פריוויו שבת עם 13 משחקים / צוות הופס

יאיר זעפרני חולה השבוע ואת מקומו תופסים כמה חברי צוות האתר. הוא יחזור בע"ה בשבוע הבא.

רגע לפני חג המולד, חוגגת היום הליגה מחזור כמעט מלא עם 13 משחקים, אף אחד מהם לא ממש מעניין. במוקד המשחקים הסלטיקס אחרים את הבולס שנמצאים בכושר מצוין, יוטה מארחת את אוקלהומה, הלייקרס את פורטלנד והאלופה גולדן סטייט את דנבר נאגטס.

00:00: טורונטו ראפטורס (8-22) – פילדלפיה 76' (17-14)

 רק לפני יומיים נפגשו הקבוצות למשחק ביניהן בפילדלפיה והקנדיים יצאו ממנו עם ניצחון 109-114 כשדמאר דרוזן קולע 45 נקודות לראפטורס שהספיקו מול כמעט טריפל דאבל של דריו סאריץ' (18 נק', 10 ריב', 9 אס') . גם המשחק הערב אמור להיות בשליטה של הקבוצה הביתית מהסיבות הבאות: הראפטורס ניצחו פעמיים את פילדלפיה העונה, הראפטורס בעיצומו של רצף בן חמישה ניצחונות רצופים עם מספר ההפסדים הנמוך במזרח, הראפטורס מחזיקים במאזן 1-11 בבית העונה, הראפטורס לא הפסידו העונה בשבת.

גם המצב של פילדלפיה מעיד על זה שהראפטורס אמורים לנצח. הסיקסרס הפסידו שמונה מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלהם, צללו למאזן שלילי ואיבדו גובה אל המקום העשירי במזרח. ואם זה לא מספיק ג'ואל אמביד (כאבים בגב) וג'י.ג'י רדיק (שריר מתוח בברך) יעדרו ופורקן קוקרמז (את מי זה מעניין למה?) בספק למשחק הערב. בקיצור, טורונטו אמורה לנצח את המשחק הזה.

2:00: שארלוט הורנטס (21-11) – מילווקי באקס (13-17)

שתי הקבוצות נפגשו רב אתמול בלילה במילווקי במשחק שהסתיים בניצחון של מילווקי 104-109 . המארחת ממשיכה לשמור על חוסר יציבות – שלושה הפסדים רצופים (בכולם הם ספגו 115 נקודות) מול ניו אורלינס, שיקגו ויוסטון נשכחו אחרי ניצחון על קליבלנד (בו הם ספגו 116 נקודות אבל קלעו שלוש יותר) והבאקס שומרים על המקום החמישי במזרח בשיניים. משחק שני ברציפות מול שארלוט החלשה שהפסידה חמישה מששת המשחקים האחרונים שלה הוא עוד הזדמנות להתאושש, למרות ששארלוט טובה בבית הרבה יותר מאשר בחוץ (מאז 9-9 בשארלוט לעומת 2 ניצחונות בלבד מחוץ לצפון קרולינה). ההורנטס יחסרו את קודי זלר בעוד במילווקי יעדרו (כרגיל) מירזה טלטוביץ' וג'בארי פרקר. מילווקי צפויה לנצח.

2:00: וושינגטון וויזארדס (15-17) – אורלנדו מג'יק (22-11)

שתי הקבוצות די מאכזבות העונה: וושיגנטון אמנם במקום גבוה יחסית במזרח אבל אין שום דבר חדש בקשר ליכולת שלה והיא עדיין מפסידה יותר מדי משחקים בעונה בה יכלה בקלות להשתלט על האזור המזרחי לו הייתה מנצלת את הפוטנציאל שלה. דוגמא חיה לכך היה אפשר למצוא אתמול במשחק של הוויזארדס מול ברוקלין שהסתיים בתבוסה בת 25 נקודות ופיגור 35-60 בריבאונד.

אורלנדו מהצד השני, התחילה את העונה טוב אבל ניצחה רק שלוש פעמים בחודש וחצי האחרונים (הייתה במאזן 8-4) כשרצף ההפסדים הנוכחי שלה עומד על שבעה. המאמן פרנק ווגל מנסה כל מיני פתרונות והשבוע אפילו מריו הזוניה הפציע לרגע עם 28 נקודות מול דטרויט אבל גם זה לא עזר והפיסטונס ניצחו. לאורלנדו יש התקפה גרועה מאוד, שברוב המשחקים האחרונים אפילו לא מגיעה ל-100 נקודות והגנה גרועה עוד יותר ובלי שתי אלו קשה לנצח בכדורסל. בנוסף המג'יק עם מכת פציעות קלות אבל מעיקות כאשר  ג'ונתן איזייק, טרנס רוס ואוון פורנייה כולם בספק להערב וארון גורדון בחוץ בודאות. המג'יק הפסידו אמש לניו אורלינס. בוושינגטון לעומת זאת אוטו פורטר וברדלי ביל סוחבים פציעות ואתמול היו חלשים מאוד עם 10 נקודות משותפות. 

בקרב בין הקבוצה החלשה לקבוצה המבאסת מישהי תצטרך לנצח וזו תהיה וושינגטון.

2:00: אינדיאנה פייסרס (14-18) – ברוקלין נטס (12-19)

 אינדיאנה היא הקבוצה המפתיעה של העונה במזרח (אולי בכלל?) וממשיכה להגן על מקומה הגבוה בטבלת המזרח (רביעי) כשבשבוע האחרון היא מנצחת ומפסידה לסירוגין. בין יתר המשחקים שלהם לאחרונה פגשו הפייסרס את ברקולין וניצחו אותה בפעם השנייה העונה 97-109 כשויקטור אולדיפו, המועמד המוביל לתואר השחקן המשתפר של העונה ממשיך ללהוט עם 27 נקודות.

ברקולין מהצד השני, איבדה גובה עם ארבעה הפסדים רצופים לפני שניצחה את וושינגטון אתמול בקלות 84-109 במה שלא עזר לה לצאת מתחתית המזרח וממצב של  'בלי עתיד, בלי תקווה ובלי חלום'. כל זאת עוד לפני סדרה של חמישה משחקים בחוץ. המשחק הראשון בסדרה הזו מול אינדיאנה וכשהיא בערב שני ברציפת שלמשחקים היא תתקשה לנצח את המארחת הבטוחה בעצמה. זה יהיה של אינדיאנה.

אוהד של קלבלנד מתחיל להבין שהבחירה של הנטס לא תהיה גבוהה כפי שחשב

2:30: בוסטון סלטיקס (9-26) – שיקגו בולס (21-10)

 עד לפני שבועיים זה היה נראה כמו משחק קל לניחוש בו הסלטיקס אמורים לנצח בקלי קלות. אלא שמאז קרו שני דברים: הראשון, משום מקום שיקגו חזרה לשחק כדורסל. אולי החזרה של ניקולה מירוטיץ' גורמת לכך, אולי העובדה ששיקגו לא הייתה גרועה כמו שהמאזן שלה הראה והפסידה הרבה משחקים צמודים (אותה היא ניצחה לאחרונה) היא הגורם, אבל העובדות מדברות בעד עצמן – אחרי שלושה ניצחונות בלבד בחודשיים הראשונים, הבולס ניצחו שבעה משחקים ברציפות לפני שנעצרו מול קליבלנד במשחק צמוד ביום חמישי והם כבר עם עשרה ניצחונות וקרובים ל… טוב, נו, עדיין לא קרובים לכלום. אבל לפחות את אטלנטה הם עברו.

הדבר השני שקרה הוא שבוסטון התחילה לאבד גובה – חמישה הפסדים בתשעה משחקים מעידים על כך שהסלטיקס מורידים את הרגל מהגז או לחילופין חוזרים לגודלם הטבעי. ההפסדים האחרונים לא הגיעו מול קבוצות חזקות מאוד – מיאמי, הניקס ויוטה הן הקבוצות האחרונות שניצחו את הקבוצה של בראד סטיבנס כך שבאמת ייתכן שהסטטיסטיקה פשוט מתיישרת. אחד ההפסדים של בוסטון לאחרונה היה תבוסה 108-85 לבולס והיום בוסטון תרצה להגיש איזושהי נקמה על ההפסד ההוא. בוסטון מתייצבת למשחק ללא מרקוס מוריס (פצוע בברך שמאל, יחזור למשחק הכריסמס מול וושינגטון) ואולי גם ללא שין לארקין (אותה ברך בדיוק) וג'יילן בראון (פצוע בעקב), בבולס יחסר קמרון פיין (וגם זאק לאבין) ואם החבורה של פרד הויברג תמשיך במומנטום שלה לאחרונה ועם אותה מידה של ביטחון עצמי בהחלט צפוי משחק מעניין. בוסטון עדיין פייבוריטית לנצח.

2:30: אטלנטה הוקס(25-7) – דאלאס מאבריקס(24-9)

– משחק בין שתי נמושות הליגה. אטלנטה סוגרת את המזרח ואת הליגה, הפסידה שישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים וכנראה תסגור את המזרח (ואת הליגה) גם בסוף העונה וזאת גם בהתחשב בכדורסל שהיא משחקת וגם בהתחשב בזה שהיא לא מחפשת משהו יותר טוב. ההוקס היו לא רעים אתמול ומתחו את אוקלוהומה סיטי למשחק צמוד אבל נכנעו בסוף 117-20. דאלאס אולי מכוונת יותר גבוה אבל נכון להיום היא מתקשה מאוד למצוא ומדורגת אחרונה במערב אחרי הפסד ליל אמש במיאמי 113-101 בשחזור הגמרים של 2006 ו-2011. בקיצור, אל תשארו ערים בגלל המשחק הזה ואם אתם חובבי פנטזי נציין לכם שסת' קארי, דורין פייני-סמית', ג'וש מק'רוברטס ונרנס נואל יחסרו בדאלאס ובאטלנטה יחסרו הגבוהים מייק מוסקולה ודווין דדמון וייתכן שגם דניס שרודר שפצוע בקרסול. דאלאס צריכה לנצח את זה.

3:00: ממפיס גריזליס (23-9) – לוס אנג'לס קליפרס (18-13)

פעם, לא מזמן זה היה קרב צמרת מערבי והתמודדות עקובה מדם בין שתי קבוצות קשוחות. היו לילות. היום, זה בעיקר קרב בין שתי קבוצות שבשבועיים הראשונים של העונה נראו טוב ומאז הן בצניחה חופשית, מי יותר (הגריזליס) ומי פחות (הקליפרס). 19 הפסדים ב-21 המשחקים האחרונים זה המאזן של ממפיס שחוץ משני משחקי בית מול אטלנטה ומינסוטה (שניהן בהפרש של סל אחד בלבד) לא זוכרת מה זה לנצח. ממפיס עכשיו היא קבוצת לוטרי מובהקת והדבר הכי טוב שיכול לצאת להם מהעונה זה בחירה גבוהה (בתקווה שידעו לנצל אותה, שלא כמו בעבר).

הקליפרס מצידם עוד מפנטזים על מקום בפליאוף, הניצחון אתמול ביוסטון הוכיח שיש פוטנציאל אבל כמו שהמאזן שלהם מראה – הם עוד רחוקים משם. אוסטין ריברס ולו וויליאמס הם השמות החמים של הקליפרס לאחרונה וקלעו אתמול 36 ו-32 נקודות בהתאמה (דיאנרה ג'ורדן הוסיף 20 ריבאונד) ואיתם הם מצליחים לנצח לא מעט, אבל גם לא מספיק *כאשר מעניין לראות שרצף הפסדים הופך להיות רצף ניצחונות וחוזר חלילה. משחק חוץ מול ממפיס הוא הזדמנות להתחמש בעוד ניצחון ברצף שיגיע כבר לשלושה אם יעשו כן אבל עדיין בדרך לשום מקום כנראה. רשימת הפצועים כוללת את בלייק גריפין ופטריק בברלי הקבועים בלוס אנג'לס ולצידם את דנילו גלינארי שגם מקבל קביעות ברשימה (ייעדר שישה שבועות) ואת ווסלי ג'ונסון. ואילו בממפיס לא נראה את מייק קונלי וויין שלדן. הבק טו בק יהיה בעוכריהם של הקליפרס ועדיין הם יכולים וצריכים לנצח.

היו ימים באל איי

3:00: מיאמי היט(15-17) – ניו אורלינס פליקאנס (16-16)

שתי הקבוצות חולמות עוד על פליאוף ונמצאות ממש במרכז המאבק על מקום בו. מיאמי קצת יותר טובה לאחרונה וארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שמו אותה על מאזן חיובי בואכה המקום השמיני במזרח. לוח המשחקים הקרוב שלהם כולל הרבה משחקי בית מול קבוצות לא מאיימות (המשחק הערב הוא דוגמא לכך) והם צריכים לנצל את זה שבשבועיים הקרובים יש להם רק משחק חוץ אחד, גם הוא בפלורידה מול אורלנדו בשביל להתחיל לטפס למעלה בטבלת המזרח. אם לא עכשיו, אימתי?.

הערב מול ניו אורלינס מיאמי יכולה להמשיך בכושר הטוב שלה. הפליקאנס הם לא קבוצה רעה ועם שני גבוהים כמו קאזינס ודיוויס אי אפשר לזלזל בהם אף פעם אבל הם עדיין לא מצליחים לשמור על יציבות קבועה ולמעשה חוץ מרצף אחד העונה של שלושה ניצחונות לקראת סוף נובמבר הם לא מצליחים לשמור על עקביות. בהיעדר יריבות משמעותיות הם אמנם מדורגים שמיניים במערב אבל סדרה מול יוסטון או גולדן סטייט בסיבוב הראשון זה בטח לא מה שמחפשים בלואזיאנה.

רשימת הפצועים של שתי הקבוצות הערב ארוכה מנשוא: אצל האורחת יחסרו בוודאות אלקסיס אז'ינסה (סיים את העונה), טוני אלן (ייעדר שלושה-ארבעה שבועות), סולמון היל (עוד לא התחיל את העונה. יקרה אולי בפברואר) ופרנק ג'קסון (שבר את הרגל וייעדר לפחות שלושה חודשים) כשרג'ון רונדו ברשימת ה'אולי'. במיאמי ייעדרו בוודאות ג'יימס ג'ונסון (חבלות בקרסול, יחזור בתחילת ינואר), רודני מקרוגר (שבר מאמץ) ואקארו ווייט. גוראן דראגיץ', חסן ווייטסייד, קלי אוליניק וג'סטיס ווינסלו סוחבים פציעות ובבק טו בק, ייתכן ומי מהם לא ישחק. המשחק צפוי להיות צמוד ויכול להתפתח לכל כיוון כאשר שתי הקבוצות ניצחו אמש, מיאמי את דאלאס בבית וניו אורלינס באורלנדו. אהמר על ניו אורלינס.

3:00 יוטה ג'אז (18-15) – אוקלהומה סיטי תאנדרס (15-17)

OKC לא נראית כמו הקבוצה שכולם ציפו שתהיה עם MVP מכהן + 2 אול סטארים + סטיבן אדאמס הם די מקרטעים למרות שבאופן די מפתיע ולאור החולשה המפתיעה של המערב הם בתמונת הפלייאוף.

הג'אז עם או בלי סגל מלא הם תמיד מציגים כדורסל ששווה צפייה הרבה הודות לסניידר אחד המאמנים הפחות מוערכים בליגה

זה יהיה המפגש ה 4 בין הקבוצות העונה (1-2 ל OKC ) , הג'אז הוכו 79-107 במשחק שנערך לפני מספר ימים

יוטה הפסידה 7 מ9 האחרונים ( רשמה ניצחונת על הספרס ועל בוסטון )

הג'אז ואוקלהומה עם קבוצות הגנתיות טובות מאוד שלא מחוברות מספיק בצד ההתקפי , אוקלהומה במקום ה 28 בליגה באחוזי שדה כשהביג 3 עם 40% ( פחות או יותר ) כל אחד מהשדה (כרמלו באחוז הגרוע בקריירה שלו לג'ורג' ווסטברוק היו עונה אחת גרועה יותר )

יוטה קבוצת בית סבירה והלילה היא תנסה לחזור לתמונת הפלייאוף

אין לא יוטה סטופר לווסברוק – הימור OKC ב 11

3:30 גולדן סטייט וורירס (6-26) – דנבר נאגטס ( 15-17)

גולדן סטייט בבית מול דנבר זה משחק שאמור להיות W די מובהק

דנבר מחזיקה במאזן לא מחמיא של 9-5 מול קבוצות עם 50% ומעלה

2 הקבוצות מגיעות לאחר בק טו בק ,גולדן סטייט מול הלייקרס ודנבר מול פורטלנד

הכיף הגדול בגולדן סטייט הפך עומרי כספי שלא מעט פעמים הוא הקלע ה 3 בקבוצה ,זה נהדר לראות את ההשתלבות הנהדרת שלו הוא משחק כדורסל נכון וסוף סוף לא נשען על יידוי שלשות. פרובינציאלי או לא עומרי נראה מצויין נייד וקולע לאחוזים מטורפים.

לדנבר יש את יוקיץ כיתרון ענק במאץ מאפ מול גבוהיי גולדן סטייט אבל דוראנט ,תומפסון והספסל של גולדן סטייט גם ללא קארי וגרין רשמו 11 ניצחונות ברציפות

הלילה ולפני הקרב הגדול מול קליבלנד ( משחק ראשון מאז הגמר ) ביום שני חג המולד

מפגש שני בין הקבוצות השנה (0-1 לגולדן סטייט )

הלוחמים ב 7

4:00 פיניקס סאנס (22-12) – מינסוטה טימברוולבס ( 13-19)

מפגש רביעי בין הקבוצות העונה ,למרות סוויפ של מינסוטה בעונה הקודמת על הסאנס לפיניקס מאזן 1-2 על מיניסוטה העונה

פיניקס עם 3 ניצחונות ב 4 האחרונים מחזיקה במאזן של 14-3 מול קבוצות במאזן חיובי ( יכל להיות יותר גרוע לולא מינסוטה )

מינסוטה בראש הבית הצפון מערבי אבל אין מה להתלהב יותר מידיי ,נראה שטיבדאו שוחק עד דק את הרוסטר שלו ובכלל מינסוטה ממוקמת במקום ה 25 בליגה בדיפנסיב רייטינג

פיניקס מצליחה להשיג את המספר של מינסוטה העונה ולכן – מינסוטה ב 5

4:30 לוס אנג'לס לייקרס ( 19-11) – פורטלנד טריילבלייזרס ( 16-16)

מפגש ביו קבוצות עם יריבות ארוכת שנים ומפוארת ,הקבוצות נפגשו 11 סדרות פלייאוף (2-9 לליקרס ) אבל לאחרונה ב 2002

גם השנה הקבוצות לא יפגשו בפלייוף אבל מדובר ב 2 קבוצות עם עתיד ופונטציאל גדול מאוד

הלייקרס למרות שהיא סופגת כ 110 למשחק הדיפנסיב רייטניג של הקבוצה הוא ה 10 בליגה

נורקיץ מקולום ולילארד היא אחלה שלישייה ( לילארד בספק הערב ) אבל נראה שפורטלנד שרק לפני 2 וחצי עונות איבדה 4 מ 5 שחקני החמשייה שלה ולא יצאה מזה כל כך גרוע לא מצליחה לעשות את הקפיצה לטופ 4 במערב

ללא לילארד הם הובסו אמש מול דנבר

הלייקרס ביום נתון יכולה לנצח את יוסטון בחוץ ולהפסיד לקבוצת יורוקאפ בבית .

הצעירים של הלייקרס במגמת שיפור ועם כל הייפ ההסטירי סביב לונזו בול ה-איש של הלייקרס העונה הוא קייל קוזמה

אם לונזו יממש את הפוטנציאל הלייקרס יחד עם קוזמה ואינגרם תהיה במקום אחר בעוד שנתיים

הלילה הלייקרס תעצור רצף של 13 ! הפסדים רצופים לבלייזרס

5:00 סקרמנטו קינגס ( 20-11) סן אנטוניו ספרס (11-22)

על פניו המשחק האחרון הוא משחק שאפשר אולי לדלג עליו עם W אוטמטי לספרס

סן אנטוניו מגיעה ברצף שך 0-10 מול הקינגס ו 31 ניצחונות ב 33 המפגשים האחרונים בין הקבוצות

הקינגס מגיעים למשחק עם הרצף ניצחונות הארוך ביותר שלהם העונה ( 2 ,לא צריך להתרגש )

הספרס כמו הספרס עם ההגנה הטובה בליגה ( ראשונה בספיגה , מס 3 בדיפנסב רייטניג ) מוכיחה שתחת פופביץ גם סגל עם שחקנים בעשור ה 5 לחייהם ,ותיקי קרבות אירופים חיוורים ועוד הם עושים זאת שוב ושוב עונה אחרי עונה

הקינגס נראים סביר העונה הצעירים מתקדמים לא רע והעתיד יהיה טוב יותר ,על פלייאוף לא מדברים שם ( 12 עונות רצופות בלי פלייאוף , 12 עונות רצופות במאזן שלילי )

סן אנטוניו ב 8

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 327 תגובות

  1. מעניין ,ממש תודה!.
    בוסטון שיקאגו.
    וגולדן סטייט דנבר נראים כמו משחקים מעניינים.
    דארון פוקס קרע חלקי את הארבע ראשי.
    Partially Torn Quadriceps
    צופים לו כרגע כמה שבועות בחוץ.

    אני חושב שהקינגס מנצחים בבית את הספרס.
    רודי גיי יהיה באובר מוטיבציה להוכיח.
    .

    1. מצד שני, הפריוויו של זעפרני הרבה יותר מוצלח מהמשחקים עצמם, ולא בגלל שהמשחקים גרועים.

  2. הרבה בריאות יאיר.. מילה לגבי לונזו והאיבודים.
    לוק מכריח קצב משחק גבוה וזה כרוך באיבודים עד שהשחקנים יצברו קצת ניסיון בזה וגם לונזו

  3. כתבתם ובצדק – "מחזור כמעט מלא עם 13 משחקים, אף אחד מהם לא ממש מעניין". 26 מתוך 30 קבוצות נפגשות – ואין עניין. זה חסר תקדים בכל ליגה שהיא. בטח כשמדובר בליגת הכדורסל הטובה בעולם.
    יש לזה הרבה סיבות. העיקרית – כי אין קרב על התואר. ואין ליגה – בלי מירוץ לאליפות. במיוחד בליגה שאין בה אפילו קרב ירידה, וכשאין מפעלים בינלאומיים, וכשאין חשיבות מעשית לדירוג גבוה כדי להשתלב במפעלים כאלה. דבר שמצמיח תופעה שלילית כמו טנקינג – להצטיין בהפסדים עבור הדראפט. כי מה עוד נשאר.
    סיפורים נחמדים כמו האחוזים של קוזמה והבנייה של שיקגו, זה בשוליים, כדי להחזיק עניין ולהשאיר את הרייטינג בור אדם סילבר. אבל בתכלס, אין קרב אליפות – אין ליגה. וצודק דריל מורי שאמר שיוסטון אובססיבית בניין ג"ס. "כי אם אתה לא בעסק בשביל אליפות, אז מה הטעם". יוסטון ואולי עוד קבוצה נוספת מנסות לקרוא תיגר, יתר 27 הקבוצות, זה דיי-ג'וב נחמד בשכר של מיליונים, ותו לא.

    1. "זה חסר תקדים בכל ליגה שהיא"?…
      ליגה ישראלית כדורסל במשך עשרות שנים.
      לה-ליגה בערך תמיד.
      ויש עוד לא מעט.

  4. פריוויו יפה מאוד .

    ועכשיו side note , על מי שמוביל במירוץ לתואר ה-MVP .
    לקוח ממאמר ב- ESPN , על כל הקריירה של הבאים (במקרה של מייקל וקובי כמובן , הם כבר סיימו אותה ) :

    LeBron has 4,863 more field goals than free throws

    Jordan has 5,590 more field goals than free throws

    Kobe has 4,035 more field goals than free throws

    Harden has 252 more free throws than field goals

    מישהו עוד חושב שהענקת ה-MVP לאחרון איננה שערוריה, אם תקרה ?

    1. לא
      אם ווסטברוק קיבל אז הארדן של העונה זכאי
      אם ג’ורדן היה משחק כיום הוא היה על הקו יותר מכל שחקן אחר
      יש לך ״וויב״ על הארדן הוא לא יותר גרוע מנאש שהיה MVp פעמיים
      העונה זה הוא או לברון כשגם דוראנט תחת הראדר נותן עונה מטורפת ( הוא שני בליגה בחסימות אם אני טועה )

      1. זו דעתך . לדעתי , בניגוד לכאלה שכתבו שהוא "נשדד" בכך שלא זכה בעונה שעברה, הוא ישדוד את התואר אם יזכה בו השנה. הוא פשוט שחקן חד מימדי ולא ראוי .

        1. יש לו כמות אסיסטים וריבאונדים שמוכיחה שהוא לא חד ממדיהא הוא סיים פעמיים שני במרוץ ל MVP
          פעמיים היו קולות שאולי הגיע לו על חשבון קארי ווסטברוק
          אם יוסטון תסיים טופ 3 בליגה הוא כנראה יהיה ה MVp
          לדעתי לברון ראשון דוראנט שני והגריק פריק שלישי אבל את מי מעניינית הדעה שלי …

    2. נתונים מעניינים. הארדן בהחלט מעורר אנטאגוניזם.
      לגבי המירוץ ל-MVP
      דוראנט נותן לקבוצה שלו הכי הרבה. הוא היחידי שמשחק בשני צידי המגרש. לברון והארדן מחפפים בהגנה. לא מבין את הקונצנזוס לגביהם.

      1. קשה מאוד לאחד מ-2 כוכבים גדולים שמשחקים ביחד לזכות ב-MVP . תמיד המספרים שלהם באים האחד על חשבון השני. אני לא מצדיק את זה – רק מציין עובדה. הפרד בין סטף לדוראנט , וכל אחד מהם שיוביל קבוצה בלי השני הוא מועמד מיידי.

      2. +100
        קל להתעלם מדוראנט בשל נרטיב הקאפקייק המגוחך, אבל בשקט הוא יכול לתת עונה מפחידה של 50-40-90 עם שתיים פלוס חסימות. עונת two way היסטורית

    3. זו דמגוגיה לשמה. אין ויכוח על זה שהארדן יודע לנצל את החוקים כדי לסחוט עבירות זה רק רחוק מלהפוך אותו לחד ממדי.
      רק בשביל לישר קו: ג'ורדן ולברון הלכו לקו יותר פעמים למשחק מהארדן. כנ"ל לא מעט MVP אחרים בעבר:
      מוזס מאלון
      שאקיל אוניל
      בוב פטיט
      אלן אייברסון
      ווילט
      קארל מאלון
      צ'ארלס בארקלי
      דיוויד רובינסון

      ואפשר גם לזרוק פנימה כאלה שהיו ראויים אבל לא זכו:
      ג'רי ווסט
      ואלג'ין ביילור

      1. הייט אשברי אית השחקן עם הארסנל כלים הכי גדול עילוי התקפי חד פעמי הוא שחקן חד מימדי השנאה מעוורת אותך בצורה די מגעילה, הארדן פשוט מדהים.

        1. אתה פשוט טועה. נכון – אני לא סובל את השיוקץ המערבי . אבל אני לא סובל גם את השיקוץ המקורי, המזרחי , אבל לא יכול לחלוק על כך שגם היום הוא עדיין השחקן הטוב ב-NBA , וכמובן השחקן הטוב בדורו . אני לא סובל אותו בגלל הבכיינות , הניסיון הבלתי פוסק לקבל הכרה כ-GOAT , וכו'. אבל אני בהחלט מעריך אותו כשחקן .
          כל זה לא נכון לשיקוץ המערבי , שהוא כמובן קלע מחונן , אבל מעט מאוד מעבר לזה . הוא פלופר וסוחט עבירות כפייתי, מאבד סדרתי , לא קלאץ' , משתנק במשחקים גדולים ובכיין לא קטן .

          1. פלוס 100 לשניכם. הארדן שחקן ענק אבל אדם קטן וסיפור הפאולים והבכיינות לשופטים מרגיז גם אותי, מה זה מרגיז? מרתיח!
            וזה מה שכתבתי היום כשאלה למנחם לגבי הארדן:
            "תסביר לי רק דבר אחד, בעצם שניים.. איך השופטים לא רואים שבחלק מהכניסות שלו לסל הוא דוחף ביד שלא מחזיקה בכדור את השחקן ששומר עליו? דבר שני, למה שחקנים ששומרים עליו לא נופלים בכוונה כשהוא עושה את המהלך הזה? זו עבירת תוקף!"

          1. לא ברור שכל העכברושים יחכו ל 2 הפסדים של הרוקטס כדי לצאת מהחורים? הייט פשוט נעול מטרה כמו פיטבול על נקניקייה. מפחד מזקנים.
            כולם מדברים על כמה "אם דוראנט היה לבד היה כך וכך..".
            בינתיים דוראנט בילה את כל הקריירה שלו לצד שחקן ברמת mvp שיכול לקחת את הקבוצה על הגב בימים שקשה לו. אותו סיפור עם קרי שנהנה מכמות כישרון בלתי הגיונית לצידו.
            הארדן ראינו מדגם קצר איך הוא נראה כשיש אולסטאר אחד לידו, והוא שיפר כל נתון אפשרי והקבוצה הפכה עשרות מונים יותר טובה.
            להגיד על השחקן ההתקפי הכי שלם, וברמה היסטורית, שהוא חד גוני זה מגוחך. יכול לעבור כל שחקן באחד על אחד, סטפ באק מושלם, שלשות ב40%, ראיית משחק ברמה עילית, מסירות גאוניות. כשהוא יכול טיפה לנוח בהתקפה ראינו שההגנה שלו גם משתפרת פלאים.
            לברון שחקן טוב יותר. אין וויכוח, אבל חוץ משניהם אין שחקן שברמה קונסיסטנטית נותן כזו רמה בכל משחק.

          2. אפלטון – אני אומר שבועות וחודשים את דעתי על הרוקטס – שהרוטציה קצרה, שהם one trick pony ושהם רחוקים מלהיות הטובים במערב , למרות המאזן שלהם . אי אפשר לשנות את המציאות .

          3. אתה היחיד שאומר שהם הטובים במערב. אין כאן מגיב אחד שאמר את זה. one trick pony זה משפט ריק וחלול שלא אומר כלום, ובטח שלא תואם את המציאות ולגבי הרוטציה מסכים איתך. קצרה מדי.
            כל זה לא קשור להארדן כמובן שאתה מנסה להשמיץ בכל תגובה שנייה שלך כאן.

          4. אפלטון – הכל נכון. ובכל זאת, דוראנט הוביל קבוצה לגמר כללי ושלושה גמרים אזוריים (לפני ג״ס). הארדן היה שחקן 6 בגמר כללי והובל בנס לגמר איזורי. חובת ההוכחה עליו.

          1. אם להיות רגע רציניים – הנה ההשוואה. ג"ס עם הגנה טובה יותר, התקפה טובה יותר, טובה יותר בריבאונדים , באסיסטים , בחסימות , בהגנה על הטבעת, במתפרצות , במשחק חצי מגרש, במאמן שעל הקווים , בעומק הסגל , בגיוון של הסגל … שכחתי משהו ?
            בהתמודדות בסדרת פלייאוף בהרכבים מלאים מ-2 הצדדים , הרוקטס לא לוקחים יותר ממשחק בודד, עם או בלי HCA .

          2. הייט, אני לא מבין איך בתור אוהד מסור שעוקב מקרוב אחרי הקבוצה והמתחרות שלה, אתה לא רואה את זה בעצמך.
            זה די ברור.

          3. אני אתייחס בהמשך העונה למצ' אפ בין הקבוצות שהוא דווקא מעניין יותר ממה שאתה נותן לו קרדיט.
            כששני ההרכבים בסגל מלא, ליוסטון יש סיכוי לתת פייט טוב לגולדן סטייט.
            עדיין כדי לנצח סדרה של 7 משחקים יצטרכו התעלות מדהימה של כולם והסיכויי בסדרה כזו הם 70:30 ואפילו 80:20 לגולדן סטייט, אבל יש יותר מניצחון אחד בקופה לקחת, זה בטוח.
            עדיין צריך את כולם בריאים, ובסוף אלו הדברים המכריעים בפלייאוף, כשיוסטון הרבה יותר פגיעים גם לפציעה של השחקן ה 8 ברוטציה יותר מרוב הקבוצות, בגלל החשיבות הגדולה של כל שחקן מה8 הראשונים.

          4. home court advantage

            שאני לא בטוח שיוסטון יצטרכו אם הם יהיו בריאים, אבל יוכל לעזור.

            אתה מסתכל על הווריורס ורואה שזה כבר לא זה.

          5. דדי אני חושב שעוד רחוק לשפוט את היכולת של גולדן סטייט לגבי המשך העונה.
            הם די בכוונה מושכים את העונה כדי להגיע לשיא בשלב מאוחר יותר, על פי הודאה של קר. הוא אמר לא מזמן שעם גרין לדוגמא הוא מנסה למצוא את הדרך איך להשאיר אותו מעוניין מבלי לדחוף חזק מדי. הם די בקרוז קונטרול, ועדיין מציגים התקפה ברמה היסטורית והגנה אימתנית.
            יוסטון מתקרבים לשם כשהם בשיא, אבל עדיין רחוק מלעמוד כשווים אל שווים.

          6. קודם כל נראה את יוסטון עוברים את ס״א ואוק סיטי. הם אמנם קיבלו את פול שאני מאוד מעריך ואוהב – אבל איבדו את בברלי וסוויט לו. גם בשנה שעברה הם פתחו נהדר ונחלשו. אנחנו עדיין לא באמצע הדרך.

          7. אני בכלל חושב שהרוקטס הולכים לשלוט בליגה בחמש השנים הקרובות עם הצמד האימתני שיקוצון וכריספולון ,ובתמיכת הסנטר האימתני מארץ הקוקיות שפדרר לידו כוכב אפור .

          8. הווריורס יצטרכו לעבור את הספרס כי הרוקטס יסיימו ראשונים.

            הת'אנדר אולי יוכלו לדגדג את הווריורס, אבל אין להם סיכוי נגד הרוקטס או הספרס.

          9. אני חושב שאפשר כבר להרגיש את זה בחוגי האוהדים של הווריורס אם אתה מסתכל על תגובות באינטרנט.
            הם יודעים שכנראה העונה הם רק יהיו קרובים אבל לא יגיעו עד הסוף.

          10. דדי, איך אתה מצליח בכלל להכנס לאתרי אוהדים של הווריורס בלי שכואב לך בעיניים מהשטויות שנרשמות שם.

          11. נכון מאוד . הסדר החדש במערב: רוקטס , ספרס , ת'אנדר , ווריורס .
            אופס – התבלבתי :
            רוקטס , ספרס , ת'אנדר , זאבים , ווריורס .

            וכמובן צריך לציין שהרוקטס השגיבים והאימתניים יכו בגמר שוק על ירך את וושינגטון , שתסיים ראשונה במזרח כשאחריה , בסדר הזה, טורונטו , הקלטים והפרשים.

          12. הייט, אתה לא צריך להיות חזק בשבילנו.
            אפשר להרגיש שגם אתה יודע לאן זה הולך.

            אני עדיין חושב שזה יהיה קרוב, אבל גם אתה וגם אנחנו יודעים מה תהיה התוצאה הסופית, ואני לא רואה מה הבעיה שתודה בזה ונוכל לעשות דיון רציני במקום סתם להתלהם.

          13. בוא לא נגזים, אבל אליפות ?
            או אפילו לנצח את המערב ?

            נו באמת, בוא נדבר על הדברים לעומק.
            אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון…

          14. מה יש לדבר ? אני איתך בכל . אתה גאון – אני לא מבין איך לא ראיתי את זה קודם.
            עכשיו תשכנע את אפלטון , דה שוט והאחרים .

          15. איך אפשר לא להיות רציני כשאנחנו מדברים על נפילה של מה שאנשים חשבו שתהיה שושלת של אליפויות ?

            אני גם קולט שהייט רואה את זה, אבל הוא לא מוכן להודות ולפתוח דיון.

    1. חדשות מעולות לפיניקס. עכשיו כל מה שנשאר זה להיפטר מבוקר הסוציומאט באיזה טרייד ויצאו לדרך חדשה לפני שהוא משתלט על הקבוצה הופך את עצמו לפרנצ'ייז פלאייר ודן את הקבוצה לעוד 20 שנה של בינוניות במקרה הטוב . מקוה שיהיה להם שכל לעשות גם את זה מצד שני לפי ההתנהלות של הקבוצה הזאת לא נראה ששכל זה משאב שקיים שם בשפע רב במיוחד.

  5. אני מתפלל שיוסטון תמצא הזדמנות פז ותצליח לעשות טרייד על סטאר נוסף. בתקווה שזה שחקן עם חוזה מסתיים שכך ישיגו אותו יותר בזול. כמו קאזינס או PG13.
    גם כרגע אני חושש שהעומס ביוסטון די גבוה ולמרות חלוקת דקות מסויימת בין הארדן לפול, CP3 עדיין נפצע יותר מדי וייתכן שהסגנון המהיר והעובדה שאין לו מחליף קלאסי ראוי מקשה. וכמובן העובדה שהרוטציה של ד'אנתוני היא 8 שחקנים כרגיל.

    אני מקווה גם שקאווי ייכנס לכושר. כי כאשר זה הספרס איתו ועוד אולדריג' בכושר ורודי גיי מהספסל נם אמורים להיות מצויינים.
    ואני מקווה שבוסטון יעשו טרייד שיפוץ עם חריגת השכר שהם קיבלו ויחזקו את הספסל (וכך גם את ההתקפה שלהם) עם חיזוק ראוי.

    הכל בשביל המאבק בקאבס והלוחמים. אפילו ברוטציה חסרה הן שץיהן בדרך לכיבוש הקןנפרנסים. הן כבר לא כל כך מנסות אפילו.
    העונה ארוכה, אבל נראה שליריבות כרגע קשה יותר מאשר להן.

    1. ה״מזל״ של יוסטון הוא שהפציעות קורות להן כבר עכשיו, שהעונה עדיין לא בחצי שלה, ולא בשלב מאוחר מדיי, כך שאם מורי לא רוצה שדאנתוני ימשיך לשחק עם רוטציה של מקסימום 8-9 שחקנים (ו-6.5 שחקנים כשיש פציעות כמו עכדיו), אז יש לו זמן לפעול.
      אם כולם היו בריאים ורק במרץ פתאום היו קורות הפציעות, אז בהחלט הם היו בבעיה..

      לגבי סן-אנטוניו – צריך לקוות שקוואי ימשיך להתאושש ויגיע לפלייאוף בכושר.
      זה ברור שהספרס עם קוואי בריא שווים לפחות ניצחון או שניים מול הווריורס.

      במזרח, לצערי, הפציעה של הייוורד טרפה את הקלפים, וקשה לראות קבוצה שתיתן קונטרה ללברונים. וזה עוד לפני שתומאס התחיל את העונה – במידה וישתלב שם כמו שצריך, אז הם בהחלט יוכלו לקחת את המזרח בהליכה ולהגיע רעננים לקראת הווריורס.

      מקווה שאולי בעונה הבאה התקוות לגמר נטול ווריורס ולברון יהיו ריאליות יותר.

      1. אתה צודק ואני מסכים עם הכל.

        לגביי המזרח – מבחינת בוסטון אני מקווה לחיזוק כי אני אוהד שרוצה שהקבוצה תצליח, אבל כמובן שזה גם בגלל שאני רוצה שתהיה לפחות מעט תחרות שם לקאבס.
        אפילו היריבה הכי עיקשת שלהם מהעונה החולפת (וושינגטון) לא ממש איתנו

          1. ראינו שנה שעברה את העומק מול הקאבס. זה נראה רע ואין שום סיבה שזה לא ישחזר את עצמו אם יפגשו אותם השנה.

          2. מסכים עם חגי. טורונטו מדרדרים לרמת הקליפרס – קבוצות שאאמין שיצליחו רק יומיים-שלושה אחרי שזה כבר יקרה. בפראפרזה על החתול של שרדינגר – כשהחתול הוא של טורונטו ההנחה היא שהוא מת. אין בכלל טעם לפתוח את הקופסא. ואם מתישהו יהיה שם חתול חי אז כבר יודיעו לנו באיזה חם מהתנור. עד אז אין טעם לבזבז על זה זמן.

          3. מאנו צודק. יש כאן יותר מדי גורמים שקשה לראות אותם משתנים יחדיו.
            דרוזן לא קלעי סביר אפילו מהשלוש. לעיתים יש הבלחות מצידו.
            לאורי "רכז אול אראונד", שכבר מעבר לשיאו ואיננו מופיע בשלבי הפלייאוף המאוחרים כבר שתי עונות רצוף.
            איבקה לטעמי מוכיח שהוא לא מתאים להיות הצלע השלישית בקונטנדרית. לא מבפיק יציב וכבר לא המגן שהיה פעם בת'אנדר.
            וחוץ מהם? עומק מטורף? אני זוכר הרבה קבוצות עמוקות שלא עזר להן הרוטציה העמוקה, כי בשלבים המאוחרים של העונה אלו בעיקר הכוכבים שמשחקים.

            הדבר היחיד שהיה מעודד אותי מבחינת טורונטו זה לראות את דרוזן משנה כבר את התקליט משנות התשעים שתקוע אצלו ומשקיע על קליעת השלשות. ברגע שהוא יהיה יציב בנושא, זה אולי ישאיר להם מעט תקווה למשהו חיובי יותר מהעידן הנוכחי שלהם.

    2. קאזינס יהיה נוראי ליוסטון, ממש לא מתאים לא בשיטה ובטח שלא באופי למה שהולך שם להכניס מקרה ראש כמוהו לשם זה יהיה נוראי, גורג יכול להיות מתאים פרפקט שם, אבל אין להם שום נכס כדי להביא אותו.

      ההתקפה של בוסטון במשחקים האחרונים פחות או יותר נשארה אותו דבר מה שנפל זה ההגנה שהתדרדרה מאוד, שוב אני מאמין שאין שום סיבה להביא חיזוק שיתפוס מקום לילדים בקבוצה אפילו תמורת כמה נצחונות, זה שנים קריטיות להתפתחות שלהם מהסיבה שהתקרה השנה של הקבוצה ידועה.

      על הארדן נגמרו הסופלרטייביים אני לא יודע איך אפשר לקרוא לו חד מימדי, האיש יש לו כל כך הרבה כלים התקפיים שזה פשוט מגוכח, אין ספק בכלל וכל נתון מוכיח שהוא עילוי התקפי חד פעמי ואני בהחלט מבין את מורי שהלך ALL-IN שיש לו שחקן כזה בפריים שלו. (מושלם התקפית אין שם חולשה אחת)

      1. ברוך, אתה צודק לגביי קאזינס אבל הכוונה בדוגמא הייתה נטו כדי להבהיר שאני מדבר על טרייד של יוסטון על סטאר עם חוזה נגמר.

        לגביי בוסטון – אין סיבה לא להביא חיזוק. הדקות של מוריס פנויות כרגע והשחקן שיגיע יהיה כנראה סווינגמן של עמדות 1-3 פחות או יותר והוא ייקח כנראה את הדקות של לארקין.
        הספסל של בוסטון קצר כרגע. זה לטעמי דווקא יתרום לרוזייר שיהיה לידו בהרכב הספסל עוד קלעי שירווח לו את המגרש.
        הוא מבחינתי השחקן הצעיר הכי קריטי וחשוב לפיתוח מהספסל

      2. אול אין ? הביא לו כוכב מעבר לשיא עם נטייה לפציעות ושלח תמורתו קו אחורי יציב וחזק. פול מעולה אבל יקרוס מול המהירות של הלוחמים. עזוב את אוק סיטי, אפילו ס״א עשו יותר למען קאוואי (למרכוס, גיי).

        1. זו לא ביקורת או "ירידה" עליך, פשוט נתון מעניין – מבין כל המגיבים האינטיליגנטים (כלומר לא טרולים למיניהם), אתה ללא ספק זה שאני לא מסכים איתו בתדירות הגבוהה ביותר. אנחנו ממש רואים דברים אחרת. זה גורם לי לקרוא בשקיקה את דבריך כשאני סקרן לדעת עם מה לא אסכים הפעם. זה גם מכריח אותי לחשוב שוב ושוב על דברים שנראו לי ברורים עד שטענת את ההיפך. כשחקן עבר אתה יותר בכוון של ארנולד שוורצנגר ואני בכוון של דני דה ויטו….

  6. אגב לגביי הת'אנדר – מי ששם לב, מול ההוקס הקהוצה התחילה בביצוע השינויים עם אנת'וני. במקום שהוא ימשיך להיות שחקן עקשן שרוצה את הכדור ביד, הוא עדיין בחמישייה, אבל משחק תפקיד בעל אופי אחר – סטרץ' 4 שזורק בעיקר קאץ' אנד שוט. ראסל וכרמלו שיחקו לא מעט פיק אנד פופ וזה לטעמי חלק ממה שהיה צריך כבר לקרות בכדי להפוך אותם ליותר קטלניים ויעילים התקפית.

    בוא נראה איך זה יילך. אם זה לא יעבוד, אני לא יודע כמה יהיה אפשרי ""להוריד" את אנת'וני יותר במעמדו ואז גם להעבירו לספסל מבלי ליצור חיכוך בקבוצה. ואחרי המקרה עם פיזדייל אני לא אתפלא אם דונובן יעדיף להמשיך עם מה שיש. מצד שני, ההנהלה של אוקלהומה בהחלט משכילה יותר מזאת שקיימת בממפיס.

    1. יפה. מעניין לראות אם יהיה לזה המשך. אוקלהומה עדיין לא נראית ממש טוב אבל אוספת את הW וזה מה שחשוב. לאט לאט גם האחוזים מתיישרים ורק צריך לראות איך מייצבים את הרוטציה

    2. רואים במשחקים האחרונים שראס עובר שינוי לטובה ולוקח הרבה פחות זריקות "זבל". זה כל השיפור שצריך להיות ממנו. מי שצריכים להשתנות עכשיו הם גורג' וכרמלימרו. זו קבוצה שאם תנצל את כל היתרונות ותקטין את החסרונות יכולה שוב להגיע לגמר המערב ואולי אפילו לתת סוף סוף פייט ל ג"ס שחזרה הלילה למקומה הטבעי.

      1. היא נתנה לה פייט מהאגדות לפני שנתיים.
        מסכים עם כולם מעלי.
        ראסל בשני המשחקים האחרונים עם ווינר שוטס.
        הלילה מבחן רציני, אם ננצח זו תהיה הצהרת כוונות. אני מאוד חושש מהמשחק הזה.

  7. טוב אני אשים את זה פה לאוהדי הסלטיקס ומי שהייוורד מעניין אותם.
    לפי זה נראה לי שהוא כבר לא יחזור העונה כי יש לו עוד שיקום ארוך ולא רצוי שיחזור לפני שהשרירים ברגל שנפגעה יחזרו לתפקד כראוי לפחות כמו שהיו לפני כן ויצליחו להחזיק בלחץ רב את הגוף והתנועות ששחקן אתלט צריך…. אולי בכל זאת יוכל להגיע לשלבים המאוחרים בפליאוף אבל אני בספק אם בבוסטון יקחו סיכון. מקווה שכן יביאו שחקן בפגרת האולסטאר שיוחל לחזק את הספסל בצבירת נקודות או בריבאונד.
    http://www.gordonhayward20.life/2017/12/21/improving-every-day/

    1. קראתי כבר. מאוד מעניין בעיניי. אני מאוד אוהב את האופי של היווארד ואני מקווה שלא יחזור העונה, גם אם כבר יהיה כשיר. תנו עונה לצעירים לרוץ ותראו מה יהיה עם קליבלנד בקיץ. כשמתייחסים לבעייה באופן חיובי בסוף אתה תיצור דברים חיוביים מהמצב הזה.
      בראון וטייטום הרוויחו המון מזה והלחץ הפחות מועיל גם לשילוב של קיירי והמשך חיבורו של הורפורד בעונתו השנייה.
      יש יותר זמן עבור סמארט בכדי שיראה מה הוא יודע בשנת חוזה ואם שווה לשלם לו המון. לרוזייר יש עוד טיפה דקות…

    2. ואני איתך – חיזוק בנושא ספציפי (התקפה) לספסל רק יועיל וירווח לרוזייר וסמארט את המגרש כשהמחליפים עולים. גם ככה אם מדובר על חיזוק של סווינגמן (מה שצפוי כנראה לקרות), זה לא בהכרח יבוא ישירות על חשבון הדקות של ת'ייס, אוג'ליי ויאבוסלה, אלא על של נאדר ולארקין בעיקר.

    1. תענוג לראות איזה מחזור לא צפוי הדראפט הזה –
      דווקא השלישייה הכי טובה לעת עתה הם טייטום (שמבחירות הטופ היה הכי אנונימי), מיטשל וקוזמה שבכלל לא בחירת לוטרי.

      אגב, גם לונזו מתחיל להראות נהדר. פשוט המון מקשיבים לתוכניות טראש כמו First Take וחושבים שהוא באסט. לטעמי הוא סוג של רונדו 2.0
      שימו שחקנים טובים סביבו ואתם תראו כמה טוב הוא יהיה. ומי שאומר שמנהיג לא יכול להיות בעל אופי שקט – קאווי והארדן חברים. ואם ננסה גם נמצא דוגמאות נוספות

        1. תלוי איך כל אחד רואה זאת.

          אני רואה בהצלחת קאווי כ-MVP בפיינלס כאחד כזה. ובשניהם כאלו כשחקנים הכי טובים בפרנצ'ייז המובילים שלהם.
          חוץ מזה, בגלל אופיחם המנהיגות שלהן שקטה וגם תהיה כנראה הרבה יותר מאחורי הקלעים ובדוגמא אישית

      1. אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון בטעות ללייקרס, כי נואל לא משחק בכלל בדאלאס.

        למרות שאני חייב לציין שגם בדאלאס הנוכחות של רנדל לא תהיה שונה מאטד ממה שהכיר כבר בלייקרס. בארנס עדיף כסטרץ' 4 ואי לכך, רנדל יכול לעלות מהספסל.
        לטעמי מדובר בשני שחקנים פותחים בליגה שכרגע לא מצאו את מקומם.
        אגב, אם נואל חוזר לשחק בהתאם לרמתו בלייקרס, הוא יכול להיות לא רע בכלל כשחקן משלים בהגנה ליד קוזמה ההתקפי.

        1. 1. cap hold/cap space
          2. Rich Paul

          אני עוד צריך לבדוק כמה הדיווח הזה נכון כי הלייקרס יודעים טוב מאד שנואל במקום לעבוד על המשחק והיכולות שלו, מעדיף לעשן עלים סביב השעון, אבל יכול להיות שריץ' פול יותר חשוב להם מכל דבר אחר כרגע.

          אני ממש מקווה שלא, למרות שבלי קשר לרנדל אין עתיד בקבוצה הזאת.

          1. חייבים להדביק את דנג לרנדל בכל טרייד
            אחרת הלייקרס יוצאים חלשים
            אם כבר רנדל אז עדיף שחקן שיכול לקלוע מבחוץ נואלס לא מתאים

          2. אי אפשר להדביק את דנג לרנדל כי זה בעצם אומר שהקבוצה שמקבלת את החבילה הזאת, מסכימה לשלם לפחות 30 מיליון דולר בשנתיים הבאות כדי להנות מרנדל…

            המהלך הנכון הוא להטריד את רנדל תמורת בירת סיבוב ראשון, ואז להשתמש בבחירה הזאת ואולי גם באחרות כדי להיפטר מדנג.

            אני הייתי מסתפק כרגע בטרייד של דנג עם בחירה אחת תמורת חוזה "פחות גרוע", ובודק בקיץ אם צריך להיפטר גם מהשאר.

          3. במקום הלייקרס אני מחפש בחירת סיבוב ראשון על רנדל ומשם מצמיד אותה לדנג ושואל את קבוצות התחתית אם הן מעוניינות.
            אפילו אם זה אומר לקחת חזרה חוזה גדול, אך קטן יותר לעומת החוזה של דנג.

      1. אשך המהלך הכי ברור השנה זה טרייד על רנדל.
        אחרת יש כאן בזבוז של בערך 10 מיליון דולר לעונה שלא שווין כלום ויכלו ללכת למשנה משחק אמיתי.
        רנדל זה שחקן לדאלאסים של הליגה לא בתור שחקן בשמינייה הראשונה ברוטציה.

  8. לא מבין את ההייט שיש להייט ולאחרים כלפי אבו זקן. כן גם אני לא מת על כל צדדי טכניקת סחיטת העבירות שלו והפלופים הקשורים בזה אבל הוא חבילה שלימה שהשנה גם עושה עבודה בהגנה ומשתלב נהדר עם פול וסוחב את יוסטון גבוה בהתמדה כבר כמה שנים מרגע שקיבל את הקבוצה לידיו. בלי תירוצים ובלי קשקושים. פשוט סוחב קבוצה עליו הכי גבוה שאפשר. זה סופרסטאר אמיתי שהשנה יש מצב שיכול ללכת עד הסוף עם הקהוצה שיש לו כי יש להם הגנה רצינית. שיטת הסגל הקצר של דאנטוני עלולה לדפוק את זה אבל בכל מקרה יש פה קונטגורית רצינית והכל זה הארדן.

    1. הוא שחקן נפלא אבל מעורר אנטגוניזם בגלל הפלופים.ויותר מזה קשה להתחבר אליו רגשית כי הוא משדר… כלום. חוץ מזה שאני מעניק מדליה לאוהד שראה משחק של יוסטון מהתחלה ועד הסוף . משעמם. לפעמים יותר גרוע מטורונטו.

  9. ארדן הרבה יותר מרשים מבחינה אישית משחקנים שנחים חצי עונה כמו סטפן קורי והקאפקייק.

    הבעיה של יוסטון היא כרגע הכשירות של השחקנים כשאין להם את העומק של הסופר טים גולדן,
    הסיכוי מאוד נמוך שקבוצה עם גורדון,פול ומאמן כמו אנתוני תגיע בריאה לפלייאוף.

    1. מסכים. וזה שהם החזיקו עד עכשיו מעמד במקום הראשון זה בגלל שהם משחקים כל הזמן עם 8 השחקנים הטובים ביותר שלהם מה שמאפשר להם לנצח משחקים בטווח הקצר אבל ישחק אותם בטווח היותר ארוך (נראה לי שהטווח הארוך כבר התחיל עם שני המשחקים האחרונים וההפסדים לקבוצות מ LA)

    1. דדי קוזמה מדהים ואין אחד שלא מופתע ממנו פוטנציאל לאולסטר, אבל הילד הזה בן 22 התקרה של אינגרם ובול גבוהה הרבה יותר בגלל זה.

      אני עדיין לא בטוח לגבי יוסטון ומה שאמרת עדיין הייתי שם את הכסף על גולדן סטייט שנראה שעדיין משחקים בהילוך שני (עם זאת הנתונים שלהם עדיין די מדהימים בשני צידי המגרש), למרות היעילות המדהימה של יוסטון עם פול על המגרש בשני צידי המגרש בהרכב מלא עדיין לא בטוח שזה יספיק במשחק נתון בהחלט הרוקטס יכולים לקחת אבל בסדרה של שבע אדע לקראת מאי כדי לנתח

    1. להשקיט ? אני עין בעין עם דדי. מחר בבוקר אנחנו שמים ביחד בווגאס סכום גבוה על אליפות של הרוקטס. נכון ללפני 3 ימים זה היה 9:1 , ולאחר 2 ההצגות היפות האחרונות של הטילים אני מעריך שנקבל יחס 15:1 . אני הולך להתעשר בזכות השיקוץ המצויין (ה-MVP שבדרך) וחבורת המופלאים שלו . ממש כמו בסרט 7 המופלאים – יחד הם 8 . לא צריך אף חיזוק נוסף.

      1. נו באמת.
        אתה יודע בדיוק כמוני שמורי ידאג לעבות את הסגל.
        אבל אנחנו מדברים לא רק על העליונות של יוסטון והארדן, אלא על הירידה הברורה אצל הווריורס.

          1. למה אתה מתחמק ?
            במקום לשחק אותה בת יענה, בוא ננסה לחשוב מה הווריורס צריכים לעשות כדי לנטרל את העליונות של יוסטון, הארדן ודאנטוני.

          2. דדי בנתיים נראה שמי שחושב איך לנטרל עליונות (ובאובססיות כפי שהעיד על עצמו) זה מורי שמתחבט איך לנטרל את העליונות של הלוחמים ולא ההיפך. כלומר ניתן לקשקש פה ביננו ואת עצמנו לדעת אבל בנתיים אלה שקובעים וכנראה גם מכירים/יודעים/מוכשרים וכ הרבה יותר מאיתנו עסוקים באיך לנטרל את הלוחמים. אפשר גם להגיד שחלק מרכזי בנושא הניטרול היה ה HCA שמורי ודאנטוני ניסו להשיג אותו בכל מחיר (לנצח כל הזמן וכדי לעשות את זה לשחק רק עם שמונה השחקנים הכי טובים מה ששחק את הקבוצה) אבל הרעיון הזה נכון לעכשיו כבר לא צלח. וברצינות.. אתה באמת משווה את הארדן לדוראנט?

  10. שום פלופים. הוא יודע למשוך עבירות ומחפש אותן, אבל ממש לא פלופר. הוא מקבל הרבה פחות שריקות ממה שלפי החוק היבש מגיע לו. המשחק האחרון היה דוגמא מצוינת לזה וזה הביא להרבה תסכול בקבוצה (דאנתוני עם טכנית והארדן עצמו הורחק). אגב היתה שם מיני שערוריית שיפוט כששרקו עבירה שישית לשחקן הקליפרס והוא המשיך לשחק. אחרי זה שמו את העבירה על לו וויליאמס שהיה בכלל לא קשור למהלך.
    אגב, ברור לי לגמרי למה לא שורקים לו על כל העבירות ועד כמה שזה מעצבן את האוהדים של הקבוצה, אי אפשר לשרוק עבירה בכל מהלך. הארדן יצטרך להתמודד עם זה

    1. הוא כן פלופר. הוא לא נופל כמו מרקוס סמארט אבל כן מטעה את הראש אחורה כשנוגעים לו בכדור \ מועד שהמגן קרוב אליו.

        1. לא 90%
          בוא נגיד שמול הלייקרס הוא קיבל לפחות 3 פעמים שריקה כשהוא זרק לשלוש. כל השריקות האלו לא היו מוצדקות.

    2. למשוך עבירות זו אומנות, הארדן לעומת דוראנט כיום אני לוקח את הארדן , אם קרי או דוראנט יכלו הם היו מושכים עבירות בדיוק כמו הארדן זה גאונות.

    3. עזוב אותך, אפלטון, מה אתה מתרגש מכל הקשקשנים ״פלופר, פלופר״?
      הארדן הוא אמן, השחקן ההתקפי הטוב בליגה שבמו ידיו לקח את יוסטון על הכתפיים. אנחנו רק צריכים דחוף חיזוק כדי לעבות את הרוטציה וחלקי חילוף לחלקים השוחקים של העונה.

  11. וויגנס לדעתכם צריך לעבור בטרייד?
    חוזה מקסימום ל5 שנים הבאות(החל מעונה הבאה).
    16 משחקים אחרונים:
    15.9 נקודות ב38 אחוזים מהשדה
    13 נקודות ומטה ב3 משחקים אחרונים
    ו6 כאלו ב9 משחקים אחרונים.

    איזה טעות הם עשו שלא לקחו את קיירי עבורו.

    1. "צריך" זאת מילה בעייתית כאן, כי אני לא יודע אם מישהי בכלל תרצה על עצמה חוזה MAX כמו שלו.
      הוא עשוי להרוויח ממעבר למקום אחר ala אולדיפו, אבל מי אמר שזה בהכרח יקרה כך והעבר יחזור על עצמו במקרה הזה?

      אני לא אתפלא אם הוא יהיה עוד בחירה 1# שהרף שלה הוא סיידקיק לכוכב אחר בליגה, כמו בלייק גריפין.

      1. קבוצה שנואשת להתחיל משהו בריבולד לא תסכים?
        לטעמי יהיו קבוצות שירצו אותו.
        עם כמה שהחוזה גבוה הוא עדיין רק בן 22,לא מצא את עצמו בחודש האחרון כאופציה שלישית בקבוצה(היה יותר אופציה שנייה תחילת עונה,באטלר התחיל להיות יותר אגרסיבי במקום לחפש למי למסור כל הזמן).
        כשהוא יהיה אופציה ראשונה/שנייה אני מניח שהוא יחזור לעצמו.

        1. יחזור לעצמו? מה הוא היה לפני כן?
          עד היום הוא צריך להוכיח שהוא יכול להיות כוכב. הוא לא דומר טוב, הוא לא קלעי טוב והוא עדיין לא שחקן מספיק חכם ושלם.

          לפי דעתי, קבוצות לא יעוטו עליו כמו שאתה מתאר. מאז הקפיצה של תקרת השכר רוב הקבוצות הגיעו לרף השכר החדש שהוצב ולכן החלפת חוזים כאלו אינה פשוטה.

  12. נראה שדה רוזן עבד הרבה על קליעת 3 השנה. עדיין לא אבסולוטית אבל הוא כבר איום משם וזה שדרוג רציני למשחק שלו

      1. שמתי לב.
        רק שעל פי מה שזכור לי הבחור שלך מזלזל ביוסטון עוד יותר מ הייט.

        בכל מקרה קשה לקחת ברצינות אדם שחושב שביומבו שווה מקס'…

        1. אני גם חושב שזה של יוסטון השנה.

          יש להם רוסטר של 15 שחקנים בטופ 500 בליגה.
          לאיזו עוד קבוצה יש לוקסוס כזה ?
          דאנטוני משתמש ב 5 מהם, ברגע שהוא יתחיל להשתמש בעשרה האחרים זה GAMEOVER.

          מכבי רוקטס.

        2. דדי עכשיו ברצינות אתה יודע משהו שאנחנו לא לגבי גולדן סטייט? איזו פציעה שחמורה ממה שמספרים, או פשוט מצפייה באיך שהם משחקים?

  13. מזל נאחס לאורלנדו.
    אחרי שאיבדו את אארון גורדון, טרנס רוס, אבאן פורנייה ואלפריד פייטון, עכשיו גם ווצ'ביץ' נפצע לתקופה ארוכה עם יד שבורה.
    קבוצה מבאסת

  14. חחחחחח קראתם את הבדיחות של דדי??
    קורע
    לא צחקתי ככה מאז שלום אסייג
    הבדיחה איך הוא הפליץ בכיתה והמורה חשבה שזה אחיו
    הדדי הזה זה משהו

  15. פילי עם 5 הפ' ברצף.
    אחרי 9 ני' בנובמבר ( מול 5 הפ'. -64% הצלחה) היא סוגרת את דצמבר עם 9 הפ' ( מול 2 ני' בלבד- 18%!! הצלחה).

    היא הפסידה את שלושת משחקי הבק2בק שהיו לה החודש (ו0% הצלחה במשחקים כאלו לאורך העונה) מה שבודאי לא מנחם אותה לקראת המפגש מחר עם הניקס בגראדן.

          1. המשפט "פילי צריכים להישאר בריאים" הוכיח עצמו כמשפט דיכוטומי.
            התבוננות קצרה במאזני הקבוצות מלמדת שככל הנראה הסיקסרס יצטרכו לנצח 28 – 30 מתוך ה-50 משחקים שנותרו להם. זה ללא ספק אפשרי,
            אבל לקבוצה עם עבר כל כך בעייתי בכל הנוגע לשרידות של שחקניה?
            60% זה מספר לא קל להשגה.

          2. זכרון העונה שעברה לא מרפה… ובעקבותיו בדקתי לפני כמה שבועות ותחת ספולסטרה רואים הרוב העונות שיפור בחצי השני של העונה ( למעט העונות עם לברון אז היו לה הפסדים ממש בסוף העונה) בל נשכח גם את חסרונו של וויטסייד למרות שלא ידוע מתי יחזור.

          3. רק במבט על הלוז שלהם רואים שהם במצב טוב ממה שהם נראים.
            מלבד אמביד שחייב להישאר על המגרש הם צפויים לקבל את פולץ חזרה, בתקווה שישדרג את הספסל ממה שמקונל יכול לתת.
            מיאמי בעצמם לא במצב כזה טוב מבחינת פציעות ודטרויט איכשהו לא סבלה פציעה משמעותית (חמסה חמסה חמסה, אבל בדרך כלל קורה להם).
            סך הכל הם 3 משחקים מהפלייאוף, לא פער בלתי ניתן לגישור.
            יש שם גם את הניקס בתמונה וזה, אבל… ניקס.

    1. +1

      וזה עוד כשהם היו מאוד קרובים לכאוס כללי בכל המועדון עקב הקמפיין נגד ההנהלה, המאמן שלא התחברו אליו והריב התקשורתי בין פורטיס ומירוטיץ'.

      אבל אני אישית עדיין מאמין שצריך לנצל את הרגע ולבצע טרייד על לפחות אחד מהם (בעדיפות על מירוטיץ').

        1. הבנתי. תודה!
          אם זהו המצב, עדיין שווה לגשש ולראות מה השוק עבורו ועבור פורטיס ולראות אם ניתן אז לקחת החלטה משכילה בעוד חודש.

  16. ב-2 המשחקים הקודמים של הת'אנדר + הרבע הראשון הלילה, לראסל ווסטברוק יש בסך הכל 2 ניסיונות זריקה מ-3
    (זריקה אחת בסוף שעון ללא ברירה, השנייה זו השלשה שניצחה את משחקם הקודם)
    ווסטברוק עם בחירת זריקות כזו, זה שחקן מפחיד.

    1. שחקן מפחיד מאד. נראה שמשהו טוב עובר עליו ואם הדבר הטוב הזה יעבור גם לגורג ולחצי מכרמלימרו או קיי סי תהיה קבוצה ממש מפחידה.

  17. Max_Lederman: @ChrisMannixYS says he's been told by league execs that Celtics have been one of the most active teams out there. Says to keep an eye on Clippers, Grizzlies & Magic for potential buyouts and/or moves.

    מאניקס עובד בורטיקל, שנחשבים למקור אמין. מאידך, הוא בהחלט פרו בוסטון ואני לא יודע כמה באמת להתרשם מהידיעה הזו.
    מה שכן – ממפיס וקליפרס נשמעות כמו יעדים הגיוניים לעסקאות כרגע. באורלנדו אני לא יודע מה בדיוק אפשר למצוא, מלבד אולי ספייטס (?)
    חסרה לי אטלנטה כאן. בלינלי אמור להיות על הפרק לטעמי. מאידך, אם זה בלינלי לעומת, נניח, טייריק אוונס או לו וויליאמס, כנראה שמבחינה התקפית הם עדיפים ברגע זה.

      1. מעדיף שלא לעונה זו.

        אם כבר, אני רוצה לחשוב בגדול על יוסטון. יש לי משאלה שPG13 עובר ליוסטון תמורת אנדרסון.

        אגב, בינינו? זה גם מהלך לא רע בשביל אוקלהומה אם מתחשבים בנסיבות עם ג'ורג'. הם יקבלו קלעי אמין יותר לעמדה 4, כרמלו יעבור לעמדתו הנוחה עבורו ב-3 וסביב ווסטברוק עדיין יש קלעים רבים. עדיף להם ליישם שיטה דומה לזאת מיוסטון.

        1. אם מבחינת טיימינג אוקלהומה עדיין היו בסלאמפ היה סיכוי לא רע שהם היו לוקחים את אנדרסון וגורדון תמורת ג'ורג', אולי מלו תמורת אנדרסון, אבל בטח שלא ג'ורג' תמורת אנדרסון.
          בכל מקרה נראה שהם מתחילים לפתור שם דברים ונראה לי שירצו לתת צ'אנס אמיתי לעונה הזאת. זה קריטי לעתיד המועדון, בטח שהבעלים שם רוצה למכור ומעדיף למכור כשהם למעלה.

          1. לגבי התחשוב גדול אני מדבר על דיאנדרה, גאסול או ווצ'ביץ' אם זה לא היה מובן. לפחות לגבי דיאנדרה שכבר די דוחף לטרייד לקונטנדרית, המחיר לא יהיה כזה גבוה, ובטח שלוצ'ביץ'. לגבי גאסול, אין לי מושג מה חושבים בממפיס.

          2. אוק' עדיין לא פתרו כלום, חוץ משיפור מסוים במאזן.

            אבל ג'ורג על אנדרסון זו באמת הזייה, אלא אם זה כדי לומר בסוף העונה ש לראס אין עזרה.

          3. אני אמרתי שההצעה תהיה ריאלית?

            בזמן של לחץ מול השעון, אין לדעת מה יכול לקרות. ראינו דברים הזויים יותר.

    1. אני חשבתי שגם בלינלי וגם איליאסובה יתאימו לבוסטון.
      כל אחד מהם גם יכול להיכנס לחריגת פציעה שבוסטון קיבלו.

      1. נכון. בגלל זה נשמע לי מוזר שהם לא במיקס כאן.

        אולי איינג' באמת מעדיף שם בולט יותר? כמו לו וויל או אוונס?

        קשה לפענח מה הולך שם בראש שלו..

  18. שימו לב – דרוזן קולע מעל 50% מהשלוש בשלושת המשחקים האחרונים של הראפטורס.

    האם הוא סופסוף מתחיל להבין ששנות התשעים נגמרו ובהווה השלשות מדברות יותר?

  19. האם הסלטיקס סוף סוף יסיימו משחק בשחיטה?
    כשהמשחק יהיה דיי גמור, בהנחה שזה מה שיקרה, שיקאגו יצמצמו ל 8.

      1. סטיבנס צריך להאריך את הרוטצייה בשביל שהמשחק יסתיים בצימצומים. השאלה היא האם הסלטיקס יגיעו ל 125 נקודות בסוף המשחק. זה יהיה שיא עונתי לדעתי. אגב זה המשחק הראשון בהיסטוריה בו הסלטיקס מארחת בערב כריסמס.

        1. זה הניצחון הכי גבוה של הסלטיקס במשחק בלי הארכות? גם ההפרש מאד יוצא דופן למרות ששיחק עם הקצה של הספסל. שיקהקה היו שחוטים…

  20. איזה סל ענק ומצחיק של גראנט בסיום הרבע בבוסטון.

    אבל הסלטיקס ברחו עם ערב קליעה מצויין שלהם ואחד הרבעים הכי טובים שלהם בזמן האחרן. 38 נק'. 13 מ-25 מהשדה.

    98-76 על הבולס בבוסטון

  21. גולדן על הפנים. במיוחד בצבע.
    חסר לנו עוד אולסטאר בעמדת הסנטר, הייתי הולך על סטיבן אדאמס לפני שהחלון נסגר. לא אולסטאר, אבל נעשה אותו.

    1. אני יותר אהבתי את ההצעה שעלתה כאן כספי תמורת באטלר. צריך להיות ריאליים, אוקלהומה לא יוותרו בקלות על אדאמס. תצטרכו להיפרד מג'אבל ואני יודע שאתם לא מוכנים לזה.

      1. כספי יותר יעיל מבאטלר ובכל מקרה, אנחנו די עמוסים בעמדה הזו.
        אני לא הייתי פוסל את האפשרות של יוקיץ', אבל לא מת על ההגנה שלו.
        נראה לי שבסוף נלך על קאפלה, ברגע שתתברר מה בדיוק חומרת הפציעה.

      1. זאזא + דמאיין ג'ונס + קוון לוני + בחירת דראפט ראשונה לשנת 3405

        שים על המשקל, זה יוצא לך בערך 360 ק"ג שרירים תמורת 120 ק"ג אשכיי ברזל.

  22. יש סיכוי שיש לנו כאן עוד ערב משחקים לא רע. יש כבר 2 משחקים צמודים ויש לפחות 2 נוספים שעשויים להיות כאלה גם במאני טיים.

    המשחק בבוסטון מהנה לצפייה, DC נתנו הצגה, אוקלהומה במומנטום חיובי.

    Nice

  23. משחק נהדר של הסלטיקס הערב. ומול קבוצה שנמצאת בכושר טוב כרגע.

    נראה גם שכרגע יש לבוסטון לא רק הרבה שחקנים אתלטים שקוטפים יחדיו כמות גבוהה של ריבאונדים (רוזייר, בראון, טייטום..), יש לה גם באמת ריבאונדר איכותי בת'ייס. הערב הוא הגיע לשיא קריירה של 15 כאלו. ומול לופז זה לא פשוט.

    1. אגב, חשוב לשים לב – גם בניצחון כזה מרשים ובהגעה למספר נק' גבוה, עדיין הספסל היה חסר קלעי איכותי. ערב מצויין של ת'ייס, סמארט ורוזייר, אבל עם אחוזי קליעה רעים מהשדה (9 מ-27) ובעיקר מקו השלוש (0 מ-8).

      נדרש לקבוצה קלעי לספסל. אם הוא מעבר לקלעי והוא גם סקורר או שחקן 3&D, אז מה טוב. בהצלחה לאיינג' עם מציאת אופציות טובות.

      1. יום קליעה שחור מבחוץ ללוחמים… ואיך שהוא הם עדיין במשחק.

        קליי נזק על המגרש היום… צריך קצת לנוח. לנשום. לאפס ידית.

      1. מהרגעים שצריך את סטף…

        בדר"כ כשיש לאחד מהם יום שחור מבחוץ, השני מחפה.
        היום אין חיפוי…

        אולי צריך לפזול קצת לספסל. אולי כמה דקות לכספי, מקו… מישהו

  24. 102 – 98 למזרח על המערב אחרי 44.4% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 43.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    107 – 89 לטובת המערב.

          1. מצפייה במשחקי הקאבס האחרונים, יש לי את הרושם שיותר מעניין אותם מה יהיה בעוד שבועיים, מאשר מה קורה כרגע על הפרקט.
            בעיקר בדקות של החמישייה הפותחת.

            אז בכל הנוגע למשחק הקרוב מול גולדן סטייט, יש לי תחושה שהפעם, הספסל לא יספיק בשביל לסגור פער שנוצר בדקות של החמישייה (פשוט לגולדן סטייט יש ספסל לא פחות מוכשר מזה של הקאבס).

            אני חושב שנוכל להבין מי זאת קליבלנד רק אחרי האול סטאר.
            עד אז, תהיה להם תקופה לא קלה של לנסות ולהסתגל להצטרפותו של תומאס.

  25. איזה יופי לראות את ראס ניגש למיטצ'ל ונותן חיבוק ומחמאות ואחר כך גם גורג פלטון וכרמלימרו. הילד הזה עוד יהיה MVP יום אחד. ראס עם עוד יום טריפל במשרד. הוא ממשיך לוותר על שלשות גם כשהן לגמרי פנויות. בגלל זה האחוזים שלו בשיפור. פול גורג גם נתן תרומה נהדרת. בחצי השני יש מצב שאוקייסי סוף סוף יהיו מפחידים… השינוי כבר פה.
    וזו עדיין קבוצה של ראס לכל השונאים למיניהם.

  26. טוב – זה נראה לי סוף הרצף. לא שלא ניתן לסגור – אבל הווריורס לא הופיעו היום ולא נראה לי שיעשו פתאום סוויץ'. . חששתי מזה אתמול, וזה מתממש.

  27. מעניין מתי הממזר ושות' יטענו שאדם סילבר שם מכונה על הסל שדוחפת את כל הכדורים שג"ס זורקת החוצה..

      1. לכל קבוצה יש ימים כאלה. מה שצריך להטריד אותך זה שיום קליעות איום כזה מגיע אצל הלוחמים פעם בשנה בערך, אולי פעמיים . והוא מגיע שהקלע מספר אחד בליגה , ויש שיאמרו בכל הזמנים , מושבת.
        אגב, דנוור לא שיחקה משחק גדול . ולג"ס היו אינסוף מבטים פנויים . אולי חשבו כבר על המשחק מחרתיים .

        לעומת זה, בקבוצתך השיקוץ יכול לקלוע 50 פלוס וגם זה לא יספיק .

        1. אויאויאוי פצוע לכם שחקן? מסכנים 🙁
          מקווה שברור לך שכל זה בדיחה עליך ועל התגובות המגוחכות שלך לגבי הרוקטס כן?

          1. הבנתי אותך מצויין . אחרי שתשווה בין אחוזי הסלים משלשות (מסך כל הסלים) בין קבוצתך לקבוצתי , וגם אחוזי הסלים המגיעים מאסיסטים , תבין למה הבדיחה שלך היא עליך .

          2. אתה מנסה להמציא נוסחה חדשה שתוכיח שלגולדן סטייט התקפה טובה יותר.
            אחוז אסיסטים?
            מקום 2 הסיקסרס, מקום 3 הפליקנס, מקום 4 ההוקס, מקום 5 הבולס.
            אני מקווה שזה מבהיר את התמונה…

            תבדוק נתון אחד פשוט –
            אופנסיב רייטינג.
            מקום ראשון –
            יוסטון 113.7
            מקום שני –
            גולדן סטייט 112.4

          3. וגולדן יותר טובה מהרוקטס התקפית, הגנתית, מוזיקלית, כוריאוגרפית, וכנרה עוד כמה ששכחתי.

            למה ? ככה.

            תמשיכו להסתכל על סטט' מפגרות מבלי להתייחס לסטייט אוף מיינד שכל קבוצה מגיעה למשחקים.

        2. כנראה שלא קראת את השירשור – או שקראת , אבל שוב אתה מפעיל את הכישרון הידוע שלך להסב את הדיון למקום אחר. הדיון נסוב על איזו קבוצה היא חד-גונית , ולא על יעילות התקפית .

          1. "אחרי שתשווה בין אחוזי הסלים משלשות (מסך כל הסלים) בין קבוצתך לקבוצתי , וגם אחוזי הסלים המגיעים מאסיסטים"
            מילים שלך.

            אז קודם כל –
            זה יפה, איך שאתה לומד מהבן הממזר לעשות ספינים ("בל שוב אתה מפעיל את הכישרון הידוע שלך להסב את הדיון למקום אחר") במקום להתייחס לעובדות.

            בנוסף –
            ההחלטה שיוסטון חד ממדית היא שלך בלבד. לבחור לזרוק רק זריקות טובות (שכוללת דרך אגב את המיד ריינג', רק שבניגוד לשאר הליגה, לוקחים אותן רק מי שקולעים אותן. ע"ע כריס פול),
            זה לא חד ממדיות, זה כדורסל נכון.
            תבדוק מה עושה השנה קפלה מתחת לסל, ועד כמה הוא אפקטיבי בפיק אנד רול, ובתנועה לסל אחרי חסימות.
            זה לא סתם שליוסטון אופנסיב רייטינג כל כך גבוה.

    1. אתה יודע מה המזל הגדול של גולדן סטייט?
      שסילבר הוא קורא נאמן של הופס (בתגובות באתר הוא מופיע תחת השם "דדי"),
      והוא קלט שגולדן סטייט מחטיאים היום בכוונה ( אשליית הרוקטס לגביי
      ה SEED 1) , וכיבה אותה בזמן, כך שקליי לא יקלע בטעות זריקות שהוא פספס בכוונה.

      1. רשע – אנחנו פשוט לא רוצים ליגה משעממת . אז כדי להכניס קצת עניין אנחנו דואגים להפסיד מדי פעם . כדי לשמר את האשליה אצל היריבות שניתן להפיל אותנו בפוסט סיזן.

    1. מבחוץ הוא נהדר, ואני לא זוכר מתי הוא החטיא השנה מהעונשין.
      אבל הוא גם "תחנה אחרונה" דניאלס. ברגע שהכדור מגיע עליו, נגמרה ההתקפה.

      1. שמע הבן אדם עבר 7 קבוצות ב4 שנים והוא קולע בעקביות 40% מהשלוש כווליום סקורר. תחנה אחרונה זה לא כזה רע במקרה הזה, קצת הגנה והייתי מחזיר אותו ליוסטון בכיף.

        1. אתה צודק. רק שבסאנס כרגע, חסרים שחקנים שיניעו את הכדור. "תחנות אחרונות" לא חסר לנו…
          (בוקר, וורן)

          דרך אגב, בדקתי – השנה יש לו החטאת עונשין אחת בלבד.

          1. אז יאללה שחררו. ואללה שהייתי לוקח אותו בעסקת חבילה עם טייסון צ'נדלר שאני מרייר עליו במערכת הזאת. גם מייק ג'יימס ששחררתם לכלבים אני חוטף עכשיו.

          2. תראה,
            צריך לבדוק את השוק, ולראות מה נקבל תמורת טרייד אפשרי.

            (על מי אני עובד. זה מקדונו. הוא יחפש בנרות, ויימצא את התמורה המינימלית האפשרית…)

          3. יש הסבר מה פשר השחרור של ג'יימס? הוא שיחק ממש סבבה עד כמה שאני זוכר. חשבתי שאתם במצוקת גארדים, או שפתרתם אותה עם איזאה קאנאן? כסף? מקצועי? אישי?

          4. שנייה, אז יש לכם את יוליס, קאנאן. ברנדון נייט עדיין חי?
            עדיין לא ברור לי מקצועית איך לשחרר את ג'יימס שבועיים אחרי שהחתימו אותו על חוזה לעונה תורם לקבוצה באיזשהו אופן?

  28. הייט, אני עוד לא בטוח אם זה כבר הזמן לבניה מחדש, כי זה בסדר שתהיו סתם קבוצה טובה ולא בטופ של טופ המערב, אבל אולי שווה לחשוב על זה.

    אם תרצה, אני אחשב כמה מקום מתחת לתקרה יהיה לכם אם תתנו לדוראנט ללכת, ונראה מה האפשרויות.

          1. ולכן פרגנתי לדוגמא שלך :

            "זה יפה איך שאתה יוצר סחריר תוך כדי הגדרת סחריר."

            אתה קצת מסוחרר, אמרתי לך להיזהר.

  29. בלת"ק מאז אתמול מערב, ג"ס מנצחת המון בלי שני מנהלי המשחק שלה, שהם גם הציר ההתקפי והציר ההגנתי של הקבוצה. המועמדים מספר 1 לאליפות בהפרש עצום, לדעתי.

  30. אני לא מבין – אני מנסה מאתמול לעזור לכם עם הנפילה ועם העליונות הברורה של הרוקטס, וזה כאילו שאתם כבר וויתרתם מראש, במיוחד הייט אשבורי שנראה לי שבור לגמרי, וחבל לי.

    1. בכיף!

      17 – 16 (המאזן של פורטלנד)

      7, 8 (הדרוג המקסימלי של פורטלנד בסיומה של העונה)

      1 (כמות הניצחונות המקסימלי של פורטלנד בסדרה אפשרית נגד גולדן סטייט/רוקטס)

      0 (כמות הפעמים שכתבת תחזית שפגעה במשהו)

      מקווה שעזרתי!

  31. המספר הערב:
    קאזינס 7 זריקות מהשדה. הממוצע – 19 עד כה לא זרק פחות מ-10 העונה.

    הנתון הנוסף – כשקאזינס מעל 50% מהשדה הפליקנס עם 10 נצחונות ו-2 הפסדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט