חם מהתנור: מאמן פניקס, ארל ווטסון, פוטר לאחר בקשת טרייד של אריק בלדסו / רועי ויינברג

לאחר 3 הפסדים רצופים ו-0 ניצחונות מתחילת העונה, כשקבוצתו מפסידה בהפרש ממוצע של 30.6 נקודות וסופגת 128 נקודות במשחק, פניקס פיטרה את המאמן הראשי של הקבוצה, ארל ווטסון. ווטסון מחזיק במאזן של 85-33 (27.9% הצלחה) כמאמן ראשי עם פניקס ולא הגיע לפלייאוף עם הקבוצה, בה הוא העביר את כל קריירת האימון שלו עד עתה. בעלי הסאנס, רוברט סארבר, היה מעורב מאוד בהחלטה לפטר את ווטסון כה מוקדם בתוך העונה. בנוסף לווטסון פוטר עוזר המאמן נייט ביורקן והאחראים על פיתוח שחקנים – דאנקן פרייזר ומהמט אוקור (שחקן העבר של יוטה).

ווטסון המאמן שמחזיק במאזן השני הגרוע ביותר ממאמני פניקס אחרי ג'וני קר. ווטסון המאמן השני בתולדות ה-NBA שמפוטר זמן כל כך קצר לאחר תחילת העונה אחרי דולף שייס שפוטר לאחר המשחק הראשון של עונתו השנייה בבפאלו ב-1972/73. המאמן הזמני של הסאנס יהיה ג'יי טריאנו שהיה המאמן הראשי של טורונטו מ-2008 עד 2011 ובעונה האחרונה שימש כעוזר מאמן בפניקס. יש סיכוי גבוה שטריאנו יהיה המאמן הראשי של פניקס עד לסיום העונה, אבל לא ברור כרגע. עוזרו הראשי יהיה טיירון קורבין, גם הוא עבד בעונה האחרונה בפניקס והיה מאמן ראשי בעברו ביוטה וסקרמנטו.

ראוי לציין כי הפיטורים של ווטסון בוצעו שעה לאחר שכוכב פניקס, אריק בלדסו, אמר בחשבון הטוויטר שלו שהוא "לא מעוניין להיות כאן" ורמז שהוא רוצה טרייד. מקורות בפניקס טענו כי היחסים בין המאמן לרכזו היו טובים, אך קיים סיכוי שהשפיעו על פיטוריו של הראשון. בלדסו קלע 15 נקודות למשחק העונה לאחר שבשנה שעברה קלע 21.1 נקודות עם 4.8 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים למשחק.

*

גארד הקליפרס (0-2), מילוש תאוסודיץ', סובל מדורבן ברגלו השמאלית ובחוץ בודאות. עדיין אין תקופת זמן ברורה, אבל בהתבסס על פציעות עבר קיים סיכון שיהיה בחוץ ל-4 עד 6 שבועות.

*
כוכב אטלנטה (1-1), דניס שרודר, נפצע בקרסול והורד לחדר ההלבשה בהפסד הקבוצה לברוקלין. הוא הסתובב בכיסא גלגלים ויתכן שיהיה בחוץ זמן ממושך. הוא עובר בדיקת רנטגן בקרסול וההוקס יקוו שמדובר בנקע ולא בפציעה חמורה יותר שתוביל לכך שהוא יפספס זמן ממושך. שרודר ינסה לחזור לכשירות לקראת משחק אטלנטה בחמישי אבל כלל לא ברור כמה זמן יעדר.

*
ניו אורלינס (2-0) החתימה את ג'מיר נלסון ששוחרר לפני פתיחת העונה מדנבר. בשביל לפנות לנלסון מקום בסגל הם שיחררו את ג'ורדן קרופורד.

*
יוסטון (0-3) סיכמה על חוזה כפול עם בריאנטה וובר, כך שהוא ישחק בקבוצת ליגת ההתפתחות של הקבוצה ויוכל להיות 45 ימים עם הרוקטס. עדיין נשאר למועדון מקום פנוי בסגל וסביר שוובר יקבל לא מעט זמן משחק כעת, בהעדרו של כריס פול.

*
טורונטו (0-2) שיחררה את קיי ג'יי מקדניאלס, שחקן קצה הספסל של המועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. מעניין מה פניקס יעשו עכשיו. במקומם הייתי עושה שני דברים:

    1.מעביר את בלדסו. אפילו אם הוא ירצה להשאר עכשיו, בלעדיו יש להם מספיק וטרנים בחדר ההלבשה (טייסון צ'נדלר וג'ראד דאדלי) והם יכולים להשיג עליו חבילה יפה לעתיד.

    עמנואל מודיאיי וקנת' פאריד מדנבר לצד 2 בחירות סיבוב שני, גרג מונרו, די ג'יי ווילסון, ראשד וון ובחירת סיבוב ראשון ממילווקי או אפילו חבילה כלשהי מהקליפרס יוכלו להתאים. מודיאיי צעיר ויכול להתפתח כרכז טוב ליד בוקר, השאר מפנים מקום מתחת לתקרה וגם נותנים כישרונות צעירים – כל מהלך שיקל על הבנייה מחדש של פניקס.

    2.מאמן חדש. אני לא חושב שמישהו מצוות עוזרי המאמנים של פניקס יכול להדריך את הקבוצה – ג'יי טריאנו היה רע בטורונטו כמאמן ראשי וטיירון קורבין היה סביר ביוטה אחרי סלואן ובינוני מאוד בסקרמנטו. כקבוצה בבנייה הם צריכים מאמן קולג'ים בסגנון של בראד סטיבנס. שאקה סמארט (טקסס), ג'יי רייט (וילאנובה) או שון מילר המקומי מאריזונה יכולים להתאים. הם עובדים כרגע. מי שלא עובד ויכול להיות שם מעניין הוא ריק פיטינו, אבל אחרי כל הבלאגן בלואוויל קשה לי לראות קבוצה שמחתימה אותו. מצד שני, אנחנו מדברים על פניקס.

    גם שמות כמו ג'ורג' קארל ואפילו ריק אדלמן הם שמות שהייתי שוקל כמאמנים ותיקים שיכולים לפתח קבוצה צעירה עם כישרון התקפי. יהיה מעניין לראות מי יהיה הבחור הראשי על הקווים.

  2. אני לא מבין למה יוסטון לא החתימה את נלסון היא פשוט נואשת לגארד נוסף ברוטצייה הסופר קצרה שלה, דאונתני לא יכול להשאיר עומס כזה על הארדן זה טמטום

    1. יוסטון רצתה מאוד את נלסון אבל הוא העדיף את הפליקנס כי רצה זמן משחק. יש את דמטריוס ג'קסון שיכול לקבל דקות עכשיו וגם את דרון וויליאמס ובנו אודריך החופשיים. הם ישיגו רכז לדעתי.

  3. ברוך שפטרנו. יותר גרוע לא יכול להיות. הבנאדם אפילו לא אימן גרוע, אלא סתם לא אימן. ניחא ההסרחה בהווה (לא באמת, זה מעצבן אותי מאוד ואין לזה קשר לטאנקינג), יהלום כמו בוקר רוכש הרגלים רעים מאוד באווירה הזו. אולי עכשיו אפשר להציל את העתיד.

  4. פספוס של יוסטון עם נלסון. בלדסו היה יכול להיות תוספת מעולה אבל לא נראה שלרוקטס יש מספיק גמישות להביא אותו.
    השאלה מתי הבום על קאזינס יגיע. לא נותן לזה יותר מדצמבר

  5. פוטר בצדק. התצוגה של הקבוצה הייתה עד כה חריגה מאוד לטעמי.
    בוקר לא נראה בגרף שיפור מהמעט שראינו ובלדבו לא מרוצה מהמצב ובצדק. לעומת דאדלי וצ'אנדלר, הוא יכול להיות שחקן רלוונטי ואף מרכזי בהרבה קבוצות פלייאוף רציניות בליגה.

    שיעבירו אותו ויקוו לבחור בדונצ'יץ' בקיץ.

  6. יששששש!!!! רק שיביאו מאמן נורמלי.

    ובהימורי פתיחת העונה, בשאלת ה"מי השם הגדול שיועבר בטרייד", אני כתבתי בלדסו.

  7. פששש, שלושה משחקים בלבד.
    כנראה שלא לציטוט בלדסו אמר דברים חריפים יותר על המאמן.
    מכאן אפשר רק לעלות.
    בלאט למשרת האימון?

  8. לא שהוא היה מאמן טוב, הוא מאמן חלש ביותר, אבל בעיניי זה קצת כמו להאשים את הש"ג.
    האירגון רקוב כולו, מהבעלים דרך הג"מ (מי זה בכלל?), בניית הסגל נוראית, ההחלטות על פרויקטים כושלים מראש כמו בנדר, פחות או יותר הכל.
    בעיניי דבר לא ישתנה עד שהבעלים יילך ויגיע מישהו מקצועי יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט