יום שישי הגיע ובמרכזו הספרס נ' הת'אנדר והקאבס מארחים את הקליפרס / דור בלוך

אחרי שבוע שבו המשיכו לקרות כל מני דברים מוזרים (הניקס מנצחים, התהליך של פילי נראה טוב, מכבי חוטפת בראש מאנדולו או איך שלא קוראים להם עכשיו ומנצחת את חימקי), סוף כל סוף, יום שישי הגיע!

וואי וואי איזה יום שישי זה הולך להיות, אני כמעט מצטער שאני הולך לבלות אותו עם זוגתי בבית מלון, ולכן למען שלום בית, מידן יחליף אותי בסיקור, מידן אל תבייש את הפירמה!

ובחזרה לעניינינו, שלושת המשחקים המרכזיים של הלילה ממש בחרו את עצמם ובאופן מאוד מוזר באחד מהם משחקים הניקס (!!!).

אז בואו ניגש לאקשן!

משחקי הליג פאס:

קליבלנד קאבלירס (7-8) – לוס אנג'לס קליפרס (8-5) 2:30:

אז קליבלנד נראת בהתאוששות מסויימת עם 3 נצחונות רצופים, אבל שימו לב לזה – שלושת הנצחונות האלה הושגו בחוץ – ועל אף שהקאבס מחזיקים כעת במאזן חיובי, המאזן שלהם בבית עודנו שלילי, נתון שהם ינסו לתקן כבר הלילה. כדי לעשות זאת הם יתחילו מההגנה. הקאבס סופגים 112 נקודות למשחק ודובר כבר רבות על עובדת היותם אחת ההגנות הגרועות בליגה, אבל בשלושת הנצחונות שלהם, הם ספגו 104 בלבד בממוצע למשחק. זה בוודאי יהיה אחד המפתחות של הערב.

מבחינה התקפית זה נראה כרגע כמו המופע של לברון, עם קצת קווין לאב ובערך זהו. דריק רוז אומנם מחזיק בממוצע נאה של 14 נקודות אבל שיחק רק 7 משחקים העונה ואם מישהו חשב שהוא יפתח קליעה משלוש, אז זהו שלא (23%).

בצד השני אחרי פתיחת עונה יפה, גם ללא כריס פול, וכשהייתה תחושה שהקליפרס הצליחו להוציא נכסים סבירים מהטרייד הזה, שורה של פציעות הביאו את הקליפרס לקריסה של ממש, כשהם עם 2 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ולא פחות משישה הפסדים רצופים. אומנם היה להם רצף לא קל עם סן אנטוניו, אוקלהומה, ניו אורלינס ופילי, אבל זה נראה רע מאוד בשלב הזה ואם זה ימשך ככה בלייק גריפין יחפש את כסא המפלט הקרוב, והקליפס באמת יצטרכו להתחיל הכל מחדש, בפרנצ'ייז המקולל בתבל.

הימור: קליבלנד ב-15.

טורונטו רפטורס (5-9) – ניו יורק ניקס (6-8) 2:30:

האמת שהייתה כאן התלבטות עם המשחק של דנבר נגד ניו אורלינס, אבל ההתרחשות שבמסגרתה הניקס נראים כמו קבוצת פלייאוף היא כזאת שחייבים לתפוס בעת שהיא מתרחשת כי אין לדעת כמה זמן זה יימשך.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום טוב ועם 7 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, אבל עם הניקס נמצאים בנדנדה לאחרונה כאשר הפסד רודף ניצחון שרודף הפסד, טורונטו נמצאת במגמת שיפור נאה כשהיא מנצחת ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה כולל נצחונות מרשימים על יוסטון וניו אורלינס. לא רק זאת, אלא שבארבעת המשחקים האלה הרפטורס קלעו 119 נקודות ומעלה בכל משחק. בפעם היחיד בשבוע האחרון שבה היא נעצרה, היא גם הפסידה את המשחק – 94-95 מול בוסטון הרותחת.

ואם מדברים על התקפה וטורונטו חייבים לדבר על דימאר דרוזן. אם היינו מדברים בעבר על דואו של דרוזן ולאורי בקו האחורי של הרפטורס הרי שהשנה חלוקת התפקידים ברורה: לאורי מנהל את המשחק (7 אסיסטים למשחק, 14 נקודות), ודרוזן הוא האיש שאמור לסיים ולהביא את הנקודות (25 למשחק). נוסף לשניים האלה נבנה בטורונטו קו קדמי איכותי עם איבקאה וולנציונס, אבל לי לפחות לא לגמרי ברור האם לקבוצה הזאת יש דיי עומק לפליאוף, כאשר שחקנים כמו פסקל סאקאם, דלון רייט, וג'ייקוב פולטי אמורים לקבל דקות גדולות, ובהחלט יתכן שנראה עוד הדחת סיבוב ראשון בקנדה.

בצד השני קריסטפס פורזינגיס מסתמן כסוס שחור במועמדות ל-MVP. עם 29 נקודות 7 ריבאונדים למשחק הלטבי משלהב את הקהל במדיסון סקוור גרדן כמו שאף אחד לא הצליח לעשות מזה זמן רב. לצידו טימי הרדוואי ג'וניור נראה כמו שחקן חמישיה בקבוצת פלייאוף, אבל מי שבאמת מרשים הוא אנס קנטר. בשקט בשקט הצד הפחות מדובר של הקיץ של אוקלהומה, הופך להיות סנטר דומיננטי מאוד עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק, אבל בעיקר משחק הגנה בלתי מתפשר גם הוא אבן יסוד חשובה בבנייה של הניקס.

ברור שהסגל הנוכחי של ניו יורק יספיק בקושי לשולי הפלייאוף במזרח ולא באמת יכול לאתגר את בוסטון או קלילנד, ולכן יהיה מעניין לראות מה יהיו הצעדים הבאים של הניקס, בינתיים הם ינסו לייצר סוף סוף 2 נצחונות רצופים, במשחק חוץ בקנדה קשה לי לראות אותם עושים את זה.

הימור: טורונטו ב-15.

סן אנטוניו ספרס (6-9) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-7) 3:00:

בעוד דומה שסן אנטוניו משייטת לה עם 2 נצחוות והפסד בכל 3 משחקים, בהמתנה עד שהפצועים שלה יחזרו ובאופן כללי עד שיגיע הפליאוף, העונה של הת'אנדר הרבה יותר תנודתית על אף ששתי הקבוצות עומדות על 5 נצחונות ו-5 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים. וזה לא הדמיון היחיד, השתיים גם סובלות השנה מהתקפות בינוניות מאוד (אוקלהומה 103, סן אנטוניו 101) עם הסברים ברורים מאוד – הספרס בגלל פציעות, הת'אנדר בגלל הצורך לאפשר לכוכבים להתחבר לכדי קבוצה קוהרנטית. עם זאת ההגנות של השתייים מצויינות ומאפשות להלן להישאר בסביבות הפליאוף.

ללא פרקר וקוואי, מי שהשתלט על משחק ההתקפה של הספרס הוא למרקוס אולדרידג' עם 22 למשחק, אבל כיף לראות גם איך פופוביץ' מצליח להוציא את המיטב מרודי גיי עם 12 נקודות באחוזים טובים מאוד, כשלא פחות מ-7 שחקנים נוספים קולעים 8 נקודות ומעלה למשחק. כשזה מתחבר, זה נראה נהדר, כשלא, זה נראה כאילו הספרס מחכים שקוואי יחזור כבר. ואי אפשר בלי מילה על מאנו עם 8.5 נקודות למשחק וכמה מהלכים שמטריפים את המעריצים (לוריא, אני מדבר אליך), האיש פשוט מסרב להזדקן.

אז אם דיברנו על 9 שחקנים שקולעים 8 נקודות ומעלה, הרי שבאוקלהומה מדובר על חמישה כשאחד מהם עונה לשם ג'רמי גראנט. אז כן הדבר הראשון שאוקלהומה צריכה לדאוג לו הוא לחיבור של פול ג'ורג', ווסטברוק ומלו, אבל כדאי גם לראות איך נותנים יותר כדורים לסטיבן אדאמס המאוד מאוד אפקטיבי, ואיך מחזירים לעניינים את פטריק פטרסון ואנדרה רוברטסון שכרגע פשוט לא קיימים בהיררכיה ההתקפית של אוקלהומה, והם יצטרכו אותם במאי.

הימור: אוקלהומה ב-8.

המשחקים הנוספים:

אינדיאנה פייסרס (8-7) – דטרויט פיסטונס (4-10) 2:00:

המומנטום הנהדר של דטרויט שניצחה 8 מעשרת המשחקים האחרונים שלה נעצר במיאמי, ויהיה מענין לראות האם פתיחת עונה הנהדרת והמפתיעה למדי של הפיסטונס שנהנת מהגנה חזקה ויכולת נהדרת של תוביאס האריס, תימשך או שהיא תחזור למימדיה הצפויים בשולי הפליאוף.

אינדיאנה עצרה את המומנטום השלילי שלה, שהחל דווקא עם חזרתו של מיילס טרנר, גם כאן מדובר על קבוצה שנהנת מעונה טובה מהצפוי לאחר העזיבה של פול ג'ורג'. השתיים נפגשו לפני עשרה ימים כשדטרויט ניצחה בקלות, אין סיבה להאמין שהיום זה יהיה שונה.

הימור: אינדיאנה ב-5.

וושינגטון וויזארדס (5-9) – מיאמי היט (8-6) 2:00:

וושינגטון אחרי פתיחת עונה פושרת מתחילה לפתח מומנטום, עם ארבעה נצחונות רצופים כולל נצחון על מיאמי לפני יומיים, וכעת השתיים יפגשו שוב, כשמיאמי שלא מצליחה לצאת מהבינוניות שמאפיינת אותה בשנים האחרונות מגיעה עם שני הפסדים רצופים.

שלא במפתיע הנצחון של הוויזארדס על מיאמי הושג עם תצוגה עילית של ביל שקלע 26 נקודות וול שקלע 27, ואם מיאמי רוצה לאתגר את הוויזארדס יותר היא תצטרך להגביל לפחות את אחד מהשניים.

הימור: וושינגטון ב-15.

ברוקלין נטס (9-5) – יוטה ג'אז (9-6) 2:30:

המאזן של יוטה יכל להיות לא רע אם לא היכולת האיומה שלה בחוץ. הג'אז כבר עם 5 הפסדים מ-5 משחקים מחוץ לבית לאחר ההפסד לניקס והם יקוו לא לעזוב את התפוח הגדול עם 2 הפסדים רצופים.

בצד השני ברוקלין שהפתיעה עם פתיחת עונה לא רעה בכלל מאחורי התקפה מרשימה ויכולת טובה של דיאנג'לו ראסל, מגיעה למשחק הזה כשהיא קצת חזרה לגודלה הטבעי, עם 3 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים. השתיים נפגשות זאת הפעם השנייה בשבוע האחרון כאשר ידה של יוטה הייתה על העליונה במפגש הקודם.

הימור: יוטה ב-8

שיקאגו בולס (10-2) – שארלוט הורנטס (8-5) 3:00:

נמושת הליגה פוגשת את אחת הקבוצות המאכזבות של העונה עד כה, כאשר שיקאגו תארח את שארלוט. שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה לאחר לא פחות מ-5 הפסדים רצופים, אבל הרצפים האלה קצת משקרים, לפחות במקרה של שארלוט שפגשה בתקופה המדוברת את סן אנטוניו, מיניסוטה, ניו יורק, בוסטון וקליבלנד.

הלילה בכל מקרה מול הקבוצה החלשה בליגה ההורנטס לא אמורים להתקשות לשפר את מאזן החוץ החלש שלהם (6-1) ולחזור לדרך הנצחונות בתקווה לחזור לתמונת הפליאוף.

הימור: שארלוט ב-15..

דאלאס מבריקס (13-2) – מיניסוטה טימברוולבס (5-9) 3:30:

עוד משחק בין אחת מנמושות הליגה לבין קבוצה עם שאיפות פלייאוף ייערך בדאלאס כשהמבריקס ייארחו את הזאבים ממיניסוטה. אצל הוולבס המפתח הוא בהגנה כשבהפסדים הם פשוט קרסו וחטפו לצורך הדוגמא 125 מהווריורס ו-118 מפיניקס. לעומת זאת בנצחונות האחרונים על יוטה וסן אנטוניו הם החזיקו את היריבות על פחות מ-100.

מול ההתקפה האנמית של דאלאס שקולעת 99 נקודות ונצחה רק משחק בית אחת העונה זה אמור להיות הרבה יותר פשוט.

הימור: מיניסוטה ב-10.

סקרמנטו קינגס (11-3) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6-8) 5:00:

שתי קבוצות שהולכות בכיוונים מנוגדים יפגשו בסקרמנטו. הקינגס שאיבדו את קאזינס לקראת סוך העונה שעברה, והפסידו 8 מעשרת משחקים האחרונים אחרי פתיחת עונה סבירה יארחו את פורטלנד שנצחה את שני משחקיה האחרונים מול דנבר ואורלנדו ונראים כמתחילים להיכנס לאיזשהו תלם שיוביל אותם למאבק פליאוף אחרי פתיחת עונה חלשה.

אם דיברנו על ההתקפה האנמית של דאלאס הרי שזאת של סקרמנטו היא קטסטרופה אמיתית (93 נקודות למשחק) וזה משהו שההגנה האיכותית של פורטלנד שהחזיקה את דנבר על 82 ואת יריבותיה ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים על פחות מ-100 נקודות צפויה להיות מסוגלת לנצל.

הימור: פורטלנד ב-12.

דנבר נאגטס (6-8) – ניו אורלינס פלקינס (7-8) 5:30:

המשחק הזה כמעט נכנס במקום המשחק של הניקס רק בגלל שאני כל כך אוהב לראות את יוקיץ' ובעיקר את המסירות הרכות של הגבוה הנפלא של הנאגטס. בבית דנבר עושים פתיחת עונה נהדרת עם 2-6 והם ירצו להתאושש מההפסד לפורטלנד שבה דווקא לאחר 3 נצחונות רצופים ומרשימים למדי. הפלקינס בצד השני נעצרו עם המומנטום שלהם מול טורונטו, אבל שתי הקבוצות מגיעות עם מאזן חיובי בעשרת המשחקים האחרונים ובמצב רוח חיובי בסה"כ.

המאבק המעניין ביותר יהיה כמובן בצבע, ולתחושתי כח האש העודף של ניו אורלינס יהיה משמעותי הלילה, במשחק שיילך צמוד צמוד.

הימור: ניו אורלינס ב-2.

לוס אנג'לס לייקרס (9-6) – פיניקס סאנס (11-5) 5:30:

פיניקס על אף הבלחות של יכולת טובה (ניצחון על מיניסוטה בשבת) ממשיכה בדרכה הבטוחה אל תחתית הליגה עם 7 הפסדים בעשרה האחרונים והגנה פשוט מזעזעת שבאה לידי ביטוי גם בהפסד ללייקרס במשחק בין השתיים לפני 4 ימים.

עבור הלייקרס הנצחון הזה היה נקודות אור אחרי 7 הפסדים בעשרה האחרונים משלה, קלארקסון קלע 25 מהספסל במשחק הזה, ובאיזשהו שלב מישהו יצטרך לשאול האם יש הצדקה לכך שבול שקלע 7 באחוזים רעים ואיבד 4 באמת צריך לפתוח לפני קלארקסון עם פחות יחסי ציבור אבל יותר יעילות.

הימור: הלייקרס ב-8.

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור של ערב מאוד מעניין. כמה מחשבות על המשחקים:

    אוקלהומה-סן אנטוניו: מבחן אופי רציני לאוקלהומה מול הגנה טובה. אני חושב שהספרס ינצחו, אבל מאוד תלוי בשילוב של ג'ורג' ומלו מול ההגנה הזאת. יש מצב שנראה את ווסטברוק לוקח הרבה יותר על עצמו הלילה.

    קליבלנד-קליפרס: אחלה משחק. בגלל הפציעות וחוסר מוטיבציה הקליפרס בנפילה חופשית. איתך בתחזית, למרות שהקליפרס שמרו מעולה בתחילת השנה וזה נעלם. הפציעה של בברלי פקטור בקשר לזה, אבל לא רק היא.

    טורונטו-ניקס: אני חושב שהניקס מנצחים. מעניין לראות איך עמדת הרכז המחליף בטורונטו תראה כשדילון רייט, שפתח את העונה טוב מאוד, בחוץ. יהיו פה הרבה סלים.

    וושינגטון-מיאמי: לצערי מסכים. לוח קשה ומזרח יותר טוב ממה שחשבו הופכים את מיאמי לקבוצת סף פלייאוף כרגע (בוסטון, וושינגטון, קליבלנד, טורונטו, ניו יורק, דטרויט, פילדלפיה ומילווקי עדיפות נכון לעכשיו). מקווה שנפתיע וננצח אבל לא חושב.

  2. העונה מסתמן "כולם יכולים לנצח את כולם"

    במזרח חוץ מהבולס ואולי אטלנטה כל קבוצה יכולה לנצח ביום נתון ואין 100% ביטחון בנצחון של קבוצה על יריבתה….אולי חוץ מבוסטון שנראים מחוברים ,לוחמים ומגובשים כמעט כמו סיירת מטכ"ל .

    במערב העסק טיפה נתון לתחזיות כאשר ג"ס ויוסטון גדולות והסאנס, הקינגס וקצת יוטה והליקרס נראות החלשות ,ועדיין,בבטן המערב יש שוויון בינתיים בין הקבוצות ואפילו הליקרס ויוטה יכולות להכריז על עצמן כשייכות לאותה בטן מערבית.

    1. לגבי המשחק עם הספרס זה ממש תלוי עם איזה חמישייה דונובן יעלה, אני מקווה מאוד שהפעם פיטרסון יפתח ולא מלו, הוא יכול להתמודד במצ' אפ מול אולדריג' בצורה די טובה, ובכלל, לצערי נראה כי מלו נשאר מלו, אז אולי ברגע שהוא יראה פחות דק' הוא יזרוק פחות. בנוסף, פיטרסון הוא התאמה מושלמת לחמישייה, הוא שחקן שאוהב מאוד לחכות לכדור ולזרוק מהפינה (אם אני לא טועה זה נקרא ספוט אפ שוטר, אבל אני באמת לא יודע), ויוכל להתגלות כהתאמה המושלמת ליד ג'ורג' ווסטברוק מבחינת ריווח ומבחינת הגנה יציבה לצד אדאמס (לא שהגנה זה משהו שחסר לנו)
      אנת'וני יוכל להוביל את החמישייה השנייה שבינתיים צולעת משהו, ולקבל בידודים, משהו שכבר ראינו שהוא אוהב מאוד.
      אבל לצערי, אין שום סיכוי שנראה את החילוף הזה קורה, לכן אני צופה חגיגה של אולדריג' על מלו, וניצחון של ס"א -5 עד 10 הפרש

  3. לצערי אני חוזה התפוצצות של ראסל על הספרס, שגם ככה מתקשים בקליעה לאחרונה. קוואי וטוני צריכים לחזור כבר, וגם אחרי שחזרו זה יקח זמן (לא שיחקו כמעט חצי שנה). בינתיים צריך לעשות את המקסימום עד ינואר ובדרך כלל זה אומר לנצח את החלשות ואוקלהומה לא ביניהן.

    1. בינתיים הספרס עושים את זה לא רע בכלל ,לא רואה יותר מדי קבוצות מחזיקות את עצמן בלי הכוכב שלהן כמו שהספרס עושים עד כה.
      אצל פופ כרגיל השיטה מעל הכול.

  4. בענייני אוקלהומה.
    אני קורא ב ESPN שאדמס לא ישחק בגלל בעיה בחוזה שלו.?
    ובכל זאת אוקלהומה עדיין פייבוריטים בנקודה.
    זה נכון?
    מישהו מבין למה?

    1. לא יודע איפה ב-ESPN קראת את זה אבל אדאמס דווקא חוזר היום לשחק אחרי שהיה מושבת לשלושה משחקים (וזה בטח לא קשור לחוזה שלו).

  5. הטעות הגדולה של אוקי-סי היה שהביאו את מלו .
    מלו הוא בעיה רצינית לקבוצה,במיוחד כשיש לך שחקן שעושה הכל במהירות קול .
    מלו והבידודים שלו עוצרים את ההתקפה שיכלה לרוץ ולהתאים לסגנון ראס וג'ורג' .
    הם ויתרו על התורכי שהיה שחקן התקפה וריבאונדר נהדר (לא פלא שאוקי סי ירדו בכמות הריבאונדים למשחק).

    לא התלהבתי מהטרייד הזה בהתחלה וגם לא עכשיו.

  6. ג'ורג' ייתן, מלו ייתן וראסל ייתן – מבחן גדול לאוק סיטי – הגיע הזמן שנראה את שלושת הגדולים משיגים הישג משמעותי. אנחנו לוקחים ב-5.

  7. איזה זין קונלי בחוץ לזמן בלתי מוגבל בגלל פציעה באכילס. ממפיס Cant catch a break.
    מקווה שלפחות יקחו את זה כהזדמנות לטאנקינג ויעשו טרייד מוצלח על גאסול. אפילו TT והבחירה של ברוקלין או משהו בקטנה כזה ישדרג להם את העתיד ברמות, ויתן לקליבלנד fighters chance מול הצהובים.

    1. חבל מאוד לשמוע.
      הטרייד מצוין לקליבלנד, אבל ממפיס יכולים לקבל יותר על גאסול. הוא יכול מאוד להתאים בבוסטון, גם אם הגיל יהווה בעיה בהמשך הדרך.

  8. לא יודע מה אנשים רוצים ממלו.
    ראיתי את כל המשחקים של אוקייסי עד עכשיו והוא פשוט השחקן הכי יציב שלהם עד כה אחרי אדאמס..

  9. תודה על הפריוויו הארוך והמרשים!!
    נראה הלייקרס יפסידו היום לפיניקס בגלל שכבר ניצחו אותם פעמיים…

    הסיבה ש קלארקסון לא פותח היא שהוא יותר טוב מהספסל וגם שבול צריך לצבור ניסיון ובונים עליו לעתיד ובנוסף שבול רכז מוסר וזה יותר טוב ליד אינגראם, קוזמא וכו… קלארקסון לא מוסר באותו רמה.
    אני רוצה לראות את רנדל פותח !!! חלאס הוא כמעט טריפל דאבל פר 36.

    1. משחק באווירת סאמר ליג. קליבלנד במשימה להכניס את וויד לכושר משחק וזה עובד לא רע
      עברתי לאינדיאנה-דטרויט, כל המשחקים האחרים הולכים לכיוון בלו-אאוט

  10. הפייד אוויי שלברון קבר אתו את המשחק?
    השנה הוא זורק הרבה יותר ממנו, ובאחוזים גבוהים מאי פעם.
    מזכיר במשהו את זה של קובי.

  11. 52 – 43 למזרח על המערב אחרי 21.1% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 20.9% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    52 – 42 לטובת המערב.

  12. מתי יגיע השלב שיבינו באוקלהומה שהבעיה זה לא דוראנט ולא ראסל ולא השחקנים בטח לא ההנהלה המעולה אלא המאמן

  13. ערב תענוג בינתיים של כדורסל. שיקאגו סופסוף מציגה את כריס דאן, הספרס עם ניצחון בשיניים ורק משפחת ריברס חייבת להרוס כששומטת משחק מול הלברונים.. אינדיאנה עם אחלה ניצחון, יוטה מאכזבת.

  14. אוק סיטי מובילים ב-23 ומצליחים להפסיד. תפקוד נוראי בקלאץ׳ של כל שלושת הגדולים. ראסל לא מוצא את עצמו. דיכאון. לפחות ההגנה נראית טוב. הולכת להיות לנו – האוהדים – שנה קשה. עדיין אני מאמין שנגיע לגמר המערב.
    מצד שני, כל הכבוד לספרס. חזרו יפה עם שלשות והרבה חכמה – כמו הספרס.

    1. מה פתאום, זה רק קשיי התאקלמות.
      תיכף ווסטברוק יחבר את כולם, מאז הנפלד לא היה דבק קבוצתי כזה.
      וכרמלו אוטוטו נכנס לגישת נבחרת ארה"ב.
      אימפריה!

  15. אני מתחיל לחשוש שהפרויקט באוקלהומה לא עובד
    משחק מכוער,חסר נשמה כאילו הגיעו לשם לגיון זרים שלא מעניין אותם הניצחון אלא הכסף והתהילה העצמית

    הרגע הזה שהביאו את מלו וזרקו את קאנטר הייתה טעות נוראית!

    הלילה ראס היה נוראי ,זרק בכמויות בלתי אפשרויות כשהוא מחטיא הכל

    אוקלהומה חסרת הנשמה והלחימה עוד מתחילה טוב את המשחקים אך באיזשהו שלב הם זורקים ז בצורה מגעילה ביותר

    כושלדודה שלהם!!!

    1. הנה מתחילה שיירת הכלבים הפבלובית לנבוח
      הייטרים תמיד ישנאו

      ממתין לשחקן העבר שיסביר לך מדוע אוק' תיקח אליפות השנה, ולגיא שיפליא בסטטיסטיקות המראות שווסטברוק שחקן הרבה הרבה יותר טוב וקבוצתי מקיירי.

      די עם הנהי והבכי הזה, השנאה מעוורת אתכם

      1. מה דעתך על התערבות שתאפשר לך למחוק את החוב שלך?
        (זה שהגיע בעקבות הסוויפ של הקאבס על דטרויט)

        אני אומר שהת'אנדר יסיימו את העונה בטופ 4 במערב.

  16. באדי הילד טוב מאד כבר תקופה והוא צריך לחזור לקבל דקות.
    התחיל חלש השנה ירד לספסל ומאז הוא תורם , לא תמיד פוגע אבל תורם בהרבה דרכים.
    ההובלה כרגע מול פואטלנד6 נקודות רבע שני זה על שמו.

  17. המרפק של פורזינגס מתחיל להשפיע עליו
    בעיה רצינית לניו יורק…
    האם להשבית אותו שיעשה את הניתוח או להמשיך איתו את העונה?
    זאת השאלה שנשאלת הרבה במנהטן

  18. הלייקרס קבוצה מוזרה. במקרה ראיתי היום שהם אשכרה כנראה משחקים הגנה לא רעה. ממוקמים במקום ה4 ברייטינג הגנתי, מובילים בכמה קטגוריות האסל, ועדיין אני רואה אותם ולא מבין איך המספרים על הנייר כל כך שונים ממה שאני רואה בעיניים.

  19. הקינגס מצוינים היום ככה זה עם קבוצה צעירה שמחפשת את הזהות שלה.
    ייגר עשה שינוייםן שהוכיחו את עצמם.

  20. אין קבוצות שהן ממש בשר תותחים בליגה השנה. גם הקבוצות הגרועות ביותר בכל קונפרנס כמו דאלאס, סקרמנטו, אטלנטה ואפילו שיקגו לפחות נותנות פייט במשחקים.

    1. הקינגס והבליזרס קבוצות הפוכות.
      לקינגס יש עומק וטין כוכבים.
      לבליזרס יש כוכבים ואין עומק.
      הקינגס יכולים למצוא את הקצב שלהם ולצאת מהתחתית.
      באדי הילד שנפצע הלילה מאד מעודד באיך שהוא משחק כרגע הוא הכי יציב.
      אם כמה שחקנים התיצבו הקינגס יהיו טובים, כי לפחיות שלושה שחקנים שחלשים כרגע, היל בוגדנוביץ ורנדולף , אנחנו יודעים שיכולים לתת הרבה יותר.
      בוגדנוביץ נהדר בהגנה וילש מאד בהתקפה, כשיתייצב גם שם הוא יהיה טוב והוא ידוע כשחקן התקפה טוב, אז בנבא יקח לו טיפה זמן אבל הוא יגיע.

      1. אני מאוד אוהב את באדי הילד. אני רואה בו הרבה יותר מסקורר והוא מפתח אספקטים במשחק שלו כל הזמן. מאמין שיתפתח להיות שחקן חמישייה לא רע בכלל בליגה.

        1. הילד כרגע הכי טוב ויציב מכל הצעירים.
          התחיל את השנה לא משהו ובשבעה שמונה משחקים האחרונים הוא טוב.
          הוא פיתח מאד את ההגנה,חוטף, ריבאונדר נהדר לעמדה, מוסר ולא עושה הרבה טעויות יחסית.
          הקליעה שלו ככה ככה הוא עדיין סטריקי ונעלם.
          אני מאמין שמתי שהוא הוא יהפוך לגו טו גאי.

  21. לגבי ווסטברוק, דבר ששמתי לב אליו מתחילת העונה נראה שהוא איבד קצת מהאקספלוסיביות. לא יודע אם שומר את עצמו, אם עדיין יש רגישות מהטיפול שעבר בברך הקיץ או שבאמת יש כאן דעיכה טבעית של שחקן שכל מה שהיה לו זה אתלטיות מתפרצת שצריך למצוא כלים אחרים לקראת גיל 30, אבל זה לדעתי אחד הגורמים המשפיעים ביותר על פתיחת העונה הרעה של אוקלהומה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט