אירועי דיומא – 27.10.2017

כדורגל:

ליגה צרפתית – מחזור 11 / דוד "פאקו סעדה

21:45-פ.ס.ז'-ניס (ספורט 5). בעונה הקודמת זה היה קרב צמרת בין שתי קונטנדריות לכל דבר. העונה זה הפך לסוג של קרב דוד וגוליית. לפ.ס.ז' היה איבוד נקודות נדיר במחזור הקודם עם התיקו 2:2 מול מארסיי. התיקו הזה היה יכול להיגמר בהפסד לאחר ההרחקה של ניימאר, אלא שקבאני, בבעיטה חופשית מאוחרת, הציל נקודה למועמדת הוודאית לאליפות. גם בלי ניימאר, פ.ס.ז' תהיה פייבוריטית גמורה היום, זאת גם כי ניס הפכה לצל חיוור של הקבוצה המצויינת מהשנה שעברה. הקבוצה מהריביירה סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים בליגה (וארבעה בכל המסגרות), כשהאחרון לשטרסבורג מהתחתית, רצף שהוביל את ניס עצמה לתחתית.

בונדסליגה – מחזור 10 / דוד "פאקו סעדה

21:30-מיינץ-איינטראכט פרנקפורט (ספורט 1). משחק תחתית בין שתי קבוצות בעלות מאזן זהה לחלוטין. שווה צפייה אך ורק לאוהדי טאלב טוואטחה (המשחק בפרנקפורט).

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – משחק השלמה מהמחזור הראשון

14:30: מכבי ראשון לציון – מכבי חיפה (ספורט 5) – בשל מסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית, פיספה הקבוצה מהכרמל את משחק פתיחת העונה שלה בעיר היין – היום המשחק הזה יושלם והמחזור הראשון יגיע לקיצו סוף סוף. שתי הקבוצות השיגו ניצחון ראשון השבוע, ראשל"צ הביסה את אשדוד וחיפה נעזרה בהרבה מזל בשביל לגבור על נס-ציונה. המאזן של שתי הקבוצות בתום שני מחזורים עומד על 1-1 ושתיהן ניצחו בבית והפסידו בחוץ. לפי ההיגיון הזה, ראשון הולכת לנצח וזה לדעתי בדיוק מה שעומד לקרות.

יורוליג – מחזור רביעי

19:45: אנדולו אפס – צסק"א מוסקבה – הקבוצה הטורקית עומדת עדיין על אפס ניצחונות (כמתחייב משמה) ואחרי שהפסידה לפנרבחצ'ה (ביום רביעי), לריאל מדריד ולולנסיה, פירגנה לה ההגרלה במשחק ביתי מול עוד קבוצה חזקה, צסק"א מוסקבה. הרוסים מצידם ניצחו את פנתאיקוס ביום רביעי ויעדיפו שלא להפסיד ולהיות במאזן חצוי (2-2), מה שמהווה חדשות רעות לקבוצה הביתית.

21:00: באמברג – בסקוניה – אחרי שהפסידה בשני המשחקים הראשונים שלה, התאוששה אלופת גרמניה עם ניצחון נאה בספרד על מלאגה. בסקוניה מצידה, רשמה הפסד שלישי ברציפות מפתיחת העונה ב-17 הפרש לולנסיה במה שגרם למאמן הטירון שלה פבלו פרג'יוני להתפטר מתפקידו. אברהם גרנט מועמד.

21:30: פנאתאניקוס – פנרבחצ'ה – המשחק המרכזי של הערב יפגיש את אלופת אירופה וטורקיה, פנרבחצ'ה עם אלופת יוון למשחק חוץ לא פשוט באוואקה. ואם היריבות בין הטורקים ליוונים לא פיקנטית מספיק אז יש לנו כמובן את הביקור של אוברדוביץ' בעיר בה התרומם למעמד המאמן הטוב ביותר בתולדות הכדורסל האירופאי אליו הוא הגיע. פנא מגיעה למשחק אחרי שהובסה ב-18 הפרש במוסקבה ותקווה שכמו בפעם הקודמת שהובסה במשחק חוץ (בברצלונה במחזור הפתיחה) היא תתאושש מכך עם ניצחון ביתי. פרנבחצ'ה ניצחה בדרבי הטורקי את אנדולו אפס ושעה טובה היא במאזן חיובי אחרי שפתחה את העונה בהפסד מפתיע למלאגה.

 22:00: ולנסיה – מלאגה – דרבי ספרדי בניחוח גמר יורוקאפ 2016/17 בין שתי עולות חדשות ליורוליג. ולנסיה התחילה את טבילת האש שלה ברגל שמאל עם הפסד לחימקי מוסקבה אבל מאז התאוששה עם שני ניצחונות (על אנדולו אפס וביום רביעי האחרון על באסקוניה). אצל מלאגה המצב הפוך עם ניצחון במשחק הפתיחה על פנרבחצ'ה אבל הפסדים מאז בחוץ לאולימפיאקוס ובבית לבאמברג. המגמה, אם כן, צפויה להימשך במשחק הביתי של אלופת ספרד.

 

טניס / מתן גילור

גביע דיוויס:

ישראל-רומניה.נבחרת ישראל מארחת את נבחרת רומניה על הזכות להישאר בבית האירופאי-אפריקאי מספר 1. המפסידה תרד לבית 2. בניגוד לבד"כ, ההתמודדות תתקיים תו"כ סבב רץ. בין אם יש קשר לכך ובין אם לאו, 3 הטניסאים הבכירים של רומניה יעדרו מהמפגש. הפסד ישראלי יהיה כישלון חרוץ. רק נזכיר שבשני מפגשיה האחרונים הובסה ישראל 0:5.

13:00 עדן לשם(285)-דראגוס דימה(463) (ספורט 5). נכון שמדובר על המחבט הבכיר של רומניה במפגש מול המשני של ישראל, אבל בבית לשם פשוט חייב לנצח שחקן בדירוג הזה.

מיד אחריו דודי סלע(70)-ניקולה פרונצה(600) (ספורט 5). כל תוצאה זולת ניצחון של סלע, שגם נמצא בכושר טוב, תהיה סנסציה.

 

טורניר באזל (500) – רבע גמר

שידורים משולבים בספורט 5+ החל משעה 16:00.

16:00 רוברטו באוטיסטה אגוט(6)-חואן מרטין דל פוטרו(4). שניהם עשו זאת בשתי מערכות לא הכי קלות מול האריסון ובנטו, בהתאמה.

18:00 מרטון פוקסוביץ'-מארין צ'יליץ'(2). פקסוביץ' המפתיע שהעפיל מהמוקדמות נהנה מפרישה של מאייר במערכה הראשונה. צ'יליץ' נאלץ להזיע לא מעט עד שניצח את צ'וריץ'.

20:00 רוג'ר פדרר(1)-אדריאן מנארינו(7). 57 דקות לקח לפדרר לגבור על פייר בטורניר הבית. מאנארינו הפסיד את הראשונה לשופובלוב, אבל ריסק אותו בשתיים הבאות.

מיד אחריו דויד גופן(3)-ג'יק סוק(5). גופן חלף בקלילות על פני צ'אנג. לסוק זה דווקא הלך קשה נגד האסה.

 

טורניר וינה (500) – רבע גמר

שידורים משולבים בספורט 5 גולד בשעות 14:00-16:00 ובספורט 5+ החל משעה 16:00.

14:00 יאן לאונרד סטורף-קייל אדמונד. סטורף גבר על וינולאס. אדמונד ניצח את נובאק.

מיד אחריו דיאגו שוורצמן-פיליפ קולשרייבר. שוורצמן במיני הפתעה ניצח את קרנו בוסטה. קולשרייבר על הרברט.

17:30 לוקאס פוי-רישאר גסקה. פוי עבר את גרסיה לופז. גסקה הפתיע את ט'יים שפשוט לא מתליח לממש את הפוטנציאל.

מיד אחריו אלכסנדר זוורב(1)-ג'ו ווילפריד טסונגה(8). זוורב חלף על פני סימון. סטונגה סיים את הרצף הנאה של דז'ומור.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה רבה !.
    עוד יום יורוליג מרתק ללא שומרי השבת שביננו .
    אני אסתפק אולי במשחק ההשלמה בליגה שלנו .
    בגדול הייתי מוסיף את תחרות הג'ודו התקשורתית אך גם התשובה ….היום שגיא מוקי נכנס לפעולה .
    נקווה שלפחות את רומניה תנצח נבחרת הטניס המתפוררת שלנו .

  2. תודה רבה לכל צוות אירועי דיומא. ישראל יכולה, וצריכה, לנצח את המפגש מול רומניה. פארסת דחיית המחזורים של חיפה בגלל מסע ההתבזות בארצות הברית מעצבנת כל שנה מחדש.

  3. אם רישאר גסקה סוף סוף החלים יהיה מענין מאד לראות.עד היכן יגיע .
    אבל שחקן פצוע שלא החלים לחלוטין תמיד מועמד לפציעה חוזרת , כך שהניצחון על טים לא לחלוטין הפתעה מצד שני נראה מה יהיה
    ההמשך.
    בהצלחה לנבחרת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט