הטור של מל ליום ששי: הקליפרס חייבת ליצור מודל חדש (ביל פלאצ'ה)

 

בואו נתחיל מהמסקנה העיקרית שהגעתי אליה אחרי התבוננות במי הים התיכון ומדיטציה כשירדתי ממסעדת 'הזקן והים', קיבתי מלאה מ-24 סלטים וסרטני-ים מהממים מהים (ולא מבריכות או יבוא מטורקיה) עם תיבול שמן זית עדין תוצרת בית, שום, עוד עשבי תיבול, ולדעתי קצת שמנת. אין מאכל פירות-ים כזה בארץ, וזאת מילה של אחד היודע דבר או שניים על SHELL SEA-FOOD.

ישבתי שם הזקנה ואני כשהגלים מגיעים עד רגלינו היחפות ואני שואל את עצמי איך, איך המי ים האלה מרגישים כל כך הרבה יותר טוב מהמים בג'ונס ביץ', לונג איילנד, או סאות' ביץ' פלורידה (את המים במערב ארה"ב, במיוחד לאורך כרמל, סאן פרנציסקו, או חוף מליבו מוטב הס מלהזכיר כשמדובר במי ים נעימים, כחולים, חמימים, ומדקדקים). אפילו חופי הקריביים, אקפולקו, וקופה-קבנה מחווירים לעומת חופי ת"א שאני מכריז עליהם עכשיו, וכאן, כחופים היפים, הנקיים, והכפיים בכל העולם.

אני שואל את עצמי גם איך, איך נפלו גיבורים, כלומר הלוס אנג'לס קליפרס.

הכל התחיל עם עזיבתו של כריס פול שרק עכשיו מבינים כולם שהוא היה הדבק שהדביק את כל הקבוצה יחד ועשה מחבר שחקנים אינדיבידואלים יחידה לוחמת ודי גאה. רק עתה מבינים כולם את גודל חסרונו, ועד כמה שהקליפרס בלעדיו הם כמו יקנעם ללא כביש וואדי מילק. הוא היה הנפש, המוח, והדופק של הקבוצה.

טוב, חלב שנשפך, כמו שאומרים החברים שלי מתל עדשים.

ואז התחילה העונה החדשה עם מלאי תקוות ממני וכולן יותר עסיסיות מקלמנטינה גאה היושבת על ענף מחכה להיקטף מהחצר של אדון הדסי מכפר ויתקין. ואז התחילו הצרות שרודפות אחרי הקליפרס כמו שהאשך רודף אחרי גננות בכפרים דתיים בעמק יזרעאל. ביום שני קרה משהו שחשבו שזהו, זה הסימן הברור ביותר שאלוהים שונא את הקבוצה: בלייק גריפין, השחקן המצוין האחרון שנשאר נפל שדוד כשבן קבוצתו אוסטין ריברס נפל על ברכו השמאלית, וכולם חשבו שזהו, אפשר לסגור את החנות של הקבוצה שהחליפה את הלייקרס בכדורסל שניתן לקרוא לו כדורסל באל.איי.

הפציעה נראתה רע יותר רע מה-TAX BILL של טראמפ.

אבל אז באה החדשה היחידה הטובה מאז תחילת העונה: הפציעה אינה נוראה כפי שחששו. אמנם רצועת ה-MCL נמתחה, אך לא נמצא כל STRUCTURAL DAMAGE, כמו שאומרים החברים שלי מדימונה. הווה אומר שישנו סיכוי שתוך חודשיים הבחור חוזר לשחק.

עשיתי בדיקה מהירה וגיליתי שהוא עומד להחמיץ כ-20 משחקים. רבע עונה. וכשיחזור – הוא יצטרך תקופת חימום והתרגלות, והייתי כולל עוד חמישה משחקים בהם הוא ייכנס קודם ל-5 דקות, אח"כ 19 דקות, וכולי וכולי.

 האדם שיכול לומר לכם טוב יותר מכל אחד אחר מה זה אומר הוא דדי הגדול. הוא יאמר לכם שמה שזה אומר זה שארבעה מחמשת הסטארטרים מהחמישייה הם פצועים, ואם הוא היה אחד מחברי ממגדל העמק הוא היה מוסיף שזהו "TOUGH PREDICAMENT" אפילו לקבוצה כמו הווריורס זה היה מאיית "END OF STORY" (תארו לכם את 'הפצץ מהמפרץ' ללא סטפן, קליי, דריימונד, ועומרי!).
לפטריק בברלי היה ניתוח מסיים עונה במיניסקוס של ברכו הימנית לפני שבוע כולל microfracture procedure לברכו. הגארד מיטוס תיאודוסיץ' קרע את ה-PLANTAR FASCIA של כף רגלו השמאלית, ואם ג'יזוס יהיה נחמד אליו, הוא יחזור לשחק אחרי חג במולד. הסמול פורוורד דנילו גלינרי החמיץ את עשרת המשחקים האחרונים עם מתיחת שריר הטוסיק – הגלוטיאוס מקסימוס – ומתי יחזור היא שאלה טובה שאין עליה בינתיים תשובה.

המאמן 'דוק' ריברס – שלדבר הוא יודע, אם כי הרבה פעמים, כמו הפעם הזאת, הוא מקלקל יותר מאשר הוא בונה  – אמר דברים אלה: "אנחנו היום במצב נחיתות בכל משחק. כל מה שאנחנו משתדלים לעשות זה לגנוב משחק פה, משחק שם".

אלה מילות מוטיבציה לשאר 11 השחקנים מה-15 שנשארו? איזה מאמן דפוק הוא?

מאמן כמוני, 'הדוק' האמיתי, היה אומר: "יש לנו צוות של 11 שחקנים בריאים שכל אחד מאמין שיש לו את זה. זהו הזמן לכל אחד מהספסל להוכיח לעולם שאני הוא האהבל האמיתי שלא גילה את כישרונכם מהר יותר ולא נתן לכם לשחק מספיק עד כה. לכו תראו לעולם איזה טמבל אני. לכו תראו לכולם שאנחנו באים עם צעירים TO KICK SOME ASS!"

ואז לצפות לטוב ביותר.

גריפין הוא השחקן שהקליפרס בנו עליו את עתידם עם 173 מיל. ל-5 השנים הבאות. הוא השחקן שעשה טריפל דאבל בניצחון על אטלנטה. הוא זרק את כדור הניצחון נגד סקרמנטו. הוא ניצח את הלייקרס עוד לפני רגע הפציעה. הוא קולע לקליפרס 23.6 נק', מחלק 5.1  צימוקים וקוטף 7.9 פרחים. אבל גריפין, שלפני העונה אמר שהוא "מרגיש" שהעונה הוא ישחק 82 משחקים, שוב נכנע למזל המחורבן שלו, ולפיזיקה.

למרות נטיותיו להיפצע (אין דבר כזה 'נטיות'; זה הכל עניין של מזל, וכוח המתגבר על התנגדות) הקליפרס החליטו עליו כפרנצ'ייז הפלייר שלהם, ועתה שחקן הפרנצ'ייז לבוש אזרחי, וסם דקר עולה במקומו.

(אוסטין ריברס מסתכל על הנזק שגרם)

כשהפציעה קרתה הקללה נשמעה עד השורה ה-20 מסביב כל הסטייפל סנטר. 'קללת הקליפרס' שוב ביקשה את המשכנתא.

גריפין ניסה לעמוד…נעמד…ואז נפל-קרס לאט ונשכב על הריצפה.

עונת הקליפרס קרסה שוב. היא קרסה עם הקריסה וההתמוטטות של שחקנה הטוב ביותר.

השאלה ששאל אותי חבר ילדותי שהיה פעם פעיל ביותר בכדורסל, ואף הביא פעם את מכבי ת"א למשחק נגד הניקס, ולאחרונה התעוור בצורה אכזרית וכואבת – אבי ויזלטיר – שאל אותי אתמול בטלפון: "מה עכשיו, מל?"

כשלא ידעתי מה לענות, הוא אומר לי:

Trade 'N' Tank".

"אבל אבי, ניסיתי להסביר לך שאין דבר כזה 'טנקינג'. בעשר השנים האחרונות רק מעט בחירות ראשונות הצליחו, ואין ביטחון שבחירה ראשונה תיפול לברכי האחרונה, ובכלל, הקומיסיונר יעניש את הקבוצות המפסידות בכוונה!"

"מי מדבר על 'להפסיד בכוונה'? אני מדבר על הפסדים בגלל שלא נשארה להם קבוצה!"

מה שכן, אני אומר לחברי העיוור אבי, אני מסכים אתך שקבוצות שרוצות להיום טובות מאד חייבות להיות כמה שנים רעות מאד, וכאן אני מסכים אתך שהקליפרס לא רעה מספיק! עליה להיות העונה גרועה יותר!!!

הדבר הגרוע ביותר היום ב-NBA זה להיות MEDIOCRE. כמו אטלנטה. כמו שרלוט. כמו דנבר. כמו מינסוטה.

עוד לפני שקראתי את פלאצ'ה אמרתי לעצמי שמישהו בקליפרס חייב לפטר את דוק ריברס ממשרת המאמן ולהביא במקומו מאמן צעיר שיסכים להתחיל מלמטה ולגדול עם הקבוצה. חייבים להביא מישהו שמבין בדראפט ויביא שחקנים רציניים.

"אתם יודעים כמה שחקנים רציניים הביאו הקליפרס מאז שבחרו בבלייק גריפין ב-2009?"

"אפס", מגלה לנו פלאצ'ה. ואז הוא מציע את  הצעתו להבראת הקליפרס.

******

הצעתו של פלאצ'ה:
"הקליפרס הם 1 מ-7 בשבע השנים האחרונות בדראפטים של שחקנים משמעותיים שיכולים היו להביא את הקבוצה לרמה הגבוהה ביותר בליגה.

למה? כי בשבע השנים האחרונות היתה להם רק בחירה אחת בין 24 הנבחרים הראשונים בדראפט. מאז 2009 הבחירה היחידה שלהם ב-24 הנבחרים הראשונים הביאה את אל-פארוק אמינו ב-2010. ומי הוא היה? לא יותר מ-JOURNEYMAN שהיה בעיר רק שנה אחת ואז עם הטרייד המסובך שהביא את כריס פול. היו להם 8 בחירות אחרות מחוץ ל-24 הנבחרים הראשונים בשבע השנים, ואף אחד מהם לא הפך לבחירה שהיית מספר עליה לקלינט איסטווד. היו אלה 8 בחירות שלא עזרו מספיק ל- 'השלישייה הגדולה' של פול, גריפין, ודאנדרה ג'ורדן.

.פלאצ'ה מציע להתחיל בתכנית לזמן ארוך כי הפציעה של גריפין  סיימה עונה זאת עבור הקליפרס. לקליפרס ישנה בחירת דראפט סיבוב ראשון ב-2018, והוא מציע לעשות טרייד של ג'וורדן עבור בחירת דראפט גבוהה נוספת לפני שהוא יוכל להשתחרר מחוזהו בקיץ הבא. ג'ורדן היה שחקן מלא התלהבות ואינספרציה, אך מאז שפול עזב הוא נראה אבוד. יש לו ערך רב ביותר תחת הסל לקבוצה שרצה לאליפות ואפשר לקבל עבורו ערך רב ביותר כי תחת הסל הוא עדיין אחד מהטובים בליגה.

עכשיו הגיע הזמן לעשות גם טרייד על לו ויליאמס, עבורו ניתן לקבל עוד בחירת דראפט ראשונה גבוהה. הקליעה שלו היא נהדרת, אבל לקליפרס היא לא יכולה לעזור. הזריקות והקליעות שלו מבוזבזות על קבוצה כמו הקליפרס (או כמו הלייקרס בעבר). קבוצה הרצה לאליפות תאהב ביותר קלעי כמוהו הקם מהספסל כפי שעשה עבור הרוקטס בעונה שעברה.

אפילו אם בלייק גריפין, תיאודוסיץ', וגלינרי חוזרים בריאים ושלמים, הקבוצה ללא דיאדרה ג'ורדן ולו ויליאמס תגיע לאחד המקומות האחרונים בליגה העונה. זה לא 'טנקינג'; זאת עובדת חיים עצובה, הווה אומר עוד בחירת דראפט גבוהה.

אם תחברו את כל הבחירות הראשונות, אנחנו מדברים על ארבעה בחירות דראפט ראשונות כבר הקיץ. הם יתחברו לבלייק גריפין, לגלינרי, ותיאודוסיץ' יש סיכוי לבניית קבוצה מצויינת תוך שנתיים.

ישנה רק בעייה אחת נוספת, ולבעיייה קוראים דוק ריברס.

פלאצ'ה כותב:

Rivers, who lost his role as basketball personnel boss this summer, might want to eventually give up his role as coach. Or the Clippers might want to eventually take it from him. Rivers didn't sign up to oversee a bunch of kids, and the Clippers didn't hire him to be a babysitter. If the culture changes, surely so will the coach.

"I've can't feel sorry. Ever. Ever," the ever-optimistic Rivers said Monday before the Clippers defeated the Lakers. "I just know there's another day, there's a next day, and you coach to that day, you coach your guys to believe that, I've gone through far worse as a coach. This group, let's get healthy, let's see what we've got."

פלאצ'ה מסיים: "אבל הפעם אין דרך להצלה. העונה הזאת אבודה, ואין דרך אפילו לנסות להצילה. הם חייבים להסתכל לתאונת הרכבת שקרתה להם בעיניים פקוחות, לנקות את כל הרסיסים ואת המסילה, ולהרכיב רכבת חדשה, במודל וצורה חדשה, עם מאמן אחר, ולהתחיל עם דבר חדש לחלוטין. אולי הדבר החדש לא יישא איתו את 'קללת הקליפרס'.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תוכנית הבראה לקליפרס זו ההגדרה לכוסות-רוח למת…

    כמו שכתב מנחם, יש קללת קליפרס, וכמו שזה נראה גם כל המיליארדים של מיקרוסופט לא יכולים עליה

  2. לא רואה את באלמר מכוון לקבוצה שתהיה מוכנה עוד 3 שנים. בלייק עם חוזה לעוד 4 עונות אחרי העונה הזו, מה יעזרו הבחירות הגבוהות? עד שיתבשלו לשחקנים משמעותיים גריפין כבר יהיה הרבה מעבר לשיא, בטח גלינארי וגם תאודוסיץ כבר לא יהיה שחקן משמעותי.
    מה שכן, ריברס חייב ללכת. עכשיו שפיזדייל פנוי לא הייתי חושב פעמיים ומהיר אותו שיכניס קצת אופי.

  3. מנחם אני כמעט כל שנה מבקר בפורטו ריקו לפני ההוריקן הייתי בקולברה וויקס ובורה בורה (אולי החוף היפה ביותר בעולם כן חוף הפלמנגו די אוברייטד) בפורטו ריקו ההרוסה, לא זוכר שבישראל יש חופים שמתקרבים אליהם, מה שיש זה את האווירה הישראלית החמימה והאחדות. דוק ריברס מאמן נוראי, לא רואה שום עתיד ורוד ללוזרים האלה, מי ייתן בשביל גורדן בחירה ראשונה בטוף 10? צריך להיות משוגע שהמילהשלו שווה כקליפת השום

    1. תפסיק לזיין תביצים… היית בשני חופים בחיים שלך אז אלו הכי יפים… מזכיר לי את אפלטון ההזוי הזה.
      הייתי מיל עשר פעם בפורטו ריקו, שום חוף שם לא מדגדג את החמישים הראשונים

  4. "טיבול שמן זית" "סביך"
    מנחם למה אתה לא פותח אתר באנגלית הרי כל עולם הכדורסל והמבינים רק מחכים בתור לשמוע ולקרא את פניני חוכמתך…
    למה אתה מתעקש להסתתר בכתיבה בשפה שאין הם מבינים ?
    ובנוסף שפה שאתה לא מצליח לכתוב בה חצי משפט ללא שלוש טעויות כתיב ?
    אולי אתה פשוט שפן שמת מפחד מהתגובות שתקבל לאחר שיקראו את דבריך על סטף בעל העיניים הכחולות?
    שמע לא תנסה לא תדע …

  5. שמחי/פומה מה אתה קופץ כל פעם שמנחם מקליד כמה מילים על המקלדת? זה לא שהכתיבה שלך קריאה או מראה על יכולת עברית מרשימה.

    1. זה בגלל שלהשמיץ זה קל.
      בכל פעם שמחי הפומה מנסה לכתוב משהו עם תוכן,
      הוא כותב שטויות…

      (טוב אולי נתקן את זה ל-"כמעט בכל פעם". אני לא בקיא במטאורולוגיה, אז אין לי מושג אם תחזיות מזג האוויר שלו שוות משהו…)

  6. מעניין אם יש דבר כזה נטייה לפציעות או לא. אולי עשו איזה מחקר בנושא?

    בכל מקרה אני לא רואה איך מישהו נותן להם סיבוב ראשון על לו וויליאמס.

  7. הפתרון הכי טוב- להעביר את הקבוצה לסיאטל.

    אין להם מה לחפש ב ל.א
    אין כזה דבר אוהדים של הקליפרס. אלה תושבי ל.א שאין להם בדיוק מה לעשות באותו רגע, ובאו לראות את לברון\ווסטברוק\קארי ושאר החבר'ה.

    בינתיים עיר שלמה מחפשת קבוצה.
    במקום שאין אהבה לא יצמח כלום ולקליפרס אין אהבה.

  8. אחלה מעורב מנחם. אני גם מת על מי הים התיכון המזרחי, למרות שלהגיד על החופים בארץ שהם נקיים זה כמו להינות מהאוויר הנקי של מפרץ חיפה.
    הקליפרס בבעיה רצינית, אבל קשה לי להאמין שיפרקו שם הכל. רק החתימו את גריפין על חוזה ענק. לטנקק השנה להשיג בחירה טובה (היא לא שייכת לבוסטון במקרה אני מקווה, נראה לי שאיינג' מחזיק את כולם בני ערובה) ולהמשיך שנה הבאה עם מאמן חדש

      1. ביולי.
        מה לעשות מנחם שבישראל להזרים שפכים לים זה עדיין דבר מקובל ברגע שיורד קצת גשם או שמתקני טיהור השפכים עוברים תקלה בגלל תחזוקה רשלנית? מה לעשות שכל שני וחמישי משרד הבריאות סוגר חוף כי הרחצה מסוכנת לבריאות הציבור? מה לעשות שעם ישראל חי עדיין חושב שהחופים זה פח הזבל הפרטי שלו?
        ישראל לא הכי גרועה בשמירת חופיה נקיים, יש שכנים שתמיד יגרמו לה להיראות טוב ביחס אליהם, אבל היא מפגרת בהרבה, אפילו אחרי מדינות כמו טורקיה ויוון.

  9. תודה, מנחם, אחלה פוסט!

    לגבי הקליפרס, אין מה לומר חוץ מזה שאני מסכים.

    לגבי סרטנים טריים?
    (כאלו אפשר למצוא בארץ כמעט ורק בסתיו, אז זו עונת הסרטנים הכחולים)
    2 מילים:
    אורי בורי.
    מסעדת הדגים בעכו העתיקה. בהפרש, וללא תחרות, מסעדת הדגים הכי טובה בארץ.

  10. יש לי ספק אם חסרונו של פול כל כך קריטי. הקבוצה התחילה טוב את העונה והייתה במאזן של קבוצה לפלייאוף. עד שהתחילו הפציעות.
    לקבוצה היום אין רכזים. ריברס הוא קומבו גארד. מילוש ובברלי נפצעו, היה להם רוטציה טובה מאוד של רכזים.
    אין התקפה גלינרי נפצע, יש לה בחמישיה היום שחקנים כגונסון וגורדן (לא מגיק או מייקל) שתרומתם דלה להתקפה.
    את דאנדרה גורדן צריך להחליף בטרייד הוא לא יותר מרול פלייר, אמנם רול פלייר טוב אבל לא יותר מזה.

  11. מצויין מנחם
    ה-בעיה של הקליפרס – דוק ריברס
    אפשר תמיד להסתכל על גולדן סטייט בעידן מרק ג’קסון ואת זאת בעידן קר כמעט אותו סגל 2-3 שינויים קלים והקבוצה נסקה לשמיים
    הקליפרס בעידן דל נגרו נראתה טוב בעונה הרגילה ואז הגיע ריברס הקבוצה לא נראית טוב נקודה
    ניו אורלינס ,הקליפרס ושארלוט הם המועדונים היחידים בליגה שלא היו מעולם בגמר איזורי רק שבמקרה של הקליפרס מדובר באחד המועדונים הותקים בליגה
    באל איי הם יהיו לעולם בצילה של הלייקרס ,מעבר לסיאטל ,לאס וואגס או אפילו למזרח מתבקש

  12. מנחם

    אמרת כריס פול ואמרת הכל, כל שאר השחקנים בקבוצה הזאת הם אוברייטד מהבן של המאמן ועד שחקן מוגבל כמו רידיק.

    בלק גריפין הוא שחקן כישרוני אבל בטוח לא אחד שיכול לסחוב קבוצה אפילו כצלע שני.

    פול ידע לנצל את האתלטיות של ג'ורדן וגריפין וזה הדבר היחידי בערך שנזכור מהקבוצה הזאת.

  13. אני לא מקבל את הביקורת על דוק ריברס,
    הליגה מלאה במאמנים לבנים גרועים כדוגמת ריק קרלאל,תיבודו שמקבלים קרדיט בלי שום איכות או קבלות.

    דוק יכול להתאים בול לקבוצה כמו אוקלהמה.

  14. בקליפרס זה עניין של מסורת.
    לכל קבוצה ישתפקיד בליגה.
    לסלטיקס יש גאווה שהביאה לה מספר טבעות, גם שהסגל לא כלל כוכבים נוצצים(הזכיות עם קאאונס).
    לליקרס הסמל המסחרי הוא השואו טיים,
    והקליפרס הם על תקן הלוזרים, לא יעזור להם כלום, לא החלפת בעלים ולא סופרסטארים(עם פול, גריפין וגורדן הם לא ניצחו אף סדרת פלייאוף) הם הקליפרס.

  15. שחקן בגודל של גריפין שכל הזמן קופץ ומנתר לדאנקים זה רק עניין של זמן עד שיפצע פציעה קשה….זה נס שזה לא קרה עד היום .

    1. תכלס הכי כיף להיכנס לים בספטמבר בסביבות 7 בערב…. המים חמים ומרגיש לך כמו להיכנס למרק דגים ענקי 🙂
      השמועה אומרת שהים התיכון כזה חם כי כל אירופה משתינה פנימה….

  16. הקליפרס חייבים להעביר את ג'ורדן. בלי רכז שיפעיל אותו קבוע (לא יודע כמה זה יעבוד עם תאודוסיץ') הוא אבוד. בחירת טופ 10 עליו זה עיסקה שהם צריכים לקחת בלי למצמץ.

  17. רגע רגע רגע…מה פתאום לפרק………..אני חושב שהקליפרס זה אחלה מקום בשביל לברון בעונה הבאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    גם פול ג'ורג', ווסטברוק(נולד בקליפורניה…), קאזינס ואחד כריס פול על השולחן………………..
    אני לגמריי רואה את לברון וראסל ווסטברוק חוברים לגריפין ודיאנדרה!!!

  18. JORDAN BECOMES CENTER OF BUCKS ATTENTION

    December 1, 2017 Gery Woelfel 0 Gery's Blog,

    The days of “Own the Future’’ are clearly over for the Milwaukee Bucks.

    The Bucks, whose marketing campaign the last couple of years has centered around the team’s core of talented young players, have noticeably switched gears to a win-now mode.

    The Bucks recently acquired veteran guard Eric Bledsoe from the Phoenix Suns, and now the scuttlebutt around the league is they are making a concerted push to acquire veteran center DeAndre Jordan from the Los Angeles Clippers.

    Jordan’s name has been mentioned in trade rumors for several weeks and, as one might expect, there isn’t a shortage of teams interested in him. According to sources, the Toronto Raptors, Washington Wizards, Minnesota Timberwolves and Bucks have shown the most interest in Jordan.

    Sources said Clipper officials have targeted three Bucks in any deal for Jordan. One is John Henson, who is currently the team’s starting center, while the others are reigning Rookie of the Year Malcolm Brogdon, who lost his starting spot when Bledsoe came aboard, and standout swingman Khris Middleton.

    The Clippers, I’ve been told, are adamant in acquiring at least two of the aforementioned Bucks and may even demand all three of them.

    From a contractual standpoint, Jordan is being paid $22.64 million this season. Middleton and Henson are collecting $14M and $11M, respectively, while Brogdon is being paid $1.31M this season.

    The Bucks have let it be known throughout the league that they want to add a physical big man to their roster, a void that was created when they dealt Greg Monroe and future draft picks to Phoenix for Bledsoe.

    There has also been ongoing chatter the Bucks are interested in Philadelphia’s Jahlil Okafor, who is being shopped for a first-round draft choice, as well as Phoenix center Tyson Chandler, who has a good rapport with Bucks coach Jason Kidd and whom the Bucks had looked into trading for in the past.

    But none of those centers would remotely impact the Bucks as much as Jordan, one of the game’s elite defensive big men. The 6-foot-11 Jordan has averaged at least 13.6 rebounds per game for the last five seasons. This season, the 29-year-old Jordan is averaging 13.8 boards to go along with 1.1 blocks and 9.9 points.

    The Clippers have gotten off to a rough start this season with an 8-12 record. What’s more, their star power forward Blake Griffin is expected to be sidelined approximately eight weeks with a medial collateral ligament sprain.

    When asked if he thought the Clippers would be inclined to deal Jordan anytime soon, a source said, “Who knows what the Clippers will? The trading deadline isn’t until February, but they know they’re not going anywhere this season. They’re going to be making a lot of changes. They’re rebuilding.’’

כתיבת תגובה

סגירת תפריט