חם מהתנור: קיירי אירוינג נפצע וישחק עם מסכה / נדב לביא

חם מהתנור: קיירי אירוינג נפצע וישחק עם מסכה / נדב לביא

עדכון, 0:48 (רועי ויינברג): לאחר שנבדק בחשד לזעזוע מוח אירווינג אובחן כסובל מנזק קל בפנים. הוא לא ישחק במשחק הסלטיקס מול הראפטורס בראשון אבל ישחק אחריו וילבש מסכה על המגרש במשך כשבועיים.

קיירי נפגע בפניו ממרפק טועה של חברו לקבוצה, האוסטרלי הקשוח ארון ביינס, זאת פחות משתי שתי דקות לתוך המשחק בין בוסטון (2-11) ושארלוט. הוא ירד מהמגרש בכוחות עצמו, ונלקח לבי"ח לבדיקות ולא חזר למשחק, אותו ניצחה הקבוצה.

ניתן לומר בציניות כי תנאי מוקדם לזעזוע מוח הוא בעלות על אחד, ואולי למי שחושב שהעולם שטוח … למרות שקיירי הסביר כי הוא אמר את מה שאמר רק כדי להוכיח את חוסר הסובלנות שנפוץ בחברה המודרנית.

עדכון אחרון מגלה כי קיירי שלח לחברי הקבוצה הודעות טקסט, לא אובחן אצלו זעזוע מוח, אך הוא יישאר תחת השגחה בימים הקרובים. העונה אירווינג עם 20 נקודות, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק.

ידיעות נוספות / רועי ויינברג:

טוני פארקר מקווה שיוכל לחזור לשורות סן אנטוניו (5-7) לקראת סוף נובמבר. מאז שנפצע בסיבוב השני של פלייאוף 2016 מול יוסטון פארקר לא שיחק עם הספרס, והתאמן עם קבוצת ליגת ההתפתחות של המועדון.

*

ג'וש סמית' שוחרר משורות ניו אורלינס (6-6) אחרי 3 משחקים עם המועדון בהם קלע, במצטבר, 2 נקודות עם 4 ריבאונדים ב-12 דקות.

*

הליגה הודיעה שאול-סטאר 2020 יערך בשיקגו, בפעם הראשונה מאז 1988.

*

פילדלפיה (5-6) צפוייה להתחיל בשיחות עם רוברט קובינגטון על הארכת חוזהו. הפורוורד, בשנתו הרביעית במועדון, עם 16 נקודות (50% מהשלוש ב-7.5 ניסיונות למשחק, 48% מהשדה), 5.8 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות בערב.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה רבה על הגיבוי עם חם מהתנור. אני מאמין שאירווינג יהיה בסדר. יפה שבוסטון ניצחה בלי הביג 3 שלה. אם הוא בחוץ הייתי נותן לטרי רוזייר לפתוח במקומו ולא למרקוס סמארט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט