סיקור יום רביעי הרזה/עמית טבול

סיקור יום רביעי הרזה/עמית טבול

השבוע קיבלנו יום רביעי לייט מבחינת כמות המשחקים (5). דרמות מסעירות לא היו לנו וגם לא תצוגות אישיות בולטות.

הבה נתחילה:

 

דטרויט פיסטונס 114 (3-8, מקום 2 במזרח) – אינדיאנה פייסרס 97 (7-5, מקום 11 במזרח)

באמת מפגש נוסטלגי כמו שיובל שחם ציין בפריוויו. עם זאת חומר השחקנים קצת שונה מכוכבי התקרית באוברן הילס בעשור הקודם. אם להשתמש באנדר סטייטמנט, החבר'ה היום נראים קצת יותר עדינים.

אינדיאנה, עד לא מזמן אחת הקבוצות המפתיעות, נפגשה עם דטרויט שעולה על הציפיות ממנה. הבוכנות סופרים ניצחון 6 מ-7 המשחקים האחרונים בדרך למקום השני במזרח. אינדיאנה מצדה סופרת הפסד רביעי רצוף אחרי פתיחת עונה מעודדת.

בשלבים הראשונים של המשחק נראה היה שהניצחון הולך לכיוון הפייסרס שכבר הובילו 22-33 בתחילת הרבע השני כאשר דראמונד ואייברי בראדלי נכנסים לבעיית עבירות ברבע הראשון. הבוכנות נתנו גז והספיקו להפוך את המשחק ולעלות ליתרון 7 במחצית. אינדיאנה חזרה למשחק ואף השוותה אבל דטרויט ברחה פעם נוספת ורצה 0-13 עם שלשות חשובות של הקלעים ומלחמה בריבאונד של אנדרה הגדול.

שלשות של בולוק וטוליבר הובילו ל-8 נקודות רצופות בתחילת הרבע הרביעי וזה כבר היה יותר מדי עבור הפייסרס.

בדטרויט טוביאס האריס הוביל 6 דאבל פיגרס עם 23 ו- 8 ריב', ג'קסון ח"י נקודות ו-6 אס', דראמונד (21 ריב') ובראדלי 14 כ"א, גאלווי 12, סמית 10 ו-5 אס'. דראמונד נזכר שהעונה הוא קולע יותר מדי טוב מהעונשין וסיים עם 0 מ-7 מהדהדים מהקו. זקנה בת 92 הייתה קולעת משם לא פחות טוב ממנו.

באינדיאנה ששיחקה ללא סאבוניס אולדיפו קלע 21 אבל איבד 6 פעמים, ג'פרסון חזר אחורה במכונת הזמן וקלע 19 נק' עם 6 ריב', יאנג 16 ו-6 ריב', בוגדנוביץ' הקרואטי 12 ו-7 ריב', ג'וזף 11 ו-6 אס'.

מצטייני המשחק:  טוביאס האריס ואנדרה דראמונד.

 

אורלנדו קיינד אוף מג'יק 112 (4-7, מקום 3 במזרח) – ניו יורק פורזיניקס 99 (5-6, מקום 6 במזרח)

משחק שיכול היה להיות צמוד מאוד התפתח לכיוון אחר בעיקר לאור העובדה שפורזינגיס לא שותף בגלל ענייני קרסול ומרפק. בהיעדרו אין לניקס יותר מדי מה למכור נגד אורלנדו בחוץ במשחק שני של בק טו בק. המשחק הזה הגיע בהזמנה לאורלנדו שניצלו את ההזדמנות וקטעו רצף של 2 הפסדים. המג'יק גם נהנו מחזרתו של דוגמן התסרוקות אלפריד פייטון שחזר לאחר היעדרות בת 8 משחקים. החזרה שלו הייתה קריטית משום שגם הרכז המחליף די ג'יי אוגוסטין פצוע.

ההתקפה של אורלנדו נראתה מצוין. פייטון הפעיל את החבר'ה שקלעו ב-54% מהשדה ו-46% מהשלוש.

אורלנדו חטפה כדורים בחצי הראשון (5 חטיפות לפורניה בחצי הראשון) ורצה למתפרצות שהסתיימו בנקודות קלות (4-21 לאורלנדו בפאסט ברייקס).

באורלנדו הביג טרי לערב זה מבחינת נקודות היו ווצ'ביץ' עם 24 נק', 5 ריב' ו-4 חטיפות, פורניה עם 23 נק', 5 אס' ו-5 חטיפות, גורדון 21. ג'ונתן סימונס קלע 16 (15 במחצית השניה). פייטון חזר בטירוף עם 11 נק' ומספר זהה של אסיסטים ולקינוח הוסיף 2 גניבות ו-2 איטומים.

בניקס מישהו היה חייב לקלוע אז הארדווי סגר את הפינה עם 26 נק' ו-11 ריב'. מקדרמוט המשתפר קלע 13, קורטני לי 12 ו-4 חטיפות, קאנטר חזר מהקאנטרי ותרם 10 נק' ו-6 ריב'. חבל שהוא לא זורק יותר כי האחוזים שלו מאוד גבוהים.

מצטיין המשחק: אלפריד פייטון.

 

בוסטון סלטיקס 107 (2-10, מקום 1 במזרח) – לונזו אנג'לס לייקרס 96 (6-5, מקום 11 במערב)

"וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". בוסטון מוכת הפציעות מראה שהיא על אמת. הפצועים התורנים הם אל הורפורד (זעזוע מוח) שלא שותף כלל וג'ייסון טאטום שעזב את המשחק לאחר 9 דקות על הפארקט. למרות זאת החבר'ה מראים שהשלם גדול בהרבה מסך חלקיו ושאין ואקום בקבוצה. לכל אחד יש תחליף. התחליף הפעם היה ארון ביינס שבהיעדרו של הורפורד היה האופציה ההתקפית הראשונה בצבע. על הדרך הסלטיקס סופרים 10 ניצחונות רצופים. מרשים.

מנגד חממת הצעירים של מג'יק ג'ונסון ממשיכה לנפק ניצוצות של כישרון והבטחה לעתיד אבל זה עדיין לא מספיק. לא נורא, יש להם זמן. לונזו בול חטף מקלחת אירית צוננת כשבכל פעם שנגע בכדור חטף שריקות בוז צורמות. זה לא השפיע עליו כי ממילא האחוזים שלו על הפרצוף. גם הערב הוא החריב את הטבעות ואת אחוזי הפנטזי שלי.

בוסטון כבר הובילה 28-48 במהלך הרבע השני אבל הלייקרס צמצמו עד החצי ל-9 הפרש. במהלך המחצית השניה הלייקרס התקרבו עד ל-2 הפרש ונראה היה שהמשחק פתוח.

קיירי אירווינג שסבל מפציעה חזר למגרש כ-6 דקות לסיום ההתמודדות ועם סלים חשובים שמר את בוסטון במרחק סביר מהלייקרס.

בבוסטון ביינס עם שיא קריירה של 21 נק' ו-8 ריב', אירווינג 19, 6 ריב' ו-5 אס', מוריס 18, רוזייר התמקד בקליעה וסיים עם 14, 8 ריב' ו-0 אס'.

בלייקרס קלארקסון (5 ריב' ו-2 חטיפות) ואינגראם (7 ריב' ו-2 חטיפות) קלעו 18 כ"א. רנדל 16 ותריסר ריבאונדים, KCP קלע 12, לופז (2 חסימות) וקוזמה (6 ריב') קלעו 10 לנפש.

מצטייני המשחק: אירווינג וביינס.

 

פיניקס סאנס דרוש רנסנס 115 (8-4, מקום 13 במערב) – מיאמי היט 126 (6-5, מקום 9 במזרח).

ניצחון החוץ היחיד של הערב מגיע ממפגש השמשות עם מה שהן מייצרות: חום.

דראגיץ' חזר לביתו הקודם והיכה את האקסית בסנוורים עם שיא עונתי של 29 נק'. יצואנית הרכזים של הליגה (תומאס, דראגיץ', בלדסו…) נאלצת להסתמך על הפוינט גארד מייק ג'יימס שבאמת עושה את המקסימום. במדבריות אריזונה מתגעגעת לימים טובים ורחוקים.

הקבוצות התחילו את הרבע הרביעי ביתרון 8 למיאמי שפתחה אותו בריצת 0-7. פיניקס הצליחה לצמצם ל-6 קצת פחות מ-3 דקות לסיום. זה היה הכי קרוב שהם הגיעו במהלך הרבע הרביעי ומשם הפער גדל.

במיאמי דראגיץ' היה להיט עם 29 נק' (10 מ-10 מהעונשין), 9 ריב' ו-4 אס'. חסם ווייטסייד סוף סוף חזר לחסום וסיים עם 23 נק', 10 ריב' ו-4 בלוקים. ווייטרס 16, ג'יימס ג'ונסון הנהדר (7 ריב', 5 אס' ו-2 חטיפות) ואלינגטון עם 15 כ"א. הבן של ריקי ווינסלו היה אחלה עם 14 נק', 6 ריב' ו-5 אס'.

בפיניקס בוקר מפגיז חדשות לבקרים. הפעם הוא סיים עם 30 נק' ו-6 אס'. מייק ג'יימס 18, וורן 16 ו-6 ריב', דאדלי 13, 5 ריב' ו-4 אס'.

מצטייני המשחק: דראגיץ' וווייטסייד.

 

גולדן סטייט ווריורס 125 (3-9, מקום 1 במערב) – מינסוטה טימברוולבס 101 (4-7, מקום 3 במערב)

נקמה באקסית והתפוצצות של עמרי כספי סחפו את הלוחמים לניצחון מזהיר על מינסוטה. סליחה, שכחתי לקחת בבוקר את הכדור האנטי פרובינציאלי.

דוראנט לא שיחק בגלל פציעה. איגודלה פתח במקומו ואת יתר הדקות היקרות שהתפנו ניצל עמרי כספי שהציג את משחקו הטוב ביותר בשורות האלופה. הלוחמים קטעו את רצף 5 הניצחונות של הזאבים.

המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה ביתרון נקודה לג"ס. ברבע השלישי הלוחמים פתחו מבערים ולא הסתכלו אחורה תוך כדי שהם מנצלים הגנה לא מספיק טובה של חניכיו של טודו בום, סליחה, תיבודו. 44 הנקודות שהם קלעו ברבע השלישי (לעומת 26 של מינסוטה) סגרו את הסיפור. וזה עוד בלי דוראנט…

בגולדן קליי תומפסון להט עם 28 נק' (6 מ-12 מחוץ לקשת) ו-5 ריב', סטף קרי עם 22 נק', 8 ריב', 8 אס' ו-2 חטיפות. כספי שיחק 20 דקות וסיים עם 13 נק', 3 חסימות ו-2 חטיפות. ניק יאנג 12 ו-5 ריב', איגודלה 11, ווסט 10, גרין 6 ריבאונדים ואסיסטים, 2 חסימות ו-7 נקודות.

במינסוטה חמישיה בדאבל פיגרס לא הספיקה. וויגינס הוביל עם 17 נק, 6 ריב' ו-4 חטיפות, טאונס 16 ו-12 ריב' אבל זרק רק 11 זריקות מהשדה. לא מספיק. גיבסון (7 ריב') וטיג (5 אס' , 2 חטיפות) 14 כ"א, באטלר 11, 5 אס' ו-2 חטיפות.

מצטייני המשחק: הספלאש בראדרס.

 

מצטיין המחזור: עמרי כספי (סתם כי לא היה מישהו שהתבלט מעל כולם).

המלצת פנטזי: ארון ביינס. הורפורד פצוע וביינס היעיל יזכה לשחק לא מעט דקות.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 67 תגובות

    1. כן גם אני שמתי לב לזה, כל האמריקאים האנטישמיים האלה מכניסים לו מקלות לגלגלים כל אחד בתורו….

  1. נהדר. תודה רבה. בוסטון עמוקים בצורה יוצאת דופן אבל לשלבים המכריעים זה פחות עוזר, אני מאמין שיהיה עוד טרייד גדול אחד העונה.

    1. הם פצועים קשה, לא יודעים מה יש להם.

      נגיד עליהם "מי שבירך", לרפואת הורפורד בן ושתי וטייטום בן זרש.

    2. לפי מה שהבנתי טייטום הרגיש כאבים וירד מהמגרש.
      אני מקווה שהאנגלית שלך בסדר.
      Jayson Tatum (sore right ankle) will likely have an MRI on Thursday, according to coach Brad Stevens.
      Tatum had X-rays after asking to leave Wednesday's game. He wasn't sure when the injury occurred, and presumably the X-rays came back negative, but Tatum did leave the stadium in a walking boot "to be safe," according to Stevens. "He'll have more tests, probably an MRI tomorrow, I'm guessing," Stevens added

      על הורפורד
      Al Horford (concussion) has been ruled out for Wednesday's game against the Lakers.
      Horford got knocked in the noggin during Monday's win over the Hawks, and he'll now need to go through the league-mandated concussion protocol testing before he can return to the court. Unfortunately, a concussion last season forced Horford to spend nine straight games on the sidelines, so hopefully, he can beat that timetable this time around.

  2. תודה רבה על סיקור נהדר. כמה מסקנות זריזות מהערב:

    * סחתיין על כספי. שילוב חלק במערכת. טיפה הופתעתי שגולדן פתחה עם איגודלה ולא עם כספי/מקאו, אבל זה עבד לא רע בכלל. קבוצה מאוד מסוכנת התקפית ובאופן לא מפתיע מקום ראשון במערב. עדיין יכולים לסיים את העונה עם 67-70 ניצחונות.

    * דטרויט כוח אמיתי. SVG יודע מה הוא עושה, האריס ודרומונד טובים מאוד וגם רג'י ג'קסון נראה קשור לענף פתאום. יגיעו לפלייאוף בקצב הזה.

    * שימוש טוב של בוסטון בארון ביינס שגם הפתיע עם קצת מיד-ריינג'. מרשימה ההסתגלות שלהם למרות הפציעות. אני מקווה לראות יותר דקות של סמי אוג'ליי אם טייטום יפספס זמן (כמובן שהתקווה היא שכל השחקנים יהיו בריאים).

    * שמח שמיאמי ניצחה. עדיין לא משחקים מדהים אבל מאזן סביר בהתחשב בפתיחה הלא משהו בעליל. 45 ניצחונות יהיו אחלה עונה

  3. רבע שלישי מחפיר של מינסוטה. בכלל רמת המאמנים בליגה הזאת נמוכה. טיבודם בכלל לא הגיב לתרגילים שהריצו לסטף ולקליי. וברור לכל שהם יחסלו אותך אם רק תתן להם.
    מתסכל לראות את זה. דרך אגב באטלר בכלל לא מחובר לקבוצה !
    טיבודם לא יאמן שם שנה הבאה אם זה ימשיך להראות ככה

    1. רק לדעתי תיבודו אוברייטד? העיקר כולם אומרים מאמן הגנתי אדיר.
      איזה מגן הגנתי ואיזה נעליים,אם מינסוטה קבוצת הגנה אז אטלנטה קבוצת פלייאוף.
      מאז שהגיע לאמן את מינסוטה לא הוכיח שום דבר באימון.
      ועוד כשהיו לו שניים מהשחקנים המבטיחים בליגה שלכל אחד פוטנציאל הגנתי מעולה בינתיים לא רואים את זה.

  4. "מנגד חממת הצעירים של מג'יק ג'ונסון"
    הלייקרס לא כל כך צעירים ליד בוסטון.
    בול ואינגראם 20, טאטום 19 ובראון 21,
    שחקנים משמעותיים נוספים – קוזמה 22, רנדל 23, פופ 24, סמארט 23 רוזייר 23
    אירווינג 25 כמו קלרקסון ונאנס.

    לשתי הקבוצות שחקן אחד מעל גיל 25 בחמישיה, לופז 29 והורפורד 31.

    למי לדעתכם יש עתיד ורוד יותר, מבחינת פוטנציאל שחקנים בסגל? זאת שתסיים ראשונה במזרח או זאת שלא תגיע לפלייאוף?

    1. הסלטיקס צעירים מאוד אבל אתה שוכח גם את ביינס (30) ומוריס (28)

      בכל זאת אם אתה מוציא את חמשת הוותיקים בליגה מהסגל (הורפורד ביינס מוריס הייווארד וקיירי) יש לקבוצה סה"כ 9 שנות נסיון בליגה משותפות (מתוכם 6 של לארקין וסמארט). זה מדהים לקבוצה שמובילה את הליגה

    2. לא יודע למה אבל בדקתי:
      גיל משוקלל לדקות משחק:
      בוסטון 24 ו-5 חודשים
      לייקרס 23 ו- 9 חודשים
      סקרמנטו 26 ו-2 חודשים, היל וטמפל בני 31 ומשחקים המון, קאולי סטיין והילד בני 24, אז תכלס ה- 27 דקות של פוקס (20) ו18-20 דקות של לביסייר (לביסייה?) וג'קסון בני ה-21 ו-22 נראה כמו פחות הזדמנויות לצעירים מאשר בוסטון והלייקרס.

    3. ההערה בהחלט במקום. גם אם הגילאים פחות או יותר דומים, מרגיש לי שהלייקרס נראים יותר כמו מקום לפיתוח צעירים עם אווירה סבבה. יש להם יותר זמן ופחות לחץ להצליח כאן ועכשיו.

    4. הלו הלו, אל תבלבל פה אנשים עם עובדות. תקשיב לי ותקשיב לי טוב. הגרסא שאנחנו מוכרים פה זה שאיינג׳ הוא מנג׳ר גרוע שלא יודע לבחור בדראפט, ושבלייקרס כבר סגרו עם ראסל, שיחד עם לברון, ג׳ורג׳, ולונזו הכוכב שמנצח על המקהלה, הולכים להביא נוט 1, נוט 2, באט… אתה יודע את הממשך. אנא ממך, תתיישר.

  5. גילוי נאות: לא מחזיק הכי מאיינג' ומייחס הרבה מהצלחות שלו לגורם המזל(לא שזה לא חלק מכל מנהל מצליח) אבל לא על זה אני רוצה לכתוב.בדבר אחד אני מחזיק ממנו ובגדול וזה ההחתמה של סטיבנס.
    שלבוסטון היו עוד מיליון נכסים היה לי דיון עם יונתן שכל הזמן טען שאיינג ובוסטון רוצים להיות סוג של סן אנטוניו ואני טענתי שסן אנטוניו זה תופעת טבע חד פעמית שלא ניתן לשחזר,אולם כרגע אני מתחיל לראות הרבה דמיון בין סטיבנס לפופוביץ ואני מדבר על היכולת לקחת כל שחקן כמעט ולהפוך אותו להרבה יותר ממה שהוא באמת,וזה מתבטא גם שלא משנה מי משחק בסלטיקס הם נראים טוב וגם יצא לי לראות את אוליניק וקראודר שנראו פשוט מצויין בבוסטון ובמשחקים שאני ראיתי אותם השנה נראו פשוט אבודים.
    אין לי ספק שסטיבנס בדרך הבטוחה להיות אחד המאמנים הגדולים ביותר

    1. לפני כמה שבועות עוד פיקפקתי אבל מה שבוסטון עושים זה לגמרי ספרס-לייק.
      פרט לשני המשחקים הראשונים לא היה רגע שבוסטון לא נראו כמו הקבוצה שאמורה לנצח במשחק וההכנסה של קיירי לשטף הקבוצתי היא מבריקה
      לא חושב שקיירי נתן כל כך הרבה חסימות כל העונה שעברה כמו שהוא נותן בעשר המשחקים האלה, זה מהלך שמאוד דומה לאחת ההתקפות שגודלן סטייט מריצים עבור קארי, ברגע שקלעי כזה מטורף חוסם עבור שחקן אחר מאוד קשה למגנים לבצע חילוף.
      בוסטון נראים זורמים וכיף לצפות במשחקים שלהם וכל הקרדיט מגיע לסטיבנס.

    2. איינג' עושה יותר מזה לדעתי, חלק מההתעקשות שלו על הדראפט, ולא טריידים בומבסטיים שכולם ציפו שיעשה בשנתיים האחרונות היא כדי לבחור שחקנים לפי אופי וכי בשביל ליצור הצלחה לאורך זמן ויציבות בסגל צריך כוכבים על חוזי רוקי והארכות.

      1. יש כאן עניין של הביצה והתרנגולת.אתה טוען שאיינג' הוא זה שמביא את השחקנים הנכונים לסטיבנס ואני טוען שסטיבנס הוא זה שעושה את השחקנים.
        אני מניח שהאמת כרגיל באמצע שהטיעון שלי יותר לזכותו של סטיבנס זה דווקא בגלל השחקנים שעזבו את בוסטון

    3. אתה כנראה תמשיך שלא להחזיק מאיינג׳ בכל מקרה. תמשיך להתעלם מההסטוריה שלו בסלטיקס, ומכך שבנה אלופה מכלום, ידע לפרק בזמן ולבנות בזמן שיא, שדד לקבוצות אחרות את המכנסיים, ואת התחתונים (ופילי עושה רושם היא הקורבן האחרון ברשימה), השיג חוזים כמו של איזייה, אייברי בראדלי וג׳יי קראודר, וכן, גם ידע לבחור בדראפט כמו מלך. באמת תודה שכבודו מכיר בהחתמה הגאונית של סטיבנס מהקולג׳ים – הפעם היחידה בשנים האחרונות שהחתמה כזו באמת מצליחה. תפנים, למעט בוב מייארס ואולי פופ/ביופורד (וגם זה כבר מתחיל להראות כמו צמד בירידה), איינג׳ הוא המנג׳ר הכי טוב בליגה הזאת. והוא עושה את זה לאורך שנים – אתם מפקפקים על כל מהלך, ואנחנו, אין דני ווי טראסט.

      1. צודק מקווה שדדי יסלח לי אבל מהיום אני אקרא לו אלוהים.
        דרך אגב ההתערבות שלנו עדיין בתוקף ואם אני אזכה מעניין מה תגיד על האלוהים שלך

  6. ממליץ לראות את הכדרורים והמסירות של סטף שחמקו מרוב העיניים הבוחנות את המשחק.
    סטף נראה בכושר מטורף, נותן עד עכשיו את המשחקים הכי טובים שלו בהגנה והכתיב קצב ברבע השלישי שאף הגנה לא תצליח לעצור.
    לדעתי זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלו מבחינת שליטה על הקצב והפעלת השחקנים האחרים, הוא לא צריך לקלוע כמו שהוא פשוט דורש שמירה כפולה בכל חסימה ברגע שהוא עובר את החצי.
    נכון שכבר שלוש שנים (שנים של אמויפי) אנחנו צופים בו וקצת התחלנו לקחת את זה כמובן מאליו אבל כמו שלברון מכתיב קצב מסויים למשחק ואפשר להנות כמעט מכל רגע שלו על המגרש כך גם קארי.
    הייתי שמח אם דוראנט יקבל במהלך העונה פחות דקות עם קארי על המגרש ויתנו לשד הזה לתת את ההופעה שלו בלי הצל של דוראנט.

  7. תודה על הסיקור השנון, עמית.

    מילה על הקבוצה שלא מעניינת אף אחד:
    בוקר. הלילה הוא הראה ניצוצות של כדורסל בו הוא מנסה לשתף את חבריו לקבוצה.
    וזה סימן מעודד לסאנס,
    בגלל ששחקנים שזורקים המון וקולעים קצת, יש המון בליגה…
    שחקנים שהם גם איום לקליעה, וגם איום למסירה,
    כאלו יש פחות.

    1. גיא בתור אוהד של הסאנס, מה אתה אומר על השימוש בג'וש ג'קסון?
      ראיתי את המשחק (מודה זה המשחק הראשון של הסאנס שראיתי העונה), וזה מרגיש שכל הזריקות שלו היו מיד ריינג'ים אחרי בידודים, וזה פשוט לא המשחק שלו, הבנאדם אתלטי ויכול להגיע לסל בחדירות ולקבל כדורים בחיתוכים. בלי קשר, קצת מוזר שדאדלי לפניו ברוטציה.. זה לא הגיוני בשום עולם

      1. המשחק אמש חריג.
        דאדלי משחק העונה פחות מ-14 דקות למשחק,
        ג'וש ג'קסון משחק 22 דקות.

        הבעיה של הסאנס (בעיה ממנה גם ג'וש ג'קסון נפגע) היא שאין לקבוצה ניהול משחק אפקטיבי.
        הקבוצה במקום האחרון בליגה באסיסטים למשחק,
        ובאחוז מהסלים שהגיע אחרי אסיסט.
        השחקן שמסר הכי הרבה אסיסטים בעונה שעברה?
        עזב תמורת סנטר פצוע.
        2 הרכזים של הקבוצה,
        האחד שיחק בעונה שעברה בפנתנייקוס,
        השני נבחר בסיבוב השני לפני שנתיים,
        ואם נהיה כנים –
        אף אחד מה-2 לא מוכשר מספיק בשביל להיות הרכז הראשון של קבוצת NBA.
        אז ג'וש ג'קסון מקבל המון כדורים במקומות לא נכונים, וזורק המון פול אפס ל-2 נק'.
        כאשר הוא מקבל כדור לקאצ' אנד שוט מה-3,
        אז הוא לא רע בכלל (40.7% מהשלוש בקאצ' אנד שוט).

        וזה מביא אותנו לבעיה מס 1 –
        האימון.
        זה נראה לא טוב עם ווסטסון.
        וזה עדיין נראה לא טוב.

  8. תודה על הסיקור. בוסטון פשוט מדהימים אותי. גם אם זה יתיישר מתישהו, העבודה של סטיבנס מרשימה, ואני מצטרף לכל הסופרלטיבים שנתנו לו פה לפניי. בנוסף להצלחה המקצועית שלו, אני מעריך גם את הדרך בה הוא עושה את הדברים: שלו, לא מתלהם, לא נלחץ, ומצליח לשדר ניסיון של מישהו כפול מגילו

  9. מילה אחת מהלב על לונזו:

    מסכן.
    פשוט מסכן.

    הבן אדם כולה בן 20, שיחק בסה"כ 11 משחקים בנ.ב.א, וכל פעם שהוא עולה למגרש, קהל שלם של 20-30-40 אלף איש ועוד עשרות מיליונים בלייב ברחבי העולם צועקים לו בוז.צהשומרים של הקבוצה השנייה עושים מאמץ מיוחד לחנוק אותו, כאילו אנחנו כבר בפלייאוף.
    ועוד מצופה ממנו להראות שהוא רוקי העונה, או לפחות סופר-סטאר בהתהוות.

    שחקנים גדולים ממנו לא עמדו בלחץ במצבים דומים (לברון במשחקים הראשונים במיאמי ואחרי זה בחזרה בקליבלנד), אז מה רוצים ממנו?

    יש לי תחושה שללא האבא שלו, היינו רואים עכשיו לונזו אחר לחלוטין.
    את הניצוצות כבר רואים – בחכמת משחק, אסיסטים, ריבאונדים, השתלבות בקבוצה.

    Give tha man a break
    He deserves it

    1. אני אוהד לייקרס ומתפלל להצלחתו של בול אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.אבא שלו במודע החליט על האסטרטגיה הזאת של השיווק של הילדים שלו וזה התוצאה.עכשיו פה נראה את האופי של בול,אם הוא יצליח לעמוד בזה או לא,אבל אין לו את מי להאשים מלבד אבא שלו

        1. קודם כל קיצרתי את הכתובת כי היא הייתה ארוכה ויצאה מהאזור של התגובה, אבל זה מוביל לאותו מקום. אני באמת לא חושב שהוא כזה רע. ג'ייסון קיד ב-11 משחקי הקריירה הראשונים שלו קלע ב-35% מהשדה ו-15% מהשלוש וסיים בתור רוקי העונה.

          ווסטברוק קלע ב-31.3% מהשדה ו-26.9% מהשלוש ב-11 המשחקים הראשונים שלו כרוקי, רונדו עם 35% מהשדה ו-0 שלשות ב-14 המשחקים הראשונים ושלושתם הפכו לרכזים לגיטימיים. הם זרקו פחות, זה כן, אבל גם שיחקו יותר לאט מהלייקרס בצורה משמעותית, עוד פקטור. לונזו יכול להיות בסדר גמור.

    2. הוא דוקא מקבל קרדיט ענק מוולטון, דקות ארוכות שהוא לא טוב וקלרקסון בפירוש עדיף, ובכל זאת נותנים לו לרוץ
      הליקרס עושים אותו דבר גם עם אינגרם, מתעקשים להראות שהבחירות מס' 2 בדרפט היו שוות את זה. אולי בסוף הם יהיו יותר חכמים מכולם, בינתיים לא נראה ככה (עם ראסל הם כבר הודו בעצם שהם נכשלו)

      1. ענין של גישה של קבוצה. מנגד אפשר לראות את הקינגס, שכמה שהם חמים על הרוקי שלהם, הם הביאו מבוגר אחראי שיכנס בחמישיה האחרונה, ולתת לפוקס להתמודד בהתחלה עם החמישיות השניות ולא עם האריות.

        שחקן טוב נמדד בטווח הארוך ולא בטווח הקצר, אבל בשביל שיהיה טוב בטווח הארוך צריך לבנות נכון את היסודות. נראה שהגישה של הלייקרס לזרוק את הרוקיז שלהם למים העמוקים לא עובדת מי יודע כמה. במיוחד כשיש להם יותר משחקן אחד צעיר בחמישיה.

  10. ברכות לכספי על ההשתלבות המהירה, אסימילציה במטריצה של ה borg.
    אולי כדאי שכבר נחליף דיסקט לגבי תיבודו – לא קבוצת הגנה, לא שחיקת השחקנים, שום דבר ממה שהתרגלנו אליו בשיקגו.

  11. א.יש מצב לארוז את דוראנט ולקבל אותו מחדש רק לסדרת הגמר? נראלי יעשה טוב ללוחמים ולליגה.

    ב.דראגיץ' הוא רכז טופ 5

  12. לא בא להשוויץ או משהו…וברור לי שזו רק תחילת העונה וזה לא אומר כלום…
    אבל מי שיחזור להימורי טרום עונה יראה שבתחזית אמיצה כתבתי שלונזו בול הוא חתיכת פלופ עם אבא גאון (מסחרית)

  13. לייקרס גם היו מהנים לצפיה. כך שאני גם לא מסכים לקבור את לונזו, שגם עשה דברים יפים במשחק. הבחור קלע גרוע אמש (4-15 מהשדה, 1-5 מהשלוש), אבל: 5 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 בלוקים וגניבה אחת ורק שני איבודי כדור, כשהוא שיחק 39 דקות והכדור היה אצלו הרבה.
    אם הוא ישאר עם אחוזי קליעה מזעזעים, הוא באמת יצא פלופ, כי בלי זה האפקטיביות שלו נשחקת לגמרי, אבל הוא עד עכשיו ב11 משחקים לוקח בממצוע 6.3 ריבאונדים, מחלק 6.8 אסיסטים (ועושה 2.4 איבודים) ועושה חסימה אחת וגניבה אחת בממוצע למשחק. כל אלו מראים יסודות מאוד טובים בכל האספקטים של המשחק – וקליעה בבירור יכולה להשתפר עם הבטחון.

  14. Asked what it means to have a coach who spent his 15-year NBA career as a reserve and can share that kinship, Casspi needed a moment.

    “Wow. I can’t even put it into words,” he said. “It’s the first time . . . he really knows how to get to me, coaching into my heart.

    “As a player that comes into a team that obviously won championships, you know what you’re getting into, it’s really important for me as an individual that you have that relationship with your coach. And I feel like he really got to my heart. He keeps me going. He’s a very special human being . . . I’m enjoying this very much.”

  15. עד שלונזו לא ישנה את הזריקה המפגרת שלו הוא ימשיך לזרוק לבנים וסלעים.
    גם החדירות שלו נגמרות בפספוס (תוצאה של חססנות)
    לונזו מפחד להיות הוא עצמו ,הוא משחק בטוח עם מסירות בטוחות בכדי לא לאכזב
    אבל התוצאה היא הפוכה,ככל שישחק על הדרך הבטוחה כך הוא יהיה לאכזבה יותר גדולה.

    האבא בינתיים קנה בית על המיסחור של בניו
    יש לו עוד 2 חתולים בשק למסחר בהם ….אחד מהם בינתיים בידי הסינים

  16. מסקנות לגבי לונזו:
    1: הילד מתמודד עם רמת ציפיות ועניין פסיכיות לחלוטין , אבא דפוק ומצליח לשמור על שפיות לפחות ככה זה נראה
    2 : לא היתה לו קליעה במכללות ואין לו קליעה עכשיו (אפשר להגיד בשקט ש 40/50/90 הוא לא יהיה אף פעם – ובדרך כלל אתה מצפה מגארד שיהיה לו לפחות את הפוטנציאל הזה. אם הוא יהיה רכז הוא יהיה סוג של רונדו פוינט גארד ללא הפוינט).
    3: בשאר האספקטים הוא בסדר פחות או יותר
    4: מה יצא ממנו אי אפשר לדעת.הוא חייייב לשפר את הקליעה כאמור וכבר קרו כמה מקרים בעבר שזה הצליח השאלה היא עם כל ההיסטריה שמסביבו יהיה לו מספיק זמן לעשות את זה לפני שאנשים יתחילו להסיק מסקנות
    5: מה שבטוח עד כמה שאפשר להיות בטוחים בעניין הזה הוא שמספר 2 בדראפט המעולה הזה הןא לא היה צריך להיות. יש שחקנים יותר טובים ממנו גם בתפקיד שלו שנבחרו אחריו .
    6. אני לא מי יודע מתרשם ממנו וגם לא התרשמתי בהתחלה אבל נחיה ונראה. הכל אפשרי

  17. אני דווקא מתרשם לטובה מלונזו מלבד הקליעה.
    לא חשבתי שיצליח להתמודד עם המהירות והפיזיות של הליגה והוא עומד בזה יפה תוך זה שהוא משחק 30 דקות למשחק כרוקי.
    סך הכל הקליעה בעייתית לאללה אבל גם בהגנה וגם באיבודים, שני תחומים שחשבתי שיקרוס בהם הוא עומד יפה מבלי לוותר על הקצב המהיר שוולטון דוחף אליו

    1. מסכים שאכן בי.ר האספקטים הוא בהחלט סביר אבל גארד חייב להיות קלעי. היות שאין הרבה אנשים של 2.15 אין הרבה היצע של גבוהים ולכן לקבוצות יש נכונות לספוג תופעות כמו דאנדרה דרמונד או דוויט האוורד. 50 אחוז מהעונשין. גארדים בגובה 1.9 עד 2.0 יש היצע בלי סוף ולכן בעולם השלשות הנוכחי בליגה קשה לי לראות גארד שהופך להיות משהו משמעותי בליגה בלי יכולת קליעה. יש מליון אחרים שמחכים להזדמנות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט