מחשבות כדורסל של חמישי בצהריים / רועי ויינברג

ספרס!

7 ניצחונות מ-11 משחקים כשהם פוגשים בדרך את גולדן סטייט, בוסטון, אורלנדו, קליפרס ומינסוטה זה מרשים. עוד יותר כששני שחקני חמישייה חשובים מאוד, טוני פארקר וקוואי לנארד, צפויים לחזור רק בסוף נובמבר ולא פתחו את העונה. המשחקים הבאים שלהם מעניינים במיוחד כשהם מצד אחד פוגשים יריבות נוחות מאוד (שיקגו, דאלאס, אטלנטה) ומצד שני יריבות מוכשרות (אוקלהומה, מינסוטה, מילווקי). לא מן הנמנע שנראה אותם עם 12 מ-17 בסיום 6 המשחקים הקרובים.

איך הם עושים את זה? האיזון שלהם מרשים. מלבד אולדריג' יש 7 שחקנים שקולעים בין 7.5 ל-13.5 נקודות למשחק ו-6 שחקנים שמשחקים בין 23 ל-28.5 דקות בערב. העומק הכל כך טיפוסי הזה מאפשר להם להסתדר גם ביום רע של כל אחד משחקני המשנה ויש שחקנים על כזה הספסל שיכולים לנצח משחקים, כמו בראיין פורבס וברנדון פול המפתיעים לטובה. נראה שהם מאומנים – רודי גיי הפך משחקן בידודים למה שכרמלו אנטוני אמור להיות, אחד שמחפש את השלשה הפנויה וקולע באחוז גבוה.

אין משהו שהם מצטיינים בו יותר מדי. הכדורסל הזה פשוט יעיל – יחס אסיסטים/איבודים גבוה, הרבה ריבאונדים וסגירה טובה של היריבה. הם מכניסים בחוכמה כדורים לאולדריג' בצבע והולכים על הדרך הפשוטה לייצר נקודות. מעניין לראות איך המשחק על אולדריג' בצבע ישתנה כשקוואי לנארד וטוני פארקר יחזרו. בנוסף, היכולות של גאסול ואולדריג' מרחוק מרווחות את המגרש מאפשרת לשחקני החוץ להכנס לצבע המרווח ולקלוע וכך יוצרת עוד דרך לנקודות אפקטיביות בקבוצה לא מוכשרת יותר מדי. בטח שמתם לב שבטורים השונים אני אוהב להרחיב על התחומים שהופכים את הקבוצות לכל כך טובות ואצל סן אנטוניו זה שונה. הם קבוצה מאומנת ביותר אבל במקביל עושה את הפעולות הבסיסיות והנכונות וזה פשוט עובד ובקצב לעונה נוספת של 52 ניצחונות.

מי היו נבחרים לאול-סטאר אם הוא היה היום?

נכון, יש עוד זמן. האול-סטאר רק בפברואר (בשישי, בעשר בלילה, יודיעו על כמה דברים שקשורים לתחרות הראווה הזאת). מעניין לחשוב מי יבחרו לאול-סטאר במידה והמשחק היה היום, 9 בנובמבר. אלה הבחירות שלי:

מזרח:

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. הבחירה הברורה ביותר. השחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה בליגה עד כה ומועמד חזק לאמ.וי.פי. 22 נקודות, 5.7 אסיסטים למשחק, הגנה משופרת והנהגה לכל דבר. השלשות עדיין לא נכנסות לו העונה באחוזים של קליבלנד, אבל זה יקרה. יחד עם 10 ניצחונות ברצף עם קבוצה שסובלת מהרבה פציעות, המקום שלו מובטח.

בן סימונס, פילדלפיה 76'. התלבטתי לא מעט בקשר לגארד השני שפותח. אול-סטאר רוקי זה נדיר ובעיקר אחד כזה בחמישייה (להוציא את יאו מינג שנבחר בזכות כמות מסחרית של הצבעות מסין). סימונס נותן ממוצעים נהדרים ולא היה אף שחקן שפתח עונה טוב כמוהו בתולדות האנ.בי.איי. כמעט 18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בערב מצדיקים מקום בחמישייה כשהוא מוסיף עבודה טובה בהגנה, יכולת כניסה נהדרת לסל והמון ביטחון לרוקי.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. חשבתם שנראה אול-סטאר בלי לברון? אני לא מאמין שזה יקרה כל עוד הוא משחק בליגה וכשיר. השם הכי גדול באנ.בי.איי היום, תאהבו או תשנאו אותו. המספרים שלו גם שווים מקום עם 29 נקודות ב-60% מהשדה, 9.1 אסיסטים ו-7.3 ריבאונדים. הקבוצה לא משהו, אבל הוא משחק טוב.

יאניס אנדטקובו, מילווקי באקס. עוד בחירה ודאית לחמישייה. מפלצת לכל דבר. אף שחקן לא סיים עונה של מעל 31 נקודות ב-60% מהשדה לצד 9 ריבאונדים וחטיפה וחצי למשחק, הוא בקצב לזה כרגע. אחד השחקנים הכי טובים בליגה וזה פשוט תענוג לראות אותו דורך על פרקט. אין סיבה להצדיק יותר מדי את הבחירה הזאת וכך גם את הבחירה הבאה.

קריסטפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס. מספרית הוא עם 30 נקודות למשחק באחוזים טובים, 2.5 חסימות, 2.3 אסיסטים ו-7.5 ריבאונדים בערב. זה לא מראה את העובדה שהוא מכונת הייליטס ומוציא הרבה יותר ממה שציפו מהניקס על הנייר. יש לו מקום בדיונים לחמישיית הליגה הראשונה וכמובן שבחמישיית המזרח לאול-סטאר.

קמבה ווקר, שרלוט הורנטס. שרלוט לא רעה עד עכשיו ומבוססת התקפית כמעט לחלוטין על ווקר שקולע באחוזים גבוהים מאוד ונושק ל-50-40-90 עם 21.8 נקודות בערב. המשחק הזה הרוויח לו מקום על הספסל.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. השחקן הטוב בוושינגטון העונה. קולע הרבה נקודות באחוזים גבוהים וקשה להחליט בינו ובין ג'ון וול, אבל הוא טיפה יותר טוב ולכן נכנס. סקורר מצויין שמתקדם משנה לשנה.

דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. גם אלו שלא אוהדיו הגדולים ביותר, כמוני, לא יכולים להכחיש את זה שהוא קולע הרבה נקודות והשחקן הטוב ביותר של טורונטו לא רעה בכלל. הדעיכה של קייל לאורי הובילה לכך שהוא צריך לקחת תפקיד מרכזי וכמספר 1 הלא מעורער הוא מוביל את הקנדים לעוד שנה של פלייאוף ויותר ניצחונות ממה שהם שווים על הנייר.

טוביאס האריס, דטרויט פיסטונס. דטרויט טובים. הם במקום השני במזרח והמאזן השלישי הכי טוב בליגה אחרי בוסטון וגולדן סטייט (עם משחק אחד פחות מכל אחת מהן). זה קורה הרבה בזכות האריס ו-20 הנקודות שלו למשחק, כשהוא עם 47% מהשלוש בכמות זריקות גבוהה ומדגם משחקים משמעותי של 11. כשיש עומס יחסי בעמדות הגארד אייברי בראדלי בחוץ וזה משאיר לנו את האריס שראוי לבחירה הזאת.

אל הורפורד. אחת הבחירות היותר קשות. יש לא מעט שחקנים שנשארו בחוץ וטוענים לרלוונטיות (בראדלי, לאב, וול, דראגיץ', שרודר) אבל הלכתי על הורפורד. הוא לא קולע יותר מדי או שחקן עם הרבה ברק, אבל הרבה בזכותו בוסטון משחקת כל כך טוב. ניהול המשחק בהתקפה מעמדת הפאוור פורוורד, ריבאונד והגנה של האיש האפור הטוב באנ.בי.איי שוות מקום. לקבוצה של 10 ניצחונות מ-12 משחקים מגיע יותר מנציג אחד.

ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. אורלנדו הפתעה נעימה וזה הרבה בזכות גורדון. השלשות שלו נקלעות באחוז גבוה, כל אספקט במשחקו השתפר והאתלטיות שלו יכולה לייצר את המהלכים שאנחנו כל כך אוהבים לראות באול-סטאר. המשחק הזה אמור להיות כיף, ולכן האיש הבא שלנו הוא:

ג'ואל אמביד, פילדלפיה 76'. לייב טוויט (רצף ציוצים ממקום כלשהו) מחדר ההלבשה? פיק-נ'-רול עם הגריק פריק? התהליך הוא אחד השחקנים הכי כיפיים שיש בליגה היום. רק בזכות זה הוא צריך להבחר לאול-סטאר.

מערב:

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. הבחירה קשה בינו ובין לילארד וקונלי, אבל ה-MVP לשעבר הרוויח את המקום שלו. הוא קולע באחוזים טובים ועדיין אחד החלקים החשובים ביותר בגולדן סטייט ונותן עונה יותר טובה מכל עונה אחרת בקריירה שלו להוציא עונת ה-73-9 (או עונת ה-3-1, לשיפוטכם). הוא מתקרב ל-50-40-90 היוקרתי.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. כשכריס פול בחוץ יוסטון היא וואן מן שואו והוא האיש האחד. סטטיסטיקות טובות, קליעה נפלאה ויכולת להתפוצץ על היריבה, למשל במשחק ההיסטורי של ה-56 נקודות וה-13 אסיסטים. אחד השחקנים הטובים והלא מוערכים ביותר בליגה שגם השנה חזק במירוץ לאמ.וי.פי. חבל שגם השנה, פעם שלישית ב-4 שנים, הוא לא יזכה.

קווין דוראנט, גולדן סטייט. היה קשה לבחור סמול פורוורד פותח. קוואי לנארד לא משחק עדיין, פול ג'ורג' ממש לא ראוי למקום בחמישייה ואנדרו וויגינס נחמד אבל לא מספיק טוב בשביל לפתוח, לכן MVP הגמר האחרון כאן. השחקן היחיד שנתן עונה יותר אפקטיבית ממנו מבחינת הקשור לאחוזים (מעל 24 נקודות למשחק) זה קרי של ה-73-9. שם מספיק גדול בשביל לפתוח.

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. זה לא אול-סטאר בלי ייצוג של העיר המארחת בחמישייה. השנה זה בלוס אנג'לס ולונזו עדיין לא שם. לכן נשארנו עם גריפין שמוביל את הקליפרס ועושה הכל מהכל בהתקפה, כולל קליעה מרחוק וכמות נחמדה של אסיסטים.

דמרקוס קאזינס, ניו אורלינס פליקנס. ניו אורלינס לא משהו בכלל ועם מאזן חיובי אחרי לוח משחקים מאוד מאוד נוח. דמרקוס קאזינס כן משהו – 29 נקודות (2.5 שלשות בערב), 13.6 ריבאונדים, כמעט 6 אסיסטים, כמעט 2 חסימות בערב. בדרך לעונה היסטורית ודי ברור שהוא האיש שצריך לקפוץ לכדור הביניים באול-סטאר כסנטר הפותח של המערב.

דמיאן לילארד, פורטלנד טרייל בלייזרס. מגיע לו מקום באל-סטאר סוף סוף. קולע הרבה נקודות ותורם גם בניהול המשחק והוביל פורטלנד לא עמוקה למאזן חיובי. שווה אול-אסטאר ויש לו קייס לא רע לחמישייה.

מייק קונלי, ממפיס גריזליס. אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה שלא נבחרו לאול-סטאר. למרות התדמית האפורה הוא מוביל את ממפיס בשני צדדי המגרש. קשה למצוא מקום לכל הגארדים וזאת עונה אישית טיפה פחות טובה, אבל פחות דקות ויותר הצלחה קבוצתית.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. אוקלהומה נראית רע, אבל אול-סטאר בלי שחקן של 20 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים למשחק? זה לא בסדר. לכן הוא בפנים.

אריק גורדון, יוסטון רוקטס. מזכיר את השחקן שציפו שהוא יהיה בימיו הלא עליזים בקליפרס, לפני כל הפציעות. קולע כמות מסחרית של שלשות ומאפשר ליוסטון להשאר צמודים למקום הראשון במערב גם בלי כריס פול ובפתיחת עונה בינונית ומטה של ראיין אנדרסון וטרבור אריזה. מגיע לו קרדיט.

אנדרו וויגינס, מינסוטה טימברוולבס. נהדר במאני טיים ושחקן משמעותי בהצלחה של מינסוטה עד עכשיו. יכול להיות שג'ימי באטלר יכנס במקומו ולכל אחד מהם יש קייס. אני חושב שלוויגינס מגיע טיפה יותר.

למרקוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. סן אנטוניו מאוד מאוד חלשה עם 7 ניצחונות מ-11 משחקים. אנחנו נדבר עליהם כמה פסקאות למטה, אבל אין ספק שהכוכב הבלתי מעורער הוא אולדריג' עם 22.6 נקודות למשחק וכושר מעולה. שונה לגמרי מהלמרקוס של שתי העונות הקודמות.

אנטוני דיוויס, ניו אורלינס פליקנס. קבוצה חלשה אבל נותן מספרי קריירה של 28 נקודות ב-56% מהשדה, 12.8 ריבאונדים, 2.1 חסימות ו-2.6 אסיסטים בערב. הגבה צריך להבחר.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. גם מארק גאסול, דריימונד גרין וקליי תומפסון יכולים להבחר אבל החלטתי ללכת על הגבוה המוסר של דנבר שממש שיפר את הקליעה מרחוק (43.9% מחוץ לקשת ב-3.7 ניסיונות למשחק לעומת 32.4% ב-2 ניסיונות שנה שעברה) ולוקח בנוסף 11.5 ריב' לצד 4.5 אס'. בזכותו הנאגטס יהיו בפלייאוף והוא אול-סטאר לגיטימי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. ג'ון וול חייב להיות בפנים לבן סימונס אין מקום קריס מידלטון צריך להישקל במקום טוביאס האריס ואם הבנתי נכון זה כבר ללא חלוקת מזרח למערב אלא ע"י קטנים ושיהיה רעיון טוב לעשות זאת גם בחמישיות של העולם מול ארה"ב

    1. פילדלפיה עם מאזן חיובי וסימונס לא כזה רחוק מטריפל דאבל. תחרות קשה בין שניהם וחייב להיות מישהו מדטרויט לדעתי כי הם במקום השני במזרח. זה לא לפי החלוקה הזאת באול סטאר הבא לקבוצות אבל יהיו 12 נציגים לכל קונפרנס

  2. איך קוין לאב, עם 17.6 נקודות ו10.8 ריבאונדים לא נכנס ואל הורפורד עם 14.6 נקודות ו9.2 ריבאונדים כן נכנס ?
    אמנם להורפורד יש 4.7 אסיסטים ולקוין לאב 1.8, אבל הוא יותר חשוב לקליבלנד מאשר הורפורד לבוסטון. נראה לי. לכאורה. לעניות דעתי. ט.ל.ח. אם יורשה לי.

    1. למגרש יש שני צדדים. בצד האפור קווין לאב הרבה פחות טוב מהורפורד. ההגנה של הקאבס נוראית, ויש לו חלק לא קטן בזה.

    2. לקווין לאב אין מקום בשום קבוצת אולסטאר, המספרים שלו ריקים והוא בינתיים יותר מפריע להצלחה של הקבוצות שבהן הוא משחק מאשר תורם.

  3. איך גריפין לפני AD , גם על רגל אחת דיוויס יותר טוב מבלייק.
    חסר לי במזרח את אולדיפו ודרמונד
    מערב -ויגנס ממש לא ברמה של אולסטאר גם גורדון ולמרקוס,חסרים קוואי KAT ןדמיאן לליארד

    1. לא חושב שהפליקנס מספיק טובים בשביל 2 שחקנים בחמישייה לכן דיוויס על הספסל. לילארד בפנים, קוואי לא שיחק משחק אחד העונה. טאונס, אולאדיפו ודראמונד אולי יכולים להכנס, זה מאוד גבולי.

      1. הפליקנס לא חייבים להיות הכי טובים כדי שיהיה שתי נציגים בחמישייה וגם ככה זה לא שיש שחקנים אחרים שהם כאלה בולטים(למרוקס גריפין) , וגם רוב הקבוצות עדיין לא נראות טוב ,דיוויס קאזניס נותנים מספרים של MVP כל אחד .

  4. הפליקנס לא חייבים להיות הכי טובים כדי שיהיה שתי נציגים בחמישייה וגם ככה זה לא שיש שחקנים אחרים שהם כאלה בולטים(למרוקס גריפין) , וגם רוב הקבוצות עדיין לא נראות טוב ,דיוויס קאזניס נותנים מספרים של MVP כל אחד .

  5. ההצגה של הרקורד המרשים של סן אנטוניו מוטעית. ניצחה 7 מ-11, זה 63%, שזה 10% פחות מהממוצע בעונה שעברה. מהנצחונות, בחוץ על 2 קבוצות לוטרי מהמזרח, שיקגו שהיא ממש גרועה, ומיאמי בלי וויטסיד. ועוד נצחונות בית על 2 קבוצות לוטרי, שרלוט ופניקס. בין 4 ההפסדים לעומת זאת, אורלנדו ואינדיאנה. בתוך הבינוניות של הליגה זה נראה אולי מרשים אבל מוקדם מאד לקפוץ למסקנות

    1. שרלוט לא קבוצת לוטרי. הם עושים עבודה טובה סך הכל בלשמור על מאזן חיובי וקצב של 50 ניצחונות עד שקוואי ופארקר חוזרים וחשבתי ששווה לדבר על זה כי הם טסים מתחת לרדאר

    2. הספרס בלי השחקן שלהם עד עכשיו מה עוד אתה רוצה מהם???
      תוציא את יאניס מהבאקס, פורזינגיס מהניקס או לברון מהקאבס
      מה בדיוק יקרה? זה פחות או יותר ההשוואה , אז 7 מתוך 11 שווה יופי של מאזן וכרגיל על הדרך פופ מכניס את כולם לרוטציה
      איך שוב רועי אתה מתעלם ממארק גאסול????

  6. מהם אחוזי הקליעהשל קאזינס מהשדה ומהשלוש ומשתיים ומהקו ושל דייוויס מהשלוש ומשתיים ומהקו?
    אין ספק ששניהם עד כה צמד שחקני הפנים הטוב בליגה עם 57 נק', 26.4 כ"ח, בסביבות 8.5 אס' ומעל 4 חס' למשחק!!!

  7. שאלה יותר מעניינית

    מי היו הקבוצות במערב שעולות לפלייאוף אם הפלייאוף היה נערך היום?

    יש סיכוי שאוקלוהומה יישארו מחוץ לפלייאוף?!

    1. במקום יוקיץ' או גריפין, אני לפחות… מדהים כמה הוא וקונלי לא מוערכים מספיק. לא נורא יספרו גם השנה את הכסף במדרגות ששוב יעשו פלייאוף מה שממש לא בטוח במקרה של קאזינס או יוקיץ' ואולי גם גריפין.

  8. 1. אני מסתכל על טבלת המיקומים ומשפשף את העיניים:
    דטרויט במקום השני ואורלנדו בשלישי במזרח?
    כנ"ל לגבי המערב: מיני שלישית ?!? וממפיס במקום הרביעי.
    אם היה פרשן פח שהיה טוען את זה בתחילת העונה, היינו מחפשים איך לסקול אותו. אולי כמו עם המודיעין הישראלי, צריך לדעת כמה בעצם אנחנו לא יודעים?

    2. בוסטון מפתיעים לטובה. חשבתי שקיירי הוא אובררייטד שהשיג דברים בזכות הצל של לברון. הנחתי שהוא אגומניאק שירצה את הכדור רק אצלו, אבל עם ווינריות מוטלת בספק, מן כזה דגם צעיר של טייריק. היכולת של בוסטון לבנות הירכיה, קבוצתיות ומגמת שיפור היא קודם כל עבודה של מאמן מצויין, אבל גם עם שחקנים שיודעים להוריד את האגו ולתת לאחרים ורק לזכור שהם איבדו את השחקן השני הכי חשוב שלהם.
    רק להשוואה, קבוצה לא פחות מוכשרת מהם כמו OKC, ממוקמת במקום ה- 12 במערב. כשכולם בריאים. רק ראסל הביא אותם למקום ה- 6 בעונה שעברה. התרומה של פול ושל כרמלו היא שלילית בעיקרה (ואין צורך שתראו לי נתוני ה- +- שלהם)

    3. שימו לב להישגים של מילווקי. העונה הכי טובה של ג'יאניס לא מיתרגמת עד עכשיו להישגים קבוצתיים. כרגע ה- MVP המיועד שווה לקבוצה שלו מקום 12 במזרח

    4. בכלל, הליגה השנה יותר מעניינת ויותר איכותית. קבוצות הדרג השני והשלישי התחזקו והליגה מאוזנת יותר. כמות הבאנקרים ירדה משמעותית. עונת ה – 73 – 8 לא תחזור, וגם לא יחזור הפרוייקט של פיליל

    5. הזכרתם את משחק האול סטאר ואת שיטת הבחירה החדשה, כאשר הפתרון המתבקש זועק לשמיים כמו השוחד שביבי קיבל מבזק:
    ארה"ב נגד שאר העולם:
    קארי, ראסל, קמבה, קליי, הארדן, לברון, דוראנט, קאווי, דיוויס, CAT, קאוזינס ולאב מול :
    קיירי, שרודר, דרגיץ,דונצ'יץ !, וויגנס, ג'יאניס, בן סימונס, פורזינגיס, מארק גאסול, אמביד, אל הורפורד, רודי גובר

    האם הניצחון כל כך מובטח?

    1. אוהד ס"א – תגיב יותר חביבי נק' מעניינות

      רועי לעשות קופי פייסט על סקירות של ס"א מלפני עשור ולשנות רק את התאריך ומספר המשחקים זו רמאות 🙂

  9. לילארד וקונלי הם 2 שחקנים ללא יח"צ
    ולכן תמיד ישארו בחוץ למרות תרומתם הגדולה לקבוצות שלהם
    הם בהחלט אולסטאר מבחינת התרומה שלהם

    1. קונלי השנה (עד כה) ממש לא אולסטאר.
      הוא קולע 2 נק' פחות מבעונה שעברה,
      הוא קולע באחוזים הנמוכים ביותר שלו מאז עונת הרוקי (40% מהשדה, 31.3% מהשלוש, 47.2% אםקטיבי),
      והוא מוסר 4.2 אס' למשחק – הנתון הנמוך בקריירה שלו.
      מי שצפה במספיק ממשחקי ממפיס העונה, גם שם לב שהוא איבד צעד בהגנה.

      קרי, לילארד (לגביו אתה צודק ב-100%), ווסטברוק, הארדן, גורדון, קליי תומפסון.
      אלו 6 גארדים שלפניו ברשימה,
      ולא בטוח שכל ה-6 יכנסו.

      אנחנו רק בתחילת העונה, ועוד הרבה יכול לקרות –
      מספיק שיש לו פציעה קטנה וטורדנית שמשפיעה לרעה על הקליעה שלו,
      ויכול להיות שהצניחה בנתוניו מרחק של שבוע או שבועיים של הלחמה, מלחזור לעצמם.

      אבל נכון להיום –
      יש את התחושה שמשבר גיל ה-30 תפס את הבחור…

      1. להשוואת הנתונים של קונלי העונה לנתונים שלו מעונות קודמות אין שום קשר לשאלה האם הוא צריך להיות אולסטאר.

        1. ולכן יש רשימה של שחקנים, שלדעתי, יהיו (והשנה, צריכים להיות) לפניו ברשימה לאולסטאר.

          גם אני חושב שהוא קופח לא פעם בעבר.
          השנה?
          המשחק שלו לא שווה אולסטאר.

          1. הרשימה היא הדבר היחיד שרלוונטי, או סטטיסטיקות של קונלי מהעונה הנוכחית.

            בכל מקרה, בין אם זה הוא או גאסול – לממפיס יהיה אולסטאר השנה, בלי קשר לסטטיסטיקות האישיות.

          2. בעצם אם זה לא בחירות של מאמנים, והקפטנים יבחרו את כל הנבחרת, אז הכל יכול לקרות, כולל זה שלממפיס לא יהיה נציג.

          3. 18.6 נק', 40% מהשדה, 47% אפקטיבי, 4.2 אסיסטים.
            גם בתגובה המקורית רשמתי את הנתונים.

            לגבי גאסול –
            לגביו אני מסכים.
            19.5 נק', 9 רב', 1.8 חסימות.
            והרבה יותר גבוהים משחקים באולסטאר.
            דוראנט, קאזינס, יוקיץ', טאונס, דייויס, אלדרידג', גרין.
            אני בקלות רואה איך המאמנים בוחרים בגאסול לפני אלדרידג', טאונס, או יוקיץ'.

  10. בוא ניהיה רציניים רגע , עבר רק חודש ויש עוד 3 חודשים עד לאולסטאר ,אז טיפשי לקבוע כבר עכשיו סגלים עולות לפליאוף מאכזבות וכולה…

  11. רועי אחלה כתבה, כמו שאתה רואה אי אפשר לרצות את כולם חח איפה כספי במערבי??

    הסכמתי מאוד עם התגובה שהציעה USA vs world
    אני די בטוח שכולם יתנו את המקס כדי להוכיח מי הכי טוב ויהיה הרבה יותר עניין מאשר לצפות בחבורת חברים שמשחקים בשביל הכיף ללא אינטנסיביות

  12. יהיה מעניין אם קיירי יקבל יותר קולות מלברון בבחירות לאולסטאר ,
    יבחר בחברון לשחק איתו?

    דרך אגב, מה עם מנחם? הכל בסדר? לא שומעים ממנו……

  13. הייתי מוותר על ראסל לטובת קונלי, אבל זה רק אני. ומסכים בנוגע לגאסול.
    בנוגע לספרס – סך הכל, בהתחשב בנסיבות, המאזן טוב, אבל הקבוצה, ובוודאי חלק מהשחקנים לא יציבים (4 נצחונות, 4 הפסדים, 3 נצחונות). לא מפתיע, אבל יש מקום לשיפור בעניין הזה. קצת כמו יוסטון בלי כריס פול, הפציעות מקשות להעריך מה תהיה התקרה של הקבוצה השנה, ובעיקר סביב השאלה שמעסיקה אותנו מאז תקרית זאזא והקרסול – מה הסיכוי להדיח את הלוחמים. ימים, כריס פול וקוואי לנארד, יגידו.
    אחלה פוסט, תודה רבה.

  14. קייל אנדרסון מפתיע לטובה. לא כישרוני במיוחד. אבל יעיל בטירוף כנ"ל דני גרין נראה אם יצליח לשמור על יציבות. רודי גיי זו סוקרר נהדר מהספסל
    הגיע הזמן שאולדריג' יפסיק להתחבא ויקח על עצמו הכל

    אם אתם שואלים אותי CJ > לילארד

    1. אולדריג' מוביל את הספרס בכל היבט קליעה (מלבד חדירות, מן הסתם) בהפרש. הוא מצויין העונה. מסכים בקשר לשאר – אנדרסון אפור אבל שומר טוב שעושה עבודה לא רעה בהגנה. אני חושב שלילארד טיפה יותר טוב כי הוא עושה יותר מרק לקלוע, בניגוד למקולום

  15. טור פצצה רועי, גם אם אני מגיב באיחור…
    מסוג הטורים שמייחדים את האתר הזה 🙂
    יהיה מעניים לראות את קיירי ולברון שוב יחד…

  16. תודה רועי, מעולה כהרגלך. קשה לי לראות את וול לא נכנס ואת סימונס כן אבל זה עוד מוקדם לדעת.. מקווה שקוואי יחזור בקרוב ויבחר למשחק גם כן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט