אירועי דיומא 26.12

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 20 / שגיא נאור

14:30 טוטנהאם – סאות'המפטון (ספורט1) מחזור סוף השבוע העיר פנים לתרנגולים – לא רק שהם התאוששו מהתבוסה לסיטי עם נצחון חוץ מרשים מול ברנלי. לא רק שהם קיבלו עוד הצגה מהארי קיין עם שלושער (מלך השערים הנוכחי עם 15 שערים) שחלף בשבת על פני רובי קין וג'רמיין דפו בטבלת כובשי המועדון והתקרב מרחק 4 שערים מטדי שרינגהאם במקום הראשון אלא גם כל יריבותיה לצמרת איבדו נקודות והספרס עלו למקום החמישי, מרחק נקודה בלבד מליברפול. היריבה שלה היום מגיעה לוומבלי בתקופה רעה כשניצחה רק פעם אחת בעשרת המחזורים האחרונים ומוצאת את עצמה 3 נקודות מעל הקו האדום. הקדושים חייבים להתעורר כדי לא להסתבך במאבקי השרדות.

17:00 צ'לסי – ברייטון (ספורט2) האלופה אכזבה כשלא הצליחה לנצח את אברטון ובבית, מול העולה החדשה, אסור לה למעוד כדי שהמקום בארבע הראשונות לא יהיה בסכנה. הניצחון בשבת מול ווטפורד סיים לקבוצה של תומר חמד ובירם כיאל שבעה משחקים ללא נצחון ונתן לה מעט אוויר להמשך הדרך. חמד היה אחראי לבישול שער הניצחון ונקווה ששני הישראלים יקבלו דקות משמעותיות גם בסטמפורד ברידג'.

17:00 מנצ'סטר יונייטד – ברנלי (ספורט4) גם יונייטד אכזבה בגדול מול לסטר כשלא הצליחה לשמור על היתרון וספגה בתוספת הזמן אחרי שכבר הצליחה לחזור מפיגור והמשחק היה לה בידיים. זה הגיע 3 ימים אחרי ההדחה המביכה בגביע הליגה מול בריסטול מליגת המשנה ואין ספק שבאולד טראפורד ידעו ימים טובים יותר. למרות התבוסה הביתית מול טוטנהאם, ברנלי עושה עונה מדהימה בעזרת הגנת ברזל ומשמעת טקטית, גם ליונייטד צפויים חיים קשים.

19:30 ליברפול – סוונזי (ספורט1) הקבוצה של קלופ יצאה עם רגשות מעורבים מהמשחקים הפנטסטי מול ארסנל ביום שישי  – מצד אחד, לאבד יתרון כפול כשהם שולטים במגרש ומגיעים לכל כך הרבה הזדמנויות זאת כמובן אכזבה גדולה, מצד שני הם הראו אופי ולא התפרקו כשנראה היה שהמשחק בורח להם לגמרי, מה גם שהיכולת שהפגינו במגרש ביתי כמו האמירויות מסמן שלליברפול הזאת יש כלים ויכולות שרק לאלופה שבדרך יש. האחרונה בטבלה, שסופרת כבר 8 הפסדים ב-11 המשחקים האחרונים, עוברת עונה מסויטת ועם התקפה שכבשה רק 11 שערים ב-19 משחקים קשה להיות מופתעים שהיא סוחבת את כל הליגה על הגב.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. אפינג מנצ'סטר. אפינג באפינג איי.
    מכירים את השיר Jesse's Girl? (רטורי. לא להתעצבן עליי, בבקשה. ואם כן, אז תהיו מכובדים) אז הדובר של השיר הוא נער מתוסבך שרואה את ג'סי עם החברה שלו והוא רוצה את מה שיש לו. הוא רואה את הבחורה, את החזקות הידיים, וזה מה שהוא אומר שהוא רוצה. הוא לא מבין שמה שבאמת הוא רוצה זה את הקשר שבין ג'סי לבחורה. הוא חושב שאם יהיה לו את השטויות מסביב, זה יספיק. הוא אפילו לא קורא לבחורה בשמה.
    וזה מה שנהיה ממנצ'סטר יונייטד. הפכנו לנער טיפש שמנסה לגנוב את השטיקים שמסביב במקום להתעסק במרכז – בבניית הקשר בתוך הקבוצה והקבותה עצמה. מוריניו, זלאטן, בעצם כל קנייה שהיא בשנים האחרונות זה בדיוק זה.
    הכי מעצבן זה לדעת שלפני כמה שנים היינו הג'סי הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט