פריוויו יום חמישי / רון טחן

חמישה משחקים יתקיימו היום סך הכל, כאשר במוקד לברון וחבריו יארחו את הלייקרס, וברוקלין תגיע לביקור שכנים אצל הניקס.

2:30 דטרויט פיסטונס (13-14) – אטלנטה הוקס (21-6) – 0-1 לפיסטונס העונה

זוכרים שהפיסטונס שיחקה כדורסל מצוין והייתה במקום השני במזרח? ובכן, זה לא כל כך משנה, כי מאז דטרויט הפסידה לא פחות משבעה משחקים ברציפות.

אמנם, ניתן לייחס זאת ללו"ז הלא פשוט בכלל (וושינגטון,פילי,ס"א,באקס,ג"ס, בוסטון ודנבר), אבל מקבוצה עם שאיפות להתבסס בצמרת אפשר לצפות ליותר.

לשמחתה של דטרויט, היום היא תפגוש סוף כל סוף קבוצת לוטרי, אטלנטה, שכבר הזמינה מקומות לחופשה באפריל.

בקיצור: הפיסטונס ב-14
2:30 ברוקלין נטס (15-11) – ניו יורק ניקס (13-14) – 0-1 לניקס העונה

לאחר שבתחילת העונה הניקס חבטה ללא רחמים בנטס, היום יקבלו הנטס הזדמנות להשיב ליריבה העירונית מנה אחת אפיים בברקליס סנטר.

והאמת, עם כל הרצון הטוב של פורזינגיס ושות' – לא כדאי לזלזל בנטס.
חרף התחזיות המוקדמות, וזה כשדיאנג'לו ראסל וג'רמי לין עוד היו כשירים – הנטס מעמידה העונה קבוצה תחרותית למדי, שאולי לא תגיע לפלייאוף, אבל מצליחה להשיג ניצחונות גם מול יריבות עדיפות על הנייר.

בנוסף, היום היא עשויה להציג להופעת בכורה את ג'אליל אוקאפור, שכזכור נבחר בדראפט 2015 במקום אחד לפני פורזינגיס, ומחכה להזדמנות מחודשת להראות מה הוא שווה.

ההרגשה שלי היא שהניקס תצליח לנצח לאחר משחק צמוד, אבל זו בכל זאת הניקס אז מי יודע…

3:00 קליבלנד קאבלירס (8-20) – לוס אנג'לס לייקרס (16-10)

לאחר שפגש את בן סימונס כבר פעמיים, היום יארח לברון ג'יימס מוסר מחונן נוסף ממחזור הרוקיס המצוין.
רק לאחרונה ג'יימס בעצמו החמיא ללונזו בול, שסיפק תצוגה התקפית נאה בהפסד לניקס, וישמח להמשיך במומנטום החיובי בסיוע של חבריו הצעירים והמוכשרים.

עם זאת, הלייקרס צפויה להיתקל היום בבעיה, שכן מלבד העובדה שמדובר במשחק חוץ, קליבלנד נמצאת בכושר מדהים, כשלברון מנצח על החגיגה עם אחת העונות הטובות בקריירה המפוארת שלו.

היום הוא אולי לא יידרש להצטיין ברגעי ההכרעה, אבל רק כי קליבלנד תסגור את העניין מוקדם.
הקאבס ב-13

3:00 מינסוטה טימברוולבס (12-16) – סקרמנטו קינגס (18-9)

לאחר עוד הפסד מרגיז, הפעם לפילדלפיה, מינסוטה תרצה לחזור במהרה למסלול הניצחונות. כדי לעשות זאת יהיה עליה להתגבר על סקרמנטו, שהפכה לאחרונה לקבוצה של זאק ראנדולף הנהדר.

לאחר פתיחת עונה ככה-ככה, בששת משחקיו האחרונים זי-בו לא יורד מ-17 נק' למשחק, ולאחרונה אפילו שבר שיא קריירה בשלשות.

https://www.youtube.com/watch?v=1DYJGCNPmJc

בדומה לקאזינס, דיוויס, ובעצם כל גבוה אחר, גם קארל אנטוני טאונס וטאג' גיבסון אמורים להתקשות בשמירה עליו, אך זה לא אומר שמינסוטה תפסיד.

המארחת חייבת לנצח היום, למרות העייפות המצטברת של השחקנים (ותודה לתיבודו), והיא תעשה זאת. אולי אחרי הארכה…

 

5:30 גולדן סטייט ווריוורס (6-22) – דאלאס (20-8) 0-1 לג"ס העונה

למרות המאזן הלא מחמיא, דאלאס נראית לא רע לאחרונה, בטח שבאופן יחסי לתחילת העונה.
במשחקה האחרון היא אפילו קלקלה לקוואי לנארד את הבכורה, וגברה על הספרס.

היום היא תצא למשחק חוץ מול המדורגת 2 במערב, האלופה, שבמפגש הקודם בין השתיים ניצחה ב-30 הפרש.
איך זה ייגמר הפעם? ככל הנראה בהפרש נמוך יותר, אבל לטובת אותה קבוצה.

גולדן סטייט ב-15.

 

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
198 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מלובני
מלובני
14/12/2017 15:43:00

אפשר לישון היום לדעתי, תודה על הסקירה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
14/12/2017 15:47:03

יום חמישי הלא כזה גדול.אחלה פריוויו ליום יבש

MBK
MBK
14/12/2017 15:50:16

הלייקרס מפתיעה היום
תודה על הפרוויו
גם הדרבי של ניו יורק צפוי להיות מעניין

מתן גילור
14/12/2017 15:53:31

תודה רון.
הדרבי של נ"י בערוץ הספורט.
אני חשב שלייקרס יעשו לקאבס לא מעט צרות.
לברון רחוק 5 נקודות מלחלוף על פני מוזס מלון ברשימת הקלעים (NBA+ABA). הימור סביר יהיה שזה יקרה הלילה.

יונתן
יונתן
14/12/2017 16:12:13

משחקים מבאסים ודווקא ליום חמישי. מינסוטה לדעתי תצליח להפסיד.
קליבלנד- לייקרס פוטנציאל למשחק טוב מאד. לונזו, אינגראם, ברוק לופז אלה שחקנים שכל משחק קמים על צד אחר לגמרי. יש להם פוטנציאל לתת משחק גדול גם מול קליבלנד בכושר הזה כשהם קמים על הצד נכון.

דובי
14/12/2017 16:18:03

פתאום נזכרתי שבפריוויו לפני כמה שנים כתבתי על אחת האפשרויות לעונת טאנקינג של הניקס שבסופה הם בוחרים בג'ליל אוקאפור. מצחיק איך שהעולם עובד.

זיוווו
זיוווו
14/12/2017 19:58:50
הגב ל  דובי

ממש:)

מנחם לס
מנחם לס
14/12/2017 17:01:10

נטס-ניקס זאת תמיד חגיגה.
למה נדמה לי תמיד שלווריורס ישנה את תכנית המשחקים הכי קלה מכולם?
תודה על הפריוויו. מת שהלייקרס יפתיעו היום בקליבלנד!

סגי נהור
סגי נהור
14/12/2017 17:25:04
הגב ל  מנחם לס

לווריורס באמת יש את הלוח הכי קל מכולם. כי היא משחקת רק נגד קבוצות חלשות ממנה כל העונה.

נתי
נתי
15/12/2017 2:27:40
הגב ל  מנחם לס

באמת יש לה הלוז הכי קל כי בבית שלה נמצאות כל נמושות הליגה מולם היא משחקת 4 פעמים בעונה

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 17:25:02

תודה על הפריוויו.

אטלנטה – דטרויט
"לשמחתה של דטרויט, היום היא תפגוש סוף כל סוף קבוצת לוטרי, אטלנטה, שכבר הזמינה מקומות לחופשה באפריל.
בקיצור: הפיסטונס ב-14"

מרגיש כאילו אתה לוקח את אטלנטה כמובן מאליו שיפסידו… יש לי תחושה שיהיה הרבה יותר צמוד משנראה.
במעט מאוד משחקים הם הובסו… תמיד נתנו פייט מסוים.

גם במשחק הראשון בין 2 הקבוצות זה נגמר רק ב-7 הפרש, וזה היה בבית של הפיסטונס, ובתקופה הטובה שלהם.

"הפתעה" לא תפתיע אותי במשחק הזה.

קליבלנד – לייקרס
וויד בספק למשחק.

המשגיח
המשגיח
14/12/2017 20:55:06

אתה צודק, ולא עקב זלזול בהוקס.

אני פשוט חושב שהיום דטרויט תעלה סוף סוף עם רעל בעיניים כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח, בעוד לאטלנטה זה פחות קריטי.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
14/12/2017 17:36:48

כפרה שלי זי-בו, איך אני מת עליך. כל מילה.

גל אל איי
גל אל איי
14/12/2017 17:37:01

MBK – סילבי של מומי כנראה פיזרה קצת סמי הזייה בסופגניות.
תיסלם על הנחרצות בתחזית על המשחק בקליבלנד.
הלייקרס מפתיעה היום אם תצליח לגרד בסוף הפסד בפחות מ-10 נק׳.

Mbk
Mbk
14/12/2017 22:39:29
הגב ל  גל אל איי

לכל לילה של משחקי NBA יש בוקר
נראה מחר

שייקה
שייקה
14/12/2017 18:00:14

מצוין, תודה!

לקאבס לא יהיה קל הלילה. הלייקרס גבוהים, ארוכים, אתלטים וצעירים. הקאבס? לא. אם ווייד לא משחק זה x פקטור אחד פחות… לברון במשחק מצוין, משחק צמוד, יש מצב להפתעה.

כל שאר המשחקים ממש נשמעים משעממים או צפויים או גם וגם… מזל שהפריוויו אחלה.

ומפנה שאלה לקהילת הופס היקרה – אני נוסע לבוסטון בשבוע השני של פברואר ויום אחרי הגעתי לברון והפרשים מגיעים לגארדן. אף פעם לא הייתי במשחק*. למישהו יש מושג איך ניתן להשיג כרטיס בפחות מהמחיר באתרים השונים? פשוט כרגע המחירים מטורפים (מה שלא ימנע ממני לקנות, פשוט בודק קודם).

*למעשה, כשהייתי ביסודי וגרתי דלת מול דלת משפחתו של פפי תורג׳מן הצעיר, אמו (אשה מדהימה למיטב זכרוני) לקחה אותי פעם למשחק בו – בחייאת תגידו לי שמישהו זוכר את זה – מג׳יק ג׳ונסון וכוכבי NBA מזדקנים שיחקו נגד נבחרת של חברי הכנסת ו… פפי. במלחה.
ישבתי בשורות הראשונות ואפילו יצא לי ללחוץ יד למג׳יק מתישהו בסוף הערב. שני הזיכרונות היחידים האחרים שלי מאותו ערב קסום הם שאכלתי ביסלי, ושעוזי ברעם היה אגואיסט אבל עושה משחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/12/2017 18:39:01
הגב ל  שייקה

אני גם זוכר אירוע כזה רק לא מה היו הנסיבות.

שייקה
שייקה
14/12/2017 19:28:16

שמח לשמוע, היו כבר כמה שגרמו לי לפקפק באמיתות הזיכרון הזה בשנים האחרונות… עדיין לא מצליח למצוא מידע משום מה.

עידו גילרי
עידו גילרי
14/12/2017 19:35:29
שייקה
שייקה
14/12/2017 19:37:52

אדיר!

אולי זו הסיבה שאני לא זוכר כלום… המשחק פשוט היה חצי שעה. תודה!

אלון
אלון
15/12/2017 2:04:47
הגב ל  שייקה

הייתי שם! לעולם לא אשכח.

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 18:50:54
הגב ל  שייקה

זה יהיה משחק קשה למצוא כרטיסים בזול.
למשחקים קצת פחות זוהרים אצל ספסרים לפני המשחק אפשר למצוא כרטיסים בזול.
חוץ מזה stubhub זה אפליקציה למכירה של כרטיסים בין אנשים.
יש גם seatgeek שיש להם פרומו דרך ביל סימונס ונותנים משהו כמו 20$ הנחה להזמנה הראשונה דרכם. לא זוכר את הפרומו עצמו לדעתי השתנה אבל היה פעם BS

שייקה
שייקה
14/12/2017 19:27:07
הגב ל  אפלטון

תודה. עכשיו שאתה אומר את זה, אני גם זוכר שלפני כמה ימים שמעתי באחד הפודקאסטים את השם הזה. אבדוק גם שם.

בסוף אני לא באמת מוכן לפספס את המשחק הזה.

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
15/12/2017 0:24:11
הגב ל  אפלטון

בנוגע לפרומו של seat geek זה שונה כבר כמה פעמים , לא זוכר מה האחרון

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
14/12/2017 21:22:00
הגב ל  שייקה

חחח, גדול

Berch
Berch
14/12/2017 18:15:29

אחלה פרוויו
גם אני חושד בהפתעה מצד הלייקרס
שייקה…. לא מצאתי על זה מידע במרשתת 🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
14/12/2017 19:30:53
הגב ל  Berch

גם אני לא מצאתי מידע על המשחק בירושלים עם חברי הכנסת. כן התקיים משחק כזה ביד-אליהו.
מה שכן, הגעתי ביוטיוב לפנינים כמו גמר הגביע בין הרצליה לחולון עם המכה שהוריד שלטון ג'ונס למיקי הרמן כשבהמשך אחיו של הרמן הלך מכות עם שחקן חולון (שכחתי את שמו זה שכונה המשוגע..), והמשחק בין מכבי לירושלים במלחה עם האגרוף של באק ג'ונסון לבילי תומפסון ואת ווייט מזמין את הקהל לפייט.
משם זה כבר התדרדר למכות בין מכבי לבאנקו רומא.

שייקה
שייקה
14/12/2017 19:34:55
הגב ל  no funny shtuff

הממ, אולי זה אכן המשחק ופשוט נסעתי ליד אליהו. עם גלוריה לוי, אמא של שלום פפי לוי הגבר. איזה זיכרון כיפי.

מאורת הארנב ביוטיוב שמתחיל בסרטון של יד אליהו אכן נהדרת.

אלון
אלון
15/12/2017 2:07:00
הגב ל  שייקה

המשחק אכן התקיים במלחה והיה נגרייה רצינית. עם מג'יק היו עוד כמה אמריקאים עם ניסיון נבא כזה או אחר, לא זוכר מי.

no funny shtuff
no funny shtuff
14/12/2017 20:11:23
הגב ל  no funny shtuff

"המשוגע"- מייק קארטר כמובן.
אפי בירנבוים מאמן הרצליה מתראיין למירי נבו אחרי המשחק, כשפתאום עיניו נפערות כאילו ראה את קינג קונג, ולפתע כל הפריים מתערבב בקטטה בין אחיו של הרמן שאוחז בקבוק צהוב ומייק קארטר.

עמית מ''מ
עמית מ''מ
14/12/2017 20:45:29
הגב ל  no funny shtuff

אם איכשהו אתה מוצא את החצי גמר בין הפועל לברק נתניה(השם ייקום דמה) עם "בנקס… פוגע פוגע פוגע!" אל תתבייש לשים אותו כאן

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 19:14:11

תודה, רון. אחלה פריוויו.

כבר כתבו לפני –
יש לקליבלנד בעיה מול קבוצות צעירות וארוכות. שחקנים כמו אינגראם חוגגים מולם.

אבל מהצד השני –

המאזן של לברון מול הלייקרס הוא 21 – 7.
הפעם האחרונה שלברון הפסיד ללייקרס הייתה ב-2012.
יש לו מולם 10 ניצחונות רצופים, ו-15 מ-16 ב-8 השנים העונות האחרונות.

כך שיש מצב שאיגראם זה לא מספיק…

שייקה
שייקה
14/12/2017 19:33:12
הגב ל  גיא הרשע

אם כבר, אני הייתי יותר מודאג מקוזמה, רנדל, נאנס, קלרקסון… בול, שזריז אפילו יחסית לגארדים מהירים, שומר טוב. אינגרם אולי ארוך אבל אני מאמין שדווקא איתו פחות תהיה בעיה. לברון או גרין יכולים למזער את הנזק שהוא גורם באופן אישי. אם כבר, הוא יהיה פנוי כי ההגנה תהיה עסוקה בלרדוף אחרי כל השאר…

ברוך רובין
ברוך רובין
14/12/2017 22:46:46
הגב ל  גיא הרשע

הלייקרס לא קבוצה אתלטית, הצבע שלהם רך מאוד, רואה בלואוט.
אני שוב ידגיש את ההגנה של טאונס שפשוט לא קיימת, הוא חייב לעבוד על יסודות יומם ולילה, אני מפחד מאוד שהיום תתרחש פציעה שם, שחקנים לא אמורים לעמוד בעומס כזה, פציעה כמה שזה עצוב, עם תיבודו הקצב זה רק עניין של זמן

דור
דור
14/12/2017 19:42:56

פילי עוד יצטערו על כל הסאגה עם אוקאפור. הבחור שחקן ברמה גבוהה (נתן ב 3/4 עונת רוקי פייט לקא״ט) ואם היו נותנים לו לשחק יותר בשתי העונות האחרונות הערך שלו היה גבוה בהרבה מהגווייה של בוקר שהם קיבלו מהנטס, ובמיוחד חבל שהחתימו את אמיר ג׳ונסון המיותר על המשבצת שלו במקום לתת לו דקות כגבוה שלישי/שני או כשאמביד לא משחק בבק טו בק. בקיצור פיספוס גדול

גור גולן
גור גולן
14/12/2017 20:02:07

תודה על הפריוויו! לא מאמין שלייקרס יש סיכוי לנצח אבל מקווה לפחות שיתנו פייט. ואולי עוד משחק טוב של בול.

גור גולן
גור גולן
14/12/2017 20:02:28

יש לי תחושה היום שברוקלין יעצרו את הרצף של הניקס

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 20:16:41
הגב ל  גור גולן

בהתחשב בעובדה שמאזן החוץ של הניקס הוענה הוא 1 – 8 ,
אז ניצחון של ברוקלין לא תהיה הפתעה כל כך גדולה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
14/12/2017 20:22:50

תודה רבה. עד כמה שאוקלהומה מסריחים את הפרקט אני עדיין רואה אותם במקום הרביעי בסוף העונה גם ביכולת הנוכחית. המערב ממקום 4 ואילך מאוד נחלש – דנבר לא באמת השתפרה משנה שעברה פשוט יוטה ול.א. מציתות התפרקו מנכסיהם. כנ"ל לגבי ניו אורלינס ומינסוטה שעדיין לא ממצות את הכישרון שיש להם למרות המיקום הלכאורה מספק בטבלה. לילה משמים, הימור שלי על td של לומזו וניצחון צמוד של הלייקרס

דני
דני
14/12/2017 20:34:29

דריימונד גרין פצוע כספי פותח גם היום, הזדמנות טובה עבורו לשפר ממוצעים רק שיעיז יותר

אמיר
אמיר
14/12/2017 20:48:11

אל תקנה מספסרים. מנסיון מר

יונתן .S.
יונתן .S.
14/12/2017 20:56:01

מקרה תיאורטי – אם אנחנו מגיעים לסוף ינואר והת'אנדר עדיין נראים לא טוב והם בקושי מגרדים את אחד משני המקומות האחרונים בפלייאוף המערבי, מה הסיכוי שהקאבס מחליטים לבוא לאוקלהומה עם הצעה כזאת –
הבחירה מברוקלין (שבמקום טופ 3 נראית יותר כמו טופ 10 – עדיין טוב בעיניי), אנטה זיזיץ', שאמרפט וקראודר?
והאם OKC או הקאבס במצב נואש יותר?

יונתן .S.
יונתן .S.
14/12/2017 20:56:28
הגב ל  יונתן .S.

סליחה – זה או הבחירה או זיזיץ'

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 22:36:52
הגב ל  יונתן .S.

בתמורה למה?

יונתן .S.
יונתן .S.
15/12/2017 0:31:53

PG13

ADISU
ADISU
14/12/2017 21:16:04

אוקלהומה עם כל המצב העגום שלהם הם נמצאים 4-5 משחקים מהמקום הרביעי
"הביג3" לא יכולים לשחק נמוך ממה שהם כרגע ולכן מכאן הם יתחילו לעלות.
המספרים שלהם נמוכים משמעותית מממוצע קריירה ,אני בטוח שזה יתאזן עם הזמן.
בילי או פרסטי חייבים לקחת את כרמלו לשיחה ולומר לו שעדיף לו לעלות מהספסל כי עם החמישייה השנייה תהיה לו הזדמנויות רבות לאיי-סו

על חלב שנשפך לא בוכים אבל עדיין חושב שהטעות הענקית של פרסטי הייתה הבאתו של כרמלו לקבוצה ושחרור קאנטר שנתן איזון מהספסל בעונות האחרונות שלו בקבוצה

נ.ב- פטרסון ואברינאס מתחילים להיכנס לעניינים והכדורים שלהם התחילו למצוא את הטבעת מה3…סיבה טובה לאופטימיות

דה שוט
דה שוט
14/12/2017 21:58:49
הגב ל  ADISU

חייב לחלוק עליך חבר. כתבת מצויין בחלק הראשון אבל לדעתי אתה שוגה לגבי מלו. לקאנטר יש תקרת זכוכית, למלו לא. הוא יצרן נקודות קטלני בעיקר בפוסט ובשביל להגיע רחוק חייבים כוכבים. ראסל לא מוסר לו! תנסה להיזכר כמה פעמים הוא עולה ויורד בלי לגעת בכדור. היום באוק, אחרי אדאמס שנהנה מהבלאגן – מלו זו הזריקה הכי בטוחה. תנו לו לזרוק, הוא יחרב את הקבוצה השניה ואז כולם יחגגו. אנשים שוכחים איזה צלף הוא.

ADISU
ADISU
14/12/2017 23:22:20
הגב ל  דה שוט

כרמלו לא מתאים לסגנון המשחק של ראס ,פשוט מאוד
כרמלו ללא כדור הוא מינוס שחקן בחמישייה,הוא לא עושה תנועה,הוא עומד בקשת ה3 כמו בול עץ ללא שום תזוזה
וזה הפוך מהצד השני כאשר כרמלו עם הכדור אז ראס גם כן עומד ולא עושה תנועה ,העניין הוא שכאשר ראס עם הכדור ואתה תעשה תנועה יש סיכוי שתקבל את הכדור ובצד השני כאשר כרמלו עם הכדור אין מצב בעולם ששחקן אחר יגע בכדור.

קאנטר גם כן יצרן נקודות רציני לאחוז הזמן שלו על הפרקט ובנוסף ריבאונדר אדיר ובמיוחד בריבאונד התקפה שיוצר הזדמנות שנייה.

קאנטר היה יכול להיות הכח שעולה מהספסל ויכול לשחק יחד עם פול וראס כשסטיבן יורד לספסל

הקבוצה הזו הייתה יכולה להצליח (נותרה בי עדיין אמונה שהם יצליחו איכשהו…) עם ראס-ג'ורג'+אדאמס כשמסביבם קלעים שעושים תנועה ללא כדור.

כרמלו פשוט תוקע את ההתקפה ובהגנה הוא גם לא כלכך עוזר

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
15/12/2017 0:31:09
הגב ל  ADISU

הבעיה היא שני השחקנים גם יחד

כמות הסקרינים שביצע ווסטברוק לכרמלו השנה הינו 0!
0 סקרינים לקלעי שמשחק איתך בחמישיה זה פשוט לא יאמן .
הכמות הנגדית ( סקרינים שכרמלו ביצע לשווסטברוק ) הינו חד ספרתי

(המספרים מלפני המשחק נגד אינדי)

דה שוט
דה שוט
14/12/2017 21:59:29
הגב ל  ADISU

+ 1 על פטרסון ואברינס

bobby
bobby
14/12/2017 21:18:42

תודה על הסיקור!
הרצף של דטרויט מתחיל להריח כמו הרצפים של אורלנדו וממפיס..
זה מבאס, אבל בסופו של המאזן שלהם כרגע דיי תואם את מה שציפו מהם בתחילת העונה.

The king russell
The king russell
14/12/2017 21:56:04

תודה על הסיקור.

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 22:39:22

תודה על אחלה פריוויו רון!
ברוקלין באמת הפתעה נעימה העונה. שימשיכו ככה.

המורה להיסטוריה
המורה להיסטוריה
14/12/2017 22:55:20

שייקה – אתה דווקא זוכר מצוין.
ב- 1993 מג'יק שיחק (עם עוד כמה שחקני עבר לא ברורים) במלחה מול קבוצה של שחקני הפועל עם כמה פוליטיקאים – לדעתי רובי ריבלין ועוזי ברעם היו בעניין.
לא לחצתי את היד למג'יק ,אבל איפשהו יש לי עוד תמונות שלו על הפרקט במלחה ממרחק 10 מטרים…

אלון
אלון
15/12/2017 2:12:29

נכון מאוד. לא אשכח את הערב הזה. מי פה היה בכיכר ספרא בסטריטבול 98 אם אני לא טועה וראה את קארים עבדול ג'באר במלוא הדרו?

אנונימי
אנונימי
15/12/2017 0:08:13

תודה על הפריוויו,ועכשיו בלי קשר לפריוויו.
מה לדעתכם שארלוט צריכים לעשות? כי עדיין כלום לא עובד שם,גם עם יכולות טובות של האוורד העונה הם לא מצליחים להתקדם לעבר הפלייאוף.
לדעתי להעביר את דוויט בטרייד כמה שיותר מהר,השווי שלו בשוק ככל הנראה עלה עם התפוקה הטובה שלו העונה,ואתה לא יכול לדעת איך דווייט ישחק עונה לאחר מכן,אפשר לקבל עליו תמורה יפה ולהרוויח בחירות/שחקנים צעירים שדי מבטיחים.
גם להעביר את קמבה אופציה ולהתחיל לצאת לריבולד.

מתן גילור
15/12/2017 2:44:56

עד שסטוקטון או אפלטון יתעוררו.
הדרבי של נ"י:
http://nba-stream.com/live/nets-live-stream/channel-1/

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/12/2017 2:48:33

איפה הממזר הזה אפלטון כשצריך לינק בלי יותר מדיי פרסומות? 🙂

דדי
דדי
15/12/2017 2:50:07

KCP בחוץ הלילה. הסיכוי להפתעה ירד דרמטית.

מה שכן, הוא בחוץ מ"סיבות אישיות", ומחר התאריך הראשון שבו מותר להטריד אותו…

בהחלט שווה איזה חצי קונספירציה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/12/2017 2:50:15

בינתיים ההוקס עושים מהבוכנות טיפול ראש מנוע….

מתן גילור
15/12/2017 2:58:08

וייד התלבש למשחק.

אסף
אסף
15/12/2017 3:02:32

http://nbatv.pw/nba/nba-1.php
אטלנטה דטרויט

אסף
אסף
15/12/2017 3:03:55
אסף
אסף
15/12/2017 3:05:17
ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 3:08:20

שייתן לאוקפור לשחק

מתן גילור
15/12/2017 3:16:10

TT שוב פצוע? הקרדשת חריפה…

dfsds
dfsds
15/12/2017 3:18:08

מה עם KCP?
לאן עובר?

dfsds
dfsds
15/12/2017 3:18:42

ניתן לעשות בייאאוט על לאול דנג? (כמובן שזה יעלה המון כסף, השאלה אם חוקי הNBA מאפשרים את זה?)

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 3:47:49
הגב ל  dfsds

אם השחקן מסכים? כן.
(אבל במקרה של דנג זה כמעט בלתי אפשרי. החוזה שלו עד סוף 19/20)

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 3:25:07

הקאבס לא יכולים לעצור את אינגראם כשהוא מעופף. 8-8

פיני
פיני
15/12/2017 3:30:41

כדורסל נחות מאד בקליבלנד

דריבלון
דריבלון
15/12/2017 3:30:55

ההנד אוף של דראמונד לבראדלי מחזיק את הפיסטונס בהובלה עם איזה 9 נקודות רצופות בערך

The king russell
The king russell
15/12/2017 3:44:12

50% לאטלנטה מ3

64.3% לדטרויט.

לא ראיתי את המחצית. איך זה קרה?

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 3:48:54

הלייקרס אוכלים את הקאבס תחת הסל

פיני
פיני
15/12/2017 3:51:17

חוץ מלאב ולברון, אין בקליבלנד אף שחקן ששוה מקום בחמישיה בליגה. לאנשים כמו קלדרון אין מקום אפילו ביורוליג. די מפתיע שהם עדיין מקום 2 במזרח

מתן גילור
15/12/2017 3:56:42
הגב ל  פיני

גם לבוסטון אין יותר מ-2 ששווים טופ 50 בליגה. וגם ליוסטון כנראה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:02:00

למה גם ?

לקליבלנד אין 3 טופ 50 בליגה ?

מתן גילור
15/12/2017 4:06:11

לא במצבת כוח האדם הנוכחית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:12:07

חודש-חודש וחצי.

אריק גורדון, בטופ 50 שלי.

פיני
פיני
15/12/2017 4:10:08

מקום בחמישיה ראשונה
יוסטון – הרדן פול אריזה קאפלה גורדון, נניח שאנדרסון לא
בוסטון – קיירי הורפורד טיטום. בראון לא רחוק משם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:13:37
הגב ל  פיני

אריזה יותר טוב מוויד ?

מתן גילור
15/12/2017 4:15:22
הגב ל  פיני

טייטום טופ 50 בליגה? ממזר, גורדון?
אני אומר לכם שאם תעברו קבוצה-קבוצה ותעשו רשימה שניהם יהיו אצלכם מחוץ ל-50.

פיני
פיני
15/12/2017 4:18:05

למי יש היום מקום כשחקן פותח בחמישיה בליגה. לא טופ 50

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:18:37

כן, גורדון.. תסתכל על המספרים שלו לפני שפול חזר (הייתי אומר להסתכל על איך שהוא שיחק, אבל זה קצת בעיית זמן)

(יכול להיות שהם טובים גם עכשיו)

הוא היה השוטינג הכי טוב במערב.

מה הם עושים איתו עכשיו זו כבר בעיה שלהם..

מתן גילור
15/12/2017 4:19:08

סליחה פיני, קראתי לא נכון את תגובתך הראשונה. מתנצל.

מתן גילור
15/12/2017 4:21:38

לא השוטינג הטוב במערב. לא מינה ולא מקצתה. קליי ומקולום בטוח לפניו. לבאטלר לקח קצת זמן להתחבר, אבל עכשיו הוא כבר חזר להיות עדיף.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:23:16

אם לאריזה יש מקום בחמישיה של יוסטון, בערך לכל הרוסטר של קליבלנד יש מקום שם..

הצלף הכי חם היום וכמעט בכלל בליגה עולה אצלהם מהספסל.

הבכי הזה מאוס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:26:59

תבדוק נשמה..

אתה זורק את השמות האוטומטיים שנאמרים תמיד בלי שום קשר ליכולת, למשל "ווסטברוק טופ 10 בליגה" כשברור שהוא לא..

עכשיו על "טוסטר" אני בטח שלא הולך להתווכח איתך, אבל על אייסו מקולום שאני די מחבב, ועל הזונת דק' של טיבודו, בהחלט כן.

מתן גילור
15/12/2017 4:27:40

די נו, אם אנחנו לא מסכימים על מיקום של שחקן זה נהיה בכי?
ד"א, בכי מאיזו פוזיציה? אני דווקא אומר שלכמה קבוצות בטופ אין יותר משני שחקנים טופ 50, אז אין מה להתלונן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:29:55

ואני רוצה את הליסט טופ 50 שלך, תוכיח…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:31:02

מגדלור, אתה לא מכויל היום..
זה לא אתה שדחף את אריזה.

מתן גילור
15/12/2017 4:32:48

עברנו מבכי לאוטומטיזציה?
גורדון קולע 18.9 נק' ב-51 EFG%.
מקולום קולע 21.3 נק' ב-52.7 EFG%.
אפשר כמובן להמשיך מפה לעוד כל מיני מספרים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:38:03

אפשר את המספרים של ההגנה ודק' ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:51:09

סיג'יי משחק 5 דק' יותר..

אבל בוא נזרום איתך ונאמר שסיג'יי קצת יותר טוב (אני מאמין שגורדון יותר טוב בהגנה)

מקולום לא בטופ 50 שלך ?

מתן גילור
15/12/2017 4:52:54

כנראה שכן.
הדק' ל.ר. אם כבר הן אמורות להוריד את האפקטיבי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:00:01

באותה מידה אני יכול לומר שזה שגורדון שחקן 6 מקשה עליו להיכנס לקצב משחק, וזריקות, בנוסף הווליום היחסי הגבוה שלו מ 3 מוריד לו את האפקטיבי. הדברים האלו שלא מופיעים בסטט'

מה שכן לא הייתי מודע לסלאמפ שלו מ 3, אבל אם נהיה כנים זה צריך להתיישר על פי ההיסטורייה שלו

אגב, הצצתי בסטט' של באטלר, הוא נותן בערך נק' אחת יותר, עם 7 דק' יותר…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:02:01

תיקון – 6 דק' יותר

ואני מניח שאלו לא המספרים לפני שCP3 חזר.

אריה
אריה
15/12/2017 8:17:40

לממזר מתגובה 44.1.2.2.15

ג'ימי באטלר לא סתם "קולע נקודה יותר ב-7 דקות" מגורדון..

הוא סוחב קבוצה, בניגוד לגורדון, הוא שומר קבוע על הגארד הבכיר של היריבה (אנס את סימונס לפני כמה ימים), אופציה התקפית מספר 1 של מינסוטה (אפילו שצריך להיות טאונס), תזכיר לי איזה גורדון? רביעית? חמישית?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:00:02
הגב ל  פיני

בסדר..

ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 3:57:52

ההגנה של הקאבס חזרה לסורה

מתן גילור
15/12/2017 4:05:52

כזה דבר עוד לא יצא לי לראות. B2B איירבול מהעונשין.

פיני
פיני
15/12/2017 4:06:11

ומתי ראיתם את זה ?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/12/2017 4:06:54

לופז הזהההה געודת עודה. חחח שני איירבול מהקו, הוא צריך בדיקת ר-ע-ייה דחוף… איך הלייקרס עדיין מובילים עם כזה אהבל?

דריבלון
דריבלון
15/12/2017 4:08:02

לופז נכנס כעת לטופ 10 שאקטין של השנה

dfsds
dfsds
15/12/2017 4:10:02

אז באיזה טרייד Kentavious Caldwell-Pop עובר?

מתן גילור
15/12/2017 4:10:36

טוב, פרק שלם של שאקטין רק על הרבע הזה של לופז.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 4:14:26

שיש לך את מספר 23 זה מספיק

איווט
איווט
15/12/2017 4:15:07

שאלה לדוקטור רזי הופמן ביולוג יומי.
כמה הזוי צריך להיות כדי לכתוב דוקטור בכינוי שלך ולשים את התמונה שלך… גבר תמצא חיים

מתן גילור
15/12/2017 4:16:41

בקליבלנד שתי הקבוצות לא משחקות בהגנה. בכלל, קאבס במשחקים האחרונים חזרו להסתמך על התקפה בלבד. רע מבחינתם. מול לייקרס זה עוד יכול להספיק, אבל לא מול קבוצות פלייאוף.

מתן גילור
15/12/2017 4:24:47

באופן לא מפתיע, לברון אכן חלף על פני מוזס מלון. צפוי לעבור העונה גם את ד"ר ג'יי. נוביצקי, ככל הנראה, יהיה כבר בעונה הבאה.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 4:28:08

בן ממזר, אתה צריך לראות משחקים שלמים של יוסטון, לא רק הייליטס…

העונה זו אחת מעונות הקליעה הגרועות של גורדון בקריירה.
הוא קולע טיפה מעל 40% מהשדה, ו-32.6% מהשלוש. רק בעונה שהוא חזר מהפציעה, הוא קלע באחוזים גרועים יותר.

הוא מקבל את הדקות, והוא אחלה מנהל משחק שביוסטון מקבל את החופש לעשות זאת לראשונה בקריירה.

אבל טופ 50?
לא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 4:34:50
הגב ל  גיא הרשע

מה המספרים שלו לפני שפול חזר ?

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 4:39:06

אני אבדוק אחרי המשחק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:16:03

בכל אופן, אני מבין מהסטט' שראסל ווסטברוק לא בטופ 50 שלך..

ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 4:35:09
הגב ל  גיא הרשע

ולמרות האחןזים הם מדהימים, מהחזרה של פול מהפציעה, ההתקפה וההגנה פשוט מצויינות, פול והרכב המחליפים נראים נפלא, שוב עדיין לא רואה את זה מספיק נגד קבוצה היסטורית כמו הווריורס אבל בכל עונה אחרת הם פייבוריטים.

ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 4:36:26

מדברים על גריפין ולמה פוטר הוא חילק כמה חוזים בלתי שכירים, שזה פשוט נוראי

dfsds
dfsds
15/12/2017 4:36:45

למה זובאץ לא משחק בלייקרס?
הוא נתן עונת רוקי טובה ביחס לסטנדרטים של סיבוב 2 ומשום מה העונה לא מקבל בכלל דקות, האם ידוע למה?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
15/12/2017 4:40:07

לונזול'ה מנצח את המשחק בשביל הקבס. כמה שטויות הוא עושה ברצף, זה פשוט פאתטי…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
15/12/2017 4:43:10

לופז שומר נוראי

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 4:45:23

HART כוכב המשחק, אפילו אם הלייקרס יפסידו

פיני
פיני
15/12/2017 4:45:47

מה קרה ל- KP ?

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 4:55:31

בול מצויין הערב. קלע גם 3 שלשות. משחקו אולי הטוב ביותר

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 4:55:56

הלייקרס משחקים ממש מצויין

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 4:56:27

אבל הקליעות של לאב הורגות אותם

מתן גילור
15/12/2017 4:59:17

האם 9 האסיסטים של דראמונד הם שיא קריירה?

פיני
פיני
15/12/2017 5:00:27

אפילו לונזו מצליח לקלוע מהברך לשלוש, כי נגד קליבלנד כל הקבוצות בליגה קולעות מהשלוש, קבוצה שלא עושה הגנה, מביך לראות. משחק מזלזל ומעצבן

פליימיקר
פליימיקר
15/12/2017 5:05:13

השיפוט כל כך ביתי לקליבלנד
איכסס

פליימיקר
פליימיקר
15/12/2017 5:12:06

קלארקסון יודע להחריב משחקים
הוא לא רכז בכלל

מתן גילור
15/12/2017 5:18:33

לברון עושה היום הכל מצוין חוץ מאת הקטע הזה של להכניס את הכדור לטבעת. מחטיא זריקות קלות.

מנחם לס
מנחם לס
15/12/2017 5:20:04

לא ראיתי העונה את כל משחקי הלייקרס, אבל ממה שראיתי, זהו משחקם הטוב ביותר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:23:18
הגב ל  מנחם לס

נגד פילי.

מתן גילור
15/12/2017 5:29:16

סטוק, אתה מביא לנו ללוחמים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:33:16

גולדן – דאלאס

http://nbatv.pw/nba/nba-9.php

מתן גילור
15/12/2017 5:34:56

תודה.
אפילו הבן הגדול שלי התיישב איתי לראות עוד הצגה של הלוחמים.

מתן גילור
15/12/2017 5:36:21

no funny shtuff
no funny shtuff
15/12/2017 6:45:12

יפה.
כמעט כמו הסל של ג'מצ'י מול מכבי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/12/2017 7:35:59

הילד גאון 🙂
לא, באמת הילד מוכשר מאד ובשנה הבאה ב אן בי איי בחירה 1-3

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 5:36:25

בן ממזר,
מאז חזרתו של כריס פול יש לגורדון ירידה של 2% באחוזים מהשדה, ובאחוזים מהשלוש.

אתה רוצה לבדוק עד כמה הוא קרוב לטופ 50?

https://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2018_advanced.html

תבדוק באיזה מטריקס שאתה רוצה. PER, WS, VORP, מה שבא לך.
הוא לא בטופ 100 באף אחד מהנתונים.

אז אני מסכים שנתונים יכולים להטעות, או שהם לפעמים לא מספרים את הסיפור המלא.
אבל התמונה המתקבלת, בגדול, היא הגיונית.
אנחנו רואים מתאם בין הנתונים –
יש כאלו שיציבו את לברון במקום הראשון, יש כאלו שיציבו את הארדן.
אבל אין נתון שמציה את גורדון בטופ 100, שלא לדבר על טופ 50.

אם נחזור רגע לוויכוח המקורי –
לטעמי, יש בהחלט מצב שליוסטון יש 3 שחקנים טופ 50 בקבוצה.
השלישי?
קפלה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:42:26
הגב ל  גיא הרשע

מה זו הטבלה ששמת לי פה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 5:47:09

ריכוז כל הנתונים הסטטיסטיים המתקדמים של העונה עד כה.
מקום לא רע לערוך בו השוואה נטולת פניות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 5:47:25

זה מסודר על פי האלף-בית.

מתן גילור
15/12/2017 5:50:19

לחץ על קטגוריה מבוקשת והוא ידרג לפיה.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 5:51:02

תבחר את הנתון אותו אתה רוצה לבדוק, ותלחץ עליו. תקבל את התוצאות בסדר יורד לפי אותו נתון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:00:08
הגב ל  גיא הרשע

אני יחתוך ישר לעניין, כי זה מכאיב לי בעיניים כל הר"ת האלו..

אז אריק גורדון לא ב 100 השחקנים הכי טובים בליגה, הרי הוא לא מופיע ב ב100 באף קטגוריה..

תן לי בבקשה רשימה של שחקנים שכן הופיעו באחת מהן, אני מניח שיצוצו שמות כמו כספי ועוד רבים וטובים אחרים…

בכמה קטגוריות כאלו הוא כן הופיע שנה שעברה, אם בכלל ?

למה יש יותך חשיבות מבחינתך לחתך רוחבי, (ז"א ווסטברוק אני מניח מופיע בהרבה סטט' שם, אבל תסתכל על האחוז' שלו למשל..)

איזה מקום הוא כןמדורג מבחינת דק' ?

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 6:10:56
הגב ל  גיא הרשע

http://stats.nba.com/players/traditional/?sort=PTS&dir=-1

כל התשובות.

(אני כבר לא בגיל של שיעורי בית…)

אין לי מושג למה אתה מכניס את ווסטברוק לדיון.
למה הוא רלוונטי למיקומו של גורדון?
גם לא כתבתי באיזה חיתוך אני משתמש לצרכי הדרוג הפרטי שלי,
נתתי לך את התמונה המלאה שתאפשר לך לגבות את הטענה שלך שגורדון הוא כן שחקן טופ 50.

לגבי האחוז מהשדה. הוא רק נתון אחד משלל הנתונים שמרכיבים את הנוסחאות לכל מטריקס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:19:36
הגב ל  גיא הרשע

כי אם נניח שחקן מדורג 500 באחוז מהשדה וה 3, אז אין חשיבות אם הוא מופיע באיזה כמה עמודות.

אז אני מבין שאתה טוען שאריק גורדון לא שחקן טופ 100, כי הרי הוא לא מופיע טופ 100באף עמודה…

שוב, יש שחקנים שיופיעו כנראה גם יותר מפעם 1 בטופ 100 של איזה כמה עמודות, האם זה אומר שהם יותר טובים מגורדון ? לא.

איפה הוא מדורג מבחינת דק' למשחק ? (עשה טובה אל תזרוק לי טבלה, פשוט תרשום מספר.. שיעורי בית ?.. זה ההובי המועדף עליך..)

הבנתי כבר שאתה ה מטריקס…

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 6:29:19
הגב ל  גיא הרשע

מקום 65 בליגה בדקות למשחק.

אתה מבין לא נכון.
לא טענתי שגורדון הוא לא טופ 100. טענתי שהוא לא טופ 50.

כל מה שעשיתי זה לתת לך את האפשרות להראות ולנמק איך גורדון הוא כן טופ 50.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:33:16
הגב ל  גיא הרשע

ועל הדרך נתת לעצמך את האפשרות להראות ולנמק איך גורדון הוא כן טופ 100.

אני מחכה לנימוק.

מה זה בדיוק אומר ששחקנים מסויימים מופיעים בכמה עמודות של טופ 100 וגורדון לא ?

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 6:43:58
הגב ל  גיא הרשע

לא כל הזריקות נולדו שוות. לא כל ההחטאות נולדו שוות.

כאשר יקירך, ראסל ווסטברוק, עולה לפול אפ מה-3 בזמן שיש קלעים טובים יותר עומדים ומסתכלים, זו החטאה איומה.
כאשר שחקן זורק משלושת רבעי מגרש בגלל ששעון הרבע מסתיים, זו זריקה מצוינת (לא חסרים מי שנמנעים מלזרוק בשביל לשמר סטטיסטיקה).

אז גורדון אולי קולע "רק" 51% אפקטיבי, אבל לא מעט מהזריקות שלו הן בדקות בהן הוא השחקן היוצר על הפרקט. זה אומר שאלו זריקות קשות יותר מאלו שקורבר, לדוגמה, לוקח כשחקן מחליף בשורות הקאבס.
לכן, קיירי מדורג לטעמי גבוה יותר ממה שהנתונים מספרים,
וקפלה נמוך יותר.

מה שאפלטון רשם, 65, נשמע נכון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:50:18
הגב ל  גיא הרשע

בדיוק בגלל זה כל הסטט' שלך והטבלה שהבאת לא שווה כלום.

עכשיו בוא תדמיין מצב הפוך :

אתה בא וטוען גורדון טופ 65 בליגה…עכשיו אני אליך זורק לך טבלה בה גורדון לא רק שלא מופיע טופ 65 באף עמודה, הוא גם לא מופיע טופ 100 באף עמודה…

"היי רשע- כל מה שעשיתי זה לתת לך את האפשרות להראות ולנמק איך גורדון הוא כן טופ 65."

בוא תראה לי עכשיו איך גורדון 65…

הבנת את זה ?.. (אחרי אתמול.. אני חושש לגביך)

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 7:06:20
הגב ל  גיא הרשע

אתה יודע מה ההבדל בינינו?
שאני משתדל לנמק את ההכרזות שלי.
אתה התחלת את הדיון בקביעה שגורדון טופ 50.
כאשר אתמול (או שלשום, לא זוכר) כתבתי על הארדן ולברון, שהם המעומדים המובילים (לדעתי) ל-MVP, נימקתי את דעה זו עם נתונים מאששים.
אתה לא הבאת נתון אחד. רק ביקשת מאחרים שיביאו אותם בשבילך…

אבל היות ואתה מתעקש –
אתה יודע למה גורדון לא טופ 50?
בגלל שהוא צריך להיות לפחות טופ 10 בעמדת השוטינג גארד (העמדה החלשה בליגה).
והוא לא.
אולדיפו, קליי, לו וויליאמס, ביל, דרוזן, בוקר, ברטון מקולם, האריס, באטלר, בראון.
כולם קולעים כמו, או טוב יותר, בגורדון. כאשר רובם עושים את זה מול ההרכבים החזקים של היריבות,
ורובם טובים בהרבה בצד ההגנתי (עקב האכילס של גורדון).
בנוסף – להיות השחקן היוצר, משמעותו תרומה גם באסיסטים. לכל מי שברשימה אחוז אסיסטים גבוה יותר משל גורדון.

כמובן ש-"טופ 50" זו רשימה סובייקטיבית.
אתה מוזמן להשתמש בנותנים, בשביל להראות איך גורדון בכל זאת כן בטופ 50.
(אבל זה היה מעניין אם לשם שינוי, הטיעון יהיה כזה שמנסה לנמק, ולא להתחכם…)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 7:15:54
הגב ל  גיא הרשע

גיא אני כרגע לא על מחשב. אבל אהיה עוד שעה וחצי ןאענה לתרגיל בהתחמקות הזה. כל פעם אותו סיפור.. עצה קטנב – אם אתה לא מסוגל להביא סטט שאתה מסוגל לעמוד מאחוריה – אל תביא. את טבלת ה טופ 100 שלך בכל העמודות הצתקדמות. כבר אפשר לזרוק לפח… הזוי .

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 7:23:44
הגב ל  גיא הרשע

גיא אני חושב שמהרשימה שהבאת גורדון טוב מרובם.
אחרי קליי, ביל, מקולום, דה רוזן. אולי שוה ברמתו לאולאדיפו, וויגינס ומעל כל שאר הצעירים.
ההגנה שלו דווקא מצויינת השנה ויכולת החדירה פנומנלית. הקליעה עדיין לא התחברה, אבל סך הכל הוא בהחלט עומד בעשירייה הראשונה של השוטינג גארדס בליגה.
לדעתי כמובן, מצפייה בכל משחקי הרוקטס ולא מעט מהחבר'ה האחרים וללא הסתמכות על סטטיסטיקה אחת לרפואה.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 7:23:53
הגב ל  גיא הרשע

בנימה ידידותית –
אני ממליץ לך על שיעורי הבנת הנקרא.
זה יכול לעזור לך להבין נתונים, רגע לפני שאתה זורק אותם לפח.

ולמהות התגובה שלך –
אכן, הזויה.
וגם מניפולטיבית, ודמגוגית.

(לא שאני מופתע. למעשה, אני אהיה בהלם ביום תודה שאתה טועה, או שתנמק את עצמך תוך שימוש בעובדות במקום דמגוגיה)

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 7:32:20
הגב ל  גיא הרשע

אפלטון –
השאלה היא, בדומה לדיון על קפלה.
מדובר על יכולת, או על מה שהוא עשה עד כה העונה?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שזו עונתו הגרועה ביותר (בקליעה) למעט עונת חזרתו מהפציעה.
גורדון נהדר בלהגיע לטבעת,
אבל עם כל הכבוד, הוא לא מייצר נק' באותה אפקטיביות כמו שאר השוטינג גארדס ברשימה (למעט אולי באטלר, אבל הוא מחפה על כך המשחק אול ארואנד + הגנה).

אין לי בעיה עם "מבחן העין".
אבל אתה באמת ראית מספיק ממשחקי אינדיאנה בשביל לרשום ברצינות שגורדון נותן עונה שלא נופלת ברמתה מזו של אולדיפו?

ללא כל קשר לסטטיסטיקות, ממה שאני ראיתי, התשובה היא חד משמעית לטובת אולדיפו.
אתה באמת טוען שהוא מייצר נק' באותה יעילות, כמות, ודרגת קושי כמו בוקר?
אני החמצתי העונה רק משחק אחד של הסאנס,
וראיתי בערך 60% ממשחקי הרוקטס.
אני אולי לא אובייקטיבי, אבל התשובה שלי בהשוואה בין בוקר וגורדון היא בוקר, קל.

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 7:56:42
הגב ל  גיא הרשע

גיא מכיוון שאחת בלילה כמעט ואני כותב בחצי עין מהטלפון אז לא אלך כרגע לחפש נתונים סטטיסטיים אבל תזכיר לי מחר ומבטיח להביא כל נתון שיתמוך בעמדתי (ככה עובדים עם סטטיסטיקה לא?).
אז בינתיים רק במבחן העין, גורדון טוב מבוקר גם כשחקן שלם בטח ובטח הגנתית ופשוט משחק חכם יותר, אבל זה כבר עניין של ניסיון וקצת לא פייר כלפי בוקר בעונתו השלישית בליגה. אגב אני גם חושב שוויגינס טוב מבוקר כרגע אבל זה כבר דיון אחר.
האמת שזה מצחיק אבל מלבד קליעה, במבחן העין, גורדון נותן את העונה הכי טובה שלו מאז ימי הקליפרס העליזים. יש ירידה בשבוע שבועיים האחרונים שמורידה את הממוצעים אבל אין לי ספק שהקליעה תתיישר לכיוון ה36%+ כפי שהיתה כל הקריירה, בטח שמבחינה אתלטית הוא נראה טוב מתמיד.
לגבי באטלר, אני מחשיב אותו כסמול פורוורד, אבל באטלר טוב ממנו בהרבה.
אולאדיפו? קשה להגיד בגלל הנפח המוגדל שלו בקבוצה, אז אולי במקרה הזה אולאדיפו עולה על גורדון, אבל ממש לא בהרבה. ליוסטון לדוגמא, עדיין לוקח את גורדון על פני אולאדיפו, לפחות השנה.
שוב, הדירוגים האלו, בטח בשחקנים שמשחקים בתפקידים שונים לגמרי (הבדל עצום בין שחקן חמישייה למחליף או שחקן יוצר לקלע דוגמת לו וויליאמס).

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 5:41:06

93 – 86 למזרח על המערב אחרי 39.8% ממפגשי מזרח/מערב.
בעונה שעברה, אחרי 39.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
96 – 82 לטובת המערב.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/12/2017 5:56:34
הגב ל  גיא הרשע

מעפח

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/12/2017 5:54:47

אין שידור של גולדן בטלויזיה?
בן ממזר, תן לינק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:01:00
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/12/2017 6:05:56

אתה משהו אתה
טנקס

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:03:17

שמו את גורדון אני חושב במקום 64 בתחילת העונה. נראה לי דירוג די מתאים אבל בכל מקרה הוא השחקן השישי הכי טוב שיכול להיות לרוקטס.
לגבי קפלה, אני מאוד אוהב אותו ואם היה מקום שמור לסנטרים במערב היה שווה דיון, אבל באמת שהיכולת ההתקפית שלו כרגע זה 90% הארדן. בהגנה הוא מתגלה כעילוי וההבנה שלו את המשחק גדלה בכל חודש שעובר אבל הוא עדיין לא שחקן שלם ולא יכול לתת יותר מ 25 דקות משחק יעילות.

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:04:52
הגב ל  אפלטון

הכוונה כמובן לדיון של גיא והממזר, ולגבי קפלה בדיון על האולסטאר המערבי

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 6:17:36
הגב ל  אפלטון

אתה זוכר את המספרים של דווייט לצדו של הארדן?

גם לדעת לנוע ולקבל את הכדור בשביל נק' קלות, צריך לדעת.
קפלה השנה אפקטיבי מאוד, גם בהתקפה, וגם בהגנה.
אז נכון, אין ספק בכלל שהוא חייב שחקן שיידע לתת לו את הכדור.
אבל קורבר לדוגמה, הוא לא צריך שיהיה מי שימסור לו בשביל כל אותן שלשות?

אז נכון, קפלה ממש לא טופ 10 כמו שחלק מהמספרים מציגים,
אבל טופ 50?
לדעתי הוא בפנים.

אני חושב שצריך לשאול – איזה סנטר היה מצליח יותר מקפלה, בהרכב, ובשיטה, של יוסטון?
אני חושב שהתשובה תהיה מצומצמת מכפי שניתן היה להאמין.
טאונס, לדוגמה. הוא ללא ספק כישרוני בהרבה מקפלה.
אבל אני לא חושב שהוא היה נותן את אותה תרומה (בעיקר בגלל ניידות בעייתית, והגנה מפוקפקת).

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:28:52
הגב ל  גיא הרשע

זה עניין של נכונות והתאמה לשיטה. אם הווארד היה מסכים לשחק פיקנרול הוא היה אולסטאר כל שנה, גם עכשיו בשארלוט וגם הקבוצות שלו היו מצליחות הרבה יותר.
תן את סטיבן אדאמס לצד הארדן והוא אולסטאר וודאי. קפלה מתאים יופי לשיטה וההתאמה שלו עם הארדן אבסולוטית, אבל הוא עדיין נסמך על היכולת של הארדן ב90% מהזמן. לא אומר שהוא לא שחקן טופ 50, כי בסיטואציה הנוכחית הוא לגמרי שם. אבל הוא לא שחקן שלם, ותלוי לגמרי במי שיספק לו את הכדורים. הסיבה שאני מזכיר את זה הרבה זה כי הארכת החוזה שלו מתקרבת ואני ממש מקווה שיוסטון לא ישברו את הקופה בשבילו. אין סנטרים היום בליגה ששווים חוזה מקסימום. הממזר אמר את זה ואני מסכים איתו.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/12/2017 6:32:44
הגב ל  אפלטון

אני מסכים עם כל מה שרשמת.
אני חושב שהשאלה היא מה זה טופ 50?
השחקן שהעונה, התרומה שלו לקבוצה בה הוא משחק שווה טופ 50?
או שחקן טופ 50 ביכולת?

התשובה לשאלה 1 – קפלה בוודאות טופ 50 .
התשובה לשאלה 2 – כנראה שלא.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:36:19
הגב ל  אפלטון

"תן את סטיבן אדאמס לצד הארדן והוא אולסטאר וודאי."

סטופ סטילינג מיי ליינס… !

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:40:26
הגב ל  אפלטון

האאא ראיתי עכשיו שנתת קרדיט בסוף.. (אמנם על משהו אחר)

נסלח ונשכח..

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:44:56
הגב ל  אפלטון

ממזריקו אתה נעשה רך. יו סופט בייבי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/12/2017 6:52:19
הגב ל  אפלטון

זה היה חיקוי אוהב לאיירבול של דהשוט…

(שים לב איך על הדרך, אני גנבתי לך את הביטוי –
"האיירבול של דהשוט")

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:57:06
הגב ל  אפלטון

שמע אני רואה כבוד גדול בכך שגונבים לי משפטים, רק שאני לא זוכר שאמרתי אותם ב100% מהמקרים. גונב מסנילי פטור. זה ביטוי?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
15/12/2017 6:07:07
הגב ל  אפלטון

וכל עוד קאפלה ימשיך לשחק עם הארדן הוא גם לא יהיה שחקן שלם.
התפקיד שנדרש ממנו מאוד מצומצם . . .

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:22:05

ההפך הוא הנכון. הארדן מוציא אותו הרבה הרבה יותר טוב ממה שהוא כשחקן התקפה כרגע. הוא מתחיל לפתח קצת תנועות ואפילו להצליח לכדרר יותר מפעם אחת ולעלות לסל, מה שהיה בלתי אפשרי מבחינתו עד לא מזמן.
בכל קבוצה אחרת הוא היה נחשב שחקן שולי בליגה, ספק אם שחקן חמישייה. דווקא הנוכחות של עילוי פיקנרול כמו הארדן האיצה את ההתפתחות שלו בשנות אור.
צריך לזכור שהוא עדיין בן 23 ועדיין לומד את המשחק, אבל קצב ההתקדמות שלו מרשים ביותר.
לדעתי השחקן המוביל את הליגה ברייטינג הגנתי, לפחות לפני שבוע.

מתן גילור
15/12/2017 6:29:12

כספי אחלה בחלה. שולט בקרשים. יופי של קבלת החלטות.

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 6:44:18

איך הייתי חוטף את ג'יי ג'יי בראה ליוסטון. אתמול. כזה בזבוז בדאלאס. אגב קאבס, אההמ אההמ. שווה מבט.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/12/2017 8:02:04
הגב ל  אפלטון

בראה הצליח עד היום רק בקבוצה אחת. דאלאס של קרלייל

יואל
יואל
15/12/2017 6:59:07

אחלה משחק לכספי

דני
דני
15/12/2017 7:01:18

עומרי משתלט על המשחק!!!!!

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 7:01:53

כספי זה כזה שיחוק לגולדן סטייט. גם החלטה חכמה שלו לבוא לשם, שיטת משחק שתפורה עליו.

tomer
tomer
15/12/2017 7:21:37

דאלאס מפתיעים לטובה עד עכשיו

הייט אשברי
הייט אשברי
15/12/2017 7:23:04
הגב ל  tomer

כולם רוצים את הקרקפת של הלוחמים . ובלי סטף , גרין ויאנג זה אפשרי .

הייט אשברי
הייט אשברי
15/12/2017 7:25:12

וגם בלי זאזא

tomer
tomer
15/12/2017 7:28:13

גם אם דוראנט לא היה משחק ההרכבים לא היו שווים (עם יתרון לג"ס כמובן). גולדן סטייט בעיני היא בין הקבוצות היחידות שכל עוד שניים-שלושה מהכוכבים שלה לא נפצעים אין לה שום זכות לקטר. במיוחד נגד קבוצה חלשה על הנייר כמו המאבס.

הייט אשברי
הייט אשברי
15/12/2017 7:35:19
הגב ל  tomer

לא קשור לקיטורים . רק מציין . אם הלוחמים היו היום עם גרין ( נעזוב רגע את סטף ) למאבריקס לא היה כלל סיכוי .

אפלטון
אפלטון
15/12/2017 7:28:43

דאלאס בלי דניס סמית', נואל ומג'רי.
איך שלא יהיה העומק של ג"ס עצום ועדיין אם השיטה כזאת טובה הם צריכים לפרק קבוצות שיש להם יתרון בכישרון עליהם לא?

הייט אשברי
הייט אשברי
15/12/2017 7:36:35
הגב ל  אפלטון

כשסטף , מרווח המשחק מס' 1 בליגה , לא משחק , ודוראנט הוא השחקן המרכזי, המשחק של הלוחמים משתנה לגמרי .

ברוך רובין
ברוך רובין
15/12/2017 15:28:24
הגב ל  אפלטון

ראית את דאלאס השנה נואל יצא כמעט מהרוטציה ולא בעקבות פציעה, קרלייל לא מאמין בו.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
15/12/2017 7:23:17

דורנט נראה בדיוק כמו בימיו באוקלהומה בידודים ושלום על ישראל

רן הנרגן
רן הנרגן
15/12/2017 7:57:54

חגי, אני חולק עליך. לג"ס היו במשחק 35 אסיסטים מהם 7 של דוראנט. זה ממש לא משחק של בידודים. נכון שמדי פעם דוראנט מתרומם לקליעה מעל שומר או חופר את דרכו פנימה אבל \ה חלק מהמיקס.

ADISU
ADISU
15/12/2017 7:29:56

כה שדוראט יהיה תותח,תמיד יזכרו אותו כשחקן הפחדן שלקח את הדרך הקצרה לאליפות….ולא,המעשה של לברון שונה משמעותית ממעשה דוראנט ולא בר השוואה

האמת שגם הוא עצמו יודע את זה ,לפי ההתנהגות המגוכחת מאז המעבר

הייט אשברי
הייט אשברי
15/12/2017 7:42:19
הגב ל  ADISU

אף אחד לא יזכור . זוכרים רק אליפויות , ותהיינה לו עוד.
וחוץ מזה הוא לאשונה מאף שחקן אחר שעבר קבוצות גשנגמר החוזה שלו .

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/12/2017 7:50:24

מצטער אדיסו אני עם אשברי. כל המעברים האלה לא מעידים על הבן אדם. בסקטבול זה ביזנס, מסדרים את העתיד ואחרי זה חושבים על התארים. דוראנט מסודר והוא מנסה לסדר גם את הלגסי שלו בדיוק כמו קובי לברון גורדן ועוד. מקווה בשבילו שיהיו לו עוד תארים. ונראה שהוא בדרך הבטוחה לשם.

ADISU
ADISU
15/12/2017 10:13:58

הלה-גסי שלו תהיה שונה משל קובי גורדון ולברון זה בטוח!
כמה תארים שיקח הוא לעולם יהיה השחקן השני הטוב ביותר שהצטרף לקבוצה הטובה ביותר בליגה שלקחה אליפות בלעדיו
הלה-גסי שלו הייתה יכולה להיות שונה אם היה עובר לקבוצה אחרת חוץ מג"ס ולוקח איתה אליפות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/12/2017 12:16:52
הגב ל  ADISU

יש לו עוד זמן לעשות את זה. אף פעם לא הבנתי את כל ההייטרים. למה לא להנות ממה שיפה. כאוהד בוסטון אני עדיין נהנה מהמשחק של לברון ונהניתי מקובי למרות שדפק לסלטיקס שתי אליפויות. תהנו מהכדורסל ואל תחפשו איך לרדת על שחקנים כי מהשהו שעשו לא נראה לכם… בחברות

no funny shtuff
no funny shtuff
15/12/2017 7:42:20

סטפן מי?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
15/12/2017 7:50:39
הגב ל  no funny shtuff

מארבורי 🙂