מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

 

1.זאק לווין מבצע 3 דאנקים רצופים בווינדמיל (באימון)

ב-NBA הולכים צעד-צעד. זוהי הליגה השמרנית ביותר בספורט האמריקאי. זאק לוויין משחק 3-על-3 חופשי, ובמשחק אחד של 10 דקות ביצע שלושה ווינדמילים שהעמידו את שאר השחקנים על רגליהם.

הוא יחזור מהר מהמצופה. אולי כבר באמצע דצמבר.

זה מה שמאמנו הויברג אמר עליו:

Hoiberg said LaVine was doing windmill dunks in 3-on-3 session yesterday. “He got me excited,” Hoiberg said.

“Zach (LaVine) got me really excited yesterday. He played three on three. To see some of the moves he made gets you excited for what’s to come. We are gonna take it slow with him, but it’s fun to see what he is able to do.” Coach Hoiberg

2.אל תתפלאו אם דריק רוז יחזור לפני המצופה

הבוקר המאמן טיירון לו אמר שהודעתו של דריק רוז באה ראשית כל מתוך תיסכול על פציעתו האחרונה. "מה אתם מצפים לשמוע משחקן הנפצע שוב ושוב? אין כאן כל 'קללה' או 'יד אלוהים'. זה פשוט מזל רע של שחקן שלא משאיר דבר על הפארקט

האמת היא שהמאמם טיירון לו לא יודע; שחקני הקבוצה לא יודעים, והכי חשוב, נראה שדריק רוז עצמו אינו יודע.

מה הבעייה הגדולה ביותר של דריק רוז? הבעייה הפכה מפיזית למנטלית. הוא משחק כאילו עם פחד מפציעה, וכפי שכולנו ניודעים, כשמצפים לפציעה היא לא מאחרת לבוא (סרטון בנידון במספר "8")

3. הקאבס  מציעים טרייד: טריסטן ת'ומפסון עבור דיאנדרה ג'ורדן!

לפי ג'ו וורדון (reported on Friday) האנשים החשובים בקאבס מאמינים ש-SWAP בין הטריסטן ת'ומפסון שלהם ודיאנדרה ג'ורדן מהקליברס הוא התבלין החסר במרק שלהם כדי לגבור על הווריורס. הוא מוסיף שהקאבס יזרקו "FIRST ROUNDER" לעיסקה כי עבורם – זאת דעתי, דעת הדוק –  אחרי עונה זו המבול.

דיאנדרה ג'ורדן שיכול להיות שחקן חופשי אם הוא לא יסכים ל-24.1 מיל. שהיא האופציה שלו לעונת 2018-19, הפך לנושא "MULTIPLE TRADES" לאחרונה. טים בונדמפ מציע כל מיני אפשרויות ופרמוטציות (per Tim Bontemps of the Washington Post.) שהן ברות הגיון עבור הקליפרס, הקאבס, וה-11'6 הזה, כשסיום העונה והעתיד של פטריק בברלי ניכנסים לכל ויכוח והצעה.

באותו זמן תומפסון הוא בשנה שלישית של חוזה גרוע שקיבל עבור 82 מיל. לחמש שנים. אבל תוספת בחירת דראפט ראשונה יכולה להמתיק את התה עבור הקליפרס, במיוחד כשעתה נראה שהיא לא הולכת לכל מקום חשוב, והיא פתוחה על החלפת ג'ורדן כבר כמה חודשים(open to moving Jordan for months)

4. ג'ון וול ייעדר שבועיים

*

g

 ג'ון וול עבר בדיקת MRI הבוקר שמיד אחריה הודיעו ש-"הכל בסדר איתו".

כן?

אז למה לפני כמה שעות הודיעו שהוא ייעדר שבועיים? למה הודיעו שהוא יקבל

“ PRP (platelet-rich plasma) and viscosupplementation injections to reduce the inflammation in his left knee.

5. אנטוני דייויס עלול להישכח עם השנים

אנטוני דייויס הוא שחקן מוכשר ביותר.

אם ישאלו אותי איך אתה משווה אותו לקריספאס פרוז'ינגיס, ג'ואל אמביד או הגריק פריק, אני אשלח את השואל למחלקה למתמטיקה בטכניון שיחליטו.

הוא מושלם?

אילו היה מושלם הוא היה צ'מברליין בדיאטה. גירסה רזה של 'קביים'.

מה בעייתו של הענק? אלף, אין לו כינוי. 'הגבה' הוא כינוי שהוא קיבל כבר בבית ספר עממי ואין לו כל קשר לכדורסל. אני מדבר על כינוי חדש שהתפתח בקולג' או ב-NBA עם קשר כדורסלני. שחקן ללא כינוי הוא שחקן לא מושלם. כמו שדייוויד קינג היה אומר 'אם היה מושלם היה לו כינוי'. בעייתו השנייה?

בעייתו השנייה היא  שאני לא זוכר שחקן ברמתו ששיחק בקבוצה כזאת חלשה. אתה יכול לספור את כוכבי הקבוצה המשחקים איתו על יד אחת, ואפילו אם ניקטעו לה שתיים-שלוש אצבעות בניסור חשמלי.

הוא משחק בקבוצה כזאת גרועה שאין לנו חשק לחזות בה, אפילו אם אנטוני משחק. כשהגריק פריק משחק אנחנו מסתכלים גם על ההתפתחות של ג'בארי פרקר, מלקולם ברוגדון, וכיצד האוסטרלי מתיו דלבדובה מסתדר. תוקעים מבט בענק שבין הענקים ת'אן מייקר, ואפילו מעוניינים לראות מה עם כריס מידלטון. כשמסתכלים על פרוז'ינגיס כולנו מעוניינים בניקס כשהיא חוזרת צעד-צעד חזרה להיות קבוצה עם יכולת וכוכבים צעירים, וכשמסתכלים על אמביד מסתכלים על כל 'הפרוסס' ובעיקר בסימונס.

יש על מה להסתכל.

בפליקנס אין מה לראות. אז לא מסתכלים עליה ומלבד מולי אין לה אף אוהד באתר.

אנטוני דייויס הוא ללא ספק אחד בדורו. הוא רק בן 24 וכבר עשה דברים שאף אחד בגילו לא עשה. הצעיר ביותר אי פעם לסיים את הליגה עם ה-PER הגבוה ביותר (בן 22; מייקל ולברון היו בני 23). יש לו מדלייה אולימפית, ויש לו משחקים של 40 נק' ו-20 ריבאונדים.

אבל חסר לו משהו, ומה שחסרה לו זאת קבוצה חצי נורמלית שתאפשר לנו לראות משחקים בהם היא נותנת פייט לווריורס ולכאלה. כשהפליקרס מפסידה ב-25 את מי מעניין כמה דייויס קלע וכמה הוא קטף? אם יסיים שם את הקריירה שלו, והפליקרס תמשיך להיות קבוצה בינונית-מינוס, אנטוני דייויס לא ייכנס לספרי ההסטוריה כאחד הגדולים, וזה רק בגלל הבקבוצה בה הוא משחק.

 חשבתי שהבאתו של דמרכוס קאזינס תשנה הכל. היא שינתה מעט אבל לא הרבה. הפליקנס נשארה קבוצה שאתה מסתכל עליה בלית ברירה, ואנטוני דייויס לעולם לא יהפוך לכוכב-על עם כינוי עסיסי עד שמשהו רציני ישתנה בקבוצתו או שהוא יועבר בטרייד למקום אחר עבור איזה 5 שחקנים ושתי בחירות דראפט.

אחרת הוא יזדקן בפליקנס ויישכח, יחד עם כל הסטטיסטיקות האישיות שלו.

6. שקטין א פול חדש

*

*

7. עשרת הפלייז הטובים של שלשום

*

*

8. הפציעות של רוז הפכו לבעייה מנטלית

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. אנתוני דייויס בן 24.
    וברגע שיגיע לקבוצה משוק גדול, ואם יצליח להישאר בריא, יזכרו אותו טוב טוב…

    הטרייד בין הקליפרס לקאבס זה בולשיט אחד גדול.
    הקליפרס בחיים לא יעשו אותו בלי לקבל את בחירת הדראפט, והקאבס בחיים לא יעשו אותו אם הם צריכים לתת את בחירת הדראפט…

    1. הקאבס לא מוכנים תומפסון + בחירת דראפט עבור טריסטן? דדי, כנראה שאתה מבין במה הולך בקאבס עוד פחות ממה שאתה יודע על מה הולך בלייקרס.

      הקאבס יתנו עבור דיאנדרה ג'ורדן את טריסטן, בחירת דראפט ראשונה, ועוד יזרקו לדיל את הצירלידרית שלהם, דניאל סמונינגטון, שניבחרת "לנערת הרוקדות מס' 1 של ה-NBA"

      1. אני לא צריך לדעת מה קורה בקאבס בשביל להבין מה שפוי מבחינתם ומה לא שפוי.

        וזה עוד לפני שמדברים על הקליפרס ואיחוד הקרדשיאנס שהטרייד הזה יעשה בין שאר המינוסים שלו.

        1. דדי, יכול להיות שהדוק חושב שקליבלנד יעבירו את בחירת סיבוב הראשון שלהם ואתה חושב שהדוק מדבר על בחירת סיבוב הראשון של ברוקלין ומפה הויכוח ביניכם

    1. אתה מתכוון לאתרים שמתפרנסים מזה שיש להם משהו לדבר עליו שמושך אנשים לקרוא אותו ?

      אין לי בכלל ספק שמישהו זרק איזה רעיון שנראה לו הגיוני, ואחרים הלכו עם זה הלאה – שזה בערך המקור ל 80% מהשמועות…

      אבל אין מצב שהטרייד הזה יקרה כפי שדווח.

      1. טריסטן על דיאנדרה, לא יקרה כנראה אתר כESPN שמחפשים כותרות, אין שום סיכוי שקליבלנד תוותר על הבחירה של ברוקלין בשבילו).
        2. זאק לווין הרשים אותי מאוד בהתחלה עם האתלטיות והשיפור מהשחקן הבוסרי שהגיע לליגה, חשבתי שיהפוך לאולסטאר תוך 3-5 שנים אבל הוא לא שיפר את ההגנה הנוראית ואת קבלת ההחלטות ומעניין איך יחזור.
        4. אנטוני דיוויס יעבור קבוצה הסגל שדמפס בנה בפליקנס זה פשוט פשע, הימר על החוזים הגרועים ביותר שם את כל הביצים בסך אחד וגרם לקבוצה עם כוכב על להיראות פשוט נורא, מחכה שדיוייס יעזוב את הפליקנס כבר.
        8. הפציעות של רוז הפכו לבעיה מנטלית בנוסף לפיזית מזה שנים, הוא היה MVP שמבוסס על אקפלוסיביות יוצאת דופן כשהרגליים הלכו לא נותר לו יותר מדי מה למכור,אבל הוא כבר הבין שהגוף שלו לא בנוי לעונה התובענית של הNBA וכמובן שלתיבודו יש חלק מרכזי בקיצור הקריירה שלו.

  2. אחלה מעורב מנחם.
    חשבנו שעם כל העיסוקים בארץ הקודש יהיו לנו מעורבים בסגנון
    "מחר, משחקים כרגיל"
    אתה מפתיע…. 🙂

  3. יופי של מעורב מנחם.הגבה לא יגיע לכלום לפני שיגיע לקבוצה אמיתית, כמו בוסטון למשל.דרק רוז זה כבר סיפור אבוד, אם לא עכשיו הוא יפרוש עוד שנה

  4. תודה רבה מנחם
    דיווס הגדיר את רגע השיא בקריירה שלו ה MVP של האולסטאר וניפוץ שיא הנקודות למשחק ,זה מעיד על קצת ניצוק מהמציאות
    דוויס התחיל את חוזי המקס המשוגעים וידו עדין נטויה

  5. אם אני הקליפרס אני מעדיף לראות את ג'ורדן הולך בחינם מאשר להיתקע עם החוזה של תומפסון.
    וגם אם הקאבס מוסיפים בחירת דראפט, בהנחה שזאת הבחירה שלהם ולא של ברוקלין (שיכול להיות שאני מתבלבל, אבל לדעתי שייכת לקאבס), זאת תהיה בחירה מהעשיריה השלישית, לא כזה להיט…
    אם זאת הבחירה של ברוקלין אז לא רואה את הקאבס מוותרים עליה בשביל חוזה נגמר של סנטר (שלדעתי) אובר-רייטד.

  6. בדרך כלל אני לא קורא , אבל שמת תמונה הקשורה לכדורסל, אז חשבתי שהחלטת לכתוב כדורסל הפעם.
    חלקית באמת נכון בענין זאק לווין מענין .
    בענין גון וול PRP ו MRI אז פשוט מאד , עברתי משהו דומה , ודי ברור לי מה קרה , ה MRI לא רואה הכל , למה PRP , לך לרופא ספורט ושאל, לא חושב שיענה לך , גם לי לא ענו , אבל הבנתי לבד, מה שאגיד לא ישכנע אותך , ולא אוכל להוכיח אבל לאור נסיוני אני בטוח במאה אחוז שאני מבין על מה מדובר כי ניסיתי את כל האפשרויות , יכול לעבור גם בלי PRP אגב ואף רופא לא יספר לך על כך , אגב … .
    בקשר לאנתוני דייוויס , אני מגיב בענייני כדורסל , כשאתה חורג מכדורסל אין לי מה להגיד .

  7. מנחם בוא נתערב שעוד שבוע גג אתה כותב פוסט המהלל את הפליקנס וחוזה להם שידיחו את גולדן סטייט?
    הקבוצה שם רק מתחילה להתחבר ואם לפני העונה צפיתי שיאבקו על הפלייאוף, עכשיו לא אתפלא אם ילחמו על הביתיות במערב. (בהנחה שלא יהיו פציעות).

    1. רחוקים טרייד 1 על סמול איכותי בשביל שניהיה שווים משהו , הייתי הולך בכל הכח על אוברי מוושינגטון , בדיוק מה שאנחנו צריכים ובחוזה רוקי,

      1. אתם לא תביאו את אוברה, כאשר הוא כרגע השחקן הצעיר היחיד מתוך 2 שיכול עוד להשתפר יחסית הרבה ואי לכך הוא אקס פקטור גדול מאוד עבור עתיד המועדון כרגע.
        יצרה מכך, הוא כרגע השחקן השישי שלהם בתוך ספסל שעדיין מאוד קצר.

        אלא אם אתם תמסרו את קאזינס כחלק מטרייד גדול יותר, אני לא רואה איך זה יוצא לפועל.

  8. תומפסןן יוצא עם אחת הקרדשיאנס, מת מת לעבור ללוס אנגלס וקילבלנד יש מצב עושים לו טובה בהצעת טרייד הזו.
    מצד שני הוא גם לא משחק וכשהוא משחק רואים שהראש שלו חלוד ולא בפוקוס כמו פעם(שבע).
    מצד שני יש בעיה ענקית גורדן חתם בקליפרס אחרי דהם התחננו אליו שישאר.
    ודפק ברז בפנים למארק קיובן.
    יש מצב שניראה דווקא טרייד על ברוק לופז. מכל הסיטאציה הזן.
    ודווקא לופז יותר מפחיד בקאבס מאשר גורדן.
    אומנם רק אבל גבוהה לגטימי.

  9. הבעיות בפליקנס פשוט אין סופיות וגם לי קשה להאמין שיהיה אפשר להעמיד קבוצה סביב AD , בגדול הכול רקוב במועדון , בעלים , הנהלה , מאמן צוות רפואי ,סגל ואפילו העיר עצמה שפשוט קהל לא מגיע לתמוך
    לוותר על AD לא יוותרו אלא אם הוא ידרוש .
    חייב הבראה כללית למועדון לסיכום עם דיוויס על ויתור על העונה ומכירת נכסים כוללת (קאזינס הולדי מור היל וכולה ) ובניה מחדש כוללת החלפה של הנהלה מאמן רופאים וכולה.
    גם אם נגיע לפלייאוף אין איך להשתפר , תקועים עם חוזים ורק נס יביא שחקן טוב בדרפט.

  10. לגבי דיווס -גם פיט מרביץ הגדול מכולם ושיסלח לי האלוהים..שיחק כל הקרירה ללא כוכבים חוץ משנתו האחרונה בבוסטון והשאיר את חותמו. לכן לדיווס יש עוד הרבה מה לעשות ולהשתפר בכדי להיזכר ככוכב על.

    1. אמנם ג'ורדן אמר שהיו דברים שמרביץ' עשה שהוא לא יכול לעשות, אך ביכולת כדורסל מקצוענית מייקל היה הרבה יותר טוב: מנהיג הרבה יותר גדול, וינר הרבה יותר גדול, הרבה יותר תחרותי, הופך את השחקנים שסביבו לטובים יותר הרבה יותר מאשר מרביץ', וגם בקליעה וצבירת נקודות ג'ורדן היה טוב משמעותית עם הרבה יותר שיאי נקודות, אחוזי קליעה גבוהים יותר ומממוצעים גבוהים יותר וזאת כשמייקל שיחק בקבוצה עם יותר שחקנים איכותיים (אני מדבר על שיקאגו כשהעונתיים בוושינגטון איני מחשיב)

      1. מארביץ שיחק רוב הקרירה שלו עם חבורת נגרים שאי אפשר היה לעשותם טובים יותר משמעותית(מסתמך גם על מה שמנחם כתב עליו בפרויקט האגדות). גם מייקל לא השיג הרבה עד שלא נבנתה סביבו קבוצה לגיטימית. אני מעריץ גדול של מייקל, אולם מה שמרביץ עשה עם נתונים פיזיים של בן אנוש התקרב אליו רק לארי בירד. ברור שמבחינת אישיותו הוא היה שונה ומוזר אולם מבחינת שחקן לא היה שני לו. מעניין למה לא נבנתה סביבו קבוצה עם שחקנים ראויים-אולי מנחם ישפוך קצת אור על הנושא

        1. עדיין במכלול היכולות והתכונות הנדרשות בכדורסל מייקל פשוט טוביותר ועולה על מרביץ' באופן ברור בכל הדברים שהזכרתי וגם הרבהיותר טוב בהגנה.

        2. בירד לא רק התקרב אלא עשה זאת לא פחות טוב ונחשב בעיני רבים (לפני לברון ועכשיו פחות בגלל לברון) לפורוורד הטוב בכל הזמנים ומומעד כל שנה בשנים הטובות והפחות פצועות לתואר ה-MVP. שחקן קלעי טהור נפלא ומוסר מופלא וריבאונדר מעולה וחוטף טוב+ ושחקן הגנה טוב מבחינה אישית וטוב מאוד מבחינה קבוצתית. כל זאת חוץ ממנהיגותו והווינריות שלו.

  11. לצערי מסכים עם מנחם לגבי דייויס.
    הוא עדיין ילד שלא נפל לו האסימון. מקווה שמתישהו זה יפול לו ורצוי שעה קודם! כשהיו דיבורים על תרייד לבוסטון הוא ביקש שיחה עם הבעלים וביקש לא להיות בתרייד שכזה. הבעלים הרגיע אותו כמובן שאין בכלל דיבורים. עם גישה כזו הוא לא יגיע לכלום. מממממ… זכותו!

      1. עידו

        הגישה של נוח לי בניו אורלינס. לא רוצה לעזוב.
        האמת? אם כל כך טוב לו אז שישאר, לדעתי ולדעת אחרים זה לא יביא אותו רחוק וחבל כי הפוטנציאל בשמים.
        אני מאד רציתי אותו בבוסטון אבל כשהבנתי לאן נושבת הרוח, שחררתי.

        1. אולי זו הגישה של אני מספיק טוב כדי להצליח גם כאן? איך זה שכשכוכבים בוחרים לעבור קבוצה הם לא בסדר וכשהם מחליטים להישאר במקום אז הם גם לא בסדר?

          1. הגישה היא, שכוכב עובר לבוסטון (היורד, קיירי) זה נכון והם לא בוגדים אגואיסטים ילדים מפונקים. כשמדובר בכוכב שעובר למקום אחר (דוראנט, לברון) זה בדיוק ההיפך. כלל פשוט סהכ להבנה

  12. למה שדיאנדרה ג'ורדן על תומפסון יקרה?
    אם זה היה מהלך חכם, אפילו רק לצד אחד, הייתי אומר שזה סביר. ברם, DJ פחות נייד מתומפסון וגרוע מאוד מהעונשין. זה מביא למצב שלא בטוח שניתן לשחק איתו על המגרש במאני טיים. יתרה מכך, על דוראנט או גרין הוא לא יכול לשמור ברימאצ' נוסף מול הלוחמים. .
    הוא יכול להוסיף לאינטנסיביות והיכולת הכללית בהגנה של הקאבס, אבל כרגע הם כל כך גרועים בתחום הזה שלא חייב לקפוץ ישר מעל הפופיק ולנסות להביא שחקן שלא באמת יתרום להם בחלקים החשובים של העונה.
    וכל זאת מבלי לציין שהוא יכול לצאת מחוזהו בקיץ ואז הקאבס יהיו עם DJ, IT ו-LBJ החופשיים בשוק ואולי עם מינוס בחירה לקליפרס, כך שזה עוד מסמר שמסנדל את היכולת להשתפר במידה והתלכיד שנמצא כעת בשוק לא יחזור.

    ומכאן המסקנה שלי שהמהלך לא מבריק במיוחד בעיניי האישיות. אני הייתי שואל את הפליקנס לגביי קאזינס ואומר להם – "קחו איזה גבוה שאתם רוצים, את הבחירה מברוקלין וניתן לכם איזה סווינגמן נוסף. סמית' נגיד (שהוא לא באמת סויינגמן, אבל ככה הם בטח יציגו אותו), או אפילו קורבר, כי אתם אוהבים חוזים גרועים והוא אפילו יתרום לקליעה מבחוץ. (שימו לב שלא ציינתי את קראודר, כי לטעמי אין סיכוי שהם יוותרו עליו כרגע, למרות שהוא פחות טוב השנה מעונות קודמות עד כה. זאת מכיוון שהוא השחקן שיכול לאפשר להם תמרון נרחב יותר מרוב שחקני הסגל ולכן אני רואה אותם מציעים בטרייד גם את לאב לפני קראודר).
    האם הפליקנס בכלל יסכימו למהלך כזה? אם הם בפלייאוף עוד בדצמבר, אז לא ובהחלט לא אם הם כבר די יתקבעו שם עד פברואר.
    אבל זה למשל מהלך שיכול להיות יותר שפוי עבור שני הצדדים ולמרות שיש בו חוזה נגמר שמגיע לקאבס, מדובר בשחקן ששווה את המאמץ ואם הוא הוכיח שבפליקמס הוא ישתנה, בקאבס ליד לברון הוא גם ישתוק.

  13. אחלה מעורב. דיוויס מאוד מזכיר לי את גארנט של מינסוטה. לשיקגו עם דאן, לאבין, נוואבה, מרקנן ופורטיס יש חמישייה סבירה שבשאיפה תזכה לכמה שיותר דקות כדי להתפתח השנה.

  14. מצויין מנחם!

    1. זאק שחקן מסקרן למרות שהראה BBall IQ נמוך ביחס לכוכב בליגה. אבל הוא עדיין צעיר ולא באמת השתמש באתלטיות שלו במשחק (יותר קליעה מבחוץ). השאלה היא האם הציוות שלו שוב עם כריס דאן שנכשל קשות במינסוטה יקרה או שהוא מיועד להעלות מהספסל.

    2. אם אני דריק רוז אני זורק את משאיות הכסף שמחכות לי מאדידס ופורש. לא כי לא יכול לתרום. אלא כי הוא מספיק עשיר כדי לחיות נהדר לכל חיו והוא יוכל לחזור מהפתיעה ולנהל ליים תקינים מבחינה בריאותית. אם הוא משתקם שוב ונפצע עוד פתיעה קשה עלול לחזור נכה חלקית כמו לארי בירד. אבל מכיוון שמעולם לא נאלצתי לסרב ל80 מיליון אז קשה לומר.

    3. דיאנדרה כרגע נראה רע כי הוא חייב פוינט גארדים ומרווחי צבע לידו אחרת אין לו מי שימסור לו כדורים ואין לו מרווח בצבע כדי להשתחל. TT ( על החוזה הגרוע שלברון סידר לו) מיותר לקליפרס כשיש להם את הארלד. חוץ מזה קליבלנד משותקים כל עוד לברון לא קורץ או רומז מה יעשה בקיץ. לכן הקאבס לא ימהרו למשכן את עתידם ולהתפלל. אני אגב לא חושב שהבחירה של ברוקלין שווה לקאבס יותר מידי… אני לא מאמין כרגע במחזור הדראפט הזה למעט דיאנדרה אייטון וקצת לוקה דונצ'יץ. פורטר בחוץ ומיילס ברידג'ס ורוברט וויליאמס שהסתובבו במקומות 13-18 שנה שעברה בטופ 10.

    4. וושינגטון עושים הרבה רעש אבל הם לא התקדמו אפילו בחצי מילימטר. ההחתמה של פורטר גרועה מכיוון שגם אם השתפר הם איבדו את היכולת למלא ספסל סביר. המזרח כרגע נראה חזק מבחינת מאזנים כך שהתדרדרות מעטה עלולה לפגוע בהם קשות. מצד שני אחרי הריצה של מיאמי אין מה להתרגש מנפילות זמניות בעונה של 82 משחקים.

    5. דיוויס זה חוזה נחשק כיום בגלל גילו ואורך החוזה. אם קאזינס יוצא מהחוזה בסיום העונה הפליקנס תקועים עם חוזים דפוקים. אילולי החוזים של אסיק סולומון היל ואג'נסה (והולידיי במידה רבה) היה אפשר לדבר על עתיד ורוד.. אם הניסוי השנה לא יצליח (עד עכשיו נראה לא רע) יש מצב ללחץ מאחןרי הקלעים לטרייד.

      1. אתה לא יכול להתלונן על מה אני בוחר להגיב ובאותו זמן להגיב לאידיוטים כאלו. כאילו אתה יכול אבל אז אין לך באמת מה להתלונן.

  15. האתר מנסה ליהות הגון כלפי כל השחקנים בצורה שווה,
    כל אחד מנסה לכתוב את האמת שלו
    ולמען שהליגה תיהיה הוגנת כמבה שיותר.
    בזכות זה כספי מקבל מעמד שווה.
    אותי כספי מעניין בתור ישראלי אז אפשר להשלים באתר אחר,
    מבחינה מקצועית כספי מקבל פה ניתוח יפה שווה
    מהמגיבים בצורה אמיתית ברמה הגבוהה ביותר.

  16. אני בטוח שלא יהיה שום טרייד של הקאבס שכולל את הבחירה של ברוקלין עד השניה האחרונה של חלון ההעברות שזה עוד חודשים וחצי! כי אז אפשר יהיה לראות מה הולך בשאר הליגה ואיזה קבוצות ירצו לפרק תחבילה. והכי חשוב איך איזיה תומאס ישתלב ומה הקבוצה תצטרך אז

כתיבת תגובה

סגירת תפריט