פריוויו ל-7 משחקי יום שלישי בינוני / יונתן שגב

מאזן ההימורים: 14-18 המטרה היא 60% עד סוף העונה. בערך מקום 4-5 גם במערב וגם במזרח. נראה לי אפשרי.

מה יש לנו הלילה? הקבוצה (השנייה) הכי טובה במזרח תפגוש את הקבוצה (השנייה – בתיקו עם הבולס) הגרועה במזרח. הפיסטונס והנאגטס – בעלות המאזן הזהה – ינסו לעצור את הנפילה ולמצוא יציבות בהתאמה והלייקרס והניקס יפגשו למשחק עם הרבה זוהר.

הוויזארדס והנטס יפגשו למשחק ללא רכזים, ב-3:30 יהיה לנו את הדרבי הטקסני הפחות אטראקטיבי ושעה לאחר מכן הטי-וולבס יפגשו את ה-76' למשחק עם הרבה רוח נעורים (4:30 בבוקר – הם לא צריכים לישון?). את הלילה נחתום באופן סמלי בקרב העקוב מדם של הקבוצה ה-12 מול הקבוצה ה-13 במערב.

 

2:00 קליבלנד קאבלירס (8-19) – אטלנטה הוקס (20-6)

אחד מששת הניצחונות של ההוקס העונה, הגיע על אותה קליבלנד קאבס, סגנית האלופה הגאה, בתקופה שבה אנשים שאלו את עצמם האם לברון ישיג בכלל יתרון ביתיות. עבדכם הנאמן לא פקפק בקאבס ובעיקר באדם אחד בקאבס אפילו לרגע – תוכלו לשאול את מי שהיה במפגש ההופס בספורטק – ולא בכדי.

אף על פי שרצף הניצחונות שלה נגמר, ואחרי "ניצחון שובר השגרה" מול פילדלפיה, הקאבס מגיעים עם יומיים מנוחה, לביתם, לשחק מול הקבוצה שחולקת את התואר המאוד לא מחמיא של "הקבוצה הגרועה בליגה" ביחד עם שיקגו.

לברון ג'יימס העונה: 28.3 נק', 8.7 אס', 8.3 ריב', 57% מהשדה.

מה כבר יכול להשתבש?

קליבלנד ב-10. 

 

מעניין מה תגובתו של לברון על כך… (כן, אני יודע, חוכמה בדיעבד)

 

2:00 דטרויט פיסטונס (12-14) – דנבר נאגטס (12-14)

6 הפסדים רצופים יש במאזן הלא מחמיא של הפיסטונס בחודש דצמבר. ההפסד הראשון, ב-1 בדצמבר התחיל את הרצף ובחודש זה דטרויט לא הצליחה לסיים עם יותר נק' מיריבתה במשחק כדורסל של 48 דק' (או יותר).

אמנם לוח המשחקים לא היה פשוט עבור הבוכנות והרבה מהמשחקים עצמם היו צמודים, אבל כך או אחרת בתוך שבועיים הקבוצה החליקה לה מצמרת המזרח למקום השביעי בקונפרנס.

אחד הדברים המעניינים שאפשר להגיד על הפיסטונס, שהם חוו התדרדרות גדולה רק בצד אחד של המגרש בחודש הזה, כשההגנה שלהם נראית כמו בחודש הקודם, ואולי אף טוב יותר. בצד השני של המגרש לעומת זאת, הזריקות לא נכנסות.

החשוד המיידי באותה התדרדרות הוא אקס הפועל ירושים, אייברי בראדלי. בראדלי קולע ב-6 המשחקים הללו ב-35% מהשדה וב-31% מהשלוש, וירד ב-5 נק' בממוצע לעומת חודש נובמבר. הרבה יותר מידי.

נעבור לנאגטס. הם ממוקמים 5 במערב, אך רחוקים מלספק יכולת מספקת. הבעיה שלהם היא אחרת לגמרי משל הפיסטונס. עד עתה, הם לא הצליחו לסיים יותר משבוע אחד ללא הפסד. במילים אחרות, רצף הניצחונות הגבוה ביותר שאליו הם הגיעו הוא 3, וגם זה קרה רק פעם אחת.

מהסתכלות בכל תוצאות משחקיהם השנה, הגעתי לכמה מסקנות:

  1. סקנדל או פסטיבל: ההפסדים והניצחונות שלהם מגיעים בהפרשים גדולים מאוד.
  2. היריבות: לא אגיד שלזהות היריבה אין קשר לתוצאת המשחק, אבל כן אגיד שיש הרבה מאוד יוצאות מן הכלל. בעיקר לצד השלילי – יותר מידי תבוסות ליריבות שממוקמות נמוך מהן.
  3. שמים את הכדור בסל: כמיטב המסורת, הנאגטס קולעים הרבה מאוד נק' וסופגים גם לא מעט בכלל.
  4. המבצר שבהרים: גם כאן כמיטב המסורת, המאזן הביתי של הקבוצה הוא 2-10 לעומת מאזן החוץ שעומד על 10-4. (יכול להיות הסבר טוב לסעיף מס' 2)

בהתחשב בכל זה, בנוסף לכך שניקולא יוקיץ' (ופול מילסאפ כמובן) יעדרו בגלל פציעה, אהמר על הפיסטונס במשחק צמוד – לשם שינוי. 

 

2:00 ניו יורק ניקס (13-13) – לוס אנג'לס לייקרס (15-10)

הניקס והלייקרס, נחשבים ל-2 מהפרנצ'יזיים הגדולים של ה-NBA, בעיקר בגלל מיקומן בערים מרכזיות בארה"ב וההיסטוריה שלהן בליגה. ההווה שלהן? הייתי מגדיר אותו כלא ברור כל כך, כשגם העתיד מעורפל. בעתיד הקרוב מאוד (עוד כ-8 שעות) הן ייפגשו למשחק במדיסון סקוור גארדן האגדי.

מי שינסה לסחוב את הניקס, שכרגע ממוקמים במקום ה-8 במזרח, לניצחון הלילה בפרט ולעליה לפלייאוף המזרחי בכלל יהיה קריסטפס פורזינגיס. אחרי 2 משחקים ו-46.5 דק' שישב בחוץ בגלל פציעה, הפורוורד פורוורד חזר לפני 3 משחקים והשיג לקבוצתו 2 ניצ'. ללא טים הארדווי ג'וניור הפצוע – שמשחק נהדר השנה – הוא יצטרך לסחוב את הניקס על גבו הערב בשביל ניצחון נוסף.

בקבוצה של לוק וולטון המצב לא מזהיר; לונזו בול קולע באחוזים שכשכתבתי אותם הנייר דחא אותם, הניצחונות לא מצטברים, אין בחירות דראפט, אבל היי! יש הזדמנות השנה לעקוף, את הקליפרס ולהיות הקבוצה מספר אחת ב-L.A. אם הם ינצחו היום, כפי שהם עשו בשני משחקיהם הקודמים, הלייקרס יעקפו באופן רשמי את הקבוצה של הריברסים.

הניקס צריכים את הניצחון הזה יותר. לכן הם ינצחו. 30 לפורזינגיס, 5 הפרש. 

 

2:30 ברוקלין נטס (15-10) – וושינגטון וויזארדס (12-14)

נראה שלא משנה כמה רכזים יפצעו להם, לא משנה כמה גרועים הם אמורים להיות, הנטס לא מוכנים להתלוות לשיקגו ואטלנטה בתחתית המזרח. הנטס מציגה קבוצה לוחמת, שיודעת להתאים את עצמה לסגנון המשחק של הרכז שלה – דיאנג'לו שיחק מהר בעוד דינוודי משחק יותר לאט – ובעיקר, קבוצה שבאה לנצח.

לנטס יש רשימת קלעים מאוזנת וכמו כן רוטציה מאוד רחבה, שני דברים שמסייעים להם לקנות סימפטיה אצלי ואהדה למועדון שנחשב לסימן ללעג וצחוק זה שנים. פציעות הן תמיד דבר לא נעים, אבל אולי מעז יצא מתוק.

וושינגטון, לעומת הנטס, לא מצליחים להתרומם. עם זאת, חייבים לציין שלמרות הפציעה של ג'ון וול ולמרות התבוסה המחפירה ליוטה, בסך הכל גם הוויזארדס התאוששו ומתחילים לנצל את הפציעה של הרכז שלהם לטובה.

מי שמנצל את הפציעה הזו בצורה הטובה ביותר הוא ללא ספק בראדלי ביל. גם לו לקח זמן להיכנס לקצב ללא וול, אך בשלושה המשחקים האחרונים הוא קולע הרבה מאוד נק' (51, 34, 25) ונראה כמנהיג הקבוצה.

עם זאת, הוויזארדס מגיעים אחרי הפסד מאוד מתסכל מול הקליפרס, בו הייתה שריקה מאוד גבולית שלקחה סל ניצחון מאותו בראדלי ביל.

לדעתי, וושינגטון יבואו עצבניים פעם נוספת (כך אמרתי גם שבוע שעבר) הפעם מטעות השיפוט. הם יוציאו את עצביהם על הנטס המסכנים וינצחו אותם ב-25. 

 

יעדרו הערב.

 

3:30 דאלאס מאבריקס (20-7) – סאן אנטוניו ספרס (8-19)

בשעה טובה ומוצלחת, לכול תשואות הקהל – או שריקות הבוז שלו, במקרה הזה – ס"א גאים להכריז שמאוד סביר שקוואי לאונרד סוף סוף יעשה את הופעת הבכורה שלו לעונת 2017-18, בשעה טובה ומוצלחת. mvp הגמר של עונת 2013-14 יבוא בשביל להציל את הספרס שפשוט לא מסתדרת בלעדיו ומתפרקת לגמרי…. סליחה, השחקן הטוב ביותר של ס"א – בפער – יכנס לקבוצה שנמצאת במאזן 8-19 (קצב של 58 ניצ' בעונה) הממוקמת שלישית במערב. פשוט נגמרו המילים להגיד על הדבר הזה שנקרא "סאן אנטוניו ספרס" ועל האיש הזה שנקרא "גרג פופוביץ'".

את הופעת הבכורה שלו (כנראה!) יערוך לאונרד באמריקן ארלינס סנטר מול דאלאס, שלא הצליחה להזדקן באלגנטיות כמו ס"א. כן, אני מדבר גם אליך נוביצקי. לא מספיק שהמאבס לא מצליחים כל כך בהרכבם המלא, הם גם באים בהרכב חסר כשנואל (כבר שבועיים), סת' קארי ומקרוברטס (מתחילת העונה) וגם דניס סמית' ג'וניור לא יהיו כשירים.

הסיכוי להפתעה מאוד קטן, לכן אלך על ההימור הבטוח – ס"א ב-7. 

 

4:30 מיניסוטה טימברוולבס (11-16) – פילדלפיה 76' (13-13)

שתי קבוצות שדגלו מאוד ב"תהליך". אמנם מיניסוטה לא הייתה ה"תהליכית" הקלאסית, אבל מנקודת הטרייד על קווין לאב היא בהחלט דגלה בחיזוק דרך הדראפט. עם זאת, השנה היא החליטה להאיץ את התהליך שלה, וכרגע נראה שזה השתלם לה.

כרגע הוולבס ממוקמים במקום ה-4 במערב ולא נראה שהם יוותרו על מקום בפלייאוף בקלות בכלל. לפני שבועיים הרחבתי מעט על הסיבות שבגללן אני אופטימי לגבי עתידה של מיניסוטה בפלייאוף, לכן לא אעשה זאת שוב. רק אומר שהאויב הגדול ביותר של הזאבים נראה כמו הפציעות – כיאה לקבוצה של ת'יבודו. אם הם לא יפצעו, אין מה שיעצור את התהליך הזה מלהניב תוצאות ראשונות ולהצליח במקום שבו קווין לאב למשל, נכשל.

מולם יעמדו פילדלפיה, שהפכו תוך עונות ספורות מאחת הקבוצות השנואות ורוכשות הבוז הגדולות בליגה, לאחת מהאהודות ביותר. זה מראה, לפחות לעניות דעתי, שאנשים הרבה יותר חשובים מדברים אחרים; גם אם המועדון עשה מעשה ציני משהו וניצל פרצה בחוקי הליגה בשביל להצליח, כשרואים את ג'ואל אמביד סוף סוף עולה למגרש ומשחק עם הרבה שמחת משחק ואת בן סימונס מראה סט יכולות לברוניות, הטאנקינג המיתולוגי נשכח כלא היה.

עם זאת, חייבים לציין שהסיקסרס מגיעים מאוד פצועים, כשאמביד, מקונול וקובינגטון נמצאים בספק – כל אחד בצד אחר של הספק – למשחק.

הסיקסרס נמצאים ברצף של 4 הפסדים רצופים. אני מאמין שהם עוד יהפכו את המומנטום הזה, אך לא הלילה. הלילה קארל אנטוני טאונס יהיה הכוכב ויוביל את מיניסוטה לניצחון. 

 

5:00 סקרמנטו קינגס (18-8) – פיניקס סאנס (19-9)

לא רק שהמשחק לא אטראקטיבי בפני עצמו, אלא שלמי שפספס, השחקן בעל הפורפיל הגבוה ביותר במשחק – דווין בוקר – ישב בחליפה הערב, בגלל פציעה במפשעה.

אין מה להגיד, פרט לזיו, גיא ועידו שיוכלו לנהל על המשחק הזה דיון רב ידע ומשמעות, והשעה שיכולה להיות נוחה עבור חלק מהישראלים, קשה למצוא סיבה לצפות במשחק. כן, מידי פעם הקבוצות מפתיעות, אך נראה שיש כאן מחסור רב של שמות ואנשים שמושכים את תשומת לבנו.

אני אהמר על הסאנס, כי הם יותר חביבים עלי. ב-3. 

 

 

המשך שבוע נעים לכולם.

 

 

לפוסט הזה יש 94 תגובות

  1. תודה יונתן.

    יש כמה משחקים מעניינים.
    הקאבס ימחצו את ההוקס ללא רחמים.

    דיטרויט בנפילה חופשית מאז העיתון המקולל של ביל סימונס the ringer עשה עליהם כתבת פרופיל בכותרת : 'הגיע הזמן להתייחס לדטרויט ברצינות.' כתבה דומה הם כתבו על אורלנדו שהתרסקה ויש עוד כמה דוגמאות. ועכשיו ברצינות. אכן היה לה לוז קשה וכמו שקורה גם למיאמי של שנה שעברה שדרסה את כולם בחצי השני הם איבדו את אלמנט ההפתעה. זה כמובן יתאזן. לגבי הלילה גיליתי שמשחקים של דנבר הרבה יותר תלויים בעצמה מאשר ביריבתה. כשהיא בקליק היא קשה מאוד לעצירה. היא שולחת גלים של קלעים ומסיימים שעושים שמות ברחבות היריבה. וכשיוקיץ' לא משחק אז יותר קל לבצע חילופים. כשדנבר לא במשחק היא קבוצת תחתית במערב שיכולה להפסיד לכל אחת. משחק קשה מאוד להימור (לי נראה שדיטרויט)

    נראה לי שללייקרס יהיה יתרון ברור בקו האחורי על הניקס בגלל העומק. ומכיוון שהיא קבוצת ריבאונד מאוד טובה הניקס תתקשה ליצור את היתרון בקרשים. שווה אולי לנסות לזרוק את פרנק על לונזו מתחילת המשחק כפרוייקט כדי להוציא אותו מהעניינים. אני מהמר על הלייקרס דווקא.

    דאלאס סן אנטוניו הוא פוטנציאל להפתעה בגלל שחזרה של כוכב לפעמים יוצרת רגישות במשחק. אולי אפילו הססנות. המאבס קבוצה מסוכנת כי היא באה בהפתעה ללא מעט קבוצות שבאו לסתלבט מולה.

    ברוקלין – וויזארדס – אם אני אוקינסון אני מעלה את ג'ליל בחמישייה ואומר לו לזרוק עד שהיד שלו נופלת. אוהדי סיקסרס רבים מאוד אהבו את אוקפור ומאוד לא העריכו את היחס אליו בפילי (כולל אמביד). מגיע לו האפי אנדינג. ברדלי ביל ככל הנראה יוביל את חבורת הפרווה מוושינגטון לניצחון בכל מקרה.

    פילי נגד מינסוטה זה חתיחת בעיה. אני רוצה שמינסוטה תפרח במערב. אבל מכיוון שהמערביות מסריחות ומיני תעשה פלייאוף בהליכה אז חשוב לי ניצחון של פילי לעצור את ההתדרדרות. אגב בחירת הדראפט של מינסוטה ג'סטין פאטון חזר מפצייה והוא משחק בקבוצת הג'י ליג כרגע (שווה לראות את ההיילייטס מזכיר את קלינט קפלה של לפני שנתיים). פילי נראת כתלמיד שלומד למבחן ומתקדם אבל שכל שנייה מתמודד עם הפרעות מהסביבה.

    החוסר שקיפות של הנהלת פילי לגבי מצבו של פולץ מתחיל להדאיג. הם מכנסים כל שלושה שבועות מסיבת עיתונאים להודיע שיש שיפור או שכבר אין שום בעיה ושההערכה הבאה תתבצע שלושה שבועות אחר כך. וכך הם מחדשים את המעצר המנהלי המסתורי הזה כאשר הם מדליפים אנקדותות מיחסי מרקל וברט בראון כדי להראות כמה הד מאסטר ברט יושב עם הילד ומלמד אותו בשיעורים פרטיים. אם הוא לא פצוע שיתחיל לשחק. אם הוא עדיין פצוע שיבצעו הערכה רפואית.

  2. כולנו חיכינו לרגע הזה. זה היה באויר כבר הרבה זמן והלילה הוא חוזר. אמנם רק מהספסל ובטח על מגבלת דקות אבל טריסטאן תומפסון יחזור היום להרכב של הקאבס.

  3. הלייקרס עם שלושה ימי מנוחה ושני ניצחונות רצף. חוץ מהחד קרן קשה לראות מי אמור למנוע מהם ניצחון שלישי בדרך להפתעת העונה עד כה – ניצחון חוץ בבית של לברון. ווישפול ת׳ינקינג, איי נוו

  4. תודה יונתן.
    יאללה קוואי, חיכינו לך הרבה זמן. כנס, שחק 15 דקות ולך הביתה לאישה. מה בסך הכל ביקשנו?
    ניקס לייקרס יכול להיות מעניין

  5. לונזו זה הסיפור הלילה או שיתן משחק של 30 נקודות או שיתחיל לחשב את קיצו לאחור. נראה שבלייקרז מתחילים לאבד סבלנות כלפי הילד. בשלב הראשון של מכת המחץ הוא אמנם עדין פותח בחמישיה אבל קלרקסון הוא זה שמסיים את המשחק ולונזו לא רואה פרקט ברבע הרביעי (זה כבר קרה ויותר מפעם אחת כולל במשחק האחרון). השלב הבא זה קלרקסון לחמישיה הפותחת ולונזו כמו ג'ליל דיאנג'לו וכ' ילך לנטס שהפכה להיות סוג של פח אשפה של הליגה (או לסין). יש לי הרגשה שגם הוא מתחיל להפנים את זה ולכן עלול לתת משחק לפנתאון (כשהסכין על הצוואר המוח מתחדד). אני שמודה שמהרגע הראשון שראיתי אותו לא תפסתי ממנו במיוחד אבל ככל שראיתי אותו משחק אמרתי לעצמי שאולי בכל זאת יש שם משהו. אני עדין חוכך בדעתי מה יקרה עם הלונזו הזה אבל חייב גם להודות שאחרי הלוחמים הקבוצה שהכי כייף לצפות בה זה הלייקרז אז אולי בכל זאת יש משהו בילד… בכל מקרה הייתי שמח לדעת אם יש כבר איזה ליין כבר על המשחק שבו הוא מפנה מקום סופית לקלרקסון (כלומר על המשחק שבו מג'יק יודה בטעות בבחירה בו… אח אח אח למה לא בחרתי בטייטוס אח אח אח איך לא העפתי את לוואר מהמשרד ובחרתי בדונובן מיטשל. איך רבאק איך)??

    1. נ.ב. יונתן אחלה פריוויו וסבבה של תחזיות (שיתנפצו מן הסתם על סלעי הליגה מה לעשות לא כל יום זה מומי שמנחש 6 מ 6 כולל את המשחק היחעד שתהיה בו הארכה).
      או שלא

  6. אחלה פריוויו, מהערב הזה אקח בעיקר את החזרה הצפויה של קוואי, הגיע הזמן (ובכלל, לדעתי מספיק כבר עם הקטע הזה של פציעות, מיצינו)

  7. תקשיבו ותקשיבו טוב חבורת לקקנים חסרי מושג!
    לונזו בול היה נבחר רוקי השנה בלי סימונס.
    הוא שחקן בשתי דרגות מכל מי שבמחזור שלו כולל טייטום שעושה לכם טוב בפי הטבעת.
    מי שלא מבין את זה הוא אהבל בן אהבל

  8. זו הגרסה הדומיננטית ביותר של לברון שאני זוכר.
    הוא כבר לא צריך את הדרייב לסל בשביל לשלוט במשחק. הסטפ-באק שלו בלתי ניתן לעצירה בדיוק כמו הפייד של קובי, רק שלברון קולע את שלו באחוזים מטורפים.
    אם הוא מצליח לשמר את נתוני הקליעה שלו, אז הליגה תראה עוד כמה וכמה שנים של לברון בטופ.

  9. תקשיבו ותקשיבו טוב חבורה של חסרי כבוד עצמי..
    קייל קוזמה הולך להיות האול אראונד פלאייר הכי טוב מהדדאפט בזה.מי שךא רואה את זה הוא גןלם איש

  10. ושינגטון עם כדור אחרון להשוות, סטורנסקי לא מצליח להוציא כדור חוץ ב-5 שניות… אוי ואבוי
    נראים רע מאד בלי ג'ון וול

  11. ברוקלין עוד תמצא את עצמה בפלייאוף… 🙂

    עם כל החיסורים, נותנים פייט כמעט בכל משחק. כל הכבוד להם. באמת.

    שנה שעברה היו ה"זבל" של הליגה… השנה נראים הרבה יותר טוב.

  12. ליקרס-ניקס אחד המשחקים הכי מהנים שראיתי השנה משחק צמוד מהתחלתו עד סופו (היתרון עבר 20 פעם ו-17 פעם המשחק היה בשוויון)…
    מסקנות משמשחק:
    -פרוזנגס הוא חצי אל פשוט לא החטיא אפילו אם מדובר מול אין הגנת הגבוהים של הליקרס הוא מדהים.
    -הבחור הצרפתי נתן משחק לא רע רואים שיש לאן להתקדם איתו… לבחור יש הבנת משחק טובה..
    .-המשחק נוצח קודם כל בעמדת המאמן (וולטון פשוט אדיוט)
    -ball can rally ball
    -אינגרם במשחק גרוע שלו לא הצליח להתרומם וולטון במקום להוציא אותו ולהכניס את קרלקסון פשוט המשיך איתו אולי זה מעיד על המעמד של איגרם בקבוצה (השחקו הבכיר בקבוצה) אבל מאמן שרואה שזה לא עובד צריך לשנות
    – איך לעזאזל נתנו לקוזמה לשמור על פרוזנגס בדקות הסיום הוא ביי-פאר שחקן ההגנה החלש מבין גבוהי הליקרס (אפילו יותר מלופז)
    +הוא נמוך ממנו בראש הלטבי קבר עליו שתי זריקות בסופי שעון. פשוט החלטה הזויה של ולטון
    -התוצאה 109-107 לניקס יש 23 שניות לסיום לליקרס יש עבירה לתת מה עושים במקרה כזה?
    לא אתם טועים כי לפי וולטון צריך לתת לשעון לרוץ ולעשות את העברה הראשונה 2 שניות לסוף שעון.
    -וולטון לא מאמן לרמות האלו עדיין…

  13. ברוקלין עם קבוצת יורוליג עושה צרות לכל קבוצה

    אני ממש נהנה לראות את הניקס העונה,קיי-פי ופרנקי יהיו צמד חמד בשנים הבאות
    בימים הקשים האלה בהם אני סובל מאוקי סי ,הניקס הם המנחמים

  14. פארקר, גרין, פאו… לא תרמו היום בחמישיה.
    הספסל לא נתן גיבוי, מלבד רודי גיי…
    מול קבוצה לוחמת (בפרט בבית) שבשני המשחקים הקודמים עשתה חיים קשים לספרס עד שנכנעה – וזו התוצאה.

    למרות משחק טוב בחזרה של קוואי (13 נקודות ב-16 דקות עם פלוס 8 ), הפסידו.

  15. פילדלפיה עם 22 איבודי כדור
    סימונס עם 2 נקודות ו7 איבודים
    איך הגענו בדיוק להארכה ? מיני פריארים
    משחק מזעזע
    לפחות יש מתח

  16. אני עדיין מאמין שמינסוטה לא יעשו פלייאוף.
    ברגע שהדק' יצטברו, והם יכנסו למשבר הרציני הראשון שלהם,
    זו תהיה צלילה חופשית.

  17. יש דברים שאפילו הסיקסרס לא יכולים לאבד…

    88 – 81 למזרח על המערב אחרי 37.5% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 37.8% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    92 – 78 לטובת המערב.

    1. זה נראה שזה הולך ומתאזן. (הלילה 2-2) כלומר פער הני' נשאר סביב אותו מספר, ואם נספור באחוזים אז נראה ירידה משמעותית "ביתרון" של המזרח על המערב.

  18. המזל של אוקי סי הוא ששאר הקבוצות מעליה לא בורחות לה ונותנות לה צ'אנס
    בסופו של יום יהיה מצב שהם יתחברו ויעקפו אותם בסיבוב

  19. גם אני מתחיל להאמין ב"תהליך"
    אין לו שום חיסרון במשחק
    סטפ-באק
    פי-דוואי
    דרי-בל
    טריס'
    יורו-סטפ
    ראיית משחק
    ובנוסף נותן הגנה

    הדבר היחיד שיכול לעצור אותו זה פציעה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט