מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

שיקגו בולס (5 – 20) – בוסטון סלטיקס (23 – 5)
(03:00 לפנות בוקר)


(אז)


(היום)


(האוהדים…)

זה באק-טו-באק עבור בוסטון, שניצחו אתמול בלילה את דטרויט, בדטרויט.
רק ש –
אלו הבולס. הניצחון היחיד שלהם על עונה על קבוצה של 50% או יותר היה ניצחון ביתי על הניקס (עדיין על 50% . אבל רק 9 מ-26 משחקי הניקס העונה היו משחקי חוץ).
ובוסטון?
ההפסד היחיד שלהם העונה לקבוצה של פחות מ-50% היה מול מיאמי במיאמי, כאשר לאלו היה מאזן של משחק אחד מתחת ל-50%
התחזית:
אני יודע שזה מטריד לא מעט גולשים, המשפט הזה –
"לא כוחות".
אבל מה לעשות, זה מה שזה.
בוסטון אחת הקבוצות הצעירות בליגה, עם רוטציה מהעמוקות בליגה.
באק-טו-באק עבורם, זה לא כמו באק-טו-באק עבור הקאבס.
ניצחון לסלטיקס.

 

ממפיס גריזליס (8 – 18) – מיאמי היט (12 – 13)
(03:00 לפנות בוקר)


(אז)


(היום)


(האוהדים…)

עד כמה המצב של הגריזליס גרוע?
יש להם מאזן גרוע משל הסאנס.
הם אחת מ-3 קבוצות בלבד, שמצליחות לקלוע פחות מ-100 נק' למשחק (האחרות: קינגס, בולס).
הם ניצחו רק 3 משחקים מתוך 20 משחקי הקבוצה האחרונים
(לקבוצות היחידות עם מאזן גרוע יותר, יש יותר ניצחונות מאשר לממפיס ב-20 משחקיהם האחרונים (בולס: 4 ניצחונות מ-20 , לאטלנטה 5 מ-20, לדאלאס 6 מ-20)
התחזית:
לצערם של ממפיס, הם פוגשים את ההיט. הם ניצחו 5 מ-9 משחקי הקבוצה האחרונים, כאשר ההפסדים הם מול הספרס, גולדן סטייט, קאבס, והניקס (בחוץ).
ההיט משחקים טוב יותר ממה שמאזן הקבוטצה מרמז, והלילה, למרות העדרותו של ווייטסייד שלא הצטרף למסע משחקי החוץ של הקבוצה עקב פציעה, אני מנחש שדווקא החסרון של קונלי במאצ' אפ מול דראגיץ', הוא זה שישפיע יותר.
ניצחון להיט.

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12 – 13) – שארלוט הורנטס (9 – 16)
(03:00 לפנות בוקר)


(ללא מילים)

"פוטנציאל (בעברית : יָכְלָה) הוא היכולת, הכוח או האפשרות הטמונים בדבר מה או במישהו למימוש דבר מה או להפעלתו, אך טרם יצאו אל הפועל."
(ויקיפדיה)
אני לא זוכר עוד קבוצה שהפער בין ה-"יָכְלָה" שלה, לבין מיצוי אותה יכולת, היה כל כך גדול.
זו הייתה אמורה להיות קבוצה כמעט נטולת חסרונות,
עם רכז שיכולתו להגיע לטבעת היא כמעט בלתי ניתנת לעצירה, עם צמד פורוורדים שיודעים לקלוע היטב מכל טווח, עם סנטר קשוח שיודע לאסוף את הכדורים האבודים, ולהשיג פוזשנים נוספים דרך רב' ההקפה.
החיסרון היחיד היה צפוי להיות רוברסון בהתקפה, אבל הוא נותן הגנה שיכולה לכסות על חיסרון זה.
בפועל?
הקבוצה ממקוממת במקום ה-25 בליגה באופנסיב רייטינג.
רוברסון?
האחוז האפקטיבי שלו הוא השלישי בגובהו בקבוצה (56.9%),
אלו שלושת הכוכבים שלא מצליחים "להתרומם".
(כל ה-3 סובלים מירידה של בין 2 ל-4 אחוז באחוז האפקטיבי שלהם)
למזלם של הת'אנדר, הלילה הם פוגשים את ההורנטס.

 


(זו הקבוצה שג'ורדן חלם עליה)


(זו הקבוצה שג'ורדן קיבל)

התחזית:
ניצחון לת'אנדר.

 

יוסטון רוקטס (20 – 4) – ניו אורלינס פליקנס (14 – 13)
(03:00 לפנות בוקר)


(רונדו. תפור בול למידותיה של קבוצתו החדשה)

המשחק של הלילה (רק חבל שהוא בחלק הלא נוח של באק-טו-באק עבור הפליקנס).
אתמול בלילה הפליקנס ניצחו בקושי הרכב חסר של הסיקסרס, כאשר אלו בחלק המעצבן של באק-טו-באק אחרי הפסד לקאבס.
אז למה יש לפליקנס סיבות לאופטימיות?
קודם כל, לא בכל לילה היריבה שמולם תביס אותם בקרב על הריבאונד (22 – 5 לסיקסרס בריבאונד ההתקפה).
לא בכל לילה קאזינס יוגבל ל-29 דקות בגלל בעיית עבירות.
ובנוסף, יש את איך שההתקפה שיחקה.
רונדו היה נהדר עם 18 אסיסטים.
הולידיי ומור היה נהדרים כשחקני כנף, כאשר 7 – 12 של ה-2 מהשלוש מרווחים את המשחק, ומאפשרים לדייויס להגיע בקלות לסל.
ואפילו קאזינס, כאשר שיחק, היה סופר יעיל, כאשר הוא לא צריך לזרוק 20+ פעמים לסל בשביל שהקבוצה תצליח.
לשמחתם של הפליקנס, הם משחקים הלילה ביוסטון.
למה לשמחתם?
בגלל שיש להם רק מה להרוויח.
ינצחו?
זו תהיה הפתעה אדירה, ומקפצה מורלית נפלאה עבור הקבוצה.
יפסידו?
לא נורא. בחלק השני של באק-טו-באק, מול הקבוצה החמה בליגה (יוסטון ניצחו 9 ברצף),
הפסד יהיה מובן, וללא השלכות על המשך תפקודה של הקבוצה.
התחזית:
אני מאמין שהפליקנס יעשו את המוות, הלילה לרוקטס. רונדו + הולידיי זה צמד קו אחרוי בלתי צפוי, מהסוג שמסוגלים ביום נתון ללהטריף את כריס פול וג'יימס הארדן.
והקן הקדמי?
כאשר הם מופעלים כמו שרונדו יודע, ומסוגל, להפעיל גבוהים –
הם מסוגלים להיות הקו הקדמי החזק בליגה.
לי יש את התחושה שהלילה, הפליקנס ישיגו את ניצחון הגדול הראשון שלהם העונה, ניצחון שבהחלט יוכל להקפיץ אותם קדימה.

 

לוס אנג'לס קליפרס (9 – 15) – טורונטו ראפטורס (17 – 7)
(05:30 לפנות בוקר)


(הקליפרס של סטרלינג)


(הקליפרס כיום)

מה עוד אפשר לומר על הקליפרס חוץ מ –
"מלח, מים, מלח, מים…" או "חמסה, חמסה, חמסה…"
הרי זה ברור שהקבוצה מקוללת.
מילוש תיאודוסיץ' נפצע עוד לפני שהספיק למסור אסיסט ב-NBA. בברלי גמר את העונה. גריפין נפצע. גאלינרי נפצע (וחזר. אולי עדיף שהיה נשאר פצוע…)
מה עוד נשאר להם לעשות חוץ מךלהפסיד הלילה לקבוצה עדיפה בהרבה (למרות שטורונטו בחלק השני של באק-טו-באק, הם אחת המקבוצות העמוקות בליגה, כאשר לקבוצה רוטציה של 10 שחקנים שתורמים מספר דו ספרתי של דקות כל אחד) ?
או להשקיע בשאמאן איכותי, כזה שיבטל את הקללה שהטילו על סטרלינג אחרי שזה השתין על קבר אינדיאני…
או לעבור לסיאטל.
התחזית:
הקליפרס במצבם הנוכחי, פשוט קבוצה לא מספיק טובה בכדי להתמודד עם טורונטו.
ניצחון לטורונטו.

 

גולדן סטייט וורייורס (21 – 6) – פורטלנד טריילבלייזרס (13 – 12)
(05:30 לפנות בוקר)


(מצא את ההבדלים: הלוחמים עם קרי. הלוחמים בלי קרי.)

גם ללא קרי, במשחק בית, גולדן סטייט פייבוריטים מול פורטלנד.
וכאשר פורטלנד מגיעים למשחק ללא נורקיץ'?
אז זה כבר הופך ללא כוחות של ממש.
בשקט, בשקט (עד כמה שהקבוצה מהמפרץ מסוגלת לטוס מתחת לרדאר…),
גולדן סטייט בדרכם לעוד עונה של 60+ ניצחונות.
האופנסיב רייטינג שלהם השנה: 113.8
האופנסיב רייטינג שלהם בעונה שעברה: 113.2
הדיפנסיב רייטינג שלהם השנה: 101
הדיפנסיב רייטינג שלהם בעונה שעברה: 101.1
ההבדלים זניחים עד לא קיימים. זו עדיין האלופה,
והאלופה עדיין בכושר משחק מדהים.
התחזית:
אולי. אולי פורטלנד יצליחו לעשות מול גולדן סטייט את מה שהם עשו מול יוסטון, ויצליחו לשמור על משחק צמוד, או אפילו לעלות ליתרון, איפה שהוא במהלך 3 הרבעים הראשונים (בסוםו של יום, למרות הכל, קרי לא משחק. וצמד הסקוררים של פורטלנד יודעים לקלוע, והרבה).
אבל אני לא רואה איך פורטלנד מצליחים לנצח בגולדן סטייט. הלוחמים עמוקים מדי, מוכשרים מדי, חזקים מדי.
ניצחון לגולדן סטייט.

לפוסט הזה יש 124 תגובות

  1. תודה על הפריוויו, מצויין כרגיל!

    המפגש של הפליקנס והרוקטס בהחלט מסקרן. השאלה הגדולה היא לא רק אם קאזינס ודיוויס ינצלו את היתרון שלהם במשחק ההתקפה,?אלא דווקא האם יתרון זה יתבטא בהגנה.
    היכולת של הספרס לעצור את יוסטון בפלייאוף הייתה הרבה בזכות המשחק עם 2 גבוהים, שהקשה על הגארדים של יוסטון לחגור לצבע ולקלוע ליי-אפס.
    אבל חשוב לזכור שהיום מערך הגארדים כולל את כריס פול, שבמידת הצורך לא יהסס לקחת את המיד-ריינג׳ שנותנים לו (דבר שבברלי וסוויט לו לא מסוגלים לעשות, והארדן מדיי פעם דווקא כן מסוגל).

    בקיצור, יהיה משחק מעניין ולשקנאים בהחלט יש את הכלים לנצח. השאלה היא האם ג׳נטרי ישתמש בהם כראוי.

  2. פריוויו מצויין, ורואים שהשקעת בעזרים טקטיים! (גם אתה וגם מומי בראשון משקיעים בתחום, כל אחד בדרכו הייחודית). יאללה בוסטון

  3. תודה רבה, הmemes נהדריםת במיוחד אלו של הפרות.
    לצערי אני לא מותפע שאוקלובומה במצב כה גרוע. כרמלו לא מתאים לכדורסל המודרני, מתבוסס אך ורק על בידודים ולא על חיתוכים ותנועה ללא הכדור.
    נקודה נוספת היא פול ג'ורג' שבא בקול תרועה רמה, אך בסך הכל שחן שבלט לטובה במזרח העגמומי של שנה שעברה. ובבודאי לא מוסיפה לו השחצנות האופיינית שלו, סדרה טיפת ענווה. לא שזה אומר שהם לא ינצחו את שארלוט

    מלבד זה, אני מאמין שיוסטון תמשיך את הרצף שלה, היות ולשקנאים אין פתרון נגד ההתקפה של יוסטון,, לא ידועים כשומרים גדולים.

  4. אני תמיד למד דברים חדשים מהפוסטים שלך. הפעם "יכלה" שהיא פטנציאל. ברשוךך וברשות הוועד ללשון אני אמשיך להשתמש ב'פוטנציאל'. לכמה מילים עבריות חגשותך אין את הצלצול הנכון. התמונות הנהדרות שלך חוסכות הרבה מילים. אני מסכים עם הנבאות אבל אני רואה היום אפשרות לפליקנס לנצח עם קאזינס בשיאו ואנטוני שחזר די בגדול.לפליקנס יש מה שליוסטון אין: משחק של ענקים תצחת הסל.
    \ופורטלנד נותנים בד"כ לווריורס חיים קשים. ללא סטפן, לילארדומקולום וכלו להשתולל

    1. יש את תומםסון ודוראנט/גרין/איגי שיעצרו אותם (אני לא חושב שליבינגסטון יכול להתמודד איתם, אז יהיו התאמות)

  5. יש משחקים טובים היום. קודם כל משחק מהקלים שיש לאוקלהומה מול שארלוט השבורה.ג"ס פורטלנד משחק מעולה ובלי קרי גם פתוח יותר מהרגיל.יש פוטנציאל לדרמה לדעתי

  6. בגלל שהזכרת את "יחידת המתאבדים". הסרט הזה נשמע כמו התחלה של בדיחה – סטריאוטיפ של עבריין שחור, סטריאוטיפ מקסיקני, סטריאוטיפ יפני, סטריאוטיפ אוסטרלי, סליפנוט והארלי קווין נכנסים למשרד ממשלתי. הם אמורים להיות "הבחורים הרעים" שכולם מפחדים מהם, אבל לא עושים שום דבר כדי להראות שהם כאלה. זה סרט שסובל מבעיה קשה של ניהול – מישהו בהפקה ראה מה המתחרים עושים והחליט שהוא רוצה גם, אבל בלי להשקיע, בלי להתאמץ ובלי באמת לחשוב איך דברים אמורים להתחבר. כל זה תקף גם לסרט – הדמות הניהולית בסרט מתרברבת באיך היא צדקה כל הזמן הזה, בעוד כל צעד שהיא עשתה עד כה גרם לבלאגן הזה. הסרט סובל מבעיית ריכוז קשה – מי שאמור להיות הדמות הראשית, עם העומק הרגשי והדרמה, נדחף הצידה לטובת הצלף המדליק מבל-אייר שהשאיר את המגניבות שלו בשנות ה-90. המפיקים פחדו שהסרט לא יצליח ודחפו בשנייה האחרונה את העורכים של הטריילר המוצלח, שלקחו את הסרט, הפעילו רדיו ולחצו על שאפל.
    אז, כן. ניו אורלינס פליקנס. רק להחליף את השמות ועוד כמה פרטים קטנים.

  7. פיזדיל יתאים כמו כפפה לקבוצה בניו אורלינס.
    הוא הוליך קבוצה דיי דומה להצלחה יחסית ,כאשר בפלקינס יש יותר כישרון .

    הלוואי ומישהו בקבוצה המפגרת הזו יחשוב טיפה מחוץ לקופסא.

  8. ענק גיא!
    יוסטון פליקנס אחלה משחק.
    ממש מקווה שדאנתוני ישחק בשביל הקטע את כל הרבע הראשון עם סופר סמול בול כמו ברבע הרביעי מול פורטלנד ולראות איך הפליקנס מתמודדים.
    כמה מיסמאצ'ים במשחק הזה, הולך להיות ביזארי.
    מקווה שכולם בריאים ורעננים בשני הצדדים

  9. Harden was added to the Rockets' injury report with a bruised left calf and is considered probable to play Monday against New Orleans, Jonathan Feigen of the Houston Chronicle reports.

  10. באמת שאם פורטלנד לא תעשה מהלכים גדולים העונה. הם הולכים להמשיך לדרוך במקום. מקום 7 במקרה הכי טוב סיבוב שני.
    נורקיץ' הגיע שתפרו מעט הגנתית, לאאונרד אמינו יעלים יותר משלשות, ספסל סולידי ומגוון, אבל עם זה אין להם כמעט שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם. ויוביל את היחידה השנייה ,החוזה המפוצץ של אוון טרנר מגביל אותם. אם לא יכלו בגדול על איזה מהלך או אפילו לחפש מישהו שישלים את מקולם . זה עניין של הזמן עד שימצאו את עצמם במצב של ממפיס

    1. וגם מוריס והיווארד כרגיל.

      הרכב משוער הוא סמארט-בראון-טייטום-אוג'ליי/ת'ייס-ביינס.

      הם עדיין שווים ניצחון על הבולס, אבל ייתכן מאוד שהם יתקשו.

  11. אחלה פריוויו. נגיד מה שנגיד על ההנהלה של ניו אורלינס אין ספק שמהכלום שהם היו בו הם בנו "יכלה" = פוטנציאל (אני לומד) מהמעניינים בליגה. קודם כל הצירוף של בוגי לגבה שני ענקים שכבר שנים לא היו לנו בליגה שבאמת בצבע אין אף קבוצה שתנצח אותם. זה בעייני חשיבה יצירתית ואאוט אוף דה בוקס. אחרי כן הצירוף של רונדו שאין, פשוט אין אחד שמתאים ממנו לנהל את כל הפוטנציאל הזה. ולבסוף ההחתמה מעוררת המחלוקת של ג'רו. אתמול כל התזמורת הזאת התאחדה סוף סוף ועם צירוף של של שלשות סבירות הגיעו כמעט ל 130 נק. אני אהבתי את זה.

    1. אני לא יודע אם אתה רואה NBA, ההנהלה שם בראשות דמפס היא המפגרת ביותר מזה שנים שאני זוכר,0 עגול בבניית קבוצה בסגל, עם זה החוזיים הגרועים בליגה והימור על שחקנים בשנת חוזה, לשים את כל הביצים בסל אחד ולהיפטר מעתיד מנגר נורמלי יכל להוציא כל כך יותר הרבה משחקן כמו דיוויס ,אחת מהקבוצות היחידות בליגה שהפרונט אופיס של הניקס טוב לעומתם

      1. רואה אן בי איי בלי הפסקה כמעט. כל לילה בניגוד להרבה אחרים שרק מדברים… זה לא שאני מתלהב מההנהלה שם בודאי לאןר ההתנהלות בשנים האחרונות אבל אני בתחילת שנה ברנקר בערכתי שזו קבוצה שעושה פליאוף השנה בניגוד להרבה אחרים. תגיד מה שתגיד השנה הם עשו כמה דברים מעניינים ואני מסכים עם התחזית של גיא שזו קבוצה שעוד עלולה להרים הילוך. בכל מקרה כרגע הם בכיוון הפליאוף רונדו מושלם בשבילם וגם ג'רו הולידיי אחרי ה 31 נק של אתמול נראה מעולה. צריכים להחליף את ג'טרי אבל זה סיפור אחר

    1. בגלל שמשום מה דוחפים את הספקולציה הזו אני אענה קצת יותר ברצינות.
      כדי שזה יקרה מבחינה חוזית צריכים לקרות המון דברים.
      קודם כל צריך למצוא קבוצה לריאן אנדרסון, מה שלא צלח הקיץ. ליוסטון גם אין את בחירת 2019 לתת כממתיק.
      אחר כך צריך למצוא בית לגורדון, שכנראה יהיה קל אבל כואב מבחינת עומק דרוש לקבוצה.
      חוץ מזה קפלה יחכה לקבל כסף גדול הקיץ וצריכים לשכנע אותו שלא כדאי לו, כריס פול בסיכוי לחוזה הגדול האחרון צריך להסכים לשכר מופחת ולברון, שאמר שהוא מוכן לקבל רק מקסימום יצטרך להתפשר על פחות ממקסימום. וגם מבה אמוטה ועוד כמה קצוות חוזיים לפתור.
      ואחרי כל זה עדיין הרוקטס יצטרכו להתמודד במערב, מה שלא מבטיח עליה לגמר בשום צורה.
      בקיצור, ללברון כל האינטרסים להישאר בקליבלנד.
      עדיין יכול להיות שמורי יצליח לייצר נס, אבל לא הייתי מהמר על זה.

      1. תמיד ניתן לסמוך על מורי כשמדובר בעניין של "מתיחת פנים" של תקרת השכר בקבוצה, אבל זה מהלך שכנראה באמת לא ישתלם להם בסוף. לברון ופול לא ממש צעירים ולידם לא יהיה כל כך כח אש. גם אם שחקנים רבים ירצו להצטרף עבור חוזה מינימום בלבד, זאת תהיה כנראה קהוצה מבוגרת ולא כשרונית מספיק אל מול הווריורס.
        עדיף לבנות חכם יותר כמו שהם כרגע בעיניי. נראה מה יהיה בקיץ. אני בטוח שאם הם ירדימו בפלייאוף, אז מורי לא יסיים לשפר את הקבוצה.

  12. קאזינס עם קליעה משלוש ויכולת לשים כדור על הרצפה זה כוח שאם כל הברגים שלו היו מחוברים היה בלתי עציר לחלוטין

  13. הפליקנס בלי דייויס וקאנינגהאם אבל מעיפים שלשות כאילו אין מחר. 7 שלשות ברבע הראשון מ-9 ניסיונות. אטואן מור מפציץ

  14. נראה שהרצף ניצחומות מתחיל להשפיע ביוסטון. משחק שני ברציפות שהם משחקים בחצי כוח, לא מתאמצים בהגנה וסומכים על זה שיתנו רצף טוב לכמה דקות ויגמרו את זה.
    מצד שני קרדיט לפליקנס שמנצלים את ההזדמנויות שהם מקבלים

  15. הפסיקו לשחק בבוסטון, אין קיירי, לא משחקים, אין הנעת כדור, אין אסיסטים. היה צריך פה איזה רונדו על הספסל…

  16. מצד אחד, סמארט מנסה לעשות קיירי. וזה מצליח בדיוק כמו שזה נשמע. כמו לראות תאונת דרכים, שוב ושוב.
    להגנתם, בוסטון משחקים לראשונה עם הרכב דומה לזה שמככב בשיקגו כל העונה. בעיר הרוחות כבר התרגלו.
    מצד שני, Streaks Incarnate. יוסטון עושה ריצה של 7? פליקנס תגיב עם 10. יוסטון יפגיזו 12, פליקנס יחזירו 11. בסוף מתישהו, רנדומלית וכי חייבים, המשחק ייגמר ואחת מאיתנו תנצח.
    מה לראות?

  17. לא יאומן מה שהולך ביוסטון.
    הפליקנס עם 76 נק' בחצי והם יורדים בפיגור.
    הארדן עם 14 אסיסטים בחצי, הפליקנס עם 14 שלשות ב 73%!

  18. כל כך הרבה שחקנים בדאבל פיגרס!
    איטואן מור עם 22 בחצי עם 6-6 מהשלוש
    גורדון עם 22 עם אחוזים בשמיים
    מבלי לדבר על קרב הסנטרים המשובח, בוגי עם 19 וקפלה עם 18 והמון רגש במשחק שלו.. הארדן עושה אותו יעיל בצורה מפחידה.

  19. מה נסגר? בוסטון, יוסטון ואוקלהומה נכנסים לרביעי בפיגור דו ספרתי.
    נכנסנו לתקופת הדמדומים שלפני החגים?

  20. 123.

    שלוש פעמים העונה קלעה ניו אורלינס שיא עונתי ובכולם ני'. (קליבלנד פורטלנד ודנבר)

    אתמול העלתה את השיא העונתי וקלעה 131.

    בתחילת הרבע הרביעי לא מספיק לה לקלוע את הממוצע העונתי שלה לרבע זה (25.2- מקום 22 בליגה) בכדי ליצור רף חדש. אבל אם תמשיך בממוצע הרבעים הקודמים היא תקבע רף חדש. (וכנראה תנצח למרות…)

    *בתחילת הרבע הרביעי בוסטון בפיגור 15 אצל שיקגו.

  21. איזה פוזשיין הגנתי נורא שח ניו אורלינס קאזינס בצבע בעוד כל החמישייה של יוסטון בחוץ…

    אח"כ מיד הוא מאבד כדור לכריס פול.. TO

  22. לא יאומן. הארדן עם 2 שלשות קלאצ' פסיכיות.
    לא נעים מניו אורלינס. שיחקו מדהים.
    הולידיי ומור במשחק של החיים. קאזינס היה אדיר פשוט. לא הגיע להם להפסיד אבל הרוקטס פשוט טובים מדי השנה.

  23. סטטיסיקה ברוב הפעמים לא מספרת את המתרחש בפרקט
    סטטיסטיקת הפלוס מינוס עולה בשקר על כל הסטטיסטיקות שתבחרו
    מי שלא רואה משחק והולך לדף הנתונים יחשוב למשל שהארדן היה השחקן הרביעי הכי חלש ברוקטס עם מינוס 2 ,אחרי אנדרסון,מאמבה מוט'ה ו-ננה [כל שאר שחקני הרוקטס עם פלוסים]

    1. נראה לי ש 26 הנק' 17 האסיסטים ו-6 החטיפות יספרו סיפור אחר אבל האמת שזה מסוג המשחקים שהסטטיסטיקה לא מספרת את הסיפור. הכל זה מומנטום וה 2 שלשות בסוף יחד עם הרצף נק' של פול בסוף השלישי ותחילת הרביעי הם מה שניצחו בסוף למרות משחק קרוב למושלם של הפליקנס.

      1. הפלוס מינוס=הסטטיסיקה הכי מפגרת שיש
        ראיתי המון משחקים בהם השחקן שמתעלה ברבע האחרון ומחזיר מפיגור את קבוצתו לניצחון מסיים בפלוס מינוס הכי נמוך בקבוצה (או בין הנמוכים)

  24. זה לא רק הסטטיסטיקה. זה קור הרוח והשליטה ברגעים המכריעים – הארדן ופול היו רעננים כדי לחטוף ולהוביל בדקות המכריעות. לכן לדעתי כאן דווקא יש משמעות לסטטיסטיקה(היא רק חיזקה את התחושות ממהלך המשחק בכלל ומהרבע האחרון בפרט).

    1. אתה ראיתה את המשחק ולכן יש לך דעה ממקור ראשון
      קור רוח ושליטה ברגעים המכריעים לא נראים בדף הסטטיסטיקה

      יש דף ובו מצוין שהארדן סיים את המשחק עם מינוס 2 בקטגוריה + —

      לאלה שלא ראו את המשחק יראה כי הקבוצה שיחקה טוב יותר בלי הארדן לפי ה+ —

    1. אוק' שניה בליגה באיסו (עם 11.5%) ומקום 15-16 בליגה ביעילות בפוזשיינים האלו. (0.89 לבידוד)

      לא כדורסל מנצח.

  25. פורטלנד במשחק בידודים, פשוט לא יעבוד מול גולדן סטייט.
    20 הפרש בלי קארי וגרין.
    אבל היי כספי קיבל יותר דקות אז פורטלנד ידעו שאין להם סיכוי.
    ועכשיו ברצינות יוסטון הרבה יותר טובים מפורטלנד אבל הסגנון משחק דומה והוא לא יעבוד בפלייאוף.

  26. המסירה של קיידי לקליי לפינה – זו הסיבה שג״ס כל כך טובים. משחקים בלי חצי מהחמישייה – ואף אחד לא שם לב.

      1. אפלטון – הסיבה למה חסר לכם עדיין הגרוש ללירה , כלומר להיות קונטנדרים אמיתיים ולא רק של העונה הרגילה, היא לא המחסור באולסטארים .

          1. ראשית ,המשחק שלכם מעצבן ולא נעים לצפיה גם בלי דוראנט . איתו לא ניתן יהיה לצפות בכם .
            באשר ליעילות , ג"ס בלי דוראנט , אבל בלי פצועים , יכולה גם כן לקחת אליפות . היא לא פחות טובה , ויש לה יותר עומק , מעונת ה-73:9 . אתם – ממש לא .

          2. התבלבלתי – חשבתי שרשמת דוראנט.
            לברון ? זאת הפנטזיה שלך – הא ? זו לא חוכמה . אפשר לשים אותו בעוד חצי מקבוצות הליגה והן תהפוכנה לקונטנדריות מיידיות .

          3. קודם כל הטעם האסטטי שלך לא קשור לעניין, ולמען האמת לא מעניין אותי במיוחד. לגבי הקבוצה של ה 73, לא לוקח ממנה כלום, קבוצת עונה רגילה הכי גדולה שהיתה. רק שעשתה זאת עם 3 וחצי אולסטארים (נותן קרדיט לבארנס בתור החצי) וספסל חזק ועמוק עם איגוואדלה אחרי פיינלס mvp. בוא נגיד תוסיף עוד אולסטאר ליוסטון הנוכחית ותוכל להתחיל לעשות השוואות.
            העניין הוא, שעם כמה שמדברים בלי סוף על שיטה, בסוף כישרון מביא אליפות. יש לי המון כבוד לקר וליכולת שלו לבנות שיטה שתמצה את הכישרון, אבל בסוף ההבדל הוא כמות הכישרון.
            אתה תמשיך ללכלך, עובר לי כמו זבוב ליד האוזן

      1. דויד ווסט ואנדרי איגדאלה הם שחקני ההשלמה הכי טובים שיש לקבוצה בליגה.

        יכולים ברמתם לפתוח בכל קבוצה בליגה.

      1. בוקר טוב
        שחקן העבר , לדעתך היה צריך להמשיך באוק. ?
        מענינת אותי דעתך כשחקן ולא כאוהד .
        ולו היה ממשיך , התמונה היתה שונה ממה שאנו רואים מהפרויקט ?
        אם דעתך חיובית , מה לא עובד כרגע בפרוייקט ואיך ניתן לתקן ?
        אגב , לשרופים של אוק. יש כינוי חדש לבילי הנער :
        Silly Billy

        1. שלום י.פ. היקר
          נחמד הכינוי לדונובן 🙂
          אענה בהמשך היום (למרות שאין לי תשובות חדשות). בגדול – דוראנט חיסל את המורשת של קרי ומנע מעצמו את האפשרות לעשות משהו גדול באמת (אליפות עם אוק'). כאמור, ארחיב בהמשך.

  27. לגיא החביב וחובב הסטטיסטיקות יש אחוזי הצלחה של הטלת מטבע בניחושיו. בכל ספורט.
    יעני – חסר מושג או חסר יכולת להביא את שלל המספרים המתרוצצים בראשו לישום מעשי.
    יתכבד ויתרכז בבוקס-סקור ובתמונות מצחיקות וימנע מניתוחי ספורט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט