עוד מפגש למזכרת / מנחם לס

 

אני מנסה לכתוב ופתאום כושר הכתיבה ברח ממני. אני לא יודע איך כותבים. איך מתחילים מאמר. השלושה ימים מגרינוויל לחווה של קני ליד שרלוט ואז שדה התעופה של שרלוט, ואז בוסטון, ופתאום הפקיד הדפוק מ'אלדן', שיגעו אותי לחלוטין.  לפני שידעתי בא יום חמישי בבוקר, ומומי בא לקחת אותי עם המונית לקניון G בפ"ת (משהו עם הטלפון, אני כבר לא זוכר מה), ופתאום יום ששי ויש מפגש.

היה זה המפגש ה-11 שלי. מסורת המפגשים הנמשכת מאז ששרון סולומון ושגיא כהן (שנעלמו ואינם) התחילו בה והיא נמשכת.

אז הנה אנחנו בספורטאק ביום סתווי (אולי כבר חורף) מדהים. גייל עשתה מאמץ לבוא עם הברך החדשה שלה, והצטרפה עם הנכדות אמי בת ה-17 ורומי בת ה-9. אם אני לא טועה לידה יושב דורון (אהבה ופרגון), ובקצה הימני כורע אורי ספיר הצעיר שתרם לנו כבר כמה כתבות וזכה בספרי "חיצים ובונבונים".

כמה וכמה חברי צוות לא הצליחו להגיע וככה היינו רק כ-40 או משהו כזה במפגש. אבל – כתמיד – האיכות קובעת ולא הכמות. היה לנו אורח – ערן סורוקה, ומסמר המפגש היה רועי וויינברג המתגייס עם כמה מתנות שקיבל כולל כדורסל חתום על ידי כולנו.

דדי תמיד משכמו ומעלה אבל לי הוא נראה שהוא איבד כמה פאונדים השנה בגלל העונה שעברה של הלייקרס אם כי הלייקרס החדשה התחילה למלא את הכרס מחדש. כל אחד הציג את עצמו וזרק כמה מילים, ואני סיפרתי לכולם על המסר שקבלתי מאלווין פישר, ממרכז המדיה של ה-NBA בניו יורק (הוא הבוס הגדול) עם מילות חום ופירגון מאין כמוהו על למעלה ממיליון כניסות שהיו לריאיון המוסרט של עידן עופר עם דריק רוז, כשהוא כותב שהופס.קו.קיל הפך ל-MAJOR WEBSITE עולמי המכסה NBA. מחמאה שמעולם האתר לא קיבל.

אז תודה לכל העוסקים במלאכה.

רק חזרתי עתה מת"א. עכשיו 23:35 והנכדה אמי בת ה-17 עכשיו יוצאת לבלות את הערב. בגרינוויל בשעה הזאת מי שהולך ברחובות – נאסר או חוטף כדור בראש. החנייה בת"א הפכה לבלתי אפשרית לחלוטין. אז תבחרו מה עדיף: כדור בראש או חוסר אפשרות מוחלט לחנות..

לא בא לי עדיין עניין הכתיבה (אתחיל מחר אי"ה, כמו שאומר החבר שלי אהרון שדה) אז אתן לתמונות שצילמו בתי סיגל ומידן (שלעולם לא ניגמר) לדבר:

 

הבמה הראשית. תמונה לא טובה של רועי החושב על בדיחה מצחיקה, גייל שלי שיש לי רושם שברכה הימנית (הביונית) קצת כואבת),  אני מסתכל לעבר מידן הנואם, ושי אבן צור – הנהג הפרטי שלי מהוד השרון שעבור כך זכה לשבת על הבמה הראשית (וגם בגלל הסקירות והפריוויוא'ים המעולים).

 

המעגל שהופך להיות מסורתי וכל אחד אומר את דברו


רועי ווינברג היה ללא ספר מסמר הערב לפני גיוסו, עם חולצה שהובאה ישר מבית היוצר של מייקל ג'ורדן ונייקי

הבת סיגל שנולדה בפן סטייט והנכדה אמי, יוד ביתניקית העומדת להתגייס

רועי וויינברג, סמול פורוורד של מיאמי היט

מידן קנה לרועי כדורסל שהתמלא בכ-40 חתימות וברכות לקראתהגיוס

אורי ספיר, מ'פינת הגולש הצעיר' שתרם לנו כבר כמה כתבות על הפועל י"ם בה משחק אחיו אייל בקבוצת הנוער.

על תרומתו לאתר הוא קיבל את ספרי החתום 'חיצים ובונבונים'

עוד מתנה לרועי מצוות הכתבים

עוד אורח שהגיע למפגש – ערן סורוקה, שכמו את רועי גיליתי כשהיה בן 11!

גל שור, כתבנו במשחקי הלייקרס והקליפרס, שהגיע כל הדרך מאל.איי, מחזיק בידו את העתון השבועי שהוא מפרסם לישראלים ב-L.A עם מידן. כמובן שאחיו ערן מענג אותנו עם כתבותיו ממונטירול על נבחרות קנדה ונבחרות העתודה של ישראל, ועוד.

ישנם לנו כמה אנשי צוות וגולשים המספרים לא פחות טוב מאשר הם כותבים

גייל והנכדה דריה שהיתה חייבת לחזור למשמרתה ב-8200 והחמיצה (לצערה הרב) את המפגש. החבר שלה, שקד, הוא שחקן פותח בנבחרת ישראל בכדורמים

זוהי הנכדה השלישית, רומי. אני לא בטוח מי הצעיר העומד עם חולצת טי אדומה אבל הוא יעיד שהיא קברה 5 קליעות עונש רצופות. היא בת 9, וכוכבת קבוצת הילדות של הוד השרון, ומתעמלת מעולה העושה גלגלון ללא ידיים!

להתראות בנובמבר הבא! (אבל לפני כן נעשה איזה מפגש או שניים בבארים ראויים במשחקים נבחרים!)

הסרטונים צולמו על ידי גל אל איי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. אני כל כך בבאסה שלא יכולתי להגיע בגלל הצבא.
    אם מזדמן ביום ראשון הקרוב צפייה במשחק בערב אז אני אגיע כי אני ביום חופש או אפילו ביום חמישי הקרוב. אני ממש אשמח להיפגש מנחם!

  2. מגניב. נראה כיף 🙂

    בדיוק היום קראתי כתבת ספורט בוואלה, ונתקלתי בפסקה הבאה (בשבילך מנחם) :
    "אלא שהתייחסות לריבאונדים כאל מספרים מוחלטים עלולה להטעות, כי הם תלויים בראש ובראשונה בקצב. ולכן, יותר משהרשימה העובדה שמכבי קטפה 53 עגבניות (מנחם לס האגדי, אהלן), הדהימה העובדה שריאל חילצה רק 33 קרשים".

    הנה לינק, אם תרצה…

    https://sports.walla.co.il/item/3110611

  3. פעם ראשונה שלי במפגש, והיה נהדר. ממש מרגיש כמו מפגש של חברים קרובים. קהילה, מילה שנאמרה באירוע לא מעט, ולא בכדי. תודה רבה לכולם (והיה גם אחלה משחק אחר כך)

  4. נשמע שהיה מפגש מהנה, מי מהכותבים יינדב דיווח על המשחק שאחרי – הרכבים, מצטיינים, וסטטיסטיקות?

    דש ממיאמי שמעבר לים

  5. תודה לכל המארגנים והמשתתפים.
    היה תענוג, כתמיד.
    תודה לרועי התותח,
    ומנחם וגייל, שתהיו לנו בריאים ושנזכה להיפגש שוב בשנה הבאה.

    האם יש מפגש לצפייה משותפת במשחק השבוע?

  6. תודה מנחם היה כייף גדול
    כשאתה יושב על הספסל עם גל אל איי ומצד אחד גייל גרינוויל מצד שני מוקף בחברי האתר זה נראה טוב מתמיד
    תמיד כייף לפגוש חברים ותיקים וחדשים

  7. מבאס לגמרי שברגע האחרון נמנע ממני להגיע.
    תמיד כיף במפגשים האלו,
    ועושה רושם שהמפגש הזה לא פחות כיף (אם לא יותר…) מהרגיל.

    אז כמו שאומרים אוהדי הסאנס:
    "לא נורא. תמיד יש את השנה הבאה."
    (להתמודד על מקום בפלייאוף, כן?
    לא אליפות, חלילה…)

  8. בתי טליה ציינה שהיא הופתעה לראות ולפגוש מקבץ כל כך גדול של ישראלים אינטיליגנטיים מכל הגילאים ובאותה נשימה נחמדים ובעלי דרך ארץ
    היה מה זה כיף
    תודה לכולם

  9. מנחם לא יודע אם זה המקום אבל לפני המון שנים כשהיית כותב בעיתון קראתי מאמר שלך לא זוכר כבר באיזה עיתון נראה לי בידיעות אחרונות על שחקני הרחוב הגדולים ביותר בארה"ב… שחקנים שלא הגיעו לNBA אבל היו אגדות ברחוב…. אם אפשרי הייתי מעוניין שתעלה את זה פה….. תודה על כתבות מופלאות.

  10. וואווו קראתי את זה בפעם האחרונה בעיתון בנערותי….אתה ענק!!!!! תודה תודה תודה… אין על האתר הזה ועל החברה פה

  11. אני קורא את המאמר מלודג' גן עדן שנמצא במקום בדרום מדגסקר שנקרא אייסלו ומחייך לי, פתאום נכנס אחד הפרטנרים בטיול ואומר
    Razy you are smiling, aren't you?
    ואני אומר
    I do
    וגם מסביר לו מדוע. בע"ה בשנה הבאה.
    תהנו, אין לי פה הרבה אינטרנט ואת בוסטון ראיתי רק פעם אחת בלחץ…

  12. השנה רציתי לבוא בפעם הראשונה אבל לא יכולתי להגיע
    נראה ממש כיף
    תודה למנחם הענק ולשאר הכותבים המוכשרים על האתר הנפלא הזה

  13. שון קונרי ? יש דמיון, מנחם זוכר את מוריס הבריון מבת גלים? צריך להיות בן 70 בערך היום, את מסעדג מנהלים התאומים ארז ואחיו . משפחת שטרית, האבא נפטרק מזמן וגם האמא נפטרה לפני כחמש שנים בערך, לפני שבועיים וחצי סופסוף עירית חיפה באמצעות החברה העירונית יפה נוף החלה בעבודה קדחתנית לשפץ את שובר הגלים שצמוד לבריכה, עבודה של 3 מליון שקל כולל יסודות חדשים במים וכו וכו, הפרוייקט אמור להסתיים עד תחילת עונת הרחצה 2018,

    ספר קצת סיפורים על הסנוקר שם בבת גלים ליד סניף אגד המיתולוגי, אז הייתי ילד קטן לא נתנו לי להיכנס, היה את החארקות של בוסי משעונת התקווה שבא לעשות דאווינים על נעמי אדווה, היתה המכולת של אדון כהן הדתי ודןכן העיתונים של ציפורה ובעלה, היו ימים יפים בבת גלים

          1. אם לא הייתי עסוק עכשיו עד מעל לראש עם כמה תאונות דרכים כדי להוריד את המכסה היומית של חפים מפשע שעושה לי נעים מבפנים, הייתי כבר מראה לך מ… רגע, איווט, באיזה רכב אתה נוהג ?

    1. פעם דדי התגלה אלי בארוע משפחתי.
      לא, לא מה שאתם חושבים . . .
      זוכר דדי, מושב גנות או משהו דומה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט