ממפיס כאן כדי להישאר, סיקור שבת/ איתן מאג'ר

לוס אנג'לס קליפרס 104 (3-5) – ממפיס גריזליס 113 (3-6)

השנה קליפרס לא יגיעו לגמר המערב, אבל יש להם קבוצה טובה מאוד. עם חמישיה טובה מאוד, ספסל מגוון ועמוק. כל זאת בניגוד לספסל של שנה שעברה. ועדיין, הספסל של ממפיס ניצח 43-17 אחרי שלושה רבעים, והוביל את קבוצתו ל 7+.

שחקן מול שחקן אני חושב שהקליפרס הרבה יותר טובים מממפיס והיום הם שיחקו לא רע בכלל. אז למה ממפיס ניצחה בכל זאת? בגלל מאמן עדיף. רוב הסלים של הקליפרס היו סלים קשים ובכלל ההתקפה שלהם מאוד חד גונית ומתבססת על פיק אנ רול וזהו. ממפיס זזים בהתקפה, חותכים, מוסרים ומגיעים לזריקות טובות. ממפיס כאן כדי להישאר.

גאסול (21) וקונלי (22) הובילו את הדובים. טייריק אוונס היה מצוין מהספסל עם 20. אצל המפסידים גריפין היה טוב עם 30 ובברלי עם 23. האחוזים של בברלי מהשלוש מספרים את כל הסיפור 12.5% על 8 זריקות

 

דטרויט פיסטונס 108 (3-7) – סקרמנטו קינגס 99 (8-1)

אנדרה דארמונד עם 16 חצים ו19 קרשים היה טוב מאוד והוביל את דיטרויט לניצחון חמישי בשישת המשחקים האחרונים. אייברי בראדלי וטוביאס האריס עם 24 ו 20 עזרו לסקרמנטו לחטוף יותר מ 100 נקודות בפעם השישית ברציפות.

במחצית ההפרש היה רק 3 לטובת דיטרויט, כאשר ברבע השני סקרמנטו אפילו לוקחים את ההובלה. 2 שלושות ברצף של רג'י ג'קסון בשלהי הרבע השלישי נתנו 8+ לדיטרויט ומשם הם לא הסתכלו אחורה יותר.

למפסידים בלטו רנדולף עם 19 נקודות ובוגדנוביץ עם 14 ב 85.7% מהשדה.

 

מינסוטה טימברוולבס 112 (3-6) – דאלאס מאבריקס 99 (10-1)

החדשות בקצרה זו הפעם הראשונה מזה חמש שנים שלמינסוטה יש רצף של ארבע ניצחונות. מזל טוב.

קארל-אנתוני טאונס נתן 31 נקודות עם 12 ריבאונדים, ואנדרו וויגינס עם אחוזים מצויינים של 9/14 הוסיף 23 נקודות. מי שהיה חסר במשחק ולא בפעם הראשונה העונה היה בטלר עם 3 נקודות בלבד מ7 זריקות בלבד. 7 האסיסטים שלו לא הופכים את זה ליותר סביר.

בצד המפסיד הריסון בארנס היה טוב מאוד במחצית הראשונה עם 17 נקודות ובמחצית השניה הוא נעצר לחלוטין על אפס נקודות. נוביצקי עם 7 נקודות היה חושך כמו כל הקבוצה שלו.

 

שיקגו בולס 90 (6-2) – ניו אורלינס פליקאנס 96 (5-5) בהארכה

אנתוני דייויס הוא בלוף. השורה הסטטיסטית שלו כוללת 27 נקודות, 16 ריבאונדים ו 3 חסימות. של קאזינס רק 25 נקודות, 11 ריבאונדים גניבה וחסימה. ההבדל הוא שלקאזינס יש +/- של 5+ ולדוויס 2-, והגניבה שלו הצילה את המשחק. אפשר להאשים את ההנהלה ואת הצוות הרפואי עד מחר, אבל דייוויס לא שחקן טוב כמו שרוצים שנחשוב.

שני הקבוצות הגיעו כשהם בצד השני של ה Back-to-back ופתחו בהתאם עם אחוזים נמוכים מהשדה. במחצית השניה קאזינס לקחת את המשחק עליו עם 18 נקודות ו 7 ריבאונדים כולל אותה חטיפה מלופז ששלחה את המשחק להארכה.

שיקגו מצידם עשו את המכסימום להפסיד ועדין כמעט ניצחו. במחצית הראשונה הם קלעו 32.6% מהשדה בלבד וסיימו את המשחק עם 35.4%.

שתי הקבוצות לא תמשכנה איתנו לפליאוף, לפחות אחת מהן עושה את זה בכוונה.

דנבר נאגטס 108 (5-5) – גולדן סטייט ווריירס 127 (3-7)

מה ניצח את המשחק הזה? דוראנט (25), קרי (22) ורבע שלישי של 43 נקודות מול 21. את הרבע השני והרביעי דנבר ניצחו בתוצאה של 32-24. כל חובבי קונספירציות המנוחה וההם משועממים, אתם צודקים. כשהם רוצים הם משחקים ובשאר הזמן הלוחמים פשוט מעבירים את הזמן. כאוהד זה מעציב אותי.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
77 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא הרשע
גיא הרשע
05/11/2017 6:36:59

ההיילייט של משחקה של דנבר?
כמה דקות לתוך הרבע השלישי –
הרגע בו מאמנם הוציא את כל החמישייה,
אחרי שהקבוצה פתחה את הרבע בתוצאה המכובדת 2 – 16

תודה על הסיקור הזריז!

Eytan majar
Eytan majar
05/11/2017 6:45:52

לגמרי 🙂

מנחם לס
מנחם לס
05/11/2017 17:24:24
הגב ל  Eytan majar

איתן, תודה על הסקירה הטובה.
כיצד אתה מצליח להעתיק וידיאו של NBA? כולם עד עתה – רבים וטובים – ניסו, וכולם ניכשלו. אנא הסבר ליואףני אדאג שכולם יקבלו את ההסבר
1.
2.
אבל כמו שמדברים אל ילד מפגר ועל תדלג על פרטים שלך נראים אוטומטיים אבל לבן 80 הם לא כאלה אוטומטיים!
תודה

איתן מאג'ר
05/11/2017 17:45:46
הגב ל  מנחם לס

1. נכנסים לוידאו שרוצים להדביק
2. מחכים שהפירסומת תסתיים והוידאו יתחיל
3. קליק ימני על הוידאו (ב PC, לא יודע איך עושים זאת עם מק)
4. בחירה של "Copy Video Adress"
5. בחלון של הכתבה מוסיפים את זה כמדיה כמו שעושים עם סרטון YouTube רגיל

אם משהו לא ברור תגיד.

מנחם לס
מנחם לס
05/11/2017 20:39:21

כזה פשוט?

daniel
daniel
05/11/2017 6:50:14

ממפיס הורידו את הקליפרס מפסגת המערב.

אנטוני דיוויס הוא בלוף? לא מסכים בכלל. מה שייך מדד הפלוס מינוס מהמשחק הלילה?
בעייני הוא חתיכת שחקן.

כספי היה הבולט שבשחקני הספסל ואף הוביל את כל שחקני הקב' בריבאונד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/11/2017 8:37:42
הגב ל  daniel

1+

Eytan majar
Eytan majar
05/11/2017 14:20:37
הגב ל  daniel

תשווה את כמות הדקות והשימוש של דיוויס ושל כספי

אפלטון
אפלטון
05/11/2017 6:50:39

תודה איתן אחלה סיקור. לא ברור מה יש לך מדייויס אבל בלוף הוא לא. אפשר לבוא אליו בטענות על פסיביות ועל כך שהוא לא דומיננטי מספיק, אבל לקרוא לו בלוף או בדיחה זה קצת מוגזם לדעתי.
לגבי באטלר, אני דווקא מבסוט ממנו שהוא מצליח להשפיע ככה על המשחק בלי שזה יתבטא בסטטיסטיקה. תסתכל על המשחקים ותבודד אותו, תראה איך הוא מנווט את ההגנה ביד רמה ולא כופה את עצמו בהתקפה כפי שפחדו בתחילת העונה.
זאק לואו זרק נתון שכשבאטלר לא משחק קבוצות קולעות על מינסוטה בקצב של גולדן סטייט שנה שעברה. שזה אומר שכל קבוצות הליגה קולעות עליהם בקצב הגבוה בהיסטוריה. די מביך לאחרים ומראה עד כמה הוא חשוב לקבוצה.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
05/11/2017 7:40:32
הגב ל  אפלטון

דבר ראשון תודה על הסיקור
אני מסכים עם אפלטון. דייויס אולי פסיבי מדי אבל בלעדיו הפליקנס הם חורבה. זה שהגבה הוא אופציה שלישית בהגנה זו בעיה של מאמן שחייבים לבעוט אותו במהרה

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
05/11/2017 7:41:04

אופציה שלישית בהתקפה…

עידו גילרי
עידו גילרי
05/11/2017 8:05:32

הלוואי על כל קבוצה שהאופציה השלישית שלה תעשה 27 נקודות למשחק.

Berch
Berch
05/11/2017 7:18:14

איזה סיקור מוקדם ומשובח.
קאזינס מפלצת. אני מתחיל לאהוב את הבחור 🙂

המשגיח
המשגיח
05/11/2017 7:32:45

סיקור קצר ונהדר.
תודה

מתן גילור
05/11/2017 7:46:08

תודה על הסיקור.
אני חושב שיש קבוצות שאם תעביר אליהן את דיוויס "הבלוף" תהפכנה למועמדות מאד משמעותיות לאליפות.

ולדי קוגן
05/11/2017 7:50:36

נראה לי שבלוף זה קשה מדי, אבל הוא בהחלט לא שחקן שסוחף קבוצה. גם עכשיו זה נראה כאילו בוגי יותר דומיננטי ממנו והקבוצה היא שלו למרות שזו צריכה להיות הקבוצה של דייויס. נראה איך הוא ישחק בבוסטון כשהוא יעבור לשם בטרייד עוד שנה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/11/2017 8:51:59

טרייד לספרס בבקשה, בוסטון כבר קיבלו מספיק לאליפות או שתיים. וכן, לבקשת ההנהלה של השקנאים, זה יהיה בסיין אנד טרייד שיכלול הארכת החוזה של גאסול לשמונה וחצי שנים נוספות ושתי בחירות דראפט של 2044 ו2045 כשהספרס יפספסו את הפלייאוף….

א.ב
א.ב
05/11/2017 10:20:18

בחירות סיבוב שני, שכחת לציין

Niro
Niro
05/11/2017 7:50:57

לילה משעמם.
תודה על הסיקור

גיא א
05/11/2017 7:58:37

היה באמת משחק על הפנים ביונייטד סנטר אבל אנתוני דיוויס אחלה שחקן. המינוס שלוש קצת מטעה. הוא די ניצח את המשחק היום

יוסי
יוסי
05/11/2017 8:28:39
הגב ל  גיא א

לגבי המינוס 3 אפשר להיות לזה מלא סיבות ואני מאמין שזה קשור לתוכנית משחק של ג'נטרי שגם אני לא אוהב , קאזינס יוצא ראשון למנוחה ,דיוויס נשאר עייף עם המחליפים שגם להם לוקח זמן להתפקס , יש לי הרבה אשמה להפסדים של הקבוצה לגבי חלוקת הדקות שג'נטרי עושה לסגל , תמיד רבע 3 אנחנו מקבלים בראס

יוסי
יוסי
05/11/2017 8:24:40

להגיד על אנטוני דיוויס שהוא בלוף אפשר לשמוע רק ממי שלא מבין כדורסל , בלופים לא נותנים כל ערב מספרים של MVp .
כבר אמרתי אלף פעמים שגם אותי מעצבן הפסיביות שלו , אבל להגיד בגלל זה שהוא בלוף זה לדבר שטויות .
דיוויס מזכיר את דוראנט של אוקלהומה שהיה נותן 30 בלי להתאמץ ועדיין החזיקו ממנו כמספר 2 בליגה ועדיין כמו עם דיוויס הייתה ביקורת על דוראנט שלא לוקח מספיק אחריות ומרשה לווסטברוק יותר מדי.
מצפים מכוכבים בליגה להיות כמו ג'ורדן וקובי מבחינת אישיות ולוחמנות , מזלו של דאנקן שנפל למערכת הכי נכונה לשחקנים מהסוג של דיוויס ודוראנט .
גם אני רוצה לראות את דיוויס הלוחם כמו בסדרה מול גולדן סטייט, אולי אם דיוויס יעבור קבוצה כמו דוראנט ואז יתעורר על עצמן

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/11/2017 12:02:34
הגב ל  יוסי

+1

Eytan majar
Eytan majar
05/11/2017 14:24:44
הגב ל  יוסי

זו בדיוק הנקודה שלי. הוא שחקן עם שורה סטטיסטית וזהו. ההשפעה שלו על המשחק שלילית

איתן מאג'ר
05/11/2017 16:23:36
הגב ל  יוסי

תגיד יוסי, כמה פעמים הוא הגיע לפלייאוף ומה הוא עשה שם?
מגיבים הזכירו את רובינסון ודוראנט כשחקנים עם אופי "נוח" כמוהו. גם רובינסון וגם דורטנט הובילו את הקבוצות שלהם לגמר המערב!

מיכאל
מיכאל
05/11/2017 8:26:46

הקלידו את התגובה כאן…

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
05/11/2017 8:37:34

בלוף מילה קשה מדי ל- A.D אבל מבין אותך, הוא לוקח מושב שני ולפעמים נעלם ברגעים הגדולים, זו קבוצה של קזינס
יכול להיות שסך שניהם קטן מהתוצאה המשותפת, דורכים אחד לךשני על המקום, אין כמעט אף קבוצה עם שני שחקנים מה- 10 או 15 הטובים בליגה ביחד, ו – הגיע הזמן לפרק, ניו אורלינס יכולה להפטר מהחוזים הרעים ולבנות סגל חדש מהתמורה שתקבל על שניהם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/11/2017 8:41:21

תודה רבה

דייוויס ילד טוב מדי, הוא צריך מאמן שיידע לנצל אותו. בגדול הוא נשק בלתי עציר.
גם קוואי לא היה מגיע לדומיננטיות שלו בקבוצה אחרת.
אגב מדד פלוס מינוס זה אחד השקרים הגדולים בתורת השקר המכונה סטטיסטיקה.

דובי
דובי
05/11/2017 8:46:48

לא חושב שמאמן שיידע לנצל אותו מספיק.
ואני נוטה להסכים עם איתן, כשהדוגמה שמתחילה לעלות לי בראש היא דייויד רובינסון.
איתן, תענה למייל!

yp
yp
05/11/2017 9:03:14
הגב ל  דובי

לאט לאט לכם 😂
דיויס שחקן מעולה ויכול להפוך כמה וכמה קבוצות למועמדות מיידיות .
ההשואה שעשה יוסי ל-KD ממש במקום .
כשאוהד של קבוצה מגיע למצב שהוא ממש מייחל שהשחקן החביב עליו יעזב את הקבוצה כדי להפסיק להרמס , זה אומר הרבה על הקבוצה .
אני חושש שהבעיה בעולמנו הנוכחי היא שאנשים חביבים ולא נשכנים לא מוצאים את מקומם , ובליגה הזו זה מוקצן ביותר .

יוסי
יוסי
05/11/2017 9:07:39
הגב ל  דובי

אני מאמין שחייב להיות מאמן שיוציא ממנו יותר , מדובר פה בלתת יותר לרצות לנצח ולא במנהיגות , מאמין שלהחדיר מוטיבציה להוציא מבן אדם את המיטב מעצמו אפשר כמעט מכל אחד ובטח שמספורטאי שאין לו בעיות התנהגות.

yp
yp
05/11/2017 9:21:08
הגב ל  יוסי

יוסי היקר
ה-y בשמי הוא כשמך 😁
במשך שנים הייתי משוכנע שהאשם האמיתי בכך ש-KD לא ממצה את הפוטנציאל הוא "חסר המושג" סקוט ברוקס .
יבוא איזה מאמן מכללות מעוטר ומייד הסגנון ישתנה וכו .
מה קרה בפועל כולנו ראינו .
מה שהביא אותי לחשוב תוך כדי העונה הראשונה של בילי שאולי יש פה דברים יותר עמוקים .
חומר למחשבה .
מה שהיה לי ברור שאני עובר עם KD לאן שילך , וגילוי נאות שגולדן היה היעד הכי פחות מועדף עלי .
אתה עובר עם AD ?

יוסי
יוסי
05/11/2017 9:38:54
הגב ל  yp

אני מתבאס מזה שad לא מוציא מעצמו את הטוב ביותר בדיוק כמו kd של אוקלהומה, לעומת kd לדיוויס יש הנהלה וצוות מסייע כושלים ,
אפשר לראות אפילו מקאזינס כמה השפעה יש למערכת שסביבך לטוב ולרע , אומר שלא כל הכוכבים הם ג'ורדן או קובי או לברון , אולי האופי של דיוויס באמת חלש והוא צריך עוד כוכב אלפא או צוות מסייע ממש טוב כדי לצאת מהבועה שלו

etayle
etayle
05/11/2017 10:25:32
הגב ל  yp

ההשוואה של דוראנט לדיוויס מצחיק, דוראנט הגיעה לגמר/גמר מערב/פליאוף. דיוויס לא קרוב לזה.( נכון שלדוראנט הייתה קבוצה יותר טובה, אבל בעונה שראס היה פצוע הוא לקח את הקבוצה לפליאוף על הגב)

Eytan majar
Eytan majar
05/11/2017 14:27:28
הגב ל  דובי

עניתי

עופר
עופר
05/11/2017 8:58:22

אחלה סקירה ופריוויו. ערב מפתיע בחוסר ההפתעות שלו

yp
yp
05/11/2017 9:52:53
הגב ל  עופר

יוסי
אני מבין את התסכול שלך .
מה שאני אומר , זה שיתכן שסגנון המשחק שמביא אותו להיות כל כך פסיבי לעיתים , מקורו לא בהכרח במאמן . לכן הבאתי את הדוגמא של בילי דה קיד . יש פה מישהו שמעורה במכללות ויכול להשוות בין הסגנון של מכללת מיאמי לסגנון של OKC תחת בילי ?

אגב , גם KD כונה "בלוף" בארץ

https://www.sportenter.co.il/t/topic/3613/29

תקרא חלק מהתגובות במיוחד תגובה 26 .

ו…
אתה עובר עם AD ?

etayle
etayle
05/11/2017 10:19:30
הגב ל  yp

משתמש בשם k700( מחשיד קצת, במיוחד האהדה לו ג'יי מיו)
צודק, דוראנט הוא לפי דעתי אחד הבלופים הגדולים שכרגע אני יכול להיזכר רק בעוד אחד כזה- כרמלו אנטוני. אתם לא יודעים איזה טירוף היה בארה"ב בקיץ סביב הגעתו של דוראנט לליגה. פרסומות מפה ועד לסין, חוזי עתק עם נייק, אמרו שהוא יהיה שחקן על שאמור להוביל את הליגה, אחד משחקני המכללות הגדולים בהיסטוריה(טוענים שהכי גדול).
בקיצור האמריקאים ידועים בהגזמות שלהם ובאובססיה להפוך כלום ליצור על אנושי. הוא שחקן טוב, קלע מצטיין אבל לא שחקן על.
K זה אתה?

etayle
etayle
05/11/2017 10:22:23
הגב ל  etayle

עוד פנינה מהנביא:
"דרך אגב כדאי שתשימו לב לעוד ילד שיוצא העונה לדראפט ממכלת טקסס, לפי דעתי יהיה רכז בולט מאוד בליגה- די ג'יי אוגוסטין."
רק מראה שלאף אחד אין באמת מושג איך תתפתי קריירה של כל שחקן.

yp
yp
05/11/2017 11:12:07
הגב ל  etayle

etayle היקר
אני ממש לא אותו מגיב .
יש שם עוד אי אלו נבואות פיקנטיות של מגיבים אחרים 😂
תשקל אם לצטט 😯
לכן אני מציע לכולנו למתן קצת את הביקורות או שבחים .
קצת איפוק ממש לא מזיק .

yp
yp
05/11/2017 11:18:54
הגב ל  etayle

etayle
ההשוואה בין KD ל-AD היא לא לגבי היכולת או ההישגים , אלא לגבי העובדה ששחקנים בעלי אופי "נוח" מתקשים למצות את עצמם בליגה הזו .

etayle
etayle
05/11/2017 9:17:17

תודה רבה על הסיקור.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/11/2017 9:49:28

תודה רבה על הסיקור!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/11/2017 10:10:38

אין תוצאה לווריירס-נאגטס!

רועי ויינברג
05/11/2017 10:26:23

תודה רבה על הסיקור. כמה מסקנות מהערב (להוציא המשחק של שיקגו והמשחק של הקליפרס, על שניהם כתבתי בנפרד):

* מביך איך שסקרמנטו משחקת. היל-רנדולף-קרטר ממש חלשים וזה בלט למרות שהיל לא שיחק היום. הייתי פותח עם פוקס ולביסייר קבוע, וגם הילד במקום טמפל. אולי ככה יצא משהו.

* בדטרויט סטנלי ג'ונסון היה סביר היום. אני חושב שהוא יועבר בטרייד, אולי על בלדסו, אבל משחק סבבה לגמרי ותחליף טוב לג'ון לוייר הפצוע. אבל זה היה מול סקרמנטו.

* עם כמה שלכלכנו על הווריורס הם מקום ראשון במערב. ההגנה שלהם משחקת טוב וההתקפה זרמה כשהם קלעו באחוז גבוה. ההגנה של דנבר לא להיט, כן, אבל עדיין משחק מרשים. הנאגטס ויתרו על המשחק בשלב מוקדם וזה מתבטא בדקות של שחקני החמישייה.

* סוף סוף טאונס דומיננטי בהתקפה. ניצחון טוב של מינסוטה והזדמנות נדירה שלהם לעצור יריבה על כמות דו ספרתית של נקודות. כמה חבל שדירק צריך לעבור את זה

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
05/11/2017 10:58:20

מי לכלך על גולדן סטייט, זו קבוצה מרהיבה, תאוה לעיניים שכך רואות. רק חבל שעמרי לא מקבל עוד כמה דקות

לגבי טאונס, כמו יוקיץ' – ההגנה של שניהם עדיין חשודה

מלובני
מלובני
05/11/2017 12:26:41

את האמת היום רנדולף היה השחקן היחידי שניסה בסקרמנטו ,לא הייתי אומר שהוא ממש חלש לעומת החברה שמסביבו ..

רועי ויינברג
05/11/2017 12:31:05
הגב ל  מלובני

אני מדבר על כל העונה יותר. היום גם היו טובים ממנו, והוא אמור להרים את מי שמסביבו, לא ההפך

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/11/2017 12:06:41

הבעיה עם KAT היא ההגנה, לא ההתקפה

רועי ויינברג
05/11/2017 14:11:34

מסכים. חוסר התקדמות הגנתי וחבל מאוד. ליד גיבסון חשבנו שתהיה התקדמות ואין

Ljos
Ljos
05/11/2017 14:43:59

טמפל באמת פותח במקום הילד? ווטף ייגר?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/11/2017 11:05:03

ווריירס 127 נאגטס 108

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/11/2017 12:05:50

תודה על הסיקור. כל הכבוד על האומץ לומר את מה שאתה חושב, למרות שגם אני חולק עליך. סחתיין

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/11/2017 12:08:50

ההשוואה של AD ל-KD מאוד מעניינת.
גם אולג'וואן ורובינסון היו כאלה, סטארים "נוחים למשתמש".
הגיע הזמן ש AD יתנהג כמו אולג'וואן בזמנו – יתחיל לשלוף ציפרניים ולהילחם (כולל הוצאת המרמור שלו החוצה כדי שהמועדון יבין שהשחקן לא בכיס שלו)

יוסי
יוסי
05/11/2017 12:46:27

+100

שגיא נאור
05/11/2017 12:38:08

אחלה סיקור איתן, תודה.
אפשר להתווכח על דיוויס ואם הוא מממש את הפוטנציאל וסט הכישורים שלו או לא אבל להיאחז במדד פלוס מינוס של משחק בודד, ועוד כזה שהמינוס הוא בס"כ 3- זה לא רציני.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/11/2017 12:59:37

סטף קרי עם 7 אסיסטים ברבע הראשון (סיים עם 11), פעמיים מהלך של שלשה + פאול ו-44+ במדד ה- +/-

Berch
Berch
05/11/2017 13:26:04

אגב, מי זה היפיוף המטושטש באימונית הכחולה בראש הפוסט ?
נראה לי מוכר למחצה

Ljos
Ljos
05/11/2017 13:37:52
הגב ל  Berch

מדובר באדם שהמיר מאז את המאלט במה שרועי עלול לגלות שהוא התפקיד הכי מיותר בעולם, אחרי מתווכי דירות – הרס"ר תום "הקצב" ת'יבודו.

Berch
Berch
05/11/2017 16:31:58
הגב ל  Ljos

בלבלתני הבלורית בתספורת אלי אוחנה 🙂
טנקס

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/11/2017 16:49:00
הגב ל  Berch

לי הוא הזכיר את רוני רוזנטל

Ohad
Ohad
05/11/2017 13:34:08

בשקט הפיסטונס נראים כמו קבוצה… מקווה בשבילם שלא יביאו את בלדסו, הם פשוט לא טובים עם שינויים [למרות שהוא עדיף בהרבה על רג'י ג'קסון]. וכל המחמאות לדראמונד שנראה שהצליח לשפר את הקליעת עונשין בקיץ ולהיות מעל הממוצע עם 75% מכובדים עד עכשיו (ועם כמות לא נמוכה של זריקות).

איתן מאג'ר
05/11/2017 16:25:47
הגב ל  Ohad

מסכים בהחלט, כרגע זה נראה שיש בדיטרויט קבוצה. נקווה שימשיכו ככה

john
john
05/11/2017 14:40:38

הי. תודה על הסיכור.
לקליפרס חסר עושה משחק נוסף (חוץ מגריפין) תיאודוסיץ נתן הרבה מזה. מסכים שדוק הוא מאמן אוברייטד ואני טוען זאת שנים. מצד שני מאמנים רבים שעבדו תחתיו טואנים להפך… ממפיס קבוצה עם הרבה כלים כשג'מייקל גרין צריך עוד להצטרף. הסגל של השנה עמוק יותר וטוב יותר במיוחד בקליעה והובלת כדור (לשים לב לטייריק אוונס)

דיטרויט הרשימה אותו מאוד במשחק הזה כי קבוצות טובות לא רק מגיעות מול ג"ס וכו'. כדורסלנית יש שם עוד הרבה עבודה אבל החברה האלה מפוקסים ועובדים ללא הפסקה. הם פתחו את העונה מצויין. סקרמנטו בטנקינג מתמשך ונראים כאילו עושים הכל כדי לזרוע בלגן ומיש מש בהרכבים כדי שלא ינצחו יותר מדי בטעות. אני מאוד מקווה שזה פרוסס שנועד להביא להם שחקן כנף אמיתי בדראפט הבא. אם לא so help me god.

מינוסוטה דווקא מאוד מרשימה במשחקים האחרונים. נכון שהרבע האחרון קצת הרס אבל השליטה שלהם במשחק הייתה מצויינת. שימו לב כמה משחקים צמודים הם כבר ניצחו השנה לעומת שנה שעברה. ממש לא מסכים לגבי באטלר. איתו הם נראים מצויין בשתי צידי המגרש. בייליצה דווקא נראה טוב עד כה.

דנבר הסריחה את הפרקט עם החמישייה אבל כשברטון נכנס עם המחליפים הכל הסתדר. רבע שלישי מדהים שלג"ס (אפילו בסטנדרטים שלהם) גמר את המשחק הזה. גארי האריס קטסטרופה שנייה לאחר החוזה הגדול. בקטעים כאלה בא לי להחריב את כל תנועת האנליטיקס שמתבוננת בסטטיסטיקה ולא באנשים. דנבר למרות פוטנציאל הפלייאוף בסכנה במערב. על מי סומכים שם על בסיס יומי.

להגיד על AD שהוא בלוף זה מוגזם. הוא לא זה שרץ לespn וטען שבעוד שנה שנתיים הוא עובר את לברון בגיל 22. המדיה כל שנה מתלבשת על שחקן צעיר ובונה בניינים. יאניס הוא גם לא הדבר הבא כי השלב החשוב של סופרסטאר הוא לא הסטטיסטיקה האישית אלא מה ההשפעה שלו על השחקנים האחרים (נקרה gravity ). האם אחרים צומחים לידו או נובלים? האם הוא יודע ליצור סינרגיה? האם יש קורלציה בין השימוש בו להצלחת הקבוצה וכו'. ככה שלפני שעפים על קאזינס בניו אורלינס (ויש מה לעוף הוא מצויין והיסטורי מבחינה אישית) צריך לשאול מי מהשניים יכול להיות יעיל גם ללא הכדור ומי גורם לפריחת אחרים ויכול להתאים לדינאמיות בהרכב. זו הסיבה שאני לוקח את AD לפני קאזינס 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה. AD עם לברון או בבוסטון זה חלק חסר באליפות. קשה לומר אותו הדבר על קאזינס. קבוצות טובות למרות שמתקשות לשמור עליו עוברים להרכבים קטנים וגומרים את המשחק. וזה לא עניין של פלוס/מינוס.

עוז
עוז
05/11/2017 16:18:16
הגב ל  john

אבל בכל אופן 1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/11/2017 17:16:45
הגב ל  john

מדויק!

אסף
אסף
05/11/2017 16:53:26

ממפיס פתחו מפעל להחייאת קריירות בספסל שלהם עם צ'אלמרס, טייריק ולא עלינו אפילו פרסונס לאט לאט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/11/2017 17:17:23

האמת? לא האמנתי שפארסונס יחזור להיות שחקן

מנחם לס
מנחם לס
05/11/2017 17:25:32

איתן, תודה על הסקירה הטובה.
כיצד אתה מצליח להעתיק וידיאו של NBA? כולם עד עתה – רבים וטובים – ניסו, וכולם ניכשלו. אנא הסבר ליואףני אדאג שכולם יקבלו את ההסבר
1.
2.
אבל כמו שמדברים אל ילד מפגר ועל תדלג על פרטים שלך נראים אוטומטיים אבל לבן 80 הם לא כאלה אוטומטיים!
תודה

תעשה זאת במסר אלי

אוהד ס"א
אוהד ס"א
05/11/2017 17:37:32

כשדף התוצאות לא מסתדר לי עם האקסלים, אני טוען שיש משהו לא בסדר עם המציאות.

ממפיס לפי כל האנליזות שלי היתה אמורה להיות קבוצה בפירוק, קצת יותר טובה מדאלאס, סקרמנטו. עמוק עמוק בתוך טווח הלוטרי

האם זה מקרה קלאסי של cartoon שרץ באוויר , רק בגלל שהוא לא שם לב שהצוק נגמר והוא מעל התהום, או לחילופין, יכול להיות שהצוות הרפואי של ממפיס מורכב מה- A- team, שמצליח להדביק את הכל עם איזולירבנד כסוף?

העובדה שהיא ממובילות מהערב היא טעות סטטיסטית שחייבת להיות מתוקנת מתישהו.

אפלטון
אפלטון
05/11/2017 17:53:42
הגב ל  אוהד ס"א

ממפיס כמו כל שנה תתחרה על הפלייאוף. האמת שהמערב דווקא יחסית נחלש רוחבית כשכל הקבוצות מתחת ל5 הראשונות יכולות להחמיץ את הפלייאוף.
ממפיס בהחלט יכולה לקחת מהקליפרס את המקום ה6.
הקבוצה המאכזבת ביותר עד עכשיו זו דנבר. קבוצה שרוצה פלייאוף חייבת לאסוף ניצחונות

אביהו חן
אביהו חן
05/11/2017 17:51:47

קאזינס לעומת דייויס יוצר מצבים לשחקנים שסביבו בכמויות אדירות! אם האחוזים שלהם היו טובים היו לו מעל עשר אסיסטים כל משחק אבל חוץ ממנו וAD כולם גרועים… כולל הולידיי הבלוף! וכמובן המאמן השיכור שלהם

סתם מישהו
סתם מישהו
05/11/2017 18:28:50

אגב, ה+\- של קרי – 44 – הוא הכי טוב של הרכז הלוחם אי פעם. זהו גם ה+/- הכי גבוה אי פעם מול דנבר, פלייאוף או עונה סדירה

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
05/11/2017 18:39:56

קונלי וגאסול מעולים ועדיין נשאר להם במחסנית, פרסונס חזר (?) וההימורים על טייריק וצ'למרס מצליחים בינתיים מעל המשוער. הנה קבוצה שיכולה אפילו לקחת אפילו את אליפות המזרח הנוכחי.

אסף
אסף
05/11/2017 21:41:42

וגם יד מכוונת מצויינת על הקווים

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
05/11/2017 19:39:35

כולם מופתעים מממפיס אבל העזיבות של קרטר וזיבו לא היו כאלה משמעותיות, ואם פארסונס חוזר לפורמה וג׳מייקל גרין נשאר בקבוצה, אז למה לא?
ראו פריוויו עונתי שנכתב על ממפיס לא מזמן . . .

Ljos
Ljos
05/11/2017 19:48:35

נו, אז לא עברו לג'אווה.