רצף הניצחונות של מיאמי במספרים/רועי ויינברג

היום בלילה, רצף 27 הניצחונות של מיאמי היט נעצר בשיקגו, אז עכשיו זה זמן מעולה להסתכל אחורה ולסכם את הרצף.


27 ניצחונות רצופים
מיאמי. ניצחו 27 פעמים ברציפות, והגיעו למקום השני בכל הזמנים, בטבלת הניצחונות הרצופים.

27-מספר הניצחונות הרצופים של ההיט. נתון מרשים זה שם את ההיט במקום השני בהיסטוריית הרצפים הארוכים ביותר, אחרי ה-33 ניצחונות של הלייקרס ב-1972/73. ההיט היו בלתי מנוצחים במשך חודש ו-3 שבועות, החל מה-3 לפברואר, אז ניצחו את הראפטורס, וכלה ב-27/3, אז נוצחו על ידי הבולס.

11.9-ההפרש הממוצע בו ההיט ניצחו. זה רחוק מה-16 נקודות למשחק של הלייקרס ברצף ה-33, אבל הנתון מרשים. הניצחון בהפרש הכי גדול שלהם היה הניצחון ה-26, על שרלוט (32 הפרש), והניצחון בהפרש הכי קטן היה הניצחון ה-16, בנקודה, על אורלנדו.
105.29-הנקודות למשחק של מיאמי ברצף. הם קלעו 50.7% מהשדה, הם קלעו 8 שלשות למשחק ב-40.2% מהשלוש, והיו סבירים מהעונשין, עם 80%. הם קלעו 113 נקודות על כל מאה התקפות.

218-מספר הקליעות של לברון ג'יימס מהשדה במהלך הרצף. הוא קלע 27 נקודות למשחק, ו-וויד קלע 22.8 נקודות למשחק. ג'יימס הוסיף 8.1 ריבאונדים ו-8 אסיסטים למשחק במהלך הרצף. בוש קלע 14.9 נקודות למשחק במהלך הרצף. משלושתם, ג'יימס היחיד ששיחק בכל 27 המשחקים.

13-ניצחונות החוץ של ההיט ברצף. להיט היו, ברצף הניצחונות, 13 ניצחונות חוץ ו-14 ניצחונות בית, כלומר, כמעט ושיוויון (בהנחה שההיט היו מנצחים בשיקגו, אז המאזן היה 14-14 בין ניצחונות החוץ והבית). מיאמי ניצחו בטורונטו (פעמיים), אוקלהומה, אטלנטה, שיקגו, פילדלפיה (פעמיים), ניו יורק, מינסוטה, מילווקי, בוסטון, קליבלנד ואורלנדו.

93.37-כמות הנקודות למשחק של היריבות של ההיט במהלך הרצף. יריבות מיאמי במהלך הרצף, שמחזיקות ברקורד משותף של 48% ניצחונות, קלעו לממוצע 93.37 נקודות למשחק. הקבוצה שקלעה הכי מעט נגד מיאמי הייתה שיקגו (הניצחון התשיעי של מיאמי היה בשיקגו), כאשר הם קלעו 67 נקודות. הקבוצה שקלעה הכי הרבה נגד מיאמי היא הקינגס, שקלעה (ב-2 הארכות), 129 נקודות. הקבוצה שקלעה הכי הרבה נגד מיאמי ללא הארכות הייתה פורטלנד, שקלעה 104 נקודות.

11.5 משחקים-המרחק בין ההיט לקבוצות המדורגות במקום השני במזרח, אינדיאנה וניו יורק. ההפרש היה גדול יותר, אבל רצף הניצחונות החדש של הניקס (6 ברצף) מוריד את המרחק, אבל כרגע, מרבית הסיכויים שלהיט יהיה יתרון ביתיות עד לגמר. לשם השוואה, בין הספרס והגריזליס (ממפיס מדורגת במקום החמישי במערב), יש הבדל של 7 משחקים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

      1. רועי אתה אשף הסטטיסטיקות ובוגר לגילך ברמות שלא ניתנות לתיאור.

        מתנצל מראש על הטירדה:
        האם ידוע גם על הריבאונדים של היריבות. כלומר כמה מהנצחונות קרו עם נחיתות בריבאונד ?

        1. תודה על המחמאות 🙂

          לא ידוע, אבל חקרתי, ו-12 משחקים נוצחו על ידי מיאמי למרות נחיתות בריבאונד. ברוב המשחקים הללו נרשם הבדל קטן לטובת היריבה, אבל לעיתים ההפרש היה גדול מאוד (51-26 לטורונטו, בניצחון 108-91 של מיאמי).

          1. אורי 88 אתה נתלה באילנות גבוהים אבל נקודה מעניינית לגבי הריבואנדים
            מיאמי ניצחה 14 משחקים עם נחיתות בריבאונד ( חלקם על חודו של ריבאונד אחד בלבד )
            בעקרון לפי ממוצע יבש מיאמי קבוצת הריבואנדים הגרועה בריבאונד עם 38.4 למשחק , אבל הירבות של מיאמי מורידות 40.4 למשחק מולה ( חמישי בליגה )
            בפועל יש 8 קבוצות בליגה שהיריבות שלהן מורידות יותר ריבאונד מולן מאשר מיאמי
            נוח לאנשים מסיומים לנגן שמיאמי קבוצת ריבאונד גרועה מאוד, כתירוץ לבאות ??

  1. נקודה מעניינת, עד אתמול ההיט היו במאזן 29:1 מאז שכריס אנדרסון הצטרף.
    לא תשמעו אותי אומר שהוא הסיבה לרצף.
    לברון ענק, וויד השתפר פלאים וכל השאר העלו את רמתם כפי שהייתה בסדרת הגמר שנה שעברה, אבל ייתכן שכריס אנדרסון הוא הגרוש שהיה חסר ללירה?
    או באנלוגיה פחות פוגעת, החלק שהיה חסר בפאזל?

    1. יכול להיות, הוא מסייע להם מבחינת ריבאונד, ויש לי תחושה שהוא סייע לגיבוש המשמעותי של הקבוצה (לו יש את החלק המרכזי בהארלם שייק של ההיט, דבר מאוד מגבש).

      1. אני מסכים.
        פשוט לא ראיתי התייחסות לזה בשום מקום. לא באתר הזה ולא בשום מקום אחר.

        וזה לא נראה כמו צירוף מקרים שהוא הצטרף 3 משחקים לפני תחילת הרצף והמאזן איתו מטורף.

        אי אפשר כמובן לבדוק את זה, אבל אני לא בטוח שבלעדיו זה היה אפשרי…

        1. זה לא רק בירדמן על המגרש, שנותן ממוצעים סבירים (4.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ב-13.4 דקות עם 2.1 עבירות למשחק), אני חושב שהוא גם תורם לגיבוש הקבוצה. אני מאוד מסמפט אותו-אישיות חריגה, אבל שחקן מעולה.

  2. הימור שלי – זה הולך להיות חצי גמר המזרח,ולברון הולך להעניש אותם טוב טוב על אתמול.זה הדלק שמניע שחקנים כמו לברון וקובי – ההשפלות הקטנות שבדרך.כמו השחצנות של אינדיאנה לפני שנה וה"he cant guard me " של פירס.הנקמה בוא תבוא.הצרות יבואו מכיוון אינדיאנה.קבוצה מעצבנת וקשוחה ובוא בזמן כשרונית כמעט בכל עמדה.גם היברט השתפר מאד עם הגב לסל.קיצר הולך להיות "דם,יזע ודמעות.

  3. P אתה מאוד צודק. אנדרסון נותן להיט את הלחימה שהיתה חסרה לה. הוא הוציא את אנתוני האפטי והפטאתי מהרוטציה והנתונים הסטטיסטיים שלו לא מראים את כל מה שהוא עושה. מעבר לשיפור בריבאונד שהוא הביא (שלדעתי זו הסיבה המקורית שהביאו אותו) הוא נותן לספולסטרה אפשרות לשחק בחמישיה הגנתית לוחצת עם קול, באטיה ולברון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט