קבוצות לא יעוטו עליו כמו שאתה מתאר. מאז הקפיצה של תקרת השכר רוב הקבוצות הגיעו לרף השכר החדש שהוצב ולכן החלפת חוזים כאלו אינה פשוטה.

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
23/12/2017 23:22:15

הארדן שמנמן. האמת צריכה להיאמר

אפלטון
אפלטון
23/12/2017 23:25:59

תחת טוניסאי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/12/2017 23:44:16

קוואי ודני גרין לא ישחקו הלילה.

Smiley
Smiley
24/12/2017 0:08:25

הרגע הזה שמסיימים לקרוא את התגובות ולא בטוחים אם זה באמת דדי או מתחזה…
פשוט אדיר!!!

אסף
אסף
24/12/2017 0:14:17

http://nbatv.pw/nba/nba-1.php
טורונטו – פילי

Smiley
Smiley
24/12/2017 0:16:39

וולנצ'יוניס נראה כמו גוזל ליד אמביד

Smiley
Smiley
24/12/2017 0:31:13

סימונס לא אגרסיבי מספיק בהתקפה

Smiley
Smiley
24/12/2017 0:39:34

לא יודע מאיפה פילי הביאו את הצרפתי הזה – Timothe Luwawu-Cabarrot
אבל מראה אחלה כדורסל

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
24/12/2017 0:41:28

בייליס זה שחקן ברמה של הפועל ירושלים

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
24/12/2017 0:48:20

ופירגנתי לו..

עמית מ''מ
עמית מ''מ
24/12/2017 0:51:27

אני מבין שאתה לא משחק 2K – פשוט כוכב!

לטרל
לטרל
24/12/2017 0:50:31

אני לא מבין באמת מה הקטע של בראון עם בייליס

Smiley
Smiley
24/12/2017 0:50:40

פילדלפיה לא מסוגלים לתת שתי מסירות רצוף.

איבודים שטותיים

חזיר יבלות
חזיר יבלות
24/12/2017 0:57:58
הגב ל  Smiley

תזכור איפה קראת את זה- יש לו קלטת של בראון שוכב עם גלוריה..

Smiley
Smiley
24/12/2017 1:00:48

סימונס אנמי מאוד התקפית

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 1:58:26

נראה שדה רוזן עבד הרבה על קליעת 3 השנה. עדיין לא אבסולוטית אבל הוא כבר איום משם וזה שדרוג רציני למשחק שלו

The king russell
The king russell
24/12/2017 2:05:29
הגב ל  אפלטון

ממש חשוב ליכולת של טורנטו.

Smiley
Smiley
24/12/2017 2:14:02

בן סימונסמקבל היוםשיעור "איך אי אפשר להצליח ללא קליעה מרחוק"

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 2:29:44

מה נסגר עם ברוקלין? איזה קבוצה כיפית

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 2:49:56

בוסטון – שיקגו

http://nbatv.pw/nba/nba-11.php

MBK
MBK
24/12/2017 3:04:45

היית חסר בשעות הערב
השארת את אשברי לבד במערה להגן על כבוד הוורירס
היה פה שמח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 3:09:04
הגב ל  MBK

שמתי לב.
רק שעל פי מה שזכור לי הבחור שלך מזלזל ביוסטון עוד יותר מ הייט.

בכל מקרה קשה לקחת ברצינות אדם שחושב שביומבו שווה מקס'…

דדי
דדי
24/12/2017 3:22:20
הגב ל  MBK

ואשברי לא ממש הצליח.
אין מה לעשות, זאת השנה של יוסטון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 3:27:40
הגב ל  דדי

אני גם חושב שזה של יוסטון השנה.

יש להם רוסטר של 15 שחקנים בטופ 500 בליגה.
לאיזו עוד קבוצה יש לוקסוס כזה ?
דאנטוני משתמש ב 5 מהם, ברגע שהוא יתחיל להשתמש בעשרה האחרים זה GAMEOVER.

מכבי רוקטס.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:28:30
הגב ל  דדי

דדי עכשיו ברצינות אתה יודע משהו שאנחנו לא לגבי גולדן סטייט? איזו פציעה שחמורה ממה שמספרים, או פשוט מצפייה באיך שהם משחקים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 3:33:06
הגב ל  אפלטון

דמאיין ג'ונס כנראה חוזר ל D ליג.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 2:59:09

ספנסר דינווידי לMIP. 17 הפרש על אינדיאנה. גו ברוקלין!

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:04:28

אוקלהומה -יוטה יתחיל עוד כמה דקות
http://nbatv.pw/nba/nba-17.php

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:07:14

מזל נאחס לאורלנדו.
אחרי שאיבדו את אארון גורדון, טרנס רוס, אבאן פורנייה ואלפריד פייטון, עכשיו גם ווצ'ביץ' נפצע לתקופה ארוכה עם יד שבורה.
קבוצה מבאסת

זזי
זזי
24/12/2017 3:09:24

חחחחחח קראתם את הבדיחות של דדי??
קורע
לא צחקתי ככה מאז שלום אסייג
הבדיחה איך הוא הפליץ בכיתה והמורה חשבה שזה אחיו
הדדי הזה זה משהו

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:13:38

ג'ורג' יצא במזל מטכנית בדקה הראשונה של המשחק. וויתרו לו השופטים

The king russell
The king russell
24/12/2017 3:14:13

פילי עם 5 הפ' ברצף.
אחרי 9 ני' בנובמבר ( מול 5 הפ'. -64% הצלחה) היא סוגרת את דצמבר עם 9 הפ' ( מול 2 ני' בלבד- 18%!! הצלחה).

היא הפסידה את שלושת משחקי הבק2בק שהיו לה החודש (ו0% הצלחה במשחקים כאלו לאורך העונה) מה שבודאי לא מנחם אותה לקראת המפגש מחר עם הניקס בגראדן.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:21:12
הגב ל  The king russell

להגנתה היה לה באמת לוז קשוח. לדעתי עדיין יגיעו לפלייאוף המזרח (אלא אם ברוקלין תמשיך להפציץ ככה!)

The king russell
The king russell
24/12/2017 3:24:03
הגב ל  אפלטון

אני לא רואה שיש לה יתרון על המתחרות. את מי אתה מוציא? את מיאמי את דטרויט את אינדי?

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:25:59
הגב ל  The king russell

מיאמי, וגם דטרויט יכולה להתרסק בכל זמן נתון.
פילי צריכים להישאר בריאים ואמביד צריך לשחק

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 3:31:25
הגב ל  אפלטון

המשפט "פילי צריכים להישאר בריאים" הוכיח עצמו כמשפט דיכוטומי.
התבוננות קצרה במאזני הקבוצות מלמדת שככל הנראה הסיקסרס יצטרכו לנצח 28 – 30 מתוך ה-50 משחקים שנותרו להם. זה ללא ספק אפשרי,
אבל לקבוצה עם עבר כל כך בעייתי בכל הנוגע לשרידות של שחקניה?
60% זה מספר לא קל להשגה.

The king russell
The king russell
24/12/2017 3:37:08
הגב ל  אפלטון

זכרון העונה שעברה לא מרפה… ובעקבותיו בדקתי לפני כמה שבועות ותחת ספולסטרה רואים הרוב העונות שיפור בחצי השני של העונה ( למעט העונות עם לברון אז היו לה הפסדים ממש בסוף העונה) בל נשכח גם את חסרונו של וויטסייד למרות שלא ידוע מתי יחזור.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:41:02
הגב ל  אפלטון

רק במבט על הלוז שלהם רואים שהם במצב טוב ממה שהם נראים.
מלבד אמביד שחייב להישאר על המגרש הם צפויים לקבל את פולץ חזרה, בתקווה שישדרג את הספסל ממה שמקונל יכול לתת.
מיאמי בעצמם לא במצב כזה טוב מבחינת פציעות ודטרויט איכשהו לא סבלה פציעה משמעותית (חמסה חמסה חמסה, אבל בדרך כלל קורה להם).
סך הכל הם 3 משחקים מהפלייאוף, לא פער בלתי ניתן לגישור.
יש שם גם את הניקס בתמונה וזה, אבל… ניקס.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 3:19:40

איך שהבולס השתנו תוך כדי עונה, זה לא פחות מפלא.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:34:14
הגב ל  גיא הרשע

+1

וזה עוד כשהם היו מאוד קרובים לכאוס כללי בכל המועדון עקב הקמפיין נגד ההנהלה, המאמן שלא התחברו אליו והריב התקשורתי בין פורטיס ומירוטיץ'.

אבל אני אישית עדיין מאמין שצריך לנצל את הרגע ולבצע טרייד על לפחות אחד מהם (בעדיפות על מירוטיץ').

דדי
דדי
24/12/2017 3:37:39
הגב ל  יונתן .S.

מירוטיץ' אפשר רק החל מ 15.1

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:39:35
הגב ל  דדי

הבנתי. תודה!
אם זהו המצב, עדיין שווה לגשש ולראות מה השוק עבורו ועבור פורטיס ולראות אם ניתן אז לקחת החלטה משכילה בעוד חודש.

דדי
דדי
24/12/2017 3:40:23
הגב ל  יונתן .S.

חבל על כל דקה אם אתה שואל אותי.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:51:07
הגב ל  יונתן .S.

תמיד יש פראיירית תורנית

The king russell
The king russell
24/12/2017 3:19:56

שארלוט זרקה 6 זריקות בלבד ל3 במחצית הראשונה.

רק ב4 משחקים העונה נזרקו פחות זריקות מהטווח הזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 3:36:37

ב-2 המשחקים הקודמים של הת'אנדר + הרבע הראשון הלילה, לראסל ווסטברוק יש בסך הכל 2 ניסיונות זריקה מ-3
(זריקה אחת בסוף שעון ללא ברירה, השנייה זו השלשה שניצחה את משחקם הקודם)
ווסטברוק עם בחירת זריקות כזו, זה שחקן מפחיד.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/12/2017 4:14:34
הגב ל  גיא הרשע

שחקן מפחיד מאד. נראה שמשהו טוב עובר עליו ואם הדבר הטוב הזה יעבור גם לגורג ולחצי מכרמלימרו או קיי סי תהיה קבוצה ממש מפחידה.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:38:10

Max_Lederman: @ChrisMannixYS says he's been told by league execs that Celtics have been one of the most active teams out there. Says to keep an eye on Clippers, Grizzlies & Magic for potential buyouts and/or moves.

מאניקס עובד בורטיקל, שנחשבים למקור אמין. מאידך, הוא בהחלט פרו בוסטון ואני לא יודע כמה באמת להתרשם מהידיעה הזו.
מה שכן – ממפיס וקליפרס נשמעות כמו יעדים הגיוניים לעסקאות כרגע. באורלנדו אני לא יודע מה בדיוק אפשר למצוא, מלבד אולי ספייטס (?)
חסרה לי אטלנטה כאן. בלינלי אמור להיות על הפרק לטעמי. מאידך, אם זה בלינלי לעומת, נניח, טייריק אוונס או לו וויליאמס, כנראה שמבחינה התקפית הם עדיפים ברגע זה.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:42:43
הגב ל  יונתן .S.

תחשוב גדול

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:47:21
הגב ל  אפלטון

מעדיף שלא לעונה זו.

אם כבר, אני רוצה לחשוב בגדול על יוסטון. יש לי משאלה שPG13 עובר ליוסטון תמורת אנדרסון.

אגב, בינינו? זה גם מהלך לא רע בשביל אוקלהומה אם מתחשבים בנסיבות עם ג'ורג'. הם יקבלו קלעי אמין יותר לעמדה 4, כרמלו יעבור לעמדתו הנוחה עבורו ב-3 וסביב ווסטברוק עדיין יש קלעים רבים. עדיף להם ליישם שיטה דומה לזאת מיוסטון.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:56:02
הגב ל  יונתן .S.

אם מבחינת טיימינג אוקלהומה עדיין היו בסלאמפ היה סיכוי לא רע שהם היו לוקחים את אנדרסון וגורדון תמורת ג'ורג', אולי מלו תמורת אנדרסון, אבל בטח שלא ג'ורג' תמורת אנדרסון.
בכל מקרה נראה שהם מתחילים לפתור שם דברים ונראה לי שירצו לתת צ'אנס אמיתי לעונה הזאת. זה קריטי לעתיד המועדון, בטח שהבעלים שם רוצה למכור ומעדיף למכור כשהם למעלה.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 3:57:57
הגב ל  אפלטון

לגבי התחשוב גדול אני מדבר על דיאנדרה, גאסול או ווצ'ביץ' אם זה לא היה מובן. לפחות לגבי דיאנדרה שכבר די דוחף לטרייד לקונטנדרית, המחיר לא יהיה כזה גבוה, ובטח שלוצ'ביץ'. לגבי גאסול, אין לי מושג מה חושבים בממפיס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:04:25
הגב ל  אפלטון

אוק' עדיין לא פתרו כלום, חוץ משיפור מסוים במאזן.

אבל ג'ורג על אנדרסון זו באמת הזייה, אלא אם זה כדי לומר בסוף העונה ש לראס אין עזרה.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:18:14
הגב ל  אפלטון

אני אמרתי שההצעה תהיה ריאלית?

בזמן של לחץ מול השעון, אין לדעת מה יכול לקרות. ראינו דברים הזויים יותר.

דדי
דדי
24/12/2017 3:45:44
הגב ל  יונתן .S.

אני חשבתי שגם בלינלי וגם איליאסובה יתאימו לבוסטון.
כל אחד מהם גם יכול להיכנס לחריגת פציעה שבוסטון קיבלו.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:48:35
הגב ל  דדי

נכון. בגלל זה נשמע לי מוזר שהם לא במיקס כאן.

אולי איינג' באמת מעדיף שם בולט יותר? כמו לו וויל או אוונס?

קשה לפענח מה הולך שם בראש שלו..

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:44:26

הקלידו את התגובה כאן…

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 3:49:55

שימו לב – דרוזן קולע מעל 50% מהשלוש בשלושת המשחקים האחרונים של הראפטורס.

האם הוא סופסוף מתחיל להבין ששנות התשעים נגמרו ובהווה השלשות מדברות יותר?

זזי
זזי
24/12/2017 4:14:27
הגב ל  יונתן .S.

לא, הוא מחכה לך שתסביר לו את זה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:06:37

גולדן – דנבר

http://nbatv.pw/nba/nba-19.php

דדי
דדי
24/12/2017 4:07:26

הווריורס בפיגור 2 בסוף הרבע הראשון בבית נגד דנבר.

המשבר נמשך.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:09:57
הגב ל  דדי

זמן ללחוץ על כפתור הפניקה!

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:14:51
הגב ל  אפלטון

😰😱😱😰

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/12/2017 4:15:00

האם הסלטיקס סוף סוף יסיימו משחק בשחיטה?
כשהמשחק יהיה דיי גמור, בהנחה שזה מה שיקרה, שיקאגו יצמצמו ל 8.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:17:04
הגב ל  ד"ר הופמן

חחחח חיכיתי לתגובה הזאת שלך

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/12/2017 4:33:27
הגב ל  יונתן .S.

סטיבנס צריך להאריך את הרוטצייה בשביל שהמשחק יסתיים בצימצומים. השאלה היא האם הסלטיקס יגיעו ל 125 נקודות בסוף המשחק. זה יהיה שיא עונתי לדעתי. אגב זה המשחק הראשון בהיסטוריה בו הסלטיקס מארחת בערב כריסמס.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/12/2017 4:44:45
הגב ל  ד"ר הופמן

זה הניצחון הכי גבוה של הסלטיקס במשחק בלי הארכות? גם ההפרש מאד יוצא דופן למרות ששיחק עם הקצה של הספסל. שיקהקה היו שחוטים…

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:44:47
הגב ל  ד"ר הופמן

נכון. גם אני שמעתי על זה!
נשמע אבסורד

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:15:58

ברוקלין בפיגור 2 20 שניות לסוף. כדור של אינדי.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:17:56
הגב ל  אפלטון

יאללה התקפה אחרונה שלהם. 20 שניות פיגור 3

מה קרה לחמוץ מתוק?
מה קרה לחמוץ מתוק?
24/12/2017 4:16:08

אתה לא מפעיל אותו הערב? איפה ADISU? קלמנטה? שם (נחוץ)?

The king russell
The king russell
24/12/2017 4:16:24

ברוקלין אינדי צמוד.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:16:36

איזה סל ענק ומצחיק של גראנט בסיום הרבע בבוסטון.

אבל הסלטיקס ברחו עם ערב קליעה מצויין שלהם ואחד הרבעים הכי טובים שלהם בזמן האחרן. 38 נק'. 13 מ-25 מהשדה.

98-76 על הבולס בבוסטון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:20:07

גולדן על הפנים. במיוחד בצבע.
חסר לנו עוד אולסטאר בעמדת הסנטר, הייתי הולך על סטיבן אדאמס לפני שהחלון נסגר. לא אולסטאר, אבל נעשה אותו.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:24:32

אני יותר אהבתי את ההצעה שעלתה כאן כספי תמורת באטלר. צריך להיות ריאליים, אוקלהומה לא יוותרו בקלות על אדאמס. תצטרכו להיפרד מג'אבל ואני יודע שאתם לא מוכנים לזה.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:25:30
הגב ל  אפלטון

אפלטון הגזמת.

ג'אבל תמורת אדאמס?
לפחות שאוקלהומה יתנו עוד איזה בחירת דראפט בנוסף אליו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:28:52
הגב ל  אפלטון

כספי יותר יעיל מבאטלר ובכל מקרה, אנחנו די עמוסים בעמדה הזו.
אני לא הייתי פוסל את האפשרות של יוקיץ', אבל לא מת על ההגנה שלו.
נראה לי שבסוף נלך על קאפלה, ברגע שתתברר מה בדיוק חומרת הפציעה.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:31:00

לא עדיף את קאזינס או גאסול וזהו?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:34:09
הגב ל  יונתן .S.

יונתן, תהיה ריאלי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:43:26
הגב ל  אפלטון

בנוסף, לא מדדתי, אבל נראה שגם סטטיסטית כספי יותר ישראלי מבאטלר, וזה די חשוב לנו.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:24:38

בהצלחה עם מציאת טרייד כזה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:32:54
הגב ל  יונתן .S.

זאזא + דמאיין ג'ונס + קוון לוני + בחירת דראפט ראשונה לשנת 3405

שים על המשקל, זה יוצא לך בערך 360 ק"ג שרירים תמורת 120 ק"ג אשכיי ברזל.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:34:33

ואני חשבתי שהנכס הכי טוב שלכם זה Cash considerations.
או שנגמר הכל כשחטפתם להנהלת הבולס את הרוקי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:36:20
הגב ל  יונתן .S.

כל מה שנשאר בכיסים של ג'ו לייקוב זה קצת סוכריות ומסטיקים להייט אשברי ו לי.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:21:21

3 זריקות עונשין על דיווינדי האליל!

פיני
פיני
24/12/2017 4:23:33
הגב ל  אפלטון

קורי ג'וזף כבר הפסיד לפייסרס את המשחק לבוסטון, והוא מתעקש לעשות את זה שוב

The king russell
The king russell
24/12/2017 4:28:15
הגב ל  אפלטון

אגב היו לו4-4 ל3 במחצית הראשונה ו0-4 בשניה ואז באה הזריקה עם העבירה

דדי
דדי
24/12/2017 4:23:28

הווריורס בקריסה.
נראה לי גמור.
עובר למשחק אחר.

The king russell
The king russell
24/12/2017 4:25:40

באקס בפיגור 2 19 טיקים לסוף כגןר דלנם

The king russell
The king russell
24/12/2017 4:25:53

כדור שלהם

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:33:06

יש סיכוי שיש לנו כאן עוד ערב משחקים לא רע. יש כבר 2 משחקים צמודים ויש לפחות 2 נוספים שעשויים להיות כאלה גם במאני טיים.

המשחק בבוסטון מהנה לצפייה, DC נתנו הצגה, אוקלהומה במומנטום חיובי.

Nice

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:33:15

האמת צחוק צחוק מה קורה עם גולדן סטייט? מישהו רואה ויכול להסביר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:34:37
הגב ל  אפלטון

תגובה 64

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:35:32
הגב ל  אפלטון

פציעות וחוסר מוטיבתיה מוחלטת לעוד עונה רגילה.

הם רוצים פלייאוף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:38:51
הגב ל  אפלטון

וברצינות,
לא הייתי שולל את האופציה של אשליית הרוקטס לגביי
ה SEED 1.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:36:32

אולאדיפו מתעקש להרוס לברוקלין את הניצחון

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:47:22

משחק נהדר של הסלטיקס הערב. ומול קבוצה שנמצאת בכושר טוב כרגע.

נראה גם שכרגע יש לבוסטון לא רק הרבה שחקנים אתלטים שקוטפים יחדיו כמות גבוהה של ריבאונדים (רוזייר, בראון, טייטום..), יש לה גם באמת ריבאונדר איכותי בת'ייס. הערב הוא הגיע לשיא קריירה של 15 כאלו. ומול לופז זה לא פשוט.

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:54:17
הגב ל  יונתן .S.

אגב, חשוב לשים לב – גם בניצחון כזה מרשים ובהגעה למספר נק' גבוה, עדיין הספסל היה חסר קלעי איכותי. ערב מצויין של ת'ייס, סמארט ורוזייר, אבל עם אחוזי קליעה רעים מהשדה (9 מ-27) ובעיקר מקו השלוש (0 מ-8).

נדרש לקבוצה קלעי לספסל. אם הוא מעבר לקלעי והוא גם סקורר או שחקן 3&D, אז מה טוב. בהצלחה לאיינג' עם מציאת אופציות טובות.

לל
לל
24/12/2017 4:53:25

קישור לייקרס פורטלנד בבקשה

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 4:55:51
הגב ל  לל
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 4:56:18
הגב ל  לל
לביא
לביא
24/12/2017 4:55:47

הוורירס 1-15 ל-3 6.7%

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 5:00:05
הגב ל  לביא

וואו 1-17 כבר מהשלוש, ורק 7 הפרש.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
24/12/2017 5:01:42
הגב ל  אפלטון

יום קליעה שחור מבחוץ ללוחמים… ואיך שהוא הם עדיין במשחק.

קליי נזק על המגרש היום… צריך קצת לנוח. לנשום. לאפס ידית.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 5:01:48
הגב ל  אפלטון

1-19! wtf?
למזלם דנבר גם לא פוגעים מחוץ לקשת

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
24/12/2017 5:04:31
הגב ל  אפלטון

דנבר עם 28.6% מבחוץ… עם 6 שלשות

לביא
לביא
24/12/2017 5:06:55

והנה גם כספי הצטרף לחגיגה כדאי לעגל ל 5% מחוץ לקשת….

לביא
לביא
24/12/2017 5:01:06
הגב ל  לביא

כבר 1-18 5.6%.הזוי!!

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
24/12/2017 5:03:36
הגב ל  לביא

מהרגעים שצריך את סטף…

בדר"כ כשיש לאחד מהם יום שחור מבחוץ, השני מחפה.
היום אין חיפוי…

אולי צריך לפזול קצת לספסל. אולי כמה דקות לכספי, מקו… מישהו

יונתן .S.
יונתן .S.
24/12/2017 4:57:13

GwashburnGlobe: Celtics look to host 2022 NBA All-Star Game

http://www.bostonglobe.com/sports/celtics/2017/12/24/cnotes/dII7CQPUIJm9Fr67cXFxMP/story.html

via @BostonGlobe

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 5:02:04

הטוסטר הזה שורף לנו את כל הצנימים !

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:02:17

בן ממזר,
נשבר לכם הטוסטר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 5:11:40
הגב ל  גיא הרשע

קצר חשמלי

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:06:13

102 – 98 למזרח על המערב אחרי 44.4% ממפגשי מזרח/מערב.
בעונה שעברה, אחרי 43.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
107 – 89 לטובת המערב.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
24/12/2017 5:07:52
הגב ל  גיא הרשע

לקחת בחשבון את הניצחון (ה-די וודאי) של NO על ההיט?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:09:07

כולל ההפסד הצפוי של ההיט.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
24/12/2017 5:14:52
הגב ל  גיא הרשע

בקיצור, הולך ומתאזן. הפער היה יותר גדול…

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:18:02

אם מסתכלים על האחוזים, אין באמת (וגם לא היה לפני כן העונה) פער.
51% – 49% זה פער זניח ונטול משמעות.

The king russell
The king russell
24/12/2017 5:19:14

גיא מה ההימור שלך עכשיו על קליבלנד ווריוס?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:22:42

למשחק הקרוב?
גולדן סטייט.

בסדרה אפשרית?
אני עוד לא יודע.
חסרה התשובה לשאלת תומאס.

The king russell
The king russell
24/12/2017 5:28:24

למרות שקר אומר ש99.9% שקרי לא משחק? אני הולך עם קליבלנד

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:33:58

מצפייה במשחקי הקאבס האחרונים, יש לי את הרושם שיותר מעניין אותם מה יהיה בעוד שבועיים, מאשר מה קורה כרגע על הפרקט.
בעיקר בדקות של החמישייה הפותחת.

אז בכל הנוגע למשחק הקרוב מול גולדן סטייט, יש לי תחושה שהפעם, הספסל לא יספיק בשביל לסגור פער שנוצר בדקות של החמישייה (פשוט לגולדן סטייט יש ספסל לא פחות מוכשר מזה של הקאבס).

אני חושב שנוכל להבין מי זאת קליבלנד רק אחרי האול סטאר.
עד אז, תהיה להם תקופה לא קלה של לנסות ולהסתגל להצטרפותו של תומאס.

The king russell
The king russell
24/12/2017 5:14:43

מחר אין משחקים 😟

מחרתיים יש חתיכת משחקים 😄

אבל רק מפגש אחד גדול… מזרח מערב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 5:20:01

קר שוכח שכמות הסטריפ קלאב שסוואגי P יכול
לדחוס בין בק2בק היא אינסופית.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/12/2017 5:20:48

איזה יופי לראות את ראס ניגש למיטצ'ל ונותן חיבוק ומחמאות ואחר כך גם גורג פלטון וכרמלימרו. הילד הזה עוד יהיה MVP יום אחד. ראס עם עוד יום טריפל במשרד. הוא ממשיך לוותר על שלשות גם כשהן לגמרי פנויות. בגלל זה האחוזים שלו בשיפור. פול גורג גם נתן תרומה נהדרת. בחצי השני יש מצב שאוקייסי סוף סוף יהיו מפחידים… השינוי כבר פה.
וזו עדיין קבוצה של ראס לכל השונאים למיניהם.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 5:22:23

טוב – זה נראה לי סוף הרצף. לא שלא ניתן לסגור – אבל הווריורס לא הופיעו היום ולא נראה לי שיעשו פתאום סוויץ'. . חששתי מזה אתמול, וזה מתממש.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 5:29:16

תיכף נראה אם הטוסטר תוקן . דנוור לקחו בחוכמה פסק זמן .

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:36:39

עוד קמבאק של הסאנס –
ריצה של 18 – 4 מתחילת הרבע השלישי (רק 7 הפרש למינסוטה)

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
24/12/2017 5:40:03

מעניין מתי הממזר ושות' יטענו שאדם סילבר שם מכונה על הסל שדוחפת את כל הכדורים שג"ס זורקת החוצה..

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 5:44:33

הם פשוט קבוצה חדגונית. השלשות לא נכנסות אז הם מפסידים לכל אחד.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 5:53:04
הגב ל  אפלטון

לכל קבוצה יש ימים כאלה. מה שצריך להטריד אותך זה שיום קליעות איום כזה מגיע אצל הלוחמים פעם בשנה בערך, אולי פעמיים . והוא מגיע שהקלע מספר אחד בליגה , ויש שיאמרו בכל הזמנים , מושבת.
אגב, דנוור לא שיחקה משחק גדול . ולג"ס היו אינסוף מבטים פנויים . אולי חשבו כבר על המשחק מחרתיים .

לעומת זה, בקבוצתך השיקוץ יכול לקלוע 50 פלוס וגם זה לא יספיק .

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 5:56:10

אויאויאוי פצוע לכם שחקן? מסכנים 🙁
מקווה שברור לך שכל זה בדיחה עליך ועל התגובות המגוחכות שלך לגבי הרוקטס כן?

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 6:00:11
הגב ל  אפלטון

הבדיחה היא על הקבוצה שלך . מזל ששנינו עוד פה , ואתה תקבל כמה תזכורות כואבות על כך השנה.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 6:02:22
הגב ל  אפלטון

לא הבדיחה היא עליך. לא נראה לי שהבנת.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 6:26:24
הגב ל  אפלטון

הבנתי אותך מצויין . אחרי שתשווה בין אחוזי הסלים משלשות (מסך כל הסלים) בין קבוצתך לקבוצתי , וגם אחוזי הסלים המגיעים מאסיסטים , תבין למה הבדיחה שלך היא עליך .

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:32:34
הגב ל  אפלטון

אתה מנסה להמציא נוסחה חדשה שתוכיח שלגולדן סטייט התקפה טובה יותר.
אחוז אסיסטים?
מקום 2 הסיקסרס, מקום 3 הפליקנס, מקום 4 ההוקס, מקום 5 הבולס.
אני מקווה שזה מבהיר את התמונה…

תבדוק נתון אחד פשוט –
אופנסיב רייטינג.
מקום ראשון –
יוסטון 113.7
מקום שני –
גולדן סטייט 112.4

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 7:18:03
הגב ל  אפלטון

וגולדן יותר טובה מהרוקטס התקפית, הגנתית, מוזיקלית, כוריאוגרפית, וכנרה עוד כמה ששכחתי.

למה ? ככה.

תמשיכו להסתכל על סטט' מפגרות מבלי להתייחס לסטייט אוף מיינד שכל קבוצה מגיעה למשחקים.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 6:54:22

כנראה שלא קראת את השירשור – או שקראת , אבל שוב אתה מפעיל את הכישרון הידוע שלך להסב את הדיון למקום אחר. הדיון נסוב על איזו קבוצה היא חד-גונית , ולא על יעילות התקפית .

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 6:54:44

תשובה לך , רשע.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 7:03:27

"אחרי שתשווה בין אחוזי הסלים משלשות (מסך כל הסלים) בין קבוצתך לקבוצתי , וגם אחוזי הסלים המגיעים מאסיסטים"
מילים שלך.

אז קודם כל –
זה יפה, איך שאתה לומד מהבן הממזר לעשות ספינים ("בל שוב אתה מפעיל את הכישרון הידוע שלך להסב את הדיון למקום אחר") במקום להתייחס לעובדות.

בנוסף –
ההחלטה שיוסטון חד ממדית היא שלך בלבד. לבחור לזרוק רק זריקות טובות (שכוללת דרך אגב את המיד ריינג', רק שבניגוד לשאר הליגה, לוקחים אותן רק מי שקולעים אותן. ע"ע כריס פול),
זה לא חד ממדיות, זה כדורסל נכון.
תבדוק מה עושה השנה קפלה מתחת לסל, ועד כמה הוא אפקטיבי בפיק אנד רול, ובתנועה לסל אחרי חסימות.
זה לא סתם שליוסטון אופנסיב רייטינג כל כך גבוה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 7:06:27

הופה הופה הופה

אתה רוצה להסביר לי את זה ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 5:46:09

אדם סילבר שם מכונה על הסל שדוחפת את כל הכדורים שג"ס זורקת החוצה.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 5:52:16

אתה יודע מה המזל הגדול של גולדן סטייט?
שסילבר הוא קורא נאמן של הופס (בתגובות באתר הוא מופיע תחת השם "דדי"),
והוא קלט שגולדן סטייט מחטיאים היום בכוונה ( אשליית הרוקטס לגביי
ה SEED 1) , וכיבה אותה בזמן, כך שקליי לא יקלע בטעות זריקות שהוא פספס בכוונה.

הייט אשברי
הייט אשברי
24/12/2017 5:55:20
הגב ל  גיא הרשע

רשע – אנחנו פשוט לא רוצים ליגה משעממת . אז כדי להכניס קצת עניין אנחנו דואגים להפסיד מדי פעם . כדי לשמר את האשליה אצל היריבות שניתן להפיל אותנו בפוסט סיזן.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 5:54:19

טרוי דניאלס הזה מכונה. אם רק היה משפר בקצת את ההגנה היה מקבל כל כך הרבה כסף

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:02:10
הגב ל  אפלטון

מבחוץ הוא נהדר, ואני לא זוכר מתי הוא החטיא השנה מהעונשין.
אבל הוא גם "תחנה אחרונה" דניאלס. ברגע שהכדור מגיע עליו, נגמרה ההתקפה.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 6:09:43
הגב ל  גיא הרשע

שמע הבן אדם עבר 7 קבוצות ב4 שנים והוא קולע בעקביות 40% מהשלוש כווליום סקורר. תחנה אחרונה זה לא כזה רע במקרה הזה, קצת הגנה והייתי מחזיר אותו ליוסטון בכיף.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:15:42
הגב ל  אפלטון

אתה צודק. רק שבסאנס כרגע, חסרים שחקנים שיניעו את הכדור. "תחנות אחרונות" לא חסר לנו…
(בוקר, וורן)

דרך אגב, בדקתי – השנה יש לו החטאת עונשין אחת בלבד.

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 6:24:09
הגב ל  גיא הרשע

אז יאללה שחררו. ואללה שהייתי לוקח אותו בעסקת חבילה עם טייסון צ'נדלר שאני מרייר עליו במערכת הזאת. גם מייק ג'יימס ששחררתם לכלבים אני חוטף עכשיו.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:27:28
הגב ל  גיא הרשע

תראה,
צריך לבדוק את השוק, ולראות מה נקבל תמורת טרייד אפשרי.

(על מי אני עובד. זה מקדונו. הוא יחפש בנרות, ויימצא את התמורה המינימלית האפשרית…)

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 6:30:44
הגב ל  גיא הרשע

יש הסבר מה פשר השחרור של ג'יימס? הוא שיחק ממש סבבה עד כמה שאני זוכר. חשבתי שאתם במצוקת גארדים, או שפתרתם אותה עם איזאה קאנאן? כסף? מקצועי? אישי?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:33:45
הגב ל  גיא הרשע

GM טמבל.
(ובזמן הקצר שקאנאן שיחק, הוא הראה יכולת ניהול משחק עדיפה)

אפלטון
אפלטון
24/12/2017 6:43:01
הגב ל  גיא הרשע

שנייה, אז יש לכם את יוליס, קאנאן. ברנדון נייט עדיין חי?
עדיין לא ברור לי מקצועית איך לשחרר את ג'יימס שבועיים אחרי שהחתימו אותו על חוזה לעונה תורם לקבוצה באיזשהו אופן?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 6:48:53
הגב ל  גיא הרשע

הסאנס תעלומה עבורי.
ואני צפיתי ברוב מוחלט של משחקיהם + מתעדכן באתרי האוהדים השונים…

דדי
דדי
24/12/2017 6:47:45

הייט, אני עוד לא בטוח אם זה כבר הזמן לבניה מחדש, כי זה בסדר שתהיו סתם קבוצה טובה ולא בטופ של טופ המערב, אבל אולי שווה לחשוב על זה.

אם תרצה, אני אחשב כמה מקום מתחת לתקרה יהיה לכם אם תתנו לדוראנט ללכת, ונראה מה האפשרויות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 7:12:51
הגב ל  דדי

דוראנט תמורת ביומבו.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 7:34:59

סחריר (בלעז: ספין).
יצירת עניין תקשורתי בנושא מסוים כדי להסיט את תשומת הלב מאחר.

(ויקימילון)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 7:43:31
הגב ל  גיא הרשע

זה יפה איך שאתה יוצר סחריר תוך כדי הגדרת סחריר.

תזהר רק שלא תקבל סחרחורת.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 7:57:52

בן ממזר, שאלת שאלה, ולא סתם זכית לתשובה –
זכית לתשובה עם דוגמה בזמן אמת.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/12/2017 8:03:26

ולכן פרגנתי לדוגמא שלך :

"זה יפה איך שאתה יוצר סחריר תוך כדי הגדרת סחריר."

אתה קצת מסוחרר, אמרתי לך להיזהר.

IDO
IDO
24/12/2017 7:43:54
הגב ל  גיא הרשע

למה אתה לא מנקד? ככה לעשות חצי עבודה ??? זה קמץ זה ציירה? איך נדע איך לקרוא את הטוקבאק שלך גיא הטרחן?
אנא נקד!

מתן גילור
24/12/2017 7:22:39

בלת"ק מאז אתמול מערב, ג"ס מנצחת המון בלי שני מנהלי המשחק שלה, שהם גם הציר ההתקפי והציר ההגנתי של הקבוצה. המועמדים מספר 1 לאליפות בהפרש עצום, לדעתי.

IDO
IDO
24/12/2017 7:45:14

כולה נצחון על הלייקרס.. כל אחד יכול לנצח את הלייקרס.

דדי
דדי
24/12/2017 7:23:23

אני לא מבין – אני מנסה מאתמול לעזור לכם עם הנפילה ועם העליונות הברורה של הרוקטס, וזה כאילו שאתם כבר וויתרתם מראש, במיוחד הייט אשבורי שנראה לי שבור לגמרי, וחבל לי.

IDO
IDO
24/12/2017 7:30:50

תביאו את הלייקרס כל יום…. (:

IDO
IDO
24/12/2017 7:39:43

גיא גיא. השורה התבלגנה לי אתה יכול לסדר אותה?

1-2-3-6-4-5-7-8-9

תודה מראש…

גיא הרשע
גיא הרשע
24/12/2017 7:56:04
הגב ל  IDO

בכיף!

17 – 16 (המאזן של פורטלנד)

7, 8 (הדרוג המקסימלי של פורטלנד בסיומה של העונה)

1 (כמות הניצחונות המקסימלי של פורטלנד בסדרה אפשרית נגד גולדן סטייט/רוקטס)

0 (כמות הפעמים שכתבת תחזית שפגעה במשהו)

מקווה שעזרתי!

א.ב
א.ב
24/12/2017 9:02:32

המספר הערב:
קאזינס 7 זריקות מהשדה. הממוצע – 19 עד כה לא זרק פחות מ-10 העונה.

הנתון הנוסף – כשקאזינס מעל 50% מהשדה הפליקנס עם 10 נצחונות ו-2 הפסדים.

א.ב
א.ב
24/12/2017 9:04:31
הגב ל  א.ב

לא מדויק, היה בלי המזחק הלילה. אז 11 נצחונות ו-2 הפסדים.

כשהוא מתחת ל-50% מהשדה, 6 נצחונות, 14 הפסדים