סיקור משחקי מוצ"ש/ אסי שלם

בס"ד

סיקור משחקי מוצ"ש- סלט חי / אסי שלם

התבקשתי להחליף את זעפרני ונפלתי על לילה של…. 13 משחקים!!!

אחל'ה שבת היתה ונזכרתי ברב שאמר פעם: תתחתן עם מרוקאית כל שבת תאכל ח"י סלטים, התחתנת עם אשכנזיה תאכל סלט חי.

אז שיהיה שבוע טוב לכולם, נחמד לשחק את מנחם אחת ל… מדובר בעבודה קשה מאוד וזו ההזדמנות להגיד כל הכבוד למסקרים הקבועים שעושים עבודת נמלים בתקופת הרעב עד שהמשיח ויינברג יחזור ויחזיר את האתר למנוחה ולנחלה.

טורנטו ראפטורס (8-23) 102- פילדלפיה 76' (18-14) 86

הרפטורס פתחו מבערים מהרבע השני ולא ראו את הצעירים של פילי עד לסיום כשהם סוגרים ניצחון 10 רצוף!! אמביד היה גם היה, סימונס קובינגטון וסאריץ' גם חצו את 30 הדק'. אין תירוצים לפילי שדווקא במשחק הקודם החזיקו את הראפטורס הרבה יותר צמוד. פילי ניגו מחוץ לקשת עם 7-27 כשרק סאריץ' ממשיך בכושר הטוב שלו עם 3 שלשות ו17 נק' אבל מול הקבוצות החזקות צמד הפלא אמביד סימונס יצטרך להיראות קצת יותר כמו שאקובי. נצטרך להמשיך ולהמתין. בטורונטו דהרוזן ממשיך להפגיז והאם נאמר את המילה האסורה- מועמד לMVP מקנדה לראשונה מאז וינס?

שארלוט הורנטס (21-12) 111- מילווקי באקס (14-17) 106

משחק צמוד ומותח שמסתיים בניצחון ההורנטס. האווארד מסיים בדאבל דאבל (21+16 באשכוליות וחיצים) באטום(12 נק') התחיל סוף סוף לעבוד ובסך הכל 6 שחקנים(גראהאם, קמינסקי ועוד ירקות) בספרות כפולות בנקודות אצל הצרעות. ניצחון הספסל אומר הכל:

50-28 לשארלוט.

הפריק היווני לא שיחק (בעיות ברך) ומה שנשאר לא הספיק לניצחון על החבורה של MJ. מידלטון ממשיך לאיים על מקום באולסטאר הקרוב עם 31 אישיות.

אינדיאנה פייסרס (14-19) 123 – ברוקלין נטס (20-12) 119

חידון לעכברים: מיהו הקלעי המוביל של הנטס?

בחור בשם דינווידי. מכירים? לצערי עקב אי צפייה במשחקים של הנטס ב30 שנה האחרונות מאז דרק קולמן וקני אנדרסון שלא משחקים שם, וכמה שנים יפות של קיד ווינס קארטר אין לי שמץ מה הולך בקבוצה הזו. בכל מקרה החבורה הזו מצליחה למתוח את אינדי להארכה וניצחון דחוק ב4 נק'.

אולדיפו עם 38 ועם 10 מ10 מהעונשין ממשיך להראות שלשחק עם הצ'יטה זה לא להיט. תשאלו את הזקן, את KD ואולי גם את פול ג'ורג'.

וושינגטון וויזארדס (15-18) 130- אורלנדו מג'יק (23-11) 103

וול-ביל רק עם 27 נק' משותפות אבל פורטר, מוריס, סקוט, אורבו וג'ודי מיקס תרמו מספיק לניצחון קליל.

המספר הנוסף? 13 בונבונים של וול.

ווקצ'ביץ' נפצע באצבע ונטש, פורנייר (לא הרהיט, השחקן) גורדון וטרנס רוס במחלקת בתי החולים צפו מבחוץ.

אטלאנטה הוקס (25-8) 112- דאלאס מאבריקס (25-9) 107

אוייש דאלאס יקירתי לאן הגענו. שרודר עם שיאי קריירה 33 נק' במשחקי נועלות הטבלה של המזרח-מערב. עכשיו מנחם יצא בעוד פוסט מרגש על עליונות ה… מזרח. נוביצקי קשישא עם 18.

בוסטון סלטיקס (9-27) 117 – שיקגו בולס (22-10) 92

הירוקים עומדים בעוד משימה בדרך ליעד הנכסף- ראשות המזרח. סמארט חזר לספסל ותרם 11. בוסטון היתה מאוזנת כרגיל עם קיירי (25) ושאר החמישייה שעושה 10 ומעלה בנקודות.

מיאמי היט (17-16) 94 – ניו אורלינס פליקנס (17-16) 109

שתי קבוצות זהות במאזן הניצחונות. הפעם השקנאים עם הW.

קאזינס+דייויס עם 33 משותפות. מול ההיט זה כנראה מספיק.

מיאמי התקשתה לעשות סלים. בובי פורטיס היחידי שהצליח לקלוע משהו עם 17 אישיות.חסן "הצד הלבן" ו"צדק" ווינסלו נעדרו שלא בצדק.

ממפיס גריזליס (23-10) 115 – לוס אנג'לס קליפרס (19-13) 112

אחרי הניצחון הפנטסטי של הקליפרים על יוסטון חזרנו למציאות. הבן של ריברס עם 38 נהדרות אבל הוא היחידי שעבר את ה10 נק' בקבוצתו.

טייריק אוונס (האגואיסט שלא היה מוסר לכספי בסקרמנטו) כיכב עם 30 משלו לדובים שהסתדרו בלי קונלי.

יוטה ג'אז (19-15) 89 – אוקלהומה סיטי (15-18) 103

הקבוצה המסקרנת והמאכזבת של OKC ממשיכה בנדנדה והיא כבר עם מאזן חיובי ו- 10 מ- 13 האחרונים. ווסטברוק עם טריפל דאבל (27 נק', 10 באסיסטים וריב') עשה הכל במגרש. מה עשו האחרים? ג'ורג' עם 26, מלו עם 16.

גולדן סטייט ווריורס (7-26) 81 – דנבר נאגטס (18-15) 96

הכספיונים מפסידים!!!! מנצחים את המחצית הראשונה ב13 הפרש ולא מסתכלים לאחור. הראש של האלופה בקרב המתוקשר מול הקאבס בשני. כספי רק עם 5 נק' ב2 דק' מהספסל. דוראנט ות'ומפסון היו פושרים עם 18 ו- 15 נק' לפי הסדר.

ג'וקיץ' והאריס עם 37 משותפות הספיקו.

פיניקס סאנס (23-12) 106 – מינסוטה טימברוולבס (13-20) 115

הזאבים מנצחים וממשיכים ביכולת הטובה העונה. אני מאוד אוהב לראות את המנהיגות של באטלר. לטעמי יהיו הקבוצה המסוכנת של הפלייאוף במערב. משחק מאוזן של החמישייה בראשות ג'ימי (32 נק'). ג'אמאל "ניסים" קרופורד עושה 11 מהספסל. וורן עם 24 לשמשות.

לוס אנג'לס לייקרס (20-11) 92 – פורטלנד טרייל בלייזרס (16-17) 95

קרב בין הצעירה שהתבגרה לזו שעדיין משחקת עם חצ'קונים. הלייקרס משחקים נהדר אבל מפסידים טונות של משחקים צמודים. אני מאוד אוהב את בול (11 אסיסטים). יחד עם סימונס יש לנו שחקנים שחושבים מסירה לפני קליעה וזה טרנד נחמד שחשבתי שהולך נעלם מהמשחק יחד עם כריס פול המתבגר. פורטלנד נטולת לילארד עוצרת רצף של 3 הפסדים. הארקלס קלע 22 נקודות כולל שלשה מנצחת 21 שניות לסיום.

סקרמנטו קינגס (21-11) 99 – סאן אנטוניו ספרס (11-23) 108

הספרס מנצחים כשאולדרידג' מתחיל להדפיס כרטיס כמו דאנקן. דאבל דאבל (29+10 ריב' ונק') והרבה שקט מקו הפנים של פופוביץ' נטול קאוואי ליאונרד הג'ובניק שעושה שבוע שבוע. גאסול עושה את שלו (14+11) זה מספיק לשייט מול הקינגס.

באדי הילד עם 24 נק' לסקרמנטו.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. סיקור סופר מתמצת ליום סביר. ג"ס נראים לא משהו כבר תקופה,אפשר להבין למה סטף שחקן כזה מרכזי. אני לא יודע אם הם יצאו טוב ממשחק חג המולד מול הלברונס.אורלנדו זה בכלל סיפור עצוב, קבוצה אומללה.

    1. זה לא רק קארי. זה גם זאזא ושון לוינגסטון. אני חושב שהם משחקים משחק מסוכן במערב עם זאזא כגבוה הקלאסי היחידי שיכול לשים גוף על שחקנים כמו נרקיץ קאזינס יוקיץ' אדמס וכו'. לא יודע איזה שחקן הוא גם בר השגה וגם יכול לעזור אבל סטיב קר חייב עוד אופציות מקדימה.

      1. יש גם את ווסט, מגי… ברוטציה מסויימת אפשר להסתדר.

        אבל בואו נגיד את האמת… הפסידו את המשחק הנוכחי בגלל יום שחור מבחוץ.

        קליי תומפסון ניסה שוב ושוב ושוב ושוב את כוחו מבחוץ – ומה לעשות, לא היום שלו. הבעיה היחידה שהוא המשיך לנסות מבחוץ במקום שבמחצית הם יקבלו כבר החלטה שצריך ללכת פנימה פעם אחר פעם. לסחוט עבירות, להוציא את יוקיץ בעבירות… ולפתוח את המשחק.
        ככה היו מרווחים נקודות מהקו, ובמקרים הטובים גם סל ועבירה.

        אני חושב שפשוט טעו טקטית במשחק הזה.
        ביום שלא הולך מבחוץ, ואף שחקן לא מתעלה… צריך לחדור פנימה שוב ושוב.

        יש לג"ס שחקנים שיכולים להגיע לטבעת. לא עשו בהם שימוש חכם.

    1. +
      גרג פוופביץ' באותה סירה הפך להיות הגאון של העונה הרגילה, מוכן לחתום שהם עפים בסיבוב הראשון עם אמרקוס וקיווי ביחד.

  2. זה הכל בגלל שקאר האנטישמי הזה נתן לכספי רק חמש דקות!
    איתו בחמישייה הם לא רואים את הליגה ממטר!!! 111 אחד אחד
    תודה על סיקור ליום עמוס.

    1. קאר לא אנטישמי הוא אנטי ישראלי ויש הבדל! לא כל מי שחולק על המדיניות שלנו בשטחים ומייבש את כספי הוא אנטישמי

  3. אני אוהב איך השדרים האמריקאים הדביקו לווצ'ביץ' את הכינוי ווצ'
    הכי אמריקאי
    ממש ווצ' קאסידי אנד דה סאנדנס קיד 🙂

    תודה על הסיקור

    1. זה באמת חסר.
      התחלתי להתענג על הגישה החדשה של דדי, יותר הומור ופחות רצינות.
      ובדרך לעצבן קצת את הממזר ושו"ת

  4. יישר כח על הסיקור (ועל כל הסיקורים שלכל המסקרים). רק חבל שלא היה זמן לסיקור מפורט יותר (מן הסתם היה יותר מפורט אם היהאת הזמן המתאים לכך).

  5. ג'ימי בטאלר לגמרי טופ 3 בעמדה שלו..
    תכלס הוא שני רק להארדן, ולא, קליי תומפסון בטח לא יותר טוב ממנו. הוא כן קלעי יותר טוב, הוא יותר מתאים למערכת של גולדן סטייט אבל תחליפו את תומפסון ובאטלר ומינסוטה לא קרובה לעשות פלייאוף..
    בטח ובטח שבאטלר לא רואה את אריק גורדון או כל שטות כזאת

  6. הבעיה של ג"ס המשחק ממש לא היית חסרונו של קרי. פשוט יום הכי גרוע בקליעה שהיה להם בשנים האחרונות. הם החמיצו 20 זריקות מהשלוש ברצף במהלך המשחק! הם קלעו 11%, 3 מ-27 זריקות. לדעתי לא היה להם משחק כה גרעו בקליעה כבר כמה שנים. כנ"ל אישית לדוראנט – לא היה דבר כזה כל העונה. ממש יום שחור שאין לקבוצה הזאת אף פעם. זאת קבוצה שקולעת 115 נקודות למשחק בממוצע, וסופגת 105, הפעם הצליחה לקלוע רק 81 נקודות. זה ממש אירוע נדיר. בהפסדים לבוסטון ולOKC, הם עדיין קלעו 88 ו-91, בהתאמה.

  7. רק לדייק, בוסטון עם 7 שחקנים בדאבל, שכחת את הגרמני תייס שעשה שם דאבל דאבל עם 15 קטיפות. שיא שלו באן בי איי. רואים שהוא משתדל אבל הוא חייב לעבוד על הטעיות כדי שיהיה קשה לחסום אותו.

  8. תודה על סיקור זריז ולעניין.
    דרוזן MVP? 🙂
    שרודר אוהב את האין הגנה של הגארדים של דאלאס
    נפוטיזם בקליפרס? אוסטין ריברס מתגלה כעילוי התקפי
    ומה תגידו על פאו גאסול עם טריפל דאבל יפה בגיל 37

    1. תן לישון עד מאוחר מה רע, תהיה אנרגיה לערב

      מצחיק אותי שמשווים בין יוסטון שמשחקים כל משחק בשיא הרצינות ורוטציה קצרה לעומת הלוחמים שחצי מהם פצועים וגם המשחקים האלה לא כ"כ מרגשים אותם אחרי 2 אליפויות ב3 שנים. הרוקטס לא פייבוריטים ולא נעליים

  9. תודה רבה על הסיקור.
    מישהו שעוקב באופן קבוע אחרי פילי יכול להסביר את הצניחה ביכולת הקליעה של קובינגטון?

    1. הוא פשוט קלע סטריקי זה הכל. יש ימים שהוא חם אש ויכול לקלוע 6 שלשות ב 60% ויש ימים שלא פוגע בכלום.
      בסך הכל הוא עדיין קלע נהדר והx פקטור של הקבוצה. כשאמביד משחק יש עליו פחות לחץ ויותר זמן לשחרר את הכדור, מה שמרווח עוד יותר את המשחק של פילי.

    2. הצניחה של קובינטון? הייתימאומר שאם צריך להסביר משהו זה איך הוא קלע כל כך נפלא בתחילת העונה. הכושר הנוכחי יותר מתאים לו… אבל רגע ברצינות אני חושב שזה בדיוק ההבדל בין השחקנים הגדולים באמת לבין האחרים. קובינגטון הוא מהאחרים. ומה שמאפיין את האחרים שהם מבליחים לפתע לתקופת זמן קצרה ונותנים הופעות מדהימות (הרי כל שחקן בליגה הזאת הוא בעל פוטנציאל הבלחה מהסוג הזה) אבל לא מצליחים לשמור על זה לאורך זמן. אצל הכוכבים הגדולים הדבר שהכי מאפיין אותם זה היציבות. אם אתה מאמן יריב ומתכנן משחק נגד לברון קיירי דוראנט או סטף אתה לוקח בחשבון כנתון שתחטוף על הראש מכל אחד מהם לפחות 25 נקודות באחוזים סבירים פלוס . כל היתר נתון זה הטווח שלך כמאמן שעליו אתה יכול להשפיע. לעומת זאת אם אתה מאמן שמתכנן משחק מול קובינגטון או "אחרים" אחרים כלשהם.. לך תדע מה הם יתנו. טווח ההשפעה שלך כמאמן גדול יותר. קצת חפרתי אבל הרעיון הובהר לדעתי.

  10. קצר וקולע (אולי טיפונת יותר מדי קצר כי הוחמצו כמה פרטים חשובים), אבל כנראה מספיק לרוב הגולשים.
    תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט