מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

ניו יורק ניקס (2 – 3) – דנבר נאגטס (3 – 3)
(01:30 לפנות בוקר)
"שלח לחמך על פני המים, כי ברבות הימים תמצאנו.
שלח חמורך על פני המים, ותמצאנו מת. "
ככה זה בייאשי. לפעמים עדיף להיות מילולי…
הניקס שלחו לחמם על פני המים, ובתמורה קיבלו את קנטר.
ולפחות לפי המשחק אתמול,
הם יצאו מורווחים מהעסקה.
קנטר + פורזינגיס אתמול היו בלתי ניתנים לעצירה.
50 נק', 24 רב', 3 חסימות, 2 חטיפות, ותבוסה אחת לקליבלנד.
הלילה הצמד הדינמי הנ"ל פוגש גבוה אירופאי נוסף –
יוקיץ'.
גם הוא שיחק הלילה, וגם הוא נתן משחק נהדר (21 נק', 14 רב', 4 אסיסטים).
התחזית:
לפני משחק הניצחון הלילה של הניקס, הייתי משוכנע שדנבר לוקחים את המשחק בקלות.
אבל לראות את פורזינגיס מציג יכולת שכזו,
ועוד לצד גבוה נוסף,
פקח את עיני.
אולי יש תקווה לניקס.
היות ו-2 הקבוצות משחקות הלילה את החלק השני של באק טו באק,
אז סביר להניח שגבוהי 2 הקבוצות יקזזו אחד את השני.
וזה משאיר אותנו עם סימן שאלה אחד גדול –
איזה הרדוואי ג'וניור נראה הלילה?
זה שקלע אתמול 34 נק' באחוזים נהדרים (5 מ-10 מהשלוש),
או זה שב-2 משחקיו קודם לכן, קלע 1 מ-10 מהשלוש?
הניחוש שלי:
הברק לא מכה פעמיים,
והרדאווי לא קולע ככה באק טו באק.
ניצחון לדנבר. אבל זה לא יהיה קל.

 


(בתמונה: הרדוואי ג'וניור)

 

בוסטון סלטיקס (4 – 2) – סן אנטוניו ספרס (4 – 2)
(01:30 לפנות בוקר)
"אין מעמידין פרנס על הציבור אלא אם כן קופה של שרצים תלויה לו מאחוריו.
את קופת המזומנים הוא ככל הנראה כבר חילק…"
אז מסתבר שהפרנס של הסלטיקס כנראה ויודע מה הוא עושה,
כאשר טייטום מראה עד כה שהוא בהחלט שווה בחירה טופ 3 (אם לא טופ 1),
כאשר קיירי מראה שהוא אותו קיירי (אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה), גם בלי לברון לצדו,
כאשר צעירי הקבוצה (בראון, סמארט, רוזיר) מראים שגם ללא בראדלי וקראודר, יש לקבוצה עומק והגנה.
הסלטיקס, למרות הפציעה הטראומטית של הייוורד במשחק פתיחת העונה, התחברו היטב, ומהר.
הם מדורגים במקום השני בליגה בדיפנסיב רייטינג,
וההתקפה שלהם מתחילה להראות סימנים של שיפור, אחרי 2 משחקים ראשונים בינוניים מינוס.
הלילה הם פוגשים פרנס מוצלח נוסף,
כזה שמוביל את הקבוצה שלו למאזן לא רע בכלל, למרות שכוכב הקבוצה (קאוויי לאנרד),
עדיין לא שיחק אפילו דקה אחת העונה.
התחזית:
הספרס אחלה קבוצה (למרות ההפסד אתמול),
אבל בחלק השני של באק טו באק, במשחק חוץ נגד קבוצה מצוינת כמו בוסטון,
ללא כוכב הקבוצה?
במצב שכזה, אני הולך על החברה של הג'ינג'י מבוסטון.
זה שמשום מה, מצליח לשמור על קופה מלאה כל הזמן…

 


(בתמונה: בחירת הדראפט של ברוקלין ב-2018)

 

מיאמי היט (2 – 3) – מינסוטה טימברוולבס (3 – 3)
(01:30 לפנות בוקר)
"הזאב, מחליף את פרוותו,
הפריץ מחליף את פיאתו.
אבל אופיים של ה-2, נשאר אותו הדבר."
שאלה מעניינת, שאלת האופי של מינסוטה.
הם ניצחו את משחקם האחרון אחרי משחק צמוד בו ג'ימי באטלר התעלה במאני טיים.
השאלה היא –
באטלר, האם הוא מסוגל להדביק את מינסוטה בקצת ווינריות?
בכלל היה לו אופי של ווינר מלכתחילה?
יש בכלל דבר כזה ווינריות ב-NBA???
שאלות לא פשוטות, ולי אין את התשובה לשאלות הנ"ל.
מה שאני כן יודע, זה שהדיפנסיב רייטינג (כמה נק' הקבוצה סופגת ב-100 פוזשנים) של מינסוטה הוא 114.3
מקום אחרון בליגה!
בשנה שעברה, הם היו במקום ה-26 בליגה בדיפנסיב רייטינג.
אז אולי יש לי כמה תשובות חלקיות לשאלות שנשאלו קודם:
לא הזאב לא משנה את אופיו, גם אם הוא קונה באטלר חדש…
לא, אין באמת דבר כזה "ווינריות",
ולא, אי אפשר לעשות לקבוצה "ניתוח להחדרת הגן הווינרי" על ידי הוספה של שחקן.
מה שכן אפשר לעשות, זה לשחק נכון, ובכך לנצח.
במשחק האחרון של מינסוטה, הם (סוף, סוף) בחרו ללכת קודם כל על טאונס, ובדקות הסיום –
על באטלר.
וזה, בהחלט עדיף מהבחירה ללכת על וויגיס (כמו שהיה במשחקי ההפסד).
התחזית:
נכון, אלו רק מיאמי שמינסוטה פוגשים הלילה,
אבל מיאמי, להם יש סגל שתפור מבחינת מאצ' אפ, לנצח את מינסוטה.
יש להם עומק בצבע,
יש להם SG ששומרים היטב,
יש להם רכז שיודע להעניש הגנות עצלות.
הניחוש שלי, שהלילה אלו יהיו מיאמי שיינצחו.

 


(בתמונה: תיבודו)

 

יוסטון רוקטס (5 – 2) – פילדלפיה סיקסרס (2 – 4)
(02:00 לפנות בוקר)
" אין הנחתום מעיד על עיסתו.
אבל אם הוא מוכרח,
אז לפחות שהיא תהיה זאכר טורטה!"
אמביד, האיש והרשתות החברתיות, פתח את העונה כאשר הוא משאיר את אוהדיו בתחושות מעורבות.
מצד אחד, 20 נק' ו-10 רב' ב-27.6 דקות משחק בלבד,
זה מרשים.
מהצד השני, 46.9% מהשדה לסנטר (25% מהשלוש),
זה קצת פחות מרשים.
השאלה החשובה לפני המשחק הלילה?
איזה אמביד נראה.
אם זה יהיה אמביד שהאכיל מרורים את דרומונד,
או זה שבמפגש הקודם מול יוסטון כמעט ולא זרק מבחוץ?
(יוסטון נצחו בקושי אחרי קמבאק וסל ניצחון של גורדון)
אז הסיקסרס יהיו חזק במשחק.
אם זה אמביד אנמי, כמו זה שראינו מול דאלאס ובוסטון,
אז אני לא רואה איך הסיקסרס מנצחים.
התחזית:
ליוסטון יש את הכלים, גם להאט את אמביד,
וגם לעצור את סימונס.
הניחוש שלי הוא ששוב הם ינצחו,
רק שהפעם הם לא יזדקקו לסל ניצחון עם הבאזר.

 


(בתמונה: דדי)

 

ממפיס גריזליס (5 – 1) – שארלוט הורנטס (3 – 3)
(02:00 לפנות בוקר)
"איש אינו כה זקן עד כדי להאמין שלא יחיה שנה נוספת.
אשת איש?
היא דווקא אופטימית…"
אז כולם חשבו שממפיס גמרו את הסוס.
אז כולם חשבו שדווייט האוורד גמר את הסוס.
אבל הסוס דוהר,
ו-2 הקבוצות בהחלט יכולות להיות מרוצות עם פתיחת העונה שלהם.
מצד אחד ממפיס. הם נפרדו מ-2 סמלים העונה (רנדולף, אלן),
והייתה את התחושה שהינה מתקרבת לה עונת הבניה מחדש.
בנייה מחדש?
לא בממפיס.
הם האמינו (ועדיין מאמינים) שפארסונס, האיש וחוזה המיליונים, עדיין יוכל לספק את הסחורה.
והם גם מאמינים, שאם יתנהלו בסבלנות,
הקבוצה תגיע למאני טיים של העונה, בריאים, ובמצב נוח להפתיע את כל המבקרים.
אז הם נותנים לפארסונס את כל הזמן שבעולם לחזור לעצמו (שלשום היה המשחק הראשון העונה בו הוא חצה את רף 16 הדקות.
וגם אז, רק 19 דקות הוא שיחק, למרות שהוא רתח במשחק).
והם נותנים לתהיל הוותיקים (צ'אלמרס, אוואנס) והצעירים (ברוקס) לתפוס מקום מכובד במשחק הקבוצה,
כך שהם יכולים "לשרוד" את תקופת ההחלמה של פארסונס, ואת הפציעה של ג'מייקל גרין.
שארלוט,
הם כבר אחרי ההחתמה של דווייט אמרו שהם בטוחים שהם הצליחו בגדול,
ודווייט מצדו, עושה העונה את כל שביכולתו להוכיח שהוא אכן שווה כל סנט מהחוזה שלו.
15.7 נק', 16.3 רב', 1.8 חסימות, 61% מהשדה.
עם נתונים כאלו, בהחלט יכול להיות שדווייט יחזור השנה לאולסטאר.
עם נתונים כאלו, בהחלט יכול להיות ששארלוט יחזרו השנה לפלייאוף.
התחזית:
אני באמת מכבד את מה ששארלוט עושים השנה,
אבל החלק השני של באק טו באק, במשחק חוץ, בממפיס?
זה קשה מדי.
ניצחון לדובים.

 


(בתמונה: גאסול ודווייט במאבק על הריבאונד)

 

ניו אורלינס פליקנס (3 – 3) – אורלנדו מג'יק (4 – 2)
(02:00 לפנות בוקר)
"תפסת מרובה לא תפסת.
אלא עם יש לך מעיל עם כיסים גדולים ועמוקים".
הפליקנס בבעיה.
קאזינס משחק נפלא.
ואם הקבוצה לא תצליח ליצור מתאם בין יכולתו של קאזינס, לבין הצלחה קבוצתית,
אז יש בהחלט סיכוי שקאזינס, שנמצא בעונת חוזה,
ימצא בקלות בית חדש בקיץ הקרוב.
וזו בעיה גדולה.
בגלל שהאקלים של "אני רוצה טרייד!",
עלול בקלות להדביק גם את דייויס, אם קאזינס עוזב.
למה הקדמה כל כך ארוכה,
כזו שמספרת על סוף העונה כאשר אנחנו פחות מ-10% לתוך העונה?
2 סיבות:
הראשונה –
זה יהיה מעניין לראות מה הנהלת הקבוצה תהיה מוכנה לעשות בשביל לגרום לניצחונות להגיע.
יחליפו מאמן?
ינסו ללכת על טרייד כלשהו?
או שאולי הם ינצלו את נסיקתה של מניית קאזינס בשביל טרייד שיעזור בניסיון לשכנע את דייויס שאין כמו ניו אורלינס.
השורה התחתונה?
מעניין בניו אורלינס. למרות שזו רק תחילת העונה.
התחזית:
הלילה הפליקנס פוגשים את אורלנדו,
ולשמחתם, אלו נמצאים בחלק הלא נעים של באק טו באק.
לאור יכותו הגבוהה של קאזינס לאחרונה,
ולנוכח העובדה שהפליקנס הם מהקבוצות הבודדות בליגה שמסוגלות לשמור היטב גם על ווצ'ביץ', וגם על גורדון,
אני הולך עם הקבוצה הביתית.

 


(בתמונה: הקו הקדמי של הפליקנס)

 

יוטה ג'אז (3 – 3) – דאלאס מבריקס (1 – 6)
(03:00 לפנות בוקר)
"סייג לנופל מהפח אל הפחת – שתיקה."
דאלאס כבר הראו סימני התאוששות בחצי השני של העונה שעברה.
בשלב מסוים של העונה, הם אפילו היו בתמונת המאבק על מקום בפלייאוף.
השנה הם היו אמורים להשתפר –
בארנס התחיל את עונתו השנייה בקבוצה,
לנואל היה זמן להתחבר לקבוצה במהלך מחנה האימונים של קדם העונה,
והקבוצה התחזקה בפוינט גארד רוקי צעיר ומוכשר.
7 משחקים לתוך העונה, והמבריקס נראים כמי שעושים צעד גדול ובטוח בדרכם מהפח אל הפחת.
הלילה הם פוגשים קבוצה נוספת שנראית כמי שנמצאת בדרכה הפחה,
רק ש-2 דברים עומדים לרעתם:
קודם כל, יוטה לא מדהימים. אבל גם לא מסריחים.
יש לקבוצה סנטר + PF מרשימים. ויש לקבוצה הגנה טובה, אפילו טובה מאוד (מדורגים 5 בליגה).
הדבר השני?
הם, להבדיל מיוטה, כן מסריחים…
התחזית:
ניצחון לקבוצה הביתית.

 


(בתמונה: ריק קרלייל)

 

פורטלנד טריילבלייזרס (4 – 2) – טורונטו ראפטורס (3 – 2)
(04:00 לפנות בוקר)
"זרוק את בר המזל לנהר, והוא יצא עם דג בפיו.
תן לביש גדא חכה, והוא יעקור את עינו של בנו של הפריץ…"
לטעמי, המשחק המרתק של הלילה.
מצד אחד טורונטו, שלמרות ההפסדים (הצמודים) לספרס ולגולדן סטייט,
עדיין מחזיקים במאזן חיובי, עדיין מציגים הגנה נהדרת (מקום 4 בליגה).
מהצד השני, פורטלנד.
שהיא הייתה, והיא עדיין, אחת מקבוצות ההתקפה המרשימות בליגה.
התחזית:
מסע משחקי חוץ לא קל יש לטורונטו,
ואני מאמין, שבטווח הארוך –
המזל מתאזן.
הם הפסידו ב-2 משחקי חוץ לא קלים בדקה האחרונה.
הלילה, הם ינצחו.

 


(בתמונה: ראפטור)

 

לוס אנג'לס קליפרס (4 – 1) – גולדן סטייט וורייורס (4 – 3)
(04:30 לפנות בוקר)
"התלמוד הירושלמי אומר – שלושה אין מתקנאין בהם. ואלו הם: גוי קטן ונחש קטן ותלמיד קטן.
אבל בייאשי למדנו, שגם להתגרות בגוי גדול, יכול להסתיים בפנס בעין…"
(ממשפטי החכמה של הרבי לוקשנמאעכר)
זה יפה?
לא סתם שדטרויט ניצחו את הקליפרס,
והעניקו להם את הפסדם הראשון העונה,
לילה אחר כך הם תקעו אצבע לעין של המפלצת מהמפרץ,
ובמקום לקבל מפלצת מנומנמת ושקטה,
כזו שלא תיקח ללב הפסד בלילה השני של באק טו באק –
הקליפרס בדרכם לקבל פנס בעין…
לא בכל יום גולדן סטייט תסיים משחק עם מיליון איבודי כדור.
לא בכל יום הם יפסידו אחרי שסיימו משחק עם 57% מהשדה.
התחזית:
לצערם של הקליפרים,
הם מקבלים מפלצת עירנית לגמרי,
ואם כל הכבוד לפתיחת העונה המרשימה שלהם,
גולדן סטייט, היא לא הלייקרס או הסאנס.
ניצחון בהפרש דו ספרתי לגולדנים.


(בתמונה: דריימונד גרין)

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
131 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ori88
ori88
30/10/2017 16:26:59

כתוב נפלא כל כך ! תודה רבה, גיא

מנחם לס
מנחם לס
31/10/2017 3:54:43
הגב ל  ori88

התמונות בלבד שוות הכל!

אין כמוך גיא

ולדי קוגן
30/10/2017 16:31:24

פריוויו מדהים לערב נפלא. עד מתי הקליפרס יהיו מעל ג"ס בטבלה?לצלפ ולשמור

רועי ויינברג
רועי ויינברג
30/10/2017 16:38:17

פריוויו נהדר לערב החזק ביותר של העונה הסדירה עד עכשיו. 5 משחקים מאוד מעניינים (ג"ס, פורטלנד, מיאמי, ס"א, פילדלפיה).

פאקו
30/10/2017 16:39:28

אחח זה נהדר. גם הערב וגם הפריוויו.

ינתי
ינתי
30/10/2017 16:55:29

לא יכול להחליט מה אהבתי יותר את התמונות (ביחוד הבחירה של ברוקלין) או את הפתגמים

יניב
יניב
30/10/2017 17:15:54

תודה גיא.
לא בטוח לגבי התחזית שלך לגבי גולדן סטייט,לי זה נראה קצת יותר עמוק השאננות שלהם והן יאלצו לחטוף סטירה רצינית בכדי להתעורר.הפסד שני רצוף נראה לי הדרך הבטוחה לסטירה

יואל
יואל
30/10/2017 17:33:56

אחלה פריוו, תיבודו הרג אותי

מדברים מספרים
מדברים מספרים
30/10/2017 17:35:52

https://soundcloud.com/dor-barak-990344026/3a-1

אל תפספסו את השחקנים שיכולים לנצח לכם את השבוע !

פינת הסליפרים השבועית של מדברים מספרים , פודקאסט הפנטזי NBA של ישראל !

מדברים מספרים
מדברים מספרים
30/10/2017 17:36:15

https://soundcloud.com/dor-barak-990344026/3a-1
אל תפספסו את השחקנים שיכולים לנצח לכם את השבוע !
פינת הסליפרים השבועית של מדברים מספרים , פודקאסט הפנטזי NBA של ישראל !!

מוטוראי
מוטוראי
30/10/2017 21:08:27

גם ספאם אפשר להגיש פעם אחת.
אגב, אין צורך ברווח לפני סימני פיסוק.

מתן גילור
30/10/2017 17:43:17

מעולה. הפתגמים פרייסלס.

אפלטון
אפלטון
30/10/2017 17:48:17

תודה גיא. במשחק ההפסד לממפיס אריק גורדון לא שיחק, אם זה יקרה גם הערב יוסטון בבעיה.
בנוסף הם החתימו וחתכו את איזאה קאנאן באותו שבוע, משהו הזוי לחלוטין.
ניו אורלינס נגד אורלנדו מכל המשחקים הוא זה שמעניין אותי. לא חשבתי שארצה לראות משחק אחד של המג'יק העונה, והנה זה קורה. שבוע לתוך העונה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 17:56:37
הגב ל  אפלטון

ננה משחק היום? לא ברורה לי מצבת הפצועים

אפלטון
אפלטון
30/10/2017 18:06:57

מצבת הפצועים כדלקלמן:
פול- פצוע לא ישחק
אריזה- פצוע, אבל כנראה ישחק. דאנתוני שיחק איתו 40 דקות במשחק הקודם שהיה ברור שהוא לא כשיר.
ננה- עדיין מתאושש מהפציעה, החלטה של המאמן לפני המשחק
בלאק- מתאושש מפציעה, החלטה של המאמן לפני המשחק
גורדון- היה חולה במשחק הקודם. נדע בהמשך היום אם ישחק

no funny shtuff
no funny shtuff
30/10/2017 17:57:32

פריוויו מופתי. תודה רבה!

שידורים-
ספורט 5: קליפרס-ווריורס
5+ לייב: היט-וולבס

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 18:01:47
הגב ל  no funny shtuff

אתה והבן של סטוקטון משלימים זה את זה ונותנים תמונה מלאה של מה אפשרי ומה לא אפשרי לצפיה.

no funny shtuff
no funny shtuff
30/10/2017 18:03:07

קטונתי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 18:00:39

תושב גיא על הפתגמים והתמונות.
אני לא יודע לגבי החדרת ווינריות, אבל תוספת של שחקנים ותיקים לקבוצה צעירה היא חשובה מאוד, והתפקיד של באטלר הוא ללמד את הצעירים לשחק נכון ובעיקר איך להתנהל בחוכמה ברבע הרביעי במשחקים צמודים/לחוצים.
אם וייטסייד משחק מיאמי פייבוריטים לדעתי.
לא מחזיק מפורטלנד.
גאסול נגד דווייט הווארד יכול להיות מעניין מאוד. הווארד גורם לי לאכול את הכובע בינתיים, אם כי מהעונשין הוא עדיין בושה למין האנושי.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 18:02:20

ווייטסייד לא ישחק.

תומר
תומר
30/10/2017 18:03:41

תודה גיא, איינג' פשוט גאון, להעביר את תומאס פצוע, בחירה שנראה שלא תהיה גבוהה מדיי(למרות שזו רק תחילת העונה) וקראודר תמורת אירווינג זה כלום, לי בהתחלה היה נראה שהצליחו לתפוס אותו במערומיו אך הוא בהחלט פגע בול (שוב)

מתן גילור
30/10/2017 19:15:08
הגב ל  תומר

לא כזה מהותי, אבל גם זיזיץ' ועוד בחירה.

דביר
דביר
30/10/2017 18:17:14

קיירי פשוט מוכיח כמה הוא גדול. מצד אחד קליבלנד מתפרקת בלעדיו רוז וויד קלדרון וסמית מראים עד כמה הוא מצויין מצד שני יש את ההצלחה של בוסטון שמוכיחה שלברון שוב הגביל שחקן כי פתאום קיירי מוסר הרבה אסיסטים. בכל מקרה קיירי אוהב לפגוש את הספרס שהם כמובן בלי קוואי היום אז כפי שזה נראה זה יגמר עם ניצחון לבוסטון.מיניסוטה לא מתחברת כי אין לה משחק קבוצתי וויגנס לא יודע למסור טאונס לא מוסר ( ממוצע של אסיסטים למשחק עד עכשיו) בלאטר לא מקבל מספיק כדורים ואין לו עם מי לשחק.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 18:20:54
הגב ל  דביר

וואלה מעניין כי בינתיים הוא מוסר בדיוק כמו שהוא היה מוסר בקאבס. רק שבלי לברון הוא מקבל הרבה פחות זריקות נוחות וקולע באחוזים לא משהו (לא לדאוג בשיטת משחק של בוסטון זה עוד יתיישר).

מתן גילור
30/10/2017 19:24:01
הגב ל  דביר

אם לדייק, אלה הנתונים (למרות שלהסתמך על 5 משחקים זה באמת חסר תכלית):
2016/2017: 25.2 נק' ב-53.5% אפק', 5.8 אס' על 2.5 אב'.
2017/2018: 21.3 נק' ב-46.1% אפק', 5.7 אס' על 2.8 אב'.
וזה באמת לא משום שקיירי משחק פחות טוב, אלא משום שכעת הוא השחקן שמושך הכי הרבה תשומת לב מהיריבה. על פניו, אם אתה מתעקש להגיע למסקנות אחרי 5 משחקים, אז נראה שהחיים לצד לברון דווקא קלים יותר ולא ממש מגבילים.

לגבי קליבלנד: 6/7 משחקים כחלק מבק2בק. 3/4 הפסדים בחלק השני של B2B לקבוצה זקנה. כל המשחקים בלי הרכז הראשון. חלק מהמשחקים בלי הרכז השני. הייתי ממתין עם הקביעה שהם מתפרקים. את שני המשחקים שהיה חשוב להם לנצח – מול הקונטנדריות מהמזרח – הם ניצחו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 22:24:50
הגב ל  דביר

יש עוד זמן חביבי. באוקטובר אף שחקן לא מוכיח שהוא גדול, רק ביוני

יוסי
יוסי
30/10/2017 18:18:01

אולי מישהו יכול לעזור לי עם הליג פס ????
נרשמתי לליגה פס ואחרי יומיים ביטלתי (היה תחת תקופת נסיון של החודש ) ,חייבו אותי בכל זאת על דמי מנוי חודשיים , שלחתי להם מייל ולא מגיבים לי , יש דרך אחרת לדבר איתם , מישהו אמר לי שיש להם מייל שונה לפניות הציבור לארצות הברית ומדינות אחרות ??

מיקי
מיקי
31/10/2017 6:07:55
הגב ל  יוסי

תמשיך לשלוח, בסוף הם חוזרים אליך. אני לא קיבלתי כסף חזרה אבל לפחות הפסיקו לחייב…

שי אבן צור
שי אבן צור
30/10/2017 18:44:38

איזה פריוויו!
שופרא דשופרא!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/10/2017 18:48:13

תודה רבה.
קיבלת חתיכת ערב. אני מניח שס"א תמשיך להפסיד הלילה.

Wave bull bul
Wave bull bul
30/10/2017 18:48:16

תודה גיא עוד פריוויו מושקע ומעורר דמיון
יהיה מעניין לראות איך אתה נראה במציאות בספורטק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/10/2017 19:33:08
הגב ל  Wave bull bul

בדיוק כמו באווטאר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 22:25:46

🙂

Wave bull bul
Wave bull bul
30/10/2017 18:49:16

אגב
מה הספרד למשחק בין דנבר וקנבס סיטי הערב?

גיא הרשע
גיא הרשע
30/10/2017 19:55:54
הגב ל  Wave bull bul

הצ'יפס פייבוריטים ב-7.5 נק'.

MBK
MBK
30/10/2017 19:29:31

פריוויו פשוט מעולה 👏

מרקוס אורליוס
מרקוס אורליוס
30/10/2017 19:47:26

החמור (חיה אינטליגנטית אומרים כשל תינוק בו שנתיים)
אך סוכן ה71 מליון של הרדאווי חכם יותר
או שזו טיפשות של דולן שמחלק את כספו לכל דורש, נואה..
יפה מאד גיא, כולל הדברי חכמה בפתיחים
תודה רבה

גיא הרשע
גיא הרשע
30/10/2017 19:53:01

נואה דורש, נואה מקבל..
יפה,
אני מאמץ את זה!

שי אבן צור
שי אבן צור
30/10/2017 20:27:24
הגב ל  גיא הרשע

יש לי דז'ה וו

מרקוס אורליוס
מרקוס אורליוס
30/10/2017 22:31:14
הגב ל  גיא הרשע

🙂 🙂 נואה מנענע את הקופה של דולן
גם התמונות מאד יפות, גיא

no funny shtuff
no funny shtuff
30/10/2017 19:53:07

הקליפרס אחרי הפסד מול דטרויט+גולדן סטייט אחרי הפסד לדטרויט=קטטה בין גרין לגריפין.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
30/10/2017 19:55:51

לדאבוני, לא רואה את סא מנצחת היום. בקטובק, המורל לא בשמיים, בבוסטון. צריכים לשמור כמו שצריך (שמרו סביר מול אינדי אבל אפשר יותר טוב) ודני גרין/פטי מילס/מוריי חייבים להגיע למשחק.

קוואי איפה אתה קוואי. ?

no funny shtuff
no funny shtuff
30/10/2017 20:17:04

דווקא מתאים לספרס לתפור פה ניצחון.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/10/2017 20:28:22
הגב ל  no funny shtuff

100+

שייקה
שייקה
30/10/2017 20:01:26

כיף לקריאה, תודה גיא.

מה העדכון האחרון על קוואי?
גס קליפרס קשה מאוד לחיזוי. הניקס יפסידו הלילה, יש גבול לכל תעלול. הזאבים ינצחו ובגדול מסכים עם כל השאר.

ורק אוסיף שלמרות שזה רק 5-6 משחקים, משהו טוב קורה בדטרויט. מה דעתכם, שני הניצחונות האחרונים הם לזכותם או לחובת כל דבר אחר חוץ מהם?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 20:02:28
הגב ל  שייקה

אין עדכון.
פופוביץ' משחק פוקר עם כולם.

שייקה
שייקה
30/10/2017 20:16:29

תודה.
אתה חושב שהוא מסוגל לעשות מעשה טימי? סוג של הליגה הולכת ללוחמים אז בוא נראה מה קורה ובינתיים הוא לא מסכן את קוואי. מצד שני, תבוסתני משהו.

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 20:18:53
הגב ל  שייקה

מה פתאום.
מה שכן אל תתפלא אם פתאום באיזה משחק תראה את קוואי לפתע בחמישיה.

yep
yep
30/10/2017 20:13:45

בקשה של מתחיל

יש לכם אתר סטרימינג איכותי לNBA?

מה שהוט ויס נותנים זה לעג לרש

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 20:20:35
הגב ל  yep

יש זה נקרא ערוצי סטוקטון בע"מ.
אז או שתחכה לבלוג החי
או שתנסה ברדיט:
https://www.reddit.com/r/nbastreams/

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
30/10/2017 22:27:49
הגב ל  yep

ב reddit צריך להסתכל ממש לפני שהמשחק מתחיל

אחד העם
אחד העם
30/10/2017 20:19:17

מתי הייתה הפעם האחרונה בה הספרס הפסידו 3 ברצף, בעונה הרגילה?

עידו גילרי
עידו גילרי
30/10/2017 20:21:58
הגב ל  אחד העם

בסוף שנה שעברה

אחד העם
אחד העם
30/10/2017 22:30:46

אופס😨

אחד העם
אחד העם
30/10/2017 20:20:37

גיא פריווו שופרא שופרא (גיא !!)
תמונות פרייסלס

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
30/10/2017 20:28:50

תודה על פריוויו נהדר. הולך איתך בהימורים חוץ מפילי שלדעתי תנצח את יוסטון אה והתמונה של הבחירה של ברוקלין ענקית

Berch
Berch
30/10/2017 22:04:09

פרוויו פצצה !!!!
מאיפה הבאת את הציטוטים האלה? נשמע כמו סבא של מומי….
🙂

captain beefheart
captain beefheart
30/10/2017 22:08:24

פריביו נפלא.
אחלום עליו בזמן שהמשחקים משוחקים 😉

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/10/2017 0:28:14

נהדר, תודה. ערב מצויין לפנינו

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 2:12:29

יותר מדי מסירות בנשחק של מיאמי. מזכיר לי את עצמי ב-2K.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
31/10/2017 2:17:12
שליו
שליו
31/10/2017 2:32:12

לוב סיטי בבוסטון?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 2:37:41

רבע ראשון ופילדלפיה באחוזים נפלאים

שעיה
שעיה
31/10/2017 3:01:33

למישהו יש עוד ספק מי ניצח את הטרייד בין בוסטון לקליבלנד? אירוינג שחקן אדיר. בלתי ניתן לשמירה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:05:24

קיירי כל כך כיף לצפייה

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:10:10

איבוד מיותר של סימונס למרות החוכמת משחק הוא בכל זאת רוקי, אמביד חייב לשחק בטווחים הזה תמיד הוא יקלוט מה הנקודות חוזק שלו

etayle
etayle
31/10/2017 3:11:25

מה טיג ניסה לעשות? מרפק לתוך הגרון של ריצארדסון (נראה לי)

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:11:28

לא מדברים מספיק על פורזינגס שנותן פתיחת עונה חלומית, חבל שהרדוואי לוקח את הכותרות ולא לטובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:17:44

אני לא זוכר עונה כזאת פתיחת עונה מופלאה ומשוגעת שכל המועמדות העיקריות לאליפות פתחו כל כך חלש וכל כך לא מאורגן את העונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:18:43

גיילן בראון גורם לי לאכול את הכובע הוא פתח את העונה נפלא לא ציפיתי ממנו שיהפוך לשחקן כזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:22:07

והזיפור בנתיים של הערב זה לא בראון ולא קיירי הנפלא אלא שהורפורד לקח יותר ריבאונדים מאולדריג ומגאסול ביחד ,גאסול לא מתאים כבר לרמה הזאת, הוא כבד ואיטי כל כך כך

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:27:57

וואו אמביד, פוינט סנטר יוסטון לא יכולה לאבד בכמויות מסחריות כאלה

MA
MA
31/10/2017 3:30:50

הפצצה של רוזיר, בוסטון קורעים לספרס את הצורה

שעיה
שעיה
31/10/2017 3:32:03

בוסטון הכי טובה במזרח. הם מצויינים. יכולים לגנוב משחק מהספרס גם עם לנארד ופארקר.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:34:45

סימונס נפלא

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:37:37

ויוסטון חייבת לטפל בקרחות ביציעים

ברוך רובין
ברוך רובין
31/10/2017 3:40:30

אין הגנה לספרס, פופוביץ רותח ובצדק שחקנים פשוט רכים

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:02:50

וייטרס מציל את מיאמי. פוזשן אחרון בידיים של מינסוטה.

סהר שרון
סהר שרון
31/10/2017 4:04:46

רק לא ויגינס עוד פעם

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:06:08

הארכה! מיאמי חייבת להתעורר.

דדי
דדי
31/10/2017 4:08:51

זה נשמע אבסורדי, אבל נכון לרגע המוקדם הזה, פורזינגיס חייב להיות הפייבוריט לשחקן המשתפר.

גם מודייאי מרשים במשחקים האחרונים וזו בטח הסיבה שבלדסו עדיין בפניקס והסאנס יקבלו מעט מאד עבורו.

הטרייד של כריס פול יכול בסופו של דבר לעשות לרוקטס נזק אדיר.
אם היו יכולים, אין לי ספק שהיו מטרידים אותו מייד, ובמקום זה עוד יכול להיות שהתחייבו לו לחוזה ארוך טווח…
יהיה מעניין ובעייתי ביוסטון בקיץ הבא.

סהר שרון
סהר שרון
31/10/2017 4:14:09

‏טיפשים ללא הפסקה=מיאמי

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:17:35

טוב, יש על מה לעבוד במיאמי. יותר מדי מסירות במקום לזרוק במצבים נוחים, מלא ירידות מתח, נאיביות… אין משחק שאנחנו לא מאהדים בו יתרון מבטיח ואז כבר קשה לחזור.

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:17:54

* מאבדים.

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:18:49

אוליניק מחזיר את מיאמי מהמתים.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
31/10/2017 4:22:21

פילי – די לאבד יתרון ברבע אחרון מול יוסטון!!!

מנחם לס
מנחם לס
31/10/2017 4:37:42

הם ניצחו אז מה זה משנה.

המערביות נופלות שדודות למזרחיות, אחת אחרי השנייה

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:24:11

וייטרס במשחק חייו.

D-Wade
D-Wade
31/10/2017 4:25:32

סעמק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
31/10/2017 4:30:52
נגד האלים
נגד האלים
31/10/2017 4:36:36

יש לך אולי עוד קישור? לא מצליח לצפות בקישור הזה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
31/10/2017 4:41:37
נגד האלים
נגד האלים
31/10/2017 4:46:19

תודה רבה!

סוסמעץ
סוסמעץ
31/10/2017 6:09:41

ממזר יא אלוף!!

רפי
רפי
31/10/2017 4:33:02

אין עליך גיא
גל פריויו שלך סימונס ואמביד נותנים משחק גדול!

סיקסרס היו טובים כל המשחק ללא עוררין שליטה בריבאונד אסיסטים אחוזים מהשדה. קצת נחת אחרי עוגמת הנפש של השלשה של גורדון בשבוע שעבר.

קלמנטה
קלמנטה
31/10/2017 4:33:53

יאללה סטף

רפי
רפי
31/10/2017 4:34:18

מה קורה עם הקהל של יוסטון????
זה נראה כמו משחק של אטלנטה

מנחם לס
מנחם לס
31/10/2017 4:36:32

המזרח מכה שוב במערב בכל החזיתות. ללא שריקה מאד צורמת גם מיאמי היתה מנצחת ב-REGULATION TIME. סיקסרס אכלו את יוסטון. בוסטון את ס"א, ועוד.

הכל הולך לפי התכנית

קלמנטה
קלמנטה
31/10/2017 5:02:16
הגב ל  מנחם לס

לפי איזה תוכנית?
זו שאתה כבר 5-6 שנים אומר שהשנה המזרח יכה המערב
וכל שנה זה לא קורה?

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
31/10/2017 4:49:22

איזה תוצאות אללה … המזרח 1-5 על המערב והכל הפתעות
פילי ביוסטון
אורלנדו בניו אורליאנס ב- B2B
שרלוט בממפיס ב- B2B
ניקס על דנבר נ -B2B
בוסטון שוחטת את סן- אנטוניו שנראית גמורה בלי קואי
רק מיאמי מאבדת את זה ב- OT למינסוטה, בלי וויטסיד

יואל
יואל
31/10/2017 4:53:32

http://vidi.tv/korvalol

גולד,קליפ

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
31/10/2017 5:11:58

פורטלנד עם 6 נק' ברבע. יש מצב שזה שיא שלילי?

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
31/10/2017 5:23:00

היו עם 0 מ- 16 ברבע עד שתי שניות לסוף

MBK
MBK
31/10/2017 6:05:27

לדעתי השיא השלילי הוא 2 לרבע ומחזיקה בו הקליפרס

trusttheprocess
trusttheprocess
31/10/2017 5:24:48

בן סימונס
סופרסטאר מהרגע שהוא דורך על המגרש

יואל
יואל
31/10/2017 5:34:52
הגב ל  trusttheprocess

אוקיי בובי, תרגיע ,אתה חופר

סלים ווארזה
סלים ווארזה
31/10/2017 6:37:19
הגב ל  trusttheprocess

דרוש שיפור במכניקת זריקות העונשין דחוף.
מה הסיפור עם כל הרוקיז שלא יודעים לזרוק עונשין??

יואל
יואל
31/10/2017 5:35:29

אתה בטח האח התאום של נורטון

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
31/10/2017 5:46:50

הספרז במזרח עושים פלייאוף?

MBK
MBK
31/10/2017 6:06:03

מנחם איפה החרב ?
1-6 למזרח על המערב הלילה

מיקי
מיקי
31/10/2017 6:19:33

פריוויו מעולה ושנון. תוצאות האמת עושות לו עוול, אבל נראה שככה זה בעונה הזו….
לא ברור מה קורה לדנבר, אחרי פריצת יוקיץ' בשנה שעברה והתוספת של מילסאפ חשבתי שיצאו לעונה החדשה כקליע מלוע תותח, ובינתיים זה לא קורה. אפשר כמובן לתת קצת קרדיט לניקס, אבל זה לא נעשה מאז 1999 לערך, אז אני חושש שתהיה תקלה במערכת והיקום יקרוס לתוך עצמו. מסוכן מדי.

הייט אשברי
הייט אשברי
31/10/2017 6:27:44

מי שראה את הדקות האחרונות של הרבע השלישי בל.א. , צפה שוב בלוחמים של לפני שנתיים ושלוש שרמסו את הליגה . ללא דוראנט , בלי להמעיט מערכו כשחקן , המשחק שוטף יותר . סטף-קליי-גרין איגי- שון – תענוג לעיניים .

MBK
MBK
31/10/2017 6:33:21

כשקארי רואה קליפרס הוא מתיישר

סלים ווארזה
סלים ווארזה
31/10/2017 6:40:55

הקליפרס הם הביטץ' של ג"ס 🙁 כבר 4 שנים

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 6:58:58

גנבת לי את התגובה מילה במילה 🙂

ברדלי ביל הדביל
ברדלי ביל הדביל
31/10/2017 6:57:49

צודק, תאוה לעינים (בלי קשר שהקליפרס ושים במכנסים כשהם רואים את סטף)
יכולים לשמור את דורנט בצלופן לפליאוף. ככה גם עמרי יקבל יותר דקות…

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 6:59:34

אני אומר את זה משנה שעברה: טרייד דוראנט-דייויס

מתן גילור
31/10/2017 7:10:34

תכלס. לדעתי, ישפר את שתי הקבוצות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/10/2017 7:00:01

היה מדהים. הם בכלל באו מפוקסים היום

דה שוט
דה שוט
31/10/2017 7:15:53

הביא לכם אליפות במו ידיו, בלעדיו לא הייתם בגמר ואם כן אז קליבלנד היו מעיזים להאמין ביכולתם לנצח – ועדיין מלכלכים עליו ואפילו מציעים טריידים (על סמך רבע אחד). מעניין איך מתייחסים אל ההעברה שלו האוהדים באורקל ארינה (באמת).

דה שוט
דה שוט
31/10/2017 7:17:14
הגב ל  דה שוט

העברה=מעבר שלו למפרץ. האם גם שם יד דיבורים על כך שעדיף בלעדיו?

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 7:39:12
הגב ל  דה שוט

באופן אישי די התבאסתי על המהלך הזה וחשבתי שהוא בעייתי.
אפילו לא עשיתי ליג-פאס הרבה בגלל זה.

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 7:37:18
הגב ל  דה שוט

אסור לשכוח שהלוחמים היו קבוצה אדירה לפני שהוא הגיע.
אסור לשכוח שהם הציגו כדורסל עליון בתקופה שהוא היה פצוע שנה שעברה.
כל מי שמנסה לומר שהם אלופים בגלל דוראנט הוא גונב דעת גם אם הוא לא שם לב שזה מה שהוא עושה. יש מצב שהם היו אלופים גם בלעדיו אבל את זה כבר לא נדע לעולם.

דה שוט
דה שוט
31/10/2017 8:21:49

הגיעו לגמר ב-2016 במזל.

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 8:47:47
הגב ל  דה שוט

המזל שלהם היה שהוא הפסיק לתפקד במאני טיים…

דה שוט
דה שוט
31/10/2017 8:49:51
הגב ל  דה שוט

בדיוק. וראינו שזה עבר לו

שי אבן צור
שי אבן צור
31/10/2017 9:15:12
הגב ל  דה שוט

אחרי שהוא עבר ללוחמים…
מעבר לזה, הגמר של השנה שעברה לא הגיע למאני טיים אמיתי. מעניין איך היה מתפקד אם היה לנו מאני טיים אמיתי.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
31/10/2017 9:06:43

רמסו את הליגה והתקשו\נעזרו במזל בפלייאוף.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
31/10/2017 8:11:00

משחק מרהיב של ג"ס. הם אוהבים שמאתגרים אותם . כדאי לשים לב לג'ורדן בל , בשבילו אנשים באים לראות כדורסל . חייב לקבל יותר דקות , ואף מילה על זאזה המיותר .

יונתן .S.
יונתן .S.
31/10/2017 8:48:03

סיימתי לראות עכשיו את המשחק של הסלטיקס מול הספרס.

קיירי מתחבר יותר ויותר לקבוצה. היום ראינו זאת שוב מול קבוצה שיודעת לשמור ויש לה מספר מגנים להציב עליו.
נוסף על כך, יש לו כרגע 17 חטיפות סהכ לעונה. בינתיים זה הכי הרבה לגארדים בליגה.
הוא נראה בהחלט מחוייב יותר להגנה. היום הוא נראה נהדר בשני הצדדים לאחר המון זמן. אולי מאז עונת האליפות.

הורפורד ממשיך להיות מצויין ונראה כמו השחקן שחשבו שיהיה כבר מתחילת שנה שעברה.
בראון חזר לתפקד בהתקפה (הוא טוב יותר בבית בצד זה של המגרש, מאשר בחוץ).
טייטום היה פחות טוב היום ועדיין היה אפקטיבי בריבאונד וקלע באופן סביר. שוב, מרשים לרוקי בגילו.

סהכ ניצחון יפה לקבוצה הצעירה. נראה הם ממשיכים הלאה.