10 משחקים ביום שלישי העמוס / יונתן שגב

מאזן ההימורים המחפיר: 8-4. היום יש עשרה משחקים שבהם אפשר לעשות מהפך.

10 משחקים זה הרבה מאוד לכן ארצה להתחיל במהירות. רק אכתוב את המשחקים עם השעות כאן למעלה בשביל הנוחות: 2:00 קליבלנד – מילווקי, 2:00 אינידאינה – ניו אורלינס, 2:00 וושינגטון – דאלאס, 2:30 ניו יורק – שארלוט, 2:30 טורונטו – שיקגו, 3:30 סאן אנטוניו – קליפרס, 4:00 דנבר – ברוקלין, 4:00 יוטה – פילדלפיה, 5:00 פורטלנד – ממפיס, 5:00 סקרמנטו – אוקלהומה סיטי.

בואו נתחיל:

 2:00 קליבלנד קאבלירס (6-4) – מילווקי באקס (5-4)

 

שתי קבוצות במאזן דומה ובסיטואציה מאוד דומה; לשתיהן יש סמול פורוורד (לפחות בעמדה הטבעית שלו) משובח, שיודע לעשות הרבה מאוד דברים על המגרש, אבל הוא לא מקבל מספיק עזרה. בעוד שאצל הבאקס העניין די צפוי, מכיוון שהכישרון בקבוצה הוא לא בלתי-נדלה, אצל קליבלנד המצב פחות מתקבל על הדעת. נכון, להגיד שאלו הבעיות היחידות של הקבוצות יהיה צמצום התמונה, אך בשורה התחתונה הרבה מהבעיות נובעות מכך שלברון חזר לקדנציה הראשונה שלו בקליבלנד כשהוא 10 שנים מבוגר יותר ויאניס הוא היחיד שסיים את שלב הגדילה (או שלא? הוא יגבה עוד?) בבאקס כשהשאר עדיין מתפתחים.

בוא נתייחס עכשיו לבעיות של כל קבוצה באופן פרטי: השמועות אצל סגנית האלופה מדברות על פתיחת משחקים חלשה מאוד, והרבה האשמות נזרקות לעבר שחקני החמישייה. החמישייה הפותחת, שהיא משחקת הכי הרבה זמן ביחד מבין כל החמישיות היא גם השניה הכי מפסידה, ובתרגום ל-100 פוזשנים היא מפסידה ב-32 נק'. לכן, יש מצב שההאשמות נכונות. אם זה לא מספיק, הפציעות, שמציקות ויציקו לקאבלירס בשנה הקרובה ממשיכות להכות שפרט לת'ומאס ותומפסון שאין צורך לציין אותם, קווין לאב ושאמפרט גם הם בספק למשחק הזה…

למילווקי יש בעיות אחרות. בראשן, לפחות ממה שעיני רואות, היא ההגנה. בעוד שבהתקפה לא ציפינו לדברים גדולים מאנשים בלי מיליארד אותיות בשם שלהם, בהגנה הייתה אמורה להיות כאן קבוצה נושכת בהשראתו של ג'ייסון קיד. אז איך זה שהם סופגים כל כך הרבה נק', שיש להם דיפנסיב רייטינג מאוד רע ושרק בשני משחקים הם הורידו את הקבוצה שלהם מתחת ל-100 נק'. אין לדעת מה התקרה של הקבוצה הזו, וברור שצריך עוד כישרון התקפי פרט לג'יאניס, אבל זה לא אמור להפריע להם בהגנה.

אני אלך על ההימורים הכי בנאלים שיש הלילה. נראה איך זה הולך, כי ה-NBA אינה ליגה בנאלית. בכל מקרה, זה אומר – קליבלנד. 

 

2:00 אינדיאנה פייסרס (5-5) – ניו אורלינס פליקאנס (5-5)

שתי קבוצות, פעם נוספת, עם מאזן זהה מאוד ושוויוני. אך הדרך להשגת המאזן הזה הייתה שונה מאוד בין הקבוצות, לפחות כיצד שאני רואה זאת:

הפייסרס היו מאוד לא יציבים ויותר מכך – לא צפויים. אחרי הבסה של קליבלנד יכול היה לבוא הפסד לפילדלפיה וניו יורק. אז תגידו שכרגע המגמה היא שקליבלנד חלודים וניו יורק במומנטום. אז אגיד לכם, שאת כל הכאוס ופתיחת העונה המוזרה הזו היו צריכות ליצור קבוצות שציפו מהן למעט; הפייסרס היו צריכים לנצח באופן אקטיבי בקליבלנד, מיניסוטה וס"א בכדי להכניס את הקבוצות האלה למומנטום שלילי (שמיניסוטה התנערה ממנו כמובן).

בניו אורלינס דווקא ניסו לשמור על הסדר הישן: 4 מתוך 5 הקבוצות שהן ניצחו (החמישית היא קליבלנד כמובן) היו קבוצות שפחות טובות מהן באופן ברור – גם בתוך העונה וגם בכניסה אליה – והפסדיהן הגיעו לקבוצות המערב הפרוע כמו ממפיס, גולדן סטייט, פורטלנד ומיניסוטה.

סדר או כאוס? הפתעה או התוצאה המתבקשת? אני אמרתי את הקו שלי הלילה. ניו אורלינס ב-5

 

2:00 וושינגטון וויזארדס (4-5) – דאלאס מאבריקס (10-1)

אם כמה שאשמח להביע את דעתי הלא-מלומדת כל כך על וושינגטון, אני חושב שאין טעם כל כך; למה? שתי סיבות: 1) אני חושב שכל מה שנכתב בשלב הזה של העונה יכול לשמש כראיה נגד הכותב במקסימום והוכחה לרפות ההבנות שלי במינימום. 2) וחשוב יותר: דאלאס נוראית! לכן, השורה התחתונה בעבור וושינגטון היא שהם משיגים עוד ניצחון. או ש…?

אז בואו נדבר קצת על דאלאס. נכון, רוב משחקיהם והפסדיהם היו מול קבוצות מערביות, אך האמינו לי שהם לא הפלו אף אחד והפסידו לקבוצות בלי קשר לקונפרנסן, דוויזנן או צבע הסמל שלהם. חוץ ממפיס. כנראה שהם שונאים במיוחד דובים. השילוב של ההזדקנות הלא-הכי-אלגנטית של נוביצקי עם קבוצה שהמוביל שלה הוא הריסון בארנס היה יותר הרסני מהצפוי, כששני צידי המגרש סובלים.

אך האומנם? האם בכל זאת הקבוצה של קרלייל יכולה לנצח את ג'ון וול וחבריו – שנתנו לנו משחק לפנתאון מול קליבלנד – אני בספק. וושינגטון ב-15. 

 

2:30 ניו יורק ניקס (4-5) – שארלוט הורנטס (5-5)

הניקס – גם היא אחת מהמבלגנות האקטיביות של הליגה – נמצאת במומנטום נהדר וטוב מאוד. הדבר החשוב ביותר, שגורם לדובי לכתוב בקבוצת הווטצאפ ״סליחה שאני מפיץ כל כך הרבה עליצות״ (דובי עופר, אוהד ניקס), הוא כמובן ההתפתחות המהירה של הפורזינגיס. הסנטר של הניקס קולע לא פחות מ-30.2 נק׳ למשחק, ונראה שביחד עם יאניס, הוא מייצג לא רק את דור העתיד, אלא גם את דור ההווה הצעיר של הליגה -שאני מוכרח לציין שבאופן אישי היה לי חשש בעבורו אחרי דראפטים די חלשים בעשור הנוכחי – שכבר מוכן להיות סופרסטארים.

בשארלוט יש שקט. ביחס לקבוצה שהבעלים שלה הוא מייקל ג׳ורדן והסנטר שלה הוא דווייט הווארד, יש שתיקה רועמת. אף אחד גם לא מדבר עליה. כמו כן, אף אחד לא יודע למה לצפות – יכול להיות שזה גם קשור לעונות הקודמות – אף על פי שהמקום הטבעי שלה נראה אחרי שתי ״הסופרסטאריות״ של המזרח וגם אחרי ״האולסטאריות״ (וושינגטון, טורונטו ואולי מילווקי). אך בואו לא נפר את השקט וניתן להם לשחק.
הימור: הניקס? באמת? טוב, נלך עם זה.

2:30 טורונטו ראפטורס (4-5) – שיקגו בולס (6-2)

לחיות במדינת ישראל בתור אדם התומך באופוזיציה הנצחית במפה הפוליטית זה לא פשוט כל כך; כל פעם שבאות הבחירות נכנסת אמונה בלתי מוצדקת שהפעם מחליפים את השלטון! הפעם ננצח! הפעם נוריד את המלך מכסאו! וזה נגמר במפח נפש עד לאמונה הבלתי מוצדקת בפעם הבאה.

כל האימרות האלה היו נכונות גם לשתי הקבוצות הללו, שכבר שנים רבות מספור מנסות (לפעמים אחת, לפעמים שתיהן) להוריד את המלך ג׳יימס מכסאו. אך השנה, אין ספק שהן במצב שונה לחלוטין. בעוד שהראפטורס יוכלו לנסות לאתגר את השלטון פעם נוספת, נראה שהשוורים מחפשים את המועמד הבא שיוכל להפסיד, סליחה, להתמודד עם המלך על הכתר – לפחות המזרחי.
נראה לי שהקבוצות יעשו הסכם עודפים אחת עם השניה ולכן הבולס תיתן לראפטורס את הניצחון – ב-10.

3:30 סאן אנטוניו ספרס (4-6) – לוס אנג'לס קליפרס (4-5)

לא סתם בחרתי בתמונה הזו. שני השחקנים האלה, שהיו שני המנהיגים של קבוצותיהם באותה סדרה מרתקת של פלייאוף 2015, כבר לא נמצאים במשחק הזה היום. CP3 ביוסטון וטימי בטח מנצל את הזמן בכדי להשתמש בכישורים אחרים שהוא למד מהפלאח (התשובה בגוף המשפט). כל זה בכדי להראות ששתי הקבוצות עברו שינוי, גם אם הן מתכחשות לזה.

שינוי זמני נוסף בצד הטקסני הוא היעדרו של קוואי לאונרד. המנהיג בפועל הספרסי מושבת כבר זמן ארוך ביותר ולא ברור עדיין מתי הוא יחזור. האם זה מפריע למכונה הפופוביצ׳ית? לא אגיד שלא, אבל מאזן 4-6 ללא השחקן הכי טוב שלהם זה הישג שלא הרבה קבוצות יכולות להתגאות בו. תחשבו על קבוצות כמו וושינגטון ללא ג׳ון וול או פורטלנד ללא לילארד או אפילו יריבתה הערב – הקליפרס ללא בלייק גריפין – ותתנו האם הם יצליחו באותה המידה שבספרס מצליחים.

הקליפרס גם מצאו את עצמם בשלב מסוים בראש המערב – כמו הספרס – אך חטפו פחד גבהים והפסידו את שני משחקיהם האחרונים נגד ממפיס ומיאמי מה שהוריד אותם – לפחות זמנית – למקום ה-7. מה יצא בסוף? עדיין לא ברור. בטח כשהם עדיין ללא מילוש תאודוסיץ׳ – שלא ברור מתי יחזור – וגם מצבו של גלינארי להערב לא ברור.

ואם צריך להמר, אז אלך על ס״א. בגלל שני ניצחונות רצופים שהם מגיעים איתם.

4:00 דנבר נאגטס (5-5) – ברוקלין נטס (6-4) / רועי ויינברג

הקבוצות כבר נפגשו העונה. זה נגמר ב-124-111 מרשים בברוקלין במשחק שבו ההתקפה של הנטס רצה. זה משהו שהיא עושה טוב העונה. ברוקלין מובילה את הליגה בכמות הזריקות למשחק (91 פעמים, פער עצום מהמקום השני) ושלישית, אחרי יוסטון וגולדן סטייט, בכמות הניסיונות מהשלוש. הם משחקים מהר ודיאנג'לו ראסל נהנה מזה כשהוא עם 21.3 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק העונה. בנוסף אליו יש לנטס 6 שחקנים שקולעים בין 9.7 נקודות ל-14.5 למשחק, מה שמראה על עומק התקפי והרבה שחקנים שיכולים לתפוס יום.

מעניין לראות איך המשחק המהיר הזה יהיה בדנבר. לנאגטס תמיד היה יתרון ביתי בזכות הגובה של האולם שלהם וברוקלין באה אחרי ניצחון וטיסה מפניקס, מה שיכול להשפיע. נראה שהקבוצה של מייק מאלון טיפה התחברה עם 4 ניצחונות מ-5 משחקים לפני הפסד לגולדן סטייט הקטלנית. בששת המשחקים האלה ניקולה יוקיץ' חזר לרמת הכדורסל העילאית משנה שעברה והחבורה שמסביבו לא רעה: פול מילסאפ משתלב, עמנואל מודיאיי מצא את עצמו כשחקן השישי, ג'מאל מארי וגארי האריס קולעים באחוזים גבוהים מאוד ואף אחד לא משחק יותר מחצי שעה למשחק. זה נותן להם זמן למצוא את דרך המלך וההתקדמות היחסית, בעיקר בהתקפה, מאוד מעודדת.

תחזית: זה יהיה משחק של יריות. שתי הקבוצות ירוצו וגם כאן יש מצב שיקלעו ביחד מעל 230 נקודות, כמו במשחק הקודם. הביתיות והכושר הטוב נותנים לי הרגשה שהמשחק הזה יהיה של דנבר, אבל הוא יהיה צמוד – עד 5 נקודות הפרש והארכה בהחלט אפשרית.

4:00 יוטה ג'אז (5-5) – פילדלפיה 76' (4-5)

האם הג׳אז שווים את המאזן שלהם? האם הם יכולים להגיע אל הפוסט סיזן במערב? הפסד מטורונטו עצר לקבוצה רצף של שלושה ניצחונות. לאחר מכן הם הפסידו פעם נוספת לרוקטס בהארדן שואו. בסך הכל גם הם חלק מאותו הבלאגן שבו הליגה מצויה. זה יסתדר ונהיה חכמים יותר בעתיד לגבי הג׳אז.
איכשהו גם על פילדלפיה אפשר לומר דברים דומים, אבל שם אני רוצה לדבר לחיוב. לפני שנתיים/שלוש שנים סיפור הטאנקינג של פילדלפיה היה לצחוק ולעג בכל הליגה. עכשיו, הרבה זמן אחרי, אין כמעט מי שלא מחבב את הקבוצה שנבנתה שם. בן סימונס, ג׳ואל אמביד וגם ג׳יי ג׳יי אדיר הם שחקנים מאוד מאוד חביבים.
גם אני מחבב אותם ואני גם מאמין שהם יכולים לחזור הביתה עם W.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (4-6) – ממפיס גריזליס (4-6)

אם הגעתם עד לכאן, אספר לכם משהו: את רוב החלק שלי בפריוויו כתבתי מ״כנס מתגייסים״ – מעין יום הכנה של הצבא בעבור תלמידי י״ב. רוב מה שראיתי כאן היה מאוד רשמי ומאוד ייצוגי והכול בעבורנו. ובשביל עיריית רמת גן. והבסיס הצבאי. וראש עיריית רמת גן, מנהלת אגף החינוך וסגניתה וראשי הבסיס וכו׳. שדואגים להודות אחד לשני בכל נאום ונאום.
עכשיו השאלה שלי, היא האם שתי הקבוצות האלה, שנראות טוב, ייצוגיות ורשמיות. אולי אפילו יותר מהצפוי. השאלה היא, אם במאני טיים, בפלייאוף, כשצריך לירות כדי להרוג, הן עדיין יספקו את הסחורה. שאלה נוספת היא האם הם פותחים עונה בצורה כזו בשביל עצמם.

בכל מקרה, בלי קשר לסיפור הזה, זהו אחד מהמשחקים המשובחים של הערב, ואולי אף הכי טוב שבהם, לפחות פוטנציאלית.
שתי הקבוצות משחקות טובות, ונמצאות במקומות 4-5 במערב. הן חותמות על כך בסוף העונה.  אז מי יקח? שתי הקבוצות ביתיות והמארחת היא פורטלנד הערב. לכן, בנוסף ליותר כישרון כדורסלני טהור, הם יצאו עם ידם על העליונה.

5:00 סקרמנטו קינגס (8-1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5-4) / רועי ויינברג

יש הרבה קבוצות כדורסל תחרותיות בליגה של השנה. סקרמנטו לא אחת מהן. הם אמנם ניצחו העונה, אבל את דאלאס, ובשאר המשחקים הפסידו בהפרש ממוצע של 14 נקודות וקולעים מתחת ל-94 נקודות למשחק. ג'ורג' היל, וינס קרטר וזאק רנדולף, הותיקים של הקבוצה, לא תורמים יותר מדי או משחקים עם חשק כלשהו. השחקנים הצעירים, בעיקר דיארון פוקס, בוגדן בוגדנוביץ' וסקאל לביסייר, משחקים לא רע אבל זה לא מספיק לניצחון.

אין סיבה להאמין שזה יספיק מול אוקלהומה. ההגנה של הת'אנדר טובה מאוד ושנייה בליגה בכמות הנקודות הנמוכה ביותר שהיא סופגת במשחק אחרי בוסטון וההגנה הלוחצת שלה. ההתקפה שלהם עדיין לא מתקתקת ולוקח זמן לשלב את פול ג'ורג', כרמלו אנטוני וראסל ווסטברוק למערכת אחת, אבל הם לא אמורים להפסיד לסקרמנטו בשום שלב בתהליך.

תחזית: טריפל-דאבל של ראסל וניצחון של אוקלהומה ב-20-25 נקודות במשחק חד צדדי ביותר.

לפוסט הזה יש 238 תגובות

  1. מגיע לרועי המון קרדיט על הפריוויו ובלעדיו לא הייתי מצליח להעלות מהפלאפון את הפריוויו. אז תודה לרועי המלאך השומר (הוא ורון המשגיח זה צוות שגורם לי להרגיש בטוח)!

        1. מילא לבחור בפינצטה, אבל למה ניקס שארלוט ולא אוקלהומה? שניהם משחקים גרועים, אך באחד מהם לפחות יש לך קבוצה אחת איכותית (ויסלחו לי אוהדי שארלוט)

    1. תכתוב בגוגל
      Reddit nba ותעשה בכלי החיפוש רק ב 24 שעות האחרונות.
      תקבל בתוצאות את המשחקים… תבחר את זה שאתה רוצה ותראה שם הרבה לינקים משובחים לשידור.
      אם אתה לוחץ על לינק תהיה סבלני חצי דקה ותן לפרסומות להעלם.
      אם בלחיצה על הוידאו נפתח חלון חדש סגור אותו מייד. זו גם פרסומת.
      אם זה מציק יותר מדי תבחר לינק אחר
      🙂

      1. אתה יכול פשוט לחפש reddit ו nbastreams
        בעמוד הזה כל יום יש את השרשורים של כל המשחקים של אותו היום. קל מאוד למצוא לינקים, והם באיכות טובה יותר משידורי הספורט בארץ

      1. הציעו לך כבר את רדיט, אבל יש עוד מגוון אתרים המציעים שידור בחינם, פשוט תרשום את שם המשחק+live streaming, אתה אמור למצוא לפחות קישור אחד שעובד

  2. גאסול זה מנהל אגף חינוך???
    חחחח
    גאסול זה נהג משאית זבל,
    כזה שהוא עובד עירייה אורגינל, עם ותק של 30 שנה, ופנסיה תקציבית…
    מסוגל להכניס את המשאית ברוורס לרחוב חד סטרי עם 2 מסחריות שחוסמות את הנתיב, ככה שגם פיאט 500 מפחדת לנסות לעבור.
    מסוגל ביד אחת להכין קפה שחור קטן, וביד השנייה להניף צפרדע שנתקעה על הליפט.
    מסוגל לנצח את גולדן סטייט ביום נתון…

    תודה, יונתן. אחלה פריוויו.

  3. תודה יונתן על הפריויו
    קליבלנד
    ניו אורלינס
    וושינגטון
    שארלוט
    טורונטו
    קליפרס
    דנבר
    פילדלפיה
    פורטלנד
    אוקלהומה

  4. האם בלדסו ישחק היום לצד יאניס?
    פריויו נהדר!!
    נ.ב-האם הליגה(השופטים) נגד אוקי-סי לאור הטעויות הקשות במשחק האחרון ומול מיניסוטה במשחק הראשון ביניהם ?

  5. אגב מישהו ראה את המשחק הגרוע של ברוקלין ופיניקס אתמול? ואגב הבנתי שמגיע רכז חדש לבאקס לא זוכר את שמו הוא יקבל דקות כבר הלילה? לגבי ניו אורלינס אני מאוד מקווה לראות אותם בפלייאוף אוהב את את צמד המגדלים האלו

  6. מה אומרים על הטרייד? בלדסו זה מה שהגריק פריק צריך?
    כי ראיתי כמה משחקים של מילווקי השנה, והחולשה של שאר השחקנים לעומת יאניס מאוד בולטת. היה ברור שצריך משהו, אבל השאלה אם בלדסו זה המשהו הזה

  7. לא בטוח שבלדסו שהוא רכז שאוהב את הכדור אצלו זה מה שיאניס צריך, ברוגדון יודע לשחק טוב יותר בלי הכדור ומותאם הרבה יותר לסגנון המשחק שלו וחבל שירד לספסל.

  8. תודה רבה על הפריוויו. לדעתי לקליבלנד את היכולת הנדרשת לשמור על הפריק (אם לברון לא יחליט לעזור בעניין כמובן) וכנראה שהוא יתן הופעה

    1. 2 המהלכים הראשונים של המשחק התממשות של מה שאמרתי. בראשון קליבלנד לא מתואמת בחילופים על יאניס ובעזרה בשני לברון מחליט לקחת ממנו את הכדור

  9. THE GREEK PRICK לא יהיה אף פעם השחקן הטוב בעולם, אלא אם כן הוא יהיה נשלט מרחוק על ידי איזה מפעיל מזל"טים או משהו כזה.

          1. ההנסון הזה באמת נראה כמו הצלע הכי צולעת של להקת הנסון.

            אבל עשו לו כבוד כאילו הוא איזה שיבוט של צ'ימברלין.

  10. קיצר הקאבס מנצחים את בוסטון,וושינגטון,ופעמיים את מילווקי
    ומפסידים לנמושות
    שזה אומר רק דבר אחד.
    הקאבס מזלזלים

    1. אבל יאניס מדהים, אם רק יגדל קצת מוח וייזהר מעבירות…
      תוסיף את בלדסו, ג'בארי פרקר שיחזור, ומילווקי צריכה עוד חתיכה אחת כדי להיות מפלצת בשנים הבאות

      1. דעתי האישית היא שיאניס לא יגיע להישג משמעותי בקריירה כל עוד הוא לא מפתח אינטלגנציית משחק ויכולת מסירה טובה. היום עם 8 אי'.

        1. יאניס יחסית לגילו מוסר בחסד
          האיבודים? גם הגדולים ביותר מאבדים המון והוא לא אחד שמאבד הרבה יחסית
          ולא לשכוח ,הוא עדיין צוציק

  11. אני שונא להיות צודק כשזה לא משרת אותי או את הקבוצה שלי.
    כל כך רציתי שיבחרו במונק.
    הוא שחקן מעולה! והקינגס וויתרו עליו כמו מפגרים.
    מכריע משחקים שוב ושוב.

  12. לא היה חסר הרבה שטורונטו יאבדו 23 הפרש על שיקגו בבית, רוןאים את הבולס ותמיד עושים במכנסים
    טורונטו עוד קבוצה מעצבנת

    1. לא פספסנו את הסטט' הזו.

      הבחור לא יודע לנהל משחק.
      אין קליעה, אם זה לא הטבעה או או ליי אפ, אתה יכול לשכוח ממנו.

      שחקן מצוין, אולסטאר במזרח, לא חומר ל MVP.

      1. רק שבינתיים אף אחד לא מצליח לעצור את זה. יש מספיק שחקנים שעשו קריירה אדירה גם בלי לקלוע מבחוץ וגם בלי לנהל משחק. הוא עצום התקפית ועצום הגנתית. נו, אז הוא לא 100 בכל אספקט של המשחק. מי כן?

        1. מה זה אי אפשר לעצור את זה ?…

          כרגע הקבוצה שלו על מאזן שלילי…

          לא אומר שהוא לא שחקן טוב, אבל לא מה שעושים ממנו.

  13. שאלה לסטטיסטיקאים האם קרה אי פעם שכל שהסקור המשותף של כל שחקני החמישיה ברבע הראשון היה אפס אחד עגול? מה שקרה עכשיו לסקרמנטו?

  14. טוב, אחרי השלמת פערים,
    מה שחשבתי קודם, קיבל חיזוק –
    2 השחקנים הטובים בליגה משחקים בקבוצות עם מאזן שלילי.

    לברון ויאניס.

    1. אין דבר כזה הם עוד לא התייצבו.
      מקווה שאחד הצעירים יפרוץ השנה.
      התסריט הטוב שימשיכו להפסיד עד האולסטאר ויתחילו לנצח אחרי וש הצעירים יובילו תקבוצה לנצחונות.
      בדראפט יבחרו בדונציץ ויש לך התחלה לא רעה עם דונציץ ופוקס.

        1. העגלונים.
          לא מספיק להם להשקיף על כל הליגה מלמעלה, אחרי שרתמו לעגלתם את מיטב הסוסים.
          הם גם מפזרים לכל עבר מלח,
          ישירות על האוהדים החבולים שבצדי הדרך…

          1. אני ???

            "לא מספיק שאני מסכן את שפיותי בכך שאני צופה בכל
            משחקי הסאנס,
            אז אתה מצפה שאצפה גם בקינגס???"

            "הזורעים מלחיה, דמעה יקצורו"

          2. עכשיו אני צופה במשחק. בחירה ראויה, שחקן אדיר!

            לדעתי הוא לא יזכה ב-MVP,
            אבל ה-MIP נראה שלו.

            אם (וכאשר) יוסיף למשחקו יכולת מסירה יותר אפקטיבית,
            הוא בכלל יהיה בלתי עציר.

          3. איך בן אדם מהמר 1-4 PER חבית בירה נגד דון שימון ?..

            נשגב מבינתי.. (אולי בגלל ההאנגאובר שנפל עלינו לטובה)

          4. איבדתם אותי.
            כבר אין לי מושג מי כותב מה למי…

            על סומסום אפשר, וצריך לומר 2 דברים:

            1. כל עוד זה לא סומסמום, אז זה לא סומסום.
            2. סומסום צדק…

          5. אתה כמו ניב…
            אז אם אני פתאום אכתוב תחת שם אחר זה לא יהיה אני?
            אבל אם אתה מתגעגע תבחר את אחד הכינויים החדשים. בבלוגים זה בדרך מכשף עם מנת משכל נמוכה.

          6. אז החלפת גראבטר גם משנה את הזהות?
            כלומר אתה עכשיו מגיב אחר ולא גיא "המקורי"? (בתכלס החלפת את שניהם).

          7. אני תמים?

            הזהות המרשתתית שלי בהופס, הייתה, ונשארה, גיא רוזן מנשר.
            אף פעם לא השארתי ספק בנידון,
            מעולם לא הרגשתי צורך למעטה של אנונימיות.
            אבל אני מכבד את מי שבוחר כן להשתמש באותה אנונימיות (כל עוד הוא לא מנצל את אותה אנונימיות לצורכי בריונות).

          8. אופס, סליחה על חוסר הסבלנות.
            אז מה שמשנה זה המגיב לא התוית "סומסום" (אנונימית ככל שתהיה)?
            וכשהוא מתמש בזהויות אחרות כדי לנהוג בבריונות כלפי כל דבר שזז כאן זה בסדר?

          9. לא כל הנוצץ סומסום…

            אני מודה שאני עסוק פחות במעקב אחרי זהויות בדויות של זהויות בדויות,
            אבל לפחות הפרסונה שעסקה בבייסבול,
            לא התנהלה בבריונות.

            באותם מקומות שהחמצתי התנהלות בריונית –
            עליהן כתבתי בתגובה הקודמת:
            "אני מכבד את מי שבוחר כן להשתמש באותה אנונימיות (כל עוד הוא לא מנצל את אותה אנונימיות לצורכי בריונות)."

          10. חייב ללכת ללמד עכשיו אז נמשיך את הדיון אחר כך. אבל בינתיים קבל את זה כ"עובדה". לפחות אענה לך למה אני מגדיר סומסום: כל הזהויות שבהם המגיב שהיה ידוע כסומסום משתמש בהן באתר.

  15. פילדלפיה נכנסו למצב הינקי, רק שיוטה חלשה מדי לקחת את המתנות

    חצי ליגה זה קבוצות בינוניות +, חצי בינוניות –

    כל הפירוקים והמעברים עשו מהכל ערימה צפופה של בינוניות

    1. נכון רק אין לי שום קליעה, מאמצע הצבע ומטה, אבל ממש שום קליעה
      כמה זריקות הלכו ממש מביך
      אם הוא באמת רוצה להיות פוינט- פורוארד כמו לארי לג'נד או לברון, זה טעון שיפור רציני

    1. באמת מרגיש קצת כמו משקולת על הצוואר.
      תראה איך נראים עכשיו הניקס.
      תיזכר איך הם נראו כשהוא ישב בצד עם פציעה ולין took over.

      1. אם כבר מדברים על טנקינג, אתמול קראתי באתר כלשהו (לא זוכר כרגע איזה) המלצה לקיום "פלייאוף" על בחירות דראפט למקומות 17-30, כלומר, הקבוצה שתסיים במקום הגבוה ביוותר מכל איזור תקבל יתרון ביתיות והקבוצה עם המאזן הכללי הטוב ביותר תקבל יתרון ביתיות גם ב"גמר", והמנצחת בגמר תקבל את הבחירה הראשונה, הסגנית את השנייה, וכן הלאה וכן הלאה, את האמת לי זה נשמע כמו רעיון די טוב

        1. יש לי רעיון מעולה נגד טאנקינג.
          כל קבוצה חייבת לעשות טרייד על זכויות הדראפט שלה לשנה הבאה עם הקבוצה השכנה שלה לדירוג. בזה נגמר עידן הטאנקינג.

  16. מאני טיים בפורטלנד.
    מי על הפרקט עבור ממפיס,
    וגם קלעו את 4 הנק' האחרונות של הקבוצה?
    צ'אלמרס וברוקס.

    מת על ממפיס.
    אין שם שמות. מי שטוב, משחק.

  17. אם ישנה ודאות אחת בעולם זה שבמקרה שכדור מגיע לידיו של כרמלו, הוא לא ייצא משם לעד אלא לכיוון הסל

  18. זה הפחד שהיה לי כשהביאו את כרמלו
    כרמלו והבידודים זאת מחלה !
    קאנטר היה צריך להשאר באוקי סי

    כרמלו לוקח ריבאונד הגנה,צועק בדרך איזו קללה וממתין עד שהיריבה תתמקם הגנתית

  19. ברצינות, מה פרסטי חשב לעצמו? להביא שני כוכבים שכל מה שהם רוצים זה לזרוק ולזרוק, ולחבר אותם לרכז שכל מה שהוא רוצה זה אותו דבר?

    1. פוקס שחקן,קר רוח ומוכשר, לקינגס יש כילים עוד שחקן כוכב מהדראפט שנה הבאה ונראה לי שיהיה סבבה, לא צריכים למהר לנצח השנה אבל כן לתת פייט בכל משחק.

  20. נצחון יפה של הקינגס , אבל התאנדר נראים רע. התקווה של הקינגס שהצעירים מתחילים להראות מה שצופה מהם. גורג היל התחיל את השנה חלש מאד מאד ורנדולף גם, היום היה סביר
    שמחתי שגסטין גקסון נראה היום טוב. פוקס צריך לקבל את המושכות לקבוצה כמה שיות מהר, מדובר בשחקן כדורסל מוכשר ביותר.

    1. להראות מה הם שויים ולהפסיד. בחירה טופ 3 ויש תצד בטארים להתחיל איתם( פוקס במידה ויתפח ואחד מפורטר באגלי דונצ'יץ')

  21. מעולם לא התחברתי למשחק של מלו
    זה מטמטם את המח כשהוא מקבל את הכדור ועושה את הבידודים שלו לפחות 15 שניות על השעון ואז זורק לא משנה מה ולמה,הוא לא רואה שמאלה ולא ימינה …
    פשוט חמור גרם

  22. בול !!!
    ועדיף שכרגע יפסידו הרבה ושינצחו לקראת סוף השנה.
    אני לגמרא במחנה של דונציץ. לדעתי יש כאן משהו היסטורי מבחינת הרמה שלו.
    בסוף שני השחק'נים הכי טובים בליגה יהיו שני ונילים אירופאים [פורזינגיס ודוניץ], חלום הבלהות של מנחם… :]

    1. זה יהיה נפלא לכדורסל.
      עדיף לעין ערוך על הסגידה הקיימת היום לשחקנים שמקלקלים את רוח המשחק כמו ווסטברוק (ראש בקיר ואגואיזם קיצוני) והארדן (שפלות ונוכלות קיצונית בסחיטת עבירות כשיטת משחק).

  23. anthony Davis so far this season

    31.3 PPG
    13 RPG
    2.9 APG
    2.2 BPG
    1.3 SPG
    56.7% FG%
    41.4% 3PT%
    65.5% TS%
    לכל המבקרים (לא כולל המשחק שנפצע אחרי 5 דקות)

    1. חבל עם הפרויקט יכשל באמת שיש לכם פוטנציאל מטורף שיכולים לתת פייט לגולדן , חשבתי על טרייד שיעשה סדר הבלגן של הרבה קבוצות
      קאזינס לקליבלנד (,הבטחה לחתום )
      לאב לאוקלהומה
      ג'ורג' לפליקנס (הבטחה לחתום )
      ג'רו לספרס
      פארקר וגרין לפליקנס

      1. גם אם (וזה חתיכת "אם" גדול…) הקבוצות באמת ירצו לעשות טרייד שכזה.
        למה לקאזינס להתחייב לקליבלנד?
        או לג'ורג' לפליקנס?

        (אני חייב לציין –
        אני אוהב את אופטימיות האוהד שבך, ואת ההיכרות העמוקה עם המתרחש בליגה.
        גם אני חוטא במחשבות על טריידים שיצילו את הסאנס…)

        1. קאזניס יחתום כמובן עם לברון חותם , מה שאומר שהם כל שנה בפינלס לפחות 3 שנים , ג'ורג יחתום גם מתוך אמונה שיחד עם דיוויס הם יכולים להיות כח בליגה ,וכמובן שיהיה שינוי גדול בהנהלת הקבוצה והמאמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט