אירועי דיומא – 02.11.2017

כדורגל

ליגה אירופית – מחזור 4/ שגיא נאור

20:05 מכבי ת"א – אסטנה (קזחסטן)

אחרי ההשפלה לפני שבועיים, הצהובים מגיעים עם הקו לקיר כשרק נצחון ישאיר אותם עם סיכוי מסוים להעפיל לשלב 32 האחרונות. קל זה בטוח לא יהיה גם כי ראינו שהקזחים לא קוטלי קנים וגם כי הקבוצה של ג'ורדי פשוט לא משחקת טוב.

20:00 סטיאווה בוקרשט – הפועל ב"ש (שידור ב-5 פלוס)

ב"ש יוצאת לרומניה ותנסה לנקום על ההפסד בטרנר שסיבך אותה במאבק העלייה. הרומנים עם מאזן מושלם הבטיחו עלייה באופן מעשי אבל מול הקהל הביתי לא יוותרו על האפשרות לנצחון נוסף. אלפי אוהדים אדומים ניצלו את ההזדמנות לבקר ביעד הפופולרי וילוו את הקבוצה עם מפגן תמיכה יוצא דופן.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור חמישי

21:05: מכבי ת"א – ארמאני מילאנו (ספורט 5) – אחרי שני הפסדים רצופים על חודו של סל, מכבי ת"א מקווה לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג במשחקה החמישי במפעל. אלא שהיריבה הערב, ארמאני מילאנו, קבוצה שבמכבי אוהבים להיזכר במפגשים מולה בשנים האחרונות, היא בהחלט לא קבוצה פראיירית. הסגל של מיודענו, סימונה פיאנג'יאני,מלא בשמות נוצצים, כאלה שחובבי הכדורסל האירופאי בהחלט מכירים היטב ולמרות המאזן השלילי עד כה במפעל (3-1) מדובר בקבוצה מסוכנת שפתחה את הטורניר בצורה חלשה רק בגלל שבשלושת השבועות הראשונים הזדמנו לה אלופת אירופה, סגניתה וריאל מדריד אבל התאוששה עם ניצחון ביתי על ברצלונה בשבוע שעבר.

ראש וראשון ליריבים באדום שיעלו הערב על הפרקט ביד אליהו הוא אנדרו גאולדוק המושמץ, שבילה בשנה שעברה בצהוב. לצידו תוכלו למצוא את הקלע תיאודור ג'ורדן, הפורוורד ולדימיר מיקוב הסרבי, דאיריס ברטנס הצלף הלטבי (ואח של החבר מסן אנטוניו), הליטאים מנתאס קליאנטיס וארתוראס גודאיטיס, אמט אמ'בייה הצרפתי וגם שני איטלקים – אנדראה צ'ינצריני ומרקו קוסין.

בשורות מכבי ישחק נוריס קול, למרות שהוא מושך רגל כשהתל-אביבים מקווים להפגין פחות עליות וירידות במהלך המשחק. בשבועות הבאים מצפים לקבוצה של נבאן ספאחיה ריאל מדריד, חימקי וברצלונה (וגם אנדולו אפס) ולכן ניצחון הערב יהיה חשוב בשביל לשמור על מקום טוב בשולי הצמרת של המפעל.

19:00: הכוכב האדום – באמברג

19:45: פנרבחצ'ה – ולנסיה

21:00: בסקוניה – פנאתנאיקוס

המלצת צפייה: 22:00: ריאל מדריד – חימקי מוסקבה – חימקי נוצחה בשבוע שעבר לראשונה ע"י אולמפיאקוס. הערב היא תפגוש את הקבוצה השנייה בלתי מנוצחת במפעל, ריאל מדריד. על אף התחושה שמדריד היא קבוצה חזקה יותר עם מסורת רבה יותר, צפו למשחק סוער ואל תתפלאו אם תהיה כאן הפתעה

 

טניס / מתן גילור

טורניר פריז (1000) – שמינית גמר

שידורים בספורט 4 החל משעה 12:00.

רפאל נדאל(1)-פאבלו קואבס. קואבס הפתיע את וינולאס. כך נוצר מצב שנדאל לא יוכל לפגוש מדורג עד החצי, לאחר שניצח את יון צ'אנג.

פיליפ קראג'ינוביץ'-ניקולאס מאהו. צמד הפתעות. הסרבי שהעפיל מהמוקדמות הפתיע את קווארי בסיבוב השני ומאהו את קרנו בוסטה. חדשות טובות לנדאל שאם יעפיל לרבע הגמר יפגוש את המנצח במפגש.

רובין האסה-חואן מרטין דל פוטרו(13). רובין האסה עם הפתעת הטורניר עד כה מדיח את זוורב שלא נמצא בכושר טוב לאחרונה. דלפו ממשיך בכושרו הטוב מבאזל וגובר בקלות על סוזה.

ג'ון איזנר(9)-גריגור דימיטרוב(6). איזנר התקשה אך ניצח את היהודי הטוב בעולם. לדימיטרוב זה הלך פשוט יותר מול גאסקה.

דויד גופן(7)-ג'וליאן בנטו. לטסונגה כנראה כבר נמאס לפגוש צרפתים, שכן זה ההפסד השני שלו ברציפות לבן ארצו. בהחלט בהישג מרשים של בנטו.

רוברטו באוטיסטה אגוט(14)-מארין צ'יליץ'(3).

דומיניק ט'יים(5)-פרננדו ורדסקו. ט'יים עושה צדק ומדיח את גוזוקזיק ה-LL, למרות שקל זה לא היה לו. לשמחתו ורדסקו פינה עבורו את אנדרסון.

ג'יק סוק(16)-לוקאס פויי(17). פוי ממשיך בכושר הטוב וניצח את לופז בשתי מערכות. אחרי שהפסיק את המערכה הראשונה ניצח סוק את שתי הבאות בשו"ש במשחקו נגד אדמונד.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – רבע הגמר

האליפות היוקרתית ממשיכה לספק לנו משחקים מצויינים. אתמול בשמינית הגמר, ראינו קרב אלופי עולם בין מארק וויליאמס למארק סלבי, בו אלוף העולם המכהן חזר מפיגור גדול כדי לנצח בקרב. בקרב המעניין בין טראמפ לוונבו, הבריטי הראה עליונות על הסיני, בעוד שקפטן קרטר הכניע ללא תנאי את שון מרפי. יאן בינגטאו ממשיך לחסל, ואתמול עשה זאת גם לג'ק ליסובסקי. הפתעה אחת נרשמה כשניל רוברטסון האוסטרלי הודח בידי רובי וויליאמס (לא הזמר).

היום רבע הגמר יביא לנו אחלה משחקים. בסשן המוקדם רובי וויליאמס ינסה להמשיך להפתיע, הפעם את אלוף העולם, מארק סלבי, ומרטין גולד הממושקף וההתקפי יתמודד מול אלי קרטר. בסשן המאוחר נראה עוד קרב התקפי מצויין בין ג'אד טראמפ למארק אלן, ונראה אם יאן בינגטאו יצליח להסיר מדרכו גם את סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס. שידורים ביורוספורט ב-8:30 וב-13:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה רבה.
    מכבי אם תפסיד היום תיכנס למשבר ראשון העונה ומעניין איך תתפקד.
    אני מקווה שמכבי תדע לנצח אך מילאנו בהחלט לא פראיירית ויש לה את גאדלוק ….יש איזה קסם במכבי שכל שחקן שנעלם אצלה מתגלה ככוכב על ביורליג במפגש המחודש מולה. …ראינו זאת כל כך הרבה פעמיים כולל כמובן בשבוע שעבר עם רוצסטי .
    בכל זאת מקווה ומאמין שמכבי תנצח ב 5 הפרש קשה מאד.
    אשר לליגה האירופאית .
    תחושתי שמכבי תדע לנצח בשביל הכבוד .
    באר שבע ברומניה אני מרגיש שזה משחק פתוח לחלוטין ואני הלך על תיקו.

  2. תודה רבה. מכבי חייבת נצחון אבל על פניו מילאנו יותר עם ני' 1 מ4 משחקים עד עכשיו. למרות שלמילאנו מחכים 3 משחקים קלים מעבר לפינה, באופן יחסי כמובן (קובנה ולנסיה ובמברג) לעומת מכבי וכמו שכתבת.
    לגבי גאודלוק הוא פתח לפחות ביורוליג חלש מאד עם 5 מ16 ל3 וניהול משחק חלש מאד עם 6 אסיסטים על 6 אי' בכל 4 המשחקים.
    לא חשוב כמה נק' הוא יקלע הערב אלא כמה הוא יעזור לקבוצה באסי' וכדו' לדעתי הוא יהיה חלש מאד גם בזה. מכבי תנצח באובר 5

כתיבת תגובה

סגירת תפריט