מעורב הופס ליום חמישי: האם הקאבס עלו על דרך המלך? / מנחם לס

1.האם הקאבס מתחילים לעלות על דרך המלך?

התשובה היא כן,  באותיות כחולות!

האם הפכתי לאוהד הקאבס?

לא!

אז מה אני שואל  שאלה אבסורדית כזאת 'אם הם עלו על דרך המלך'?

כי אני מחפש בנרות קבוצה שתנצח את הווריורס, אם יקרה אסון והם ינצחו את הרוקטס ואת הת'אנדר ויקחו את אליפות המערב. אז אם זה יקרה אני מוכן אפילו לעזור לקאבס לעלות על דרך המלך. משום מה אני לא מאמין שישנה קבוצה מזרחית אחרת עם האופי, והביצים, לנצח את הווריורס בסידרה של 7 משחקים.

השמועות לא מפסיקות להגיע מאל.איי שהקליפרס שוב בפניקה עם פציעתו של בלייק גריפין והיא מחפשת קונה לדיאנדרה ג'ורדן שיהיה שחקן יותר וורסיטלי כשבלייק יחזור. אני מקווה שהקאבס ימצאו מישהו או משהו להציע להם כי הם צריכים את ג'ורדן ליד טריסטן ת'ומפסון. יש להם משאית SCANIA מלאה שחקנים שהקליפרס יקבלו ברצון עבור ג'ורדן.

במשחק נגד מיאמי הבחנתי בסימני תקווה וחיכיון בפני השחקנים, דבר שלא ראיתי מאז מאי של השנה שעברה. אפילו לברון רצה להראות רצינות כשהוא מתווכח עם זיברה וניזרק כמו אבן שאין לה הופכין (גיא!) ברבע הרביעי כשהנצחון כבר היה בכיס. אין כלל שאלה שהיתה זאת הצגה  לשאר השחקנים ולשאר היוניברס ש-HE CARES ושצריכים להתחיל לקחת דברים ברצינות. היה זה משחק בלתי משמעותי שלא קבע דבר, ולברון בחר בו כמשחק מתאים להיזרק ממנו, לראשונה בחייו.

אז פתאום אני רואה מבטי אמונה, תוחלת, ושאיפה – דברים שנעלמו מעיני מתחילת העונה.

רוצים שאדבר על פתיחת העונה?

אוקיי. אדבר על תחילת העונה.

תחילת העונה היתה דראק. אכזבה אחת גדולה. הקבוצה נראתה כמו לוגו של "הבטחת שווא". ראיתי מבוכה, מפח נפש, ותסכול בפני השחקנים. ראיתי מבטי דכדוך, חרבון, ואפילו ייאוש. היה זה ROUGH START בכל המובנים ובכל הצורות. התחילו לדבר (ואני, בחוכמתי הרבה, בראש המדברים!) על לברון המתעייף, דוויין המאכזב, לאב שבמקום אהבה מביא שנאה, וג'יי קראודר שפתאום שואף לבינוניות מינוס.

אבל רגע. נא לעצור. HOLD EVERYTHING! לפתע יש לקאבס ריצת 9 נצחונות. פתאום לברון נראה רענן כצעירון בן 22 בטופ של משחקו; דוויין ווייד הפך פתאום לדג זהב שהקאבס דגה בבריכת של סרדינים מעושנים; פתאום לאב מתחיל לשחק את הכדורסל המצויין שלו מהעונה שעברה (בינתיים 18.7 נק' ו-10.0 ריב' ממוצע ב-29 דק' משחק כשהוא יושב על PER של 23.8 ); קייל קורבר מצא את קליעתו, וג'ף גרין מפתיע לטובה בצורה המספקת ביותר. אוקיי. דריק רוז ניפצע ואולי לא יחזור, אבל אייזיה תומאס החל לרוץ ולהשתתף ב-3-על-3 עם שמירה קלה. הוא יהיה מוכן הרבה לפני סוף השנה האזרחית.

קראודר? הוא לא מגיע לרמתו בבוסטון אבל זה עניין של זמן, וטריסטן תומפסון פצוע אבל בקרוב הוא לא יהיה פצוע.

הקבוצה שהסריחה את הפארקט קפצה פתאום לרקורד 7-14 אחרי שהתחילה 7-5. היא רק 3.5 משחקים אחרי בוסטון ועד סוף השנה היא תשתווה לירוקים. פתאום נראה שהקאבס FIGURED IT ALL OUT והיא למדה כיצד לשחק עם דוויין, ג'ף, וג'יי. אנשים למדו מהר היכן חבריהם אוהבים להיות, ולשחקן כמו דוויין ווייד זה עניין של 10-12 משחקים ללמוד היכן כל אחד אוהב להיות, מתי הוא אוהב להיות שם, וכיצד הוא אוהב לקבל כדורים. הוא לא היחידי. המשחק הופך למשחק 'חלק' במקום משחק מלא החתחתים, השלוליות, החורים, והגבשושיות שהקאבס התחילה את העונה.

כל אחד בקאבס – כך נראה לי מהוד השרון – מבין היום את ה-ROLE שלו בקבוצה טוב יותר מאשר לפני חודש. התמיסות החלו להתערבב כראוי ואתה רואה בברור כימייה קבוצתית חדשה.

והדבר החשוב ביותר שאני רואה? אני רואה LOVE בין השחקנים. כולם אוהבים היכן הם משחקים וכולם אוהבים את ה-ROLES שלהם, במיוחד דוויין ווייד. אני רואה שמחה, אחווה, זהות, וסולידריות כללית בקבוצה.

למעשה, ניתן להכניס לראש שהקאבס – למעשה –  מתחילים את העונה רק השבוע.

2. האם פיטורי דייויד פיזדייל מקדמים את הטרייד של מארק גאסול?

יכול מאד להיות שמה שקרה ביום שני היה פשוט כפי שהוא נראה: דייב פיזדייל היה המאמן שתחתיו היתה קבוצה שהפסידה 8 משחקים רצופים, ובמשחק נגד הברוקלין נטס, כוכב הקבוצה מארק גאסול ישב בחוץ כל הרבע הרביעי. הוא – גאסול – הביע את חוסר 'אושרו' למדיה ( registered his unhappiness to the media), ובתוך דבריו היו דברי ביקורת על מנהלי הקבוצה, ומאמנה.

בין מארק גאסול ודייב פיזדייל לא היו יחסי אהבה  כמעט מתחילת הדרך, TO SAY THE LEAST. למעשה, אחרי ההפסד לברוקלין היתה אווירה ודינמיקה של "הוא או אני". הנהלת הקבוצה חששה שמארק גאסול ייצא בהודעה פומבית של "הוא או אני" ואז ממפיס לא היתה מעיזה לפטר את המאמן כי זה היה מתחיל שרשרת דרישות מראסל ווסטברוק ועד קייל ת'ומפסון (שיחסיו הקורקטיים אך לא יותר עם מאמנו קאר ידועים) של "או אני או הוא" וב-75% מהמקרים זה היה "הוא".

אז הם פיטרו את פיזדייל לפני שהגיע האולטימטום. AS SIMPLE AS THAT!

כך חשבנו.

עד שהבלוג של שון דבני מסביר שאולי כולנו טעינו. אולי אין כאן כל עניין של "אני או הוא" אלא הנהלת הגריזליס החליטה שחייבים לעשות טרייד של מארק גאסול, והחשש היה שדייב פיזדייל יהיה המתנגד הראשי לטרייד, ולכן חייבים קודם כל להיפטר מפיזדייל. שחקנים שהם לא שחקני ממפיס ביקרו קשות את פיטוריו של פיזדייל, ובמיוחד לברון, שהכיר את פיזדייל טוב יותר מכל אחד מלבד דוויין ווייד ( Multiple NBA players criticize Fizdale firing, including LeBron). כמובן שהם לא ידעו מה עמד מאחורי פיטוריו.

מדוע ממפיס פחדו שמארק גאסול יודיע שהוא רוצה טרייד? כי אז כולם יודעים שהוא DESPERATE PLAYER המשחק עבור DESPERATE TEAM ואז ערכו בשוק יורד מיד. לכן עדיף לקבוצה למהר ולהודיע על רצונה לפטרו לפניו, והסיבה הרגילה היא "בנייה מחדש", או "דרך חדשה". ואז למארק גאסול ישנם ברוך השם מספיק קופצים שיעמדו בתור ויילחמו על טרייד עליו.

אבל לא בטוח. מארק הוא בן 33 והקבוצה חייבת לו 50 מיליון דולארים לעונה הבאה ולעונת 2019-2020. עם כסף זה שהוא מובטח, יכולות לעלות שאלות בראשי מנכ"לים. אז הדבר האחרון שממפיס רוצה זה להיראות נואשת! מה שהיא רוצה זה להיראות שולטת בעניינים ושיאמינו לה שהסיבה היחידה שהיא מעוניינת בטרייד היא להתחיל בדרך חדשה!

. אבל כאן מתעוררת בעייה: פיזדייל היה מאמן פופולרי מאד בין כל שחקניה הצעירים של ממפיס שהיו מוכנים לצאת לכל קרב איתו. כל איש כדורסל עם טיפת שכל והבנה בראשו יודע שאם "בנייה מחדש" היא מטרתה של ממפיס, אין – ממש אין – מאמן צעיר שיהיה טוב מפיזדייל להתחיל הכל מחדש. אז לפטר אותו, ואז להציע טרייד על מארק גאסול כדי "להתחיל מחדש"?

כמה מטומטמים אנחנו, ראשי ממפיס חושבים? על מי הם חושבים שהם עובדים?

הבלוף יתגלה ברגע שהם יודיעו על רצונם למצוא טרייד על מארק גאסול!

3. כאילו אין לגולדן סטייט מספיק שחקנים, הם זכו בעוד שחקן מההפקר

 


הבולס ויתרו עליו עבור חופן בוטנים

 כאילו אין לגולדן סטייט מספיק שחקנים, הם זכו בעוד שחקן מההפקר.

ישנן שתי אפשרויות: או שהמנכ"ל של השיקגו בולס הוא  'איש גייס חמישי' של הווריורס, או שקיבל שוחד מגולדן סטייט כשהגיעה בחירה מס' 38. המנכ"ל בחר  בג'ורדן בל – סמול פורוורד מצויין ששיחק שלוש שנים באורגון ורק אלוהים יודע כיצד נפל עד הבחירה ה-38 – ומיד העביר אותו לבולס עבור קש. כן. מכרו אותו לווריורס, כאילו היינו בפאקן שוק עבדים.

הכל כנראה נעשה למפרע, והכסף לא יכול היה להיות גדול במיוחד כי בעל הווריורס הוא קמצן ידוע, ואם ג'ורדן בל לא היה שחקן כלבבו, אתם יודעים כמה שחקנים מצויינים נישארו בבחירה ה-38? היו לפחות חמישה שיכולים היו למלא היום את שורות הקבוצה הפאתטית שיקגו בולס.

אז במקום להוסיף לרוסטר העלוב שלהם שחקן צעיר בגובה 2.06 מ' שהוא וורסטילי בכל צורה ואופן, הם הכניסו לכיסם (ז"א בעל הקבוצה ג'רי ריינסדורף הכניס לכיסו)  3.5 מיליון דולאר, כסף שמספיק בקושי לקנות דירת שלושה חדרים חדשה בצפון ת"א.
אז במפגש הראשון בין הקבוצות, גולדן בסטייט שחתה את הבולס באיזה 50 נק' הפרש (אוקיי, 49), כשג'ורדן בל משחק משחק מצויין ותורם בכל חלקי המשחק בדקות המעטות ששיחק: 7 נק', 6 ריב', 4 אסיסטים, 6 חסימות, ושתי גניבות. היתה זו תצוגת 'כל-בו' לתפארת, וכל מה שראית היה את סטיב קאר מחייך כל אימת שבל החזיק בכדור, או מחסל עוד התקפה של הבולס.

איזו גניבה של שחקן שיהיה מצויין, ועבור 3.5 מיליון שהיום הוא כסף קטן שאפילו לא מדברים עליו, אלא כעודף.

4. כריס בוש מקווה לחזור ל-NBA , כשחקן

 

 5. סטפן סמית' שואל אם לונזו בול הוא 'BUST'

*

*

6. THE STARTER: עשרים דקות דיונים על כל מה שקרה ב-NBA ביומיים האחרונים!

 

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Atlanta
Atlanta
6 years ago

let me put it that way MR LESS, if Warriors loose the championship to cave, Me personally come to the Greenville hole and feed your goats for 2 weeks. OK:?
u don't know what u are talking about my friend…

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Atlanta

למה שלא תלך ללמוד קצת אנגלית לפני שאתה משפיל את עצמך לכתוב בשפת האם שלך?

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
6 years ago
Reply to  Atlanta

יש לג. סטייט סיכוי די גדול להפסיד את האליפות. הם לא משכנעים נקלעים לפיגורים גדולים במשחקים. הם נראים קבוצה שבעה.
האיומים:
קבלירס בתוספת תומאס . לאב בכושר מצוין. וכמובן לברון.
ס. אנטוניו בתוספת לאונרד, ואלדריג בכושר מעולה +פארקר
יוסטון : הרדן ופול ואנדרסון שילוב קטלני.
בוסטון: אי אפשר להתעלם מהמאזן שלה. יש את אירווינג , את בראון וטאטום המשתפרים מיום ליום.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
6 years ago

וגם דנבר עם יוקיץ ומילסאפ
ופיניקס עם בוקר ואלכס לן
אטלנטה עם שרודר ובייזמור
פייסרס עם ליף
ניקס עם פורזינגיס ונואה
וגם הקליפרס עם דיאנדרה וריברס
בקיצור , עונת טנקינג לגולדן סטייט

Smiley
Smiley
6 years ago

1. כל עוד לברון בקאבס הם יהיו בסדר. מישהו באמת מוכן להמר נגד לברון בפלייאוף המזרחי? מקרטעים או לא, עדיין השחקן הכי טוב במזרח מועמד ראשי (ובפער) להגיע שוב לגמר.
2. אין שום הגיון לוותר על ג'ורדן תמורת תומפסון. לא חושב גם שלקאבס יש מה להציע מלבד הבחירות דראפט. וכל עוש לא יודעים מה לברון יעשה, הם לא יסתכנו באיבוד הבחירה.
3. לא מבין את ההחלטה של ממפיס. מאמן מצויין וכרגע אני נוטה להאמין שעדיף היה לוותר על גאסול בשביל חבילת שחקנים יפה מאשר מאמן טוב מאוד שהוכיח את עצמו.
4. ג'ורדן בל ממש מצוין. פשוט גניבה של הווריורס ועוד החלטה אומללה של מנהלי נבולס.
5. כריס בוש… ממממ… לא רואה את זה קורה.

שי אבן צור
שי אבן צור
6 years ago
Reply to  Smiley

1+ לכל הסעיפים

רעש של התזה
רעש של התזה
6 years ago

אפשר רפרנס לכתבה בנוגע ליחסים לא טובים בין קליי תומפסון לסטיב קר? מעולם לא שמעתי על זה.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

הוא היה יותר רוצה להיות מייקל ג'ורדן, או לברון ג'יימס

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

אף אחד מהם הוא לא בדיוק low maintenance.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

יחסים קורקטיים זה לא יחסים רעים.

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

לא. אי אפשר רפרנס.

אלי לס
אלי לס
6 years ago

ציטוט: " ועד קייל ת'ומפסון (שיחסיו הקורקטיים אך לא יותר עם מאמנו קאר ידועים)"

ובכן, היחסים של קליי קורקטיים גם עם אבא שלו וגם עם החברה שלו, כזה הוא הבחור! כל מה שהוא רוצה זה לשחק ולקלוע וכל השאר לא מעניין אותו.
(אגב. קראת את השטות הזאת באיזה מקום או שהמצאת את זה לבד?)

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  אלי לס

אני כבר לא זוכר

עמירם
עמירם
6 years ago
Reply to  אלי לס

כל מה שקליי רוצה זה לשחק כדורסל לשחק עם רוקו הכלב שלב ולשחק עם כל בחורה פנויה יפה בארה״ב

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago
Reply to  אלי לס

אז אני מבין שהיחסים בין קר לתו פרסום בסדר גמור, הם לא יוצאים למסיבות ביחד אלא מתעסקים בכדורסל נטו?
אז אני רגוע כי גם לי מה שמנחם כתב נשמע מוזר מאוד

אליקו
אליקו
6 years ago

הקאבס ישייטו במזרח כבכל עונה, מוכיחים אופי ושטף משחק מצוין.

דוד
דוד
6 years ago

לברון דופק 2 שלשות למשחק, ב42%. שיא קריירה בשלשות ובאחוזים.
הוא נשלח לקו הרבה פחות מהממוצע, אבל האחוזים שלו עומדים על 58% מהשדה, עוד שיא קריירה. איכשהו זה נראה שהוא מסיים מתחת הסל בקלילות גדולה מתמיד.
קליבלנד כקבוצה מציגה משחק מהיר ומתואם היטב של מסירות תוך כדי תנועה זריזה ובלתי פוסקת. וכל זה בלי רכז טבעי. לכן, עם חזרתו הצפוייה של אייזיאה תומאס, קליבלנד אמורה לאיים על האליפות.

חכם קאטו
חכם קאטו
6 years ago

בוא לא נשכח גם את העוינות והקנאה בין דוראנט וכספי שמאיימת לפרק את חדר ההלבשה של הוויריוס מבפנים…

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
6 years ago

קווין הורוביץ (Hoops Colective) מראיין את עומרי כספי למשך 38 דקות

אפלטון
אפלטון
6 years ago

קווין ארנוביץ'.
ראיון חמוד מאוד.
https://player.fm/series/the-hoop-collective-1203972/omri-casspi-golden-state-warriors

יונתן .S.
יונתן .S.
6 years ago

אמביד הולך לשחק הלילה.

מחר הוא לא ישחק מול הסלטיקס.

חבל 😕

גיא א
גיא א
6 years ago

לג״ס יש מוניטין מצוין בכל מה שקשור במציאת שחקני דראפט שהם אנדריירטד. אם לג׳י אם של הבולס היה טיפונת שכל הוא היה מבין שג״ס עשו עבורו את העבודה ואיתרו כשרון לקבוצה.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

תודה מנחם, אחלה מעורב!
אני מת שכריס בוש יחזור לשחק, זה יהיה אדיר.
מורי תגרום לזה לקרות!

Atlanta
Atlanta
6 years ago
Reply to  אפלטון

Chris Bush will never come back to play. forget about it epleton, u have no klu

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  Atlanta

התכוונת Klay?

Atlanta
Atlanta
6 years ago
Reply to  אפלטון

hey hey, are u kidding on my english?
when i was your age i knew more than u will now in you eintiere live. so epleton , give me a brek , u have no klu

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  Atlanta

noice won

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago
Reply to  Atlanta

למה שלא תלך ללמוד קצת אנגלית לפני שאתה משפיל את עצמך לכתוב בשפת האם שלך?

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

על רבי יהודה בן בבא סופר, שאחרי גזרות אדריאנוס, ביניהן הגזירה שאסרה על סמיכה לרבנות (תוך איום שבישוב בו יוסמך רב, כל תושבי אותו ישוב יוצאו להורג),
הוא הלך עם 5 מתלמידיו לעמק בצפון, כזה שלא בתחום שום יישוב, וסמך אותם לרבנות.
כאשר הגיעו הרומאים, הוא שלח את תלמידיו:
"בני, רוצו! אמרו לו: רבי, ואתה מה תהא עליך? אמר להם: הריני מוטל לפניהם כאבן שאין לה הופכין."

כיום, אותה אבן היא דבר זנוח, שכבר לא מתעניינים בו.

דוגמה טובה לאבן שאין לה הופכין?
דונובן, בעוד חודש מהיום…

תודה, מנחם. אחלה מעורב.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
6 years ago

אתה צפוני למיטב זכרוני ואם כן אנקדוטה- צומת סומך נקראת על שם הסיפור הזה

נתי
נתי
6 years ago

אתה לא יכול לספר את הסיפור, בלי הסוף של ר' יהודה בן בבא (שנחשב לאחד מעשרת הרוגי מלכות)!!
ואגב, תלמידים אלו, שהיו תלמידי ר' עקיבא נחשבים הבסיס למשנה ומכאן לכל התורה שבעל פה

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

גדול! תודה

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

תוגדה על ההסבר, ואתה צודק בקשר לדונובן

גיא הרשע
גיא הרשע
6 years ago

לגבי הקאבס.
אם הם יצליחו לשמור על ההגנה שהם מציגים ברצף 9 הניצחונות (דיפנסיב רייטינג של 100.5, שזו הגנה טופ 5 בליגה),
ואם הם יצליחו לשלב את TT ו-IT בצורה שלא תפגע בהגנה, ותשפר את ההתקפה,
אז הם בהחלט קונטנדרים.

ואין סיבה שהם לא יצליחו.
במהלך רצף הניצחונות, קלדרון משחק 22 דקות במשחק. אם נכניס במקומו את תומאס, אז בטווח הארוך אין סיבה שההגנה תפגע (קלדרון. אחד הבודדים שהם פחות טובים מתומאס בהגנה…),
ויש המון סיבות למה ההתקפה תשתפר פלאים.

TT, הוא נותן להם גמישות. כאשר צריך סמול בול, הוא יהיה על הספסל.
כאשר צריך את הרב' שלו, הוא יהיה על הפרקט.
בכל מקרה, קראודר רחוק מלהיות חלק מהותי מהתקפת הקאבס כרגע.

נתי
נתי
6 years ago

ברור שהוא פחות קריטי לעכשיו, אבל מה שקובע זו רק סדרה אחת. ושם הוא יכול לתת להם הרבה גמישות בהרכבי סמול שהייתה להם הרבה פחות בשנה שעברה. אבל זה בסדר, לגיטימי שייקח לו זמן השתלבות

Berch
Berch
6 years ago

תודה על המעורב

הייט אשברי
הייט אשברי
6 years ago

גם לפני מספר שבועות , בשיא ה"משבר" בקאבס ועם רצף הנצחונות המצויין של הקלטים , כתבתי שאלופת המזרח תהיה גם השנה קליבלנד. זה ישתנה רק אם יהיה איזה טרייד סנסציוני בינואר שישלח את לברון לקבוצה אחרת .
לגבי ג'ורדן בל – הוא פורוורד מעולה , ונותן משחקים נהדרים עבור רוקי . מדברים עליו במפרץ כיורשו של דריימונד כשהאחרון יתחיל להזדקן .

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

הם בערך באותו גיל

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  מנחם לס

?
יש ביניהם כמעט 5 שנים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
6 years ago

לגבי האופי לנצח את הווריירס, גם לסלטיקס יש, אלא שהשנה עדיין חסרה היכולת.
היכולת הזו תהיה כשהייוורד יחלים וטאטום ובראון יתפתחו יותר וייתכן והסלטיקס ישיגו שחקן פנים מעולה מהשחקנים החופשיים (איני יודע אם איינג' מתכנן דבר כזה), ואז היא תהיה מועמדת בכירה לאליפות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
6 years ago

מנחם לפני שנתיים היתה לך סדרת כתבות שלברון הזדקן ואיבד את זה. מה שיפה הוא שאתה יודע לתקן את עצמך לנכון לעכשיו 🙂
כשאיזיאה ותומפסון יחזרו הם יתחזקו מאוד. בינתיים עוד יהיה סלאמפ אחד או שניים והזדמנות נוספת להספיד אותם

מנחם לס
מנחם לס
6 years ago

כדהוא טוב הוא משחק כצעיר. כשהוארע הוא משחק כזקן

עמירם
עמירם
6 years ago

השנה אני מתחיל לאהוב את לברון לראשונה בחיי.
הדרמה מחוץ לכדורסל כמעט ונעלמה, אין לו מסרים הזויים בטוויטר והוא מרוכז במשחק.
לדעתי הוא נהנה להיות ליד וייד והשחקנים מסביב שעושים הגנה מעולה.
והזריקות של קורבר זו אומנות.
לברון לא שינה את משחקו יותר מדי אבל הוא נהיה הרבה יותר יעיל, הוא נראה ענק כמעט ליד כל שחקן, נראה שהוא העלה מסת שריר, כל פעם שהוא נפצע הוא חוזר אחרי חמש דקות.
ובמשחקים האחרונים פשוט כיף לראות את קליבלנד נכנסים לסל עד הסוף בעוצמה, וייד וגרין נותנים להם אופציה למשחק עם הגב לסל, והם הרבה יותר מאיימים מלאב או תומפסון.
לטעמי הקבוצה הכי טובה באן בי איי כרגע.

אבל תשימו לב לפרט חשוב, קארי נראה השנה בשיאו, כמעט 95 אחוז מהעונשין(שיא) הכניסות שלו לסל יעילות להפליא והוא לא משתלט על המשחק כמו דוראנט ועוצר את הכדור.
משום מה השנה זה מרגיש לי כמו מאצאפ הרבה יותר קרוב מהשלוש השנים האחרונות.
גרין, תומפסון ודוראנט בינתיים נחים על המגרש אם משווים לשנים עברו.

והשנה לראשונה אשמח אם לברון יזכה, תשעה גמרים וארבע אליפויות, כמעט כמו מג’יק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

תודה דוק.
ממפיס חיסלו את עצמם לחמש שנים מינימום.
אף מאמן רציני כבר לא ירצה להגיע, גאסול יוטרד ואחרי עונה-שתיים גם קונלי יילך בעקבותיו, ומהקבוצה הנהדרת תישאר רק שממה.
מה לעזאזל עבר להם בראש?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
6 years ago

והעונה צפויה קריסה מהדהדת אחרי המהלך… לא רואה את החיילים הנאמנים נותנים את הנשמה אחרי שעשו משפט שדה למפקדם הנערץ, וזה גם יתאים בול לתוכניות של הקברניטים השיכורים על טנקינג

עופר
עופר
6 years ago

נתונים מאוד מעניינים על ההגנות ב nba.

http://www.rotoworld.com/articles/nba/76201/401/fantasy-matchups-by-play-type

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  עופר

מעניין תודה. יותר נתונים על התקפות, אבל יש שם כמה נתונים מפתיעים

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  אפלטון

זו פשוט הצגה גרפית של הנתונים שמופיעים לך באתר הליגה. אתה יכול להיכנס ולהסתכל.

אפלטון
אפלטון
6 years ago

הצגה גרפית של כל סוגי ההתקפה של כל הקבוצות ביחס לכמות השימוש בהם. זה אחלה דרך להציג את זה.
באתר הליגה לדעתי אפשר כל קבוצה בנפרד.
אגב הרבה מהנתונים האלו לא עומדים במבחן העין אבל עדיין מעניין

עידו גילרי
עידו גילרי
6 years ago
Reply to  אפלטון

לא דווקא אפשר לראות בכל סוג מהלך את כל הקבוצות ביחד אבל לא להיפך.
מה לא עומד לך במבחן העיו?

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  אפלטון

איזה דבע אני, באמת מדובר על הגנות ובגלל זה שום דבר לא הסתדר לי. זה למה לא צריך לקרוא גרפים כאלה וכתבות כאלו בנייד.
אז צריך לקרוא הכל מחדש עכשיו 🙁

Ljos
Ljos
6 years ago
Reply to  אפלטון

אל תרגיש רע. גם לי קרה אותו הדבר ורק כשדיברת על מבחן העיניים חזרתי לבדוק וראיתי שכתוב "הגנה" בכל מקום בפוסט. איכשהו הצלחתי לפספס גם כן.

מה שכן, אם אני לא טועה, מדובר באיך שהתקפות נגמרות. לא איך הגיעו אליהן. מדובר בסיפור שונה.

אפלטון
אפלטון
6 years ago
Reply to  אפלטון

הבנתי גם למה התבלבלתי כי מתחת לכל טבלה הוא מציג נתונים התקפיים פרטניים של שחקנים מובילים בכל קטגוריה (אלא אם כן גם כאן לא הבנתי מה הוא רוצה להראות).
דרך מאוד מבלבלת להציג נתונים.

עופר
עופר
6 years ago

הנתונים ההתקפיים הם של פנטזי. מי יהיה טוב נגד איזו הגנה

כמה נמוך עוד תגיעו?
כמה נמוך עוד תגיעו?
6 years ago

מילא "יוסי" החובבן, אבל עם שון ויפעת חציתם את הגבול.
ההקדשה הבאה מוקדשת לכם…

בדיקה
בדיקה
5 years ago

בדיקה