חם מהתנור: האחים בול חתמו לשנה בליטא / מנחם לס

  1. . היום  קאווי לינארד פותח נגד דאלאס במשחקו הראשון

*

3..מאט בארנס, דרך האינסטגראם, הודיע על פרישתו. בן ה-37 הזה (שיש לו טבעת עם הווריורס) כתב: "I DID IT MY WAY!". טוב, פראנק סינטרה הוא לא, אבל נניח.

*

4. מייקל ג'ורדן שלח  הודעת טכסט לבוב פורטיס (שקלע 23 ב-23 דקות ב-"נקודה לדקה" בקריעה של בוסטון על 18 הפרש כשהוא 10 מ-14 ו-3 מ-3 מה-3) – "איחולים. משחקך הזכיר לי כמה משחקים שלי עצמי…"

*

 

5. ה-'DREAMSHAKE' אתר היוסטון ניישיון כתב היום שלברון ג'יימס יהיה שחקן יוסטון בשנה הבאה. מוריי יחזיק רק בג'יימס הארדן, אריק גורדון, קלינט קפלה, וכריס פול. לברון יצטרף לחמישייה, "ואם בגלל סף המשכורות הם יעלו רק עם 5 שחקנים ואפס שחקני ספסל, SO BE IT!" אבל בנימה יותר רצינית הם הסבירו כיצד מוריי הגאון יצליח להרים את העסק.

HOUSTON ROCKETS 2018-19 SALARY CAP

PLAYERS GUARANTEED MONEY
James Harden $30,421,854
Ryan Anderson $20,421,546
Eric Gordon $13,500,375
P.J. Tucker $7,969,537
Nene Hilario $3,651,480
Chinanu Onuaku $1,544,951
Troy Williams $1,544,951
Zhou Qi $1,378,242
GUARANTEED $ $80,432,936
FREE AGENTS CAP HOLDS
Chris Paul $39,133,697
Trevor Ariza $12,868,634
Clint Capela $5,836,320
Tarik Black $3,948,000
Mbah a Moute $1,544,951
Bobby Brown $1,514,547
Roster charges (4) $2,328,720
TOTAL CAP $147,607,805
PROJ. SALARY CAP $101,000,000

If Houston went scorched earth, renounced or traded every player except the untouchable ones, and waived their non-guaranteed players, they could manage about $8 million in cap space. That’s, uh, not enough to sign James.

IF THE ROCKETS GO 'King' James

PLAYERS GUARANTEED MONEY
James Harden $30,421,854
Eric Gordon $13,500,375
GUARANTEED $ $43,922,229
FREE AGENTS CAP HOLDS
Chris Paul $39,133,697
Clint Capela $5,836,320
Roster charges (4) $4,657,440
TOTAL CAP $93,549,686
PROJ. SALARY CAP $101,000,000

Can the Rockets successfully trade Ryan AndersonP.J. Tucker, Nene, and Chinanu Onuaku while taking no salary back? That’s a tough ask even for Daryl Morey’s genius, but this hypothetical space we’ve created is governed by Kevin Garnett so anything is possible. (Sorry, that should read: “AAAANYTHING IS POSSSSIBBBBBLEEEE.”)

Even then, it’s not close to reach James’ first-year salary needed to sign him as a max free agent. James might take a small discount, but not one requiring him to give up tens of millions.

אז כריס פול יוותר על עשירייה; לברון יוותר על תריסר; 12 מיל יש בקאפ, ויצטרכו לעשות 2-3 טריידים שיביאו עוד עשירייה.

לדעתי?

תיאורטית זה אפשרי. הסיכוי? 25%!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

    1. אכן כן נראה רע מאוד כרגע…
      אם מורי מצליח לסובב עד כדי כך את הגלגל מנחם ולהנחית את לברון הוא באמת גאון…

  1. מנחם האחים בול זה יותר קר מהרפת מחם מהתנור. מקווה שאין להם בעיה לעבור מצ'ינו הילס עם המרצדסים בחצר לכפר ליטאי עם כבשים ותרנגולות.
    לגבי לברון, צריכים לקרות כל כך הרבה דברים בתזמון כל כך מושלם ובכל סצנריו יש אלף מכשולים ויהיה צריך להיפטר מחצי סגל.
    אז האופציה הכי טובה- יאללה שילכו אול אין, חוזה לשנה ללברון ופול בשכר מינימום. אם כבר אז כבר.

    1. אפלטון, היית קיבוצניק ונשארת קיבוצניק. לא יעזור.
      אגב, כנה וכמה גולשים דווקא חושבים שזאת חדשה מלבבת…גם אני!

    1. מה כל כך שחצני בתגובה הזו?! עובדתית ומעשית היו למייקל משחקים לא פחות גדולים ואף יותר גדולים בסך הכל גם עם אחוזי קליעה גבוהים פחות וגם עם כאלו.
      אין כל בעיה בתגובה הזו!!!

  2. למיסטר בול סיניור יש רשת ביטחון. הוא הפך לאייקון בפני עצמו עם תמיכה רחבה של עשירי השחורים בארה"ב כג"יי זי שרואים בו סמל ליזמות שחורה חדשה ולא מתנצלת. וזה לא קשור לבניו כמו שנייקי לא קשורה לבן של אף אחד. BBB תתחיל להחתים בקרוב גם שחקני nba מדרגים בינוניים כשינסו שאחד יפרוץ והמותג יתחזק. לונזו ולמלו כרגע מחזיקים את המותג לבד. לרוע מזלם של למלו וליאנג'לו אין להם שום רשת ביטחון מחוץ לאב. ללונזו יש חוזה nba שיסדר אותו כנראה לכל החיים. לאחיו כרגע אין הווה ולא בטוח שיש ממש עתיד. אם אכן ליאנג'לו היה תלמיד מצטיין כמו שצייר אביו למה לא להשאירו בUCLA. ממתי צריך עונה שלמה במכללות כדי להוכיח שווי שחקן. גם ככה זוכרים רק את החצי האחרון. מקסימום כתלמיד טוב היה מסיים תואר בביזנס ומשתלב במותג של האבא. ואם הכישרון פורץ אז שישחק במקצוענים. לגבי לאמלו למרות שהוא גורם לי לבחילה קלה…. יש לבחור כישרון ענקי. אולי דווקא באירופה יקבל קצת יסודות מסודרים שיעזרו לו.

    2. מסקרן לראות את החזרה של קאווי. רודי הפריע לג'ז שפרחו דווקא עם פייבורס בחמישייה לבד. האם קוואיי ישתלב במארג הקבוצתי שנוצר בספרס השנה? שאלה מעניינת. בטווח הארוך בלעדיו הם דרג ב' במערב ואיתו הם א' ומזה אי אפשר להתעלם

    3. כבוד למאט בארנס

    4. מייקל..באמת…

    5. האם זה אומר ששיטת דאנטוני נזרקת לכלבים בשביל שיטת לברון? כריס פול השתלב והתיישר ומספריו נדמה שאינם מעניינים אותו השנה כלל. האם ג'יימס יכול להפוך לבורג במערכת? אחרי 15 שנה בהם שיחק ללא מאמן עם שיטה שהוא הנהיג אותה לבד?

  3. הבעיה היא שלברון הבטיח שהוא לא ישחק בליגה בפחות מהמקסימום לעולם, ואם הוא יסכים לעבוד בשביל פחות מהמקסימום הוא יקבל ביקורת מאוד קשה שתפגע בשמו.

  4. תודה על הדיווחים.
    1. הקבוצה הליטאית, איך שלא יקראו לה, משחקת בליגה הליטאית והבלטית, ונהנית מהיכל שמכיל לא פחות מ1500 מושבים. הbig baller brand הולך לשחק בlittle Lithuanian League…

    2. יש מצב שג'ורדן מעוניין בפורטיס לשנה הבאה? אם כן, זה אומר שהקריירה של פורטיס גמורה

    3. שיעבור ליוסטון. מגיע לנו עוד קיץ של ויכוחים סטייל המעבר של דוראנט, וכדאי שהללל ישריינו מראש את יד אליהו למפגש הבא שלהם, לאור כמות המצטרפים

  5. 1. האח האמצעי של משפחת בול אולי יציל את הקריירה הלא ממש קיימת שלו בליטא. לדעתי עדיין היה צריך להישאר ב-UCLA לשנתיים אולי ולהמשיך להתפתח. הוא לא כישרון של שנה אחת ולדראפט. לדעתי היה עוזר לו גם מקצועית כמה שנים במכללה ובטח בלימודים שהיה מקבל תואר.
    לבאר היה צריך לוותר על הכבוד.
    האח הקטן אומרים שהוא כישרון, אבל אירופה זה משהו אחר עבור ילד בן 16 ומאמנים עם אופי שונה מאשר בארה"ב. יתכן וגם פה גומרים לילד את הקריירה לפני שהיא התחילה…
    2. קוואי – סוף סוף. לכל השוחכים מדובר במערכת של הספרס ולקוואי לא תהיה בעיה להתרגל חזרה למשחק.
    3. מאט בארנס – שחקן קשוח אבל ראש לא מחובר זה אנדרסטיימנט… היה כיף לראות אותו משחק.
    4. נו מילא…
    5. אם מורי מצליח להנחית את לברון הוא יכול להיבחר גם כנשיא ארה"ב…

  6. קבוצה בצרות כלכליות מחתימה את לאקרדשיאן. לאבול פוגש מאמן שכבר פוטר כי הוא לא יודע לתקשר עם אמריקאיים. אחרי האח הגדול שהתחילה בהולנד, מי היה מצפה שהריאליטי הגדול הבא יגיע דווקא מליטא?
    מצד שני, אולי זו סתם נוסטלגיה, חוסר מעורבות בכדורסל האירופאי וביאס של אליפויות אירופה, אבל נראה לי שאם הייתי כדורסלן מתחיל באירופה, וספרד הייתה סגורה בפני, אולי הייתי חושב שליטא היא המקום בשבילי ללמוד את המקצוע.

  7. האפשרויות הריאליות של לברון ליוסטון הן –

    1. לברון ופול מתחלקים ב 40 מיליון $ ביניהם כשחוץ מהם רק קפלה, גורדון, ואולי מוטה נשארים.

    2. אם מצליחים לקבל בחירת סיבוב ראשון עבור טאקר, אני מאמין שתהיה להם אפשרות להשיג סיין אנד טרייד עבור לברון, ובצורה הזאת הוא ופול יוכלו לקבל משהו כמו 25 מיליון כל אחד (כשגם כאן קפלה, גורדון ואולי מוטה נשארים).

    בכל מקרה יהיה מדובר בוויתור על כסף של לברון וגם פול יצטרך לוותא כדי שיוכלו לשמור על גורדון.
    לא יודע כמה זה ריאלי, אבל זה לא בלתי אפשרי.

    1. איזה כישלון? גם אם מלו וג'לו יבלו את שארית חייהם בליגה האוזבקית האיש הולך להיות אימפריה כלכלית. הוא כבר מזמן גדול מעולם ה-NBA. שלשום ישה חנות פופ אפ בניו יורק והגיעו אלפי איש לקנות מוצרים ולחתום.

  8. זה באמת נמשמע משהו ממש לא הגיוני, החתימה של בול בקבוצה קטנטונת בליטא. לא הגיוני. אולי זה יעשה טוב ללונזו שהמשפחה לא תהיי לו על הראש, ואולי זאת מכה שהיה צריך לחטוף האח האמצעי בגלל התקרית בסין, אבל למה לקלקל לאח הקטן את ההתקדמות במערכת האמריקאית? לא מבין את זה.

  9. אני מקווה שהאבא המטורלל יטוס איתם לליטא….אולי ללונזו יהיה קצת שקט ופחות בלאגן..
    כזה הייפ לשחקן עם 25 % מהשדה ו-50 % אחוז מהקו , פשוט מצחיק !

  10. לברון ליוסטון לא מופרך, יש ליוסטון מסורת מסוימת של הנחתת כוכבים מזדקנים לריצה לאליפות ויש אופיס יצירתי.

    חוץ מזה, הכישלון המסתמן באוקלהומה יביא לביי אאוט לכרמלו (שכבר הראה נכונות למעבר ליוסטון) וסגרת איחוד מרגש של הבננות. החתיכה האחרונה הלך אחרי לברון למיסטייק בי דה לייק אז לא יעשה טיול ליוסטון בשביל מינימום?.

  11. אם הם יבואו בגישה נכונה ולא מתנשאת זה יכול להיות דבר מצויין בשבילם, אני אישית לא תופס מליגת המכללות ואני לא חושב שזאת ירידה ברמה, בטח לא בשביל האח הצעיר יותר.
    כל זה בטל כמובן אם הם לא יבואו בגישה נכונה כמו רוב התיכוניסטים שניסו לבוא לאירופה במקום ללכת למכללות.

  12. לברון ליוסטון זה רעיון מעניין ומפחיד כאחד.
    נשמע לי שהתרחיש הסביר הוא של סיין אנד טרייד על סכום שאינו מקסימום, ככה גם לברון יוצא בסדר עם קליבלנד, וגם יש נכסים להעביר לקליבלנד. אם הוא חותם על 20 מיליון וקליבלנד מקבלת את אריזה, טאקר, מבה א מוטה ועוד איזו בחירה עתידית, קליבלנד יכולים להיות מרוצים (ע"ע אינדיאנה והקליפרס שהרוויחו יפה מכוכב שבין כה עמד לעזוב).
    מבחינת כדורסל, השאלה היא מה זה יעשה להארדן. לקבל את פול זה עניין אחד, לקבל את לברון זה עניין אחר, במיוחד כשהוא חבר של פול. אם הוא מצליח "לעכל" את העניין הזה זה בהחלט יגמר באליפות ויהווה צדק פואטי לפספוס שלו באוקלהומה. למעשה, זה יראה עד כמה הוא יותר גדול מווסטברוק.
    בעולם העסקים מהלך כזה היה גורם לחברות מתחרות להתמזג… בנ.ב.א זה לא יכול לקרות אבל היה מעניין לחשוב איך פופ וקר היו מתמודדים עם המצב הזה כמנכ"לים של חברות עסקיות… אני כבר רואה איך היה נראה המיזוג – גולדן סטייט ספרס, פופ יו"ר, קר מנכ"ל, חמישיה – סטף, קליי, קוואי, דוראנט ואולדריג'. חמישיה שניה – טוני, מאנו, איגי, דריימונד וגאסול. חמישיה שלישית – מורי, דני גרין, ג'ורדן בל, עומרי כספי ודייויד ווסט. זאזא מתמנה לראש קבוצת הדי-ליג בגרוזיה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט