אוקלהומה מנצחת ב-3 הארכות במשחק השנה, הספרס והסלטיקס ניגפות / דור בלוך

אוקלהומה מנצחת ב-3 הארכות במשחק השנה, הספרס והסלטיקס ניגפות / דור בלוך

יום שישי הבטיח רבות וגם קיים, עם אינסוף סיפורים מעניינים בסיומו של ערב משחקים גדוש ומשובח, בדקות הקרובות ניקח אותכם לסיבוב בין משחק השנה בפילדלפיה, הניצחון המרשים של יוסטון, ההפסד המפתיע של הסלטיקס, המשך המומנטום של הבולס ההתאוששות של הפיסטונס והמשך הקריסה של המג'יק וההורנטס, אז בואו ניגש לאקשן!

פילדלפיה 76'ס (14-14) 117 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-14) 119:

משחק השנה עד כה מגיע אלינו מפילדלפיה שם אוקלהומה שורדת שלוש הארכות על מנת לגבור על ה-76'ס המקומיים ולהשיג W שמחזיר אותם סוף סוף למאזן של 50%.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ולאחר שלושה רבעים שהיו של ההתקפות, ברבע הרביעי ההגנות לקחו פיקוד ורק 30 נקודות נקלעו. 5:35 דקות לסיום אוקלהומה השיגה את יתרון השיא שלה 83-94, אבל מאותו רגע לא קלעה נקודה ואפשרה לאמביד וסימונס להחזיר את פילדלפיה למשחק. 53 שניות לסיום דאנק של סימונס השיג שוויון לפילי, כאשר אף קבוצה לא הצליחה לקלוע בהתקפות הבאות והמשחק הלך להארכה.

בהארכה השניה היה זה תורה של פילי לזרוק יתרון מבטיח כשהיא 1:21 לסוף היא הובילה ב-5 אחרי קליעה מוצלחת של רדיק, אבל שלשה של גו'רג' ועוד 2 של ווסטברוק השוו את התוצאה עבור אוקלהומה וכפו הארכה שנייה, וגם בה לא הצליחה ליפול הכרעה, כשאמביד משווה 1:06 לסוף ואף אחת מהקבוצות לא מצליחה לייצר סל נוסף.

1:31 לסיום ההארכה השלישית שתי קליעות של אמביד מסדרות שוויון, ובמשך דקה ו-20 אף קבוצה לא הצליחה ליייצר סל, אבל כשחשבנו שכבר נראה הארכה רביעית אנדרה רוברטסון קלע מקרוב, רדיק נחסם, ווסטברוק החטיא פעמיים מהקו ולא נשאר דיי זמן על השעון לפילי לניסיון נוסף.

ווסטברוק קלע 27 והוסיף 15 אסיסטים ו-18 ריבאונדים אבל ב-10 מ-33 מהשדה. ג'ורג' ואנתוני הוסיפו 24 כל אחד כשכרמלו ניפק אחוזים יפים עם 11 מ-17 מהשדה, כשאדאמס משחק 51 דקות אבל זורק ק 8 פעמים, אני הפסקתי לנסות להבין את ההתקפה של אוקלהומה.

בצד השני 34 של אמביד ו-19 של רדיק בערב קליעה מזעזע של פילי כולה (28% מהשלוש) לא הספיקו למפסידים.

בוסטון סלטיקס (7-24) 95 – יוטה ג'אז (15-14) 107:

אחרי רבע ראשון שבו בוסטון הובילה, יוטה פרצה קדימה ברבע השני ובוסטון אפילו לא עשתה קולות של קמבאק לאורך כל המשחק כאשר הג'אז מצליחים להחזיק ביתרון שנע סביב הדו ספרתי בדרך לניצחון יוקרתי והפסד ביתי שלישי של בוסטון השנה בלבד.

על אף שאל הרפורד שיחק, יוטה שלטה בצורה מוחלטת בצבע עם 55 ריבאונדים מול 31 בלבד של בוסטון. נתון נוסף שסייע לג'אז לנצח את המשחק הזה היה אחוזי קליעה פנומנליים, הג'אז קלעו לא פחות מ-52% מהשלוש בעוד שהחזיקו את בוסטון על 29% בלבד.

אבל על אף השליטה בצבע איש המשחק של יוטה היה הפוינט גארד המושמץ לעיתים ריקי רוביו שהיה פנטסטי הלילה עם 22 נקודות 5 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ועל אף שיצא ב-6 עבירות הוא ישמח לזכור את המשחק הזה.

גובר שיחק רק 2 דקות ונפצע, ועל כן הנטל בצבע התחלק בין כלל השחקנים של הג'אז כשלא פחות מחמישה שחקנים לוקחים 7 ריבאונדים ומעלה. גם חלוקת הנקודות הייתה מאוזנת כשמיטשל ירבקו והוד קולעים 17 כל אחד.

בצד השני ארווינג קלע 33 והרפורד הוסיף 21, אבל חוץ מהם אף אחד לא פגע הלילה כשטאטום אכזב מאוד עם 7 בלבד, בראון סיים עם 6 וסמארט היה קטסטרופה ממש מהספסל עם 3 מ-13.

יוסטון רוקטס (4-23) 124 – סן אנטוניו ספרס (10-19) 109:

מי שציפה לשחזור הדרמה של סדרת הפלייאוף מהשנה שעברה התאכזב כשיוסטון ברחה ליתרון 15 ברבע הראשון ומשם לא הסתכלה לאחור במשחק שבשום שלב לא היה תחרות של ממש מה שאפשר לפופ שעלה עם החמישיה הקלאסית שלו לתת מנוחה לשחקנים כלשמעט אולדרידג' אף אחד משחקני החמישיה האחרים לא משחק יותר מ-19 דקות, והשחקן ששיחק הכי הרבה הוא פורבס עם 30 דקות.

גורדון תרם 14 מהספסל באחוזים טובים ליוסטון אבל הייתה זאת החמישיה של הקבוצה שהשתלטה על המשחק ולמעשה חיסלה אותו. פול היה הטוב על המגרש עם 28 נקודות 8 אסיסטים ולא פחות מ-7 חטיפות בכמעט טריפל דאבל מיוחד מאוד, וכעת גם הספרס יודעת שכדי לעבור את יוסטון חייבים לעצור לא רק את הזקן אלא גם את CP3. ואם מדברים על הזקן הוא קלע 28 אבל גם הסריח את הפרקט מבחוץ עם 2 מ-11. קלינט קאפלה ממשיך להיות אחד מהשחקנים החביבים עליי בליגה עם דאבל דאבל שקט של 18 ו-10 כשגם אריזה ואנדרסון מסיימים בדו ספרתי.

בצד השני לאונרד ממשיך להגדיל את כמות הדקות שלו בהדרגה עם 17 וסיים עם 12 נקודות, אולדרידג' סדיים עם 16 וחוץ מזה אין ממה את מי לציין בסן אנטוניו שהייתה חלשה מאוד במשחק הזה, ותקווה להמשיך לצבור נצחונות במקומות אחרים.

שארלוט הורנטס (18-10) 98 – מיאמי היט (14-14) 104:

שארלוט ממשיכה ללכת מדחי אל דחי כשהיא מפסידה הפסד ביתי שביעי למיאמי שהובילה לאורך כל המשחק בהפרשים קטנים ושמרה על קור רוח על מנת לנצח את המשחק שמקרב אותה למאבקי הפלייאוף על אף ריבוי פציעות.

כל תשעת השחקנים ששותפו במיאמי קלעו 8 נקודות או יותר במשחק קבוצתי מצוין כשמעל כולם בולטים דווקא שחקני הספסל אלינגטון וג'ונסון שקלעו 16 כ"א. בצד השני ווקר סיים עם 25 והווארד סיים עם 15 ו-16 ריבאונדים אבל לשארלוט אין הרבה מה למכור מעבר לזה בשלב הזה של העונה כשבאטום נראה פאסיבי מאוד.

אינדיאנה פייסרס (13-16) 98 – דטרויט פיסטונס (14-16) 104:

פעמיים דטרויט פתחו הפרשים יפים ופעמיים אינדיאנה חזרה למשחק, אבל לאחר שדקה וחצי לסיום יאנג צימק ל-2 עם שתי זריקות עונשין ההגנה של דטרויט לא אפשרה לאינדיאנה עוד נקודה והבטיחה את הנצחון של האורחים שממשיכים להתאושש מהמשבר.

הם עשו את זה רבות הודות להגנה חונקת שכפתה 14 איבודים על אינדיאנה והחזיקה אותם על 30% מהשלוש בלבד. אולאדיפו השיג 26 באחוזים סבירים וטרנר הוסיף 24, אבל הם לא יכלו לדראמונד שהוביל את הפיסטונס עם 23 ו-13 כשבולוק מוסיף 15 וג'ונסון עם 13 מהספסל למנצחים.

אורלנדו מג'יק (19-11) 88 – פורטלנד טרייל בלייזרס (13-15) 95:

אורלנדו ממשיכה בקריסתה המפוארת עם משחק שהיה לכאורה צמוד אבל למעשה פורטלנד לא שמטה בו את ההובלה החל ברבע הראשון ולא נדרשה למאמצים של ממש על מנת להשיג את נצחון החוץ ה-8 העונה, שימו לב לכך שלפורטלנד מאזן טוב יותר בחוץ מאשר בבית.

הלילה הטרייל בלייזרז קיבלו בחזרה את נרקיץ' שהיה פושר עם 9 מ-11 אבל הקבוצה נהנתה משתי הצלעות הנוספות של המשולש כשלילארד סיים עם 21 ומקאלום עם 20 משלו. אמינו הוסיף משחק איכותי גם כן עם 15 כולל 3 מ-5 מהשלוש.

בצש השני ווצ'ביץ' היה מצוין עם 26 וסימונס ממשיך לתת תצוגות איכותיות עם 15 אבל גורדון היה פאסיבי עם 13, ובהיעדר הצלע השלישית של משולש פתיחת העונה של אורלנדו היא ממשיכה לשקוע וזה חבל כי יש שם פוטנציאל ושילוב מעניין של צעירים וותיקים.

וושינגטון וויזארדס (13-16) 100 – לוס אנג'לס קליפרס (16-11) 91:

וושינגטון הובילה לאורך כל המשחק אבל נאלצה להתמודד עם קמבאק של הקליפרס בדקות האחרונות, כש-5:30 לסוף לו וויליאמס השווה, אבל משם זה היה רק וושינגטון כשוול בעיקר משתלט על המשחק ומבטיח ניצחון ללא דרמות לקבוצה הביתית.

לו וויליאמס קלע 23 באחוזים נמוכים שבהיעדר גריפין הקליפרס ממשיכים להיראות כקבוצה חלשה מאוד, כשלמעט וויליאמס אף אחד לא קולע יותר מ-15 נקודות עבור האורחים. בצד השני פורטר שיחק 3 דקות בלבד, ביל קלע 20 וול 15, שניהם באחוזים רעים, כשמי שמציל את הקבוצה למעשה הוא מייק סקוט עם 9 מ-10 מהשדה ל-22 נקודות.

טורונטו רפטורס (8-19) 120 – ברוקלין נטס (17-11) 87:

ברוקלין עוד הצליחה להישאר במשחק בפתיחה אבל לקראת סוף הרבע הראשון טורונטו ברחה ל-10 ומשם לא הסתכלה לאחור כשברוקלין סובלת מערב התקפי קטסטרופלי ומאבדת 24 כדורים בעוד היא מאפשרת 55.7% מהשדה לטורונטו בהגנה.

אף שחקן חמישיה של ברוקלין לא קלע בדו ספרתי וזה אומר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק הזה. סטאוסקס סיים עם 22 למפסידים, דרוזן הוביל את המנצחים עם 31 ב-29 דקות.

ממפיס גריזליס (20-9) 96 – אטלנטה הוקס (23-6) 94:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו טייריק אוואנס שהיה בספק הצטיין במדי הגריזליס ולייאפ שלו דקה לסיום גם השיג לה את הניצחון שנתן טיפה של אושר בעונה נוראית עבור ממפיס.

עבור המפסידים שרודר קלע 18 אבל היה גרוע מהשדה, בעוד ביזמור קלע 19 והיה מדויק בהרבה. פרינס הוסיף 17 ובלינלי 14 מהספסל. בצד המנצח אוואנס כאמור הוביל את קבוצתו עם 22, גאסול תרם 13 בערב פושר וצ'למרס קלע 16 מהספסל.

מילווקי באקס (12-15) 109 – שיקאגו בולס (20-8) 115:

שיקאגו ממשיכה עם המומנטום שלה ומשיגה ניצחון חוץ יוקרתי מול מילווקי במשחק שבו נמושת הליגה לשעבר שלטה בריבאונד והשיגה ניצחון במשחק נדנדה שבו היתרון עבר מצד לצד ממש עד הסיום.

29 נקודות של הפריק שהוסיף 16 ריבאונדים לא הספיקו כשגם מידלטון תורם 29 משלו. בלדסואו היה חלש עם 12 ב-5 מ-13 מהשדה, כשהקבוצה סבלה מהחיסורים של טרי וסנל כשהגארדים שלה גארי פייטון השני וברוגדון היו חלשים מאוד.

עבור המנצחים בובי פורטיס עם שיא קריירה של 27 מהספסל, ושיקאגו נטולת מרקונן נהנתה גם מ-22 של מירוטיץ' 18 של לופז ו-17 של דאן.

דנבר נאגטס (13-16) 117 – ניו אורלינס פלקינס (15-15) 111:

עוד הארכה אחת בלילה הזאת כשבארטון מוביל את דנבר לניצחון על ניו אורלינס. ניו אורלינס יכלה לנצח את המשחק בזמן החוקי אבל הולידי נחסם והמשחק הלך להארכה, שם שלשה של וויל ברטון בדקה האחרונה וקור רוח מהקו הבטיחו ניצחון למארחים.

קאזינס סיים עם 29 דיוויס עם 28 והולידיי עם 25 אבל חוץ מהם אף אחד לא ממש פגע בניו אורלינס ובערב הגנתי חלש זה לא הספיק. בצד השני ליילס ובארטון סיימו עם 19 כל אחד מהספסל האריס הוביל עם 21 ומורי סיים עם 15 משלו.

 

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

וואו לא פחות מ-11 משחקים הלילה ואיכשהו הליגה הצליחה לסדר אותם באופן שלא מושך את תשומת הלב מהמשחק שהוא ביי פאר המשחק המרכזי שלנו להלילה – יוסטון נגד סן אנטוניו.

הליגה מתקרבת לשלב השליש שלה, וחלק מהמוזריות של תחילת העונה כבר התיישרו – קליבלנד עלתה לצמרת, אורלנדו התרסקה, ממפיס בתחתית, וחלק עדיין איתנו – אינדיאנה בצמרת ונראה ששם כדי להישאר, שארלוט נראית קטסורפה ואוקלהומה נראית בינונית.

חלק מהקבוצות האלה יקבלו הזדמנות לשנות כיוון הלילה, ועל כן לצד המשחק המרכזי בחירות הליג פאס שלנו להלילה יכללו גם את המשחק של פילדלפיה המסקרנת מול אוקלהומה שעדין נמצאת במאזן שלילי, ולאחר התלבטות אני אקח גם את בוסטון נגד יוטה (כמעט לקחתי את אינדיאנה נגד דטרויט אבל ההנאה מהמשחק הקבוצתי של בולטון גברה).

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

פילדלפיה 76'ס (13-14) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-13) 2:00:

נתחיל את הלילה הגדוש שלנו עם פילדלפיה שממשיכה להחזיק במאזן חיובי ונראית כמו הדבר הבא שמחכה להתפרץ, אולי אפילו כבר העונה, מול אוקלהומה שעדיין לא מצאה את הקצב שלה העונה עם הטריו החדש שלה.

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, שלושה מהם מול קבוצות חלשות יחסית (פיניקס, לייקרס פלקינס), פילדלפיה התאוששה עם ניצחון בהארכה מול מיניסוטה שעצר את המומנטום השלילי בזמן הנכון מבחינתה. חשוב יותר היא קיבלה במשחק הזה בחזרה את אמביד אחרי שני משחקים בהם נעדר והוא החזיר עם 28 נקודות כאשר הקלישאה הידועה על גבוהים דומיננטיים – שהם גם עוזרים לקלעים לבוא לידי ביטוי עבדה גם הפעם, כאשר ג'יי ג'יי רדיק סיים עם 26 נקודות משלו.

כעת נשאר לראות האם עם הליינאפ המלא שלה, פילדלפיה מסוגלת לשפר את משחק ההגנה שלה, ה-76'ס היו במצב טוב בהרבה אם היו מצליחים להוריד את מספר הנקודות שהם סופגים מ-109 נקודות עליהם הם עומדים כרגע.

מהצד השני עומדת הלילה קבוצה שהיא הפוכה מבחינת הדגשים שלה, מוזר שקבוצה עם כח קליעה של ווסטברוק, מלו וג'ורג' היא קבוצה שקולעת רק 101.7 נקודות למשחק ומה שמחזיק אותה בחיים העונה היא העובדה שהם סופגים רק 99.4 נקודות למשחק.

הת'אנדר השיגו ניצחון נחוץ מאוד בחזרתו של פול ג'ורג' לאינדאינה. הפורוורד היה פושר עם 12 נקודות באחוזים רעים מאוד. בכלל הטריו סבל מערב דיי קטסטרופלי עם 10 מ-45 מהשדה (!!!). מי שהציל את הקבוצה היה סטיבן אדאמס שסיים עם 23 ב-11 מ-16 מהשדה, וגם הלילה הקבוצה שלו תצטרך אותו דומיננטי מול אמביד.

הימור: פילי ב-5

בוסטון סלטיקס (6-24) – יוטה ג'אז (15-13) 2:30:

בוסטון ממשיכה לסבול מבעיית פציעות, שמתחילה להאט את הקצב המטורף שלהם מהחלק הראשון של העונה, ב-5 המשחקים האחרונים היא ניצחה אומנם שלושה משחקים, אבל הפסדים לסן אנטוניו ובעיקר הפסד מפתיע לשיקאגו הזכירה לבוסטון שככל שהפציעות נעירמות הקבוצה הופכת להיות פגיעה יותר ויותר, בעיקר במשחקים שבהם קיירי לא יכול לשחק.

33 שלו השיגו לקבוצה ניצחון על דנבר, שהושג בצורה לא אופיינית. בוסטון היא קודם כל קבוצת הגנה, ובמשחק הזה היא אפשרה להאריס 36 נקודות ולדנבר כולה לקלוע בקרוב ל-50% מהשדה בדרך ל-118 נקודות, אבל קיירי הוביל את ההתקפה של בוסטון ל-60% מהשדה ו-124 נקודות בדרך לניצחון ביתי חשוב, וכעת בוסטון תנסה להמשיך וליצר מומנטום חדש מול יוטה, גם ללא מארקוס מוריס כאשר אל הרפורד נמצא בספק.

הג'אז בצד השני סובלים מרכבת הרים באחרונה. אחרי 8 הפסדים בעשרה משחקים, הג'אז יצאו לרצף של 6 נצחונות רצופים, ולאחריו ספגו ארבעה הפסדים רצופים, אשר ביחד שמים אותם בערך במקום שבו היה צפוי שהם יהיו – במרכז הטבלה של המערב.

לאחר ההפסד לשיקאגו במשחק האחרון, יוטה מתחילה הלילה רצף משחקים קטלני שיכול לחסל להם את העונה אם הם לא יזהרו כשאחרי המשחק הלילה, הם יפגשו את קליבלנד, יוסטון, אוקלהומה פעמיים, סן אנטוניו וגולדן סטייט.

כדי לעשות את זה יוטה שנהנת השנה מעומק מרשים למדי תצטרך למצוא מישהו שיוביל אותה. הקלע המוביל אותה העונה הוא דונובן מיטשל עם 17.8 נקודות, זה יפה עבורו אבל פייבורס וגובר, שני הגבוהים הדומיננטיים שלה קולעים 12 בלבד ואני הייתי רוצה לראות אותם יותר דומיננטיים כשהעונה הזאת מתקדמת אם יוטה רוצה להפוך לקבוצה שנספרת במירוץ הפלייאוף.

הימור: בוסטון ב-12.

יוסטון רוקטס (4-22) – סן אנטוניו ספרס (9-19) 4:30:

המשחק המרכזי של הלילה ואחד המסקרנים של העונה הסדירה הוא הדרבי של טקסס, בין שתי הקבוצות שבהחלט עשויות להיפגש בפלייאוף השנה בשלב כזה או אחר. כולם זוכרים איך זה נגמר בפעם שעברה, ויהיה מעניין לראות איך גיבורי אותה סידרה – הארדן וג'ינובילי יגיבו במשחק הלילה שייערך ביוסטון.

הרוקטס נראים כרגע כאיום הגדול ביותר על גולדן סטייט וכמעט אין חולק על זה. הרוקטס סופרים כבר 11 נצחונות רצופים כשהם מוסיפים להתקפה קטלנית גם הגנה שהולכת ונראית מרשימה יותר ויותר על רקע המהלכים החכמים שהקבוצה עשתה בקיץ.

אחד האחראים המרכזיים לכך יחסר הערב, כשמבה א מוטה שנהנה מפריחה ברוקטס עם 25 דקות למשחק, יחסר בשבועיים הקרובים לקבוצה, וטרוור אריזה ופי ג'יי טאקר יצטרכו לקחת את הדקות שלו ולנסות לתת את אותה תרומה מאוזנת וחשובה, כזאת שלא תמיד מופיעה בסטטיסטיקה.

הספרס קיבלו את לאונרד מחדש אבל דווקא ברגע הזה הפסידו לדאלאס, תזכורת לכך שהצד השני של העובדה שלא משנה מי משחק בספרס הם מצליחים לשמור על קצב של מעל 50 נצחונות לעונה, הוא שהם קבוצה שבהחלט יתכן שיש לה תקרת זכוכית, וזאת נמצאת מתחת לרגליים של שחקני יוסטון וגולדן סטייט, להוכיח שזה לא המצב היא המשימה של סן אנטוניו על פני העונה כולה, אבל רמזים נוכל לקבל כבר הערב.

על מנת לעשות זאת הספרס יצטרכו לנסות להקשות על כריס פול איתו הרוקטס כבר 0-12, ויהיה מעניין לראות כיצד פופוביץ' יתמודד עם הפוינט גארד, מנגד יהיה מעניין לראות האם לאונרד יחזור למלוא כושרו, כאשר במשחק מול דאלאס הוא שיחק 16 דקות בלבד ל-13 נקודות.

הימור: יוסטון ב-10.

ויתר משחקי הערב:

שארלוט הורנטס (17-10) – מיאמי היט (14-13) 2:00:

שארלוט הולכת ושוקעת במזרח בעוד מיאמי נשארת בבינוניותה, המשחק הלילה יהיה דו קרב בין פוינט גארדים בין קמבה ווקר ודרגיץ', כאשר קרב סנטרים גדול נמנע מאיתנו בגלל הפציעה של ווייטסייד.

במשחק הקודם ידה של מיאמי הייתה על העליונה והלילה אני רואה את שארלוט מחזירה מנה אחת אפיים רגע לפני שהעונה שלהם נגמרת.

הימור: שארלוט ב-5.

אינדיאנה פייסרס (12-16) – דטרויט פיסטונס (14-15) 2:00:

רצף הנצחונות של אינדיאנה נקטע מול אוקלהומה, אבל קשה להאמין שזה יפגע משמעותית במוראל באינדיאנה שמהווה את אחת ההפתעות הנעימות של העונה, וספציפית של אולאדיפו שלנגד עינינו הופך לסופרסטאר של ממש באינדיאנה.

דטרויט לעומת זאת עשתה את הדבר ההפוך במשחקה האחרון כשעצרה את רצף ההפסדים שלה עם ניצחון על אטלנטה, דראמונד נתן שורה סטטיסטית לא אופיינית במשחק הזה עם 8 אסיסטים לצד 19 ריבאונדים ו-12 נקודות כשאייברי בראדלי וטוביאס האריס מובילים את ההתקפה. דטרויט תצטרך עוד תצוגה כזאת של הטריו כדי להתמודד עם אינדיאנה הלילה.

הימור: אינדיאנה ב-7

אורלנדו מג'יק (18-11) – פורטלנד טרייל בלייזרס (13-14) 2:00:

ללא נארקיץ' הטרייל בלייזרס מתקשים מאוד למצוא את המומנטום שלהם והם הפסידו 6 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם. הם עצרו במידת מה את המומנטום השלילי עם ניצחון על מיאמי במשחק האחרון שלהם, והלילה הם נשארים בפלורידה על מנת לפגוש את הנציגה השניה של הסטייט.

המג'יק שפתחו את העונה נפלא פשוט קרסו, כשהפציעה של איוון פורנייה היא ממש לא תירוץ מספק, אורלנדו הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים לדנבר, אטלנטה, ולקליפרס וזה אומר הכל.

הימור: פורטלנד ב-15.

וושינגטון וויזארדס (13-15) – לוס אנג'לס קליפרס (15-11) 2:00:

הקליפרס מתחילים להתאושש מפתיחת עונה קטסטרופלית ולמרות הפציעה של גלינארי היא משיגה שלושה נצחונות רצופים, כולל אחד מול יריבתם הלילה, כאשר בשני המשחקים האחרוני םהם מצליחים להחזיק את היריבה על פחות מ-100 נקודות, האם הם יוכלו לעשות זאת בחוץ הלילה?

כאשר מולם עומד אחד הקלעים החמים בליגה זה בהחלט לא יהיה קל. בראדלי ביל לקח את ההובלה השנה בוושינגטון בניגוד לעונה שעברה, בין היתר בגלל פציעות של וול, אבל עם 23.8 נקודות למשחק הוא בהחלט הופך להיות כוכב בזכות עצמו ולא כינור שני לפוינט גארד המוכשר.

הוויזארדס יצאו מסלאמפ של שני הפסדים עם ניצחון על ממפיס ואני רואה אותם ממשיכים את המומנטום הלילה.

הימור: וושינגטון ב-8.

טורונטו רפטורס (8-18) – ברוקלין נטס (16-11) 2:30:

טורונטו ממשיכה להיות בצמרת המזרח אבל בלי להיראות איום אמיתי על האליפות, בעוד ברוקלין ממשיכה להיראות כקבוצת תחתית בלי ממש לאיים על הטנקינג.

נצחונות על וושינגטון ואוקלהומה הראו שזאת קבוצה שלא ניתן לזלזל בה, אבל מול טורונטו בחוץ נראה שהאתגר יהיה גדול מדי על ברוקלין שמגיעה אחרי הפסד בדרבי על אף משחק אדיר של דווינדל והוליס-ג'פרסון.

הימור: טורונטו ב-15.

ממפיס גריזליס (20-8) – אטלנטה הוקס (22-6) 3:00:

שתיים מהקבוצות במומנטום החלש בליגה נפגשות כאשר האין הגנה של אטלנטה (סופגת 109 נקודות למשחק) פוגשת את האין התקפה של ממפיס (קולעת 97 למשחק).

עם פציעות של קונלי, רייט, פרסונס ואוואנס ממפיס נראת בקריסה מוחלטת והיא הפסידה 9 מעשרת משחקיה האחרונים. למרות זאת, אני חושב שהכבוד של ממפיס לא יתן לה להפסיד משחק כזה בבית.

הימור: ממפיס ב-5.

מילווקי באקס (11-15) – שיקאגו בולס (20-7) 3:00:

המשחק הזה הרבה יותר מעניין ממה שנראה במבט ראשון. שיקאגו עם 4 נצחונות רצופים כולל על בוסטון, ניו יורק, יוטה ושארלוט (בהארכה) הפסיקה להיות הנמושה של הליגה ויהיה מאוד מעניין לראות הםא היא יכולה לנצח בחוץ הלילה קבוצה עם שאריפות גדולות בהרבה.

מילווקי עצרה רצף של שלושה נצחונות רצופים עם הפסד מאכזב מאוד לניו אורלינס והיא ממשיכה להתקשות להראות יציבות של ממש, ללא דלודובה וסנל העומק שלה בקו האחורי נפגע קשות, אבל הלילה קשה לראות את הפריק נותן להם להפסיד.

הימור: מילווקי ב-14.

דנבר נאגטס (13-15) – ניו אורלינס פלקינס (14-15) 4:00:

המשחק האחרון של הלילה יהיה משחק אש כשנתקרב לסוף העונה כי השתיים האלה צפויות להילחם על אחד המקומות האחרונים בפלייאוף. לדנבר אין את השחקן הכי מלהיב שלה – יוקיץ' אבל היא הצליחה להשיג נצחונות ששומרים אותה בעמדת זינוק טובה לפליאוף והם ניצחו 5 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם.

ניו אורלינס לעומת זאת קיבלה סוף סוף בחזרה את את דיוויס וכשהדואו שלה שוב ביחד הם השיגו ניצחון נאה על מילווקי, וגם הלילה הם יהיו דיי תלויים בשניים האלה, יצליחו להיות מטרייה אווירית בצבע ולנפק את החלק הארי של הנקודות לקבוצתם, ניו אורלינס בעניינים, לא יצליחו, דנבר תגדיל את הפער בין השתיים.

הימור: ניו אורלינס ב-5.

לפוסט הזה יש 419 תגובות

  1. אתם רחוקים..
    המשחק הכי מעניין זה פילי- אוק'

    כל שחק של אוק' זה מאסט מעתה והלאה ובמיוחד נגד סימונס ואמביד

    אני לא יכול לדעת כלום על הספרס בעונה הרגילה תעירו אותי כשיגיע הפלייאוף הפופוביץ הזה סתם משחק איתנו כל הזמן..

    1. פופוביץ' ושתי הפיינליסטיות די עייפו מהעונה הרגילה.
      החצי השני של הטופ 6 בעונה זו (טורונטו, בוסטון והרוקטס) כנראה יבנו על יתרון ביתיות מולן ויקוו שיגיעו רחוק בגלל זה.

      איך אומרים – Good luck with that..

  2. ערב מרשים. מניח שנשאר ערים הפעם.

    תודה רבה על הפריוויו המעניין דור.

    חשוב לי לציין כאן ידיעה זיצאה מכיוון הנהלת הבאקס:
    מירזה טלטוביץ' בחוץ ללא זמן מוגדר לחזרתו לאחר שהתגלה שהוא סובל מתסחיף ריאתי בשתי ריאותיו. זה עלול להצביע על קריש דם באותו אזור.
    הוא די בטוח סיים את העונה. השאלה הגדולה יותר היא לגביי כלל הקריירה שלו. אנחנו זוכרים את הסיפור שהיה עם כריס בוש וקריש הדם שהוא חווה ואיך זה נגמר.

    רק בריאות 🙌

  3. אני לא אופתע אם הספרס יזרקו את המשחק ויחטפו חבילה גדולה.המשחק הכי מעניין זה אוק פילי, משחק קשה לאוקלהומה. אדאמס יהיה חייב להיות במיטבו, בעיקר בהגנה, כדי שיהיה סיכוי לקחת. אני לא מאוד אופטימי, מרגיש לי כמו עוד שואו של אמביד בדרך.

  4. יותר משחשוב לנצח הערב, חשוב לזהות את החוליות החלשות בשרשרת של הרוקטס, ככל שיש כאלה השנה. שכר הלימוד יהיה, כנראה, הפסד, אבל אם נלמד משהו שיסייע בפלייאוף זה משתלם.

  5. חברים, עוד כמה שעות הולך לקליפרס-וויזארדס. מקווה שיהיה טוב. תחזיקו אצבעות.
    ובאותו זמן, לא רחוק מכאן, מבחן קשה לאוק סיטי. יאללה מלו, תן כמה סלים בשביל המולדת. מה אכפת לך…

  6. תודה על הפריוויו ליום משחקים פצצה.
    רק למה נופל על יום שישי בערב? יהיה קשה למצוא תירוץ להעלם ב9 וחצי בערב. מבחן לא קל לזוגיות.

  7. במסגרת סופשבוע בסימן הריסת פריוויוז וסיקורים :

    בחיי אפלטון אתה כזה חסר מושג לפעמים שזה לא ייאמן.
    יש ימים שהייתי ממש רוצה שתגיד לי כשאתה לוקח את רפסודה שלך לסיבוב, שאני לא אהיה בטעות בים.

    קודם כל למה "נודניק" ? אמרתי לו שאחזור אליו, וחזרתי… היה לי מספיק יושרה לא לזרוק עליו ערימת טיעונים כשאני רואה שהוא כבר לא נוכח באתר, בניגוד לאחרים שאוהבים להשתמש בטקטיקה הזולה הזו, וחושבים שהם מרמים כל מישהו שיש לו אינטלגנציה קצת מעל הממוצע.

    אתה כותב בדיוק מה שאני כותב, ועוד בא אליי בטענות.. הרי מההתחלה טענתי שזה סובייקטיבי (כן רשמתי, שהמספרים יגבו את זה, טעיתי… הבחור שלך נמצא בסלאמפ מסוים, אבל גם כתבתי שהייתי ממליץ לראות משחקים.

    עכשיו בוא נעשה סדר..

    אני טענתי אל מול גילור ש "אריק גורדון בטופ 50 שלי"
    הדגש פה הוא על "שלי"… מה ששומט את התזה שלך כטאילו אני מנסה לכפות פה על מישהו משהו… מתווכחים אתה יודע..
    רשמתי גם שהוא היה "השוטינג הטוב במערב" סבבה.. טעיתי !!ההתחלה שלו את העונה השאירה עלי רושם, ולא שיערתי שהוא יכנס לכזה סלאמפ, עדיין בסט היכולות המצוין שלו כמו שגם אתה ציינת היום שהוא מביא למשחק, הוא בטח עמוק בטופ 10 של השוטינג בליגה. כי אני מסתכל על דברים שלא מופעים בסטט'- נבחר לשחקן השישי הכי טובה בליגה (הייתי נותן לאיגי, אבל לא משנה)

    עכשיו, אחרי כל הדברים האלו, גיא הגיח וניסה להראות לי בטבלה הכי מתקדמת שלו איך גורדון לא בטופ 50 הסובייקטיבי שלי, גי על פי המדדים האובייקטיביים הכי מתקדמים שלו, גורדון לא מופיע בטופ 100 של אף עמודה סטט'. תוך כדי שהוא כותב לי דברים כמו

    "נתתי לך את התמונה המלאה שתאפשר לך לגבות את הטענה שלך שגורדון הוא כן שחקן טופ 50."
    "אין נתון שמציה את גורדון בטופ 100, שלא לדבר על טופ 50."
    "כל מה שעשיתי זה לתת לך את האפשרות להראות ולנמק איך גורדון הוא כן טופ 50."

    אז עשיתי דבר נורא פשוט…
    סינדלתי ת' הגלגלים שלו למדרכה ברחוב גורדון מספר 65…
    הייתי אומר אולי שהטבעתי אותו בבריכת גורדון, אבל זה נשמע אלים מדי לטבעוני נחמד ונוח לבריות כמוני.
    ז"א אם אתה חושב שהטבלה הזו, מהווה איזשהי גושפנקא, אז בוא נהפוך את היוצרות – בוא תנמק לי איך גורדון טופ 65 לטענתך, אם הוא לא מופיע באף עמודה מתקדמת בטופ 100…
    נאה דורש, נאה מקיים… לא ?!
    מה עשה גיא ?
    כרגיל.. ראה שהוא מסונדל, אז התחמק למחוזות הסובייקטיביים של :
    "לא כל הזריקות נולדו שוות. לא כל ההחטאות נולדו שוות."
    "כאשר שחקן זורק משלושת רבעי מגרש בגלל ששעון הרבע מסתיים, זו זריקה מצוינת (לא חסרים מי שנמנעים מלזרוק בשביל לשמר סטטיסטיקה)"
    "אז גורדון אולי קולע "רק" 51% אפקטיבי, אבל לא מעט מהזריקות שלו הן בדקות בהן הוא השחקן היוצר על הפרקט. זה אומר שאלו זריקות קשות יותר מאלו שקורבר, לדוגמה, לוקח כשחקן מחליף בשורות הקאבס.
    לכן, קיירי מדורג לטעמי גבוה יותר ממה שהנתונים מספרים,
    וקפלה נמוך יותר."

    אתה מבין.. ? אלו בדיוק חלק מהנתונים הסובייקטיבים שאני מנסה להסביר לו איתם למה כל הסטט' והמספרים שלו לא שווים כלום, אם לא לוקחים את האלמנטים שהוא ציין בחשבון, ושלא מופיעים בסטט' שלו.. ויש עוד הרבה אלמנטים אחרים.

    אחרי זה הוא עוד משתמש בטיעון המאוד מנומק :
    "אתה יודע למה גורדון לא טופ 50?
    בגלל שהוא צריך להיות לפחות טופ 10 בעמדת השוטינג גארד (העמדה החלשה בליגה).
    והוא לא."

    כמעט הלכתי עם הסובייקטיביות הזו למכולת. (עזוב את העובדה שעמדת השוטינג ממש לא הכי חלשה בליגה..)

    עכשיו שים לב לדבר מעניין… בוא נניח שגיא צודק וגורדון טופ 65, אם כך, אז הוא בעצם טוען שהמראה עיניים הסובייקטיבי שלי הרבה יותר מהימן מהטבלאות הסטט' הכי מתקדמות שלו.. כי אני מדרג את גורדון טופ 50, מה שמרוחק ממנו בערך כ 15 מקומות דירוג, ואילו הטבלה המתקדמת שלו מוציאה את גורדון מחוץ למאה ולך תדע אולי הרבה יותר רחוק מזה.. (לגיא הפתרונים).. ת' הבנת ת' אבסורד ?

    אז שוב – אני מזמין את גיא, ואת כל עגלת הסטט' שמתלהבים מהיכולת שלו לעשות קופיפייסט לנתונים מסטט', להסביר לי איך המספרים שלו מראים איך גורדון טופ 65, מבלי לגלוש למחוזות סובייקטיביים.

    1. אם היית קורא מה שכתבתי היית רואה שאני מבין גם איך אנשים לא מסכימים עם דרך השימוש בנתונים סטטיסטים כ'אובייקטיבים'.
      למרות שיש בהחלט ערך בהבאת נתונים סטטיסטים לגיבוי טיעון, והרבה פעמים ההסתכלות בסטטיסטיקות בהחלט מאירה עיניים, פשוט צריך לקחת אותה עם גרגר מלח.
      לא מבין אם מפריע לך שגיא (או כל מגיב אחר לצורך הדיון) מביא גיבוי מספרי לטיעונים שלו או העובדה שהוא מתייחס אל זה כטיעון אובייקטיבי.
      כי לי בכל מקרה הנתונים המספריים האלו באמת עוזרים להבין את הטיעון, ואני יכול שלא להסכים איתם. לפחות אני אקח אותם הרבה יותר ברצינות מסתם טיעוני קביעה עם סימן קריאה בסוף.

      1. מה אתה לא מבין ת'גיד לי ?

        אני כתבתי גורדון טופ 50

        הוא מביא טבלה שמראה שבכל עמודה הוא אפילו לא טופ 100
        וכותב לי :"נתתי לך את התמונה המלאה שתאפשר לך לגבות את הטענה שלך שגורדון הוא כן שחקן טופ 50."

        וזה בזמן שהוא טוען ש גורדון טופ65
        אז סבבה.. עכשיו תורי.. אני לוקח את הטבלה ומסובב אותה אליו בחזרה, תראה לי בבקשה למה גורדון טופ 65 ?..

        למה באמת ? כי גיא החליט שהטבלה הזו יפה כוחה עד טופ 50 ואחרכך היא הופכת באורח פלא ללא רלוונטית ?

        ואז הוא חותך למחוזות סובייקטיבים של :
        "לא כל הזריקות נולדו שוות. לא כל ההחטאות נולדו שוות."

        הרי אם אני משתמש בטיעון הזה, שהוא לגיטימי לגמרי במקרים מסויימים, ואולי גם במקרה הזה (אני גם הייתי משתמש בנימוקים אחרים סובייקטיבים לעין, כמו היכולת והחשיבות של שחקן שישי טוב להיכנס ולעצור או ליצור מומנטום שלילי/חיובי, והקושי של שחקן שישי להיכנס לקצב משחק וזריקות, ולהתאים עצמו לקבוצה, גורדון הוא בין 2 השחרנים הטובים בליגה מהבחינה הזו, זה כמובן לא מופיע בסטט' , כמו עוד הרבה יתרונות של גורדון, וגיא לא חושב שזה נימוק כי זה לא מנומק סטט'..), הוא טוען נגדי שאני אני רק זורק השערות ולא מנמק בסטט', אז בבקשה… שינמק עם הסטט' שלו למה גורדון 65.. ואיך הוא שם את המחוג על הספרה הנכונה והמדוייקת כשהוא משלב את נימוק סובייקטיבי כמו :
        "אבל לא מעט מהזריקות שלו הן בדקות בהן הוא השחקן היוצר על הפרקט. זה אומר שאלו זריקות קשות יותר מאלו שקורבר, לדוגמה, לוקח כשחקן מחליף בשורות הקאבס." עם הנימוק האובייקטיבי הסטט'.

        1. טענת הנודניקיות היתה בדיוק לדרך ההתבטאות שלך שמפתה לשלוח לך כאפה דרך המחשב.
          כשאתה כותב בצורה כזו לך תחפש את מי שהocd בדמו ולא יכול להתפתות מלענות לך ברצינות.
          לי אין ocd כזה אז שלום שלום וראה עצמך מכופכף

          1. כי אתה לא מסוגל לענות.. (מוטיב חוזר אצלך)

            אתה גם חושב שגורדון טופ 65..

            אז בבקשה בוא תראה לי למה הטבלה שגיא זרק תומכת ורלוונטית לטענה שלך ושלו.

            היא לא, ולכן מן הסתם היא לא רלוונטית לא לטופ 50 ולא לטופ 65.

            להיפך, אתם יותר קרובים לסובייקטיביות שלי (טופ50) מאשר לאובייקטיביות המתקדמת שלה (מחוץ לטופ 100)

            בפעם הבאה פשוט תיעזרו בי.

          2. לא הסתכלתי על הטבלה של גיא והדיון המעניין מבחינתי הוא לא מיקומו של גורדון בין 50 למאה השחקנים הטובים בליגה אלא השאלה האם ניתן להשתמש בטיעונים סטטיסטים בהשוואות כאלו רחבות. במקרה הזה אני מסכים איתך שהטבלאות האלו לא במקומן, אבל באופן כללי מעדיף טיעונים שמגובים מספרית, גם אם לא מסכים איתם תמיד. יש להם עדיין יותר משקל מדיעה של כל מישהו אחר מלבדי (כי על העיניים שלי אני סומך).
            הבעיה שלי לא עם הטיעונים שלך במקרה הזה אלא עם דרך ההתבטאות שלך ובעיקר הדיונים הנמרחים האלה כאילו אתה מנסה לנצח איזה וויכוח טיפשי.
            בקשר לטענה החוזרת על כך שאני לא עונה- אני משתדל למצות את הטיעון שלי ב 3 או 4 תגובות וזהו. אם לא עבר עד אז, כנראה שלא הסברתי את עצמי מספיק או שלא הסכמת איתי. פה זה נגמר מבחינתי.
            באופן ספציפי נראה לך שיש באמת תשובה לשאלה ששאלת לגבי מיקומו של גורדון? תתמקד בטיעון שלך ותנסה להוכיח אותו אם כל כך חשוב לך במקום ללגלג על טיעונים של אחרים ולשלוח אותם לעבוד ולהוכיח לך.
            (אין צורך לענות באמת, שאלה רטורית).
            אגב הכפכוף מלמטה? ידידותי ועם הרבה אהבה

          3. לא אוהב להתערב באמצע ויכוחים במיוחד נטול הקשר אבל אני חייב לחזק פה את הממזר שלמיטב הבנתי בסך הכל מנסה לטעון בסובייקטיביות שגורדון שחקן סבבה פלוס פלוס, וכשנאמר לו כביקורת סטטיסטית שהוא לא ייתכן כי על פי המספרים היבשים הוא רק שחקן סבבה, אבל אותו מבקר טען שהוא סבבה פלוס הממזר ביקש מהמבקר להסביר איך ייתכן שסטטיסטית הוא רק סבבה אבל סובייקטיבית הוא סבבה פלוס אבל לא פלוס פלוס.

            מכבד פה את כולכם, הממזר גיא ואפלטון אבל פה ספציפית נראה לי שאתם סתם נופלים על הממזר שבסך הכל טוען שלפי דעתו גורדון על הכיף כיפאק, ואני נוטה להסכים עם כך.

            לילה טוב לכולם ומאחל לכולם לילה משחקים משובח.

          4. הדיונים האלו נמרחים, כי אנשים פה לא עונים לעניין, כמו שאתה עושה עכשיו, וזה לא מפתיע, יש לך כזה פאק באמינות, בהגינות וביכולת הלוגית, שלא הייתי נותן לך לפקד על הסירות נייר שאני משיט באמבטיה. באהבה ובידידות.

            נתחיל עם זה שלאף אחד לא אכפת איזה דיון מעניין אותך, אני כתבתי לגיא שאני מוכן לחזור לויכוח שלנו מהלילה, וזה הנושא הספציפי – ולא

            "השאלה האם ניתן להשתמש בטיעונים סטטיסטים בהשוואות כאלו רחבות" – פתחת פה סמינריון ? מה זה קשור בכלל ?
            אולי אתה רוצה גם לדבר על מסלול נדידת ציפור הפלמנגו בסתיו ?

            אז אתה עוד מאשים אותי כשאני עונה לעניין, בניגוד אליך ?

            כל הדיון הזה לא היה נמרח, אם גיא (וגם אתה) הייתם עונים לעניין,
            תודה באמת שאחרי 50 תגובות הואלת בטובך להבין שהטבלה הזו לא רלוונטית, עכשיו נשאר רק שגיא יבין (אבל אם הוא לא מסוגל להבין התערבות פשוטה של ספרס – רוקטס.. בוא נאמר שאני לא מפתח הרבה ציפיות)

            הטענות שלו לא מגובות מספרית ואין להם שום משקל, יא נעל, זו עובדה.
            אין שום טענה מספרית שמגבה טופ 65.
            עכשיו אין לי משהו נגד הסטט', היא בהחלט יכולה להוות כלי עזר, מעולם לא טענתי אחרת, אבל סתם לזרוק מספרים, כשאחר כך הוא לא עומד בסטנדרטים שלהם זה מגוחך. זו לא פעם ראשונה, עוד באותו לילה הוא זרק סטט' של % כאיזו הוכחה, כשאמרתי לו ש"אם כך הוא לא מאמין שהצ'יטה בטופ 50", הוא מיד חתך לטבלה הבאה..
            סופ"ש צ'רי פיקינג..

            בפעם האלף, כתבתי כבר שזה סובייקטיבי, ברור שאין לזה תשובה, לא נמאס לך להעמיד פני טמבל ? לגביי הטיעונים בזכות גורדון, העלת אותם מצוין היום בסיקור של יום חמישי, הוספתי עוד קצת משלי, סטט' מטומטמות אני משאיר לרשע..

          5. יפה. מאוד אוהב את ההתנסחות הזאת ממזר. מצדיק כל טענה כלפיך מעולם.
            אגב בדיון הזה הייתי לצד הטיעונים שלך לכל הדרך למרות שהיה ברור לי שאתה מנסה לכופף את העולם כדי איכשהו ליצור יקום עקום שבו אתה מנסה להשוות בין הכשרון שיש ליוסטון לזה של גולדן סטייט.
            הבעיה שלי איתך תמיד עם צורת הוויכוחים שלך, לא עם הטיעונים עצמם.

          6. "2017 – שנת הנעלבים"

            אשתו של אפלטון – ה 19 לספטמבר 2017

            אני מניח שהכאפות שלך (שהתחילו את העניין) והכפכפים שלך היגיינים יותר.

            ממש אין צורך להיעלב, וכמו שכבר אמרו לך היום :

            "grow some balls man"

    2. סליחה על ההתפרצות, אבל בלי להיכנס לטבלאות וסטטיסטיקות… בספירה הכי שמרנית שאני מצליח להעלות על הדעת :

      אטלנטה – שרודר (אולי)
      בוסטון – קיירי
      נטס – אף אחד
      שרלוט – קמבה, האוורד (אולי)
      שיקגו – מארקונן ו/או מירוטיץ'
      קליבלנד – לברון, וויד (אולי), לאב
      דאלאס – בארנס
      דנבר – יוקיץ', מילסאפ (אולי)
      דטרויט – דראמונד, בראדלי
      ג"ס – קרי, דוראנט, קליי, גרין
      יוסטון – הארדן, פול, קאפלה
      אינדיאנה – אולדיפו, מיילס טרנר
      קליפרס – וויליאמס
      לייקרס – אינגראם
      ממפיס – קונלי, גאסול
      מיאמי – דראגיץ', וויטרס
      מילווקי – יאניס, בלדסאו, מידלטון (אולי)
      מינסוטה – באטלר, טאונס
      ניו אורלינס – דייויס, קאזינס
      ניקס – פורזינגיס
      אוקלהומה – ראסל, ג'ורג', מלו ו/או אדאמס (אולי)
      אורלנדו – ווצ'ביץ'
      פילדלפיה – סימונס, אמביד, רדיק
      סאנס – בוקר
      פורטלנד – לילארד, מקולום
      סקרמנטו – אף אחד
      ספרס – אולדרידג', קוואי
      טורונטו – דרוזן, לאורי, איבקה
      יוטה – גובר
      וושינגטון – וול, ביל

      49 שחקנים די בטוחים לפניו ועוד כמה בסימן שאלה (למרות שתכלס…), כשזה בלי אפילו לנסות להיכנס לחישובים קטנוניים כאלו ואחרים.

      1. כל הכבוד!
        ספציפית לגבי וויליאמס, לא סתם יוסטון שחררו אותו ונלחמו על השארת גורדון בשיניים. גורדון שחקן טוב בהרבה לדעתי, וויליאמס צ'אקר עילאי וזהו.

      2. ככה בשלוף..

        האוורד, מרקונן, מירוטיץ', וויד (דווקא זה אולי, אם חושבים פלייאוף), מיילס טרנר, וויליאמס, רדיק,מידלטון בלדסאו, כרגע ווסטברוק לא פניו…,

        לא לפניו , ואני מניח שעוד כמה מתנדנדים..
        אני מתחיל לחשוב שהבחור טופ 40…חחח
        בכל מקרה אני מוכן לפשרה –
        יוסטון עם 4 טופ 53, הארדן, CP3, גורדון, וקאפלה טופ 53…
        חתיכת סופר טים של בכיינים.

  8. לא קראתי את כל השרשור בעיון, ולכן לא יודע אם מישהו כבר אמר….
    אבל נראה שיוקיץ חוזר הערב לשחק מול הפליקנס!

  9. אוקאפור יעשה את הדיבוט שלו היום בנטס נגד טורונטו.

    קליבלנד לא ייתנו את הבחירה של הנטס בטרייד,שומרים את הבחירה למקרה שלברון יעזוב אותם בקיץ(בלצר ריפורט)

    1. רמת האמינות של בליצ'ר ריפורט מאוד נמוכה…

      אם אני הקאבס ואני מנתח את פניי השטח, אין בעיקרון לקאבס כרגע מה לחשוש בעיניי מהעזיבה של לברון.
      יש להם כמה קבוצות שהם יכולים ליצור איתם מו"מ לגביי סטארים בשנת חוזה (כמו בוגי או PG13 ומה שהם יכולים להציע להן הוא לא רע בהתחשב במה שחסר לכל אחת).

      ואני כבר משתוקק לראות את אוקפור בבכורה שלו. הגיע הזמן שישחק.

  10. אם לנתח את המשחקים מבחינה סטט', אז כרגע

    1. אוק מובילה על פילי.
    2. אינדי – דטרויט מחצית, ואני לא יודע מה התוצאה.
    3 פתוחים אצלי בנוסף עוד 30 טאבים,
    ככה שאני עוקב רק אחרי 2 המשחקים האלו, מה שסטט' אומר שאני לא נחשב עכבר אן בי איי.

    עד כאן. אם יהיו שינויים נעדכן

  11. ממזר שמצליח לשגע 4 פילים בשניה אחת
    פעם שניה שאתה מערב את אשתו של, לא מובן
    עזוב אותה בשקט, בלי נשים וילדים.
    סתכל על הכתיבה שלך, בחייך, ואל תפגע כי זה
    מישהו שכתב משהו וירטואלי, שכנראה לא תראה
    כל החיים, ולמרות רצונך לשלם את הפסדיך, כנראה
    בגלל חוסר סדר והתנהלות ועישונים לא תגיע לעולם
    למפגש כלשהו, לעיתים רק אתה מבין את רצונך והשאר לא.
    משכת את גיא והייט שהיו מפוקסים אך אחרי שיחה קלה
    איבדו גם את הכיוון, יש לך נטיה לסבך את כל סביבבתך
    בדוק את עצמך, שאל חבר כנה ותראה.
    רק טוב.
    תדחה ותדחה ולעולם לא תגיע מפגש, נחיה ונראה
    מאמין בכוונותיך אך בתכלס כמו מעשן שרק דוחה והאמת שלו
    היא רק מחר. הסמים דופקים באיטיות שלא שמים לב (מנסיון
    לצערי, לקח שנים אחרי שהפסקתי להבין כמה נזק נגרם)
    גיא אשברי גילרי אפלטון על הקרקע המציאות
    מתווכחים עם מסומם, עוד שנים תבין.
    פעמיים ביקשת שיגידו לך מה לא בסדר,
    הנה חלק מהתשובה, רק טוב לך

        1. אני מצפה למספר עישונים ביום, סוג החומר, עלויות, וסטטיסטיקות מתקדמות על סוגי המנצ'יס הנבחרים בהתאם לשעת היום

    1. אם אתה רוצה להתנבא אנא גבה את טענותייך בנתונים אובייקטיביים המוכיחים את מה שיקרה בעתיד.
      אחרת, לא ניתן לקחת את הטענות ברצינות, משל "לך תוכיח שאחותך לא הולכת להיות זונה" בהמשך חייה (היא בת 9)

      1. 52 אחוז מהשדה 60 אחוז מהשלוש, אתה יודע מה הרייטינג ההתקפי של אוקלהומה ואיפה הם ממוקמים מבחינת אחוזים מהשדה,אני לא מדבר על כך שהשמן הזה כרמלו שלא ברור לי איך לא הוריד עד היום אחוזי שומן 7-10

  12. האופנס של הסלטיקס על הפנים היום. כמעט כל מטאטא לא יורה. לפחות בהגנה הם משתדלים. מרכוס סמארט כל כך לא בטוח בקליעה שלו עד שהוא מוותר על זריקות פנויות ומחפש להגיע קרוב לסל שם הוא נחסם ולפעמים מאבד כדור אבל לא קולע. ככה לא מרשימים בשנת חוזה ואיינג ישמח לוותר עליו…

    1. הייתי בטוח שהרבע השני בדטרויט היה התצוגה ההתקפית הכי גרועה זל הסלטיקס העונה. נראה שהערב הם דאגו להתעלות על אותה תצוגה עם רבע שני גרוע יותר. 4 מתוך 21. 13 נק' סהכ.

      אגב הופמן, אתה מפתיע אותי…אתה אמור לדעת שאם איינג' ירגיש שהקבוצה וסמארט לא באותו כיוון כבר מעכשיו, אין סיכוי דהוא לא ירוויח עליו נכסים בטרייד. או לפחות ינסה לבצע זאת.

      1. לא רואה יותר מבחירת סיבוב שני שתינתן על סמארט, במערכת כמו אצל בוסטון שמוציאה ברבה יותר משחקנים הוא קולע באחוזים של גבינה צהובה, נוסיף על כך שהוא בטווח הבעייתי ביותר מבחינת חוזה. מעניין אותי אם יקפצו על נואל סוף עונה

        1. אתה צודק.
          אני אישית אשמח שסמארט יישאר ושהחוזה יהיה נוח לקבוצה (סטייל קראודר).
          אם סמארט יסרב לכך, מעניין אם הוא יסכים לקחת את השנה האחרונה של חוזה הרוקי כמו שנואל עשה.

      2. איפה כתבתי טרייד?? לדעתי יש מצב שיגמור עונה ולא יחדשו לו חוזה כמו רבים וטובים לפניו. יתנו לו להחליט אם ללכת או לחתום על חוזה דומה למה שקיבל השנה או אולי שדרוג לא ממש משמעותי.

    2. אני דווקא מחזיק מסמארט,אין הרבה שחקנים קשוחים בליגה והוא מגן מצוין …בקבוצה שרוצה להגיע רחוק חייבים שחקנים כמו סמארט .

  13. שידור לי מוושינגטון – גריפין מצויין, בברלי קשוח, תיאודוסיץ׳ קולע וגאלינרי קשוח… אה רגע, הם פצועים… חבל. היייתה לקליפרס אחלה קבוצה. לפחות דיאנדרה וביל מספקים את הסחורה. יאללה אוק סיטי.

  14. יואל אמביד לדעתי פצוע שמשחק. הוא צריך מנוחה של שבוע שבועיים לפחות כי הגב שלו טוטאל לוס… פילי לא קבוצת העתיד בגלל בעיות הגב של אמביד…

  15. זה המשחק הכי גרוע השנה של בוסטון.
    כל כך גרוע באופנס לא ראיתי שנים אבל גם הדיפנס לא משהו. מרכוס סמארט במשחק הכי גרוע שלו בינתיים השנה.

  16. ווסטברוק מכדרר, מודד את השומר שלו. כולם מסביב עומדים. רוברסון פתאום עושה תנועה מהירה דרך השחקנים. אף אחד לא מניף עפעף. לא ברור אם זה בגלל שיודעים שאין לרוברסון מה למכור בריצה מחוץ לקשת, או בגלל שאין שום סיכוי בעולם שראסל עושה משהו מלבד ללכת ישר לסל. ולהחטיא.

    1. נשגב מבינתי איך יואל ממשיך לשחק עם ההתפתלות שהיתה לו על הרצפה כשיצא לנוח. אין מילים כמה הוא קשוח ומזכיר לי את לארי של סוף שנות השמונים שסבל קשות מהגב ובכל זאת המשיך לשחק ולהצטיין. כולי הערכה לאמביד!

  17. אמביד נפצע בגבו. זה ברור. אני כותה סיפור עליו בק'מעורב' כשאני חוזה בפרוסס שפיגר ב17 ועכשיו שוויון והארכה

  18. אני מצטער שלא אמרתי הייתה לי הרגשה שפילי יהפכו, אני לא זוכר שחקן כזה אנוכי עם בחירת זריקות כזאת רעה כמו ווסטברוק

  19. לא הגיוני שהוא ייקח 20 זריקות שרובם זריקות מכדרור שהשומר עליו, כישרון עצום אישי, אבל הקופסא דפוקה

  20. 4 דקות ואין שום סיכוי שבוסטון חוזרים. ממשיכים להתדרדר ונראה שמהר מאד הסלטיקס יאבדו את הבכורה במזרח לקבס. הקבוצות למדו אותם וזה ניכר מאד במשחקים האחרונים.

    1. אני שוב אחזור ואגיד – לבוסטון אין מספיק כוח התקפי. בעיקר כשגם מוריס בחוץ בנוסף להיווארד.

      לבוסטון שוחה להשקיע את ה-DPE בשחקן התקפי מהספסל שיהיה Sixth man לגיטימי מהשורה הראשונה. אני חושב שההשקעה צריכה להיות על לו וויליאמס.

  21. אני חולה על מיצל אבל הוא מגזים מאוד עם הבחירת זריקות, גובר לא מתאים עם החמישייה וסטח שלא משתלב טוב עם פייבורס

  22. אם זה מעניין מישהו, כבר במשחקם הראשון בקבוחה, סיאוסקס ואוקפור היו כנראה השניים שהצטיינו בברוקלין הלילה.

  23. הסלטיקס נחלו תבוסה נוראית היום בריבאונד וזה בעצם מה שהרג להם את המשחק, זה והחוסר יכולת לקלוע שלשות קלות ופנויות. מחר צריך להרוג דב גריזלי.

      1. לגמרי, כל כך הרבה באזר ביטרים הלכו שם, הכוכב של אשקלון השחיל 3 מהקו אחרי שנגמר השעון, בשביל לגרור הארכה נוספת, ועוד ועוד..

  24. אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    הארכה נוספת בפילי. לא ברור איך אסיסט מצויין של ראס לא נכנס ל אוקייסי. זה היה כדור ניצחון אבל מי אני שאתלונן, זה משחק שיזכרו עוד הרבה זמן…

  25. אני דווקא עם רוברסון פה. המסירה אולי לא הייתה הכי חכמה, אבל כשראסל רץ ככה לסל, אני יכול להבין מסירה אליו. בזריקה של רוברסון אני די בטוח שהייתה עבירה.

          1. אחרי ההחטאה המחשבה הראשונה שלי הייתה שברור שהוא יחטיא.
            המחשבה בשנייה הייתה שמגיע לקבוצה שמשחקת עם שחקן כזה

  26. ולחובבי השיפוט בליגה.
    שתי החלטות שערוריות בדקה האחרונה.
    למזלם של השופטים הפשלות היו לשני הצדדים

  27. הלילה זה הלילה בו סופית אני "קופץ" על עגלת אוהדי אמביד.
    הבן אדם נותן את ה-100% שלו,
    וזה אדאמס ששומר עליו.

    הלילה, לא משנה בכלל מה תהיה התוצאה בסיום, הוא היה השחקן הכי טוב על הפרקט.

  28. יואל ראס זה הדרמה של המשחק. אוק לקחו אבל נזכור שראינו את המשחק הזה על שלל הארכותיו והטראש טוקס של יואל וראס בסוף. לגבי אמביד אין מילים, כשהאדרנלין ירד הוא בטוח יסבול ויותר ממה שאני סובל 4 שעות אחרי גלישת רוח והתפוצצויות בים סוער.

  29. פילי קלעו בכלל בהארכה השלישית? ראיתי בעין אחת בטלוויזיה ועין שנייה בלינק למשחק של הרוקטס.
    אריק גורדון עבר לטופ 20

  30. בינתיים במילוואקי שכחו להגיד לפורטיס ומירוטיץ שהקטע זה להפסיד משחקים. מצחיק שהם משחקים ביחד על הפרקט אחרי הריב שהיה להם. אבל מירוטיץ מצוין מאז שחזר

  31. כמו שזה נראה כרגע יוסטון טילים יהיו בגמר המערב מול ג"ס. הם פשוט קורעים לספארס את הישבן. המשחק נראה גמור לגמרי וזה נגד קבוצה מצויינת. אני חושב שהשנה הגמר הוא יוסטון קליבלנד ובסופו יוסטון לוקחים. הם פשוט הקבוצה הכי טובה היום בליגה. חד וחלק!

    1. אני לא הייתי ממהר ככה לפסוק משהו נגד גולדן סטייט, שהשנה יכולתם בעונה הרגילה לא מרמזת מאומה על מה שהם יודעים לתת בפלייאוף (לא שזה מונע מהם מאזן מצוין למרות פציעות).

      וגם לא נגד הקאבס,
      שעדיין לא ראינו מה הם שווים באמת.
      יש להם רכז אולסטאר שבקרוב יחזור לפרקט –
      יהיה מעניין מאוד לראות אותו משתלב בקבוצה.

      1. גם לא הייתי קובר את הספרס כ"כ מהר.
        אני זוכר טוב מאד את המשחק הראשון בסדרה האחרונה ביניהן ואני גם זוכר איך היא הסתיימה.

        1. הספרס, לא ממש השתנו (פרסונלית) מאז השנה שעברה.
          הרוקטס, הם הוסיפו את פול.
          ראית את הדקות של פול + גורדון, כאשר הארדן על הספסל?
          זה ההבדל בין 2 גרסאות הרוקטס השונות. וזה הבדל ענקי.

          בו זמנית, אתה צודק. אלו הספרס – אותם אסור אף פעם להספיד.

    2. ד"ר,אתה כלכך טועה !
      יוסטון יגיעו לגמר המערב כאשר הכל תלוי את מי הם יפגשו בסיבוב השני
      אם יוסטון פוגשת את התאנדר או הספרס הם לא עוברים אותם (קוואי רק חזר ויקח זמן שהוא יכנס לכושר)
      התאנדר בפלייאוף הם הקבוצה המסוכנת ביותר לדעתי שתעמוד מול ג"ס

  32. 94 – 90 למזרח על המערב אחרי 40.9% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 39.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    96 – 82 לטובת המערב.

  33. תסבירו לי בבקשה

    למה דה-אנתוני שמוביל ב 23 נקודות לוקח טיימאאוט אחרי סל מהיר של קוואי? למה זה טוב? אתה מוביל ב 25 וקוואי הכניס אחד, אז מה? מה הפואנטה?

  34. טוב אז אני לא יכול שלא להתעלל בראס הייטרס (עם כל ההערצה שיש לי לאמביד ולמאבק ההירואי שלו וכאבי הגב).
    ס-ט-ט-י-ס-ט-י-ק-ה 🙂
    52 דקות 27 נקודות ב 30% (קובי טיפוסי) 18 ריברונד (5 בהתקפה) 15 אסיסטים על 6 איבודים שני בלוקים (וכמה של אמביד עליו). אגב בכוונה לא שמתי פה פסיקים שיהיה קשה לקרוא 🙂
    אבל בלה בלה בלה הוא שחקן מטומטם עם איי קיו כדורסל 0. חברה אלה העובדות. ואתם אי אפשר להתווכח. אבל הוא מטומטם…אבל אבל… שמבל.

    1. הטעות שאנשים עושים כשהם בוחנים מנהלי משחק היא הסתכלות על עמודת הסטט' מבלי לכלול את כל ההתקפות שהוא סתם תקע מכל מיני סיבות, אם זה על ידי בזבוז שעון, מסירות סתמיות שעל מנת לקבל את הכדור בחזרה, מבלי לבצע חסימה (נראה לי שאפלטון הביא סטט' נחמדה לגבי זה..) קריאה לא נכונה של ההגנה, וכ"ו, וזה מבלי לדבר בכלל על איבודים ו %.

      1. ממזר אחי

        זו לא טעות יקירי (תודה על כל הלינקים), אני לא מתווכח הוא עושה גם הרבה טעויות אבל 15 אסיסטים על 6 איבודים זה אחוזים מצויינים שגם פופוביץ היה קונה.מסירות סתמיות כאלה יש בכל קבוצה ובעיקר ביוסטון. הארדן אלוף בזה והוא ולברון מתחרים למי יש יותר גדול ומי מוסר יותר מסירות סתמיות בלי חסימה (יש גם עם חסימות, בסדר?).

        1. בשביל זה צריך לראות משחקים.

          יש טעויות ניהול משחק בכל קבוצה, זה ברור.. רק שאם הייתה לך סטט' של כל ההתקפות הנתקעות או אלו שמסתיימות באייסו עם אחוזים נמוכים, או עוד הרבה דברים אחרים כנראה שהיית מבין אותי יותר, אבל מה שיש זה בעיקר סטט' של אס'/איב'.

          להארדן הצמידו עכשיו עוד מנהל משחק, וללברון יש יתרונות ברורים על ווסטברוק גם פיזית, וגם בהבנת משחק, ועדיין גם עם צורת המשחק שלהם יש לי בעיות.

          ואם הוא לא מבין שבן אדם עם אחוזים כמו שלו לא צריך לזרוק כל כך הרבה זה נותן לך מושג מסוים על שיקול הדעת

          1. אלוהים נתן לראס המון בצד הפיזי . למעשה בצד הפיזי הוא כנראה השחקן הכי טוב בליגה. אבל הוא תיבל את זה בהפרעת אישיות וזה חלק מהעניין.

      1. הכל נותנים לו, רק היית צריך להגיד שפילי נתנו לו לקחת את 5 הריבאונד האלה 🙂 בחיאת אחי תהייה רציני.

    1. אפלטון, אי אפשר לשקר פה.
      באמת, תנסה להיות אובייקטיבי. גם אני תופס לפעמים את הראש בגלל שטויות שהוא עושה, אבל להגיד עליו שהוא 0 אחרי כזו שורה סטטיסטית זה להתעלם מהעובדה שהוא אחד מעשרת השחקנים הכי טובים היום ב אן בי איי והסטטיסטיקה מראה את זה. מי עוד במגרש התקרב לזה? לא יודע איך מכניסים דאבל אפ בסטטיסטיקה אבל זה השחקן שלדעתי עשו עליו הכי הרבה דאבל אפס במשחק הזה ובכל זאת הוא יצא מהם דיי בכבוד. שחקן ענק, אתלט הכי טוב באן בי איי עם פייט לפריק וגם לשרוך מ LA וזה מאוהד בוסטון שמסתכל ומשתאה.

        1. אשך יקירי אתה ראס הייטר טיפוסי שמתעלם מחלק מהעובדות ורואה בראס את האשם היחיד או הכמעט יחיד כי יש גם מאמן…

          1. אחרי המשחק היום אז ראסל הוא בהחלט האשם היחיד בעיניי.
            אף מאמן לא יוכל להגיד לו מה לעשות, אז אני לא מאשים את דונובן – הוא בעמדת lose-lose

      1. שורה סטט' אחרי 3 הארכות… אז באמת יפה שיש לו כושר נפלא, ואף לא יקח את זה ממנו, אבל הוא לא יודע להריץ תרגילים, לא שולט בטמפו של המשחק, יש לו רק הילוך 1, הרבה פעמים תוקע שחקנים בפוזיציות לא נוחות, לא מבצע סקרינים בעידן בו חסימה זה חצי אס' (סתכל על יוסטון למשל) ובגדול מנהל את המשחק בצורה כל כך גרועה שעוד יש פה אנשים שחושבים שהוא עושה סבוטאז'… (הוא לא) שזה אולי ההוכחה הכי טובה… אם אתה מביא את האוהדים שלך לחשוב שאתה עד כדי כך גרוע שזה נראה בכוונה..

        1. לאדם שיש הילוך אחד אין לו 15 אסיסטים במשחק.
          תבינו אני לא אוהד של אוקייסי אבל אי אפשר שלא להתפעל מראס וממה שהוא נותן לכדורסל. אני יודע שכשהוא יגמור אני אתגעגע אליו כמו שאני מתגעגע לטימי, קובי, בירד, קלייד, מייק, בארקלי, חכים, ד"ר גיי, פירס, גארנט, חכים ושות.

          1. אני לא מתווכח עם אוהדים.

            אני מתגעגע לסטוקטון, אבל קח למשל את סטט' האס' – היא אוברייטד בצורה מטורפת, אם הבן אדם היה משחק ככה היום הוא היה נחשב בולהוג. אבל זה היה עידן אחר.

          2. אני אתגעגע אליו כמו שאני מתגעגע לצרעת, שחין, כלבת, גרדת במפשעה, קדחת הבהרות, גירוד מעצבן בגב, ומכה מהמשקוף באצבע הקטנה של הרגל

          3. רזי אני באמת לא ראס הייטר. אני מאוד מעריך אותו ואת הדרייב שלו והוא באמת השחקן הכי אתלטי בליגה אם לא ה…
            אני גם חושב שבסופו של דבר השיטה הכי טובה לו היא להרים ולרוץ לנגוח, משמע לקחת את הריבאונד ולרוץ למתפרצת. כשהוא עושה את זה גם הקבוצה מצליחה.
            אבל יותר ויותר נראה שזה הדבר היחידי שיש לו וזה בעיה כי השחקנים לצידו לא מתאימים לסגנון משחק הזה.
            במשחק הזה ספציפית הוא שיחק רבע רביעי נוראי מבחינת קבלת החלטות וקבוצה טובה יותר מפילי היתה מנצחת די בקלות.
            בסוף באוקלהומה צריכים לקחת החלטה ולראות איך לנצל את היתרונות (העצומים) של ראס. העניין הוא לשכנע את ג'ורג' וכרמלו שירוצו איתו, ואולי מבחינת ראס שיתן לג'ורג' ומלו לנהל את המשחק בהתקפה עומדת. זה פשוט לא הפורטה שלו.

          4. אשך, אם לא היית, היו חייבים להמציא אותך 🙂
            המכה באצבע הקטנה? שכחת את המכה הנוראית שהמשקוף האיבן טיבוגה נותן לנו כל פעם במרפק…

          5. אפלטון, לתת כדור לכרמלו זה בדרך כלל להגיד לכדור שלום ולא להתראות כי בדרך כלל כרמלו יזרוק אותו לסל גם עם יש 7 שחקנים עליו. ראיתי יותר מדיי משחקים השנה בהם מלו הכריח זריקה אחרי זריקה, לפעמים 3 החטאות ברצף. זה כואב לי כחובב כדורסל, אגב גם ראס עושה את זה לפעמים….

  35. יוסטון מפחידים עם כריס פול על הפרקט, עם הארדן ובלעדיו.
    תכלס, אין ירידה ברמה עכשיו שהארדן לא משחק, וזה מדהים, הוא יכול לשחק 35 דקות במשחק בשקט

    1. יש פה משתמש שרוצה לפרק את ג"ס ואני רוצה לפרק את הטיל הגרעיני הזה מיוסטון כי הקבוצה הזו מנתצת ואוכלת את כולם בלי מלח…
      הזקן ו-ציפי 3 רשמית השתלטו על הליגה ואין דרך לעצור אותם.

  36. אנתוני דיוויס סובב את הקרסול לאחר שדרך על רגל… בדומה למה שקרה לקוואי.

    נקווה שלא קרה נזק משמעותי…… יהיה חבל.

    1. ולא ברור לי איך הגיעו לסקור נמוך כ"כ. ביחס למשחקים הקודמים שלהם, זה סקור ריצפה.
      היו החטאות בכמות מסחרית…..

  37. הרוקטס אוכלים אותנו, סבבה.
    השיפוט היום איום ונורא. הרוקטס (הארדן ופול) ממשיכים לקבל שריקות על כלום ושום כלום.
    ס"א מפסידה בגלל היכולת הגרועה שלה והיכולת הטובה של יוסטון, אבל השופטים פשוט מזעזעים

    1. אין לך מה לדאוג . אני רואה עכשיו את כל המרכיבים שיכשילו את הרוקטס מול הספרס בסדרת פלייאוף , אם תהיה השנה שוב.

        1. אני אגיד לך מה רואה פופ – בידודים של השיקוץ המזרחי ושל פול.
          והוא רואה שחבורת הילדים שלו שומרת יפה בהגנה . והוא רואה איך השיקוץ מתקשה מול הילדים . ומתעייף מהאנרגיות שלהם .
          אגב , ד'אנטוני היכה על חטא שנה שעברה והודה אחרי ההדחה שהוא שחק את השיקוץ שלו יותר מדי בעונה הרגילה . השיקוץ המזוקן שיחק 36 דקות בממוצע בעונה הרגילה אז. והשנה ? בדיוק אותן 36 דקות .
          זה מה שאני רואה – וכמובן שפופ רואה עוד לפני . חלק ראשון .

          1. חלק שני – יוסטון היא הקבוצה שורקת הכי מעט לשתיים בכל הליגה. ד'אנטוני נותן לשחקנים שלו הוראה לראות שהם מעבר לקשת לפני שהם זורקים . היום זרקו בדיוק 50 פעמים .
            חד מימדי , צפוי ולא יעבוד בפוסט סיזן , כשקבוצות עם אינטליגנצית משחק יצופפו איהדקו את השמירה בחוץ .

    1. אכן… מלבד זה שהמשחק יחסית אליהם, הוא משחק עומד.
      אני אוהב סגנון משחק רץ… ואני צופה בהם בגלל שבדר"כ המשחקים קצביים.

      לא ברור איך NO איבדו יתרון דו ספרתי… וכנראה יפסידו.

  38. אכן… מלבד זה שהמשחק יחסית אליהם, הוא משחק עומד.
    אני אוהב סגנון משחק רץ… ואני צופה בהם בגלל שבדר"כ המשחקים קצביים.

    לא ברור איך NO איבדו יתרון דו ספרתי… וכנראה יפסידו.

      1. האמת שזה חתיכת פספוס. כי הם היו טובים יותר היום.

        וזה עוד עם 3 עבירות מהירות של קאזינס, מה שגרם למאמן לתזמן איתו את הדקות בזהירות רבה… אין לי מושג איך הוא שרד עד כה עם ה-5 עבירות שלו.

  39. האם זה המשחק עם הכי הרבה מיד ריינג' של פול, ובמיוחד נגד הספרס… ?

    או שהוא עושה זאת גם נגד קבוצות אחרות ?

    נראה כמו הכנה/התאמה לסדרה אפשרית.

  40. אני אוהב את ברטאנס אהבת נפש. זאת הייתה ממש אהבה ממבט ראשון.
    מי היה מאמין שאתאהב דווקא בלטבי חיוור.

  41. כמה אבחנות מהמשחק:

    כריס פול פשוט שינה את הרוקטס, גם בהגנה (16 נקודות לספרס ברבע הראשון..) וגם בהתקפה, בעיקר בכך שהקבוצה ממשיכה לתפקד גם כשהארדן נח. הניתוח הצליח והחולה נראה מצוין.

    מעניין איך הייתה נראית הקריירה של כריס פול אלמלא בילה כל כך הרבה שנים במיטה החולה של הקליפרס והריברסים.

    לספרס יש שחקני חמישיה ויש שחקנים שצולפים משלוש. כרגע החפיפה בין שתי הקבוצות האלו היא קבוצה ריקה (ולא, גאסול לא נחשב צלף, ונכון, בשלב זה אני לא מתייחס לקוואי). כתוצאה מכך החמישיה הפותחת בנחיתות מובנית בכדורסל של היום, והספרס נכנסים לפיגור מוקדם. זה הכי ברור מול יוסטון אבל נכון גם לגבי קבוצות אחרות (בוסטון, למשל). צריך לשקול לפתוח עם מישהו שקולע משלוש (פורבס, מילס, אפילו ברטנס).

    קוואי נשאר קוואי – משחק שני אחרי חצי שנה בחוץ, 17 דקות ועדיין הספיק לקלוע ביותר מחמישים אחוז מהשדה, שתי חטיפות, שתי חסימות ועוד. מצוין.

  42. מהצד ומבלי להסתכל על הפרטים שחקני הספארס נראים כמי שהתאמצו בחודשיים האחרונים לשמור על המבצר עד שיגיע המשיח, כשהוא חזר לשחק הם חווים מפולת מנטלית.

  43. מיצ'ל פשוט שחקן אדיר וכן הייתי נותן תתואר של רוקי העונה למרות עונה מצויינת סימונס שיותר מרשימה מבחינה סטטיסטית , יוטה פשוט גנבו אותו

  44. איזה יום פסיכי. נצחון גדול בפילי שיכול לתת בטחון להמשך, הייתי שמח אם ראס היה באמת זורק קצת פחות זריקות הירו בול. האהבה שלו להשליך ג'אמפים היא משהו שחייבים לטפל בו.
    לגבי יוסטון הם נראים כל כך קטלניים, אבל ההתעקשות המטופשת של דאנטוני לשחק ברוטציית טיבודו של 8 שחקנים זה ממש הזוי. הוא שוב פעם ישחוק את הארדן ואז בפלייאוף הוא יצטרך קטטר. לא רואה איך זה נגמר שונה משנה שעברה אם לא ישחק עם הרוטציות בחוכמה.

  45. קצת באיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם…

    בהמשך לדיון (התנצחות) על אריק גורדון וסטטיסטיקות,
    הגעתי למסקנה שצריך לפשט את הנתונים, כך שיהיו קלים יותר לעיכול.

    נבדוק דברים פשוטים:
    נק' למשחק, אחוז אפקטיבי למשחק, אס' למשחק, %אסיסטים למשחק, רב' למשחק, % רב' למשחק, יחס אסיסטים איבודי כדור, חטיפות למשחק, חסימות למשחק.
    ונעשה את הבדיקה הזו רק עבור גארדים, כך ששחקנים כמו קפלה שמואשמים ב"קטיף פרי ההארדן", יהיו מחוץ למשוואה.

    בנוסף, אוריד שחקנים ששיחקו פחות מ-10 משחקים, ושחקנים אשר משחקים פחות מ-10 דקות למשחק (שחקן שיש לו 100% אפקטיבי בזכות 1 מ -1 מהשדה, לא צריך להוריד את דרוגם של מתחריו).

    נק' למשחק: 18.7 (מקום 19 ביו הגארדים בליגה).
    % אפקטיבי: 51.5% (מקום 61 בין הגארדים בליגה).
    רב' למשחק: 2 רב' למשחק (מקום 119 בין הגארדים בליגה).
    % רב' למשחק: 3.6% (מקום 174 בין הגארדים בליגה).
    אס' למשחק: 2.2 אס' למשחק (מקום 95 בין הגארדים בליגה).
    % אס' למשחק: 11.1% (מקום 125 בין הגארדים בליגה).
    יחס אסיסטים לאיבודי כדור: 1.02 אס' לאיבוד (מקום 156).
    חטיפות למשחק: 0.6 חט' למשחק (מקום 116 בין הגארדים בליגה).
    חס' למשחק: 0.4 חס' למשחק (מקום 41 בין הגארדים בליגה).
    דקות למשחק: 31.3 (מקום 39 בין הגארדים בליגה).

    גורדון טופ 50 בין הגארדים, רק בנק' (מקום 19 ביו הגארדים, מקום 32 בכללי), ודקות למשחק (מקום 39).

    עכשיו כל אחד מוזמן לקחת את הנתונים לאן שהוא רוצה,
    ולמצוא הסבר שמוצא מתאם בין נתונים אלו, לבין הגדרתו של גורדון כשחקן טופ 50.
    אישית, אחרי שצפיתי בלא מעט ממשחקי יוסטון (רק בסאנס ובקאבס, צפיתי יותר השנה),
    הנתונים רק מחזקים את מה שראו עיני:
    א. גורדון לא שחקן טופ 50 בליגה.
    ב. זו עונה בינונית מאוד, אפילו בקנה המידה שלו
    (רק בעונה בה הוא חזר מהפציעה הקשה, היו לו נתוני קליעה, רב', ואס' נמוכים יותר)

    1. גיא אני לא רוצה לסנג׳ר אותך אבל עדיף נתונים פר 36 דקות.
      ועדיין זה לא ישכנע את הממזר, במידה רבה של צדק, כי המספרים כמות שהם לא נותנים את הקונטקסט בו הם הושגו

      1. לפי פר 36 כספי הוא אול סטאר..

        מי שהמציא את הפר 36 חייב לתת את הדין ולראות רק משחקים של היורוליג על סוף חייו!

        ישנה סיבה למה אותו שחקן לא משחק 36 דק'. אם היה יכול להפיק את אותם מספרים לאורך זמן ובאותה יעילות מול ההרכבים החזקים ביותר של הקבוצה היריבה אז כנראה שהיה משחק 36 דק!

        זה נתון דבילי מאין כמותו כי הליגה מלאה ברול פליירז שכל תפקידם לעלות ולתת את 10-15 דק הכי טובות שהם יכולים מבלי להתחשבן על עבירות, עייפות או מאצפים.

        הטובים משחקים נקודה!

        1. זה לא נתון דבילי בכלל. מסכים איתך שאי אפשר להשוות שחקן שמשחק 10 דקות עם שחקן שמשחק 48 דקות. וצריך להסתכל על כמה דקות השחקן באמת משחק. ברור ששחקן שקלע 10 נקודות ב 10 דקות לא יקלע 48 נקודות במשחק שלם.
          אבל המדד הזה הוא הכרחי בדיוק בגלל זה.
          מצידי שיעשו מדד של פר דקה ולא פר 36, המספר בכלל לא חשוב, חשובה התרומה ליחידת זמן. אם שחקן שמשחק 40 דקות תורם בדיוק פי 2 משחקן שמשחק 20 דקות, לשניהם אותו פר דקה, אז זה נותן הרבה קרדיט לשחקן הראשון.

          1. לא.
            לא חשובה התרומה של יחידת זמן כי כדורסל הוא לא בייסבול.
            שחקן יכול להביא נתונים נהדרים פר דקה אבל הקבוצה תשחק על הפנים.

            אין אף שחקן שיכול לשחק 36 דק' בליגה אם ישנה סבירות שהוא ישפר את הקבוצה שלו ולא משחק.

            לפעמים שחקנים טובים במיוחד בזמנים מסוימים על המגרש ולפעמים שחקנים נראים שעל פניו פחות טובים אבל למעשה "מפחיתים נזק" קבוצתי או מאזנים אותו עד לאותה נקודה בה ניתן לשפר את היחס.

          2. כן.
            מסכים איתך שישנה חשיבות למספר האבסולוטי ואין משמעות לומר ״אם שחקן x היה משחק כפול הוא גם היה קולע כפול״.
            אבל כן, ישנה חשיבות להספק ששחקן נותן כי זו אינדיקציה ליכולת שלו גם במספר דקות גדול.
            אתה טוען שאין אינדיקציה ואני טוען שיש.

      2. עגל, בכוונה הכנסתי את נתון ה-% (רב', אס')
        זה נתון שלא מתייחס כלל לכמות דקות משחק, אלא לתרומה כחלק מהתרומה הכללית באותן דקות בהן השחקן היה על הפרקט.
        לכן גורדון (שמשחק לא מעט דקות) ממוקם נמוך יותר בנתוני ה-% מאשר בנתון הכולל.

        מה הכוונה ב-"קונטקסט"?

        אני חושב שזה די ברור שאם אני רוצה לבדוק עם שחקן הוא "טופ 50", אז צריך לבדוק את נתוניו ביחס לתחרות.
        סתם לרשום את נתוניו, לא אומר כלום.
        אבל להראות באיזו אפקטיביות השחקן קולע ביחס לכלל השחקנים שמשחקים בעמדה כמו שלו,
        זה בהחלט מלמד על יכולתו של השחקן ביחס ליריביו.

        לצורך השוואה –
        אם אבדוק את נתוניו של לברון, ואשווה אותם לפורוורדים (עם אותו פילטר של דקות/משחקים),
        אז אגלה שהוא –
        2 בנקודות למשחק.
        7 באחוז אפקטיבי.
        6 בריבאונד למשחק.
        45 ב-% רב'.
        1 באסיסטים למשחק.
        1 ב-% אסיסטים.
        20 ביחס אסיסטים/איבודים.
        11 בחטיפות למשחק.
        15 לחסימות למשחק.
        2 בדקות למשחק.

        אפשר בקלות לראות שמדובר בשחקן "טופ (השלם את החסר)".

    2. גיא בדיון הזה ספציפית הסכמתי עם הממזר. ההתנצחות היתה על צורת הדיון שלו שמחרפנת אותי לפעמים (ואתמול במיוחד).
      לא שזה באמת מעניין דירוגו של גורדון בין שחקני הליגה, אבל דרך הבדיקה ואיך מגיעים לזה באמת הנקודה המעניינת מבחינתי.
      אז איך שאני חושב שצריך להסתכל זה לבחון את כל הרוסטרים בליגה ורשום שחקנים שהיית מדרג מעליו, מבלי להסתכל מסטטיסטיקה, רק מידע וצפייה יומיומית בליגה. שחקנים שאתה לא בטוח בהם תסמן בסימן שאלה.
      אחרי שדירגת את כל אלה יש לך מקסימום ומינימום (כשמינימום דירוג יותר טוב). אחרי זה אפשר לעשות בדיקה יותר מעמיקה כולל הסתכלות סטטיסטית והשוואות בין השחקנים עם סימן השאלה וכך יהיה ניתן לקבוע פחות או יותר את מיקומו בין המינימום למקסימום.
      בגלל שהיתה לי חצי שעה פנויה עשיתי את החלק הראשון בניסוי. כמובן שגם כאן ישנן השגות, ובהחלט החמרתי איתו בגלל הנתונים שהבאת, אולי בהגזמה יתרה.
      אז הנה מה שיצא:
      קליבלנד: לברון, ווייד (?), לאב, איזאה תומאס
      אטלנטה: שרודר
      בוסטון: קיירי, הורפורד, הייווארד, טאטום
      שארלוט: קמבה, הווארד (?)
      שיקגו: מרקנן (?)
      דאלאס: בארנס, סמית (?)
      דנבר: יוקיץ', מורי (?), ברטון (?), צ'נדלר (?), מילסאפ
      דטרויט: בראדלי, דראמונד, ג'קסון (?)
      ג"ס: קרי, דוראנט, גרין, תומפסון, איגוודלה (?), ליווינגסטון (?)
      רוקטס: פול, הארדן, אריזה, קפלה
      אינדיאנה: אולאדיפו, קוליסון (?), טרנר (?)
      קליפרס: גריפין, ג'ורדן, לו וויליאמס (?), פטריק בברלי (?), גלינארי
      לייקרס: אינגראם
      ממפיס: קונלי, גאסול
      מיאמי: דראגיץ', ווייטסייד,
      מילווקי: ג'יאניס, בלדסו (?), מידלטון
      מינסוטה: טאונס, באטלר, וויגינס (?), טיג (?)
      ניו אורלינס: קאזינס, דייויס, ג'רו הולידיי, רונדו (?)
      ניקס: פורזינגיס, הרדוואי ג'וניור (?), קורטני לי (?), קאנטר (?)
      אוקלהומה: ווסטברוק, ג'ורג', כרמלו (?), אדאמס
      אורלנדו מג'יק: ווצ'ביץ', גורדון (?), פורנייה (?), סימונס (?)
      פילדלפיה: אמביד, סימונס, רדיק (?)
      פיניקס: בוקר, וורן
      פורטלנד: לילארד, מקולום, נורקיץ' (?)
      סקרמנטו: –
      ספרס: אולדריג', קאווי, גרין (?)
      טורונטו: דה רוזן, לאורי, איבאקה (?)
      יוטה: גובר, פייבורס, מיטשל (?), רוביו (?)
      וושינגטון: וול, ביל, פורטר
      סה"כ: מקום 88
      סימני שאלה: 31
      בין מקום 57 למקום 88

      מכאן אפשר להמשיך ולעשות השוואות יותר מכווננות בתוך התחום הזה.

      1. אני לא יכול לכתוב עליך, על הממזר, או על אף אחד אחר. רק על עצמי –
        אין לי את היכולת לכתוב על שחקני אורלנדו, סקרמנטו, וושינגטון, או מיאמי (ובטוח עוד כמה וכמה קבוצות, אלו רק בשלוף),
        לאור העובדה שלא צפיתי מספיק במשחקיהם.

        אני מרגיש בטוח כאשר אני כותב על הסאנס, קליבלנד, יוסטון, בוסטון, מילווקי, טורונטו, והלייקרס.
        אלו קבוצות שראיתי לא מעט ממשחקיהן, כך שאני מסוגל לבקר, או להלל, את שחקני אותן קבוצות, בלב שקט.

        לרשום אם גורדון של אורלנדו טוב יותר, או טוב פחות, מאריק גורדון, מבלי שיש באמתחתי מספיק שעות צפייה של אורלנדו,
        זה לא רציני.

        אז כאשר אני כתבתי מלכתחילה לבן הממזר שלטעמי גורדון לא טופ 50, זה היה אחרי שכן צפיתי בו משחק לא מעט.
        ואם אני רוצה לנסות ולבדוק היכן הוא באמת ממוקם –
        אז הדרך היחידה היא לחשוב על אילו הם הנתונים הרלוונטיים לבדיקה שכזו, ולבדוק.
        האמת?
        הנתונים לא מחמיאים לגורדון כלל וכלל. אני אתמול רשמתי שאני חושב שאתה צודק עם ה-"60 ומשהו" שרשמת.
        אחרי התבוננות בתוצאות?
        אני לא בטוח שסגנון המשחק המיוחד של גורדון לא "רימה" אותי.

        1. כאן אני חושב שאתה טועה.
          שחקנים שלא ראיתי מספיק סימנתי בסימן שאלה בדיוק בגלל זה.
          ומכאן אפשר להסתכל בסטטיסטיקות, ניתוחים מקצועיים וכל מה שתרצה.
          הנתונים הסטטיסטים היבשים שהבאת לא מראים את העובדה שגורדון הוא שחקן שלם שיכול גם לנהל את המשחק וגם לשחק בתור גארד משני. זה יתרון עצום שיש למעט מאוד שחקנים בליגה, רק לטובים מביניהם. העובדה שהוא איום מהשלוש (וגם אתה יודע שהאחוזים מרמים במקרה הספציפי הזה. לא בדקתי איך הוא היה ב5-6 האחרונים אבל מהסתכלות אני יכול לראות שהאחוזים מתיישרים), וגם יכול לקחת שחקנים בדריבל אל הטבעת נותנת כל כך הרבה למשחק ההתקפה שזה משהו שאי אפשר למדוד בסטטיסטיקה.
          ההגנה שלו מצויינת השנה ולא סתם הליינאפים איתו הם הכי טובים שיש לרוקטס.
          במקרה הזה של הסתכלות רחבה אין יותר טוב ממראה עיניים ולא חושב שאפשר להסתמך על נתונים סטטיסטים שאף פעם לא יראו לך את כל התמונה.
          זה בהחלט משהו שאפשר להסתכל עליו ולקבל ממנו מושג בהשוואות בודדות בין שחקנים ספציפים, או שחקנים מובילים, כמו הדוגמא של לברון שנתת, אבל לא בהשוואות רחבות טווח של שחקנים שונים עם הגדרות תפקיד שונות.

          1. לגבי מראה העיניים – אני מסכים.
            אני לא אהלל שחקן, רק בגלל שקראתי דף סטטיסטיקה מבריק שלו…

            הבעיה הנקודתית בהשוואה טיפשית כמו "טופ 50",
            היא שאף אחד לא רואה את כל השחקנים.

            אתה מכיר מצוין את גורדון, ואת תרומתו.
            אבל שמת סימן שאלה מעל מורי מדנבר. אז בלי לבדוק סטטיסטיקות אני יכול בלב שלם לכתוב שאתה בשקט יכול למחוק את מורי מהרשימה,
            ובו זמנית לכתוב שחסרים ברשימה צמד השוטינג גארד שהם למעשה המנוע האמתי של דנבר –
            האריס, וברטון.

            ואם תבקש שאראה לך למה אני חושב שה-2 לפני גורדון,
            אז אני אפנה לסטטיסטיקה, ואראה את ה-58.9% אפקטיבי של האריס, ואת ה-58.1% אפקטיבי של ברטון.
            את העובדה שהצמד לא רק קולע באחוז טוב משל גורדון, אלא גם תורם הרבה יותר לניהול המשחק של קבוצתם בהשוואה לגורדון.

            אני יכול לרשום את הנתונים הנ"ל אחרי שצפיתי מספיק במשחקי 2 הקבוצות,
            ואחרי שראיתי איך הם מאששים את טענתי.

          2. הנתון של גרגירי המלח –
            סבבה לגמרי.
            תקף כמו כל נתון אחר, ואני לחלוטין מבין ומקבל שמישהו אחר יבחר שיטה כזו או אחרת בשביל להכין דירוג סובייקטיבי משל עצמו.

            כל עוד זה לא מקרה של לצייר מטרה מסביב לחץ –
            אין הבדל (לדוגמה) בין (+/-) ל-PER.

          3. אוקיי וכאן אני לא אתווכח איתך, בעיקר בגלל שלא ראיתי את דנבר מספיק וכי השוואות סטטיסטיות בין שחקנים בודדים הן הרבה יותר הגיוניות ואפשר לקשר אותם למשחק עצמו.
            אני אישית ממש בספק אם האריס שחקן טוב יותר מגורדון, אבל ניתן לך את הספק כי ראית אותו יותר ממני.
            אגב, בשביל הדיון והניסוי המחשבתי, בטח בגלל שמדובר על שחקנים דומים בתפקידים דומים. האם בתור ג'י אם הרוקטס היית מחליף את האריס תמורת גורדון?

          4. אין לי ספק שמורי מחליף בין ה-2 ללא היסוס.
            לא בגלל שהאריס היום עד כדי כך טוב יותר מגורדון,
            אלא בגלל הגיל והאפסייד.

            לגבי השנה הנוכחית –
            זה קרוב מאוד. האריס ליד הארדן ופול שווה 40%+ מהשלוש,
            והתנועה שלו ללא כדור נהדרת.
            גורדון מכיר את השיטה, ויש את התגובה של ג'ון שמביאה לכדי מילים את אלמנט "הסגנון" עליו כתבתי קודם.

            בגלל שיש את כריס פול –
            אז כן. הייתי מחליף בין ה-2.
            אם זו הייתה יוסטון של השנה שעברה –
            אז התשובה הייתה לא.

          5. פייר אינאף.
            אגב מורי נלחם בשיניים לא לוותר על גורדון תמורת כרמלו, תוך הסתכנות בריב עם הכוכבים שלו, דבר מסוכן לכל ג'י אם.
            אני חושב שהוא מעריך אותו יותר ממה שאתה נותן לו קרדיט.

  46. ראס נתן ראס לקח.
    משחק משוגע בפילי,3 הארכות כשאוקי סי שוב מתבלבלים ברבע האחרון ושומטים יתרון מבטיח שהיה עוזר להם פחות 15 דקות של מאבקים ,כאשר יש להם משחק של באק-טו-באק כבר הערב במדיסון.

    ראס הכי טוב שהוא על ספידים ,הבעיה שהקבוצה לא נבנתה לסוג המשחק שלו כששחקנים לא עושים תנועה ללא כדור אלא נתקעים עם השומר ,אם היו בתנועה ראס היה מוצא אותם
    מלו למשל ברבעים האחרונים כל התקפה הוא מתמקם בפינות ,לא זז לשום מקום וכך קשה למצוא אותו (נראה גם שהוא לא ממש מחפש שימסרו לו) .חבל כי במשחק הזה הוא היה מצוין מבחינת הקליעה.
    ראס צריך אולי להוריד חצי הילוך ולנסות להתאים עצמו לשחקנים שמסביבו
    הוא גם חייב להוריד מכמות הזריקות למרות שהחצי מרחק בעליה היה תמיד הנשק העיקרי (חוץ מהחדירות) שאותם הוא היה קולע באחוזים טובים בד"כ ,השנה משום מה הזריקות לא נכנסות (כמו גם מהעונשין,שזאת כבר בעיה אחרת בגלל שינוי החוקה).

    אי אפשר בכל זאת לקחת ממנו את הלחימה,את ההתאבדויות שלו לריבאונד (שמשום מה אנשים רואים זאת כדבר שלילי) .
    גארד בגובה שלו לא יכול לקחת על בסיס יומי כמעט 10 ריבאונדים רק בגלל שהחברים שלו נותנים לו ,זה פשוט מטופש לחשוב כך (אלא אם כן אתה לא צופה במשחקים) ,הוא אחד השחקנים הטובים בריבאונד התקפה והמובילים לגובה שלו ….אולי גם בהתקפה היריבה נותנת לו,מה אתם אומרים?

    בסופו של דבר ,ברגעי ההכרעה הוא היה שם לקחת את הW.

    ניצחון חשוב למרות הדרך הקשה והלא מרשימה אבל עדיף להתחיל לאסוף ניצחונות בכל דרך כרגע (6 ניצחונות ב8 האחרונים) ואולי זה יביא גם את השינוי המיוחל.

    הנתונים המעודדים הם -ההגנה ושחקני הספסל שלאט לאט נכנסים לעניינים ……

    לאפלטון-תזכור שאמרתי שדאנטוני ימשיך לשחוק את שחקניו (הדקות מתחלקות רק בין 8 שחקנים) ושהוא אלוף העולם לעונה רגילה !

    1. ראס זרק היום כמעט כפול זריקות מכרמלו אנתוני (17/33) ועדיין השיג סל שדה אחד פחות (11/10). בניכוי העונשין (5-12 מזעזים לראסל מול 1-1 לאנתוני) יש לאנתוני יותר נקודות. לפול היו 50% אפקטיביים מהשדה (בגלל השלשות), וגם הוא לקח 10 זריקות פחות, מה שלא מנע ממנו להשיג נקודה אחת פחות מהשדה. אה, והוא קלע 3-4 מהעונשין, לא 5-12, כולל 2 החטאות קריטיות בסוף המשחק.

      הבעיה של ראסל היא קודם כל מנטלית. עד שהוא לא יבין שהיכולות ההתקפיות שלו לא טובות כמו שהוא חושב שהם, הוא ימשיך לא להגיע לכלום.

      ** זה ניתוח של משחק יחיד אבל באמת שלא חסרות דוגמאות נוספות (במיוחד כשהוא שיחק עם דוראנט).

  47. למי מאוהדי הרוקטס פה יש כובע טעים לתת לי… לא האמנתי שהשילוב של פול והארדן יעבוד כל כך חלק ,טעיתי (שוב).
    קלינט קאפלה אגב מועמד חזק לתואר השחקן המשתפר, תענוג לראות אותו, נייד מאוד ,מסיים נפלא ונותן המון בהגנה.
    עדיין חושב שהספרס והלוחמים פייבוריטים מולם אבל בניגוד לשנים קודמות יש להם סיכוי מולן.

    1. יש לי כמה כובעים שרק תרצה.
      הספרס לא פייבוריטים מול יוסטון, ישנו שיוויון, נדע יותר טוב לקראת סוף העונה (פציעות וכאלה). ג״ס עדיין פייבוריטים בצורה מבהילה

      1. הבית תמיד זוכה ויודע, וגאס לא מפסידה כסף והמבנה של התחרות ב – NBA מדייק את התחזיות
        כרגע ההתחזקות של יוסטון הורידה את הסיכוי של ג"ס לזכיה באליפות שהיה קרוב ל 80 אחוז – ל 70 אחוז. עדיין פיבוריטית גדולה.

        אם תניח היום 100 דולר בהימור על הזוכה באליפות תרוויח בוויליאם היל:

        ג"ס – 55 דולר

        קליבלנד – 600
        יוסטון – 900
        בוסטון – 900
        סן אנטוניו – 1500
        אוקלהומה – 2000

        ושינגטון – 3300
        מיניסוטה טורונטו – 4000
        מילווקי – 5000

        זה מענין – אם אתה מהמר שאחת מ 5 הבכירות מתחת לג"ס תיקח אליפות, לא חשוב מי, ופוגע – תצא מורווח בכל מקרה. הימור מפוצל ושווה של 100 דולר על כ"א מהחמש.

  48. משחק השנה עד כה? אנשים נהנים מלצפות ב52 דקות של ראסל ווסטברוק? לא תודה מעדיף ללקק חרא תוך כדי האזנה לג'אז

כתיבת תגובה

סגירת תפריט