אירועי דיומא – 07.11.2017

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות של פיב"א – שלב הבתים, מחזור 5 -בית א'

21:00: הפועל חולון – יניסיי קרסיניורסק (רוסיה) –  (ספורט 5) – חמישה מחזורים בתוך העונה האירופאית והפועל חולון מחפשת עדיין את הניצחון הראשון שלה. היא תקווה למצוא אותו במשחק הבית השני שלה במפעל מול יניסיי הרוסית.

אלא שזה לא הולך להיות קל. ראשית, כי חולון מופיעה בסגל חסר, ללא עושה המשחק שלה טו הולוואי. אני אישית חושב שחסרונו של הולוואי הבלאגניסט עשוי להיות ברכה לקבוצה מעיר הילדים ומה גם שגלן רייס ג'וניור מתגלה כצלף מחונן והיה קרוב לטריפל דאבל במשחק הליגה הראשון שלו במוצאי שבת מול מכבי חיפה (ניצחון שלישי ברציפות לחולון בליגה) אלא שכאן נכנסת לתמונה היריבה מרוסיה ובהחלט לא מדובר בהתמודדות פשוטה.

יניסיי ניצחה שני משחקים במפעל (את יובנטוס הליטאית בבית ואת אולדנבורג הגרמנית בחוץ) והפסידה שניים (בבית למורסיה הספרדית ובחוץ למונאקו הצרפתית, מוליכת הבית) אלא שאם מסתכלים על הסגל שלה מוצאים שם גם אופי וגם יופי. אנתוני הילארד (הבליח בעונה שעברה קצת במדי מכבי ראשון לציון) הוא השחקן המוביל של הקבוצה במפעל עם 15.5 נק' למשחק, לצידו סולימן ברוימו הניגרי מתקלה כשחקן יעיל מאוד עם 11.3 נק' ו7.3 למשחק. הסמול פורוורד הבלרוסי ויטאלי ליוטיץ' הוא עוד שם בולט (12.5 נק' למשחק), מתיס רבאך, רכז נבחרת סלובניה, הוא השם היותר מוכר בקבוצה וזביאן דוודאל ואוטקביוס האריס משלימים את רשימת הזרים של הקבוצה. זבורב ופאבלוב הם המקומיים הבולטים בסגל שכמו הרבה קבוצות רוסיות מתבסס על הצי הזר.

לחולון, כאמור לא הולך להיות פשוט, אבל מכיוון שהסיבוב הראשון הולך ונגמר, אולי כדאי כבר לרשום איזה ניצחון מול הקבוצה הרוסית שסיימה בעונה שעברה במקום השישי בליגה הרוסית והודחה ברבע גמר היורוקאפ. שיהיה בהצלחה, נחזיק אצבעות.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אלוף האלופים – שלב הבתים, בית 2

15:00: מארקו פו-מייקל ווייט

16:30 (משוער): שון מרפי-מארק קינג

21:00: גמר בית 2

אתמול בית 1 כבר הביא לנו זוכה מפתיע – אנתוני המילטון. הבריטי, שהפתיע גם כשזכה במאסטרס הגרמני בעונה הקודמת, עבר אתמול בחצי גמר הבית את דינג ז׳ונווי ובגמר הבית את ראיין דיי. בית 2 של היום כולל את מארקו פו, מייקל ווייט, שון מרפי ומארק קינג, כאשר שני הראשונים יתמודדו זה מול זה בחצי הגמר, וכך גם שני האחרונים. ניתן לצפות בשידורים בלינק הזה.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

    1. הסיקור של חולון הוא של יאיר, אבל אם שאלת: אחרי האליפות ההיסטורית של חולון, מיקי דורסמן (הבעלים והמאמן דאז) נשאל למה הוא לא מעוניין להשתתף בגביע יול"ב. אז הוא ציטט את לוי אשכול המנוח – "אני לא מקבל מתנות שאוכלות".

כתיבת תגובה

סגירת תפריט