מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

דטרויט פיסטונס (11 – 5) – קליבלנד קאבלירס (9 – 7)
(02:00 לפנות בוקר)
28.9 נק', 7.8 רב', 8.6 אס', 63% אפקטיבי מהשדה, 38.6 דקות למשחק.
מדהים.
אלו המספרים של לברון ג'יימס שזו עונתו ה-15 בליגה. 15!
כל הנתונים, גבוהים מממוצעי הקריירה שלו.
מדהים.
עשיתי חיפוש בבסקטבול רפרנס –
שחקנים עם עונה של 25+ נק', 5+ אס', 5+ רב', 60%+ אפקטיבי.
התוצאות?
לברון ג'יימס (3 פעמים), סטפן קרי (פעם אחת – 15/16).
כל מה שנותר לי לומר –
אשרינו, שזכינו לראות צמד שחקנים מדהימים שכאלו משחקים כדורסל.
או כמו שדודה שלי נוהגת לומר:
"כשהחתול מקבל שמנת, הוא לא מתלונן על כיעורה של הקערה…"
הקאבס, כמובן, הם לא רק לברון.
זו גם קבוצה שחסרה כרגע את הרכז הפותח (תומאס), הרכז המחליף (רוז), הרכז לעת מצוא (שאמפרט), ואת הסנטר הפותח (תומפסון).
למזלם, דטרויט משחקים כאשר הם בחלק הלא נכון של באק-טו-באק, אחרי שאתמול ניצחו משחק מותח שכלל קמבאק שלהם מול מינסוטה.
התחזית:
לדעתי, הבאק-טו-באק של דטרויט לא יספיק ללברון ולקאבס בשביל להשיג ניצחון בפאלאס.
דטרויט השנה הם קבוצה חזקה מדי (מדורגים בטופ 10 של הליגה, גם בהגנה, וגם בהתקפה) בשביל ליפול במשחק ביתי במשחק מול קבוצה שלא מסוגלת להגן (לקאבס ההגנה הגרועה ב-NBA), גם אם בשורותיה משחק לברון.

 


(בתמונה: 15 שנים בליגה)

 

פילדלפיה סיקסרס (8 – 7) – יוטה ג'אז (7 – 10)
(02:00 לפנות בוקר)
אם בפלאים עסקינן, גם לסיקסרס יש אחד כזה.
לא סתם פלא –
קסם.
בעודי משוטט ברחבי הבסקטבול רפרנס,
שאלתי את השאלה הבאה:
לאיזה רוקי הייתה עונה של 18+ נק', 7+ רב', 7+ אס', 50%+ אפקטיבי מהשדה?
התשובה:
העונה, יש לנו את בן סימונס.
בעונת 79/80 זה היה ארווין "מג'יק" ג'ונסון שענה לקריטריונים.
זהו.
והאמת?
קשה לי לחשוב על מחמאה גדולה יותר למנהל משחק צעיר מאשר להיות מושווה למג'יק ג'ונסון.
על הסיקסרס, ועל מזלם, נאמר –
"יגעת, ומצאת – תאמין. אבל חשוב לדעת –
הרוכל בחנות מוכן לקבל גם את שטר 200 הליי שמצאת מתגלגלים ברחוב…"
הלילה הקסם הצעיר של הסיקסרס יקבל הזדמנות פז לחולל את קסמיו מול יוטה נטולת העוגן ההגנתי שלה, גובר.
התחזית:
יוטה, גם כאשר גובר שיחק, הייתה האנדרדוג במשחק נגד הסיקסרס.
על אחת כמה וכמה במשחק חוץ.


(בתמונה: בראון)

 

אורלנדו מג'יק (8 – 8) – אינדיאנה פייסרס (8 – 7)
(02:00 לפנות בוקר)
2 הקבוצות שפתחו היטב את העונה, ואשר לרגע נדמה היה שיש לנו השנה לא רק סיפור סינדרלה אחד, אלא 2,
חזרו לאחרונה לגודלן האמתי.
ההבדל בין ה-2 הוא לא רק חצי משחק במאזן,
אלא גם הבדל ביכולת בתקופה האחרונה:
אורלנדו הפסידו 4 משחקי חוץ רצופים, וזה הגיוני לחלוטין.
אבל אז הם חזרו לביתם, וחטפו בראש מיוטה נטולת גובר. ולא סתם חטפו בראש,
תבוסה של 40 הפרש הם ספגו.
אינדיאנה, להבדיל, הם הביסו את ההיט במיאמי, ניצחו בבית את הפיסטונס הלוהטים, והשיגו ניצחון חוץ מרשים בממפיס.
התחזית:
בהתנגשות בין מומנטום, לביתיות
(או כמו שדודה שלי אומרת: "כשצריך לבחור בין רע לגרוע, צריך לשקול להחליף משחק…")
אני אלך הפעם על המומנטום.
ניצחון לפייסרס.


(בתמונה: הפייסרס. או שאלו המג'יק? אני לא מצליח לזהות, זה אפור מדי)

 

שארלוט הורנטס (6 – 9) – מינסוטה טימברוולבס (10 – 6)
(02:00 לפנות בוקר)
במשחק הקודם בין הקבוצות, לפני שבועיים במינסוטה, הטימברוולבס ניצחו ב-8 הפרש.
מספר דברים השתנו מאז:
שארלוט קיבלו את באטום בחזרה להרכב,
ומינסוטה, הם שיחקו אתמול בלילה, כאשר הם מפסידים במשחק בית לפיסטונס, ועל הדרך "מסדרים" לוויגינס, טיג, ובאטלר, 40+ דקות לכל אחד (טאונס "הסתפק" הלילה ב-38 דקות).
התחזית:
אין הנחתום מעיד על עיסתו. אבל עיסתו של הנחתום, היא ועוד איך יכולה להעיד עליו.
והנחתום של מינסוטה (AKA "הקצב משיקגו"), הוא מצליח לקחת חמרי גלם שמאפשרים ארוחת פאר,
ולהפוך אותם לביקור במקדונלדס…
אני הולך עם הביתיות, עם הקבוצה הפחות עייפה, ונגד המאמן שפשוט לא מצליח להפיק מספיק, מאחד הסגלים המוכשרים ב-NBA.
ניצחון לשארלוט.


(בתמונה: הטימברוולבס, נותנים עדות מרגשת)

 

ניו יורק ניקס (8 – 7) – לוס אנג'לס קליפרס (5 – 10)
(02:30 לפנות בוקר)
אם יש משהו שהחד קרן וחבריו יודעים לעשות היטב העונה, זה לנצח את הקבוצות החלשות.
8 ניצחונות יש לניקס עד כה.
רק אחד מהם היה נגד קבוצה שבזמן המשחק הייתה עם מאזן חיובי.
והאמת?
זה מצוין. תרבות של ניצחונות לא צומחת בן רגע. לוקח זמן ללמוד איך לסגור משחקים, איך להימנע מקמבאק של היריבות, איך לחזור מפיגור גדול.
והניקס השנה, הם מתקדמים לאט, לאט. פורזינגיס מתפתח לו לאחד השחקנים הדומיננטיים בליגה,
והסגל שלצדו, הם לומדים לסמוך עליו, ולסמוך על עצמם, ככל שהעונה מתקדמת.
הקליפרס, להבדיל –
אם פותחים את המילון, ומחפשים את ההגדרה למילה 'בינוני',
אז מגלים תמונה של סגל הקליפרס לעונת 17/18…
(דוק ריברס? הוא תותח רציני. הוא מככב גם תחת ההגדה 'בינוני', וגם תחת ההגדרה 'נפוטיזם…')
התחזית:
הקליפרס עונים במדויק להגדרה "קבוצה חלשה. ניצחון ביתי לניקס.


(בתמונה: ריברס)

 

ניו אורלינס פליקנס (8 – 8) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7 – 8)
(03:00 לפנות בוקר)
סיפרו לי שכאשר הדוד שלי מייאשי נולד, הוא היה תינוק כל כך מכוער, עד שהרופא נתן סטירה לאימא שלו…
סטירה דומה צריך לתת לדונובן.
הת'אנדר, למרות המאזן שלהם, הם לא קבוצת כדורסל רעה.
הנט רייטינג שלהם הוא החמישי בגובהו ב-NBA,
וההגנה שלהם נהדרת.
הבעיה?
משום מה הם משחקים רק 3 רבעים בכל פעם…
אז נכון, יש להם נט רייטינג של 5.4+ ,
אבל ברבע האחרון?
אז יש להם נט רייטינג שלילי של 1.4-
אז הם מפסיקים לשחק כדורסל, ועוברים לרוטציית בידודים לא יעילה.
אז נכון, ידענו שייקח זמן לווסטברוק, ג'ורג', וכרמלו, ללמוד לשחק יחדיו.
אבל כאשר צופים בקבוצה, קשה להתעלם מההרגשה שכאשר הלחץ עולה, דונובן מאבד את השליטה על המתרחש על הפרקט.
אישית, אני מאמין שזו מחלה שתחלוף. לפעמים דווקא הפסדים מהסוג שהת'אנדר חטפו, הם המתכון המשלום לחישול הקבוצה, ולבניית היררכיה, וכדדורסל מנצח.
הלילה, הת'אנדר יוצאים למשחק חוץ לא קל בכלל מול הפליקנס והקו הקדמי החזק בליגה.
52.3 נק' למשחק, שווים יחדיו הצמד אנתוני את קאזינס.
גם 24.2 הריבאנדים שהצמד קוטף, זה מספר מרשים.
התחזית:
3 בעיות יש לצמד של הפליקנס הלילה:
הראשונה היא שלת'אנדר יש שחקן ציר לא רע בכלל, כזה שמביא לפרקט קשיחות בלתי מתפשרת.
בעיה נוספת היא שאולי יש לפליקנס קו קדמי, אבל מה שאין להם זה את מי שמסוגל להאט את ווסטברוק ואת ג'ורג'.
והבעיה האחרונה?
הסטטסיטיקה.
הניסיון מלמד שסטטיסטיקה, טבעה להתיישר. והת'אנדר, הם הפסידו בכל 4 משחקיהם העונה אשר הסתיימו בהפרש של 5 נק' או פחות.
נראה לי שזה התור שלהם לנצח…


(בתמונה: דונובן)

 

ממפיס גריזליס (7 – 8) – פורטלנד טריילבלייזרס (9 – 7)
(03:00 לפנות בוקר)
John:
"ממפיס חייבת להתרסק ללא קונלי ולהיכנס לדראפט. מציאות בשוק הפשפשים זה כיף אבל כשרוצים משהו יותר איכותי לשוק כמו של ממפיס אין ברירה."
גיא הרשע:
"כל מילה זהב.
למעט, ממפיס.
קונלי פצוע רק לשבועיים.
גרין רק חזר מפציעה.
פארסונס עדיין על הגבלת דקות.
כאשר קונלי יחזור, גרין יחזור לכושר משחק, ופארסונס יוכל לשחק משחקים מלאים?
זו תהיה ממפיס מפחידה.
תחשוב על ממפיס של העונה שעברה, רק מחוזקת ברוקי איכותי (ברוקס), עם גרין בתפקיד מוגדל,
והכי חשוב –
עם SF שבאמת שווה את השכר שהוא מקבל.
פארסונס, עד כה השנה, קלע 22 שלשות מ-43 ניסיונות, ויש לו אחוז אפקטיבי נהדר – 69.3%!!!
הוא מקבל תפקיד הולך וגדל בקבוצה, ובמשחק הלילה, לראשונה העונה , הוא כבר פתח בחמישייה.
אז נכון, אבל מי ממפיס הפסידו. שצפה במשחק יודע שיש הלימה בין נתון ה-(+/-) החיובי שלו במשחק, לבין התרומה שלו בדקות בהן שיחק.
למעשה, הוא היה המצטיין של ממפיס במשחק.
ההימור שלי?
חכה אחרי האול סטאר. ממפיס יגיעו אליו עם מאזן ששואף ל-50% .
אחריו?
הם יהיו קבוצה שונה.
קבוצה מפחידה.
(טפו, טפו, טפו. אני מקווה שלא הדבקתי אותם בנאחס ממנו סובלים הסאנס כבר 30 שנה…)

John:
"גיא ,קונלי לא פצוע לשבועיים. מטפלים בפציעה חוזרת בגיד האכילס שמציקה לו כבר מתחילת החודש והחמירה. כרגע אין מועד לחזרה אלא הערכה מחודשת עוד שבועיים. אם עוד שבועים הוא חוזר כמו גדול אחלה. אבל צריך להיזהר עם כזה שחקן לא לסכן אותו במיוחד כשחתום לעוד כמה שנים טובות בסכומי עתק. אם המטרה היא מקומות 7-8 במערב בכל מחיר אז סבבה. אבל הקבוצה הזאת לא נראה לי עוברת סיבוב כי היא עדיין רחוקה כוכב נוסף מלעשות רעש אמיתי במערב."

טוב, בשביל מה כל הדיון הזה, שהתנהל אחרי הפסדם האחרון של ממפיס?
(קודם כל, זה חוסך לי זמן בכתיבת הפריוויו…)
בגלל ש תמיד טוב לקרוא 2 צדדים על אותה קבוצה.
בגלל שזה ג'ון, ואת מה שיש לו לומר תמיד כדאי לקרוא.
אז הלילה ממפיס החבולים פוגשים את פורטלנד הלא יציבים.
וחוסר יציבות, בזמן הקצר, הוא עדיף בהרבה על להיות חבול…
התחזית:
כאשר ממפיס בלי קונלי משחקת מול הקו האחורי של קבוצה כמו פורטלנד,
קשה שלא לתת את הניצחון לצמד מקולם/לילארד.
(על אחת כמה וכמה לאור העובדה שנורקיץ' הוא מאצ' אפ סביר מול גאסול)


(בתמונה: נאחס)

 

מילווקי באקס (8 – 7) – וושינגטון וויזרדס (9 – 7)
(03:00 לפנות בוקר)
"ללכת לדו קרב עם אקדח ריק מכדורים,
זה כמו לאכול מרק עוף עם מזלג –
לא מומלץ…"
ג'ון וול ככל הנראה לא ישחק הלילה.
וכאשר לוקחים בחשבון את העובדה שהוויזרדס שיחקו אתמול (במשחק ההפסד לטורונטו),
אז התחזית:
הגריק פריק יחגוג, הבאקס ינצחו.


(בתמונה: ג'ון וול ובראדלי ביל)

 

דאלאס מבריקס (3 – 14) – בוסטון סלטיקס (15 – 2)
(03:30 לפנות בוקר)
בפעם האחרונה שהסלטיקס הובילו את המזרח, והציגו את ההגנה הטובה בליגה, זה היה רגע אחרי שאיינג' שלף את השפן הראשון מבין רבים בקריירה שלו, באותה עונה בה גארנט וריי אלן חברו לפול פירס, ויחדיו הובילו את הסלטיקס לאליפות.
עשור אחרי, ושוב איינג' שולף שפנים מהכובע,
שוב בבוסטון יש קונטנדרית.
הסטטיסטיקה לבדה לא מצליחה להסביר עד כמה הגנת הקבוצה טובה. יש להם נט רייטינג של 95.9 למרות שמתוך 17 משחקי הקבוצה, הם כבר פגשו את 3 מ-4 ההתקפות החזקות בליגה (גולדן סטייט, קאבס, טורונטו).
אבל אני אוהב סטטיסטיקה, אז בכל זאת…
הסלטיקס שכבר בעונה שעברה היו אחת מקבוצות ההגנה החזקות ב-NBA, הצליחו להשתפר העונה כמעט בכל אלמנט של ההגנה.
לדוגמה:
בעונה שעברה הם דורגו במקום ה-5 והמכובד באחוזים אפקטיביים של היריבות.
50.3% הם אפשרו.
העונה?
הם במקום השני, כאשר הם מאפשרים ליריבות רק 48.2% אפקטיבי.
בעונה שעברה הם היו קבוצת ריבאונד נוראית. הם אפשרו ליריבות לקחת 24.7% רב' התקפה (דורגו במקום ה-27),
העונה?
הם הורידו את המספר ל-18.2% , מקום ראשון בליגה!
ולמה באמת הכנסתי את כל המספרים המשעממים הנ"ל?
בגלל שהלילה הם משחקים נגד דאלאס.
והאמת היא שאת המשחק בין דאלאס לסלטיקס אפשר לסכם ב-2 מילים:
לא כוחות.


(בתמונה: קרלייל)

 

סן אנטוניו ספרס (10 – 6) – אטלנטה הוקס (3 – 13)
(03:30 לפנות בוקר)
עוד משחק של "לא כוחות".
וחבל. חבל בעיקר על בודנהולצר, שהוא אולי המאמן הראשון שמאמן קבוצה של 3 – 13 , ועדיין לטעמי, מוכיח פעם אחר פעם שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה.
היכולת שלו להשאיר את קבוצתו תחרותית לאורך חלקים גדולים של רוב משחקי הקבוצה (הנט רייטינג של ההוקס הוא 3.9- , מקום 25 בליגה. הסגל של ההוקס? שווה אולי יוריליג…)
היא ממש מרשימה. הניצחון על הקאבס, המשחק הצמוד מול הסלטיקס (הפסד ב-3 הפרש. 107 הנק' שהם קלעו מול הסלטיקס זה הכי הרבה שהסלטיקס ספגו העונה, למעט משחק ההפסד שלהם מול מילווקי, אז ספגו 108 נק'), ההפסד המינימלי בניו אורלינס (נגמר בנקודה הפרש).
אז נכון, הלילה, ככל הנראה, שוב יהיה הפסד להוקס.
רק שזה לא משנה, או מקטין, את העבודה הנהדרת שבודנהולצר, האיש בעל השם של הטנק, עושה באטלנטה.


(בתמונה:3 – 13)

 

סקרמנטו קינגס (4 – 12) – דנבר נאגטס (9 – 7)
(05:00 לפנות בוקר)
זה אמור היה להיות עוד "לא כוחות",
אבל –
מי שראה את הנאגטס אתמול, יודע שזה לא המצב.
נכון, יוקיץ', ומאמן הנאגטס מלון, הורחקו.
אבל הם הורחקו אחרי שהלייקרס פתחו פער גדול, גדול מאוד.
הסיבות האמתיות להפסד?
ערב קליעה מזעזע של הקבוצה (42.9% מהשדה),
ניהול משחק מזעזע של הקבוצה (21 איבודי כדור),
הגנה מזעזעת של הקבוצה (70 נק' הם ספגו עד המחצית מול הלייקרס).
יכולת שכזו + העובדה שזה באק-טו-באק + יתרון הביתיות של הקינגס?
התחזית:
הקינגס ניצחו את שלושת משחקי הבית האחרונים שלהם (פורטלנד, סיקסרס, ת'אנדר),
ולדעתי, הם הפייבוריטים הלילה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
110 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אחד העם
אחד העם
20/11/2017 18:04:14

תענוג כתמיד.

סימונס תופעה. הכל נראה קל אצלו.
אם אתה שחקן בעמדות 1-4 בפילי וסימונס מכדרר לכיוון הצבע אתה יכול לדעת בסבירות גבוהה מאד שאם תחתוך בבק-דור אתה תקבל כדור במצב נח ובתזמון נהדר.

איתן
איתן
20/11/2017 18:08:31

תיבודו שוחק אותם! ב4-5 משחקים אחרונים הכוכבים של מינסוטה משחקים כמעט 40 דקות ממוצע למשחק! אז עכשיו ישחקו נגד שארלוט במשחק באק טוב באק כאשר הכוכבים שיחקו 40 ומשהו דקות? מטומטם זה מה שיש לי להגיד,שוחק את הכוכבים ולא סומך על הספסל,וגם ביכולות אימון הוא אוברייטד..אם רק היה אפשר לפטר אותו..
טאונס ככשיחק קרוב ל35 דקות היה תמיד נהדר בהתקפה וקלט מספר גבוה של ריבאונדים,כיום כשהוא משחק במשחקים האחרונים קרוב ל40 דקות+ הוא קורס ורואים את העייפות שלו,וגם העייפות באה לידי ביטוי על באטלר וויגנס מן הסתם שהוא שוחק אותם אפילו יותר מאשר את טאונס.

יש להם ספסל שבקלות יכול לתרום, גמאל קראפורד,בלייציה שמוביל את הליגה באחוזים משלוש ונראה נהדר השנה,גורדי דיאנג..,אבל למה לא?בוא תשחוק במקום זה תכוכבים שלך ותהרוס לקבוצה.

ולדי קוגן
20/11/2017 18:33:26

פריוויו אדיר. תיבודו ראה שטאונס לא פספס משחק עד היום ואמר האתגר התקבל. מינסוטה יעשו פלייאוף, יש שם יותר מדי כשרון.
המשחק מול הפליקנס מרגיש כמו משחק טוב בשבילנו, מול האין קו אחורי בצד השני ראס יחגוג.רק שמלו יתחיל לתרום כבר משהו חיובי.

no funny shtuff
no funny shtuff
20/11/2017 18:34:52

פריוויו נהדר של כותב מוכשר כמו שד.
הומור, שנינות, מידע מבסקטבול רפרנס, משפטי מפתח מרומניה. תענוג.

כמה שאלות בוערות ללילה-
1. האם דטרויט ימלאו יותר מ-40% את האולם?
2. מאזן מזרח-מערב מצטבר בסוף הערב.
3. מה הצעד הבא של אדם סילבר ו-NBA.COM אחרי שהבן הממזר יפרסם לינק נוסף?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
20/11/2017 19:49:36
הגב ל  no funny shtuff

🙂

יונתן .S.
יונתן .S.
20/11/2017 18:48:03

סימונס תופעה ולפי ההצבעה בעונה החולפת, אני מניח שרבים יצביעו לאמביד וסימונס וייתכן מאוד שהצמד יהיה חלק מנבחרות האולסטאר. והאמת? בצדק.

אהבתי את התמונה של הזברה והלביות בפריוויו למשחק בדאלאס הלילה.
נראה כמו אילוסטרציה למצב דומה בו דניס סמית' ג'וניור ימצא את עצמו נגד ההגנה של הסלטיקס.

אני כן אציין שהסלטיקס עדיין מכניסים את עצמם להרבה בורות במהלך משחקים לאחרונה ועקב ההתקפה הבינונית שלהם כרגע, אם התופעה הזאת תמשך, הם בסוף יפסידו. גם אם זה אומר שהקבוצה מולם אינה מאריות הליגה (ראו ערך צמד המשחקים באטלנטה של הקבוצה).
אין ספק שהמשחק הלילה הוא לא כוחות, אך אין לדעת איך המשחק באמת יראה – האם שוב הסלטיקס יפתחו בצורה מקרטעת, או שהם יחליטו שהלילה דאלאס תהיה הקורבן הראשון מתוך מסע הטהרות והפיכה להתקפה טובה יותר? בכל מקרה, לא משנה איך המשחק יראה, כרגע אין סיבה שהסלטיקס יפלו דווקא מול המאבריקס (אלא אם הם יגיעו שאננים במיוחד + יחוו ערב קליעה גרוע מרוב השחקנים שלה).

דבר אחרון לציון עבור האנשים שעוקבים בעניין אחר מצב בחירות הדראפט של הסלטיקס והקאבס (עם הבחירה מברוקלין) –

בוסטון: לפי המצב כרגע, לא נראה שבוסטון תזכה בבחירה בדראפט הקרוב. די ברור שגם עם לונזו מאכזב, הלייקרס עדיין טובים מדאלאס, אטלנטה, שיקגו, פיניקס וסקרמנטו. נכון שהמצב הזה עלול לבאס אוהדים רבים, שכן הצמרת בדראפט הקיץ מלאה בשחקני פנים שאמורים להיות איכותיים ומעניינים, אך הצד החיובי בעניין הוא כזה – לדראפט 2019 אמור להרשם פרוספקט בשם ציון וויליאמסון (Zion Williamson), שכבר כעת בימי התיכון הוא נראה אתלט במיוחד והוא מסוקר באגרסיביות ובמינון ששנים לא סוקרו שחקנים בגיל שלו. והבחירה עונה לאחר מכן תהיה מסקרמנטו, שכרגע לא נראה שגם בשנה הבאה הם הולכים לקפוץ מדרגה, אלא אם איכשהו כמה שחקנים יבצעו שם קפיצת מדרגה והם גם יעשו מספר טריידים חכמים (דבר שיהיה להם קשה לבצע כרגע עם כל החוזים המעיקים שצברו הקיץ).
ואסור לשכוח שכרגע הקליפרס מתרסקים והבחירה מהם תקפה מ-2019 והיא מוגנת טופ 14, כך שיש להתפלל שהם יסיימו בתחתית הפלייאוף.
הקאבס: מצבה של ברוקלין די דומה למצבה של הלייקרס. חשוב גם לציין שברוקלין עדיין נראית טוב יחסית, למרות פציעות של שני השחקנים הכי טובים שלה בלין וראסל. אי לכך, קשה להאמין שהבחירה תהיה טופ 5 ובסיטואציה של הדראפט הנוכחי, יהיה מעניין לראות איך הקאבס יתייחסו לבחירה כבר בפברואר בעוד פחות משלושה חודשים. אני גם מזכיר שהדד ליין הוקדם העונה (שמיני בפברואר – 08/02/18).

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
20/11/2017 19:39:53
הגב ל  יונתן .S.

תודה לגיא הרשע
ולענייני המוק 2018, לצערי הרב אני מסכים אתך לגבי סיכויי בוסטון לבחור פרוספקט השנה. היום לפנות בוקר סוף סוף הצלחתי להיכנס למוק אחרי שהאתרים במדגסקר פילטרו לי NBA בעיניים צרפתוניות. חשכו עיניי…
לבי ציון, אני לא רואה אותו מצליח לנחות בבוסטון כי אין הרבה סיכוי שסקרמנטו יהיו כל כך רעים כדי שהבחירה הראשונה תהיה של בוסטון.
מר וויליאמסון הוא פרוספקט שמזכיר לי מאד את לברון הצעיר.

גור גולן
גור גולן
20/11/2017 18:59:12

מעולה תודה!
נראה לי עוד הצגה לאמביד וסימונס הלילה

מתן גילור
20/11/2017 19:37:49

קדימון גאוני. דראמונד יתעלל בקאבס. בוסטון עם 16 מתוק.
בוכנות-פרשים בספורט 5 לייב.

TIMO ALL STAR
TIMO ALL STAR
20/11/2017 19:50:46

אם לכותב מותר אז..
no funny shtuff
"פריוויו נהדר של כותב מוכשר כמו שד.
הומור, שנינות, מידע מבסקטבול רפרנס, משפטי מפתח מרומניה. תענוג."

kami
kami
20/11/2017 21:17:55
הגב ל  TIMO ALL STAR

מצטרף

דורון האסטבן
דורון האסטבן
20/11/2017 20:00:32

למרות שהכותב צעיר ופוחז וגם בעל מעשים רעים ולא רכים,
גנב בדיחות מהרומנים, אוהד קבוצה שנשרפת 999 שנים,
רואים רוקיות סימונסית בוקרית (בוקר) בכתיבתו.
עלה והצלח (בהמשך לנו פאני סטף וכאילו גיא חדש כאן) 🙂
ומומלץ לך לא להשתמש בסטיסטיקות בשנה הראשונה
כי ה מ"מ מידן ממזר יתנגדו

מלובני
מלובני
20/11/2017 20:03:00

תודה על הסיקור יא רשע תותח שכמוך!

מלובני
מלובני
20/11/2017 20:03:32

מה ערוץ הזבל משדר הערב דרך אגב ( ברגיל ובתשלום?)

tomer
tomer
20/11/2017 20:14:37
הגב ל  מלובני

דטריוט-קליבלנד בתשלום, ממתי יש משחק בחינם?

tomer
tomer
20/11/2017 20:14:51
הגב ל  tomer

דטרויט כמובן

עידן
עידן
20/11/2017 20:06:13

תודה גיא
קליבלנד-מנצחת את החזקות מפסידה לבינוניות ומטה
פילדלפיה-איך אתה כותב בפריוויואים של הפוטבול-לא כוחות
אורלנדו-2 קבוצות באותה רמה לדעתי.הבק טו בק של אינדי פלו יתרון הביתיות של אורלנדו הטה את הכף.
מיניסוטה-ינצחו בשיניים בשארלוט.משחק לא פשוט.
קליפרס-בברלי אולי חוזר היום וגם כמה אפשר להפסיד
ניו אורלינס-משחק פיפטי פיפטי אבל דייויס ישחק הים אז נלך איתם
פורטלנד-פורטלנד מאכזבים מבחינת יכולת המשחק אבל עומדים בציפיות שלי לסיים 4-5 במערב.מול ממפיס נטולת קונלי רואה אותם חוזרים עם ניצחון קטן.
מילווקי-וושינגטון בבק טו בק עם וול בספק יאפשרו למילווקי להתאושש אחרי ההפסד בדאלאס.
בוסטון-דאלאס פעם בכמה זמן נותנת משחק טוב ואת התחמושת בזבזה נגד מילווקי.בוסטון עדיין גדולה עליה
סן אנטוניו-אמור להיות דו ספרתי
דנבר-אחרי ההפסד ללייקרס זה משחק שדנבר חייבים לקחת להמשך מאבקי הפלייאוף במערב.למרות שזה בק טו בק אני לא רואה את דנבר מפסידים 2 רצוף ליריבות נחותות מהם

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20/11/2017 22:15:10
הגב ל  עידן

מה שלום אמא, משתפר?

עידן
עידן
20/11/2017 23:06:42

כן.עדיין בבית חולים אבל הרבה יותר טוב.
תודה על ההתעניינות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
20/11/2017 23:11:57
הגב ל  עידן

רפואה ובריאות מהירה לאמך, מכולנו.

עידן
עידן
20/11/2017 23:19:27

תודה רבה דורון

יואל
יואל
20/11/2017 20:23:25

מת על התמונות,פריוויו לספרים

מתן גילור
20/11/2017 20:33:21

משאיר פה לינק בשביל הקורא שי אבן צור:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/21474704/lebron-james-agrees-colin-kaepernick-being-blackballed

dror2
dror2
20/11/2017 21:45:22

איזה פריוויו אדיר! גיא אתה מלך : )

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
20/11/2017 21:48:27

באמת יופי של פריוויו, שאפו!

ינון
ינון
20/11/2017 22:05:55

אחלה סקירה.
ממש הצחקת אותי עם דוק ריברס.
תודה.

המשגיח
המשגיח
20/11/2017 22:07:30

תודה גיא. מחזור ממש מעניין

עידו גילרי
עידו גילרי
20/11/2017 22:10:34
הגב ל  המשגיח

זה עוד כלום. חכה חכה למחזור המשחקים של מחר נראה לי יונתן יצטרך עזרה עם הפריוויו.

דריבלון
דריבלון
20/11/2017 22:07:44

אני מהמר על הפתעה של דאלאס
אין לי מושג אפילו למה אני עושה את זה…

ראובן
ראובן
21/11/2017 5:30:17
הגב ל  דריבלון

המשחק רחוק מלהיות גמור אבל אתה בכיוון

דה שוט
דה שוט
20/11/2017 22:19:10

עם כל האהבה שלי לקיירי, קשה לי להשלים עם ההצלחה של הכדורסל האיטי והארכאי של בוסטון. זה היה נהדר עד לפני 10 שנים בערך, ימי הטריו הירוק העליזים, זה לא אמור לעבוד בימינו. אני חוזה הפסד הלילה לירוקים הסימפטיים. המערב מתעורר.

קוקו בקלאווה
קוקו בקלאווה
20/11/2017 23:22:34
הגב ל  דה שוט

אתה קצת מגזים… לא?
ומה בדיוק מהנה במשחק המפוזר של אוקלהומה? הבידודים האין-סופיים? העובדה שכל אחד מהשלושה חושב על הסטטס שלו? או העובדה שכל שחקן שעזב וכבר לא נמצא בצילו של מיסטר טריפל-דאבל פורח בקבוצה אחרת…

Mbk
Mbk
20/11/2017 22:22:42

פריוויו מעולה
תופעת לברון מעבר לכל הגיון סביר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20/11/2017 22:25:35

פריוויו הישר מההול אוף פיים.
התמונות נפלאות.
גיא התכוונת ש 95.9 זה הדפנסיב רייטינג של בוסטון, לא הנט רייטינג (?)
ממפיס, לא יודע. אם גיא צודק אז הם יהיו קבוצה מדהימה, כלומר מאוד pesky כמו שהם תמיד, כלומר מוקש בסיבוב הראשון. אם ג׳וני צודק, ואני מקווה שהוא טועה, אז אלו הם רגעי הקסם האחרונים שלהם. בינתיים גאסול קצת התעייף אז יש מקום לפסימיות.
אוקלהומה צפויה להתחבר בהתקפה אבל קבוצה חכמה כבר לא תהיה לנו. כאן אני עם האשך, ראסל זה לא הרכז החכם שמפרגן לכולם, הוא יותר wrecking machine וזה לא יספיק מול הגולן בויז.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
20/11/2017 22:49:09

אחלה פריוויו תודה רבה גיא.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/11/2017 23:25:32

פריוויו מצויין, תודה רבה. מבחינתי, שבכל ערב שני יהיו לך 12 משחקים לסקר…

Berch
Berch
21/11/2017 0:48:51

לקח לי זמן להגיע לזה (בכל זאת, הופעה מטורפת של ניק קייב) אבל הצלחתי.
יוההוווו
אחלה פרוויו 🙂

איציק
איציק
21/11/2017 1:47:42

אפשר בבקשה לינק לקאבס

יואל
יואל
21/11/2017 2:00:46
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 2:13:49

דטרויט – קליבלנד

http://besasport.top/nba/nba-3.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 2:14:50

פילי – יוטה

http://besasport.top/nba/nba-7.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 2:16:14

אורלנדו – אינדי

http://besasport.top/nba/nba-5.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 2:17:39

שארלוט – מיני

http://besasport.top/nba/nba-1.php

יואל
יואל
21/11/2017 2:21:27

ממש טראומטי לראות את הקרחת והזקן המוסלמי של הפליצה מארץ האגמים,

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 2:35:35

לברון לא אנושי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 2:37:09

ניקס – קליפרס

http://besasport.top/nba/nba-9.php

ADISU
ADISU
21/11/2017 2:37:50

מסכן קלמנטינה,בברלי משחק היום….

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 2:54:26

קליבלנד בהגנה מצויינת נגד דטרויוט השחוטים מהבקטובק ונגמר המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 2:54:47

23 הפרש אמצע רבע שני

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 2:59:44

פלופ שזוכה בשאקטינג

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:04:48

ניו אורלינס – אוקלהומה

http://besasport.top/nba/nba-15.php

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 3:07:25

פילדלפיה מחסלת אותם בצבע

ברוך רובין
ברוך רובין
21/11/2017 3:08:43

אמביד כל כך כישרוני,הסט יכולות שהוא מציג כל כך מגוון והוא עדיין לא במשקל האידאלי שלו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:10:38

מילווקי – וושינגטון

http://besasport.top/nba/nba-13.php

גיא
גיא
21/11/2017 3:22:59

קליבלנד נותנת הצגה. גם החמישייה השנייה בהובלת וויד ופריי. חוזה קלדרון פתח ונתן דקות לא רעות, צריך להשתמש בו יותר

סילפן
סילפן
21/11/2017 3:23:53

הת'אנדר ב-20 הפרש ולא עברו אפילו 5 דקות

עמית מ''מ
עמית מ''מ
21/11/2017 3:24:22

ניו אורלינס בפתיחה נוראית למשחק עד עכשיו

ADISU
ADISU
21/11/2017 3:26:27

ואני שואל,למה התאנדר לא יכולים לשחק ככה גם ברבע הרביעי???
אם היו משחקים כמו ברבעים 1-2-3 בלפחות 5 משחקים היום הם היום בצמרת הגבוהה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:28:19

אוק' ממלאים ת' דלי…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:36:00

ממפיס – פורטלנד

http://besasport.top/nba/nba-11.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:37:11

דאלאס – בוסטון

http://besasport.top/nba/nba-17.php

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 4:04:53

תודה ממזר

אביהו חן
אביהו חן
21/11/2017 3:39:54

פספסתי את הדק הראשונות עד ה5 29 של אוקלהומה על קאזינס מה קרה שם?? אשמח באם תעני

אביהו חן
אביהו חן
21/11/2017 3:40:17
הגב ל  אביהו חן

תענו

עמית מ''מ
עמית מ''מ
21/11/2017 3:42:57
הגב ל  אביהו חן

ניו אורלינס עשו הכול הפוך, התקפות מרושתות איבודים מיותרים חלקם בחצי המגרש שלהם. שמרו בצורה נוראית כשהשאירו שחקנים חופשיים על השלוש. אוקלהומה רצו במתפרצת עם שלוש שלשות של ג'ורג' במעבר וככה זה התגלגל

אביהו חן
אביהו חן
21/11/2017 3:46:06
הגב ל  עמית מ''מ

תודה רבה לך! מי האחראיים על 7 האיבודים בבקשה? בערך…

עמית מ''מ
עמית מ''מ
21/11/2017 3:41:30

לא יאמן איזה צ'וקרים אוקלהומה נהיו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 3:47:13

באמת שאני מרחם על OKC פאנZ

לא יודע איך אפשר להיות אוהד שלהם בלי לאבד ת' שפיות.

פיני
פיני
21/11/2017 3:47:57

זה נכון? 40 לקאבס?

ADISU
ADISU
21/11/2017 3:53:51

איזה שרוכים הבאקס האלה יאללה…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 4:05:59

קיירי אירווינג…
מי יעצור אותו אחרי כזו פתיחה מבטיחה? JJ?

פיני
פיני
21/11/2017 4:12:28

המפלצת התעוררה, שימו לב לקאבס

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 4:12:56

מרכוס סמארט זה שחקן שדרש מאיינג' חוזה מופרך בקייץ וקיבל הצעה שלא מצאה חן בעיניו. עכשיו אנחנו יודעים למה. בהגנה הוא מעולה, בהתקפה הוא מצויין בזריקת בלוקים ממצבים שכל שחקן היה קולע בקלות. פשוט להשאיר אותו חופשי והוא ידע לפספס… שחקן נפלא (ריבאונד, אסיסטים והגנה והגנה והגנה) אבל לא מספיק לחוזה שדרש ולא קיבל….

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 4:16:21
הגב ל  ד"ר הופמן

והנה עוד שלשה חופשייה לגמרי שלא נכנסה, בזבוז זמן…

סהר
סהר
21/11/2017 4:29:40

אפשר לדעת מה קורה עם יאניס?

סהר
סהר
21/11/2017 4:46:20
הגב ל  סהר

אם אף אחד לא עונה,אז כנראה שהוא על הפנים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/11/2017 4:44:15

קאזא הורחק בצדק.

מתן גילור
21/11/2017 4:45:13

2 אפשרויות:
1. או שדוויט האוורד המציא מכונת זמן.
2. או שKAT חייב להתעורר על החיים שלו ולהתחיל לשחק הגנה.

אפלטון
אפלטון
21/11/2017 5:11:20

אפשרות ב' היא הזוכה.
מתחילת העונה הוא נראה כמו חתול שמן ועצלן. מעכשיו יקרא שמו בישראל גארפילד. האכזבה הכי גדולה שלי ממינסוטה העונה.

איתן
איתן
21/11/2017 4:50:08

שארלוט ניצחו את מינסוטה 16 הפרש.
האוורד עם דאבל דאבל אדיר של 25 נקודות(8-10 מהשדה,0-1 מהשלוש,9-14 מהעונשין) ו20 ריבאונדים כולל 4 חסימות.

אצל מינסוטה-טאונס קלע את רוב הנקודות שלו ברבעון הרביעי לאחר שלא לקח חלק כמעט בהתקפה,סיים עם 18 נקודות(5-10 מהשדה,0-3 מהשלוש,8-9 מהעונשין),לצד 12 ריבאונדים וחסימה).

סהר
סהר
21/11/2017 4:55:39
הגב ל  איתן

ומילווקי/יאניס?

מתן גילור
21/11/2017 5:01:42
הגב ל  סהר

בפיגור 15, 5 דק' לסיום.
יאניס עם 18 נק' ב-31.6% אפקטיבי בינתיים.

סהר
סהר
21/11/2017 5:10:43

תודה

ליעד
ליעד
21/11/2017 5:13:01

סמארט לתחרות שלשות!

אפלטון
אפלטון
21/11/2017 5:14:22

הנה באוקלהומה מתחיל להיגמר הסיפור לפליקנס. דווקא אחרי קאמבק כזה יפה בגלל ההרחקה המיותרת של קאזינס המשחק איבד מהעוקץ שלו.

מתן גילור
21/11/2017 5:16:12

המקום בו סטטיסטיקה ומראה עיניים עושים שכל: החשיבות של סמארט לסלטיקס. ככה מבינים איך שחקן שקולע פנוי רק מהעונשין מדורג גבוה בדירוג ההתקפי ובהפרש הסלים מבין חברי הקבוצה.

מתן גילור
21/11/2017 5:17:57

הטרייד על בלדסו גמר את ברוגדון. ממש חבל. היו צריכים להשאיר אותו בחמישייה.

ליעד
ליעד
21/11/2017 5:22:47

היו צריכים להוריד את סנל לספסל במקום את ברוגדון.

אפלטון
אפלטון
21/11/2017 5:21:52

וואו רונדו משחק נהדר בקלאצ'. ממש כמה מהלכי וינטאג' והפליקנס בהפרש 6 פחות מ 5 דקות לסיום

trusttheprocess
trusttheprocess
21/11/2017 5:23:54

פעם שניה שאני רואה את דונובן מיטצ'ל השנה, שחקן כשרוני
אבל יש לו רשיון להרוג , הוא מפציץ מכל מקום על המגרש ומכיוון שהוא משחק הרבה דקות אני מניח שזה בא מצוות האימון.
הוא פשוט זורק בלי חשבון זריקות איומות , לא מבין מה הם עושים

אפלטון
אפלטון
21/11/2017 5:43:20

לא יאומן איך אוקלהומה מפסידים גם את זה. קבוצת רבע רביעי כל כך גרועה. בלי קאזינס ניו אורלינס נראתה ממש טוב, כשרונדו מנהל ומנהיג כמו בימים הטובים

גיא
גיא
21/11/2017 5:43:23

איזה קאמבק של בוסטון. וואו איזה קבוצה, איזה מרקוס סמארט

דה שוט
דה שוט
21/11/2017 5:43:26

דיכאון. שוב הפרש מוקדם, שוב הפסד ברבע הרביעי, והפליקנים עוד איבדו את קאזינס באמצע. חייבים להחליף את דונובן.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 5:43:37

איזה שחקן קיירי אירווינג, ענק, אין מילים אחרות. לסלטיקס מגיע להפסיד כמו שלמבריקס לנצח אבל קיירי זה קרם ברולה סוג א' א' ולא החרא שמשווקים במדגסקר…

גיא
גיא
21/11/2017 5:47:12

מי שלא ראה מה עשו בוסטון, הפסיד את הצגת הערב

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
21/11/2017 5:50:02

וואו בוסטון מחשקים פלייאוף. נקווה רק שהם יבינו את טעות ג"ס 73/9
טייטום זה הריסון בארנס שמבין את המקום שלו. (אפשר לצאת בסלוגן "הריסון בארנס – למה נתתם לו את הכדור")
הידעת לברון כל כך אלוהי גם בהגנה שגם שם קיירי לא היה צריך להביא את עצמו לידי ביטוי אבל עכשיו משום מה הוא התחיל לשמור ועושה את זה בצורה מדהימה. לברון השחקן הטוב בהיסטוריה לכבות שחקנים אחרים – בזה הוא התעלה על ג'ורדן אין ספק.

מתן גילור
21/11/2017 6:39:59

סדרת גמר של 27 נק' ב-52% אפקטיבי מול קבוצת העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה זה שחקן כבוי?
נראה לי שכל קבוצה היתה שמחה לשחקנים כבויים שכאלה.

גיא
גיא
21/11/2017 5:55:57

בוסטון הולכים לאובר טיים בו בטוח הם ינצחו. זה פשוט לא ייאמן מה שקורה שם. סמארט נראה כמו דריימונד גרין. טאייטום זה גניבה הכי גדולה מפילי. הם כל כך טובים יחד, שקיירי לא כזה בולט

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
21/11/2017 6:01:18
הגב ל  גיא

אתה רציני ? קיירי זה פחות או יותר כל ההתקפה שלהם בחמש דקות האחרונות + ההארכה.
טייטום שאני מחבב, אוכל נקודות מפוסט אפ אחרי פוסט אם מהריסון בארנס.

אפלטון
אפלטון
21/11/2017 5:58:45

מה שמדהים זה איך דאלאס לא נשברים אחרי הכאב לב הזה

גיא
גיא
21/11/2017 6:01:30
הגב ל  אפלטון

צודק, למרות שיפסידו זו קבוצה עם אופי

ליעד
ליעד
21/11/2017 6:00:51

התחלתי לראות מהארכה,פספסתי משחק טוב?

גיא
גיא
21/11/2017 6:02:32
הגב ל  ליעד

משחק ענק

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
21/11/2017 6:02:39

וואו קיירי ! עלה למדרגת הגדולים באמת בליגה

גיא א
גיא א
21/11/2017 6:06:11

בוסטון הם הקבוצה שהכי כיף לראות משחקים שלה והאבולוציה של קארי בסלטיקס מתחילה להתחרז עם קופיפי

גיא א
גיא א
21/11/2017 6:07:51

התכוונתי קיירי

דה שוט
דה שוט
21/11/2017 6:08:28

קיירי בקלאץ׳ – בדופק של אימון בוקר. 8 נק בלי החטאה בהארכה. טייטום מנקה את הלוח בהגנה. דאלאס שברו את הטבעת בהארכה, ובכל זאת אי אפשר שלא לאהוב אותם.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/11/2017 6:09:23

הסלטיקס נצחו כי הם קבוצה הרבה יותר טובה מדלאס. היום דלאס שיחקו יותר טוב ו"הגיע" להם לנצח. אין מגיע בספורט, מי שיותר טוב מנצח וזהו. בוסטון עם 16 נצחונות רצוף, האם יצליחו לקחת עוד 3 ולשבור את הרצף (19) שעשו פירס אלן וגארנט ב 2007? אני אופטימי…

יונתן .S.
יונתן .S.
21/11/2017 6:52:58

גם כשאני במשמרת לילה בעבודה אני צופה במשחק בו זמנית ולמרות החשש אני יודע להגיד בדיעבד שזה היה שווה כל דקה.

מי שהטיל ספק ביכולת ההתקפית של קיירי העונה – בבקשה.
בראון וטייטום החזיקו את בוסטון היום, כאשר שחקנים רבים נתנו מאמץ גדול בהגנה בכדי שבוסטון תחסור למשחק ברבע האחרון ואז בהארכה היא תוכל לנצח בסוף.

אני ממשיך להתרשם מהם. תענוג שקבוצה בנקודת פתיחה כמו שלה מצליחה ככה. זה לא מובן מאליו.

דקסטר
דקסטר
21/11/2017 10:16:13

טוב אחרי רבע עונה..
כמה היו לוקחים את יאניס לפני סימונס לקבוצה?

אני חושד שיאניס הוא שחקן טוב עם סטטיסטיקה גדולה בעוד שסימונס וגם קיירי הם שחקנים גדולים עם סטטיסטיקה טובה