הסלטיקס ממשיכים לדהור, הת'אנדר התאוששו והספרס נעצרו במסיבה בשישי / דור בלוך

הסלטיקס ממשיכים לדהור, הת'אנדר התאוששו והספרס נעצרו במסיבה בשישי / דור בלוך

בסה"כ מה שהבטחנו לכם לפני המשחקים התממש במשחקים עצמם. בוסטון המשיכה בריצה שלה אבל קל זה לא היה, ההוקס והבולס המשיכו להפסיד, הת'אנדר התפוצצו על הקליפרס עם 120 נקודות ויוטה ומיאמי נתנו תצוגה שלא הייתה מביישת את לימוז' נגד אולימפיאקוס בשנות ה-90.

אז בואו ניגש לאקשן!

בוסטון סלטיקס 90 (2-11) – שארלוט הורנטס 87 (7-5):

נצחון מעודד מאוד לבוסטון שהראתה אופי וחזרה מפיגור גדול, אבל גם לשארלוט יש לא מעט עידוד לשאוף ממשחק שאפשר לבוסטון להשיג את נצחונה ה-11 ברציפות ולשמור על המומנטום שלה מול הקהל הביתי. אה כן, הם עשו את זה בלי קיירי.

בוסטון פתחה את המשחק קטסטרופה כששתי דקות מהפתיחה ארווינג חוטף מכה בפנים משחקן קבוצתו, פציעה שהוא לא התאושש ממנה. לסלטיקס לקח זמן להתאושש והם פתחו עם 1 מ-11 מהשדה בדרך לפיגור של 15 בסוף הרבע הראשון, פיגור שיא של 18, ו-16 במחצית. היתרון הדו ספרתי נשמר עד הרבע הרביעי אבל אז ההגנה של הסלטיקס נכנסה לפעולה ועצרה את שארלוט על 11 נקודות בלבד ברבע הרביעי, מה שאפשר למחליפי בוסטון, הסובלת מכמות פציעות לא סבירה להחזיר את קבוצתם למשחק, וסל גדול של מוריס העלה אותם ליתרון 3 24 שניות לסיום. שארלוט היה עוד צ'אנס לקחת את המשחק אבל ווקר החטיא זריקה נוחה מחצי מרחק, ולאחר מכן איבוד כדור בהוצאת חוץ חרץ את גורלם של ההורנטס.

קמינסקי שקיבל זריקות פנויות עד אימה קלע 3 מ-6 מהשלוש בדרך ל-14 מהספסל, כאשר בייקון מוסיף 10ווקר מוביל עם 20 נקודות אבל רק 5 מ-19 מהשדה. הווארד היה חלש ולא הצליח לנצל את הבור של בוסטון בצבע עם 11 ריבאונד ו-6 נקודות בלבד כולל 2 מ-9 מהעונשין ו-2 מ-8 מהשדה, עבודה נהדרת של הסלטיקס עליו.

בצד השני בלי קיירי, בוסטון קיבל התרומה מכל עומק הסגל שלה. שיין לרקין היה נהדר וסיים עם 16, טרי רוזייר הוסיף 15 משלו ב-29 דקות, טאטום שחזר מפציעה קלע 16, וג'יילן בראון סיים עם דאבל דאבל אבל היה חלש מאוד מהשדה עם 3 מ-14 מה שכאמור לא מנע מהסלטקיס ניצחון.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 120 (7-5) – לוס אנג'לס קליפרס 111 (6-5):

חשבנו שאוקלהומה תתפוצץ על הקליפרס שפתחה עם קו אחורי שכלל את אוסטין ריברס ות'ורנוול לאור ריבוי הפציעות של הקליפרס אבל זה קרה בדרך קצת שונה ממה שהיה ניתן לצפות

הת'אנדר הובילו כל המשחק אבל הגנה חלשה מאוד השאירה את הקליפרס צמודים יחסית ממש עד הסיום. לו וויליאמס שדווקא פתח על הספסל אבל שיחק 39 דקות היה בלתי עציר וקלע 35 נקודות כולל 6 שלשות כדי לשמור את הקליפרס קרובים, וריד הוסיף 15 מהספסל. אוסטין ריברס היה טוב גם הוא עם 17 אבל בלייק גריפין, האיש שאמור להוביל את הקבוצ הזאת היה חלש עם 1 מ-7 משלוש ו-5 מ-19 מהשדה וכך קשה לקליפרס לנצח.

בצד השני אם חשבנו שזה יהיה הערב של ווסטברוק מול קו אחורי חלש הרי שהוא הסתפק ב-22 בלבד, בעוד ערב חלש של אנתוני עם 1 מ-5 מהשלוש ל-14 נקודות, ומ ישניצח את המשחק לת'אנדר שחסרו את הסנטר שלהם הוא פול ג'ורג'. 42 נקודות 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים היו לו הלילה כולל 4 מ-7 משלוש ולקליפרס פשוט לא היו תשובה עבורו.

ניצחון חשוב לאוקלהומה שעוצרת את רצף ההפסדים שלה, אבל היא תצטרך את אדאמס בחזרה ותצטרך להיראות הרבה יותר טוב כדי להיחשב לאיום במערב.

סן אנטוניו ספרס 87 (5-7) – מילווקי באקס 94 (6-5):

קבוצה נוספת שתצטרך להיראות הרבה יותר טוב כדי להיחשב לאיום במערב היא הסן אנטוניו ספרס.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשהבאקס פותחים יתרון קטן ברבע השלישי, הספרס הצליחו לצמצם עד 2 נקודות 2 דקות לסיום, כשמאנו ממשיך להריץ את מחוגי השעון לאחור אבל סלים של אריק בלדסואו בבכורה שלו, ושל כריס מידלטון הכריעו את המשחק עבור הבאקס שמשיגים ניצחון יוקרתי וחשוב כשהם מנסים לטפס במעלה טבלת המזרח.

אולדרידג' סיים עם 20 בספרס והוסיף 12 ריבאונדים ו-2 חסימות, ג'ינובילי היה מדהים זה לא מילה עם 18 מהספסל ב-25 דקות, אבל רודי גיי היה עם ערב שחור מהשדה עם 3 מ-12, פאטי מילס לא פגע עם 5 מ-15 ודני גרין היה חלש עם 1 מ-4 וכך לספרס פשוט לא היה דיי כח אש על מנת להיאבק.

בצד השני הפריק הוביל את מילווקי עם 28 ו-12 באחוזים טובים, ובלדסואו במשחק הבכורה היה קר מבחוץ עם 1 מ-5 אבל סיים עם 13 ו-7 אסיסטים וכשהקליעה תסתדר לו, וזה כנראה יקרה, מילווקי תהפוך להיות מגוונת ומסוכנת יותר.

דטרויט פיסטונס 111 (3-9) – אטלנטה הוקס 104 (10-2):

דיברנו לפני המשחק על זה שלמרות המאזן הפתאטי והטנקינג השקוף שלה, אטלנטה היא לא קבוצה חסרת כבוד, היא נלחמת בכל משחק ומרבית ההפסדים שלה אינם בהפרשים גבוהים, וכך היה גם הלילה.

דטרויט שלטה במחצית הראשונה והובילה ב-16, אבל אטלנטה נתנה קמבאק ברבע השלישי לפני רבע רביעי מצוין של שתי הקבוצות שקלעו 35 נקודות כל אחת בשונה מהקצב של יתר המשחק, מה שהבטיח לדטרויט את הנצחון והמשך שמירה על המאזן המרשים שלה.

ביזמור ושרודר המשיכו להוביל את אטלנטה גם הלילה עם 22 ו-17 בהתאמה, כשקולינס שממשיך עונה יפה עד כה מוסיף 16 מהספסל. בצד השני בראדלי וג'קסון היו מצויינים עם 20 ו-22 בהתאמה, ודראמונד עם עוד משחק טוב גם מהעונשין (4 מ-6) ל16 נקודות ולא פחות מ-20 ריבאונדים. איש סמית' הוסיף 17 מהספסל.

שיקאגו בולס 87 (8-2) – אינדיאנה פייסרס 105 (7-6):

הבולס לעומת זאת הם קבוצת כדורסל מביכה והם לבד צריכים לעורר דיונים נוקבים על סוגיית הטנקינג.

הפייסרס שלטו מהפתיחה כשקלעו 27 נקודות ברבע הראשון, ושיקאגו פשוט לא הייתה במשחק הזה אף לא לרגע אחד. מארקנן שהוא שחקן ההתקפה היחיד שעושה רושם בשיקאגו עד כה היה חלש עם 5 מ-14 ל-12 נקודות כשבובי פורטיס ממשיך להיראות טוב עם 20 נקודות, וכריס דאן, השארית מהטרייד על באטלר סיים עם 16.

בצד השני אולדיפו סיים עם 25 נקודות כשבוגדנוביץ' עם ערב מעולה מסיים עם 22. טי ג'יי ליף שיחק רק 7 דקות וקלע 2.

פיניקס סאנס 112 (9-4) – אורלנדו מג'יק 128 (4-8) :

ואם מדברים על מבוכות אין מביכה מהפיניקס סאנס שלאחר שהחלה להיראות כקבוצת כדורסל מיהרה לשלוח את בלדסואו על מנת שחלילה לא תפסיד את רכבת הטנקינג ואכן הלילה היא הובסה מול אורלנדו שהשתמשה ביריבה הנוחה כדי לחזור לכושר לאחר שנעצרה מפתיחת העונה הנהדרת שלה.

המשחק היה צמוד עד הרבע השלישי עת אורלנדו החליטה לעשות קצת הגנה ועצרה את פיניקס על 20 בדרך ליתרון דו ספרתי שרק גדל עד הסיום במשחק שבו פיניקס קלע 21% מהשלוש וכך דיי קשה לנצח.

אלכס לן סיים עם 21 וורן הוסיף 20 וג'יימס קלע 18 עבור המארחים, גורדון הוביל את האורחים עם 22, ווצ'ביץ' הוסיף 19 ורוס עם 17 כולל 4 מ-5 מהשלוש, כשכולם מחפים על ערב קטסטרופה של פורנייה שסיים עם 0 מ-7 מהשלוש מה שכאמור לא הפריע לאורלנדו לנצח בקלות.

יוטה ג'אז 74 (8-5) – מיאמי היט 84 (6-6):

קחו כמה סטטיסטיקות ככה לכיף. מיאמי קלעה 12 ברבע השני, ויוטה נעצרה על 8 בשלישי. יוטה סיימה עם 33% מהשדה ו-23% מהשלוש. רק שחקן אחד קלע יותר מ-12 עבור הג'אז, ורק 2 במיאמי. זה הערב שהיה ביוטה.

וויטסייד הוביל את המנצחים עם 20 ריבאונדים ו-8 נקודות, דרגיץ' הוסיף 18 ווייטרס 20. בצד השני גובר סיים עם 12 ו-12, כשרוביו היה נורא וסיים ללא סל מהשדה ו-4 נקודות כשהתורם המרכזי ליוטה היה הוד עם 19 נקודות אבל גם 1 מ-9 משלוש. הלאה.

פורטלנד טרייל בלייזרס 97 (6-6) – ברוקלין נטס 101 (7-5):

המשחק האחרון של הלילה הכין לנו הפתעה מסויימת כשפורטלנד ממשיכה לשקוע בבינוניות וברוקלין ממשיכה להיראות כקבוצת כדורסל.

פורטלנד דווקא פתחה חזק אבל ברוקלין חזרה ברבע השלישי, והמשחק הלך צמוד צמוד לדקות האחרונות. לייאפ של מקאלום הוריד לנקודות 33 שניות לסיום אבל סל של ראסל וחוסר היכולת של פורטלנד לקלוע בסיום אפשרו לאורחים לשמור על ה-W.

לילארד ומקאלום סיימו עם 19 ו-17 בהתאמה אבל היו חלשים מהשדה עם 13 מ-32 משולב, כשנאריקץ' מסיים עם 21 נקודות כולל 10 מ-20 מהשדה ב-25 דקות בלבד ומשחק מצוין לסנטר שבאופן לא אופייני סיים עם אסיסט אחד בלבד. בצד המנצח ראסל סיים עם 21, כשקארול מסיים משחק טוב עם 16 משלו.

וזה נכתב לפני המשחק:

יום שישי שמח לכולם, ואחרי מפגש הופס של היום בצהריים, הלילה אנחנו מזמינים אותכם למסיבה!

אלוהים, אני אוהב את שבק'ס, פסקול ילדותי, והקליפ הזה? יש יותר ניינטיז מזה? תענוג.

עם 8 משחקים הלילה, מלאכת בחירת שלושת משחקי הליג פאס שלנו הייתה קלה מתמיד, פשוט תוריד את המשחקים שבהם משחקות נמושות בלתי נסבלות ואת המשחק שבו משחקת יוטה (אלוהים איזה קבוצה משעממת, זה קטע מורמוני? איך יכול להיות שהם משעממים מוות כבר 25 שנה?), והנה לכם, שלושה משחקים נותרו ועוד איזה משחקים! למנה ראשונה בוסטון מאחרת את שארלוט, ובמנה העיקרית – הת'אנדר ינסו להתאושש מפתיחת עונה קטסטרופה מול הקליפרס שחוזרים לגודלם הטבעי, והספרס מארחים את הבאקס.

אז בואו ניגש לאקשן!

מומלצי הליג פאס:

בוסטון סלטיקס (2-10) – שארלוט הורנטס (6-5) 2:00:

ברוכים הבאים למשחקה של הקבוצה החמה בליגה, כן חברים אלו הם הבוסטון סלטיקס שסופרים כבר 10 נצחונות רצופים, כששני ההפסדים בפתיחת העונה והפציעה של גורדון היוורד הם כבר זיכרון רחוק.

הרבה מהשיח לקראת המשחק הזה הלך לנושא הפציעות, כאשר נוסף להיוורד, גם הורפורד שספג פציעת ראש וג'יסון טאטום, הרוקי הנפלא, נמצאים בספק למשחק הלילה, כשגם בצד השני ההורנטס לא מלקקים דבש כאשר קיד גילכריסט הפסיד שלושה משחקים "מסיבות אישיות", ואמור לחזור הלילה לעזור לקבוצתו שסובלת ממשחק הגנתי גרוע מאוד בסדרת משחקי החוץ שהפכו לסדרת הפסדים לאחרונה. זאת כמובן לצד הפציעה הסופר משמעותית של ניקולאס באטום, ולמעשה שארלוט רק מנסה לשרוד עם מאזן סביר עד לחזרתו.

בלי הורפורד, שארלוט תוכל לנסות להתבסס על יתרון בצבע כאשר דוייט הווארד שנותן עונה חיובית עד כה, יכול בהחלט להינות מהחור במרכז ההגנה של הסלטיקס כמו גם לסייע מול החדירות של קיירי שתורם העונה 22 נקודות באחוזים טובים ומחליק בטבעיות לתפקיד המנהיג של הסלטיקס.

המאבק המעניין הלילה יהיה בין קיירי לקמבה ווקר, שעומד על 21.8 נקודות למשחק ומוביל את התקפת קבוצתו עד כה העונה.ההורנטס הם קבוצה שלחלוטין אין לזלזל בה גם בהרכבה הנוכחי, ועם נצחונות נגד ממפיס ומילווקי לפני סדרת ההפסדים האחרונה, אפשר להניח שהם יקחו גם את הסלטיקס למשחק צמוד לפחות כמו שהצליחו לעשות הלייקרס ואטלנטה בשני המשחקים האחרונים של הסלטיקס שהיו צמודים למדי.

הימור: בוסטון ב-5.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-4) – לוס אנג'לס קליפרס (5-5) 4:00:

רק לפני שבוע הת'אנדר והקליפרס נראו במצב לא רע בכלל, אבל כפי שקרה לקליפרס לא מעט פעמים בעונות האחרונות, הם הגיעו עם מאזן טוב למשחק מול הווריורס, חטפו 30 הפרש על הראש, יצאו מאיפוס והפסידו 3 מ-4 המשחקים הבאים שלהם, כולל הפסד מאוד לא נוח בבית למיאמי.

בצד השני אוקלהומה נראתה לגמרי סביר עד שיצאה לרצף של ארבעה הפסדים רצופים כולל מול דנבר וסקרמנטו, לא בדיוק מאריות המערב, והקליפרס סובלים מבעיית פוינט גארדים קטסטרופלית כשפטריק בברלי, מילוס טאודוסיץ' ואוסטין ריברס סובלים מפציעות מגבילות, והלילה יתכן ונראה את ג'וואן אוואנס וסינדריוס ת'ורנוול משחקים דקות רבות, לא בדיוק מצב אידיאלי כשבצד השני עומד ראסל ווסטברוק.

אם במקרה של הקליפרס מדובר במאזן סביר לקבוצה במעבר אחרי האובדן של כריס פול, כשדוק ריברס מנסה למצוא נוסחה מנצחת מסביב לדואו הגבוהים שלו, הרי שבמקרה של אוקלהומה הפתיחה הגרועה שלה הופכת את הסיטואציה מסביב לקבוצה של בילי דונובן לנפיצה ביותר.

אוקלהומה פשוט לא מצליחה למצוא קצב התקפי, לא יתכן שקבוצה שמשחק בה ראסל ווסטברוק, שלא נדבר על עוד 2 כוכבים בעיני עצמם, עומדת על 101 נקודות למשחק. הוויתור של ווסטברוק על סטטיסטיקות ראוי לציון, אבל יכול להיות שהקבוצה הזאת דווקא צריכה יותר היררכיה. הסיטואציה הזאת הופכת צפיה בכל משחר של הת'אנדר לחוויה מרתקת. למי ילכו ראשון בהתקפה? האם יש סימנים של עצבים בין הכוכבים? האם הם ימצאו דרך להפעיל יותר את סטיבן אדאמס היעיל להפליא (65% ל-2) ועוד ועוד שאלות.

הלילה יש להם הזדמנות מצוינת לצאת מהפאנק ההתקפי שנכנסו אליו, ואני מאמין שנראה היום התפוצצות של הקבוצה הביתית.

הימור: אוקלהומה ב-15.

סן אנטוניו ספרס (4-7) – מילווקי באקס (6-4) 4:00:

אלף נשמות יש לסן אנטוניו ספרס, וזאת המכסה העונתית.

בלי קוואי ופרקר הספרס ממשיכים להחזיק במאזן נאה, כאשר אחרי רצף הפסדים, הם חוזרים לעצמם ומייצרים רצף של שלושה נצחונות רצופים כולל על שארלוט והקליפרס כדי לחזור למאזן חיובי, ולתת את התחושה שכשהסגל המלא יעמוד לרשותו של פופ, גם השנה אי אפשר שלא לספור את הספרס.

גם העונה הספרס מתבססים במידה רבה על הגנה, כשההתקפה שלהם לא מרשימה מדי, כשהספרס מדורגים 12 ביעילות התפקית ו-28 ב-true shooting (!), אבל כאמור זה לא מפריע להם להחזיק במאזן חיובי ולהתקדם לעבר עוד עונה בצמרת המערב. המשחק האחרון מול הקליפרס היה דוגמא טובה לאיך הם מתכוונים לעשות את זה. אחרי פיגור במחצית הספרס עלו בטירוף לרבע השלישי בו קלעו 40 נקודות וגמרו את המשחק. למרקוס אולדרידג' סיים עם 25 והוא ממשיך להיות הקלע המוביל אבל כשדני גרין, רודי גיי ופאו גאסול קולעים גם כן 19 או יותר, אז ברור שהספרס קשים מאוד לעצירה.

מולם ניצבת במידה רבה תמונת הראי. הבאקס במקום ה-3 ב-true shooting בליגה, אבל ההגנה, אלוהים ישמור. מקום 29 ביעילות הגנתית לבאקס שיהיו חייבים להשתפר בנתון הזה, ולא לגמרי ברור שהמהלך שהם עשו בשוק ההעברות השבוע יעזור להם בנקודה הזאת.

עם זאת הבאקס ללא ספק נמצאים בצד המרוויח של העסקה במסגרתה שלחו את הסנטר הפצוע גרג מונרו לפיניקס כמו גם שתי בחירות מוגנות ב-2018, תמורת הפוינט גארד של פיניקס, כנראה שבאמת נלחצו שם מהנצחונות האחרונים.

אם תשאלו אותי מדובר במהלך מזהיר, ברוגדון הוא אומנם רוקי השנה וההתפתחות שלו מרשימה, אבל בשלב הזה של הקריירה הוא בהחלט יכול להיות מוביל כדור שני, ובלדסואו מקבל את ההזדמנות להראות שהוא פוינט גארד מוביל בליגה הזאת בקבוצה בגודל ראוי, אנחנו צפויים לקבל טעימה ראשונה מהשילוב הזה הלילה שצפוי להיות מרתק.

כמו כן השמש זרחה במזרח, שקעה במערב, ויאניס קלע 40 נקודות מול קליבלנד בדרך לעונה של 32 נקודות 10 ריבאונדים 5 אסיסטים ו-1.6 חסימות לעונה. יא ראבאק.

הימור: הספרס ב-7.

המשחקים הנוספים:

דטרויט פיסטונס (3-8) – אטלנטה הוקס (9-2) 2:00:

פתיחה נהדרת לעונה של דטרויט שאולי סוף סוף מתחברת סביב אנדרה דראמונד, עם סיוע נהדר של טוביאס האריס והשתלבות מרשימה של אייברי בראדלי שקולע 16 נקודות ב-31 דקות למשחק. הדגש בימים האחרונים בשיח על דטרויט היה על הספסל של הפיסטונס, כשהיא מצליחה לקבל תרומה נאה מאיש סמית', אנתוני תוליבר וסטנלי ג'ונסון, שסייעו לקבוצה ב-3 הנצחונות הרצופים שלה.

הלילה הפיסטונס יפגשו את ההוקס שעושים טנקינג מופתי עד כה, על אף מעידה בדמות נצחון על קליבלנד. ההוקס סופגים 110 נקודות למשחק ואם ימשיכו ככה הם צפויים לתת פייט חזק לבולס על המקום האחרון במזרח ובליגה כולה. עם זאת צריך להגיד שמדובר בקבוצה עם לפחות מינימום של כבוד עצמי, ורוב ההפסדים שלהם בהפרש של 10 נקודות או פחות.

הימור: הפיסטונס ב-12.

שיקאגו בולס (7-2) – אינדיאנה פייסרס (7-5) 3:00:

נמושת המזרח השניה, מארחת את הקבוצה שמסרבת להיות כזאת כשהבולס והפייסרס יפגשו בשיקאגו.

ההתקפה של הבולס היא הבעיה הקשה ביותר של הקבוצה שקולעת 94 נקודות למשחק (לעומת 109 של הפייסרס), כשכמה מהתצוגות ההתקפיות האחרונות שלהם כללו 69 נקודות מול אוקלהומה, 91 מול מיאמי, ו-90 מול ניו אורלינס. בהארכה. אווץ'.

בעוד הדיבור על הבולס לא נורא מעניין למעט לחובבי הטנקינג בפייסרס הסיפור קצת אחר. הקבוצה פתחה יפה את העונה ורבים התלהבו מהיכולת של אולדיפו וסבוניס וצפו לקבוצה הופעת פליאוף, אבל 4 הפסדים רצופים, אף אחת מהן לא מול מול אחת מאריות הליגה שמים את הציפייה הזאת בספק, והפייסרס ירצו לשים דגש על שיפור ההגנה שלהם, שסופגת 110 נקודות למשחק.

אין משחק יותר נח כדי לעשות זאת מאשר המשחק הזה.

הימור: הפייסרס ב-15

פיניקס סאנס (8-4) – אורלנדו מג'יק (4-7) 4:00:

הסאנס נצחו 2 משחקים רצופים ו-4 ב-5, אז מה הם עשו? שחררו את בלדסואו עבור העתיד (בחירות דראפט וחוזה מסתיים), ויצאו בשמחה ובששון ל-3 הפסדים רצופים כדי שאף אחד לא יתבלבל ויחשוב שמדובר על קבוצת כדורסל, ורק כדי לוודא ממש הם לא רק הפסידו אלא גם ספגו 130 ו-132 נקודות ב-2 מהמשחקים וקלעו 76 ו-88 בשניים מהמשחקים. קטסטרופה של כדורסל.

המג'יק הם כמובן סיפור אחרי לגמרי, ולמרות שסיפור הסינדרלה של העונה קצת נרגע, המג'יק הראו אופי כשעצרו רצף של שני הפסדים רצופים (שיקאגו ובוסטון) עם נצחון על ניו יורק והם מגיעים למשחק הזה עם מומנטום חיובי. חזרתו של אלפריד פייטון שחבר לווצ'ביץ' גורדון ופורנייה, כל ה-3 בכושר נהדר הופכת את המג'יק לקבוצה מסקרנת, סוג של וויילד קארד שאף אחד לא ראה בא, ונותר להסתכל בשקיקה האם נוצר לנו כאן פוואר האווס חדש במזרח.

הימור: אורלנדו ב-12.

יוטה ג'אז (6-5) – מיאמי היט (6-5) 4:00:

האם יש דבר משמים יותר ממשחק תחילת עונה בין שתי קבוצות שמפלרטטות עם ה-50% נצחונות מהצד הלא נכון של הקו? כן, משחק כזה ביוטה.

אם אתם רוצים לראות כדורסל משנות ה-90 (יוטה קולעת 99, מיאמי 103), עם סנטרים דומיננטיים בדמות חסאן וויטסייד וגובר, עם גארדים שמסירתם אומנותם (דרגיץ' ורוביו) וקליעה משלוש היא מילה גסה עבורן (מקום 19 ו-20 בליגה באחוזים, 16 ו-28 בקליעות מבחוץ), אז זה המשחק בשבילכם.

אם לא, אז תמשיכו הלאה.

יוטה מגיעה למשחק הזה אחרי 3 הפסדים רצופים ואני הולך עם המומנטום.

הימור: מיאמי ב-3.

פורטלנד טרייל בלייזרס (5-6) – ברוקלין נטס (7-4) 5:00:

ברוקלין, בניגוד לקבוצות התחתית האחרות בליגה, נראת כאילו היא באמת מנסה להיות קבוצת כדורסל ודיאנג'לו ראסל נותן שם כדורסל לא רע בכלל שמעניק תקווה לעתיד טוב יותר לקבוצה השניה של ניו יורק.

ברוקלין סובלת מפציות ומ-5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים, ואם זה לא מספיק היא תפגוש הלילה את פורטלנד עם סי ג'יי מקאלום שחזר ליצור את הדואו קו אחורי של פורטלנד, שיחד עם נרקיץ' יוצרים פוטנציאל לטריו צמרת במערב, הפתיחה של פורטלנד לא הייתה מזהירה אבל היא מחזיקה במאזן חיובי, ונמצאת בנקודת פתיחה לא רעה להתחיל מומנטום נחוץ מאוד לקבוצה הזאת.

הימור: פורטלנד ב-15.

לפוסט הזה יש 130 תגובות

  1. הקליפרס הפסידו לקליפרס , זה חדש אך מאחר והמדובר בקליפרס אני מאמין שהוא הקב היחידה בליגה שמפסידה גם כשהיא משחקת מול עצמה ….
    תודה על הקדימון השנון.

  2. חברים דור בסדר אחד מהכותבים הטובים ,אתם יודעים התנדבות צום יום ששי חחח צום בתחילה קפץ בטעות.אבל נזכרתי שיש כאחו שצמים ביום ששי לקראת סעודת השבת. ועוד מטלות אז אפשר להגיד תודה וקריצת עין קלה צוחקים ,הצחוק יפה לבריאות.צוחקים,תודה .

  3. אני דווקא מהמר שהסלטיקס הפעם מפסידים.
    כמות הפציעות הגיעה לווליום גבוה מדי בכדי לעמוד באותו קצב משחק שמביא להם נצחונות באופן קבוע.

    ההורנטס ב-8.

  4. הערה לרועי. נדמה לי שברשימת האולסטאר של המערב חסר קלי תומפסון. האם זו טעות שלי או שלך?

    נ.ב. אני מקוה שהתחזית שלך נכונה ודרימונד גרין לא יבחר על ידי המאמנים. הוא צריך קצת מוטיבציה

  5. תודה רבה דור. שבק ס' אימפריה, איפה פילוני איפה?
    לדעתי הסלטיקס מפסידים הערב.
    אני בשוק מהנתון על ההגנה של הבאקס, לא מבין איך זה קורה. קבוצה עם הפוטנציאל ההגנתי להיות טופ 5 בלי למצמץ

    1. אל תהיה מודאג,התאנדר יצאו מהחושך לאור בעזרת ברקי הרעם.
      ווסטברוק צריך לשחק כמו עונה שעברה בלי לדפוק חשבון וברגע שיכנס למוד הזה כאשר ימתינו בצדדים מלו ופול ולא סבוניס וויקטור המצב ילך וישתפר.
      הבעיה כרגע היא סה"כ הבנת ההיררכיה בקבוצה הזו.
      מרוב שווסטברוק חושב על הכנסת האורחים הוא פוגם בעצמו וביכולות שלו וכמובן בקבוצה.
      כל הניצחונות שלהם הושגו כאשר הוא היה עצמו.

      ווסט,תהיה אתה והכל יתחבר!

  6. אחלה פוסט. הבאקס הפסידו הרבה לאחרונה, אני חושש שיאניס יעלה הילוך וינצח הערב. מצד שני, מעניין לראות איך הספרס יתמודדו עם מפלצת כזו בלי המפלצת ההגנתית שלהם. יהיה מעניין.

  7. בקשה מהמגיב ״בראדלי ביל הדביל״ –
    עכשיו ששמת אוואטר חדש כבר לא צריך להאריך. אודה לך אם תחליף את השם ושם המשפחה בראשי התיבות
    🙂

  8. 1) בוסטון – שארלוט, ההגרשה שלי שהסטריק של הסלטיקס ייעצר הלילה.
    2)אוקלהומה – קליפרס, המפגש של המתוסכלים, ראסל יחזור אל עצמו עם טריפל אופייני.
    3)סן אנטוניו – מילווקי, יאניס יצטרך למצוא מחדש את הדרך לנצח במקום אחר.
    4)דטרויט – אטלנטה, נצחון קל לבוכנות שמצטרפים למהפל החיובי של דטרויט.
    5)שיקגו- אינדיאנה, וואו לפני 20 שנה, משחק חובה לצפייה, מייקל נגד רג'י, טוב מספיק עם הפנטזיות. היום הזדמנות לפיני המעופף, וט.ג. הבן של בראד לקבל דקות משחק, אני כמבום עם אינדיאנה.
    6)פניקס – אורלנדו, המאגיק יפעילו מספק קסמים נגד השמשות וזה אמור להיות מספיק.
    7) יוטה – מיאמי, נגמרו לי המילים.
    8)פורטלנד – ברוקלין, פורטלנד צריכה לנצח עם יד אחד קשורה מאחורי הגב.

  9. כל עוד לא יהיה לספרס רכז ברמה גבוה יהיה קשה לספור אותם. וזה עוד בליגה משופעת ברכזים ברמה גבוהה

  10. אחלה פריוויו.
    תמיד חשבתי ששבק ס חבורה של קוקסינלים [קוקסינלים זה PC? אם יש באתר קוקסינלים שנפגעו מהמילה אז סליחה ומחילה, לא בכוונה]

    1. ז"א שאתה חושב ששב"ק ס' לא מגיעים לרמה הוקאלית של הזמרת הטרנסית הידועה ז'קלין שרלוט דופרנוי, הידועה בכינויה "פרת משה רבינו" (קוקסינל בצרפתית)?

    1. חטף מרפק לא מכוון לפרצוף מביינס (האחרון שהיית רוצה לחטוף ממנו מרפק לפרצוף מכלל שחקני הסלטיקס).
      הוא עזב את הפרקט עם אף מדמם והוא לא יחזור לשחק הערב.

      וחמור מכך – הוא הולך לבתע בדיקות נוספות, כי יש סיכוי שהוא ספג גם זעזוע מוח מהמכה לפנים.

  11. עוד יום, עוד שחקן נפצע מבוסטון.

    פתחו את העונה עם 3 כוכבים.
    כעת יש 0 על המגרש.
    בוסטון יקוו להוציא ניצוצות מטייטום, בראון, רוזייר ומוריס.
    האם אני מאמין שזה יילך הלילה?
    HELL NO…

    1. גם אתה הכי מכוער, מסתתר ובורח רחוק מהעולם, מקלל כמו ילד מוכה,
      פגוע ראש קשה, השפה שלך נוראית ולא מתאימה. מכער ת'אתר

  12. מעל 10 שנים בליגה והאוורד לא שיפר שום אספקט במשחק שלו!
    במקומו הייתי זורק גם זריקות סבתא מהעונשין אם זה ישפר את הסטט'

  13. גם אתה הכי מכוער, מסתתר ובורח רחוק מהעולם, מקלל כמו ילד מוכה,
    פגוע ראש קשה, השפה שלך נוראית ולא מתאימה. מכער ת'אתר

  14. פשוט לא ייאמן….סטיבנס הוא קוסם.
    ואיינג' לא פחות – בראון בחירה שלו. טייטום בחירה שלו אחרי העברת הבחירה הראשונה בדראפט לפילי. הוא החזיר את לארקין לליגה וכרגע הוא נראה מצויין. הוא מצא משום מקום את ת'ייס שנראה נהדר בתור גבוה מהספסל.

    להוריד בפניהם את הכובע, אבל ללא ספק זה הערב של סטיבנס.

    1. טייטום יהיה שחקן שחקן…
      איינג' שוב עושה עבודה מצויינת כאשר הוא משחק חכם עם הקלפים שיש לו ביד
      יש תמורה לסבלנות ובנייה איטית.
      אבל הוא הראה גם שאם צריך בנייה מהירה אז גם בזה הוא לא נופל (הביג3)
      אני חושב שהבאת מאמן צעיר חסר נסיון (ובול פגיעה) החל את יסודות הקבוצה שאנו רואים היום

      סטיבנס זה פופ החדש

  15. אני מסתכל על הסגל של סן אנטוניו ואני אשכרה לא מצליח להבין איך הם במאזן חיובי. ואז אני רואה אותם משחקים. סחטיין עליהם, נגרים נגרים אבל נותנים עבודה.

  16. דנובן מאוד מזכיר לי את קייסי – מעמיד הגנה קשוחה וממושמעת אבל הצד ההתקפי זה פחות בשבילו אז הולך לבידודים אין סופיים למרות הפוטנציאל ההתקפי. זה הספיק לו עם דורנט ואיבקה למרחק נגיעה מגמר מערב השנה אני לא מאמין שיוכלו לדגדג את הלוחמים

  17. אחרי משחקי הלילה ב-NBA,
    (ואחרי ניחוש שפורטלנד ינצחו הלילה את ברוקלין,
    זה לילארד. הוא בכוונה מושך את המשחקים שלו לזריקה אחרונה בשביל הניצחון…)
    מאזן המזרח מול המערב =
    35 – 35
    (שוחקו 15.5% מסך מפגשי ה-מזרח/מערב)

    בעונה שעברה,
    אחרי 16.5% מסך מפגשי ה-מזרח/מערב,
    המאזן היה 40 – 34 לטובת המערב).

  18. שני הגארדים המפותחים של הספרס הערב – 7/23 מהשדה, 5/15 לשלוש, 0/0 מהקו…. כלומר הם מחמיצים מבחוץ ולא חודרים לצבע. קשה לנצח בכדורסל בלי לקלוע…. יאללה טוני, תחזור כבר

  19. מה נסגר עם פורטלנד? עונה מוזרה במערב, כאילו קבוצות לא ממש שמות על העונה הרגילה. מאבק פלייאוף פתוח לגמרי

  20. 1) בלי קיירי, הורפורד והירווד ובכל זאת ניצחון, הרוחות עברו סוף סוף מהגארדן הישן להתגורר בארנה החדשה.
    2)פול גורג התחפש לראסל? הלואין היה בחודש שעבר.
    3)סו אנטוניו – מילווקי, הספרס מסתבר תלויה בשחקן אחד.
    4)דטרויט – אטלנטה, מה ישתנה שם בדטרויט? התשובה אייברי בראדלי אחד השחקנים הכי פחות מעורכים בליגה.
    5)שיקגו – אינדיאנה, ט.ג. עדיין לא משתלב, כרגע כספי הישראלי הכי טוב בליגה.
    6)פניקס – אורלנדו, מה אפשר יהיה לצפות מקבוצה שהרכז הפותח שלהם שיחק לפי 3 שנים בליגה השנייה בישראל?
    7)יוטה – מיאמי, רק חסר היה שם את מליקוביץ שיתרוצץ על הקווים.
    8)פורטלנד – ברוקלין, הבלייזרס עוד ישלמו ביוקר על הכנסת הארוחים, כאשר יחסר להם חצי ניצחון על מנת להגיע לארץ המובטחת.

  21. תודה על הסיקור!

    הרצף הנוכחי של בוסטון הוא פשוט הירואי. אני בטוח שעוד כמה שנים יסתכלו עליו אחורה בערגה. כן, אפילו אם הוא לא יהיה יותר מ-11 ניצחונות. היכולת לנצח את כל המשחקים האלה למרות הפציעה הנוראית של היוורד, ולמרות פציעות נוספות של שאר שחקני הסגל במשחקים שונים, כש-2 מהשחקנים הבולטים הם רוקי וסופטמור – זה מרשים מאוד.
    קשה לי להאמין שהרצף יימשך עוד הרבה בלי קיירי, אבל בבוסטון יכולים להיות מרוצים – מעז יצא מתוק. כל הפציעות הללו גרמו לשחקנים שוליים לקבל ניסיון, והכי חשוב – תרמו לפיתוח האופי של הקבוצה.

  22. 2 הערות לדור.
    שרלוט לא יכולה לשאוב עידוד מהמשחק אתמול. הם צריכים לדפוק את הראש בקיר אחרי הפסד לחצי קבוצה במשחק בו הם הובילו ב 20 הפרש.
    אטלנטה לא יכולה להיות קבוצת טנקינג מכוערת, כשבמשפט הבא הם נלחמים למופת בכל משחק. קבוצות טנקינג נותנות את המשחקים. אטלנטה מנצלים ככל יכולתם את הסגל הבינוני שלהם. זה מאד ספורטיבי בעיני.

  23. אחרי הניצחון היפה במילווקי (מי זוכר) אמרתי שמשהו לא טבעי בירידה המלאכותית במספרים של ראסל. המגיב אדיסו אמר זאת בצורה יותר מוצלחת – שראסל יהיה ראסל ושהאחרים ידאגו לעצמם. אני מסכים לגמרי, הקפיטליזם הליברלי הוכיח עצמו כהישגי ביותר. דאג לעצמך, הכלל ירוויח מזה. ראסל חייב לייצר נקודות, להפעיל לחץ בלתי פוסק על היריב ולהכניס את המשחק לתזזית – בדרך קבע. כמו שג׳ייסון קיד אמר עליו. מלו וג׳ורג׳ יסתדרו לבד – הם ילדים גדולים, הוא לא צריך לדאוג להם.

    1. לא מתווכח על הערב הבינוני (אני ניהנתי מהמשחק של בוסטון), אבל ליגה בינונית? חוץ מאטלנטה ושיקגו כל הקבוצות במזרח עשויות להעפיל לפלייאוף. במערב? למעט המאבריקס, הקווינס ופניקס המאבק על הפלייאוף פתוח

  24. ת'ורנוול אחלה גנבה בשביל הקליפרס
    אחרי 4 שנים במכללות הגיע מוכן פיזית ומנטלית, בנוי טוב ושחקן הגנה לא רע בכלל

  25. דור, תודה על הסיקור.

    רק חוזר ומציין את העובדה ש"דני איינג' גאון".
    בנה קבוצה צעירה ומבטיחה.
    הביא את קיירי ע"ח תומאס הפצוע.
    הימר על טייטום.
    והעביר לקליבלנד את הבחירה של קליבלנד,
    שהקאבס חשבו שתהיה טופ 5,
    ובקצב הזה הם יהיו מועמדים עד הסוף למקום בפלייאוף המזרחי.
    (אבל יסיימו במקום ה-10)

  26. כבר אמרו פה הכל לגביי בוסטון, אז אציין רק דבר אחד שלא הודגש –
    טייטום היה, ביחד עם אירווינג, שחקן הקלאץ' של הסלטיקס לאחרונה.
    באטלנטה הוא קלע שלשות מכריעות והלילה הוא לקח פיקוד על ההתקפה והוביל את הסלטיקס אל יצירת היתרון שלה במשחק ובניית המומנטום שלא נשבר.

    יגידו מה שיגידו על איינג' שבחר בו ועל סטיבנס שמוציא ממנו המון, אבל הוא רוקי שיהפוך לבן 20 רק במרץ. נוסף עך כך, הוא רוקי שפותח בקבוצת צמרת בליגה ובעלת שאיפות שונות מאוד מרוב הקבוצות של בחירות הטופ בדראפט. נכון שהוא משחק טוב יותר כאשר הוא גם מוקף בשחקנים טובים יותר, אך זהו לא כביש חד סטרי – טייטום מוסיף המון לקבוצה הזאת וגם באספקטים שלא ניתן היה לתאר שהוא יתרום בהם. בהחלט לא בשלב כזה מוקדם (כמו יכולת קלאץ') ובהחלט לא לפי הסקאוטינג שבוצע עליו (כמו יכולת מסירה, יכולת ריבאונד והגנה טובה).

    אם לא סימונס, ייתכן בהחלט שהוא היה מוביל כרגע את הרשימה לרוקי העונה. אנחנו עוד בחיתולי העונה, אך כרגע קשה להתווכח עם היכולות שהוא מפגין, שחלקן לא נראות עקב "יום טוב בעבודה" או "פוקס". הן נראות כי הוא בהחלט שחקן מוכשר.

    1. אם בוסטון יסיימו ראשונים הוא בהחלט רוקי העונה וזאת למרות שבן סימונס הוא כשרון ענק אבל להוות חלק אינטגרלי מקבוצה שמסיימת במקום הראשון ועוד אחרי שאחד משני הסטארים שלה נפצע שווה הרבה יותר מסטטיסטיקה מצוינת בקבוצה בינונית במקרה הטוב שכנראה לא עושה את הפלייאוף במערב.

      1. לסימונס 17.8 נק', 9.4 רב', 7.8 אס'.

        עשיתי חיפוש אחר שחקנים נוספים עם עונת רוקי של 15+ נק', 7+ רב', 7+ אס'.
        התוצאות?
        מג'יק. אוסקר.
        זהו.

        חיפשתי גם רוקים עם 20+ PER, ו-30+ דקות למשחק.
        בעשור האחרון יש את טאונס, קיירי, גריפין. זהו.
        בכלל, מאז 1980, 18 רוקים סיימו עונה עם נתונים כאלו,
        14 מתוכם זכו בתואר רוקי העונה.
        4 הנוספים?
        הם השיגו את הנתונים הנ"ל בעונה בה היה רוקי נוסף שגם הוא עבר את הסף.
        (מורנינג בשנה ששאק זכה, אלאג'ואן בשנה של ג'ורדן, קלארק קלוג בשנה של טרי קאמינגס, מג'יק ג'ונסון בשנה של לארי בירד)
        (קלארק קלוג, למי שלא מכיר – שחקן עבר של הפייסרס שפרש בתחילת עונתו ה-5 בליגה בעקבות פציעה בברכו)

        אני דווקא הייתי מהיותר סקפטיים לגבי הצלחתו של סימונס לפני העונה.
        אני גם מהמגיבים שקפצו מוקדם על העגלה של טייטום.
        אבל לדעתי –
        סימונס (אם וכאשר יצליח לשמר את יכולתו הנוכחית),
        הוא רוקי העונה, ובהפרש.

        1. אני באותו מצב כמוך.
          חשבתי שהוא אוברייטד וכעת מתגלה שהוא מוכשר במיוחד. באופן באמת יוצא דופן.

          העניין הוא שיש סימני שאלה ענקיים מעל כל הגרעין של פילי.
          האם אמביד יצליח להשאר בריא לאורך השנים?
          האם סימונס יפתח קליעה אמינה ויציבה?
          ואיך הסוגייה עם פולץ תמשיך?

          1. מה שהרשים אותי במשחקו של סימונס,
            זה שהוא לא מנסה לעשות את מה שהוא לא יודע.
            אין לו עדיין ביטחון בקליעה שלו מבחוץ?
            הוא לא זורק.
            עוד יותר מרשים, זה שלמי ששומרים עליו – העובדה הזו ברורה,
            ועדיין קשה מאוד להאט אותו
            (לא בשונה מיאניס).

            לגבי הקליעה שלו –
            אין ספק שהוא יהיה חייב לעבוד עליה. והרבה.
            רואים את הבעייתיות בזריקה שלו, בכל פעם שהוא ניגש לקו העונשין.
            רק שצריך לזכור –
            הוא צעיר.
            יש לו עוד זמן ללמוד ולהתפתח,
            ולא חסרות דוגמאות לשחקנים שהפכו מקלעים גרועים, לקלעים סבירים
            (ובינינו – כישרון גדול כמוהו, לא צריך להיות יותר מאיום סביר מבחוץ. הוא צריך שהשומר שלו יידע שכאשר הוא פנוי על קו ה-3, יש סיכוי סביר שהוא ייקלע).

            אמביד, להבדיל, הוא סימן שאלה ענקי.
            העובדה שהוא לא שיחק בגלל הוראות הצוות הרפואי מדליקה נורה אדומה (עדיין קטנה, אבל בכל זאת…).

            פולץ?
            אין לי מושג.
            בהחלט יכול להיות שהוא שחקן טוב כמפורסם, וכאשר יהיה בריא, הסיקסרס יצחקו על כל המקטרגים (ע"ע סימונס…)
            יש לי 0 מושג לגבי מה שהוא הציג במכללות,
            אז אם ג'ון אומר שהוא שווה בחירה ראשונה בדראפט,
            אז אני סומך עליו.
            בטווח הארוך –
            אם תטופל הפציעה שלו בסבלנות הנדרשת, אז אין סיבה שהוא לא יחזור לכשירות מלאה.
            למעשה, בהחלט יכול להיות שמעז יצא מתוק –
            בהיעדרו של פולץ, לסימונס היה את החופש לקחת פיקוד.
            כאשר יחזור, תהיה לקבוצה היררכיה ברורה,
            ואז גם לו יהיה קל יותר להשתלב
            (במקום שהוא וסיומנס יחפשו את מקומם בו זמנית).

          2. אמביד – מסכים איתך.

            סימונס – מסכים איתך שעצם העובדה שעדיין קשה לשמור אותו, למרות הקליעה הלוקה בחסר, היא עובדה מרשימה.

            פולץ – בעיניי הוא החלק הקריטי כרגע ובכדי שהסיקסרס ידברו בשנים הקרובות בליגה, כדאי מאוד שהוא לא ייהפך לבאסט. בין אם זה עקב סקאוטינג לא טוב, או טיפול רפואי לקוי/בעיות רפואיות.

  27. יש יותר סיכוי שהבחירה 1 ו 2 עומדות להיות באסט מאשר ההיפך.
    אני באמת לא הבנתי מה מיוחד בפולץ.
    גם בול בלי ההייפ היה גג בחירה באזור ה 7.

    1. מתי קרה כזה לאחרונה? ששתי הבחירות הראשונות הן באסט? ואני לא מחשיב את הדראפט של בנט שהיה ברובו מזעזע.

        1. בוגוט 1 מרווין וויליאמס 2.
          מאחוריהם דרון וויליאמס וכריס פול בבחירות 3-4

          אגב בדראפט 2013 הבחירה השנייה הייתה אולדיפו ואם מה שהוא מראה העונה קשה לקרוא לו באסט

          1. אני מניח שזו שאלה סובייקטיבית של "מה לדעתך זה באסט?"
            האם בוגוט אחד מהבחירות הראשונות הטובות שראינו?
            ממש לא.
            אבל הוא לא קוומי בראון או מייקל אלווקנדי.

            ההגדרה הסובייקטיבית שלי לבאסט בבחירה טופ 2,
            היא שחקן שלא עשה אול סטאר, לא נכנס לאחת מחמישיות עונה, או לאחת מחמישיות ההגנה,
            שלא הצליח לתרום לזכייה באליפות.

      1. דראפט עם 2 בחירות ראשונות שהן באסט של ממש, קשה למצוא.
        הכי קרוב זה דראפט 1998, אז אולווקנדי נבחר ראשון, ומייק ביבי נבחר שני.
        ה-2 סיימו קריירה עם 0 אול סטאר משותפים, 0 בחירות לכלשהי חמישיית עונה, 0 אליפויות (למעשה – 0 פיינלס).

        1. מדהים שביבי לא נבחר לאולסטאר, בעיקר בעונת 2005-6. הוא היה אדיר אז. לדעתי הוא עשה קריירה מרשימה יותר מבוגוט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט